 |
11.
צריך לדעת ולהבין
עמית,
מרכז,
20/05/05 19:23
|
חברת נהרות היא חברה שמתמחה בהוצאת משלחות מסוג זה עד היום לא היו להם אבדות בנפש וזאת בגלל המיקצועיות שלהם והמדריכים עתירי הניסיון צריך לדעת ולהבין שכל אדם שיוצא למשלחת מסוג זה לוקח על עצמו סיכון כזה או אחר בידיע שגם זה יכול לקרות בייחוד אם יוצאים למשלחת מחקר ראשונית אני גם נמנה בין האנשים שיצאו למשלחת כזו שלי הייתה בהודו וגם היא הייתה בנהר די פרוע אך כולם חזרו בריאים ושלמים אני מנחש שהיה שם משהו לא ברור או שהכיע להם בהפתעה ואני מוכן לשים את חיי בשנית בבטחה בידיהם שלל המדריכים המוכשרים של חברת נהרות הכי חשוב לזכור בסופו של דבר שיש לחיות את החיים היום ולא לחכות למחר שנסיים אותם ונגיד מה אם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הם הגשימו את חלומם
מזדהה,
20/05/05 17:59
|
הסיפור תמוה ואיננו יודעים הכל. האם נלקחו גברים לא צעירים דווקא מישראל למסע חלוצי בארץ לא נודעת, כדי לתקוע את דגל ישראל באדמה זרה. כמי שגר במדינה שבניה נודעים בהרפתקנותם, אולי כי אין מלחמות ואין דאגות קיום, אני כבר מבין שהרפתקנות היא בגנים. ההרפתקן נזקק לאדרנלין ובאין סכנה קיומית בבית הוא מחפש אותה בטיפוס הרים או בספורט אתגרי. בודאי שהיתומים והאלמנה הם קורבנות יצר ההרפתקנות, אך ברור שהחיים במחיצת גבר מתוסכל שנפשו יוצאת למסעות מסוכנים ורעייתו מונעת ממנו, הם גרועים אפילו מהאסון. הם מתו בדרך שבקשו לחיות ובודאי שאין לרחם עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה, יפה. מסכים עם כל מילה
ל"ת
יוסי,
21/05/05 01:16
|
|
 |
אז אולי
Avi Ecuador,
21/05/05 01:01
|
תרחם על ההורים שגידלו אותם כל כך הרבה זמן ורצו לראות פירות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צוות רפטינג אינו צוות חילוץ
שלומית,
מרכז,
20/05/05 15:30
|
לנהרות אין משלחת חילוץ, כמו שאין לה רופא מנתח. מה שעשו מפעילי הרפטינג, שלמזלם גם גופתו של ההרוג השלישי צפה, זה לפנותם מהמקום. אתם מקצועיים במסעות רפטינג, אל תתהדרו בנוצות לא לכם. יצאתם מזה במזל גדול, כי בתאונות רבות דומות באמת צריך להוציא יחידת חילוץ מקצועית כדי לחפש אדם שניספה, ולא תמיד הנתונים בשטח מאפשרים את מציאתו (תנינים, דגי טרף וכיו''ב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לאייל,דודו ומדריכי ''נהרות''
ראובן,
20/05/05 15:00
|
חזקו ואמצו בשעתכם הקשה. כמי שיצא אתכם למסע בטורקיה אני יודע שעשיתם כל שביכולתכם ולמעלה מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא מתאים
אברהם,
צפון,
20/05/05 12:57
|
לפחות אחד ההרוגים לא התאים למסע כזה, ברור שהוא חשב אחרת אבל חברת נהרות היתה צריכה לעלות על הבלוף ולמנע ממנו יציאה למסע כזה, לפי מיטב ידיעתי האיש אפילו לא ידע לשחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מגלי ארצות הפכו הישראלים להיות
Yossi V,
20/05/05 11:00
|
לא פחות ולא יותר. זו האחריות שמלמד / לימד אותנו אחד מראשי התעשיה הבטחונית הישראלית. אנו חיים במדינה שהצורך למתוח את החבל עד סופו גובה חיי אדם, הן במישור הפרטי התחביבי והן במישור הלאומי, ואף אחד לא מגנה.
''...המשלחת יצאה לאזור שמרוחק כ-20 ק''מ מכל יישוב כדי למפות ולגלות את הנהר ואת השבטים באזור...'' לא פחות ולא יותר. המשלחת לקחה עימה את דגל ישראל, את סמל ישראל (המנורה), תמונות מיד ושם המלמדות ש'לעולם לא עוד'. ספר תהילים (על כל צרה), ושבר אבן מהכותל המערבי; וכמובן כתב מינוי וברכת הדרך מממשלת ישראל.
גיבורי העולם נפלו על משמרתם. או בסה''כ סתם כמה הרפתקניים הסובלים מ-PTSD ישראלי טיפוסי שחשבו לעצמם שבאמצעות הספורט המסוכן ישכך כאבם.
הדור הצעיר כבר עושה את זה בבית עם אלכוהול, סמים, הימורים וסקס פרוע. הכל אותו הדבר, הכל פרוע והכל מסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל הקטן
ביטלס,
א''י,
20/05/05 15:30
|
בין אלכוהול, סמים, הימורים וסקס פרוע לכל הנ''ל. אני מקווה שלא באמת התכוונת לכל שהכל אותו הדבר. חוץ מזה אהבתי את התוספת שלך לכתבה- לא יודע מאיפה המידע- אך זה טוב וחשוב לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למשפחה תנחומים, ולמטיילים...!!
גילדנשטרן,
20/05/05 10:32
|
מגניב אותי שהמטיילים מבוגרים ככה! 50, 63...
חזק ואמץ!! לא הרבה אנשים היו עושים את זה בגילכם.
תמשיכו להנות ותתנו תקווה גם לינוקות כמוני שגם אחרי הקריירה יהיה לי עוד מה לעשות חוץ מלפרוש לאיסוף בולים וקורסי שפה במתנ''ס המקומי...
רק תשמרו על עצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כמה טעיויות כתיב בכתבה!!
לא רציניים,
איזה בושות,
20/05/05 09:57
|
תבדקו טוב לפני שאתם משחררים כתבה שעליה חתום עיתון מעריב לרשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השתתפות באבל המשפחה
דני קמינסקי,
חיפה,
20/05/05 08:36
|
|
 |
2.
אז להתעטף הצמר גפן ?
אריה,
מבשרת,
20/05/05 08:31
|
כאדם שטיולי הרפתקאות הם חלק בלתי נפרד מחייו. עשיתי ואני מקווה להמשיך לעשות רפטינג, צניחות חופשיות, טיפוסי הרים ומסעות למקומות נידחים - לעיתים בגפי ואף לא בקבוצה - הסיכון על כבישי ישראל הוא גדול הרבה יותר מצד אחד והטעם לחיים הוא הרבה יותר גדול מצד שני. וכן - אני מעל גיל 50 !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזדהה אתך
ראובן,
20/05/05 13:35
|
אמנם טרם הגעתי ל-50 אך יצאתי למספר טיולי רפטינג בעולם,גלשתי ממצוקים והגעתי למקומות יוצאי דופן.זה גם חלק מהחיים. אני מודע לאלמנט הסיכון ונזהר,וגם מודע לעובדה שאני לא יכול ומוכן לבודד עצמי בצמר גפן כי החיים עצמם מסוכנים,במיוחד כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מת כמו שחי
שלמה,
20/05/05 07:21
|
משתתף בצערם של משפחת חרובי. אבל למען אלה שעדיין חיים, צריך לומר את האמת גם אם היא כואבת. מספיק עם חוסר האחריות הזאת ועם גיבובי השטויות והקלישאות. למות שלו אין שום משמעות, הוא מיותר, ונובע מחוסר מחשבה על משמעותם האמיתית של החיים. אכן יש דברים מדהימים בעולמנו, ורפטינג ללא ספק הינו פעילות אתגרית ויפה, אבל החיים רבותי, החיים יפים יותר מן הדברים היפים בעולם והחיים בעלי המשמעות נפלאים יותר מכל מסע רפטינג נפלא. חרובי החריב משפחה, ובשביל מה? הפסיקו את הקלישאות שרק גורמים לשיתוק מנגנוני הביקורת החיוניים כל כך לחיים בעלי משמעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שכתבת אחרי מותאילן רמון
ל"ת
דוד,
20/05/05 10:19
|
|
 |
אוי, כמה שאתה צודק בכל מלה.
ל"ת
אמא,
20/05/05 10:18
|
|
 |
משמעות החיים
גילה,
דרום,
20/05/05 10:11
|
אם לא היו אנשים כאלה, אם לא היה קיים הצורך הזה, לא היו מגלים את אמריקה, לא היו טסים לחלל, לא היו מטוסים, לא היו אוניות. . .זו נפש האדם השואפת לעבור את המגבלות הפיזיות ולכבוש את איתני הטבע. כולנו באים לכאן על מנת ללכת. כשאני מסתובבת בבית האבות של אמא שלי, בין הזומבים המחותלים - אינני חשה שם שום קדושה או משמעות לחיים. האדם מחפש כל חייו משמעות, וכל אחד נותן להם משמעות שונה. ואשרינו כבני אדם שכך הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילה-מסכים עם כל מילה שלך!
ל"ת
ראובן,
20/05/05 13:37
|
|
 |
גילה יש משהו בדבריך
jak,
20/05/05 12:31
|
אני עבדתי במחלקה גריאטרית ובאמת עדיף למות לפני אבל זה לא אומר שצריך להסתכן מעבר למקובל אני לא יודע מה קרה במקרה הזה אבל בעקרון אם כבר יוצאים לראפטינג (כיף לא נורמלי) צריך לדאוג לצוות מיומן שיוכל להציל אותך גם במקרה הגרוע ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואהבת לרעך כמוך
100zen,
אוסטרליה,
20/05/05 09:11
|
החריב משפחה שלמה??? ואם הוא היה לוקה בדום לב או במחלה ממארת? האם אז גם היה מחריב משפחה שלמה??? מה הקשר בין שמיטה להר סיני? מר חרובי ז''ל היה כנראה מסוג האנשים שדווקא כן אהב לחיות את החיים ולמצותם ולא לשבת מול הטלוויזיה ולהעביר את החיים בריקנות... איך אתה לא מתבייש לקבוע מהו אורח החיים הנכון לבנאדם??? חוסר אחריות משוועת מצידך ולא מצידם... כל הכבוד למר חרובי ורעיו שהגשימו חלום ואיפשרו ליצר הסקרנות להובילם למחוזות נידחים ומרתקים... ת.נ.צ.ב.ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלמה-
נדב,
שושן,
20/05/05 08:27
|
מה אכפת לך? מה זה קשור ? ומוות של בן אדם בתאונת דרכים או ב''הגנה על המולדת'' לצורך העניין הוא כן חשוב? לו יש משמעות? מוות הוא מוות ובזה זה נגמר. ואם זה מנחם את הבן שלו, שאבא שלו מת תוך פעילות שהוא אהב לעשות, לדעתי זה חושב יותר מכל דבר אחר. תפסיק להיות שופט של אחרים (אפילו שזה מה שאני עושה עכשיו, אבל מותר לי כי זה אינטרנט, ןאני ישראלי אדיוט בדיוק כמוך). חייה ותן לחיות או במקרה הזה- חייה ותן למות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלמה!!
עודד, סין,
20/05/05 10:34
|
מוות זה מוות נקודה.
ואם אתה רוצה לראות אני בשמחה דגים לך שתרגיש ממקור ראשון.
אף אחד לא רוצה למות, גם אלו שרוצים היו מעדיפים אופציה אחרת.
אז תפסיק לזבל ולהמעיט בערך כאב של אלו שאיבדו יקירים.
זה שלך לא איכפת ממוות של קרוביך וחבריך, לא אומר שכולנו כמוך.
אפילו לחיות איכפת ממוות של מישהו קרוב.
הגב לתגובה זו
|
|