 |
20.
הייתי במטוס זה היה מפחיד רצח
מוטי,
קריית גת,
20/05/05 22:21
|
וואיייייייי וואיייייייייייייייייייייי
איזה מפחידדדדדדדדדדדד אמאאאאאאאאאאאאאאאא
טסתי לטורקייה לנופש ביום ראשון היום לאחר עיכוב של כמעט 3 שעות טסנו סוף סוף התחלנו ממש להיות בכוון נחיתה ממש קרוב לקרקע ופתאום המטוס עולה לאוויר שוב וואי איזה פחד לא הבנו מה קרה חיכינו והמטוס עשה טיול בשמיים לאחר מכן שוב המטוס התחיל לנחות ושוב פעם עלה לאוויר אז כבר הבנו שישנה בעיה התחלנו כולנו במטוס להכנס ללחץ זה היה מפחיד רצח למעלה משעה טסנו סביב ת''א באוויר זה היה מפחיד
ואז הגיע הרגע של הנחיתה סוף סוף וראינו מלא אמבולנסים, כיבוי אש , משטרות לרגע הבנתי שקרה משהו אבל חשבתי אולי בנתב''ג ואז כשנחתנו וראיתי שכל הכוחות נוסעים אחרינו הבנתי בדיוק שעשינו נחיתת חירום כאשר פתחו את הדלת , מאחורי השרוול היו מלא חובשים ומלא אנשים חלק מהנוסעים היו זקוקים לטיפול רפואי
רק אחרי שיצאנו מנתב''ג התברר לי חומרת המצב הבנתי שנתב''ג נחסם מטיסות יוצאות ונכנסות כל כוחות ההצלה בנתב''ג ומחוצה לה היו בכוננות למקרה ונצטרך לנחות נחיתת אונס והכול בגלל תקלה במערכת הגלגלים של המטוס
ברוך השם שיצאנו בזול מזה ותבינו זאת הטיסה הראשונה שלי בחיים לחו''ל
אבל הכי חשוב ממש אבל ממש נהנתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זהירות זהירות
פופי,
20/05/05 13:15
|
צי המטוסים הטורקי ידוע כישן ומסוכן ביותר.אין לשכוח שמדינות מסויימות באירופה, שמי הטייס סגורים ואסורים באופן קטגורי ביותר בפני מטוסים טורקיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בעניין מטוס אל-על
מבין בזה קצת,
ירושלים,
20/05/05 11:38
|
סביר להניח שלו המטוס היה נכנס להזדקרות כל כך חמורה בגובה של מתחת ל 5000 רגל, שום דבר לא היה עוזר לו. הזדקרות זהו מצב שבו המטוס מאבד מהירות בגלל זויות טיסה חדות או פניות חזקות מאוד בלי גיבוי אנרגי. ישנן שני מסקנות מאירוע והן: קשה להאמין שהטייס האוטומטי יעשה טעות כל כך קריטית. ההזדקרות לא הייתה כל כך חמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בטלויזיה אמרו
לא מבין מה הבעי,
מרכז,
20/05/05 09:02
|
שקני הטיסה כן נפתחו אבל הייתה בעיה בנורה שמודיעה על כך. אם זאת היית הבעיה למה צוות הקרקע לא יכל להשקיף ולהודיע לטייסים על כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתבין
טייס,
סביון,
20/05/05 23:23
|
שבמטוס הטיסה היא טיסת מכשירים בלבד, ומה שהמכשיר מצווה כך עושים, אפילו אם הטייס חושב הפוך . במיקרה הזה כפי שהבנתי, גלגלי המטוס הכן יצאו, אך על הגלגל הקידמי נדלקה נורה ירוקה שאכן הגלגל יצא ונינעל. ועל שני הגלגלים האחוריים הנורה היתה עדיין אדומה, ולכן אע''פ שצוות הקרקע כבר מלכתחילה הודיע שהגלגלים האחוריים כן בחוץ אסור למטוס לבצע נחיתה בגלל שהנורות המאשרות יציאת גלגלים היו אדומות וזה אומר אחד משניים. או שהגלגלים האחוריים שכן יצאו אך לא ננעלו סופית או שמערכת ההתראה מקולקלת , אבל גלגל לא ננעל זה כמו גלגל לא יצא, כי הרי אם הוא יצא ולא ננעל אזי בנחיתה הוא יתקפל באופן מידי ומצד שיני תמיד לפי כללי הטייס אנו מאמינים למכשירים. לכן אפילו שראו שהגלגלים בחוץ, אותה נחיתה היתה נחיתת אונס שהצליחה וצלחה בשלום. כמובן שלאחר מכן אפשר להבין שמערכת ההתראה כשלה, אבל כלל יסוד בטיסה זה שהמכשירים הם הקובעים. טיפ קטן לכל הטסים ולאלה שלא יודעים: חלונות המטוס בתא הטייס הם סתם בכדי לתת אור או שלא ישעמם אך הם מיותרים לגמרי, הטייס בכלל לא משתמש בהם למטרת לראות איפה אנחנו , הכל לפי מכשירים ורק מכשירים, לכן אין הבדל בסכנה או אי סכנה בין טיסת יום לטיסת לילה. ועוד טיפ קטן זה שהטמפרטורה בגובה 39000 רגל היא 60- בכל עונות השנה. תודה על ההקשבה ומקווה שלמדתם משהו. א.י קברניט באל-על.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the resons are
mr pink,
finland,
20/05/05 22:26
|
maybe it was dark . one more reason is the alrm is regarding the locks of the wheel struts. they can be out but unlocked and you can´t tell the difference.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לקרוא לעומק
למבינים,
20/05/05 09:00
|
מה שלא ידעתם זה שהמטוס הזה כנראה, נחת חרום באותו יום גם בטורקיה עםתקלה הדראולית, חוץ מזה כדאי ללמוד מהגרמנים, ההולנדים, והבלגים שחתכו השבוע חברת צרטר טורקית אחרת בשם ONUR מלטוס למדינתם עקב ליקויי תחזוקה , אז...........איפו מנהל התעופה, במשרד התחבורה האזרחי , אנחנו שואלים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
t
o,
20/05/05 18:16
|
|
 |
15.
הדרמה לפי המגישה ברשת ב
מישה,
מורשה,
20/05/05 02:20
|
בשניות הנחיתה ממש כפי שתאר מיקי גורדוס בשידור ישיר כאשר נשקפת סכנת חיים לנוסעים וכאשר רוטטים מאות בני משפחה ומאות אלפי מאזינימ מפסיקה המגישה ואריות גם המערכת השידור של מיקי הופסק נקטע והסיבה שידור רצ ועת פרסומות ואין פוצה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מה הקטע עם אלוהים???
יאיר,
20/05/05 01:37
|
נו באמת 10 תגובות של אינפנטילים אחד אחד, אלוהים השם יהווה הוא זה שהנחית את המטוס, באמת טייס דגול. חשוכים וטיפשים... רוצו להתפלל.
ואגב אם כבר להודות למישהו זה למחלקת המכניקה בבאוינג שכשהאלקטרוניקה כושלת המטוס עדיין נוחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
Birchat Hagomel'''' in Shul this
ל"ת
this shabbat,
20/05/05 00:23
|
|
 |
12.
איך מפקירים ככה חיי אדם???
ל"ת
תודה לאל,
19/05/05 23:56
|
|
 |
11.
אורות מהבהבים-רקבשביל הפאניקה!
אודי,
חיפה,
19/05/05 23:44
|
הגעתם כבר לשדה,בשביל מה כל פסטיבל האורות? רק כדי להכניס ללחץ את כל האנשים! גם בפיגועים לא עלינו,שעות אחר כך עוד עומדים אמבולנסים עם מהבהבים לשם מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך להסביר לך שאתה לא חכם ????
ל"ת
ישראל..........,
20/05/05 07:03
|
|
 |
10.
אי אפשר לתאר כזה מצב....
דודיס,
19/05/05 23:22
|
אני לא מאחל לאף אחד להגיע למצב הזה.... במיוחד בחברה זרה שקשה להם עם העברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הגומל לחייבים טובות.....
ל"ת
יצחק.ר,
מילנו,
19/05/05 23:15
|
|
 |
8.
תודה לאל שכולם בסדר
אידה,
מרכז הארץ,
19/05/05 23:09
|
תודה לאל שכולם נחתו בשלום,האנשים צריכים ללכת לבית הכנסת ולעשות בירכת הגומל שה' שמר אלהם. לכל הנוסעים במטוס ברוכים הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כבר חשבתי שהוא יתרסק
ל"ת
שיטטט,
19/05/05 22:59
|
|
 |
6.
יהוה יעזור לכם, הוא טייס גדול
ל"ת
ברוך,
19/05/05 22:57
|
|
 |
כן, באמת אין תאונות מטוסים
עודד, סין,
20/05/05 05:26
|
|
 |
5.
לאן הפנו את שאר המטוסים?
זה שיודע לשאול,
הגדת פסח,
19/05/05 22:38
|
בשעתיים האלו אני מניח שלא נתנו למטוסים אחרים לנחות בשדה, לאן שלחו אותם?
מישהו יודע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשדה התעופה בדהניה, רצועת עזה
ל"ת
הגאון,
קריית טבעון,
20/05/05 00:20
|
|
 |
4.
תודה לאל שהכל נגמר בשלום.
מטיילת,
גוש דן,
19/05/05 21:49
|
התפללתי שהכל יעבור בשלום.קשה להיות בין שמים וארץ ולחוש שהחיים בסכנה.טוב שכך הכל נגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השם
ברוך,
19/05/05 21:12
|
|
 |
2.
מתפלל לשלומם
ניר,
19/05/05 20:47
|
|
 |
1.
הקדוש ברוך הוא תשמור עליהם
אושר,
19/05/05 20:45
|
|