 |
57.
שיר לעמיר פרץ-מומלץ לקרוא
רוני ינון,
אשדוד,
06/06/05 09:20
|
משדרות לפוליטיקה פרצת ואת תורתך הסוציאליסטית הפצת בדרך הקמת את עם אחד ומיד הבנו שלגדולה אתה נועד כיור ההסתדרות הקמת מהקבר גוף שנותר יתום וכולו שבר מאבקים אין סוף איתגרו אותך השרים הם ודאי חשבו שיש להם עסק עם פריארים איומים בחקיקה היוו כבר את השיא עד שלפעמים היו צריכים לערב גם את הנשיא הפרטות וסיכוכים עם האוצר עד שלפעמים חששנו שלא ישאר דבר הכריזמה וכושר הדיבור הלבבי כבשו מיד כל שומע ואפילו את ביבי הוא הבין לבסוף שאין ברירה אתה לא משאיר מקום בזירה עם מדיניות קפיטליסטית ואף חזירה לעשוק את העובדים בצורה נדירה לא התקפלת מול העריץ הרעבתן שרצה לגלח מכל עבר -באמת שאפתן אל תשכח לו את עידוד הצמיחה אנו ניתן לך את כל התמיכה גם בפנסיה העז להצליף בשוט ואנו נלחמנו בו נואשות חסל סדר להתרפק על העבר אתה עכשיו בתקופת מעבר ממנהיג עובדים מיתולוגי התחלת לחשוב יותר באופן לוגי כבוש את כס העבודה והבא אותנו אל הלא נודע לעתיד חדש מבטיח יותר בו לאף אחד כבר לא יהיה חסר יש לך הרבה ''עבודה '' לגבור קודם כל על גווארדיה נכבדה ואז הליכוד יבין לו פתאום שאי-אפשר כך לבגוד בלאום להתנתק מהעם וחד הוריות שלא יהיה להם הרבה ציפיות בהצלחה מרובה מהשלוחה באשדוד וביחד איתך עוד שנים כאן נישרוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
עמיר תמוך בוילנאי
יורם שוני,
רחובות,
22/05/05 22:48
|
|
 |
55.
פתאום ברק עוקץ את וילנאי.
ברק לתרבות,
22/05/05 15:44
|
אני ממליץ לוילנאי למנות את ברק לשר התרבות בממשלתו ואז נראה מה הוא שווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום הוכחתי מי פחדן וילנאי מתן
ל"ת
גדעון גבעת ברנר,
שפלה,
22/05/05 16:24
|
|
 |
וילנאי אמיץ מברק
ל"ת
יוני עני,
22/05/05 22:47
|
|
 |
54.
שוב ברק מזגזג. ממש כמו פעם
ישי,
22/05/05 15:43
|
בקול אחד הוא אומר שצריך להכריע בחירות בקלפי, ובקול שני הוא אומר שצריך למנוע מפרץ להתמודד. ברק מפחד לא ממפקד נקי ולא ממפקד מלוכלך. הוא מפחד משום שהוא לא הצליח לפקוד אף אחד. אנשים אשר עשו למענו פעם קודמת התאכזבו, והם אינם מוכנים לעשות למענו שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפקדנו לברק
מיוחס,
22/05/05 20:35
|
|
 |
חבל לבזבז קולות
ל"ת
מטכ''ליסט,
23/05/05 12:57
|
|
 |
53.
לא נשכח את הפקרת מדחת יוסף ז''ל
איתן,
22/05/05 15:37
|
מדחת דימם למוות במשך שעות ארוכות בקבר יוסף, וכל אותה היה כוח צה''ל במרחק רבע שעה נסיעה משם. ברק הפקיר אותו כיוון שסמך ברוב טמטומו על ג'יבריל רג'וב ולא רצה להכנס לתוך עיר שבשליטת הפלשתינים. הוא לא תפס שהשטח כבר בוער ושזה באמת לא משנה אם צה''ל ייכנס או לא. זה היה מחדל שמצביע על היעדר ערכים כמו גם על שיפוט לקוי של המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דוגמא לברק האמיץ (עלק)
ל"ת
שי,
22/05/05 15:45
|
|
 |
52.
ברק ,עוף לנו מהעיניים
אבנר,
22/05/05 14:57
|
תודה לאל שיש דמוקרטיה בישראל , כי אם לא ברק היה עושה הפיכה צבאית ועולה עם טנקים לכנסת ולירושלים ותופס את השילטון בכוח. כזה הוא ברק ולכן יש להעיף אותו לכל הרוחות מהפוליטיקה בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הטנקים תשמור לעצמך
נחצ'ה,
22/05/05 20:36
|
|
 |
51.
שוב וילנאי מגלה מנהיגות.
כל הכבוד,
22/05/05 14:52
|
ברק מדבר על מנהיגות אמיצה אך נוהג בפחדנות. כך היה בצאלים, כך היה כשברח מהמפלגה אחרי הבחירות, וכך גם עכשיו. הוא פשוט לא מבין שלא רוצים לראות אותו יותר בפוליטיקה. ב 28 ביוני נסביר לו טוב טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצים אותו וגם נבחר בו.
ל"ת
נחצ'ה,
רק ברק,
22/05/05 20:34
|
|
 |
50.
קמפיין מבריק של ברק
פרסומאי.,
22/05/05 13:57
|
אין שעה במשך היום ששמו של ברק אינו מוזכר באיזשהוא נושא, בכל אמצעי התקשורת וללא כל תשלום.
גאוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק מוביל בסקרים.ראו מעריב שבת
ל"ת
לא פרסומאי,
תל אביב,
22/05/05 15:37
|
|
 |
אז למה הוא יורד בסקרים?
ל"ת
גם פרסומאי,
22/05/05 14:44
|
|
 |
49.
מסע הכפשות מכוער!!
י.מ,
22/05/05 13:29
|
מה זה צריך להיות!! מי שהיה ראש ממשלה שנוי במחלוקת ורמטכ''ל וראש אמ''ן מוצלח לא מסוגל להגיד את האמת!!? נו באמת!! מתן ידוע ביושרו והתנהגות כזו רק גורמת נזק לו עצמו. מהאדון פרץ אין לצפות ליותר מדי שכן הוא מורגל בהרס שיטתי אז עוד קצת לא ישנה ממילא. אם ע''י הכפשת שמו של ברק הם מנסים לעלות להנהגה אז אוי אברוך!! שרק לא יצליחו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק טען שלא ידע דבר בפרשת
אמת ושקר,
22/05/05 15:39
|
העמותות שגייסו עבורו כסף והטיל את כל התיק על יועציו. אתה חושב שאמר אמת? אתה חושב שהוא לא ידע?! נכון, יש נוכלים גדולים ממנו בפוליטיקה, אבל הוא והאמת זה לא בדיוק שניים שהולכים יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמירת אמת זו לא הכפשה.ברק תככן
יפה,
מגדל העמק,
22/05/05 14:03
|
ידוע שברק מפעיל את היועץ המשפטי של המפלגה על מנת לדחות את הבחירות משום שהוא רואה שמצבו בסקרים גרוע. אין מילה שאינה נכונה בדברייהם של פרץ ווילנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אני מצביע לוילנאי
ל"ת
יורי,
חיפה,
22/05/05 13:20
|
|
 |
47.
זה הזמן לראש ממשלה
SY,
22/05/05 13:09
|
שבא מלמטה ולא גנרל. כנראה שברק יודע שהוא לא הולך להיות רוה''מ ולכן כל מקורביו מתחילים להיות עצבניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אהוד ברק ואמת
לוחם תש''ח,
צפון,
22/05/05 12:58
|
אינני מקבל את הטענה כי אהוד ברק אינו אומר את האמת - הוא פשוט אינו יודע מהי האמת. אדם זה חי לו בעולם עליון פרטי משלו ומנותק מהמציאות שמסביבו. כל מה שנשאר זה לרחם עליו ולקוות שמדע רפואת הנפש ימצא לו מרפא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאלה שיורקים עליהם
עמית,
22/05/05 20:33
|
ואומר שסוף סוף הגיע המבול. כל מה שברק אמר לפני 4 ו5 שנים קרה. אז מי מנותק מהמציאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון לצערי להרבה פוליטיקאים
איתן,
22/05/05 15:40
|
|
 |
אתה גדול!
ל"ת
ניתוח יפה,
22/05/05 14:02
|
|
 |
45.
ברק בשמאל ועשקיו בימין
הלאה ברק,
קרוק מסוכן,
22/05/05 12:54
|
מי מוכן לקחת סיכון ולתמוך בברק זה כמו לקבל את נתניהו כראש ממשלה. ברק אינו ישר דרך אוליגרך חדש שזה עתה עלה לו השתן מרוב מליונים לראש עד כי זרק אפילו את אישתו. המדינה שלנו אינה זקוקה לו בתור מנהיג וככל שמפלגת העבודה תוקיעה אותו מקירבה כך ייטב למפלגה אם היא חושבת באמת להנהיג את המדינה באופן שפוי וחברתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמו היום וילונות במחלקה?
ל"ת
ליגאל כהן,
רחובות,
22/05/05 20:31
|
|
 |
יגאל כהן התחלת להסתתר?
ל"ת
מורדוך,
22/05/05 13:58
|
|
 |
44.
מחזה חוזר של זריקת בוץ והרס עצ
אלי,
נגב,
22/05/05 12:54
|
מחזה עלוב של מנהיגים ממפלגת העבודה שהמסר שלהם שהם לא למדו דבר ואין להם מסר פוזיטיבי. כל מה שברק אמר התברר כנכון והתבצע במחיר גבוה מאד על ידי אחרים משום שהמפלגה שלו והשמאל התכחשו לו בשעת מבחן. שכחתם שהוא הציע ממשלת אחדות והיה מרד נגדו? עם שותפים כאלה מי ייתן אמון במפלגת העבודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק הוא זה שזורק בוץ על פרץ.
דוד,
22/05/05 13:54
|
ברק הוא זה שמפעיל את היועץ המשפטי של המפלגה ומסכסך בין כולם. אל תטעה ואל תתבלבל. פרץ ווילנאי דווקא מראים איך ניתן לשתף פעולה ולא לריב. כל הכבוד להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מושבניק
דגן,
22/05/05 12:43
|
ברק, ביושר הגינות וחכמה, בלא השמצות אישיות,תביא את מפלגת העבודה בחזרה לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמותות זה יושר?איפה אתה חי
רינה,
22/05/05 15:11
|
כנראה החדשות לא הגיעו למושב שלך - היועץ המשפטי עדיין חוקר את פרשת העמותות אשר רחוקה מלהיות תמימה. אהוד ברק עשה שימוש לא חוקי במיליוני דולרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגינות כמו בעמותות?מה אתה אומר
מחלת שכחה.,
22/05/05 14:47
|
ברק כל היום מתכמן, אבל אתה כנראה תמים מידי. אז בוא אני אסביר לך. בכל פעם שאומרים שהיועץ המשפטי של המפלגה עשה X או Y, הוא למעשה פועל בהנחיות של ברק על מנת למנוע את הבחירות ואת ההתמודדות של פרץ. עכשיו תחשוב מחדש על מה שאתה אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
וילנאי הפסדת את התמיכה שלנו
משה,
רחובות,
22/05/05 12:34
|
אנחנו חברי המפלגה שהצהרנו על תמיכה בוילנאי מאוכזבים מההליכה שלו עם פרץ אנחנו נעביר את התמיכה לפרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את שלי קיבלת! כל הכבוד.
ל"ת
דינה,
22/05/05 14:04
|
|
 |
זו טעות חמורה.
רן,
22/05/05 13:55
|
וילנאי לא הולך עם פרץ. הוא בסך הכל רוצה לאפשר להליך הדמוקרטי להתקיים ולאפשר לפרץ להתמודד ולתת לבוחרים להחליט. כמובן שאתם רשאים לבחור בפרס או בכל אחד אחר לפי ראות עינייכם ומצפונכם האישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי קיבלת את הקול שלי
עירית,
יבנה,
22/05/05 13:14
|
וילנאי שיש לו את האומץ להלחם בהעפה לא צודקת של מתמודד מולו, הוכיח לי שהוא איש עקרונות. קיבל את הקול שלי ושל בני משפחתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס פורש בגלל כשלון אישי מתמשך
מנחם,
22/05/05 12:53
|
|
 |
41.
נזק לעבודה? גורם נזק למדינה !
ל"ת
ריטה,
תל-אביב,
22/05/05 12:28
|
|
 |
40.
תבקשו יום עם פרס ותוקסמו לטובה
ל"ת
אכפטניק,
מרכז,
22/05/05 12:18
|
|
 |
הוא יסכים לתת לנו מהחומר שלו?
אידריס,
22/05/05 13:27
|
כדי שנוכל לרחף איתו ביחד ונמריא למזרח התיכון החדש?
באמת יכול להיות יום כיף מקסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idris atta Gadol!!!!!!!!!!!!
ל"ת
Gadol!,
22/05/05 15:37
|
|
 |
39.
וילנאי מ ו ש ח ת !!!
אורן,
22/05/05 12:09
|
מי שנותן יד להחזיר את ההסתדרות המושחתת למפלגת העבודה הוא מושחת.
וילנאי מושחת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או, סוף סוף מצאת את המושחת..חח
ל"ת
תתעורר,
22/05/05 12:45
|
|
 |
38.
וילנאי התקווה של המפלגה
ל"ת
גדי,
רחובות,
22/05/05 12:06
|
|
 |
37.
וילנאי מרשים בהגינות שלו.
ל"ת
דורון,
כפ''ס,
22/05/05 12:00
|
|
 |
וילנאי באמת מרשים.
חומי,
עובד בנמל,
22/05/05 12:58
|
וילנאי באמת מרשים את כל העובדים ואנחנו בטוחים שיגדילו לנו את המשכורת בגלל שהוא חבר של עמיר פרץ, ונקווה שעמיר פרץ בתקווה שיבחר, ימנה אותו לשר התשתיות.
היידה מתן ופרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ברק גם שקרן וגם פחדן
ל"ת
שלמה,
ראשון לציון,
22/05/05 11:57
|
|
 |
35.
רק מתן. שוב הוכיח מנהיגות,יושר
חנה,
ירושלים,
22/05/05 11:56
|
|
 |
ברק לו מפחד בטח לא משני ליצנים
עיטור עוז,
אביב נעורים,
22/05/05 15:06
|
מתן הוכיח היום שאינו ראוי. לשבת במסיבת עיתונאים בלי לתת לסיים את בדיקת המפקד שכבר הוכח שהוא בעייתי,העיקר להיכנס לתקשורת וללכלך על ברק כך לא מתנהג מי שרואה עצמו כמנהיג לאומי.מתן הכשר אוטומטי לשרץ כמו המפקד מבזה את האמינות שלך .והריצה המהירה למסיבות עיתונאים תוך חבירה לפרץ,מגלה את האמת מי הוא הלחוץ והפחדן וזה לא ברק החייל המעוטר ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותנו.....
ל"ת
תומך ברק,
22/05/05 12:54
|
|
 |
תבין שברק הוא רוה''מ השנוא שהיה
ל"ת
לברק,
אין סיכוי,
22/05/05 13:16
|
|
 |
34.
וילנאי יוביל מהפיכה עם פרץ
אליעד,
רמה''ש,
22/05/05 11:45
|
|
 |
איזה מהפכה ואיזה נעליים
אוהד,
22/05/05 12:29
|
|
 |
33.
זיוני שכל
צ'ק דחוי,
22/05/05 11:45
|
כשפוליטיקאי מתחיל לדבר על טובת העם או טובת המפלגה, הוא הופך בעיני לחשוד. ברק אולי עשה לא טוב למפלגת העבודה של ביילין וחבריו, אבל הוא עשה טוב מאוד למדינת ישראל כששיחרר אותנו ממלכודת אוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחרר ממלכודת אוסלו?
אלפסי,
22/05/05 15:43
|
כשהוא עזב, הטרור השתולל ברחובות, התיירם ברחו והכלכלה בדיוק קרסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רק עמיר פרץ יכול לאחד את כולם
רוני ינון,
אשדוד,
22/05/05 11:36
|
למי הוא לא עזר או הפגין הזדהות -לנכים לחד ההוריות לעשוקים לעובדים באשר הם -מי יתן ותתוגמל בהתאם ב 28-6 ותבחר לראשות מפלגת העבודה כי הערך המוסף שלך למפלגה לא יסולה בפז -ולכל אילו שמנסים לתקוע מקלות דעו לכם בסופו של דבר לא יעזור לכם כלום הציבור לא מטומטם -לעשייה כמו של עמיר אין אחד במשק כמעט שלא נהנה מפירות מלחמתו -אל תעשו שוב את הטעות הפתאלית ולבחור בליכוד (קפיטליזם חזירי ) או שינוי (''דואגים למעמד הביניים'')תנו לאיש שבכוחותיו הדלים התעמת ושכב על הגדר למען כולם ובאמת ייצג את השכבות החלשות .חבל שבעם אחד זכה רק ל 3 מנדטים אם עשרים מנדטים הכל היום היה נראה אחרת .ולכל מנהיגי מפלגת העבודה אני ורבים שאני מכיר התפקדנו למפלגת העבודה רק בשביל עמיר באתי מבית ליכודניק וכך גם הוריי וחבריי -אנו מבינים היום שרק עמיר יכול לחולל מהפך בתפיסה בהתנהלות ובהשקפות העולם של ''מיואשי ושבעי הפוליטיקה המלוכלכת '' בהצלחה לך עמיר מכל הלב אני מאחל לעצמי שביום הולדתי ה 28 -6 אזכה למתנה הכי גדולה שתבחר ותביא אותנו למחוזות חדשים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכב... אבל לא על הגדר !
אריה,
מבשרת,
22/05/05 13:11
|
כנראה שאתה מקבל משכורת מהמשופם - אחרת אי אפשר להבין את מה שנכתב. פרץ בחיים לא שכב על הגדר - הוא תמך רק - רק - בועדים הגדולים. את מפעלי ההיסתדרות הוא הרס - ויעידו אלפי המפוטרים. פרץ מענין רק את פרץ ווילנאי בוק שלא רואה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פרץ...אכזבה משופמת..בחרתי בך
ריקי,
השרון,
22/05/05 11:32
|
ומספר הנוברים באשפה העצים מאז שבחרתי בך אני צועדת אחורה וכל החברה ''המסודרים'' בחברת החשמל לא מפסיקים לנסוע לחו''ל כל מפלגת העבודה צבועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
1} וילנאי 2} פרץ צוות מנצח
1 העם,
22/05/05 11:29
|
העם רוצה מנהיג ישר והגון די נמאס מהמושחתים וילנאי פרץ ופינס ינצחו את הליכוד בבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרץ ווילנאי ינצחו את כולנו.
אזרח הגון,
22/05/05 21:13
|
|
 |
29.
פרץ, תקיים הבטחה, תמוך בפרס
אכפטניק,
ישראל,
22/05/05 11:19
|
לפרץ אין סיכוי להבחר בסיבוב זה. מי ששכב על הגדר עבורו היה זה פרס. זה זמנך להשיב לו ולתמוך בו, זו הזדמנות אחרונה. לא יתכן שתתחבר לברק או תגרום לבחירתו. הוא תואם ביבי והרי את ביבי אתה תוקף. הבנת זאת פרץ? עדיין לא מאוחר. תומכי פרס יגמלו לך כשיבוא היום. עדיין מוקדם בשבילך לרצות להיות מועמד לראשות ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה, פרץ תקשיב לעם
ל"ת
ארי,
חיפה,
22/05/05 12:13
|
|
 |
שיניח למפלגה..כמה האפשר להמשיך
עייף מפרס,
רמת אביב ג',
22/05/05 12:03
|
|
 |
28.
אבל איך תסבירו לבוחר?
ירון,
מעלה אדומים,
22/05/05 11:19
|
מתמודדי מפלגת העבודה איך תסבירו לבוחר שאתם טובים יותר מהליכוד אם אתם יושבים איתו אם הוא לא טוב וצריך להחליפו מה אתם עושים איתו!(אך הוולוו את מי זה מעניין אידאולוגיה.)מה תהיה סיסמת הקמפיין שלכם ''שרון טוב אבל גם אנחנו רוצים ג'ובים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה בדיוק האלטרניטבה?להתלכלך?
מתן לא רציני,
22/05/05 11:17
|
מאז שמתן החליט שהוא רץ לא שמענו ממנו כלום חוץ ממילים גסות על אהוד ברק. זו לא אידיאולוגיה ולא אלטרנטיבה , זה משחק של נערות מתבגרות מקסימום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שלא שמעת על ההתכנסות
דוד,
22/05/05 13:58
|
מעניין שלא שמעת גם על המשך הפינוי ביו''ש. מעניין שגם על המהפכה המוצעת במצע מפורט במפלגת העבודה לא שמעת. מה כן שמעת? אולי השמיעה שלך קצת סלקטיבית. מה שבטוח זה שמברק לא שמענו כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כמה פרץ יסחט את הסיפור הזה ?
וילנאי ופרץ=שתי,
פולניות,
22/05/05 11:14
|
אז פרץ לכלך קצת על יתום ועל אח שלו , ויתום חטף קריזה וענה לו . אם מזה וילנאי ופרץ נבנים מהשטויות האלו - המצב שלהם רע . ואם אחד מהאנשים הלא רציניים האלו ייבחר אנחנו בצרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ומי כן דובר אמת במפלגת העבודה?
ל"ת
אחד עם,
22/05/05 11:14
|
|
 |
24.
כולכם דוחים.
אלי,
תל-אביב,
22/05/05 11:14
|
נימאס מכל הפוליטיקאים,אין בהם לא אימוןלא יושר.עם ישראל צמא לפוליטיקאים מזן אחר.ישרים הגונים,צנועים ואמינים,שיחזירו את הכבוד והיושר למדינה המושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חשד זה לא זיוף/ תריבו ופרס ינצ
אכפטניק,
מרכז,
22/05/05 11:12
|
כל אחד זכאי עד שהוכח אחרת. יש מי שרוצה לפרק את המפלגה באמצעות טריקים שטיקים וחיילים ממושמעים. ככל שתריבו יותר העם ישנא אתכם יותר. זה נותן לפרס נקודות זכות ורמון הבא אחריו בתור שממתין בחכמה וסבלנות לתורו. מי שמטפס על סולם ומנסה לדלג שלבים נופל. מי שמטפס שלב שלב יגיע לטופ. ככה זה רמון, אחרון המוהיקנים האנושי, אחרי פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה צודק מילה במילה. תתעורר
ל"ת
ארי,
חיפה,
22/05/05 12:14
|
|
 |
22.
שני חברים יצאו לדרך,בים בם בום
אחד קיבל מכה,
בדרך בים בם,
22/05/05 11:10
|
לא נורא לא נורא חבר עוד מעט יגיע ברק והטיול ייגמר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרץ ווילנאי רבו כבר על הבמה.
קורא עד הסוף.,
טבריה,
22/05/05 14:37
|
למי מהם סקרים טובים יותר,איזה גרוטסקא,שני אינטרסנטים חברו יחדיו על מנת להציג את תוכניתם רק לא ברק איזה אפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעולם ברק לא ינצח, כלכך שנוא
ל"ת
ירדן,
זכרון,
22/05/05 11:59
|
|
 |
21.
פרחים מהליכוד לוילנאי ולפרץ
רק הליכוד בעזרת,
וילנאי יכול,
22/05/05 11:08
|
זר ענק בדרך עם כרטיס ''תודה'' צבעוני בדרך מהמצודה למסיבת העיתונאים של שני הליצנים הלא חכמים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עמיר פרץ לא עזב את העבודה?
פרץ נכשל לבד,
וחזר לעבודה,
22/05/05 11:06
|
עמיר פרץ בכלל לא שייך למפלגת העבדה. האיש הלך נגדה הרי! הוא עזב את המפלגה ועשה הכל להכשיל אותה, פתאום הוא ראה הזדמנות הבין שאין לו כוח פוליטי ומתאים לו להיות בעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אומר שצריך למנוע ממנו לחזור
ל"ת
הסוף של ברק,
דמוקרטיה?,
22/05/05 11:57
|
|
 |
19.
תגובה לכתבה
זידאן,
צפון,
22/05/05 11:05
|
ברק נכשלת בגדול ביבי נצח אותך הרסת את השמאל תן שאנס לאחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיטב ידיעתי
יוסי,
אירופה,
22/05/05 12:03
|
|
 |
כמה מנדטים קיבלה העבודה
אלפסי,
22/05/05 15:45
|
|
 |
למיטב ידיעתי בהתמודדות האחרונה
רז,
22/05/05 13:59
|
ברק הפסיד לשרון. אחרי שהוא יפסיד ביוני זה כבר יהיה יותר הפסדים מנצחונות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק הרס את השמאל כי...
עמית,
22/05/05 11:55
|
|
 |
תלמד היסטוריה לפני שאתה מתבטא
ל"ת
עוד ליצן נולד,
22/05/05 11:49
|
|
 |
18.
הליכוד צריך לשלם משכורת למתן
מתן לא חושב,
צעד קדימה!,
22/05/05 11:03
|
וילנאי משרת בצורה נהדרת את הליכוד עם מסיבות העיתונאים המטופשות האלו ! פרץ מעולם לא חשב על המפלגה , היא משרתת אותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד צריך לשלם לברק. בזכותו
חומר למחשבה,
22/05/05 14:49
|
|
 |
17.
אני עם מתן וילנאי
חיים,
גבעת חיים,
22/05/05 11:02
|
|
 |
גם התינוק של אחותח כזה
עומר,
22/05/05 11:56
|
אז בגלל זה להצביע למי שאין לו שום מנהיגות? שום אישיות? סתם בגלל שהוא הגון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני עם וילנאי
ל"ת
גיא,
חצרים,
22/05/05 11:56
|
|
 |
16.
ברק הרס - וילנאי ישקם
אורן,
מבשרת ציון,
22/05/05 11:01
|
עמיר פרץ צריך לחבור למתן וילנאי על מנת לעצור את הסכנה ששמה ברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
וילנאי נהיה משרתו של עמיר פרץ!
ל"ת
מי הפרייאר של,
עמיר?,
22/05/05 11:00
|
|
 |
14.
וילנאי בושה! יותר טיפש משחשבתי
וילנאי=אכזבה,
22/05/05 10:59
|
פרץ לכלך על דני יתום , ולכן יתום התפרץ עליו. אבל וילנאי תומך באיש שרוצה להוריד את מפלגת העבודה לרמה של ליכוד ב' . פרץ ידע שהוא יזכיר את קו 300 ויתום לא יוכל לשתוק על זה . אבל וילנאי שכח מי זה יתום ומה הוא עשה. וילנאי הפך לפוליטיקאי קטן ולא חכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה חכם. למה מי זה דני יתום?
רן,
22/05/05 15:13
|
אהה, נזכרתי, זה ההוא שהיה ראש המוסד כאשר נכשל נסיון ההתנקשות בחאלד משעל, נכון, אתה צודק, באמת לא יפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני יתום יס-מן מובהק של ברק
אלפסי,
22/05/05 15:46
|
תמיד סובב סביבו ומגן עליו מכל השפעה חיצונית או דיעה שחולקת עליו. הוא היה המלווה היחיד של ברק לשיחות השלום הכושלות בקמפ-דיוויד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה נכונה וילנאי טמבל.
ל"ת
גדעון,
בתים,
22/05/05 12:39
|
|
 |
וילנאי היחיד עם אומץ והגינות
ל"ת
ברק,
מאוכזב מברק,
22/05/05 11:55
|
|
 |
13.
עמיר תהיה מספר 2 של מתן
ל"ת
אורנה גונן,
צפון,
22/05/05 10:57
|
|
 |
צודקת.
נחום,
22/05/05 11:58
|
|
 |
12.
פרץ, היזקתה מספיק למדינה!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
22/05/05 10:57
|
|
 |
11.
יאללה מתן
דיתי אורן,
ת''א,
22/05/05 10:57
|
|
 |
וילנאי מזכיר את רבין בדיחה רעה
ל"ת
בוקסי,
נתניה,
22/05/05 12:41
|
|
 |
10.
וילנאי מכניס לצבוע פחדן כישלון
ל"ת
ניסן,
22/05/05 10:56
|
|
 |
9.
ופרץ לא מבין מאומה בכלכלה !
יואל,
22/05/05 10:56
|
אנשים שומעים את הסיסמאות הריקות מתוכן של פרץ בדבר 1000$ שכר מינימום ומיד קופצים ומתלהבים, וממהרים לתמוך, מבלי להבין באמת במה מדובר ואיזה השלכות הרסניות יכולות להיות להגבלה שכזאת על המעסיקים. העלאת שכר המינימום תבריח מכאן משקיעים שעוד שוקלים אם אולי להשקיע כאן- ואני מדבר על משקיעים של מפעלים בתעשייה הנמוכה (מעמד הביניים והשכבות החלשות). למה שמשקיע יפתח כאן מפעל אם במשכורת של עובד אחד הוא יכול לממן שלושה עובדים בירדן או בסין?! מפעלי טכסטיל ושאר תעשיות שאינן היי-טק שעומדות על הקו הדק בין רווח להפסד יעברו מיד להפסדים משום שיצטרכו לשלם יותר לעובדים- הוצאותיהם יגדלו, סכנת הסגירה תרחף גם מעליהם, ורבים יסגרו את בתי העסק שלהם ויעברו לייצר בחו''ל. לא ירחק היום (במידה והצעת שכר המינימום הדמגוגית של 1000$ תתקבל) שיתווספו למשק עוד אלפי מובטלים ! עוד בעיה שתיווצר, בייחוד בארצנו הקטנטונת שכל אחד כאן מנסה ''להסתדר'', והיא תרבות העבודה בשחור. מעסיק שלא יכול לשלם את שכר המינימום הגבוה, יעדיף להסתכן ולהעסיק פועלים ב''שחור'', ןכך המדינה תפסיד מיסים מעוד עשרות אלפי פועלים. לפני שעמיר פרץ וחבר מעריציו זורקים סיסמאות באויר, מוטב שיחשבו היטב מה המשמעות שלהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
אנטי יוכוס,
22/05/05 12:06
|
|
 |
8.
www.matanvilnai.co.il
אהרון,
22/05/05 10:54
|
|
 |
וילנאי בא גדול ויצא קטן מאוד
ל"ת
אמיר,
22/05/05 11:59
|
|
 |
וילנאי מעסיק טוקבקים ?
פתטי,
22/05/05 11:51
|
|
 |
7.
וילנאי-השחתת את המפלגה
מאיר,
מהמפלגה,
22/05/05 10:52
|
הקשר המושחת מיסודו בין ההסתדרות למפלגת העבודה מרחיק בוחרים שבוחלים בו.
היום ירית כדור גדול ברגלך והעתיד של המפלגה כנראה שימשך בלעדיך.
היום ברור מכל שאהוד ברק הוא המועמד הרלוונטי ביותר להיות היו''ר כי רק הוא מנהיג אמיתי ואילו אתה הצטרפת לעסקנים המושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך - פרס החזיר את פרץ.
ל"ת
לא וילנאי,
22/05/05 14:01
|
|
 |
מי שרוצה חלק במפלגה שיבוא
ל"ת
יניב,
22/05/05 11:52
|
|
 |
6.
איפה התקשורת??????
דוד,
ירושלים,
22/05/05 10:50
|
אהוד ברק כיסה את המדינה בשלטים ספרים פליירים הרצוג שתק לאראו ולא שמעו ברק ניצח ביבי הפסיד כנ''ל שרון ביזבז מיליונים לא ראו ולא שמעו איפה הפסק דין של ברק בןעמי בן מנחם למי מחכים למשיח איפה בית המשפט??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פרץ!!! עזוב שטויות...
צבי,
22/05/05 10:44
|
בא ניגש ישר לשפם שלך. תאמת שפם מכובד. כל השאר זה שטויות. ואתה יודע שיש לך זיכוי של 2 אחוז בלבד לפי הסקרים. ההסתדרות כבר מזמן לא עוזרת לעובד בישראל. והמון אנשים יצאו מההסתדרות ולא משלמים את ה 100 שקלים שחבל עליהם. תמשיך לשתות כמו שהיה כתוב בעיתון 13 כוסות קפה ביום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
היי עמיר, למה אתה נלחם?
אהרון,
רמת גן,
22/05/05 10:44
|
מפלגת עבודה מתה מזמן.עדיף שאתה תצטרף למפלגת ש''ס ושם תסחוט המון כסף למען הפועלים ועניים ותחסל את מפלגת העבודה בו זמנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,עמיר צריך ללכת למפלגת
דוד,
חיפה,
22/05/05 12:51
|
|
 |
3.
היידה וילנאי. תכניס לברק הכושל
ל"ת
יריב,
נתניה,
22/05/05 10:43
|
|
 |
היידה, אתה אוהד מכבי נתניה?
ל"ת
מירוש,
22/05/05 12:00
|
|
 |
הוא פשוט בולגרי
ל"ת
jbv,
22/05/05 13:01
|
|
 |
2.
הגיע זמן וילנאי - חשוב להיכנס!
אהרון,
22/05/05 10:41
|
ברק הבכיין מנסה למנוע התמודדות, יפה הצעד המנהיגותי של וילנאי שמרגיש מספיק נוח שכולם יתמודד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא לבחור במפלגת העבודה
הערבי,
מרכז,
22/05/05 10:38
|
אני קורא כאן לכל ערבי ויש לו זכות לבחור לא לבחור את מפלגת העבודה אפילו אם יש בה מחצית חברי כנסת ערבים....פשוט לתת להם להבין שאנו לא בכיס ...אנו מתכננים מסע הסברה לכל המגזר לא להצביע להם ..שרון והליכוד עדיפים על מפלגת העבודה ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנכ''ל משרד ממשלתי ערבי
אלפסי,
22/05/05 15:49
|
|
 |
לערבי: בדבר אחד אני מסכים איתך
דוד צימרמן,
רעננה,
22/05/05 12:11
|
הליכוד ( יותר נכון שרון וחבורתו..) ט-ו-ב-י-ם ל....ערבים!!!! שרון יחזיר לערבים שטחים בעזה,הגדה ( ומי אמר שבזה זה יסתיים...)
שרון מגשים '' את חלומם הרטוב של הערבים :נסיגה ללא תמורה לאזרחי המדינה.. (אבל עם תמורה לו ולחבורתו מאמריקאיים... עפ''י העיתונים ,שרון -אולמרט וציפי ליבני ,הפכו ליקירי ממשל בוש..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון טוב, תבחרו ימין תקבלו טר
ישראל,
ישראל,
22/05/05 11:24
|
רעיון טוב לערבי שכתב כאן. תבחרו בימין ותקבלו טרנספר. תקבלו טרמפ, כרטיס כוון אחד לאן שתרצו. אל תבחרו בעבודה שיכולה בלעדית לעזור לכם. אין לכם חברים אחרים במדינת היהודים. תלכו עם הראש בקיר ותקבלו בתמורה קיר. עוד לא למדתם מהעבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים לא נאמנים. תסתובב תקבל ס
יהודה,
ארץ היהודים,
22/05/05 11:16
|
תסב את גבך תקבל סכין. באם אתה באמת ערבי ולא סכסכן, מגיע לכם שלא תקבלו כלום ושהליכוד ימשיך לזנוח אתכם לעד. שככתם מי בשלטון. שככתם שבימיו של רבין היה לכם טוב. תמשיכו לקבל מכות, לא תתעוררו? האם פרס רוצה את רעתכם? אם התשובה כן, אתם טפשים ללא דיפלומה. אם התשובה לא, אז אל תבלבלו את המח ותתבלבלו מי דופק אתכם. אני מקווה שאתה ערבי מזוייף. אין הגיון בדבריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בסדר שרון טוב לערבים...
ל"ת
חחחחחחחח,
22/05/05 11:12
|
|
 |
ברור, כי הליכוד הורס את המדינה
עמית,
22/05/05 11:01
|
|
 |
Wake Up! Kulam kvar Horssim
ל"ת
Et Kulam!!!,
22/05/05 15:41
|
|