 |
142.
חד הוריות זה לא קללה
בלה,
02/06/05 23:52
|
נשים חד הוריות זה לא קללה!!! לא מחלה!!!!!! ומה הקשר בין פיטורי מורות גרועות לבין היותן חד הוריות???????.... אם הן גרועות, אז אכן יש סיבה להעפתן, ומן הסתם לא תשאיר מורה גרועה, גם אם היא חד הורית... אבל אין שום קשר!!!!! זהו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
חד הוריות זה בד''כ כישלון בהקמת
רגע של מחשבה,
28/05/05 22:38
|
|
 |
רגע מחשבה מיותר - ביבי גרוש
יעל,
28/05/05 22:59
|
|
 |
140.
שותלי התגובות בעד ביבי וליבנת
רונן,
28/05/05 17:44
|
מה קיבלתם בתמורה לתגובות שנכתבו על ידיכם? יש מקומות שבהם נותנים ג'ובים, מעלים בדרגה, מיטיבים עם התומכים בדרכים שונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי אתה ממשרד יחסי הציבור
הפוך על הפוך,
28/05/05 22:37
|
שהמורים שכרו . ובכלל מבלי להיכנס לצדקת הפיטורים לא צריך להפלות חד הוריות לטובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
ביבי - המורים לא מפחדים - הזהר
ל"ת
הרקולס,
27/05/05 21:54
|
|
 |
138.
מעניין מי משלם לכל המגיבים
דוד,
27/05/05 21:13
|
שתוקפים את המורים. מעניין שמישהו חושב שע''י השתלטות על המחשבה באינטרנט אנשים לא ידעו את כל פשעיה של לימור לבנת וביבי נתניהו. מעניין שיש מישהו שחושב שאנשים באמת לא יודעים לגבש לעצמם דעה על סמך עובדות. מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
אני מכיר מורים לחינוך גופני
מורה להתעמלות,
27/05/05 20:27
|
שמרוב כרס הם לא יכולים לקשור את שרוכי הנעליים, העיקר שנותנים להם משוכרת, והתלמידים משחקים כדורגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
מכל מלמדי השכלתי
דפלומט,
27/05/05 18:52
|
|
 |
135.
יש לי פתרון
המומחה,
27/05/05 18:20
|
לעשות רוטציה, המורים הטובים ילכו ללמד את התלמידים הגרועים, והמורים הגרועים ילכו ללמד את התלמידים הטובים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלח לי את כתובתך ואני אשלח לך
מורה גרוע,
27/05/05 21:53
|
|
 |
134.
ביבי צודק
מורה להנדסה,
27/05/05 17:56
|
אני הייתי מורה במשך עשרים שנה, למדתי, ואני בכלל לא יודעת הנדסה, ועוד דבר שתדעו לכם , שאני לא לבד, יש עוד אלפים כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות שקרן ומסית - למה אתה לא
ישראל,
27/05/05 19:29
|
מזדהה? אם שיקרת את המערכת עד היום מה קרה שאתה מנסה להיות ישר פתאום? מאיפוא אתה מכיר אלפי מורים כמוך? אני מורה עשרים שנה ולא פגשתי אפילו אידיוט אחד כמוך עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור מורה, שלא פגשת:
מורה להנדסה,
27/05/05 20:16
|
אידיוט ''כמוני'' במשך עשרים שנה, אני חייב לציין, שפיספסת את הייתי, בלשון עבר!,(מצפון בלשון הוה) ולפעמים את מחפשת בכל המקומות ולא מוצאת, וזה כל הזמן היה מסביבך בפעם הבאה שתתסכל/י על המראה במקום הגבות תסתכלי באמצע, מי יודע, אולי תקבלי הפתעה ותמצאי את מה שאת/ה מחפשת. ד''ש חם ונשיקות לתינוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
ביבי ממשיך להסית נגד כל ארגון
שרה,
ב''ש,
27/05/05 17:28
|
ביבי עלמנת להמשיך להרוס את כל אירגוני הפועלים וועדי העובדים צריך את ליבנת להריסת הארגונים ולכן הוא מתחיל להסית נגד כל וועד מאורגן . על מנת לישם את התפיסה הכלכלית שלו . וכל המגיבים ( רובם) עוזרים לו בהסתה ובהסטה מהנושא כמו עדר !!!! תמשיכו לתמוך בו זו חרב פיפיות ,. זה יגיע לכל אחד מהמגיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
תרדו מזה - אין מורים אחרים.
יעל,
27/05/05 17:22
|
שום קמפיין מכוון נגד המורים לא יציל את לימור ליבנת. המורים אינה הבעיה של המערכת. שר האוצר ושרת החינוך מתבררים יותר ויותר כבעיה של כולנו. לא יעזור לכם לבלבל את הציבור. כל הסקרים האחרונים מראים שרוב מכריע של הציבור מבין שליבנת צריכה ללכת הביתה. כשאין אמון בין שר החינוך למאה עשרים אלף מורים מי לדעתכם צריך ללכת הביתה? השר כמובן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה מה שיש
לא מסכים,
27/05/05 18:25
|
אנו חייבים לדרוש, יותר, הרי בסך הכל זה בשביל כולנו, להקים ועדה שתבחן את המורים, עלינו להציב קרטריונים, ומוסכמות, לגבי הידע שכל מורה חייב לרכוש, ואל לנו להסתפק בפחות, תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה לא מסכים???
יעל,
27/05/05 20:48
|
1. מה שאתה דורש כבר ישנו. 2. רוב המורים הם טובים ויותר. 3. יעזור להם הקטנת הכיתות. 4. יעזור להם שמירת כבודם. 5. יעזור להם משכורות הוגנות. 6. יעזור להם התנצלות מבורים רשעים ועיוורים.
אתה מכיר עוד סקטור שאחוז המשכילים בו כל כך גבוה??? ---במרכז הליכוד?
אולי תרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
מה מצא ביבי להיטפל לכמה מורות
חייל בצבא המורי,
27/05/05 17:10
|
חד הוריות כושלות. זה הרי טיפה בים לעומת עשרות אלפי מורים טובים שהוא ולבנת מתעללים בהם!!!! למה על זה אין לו מה להגיד???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
זהירות - מניפולציה!!!
מורה מהשורה,
27/05/05 17:08
|
ביבי לא תמים. בת בריתו לבנת בצרות. מה עושים? מסיטים את הנושא מהעיקר: פיטורי אלפי מורים טובים בשקר. נסיון לאנוס על מערכת החינוך את דו''ח דוברת ההרסני. הטקטיקה - אומרים משהו נכון. מורים גרועים צריכים ללכת. איך אפשר להיתנגד לאמירה שכזו. הוא הרי צודק. אם כך מה הבעיה? הבעיה היא שדיבור על מורים גרועים מבליע טענה של הכללת כל מורי ישראל כגרועים. לפחות רבים מהם. וזה השקר של נתניהו (ולבנת) בלי אמירת שקר מפורש. הוא רק נותן להבין שרבים גרועים וחייבים ללכת. אבל האמת היא שרוב המורים טובים מאוד. רמת המורים אינה הבעיה של המערכת. הבעיה היא ריבוי תלמידים בכיתה. דימוי המורה בציבור. אבל על הבעיות האמיתיות הוא לא ידבר. נתניהו מתוחכם. לא ניקח את זה ממנו. אבל זה לא עושה אותו פחות מתועב, אטום וחסר מעצורים. זוהי המניפולציה. אבל אזרחי ישראל לא טיפשים (היו להם מורים טובים...) הם רואים את השרים האיומים שמנהלים את חייהם והם לא יכנעו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מעולה - כל בכבוד!!!
ל"ת
מתן,
27/05/05 21:38
|
|
 |
129.
המורים בארץ בושה למדינה!
ירדנה,
27/05/05 16:37
|
הרמה לא רמה והערכים לא ערכים. דיייייייי! כמה אפשר?! תפסיקו להתלונן על השכר ה''מינימלי'' שאתם מקבלים ועל זה שכשאתם לא טובים, זורקים אותכם הביתה. למה אנחנו בוכים ומתלוננים על כל החופשות וההטבות שאתם מקבלים?? כל הכבוד לליבנת ולביבי על טילטול וריענון מערכת חינוך כושלת כזו. הייתי מתביישת להיות מורה בארץ הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שרק המורים הם בושה ?
אורלי,
27/05/05 23:03
|
ישראל הפכה למדינה של רמאים ומושחתים , אבל להם אף אחד לא עושה כלום. מעניין מה את עושה ירדנה ואיך את מייצגת את המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תת רמה
ארנון,
27/05/05 18:56
|
אם כל כך טוב עם הרבה חופשות והטבות את ממש פרירית שלא הלכת להיות מורה. היום יש הזדמנות פז לבעלי תת רמה כמוך להיות מורה קפצי על ההזדמנות. מורים עם תארים אונברסיטים לא יבאו למערכת . יקח שנים לשקם את הנזק לחינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך את ההשכלה ואת הכשורים
שמואל,
27/05/05 18:49
|
לא אתפלא שלא סימת בית ספר תיכון אין מה לדבר על תעודת בגרות. אחרת היית מבינה שעבודת המורה לא מסתימת רק בעבודה מול הכתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכו הביתה אוכלי חינם!
מורים תתביישו!,
27/05/05 17:53
|
מקבלי משכורות, גמולי השתלמות, קרנות, חופשות אין סופיות, הפסקות כל 50 דקות, שנת צהריים טובה, חופשת לידה ארוכה, שנת שבתון. פיספתי משהו? על מה ההתבכיינות?? מה נתתם בתמורה? אלימות, אכזריות, חוסר כבוד בסיסי, נכשלות אקדמית ונחשלות חברתית, בורות, חוסר ערכים. פיספתי משהו? לכו הביתה מורים אוכלי חינם! הלוואי שטילטול המערכת יביא לריענון אמיתי ומועיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתך בטוח שנכשלנו - תת רמה!!!
ל"ת
ישראלה,
27/05/05 20:51
|
|
 |
128.
התגובות מוכיחות שביבי צודק
אבי,
27/05/05 16:20
|
מילא שרוב המגיבים כאן לא יודעים להתבטא בכתב או אפילו לאיית כהלכה, אבל כשכל כך הרבה מהם לא מבינים את המסר הפשוט חייבים להסיק שהמורים שחינכו אותם באמת היו גרועים.
בכל אופן, כשירות למגיב הדביל, הנה עיקר דבריו של נתניהו: מורים גרועים צריך לפטר - אפילו אם המורה חד הורי.
שימו לב: לא מדובר על פיטור כל המורים החד-הוריים, או כל המורים בכלל. מדובר על פיטור מורים גרועים - בלי קשר אם הם חד או דו הוריים. מישהו מעדיף שילמדו את הילדים שלו מורים גרועים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
כל כך צודק! כל הכבוד!!
מעריץ קפיטליסט,
27/05/05 15:36
|
אנחנו חיים בעולם קפיטליסטי ותחרותי. לא ביבי קבע את זה, ככה העולם היום פשוט ולכן אם לא נרוץ קדימה פשוט נדרס! הגיע הזמן שאנשים ישאפו למצויינות במקום למסכנות! ממסכנות לא מגיעים לכלום בחיים.
זו הדרך ביבי! כל הכבוד על החזקת המעמד מול אספסוף מתלהם! מי ייתן ורק לא תישבר לנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ונכון בהחלט!
ירון לבני,
27/05/05 16:30
|
שמורים מתבכיינים ובנתיים מערכת החינוך נרקבת לחלוטין. אלימות אכזרית ונוראית, חוסר כבוד בסיסי אחד לשני כבני אדם, חוסר ערכים ומעל הכל כשל אקדמי. תלמידי ישראל מדורגים בין האחרונים בכל מבחן בינלאומי בסיסי. זה לא ייתכן! כשלוקחים להוראה את כל מי שלא הצליח להתקבל לשום דבר אחר באוניברסיטה, זה כנראה מה שקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
לכל המתנגדים לפטורי חד הוריים
אזרחית,
27/05/05 14:08
|
נקודת הבהרה לחד הוריות- חד הורי הוא אדם שמגדל את ילדיו ללא בן זוג. (אלמן/ה, מהפריה..)בקטגוריה זו לא נכללים אנשים גרושים . (שלצערי יש בשפע היום ). אני תומכת בגישתו של השר נתניהו האומרת שאין להשאיר עובדים גרועים אפילו אם הם חד הוריים. מורה טוב צריך שידע את החומר ושתהיה לו גישה לילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל,במומו פוסל
RENATA,
T-A,
27/05/05 16:16
|
נתחיל מבדק בית פנימה..אישתו של ביביהו אשליאו..שרה היקירה מכל בכל..הטוענת שנים רבות לתאר פסיכולוגיה..בשורה התחתונה מסתבר,כולה תאר בחינוך! כזב.. בתמיכה ישירה של בעלה,אתיקה מקצועית! אתה דורש?! אל תלך רחוק..התחל אצלך,יפה..שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
ביבי וליבנת נבלה וטריפה
ש.לוין,
27/05/05 13:18
|
השילוב הקטלני הזה של שני המפלצות האלה הוא קטלני לחברה הישראלית בכלל ולכלכלה בפרט. מדינת ישראל עוברת בשנה האחרונה טלטלה איומה שלא ידעה כמותה זה עשרות שנים . מצד אחד שר אוצר אטום שקרן רמאי עושק את החברה העובדת והפנסיונרים , ומן הצד השני מפלצת בדמות עאלק שרת חינוך שהורסת מערכת כל כך מפוארת כל כך ערכית והופכת את המורים לסמרטוטי ריצפה, משפילה אותם עד עפר עושה מהם חוחה והיטלולה, מתזזת אותם על כל צעד ושעל. מחריבה את כל מערכת החינוך עד היסוד. היא תזכר לדראון עולם כמי שכיהנה כשרת חינוך והפכה את תפקידה לצרת החינוך. וביבי שקרניהו יזכר כירובעם בן נבט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
מה הבעיה שלכם, מגיבים טפשים?
אבי,
27/05/05 12:31
|
|
 |
123.
ביבי נוכל בן לאומי
פיני,
27/05/05 11:48
|
מכונית משומשת לא הייתי קונה ממנו.מסית ומדיח, תחמן. לא היה ציבור אחד בשירות הציבורי שהוא לא השתלח בו. אצלו כולם עצלנים רמאים . שיעשה לנו טובה שילך למקום אחר ששם יש אנשים יותר טובים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
ביבי מתעלל בשכירים
אבי,
צפון,
27/05/05 11:31
|
השקפתו הכלכלית של ביבי להפוך את העשירים לעשירים יותר ואת העניים לעניים יותר . לטעמו כל השכירים שיחיו ללא בטחון תעסוקתי ויעבדו דרך חברות כ''א . מטרתו לטעמי לשבור את כ''א המאורגן . בבחירות הקרובות אנו נענה על כך בקלפי ( בתקווה שלציבור לא יהיה זכרון קצר , ועל זה מסתמך ביבי ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ויש לפטר
לי,
27/05/05 11:21
|
שרי אוצר גרועים גם שמעצימים את הפערים ורומסים את החלשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
ושרים איכותיים אינינו צרכים?
תנועת ''צומת'',
השרון,
27/05/05 11:20
|
כלל ההורים, החיילים, הצעירים ושאר אזרחי המדינה מעונינים בשרים וח''כים שישרתו ויובילו את האינטרסים הערכיים והחברתיים של המדינה. ברור כי אינם מעונינים בממשלה מושחתת המעניקה גיבוי ''לחוק הג'ובים'' ופועלת ע''פ אינטרסים אישיים ופרטיים. יש לחזק בשלטון את השרים והח''כים הטובים ביותר והמתאימים ביותר כדי להציל את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה לפטר כמה שרים-
מרכז,
28/05/05 05:40
|
|
 |
119.
הייתי מפטר שליש מהמורים שלימדו
פעם,
הייתי תלמיד,
27/05/05 10:57
|
הייתי מפטר שליש מהמורים שלימדו אותי. מה לעשות? גם מערכת החינוך צריכה לשמור על יעילות - מי שלא יעיל שיילך הבייתה - אותנו לא מעניין מה יש או אין לו בבית! אנחנו רוצים חינוך ברמה לילדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים
ל"ת
דני,
27/05/05 11:36
|
|
 |
118.
כל הכבוד לנתניהו!
ל"ת
ציוני,
27/05/05 10:18
|
|
 |
117.
לפטר גרועים
מכלוף,
ירוחם,
27/05/05 10:18
|
ביבי בבחירות הקרובות אנחנו תושבי הפריפריה המסכנים,המוזנחים,העניים,הנשכחים מלב, המפוטרים נשלח אותך ואת חבריך מהליכוד המושחתים ממרכז הליכוד ללישכת עבודה אני נשבע אני יעבוד בחינם לכל מפלגה מערך,מרצ,לפיד שס מפדל ערבים רק העיקר שאתה תלך הביתה יחד עם המדרובה של צרת החינוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מורה חד הורית מפוטרת
מיקי,
תל אביב,
27/05/05 10:15
|
שמי מיקי מורה בעלת ותק של עשרים שנה,מורה מצויינת תואר ראשון,חד הורית,עם תשבחות מכל הכיוונים,הורים מנהלת,מפקח, למה פיטרו אותי ביבי??????? כדי שליבנת תתעלל באירגוני המורים שלא מוכנים להתכוף לרעיונות האיוולת של דברת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מהנדסים פיטרו בהייטק
הלאה השחיתות,
27/05/05 11:48
|
עקב השחיתות של המיגזר הציבורי על כל שלוחותיו והמיסים הגבוהים למימון כל ההטבות שקיבלתן כמעט וקרסה המדינה לאף אחד מיכם לא היה אכפת להיפך ככל שנהיה גרוע במיגזר הפרטי ההטבות במיגזר הציבורי רק הלכו והשחיתו ראו בוגרי לטביה שחיתות בחסות החוק האם גם את בוגרת לטביה ואת מנפנפת בתואר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן. נהנית מהבועה.
איש חינוך,
27/05/05 12:26
|
אנשי הייטק גרפו הון על בועה בחדרים ממוזגים ועם הטבות מושחתות מפה ועד הודעה חדשה. ואתה בא בטענות לאנשים שמזיעים את יומם בשביל פרוטות ומבקשים להמשיך לעבוד??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מזיע את יומך''?? תתבייש!
ירון ליבני,
27/05/05 16:33
|
על איזה זיעה אתה מדבר לעזאזל? אתה בא ב-8 הולך ב-2 וגם בזמן שאתה נמצא בבית הספר אתה לא עושה כלום חוץ מלשמש בייביסיטר של ילדים! איזה חינוך הקנית להם? איזה ערכים? האם פסקה האלימות בזכותכם?? האם תלמידי ישראל מסוגלים להתחרות במדינות ערב הנחשלות בהישגים אקדמאים?? התשובה היא לא! ועליכם ללכת הביתה ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
ובמקומם לשכור מצויינים!!!
אלטע קאקער,
27/05/05 10:10
|
|
 |
114.
מה אתם מייללים? ממילא תצביאו
חתול קוטר,
פח זבל לוהט,
27/05/05 10:03
|
בבחירות הבאות לביבי, שרון לבנת ושאר מלככי ישבן של חבורת הזבל (ע''ע מרכז הליכוד). והם? הם ימשיכו להשתין עליכם בקשת ולטעון שזה בכלל מטר קסאמים וחשוב שהליכוד ישאר בשלטון כדי להלחם בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאתי לי את המילים מהפה
ל"ת
פ,
27/05/05 11:48
|
|
 |
113.
ואם יש לך כסף לחינוך, למה ..
אמא,
ראש העין,
27/05/05 09:56
|
להתנות אותו בדו''ח דברת? אנו לא רוצים יום לימודים ארוך בתנאים הבלתי נסבלים ששוררים ברוב בתי הספר! אנחנו רוצים עוד הרבה כיתות ועוד הרבה מורים! אם ילמדו 25 ילדים במקום 40 בכל כיתה, רמת הלימודים תזנק מעלה! אבל אתה והצרה לבנת, מחפשים רק צעדים קוסמטים מהירים לפני בחירות 2006.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
צודק גם צודק אבל...
אהליבמה,
קרית החינוך,
27/05/05 09:37
|
להתחיל מהראש! תתיצב הממשלה לפני ועדת שימוע(או חקירה)ואז לפי כישוריהם או אי כישוריהם ימשיכו בתפקידם.ניראה איך ניראים שר אוצר בלי אוצר ושרת חינוך בלי חינוך, שר חוץ עם אשה....ושר ביטחון בלי רמטכל... קודם לפתור את הבעיות הרציניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
haha haha
ilan,
27/05/05 10:00
|
|
 |
111.
לפטר גם שר גרוע אפילו אם הוא
ל"ת
נשוי לשרה,
27/05/05 09:33
|
|
 |
110.
קפיטליסת חזיר,נוכל,שקרן,צבוע
ל"ת
פיגי,
מרכז,
27/05/05 09:27
|
|
 |
פיגי החזירה מהחבובות
ל"ת
.,
27/05/05 09:41
|
|
 |
כמה אתם מטומטמים
ל"ת
דליה,
27/05/05 11:31
|
|
 |
109.
יש במשק הרבה עובדים גרועים
אייל,
אפילה בדרום,
27/05/05 09:26
|
ממשלתך כולל אתה וחבריך מינתם אלפי מושחתים ממרכז הליכוד למשרות אמון למרות שאין להם כישורים,תעודות,וכל מה שנצרךאותם לא מפטרים, יש מורים גרועים אבל יש גם רופאים גרועים ומסוממים,יש נהגים גרועים הנושאים כל יום אלפי אנשים,יש נהגי רכבת גרועים,יש עובדי חברת חשמל מושחתים וגרועים פי אלף,יש עובדי מעבדות גרועים שבגרועים את אפ אחד לא מפטרים,יש להם קשרים חברי מרכז ליכוד רק את המורים הגרועים מפטרים למה?כי הם הכי חלשים אין להם שלטר להוריד למסכנים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
לפטר רק שרי אוצר גרועים
רננה,
27/05/05 09:20
|
|
 |
107.
לפטר את כל מורי הזבל
צריך,
27/05/05 08:31
|
|
 |
106.
בארץ בגלל המורים הגרועים
רציני,
27/05/05 08:22
|
תיכון בקושי גמרתי, אחרי שגמרתי את השירות הצבאי ויצאתי לעולם הגדול, אז למדתי כמה המורים שהיו לי בארץ הם חבורת פוסטות אהבלים,, ביזבזתי 12 שנה, על מורים, שבשום תקן בן לאומי לא היו נבחרים ללמד בגן של ילדים בגיל שלוש, אז הייתי חייב להתחיל מהתחלה, השקעתי עשר שנים נוספות, כדי להגיע, לאיפה שהייתי צריך להיות 12 שנה אחורה, לזרוק את המורים החריתים, שילכו לאזעזאל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא לקחת כדור
אייל,
דרום,
27/05/05 10:21
|
תגיד שכחת לקחת את הריטלין יה דפוק רק מהניסוח שלך אני רואה שלא היו צריכים לשלוח אותך לבית ספר אלא למוסד לילדים חריגים ומסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדוק מה ירשת מההורים שלך דפוק
ל"ת
ריקי,
חיפה,
27/05/05 09:35
|
|
 |
הנה אוצ'ם ופוצם
צמד חמד,
27/05/05 17:52
|
מה יש לא יכולים, לקבל ביקורת בונה, אז תוקפים, אה? בכלל מה אתם עושים פה, לכו תחזרו לחור שלכם, מנגן לכם על העצבים, האמת כואבת, ריטילין, חחחה, דווקא אתה נראה כמו אחד שקיבל ריטלין בכמיות, קרפדה, לא נורא הכל לטובה, שלך את הבמבינו שלך למורים שאתה כל כך מגן , תן להם ריטלין אולי יעזור,אם לא להם אז לקלבסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שלוש שקל קילו
בננות,
27/05/05 08:14
|
לזרוק את כל המורים קבני מאט, מורים חרא, מורה חייב שיהיה לו לפחות תואר שני, אז הוא יכול לעבוד בתור זמני,, מורה קבוע, חייב דוקטוארט,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
לפטר את כל העובדים הגרועים
יעקב,
דרום,
27/05/05 08:06
|
וכדאי להתחיל במשרד האוצר. כל אלה שלא מצליחים לגבות מס אמת, כל אלה שבאים לעבודה ומתעללים באזרחים הפונים אליהם, כל אלה שבאים לעבודה ולא עובדים, כי יש להם עניינים חשובים יותר, כמו שיחות טלפון עם כל העולם. אחרי שיוטרו כל הפקידים הגרועים תתחיל לפטר מורים גרועים, אחר כך רופאים גרועים וכו'. נראה אותך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
לכבודו של יוני נתניהו הגיבור..
ישראל..........,
27/05/05 07:34
|
מה יכול לדבר שר אוצרנו צוררנו ביום מיוחד לזכרו של יוני נתניהו הגיבור ?? על כסף ,על פיטורים , על התנתקות ! למה לדבר על יוני נתניהו ? מה פתאום ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
גם אתה גרוע
דודו,
חולון,
27/05/05 07:19
|
אתה נגד ההתנתקות והצבעת בעד לכן אתה גרוע וצריךם ללכת הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ביבי אתה צודק!!!!!!!!!!
הורה מודאג,
27/05/05 07:12
|
בכל סקטור פרטי מפטרים עובד לא מתאים לעבודה, מה שונות המורות!!!!!! מדובר פה בנושא מאד כאוב, את מי שמלמדת המורה!!!!! את ילדינו........אז איכות המורים לא נמדדת ברחמנות, בעיות סוציאליות של מורות גרועות יש לפתור בביטוח לאומי לא בחינוך. לכן זה נכון מאד לפטר את הגרועים. ביבי אתה צודק ותודה שתמכת בלימור לבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
כשראש העיר ימנה מורים בקומבנות
ל"ת
דניאל,
תל אביב,
27/05/05 07:08
|
|
 |
99.
ביבי דמגוג- לא על זה הפיטורים
סיון,
ישראל,
27/05/05 07:07
|
גם היום יש דרך לפטר מורים גרועים כשראשהרשות יהי אחראי על החינוך ברשות- אז נראה מה זה קומבינות ומורים גרועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מפטרים טובים, לא חברי ליכוד!!!
סיגל,
חיפה,
27/05/05 07:05
|
בנות של חברי מרכז ליכוד מקבלות חסינות וקביעות במערכת- ידוע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
ביבי -הטובים רוצים ללכת!!!
מורה,
דרום,
27/05/05 07:05
|
אולי קשה לך להאמין אבל הטובים רוצים ללכת!!! התנאים המעליבים, היחס המבזה, השקרים והזלזול גורמים לנו הטובים והטובים מאוד ללכת. אנחנו עדיין צעירים, יש לנו אפשרויות מצוינות להתפרנס מחוץ למערכת ומבחנתנו השמיים הם הגבול.הצלחתם, לימור ואתה, להרוס כל חלקה טובה במערכת ובעיקר את המוטיבצייה שלנו לעבוד בה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
Idiots politicians elected
AMR,
27/05/05 06:21
|
|
 |
95.
נתניהו מסלף ומשקר
רמי,
27/05/05 06:10
|
השאלה איננה אם צריך לפטר ''מורים גרועים''. השאלה החא אם צריך לפטר מורים בכלל כאשר לומדים 40 תלמידים בכיתה.
בספין תקשורתי אופייני, מסתיר מאיתנו נתניהו את העובדה שמטרת הפיטורים איננה שיפור המערכת אלא ההפך : קיצוץ נוסף בשעות הלימוד, הגדת מספר התלמידים בכיתה, ןריכוז הלימודים ב 5 ימים בשבוע כדי לקצץ בהוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
די כבר דמגוג
ל"ת
שונא פוליטיקאים,
27/05/05 05:34
|
|
 |
93.
צודק כל מילה אבל.......
דוד,
ירושלים,
27/05/05 05:31
|
|
 |
92.
את המסכנים בפריפריות לזנות !!!
ל"ת
כן נתניהו,
החזרת לעבודה,
27/05/05 04:53
|
|
 |
91.
עקב כישורים מצויינים כשר אוצר
ל"ת
הורדת ילדות,
לזנות בירוחם,
27/05/05 04:50
|
|
 |
90.
צריך לפטר אותך כשר אוצר גרוע !
ל"ת
טול קןרה,
מבין עיניך !,
27/05/05 04:47
|
|
 |
89.
ביבי ולבנת חבורת הזבל המהלך
ל"ת
מועלם,
27/05/05 04:36
|
|
 |
אני מסכימה
הדר שושני,
ניצני עוז,
27/05/05 10:58
|
באמת צריך לפטר את השתיים
לפי האחוזים נירא לי שיפטרו את לבנת והמורים ואת תירוש והמורים ינצחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
יש גם להשאיר את השרים - כנסו..
אביבי,
27/05/05 04:25
|
יש גם להשאיר את השרים הטובים ביותר לא משנה אם הם נשואים לשרה או לגודי שלום- ניר- מוזס-פינקלשטיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לשלוח לילמוד ע''פי תורת ישראל
מתיתיהו חלם,
27/05/05 04:17
|
שניתנה לנו בהר ע''י משה רבנו מאת השם לתת להם ת'טוב ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
נקודה למחשבה
צועד,
27/05/05 04:14
|
נכון - מי שגרוע צריך לפטר אותו. אבל, מה ההגדרה לגרוע? האם גרוע זה אחד שתלצידיו לא אוהבים אותו ? (אז יכול להיות שהוא טוב וקשה) האם גרוע זה מישה שלא עובד מספיק שעות? (מורה יכול להיות במשרה חלקית, אבל להיות מורה שמצליח מאד ) הבעיה היא שהקריטריונים לפיטורים היו משרות חלקיות. הבעיה היא שמנהלים\מפקחים לפעמים יעדיפו לפטר חד הוריים רק בגלל שעדיף להעסיק עובדים במשרה מלאה. וכאן אמורה להכנס המדינהף שאמורה להגן על אוכלוסיות חלשות כמו חד הוריים. אז ביבי, יפה שתיקה קןדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ביבי, אני מוריד את הכובע בפניך
חיים,
דרום,
27/05/05 04:14
|
אני שמאלני, ומתפעל מהשינוי המדהים שעברת מאז שהיית ראש ממשלה (גרוע) והפכת לשר אוצר מצויין שמסוגל לקבל החלטות קשות ולא פופולריות. רק חבל שאתה נמצא במפלגה רקובה כמו הליכוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל85 טיפש אתה הבא בתור
ל"ת
מורה,
28/05/05 00:12
|
|
 |
84.
צריך להיות עניינים
כדאי לקרוא,
27/05/05 03:24
|
צריך להיות עניינים ולהשאיר את הפוליטיקה בחוץ לענין- אתם רוצים חינוך טוב או לא????
מה השאלה בכלל?
ברור שצריך לפטר מורים גרועים.
הילדים זה העתיד. וזה הדבר החשוב ביותר שיש לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה לא העניין.
אלטע קאקער,
27/05/05 08:59
|
ברור שכל איש בתפקיד מקצועי ואחראי שאיננו מתפקד טוב ושאיננו מסוגל להשתפר צריך ללכת. אבל לא זה העניין כאן - וזהו סוג של הסתה נגד המורים. כרגע יש קיצוץ תקציבי בגלל סדרי עדיפויות לא נכונים של הממשלה. לא מדובר בפיטורי מורים גרועים בלבד תוך ניסיון להביא חדשים טובים יותר. אז כשאתה אומר ''ענייני'' פה, אתה בעצם קונה את הסיפור של ביבי כי זה נשמע טוב - כשבינתיים הוא דופק את החינוך של ילדיך! משתינים עליך ואתה אומר שזה גשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
צודק! צודק! צודק! צודק!
גמרתי כתה יב',
27/05/05 02:46
|
|
 |
כמה נכון ומדויק
ל"ת
דליה,
27/05/05 07:18
|
|
 |
82.
לשלם
הכועסת,
חול,
27/05/05 02:42
|
נתניהו, בכדי להעסיק את המיטב שבמורים צריך לשלם להם שכר מקביל. איך זה מסתדר לך במשוואת הקיצוצים בדיוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ושר דו-הורי גרוע - גם לפטר?
ל"ת
יוני,
27/05/05 02:35
|
|
 |
רק אם הוא גרוע באמת...
גיא,
27/05/05 09:05
|
|
 |
כמובן
סופי,
27/05/05 07:20
|
אנשים גרועים בכל תחום יצעידו אותנו אחורה ואילו פנינו מועדות רק קדימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
4500 מורים חד הוריים??
הילה,
27/05/05 02:23
|
בסדר, הבנתי את העניין שלא צריך מורים שלא מלמדים טוב, גם אם יוצא שהם חד-הוריים. אבל איך זה מתקשר לפיטורי 4500 מורים? כ-ו-ל-ם חד הוריים?? כ-ו-ל-ם גרועים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לחד הורים יא צרחנית??
עודד, סין,
27/05/05 06:49
|
מה את חושבת זה ביב חצום על מכתבי הפיטורין??? זה המפקחים והמנהלים! הם יודעים מי מורה מתפקד ומי מורה מכסתח.
ברור שיש שחיתות בבתי הספר, ואולי לא כולם מורים כל כך גרועים, אבל מה לעשות, להשאיר את כולם במערכת?
אם לא תצרחי על פיטורי המורים תצרחי על נטל המיסים שנצרך כדי להחזיק את כולם במערכת, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
ומה עם שר אוצר גרוע?
די נמאס,
27/05/05 02:17
|
שר האוצר צודק, אבל מה עם שר אןצר גרוע ושרת חינוך גרועה, אותם לא צריך לפטר? די לאטימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירים גרועים חיבים לפטאר
הדר שושני,
27/05/05 11:00
|
|
 |
ביבי שר אוצר מצוין
וסי בכר,
27/05/05 07:23
|
שרת החינוך שלנו שרה מצוינת ואיכפתית אנו זקוקים בדכיפות לניעור מערכת מיושנת ולא יעילה.החינוך הוא הוא העתיד שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You'll have to wait for the
ל"ת
next election,
27/05/05 06:02
|
|
 |
מה לעשות, ביבי שר אוצר מצויין
ל"ת
אחד העם,
27/05/05 03:29
|
|
 |
he is the best!!!!!!1
ל"ת
jim,
27/05/05 03:03
|
|
 |
בכי טוב בדיבורים
יעקב,
דרום,
27/05/05 08:07
|
|
 |
78.
אולי לפטר מפקח גרוע שמקבל מורה
עין צופיה,
27/05/05 02:14
|
גרוע, ומאשר לו קביעות, ונותן לו ללמד 20 שנה. עכשיו נזכרו לעשות ניקיון? לא מדובר פה בבני אדם?
אם לא ישנו את כל המערכת ולא יחליפו מפקחים ומדריכים במקום האנדרטות שיושבות שם ואי אפשר להזיז אותם, ואם לא ישנו את היחס למורים - לא ישתנה כלום גם אם יפטרו 40,000מורים.
כל התיאוריות הכי נפלאות, קמות ונופלות בביצוע. את השינוי הרי יבצעו המורים. והם יעבדו כמו שצריך אם המערכת תגבה אותם ותטפח אותם, ולא אם היא תבעט בהם. עובדים רדופים לא נותנים תוצרת יותר טובה, נהפוך הוא. איפה נשמע שמביישים ציבור שלם של מורים, ומצפים שבתמורה הם יתנו את מיטבם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
נכון! נכון! נכון!
דני,
27/05/05 02:10
|
כל כך פשוט וכל כך צודק וחכם! איזה אמא הייתה רוצה שהרופא שמנתח את הילד שלה הוא רופא בינוני עד גרוע שנמצא שם רק כי ''לא נעים לפטר אותו''?? קצת הגיון אנשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ!
מרלן,
27/05/05 15:09
|
|
 |
מסכימה במאה אחוז!!
ל"ת
רינת ירון,
27/05/05 03:15
|
|
 |
76.
הבן אדם צודק
בני,
גבעת שמואל,
27/05/05 02:08
|
אמנם כולם אוהבים להכפיש את שמו של שר בממשלת ישראל ולהכנס בו בנושאים שאינם רלוונטים לנושאץ אך אין ספק שבכל מה שקשור לחינוך - ביבי צודק, לבנת צודקת. וכל הקישקושים על 77% לא ייתכנו. כבר נתקלנו בכאלה.... סתם עושים רעש כל המורים האלה. שקודם יראו תוצאות לגבי חינוך הילדים ואז יבואו בטענות לממשלה. זכות הממשלה לפטר אנשים שאינם עושים את המצופה מהם, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחינוך ילדנו, הדור הבא - ''לתפארת עם ישראל''.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
Bib & Livnat big mistake
ornit,
27/05/05 01:57
|
they are thw worst of teh worst ,they do not care about anyone but themselves
הגב לתגובה זו
|
|
 |
learn your spelling first
Dalia,
27/05/05 07:27
|
with the old non efficiant system we have today people spell the way you do my dear,what a shame,go back to school.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
האיש צודק ב100% ובמקום לגבות??
יניב,
גבעת שמואל,
27/05/05 01:51
|
אותו אנשים מגדפים אותו על מדיניותו הכלכלית, שהוכחה כנכונה ובימים אילו אנו קוצרים את השיגה. אני לא הייתי רוצה שמורה שאינו ראוי ילמד את בני עם כל הכבוד למצבו הכלכלי המשפחתי מה רע בלהפוך את מערכת החינוך למקצועית וטובה יותר ראבק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קשקשן האיש דמגוג !!!!!!
ל"ת
מ,
27/05/05 11:52
|
|
 |
73.
לביבי אתה צודק
רפי,אשדוד,
27/05/05 01:14
|
הייתי מוסיף ואומר שמורה טוב, חשוב יותר מרופא טוב............תראו את הנוער של היום !!! ואל תדברו על לבנת מערכת החינוך קורסת כבר שנים אצלה פשוט הכל התחיל לצוף וטוב שאצלה זה קרה ולא איזה יפה נפש אחר שהיה מוסיף ומטאטא את הליכלוך מתחת לשטיח והנוער היה ממשיך ומדרדר השפל שהגענו אליו חסר תקדים נוח היה להם ל''מורים'' להמשיך בשיגרה משכורת בראשון לכל חודש עם אפשרות לעבוד בעוד עבודה לעשות תארים פיקטיביים ולקבל עוד כסף דיי לי זה נמאס תתעוררו אנשים ותפסיקו לחשוב על אינטרסים אישיים הילדים שלנו פשוט בסכנה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות מקום שני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מה הוא כבר אמר?
דנה,
27/05/05 01:12
|
הוא פשוט צודק, מערכת החינוך צריכה לחנך את ילדינו ולא להעניק מקומות עבודה לאנשים לא מתאימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
למה רק מורים גרועים??
יעל,
27/05/05 01:09
|
מר נתניהו היקר,
למה מדברים רק על מורים גרועים??? מה עם כל המושחתחם למיניהם במשרד החוץ?? הגו'דיות למיניהן?? הסילבנים למיניהם?? האן איילון למיניהן?? פקידי המביטוח הלאומי המקבלים שוחד ומועלים בתפקידיהם?? ומה איתך?? - אתה לא קיבלת מתנות?? מה עם הקונסול שהנפיק דרכונים?? אתםהמושחתים!! כבר עברתם כל גבול אז תפסיקו לדבר על מורים, אף אחד מכם איננו יודע דבר על עבודת המורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את הריכוז הגדול
א,
27/05/05 07:29
|
שנמצא במשרד הבטחון. שם רק מקבלים הרבה יותר - כולל פנסיה מוקדמת ומה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאט לאט...
עודד, סין,
27/05/05 06:53
|
יש שחיתות בכל מערכת.
כל מערכת אומרת: אל תתחילו לנקות אצלנו, מה קורה אצל השכנים שלנו ראיתם??
ככה כלום לא ייצא.
אז למה מתחילים אצל המורים? איך אמרו לי המורים שלי כששאלתי למה דווקא ממני מתחילים את הקריאה בקול בכיתה: ''כי משם התחלנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
השתגעתם????
אלטע קאקער,
27/05/05 01:07
|
פתאום פיטורי מורים המוניים כדי להיפטר מהגרועים? הרי הפיטורים הם בגלל קיצוץ כלכלי. אין פה שום סיפור של להיפטר מהגרועים מסיבות חינוכיות.
לא נעשתה שום בדיקה מקצועית מי הם המורים הגרועים. אדרבה, מידיעה, הרבה מורים גרועים נשארים במערכת כשהרבה מורים טובים מחפשים לנצל את ההזדמנות לברוח מהמערכת הקורסת בפנסיה מוקדמת.
אם רוצים לשפר את מערכת החינוך - הדרך הוא בהעצמת סמכות המורים - לא בהשמצתם.
עוד ספין של ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע בקשר למורים הגרועים והלא?
חכם אנטייוכוס,
27/05/05 08:10
|
בו נגידה שיש שק של גרביים ואינך עיור צבעים, ובתוך השק גרביים בשלושה צבעים, צבע אחד מורה כמעט טוב , צבע שני מורה גרוע, צבע שלישי, מורה לציור, ולבלובולי חמינדוס וברוקס של סמי המאפן מיפו, עכשיו אם אתה לבחור זוג באותו צבע לפי הנוסחה המתמתיקאית של פרופסור שור, אתה צריך לבחור בשלוש, עכשיו לא נכנס להסבר מדוע ולמה, באמת מה זה משנה, אני ואתה יודעים שהמורים המדוברים לא שווים מהומה, וזה חבל, לא על המורים המזויפים, שאם זה היה תלוי בי גם היו יושבים עשר שנות מעשר, על פישעם ועל מס' התלמידים שהם הרסו, בגלל שזה לא רק מס' התלמידים זה גם כל מי שמתחבר אליהם, אבל נעזוב זאת לרגע קט, זה בושה וחרפה , שיש אנשים כאלה במדינת ישראל שטוענים שהם מורים, והם לא רק שהם לא מורים, הם פושעים, מניאקים, במי זונוץ, בני תשפוכת הסטן, וכל מאניק כזה שמלמד, מי שלא יהיה זה אסון לא רק שצריך להעיף את כל ''המורים'' צריך גם לפצוח נגדם הלכים משפטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה לא נעשתה בדיקה..?
עודד, סין,
27/05/05 06:57
|
מי בדיוק אמור לעשות בדיקה? משרד האוצר יעבור כל בית ספר מורה מורה וינהל מעקבים?? איזה נאיבי אתה..
משרד האוצר אומר למשרד החינוך: עובדים אצלכם 120,000 איש, 75% מהם מורים (המספרים המצאה שלי). הם עולים למערכת ככה וככה. יקר מדי, אין כסף, תקצצו תקנים.
משרד החינוך שולח הוראה למפקחים ''אצלך עובדים ככה וככה מורים, תפחית מיכסות''. הם אלה שמבצעים את הפיטורין. הם אלה שמכירים את המורים, יודעים מה הם עושים, מבצעים נהלים.
נתניהו לא מבין בחינוך. הוא לא צריך. הוא שר אוצר, לא שר חינוך. שהו יתעסק באוצר, וששרת החינוך תקבע סטנדרטים לפיטורין. זה למה יש פה מערכת בעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד. תגובה לעניין...
ל"ת
הילה,
27/05/05 02:29
|
|
 |
69.
ביבי חשבתי שאתה יותר חכם.
Erez,
27/05/05 00:59
|
שמעתי את השטויות שהעלית בערב חדש בטלויזיה ובכתבה. אני חושב שאתה מטעה את הציבור בטיעון שאינו שייך לנושא הפיטורים הספציפיים. מורה שאינו מתאים כמו כל עובד שאינו עושה את עבודתו צריך יהיה לפטרו ,אבל המינוח המדיוק הוא להחליפו במורה אחר. מה שאתה ושרת החינוך עושים זה פיטורים והקטנת מצבת כח האדם של המורים במערכת החינוך= פחות שעות לימוד ,פחות מקצועות טכנולוגיים ופחות ידע כללי. מדוע שלא תפטרו את עודף המפקחים והפקידות העודפת במשרד החינוך ? הסיבה אתם מ פ ח ד י ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ביבי צודק והוא שר אוצר מצוין!!
ל"ת
לידיעת 27,28,
27/05/05 00:56
|
|
 |
67.
הורה שרוצה את טובת ילדיו, אינו
נמני,
27/05/05 00:49
|
רוצה להפקירם בידי מערכת , שבראשה עומדת אישה המטיפה לערכים כשקר, חוסר הגינות ויושר, השפלות ועלבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
עוד אחת הוכיחה שהליכוד מושחת
ל"ת
נירית,
27/05/05 00:47
|
|
 |
65.
איך יכול ביבי שדרכו היא השקר
ריבי,
27/05/05 00:46
|
|
 |
64.
ביבי עוזר ללבנת כי דברת אמר לו
האמת,
27/05/05 00:44
|
דברת וחבריו העשירים בלחץ שהדו''ח לא יבוצע והם גורמים לביבי לעזור ללבנת. רק ב''קרן קרב'' עובדים 4000 מדריכים כעובדי קבלן. ויש עוד . הם לא עושים את זה בהתנדבות, תשכחו מזה הם מוצצים את כל תקציב משרד החינוך ורוצים עוד עוד עוד. לנתניהו אין ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
How come
Eitan,
27/05/05 00:43
|
How come when it comes to teachers we need the best but politicians we have the worst???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LOOK AT 112
ל"ת
מרי,
27/05/05 15:17
|
|
 |
62.
ביבי הפעם אתה צודק לחלוטין
ערד,
מרכז,
27/05/05 00:35
|
אבל אתה ואני יודעים (וכהראה רק שנינו) שאתה כרגיל סתם עושה תרגיל ביחסי ציבור שהרי רוב המינויים של הליכוד הם בבחינת ''מורה חד-הורי גרוע''... ואתה בחיים, אבל בחיים- לא תפטר את מי שנותן לך לחם...!!! תמיד תדאג למי שבוחר בך...וכך תמשיך להרוס אותו ואת המדינה כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
צודק צצצווווודדדקק צודק!
ל"ת
רועי,
27/05/05 00:34
|
|
 |
60.
לכל המלעיזים אנא כנסו והחכימו
רועי,
27/05/05 00:33
|
מקובל בעיני שיש רבים המתנגדים לביבי כפולטיקאי לאחר כהונותו הלא מוצלחת כראש ממשלה אך ללא שום צל של ספק ולדעת כל מומחה כלכלה אפשרי (ולא ויקי כנפו הוא לא כזאת!) ביבי הוא שר האוצר הטוב ביותר שהיה אי פעם במדינת ישראל (לא שזאת תחרות קשה כל כך) ביבי לקח מדינה במיתון שהיתה על סף התרסקות כלכלית והגעה למצב של ארגנטינה ועצר את הסחף עם התוכנית הכלכלית שלו. לצפות שתוך חודש שנה או אפילו 5 שנים לכולם יהיה עבודה ולא יהיו רעבים זה רק לחולמים אבל במציאות ביבי נוקט בגישה הכי חכמה שיש את המשק צריך להרים מלמעלה כי הוא זה שמחזיר את הכלכלה עזרה לחלשים ממש לא תעזור במצב כזה רק תדרדר את המשק עוד. במדינה כל כך כפוית טובה אני לא מצפה להערכה כלפי האיש שהלוואי וישאר שר האוצר לתמיד (תשאלו כלכלנים משמאל ומימין שלא משוחדים בדעותם או מחפשים פופלאריות זולה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה
א,
27/05/05 07:35
|
שלך אין בעיות כלכליות. אינך מבין שאדם במצוקה קשה לעודד בכך שיש פחות אנשים במצבו גם אם זה נכון. למרבית הצער, המצב לא נעשה טוב יותר - פרט אולי לקרובים לצלחת. לא ידוע לי על שיפור מדהים בתעשיה , למשל. ממשיכים להזרים כסף סתם לצה''ל ולתעשיות הבטחוניות שאין להן זכות קיום. אם יש ''שיפור'' - אולי הכוונה לקבלת ערבויות להלוואות מארה''ב. המחיר הוא כמובן ה''הינתקות'' שביביהו ''מתנגד'' לה (לא נורא ברצינות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון המצב הכלכלי שלי לא רע
רועי,
27/05/05 10:23
|
אבל עבדתי בשביל הכסף שלי לא גנבתי אותו בשום מקום ולא סידרו לי עבודה ולא ירשתי כלום למדתי כמו חמור ועבדתי כמו חמור אז מגיע לי להנות מזה... אבל גם אנשים הרבה יותר עשירים ממני כמעט ופשטו רגל במיתון אבל הצלחנו כולנו לעמוד על הרגליים בזכות ביבי כי אם גם המעמד הבינוני+ היה נופל כל המדינה היתה נופלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שרים מושחתים
ברוך שקד,
חיפה,
27/05/05 00:31
|
אנחנו לא רוצים מורים גרועים, לא רופאים גרועים- אבל אותם קל לפטר. איך מתפטרים משרים גרועים ומושחתים, מר ביבי? מי דואג לסלק אותם. טול קורה מבין עיני מפלגתך לפני שאתה מפטר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wait for the election
ל"ת
democracy,
27/05/05 06:06
|
|
 |
58.
הנסיון של ביבי לשכנע את הציבור
מרקו,
27/05/05 00:27
|
בצידקת מעשיו ומעשיה של השקרנית לימור ליבנת לא יועיל. ביום הבוחר נראה לכם, שעלינו לא תעבדו עוד בעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ביבי, חזור לאמריקה ואל תהרוס
זיו,
27/05/05 00:24
|
לנו גם את מערכת החינוך. מספיק הרסת בכל מקום בו נמצאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ביבי מימ שתומך בשקרנים כנראה
ירונה,
27/05/05 00:23
|
|
 |
55.
לימור לראשות האוצר
לימור לי שחור,
נתנניה,
27/05/05 00:21
|
אם ההשכלה שלה של 11 שנןת לימוד הצליחה להתמנות עי שרון לשרת החינוך סימן שהיא מוכשרת לכן ביבי אם יצליח עם לימור לסלק את שרון הוא ימנה אותה לשרת האוצר ושלום על האוצר כי אצלה מליון +מליון =0
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה יותר פשוט שיתחלפו בתיקים!
מרי,
27/05/05 15:21
|
|
 |
54.
נתניהו, מי אמר שצריך להחזיק
רינת,
27/05/05 00:14
|
בראשות משרד החינוך, שרה שמחנכת לשקר, להעדר יושר והגינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ביבי צודק .
אבא,
27/05/05 00:12
|
מספיק עם הרחמנות על מורים גרועים. מי שלא עומד בדרישות, או שישתפר או שילך הביתה. וזה נכון בכל תחום. אסור לתת עבודה לאדם רק משום שיש לו ''תעודת מיסכן''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
Bottom line-Bibi is right
ל"ת
AMR,
27/05/05 00:11
|
|
 |
51.
לפטר שרים ומנכ''לים גרועים גם
ל"ת
הם נשואים!,
27/05/05 00:09
|
|
 |
50.
סוף סוף דואגים לילדינו
ל"ת
כל כך נכון,
26/05/05 23:58
|
|
 |
49.
לא חשוב מי אמר את זה
אבל זה נכון,
26/05/05 23:58
|
סוף סוף מישהו אומר את זה- הינוך זה הדבר הכי חשוב שלנו, ושל עתיד ילדינו. למורים גרועים לא נרשה לחנך א ת ילדינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
+++ וואלה הביביריון צודק +++
אוונטי פופולו,
חשוב לקרוא !,
26/05/05 23:52
|
למי איכפת אם מורה גרוע הוא חד הורי ??? למי איכפת אם הוא מורה גרוע או לא גרוע ??? למי איכפת אם מורה יפוטר ??? למי איכפת אם מורה יהפוך למובטל ??? למי איכפת אם משפחתו וילדיו יהפכו לרעבים ?? למי איכפת בכלל מההורים ??? למי איכפת מהעניים ??? למי איכפת מהזקנים הרעבים ??? למי איכפת מהחולים שהבראתם יקרה ??? למי איכפת מילדים רעבים ??? למי איכפת ממוכי הגורל ??? למי איכפת מהנכים ??? למי איכפת מהנוברים בפחי הזבל ???
זוהי התמצית של הביביזם החזירי שפורר וריסק את החברה בישראל, את הסולידריות החברתית, את הערבות והעזרה ההדדית שהם נשמת אפה של כל חברה נורמלית.
הביביזם החזירי שואף לראות מדינה כמסגרת ריקה מתוכן, כי עם וחברה אין כבר באותה מסגרת.
איש איש לעצמו, כל אחד דואג רק לעצמו ולא לשכן בדלת ממול. הדאגה היחידה של כל פרט היא לא להמצא מתחת למכבש של הביביזם החזירי.
ביבי, קח את ספרטה לעצמך, במדינה שבנית לך ולאלפיון העליון, אני !!! וכנראה עוד הרבה מאוד כמוני, לא רוצים להיות בה !!!
הורי, שעלו בשנת 48 עם חלום של לבנות חברה יהודית צודקת במדינה מתוקנת, כנראה מתהפכים היום בקיברם.
אתה שיברו של החלום של הורי, שלי ושל ילדי.
אם אתה חושב שזה עוד ''עליהום'' של מורה, אז לא, אני במקרה מהנדס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה כואב לך?
עודד, סין,
27/05/05 07:02
|
מה לא ברור?
עובד לא טוב - משאירים אם אפשר, מפטרים אם צריך.
שיהיה חד הורי! מה יותר חשוב לך? שישרגיש טוב ויחיה על חשבון המערכת או שהילדים שלך יקבלו חינוך ממישהו קצת יותר מוכשר??
כנראה שבחרת באופציה הראשונה. אני בשנייה ומסכים שילדי יחונכו על ידיד הטובים יותר.
פתח בית ספר משלך, תממו את עצמך, תיקח את כל המורים הגרועים החד-הוריים ותיתן להם עבודה. ושיהיה בהצלחה. אחרי שנה תשנה את שם המקום לבית תמחוי, כי בית ספר זה לא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שתול של ביבי?!!!!!
ל"ת
פיני,
27/05/05 11:55
|
|
 |
לא, ואתה פיני? שתול של פרץ??
ל"ת
עודד, סין,
27/05/05 13:04
|
|
 |
47.
ביבי גם אתה בהתנתקות מהמורים
הורה,
צפון,
26/05/05 23:45
|
נכון ,ואני מסכימה שלא צריך להתחשב בשום קריטריון ,אם המורה גרוע ושחוק ,לתת לו לפרוש בכבוד , הראוי לו כי המערכת הפכה אותו לכזה ,ובסמינרים למורים צריך לזהות זאת. אבל סתם להתנפל על מורים ,חפים מפשע ,ולהלביש עליהם תיקים . קודם כל תתלבש על המנגנון המושחת של משרדך ,וחברך ותקצץ ללבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
@@הכיסא מרופד במשרד של ביבי@@
מריאן קפלון,
קריית חיים,
26/05/05 23:43
|
הכיסא מרופד במשרד של השר, ומשכורת קבועה בארנק, לא חושב הוא בכלל על בואו יום מחר, רק היכן לקבל מענק.
איך תקציב משרדו לקצץ, לייעל, כדי למצוא חן בעיני בוחרים? הוא אף פעם אינו מתבטל, לחלק גם לכל חברים...
יושר בא והולך רק לפי הצבעה, כי העושר הכול מנווט... לא החולי לא עוני, לא יפריכו שלווה, כי השוחד בשכל שולט!
אין חינוך, אין בריאות וגם אין רווחה, אשליה כי שלטון של העם... בפלילים תמצאו שם תמיד הוכחה, עד כמה הם ''עובדים''.... על כולם!!!
מריאן קפלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צודק, צודק ושוב צודק.
ל"ת
:-),
26/05/05 23:42
|
|
 |
44.
לבנת הביתה ומהר!!!!!!!
ל"ת
פ,
26/05/05 23:41
|
|
 |
עם יפתרו אותה תילך הביתה .
הדר שושני,
ניצני עוז,
27/05/05 11:03
|
היא הורסת את החינוך אבל צריך לפטר אותה ועז היא תילך הביתה בלי כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נתניהו גבר אומר מה שכולם חושבי
רוני,
ירושלים,
26/05/05 23:40
|
נתניהו כל הכבוד. כמו שאני רוצה את הרופא הכי טוב לילדים שלי . אני רוצה את המורה הכי טוב בכיתה. זה שהוא חד הורי אוסר לפטר אותו
טוב שאתה אמיתי ולא מתבייש להגיד מה שאנחנו חושבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לילד שלי אני רוצה רק מורה טוב!
ל"ת
אמא ל 4,
26/05/05 23:35
|
|
 |
41.
סוף סוף שר אוצר טוב
יואל שפירא,
תא,
26/05/05 23:35
|
הראשון מאז הקמת המדינה שגם מבין משהו בכלכלה וגם בעל כח ויכולת פוליטיים לבצע.
אה כן , וגם לגבי מורים גרועים הוא צודק - מה זה משנה המצב המשפחתי שלהם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
זה לא שאני תומכת במדיניות של
מיכל,
אפרת,
26/05/05 23:33
|
תמיכה בבטלנים שלא רוצים לעבוד, וחיים מקצבאות המדינה. אבל הקפיטליזם הבוטה הדורסני של נתניהו מתועב בעיני כשהוא מתגאה במשרות, שמכניסות לבעליהן לא הרבה יותר מ-3000 ש''ח לחודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לבנת
לימור אחרת,
26/05/05 23:29
|
לימור - רמת הידע הכללי ההתבטאות יכולת הביצוע וכושר הדיבור של לימור לבנת גבוה בכמה דרגות טובות משל המורים - גם הבכירים. כך שלצערי את טועה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
and as usual
the left,
26/05/05 23:28
|
and as usual the left would like to have it both ways.
From one hand they are complaining about Livnat and the education system - on the other hand they don't let her run a policy which was formulated in a due process
Let her run the policy and then complain
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
דמגוגיה בחצי גרוש
אנטיביביוטיקה,
ירושלים,
26/05/05 23:25
|
מובן, שנתניהו צודק שהורים אינם מוכנים לשלוח את ילדיהם לבתי ספר עם מורים גרועים. אבל אם הוא היה דואג לרמת ההוראה, הוא קודם כל היה מעלה את השכר של המורים. ברמת השכר הנוכחית אין שום סיכוי שהטובים ילכו להוראה. אין זה רלוונטי כלל אם יפטרו עוד מורה חד הורי או דו הורי. לא זה מה שיושיע את מערכת החינוך. נתניהו מעוניין לחסוך בכסף ולהרוס את מערכת החינוך הכללית. העשירים כבר ישכרו מורים לעצמם. עיין ערך מערכת הבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רק רעים וערלי לב
שמאלנית יפת נפש,
הרחקמשחיתות,
26/05/05 23:24
|
|
 |
35.
He is right
poll shmoll,
26/05/05 23:23
|
that survey is nothing as there was no public relation to sell the mass
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לפטר שרי אוצר גרועים
ל"ת
סוציאליסט,
26/05/05 23:22
|
|
 |
33.
יש הרבה יותר שרים גרועים מאשר
מורה לא שחוקה,
הרחקמשחיתות,
26/05/05 23:20
|
מורים גרועים. יש הרבה יותר פקידי ממשלה גורעים מאשר מורים גרועים. יש הרבה יותר מהנדסים ונהגים גרועים מאשר מורים גרועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עוד פעם מדברים על המורים ?
פטה מורגנה,
26/05/05 23:17
|
לפטר את כל המורים הגרועים וחסל. לא לבזבז זמן על דיבורים, לעשות מעשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הפיטורים רק בגלל ''אי-דוברת''
אורית,
26/05/05 23:16
|
הפיטורים הינם לא בגלל שהמורים לא טובים (בדיוק 4500 מורים לא טובים?!!),אלא בגלל אי הסכמתם לדו''ח דוברת הגרוע ביותר לחינוך. כולם מסכימים שצריך שינוי אך המורים יודעים מה הכי טוב לחינוך ולא אנשים שאינם באים מהמערכת!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ראש ממשלה כושל
ד,
26/05/05 23:15
|
נתניהו מדבר? הוא ראש ממשלה כושל לשעבר. הוא הפסיד בבחירות. היה גרוע שבגרועים והא עוד רוצה להיות שוב ראש ממשלה. הם רוצים לפטר אלפי מורים . משפילים אותם והפכו אותם לאויבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יצא המרצע מהשק - ביבי שותף של
מורה מהשורה,
26/05/05 23:13
|
לבנת בשקרים למורים!!! ביבי נטפל למורים ''גרועים'' אבל לא מגדיר מה זה מורה גרוע ואיך מאבחנים אותו. הוא גם לא אומר מה האחריות של המדינה לגבי מורה שהיא הכשירה אותו והיא נתנה לו דיפלומה. היא בחנה אותו במשך שנתיים עד שהסכימה לקבל אותו כמורה קבוע. אז - למדינה אין אחריות לפי הפילוסופיה של ביבי. גם לב או אחריות כלפי אזרחיה - שיזרקו לרחוב מצידו. מה שביבי בעצם אומר זה שהוא בעד מדינה פשיסטית כשהרודן הוא שמחליט מי למעלה ומי למטה. זה מזכיר ימים אפלים ומשטרים אפלים. גם מוסליני דיבר בסיסמאות אבל בפועל במדינה שלו היה אנרכיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ביבי
אלי,
הרצליה,
26/05/05 23:08
|
|
 |
27.
אם כך גם את שקרניהו צריך לפטר
שקרניהו הביתה,
חזרה לשרה,
26/05/05 23:08
|
אם רק את הטובים צריך להשאיקר במערכת אזיי את שר האוצר הזה צריך לפטר מיד . הגרוע בשרי האוצר שהיה למדינת ישראל האיש השנוא ביותר על כל ציבור העובדים והגימלאים. אז הנה הוא ביבי שקרניהו הוציא סוף סוף את המילים החוצה את הגרועים צריך לפטר . מר שקרניהו לך כבר הבייתה לשרה את ה הגרוע ביורת שהיה למדינת ישראל אי פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
זה נכון מה שנתניהו אומר
יש היום אש,
26/05/05 23:07
|
פשוט נכון אבל אני מאמין שזה מקרים מעטים של מורים כאלה ואם יפטרו את המפרנס היחיד שידאגו לו לפרנסה אחרת ולמספיק משאבים בשביל לא להתפגר וזה יהיה בסדר... תאמינו לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רק אבא אדיוט לא מסכים עם ביבי!
ל"ת
אבי דו-יה,
26/05/05 23:01
|
|
 |
24.
ביבי מגבה שקרנית-לא סיימה תיכו
סיגל,
ת''א,
26/05/05 22:58
|
כל מה שביבי וליבנת רוצים זה לחסוך בכסף - אבל זה יבוא על חשבון ילדינו. מערכת החינוך קורסת - והם משקרים לנו בעיניים!!!!!!! ביבי מגבה שקרנית מניפולטיבית שלא סיימה תיכון. אין פלא שמצב החינוך בעוכרינו. דו''ח דוברת - מטרתו חיסכון בכסף על גב המורים והילדים שיצטופפו בכיתות יותר עמוסות ועל חשבון המורים שירוויחו פחות. הורים - האם פעם חשבתם על זה - מה יגרום למורה שהותק שלו 10 שנים ויודע שהגיע לשיא דרגתו ולכן כמעט שלא יקבל העלאה במשכורת - מה יגרום לו לרצות להשתלם, להתחדש ולהשתפר? רמת המורים תרד ואיתה רמת החינוך. ביבי - ה ת פ ט ר!!!! לימור ליבנת - ה ת פ ט ר י!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה שנכון, נכון. לא משנה מי אמר
ל"ת
יש מורים,
שיש להעיף.,
26/05/05 22:58
|
|
 |
22.
מה עם שרים גרועים
חרבוש,
26/05/05 22:57
|
ממורה גרוע יסבלו מקסימום 35 תלמידים ומשר גרוע סובל עם שלם ואין מושיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הרבה מהמורים הם כל כך גרועים
אם חד הורית,
26/05/05 22:50
|
וכהורים התלוננו על זילות והזניית המערכת החינוכית, וכן גם בבתי ספר ''טובים'' המורים הטובים עוזבים ונשארים רק הבינוניים ומטה ל''חנך'' את דור העתיד, הדור שבעידן התקשורת ואינטרנט , הרבה פעמים יותר אינטילגנטי ממוריו.נתניהו צודק!!!! והלוואי שיהיו רק המורים הכי טובים לילדים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חינוך זול מורה טוב = כסף
אבנר,
27/05/05 11:59
|
|
 |
תגובה ל-31
דנה,
27/05/05 00:15
|
נכון,בכל תחום בחיינו יש אנשים מוצלחים ,בינוניים וגרועים - וכולל תחום ההורות.ככל שמצב ההורות ישתפר- מצב ההוראה בבית הספר ישתפר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי שמעניק גיבוי להתנתקות ...
אברהם,
הרי יהודה,
26/05/05 22:49
|
|
 |
19.
שר אוצר גרוע
אינפלציה,
רחביה,
26/05/05 22:46
|
צודק ביביהיו. גם שר אוצר גרוע צריך לפטר לאלתר. מורה גרוע יכול ללמוד - שר אוצר גרוע - הורג מדינה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחל לילדיך רק מורים גרועים
ל"ת
טפילים הביתה,
26/05/05 23:48
|
|
 |
18.
סיפורי ביבי
דוד,
26/05/05 22:43
|
אם המורה גרוע יש לפטר אותו כאשר נמצא שאינו טוב . מה שקרה הוא שהחלטתם לצמצם בהוצאות ולפטר באופן גורף . כל רצונו של ביבי הוא לחסוך בכסף וחינוך הילדים הוא דבר שולי בעיניו . ( הרי לו יש מספיק כסף , כספינו , וילדיו יזכו בהרבה יותר מכל ילד אחר בישראל )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר שטויות
אמא,
26/05/05 22:54
|
הוא אומר את זה כי הוא מבין שמערכת החינוך קורסת והוא רוצה לשפר אותה כל הכבוד לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הוא הפך לשר החינוך ?
דוד,
26/05/05 23:08
|
''פתאום'' הוא הבין שמערכת החינוך קורסת ולכן כדי ''להבריא'' אותה הוא קיצץ התקציב החינוך . ויחד עם זאת החליט לתפוס את מקומה של שרת החינוך . עם אזרחים ''חכמים'' כמוך מה פלא שיש לנו ממשלה שכזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תפסיקו לבלבל במוח
רפי,
27/05/05 01:27
|
מה הקשר בין כל התיזות שאתם מעלים לכך שמורה לא טוב צריך לפטר גם אם ביבי אמר את זה או שמעון פרס מה זה משנה האמירה נכונה זה פשוט לא נוח להרבה מאוד אנשים אבל לנו כהורים יהיה הרבה יותר לא נוח להתמודד עם העתיד של ילדינו כאשר הם לא מחונכים ולא משכילים צריך עכשיו להתחיל באמת לעבוד ולא רק להגיע לעבודה כל בוקר לדעתי מורה טוב מאוד צריך לקבל שכר כמו שר בממשלה אבל מצד שני מורה גרוע צריך להעיף ויפה שעה אחת קודם......הנזק שנגרם הוא בל יתואר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה בדיוק רצית שהוא יעשה?
יוזף,
ת''א,
26/05/05 23:51
|
עד כמה אימפולסיבי ושקוע בדעות קדומות כלפיי נתניהו אתה יכול להיות? הוא קיצץ בחינוך כי זה היה צורך השעה, ובהנחה שאתה יודע שגם מערכת החינוך קיבלה תוספת תקציב משמעותית, וגם המשק צומח, האבטלה יורדת ואנחנו ממש בהתחלה של התהליך שיחזיר אותנו למצב שביר בהחלט שבו נוכל להתקיים ואף יותר מזה! אז נתניהו הוכח כשר אוצר מעולה! אלה הוכחות! טוב יותר מסילבן שלום או כל שר אוצר אחר מהשמאל שלא היה עושה דבר פרט להתלונן ולתלות את האשמה בממשלות שקדמו לפניו. האדם הזה הוביל רפורמה עצומה ואתה תוקף אותו? צרות אופקים לדעתי ולא, הוא לא תפס את מקומה של שרת החינוך, הוא אמר דבר אמת!!! למה שמורה גרוע ימשיך ללמד את ילדינו?!?! אפילו אם הוא חד הורי?! אז מה?! זה נותן לו את הזכות ללמד אתי לדינו דברים שגוים? תהיה הגיוני! זה לא יהיה הוגן כלפיי התלמידים שילמדו במשך שנים תחת חסותו של מורה גרוע! אם הוא מורה גרוע שיעבור הסבת מקצוע וימצא עבודה אחרת! לכל מקצוע נדרשים כישורים רבים ומגוונים, אז הוראה לא התחום שלו, שימצא תחום אחר אז בשביל זה צריך להשמיץ בפראות את שר האוצר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך זכרון קצר
ארנון,
27/05/05 03:43
|
בדיוק על הפסיכולוגיה הזו עובד ביביהו . מאז שנכנס לתפקידו קיצץ ביבי בפראות בכל התקציבים , זה נשכח . עכשו הוא מחזיר חלק מהסכום שקוצץ ופתאום עולים קולות שהתקציב לחינוך גדל . נו טוף ...... ואם לא היה מדובר בכסף , ודאי שהחינוך לא היה מעסיק אותו (פרט לחינוך ילדיו )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתרכזו ותבינו
דוד,
27/05/05 03:34
|
מורים לא טובים צריך לפטר . נקודה . בדיוק כמו מפקחים לא טובים , פקידים לא טובים ושרים לא טובים . לבא ולהצדיק פיטורי 4500 מורים בכך שאינם טובים זוהי דמגוגיה בגרוש . וסינון טוב ( לפטר את הרעים ) עושים לאט , ביסודיות ולאחר בדיקות ומעקבים . מה שקורה שרוצים לקצץ בתקציב ע''י הורדת מספר המורים . והראיה ל''ברברת'' של ביבי היא שמשרד החינוך מוכן לצמצם את מספר המפוטרים , ( מה קרה ? פתאום חלק מהמורים ברשימות הפכו להיות מורים טובים ? ) ולתת לחלק לצאת לפנסיה מוקדמת ( ואז יצאו המבוגרים שבהם שאינם בהכרח הרעים ) אז , שלא יעבדו עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כבר עשו מעקבים...
עודד, סין,
27/05/05 07:05
|
אבל שכחו להודיע לך? יכול להיות דבר כזה? אולי הגיע שעת השי''ן ואחרי חודשים של בחינת המצב נגמר החבל ויש לעשות מה שצריך ולהתקדם?
אתה כל כך בטוח שזו המצאה של ביבי מהיום להיום. כמו פרג'. מאיפה אתה כל כך בטוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לבנת סוף הקריירה
אבי,
מצא,
26/05/05 22:39
|
לבנת אולי תלכי לנוח לכמה שנים אולי כך ישכחו את הכשלון שלך בכל התחומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה חינוך מושלם בלי טיפשה
הדר שושני,
ניצני עוז,
27/05/05 11:06
|
הגיע הזמן שהקרירה שלה תיגמר סוף סוף היה לנו חינוך נורמלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צודק, אבל..
נבו,
26/05/05 22:39
|
צריך גם לדאוג לפרנסת המורים המפוטרים.. אז או שיציעו להם צ'אנס להשתפר, ולהראות שיפור רציני, או שידאגו להם להסבה מקצועית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לדאוג?
אני,
27/05/05 00:31
|
משהו דואג לפרנסת מפוטרי ההי-טק? למפוטרים בשאר המגזרים?
מי שלא טוב - הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נתניהו צודק
יואב,
צפון,
26/05/05 22:30
|
מורה גרוע בונה עבורנו עתיד גרוע. זה ממש לא משנה אם הוא חד הורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
נתניהו תמצית של רוע
שמואלי,
26/05/05 22:29
|
שוב מוכיח הביבי שהוא חסר רגישות חברתית לחלוטין, האיש העשיר, הנהתן עם הסיגר בפה שעולה 500 שקל ליחידה, איש החיים הטובים משקיף ממרומי משרדו המפואר על עשרות האנשים שהוא במו ידיו אימלל וזה פשוט לא מזיז לו אפילו נים אחד בגופו.
לא פלא שבתקופתו הגיעו מימדי העוני לשיא השיאים בכל הזמנים, לא פלא שבתקופתו מצב הקשישים נמצא בפי פחת, לא פלא שבתקופתו אנו שומעים על ילדים רעבים שמגיעים בלי כריך לבית ספר.
מה השלב הבא ביבי? לפטר מורים חולי סרטן? מה השלב הבא ביבי? לפטר מורים שהם הורים לילדים עם תסמונת דאון?
אני מציע לפטר גם שרי אוצר גרועים למרות שהם באים ממשפחות שכולות. והמבין יבין!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש צדק בדבריו
מורה,
26/05/05 22:27
|
מצד אחד כולם לא מרוצים ממערכת החינוך וכשבאים לשנות מתנגדים מה יש מערכת החינוך כל כך טובה שאי אפשר לשנות אותה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
היכונו לביאת המשיח - שיסלק את
היכונו לביאת המ,
26/05/05 22:27
|
|
 |
11.
ממשלה ערלת לב!
שמאלני,
26/05/05 22:26
|
|
 |
אתה בעצמך ערל
ל"ת
ארל וויליאמס,
הרי אורל,
27/05/05 01:13
|
|
 |
10.
לפטר את ליבנת - לפתר מייד
ל"ת
מורה,
26/05/05 22:26
|
|
 |
לפטר בט
לא מורה,
26/05/05 22:36
|
אים את באמת מורה לא הייתי רוצה שתלמדי את בניי לכתוב לפתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם (בלי יוד) ולא אים
ל"ת
אריה,
צפון,
26/05/05 22:44
|
|
 |
9.
לו לבנת היתה יודע קרוא וכתוב
לימור,
26/05/05 22:26
|
|
 |
ואתה, יודעת קרוא וכתוב?
ל"ת
גדולה אתה,
27/05/05 02:57
|
|
 |
8.
שר האוצר צודק-דברים אמיצים
קים,
26/05/05 22:25
|
גם אם אינם פופולריים. וגם לא ברורים נתוני הסקר שמופיע בכתבה. איפה ה-77% האלה? כל אחד רוצה חינוך טוב יותא וברור שלצורך כך יש לבצע מהלכים מעין אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מערכת החינוך צריכה זעזוע רציני
אורי,
ת''א,
27/05/05 00:10
|
|
 |
גם אתה
ל"ת
פיני,
27/05/05 12:01
|
|
 |
7.
צודק צודק
אבא,
26/05/05 22:25
|
|
 |
6.
ממשלה כשלון אחד גדולה
ל"ת
נעים וששון,
26/05/05 22:25
|
|
 |
5.
ביבי, אתה, הרי נכשלת בכל~
ליכודניק,
26/05/05 22:25
|
|
 |
4.
לפטר את ליבנת התכחמנית.
ליבי,
26/05/05 22:24
|
|
 |
3.
נתניהו צודק במקרה הזה ב-100%
יפה,
אשדוד,
26/05/05 22:23
|
תחשבו על הילדים שלכם. אתם הייתם מעוניינים שמורה לא מוצלח ילמד אותם רק בגלל שהוא חד הורי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ביבי, לפטר גם שרים גרועים!!
שונא אותך,
26/05/05 22:23
|
ביבי שלנו. הישן, הרע והידוע. למה שלא נפטר גם פוליטיקאים ושרים גרועים. הרי אתה ראש ממשלה שנכשל. סילבן שר אוצר שנכשל. אולמרט ראש עיר שנכשל. אריאל שרון נכשל (זוכר את וועדות החקירה). ולימור עצמה - נו באמת, כישלון אחד ידוע. שנוסיף? ישראל כ''ץ מוצלח לדעתך? (לדעת מבקר המדינה מאוד לא). מה עם שר הביטחון מפטר הרמטכלים? זו הצלחה.
טול, חביבי, קורה מבין עניך. אתה כשלון שמליוני ישראלים אמרו לו לא!!!!! תודה, לא!!!!!! ושלחו אותך להתייבש ולהתבייש. אז אתה, כשלון שכמותך, מטיף לנו מוסר.
לך, חביבי, לך ותעשה ספינים על אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרים מתחלפים לא?
ל"ת
מורים גם להחליף,
27/05/05 11:42
|
|
 |
=
bibi,
27/05/05 10:06
|
|
 |
דוקא אוהבים את ביבי!
ל"ת
אני,
27/05/05 03:16
|
|
 |
בנימין נתניהו הוא
רחלי,
26/05/05 23:24
|
אחד מיני רבים המייצגים אותנו. הוא לא אשם. דרך אדב מאחורי כל גבר עומדת אשה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי שר אוצר מצויין- לא הלך לך
אני,
26/05/05 22:44
|
|
 |
ביבי טוב לעשירים
פיני,
26/05/05 23:41
|
הבן אדם שקרן ונוכל בינלאומי. שכחתם מה הוא עשה כשהיה ראש ממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים אמיצים
אוהב אותו,
26/05/05 22:33
|
|
 |
חחחח נתניהו לא פופליסטי
שמואלי,
26/05/05 22:46
|
הצחקת אותי. נתניהו תמיד התחבר למכנה המשותף הנמוך ביותר בעם. זוכרים ביבי (לגרש את עראפת, לגרש את עראפת). עראפת כבר מת אבל עם הפופוליזם הזול של נהנתניהו עדיין נשארנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הרפורמה תהרוס את מערכת החינוך
דרורית,
ת''א,
26/05/05 22:22
|
כבר עכשיו עם כל הפיטורים - והורדת משכורות המורים (שכן דו''ח דוברת לא נועד להעלות את רמת החינוך אלא להוריד את שכר המורים) עתיד מערכת החינוך הוא רע - רע מאוד. מורים צעירים לא יבואו כשהם ידעו שאחרי 10 שנות ותק המערכת תרצה להפטר מהם ולקחת מורים חדשים. כמו כן, מורים טובים לא יגיעו - הטובים ילכו למקצועות מתוגמלים יותר. הממשלה הזאת נכשלה וחבל - גם אני נכשלתי כי הצבעתי עבורם. הגיע הזמן לפטר את השילטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100 אחוז
רחל,
מרכז,
27/05/05 10:21
|
|
 |
תמיד שרי חינוך לא ערבבו פוליטי
ל"ת
חלחולו כיום הרס,
פנינה טובה.,
29/05/05 19:47
|
|