 |
35.
הצעה
דוד,
ישראל,
22/05/05 11:40
|
אני לא מבין מדוע לא מגדרים את הגבול וגם למה לא ממקשים את השטח הצמוד לגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
BECUSE JEWS ARE WEAK&WICKED
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
22/05/05 06:44
|
|
 |
33.
צהל אינו פועל לפי התגובות
מוטי,
ישראל,
22/05/05 01:23
|
הגיע הזמן להבין כי התגובות המתפרסמות בעיתון אינם מעלים ומורידים במאומה-צהל אינו פועל לפיהם ומערכת ההחלטות שלו אינה מושפעת בשום צורה מתגובות אלו. לכן קוראים יקרים תרגעו -שתו כוס תה זה מפחית לחץ ונדודי שינה-לילה טוב לגבי ההחלטה הסופית של ההתנתקות גם היא תבוצע ככתבה וכלשונה ואף שיש כאלו שרוצים להראות זאת כנצחון על ההתנחלות הריני מאיר את עיניהם כי ההתנחלות ביהודה ושומרון היא צורך קיומי ולעומתה ההתנחלות ברצועת עזה-לא! ויעיד על כך הכפר הניאוליטי שנמצא מול חופי עתלית ואשר שקע בעליית מפלס הים לפיכך המסקנה המתבקשת היא ספוח יהודה ושומרון ויציאה מעזה . מדינה נבנית לדורות ,לא למאתיים השנה הקרובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צהל ברח מלבנון
חיים,
ירושלים,
22/05/05 00:08
|
כל ילד בלבנון זוכר איך ישראל ברחה מלבנון השאירה נגמשים משאיות בלבנון ולכן היום אין לישראל כוח הרתעה וישראל לשבת בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לוח דרושים : שף,צלף,לוחם ,נהג
moog,
י-ם,
21/05/05 23:41
|
דחוף: לוחמים,נהגים,צלפים,טבחים..... עבור צבא חדש המוקם בימים אלו עבור מדינת ישראל החלשה והפצועה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ירי שלא על מנת לפגוע?
סילבן יעלון,
צפון,
21/05/05 22:43
|
''. בצה''ל הדגישו כי הירי הראשוני היתה ירי התרעתי שלא נועד לפגוע אלא להבריח את הרועים לשטח לבנון.
כמובן.... אם אלא היו רועים ישראלים שעברו את הגבול ללבנון בטעות הם כבר היו ז''ל מזמן. ומוחזרים אח''כ בארונות תמורת שחרור 400 מחבלים.
אבל מה, צה''ל שלנו יורה שלא על מנת לפגוע, אלא רק כדי להזהיר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא מגיב כי הוא יצר את האירוע.
שניר,
21/05/05 22:41
|
מתועדות כבר עשרות התגרויות של צה''ל בחיזבאללה כדי לשמור אותם על אש קטנה בדיוק כאשר העולם מתמקד בדיוני הפירוק שלהם מנשק. לישראל יש מטרה לפרק את חיזבאללה ויותר חשוב - ללחוץ על אירן. היחסים עם חיזבאללה הם מיקרו של היחסים הם אירן. בלי חיזבאללה הדיפלומטים הישראלים לא יוכלו לפתוח כל שיחה שלהם בכל חור בעולם בשטיפת מח הכוללת את הסכנה של אירן לעולם החופשי, מעורבות של סוריה בטרור ושאר ההגזמות. לכן ישראל חייבת חיזבאללה מרוסן, מספיק אלים בשביל שיהיה נושא עולמי אבל שקט מספיק בשביל שהצפון לא יעלה בלהבות ולבנון תיהרס בפעם המי יודע כמה.
עצה שלי - תפסיקו להקשיב לרוני דניאל. הוא פשוט אומר מה שהאינטרסים של צה''ל באותו רגע, בלי שום ראיה ביקורתית עיתונאית.
לגבי האירוע היום היה מעניין לשמוע את ההשתלשלויות. תמיד העדויות הראשונות כוללות עדים וחיילים ואז הם מספרים את האמת (צה''ל ירה לעבר רועי צאן שהתקרבו לגבול). אח''כ עוברים למפקדים שמאוד מפחדים על התחת שלהם אז הם מגזימים תמיד את פעולות הצד השני בכדי להצדיק את התגובה (רועי הצאן חצו את הגבול ולא נעצרו, לכן נורה ירי אזהרה בלבד). בסוף מגיע משרד הביטחון והוא זה שמתקשר לרוני דניאל הדובר הרשמי שמוסר את הידיעה המעובדת חסרת הקשר למציאות (רועי הצאן הם פעילי חיזבאללה שהניחו מטענים בשטח שלנו, היינו חייבים להגיב).
וזה עוד כלום לעומת מה שקורה בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ככה זה כשרוצים להתנתק ...
אברהם,
הרי יהודה,
21/05/05 21:57
|
מתנתקים מכל הקופה : מהארץ ומהציונות מהאנשים ומהאנושיות מעצורים מנהליים ומשופטי צדק
עוד לא אבדה תקוותנו ... הצטרף למתנגדים ! מוגש מטעם ''האגודה לשפיות החברה בישראל ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צהל איבד כושר ההרתעה
נשר,
21/05/05 21:42
|
ההרתעה בידי הערבים הטרוריסטים כתוצאה ממדיניותו של שרון. יש להחליף אותו מיד לפני שנמצא את עצמנו שוחים בים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
And one more thing
David,
New York,
21/05/05 21:28
|
''War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling, which thinks that nothing is worth war, is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.'' — John Stuart Mill (1868)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Please be quiet
Sandy Ego,
California,
21/05/05 23:21
|
Please spare us your academic analysis of the situation . If you feel like fighting, leave NY and go fight. Otherwise do what the rest of us ''yordim'' do: calm down, get yourself a cup of starbucks , watch ''survivor '' and shut the f#$k up.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Very Very Important
David,
New York,
21/05/05 21:22
|
Gentlemen may cry, Peace, Peace-- but there is no peace. The war is actually begun! The next gale that sweeps from the north will bring to our ears the clash of resounding arms! Our brethren are already in the field! Why stand we here idle? What is it that gentlemen wish? What would they have? Is life so dear, or peace so sweet, as to be purchased at the price of chains and slavery? Forbid it, Almighty God! I know not what course others may take; but as for me, give me liberty or give me death! '' Patrick Henry, 1736-1799
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בעקבות השמאל הישן
דן,
21/05/05 21:20
|
לאחר מלחמת העולם התאחדו עדרים של ''אינטלקטואלים'' בהתיצבות בצד הקומוניסטי מול הקפיטליזם. כל דבר שהאמריקאים עשו היה שלילי וכל מה שהעולם הקומוניסטי עשה היה זך וטהור. לשנים התברר שגם אם האמריקאים לא טלית שכולה תכלת הרי שסטלין, אליל השמאל, שחט בצורה נוראית עשרות של מליונים של אנשים. היורשים של אותו שמאל מטומטם מופיעים בתגובות למאמר הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
100-0 לחיזבאללה
שגב ירון,
קריית שמונה,
21/05/05 20:58
|
שוב הם ניצחו,הם יצרו פרובוקציה,אנחנו ירינו להרתעת ה''רועים'' אשר יכולי גם להניח מטען,עכשיו בודקים אם הירי היה מוצדק,שברור מאלין שהיה מוצדק בהחלט.הם גם הגיבו על ירי ההרתעה במטח פצ''מרים,ואנחנו לא מגיבים. למה הפסדנו כי הם עברו שלב,יתכן מאוד כפי שהעניינים מתנהלים כיום שיתנו הוראה לא לירות יותר ירי הרתעתי.והם יוכלו להניח מטענים ולרגל כאוות נפשם וכאשר חיילי צה''ל יתרגלו למצב זה מאחר וממילא ידיהם קשורות ,עירנותם תרד,החיזבאללה יחטוף חיילים.החיזבאללה גם הוסיף לכושר ההרתעה שלו קרדיט.עכשיו למה לא לנסות להעלות את הרף? הרי היהודים שכחו כבר מזמן מהי תגובה הולמת. ומי שחושב שאני מקשקש שיבדוק את ההיסטוריה ויראה כמה פעמים חוסר תגובה שלנו באופן מיידי ונחרץ לכל פרובוקציה,הוביל למצב קשה ומסובך יותר. ומילת הערכה לחיזבאללה שמנהלים מערכה עם תוכנית ארוכת טווח בסבלנות תוך ניצול כל חולשה שלנו וכל מצב מדיני לטובתם.רק אנחנו טומנים ראשנו בחול עושים מה שטוב לקדנציה של הפוליטיקאים וכל אחד אומר ''אחרי המבול'' והוא יבוא המבול,מבול של קטיושות. מעניין אילו תירצים יהיו אז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
צה''ל-שינוי פרוש
sailor,
21/05/05 20:41
|
כפי שפעם בטוח לאומי היה מוסד לעזרה והיום הוא צרעת כמו ממשלה היתה דוגמא והיום הם דוגמא לשפלות כך צה''ל,מצבא הגנה הפך לצבא הפקרה. נמאס לשמוע על ''תגובה נחרצת'' לא בלבנון ולא בעזה. פשיטת רגל ביטחונית הולכת יד ביד עם אסון חברתי שכנופיה השולטת הביאה עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ממשלה פחדנית כל יום תרוץ חדש
גלית,
פתחתקוה,
21/05/05 20:33
|
ממשלת ישראל איבדה את כושר ההרתעה. כל יום יש תרוץ חדש לא להגיב בצפון ולא בדרום. צממשלה שאינה מגינה על חייליה חייבת לרדת מהבמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
פחדנים
שרון,
ים,
21/05/05 20:28
|
|
 |
19.
בגלל שרון ומופז, צה''ל מאבד את
ל"ת
כח ההרתעה,
21/05/05 20:11
|
|
 |
18.
אי תגובה -ככרונולוגיה ידועה מר
גדעון,
21/05/05 20:11
|
הלא את מי מנסים אותם ''מנהיגים'' שלנו להטעות ?לספר סיפורי מעשיות ?עלינו על אזרחי ישראל.כדאי לנו טוב טוב לקרוא את הנעשה בגבול הצפון כדוגמא לכל מה שיקרה יום אחר ה''בריחה ''המבוהלת של מנהיגינו(?) מעזה ומצפון השומרון. נקבל פצמר''ים ו''קסאמים'' בתוך אשקלון ,שדרות ירוחם ואחרים במנות יום יומיות וכתגובה נקבל ''פסטיבל מספרי סיפורים'' של מנהיגי המדינה (?).אנשים חדלי אישים אשר הדברים המעניינים אותם אינם באמת טובת אזרחי המדינה אלא,טובת המרכז וטובת ה''ספונסרים ''ומכאן ,דמות התגובה בצפון היא זו שתלווה אותנו !! אז,אולי שיפסיקו לעבוד עלינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה שחשווב זה שברחנו מלבנון
יוסי ט,
21/05/05 19:50
|
כפי שאנו בורחים מעזה... הממשלה של כנופית המילכוד מתנהגת כאילו ישראל אינה מדינה אלא קהילה יהודית בגלות שאסור לה להרגיז את הפריצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פעם היה לנו כוח הרתעה..
אביהו,
new york,
21/05/05 18:39
|
ממש ביזיון איך שהממשלה שלנו מתנהלת, מבליגים ושוב מבליגים והחיזבאללה יודעים כבר מזמן שאנו נמרים של נייר,מאיימים מרחוק ולא עושים שום דבר להגן ממש על החיילים והאזרחים שלנו...נמאס כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
צה''ל לא מבליג.שרון חייב להבליג
דרור,
רמת גן,
21/05/05 18:21
|
כי הוא לא יכול להרשות לעצמו שום התפתחות צבאית שתפגע בתכנית הגירוש מחבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רועים?
אלון,
ערד,
21/05/05 18:17
|
חזבאללה שולח כאילו ''רועים עם צאן כדי לבחון את תגובת צה''ל,גם בצוע ירי ''הפחדה'' באויר,לחזבאללה זוהי סיבה למסיבה.בחדשות קול-ישראל דווח ש''לא היו נפגעים בין הרועים'', ממש ''משמח'' אותנו...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צהל איבד כל השפעה באזור
איציק,
21/05/05 18:09
|
מי שנותן במזרח הקרוב שישתינו עליו מקבל מימטרים לפרקים ובסוף יקבל מבול. צבא שלא יודע להגן לא צריך להקרא צבא ההגנה כי אחרי הסירוס של שרון הוא אינו כזה ודי ביזיון וקצף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תגובתינו תהיה קשה ונוקבת!!!
גדי,
21/05/05 18:09
|
מיטב הקופירייטרים יושבים ומטכסים עצה לגבי התגובה. איפוק הוא כח כבר לא תופש. מה לגבי עוצמתינו בריסון? בחוסר תגובה תעשה לך מלחמה? השקט שלפני הסערה? ההרתעה שבחוסר מעש? ולפרחיה, מאיפה אתה נוחת כל פעם עם התגובות מאירות העיניים שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אלא מה חשבתם שיגיבו ??
ל"ת
ישראלי,
21/05/05 17:59
|
|
 |
10.
פשוט בושה מה שקורה בצפון
אר,
21/05/05 17:55
|
במקום שהלבנונים יפחדו מהסלמה אנחנו מפחדים במקום שאנחנו נקבע תו מחיר לכל ירי של חיזבאלה הם קובעים לנו לפי דעתי מה שצריך לעשות עם הלבנונים זה כך כל פורבוקציה הכי קטנה של חיזבאלה כמו ירי נשק קל ירי טילים ומרגמות הטמנת מטענים כל שטות הכי קטנה מיצידם תגרור הטלת האחריות על ממשלת לבנון במסיבת עיתונאים בינלאומים הפצת אלפי כורזים בשפה הערבית מהאויר בשטח לבנון ובהם יכתב לאור פעילות החיזבאלה ופירוט הפעולה ולעצם העובדה שממשלת לבנון לא עושה דבר כדי למנוע מחיזבאלה לפגוע בישראל ישראל תגן על עצמה בצורה שהיא תיראה לנכון לאחר פיזור הכרוזים חיל האויר ישבית את אספקת החשמל לאזור דרום לבנון ואת קוי הטלפון בבירות לאחר כל פובוקציה של חיזבאלה יש לחזור על הפעולות הנ''ל ובכל פעם יש להרחיב את תקיפות חיל האויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ממשלה פחדנית
ל"ת
גלית,
פתחתקוה,
21/05/05 20:31
|
|
 |
9.
ירי התרעתי אלק
בני,
21/05/05 17:52
|
מדהים איך הכתבה מצרפת לחירטוש הצהלי הזה ראשית הכותרת צהל מבליג ואז בין השורות הקורא מתוודע לעובדה שצהל ירה ראשון. אני מאמין שמהלך הדברים היה כך שכמה רועי צאן תמימים לא חצו אלא התקרבו לאזור הגבול צהל שלא יודע לעזוב את ההדק לא התאפק וירה לעברם תוך כדי מעשה האיוולת נודע להם שלא מדובר באירוע חריג. מייד נועצו מועצת חכמי חלם והחליטו על חירטוש לא מקורי לחלוטין. בוא נתערב שהאידיוטים שמנהלים את המפעל הבטחוני הכושל הזה (צהל) עוד יגשיו מחאה דרך מדינת ישראל לאו''ם על חימום הגיזרה עי לבנון ובעקיפין ע''י סוריה.
חברה להתעורר עובדים עלינו בעניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שלא שירתת בלבנון
סטודנט,
דרום,
22/05/05 00:10
|
רואים שלא שירתת בלבנון אפילו יום אחד. כל מי ששירת בעבר בלבנון מכיר את ''רועי הצאן'' האלו.באופן מפתיע הם תמיד רואים את הצאן ליד מוצבים, על צירים שצה''ל נוסע עליהם וליד הגדר ובכל פעם הם ''מופתעים'' מחדש כשמבריחים אותם.מעניין שמעולם לא ראיתי אותם רועים במקום תמים לחלוטין, איכשהוא כל הבקעה הענקית שממזרח למרג' עיון לא הספיקה להם והם תמיד נשמדו לגדר... די עם התמימות! אתה באמת חושב שרועי צאן שמכירים את השטח ככף ידם לא יודעים מתי הם חוצים את הגבול? הם לא יודעים מתי הם יגיעו לנקודה שצה''ל ירה עליהם? האם אתה מכיר אותם באופו אישי ויודע שאינם אנשי חיזבאלה? למה את משמיץ את צה''ל בלי לדעת את העובדות וללא מקורות מספיקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת להזכיר
דן,
21/05/05 21:16
|
איך צהל יורה על ישובים שלנו במטרה להרוג, את זירות המטענים שאנחנו מניחים מידי פעם בפעם כדי לפגוע בסיורים שלנו. תבין. אנחנ לא משתמטים, אנחנו שירתנו בצה''ל והילדים שלנו ממשיכים לשרת בסדיר ומילואים אז את הסיפורים שלך תמכור לאל ג'זירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבו, החברה שלך בחיזבאללה
אלקס,
21/05/05 19:35
|
|
 |
לא
ל"ת
רבקה,
29/06/05 21:35
|
|
 |
8.
תסריט ידוע מראש
רותם,
ירושלים,
21/05/05 17:45
|
שימו לב,שהתסריט שבו יורים בצפון לשטח ישראל, נענה בהבלגה כביכול (מילה נרדפת לחוסר אונים...), עומד להיות המודל שאליו יצטרכו להתרגל תושבי דרום הארץ לאחר ההתנתקות, בעקבות ההפגזות הצפויות מתוככי רצועת עזה לכיוון אשקלון ואשדוד. השלב הבא לאחר ההבלגה הצפוייה יהיה כנראה הפגזת קטיושות לכיוון דרום הארץ, ולאחר ההתנתקות הצפוייה בגדה, התסריט שוב יחזור על עצמו. הטירור מפגיז וצה''ל מבליג... תקנו אותי, אם אני טועה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אולי אפשר לקבל כמה כבשים?
צפוני על הגבול,
לא שקמים,
21/05/05 17:20
|
אני מבקש לשלוח כמה כבשים מחוות השקמים לאיזור קריית שמונה וגבול הצפון.
ואז יתחיל צה''ל לשמור גם על שאר תושבי המדינה.
התעוררו כבר, תילחמו, תדאגו שאפשר יהיה לחיות בשקט, תצדיקו את משכורות הגנרלים ושרי הביטחון,
תתחילו להתנהג כמו כל מדינה נורמלית שמתקיפים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ממשלת איפוק זה כח!
sailor,
21/05/05 17:04
|
התגובות'' המרשימות'' של ממשלתינו על התגרות חיזבאללה וחמאס,הביאו אותם ''להכרה בכח הרתעה של ישראל'' עד כדי כך שהם פותחים באש בכל הזדמנות. ממשלה הזאת חסרת אימון לא רק בארץ,אך בפרוש בשפה עממית שמים עליה ז..ן גם מעבר לגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מי מחמם את הגזרה
פרחיה,
21/05/05 16:27
|
מי שולט בגובה הלהבות בהר דב, אמרו בעצמכם. צהל יורה כדי ליצור אקשן ולהאשים את החיזבאללה, כי שקט הוא רפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגברת פרחיה
גדעון,
21/05/05 20:15
|
צר לי גברתי אבל את טועה ומטעה.מי שיורה על מנת לגביה את הלהבות אלו הפוליטיקאים אשר מנסים לדאוג למשרות הולמות ל''חברים ''. גובה הלהבות היחידי הנמצא בשליטה ישראלית הינו גובה מדד השחיתות הציבורית והפרטית של מנהיגיך . אבל,בגבול הצפון הקובעים היחידים אינם ישראל אלא יותר החיזבאללה שהמתח בצפון משרת את עסקיו ומטרותיו .לכן,רצוי אולי שתבדקי לפני שאת זורקת ''פצצות'' באויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מתייצב תמיד לצד האוייב?
דרור,
רמת גן,
21/05/05 18:22
|
|
 |
לפרחה
tr,
21/05/05 17:41
|
מי שמחמם את הגיזרה זה הם ולמה לעזאזל את לעולם לא אומרת להם לשמור על איפוק כדי לא לחמם את הגיזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית שם? לא
פ,
21/05/05 19:20
|
אז מנין לך החוצפה להגיב ולגדף. צהל הוא המחפש פרובוקציה, למרבה הצער. מאז שיצאנו מלבנון, למעט חטיפת שלושת חיילינו והריגתם הגזרה שקטה. שאלו את תושבי קרית שמונה, שכבר שכחנו מהם ומהצרות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת גרה בהר דב?
ל"ת
אלון,
חיפה,
21/05/05 23:07
|
|
 |
וזה רק בעיקבות ההבלגה של צה''ל
אלון,
חיפה,
21/05/05 23:06
|
נראה לי שגב' פ' פשוט מנסה ליצור פרובוקציה. או שבאמתהיא מאמינה בדבריה לפי האפשרות הראשונה זו רישעות לפי השניה טיפשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויפתח ה' את פי האתון...
רותם,
ירושלים,
21/05/05 17:38
|
אם אכן צה''ל מחמם את הגזרה, אז מדוע הוא מבליג ולא משיב מכה אחת אפיים לחיזבאללה?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''...שקט הוא רפש'' - שיר יפהפה.
ל"ת
Asaf,
21/05/05 17:38
|
|
 |
לפי גדולת האנטישמים,
שאול,
קיבוץ גלויות,
21/05/05 17:38
|
|
 |
צודקת, אסור לצה''ל לירות באוויר
מרק,
21/05/05 17:36
|
אני מסכים אתך שצה''ל לא היה צריך לירות יריות הזהרה באוויר וכי תוצאה מזה כדורים נפלו בצד לבנוני ובצדק היזבאללה השיבה במטח מרגמות. צה''ל היה צריך לירות בלבנונים שחדרו לשטח ישראל ושכל הכדורים יפגעו במטרה ולא ייפלו בשטח לבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה בגרוש
מיכאל ברגמן,
21/05/05 17:08
|
ירי הרתעתי כדי ל-הרתיע- אנשים חשודים שהתקרבו לגבול.
לכי תפתחי מועדון מעריצים לחיזבאללה, ארגון השלום החביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה יש לחקור?
שגב ירון,
קריית שמונה,
21/05/05 16:19
|
אין סיבה לחקירה אם ירי ההרתעה מוצדק או לא. אם לא נרתיע אותם הם ירגילו אותנו לשהייה על הגדר במסווה של רועים ויחדרו בהזדמנות נוחה להם. לגבי תגובת החיזבאללה,למה לא לתת להם מה שהם רוצים? נחמם את הגיזרה נעלה אותם באש עד אחרון הלוחמים וסופסוף יהיה שקט בצפון(אמיתי) ויוסר האיום על מרכז הארץ גם. עדיף היום לפני שהם יחליטו לפתוח במתקפת פתע מכל סיבה שהיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד שגב ירון,
צפוני קפצוני,
קריית 8,
21/05/05 17:10
|
מה עוד אתה עושה חוץ מלכתוב תגובות בכל אתר אפשרי באינטרנט?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שילכו החזבללה לאירן שם מקומם,
רק מציתים את הא,
21/05/05 16:13
|
|
 |
2.
אוך,הייתי בלחץ אבל נרגעתי..
דוד צימרמן,
רעננה,
21/05/05 16:03
|
חששתי שצהל ,סוף סוף( קיבל ''אור ירוק'' מהגנרלים בממשלה) ויתחיל להצדיק את תקציב הבטחון ומתחיל להראות לאלפיים יחפנים של חיזבאללה,את מקומם הטבעי...
אבל אחרי שקראתי שמסוקי צהל ,חגים באוויר( ר-ק חגים באוויר ..) נרגעתי.
חיזבאללה יכולים בשקט לקבוע : מתי יורים,מתי חוטפים,ומתי מפסיקים. (כעת הם בטח הלכו לאכול ארוחת צהריים..)
אין חדש בממלכת דנמרק ( או שמע במדינת הטימטום..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הסיבות לאיפוק מתעלות על עצמן
הרשלה,
21/05/05 15:38
|
לא נחזיר אש בחג... יריו יריות אזהרה... אין סיבה להצית את השטח... זה לא חיזבללה זה פלסטינאים... אנחנו נדע לגבות את המחיר... זה בגלל הבחירות בלבנון... היום יום שבת יום מנוחה... הפצצות לא נפלו עלינו אלא בצד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זקנתו של שרון מביישת את
יוסי ט,
21/05/05 19:47
|
בחרותו השחיתות של משפחת שרון והעובדה שהם נסחטים על ידי המאפיה המשפטית השמאלנית- הפרו-איסלמית שקושרת את ידיו ומונעת ממנו להגיב,הופכת את כולנו לקורבנות פוטנצילים של השוחטים האיסלמים. כנופית המילכוד עלולה להוליך את כולנו לשואה חדשה ולחורבן המדינה. ... אך מה שחשוב הוא שציפי לבני, ביבי. שלום ,לימור ליבנת ושות. לא יאבדו את הכורסא המיניסטרילית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה מציע גיבור
ל"ת
רון,
21/05/05 16:50
|
|
 |
לפעול עם הראש
עדו,
צפון,
21/05/05 19:10
|
מספר פעמים נזדמן לי לבצע מילואים בהר דב, במוצב המדובר-גלדיולה. לרוב היה די שקט והחיילים במקום מאוד!!! מוגנים. אם אף אחד לא נפגע והשיקול היחיד פה הוא כבוד ונקמה באמת חבל להסלים את המצב. בסה''כ גבול די שקט מאז הנסיגה מלבנון, בכל סופשבוע נהרגים הרבה יותר בתאונות דרכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, להמשיך ולהכנע לאוייב.
ל"ת
דרור,
רמת גן,
21/05/05 18:23
|
|