 |
52.
המרחב האוירי של החווה???!!!
כותי,
רחלים,
11/08/05 01:06
|
במדינת שיקמים (ישראל לשעבר) אוחדו כל מחוזות המשטרה למחוז ה''שרון'' . כתבנו מוסר שהדבר יקל על אבטחת השליט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
להעמיד לדין את המאבטחים !
צדק,
21/05/05 20:09
|
המאבטחים הפרטיים של עמרי עוברים כל גבול ,,, שילכו להגן על שדרות ולא על רפובליקת בננות זעירה ,,,,הפכו למדינה בתוך מדינה,,, להחזיר אותם לעזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לא חבל על הכסף של חיל האויר.
יש לו הרבה כסף,
21/05/05 18:54
|
לדעתי צריך לחייב אותו כמו שמחייבים כל מי שמחלצים מאיזה צוק או נחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
47 - היטבת לנסח.
ל"ת
אזרח מופקר,
21/05/05 12:46
|
|
 |
48.
תראו את אלה שלא מוגנים
Exleftist,
Los Angeles,
21/05/05 12:26
|
http://www.leumi.org.il/our_works_id.asp?cat=15&class_cat=yediha&id=3282
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שומרים על שרון ומפקירים אותנו
ל"ת
שונא דיקטטורים,
שדרות,
21/05/05 10:23
|
|
 |
בחייך!!!
Avi Ecuador,
21/05/05 16:47
|
|
 |
46.
עומרי שרון ביקש דרכון גרוזיני
הרמן,
21/05/05 10:21
|
עבורו ועבור גלעד. הם מתכונים לברוח מכאן לאחר שהחונטה תקרוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
עוד ספינים של שרון
מוסה,
21/05/05 09:07
|
שרון ואנשיו ממש פתטיים בניסיון לעשות עוד ועוד ספינים.
האיש מסכן, מאוים. אלמן שיש לו שני בנים אילמים. מה עוד נחוץ כדי לעורר את רחמי הציבור ולהגדיל את תקציב האבטחה הממלכתי למשפחת שרון. קודם סיפרו צ'יזבטים על איומים על חייו. עכשיו מנסים לחדור לחוותו. עוד מעט יתחילו לטוס חלליות בתת הקרקע של החווה.
גם לשקר של שרון אין רגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הוא האדם הכי מוגן בעולם.
ל"ת
כספי ציבור,
21/05/05 19:53
|
|
 |
44.
מתפתחת כאן דיקטטורה במסווה של
שפוי,
מרכז,
21/05/05 09:00
|
שמירה על חיי ראש המששלה ומניעת הסתה... חונתה דרום אמריקאית...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חומר למחשבה
האחד,
21/05/05 07:32
|
מעניין הוא שטעות (שכזאת) מביאה לתגובה כמתואר בכתבה. לעומת הטעות הזו, עמך שילם בדמיו ובדמי בניו על טעויות האליטה (אסון א' ב' השייטת, המסוקים... והרשימה ארוכה היא) ואיש לא שם לב להבדלים בין חיי זה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם אסון אוסלו? אלפי קרבנות
ל"ת
שלום,
21/05/05 19:55
|
|
 |
42.
אפשר יהיה להאשים את הטייס...
שמואל,
21/05/05 03:12
|
ממש הזדמנות להאשים את הטייס בהסתה, סליחה - בהסטת המטוס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כשיצאו מגוש קטיף....
קסאמי,
ירושלים,
21/05/05 03:11
|
|
 |
למשלם המיסים יעלה מליונים לבצר
ל"ת
את מבצר השקמים,
21/05/05 19:57
|
|
 |
40.
כשיורים פצמרים על גוש קטיף
שמואל,
21/05/05 03:08
|
כשיורים םצמ''רים על גוש קטיף או כשחולית מחבלים חורה על כפר דרום אז צה''ל אינו מגיב, ואם כבר - אז מבקש רשות כדי לפתוח באש. בושה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SOON WELL GET KATYUSHOT
ALON,
21/05/05 07:57
|
ON TEL AVIV. AFTER ALL SHARON DID SAY THT THE FAITH OF NETYZARIM LIKE THE FAITH OF TEL AVIV
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
stop copying the US
ל"ת
koby,
new york,
21/05/05 01:03
|
|
 |
קראתי את התגובה שלך במקרה
ישראלי אמיתי,
21/05/05 01:18
|
הקודם ולכן אני אגיב את אותה התגובה.
אתה קולט? ישראלי , בעל שם ישראלי, גולש באתר ישראלי, יודע מה קרה בישראל וחי בניו-יורק ומגיב באנגלית. אז ככה, לא אנחנו שמנסים להעתיק את אמריקה, אלא זה אתה. פשוט פתאטים הישראלים שעוברים לאמריקה ומנסים כ''כ להיות אמריקנים. בוא נגלה סוד, אולי יש לך אזרחות, אולי לא, אולי נולדת שם, אולי לא, אולי אתה גר שם שנים, אולי לא, אולי יש לך מבטא אמריקאי אולי לא. שורה תחתונה - אתה לא אמריקני, לא תהיה אמריקני ולא היית אמריקני. פשוט תפסיק לנסות להיות אמריקני. נאה דורש ונאה מקיים. אז איך אומרים, get a life. אגב, מה חשבת, שראו שבארה''ב חדר מטוס למרחב אווירי אסור ואמרו ''הממממ.... בוא גם נעשה את זה פה'' ושלחו מטוס כדי שיחדור למרחב האווירי של חוות השקמים כדי שיזניקו מטוסים וירו באוויר כדי שנהיה כמו אמריקה? מה נסגר אתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
אילן,
יוסטון,
21/05/05 02:13
|
אגב בארהב שלחו מטוסי קרב ולא זיקוקים... מה שכן גם לבוש וגם לשרון חוות בודדות הנקראות Ranch מעניין לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הבעיה שמר שרון אף פעם לא בבית
ל"ת
טייס כדור פורח,
קרוב לחווה,
21/05/05 00:09
|
|
 |
37.
להעביר את חוות השקמים לניצנים
שחר,
מודיעין,
20/05/05 23:20
|
|
 |
37 צודק שיעבירו את חוות השקמים
דבורה,
21/05/05 10:21
|
איזה פצמר שינחת על ביתו אולי הוא לא ישן בלילה השמן הבולדוזר שמחר את הבית שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעזה
ל"ת
Avi Ecuador,
21/05/05 00:55
|
|
 |
36.
למה בשדרות אין מאבטחים?
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
20/05/05 22:55
|
|
 |
כי לשדרותים אין אי יווני
יוסי,
גושדן,
20/05/05 23:27
|
|
 |
35.
כבר כתבתי
שלמה,
20/05/05 22:33
|
אנא חפשו בארכיון ותמצאו מה שכתבתי לפני חצי שנה. ההסתה נגד הימין תעלה בחיי אדם. רק בנס זה לא קרה היום. המאבטחים העצבניםם ושטופי המוח היו מורידים את המטוס לא בגלל הסיכון אלא בגלל הפאניקה. אני מפסיק לטוס בשמי ארצנו, כי די ברור שבמוקדם או במאוחר איזה אידיוט ,ואולי האידיוט הזה יהיה אני, יחצה את המרחב האוירי בטעות, ומה שבמדינה נורמלית מסתיים בקנס ובדו''ח של מנהל התעופה, יסתיים כאן במרחץ דמים. דמו של ראש הממשלה כנראה סמו' יותר מדמם של אזרחי מדינתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אוי! נמאס לי לשמוע ''דיקטטור''
אני,
20/05/05 22:19
|
חלאס! כשפתחתי את המילון לא היה כתוב שדמוקרטיה זה כשהממשלה עושה מה שאני רוצה ומה שעושה לי נעים בגב! עם כל הכבוד למתנחלים, ואין כבוד (אפילו לא קצת!), אתם לא ראש-ממשלה, אתם לא יודעים שיט! ועובדה שכל פעם כשעולה הימין לשלטון ראש-הממשלה מוצא את עצמו בקונפליקט עם המחנה שלו. קלטו ת'מסר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 34 אני
אלי,
ראשון,
21/05/05 09:27
|
דמוקרטיה זה רצון העם שבוחר את נציגיו לשם כך.שרון לקח את הקולות מימין ולאחר שזכה בבחירות מבצע את מדיניות האופוזיציה שזה ההיפך ממה שבוחריו רצו.מה זה,דמוקרטיה? אגב,אלו לא היו בחירות אישיות אלא של מפלגה עם מצע מוגדר שגם ממנו מתעלם שרון.כששאלו את בנו עומרי לפני שבוע בסניף הלכוד בראשל''צ מה הם עקרונות הלכוד ענה:''מה שראש הממשלה קובע''. דמוקרטי מאד,מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק, בוא אני אגלה לך סוד
אני,
21/05/05 11:14
|
ראש-ממשלה לא מחוייב לקמפיין. הוא כן מחוייב לעשות את המעשה הנכון בהתאם למידע שבידיו, ואני מבטיח לך שיש לו יותר נתונים מאשר לזמביש.
ואם הממשלה החליטה לפנות את עזה כנראה יש לכך סיבה.
חוץ מזה, המנטרה שלו גם לפני הבחירות הייתה ''ויתורים כואבים ולא תמיד נשב איפה שאנחנו היום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מחושק
Avi Ecuador,
21/05/05 16:45
|
להבל פה ולהתנתקות מהשכל וההגיון. יש הרבה שחושבים אחרת ממנו ולא כולם מטומטמים ואנשים שנולדו אתמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 34 אני
אלי,
ראשון,
21/05/05 12:36
|
אילו הייתי רוצה לסגת מגוש קטיף הייתי בוחר במצנע משום שזה היה המצע שלו.הלכוד הלך עם מצע נוגד ב 180 מעלות.אילו שרון היה מגלה שהוא מתכונן לסגת,ומסתבר שכבר לפני הבחירות החליט על כך,אני משוכנע שהוא לא היה נבחר. זו היתה פשוט רמאות. הוא גנב ממני את קולי בהונאה.מה זה ויתורים כואבים? אל תגיד לי שאתה ידעת ששרון מתכון בכך לנסיגה מגוש קטיף!
אגב הנסיגה היא לא מעזה אלא מגוש קטיף,עזה יותר קרובה לאשקלון מאשר גוש קטיף לעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
וואו! ממש אמריקה אנחנו!
ל"ת
אני,
20/05/05 22:14
|
|
 |
32.
עבירה על נוהל פתיחה באש
אוסקר,
20/05/05 20:24
|
כל אחד היה נשפט מיד אם היה פותח באש בצורה כזו.
אני מקווה שימצו את הדין עם היורים הזריזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל הכבוד לשב''כ
מיכאל,
כרמיאל,
20/05/05 20:19
|
יישר כוח על העבודה ,שבמילא קשה ,למאבטחים ושלא ''נירדמו'' בשמירה לשמור על ראש ממשלתנו ושכולם יסתמו את הפה שלהם ( די להסתה ) . כולכם עדיין לא מבינים שהמתנחלים הם הברברים ופורעי חוק והם הורסים את המדינה ? ההיתנתקות זה הדבר הנכון ביותר ! שהפלסטינאים יירקבו שם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות היא דבר נכון - אבל
אבי,
ב''ש,
24/05/05 20:57
|
גנבת קולות הוא מעשה אסור. זה מה שעשה שרון.
הוא גנב את קולות המתנחלים ושלא יתפלא שהם מגיבים בצורה שכזו.
כל הכבוד להם!!
גם אם איני מסכים עם דעתם אני מקבל את העובדה ששרון נוהג כדקטטור.
הגיע הזמן להעמיד את האזרחים של המדינה בראש סולם העדיפות ולא את השליט. כל עוד תהפוך את היוצרות והשליט יהיה החשוב השחיתות תמשיך !!!
להתעורר ומהר
למתנחלים, אני כואב את כאבכם למרות שאני חושב שיציאה מרצועת עזה היא לטובת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
האיפוק הסלקטיבי של שרון
בנצי-א,
20/05/05 20:17
|
היה יכול להיות מצחיק אבל הוא עצוב כמו סופו של כל דיקטטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
סוף של דיקטטור הוא כסוף קודמיו
ל"ת
מאיר,
20/05/05 20:01
|
|
 |
Shabak is on to you now!
ל"ת
NYC Joe,
NYC,
20/05/05 22:01
|
|
 |
Veshuv hozer Hagalgal.........
ל"ת
Kohelet,
20/05/05 21:30
|
|
 |
28.
בוש עדיין מוביל על אריק...
אזרח הגון בדר''כ,
20/05/05 19:54
|
כי לג'ורג' היה גם גרוזיני עצבני עם רימון יד ושן-דדה-שביצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפגזת שדרות מותרת!
תבת,
20/05/05 19:47
|
ברגע שחוות השמנים (לא טעות דפוס!) תהיה בטווח הקאסמים, השרונים (האב ובנו) ישלחו את חיל האוויר,הצנחנים,גולני והטנקים,למחוץ את האוייב האכזר! עד אז,אין חקירות,יש עקירות,ואפילו מחוות נוספות לשותפים הפלשתינאים,ש''רק רוצים שלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני אעיף הרבה זיקוקים
מתנחל,
טקסס הכבושה,
20/05/05 19:18
|
|
 |
25.
סערה בכוס של מיים
ל"ת
Avi Ecuador,
20/05/05 19:08
|
|
 |
24.
ח''א פרטי של ראש ממשלה מושחת
אילנה ג,
תל אביב,
20/05/05 19:06
|
דון שרון המושחת והתחמן זקוק להגן על עצמו כנגד העם שעליו השתלט במירמה. חיל האוויר איננו מוזנק להגנת עמך ישראל, אך כספי המסים של עמך ישראל משמשים להגנתו של הרודן ובני משפחתו המושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אז המטוס סטה קצת...
שוין שוין,
20/05/05 19:00
|
בשביל זה יורים ??
הנה שרון סטה הרבה, מישהו ירה בו ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אבטחה חולנית !!!!!
אזרח,
20/05/05 18:37
|
אפילו לא על נשיא ארה''ב ולא על נשיא רוסיה שומרים בצורה כזאת !
האבטחה הזאת היא משהו חולני, ורק תחשבו כמה אנשים יכלו לישון טוב בשבת עם שמיכה חמה ואוכל חם באותו כסף שעלה להפעיל את הזיקוק היום ולהזניק אתמול את כל חיל האוויר !!!!
מאיפה למתנחלים יש טכנולוגיה להגיע מהשמיים אל ראש הממשלה בדיוק ולפגוע בו ???? אז או שבאמת האבטחה היא חולנית בצורה אדירה או שכוחות הביטחון מנסות להסתיר את הסיבה האמיתית לשמירה החולנית הזאת על רה''מ !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וושינגטון-מוסקוה-חוות השיקמים
ולדימיר,
משולש דיקטטו,
21/05/05 17:04
|
ומי שומר על פוטין-אברמוביץ על בוש? מפיה רוסית עם קאלמנוביץ ועל שרון? שלושת האוליגרכים ודיי! כך העניינים בישראל-עם ישראל חי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דייייייייייייייייייייייייייייי
יוסי.ע,
הדרום היפה,
20/05/05 18:37
|
נו מה יש בחווה כור גרעיני ? כבר סגרו את נתיבי האוויר? מספיק לא כל המדינה משוגעת לאנשי השב''כ תתחילו לנרמל את המצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לפנות את חוות השקמים
גולן,
מרכז,
20/05/05 18:33
|
|
 |
19.
מכתב לסבא שרון
שירלי,
גוש קטיף,
20/05/05 18:17
|
אם אתה סבל 'ה היית שולח טילים ומטוסים לאלו שמשגרים את הפצצות שהורגים את החברים הכי טובים שלי ופצעו אותי. לא היה היום בעיה עם הבני דודים שלנו מעבר לכביש הם היו מבינים כמו שכל כלב מבין שכשיש מקל אפשר רק לנבח הולכים למקום אחר. אני מאד שמחה לדעת שיש לנו כוחות ליירט מטוסים וטילים רק חבל שזה רק על החוה שלך אדוני ראש הממשלה שרון אם אתה היית דואג לילדים כמו לעצמךההתנתקות וההבלגה לא הייתה!!!!!!!!!! תודה. שירלי בת 11 גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מענין אם היו מתייחסים כך גם
יצחק רביב,
רעננה,
20/05/05 18:13
|
אל המאבטח שטעה בזיהוי והרג טכנאי. המאבטחים של רוה''מ יכלו להפיל את המטוס ולהרוג אזרח תמים. הפאניקה סביב רוה''מ היא תוצר של החלטות בלתי סבירות שברור לכולם שהציבור לא יכול לעמוד בהן. לכן הציבור הפך להיות רוצחים בפוטנציאל. איזו בושה למדינה שזה מנהיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
באיזה מהירות הם מגיבים למה לא
אושר,
20/05/05 18:09
|
באיזה מהירות הם הגיבו למה לא הגיבו באותה מהירות ברגע שבו ירו את טיל קאסם הראשון או את פצצת המרגמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
Grammar
Larry,
20/05/05 18:07
|
Shouldn't that be ''Etsba kal'' and not 'Etsba kala' - I mean, you guys are the Sabras - you tell me.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצבע
ארז,
21/05/05 07:27
|
אצבע זה בלשון נקבה ולכן אומרים ''אצבע אחת'' וגם ''אצבע קלה'' (ולא ''אצבע קל''...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it's 'cause of the ayin
mike,
chicago,
20/05/05 19:03
|
etzba ends with an ayin, which is part of the shoresh, hence etzba kal is nakhon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לשרון יש חיל-אוויר פרטי וגם...
יוסי,
גושדן,
20/05/05 18:06
|
יחידות נ''מ עצמאיות. אבל העיקר שישראל היא דמוקרטית וחייבים להשמע להוראות המוסדות הניבחרים...חה חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חלילה וחס
רפי,
לונדון,
20/05/05 18:05
|
לכל המטיפים לתגובתי אז תשובה אחת לכם: חלילה וחס, אינני קורא למותו של שרון שיבדל לחיים ארוכים ושימשיך להנהיג את המדינה לחוסנה ובטחונה, אבל הזילות בחיי אדם והמתיישבים (לא מתנחלים) בפרט זה דבר שלא יכול לעבור מסדר היום. נוצר הרושם שחייהם של המתיישבים ודמם הותר. אם חושבים אתם לכשיפנו את גוש קטיף והשומרון שבזה נגמרו כל הצרות עם הערבים אז כולכם טועים ובגדול.הפצמרים והטילים ימשיכו לנחות אבל לא ברצועת עזה אלא באשקלון אשדוד ומשם למרכזי האוכלוסין הצפוף של ת''א. הלוואי שאתבדה אבל לא ניראה לי שזהו המצב שיהיה. ימים יגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשנצא מהרצועה, נמשיך לחטוף
רפי,
ניו יורק,
20/05/05 19:02
|
זה הריי ברור..........ההבדל הקטן הוא שגם אנחנו נוכל לשלוח פצמרים או אולי מטח של הוביצירים, וחוץ מזה הם יצטרכו להסביר למה הם שולחים פצמרים לאחר שיצאנו. כי אז מדינות אירופה או אמריקה לא יוכלו לתמוך בהם, או בעניינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרפי
אמא של חייל,
21/05/05 10:05
|
|
 |
YOU MIGHT BE SURPRISED
ALON,
21/05/05 03:19
|
BUT IM SURE THEY WILL FIND AN EXCUSE FOR THE U.N. TO BACK UP. LIKE THEY CAN NOT TAKE CONTROL, ITS NOT THEM, ITS THE OTHER TERROR GROUPS, THEY ARE TRYING TO STOP AND CONTROL, THEY WANT JERUSALEM, THEY WANT THE RIGHT OF RETURN, THEY WANT ISRAEL NOT TO EXIST AND ALL UNDER THE PROTECTION OF THE UN. WE NEED TO STOP FOOLING OURSELVES, HUMAN NATURE IS TO RESPECT WHAT WE FEAR, WE FEAR STRENGTH AND POWER, UNLESS ISRAEL STARTS SHOWING ITS MIGHT, THIS TERROR WQILL NEVER STOP. IT ALL STARTED WHEN WE DID NOT RESPOND TO IRAQS FIRST ATTACK, WHEN WE PLACED OURSELVES AS ''BNEY HASUT'' OF THE USA, THAT WAS THE BIGGEST MISTAKE WE HAVE EVER MADE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך לחלוטין
יהודית,
20/05/05 18:38
|
אתה צודק לגמרי. אנשים שמקללים אותך כלל לא ראויים לתגובה. מי שלא מבין את הטעויות שאנו עושים בבריחה מחבלי הארץ ימצא את עצמו במקרה הטוב לצידך בלונדון וגם שם הקללות לא יעזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפי'לה, הישראלים הכי הכי הכי
מצטער אבל,
20/05/05 18:28
|
רפי'לה, הישראלים הכי הכי הכי יפים, חכמים,תמיד צודקים... וכחנים, קנאים, שחצנים, רעים, גסים... אז מי אתה שתגיד להם מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That's the Main Point
Larry,
20/05/05 18:27
|
It's not about the mityashvim being mufkarim, it's about all Israelis within range of Gaza or the northern Shomron - Ashkelon, Ashdod, Hadera, Afula, etc, the whole ball of wax. Tel Aviv too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזכותו של שרון יאמר...
יוסי,
גושדן,
20/05/05 18:11
|
שאצלו הזלזול בחיי יהודים הוא אחיד, למשל לא זכור לי שהטבח בדולפינריום הזיז אצלו משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי
רפי,
לונדון,
20/05/05 19:40
|
קשה לי להאמין שזה לא ''הזיז'' לשרון. אני בטוח שהוא כאב את כאב והאובדן של המשפחות שנפגעו, הוא עשה וממשיך לעשות את כל שאפשר למדינת ישראל, אבל הדרך שבבריחה מאדמות ארץ ישראל היא הדרך. לדעתי הוא עושה כאן טעות דרסטית שהשלכותיה יהיו לרעת מדינת ישראל בעתיד. אנו איננו יודעים על הלחצים שאני מאמין מופעלים עליו ממדינות העולם ושוב לדעתי לא זוהי הדרך לתשלום מהלחץ הכבד. היה עושה חסד לעצמו שרון אם היה הולך למשאל עם ואז לקבל החלטה דבר שהוא לא עשה. שוב תאמין לי כשאני אומר שכן כואב לו לראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רק במדינות דיקטטוריות
דוד,
20/05/05 17:55
|
יש צורך להגן באופן כזה על ראשי השלטון . אפילו במדינות העולם השלישי ( אחיותינו הקטנות והתמימות ) הדבר לא כך . אז יאאללה . או שאורזים את המזוודות ומשאירים את המושחתים להתגלגל במדמנה שיצרו עד שתיפח נפשם , או שנעשה לפחות מעשה קטן ונדביק את הסטיקרים של מעריב בכל מקום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Only last week
Israelit,
21/05/05 00:31
|
Only last week in the US, a plane had gone into the no-fly zone above Washington DC. The White House and Capital building were evacuated in a level five alarm. The plane was intercepted by a military helicopter and 2 air force jets and those in the plane were taken into custody and questioned. So, it isn't only in third world countries, as you say, that need this kind of protection. Unfortunately this is the reality of Israel for years, and the US since 9/11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרוא תגובה 13 ולהצטרף למאבק
ברוך ו,
ירושלים,
20/05/05 19:30
|
הציבורי נגד השחיתות, ההסתאבות וההתקרנפות של המערכת השלטונית
כל אחד מאתנו הוא נר קטן אך כלנו אור איתן!!!
הגיע הזמן להפסיק עם הקיטורים ולהתחיל עם המעשים. אזרחי ישראל חייבים לצאת בהמוניהם לרחובות ולהתנחל בהם למשך שבועות עם ילדיהם עד שהשלטון הנוכחי יועף. אך זה בפני עצמו איננו מספיק!!! ללא שינוי רדיקלי של שיטת הממשל ושיטת הבחירות - כל שהיה הוא שיהיה!!! הכוח צריך לעבור ממרכזי המפלגות המושחתים לכלל אזרחי המדינה. האזרחים הם אלה שצריכים לבחור ישירות את ראש הממשלה, את נציגיהם בכנסת, את השופטים, את ראשי השלטון המקומי, את חברי המועצות המקומיות, את נושאי התפקידים הציבוריים המרכזיים וכו'. כדי להחזיר הדמוקרטיה למדינת ישראל, האזרחים חייבים להחזיר לעצמם את הכוח להשפיע על המערכת השלטונית ובאמצעות זאת להשפיע על טיב ואיכות חייהם בארץ. מדינת ישראל הפכה לדיקטטורה מושחתת ומסואבת משום שהיא נשלטת על ידי אנשים מושחתים חסרי בושה המנהלים את המדינה כאילו היתה רכושם הפרטי ומתייחסים לאזרחי ישראל כאל הנתינים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך
נס 2005,
20/05/05 18:48
|
עד שנת 95' לא היתה כזו שמירה על ראש הממשלה,אלא שאז החליט חלאת אדם, ששמע בקולם של רבנים סהרורים, שהוא רוצח את ראש הממשלה.ומאז אנו משקיעים מליונים בהגנה על אישי ציבור. ושוב הכל בזכות ה''סטודנט למשפטים'', בנה של ''מחנכת הדור'' הגננת מהרצליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך
פחדן,
שלום אחד,
20/05/05 23:27
|
עד 95 לא היו סהרוריים בממשלה ולא היה אוסלו ומדינה פלסטינאית להזכירך מישהו שהוא עכשיו קורבן השלום אמר שלא היו ולא יהיו קטיושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השמירה על שרון מוגזמת ויש לקצץ
פרחיה,
20/05/05 17:40
|
לא מזמן סיפר יואל מרקוס לקוראיו שאבטחת ראש הממשלה, בעיקר מפני מתנקש מהימין, עולה לנו מיליארד שקל בשנה, והוא לא כלל מבצעים כדוגמת ירוט מטוס תועה. מסתבר שלא רק על האיש שרון, נטו, אלא גם על חוותו הענקית מופקדת שמירה מתאימה, כולל מכשירי רדאר. לו היה מסתפק בדירת השרד שהיא יעד מבוצר והיה מדיר רגליו בימים לוהטים אלה מהחווה כי אז ניתן היה לחסוך בודאי כמה מאות מיליונים מתקציב השמירה. ובכלל, לו רצינו סקוריטטה כמו שהיה לצאושסקו ידידנו היינו נשארים ברומניה. הרי זה מחזה נורא לראות את שרון מוקף בפאלאנקס שלו, עשרות ואולי מאות צעירים חסונים הנראים משובטים, במשקפי השמש הכהים והאוזניה. רוצחו של שרון יצליח לגבור על כל אמצעי הבטחון המטורפים. לחזור לימי בן גוריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, זאת החברה של פורטוגל.
אפללו שהלישי,
21/05/05 10:18
|
זאת הנעמי מאנטי-עם ואומה יהודים ?
לא ידעתי שאת רומניה, בדרך כלל הרומניות לא כאלה גיבורות.
אבל, הידד יש בינינו הסכמה 100% בעניין החולניות של ראש הממשלה והחבורה שמתפרנסת מלישמור עליו. מליארד שקל לשנה גם אני שמעתי על כך וממקורות של וועדת הכספים.
מליארד שקל הם שווי של 4 חטיבות חי''ר הכי מעולות שיש לצה''ל.
אפשר עם הסכום הזה, ךשקם את כל מערכת הבריאות באחת, בניית בתי חולים, ועוד
יש פה הטרוף מערכות ?
מה כל כך חשוב בשמירת חייו של ראש ממשלה ? מי שרוצה להיות ראש ממשלה לוקח סיכון. בדיוק כפי שאני לוקח כאשר אני נוהג בכביש. מה מפנים את כל התנועה לכבודי ? זה סיכון מקצועי. עוד דבר, מדינה שהקיום שלה תלוי באדם אחד, אינה ראויה ליום אחד של קיום, אז שיפסיקו לחרטט.
שיבנו לו כיפה משוריינת בירושליים, וכמו שהוא עושה מבונקר תת קרקעי שלא יצא משם.
אני לא מוכן לשלם מליארד שקל גם לא בשביל זיעו פניו. זה כספי שוד הכסף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, את ממש צודקת
זה רעיון,
20/05/05 18:41
|
אסור לשמור על שום ראש ממשלה כדי לא לפגוע ברגשות העדינות של חמודים וחמודות כמוך. דרך אגב, אם את כל כך עדינה מדוע את מצטטת את יואל מרקוס. הוא מזכיר טיפוס בשם לורד האוהאו שנתלה ע''י הבריטים אחרי מלחמת העולם השניה על בגידה. הוא שידר תעמולה נאצית וגם הוא טען שדיבר רק אמת ושזו הייתה זכותו לשדר את מה שחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לי שאתה לא ממש יודע
רעיון עלוב,
20/05/05 22:20
|
מיהו יואל מרקוס. אני טועה? ואגב, לי נמאס לשלם מיליארדים כדי להבטיח את חברי הממשלה העלובה והמושחתת שלנו ושרון בראשם. בכל מקצוע יש סיכון, ואחרי שהימין רצח את רבין ואת הסיכוי לפתרון של שלום בזמן חיינו מה עוד יכול לקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם הפוסטמה צודקת.
ל"ת
בראבו,
20/05/05 18:17
|
|
 |
11.
זה דווקא נראה מטוס מנהלים בשמי
הוא זכאי,
וילה,
20/05/05 17:39
|
|
 |
10.
לכו תתנחלו אצל שרון בדשא בחווה
ל"ת
גיא,
20/05/05 17:32
|
|
 |
9.
שרון לגוש קטיף
ארז,
20/05/05 17:30
|
ליד גוש קטיף יש עוד שטחים פנויים. ששרון יתפנה לשם ואז סוף סוף ננצח את הערבים. שרון כבר ניקה פעם אחת את עזה ואין שום סיבה שלא יעשה זאת שנית ובמיוחד אם רעש היריות יפריע למנוחת הכבשים. מי שרוצה שקט בעזה שיצביע כדי להעביר את שרון לשם ביחד עם החווה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שרון, חזור הביתה !
אברהם,
הרי יהודה,
20/05/05 17:30
|
עזוב אותנו מהשטויות שלך ! עובדה, אם איש אחד ושמו שרון יילך הביתה - אין התנתקות , עובדה !
עוד לא אבדה תקוותנו, להיות עם חפשי בכל מרחבי ארצנו ארץ ציון וירושלים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוס מי געין מיט דה בובקס
ל"ת
האדמ''ר משחקמשין,
20/05/05 18:05
|
|
 |
7.
אם היו שומרים ככה על האוטו שלי
יניב,
20/05/05 17:15
|
אולי לא היו גונבים לי את הרדיו. אולי שהמשטרה וכל יתר אוכלי החינם יטפלו בדברים החשובים ויפסיקו לאבטח רק את הדוצ'ה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
העם מאס בראש הממשלה
ל"ת
ברווז במטבח,
20/05/05 17:11
|
|
 |
דבר בשם עצמך
מי אתה בכלל?,
פה,
21/05/05 05:52
|
|
 |
ל 6
אלי,
ראשון,
21/05/05 09:50
|
לצערנו ''ברווז במטבח'' צודק אם נקח את חברי הלכוד ונוסיף אליהם את השמאלנים(אם כי חלקם רוצים לשמור על שרון כמו על אתרוג) ששונאים את שרון מאז ומתמיד - אין לשרון רוב בצבור.העובדה היא שאפילו למשאל עם פחד ללכת. הוא יכול לאחוז בקרנות המזבח ולא לזוז ממשרדו בשם הדמוקרטיה,אבל עובדה היסטורית היא שמי שהצבור אינו חפץ בו אחת דינו ללכת במוקדם או במאוחר.ראה אהוד ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מזל''ט
רעיון,
20/05/05 17:10
|
חוות השקמים עדיין לא הבית הלבן שרון כניראה מקנה בבוש ומחפש אקשן באויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מזזזה------
יוסי,
20/05/05 17:07
|
מה זה יד קלה על ההדק במדינה מתוקנת ובמצב שאנו נמצאים המטוס הזה היה מופל ואם חלילה ראש הממשלה היה נפגע אז יכתבו שהיית יד כבדה על ההדק אותו דבר אמרו על רצח רבין תפסיקו עם הפרשניות הקלוקלות תתנו למי שצריך לטפל באבטחה לעשות את העבודה אני סומך עליהם לא רוצים עוד רצח ראש ממשלה ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רוצים ראש ממשלה משדרות
עמי,
20/05/05 16:53
|
...או מהגליל, שגם אזרחי-הרקטות יזכו לקצת הגנה.
תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עוד יהרגו חפים מפשע
ל"ת
אבי,
כפר סבא,
20/05/05 16:50
|
|
 |
1.
הבטחה כבדה
רפי,
לונדון,
20/05/05 16:44
|
האם חייו של ראש הממשלה שרון שווים יותר מחייהם של ילדים מגוש קטיף? האם דמו חם יותר מדמם של ילדים קטנים נשים זקנים וטף? היכן היו אותם גורמי בטחון כשתקפו את כפר דרום? היכן היו אותם כוחות כשתקפו את תושבי גוש קטיף.? הזהו עולמו של בוגד החושש לחייו? ניצול מסיבי של כספי משלם המיסים.? אם חשוב לשרון דמם של אותם ילדים ושאר תושבי גוש קטיף אזי הוא צריך להגיע להחלטה נכונה ומתבקשת לפנות את כסא ראש הממשלה ולצאת לגמלאות. אני בטוח שהוא לא יחסר לאף אחד במדינת ישראל על אחת כמה וכמה לנבגדי גוש קטיף ושאר חלקי ארץ ישראל. שרון שלום ולא להתראות.!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 1 לכל אלו שמקללים את רפי
אלי,
ראשון,
21/05/05 10:10
|
ראשית,כולכם צבועים.אם היו מציעים לכם בחו''ל משכורת ותנאים טובים יותר מאשר יש לכם כאן - הייתם טסים לשם במהירות הקול. שנית,מותר לכל אזרח ישראלי לעבוד,לטייל וללמוד בחו''ל זה לא אומר שהפסיקו להיות ישראלים.מאות ישראלים,אם לא אלפים, צעירים ותוססים מבלים בחו''ל בטרקים חדשים ארוכים,אז מה,לא חשוב מה הם חושבים,אין להם מלה? וליוסי הבתימי,אני מציע לך שבמקום לקלל תלחץ על הנבחרים שלך בעיריה שינקו קצת את העיר ואת החוף.בת ים נראית כמו עיר מהעולם הרביעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרפי הבריטי....
מתבונן מהצד,
20/05/05 22:33
|
תקשיב חבר, לנו במדינה נימאס מיפי נפש שכמוך אשר יושבים *בנחת* בגולה ועובדים את עגל הזהב....ואשר *אורזים אומץ* לחלוק על המדינה או באים *לייעץ* לנו עצות של *גאונים* או *מומחים*...... אז רפי'ללל תמשיך לעבוד את עגל הזהב ותעזוב אותנו עם צרותינו........ good bay ,and have a nice time in your new world...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה לעזאזל אתה עושה בלונדון?
אביה,
ישראל מרכז,
20/05/05 17:39
|
אתה בוגד! מאלו שיודעים לשבת בחו''ל להספר לכל העולם מה הם צריככים לעשות, אם יום אחד תחזור לארץ אז תיהייה לך זכות דיבור, כל עוד ברחת כמו פחדן עלוב ללונדון אנה ממך אל תתערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לקבל ממך אישור איפה לגור?
חיים,
20/05/05 18:17
|
|
 |
כשאחזור
רפי,
לונדון,
20/05/05 18:16
|
אביה אני מקווה שכשאני אחזור לארץ לא יהיו לך שגיאות כתיב,אז אנא ממך נצלי את הזמן הזה וכשאגיע אעשה לך מבחן פתע. תודה ושבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבטחה , אבטחה . לא הבטחה !!!
ל"ת
יא אנלפאבית,
20/05/05 17:23
|
|
 |
תודה
רפי,
לונדון,
20/05/05 18:30
|
מודה לך אנלפאבית על תיקון הטעות שעשיתי באיות המילה אבטחה ומזה אני מבין שהינך מסכים לשאר הכתוב. אתה אולי מבין גדול בדקדוק השפה העברית אך אינני בטוח שאתה מבין גדול בבטחון. שבת שלום לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפי
יעל,
20/05/05 17:22
|
רפי, תעשה טובה קטנה, תישאר בלונדון, לא צריכים עוד אנשים מסוג שלך בארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעל
רפי,
לונדון,
20/05/05 19:11
|
מדברייך אני מבין שיש מספיק אנשים כמוני בארץ, אך אני חייב לתקן את מחשבתך, הם הרוב ובמשטרים מסויימים דעת הרוב לא קובעת אלא דעתו של מנהיג בודד- כן הבנת דיקטטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעל
רפי,
לונדון,
20/05/05 18:25
|
|
 |
אתה במעוט חבוב
ל"ת
תומך רה''מ,
20/05/05 17:07
|
|
 |
טוב שאנשים כמוך נמצאים בלונדון
יוסי,
בתים,
20/05/05 17:06
|
תשאר בלונדון ותמות בלונדון. אתה לא אזרח מבחינתי, אתה עוד צופה טלוויזיה שחושב שמבין מה קורה פה ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל תהיה מקום יותר טוב אם...
דוד,
20/05/05 18:21
|
ישראל תהיה מקום יותר טוב אם יעבירו את חצי אוכלוסית בת ים ללונדון, במיוחד ''גברים'' כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למות?
רפי,
לונדון,
20/05/05 17:48
|
ההבדל ביני לבינך טיפש בת-ימי הוא שאני מאחל לך חיים ארוכים והמשך הנאה מחוף הסלע שלידך.אני לא כל כך בטוח שזה מה שיהיה עם ראש ממשלה שכזה שחיי תושבי המדינה שעליה הוא קיבל מנדט לשמור ולכבד נוהג כמו שהוא נוהג. אז שוב מאחל לך ולכלל אזרחי ישראל חיים טובים ושלווים שלדעתי מגיעים לכם. שיהיה לך ולכולם שבת שלום ומבורך. (חשבת שאני הולך לקלל אותך בחזרה? טעית!!!) ודבר נוסף אני עשיתי ומשפחתי גם כן רבות למדינת ישראל ולבטחונה ועדיין עושים עם כל הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק עם השטויות האלו ....
צחי,
תל אביב,
20/05/05 17:00
|
די עם ההתנתקות ........ מה הקשר לשווי חייו של רה''מ לזה של אזרח. מי מי עושה השוואות תתבגר כבר מדובר בבן אדם שמוגדר כראש המדינה או במילים שלנו- ראש הממשלה שמנהיג את המדינה הזאת , אז עם כל הכבוד אולי תשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן! מדינת-ישראל היא המדינה...
יוסי,
גושדן,
20/05/05 16:59
|
הראשונה בהיסטוריה שבה לראש-הממשלה יש חיל-אוויר פרטי שתפקידו העיקרי להגן עליו ועל בניו. למה אתה חושב שדן חלוץ נבחר לרמטכ''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש
יודה,
20/05/05 18:20
|
יוסילה, לפני שאתה מחווה דיעה על ''המדינה היחידה בעולם'' עדיף שתקרא קצת מה קורה במקומות אחרים. רק בשבוע שעבר הוזנקו בוושינגטון שני פ-16 ליירט ססנה שסטה לכיוון הבית הלבן. מנסיוני אנ יכול לומר לך בבירור שכמעט ואין מדינה מפותחת שאין לה מערכות דומות, בהתאם לרמת הסיכון וההתראות. אבל למה להוציא את הראש מהתחת, כשכל כך נעים שם. שיבושם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תזיין את המוח
המ''פ,
20/05/05 16:58
|
המבל שנהרג הבוקר מי הרג אותו ? הקדוש ברוך הוא ? עשה טוב תמשיך להיות יפה ובלונדון ולשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|