 |
57.
וואו. איזה טור. באמת בלי הנחות
נתי,
30/05/05 14:06
|
האם מיה בנגל היא זו שתחליף את נחום ברנע כאשר זה יצא לפנסיה?
האם הכישרון העצום שאנחנו רואים כאן יערוק בקרוב לידיעות אחרונות?
האם בכוונת אנ.ר.ג'י להתחיל למלא את האתר שלו בתוכן אמיתי, או רק ביחצנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מתן וילנאי ישקם את המפלגה.
דוד,
29/05/05 08:15
|
כל אחד אחר יפלג אותה. תחשבו טוב טוב על היום שאחרי הבחירות וזכרו את מקרה מצנע. לא מספיק לנצח, צריך לדעת לשמור ולייצב. מתן וילנאי כמו תמיד הוא האיש שיעשה את העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא לבחור בפרס-חשוב לקרוא!
דני,
29/05/05 08:13
|
חברים יקרים. אני מעריך מאוד את שמעון פרס, אך צריך להבין דבר פשוט. כל עוד פרס בשלטון ימשיכו מלחמות הירושה (כי ברור שהוא שם לזמן קצר-מה לעשות). כל עוד ימשיכו מלחמות הירושה, המפלגה תאבד מכוחה ותמשיך להיות ללעג בעיני הציבור. אז עם כל הכבוד, צריך להחליט ב 28 מי היו''ר הבא. אסור לתת לפרס להמשיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רק מתן וילנאי יכול לאחד כוחות
רמי,
29/05/05 08:11
|
אולי הוא לא אישיות טלוויזיונית גדולה, אבל הוא היחידי שיכול לשתף פעולה עם כל הגורמים ולייצב את מפלגת העבודה. רק מפלגה יציבה וללא ריבים תוכל להגיע לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אן
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/05/05 08:09
|
צורך במיפלגה זו מיפלגה זו מאז ועד היום היא שגרמה לאסון המדיני ווהחברתי שעם ישראל חובה על בשרו כעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כבל-מצדיעים לך !
אבנר,
ר''ג,
28/05/05 20:38
|
איתן כבל עושה מילואים 45 יום בשנה. ח''כ שיכול להתחמק אבל בוחר לתת דוגמה בדרך הקשה. אנשים כמוהו צריך בפוליטיקה. מצדיעים לך כבל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הדבר היחיד שיחזיר אתכם לשילטון
אריה,
28/05/05 18:40
|
זה פעולה אמיתית ונחרצת,- בדחיפת חקיקה מעשית,- שתמגר באחת את השחיתות. א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיי ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בגין מת. ברק חי...
ל"ת
אריה,
28/05/05 18:22
|
|
 |
49.
תעביר את החוק של ניסויים בבעלי
האדם הפשוט,
צמחוני,
28/05/05 07:53
|
|
 |
48.
פרס חתרן בלתי נלאה !! רק ברק!
ל"ת
יקי,
בת ים,
28/05/05 01:49
|
|
 |
שימון
זובור,
28/05/05 17:13
|
הוא בכיר המשתמטים משירות בצהל ןמסמל את המצב בעבודה. סניליות, התאבנות, נהנתנות במסוה ממלכתי.. לציבור נשבר לממן את חיי חוג הסילון הטפיליים . אם לא יכול שינוי מהותי, כולל הבאת פנים חדשות והגונות - עבודה תמשיך להתדרדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק וילנאי
ל"ת
בועז גנון,
28/05/05 14:25
|
|
 |
לבחור בבוק הזה? אין סיכוי
ל"ת
נחמן,
28/05/05 16:48
|
|
 |
47.
אין עתיד ללא מנהיגות חדשה
בני,
ירושלים,
28/05/05 01:13
|
כל עוד את העבודה ''מנהיגים'' רמון, פואד, דליה איציק ופרס הסיכוי היחיד שלהם לשבת הממשלה תלוי ברצונו הטוב של שרון, ובעתיד נתניהו. עמי איילון, איתו כבל, אלון פנקס, עמיר פרץ: עם זה אפשר לנסות לפחות לפנות לדור שלם שלא זוכר שהמפלגה הזו מסוגלת לנצח בחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רוצה להתעדכן על במפלגת העבודה?
עיתון העבודה,
27/05/05 22:25
|
רוצה להתעדכן על במפלגת העבודה? עיתון העבודה
www.havoda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוצאות הסקר באתר העבודה
אוהד,
28/05/05 17:10
|
ברק מנצח בגדול http://news.havoda.co.il/Front/Tools/survey.asp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק לא יכול לנצח. עובדה!
דליה,
29/05/05 08:18
|
יותר ויותר גורמים במפלגה חושבים שברק עושה נזקים וחושב רק על עצמו. כנראה שרוצים לראות האם הוא יעמוד מאחורי הבטחתו ואכן יחזור למפלגה לתקופה ארוכה או שמא הוא שוב יפרוש, יזניח את כולם מאחור וילך לעסקים. עוד נראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראו לאן הגעתם-סקר באתר המפלגה
מסכנים,
29/05/05 08:08
|
עוד מעט תעשו סקר בקיבוץ של אהוד לראות מי מוביל. העובדה היא שבכל סקר אמיתי אהוד לא עובר את המקום השלישי. הערבים לא יצביעו לו. תמכי פרס לא יצביעו לו, תמכי פרץ גם לא יצביעו לו, ווילנאי מוביל עליו בעקביות. ההערכה שלי היא שברק יאלץ לפרוש מהבחירות עוד בסיבוב הראשון. תזכרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
רוצה להיות מנהיג ?
המרכז להכשרה,
27/05/05 22:24
|
רוצה להיות מנהיג ? קורס פוליטיקה ללא תשלום !
www.havoda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תנו לכבל לנצח.שיהרוס את המפלגה
דרור,
רמת גן,
27/05/05 20:14
|
שלו. גם הליכוד צריך להתרסק. המערכת הפוליטית הגיעה לרמת שחיתות אידאולוגית כפי שלא הייתה מעולם. רק אחרי התרסקות יש סיכוי שיווצר משהו חדש ומוסרי. ללא התרסקות, נמשיך לדשדש בביצה המושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
רוצה להיות מנהיג ?
המרכז להכשרה,
27/05/05 20:06
|
רוצה להיות מנהיג ? קורס פוליטיקה ללא תשלום !
www.havoda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הבחירות בעבודה הן על הזכות----
פרשן-דתא,
27/05/05 19:24
|
לשבת בקבינה, בזמן שהקטר ניכנס בקיר בטון, במהירות 200 קמ''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיר בלימת מו''מ וסיפוח חצי גדה?
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
27/05/05 20:11
|
|
 |
41.
איתן כבל-דרך מדינית היא הכרחית
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
27/05/05 19:21
|
למפלגת העבודה אין עמדה קוהרנטית לגבי הסדר שלום עם הפלשתינאים-והיא נעה בין סיפוח יד צדדי של רבע הגדה (עמדות ברק, פואד וכנראה וילנאי)-למשא ומתן לנצח נצחים (פרס) לשלום על בסיס 67 ותיקונים הדדיים (פינס, מצנע ופרץ). היום נסחפת מפלגת אחרי מהלכיו של אריק שרון הרוצה להוביל להסדר ביניים ארוך טווח של מדינה פלשתינאית זמנית על חצי הגדה.
אם נצא מתוך ההנחה-כפי שאני חושב שקיימת אצל רוב הפלשתינאים והרוב המכריע של הנהגת הרשות ואש''ף-כי הם ריאליסטים ומוכנים לשלום לצד מדינת ישראל(לא בשמחה אלא כעובדת חיים ויחסי כוחות) והמיעוט הפנדמנטליסטי בהם שולל באלימות את קיום ישראל, הרי הדרך ששרון מציע רצופה מכשולים מבחינתם ואינה משתלמת.
ראשית, ברור לכל אדם שעיניו בראשו באזור ובעולם כי הסדר שלום סופי יכול להיות רק על בסיס 67 וירושלים הערבית בירת פלשתין-וללא שיבת פליטים לישראל!! הרעיון להסדר כזה מנוסח בעקרונות איילון נוסייבה, ומה שחשוב הרבה יותר, מפורט ומוסכם על הממסד הפלשתינאי בהבנות זנווה.
שנית: ברור לכל אדם כי אם יגיעו ישראל של שרון והפלשתינאים תוך שנתים להסכם על מדינה זמנית, היא תהיה בקוים של מחצית הגדה בלי הסרת רוב ההתנחלויות-וחמור מזה: היא תתקע ותדחה את המשא ומתן להסדר הקבע לפחות בעשור (ובזמן הזה ישראל תעבה את שטח וכמות ההתנחלויות בחצי המוחזק ''זמנית'' בידה(כך שלא תהיה בעתיד דרך להגיע להסכם סופי-ונידוננו לסיכסוכי דמים).
שלישית: ברור גם כי המשך שליטה בפלשתינאים הוא אסון דמוגרפי ודמוקרטי איום לישראל בעתיד(וישראל לא תוכל לגרשם מעולם בגלל התנגדות פנימית של ציבור גדול לפ]שע מוסרי כזה ולחץ בינלאומי כבד עד חרם מוחלט-ולכן אם לא יהיה הסכם זמני, תהיה נסיגה חד צדדית משלושה רבעים לפחות של הגדה, וחלקים ממזרח ירושלים (10-12 אחוז ממערב ומזרח של הגדה). זאת התכנית בפועל של העבודה, המנוסחת היטב על ידי ברק-והתכנית של מחצית-הליכוד-אחרי-שרון המנוסחת על ידי אולמרט (וגם שינוי רוצה זאת)
והשאלה'' למה לפלשתינאים לקבל חצי הגדה תוך ויתורים על חזון ה''משיח השיבתי'' מצידם-כאשר הם יקבלו שלושה רבעים מהגדה ללא ויתורים(וישראל עוד תיראה בעולם כאשמה על סיפוח הרבע האחר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
התערטלות ציבורית
וולפגנג מויאל,
השרון,
27/05/05 19:06
|
וידוייו של חובש הכיפה לשעבר הפונה אל כל הציבורים האפשריים היא פתטית.לא הצלחתי להבין הוא סוציאליסט או קפיטליסט ?מה משנתו הביטחונית?הוא מהלך בין הטיפות ובין המוקשים בקיצור דיבר הרבה לא אמר מאומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה שצריך זה לבחור בוילנאי.
ל"ת
שקי,
שפיים,
27/05/05 18:11
|
|
 |
38.
כבל תראה את מועצת עירית תל אבי
ל"ת
לי,
27/05/05 17:42
|
|
 |
37.
רק פרס צריך לעמוד בראש
רוחמה,
ראש העין,
27/05/05 17:36
|
|
 |
36.
קצה נפשינו מן הגלריה הזו...
רמת אפעל-מתנחלת,
27/05/05 16:34
|
כבל ודליה איציק -צמד חמד שנתנו את הטון החצוף ,האלים במפלגה.קצת נדמו קולותיהם בזמן האחרון.. מענין מה הם זוממים... אנו הצופים בכם בטלביזיה-קצה נפשינו מכם.... אינכם דמויות מחנכות.. כל הגלריה במערך...אוי ווי.... מה עם העמותות ??-הרצוג !!! ברק !!!! ומה עם הקפיטאליסטים החזיריים שעוזרים לכם...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מה, מה -על עתיד- המדינה? (דמוג
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
27/05/05 14:35
|
|
 |
34.
O.K. - לא ליכוד ולא מערך ...
אברהם,
הרי יהודה,
27/05/05 14:19
|
אבל מה כן ? מחפש מפלגה - בלי צביעות בלי שחיתות בלי בוגדנות אישית ולאומית בלי חיפוי וסגידה עם זיקה יהודית עם אחריות ציונית ולאומית - יש לכם רעיון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברהם-הגדרת בדיוק את מר''צ-יח''ד
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלו,
27/05/05 17:55
|
-מפלגה ציונית לאומית החותרת לשלום ובטחון עם שכיננו\אויבינו הפלשתינאים (ומנסה לעשות נפשות לרעיון בשני הצדדים) על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים(ותוך מגבלות בטחוניות עליהם ושלילת ''זכות'' השיבה לפליטים-אלא שיקומם במדינה הפלשתינאית או מקומות מושבם)
-מפלגה חברתית החותרת לכלכלה פורחת ולצימצום פערים תוך הגדלת הכנסות שכבות הביניים ומתן עזרה וחינוך מקצועי יעיל לשכבות החלשות-וביחוד השקעת המדינה בשירותים מעולים בחינוך, בריאות , תשתית ורשת הגנה חברתית.
-מפלגה ישרת דרך אישית וציבורית האמונה על שמירת עקרונות הדמוקרטיה ושלטון החוק במדינה.
-מפלגה בעלת זיקה לכל בני הלאום היהודי ושאיפה להפריד בין הדת והמדינה לטובת כלל העם החילוני והדתי, ולטובת שלושת הזרמים הדתיים ביהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יצביע ליח''ד?
אמנון,
28/05/05 00:03
|
האנרכיסטים נגד הגדר? חברי הבית הפתוח? כמה מתעופפים שלא חוו את טעויותיהם האיומות? מי??.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44% support the Geneva accord!
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלום,
28/05/05 03:01
|
|
 |
סוף סוף
עמית,
28/05/05 16:50
|
המציאות תעיר אותך מההזיות.
44%- חחחחח.......אתה חי בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הזמן לעטר במזכלות ופרס
ל"ת
רחל,
ראש העין,
27/05/05 17:38
|
|
 |
אחרי כל כך הרבה כשלונות, פרס?
עמית,
28/05/05 17:11
|
|
 |
33.
כבל ואלון פנקס - ל26
קובי,
תל אביב,
27/05/05 14:14
|
ל 26 - גם אלון פרנקס וגם איתן כבל הם מהזן שאתה מכנה טלויזיוני, אבל גם רציניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי, אבל...
רועי,
גבעתיים,
27/05/05 17:56
|
הלוואי שאתה צודק אבל תמיד יהיו כל מיני דליה איציקים ורמונים שיבלמו את המוכשרים כי זה מאיים על הוולוו שלהם. מה אכפת להם מנצחון בבחירות כל עוד שרון קונה אותם בוולוו משומשת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
ל"ת
רם,
מרכז,
27/05/05 14:54
|
|
 |
32.
קשרו לו כתרים ושזרו לו זרים.
פ.ע,
27/05/05 14:08
|
(יצא לי חרוז, אם מבטלים את הרווח בשתי המילים האחרונות בכותרת, מתקבלת תמצית מעמדה של הנהגת העבודה בכנסת ובציבור)
כבל, לא הייתי משתמש בכישורים שלך, גם לא ככבל מאריך,במתחים נמוכים.
לכן, יישר כח! נמצאת מתאים להנהגת העבודה. שכן, לפניך חשבו כך: פואד ורמון, אברום וברק פרס ובן עמי, ביילין ואיציק ועוד מלא נשמות טובות נפוחות מפלצנות. אז למה שאתה לא? ואגב, עזוב את קמפיין ''השחיתות'' אבותיך מייסדי ''העבודה בעיניים'' המציאו אותו. אז אל תסמוך על הזכרון הקצר שלנו, הוא ממש לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אחותי זה הכי אחי
אחי,
שמנת,
27/05/05 14:08
|
|
 |
30.
מטה ברק- נמאס לקרא את התגובו
מנחם,
חיפה,
27/05/05 13:48
|
שלכם. ברק הרס את מפלגת העבודה נקודה ואם הוא יחזור אליה אני עוזב ואני מכיר עוד הרבה שיעזבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תעזוב, כמו כל העסקנים
נחצ'ה,
27/05/05 14:50
|
|
 |
29.
כבל, אתה מיותר בפוליטיקה.....
אור,
תא,
27/05/05 13:31
|
כבל בחור צעיר ומוכשר אשר למד מהר מאוד את רזי הפוליטיקה ואשר אמץ לעצמו מהר מאוד את השיטות המלוכלכות ואת הדמוגוגיה הזולה של הפוליטיקה הישראלית. רצוני לומר לך ולשכמותך, אתה ושאר החברים במפלגתך מיותרים בציבוריות הישראלית, אין לכם מה לתרום, עבר זמנכם וכמו שאומרים אתם מפלגה מאובנת.
איך נפלו גיבורים,כמה עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בניתוח, טועה לגבי כבל
ל"ת
משה,
ת''א,
27/05/05 17:57
|
|
 |
28.
בעיה, המערך גם לכפרות לא טוב.
ל"ת
:-(,
27/05/05 13:19
|
|
 |
27.
איך לחסל נורמה של שחיתות
אדי,
27/05/05 13:10
|
השחיתות היא האיום החמור ביותר על מדינת ישראל !!! במדינה דמוקרטית יש דרך אחת לטיפול בשלטון מושחת- לא לבחור בהם !!! במקומם של המושחתים יבואו מושחתים אחרים ואז נעיף גם אותם. זה לוקח זמן, ובסופו של דבר יבינו אפילו הפוליטיקאים שהשחיתות לא משתלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חסרה למפלגה אישיות כריזמטית
אברהם,
27/05/05 13:10
|
בתקופה בה המראה הטלבזיוני קובע את איכות המועמד,חסרה למפלגה דמות כריזמטית שתשתלט על המסך. אין בעייה אידיולוגית,כי אידיאולוגיית העבודה ניצחה גם בליכוד. למרות זאת המפלגה לא הצליחה לייצר מנהיג שמושך המונים. ועד שיקום מנהיג מהזן הטלבזיוני נמשיך לצפות במעללי הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
טובה,
פ''ת,
27/05/05 14:56
|
|
 |
25.
מפלגה כל כך אבודה ששכחה שהיא
בן גוריון,,
לא בגין,
27/05/05 13:09
|
|
 |
24.
כבל אתה ליגה ''ב'' שב בשקט חוצפן
ל"ת
רפי,
27/05/05 13:07
|
|
 |
23.
כתבת תדמית??
ל"ת
ראובן,
27/05/05 13:06
|
|
 |
22.
איתן קבל, תשובותי לך.
פנינה,
27/05/05 12:56
|
א'. השחיתויות הגואות בכל המפלגות הם הרס הדמוקרטיה וחלילה המדינה. ב'. אין צורך בלחימה כדי להגיע לשלטון. ולא להשמיץ וללכלך מפלגה שולטת, כאשר אתם עושים בדיוק את אותם השחיתויות מהאופוזיציה. ג'. המצע של כל מפלגה שרוצה לנהל את המדינה, חייב להיות מושתת על בטחון וכלכלה וחינוך, כי אחד הם. ד'. אם היית אדם ישר באמת, לא היית שולח את חיצך לעבר מפלגת הליכוד השלטת, בהשמצות על שחיתויות, כי שורש הרע נזרע כאשר אתם הייתם בשלטון. עד שנפלתם בשנת שבעים ושבע, כאשר בגין היקר והטוב זצ''ל. הפיל אותכם על הקרשים. אז בן גוריון אמר לבגין, בגועל נפש כלפי תנועתך, בעקבות השחיתויות הרבות שהשרשתם. שהרבה מאד שנים לא תחזרו לשלטון. וכך זה עד היום. ולצערי הליכוד נשבה בחיבוק החונק של חברי המרכז, וגורם לתנועה זו למעשי שחיתות, כמו בכל המפלגות. ובהיסתדרות, בסוכנות, בכל העמותות שקמו והמרכזים, רבין, פרס, ועוד. והחיבור בין הון ושילטון, כל אלה יורידו את מדינתנו שאולה.אז אנא היה כנה, תודה שישנה בעיה חמורה ומקיפה של שחיתות בכל הצמרת מימין ושמאל. אין פרות קדושות. גם לא בתנועתך. לצערינו הרב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כבל ,האיש שהבויח חברים מהעבודה
איש עבודה בעבר,
27/05/05 12:44
|
לאיש זה אין כל זכות לדבר , מדובר באדם עקר פוליטחת וללא זהות ברורה , לעולם לא נלחם על עקרונות או על דרך מסויימת , תמיד נגרר אחרי האיש החזק והמוביל וידע דבר אחד טוב, וזה לאן נושבת הרוח , למי סיכויים לנצח בעבודה ולעמוד מאחוריו , יש עוד כמה שדומים לו וזו הסיבה שהרבה תומכי העבודה בעבר , ברחו כל עוד נפשם בם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי אמר-צריך לקפד ראשו של ביבי-
יעקב,
מן ההר,
27/05/05 12:23
|
|
 |
19.
הצביעו לשמעון פרסונה כיו''ר
ליכודניק בשלטון,
לנצח נצחים,
27/05/05 12:21
|
|
 |
18.
המזכ''ל הבא
משה,
באר-שבע,
27/05/05 12:15
|
איתן כבל צריך להבחר לתפקיד המזכ''ל הבא של מפלגת העבודה. רק איש כמוהו מסוגל להוציא את העבודה מהשיתוק שאחז בה. יש לו מעמד ציבורי של ח''כ. יש לו סמכות פוליטית של ח''כ - ויש לו כישורים ויכולת לנהל ביד רמה את הארגון המפלגתי ולהרים אותו מאשפתות. השאהל אם צירי ועידת העבודה מבינים את זה והאם הם יפסירו ללכת שבי אחר ססמאות מטומטמות כמו שמצנע ועטר מפריחים בחלל האויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בהצלחה
דוד אשואל,
ראש העין,
27/05/05 12:07
|
אני מאחל לאיתן הצלחה ואני מאמין שיצליח כי הוא מאמין בדרכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תמיד הצבעתי ליכוד
אסף,
רג,
27/05/05 12:03
|
בוא ותנהיג אותי, כי: 1. אני בעד ההתנתקות. 2. בטני מתהפכת בגלל השחיתות. 3. המצב החברתי העגום זקוק לאנשים כמוך. 4. ראיתי את התיצבותך בראש המתנגדים לפיי פר ויו. 5. גם אני מזרחי... לא יתנו לך להנהיג את העבודה! כמו שלא נתנו לפואד, והמבין יבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אם ההנתקות הייתה מבוצעת אז
לא בדיק,
27/05/05 11:52
|
עם התחלת האינתיפידה זה היה מסתמן מייד כניצחון המאבק המזויין, ואלף הרוגים היו הופכים לעשרת אלפים. אגב ללא ברק והנסיון הפטטי שלו להגיע להסכם קבע מייד או כלום, היינו חוסכים גם את האלף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש חרבוש
מנשה,
27/05/05 12:17
|
כל גופי המודיעין צפו את האינטיפאדה יותר משנה לפני שפרצה, אבל מה לך ולאמת הפשוטה? הכזב מדבר מגרונך ותמיד אנשים כמוך יעדיפו להאשים את בני עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
השוואה היסטורית מתקופת התנ''ך
רבי נחמן,
27/05/05 11:50
|
עם ישראל תמיד שנא את נביאי האמת שלו והלך שבי אחרי משיחי שקר.
כך כמו עם הנביא ירמיהו וכך גם עם אהוד ברק ואריאל שרון.
העם מעדיף ללכת שבי אחרי ה''משיח'' שרון ולבעוט ולגדף את ברק ששם לעם את המראה מול פרצופו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בהצלחה
קיבוצניק מהצפון,
27/05/05 11:43
|
אני מכיר אותך, אתה יודע על מה אתה מדבר אני מאחל לך הרבה הצלחה במדמנה הפוליטית, אולי אף תצליח לנקות שם קצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שרון מיישם את מדיניות המפלגה?
עמית,
ירושלים,
27/05/05 11:35
|
יותר נכון לומר ששרון מיישם מילה במילה את מה שברק אמר וצפה לפני 5 שנים אבל במחיר של למעלה מ1000 הרוגים.
שמעון פרסונה וחבריו שגו בהסכם אוסלו, חטאו בחוסר מדיניות חברתית וכלכלית, עסקו בסכינאות ובתככנות בתוך המפלגה, דבר שהביא להמאסתם על הציבור ולשקיעה הגדולה של המפלגה.
היחיד שיכול חלץ את המפלגה מהמצב הנוכחי הוא אהוד ברק וזאת רק במקביל לפרישה של רוב הפוליטיקאים המקצועיים והותיקים של המפלגה ובתוכם שמעון פרס, חיים רמון ושות'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רק ברק יחזיר אותנו לשלטון
עמית,
ירושלים,
27/05/05 11:27
|
|
 |
עוד אמירה סתמית. למה ברק?
לא רציני,
29/05/05 08:09
|
הרי רואים שההתנגדות אליו חזקה מאוד. האיש מעורר אנטגוניזם. הוא לא מצליח לעבור אפילו את פרץ, אז למה בדיוק לטענתך הוא ינצח את שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו הזמן לפרס
ל"ת
איציק,
תומך ברק,
27/05/05 17:38
|
|
 |
אכן נכון !
ל"ת
יונה גמליאל,
גדרה,
27/05/05 11:53
|
|
 |
THE LABOR PARTY
iser,
27/05/05 17:43
|
ברק הוא סוס מת אינטרסנט בקיצור. לצערי מפלגת העבודה תשאר מפלגה קטנה וללא השפעה אמיתית עם המנהיגות של הדור הנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אדם צריך להכיר את מגבלותיו:
ינטל,
27/05/05 11:22
|
הוא לעולם לא יהיה ראש ממשלה כי אין לו כישורים לכך. המקסימום שיגיע בפוליטיקה זה ראש ועדה בכנסת או סגן שר. חבל לו להתאכזב!
האמת מרה, אבל זו המציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איתן כבל בעוד 20 שנה תשבו בשלט
דבורה,
27/05/05 11:19
|
אתם באונש עדין מהצבור לא סולחים לכם תשלחו את פרס הלוזרעד מתאי הוא יהיה בכסא נמעס כבר תחליפו תחתונים לטנגה חלחחחחחח הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טנגה?
אוהד,
27/05/05 11:42
|
|
 |
8.
אחלה ראיון! תמשיכו להביא כאלו!
יוסי,
27/05/05 11:13
|
|
 |
7.
מה עושים בעירית תל אביב
לא חבר בעבודה,
27/05/05 10:56
|
האם בדקת חכ כבל מה נעשה בעירית תל אביב יפו שהחברים שלך למפלגה שולטים בעיריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקררוב גם חולדאי החלוד יהיה
דבורה,
27/05/05 11:20
|
|
 |
6.
התקציב גרוע.
רון,
חיפה,
27/05/05 10:44
|
ואתם השפלתם את עצמכם כדי לזחול לממשלה. התקציב הוא של העם ולא של הליכוד בלבד אתם נתתם יד לזה. אתם שותפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פרלמנטר
שירי,
27/05/05 10:42
|
האיש פרלמנטר מצויין. עובד הרבה למען האזרח הקטן ומחוקק המון חוקים רצויים. אני חושבת שעדיף שיתרכז בכך. אין לו מה לחפש בההנהגה. שישאר פרלמנטר. אנחנו צריכים כאלו, בכנסת חסרת המחקוקקים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
וואלה כמה אתה צודק.
ל"ת
רון,
חיפה,
27/05/05 10:40
|
|
 |
מה צודק היום כל השמואלנים פה
ל"ת
דבורה,
27/05/05 11:25
|
|
 |
3.
איום קיומי - אכן
ישראלי מאויים,
27/05/05 10:37
|
מר כבל, עם כל הסימפטיה, אכן הפלסטינאים מהווים איום קיומי על מדינת ישראל. אל תבוא בטענות אל העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes but much less
Eyal,
27/05/05 11:15
|
|
 |
2.
הליכוד יחזיר את העבודה לשלטון
ל"ת
יעל,
רמת גן,
27/05/05 10:33
|
|
 |
2 חחחחח מצחיק ממש לשמוע מה אתה
דבורה מחיפה,
27/05/05 11:24
|
מקשקש בזנב מה הליכוד אני חברת מפלגת העבודה מי שם ינהיג תגיד אעתה לבד מי וילנאיפואד השמן מי יש לך שם דליה שקבלה תפקיד אז היא שוטקת מי יש שם פרס החתרן דבוק לכסא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שרק ברק יכול
ל"ת
עמית,
27/05/05 12:14
|
|
 |
יכול להרוס שוב ובגדול
ל"ת
היינו,
בסיפור הזה,
27/05/05 18:11
|
|
 |
להרוס? כבר לא נשאר כלום
המשקם,
27/05/05 23:59
|
רק ברק ישקם מפלגה הרוסה שאין לה אידאולוגיה, שיש בה סכינאות, מחנאות ועסקנות בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי הרדום? אותו אתם רוצים?
ליכודניק,
28/05/05 19:41
|
תצביעו לו, בו אנחנו שמים את מבטחנו להרבה שנות שליטת מרכז הליכוד. הצביעו וילנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי זה התשובה
ל"ת
שוקי גולן,
ת''א,
28/05/05 14:26
|
|
 |
1.
לליכוד אין שום אידאולוגיה
ל"ת
חיים,
נהריה,
27/05/05 10:27
|
|
 |
רק שמעון פרס יביא ניצחון
ל"ת
עינת,
תל אביב,
27/05/05 17:37
|
|
 |
1 מי ספר לך למערך יש מה תגלה ל
דבורה מחיפה,
27/05/05 11:21
|
מה נשאר שם רק הכסא של פרס החתרן שלא יודע אייך לרדת ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי דבורה
אוהד,
27/05/05 12:04
|
|