 |
67.
WASTING YOUR TIME
ALON,
21/05/05 14:34
|
INSTEAD OF BLOCKADING ROADS. BL0OCKADE THE KNESSET DEMAND ITS RESIGNATION AND NEWS ELECTIONS. DO NOT LET NO ONE IN OR OUT. IF SHARONS GESTAPO GETS VIOLENT, GET VIOLENT BACK. IT IS TIME TO REMOVE ALL THESE CORRUPT PARASITES FROM OUR GOVERMENT AND ALL OTHER POWER POSITIONS. ONLY A CITIZEN REVOLT WHERE THEE ELECTORAL SYSTEM WILL BE CHANGED TO REMOVE THE POWER FROM SMALL POLITICAL ORGANIZATIONS AND RETURN IT BACK TO THE PEOPLE WILL PREVENT SO MUCH CORRUPTION.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
קסאמים,פצמ''רים,למי איכפת?!
דרור,
רמת גן,
20/05/05 22:08
|
|
 |
65.
שרון
ל"ת
להרוג,
20/05/05 21:48
|
|
 |
64.
רק מעריב לא מצנזר תגובות מימין
רואים את זה,
20/05/05 19:32
|
|
 |
63.
מדיניות הממשלה ודרך השמאל
Avi Ecuador,
20/05/05 19:13
|
לא רק מביאים אלא מזמינים פיגועים. למה לא? בסך הכל יוכלו להסביר את הבריחה ומתן פרסים לרוצחים והענשת הנרצחים. איזה הסבר יותר טוב יוכלו לתת לאידיוטים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אני מספר 39, קראו את תגובתי שם
ל"ת
שי,
כפר ורדים,
20/05/05 19:12
|
|
 |
61.
אין לישראל מה לחפש בעזה!
ל"ת
איזבל,
20/05/05 18:44
|
|
 |
אף אחד לא בעזה!
Avi Ecuador,
20/05/05 19:43
|
ועם הגישה שלך אם ''תצליחו'' יתברר לך (אם תשרוד כשרץ אולי) שאין מה לחפש לישראל במזרח התיכון ופלנטת בועת חלם יכולה להעלם גם מכדור הארץ. תאמין לי לערבים זה לא יפריעה וגם המצרים שיש להם ''שלום'' איתנו יחגגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא בעזה!
Avi Ecuador,
20/05/05 19:41
|
ועם הגישה שלך אם ''תצליחו'' יתברר לך (אם תדאוד כשרץ אולי) שאין מה לחפש לישראל במזרח התיכון ופלנטת בועת חלם יכולה להעלם גם מכדור הארץ. תאמין לי לערבים זה לא יפריעה וגם המצרים שיש להם ''שלום'' איתנו יחגגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
15 כל כך צודק.משיחיות לשמה !
ל"ת
אלמוני,
20/05/05 18:32
|
|
 |
59.
לקרוא את 15 !!!
ל"ת
ישראלי,
20/05/05 18:31
|
|
 |
58.
לא לצבא הזה פיללנו!
ז'טון,
יריחו,
20/05/05 18:18
|
צה''ל מפקיר את אזרחי המדינה. לא לצבא הזה פיללנו.אבל אחרי הפקרת מדח'ת יוסוף, שום דבר כבר לא מפתיע אותי. אני מתבייש לשרת בצבא הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נשבור אותכם
טט,
20/05/05 18:04
|
לא רק שאנחנו נפנה אותכם משם באותו רגע גם ניקח את הזהות שלכם! לא תהיו יותר ''מתנחלים'' תהיו סתם משפחות של פסיכים שאף אחד לא שם עליהם קצוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חשבתי אבל שהחמאס מחוייב לרגיעה
מוטי,
רמת-גן,
20/05/05 17:59
|
נו..שמאל...לא משנה...לא להגיב..נכון?...כולה כמה טילונים קטנים ירו עלינו לא ביג דיל...גם בגלות ספגנו פה ושם הרוגים...בקטנה..... תצאו כבר מהתפיסה הגלותית שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לקרוא את 15 ! צודק ב 100% !!
ל"ת
פלוני,
מרכז,
20/05/05 17:56
|
|
 |
54.
תקראו ותשכילו...........
משהו חכם,
20/05/05 17:50
|
אני חושב שלא צריך לתת את השטחים אחרת אנחנו נסבול יותר וגם צריך להרוג את כל הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מבט נוסף על הארוע ...
אברהם,
הרי יהודה,
20/05/05 17:40
|
http://www.a7.org/news.php?id=112410
לאן הגענו ? עד מתי נבליג ונשתוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ה' ילחם לכם ואתם תחרישון
ארן,
20/05/05 17:34
|
החוכמה הזאת מצויה בכתובים. בחיים, חברים, בהתנחלויות, אין אלוהים, וצה''ל לא אלוהים שיילחם לכם אתם שם - תשמרו על עצמכם למה אני צריך לשמור עליכם לעזאזל? האם תחת אלוהים אני? אבל גם הוא לא שומר עליכם. אז יאללה, להתעורר ולצאת לשמירה במקום להתרוצץ בהפגנות סרק. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הם שומרים על צה''ל לא ההפך
עדי,
ירושלים,
20/05/05 16:32
|
ובנוסף כל הסיירות זה מתיישבים נטו אז תפסיקו לבלבל את המוח, שרון הפך את צה''ל לצבא הגנה לישמעל :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בטח... איזה אידיוט
ל"ת
yy,
20/05/05 18:02
|
|
 |
50.
1967 בפשרה ,כי מחר בכפייה
ישראל,
20/05/05 16:31
|
הקולות המתנגדים לפינוי ,דומים לקולות של גאולה כהן ,פרופ'' יובל נאמן ,ועוד צעקנים מהימין עם תחילת הנסיגה מסיני ומבארות הנפט . מאז שנת 1967 , ''''הפטריוטים'''' ,רק עושים לציונות ''את המוות'' ,מרוב שהם דואגים לה, לעם ישראל , ולמדינת ישראל . הם חונקים ,מסרסים ,מבלבלים ,מלעיטים ,מכסחים ,ומטביעים את התינוק שנולד ב-1948 ,ושבהדרגה הפך להיות סכיזופרן ,בריון יודו- צח''צח ,ומאפיונר שמחביא תותח פסיכודלי בעיר דימונה שבדרום .והכל כמובן בשם הדאגה ,האהבה ,ההקרבה ולא שכחנו את ''אהבת עם ישראל , והמסירות לארץ ישראל '' . אם לא הוזכר צחי הנגבי ועוד מיני ומקסי פטריוטים ,יש לקבל זאת כטעיות בהדפסה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ממשלה של מאזוכיסטים ?
ל"ת
לקרוא מס1,
מומלץ הפסיכו,
20/05/05 16:26
|
|
 |
48.
צריך להתאפק
יואל,
20/05/05 16:20
|
כי רק כך עושים בתחתונים בסוף. וכניראה שזה מה שראשי המדינה מסוגלים ,ומרוב התאפקות השתן עלה להם לראש ואין מקום לשכל יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
העם היהודי.
רון,
חיפה,
20/05/05 16:18
|
הוא עם שמאמין לכל אחד כך האמינו שהנאצים גררו אותם למוות. גם פה מחכים למי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כפר דרום - הגיבורים של דורנו
ל"ת
מתנחל מנהריה,
20/05/05 16:16
|
|
 |
45.
מה אתם בוכים? דם יהודי זול..
עורפד,
מערה נטיפים,
20/05/05 16:08
|
תודה על צה''ל (צבא הבלגה לישראל) שלא עשה מספיק..אני מתחיל להיות רעב..תודה לשרון וחבורתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מספיק '' הצגות'' לתקשורת
דוד צימרמן,
רעננה,
20/05/05 15:57
|
זה מתחיל לזייף..!!!!!!!!!!
אני הייתי בכפר -דרום ,כאשר בני ז'' ל שירת שם ב''סדיר''.
רק דבר אחד ,אני יכול לומר ליושבי הכפר: אתם אנשים מיוחדים!!!
ודווקא בגלל שאני מעריך אתכם ,אני אומר: על תשתפו פעולה '' בהצגות'' של כאילו ( כאילו,מתנגדים לגרוש,כאילו משתלטים על מבנה וכו'.)
אם אתם מתכוונים לעשות מעשה: עשו !!!על תאיימו,על תזמנו את התקשורת ותעשו ''פוזה'' של כאילו.
הכאילו ,זה י-ש-ר-א-ב-ל-ו-ף, ולכן גם שרון ואחרים ל-א מתיחסים אליכם כי הם חשים שכל '' ההתנגדות'' שלכם זה פאקה,פאקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שרון ושאול מובס לכו הבייתה
אלי,
בת ים,
20/05/05 15:31
|
|
 |
42.
שתוף פעולה הדוק בין המתנחלים
יגאל כהן,
רחובות,
20/05/05 15:04
|
|
 |
41.
לפני שאני מתאפק פה על מישהוא!
ל"ת
תחזיקו אותי!,
20/05/05 15:02
|
|
 |
40.
יש להתנתק כלכלית כן
רמי,
קרית גת,
20/05/05 14:51
|
על מדינה ישראל להתנתק כלכלית מעזה וסביבתה וגם פוליטית אך לא לעקור יישובים אלא לסדרם בצורה יותר שקולה וגם לפרז שטח מצפון הרצועה ולהשאיר את ישובים אלי סיני דוגית , ניסינית זה חשוב אסטרטגית כי בפועולות אלה מוכיחים כמה ישראל פגיעה מפניהם עם גבול התקרב כבר התנסנו בזה בעבר אי אפשר לסמוך אליהם ולכן יש צורך לנתק ממקורות ,חשמל , טלפון כו' ואז אולי ירגעו החולירות אלה . לעיונכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הייתי וראיתי את המקום והתושבים
כנסו לקרוא עדות,
20/05/05 14:27
|
הגעתי ביום שישי שעבר להתנחלות כפר דרום, ללא התרעה מוקדמת ובלי להכיר איש. משפחה אחת הזמינה אותי להיות אתם שבת, גם בלי שבקשתי. בסופו של דבר התברר לי שהייתי האורח החמישי שלהם באותה שבת! אנשים מקסימים, חמים לבביים ונדיבים. כשיש מקום בלב יש גם מקום בבית. אין שם מישהו שלא חטף פצמר קסאם או טיל נט, או שלא ירו עליו. למרות כל מה שהם עברו בשנים האחרונות, נתקלתי באנשים לא קיצוניים כלל, חלקם קראו ''פנאטים'' לחוסמי הכבישים. איפה אפשר למצוא עוד אנשים כאלה במדינה, שלא חיים רק למען עצמם, ומחזיקים מעמד בנחישות מתוך תודעה של שליחות לאומית ולא נכנעים לטרור ולהתקפות. בזכות אנשים כאלה נבנתה המדינה שלנו. ואפילו כשהאחים שלהם משמיצים אותם במכוון בתקשורת ומצמידים להם תוויות שאינן הולמות אותם וללא עוול בכפם, ולמרות נחשולי ההתנכרות ואף השנאה, הם ממשיכים לאהוב, ממשיכים להיות מחוברים, ומסתייגים ממעשים קיצוניים, אפילו בקרב בני נוער (גיל חם במיוחד) שהייתי עד לדיון שלהם על עניין חסימות הכבישים, היה רוב לקולות נגד, ולא רק בגלל שזה מזיק מבחינת יחסי ציבור. ראיתי את היחסים המצוינים בין החיילים לתושבים. אירוח חופשי חופשי בבתים, פינוקים של אוכל שתיה ועוגות לחיילים, משחקי כדורסל משותפים באוירה נהדרת. תאמינו לי, צריך להצדיע להם, גם אם לא מסכימים עם מה שהם רואים כשליחות לאומית. כל מפונה צריך לקבל מדליה מהמדינה. הם הפכו לסמל עבור רבים - ועוד יהפכו לסמל משמעותי יותר, כשכולם יכירו את הסיפור הזה. אני מתכוון לחזור לבקר שם וביישובים נוספים, כדאי לכולם להפגש עם המקומות והאנשים, גם אם לא מסכימים על הכל. ההתנתקות היא לא מהעם שלנו!!! שבת שלום, שי מהגליל העליון נ.ב, ראיתי גם את המבנה המדובר, זהו בית ספר של האו''ם שנבנה על אדמות יהודיות שנקנו בכסף מלא עוד לפני קום המדינה, כשכפר דרום היה היישוב שחסם את הכוחות המצריים במשך תקופה ממושכת ומנע מהם להתקדם לתל אביב. אדמות יהודיות אלו הופקעו מבעליהם אחר מלחמת העצמאות, ע''י חוק של נכסי נפקדים. הבניין נטוש מזה זמן רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So what
Jehova,
21/05/05 00:40
|
These people have to get out of there not beacause they are bad but because the place they live at.
No matter how nice you think they are it's completly irrelevant! BTW next time try to express a different opinion against thier opinion and see what happend
הגב לתגובה זו
|
|
 |
FIRST TIME
VERY NIVE,
20/05/05 18:26
|
SOMEONE EXPLANIE IT CORRECTLY KEEP DOING IT LIKE THIS AND AHAM WILL BE WITH YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משקף את האמת
גלית,
פתחתקוה,
20/05/05 16:25
|
|
 |
38.
WHAT ''REGIA''? WE ARE NOT STUPI
ALON,
20/05/05 14:16
|
THE SHARON GOVEWRMENT AND ITS PUPPETS MUST THINK THAT THE CITIZENS OF ISRAEL ARE COMPLETE IDIOTS. THAN AGAIN IF WE HAVE NOT MARCHED ON THE FARM AND BURNT IT TO THE GROUND BY NOW, WE MUST BE. THINK WHAT AMERICAN CITIZENS WOULD HAVE DONE IN A SITUATION LIKE THIS, THEY HAVE ARMED CITIZEN MILITIAS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פגוי מוחין.....
dany,
tzafon,
20/05/05 14:16
|
למה -לעזעזל- הממשלה האימפוטנתית הזו ממשיחה בתפקידה!!??......העובדה שאין הרוגים לא בדרום ולא בצפון זה מספק את הרקובים שבשלטון???...לא חייבת להיות סימטריה--יא מוגבלים !!!!....מתי תלמדו למשל מהטורקים מול אססאד האב???....קיפלו אותו בשני מקרים עם אולטימטומים של 24 שעות!!!....וחאפז נחשב בזמנו לקשוח....רק אנו-הישראלים- מוכנים לאכול את כל החארה של כולם-כולל מוברק שרק מזלזל בנו יום-יום---והממשלה המבישה הזו.......כלום!!!!!פשוט גועל נפש-טיפת כבוד וראיה לטווח ארוך לא נשרה לנו!!!.....מעצמה איזורית-אללאק!!!!......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא לדאוג זה רק גשם.....
NY,
20/05/05 14:15
|
|
 |
35.
אומרים לנו שלא היו נפגעים
אריה,
20/05/05 14:12
|
אני הכי אוהב כשהם אומרים לנו שלא היו נפגעים. בשביל ממשלת ישראל, אם לא היו נפגעים - זה לא קרה.
''למרות אווירת ההסלמה, ציין אמש מנהיג החמאס ברצועה, מחמוד א-זהאר, כי תקופת הרגיעה (''תהדיאה'') עדיין בתוקף.'' יש לנו מזל גדול שהוא ציין (מנהיג החמאס) שתקופת הרגיעה עדיין בתוקף. אם עפים עלינו כל כך הרבה קסאמים ומרגמות בתקופת רגיעה, תארו לעצמכם מה היה קורה אם תקופת הרגיעה לא היתה בתוקף יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
זו עוד הוכחה שצריך להתנתק ומיד
טל,
רעננה,
20/05/05 14:07
|
|
 |
צר לי לאכזב, אבל:
סרטון מומלץ,
בקישור המצ''ב,
20/05/05 15:57
|
http://www.leumi.org.il/our_works_id.asp?cat=15&class_cat=yediha&id=3188
אזהרה: הסירטון לא מיועד לאנשים שאוהבים לטמון ראש בחול! אפשר להעתיק ע''י control+A
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפך הוא הנכון
אילן,
20/05/05 15:50
|
יש לי בעיה להסכים אתך בנושא. אנחנו כבר שנים מוותרים על שטחים. החזרנו עשרות ערים לשליטה פלשטינאית. הטרור רק התגבר. קח דוגמא מלבנון ותשכיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם רעננה היא שטח כבוש
אין מרפא,
לטיפשות,
20/05/05 15:49
|
|
 |
לא רק מהשטחים מכל הארץ !!!!!!!
ל"ת
יוסף,
אירופה,
20/05/05 15:34
|
|
 |
השקט יהיה רק כשלא ניהיה פה
ל"ת
יוני,
20/05/05 15:25
|
|
 |
אתה כנראה טפש במיוחד
יואש,
החלש,
20/05/05 15:17
|
|
 |
למה נראה לך?
יהודי,
הרצליה פיתוח,
20/05/05 15:10
|
אם נצא מעזה יהיה פחות בטחון לישראל אתם לא קולטים?????? אנחנו מזהירים אותכם כבר היום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
טילי נ''ט ומרמגמות? מאיפה ואיך?
ירון,
חיפה,
20/05/05 13:53
|
את השאלות האלו יש להפנות למכרינו ''שמעון פרס''... ברווזים במטווח - המתכון למזרח תיכון חדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מפחד מקטיושות
קורבן שלום,
מפורסם,
20/05/05 15:56
|
|
 |
32.
הפלשתינים צודקים ומסכנים
כדאי לקרוא,
מדוע,
20/05/05 13:48
|
הפלשתינים נהרסו כליל בעקבות האינטיפדה-כלכלית מדינית צבאית ומוראלית. בא שרון וכל שריו ועבדיו ובניו ומבטיח להם שיקבלו לידיהם את גוש קטיף על כל התשתיות שלו ובתיו. פרס מציע פיצויים רחבים. והתקשורת השמלאנית מעודדת אותם. הממשלה משחררת רוצחים מהכלא. אם כך מהי מסקנתו של כל אדם ופלשתיני סביר? שכדאי לרצוח יהודים והלפעיל טרור כי רק כך זוכים בפרסים ומתנות. לכן מיד אחרי ההתנתקות תפרוץ כאן מלחמה איומה. יתכן שהיא תפרוץ קודם לכן כי הפלשתינים כל כך בזים לנו, שלא יהיה להם זמן לחכות לסוף ההתנתקות.אולי בזכות זה ההתנתקות לא תבוצע כלל. למה הם מסכנים? מכיוון שהטיפשות של השמאל ושרי ממשלת ישראל מזמינה מכות ורציחות-כך הם רואים את זה.ובשעה שנתגונן לאט לאט לאט תצא להם הנשמה העינויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כנראה שכחו להזכיר
יוני,
מעלה אדומים,
20/05/05 13:36
|
שעברו שעתיים מאותו רגע שכוחות צה''ל זיהו בבירור את המחבלים עד שקיבלו אישור לירות עליהם. בנס אף אחד לא נפגע. עוד נקודה שכנראה פרחה מראשם היא כי ''המבנה הנטוש'' הוא בי''ס אונר''א עם דגל של האו''ם שמתנוסס מעליו. מסביבו היו הרבה מוצבים של המשטרה הפלשתינית שלא עשתה דבר למנוע את הפיגוע אלא כנראה לפי צה''ל אף עזרו להם לתצפת ולכוון על כוחותינו ויישובינו... אוזלת ידיו של צה''ל במלוא עוצמתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך הטנק פיספס?
פלאטש,
פלאטש,
20/05/05 15:54
|
ירו יריית אזהרה? אם הטנק היה יורה פגז עם חצים המטק היה פוגע גם אם הוא לא היה רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
צריך להתאפק רק כך ננצח
ל"ת
ז,
20/05/05 13:25
|
|
 |
ואם תתאפק מספיק, אז גם ממש
יואב,
במוצב,
20/05/05 15:21
|
|
 |
29.
מדד ההרוגים הוא מנון התגובה
בר כוכבה,
גרמניה,
20/05/05 13:16
|
מדינת היהודים מחכה לפיגוע נוסח נתניה ואז תשקול להגיב תמשיכו החיים הופכים בלתי נסבלים ואנשים טובים בורחים משכן רע וממנהיגות חסרת אחריות ומושחתת. זה כולל כמעט את כל הפוליטיקה ולצערי תראו את תגובת הקצינים בכתבה הם פוליטקאים במדים הם פשוט כבר לא ממלאים את תפקידם כמה עצוב שם . נגמרת המדינה האיסלם לא מותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יועצי ראש הממשלה עם הראש אחורה
יוסף נחמן,
20/05/05 13:11
|
|
 |
27.
בקרוב התקפות על רעננה
ל"ת
שלמה,
רעננה,
20/05/05 13:02
|
|
 |
26.
medina bazevel
ל"ת
mark,
20/05/05 12:55
|
|
 |
25.
כל הכבוד
צוף,
שייח מוניס,
20/05/05 12:17
|
|
 |
24.
כל הכבוד לכם!
רוזנפלד משה,
ירושלים,
20/05/05 12:07
|
על ''צינזור'' התגובה שלי! תגובתי שהועלתה על הכתב, ב''נייר פירמה'' של המכון שלי, ממוענת לראש עירית שדרות, מזכירות ''גוש קטיף'',מזכירות קיבוץ כפר עזה, ניר עם, נחל עוז וסעד. נשלחת גם ב''אי מייל'' לידידינו באקדמיות בארץ ובחו''ל. בתגובתי, שנשלחת היום בפאקס, ומועברת עם העתקים לעורך מעריב וידידו, הצעתי לבדוק את דברי, ולהסיק מסקנות לגבי העתון מעריב, ומוריד דמעות התנין מתוכו. גם כך, אני יודע שמצבכם בכי רע, ואולי זה יהיה המסמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי המורה לאזרחות , מה קורה?!
תלמיד שלך,
יב''ע נ''מ,
20/05/05 15:52
|
אני זוכר את שיעורי האזרחות בזמן מכשלת פושעי אוסלו. לא למדנו הרבה חומר מהספר - אבל למדנו המון ''אזרחות'' הלכה למעשה. כל הכבוד, המשך כך!
נ.ב. למעט יחסך לת''ח מסויים שליט''א תושב הר-נוף, וד''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
דווחים סותרים
תמה,
20/05/05 11:34
|
ובאתר של ערוץ שבע דווח שצה''ל לא הגיב משך שעתיים על הירי, כי לא אישרו לו. לזה קוראים הפקרת דמם של אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערוץ שבע = דווח סוג. ז
Jehova,
21/05/05 01:05
|
בערוץ שבע : ''רק אחרי שהיישוב נפגע קיבלו אישור לירות עליהם. הזמן הזה איפשר לשני מחבלים לברוח, ומחבל אחד נהרג. אחרי שצה''ל התחיל להגיב היו חילופי אש כבדים.''
אם שני המחבלים ברחו כשצה''ל לא הגיב ממה נהרג השלישי ? אם שצה''ל התחיל להגיב אחרי שהמחבלים ברחו עם מי היו חילופי אש כבדים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דם יהודי-זאת המדיניות של ממשלת
ממשלת השמאל,
והערבים.,
20/05/05 11:24
|
השמאל והערבים.
למה לא התבצע מרדף אחרי המחבלים - כי דם יהודי לא נשפך.
למה לא הרסו את המבנה שבו הסתתרו המחבלים - כי דם יהודי לא נשפך.
הממשלה ''המיובשת'' ו''הרדומה'' הזאת חייבת נוזלים(דם יהודים) על מנת להתקיים ולהתפכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה הולך פה?
אבי,
רחובות,
20/05/05 10:50
|
תקנו אותי אם אני תועה,צה''ל=צבא הגנה לישראל נכון?אז איפה פה ההגנה?רק כשמחבלים חודרים ממש לתוך ישוב אז הורגים את המחבלים?למה אין תגובה של צה''ל למתקפה של עשרות הפצצות שנופלות כל השבוע על הישובים?צה''ל אמור לספק הגנה על התושבים ולא רק להתעסק כל היום איך הוא מגרש אותם מביתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטעות:
תל אביבי,
ישראל,
20/05/05 13:21
|
|
 |
גם ת''א לא-זה במדינת ת''א-הרצליה
ל"ת
ביטלס,
א''י,
20/05/05 20:37
|
|
 |
גם ת''א הוא שטח כבוש...
אבי,
רחובות,
20/05/05 17:07
|
גם בו חיו בעבר ערבים ''שגורו מאדמותם'',ואל נשכח גם את מה ששרון הכריז:''דין נצרים כדין ת''א ונגבה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שימו לב מי מגיב!
א.א,
שדה בוקר,
20/05/05 10:48
|
אנחנו לא רואים לדוגמא שום תגובה של שרים לתוקפנות הפלשתינית שמניחים כנראה שאם הם יעצמו עיניים אזי זה יפסק, ועצם זה שלצהל לקח זמן להגיב תוך כדי האירוע זה ביזיון אחד גדול, מי שמשרת שם מכיר את זה מקרוב, איך שמחכים שהמג''ד יפנה בצינורות המקובלים לקבל אישור מהאלוף שצריך לקבל אישור משר הביטחון ואם זה מאשר אז מגיבים, ללא ספק צריך לתת צ'אנס לשלום אבל אפה עובר קו הגבול, האם מי שקובע פה את כללי המשחק הוא כל כך ציני שהוא מגידר שממספר מסוים של נפגעים יש להגיב. הטרגדיה שלנו זה ההתייפיפות שלנו. מעבר לכך אני חייב לשחרר קיטור אבל בחיים שלי לא נתקלתי בחבורת מטומטמים כמו הפלשתינאים שאת הזדמנויות הפז שיש להם לסיים את מאבק הדמים הזה הם זורקים לפח בשם הכבוד. הסיפור הטרגי של הפלשתינאים זה לא הכיבוש כמו הטיפשות !, אני מייחל לפיקחים שבינהם שיקומו, יתעוררו ויסייעו לסיים את המציאות הבלתי אפשרית הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפוק זה כח
שעון,
מעורר,
20/05/05 16:01
|
מאז ששרון עלה לכיסא השליטה צהל לא הגיב בצורה ישירה על אף פיגוע טרור והיו כאלו שכללו עשרות נירצחים במכה, והתגובה לא באה. אז אם לא התרגלת תתחיל להתרגל כי הדם שלך לא שווה הרבה מקסימום ישימו עליך מדבקה של קורבן שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THEY DONT WANT AN END
ALON,
20/05/05 14:42
|
THEY WANT ALL OF ISRAEL, THEY WANT THE END OF THE JEWISH STATE, THERFOR NO MATTER HOW MUCH WE WILL GIVE ,ALL THE TIME THAT ISRAEL EXISTS, THERE WILL BE NO PEACE. THE ONLY SOLUTION IS THE TRANSFER THE ARABS, TO IRADIUCATE THAT LIE CALLED PALESTINIANS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כפר דרום לעולמי עד!!!!!!!!!!!
ל"ת
גוש קטיף לנצח!!,
20/05/05 10:36
|
|
 |
תיקון טעות קטנה
יוסי,
20/05/05 13:23
|
|
 |
18.
הבאים בתור
רפי,
לונדון,
20/05/05 10:31
|
אשדוד אשקלון והישובים בסביבה דעו לכם שאחרי הבריחה מגוש קטיף יגיע תורכם. מציע לכם להתעורר כבר עכשו ולבלום את רוע הגזירה והדרך הראשונה בשלב זה היא להתפטר משרון מוקדם ככל האפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פעולות הגנתיות מאפינים התקפיים
וינסטון סמית,
1984,
20/05/05 10:28
|
''אנחנו מקווים שיתבצע שינוי ובינתיים מבצעים פעולות הגנתיות במאפיינים התקפיים''...
''חבר המפלגה המצוי אצל עקרונות הסוצאנג והשיחדש, אמור להיות מיומן ביותר ב''דוחושב'' (doublethink) האומנות העדינה של חשיבת דבר והיפוכו בעת ובעונה אחת - רק כך ניתן להבין את ססמאות המפלגה, וכן את העובדה כי המקום בו מופצים שקרים גסים נקרא ''מיניסטריון האמת'' והמקום אליו נלקחים האסירים הפוליטיים נקרא ''מיניסטריון האהבה''.
מתוך הערך ''1984'' בויקיפדיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רוזנפלד משה,
ירושלים,
20/05/05 10:26
|
הכל שקר! לא קורה כלום שם בגוש קטיף! אל תפריעו למשפחת השלטון לנהל את המדינה לפחות עד סוף אוגוסט! עובדה! אף מילה היום ב''מעריב'' על יום הקרב אתמול בשדרות, נחל עוז, קטיף, ואיזור סעד! אף מילה! זה עיתון אמיתי! ישר! שאינו מיישר קו לפי השלטון ח''ו! אבל! ''על דאטפת אטפוך!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
היפוך יוצרות לאחרונה..כנסו !
מוטי,
רמת-גן,
20/05/05 10:19
|
השמאל תמיד טען שהימין הוא משיחי ,מאמין בדברים לא ראליים ואילו הוא עצמו(השמאל) מפוכח. אך ראו הפלה ופלא..היוצרות השתנו. השמאל החליט שהוא גם מקים לעצמו דבר משיחי עם חזון-שנקרא שלום ,ומתעלם בדבקות מהמציאות פעם אחר פעם. אני לא מדבר על ההפרות האחרונות של ה''שקט'' שלא היה שם כמעט אף יום ,כי אם גם בהדחקת כוונותיהם של הפלס' , הדחקת השנאה שהם מלבים שם בחינוך ובקייטנות ומן אמונה משיחית שלא משנה מה קורה ,השלום יגיע... אז תגידו לי.מי המציאותי פה ומי המשיחי ? פשוט לא ייאמן איך דת השלום שוקמה ע''י השמאל ,היא הרבה יותר משיחית מהדת היהודית לכאורה(ששם יש רבנים שמוכנים לפשרות ,בעוד שבמחנה השמאל רק מקצינים מי יילך יותר רחוק בשביל השלום...סרבנות...''המפקד הלאומי'' וכו' בהתעלמות מוחלטת מהמציאות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון- ותמיד היה זה כך!
ל"ת
ביטלס,
א''י,
20/05/05 20:34
|
|
 |
ATA
ISAAC COHEN,
CANADA,
20/05/05 19:09
|
|
 |
מסכים עם כל מילה!!!!!
ל"ת
רציו,
השרון,
20/05/05 13:01
|
|
 |
14.
ובתגובה.מתקפת הבלגה של צה''ל
ל"ת
שוקי,
טבריה,
20/05/05 10:14
|
|
 |
נכון-שיזהרו הפלסטינאים!
ביטלס,
א''י,
20/05/05 20:30
|
ואם הם ימשיכו אז יוקפצו מסוקים שייקו עליהפ טילי איפוק. ואם זה לא יעזור אז נברח מהר יותר תוך כדי ירי של הבלגה. הרתק יפעיל את מרגמות התרגילים הפוליטים והפלחו''ד יתקוף מיד תוך כדי צעקות: ''מה יגידו בעולם?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
די מספיק למה לא יוצאים משם
רז,
ת''א,
20/05/05 10:08
|
אין לנו מה לחפש שם סתם מסכנים את חילי צה''ל צריך הייה לעזוב כבר אתמול לפני שכולנו נפגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו נפגע אם נצא משם.
ל"ת
ע,
שדרות,
20/05/05 13:13
|
|
 |
אז רד מן הארץ בכלל
רציו,
השרון,
20/05/05 13:05
|
פה זה מסוכן, ישנם פה ערבים שךא רצים אותך פה- רד מן הארץ. כל העולם הוא מסוכן איסלם מגיע אפילו לארה''ב- סימן שנבתר למוסלמים בכל מקום. חייבים להתפתר מערבים בארץ ישראל- אז יהיה פה שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה כן מוכן להפגע?
ל"ת
אחד העם,
20/05/05 12:08
|
|
 |
12.
ניסים גלויים
נדהמת,
20/05/05 10:08
|
לפי כל סטטסיקה אפשרית, אנו חוזים בניסים גלויים כדבר יום ביומו. שלא נזדקק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זאת ההוכחה לסכנת העקירה!
צביקה רובין,
סטודנט כתום,
20/05/05 10:06
|
ככל שתעקרו יותר- תתפוצצו יותר! ומי שבורח מעזה- עזה תרדוף אחריו! צריך להראות להם מי זה עם ישראל האמיתי. הגיבור. הנחוש. שלא מפחד מגולית ענק, אלא בא מולו עם אידיאלים וערכים גדולים ואמונה גדולה פי כמה, ולמרות שהוא דוד קטן עם אבן קטנה מאוד,
הוא מנצח אותו. פשוט.
זה הפיתרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמונה חזקה פי כמה אתה אומר
אריה,
20/05/05 14:01
|
ראיתה מה הם עשו בגלל שמועה על חילול הקוראן. אתה באמת חושב שהאמונה שלנו חזקה פי כמה יותר משלהם?? כמה ספרי קודש, בתי כנסת ובתי קברות חוללו לנו ומה עשינו? כלום! כל העולם רועד מתוקפנות האיסלם! אל תשכח זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא רוצים לסכן חיילים בעזה??!
SMV,
20/05/05 10:03
|
אם אתם כל כך להוטים לצאת מעזה כדי לא לסכן חיילים, תמשיכו בקו רציף של להיטות זו גם כלפי המחבלים (מנהיגי הרשות) וגם כלפי המחבלים (תנועות חמאס ג'יהאד וכו'). לא ייתכן ששבוע שלם המחבלים עושים מה שהם רוצים בחסות המחבלים שבהנהגה, ואנחנו שותקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה כן כדאי לסכן חיילים???
ל"ת
אחד העם,
20/05/05 12:06
|
|
 |
9.
אמרנו לכם שנאמר לכם שאמרנו לכם
דני בן זקן,
רעננה,
20/05/05 09:59
|
אז אל תגידו שלא שמעתם! כמה שנהיה יותר רכרוכיים, פחדניים וכמה שיותר ניסוג- נותקף, ניפגע, ונירצח. כמה שנהיה יותר תקיפים, נוקשים, חזקים- יהיה שקט, והם יסגו, ויילכו, ויעזבו אותנו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כפר דרום - חזק ונתחזק בעד עמנו
אריה,
ירושלים,
20/05/05 09:39
|
|
 |
7.
רק שלא תתמוטט ''הרגיעה''
דובר צה''ל,
20/05/05 09:35
|
מופז שוקל להזניק מסוק שיטיל על ראשי החמ''ס איגרות אזהרה חריפות ותקיפות במיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שעה אחרי הדולפינריום- היה צריך
ג',
20/05/05 09:29
|
למחוק את עזה וג'נין מעל פני האדמה.
למרות שאלף אנשים קוראים עכשיו את מה שכתבתי ואומרים- הוא מגזים,
הם לא מבינים שאם היו אומרים מה שה''מגזים'' אומר - אז מישהו שהם אוהבים -בכלל היה בחיים היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מעניין בכמה נפגעים אכלנו הפעם
ל"ת
מישל,
קרית ים,
20/05/05 09:17
|
|
 |
4.
לא קצינים ,פוליטקאים במדים
מאיר,
קצין מלואים,
20/05/05 09:16
|
מאז שהעיפו את זכאי ושמו את כוכבי ש''סומן בדרך לרמטכ''ל ת '' (מעריב)סומן על ידי עצמו ועל ידי יחצניו-כולם עסוקים בפקוד דרום ב''להסניר את המצב''. יעני -פרשנים. כך גם מתקדמים. לצערינו-כל קצין יודע שזו ואין בלתה הדרך לקידום. לא על ידי לוחמנות כי אז התקשורת השמאלית (בדרך כלל) תבקר את ''הפעלתנות היתרה''. הקצינים של היום, אלו ה''מבריקים'', ה''שקולים'' הפכו ל מסבירים לעתונאים, נותנים שיחות רקע לפרשנים, ועסוקים בדבר אחד: להתקדם ''אל הייעד''. והיעד- התפקיד והדרגה הבאה. כמובן בגיבוי התקשורת. מצבא לוחמני הפכנו לצבא פוליטי וצבא ''פוליקל-קורקט''. נשארו לנו החיילים אלו שעושים את העבודה האפורה הטובה. רבים מהם ישתחררו ומעטים יתקדמו וז יהפכו להיות כמעט כמו כל הקצינים. ילמדו את רזי המקצוע-להתחכך לזייף ולהתחנף. אם לא יעשו זאת ימצאו את עצמם בחוץ-כמו כותב שורות אלו שמצא את עצמו בדרגת סגן אלוף -בחוץ.. זו הדרגה האחרונה שאפשר להגיע אליה בלא חנפנות ולמרות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אתם מאמינים?
מ''צ,
20/05/05 08:03
|
למחמוד אל זאהר מפקד החמאס? כמו שהאמנתי פעם ש''דין נצרים כדין ת''א, זוכרים מי אמר זאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MORE THAN I BELEIVE SHARON
ל"ת
ALON,
20/05/05 14:17
|
|
 |
2.
אין דבר כזה ירי מנשק ''קל'',
איציק,
אשדוד,
20/05/05 07:38
|
מה זה נשק קל? רובה ששוקל 4 ק''ג כמו M16 או קלצינקוב ? נשק קל יכול להרוג. מרגיז אותי שמנסים ליפות את מעשי הזוועה של המחבלים בכך שאומרים שהם התכוונו לירות בנשק קל. משום מה נשק קל רצח את התינוקת שלהבת פס בחברון. תינוקת בת 4 חודשים, המחבל ירה ליה בנשק קל. נשק קל זה אולי אקדח קפצונים או פיקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובה צלפים זה גם נשק קל?
אזרח,
20/05/05 12:27
|
כי זה מה שהרג את שלהבת פס, חשוב לי לציין את זה כי זה הרבה יותר חמור (לכוון את הכוונת בדיוק על הראש של התינוקת ולירות מול סתם לירות על עוברים ושבים במטרה להרוג כמה שיותר מהם ובמיקרה שאחד ההרוגים יהיה תינוקת, לדעתי למקרה הראשון נדרש רוע לב גדול בהרבה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר קצר לאיציק
חיים,
דרום,
20/05/05 10:46
|
הכוונה בנשק קל היא לא לנשק לא קטלני, אלא לנשק שהוא קל מספיק כדי שלוחם בודד יוכל להפעיל (כמו רובה סער או תת מקלע). נשק בינוני יכול להיות מקלע שאותו צריכים להפעיל מספר לוחמים, ונשק כבד... טוב, אתה כבר מבין את הקטע.
אז יש דבר כזה נשק קל. לא צריך להתעצבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטווח מתאים, גם אולר הורג.
א,
20/05/05 10:15
|
לכל אחד ברור שגם נשק קל הורג. אבל מי שקצת יודע לקרוא את התמונה יודע שסוג הנשק יכול להצביע על רמת הארגון של מי שמשתמש בו. כל אחד יכול היום להשיג רובה בעזה, אבל כשיש קסאמים או פצמ''רים, זה מראה על מעורבות ברמות יותר גבוהות של הארגונים.
דיווח על סוג הנשק, היה מאז ומתמיד חלק מדיווח עיתונאי על פעולות לחימה. צריך הרבה פרנויה, כדי לחשוב שמישהו מנסה ''לייפות'' את התמונה.
ודרך אגב, אם היית בצבא, היית יודע ש M-16 לא שוקל 4 קילו, אלא 2.94
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות קטנה
אביחי,
20/05/05 14:39
|
|
 |
למה מה ? מחסנית שוקלת קילו ?
ל"ת
Jehova,
21/05/05 00:22
|
|
 |
הוא התכוון ל 16-M קצר... (:
אריה,
20/05/05 13:52
|
|
 |
1.
למה לא שלחו 10 מסוקים???????
אלדד,
20/05/05 07:26
|
|
 |
מאזוכיסטים אוהבים לחטוף מכות
ל-1 מפסיכולוג,
20/05/05 13:59
|
כדאי להפנים שיש לחלק מעם ישראל בעיה פסיכולוגית המסקנת את קיומנו. השם:''הזדהות עם התוקפן''-עם האוייב והאשמת הקורבנות היהודים. אנשים כאלה אינם מסוגלים לקבל החלטה שקולה של פגיעה ישירה ומהירה באוייב, כהצעתך. הם מעדיפים להסוות את המכה שהם נותנים מכיון שיש להם רגשי אשם כלפי רוצחיהם. בודאי שמעת על מאזוכיסטים הנהנים לקבל מכות ואפילו משלמים על זה !! אתה בודאי חושב שזה בלתי אפשרי לגבי ממשלת ישראל והשמאל? אתה טועה! תראה איך הם משלמים ונותנים פרסים לפלשתינים. זה לא תשלום, בכדי לחטוף עוד מכות? לדוגמה ידיעה ממעריב של היום. ''ישראל תעשה עוד מחוות בשחרור אסירים''. זוהי כמובן התנהגות חולנית המסקנת את קיומנו הפיזי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על דם יהודי הפקר שמעת?
ליאת,
צפון,
20/05/05 11:23
|
|
 |
כי כוח קרקע הוא כוח זול
ל"ת
גיל,
20/05/05 10:46
|
|