 |
78.
חיים כץ כול הכבוד
ל"ת
חי,
חיפה,
07/06/05 19:58
|
|
 |
77.
1napalm bomb will do wonders
ל"ת
i wish,
02/06/05 13:19
|
|
 |
76.
הסוס הטרויאני ומשפחת שרון
מגי,
תל-אביב,
29/05/05 14:06
|
בכנות אני לא אתפלא אם יתברר (במידה והכל ייחשף) אם עומרי שרון מעורב איכשהו גם בזאת............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
סטיקר: איפה הבושה?
מגי,
תל-אביב,
29/05/05 12:51
|
יוזמה נהדרת, אני הדבקתי את הסטיקר על הרכב, מקווה שכל מי שקנה מעריב בסוף השבוע הדביק את הסטיקר, כך תתרחב המחאה, יוזמה ברוכה. כל שבוע תצרפו סטיקר בנושא השחיתות, סטיקר להדחת ראש הממשלה המעודד שחיתות מכיוון שהוא טובע בה, כך המגמה תחלחל ותציף את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יישר כח גילה את גדולה מהחיים
ל"ת
מיכל,
ת''א,
29/05/05 12:45
|
|
 |
73.
איזו מדינה?ארץ אוכלת יושביה
ל"ת
דינה,
עכו,
29/05/05 12:37
|
|
 |
72.
שחיתויות ברמה הנקודתית ולא הכל
מגי,
תל-אביב,
29/05/05 12:18
|
אני מברכת את דנקנר על העיקביות בחשיפת השחיתויות מאז הכתבה הראשונה, אולם אני חושבת שאנו מפספסים את העיקר, דנקנר צריך לכתוב על השחיתות ברמה הנקודתית, לחשוף פרשיות עם תאריכים , שמות ומחדלים ברמה הנקודתית, לשטוף את העיתון בפרשיות בכל המקומות, פרשיות שכולם רוצים להשתיק מכיוון שהרוב מעורבים בה. לא לשכוח כל יום להזכיר את משפחת שרון והיושב בראשה, להיכנס לפרטים כדי שהכל ייחשף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
וזמת מעריב
צבי,
29/05/05 10:13
|
יוזמת מעריב ברוכה... האם תיהנה צוצאות? ימים יגידו.. מה בברור לכל אוהב מדינה ולכל איש שפוי ודואג לעתידה כראץ דמוקרטית באמת.. שחיב להיות שינוי קיצוני בכל המפיות המפלגתיות.. ומוקדם ככל האפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
תודה לדנקנר, מרגלית ומעריב!!!
מפוכח 2,
29/05/05 08:27
|
אתם מצילים את מדינת ישראל מהשחיתות - תודה לכם ולכל צוות מעריב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מושחתי הליכוד הביתה!
מפוכח,
29/05/05 08:24
|
חייבים להפיל את סילבן, ג'ודי, צחי הנגבי, ישראל כץ וכמובן את עוזי כהן ודומיו! ויפה שעה אחת קודם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אתם רוצים להפיל את הליכוד
ל"ת
לא להתפתות!,
הכוונה ברורה,
29/05/05 05:40
|
|
 |
67.
שחיתות שלטונית
דרורה צחור,
השרון,
28/05/05 20:02
|
הליכוד לא המציא את השחיתות השלטונית ואת השררה שמעבירה אנשים על דעתם. הליכוד רק הצליח לגרום לכולנו, ליכודניקים ואחרים להקיא על המערכת השלטונית מרוב גועל נפש. ואם נדמה למי מכם, שבעבודה, או במרץ/יחד זה שונה, אז יש לי חדשות בשבילכם. אפילו טומי לפיד בנאום הפתיחה (the big glory) שהעלה על נס את הישגי ''שינוי'' התמקד במה?!... האם הוא הילל את ההישגים החברתיים של מפלגתו, מדושנת העונג ממחצית הראשונה של הקדנציה של שרון - לא! האם הוא העלה על נס חקיקה חברתית לפתרון בעיית הקבצנים הרווחת בכל פינת רחוב או ''אופנת ההומלסים'' - לא!! הוא ספר את ה''דינארוס'' שהצליחה ''שינוי'' להשיג לסקטורים שלה (סטודנטים לדוגמא) בשיטה הידועה לשמצה עוד מימי מפא''י ההיסטורית ואשר ש''ס שנואת נפשו העלתה לפסגת השנור הממשלתי עבור העמותות והישיבות שלה... ועכשיו וואללה, איזה יופי גם טומי למד את השיטה והצליח להעביר שנור לטובת סקטורים שלו. האם יש בכך משום שינוי תחיקתי או חברתי, או מוסרי-ציבורי?... בקיצור, אין במי לבחור!!! אך מנגד, אם לא נבחר, נחטא לזכותנו היחידה שעוד נותרה בידינו לעשות את השינוי ולקבוע סדרי חיים חדשים. אז מה עושים לעזאזל?!... בוחרים פתק לבן! לא ליכוד, לא עבודה, לא ישראל אחת ולא מח''ל, לא מר''צ ולא יחד, לא שינוי!!! רק הצבעת מחאה מאסיבית יכולה להעביר מסר אמיתי של ''מושחתים נמאסתם'' ומי שחושב שהעבודה טובה מהליכוד שיסתכל קצת יותר טוב. ומי שחושב שמרץ עם פוליטרוק החיזוק שהביאו מהעבודה, הפליט שאפילו העבודה הקיאה החוצה - ביילין - נקייה יותר, שיקשיב שם לקולות ולגועל נפש וחבל - כי בכל עשרות שנות חיי בהם הצבעתי באופן מסורתי לליכוד על כל גלגוליו, תמיד ידעתי שאילולא היינו במצוקה בטחונית, הייתי בוחרת במר''צ והיום אפילו הם לא אופציה בשבילי. יש להתאגד ולהפיץ את הפנייה - פתק לבן - כי רק פתק לבן (טהור) יקיא את המושחתים החוצה ובתנאי שתהיה זו הצבעת מחאה מאסיבית ולא קפריזה פרטית של אשה אחת שקולה יאבד בים הקומבינות והדילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הדרך המעשית היחידה...קיראו
אריה,
28/05/05 18:34
|
קיראו היטב, חישבו, ואנא הגיבו... א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיי ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
וגם במשטרה
אלדד,
28/05/05 18:12
|
|
 |
64.
זה מעורר גועל עד רצון להקיא!!
moshe,
28/05/05 17:00
|
|
 |
63.
ההצעה של 56 מעולה !!!
ל"ת
אבנר,
הרצליה,
28/05/05 14:53
|
|
 |
62.
ועדת חקירה
גבי,
28/05/05 14:52
|
קודם כל לחקור מי העלה לארץ מאות אלפים לא יהודים בתחבולות ושקרים ובמקביל לנקות את אורוות השלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הגיע הזמן למהפך
קורא,
28/05/05 13:39
|
כמו ב-77, כשהעיפו את המערך המושחת מהשלטון, צריך עכשיו להעיף את הליכוד (מעין תחליף למערך) היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמי בדיוק תצביע במקום?...
דרורה צחור,
השרון,
29/05/05 08:14
|
למערך?... אתה רואה מה קורה שם בימים אלה, המשך ישיר מן העבר המושחת שלהם... לשינוי אולי?.. ואיזה שינוי אמיתי הם הביאו לכנסת האחרונה, פרט ללטרת הבשר עבור הסקטורים שלהם (במה הם שונים מש''ס?..)... למר''צ! - אבל איפה באמת מתחבאת מר''צ?... אולי מאחרי הסינר של גדול הפוליטרוקים שנפלט מהמערך וגנב את מר''צ ואיבד אותה לדעת ושינה את שמה ל''יחד''. ומאז בעצם הפכה מר''צ לסניף של המערך על כל החולאים הרגילים... שכחתי... יש גואל חדש, גנרל חדש, עוזי דיין! ומה בכוחו של זה לשנות בדיוק?... פרט לחזות נקיה ללא רבב?... כזה אחד היה לנו קודם, לא מזמן, זוכר את עמי איילון?... איפה הוא נעלם?... אתה לא יודע קורא יקר, כי הוא התיישר בתוך השורות של המערך המושחת לא פחות מהליכוד. רק פתק לבן! יש להתגייס ולהצביע פתק לבן שמשמעותו אחת - אף אחד מכם לא מייצג אותנו. פנו את המקום לכוחות חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת !!! אין למי להצביע !!!
די,
די,
29/05/05 12:36
|
אני חרותניק מאוכזב . ניסיתי את שינוי...חבל על הזמן טומי לא עשה כלום !!! רק בילבולי ביצים !!! המערך , לא ראיתי טמטום כזה !!! במקום לנצל זמן קלאסי להחלפת שילטון ...הם נלחמים איש ברעהו !! כמה מטומטמים הם !!!! פואד הרי כל ילד יודע שאין לך סיכוי !!! פרץ ...נו באמת ....תתאחדו סביב ברק או פרס ...אבל תתאחדו !!!! זה לא זמן לריב !!! זה מצב חרום !!!! אתם זה מה שנשאר !! אבל אתם כל כך טיפשים........איפה עמי איילון ??? וואלה לא איכפת לי מי !!! ההיסטוריה לא תשכח לכם את המחדל הזה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מצביעי ליכוד .. תמיד יצביעו ..
יעל,
28/05/05 12:12
|
ליכוד , גם עם יחרבנו עליהם. הם לא חושבים מה טוב , ומה כדאי , הם חושבים רק איך לדפוק את האחר . תרבות בריונית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעל - מאיפה לקחת את הטפשות
דרורה צחור,
השרון,
29/05/05 08:08
|
הזאת?... אם באמת הליכודניקים היו בוחרים כמו סוסים את האבוס, הרי שבחיים המערך לא היה חוזר לשלטון ואסון אוסלו לא היה מתממש, וערפאת (פרעה - ראי גימטריה בין השניים) לא היה מגיע לכאן ורבין לא היה נרצח וברק (ברח) לא היה נבחר. אז תפסיקי לקשקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
תתחילו להפנים חברים
יעקב,
ת''א,
28/05/05 11:50
|
יש ראל נהפכה למדינת העולם השלישי. רפובליקת בננות שלא נותנת חשק לחיות בה. מושחתים נימאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בוקר טוב לעם ישראל
א.א.,
28/05/05 11:12
|
טוב שהתעוררתם עכשיו הרי מרכז הליכוד שולט במדינה מאז שהליכוד עלה לשילטון ורמת השחיתות עלתה למפלס הגבוה ביותר שידענו אי פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מושחתים נימאסתם
אלי,
מרכז(לא ליכו,
28/05/05 10:07
|
חייבים ללכת ולהפגין מול הסניפים המקומיים של הליכוד בכל עיר ועיר עם שלטים :מושחתים נימאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שהציבור יבחר ישירות את הח''כים
גל,
חולון,
28/05/05 09:27
|
להחזיר את הכוח לעם. הבוחר ישים שני מסמכים במעטפה. האחד את פתק המפלגה והשני את רשימת המועמדים שלה שעליה יסמן את הנבחרים שלו. כך נשיג שתי מטרות: נדלג על המרכזים למיניהם ונתגבר על החשש של רוב הציבור להתפקד למפלגות ולהשפיע על הרשימה מבפנים. אשמח לקבל תגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגל מחולון
דרורה צחור,
השרון,
29/05/05 00:06
|
הרעיון מדליק, אך קודם כל יש לזעזע את המערכת כיוון שנדמה לכם לפרות הבשן, שם בכנסת שאנחנו כאלה מפגרים וששום דבר לא יזיז אותם מסיר הבשר והשחיתות. אם נצליח לאסוף 500 אלף בוחרים שיצביעו פתק לבן, שמשמעותו - אף אחד מכם לא ראוי להיות שם בכנסת ולייצג את העם הזה, אולי זה יזעזע אותם מספיק כדי שחקיקה לשינוי שיטת הבחירות כפי שכתבת תוכל לעבור. כל עוד שהם ירגישו בטוחים, הם יצפצפו עלינו. ראה את תגובתי מס' 67.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה הצעתי : (ראה סעיף ב')
אריה,
28/05/05 19:13
|
א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיי ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקטע הוא שכדי להגיע לבוחר...
אריה,
28/05/05 19:07
|
כל ח''כ עתידי צריך להוציא על פרסום תקציב שמוציאה היום מפלגה... פירושו שעליהם לגשת לספונסרים. להשיג מהם מיליונים כדי להיבחר,- ואז, כמובן, אם ייבחרו, להחזיר להם בריבית דריבית ב''עזרה'' מכספי הציבור... ראה להלן הצעתי:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה (בקיצור) משנתי הסדורה...
אריה,
28/05/05 20:45
|
א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיי ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה מעולה
ב.ב,
28/05/05 17:59
|
זאת הדרך היחידה להפריד את המפלגות מהשחיתות ומהקשר לבעלי ההון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא יקרה
עודד,
28/05/05 17:49
|
המפלגות לא יחתרו תחת עצמן. שינוי מהסוג הזה דורש חקיקה מיוחדת, אשר דורשת את תמיכת הח''כים.... הם ניזונים מהמפלגות ולכן לא יצביעו עם מהלך כזה.
דבר שנ, המפלגות ממנות ותומכות בבחירת הח''כים לתפקיד. ללא המפלגות, רק ח''כ עשירים מאוד יבחרו, בזכות פירסום עדיף ויקר. רק בעלי ממון יקבלו יצוג בכנסת, והעם ידפק בגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
למעריב- חזקו ואמצו!!!
קים,
28/05/05 09:25
|
כל הכבוד הנפת דגל המלחמה בשחיתות!! המשיכו כך ואל תרפו עד שנדע להפוך הפרסומים לפעולות נגד בפועל. אני עצמי כבר הפכתי לנאמן לעיתונכם ואני בטוח שרובו ככולו של העם אתכם.!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מושחתים נמאסתם
גד,
נצרת עילית,
28/05/05 08:50
|
התופעה של שחיתות מוסרית בליכוד דוחה אפילו את נאמני השלטון אשר לא שייכים למרכז השחיתות (מרכז הליכוד) עצוב שרא''המ נותן ידו לכך, באי עשייה כלומר להעיף קודם כל את השרים המושחתים לפי הסדר הבא: לימור לבנת בתרגיל ההונאה מול המורים בנימין נתניהו בגזל הקשישים והמשפחות העניות, סילבן שלום עם כל תרגיל הגריר באה''ב, וכו' אם שרון יעשה סדר בביתו בטוחני שתהייה מדינה עם פחות שחיתות פיזית ומוסרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
סוף סוף-מחזק את ידיכם
ל"ת
רם,
ת''א,
28/05/05 05:43
|
|
 |
52.
אין לו בושה לסלי מרידור העלוב
עמי סתת,
באר שבע,
28/05/05 03:27
|
סלי מרידור נכשל בכל דבר סלי מרידור עסוק רק בקומבינות סלי מרידור מעמיד פני צדיק תמים סלי מרידור הרס כל מה שהיה בידיו סלי מרידור הוא דוגמא לחסר בושה סלי מרידור מתאים בקושי להיות עוזר סלי מרידור הוא התגלמות הצביעות סלי מרידור מתחנף לאמריקאים סלי מרידור הוא איש מדון סלי מרידור הוא גרוטסקה פוליטית סלי מרידור הקיף עצמו בעסקנצ'יקים סלי מרידור סידר לעצמו פנסיה שמנה סלי מרידור הוא זיקית פוליטית סלי מרידור חושב שהוא נסיך, אבל כולם יודעים שהוא הצפרדע בביצה. אני מקווה שידעו להיזהר מלתת לו איזה שהוא ג'וב.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כל הכבוד לדנקנר ומערכת מעריב
קומפורטי,
28/05/05 02:27
|
דנקנר פועל כמו מצביא, המרכז את כל התותחים שלו והולם בתפר שבין מרכז הליכוד ובין החכ''ים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
סלי מרידור עסקן קטן ולא ישר
אבנר אביעד,
חולון,
28/05/05 02:13
|
סלי מרידור הוא דוגמא עצובה מאוד, איך עסקן קטן ולא ישר, מנסה לעשות קומבינה עם סילבן שלום, לפיטורי השגריר איילון ולהתמנות במקומו. סלי מרידור היה בסה''כ עוזר קטן, של משה ארנס, והתפקיד שלו היה ''לך תביא'', אבל הוא עם הקומבינות שלו תפס ג'וב בסוכנות; עכשיו לאחר שראה כי כל מה שניסה לעשות נכשל והתרסק, הוא רוצה לתפוס טרמפ על משרד החוץ, עם קומבינות להטוטים ושקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מדינה
דנלו,
28/05/05 01:56
|
|
 |
48.
הליכוד המושחת
a'a,
צפון,
28/05/05 01:25
|
מסתבר שכמעט כל התנועה\מפלגה שקוראים לה ''ליכוד''היא אוסף של מושחתים ושל אלה שתומכים בהם.מעט מאד בתוכם נשארו הגונים שאכפת להם.ולשמעון פרס:אתה נותן יד לכל המיאוס המכוער בתירוץ שההפרדות מצדיקה הכל. איך אתה ושאר שרי וח''כיהמערך מסוגלים לשתף פעולה עם כל הרפש הזה.התפטרו ומיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שרון הוא מרדונה, בגין הוא פלה
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
28/05/05 00:39
|
2 שחקנים גדולים.
2 מנהיגים דגולים.
4 גאונים.
בכל זאת יש הבדלים ב''אינטגריטי''.
www.wsoft.co.il
לא איש קבע לשעבר
לא עובד מדינה
משפוט לשופט
ההסתדרות ''מאפיה'' ברישיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כל המרכז הליכוד-הביתה!
העם,
ישראל,
28/05/05 00:24
|
אין ליכוד מבלעדי מרכז הליכוד,ועוזי כהן התגלמות הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לאף מפלגה בישראל לא חסר
לא רק הליכוד,
28/05/05 00:11
|
|
 |
צודק 100%
מושחתים נמאסתם,
28/05/05 10:44
|
|
 |
44.
*** די בדיבורים תצטרפו אלינו *
בבקשה, תודה !,
27/05/05 23:49
|
http://www.dimonanet.co.il/Atzuma-Ezrahim/SubForm.asp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
בבחירות כולנו נטוס לבחור
ל"ת
להחרים בחירות,
27/05/05 22:59
|
|
 |
לא ההצבעת = הצבעת ליכוד וש''ס
ל"ת
א.ג.,
27/05/05 23:53
|
|
 |
42.
הצעה למורים- הצטרפו למרכז
אבי ל.,
רחובות,
27/05/05 22:46
|
|
 |
41.
אני עם הליכוד סימתי
דוד,
הנגב,
27/05/05 21:51
|
למעלה משלושים שנה הייתי איש תנועת החירות והליכוד שרתתי 25 שנה בצבא הקבע שיכלתי אח על מזבח הארץ הזאת השלום הגליל מעולם לא ביקשתי מאום מהמדינה רק נתתי הייתי נאמן לאידיאולוגיה ולשורשיות שלי בארץ ישראל האכזבה שלי עמוקה עד אין קץ הליכוד השחית מידות ימי מפאי המושחתים בשנות החמישים והשישים הם כאין וכאפס לעומת מה שהליכוד עושה היום ראש הממשלה ובניו נושאים על גביהם גיבנה שרים וחברי כנסת נחקרים חדשות לבקרים מרכז הליכוד הוא הקובע אותי כבר לא תיראו שם אני כבר לא חירותניק לא ליכודניק גנבו לי את תנועתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד !
י. צודקביץ',
עיר הקודש,
28/05/05 08:22
|
בתקווה , שזה יחזיק עד הבחירות . הבעייה היא שאנשים מבינים את גודל האסון , אבל מתפתים לסיסמאות רגשניות וחוזרים לזרועות המושחתים . זה קורה בכל מערכת בחירות . להוציא 92 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עזרו לנו להילחם בשחיתות !
תודה,
27/05/05 21:48
|
http://www.dimonanet.co.il/Atzuma-Ezrahim/Result.asp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כל הליכלןך הזה יתנקה בבחירות
ל"ת
המהפכה בדרך,
27/05/05 20:38
|
|
 |
38.
כמו שאמרנו -מסע השחיתות נועד
לחסל הימין,
27/05/05 20:31
|
לאחר שעריק שרון ייצור את התקדים של עקירת יהודים. הסמול יודע שהימין האמיתי (לא עריק) לא יסכים לבריחה ללא שלום אמת ולכן בונה כעת את התשתית לסילוקו.
רק מה, אולי האתרוג יקלוט זאת סוף סוף ויעצור את הגירוש וכך נזמבר את כל הסמולנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוניברסיטה
דני,
בת ים,
28/05/05 15:07
|
את האוניברסיטה לשחיתות בנתה מפאי ובידיה כל התעודות המאשרות זאת לא משנה כמה פעמים תשנה את שמה העבודה המערך היא תשאר בתודעת הציבור כאבי אבות הטומאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מחכה לימים טובים יותר
ל"ת
דניאל אופיר,
חולון,
27/05/05 20:15
|
|
 |
36.
שמות הח''כים מהליכוד שבגדו בבוח
נזכור !!,
27/05/05 20:08
|
כל נאמני שרון יצאו מהכנסת בבחירות הבאות, גבריאלי רוני בר-און,עמרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,אדרי,ענבל,רוחמה אברהם זאב בוים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציפי לבני היא אשה ישרה!
ל"ת
מערכניק,
28/05/05 04:56
|
|
 |
לרמות את הבוחר ולהיות ישר?
משהו חדש,
28/05/05 10:57
|
|
 |
אין צדיק אחד במרכז הזה
ל"ת
כולכם החוצה,
ומהר מהר,
28/05/05 00:18
|
|
 |
35.
והמפלגות האחרות???
יוחאי,
כפר סבא,
27/05/05 19:27
|
זו נבלה וזו טרפה. לא הבעייה הייתה רק בליכוד - דיינו. אבל פסח כבר עבר ועושה רושם שחוזרים לעבוד עבור אדוני הארץ החדשים/הישנים. זה רק אופיין שם המשפחה שהשתנה. אני לא ממש בטוח שפעם היה טוב יותר. כן סביר שהשחיתות הייתה שכיחה פחות (הרי לא כולם ידעו והחשש ממה יגידו גבר על החמדנות), אבל החומרה - כנראה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אצביע רק למפלגה שתאמץ
אריה,
28/05/05 20:47
|
ותיישם בתור התחלה אצלה בבית פנימה את הרצ''ב: א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיי ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה?
חשבונאי,
28/05/05 05:58
|
הליכוד הוא מפלגת השלטון והוא חיב ללכת. רק כך כולם ילמדו שהשחיתות לא משתלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה צודק
משה,
27/05/05 21:42
|
שתי מסקנות: 1. מוכרחים להמשיך להלחם בתופעה. 2. הישראלים עם של רעי לב, שחצניםת בורים וגסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אפשר להלחם נגד המצב הזה
אופיר,
27/05/05 19:13
|
פשוט: אזרחים שפויים שאכפת להם חייבים להצהיר: אין לנו שום כוונה להצביע עבור ליכוד מושחת שכזה. תשנו את השיטה הזאת שחברי מרכז חסרי בושה שרבים מהם חסרי השכלה בכלל שולטים בכל ואז אולי נצביע עבורכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
זה נבלה וזה טרפה בלי קשר לעדה
ל"ת
רוז,
מרכז,
27/05/05 19:11
|
|
 |
32.
לא חובה להצביע ליכוד....
יורם הרשקוביץ,
נהריה,
27/05/05 19:10
|
למה לנסות להרוג את היתושים ? אפשר לייבש את כל הביצה הזו: לא להצביע ליכוד. שיעשו ''דילים'' על 2 מנדטים בכנסת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אז מי אמר שדופקים את השחורים?
דקלה,
קרית-גת,
27/05/05 18:41
|
|
 |
30.
אף מילה על המושחת הגדול מכולם
אריק,
חוות השקרים,
27/05/05 18:18
|
חוות השקמים?
סיריל קרן?
אי יווני?
פרשת חשבוניות הקש?
גניבת בחירות?
שקט , מתנתקים! עד אז -- יש לנו אתרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לכל המתלהמים נגד מעריב!
איתן,
27/05/05 18:07
|
סוף סוף יש גוף שקם ואומר בראש חוצות את האמת: מרכז הליכוד הוא הגוף המסוכן ביותר במדינה והוא נשלט(כן,כן!!) בידי אספסוף מקופח שמחפש ג'ובים ושררה ,אנשים קטנים ומושחתים שמתנהגים כמו בהמות ומטילים אימה על חברי הכנסת(המושחתים) של הליכוד!!!!! ואותי זה לא מעניין מה האינטרס של מעריב,הקמפיין הזה נגד ההתבהמות של המושחתים הוא קודש!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתמים הגדול
ניר,
27/05/05 21:48
|
תגובה שניסיתי לפרסם ואשר מצביעה על הבעיה האמיתית , נתקלה בסרוב המערכת אשר מיאנה לפרסם את התגובה , בכדי להגן על עצמה מפני האמת
אז לכל פרסום יש את הצד השני שלו ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אם לשופטי העליון מותר משם למדו
מנדי,
27/05/05 17:56
|
|
 |
שטויות! בעליון אין מושחתים
ל"ת
עמית,
28/05/05 12:49
|
|
 |
צודק במאה אחוז !!!
שפינוזה,
28/05/05 04:22
|
מי יחקור את הגוף הנמצא מעל לחוק??? שופט בית המשפט העליון בדימוס...??? מי יחקור מינויי ילדים ובני זוג של שופטים וחברי כנסת לתפקידים במשרד המשפטים, הפרקליטות ובתי המשפט???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופטי העליון
דורי,
דימונה,
27/05/05 22:13
|
|
 |
על סמך מה ?
י.צודקביץ',
עיר הקודש,
28/05/05 08:16
|
חוץ מסיסמאות , יש לכם גם כמה עובדות ? אתם מדקלמים כל מיני דקלומים של פוליטיקאים אינטרסנטים . תנו שלוש דוגמאות . שתיים . הבעייה היא לא אם נשיא בית המשפט העליון מנסה לקדם את בתו , אלא אם היא מוכשרת לתפקיד . נכון שהמצב האידאלי הוא , שלא יקדמו קרובים . במצב הנוכחי מגוחך להקפיד על כך . הליכוד ממנה אנשים חסרי כישורים לחלוטין . וזה לא רחוק מהסוס של קאליגולה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הממשלה האחראית למחדל יוה''כ
R,
27/05/05 17:48
|
היתה ממשלת שמאל לכל דבר.
על פשעי אוסלו (100 הרוגים) אחראים ש-מ-א-ל-נ-י-ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, 1000 הרוגים.
ל"ת
R,
27/05/05 22:13
|
|
 |
זה נכון, אבל מה זה הקשר
דוד,
27/05/05 21:45
|
|
 |
26.
רגע אחד,
היה גם היה,
27/05/05 17:44
|
|
 |
עוד טמבל-מס' 26
הילה,
28/05/05 20:49
|
אז אם היה לפני 30 שנה אז זה בסדר גם עכשיו. חבר'ה, יש אישור מתגובה מס' 26 . למקומות... היכון... צא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה להשוות
י. צודקביץ',
עיר הקודש,
28/05/05 07:10
|
א. היתה שחיתות אבל , הבדל ענק , היתה גם בושה . מושחתים הוקאו והוקעו ולא הפכו לגיבורי תרבות . השחיתות היום היא נורמה . ב. היום יש לשחיתות גיבוי שלנו ולכן היא מצליחה . אנחנו אמנם מקטרים , אבל לא עושים דבר . בתוך תוכנו אנחנו אפילו חושבים שהם עלא כייפאק וששיחקו אותה . ג. מערכת המשפט היום שחוקה , מרוטה ומותשת . היא מותקפת שוב ושוב, במקום לקבל גיבוי מאתנו . לכן איננה מסוגלת וגם איננה רוצה להתעסק בשחיתות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני מאמין שיש חברי מרכז הגונים
רן,
פתח תקווה,
27/05/05 17:35
|
אני מאמין שיש חברי מרכז ליכוד הגונים שכואבים ומתביישים במה שנעשה במפלגה שלהם. אני מאמין שיש גם חברי מרכז עבודה הגונים שכואבים ומתביישים במה שנעשה במפלגה שלהם.
שמאל או ימין, דתיים או חילוניים, יהודים או ערבים - לכולנו יש אויב משותף אחד: השחיתות.
לפני שתפרוץ פה האנרכיה ולפני שיתחילו להרוג כאן אנשים - אני מפציר ומתחנן בפני כל חברי המרכז ההגונים בכל המפלגות, בשם כל האנשים ההגונים והטובים שיש פה - עשו משהו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רן!!! דברים חכמים ביותר..
הילה,
28/05/05 20:47
|
הלוואי וכולם יתחילו להקשיב, הם לא מבינים שמתוך שחיתות באות עוד ועוד עבירות על החוק, כמו גניבות, ביזות, כי ברגע שחלק מהחוקים מותרים לבני אדם מסויימים, הגבול נקרע והמצב הופך לאנרכיה של בעלי המשרות הגבוהות כמו שאנו מכירים ממדינות ערביות חשוכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד של היום הוא לא הליכוד
ישראל,
27/05/05 22:00
|
הליכוד של היום הוא לא הליכוד של פעם. הליכוד של פעם יצג אנשים אידאליסטים שחלמו ופעלו למען בית ובטחון לעם ישראל. הליכוד של היום נשלט ע''י תערובת של פשע, בורות ואנשים המנצלים ביודעין את אותם גורמים לקידום מטרותיהם. אני בטוח שאנשים כמו ביבי ושרון מתיחסים בבוז לאספםוף מרכז הליכוד. הם פשוט משתמשים בהם כדי להחזיק בשלטון. איו לי שום ספק לגבי מה שרון באמת חושב על ח''כ גבריאלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
במילה אחת ''הליכלוך''!!!
ל"ת
אזרח,
ישראל,
27/05/05 17:32
|
|
 |
23.
שחיתותתתת
ל"ת
לא,
27/05/05 17:27
|
|
 |
22.
Likud Coraption
Piper Oz,
Sydney Austr,
27/05/05 17:27
|
As a regular big donor to variouse Israeli cause as UI JNF & others, I am disgusted from what I read. Shame on you but it seems to be a way of life in a corupted state, Parlementary & Rabinical System. May be we should rethink our donations
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הימין מושחטים נכון אבל השמאל??
אדם,
טבריה,
27/05/05 16:40
|
נכון מאוד שמרכז הליכוד מושלטת ע''י תחתית העם ומושחתים מדרגה ראשונה אבל אל לנו לשכוח שהשמאל לא יותר טובים בכלל..אהוד ברק לדוגמא נחקר על הכספים של הבחירות..וזה רק דוגמא אחת מתוך כמה...אם כבר מפרסמים שחיטויות תפרסמו את של כולם כאחד כי כולם מושחתים והזמן לשים לזה סוף זה עכשיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר עם דוגמא
ישראל,
27/05/05 22:11
|
אני לא רוצה להעליב אותך, אבל כמה הערות. 1. אם כולם עוברים את המהירות החוקית זה לא הופך את גה לחוקי. 2. אין לי שום ספק ששרון וגם ביבי בזים לאספסוף שהשתלט על הליכוד. הם פשוט משתמשים בהם וזה אולי הגרוע ביותר. 3. ברק מעולם לא הוריד עצמו לרמה הפרימיטיבית השולטת בליכוד. הוא לא מושלם אבל אם תחפש מושלם לעולם לא תמצא אותו. תסתפק בטוב. האמת היא שפרט למה שצינתי למעלה, שרון לא שונה הרבה מברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מכשיר את השרץ?
ל"ת
מטרו,
27/05/05 19:51
|
|
 |
זה בכלל לא אותו סדר גודל
א.ג.,
27/05/05 18:45
|
בכל המפלגות יש שחיתות, אבל אף מפלגה לא מתקרבת לליכוד (יש דיבורים על זה שש''ס בדרך, וגם המפלגות הערביות אלא שהן מאז ומעולם תמיד באופוזיציה).
לרמה של היום אף פעם לא הגענו. לא רק שחברי כנסת ממנים ג'ובים, אלא שהם אפילו לא מתביישים בזה. פעם פחדו לעשות 10 אחוז ממה שעושים היום בליכוד לאור היום. כך לדוגמא את ההצבעות הכפולות בכנסת. כל המדינה ראתה את זה בטלוויזיה אבל חברי הכנסת של הליכוד סירבו להסיר את החסינות בלי שום בושה. היה פעם כזה דבר בישראל?!
הכי קל להגיד ''כולם מושחתים'' ולהצביע לליכוד ''כי הליכוד זה אמא''. נכון שכולם מושחתים, אבל לא באותה מידה. מרכז הליכוד עבר כל גבול והופך את ישראל לעולם שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך שיאות כתיב
נחמן השמאלן,
27/05/05 18:17
|
יא אהבל. אתה בטח חבר ליכוד. לאט, ובסבלנות - כותבים את המלה ככה:
'' ש ח י ת ו ת ''
הבנת,פרנקויי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לימין או שמאל?
אמא מודאגת,
27/05/05 17:43
|
בושה לכל אחד ואחד שמופיע פה בלי קשר לשיוכו הפוליטי! מה קרה לנו? מה קרה לארץ ישראל היפה?? למה?? איך הגענו לכאן ויותר חשוב, איך לעזאזל מפסיקים את זה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה בתחתית העם
אופיר,
27/05/05 17:38
|
איפה למדת לכתוב עם כל כך הרבה שגיאות? מושחטים? כותבים מושחתים. מושלטת? אין פעל כזה. שחיטויות? אתה כותב ממש שטויות... גם אם השמאל מושחת. אין לכם שום היתר להיות מושחתים. שכנך רצח. האם גם לך מותר ? הטענה שכולם עושים כך היא טענה ילדותית מפגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אספסוף ערסי מנהל את המדינה
עצב גדול בלב,
27/05/05 16:39
|
לא יאומן פשוט! איפה הערכים? איפה הכבוד? איפה קצת הגינות? אני מתביישת להיות שייכת לדור הקומבינה הזה. ארץ ישראל היפה מתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יו איזו בושה! איפה אנחנו חיים?
אמא מודאגת,
27/05/05 16:24
|
מה הולך במדינה הזו לעזאזל?? איפה אנחנו חיים ומי יציל אותנו מזו הרעה? כמו כדור שלג שאין לעוצרו השחיתות הזו שפושה בכולם. דיייייייייייייייייייייי כבר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל איך מפסיקים את זה??
דייייי לשחיתות!,
27/05/05 17:45
|
נכון ועצוב ביותר. איך?? איפה הדרך החוצה? הרי פה מי שלא מצטרף אליהם, נדרס. איך אנחנו נותנים לזה לקרות לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה משנה סדורה...
אריה,
28/05/05 21:02
|
א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיי ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרכים לשנות את המצב
כללים בסיסיים,
27/05/05 22:23
|
1. לזכור את המצב בדרך לקלפי. 2. לחפש מנהיגות טובה, לא מושלמת. מי שמחפש מושלם לעולם לא ימצא את מבוקשו. 3. להתרחק מדמגוגים המבטיחים דברים שלא ניתנים לקיום. 4. אל תצביע למועמד ללא עבר מוכח של השגים. תחשוב שאתה שוכר אדם שצריך לעבוד בשבילך- הבוחר. 5. אל תצביע עבור אדם בור, גס,דמגוג, או תככן. 6. השתדל ללמד את המועמד לא רק דרך העיתונות. זה קשה אבל אפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מאיפה מסריח הדג ? טריוויה ...
אברהם,
הרי יהודה,
27/05/05 16:13
|
|
 |
הדג מתעכל בבטן של הכריש שרון
ל"ת
יוסי,
27/05/05 21:41
|
|
 |
מהעיתון
ל"ת
חד צדדי,
27/05/05 19:07
|
|
 |
17.
Oldest trick in the book
Alon,
Netanya,
27/05/05 16:03
|
Distracting attention from the massive corruption and fake votes in the Avoda this week by pointing to the ;Likus is a pathetic attempt of the israeli left media to divert attention from their sinking boat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Alon, go sell shirts in Miami
ל"ת
bye bye,
27/05/05 22:24
|
|
 |
Are you smolani naor
Alon,
Netanya,
28/05/05 16:52
|
I thought you praised your self on your ''Intelegencia'', seems like the new generation of smolanim is as empty and deem witted as the system that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are you a smolani Naor
Alon,
Netanya,
28/05/05 16:49
|
I thought you praised your self on your ''Intelegencia'', seems like the new generation of smolanim is as empty and deem witted as the system that creates them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הכל נכון
רון,
חיפה,
27/05/05 15:24
|
אך אי אפשר לעשות בינתים כלום כי אם הפעילים בלכוד כך הפעילים של העבודה הם המורים שלהם. כך שאיך שלא יהיה אכלנו חרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איפה עומרי???
סילבי,
חיפה,
27/05/05 15:22
|
הלכתי לאיבוד ואין לי כח לקרוא את כל הפירוט. בבקשה, עזרו לי למצוא ''חומר'' על עומרי בכתבות של הסדרה הזאת. עומרי! איפה אתה? אתה גבר משגע! באהבה לוהטת, סילבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עומרי הוא אתרוג
ל"ת
יוסי,
גושדן,
27/05/05 16:07
|
|
 |
גדול !!אסור לנגוע בו!!
ל"ת
לא עומרי,
27/05/05 18:18
|
|
 |
14.
כל הכבוד!!! עכשיו למפלגות ו...
הראל,
ישראל,
27/05/05 14:41
|
הגיע הזמן. צריך להרעיד את המדינה. די לעצימת העיניים! מרכז הליכוד זה באמת מרכז השחיטות. חשוב לזכור, יש עוד מפלגות ( השרה איציק- מיניים פולים ועוד). ישנם גם גופים בארץ.
קיצור, יש עוד הרבה עבודה וכל הכבוד ליוזמה!!!
כל המדינה הזו זה קרטל אחד גדול ועל הגב של מי? על גב העם. על הגב של אותם אלא שלא ממש מבינים והם רק רוצים לחיות את החיים שלהם בשקט ובכבוד.
כל הכבוד . השלב הבא זו סידרת תוכניות בטלביזיה שתלובה בהסברים פשוטים איך כולם חוגגים כאן בארץ - ארץ השחיטויות הבלתי מוגבלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ומה עם השחיתות בעבודה???
ל"ת
שמאלנים צבועים,
נמאסתם!!!!,
27/05/05 14:29
|
|
 |
שחחת שהשמאלנים כבר 30 שנה לא
אבנר,
28/05/05 15:25
|
הם כבר לא בשלטון כמעט 30 שנה שכחת? אם אכפת לך ןאתה איש עם ערכים ואכפת לך לגבי הילדים והנכדים שלך תדרוש שהמושחתים היכן שנמצאים שילכו הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תצביע ליכוד לנצח
א,
27/05/05 18:57
|
ולא משנה מה יהיה, אתה תצביע ליכוד. העבודה אף פעם לא הגיעו לרמות האלה של שחיתות לאור היום. אנשים שמדברים בגלוי על ג'ובים על חשבון המדינה. מסדרים משרות ציבוריות לבני משפחתם המורחבת, כולל שכנים. מתי היה מישהו כמו עוזי כהן במפלגת העבודה? מתי לא הסירו חסינות של חבר כנסת שזייף הצבעה? מתי שרת החינוך מטעם העבודה שיקרה במצח נחושה וביודעים כדי לפטר מורים. בעבודה גם אין מרכז כל כך חזק ומושחת כי שם יש בכלל פריימריס פתוחים.
נוח לך להגיד ''כולם מושחתים'' ולהצביע לליכוד. אף מפלגה לא הגיע לרמה של הליכוד בשחיתויות. אתה מצביע לליכוד לא בגלל שאתה באמת מאמין שכולם מושחתים באותה מידה. אתה פשוט לא מסוגל להצביע משהו אחר. גם אם שרון וביבי יבואו אליך אישית הביתה וייתנו לך סטירה אתה תצביע ליכוד כי אתה לא מסוגל אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעבודה כולם צדיקים
רון,
27/05/05 15:40
|
אתה מדבר על העבודה היא המציאה את השיטה ראה היכן מקבלי השכר הגבוה בארץ חברת חשמל רשות הדואטר וכו' אתה יודע מה גם במשרד החקלאות מאות משרות ששלום שמחון סידר לחברי תנועת המושבים ומה עם משרד המשפטים המורמים השופטים שסידרו את כל קרוביהם עליהם מזוז לא יעז להוציא החלטה כלשהי והמסקנה היא לצערי כי מזוז גיבור על חלשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בי למשל פגעו אשכנזים דווקא, ימ
וזכרם, כך שלא ה,
27/05/05 14:27
|
|
 |
11.
משהו על כל הקמפיין הזה
ריינר,
27/05/05 14:14
|
אני תומך בקמפיין מאוד, וגם חושב שהליכוד זו מפלגה מושחתת שמי שעומד בראש הוא המושחת ביותר. אבל, קצת תמוהה בעיני העניין שדווקא מעריב מנהל את הקמפיין ולא ידיעות אחרונות או הארץ. דווקא העיתון בבעלותו של עופר נימרודי (לועס העדויות בתחנת המשטרה) מטיף על שחיתויות לעם. מצטער לבשר לכם NRG, אבל בעיני ציבור רחב הקמפיין נראה כאילו יש בו כוונה נסתרת. משהו לא מריח טוב. נ.ב אין לי בעיה, לא עם דנקנר ולא עם מרגלית, כותבים מעולים, וחברים בחבורת לונדון את קירשנבאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כשצריך את הגנב, מורידים אותו
אריה,
28/05/05 21:07
|
מעל עץ התליה...'' אני מוכן להאמין שיש כוונה לפגוע בבעלי ''ידיעות'', ולכן הקמפיין. אבל אין ספק שאת המלחמה הזאת אכן צריך להילחם. ומה איכפת לי אם ''מתוך שלא לשמה בא לשמה''. ואגב: הדרך האחת והיחידה למגר,- בן לילה את השחיתות, היא זו:... א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיי ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעם של עיתון
אוהב לאכול,
27/05/05 15:36
|
זה לא יאמן אה?!! אדם שכל המדינה ראתה אותו לועס את העדויות והוא מכהן בתפקידים בכירים..זה פשוט לא נתפס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא מנהלים ולא בטיח
רון,
27/05/05 14:05
|
עסקנים קטנים,עלובים וקטנוניים! ואין טעם לגרום להם להישמע כל כך חשובים.יש גם דברים שמעל מרכז הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פשוט מעורר בחילה.
ל"ת
מוקי,
27/05/05 14:04
|
|
 |
8.
תנו לי אזרחות אמריקאית בבקשה..
דן,
27/05/05 14:03
|
|
 |
I will help you , but
Hello,
27/05/05 22:29
|
Only if you take Merkaz Halikud mob with you. The US is so big that a little more trash will not make a difference. Israel is too small and precious
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רוצים לחסל מרכז הליכוד
זאב,
27/05/05 13:55
|
על מנת לתת לתומכי תוכנית גירוש היהודים סיכוי להבחר שוב. מי אומר שעתונאים לא מעורבים בפוליטיקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בראבו על חוש האבחנה!
ל"ת
יוסי,
גושדן,
27/05/05 16:07
|
|
 |
6.
מה עם החיילים?
עצובה,
27/05/05 13:53
|
שמסכנים את חייהם בהגנה על המדינה? זאת המדינה שמגנים עליה? על חבורה של פושטקים ריקים? הם מנהלים את המדינה? לא פלא שהערבים מזלזלים בנו עם תרבות שלטון כזאת. אם זה יימשך אז נצטרך להביא לפה וועדה קרואה שתנהל את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המאפיה גם בצפת
שלמה חדד,
צפת,
27/05/05 13:41
|
|
 |
צפת ?????????????
מנחם הרצליה,
27/05/05 16:18
|
|
 |
4.
...להתחיל לעשות, להפסיק להתבכי
amir,
המרכז,
27/05/05 13:35
|
עכשיו צריך תוכנית כי רק מקיטורים לא ניבנה. 1. להקים מנגנון דוגמת המושבעים בארה''ב שיהווה ''בית עליון'' לפקח על חברי הכנסת. 2. לקבוע מייד קרטריונים כמו, תעודת יושר, השכלה, נסיון ניהולי, שרות בצה''ל, מבחנים פסיכומטריים ועוד כתנאי סף למי שמבקש להיות מועמד לכנסת! לא ייתכן שמי שרוצה להיות שוטר או מורה או מנהל חשבונות או שומר בקניון, יצטרך לעמוד בכל מני מבחני קבלה, אבל חבר כנסת, יהיה פטור... 3. מועצה המורכבת מאזרחים שיבחרו באופן רנדומאלי, שיחליפו את מבקר המדינה, בסמכותם, לפטר, להגיש תביעות משפטיות ועוד... מרגלית, דנקנר והאחרים, ראוי שתרתמו כדי שאפשר יהיה להתקדם ולתקן מהיסוד את מה שדפוק כאן. הראשונים שצריכים לשלם בראשם כבר מחר בבוקר הם האלופים שגנבו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לקום בבוקר לעולם בלי בעיות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
27/05/05 13:16
|
רוצה לקום בבוקר לעולם של אהבה לעולם של כבוד לעולם של הערכה לעולם של נתינה כולנו בני אדם כולנו בשר ודם רק לחיות ... לקום בבוקר לעולם בלי בעיות להסתכל על השמש, להתחמם להבין, להתבונן אפילו סתם להשתעמם מי יתן והחלום הזה יתגשם אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
** גבר,ממליץ לך לצמצם קצת את ה
??,
27/05/05 18:19
|
|
 |
והעניים..ימשיכו להיות... עניים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
27/05/05 17:34
|
בס''ד
והעניים... ימשיכו להיות... עניים...
מאת: בועז אופיר
להיות עני בישראל זה לשבת בשולחן עם המשפחה ואין אוכל. להיות הורים עניים בישראל זה לומר הרבה פעמים לילדים את המילה- אין. להיות עני בישראל זה לא לאכול כל יום בשר. להיות עני בישראל זה להבין שאתה לא מעניין אף אחד. להיות עני בישראל זה לחיות בבושה. להיות עני בישראל זה לא לישון בלילה.
להיות עשיר בישראל זה לשבת בשולחן עם המשפחה ויש הרבה אוכל. להיות הורים עשירים בישראל זה לומר הרבה פעמים לילדים – רק תבקשו. להיות עשיר בישראל זה להכיר את כל סוגי הבשר. להיות עשיר בישראל זה להבין שאתה מעניין הרבה אנשים. להיות עשיר בישראל זה לחיות בכבוד. להיות עשיר בישראל זה לישון בלילה טוב.
העניים עובדים בשביל העשירים העשירים מתעשרים מהעניים העניים חולמים להיות עשירים העשירים חיים כל הזמן בחלום וכולנו אחים וכולנו יהודים ולאף אחד לא איכפת באמת מהשני.
ובערב יושבים ורואים טלוויזיה ושם... יש הכול עניים, עשירים, מפורסמים, דוגמנים סרטים, חלומות, דוגמניות והרבה מאוד פרסומות.
להיות מובטל בישראל... להיות אם חד הורית בישראל... להיות נזקק בישראל... להיות זוג צעיר בישראל... להיות נכה בישראל... להיות חולה בישראל... להיות אנשים מבוגרים בישראל... לא קל, לא............... מאוד קשה.
ובערב יושבים ורואים טלוויזיה וכולם רוצים להיות דוגמנים וכולם רוצים להיות זמרים וכולם רוצים להיות מפורסמים וכולם רוצים להיות בטלוויזיה וכולם יושבים ורואים טלוויזיה וכולם מושפעים מהטלוויזיה...
פעם... לפני הרבה מאוד שנים שעוד לא המציאו את הטלוויזיה... החלום של כל אמא יהודיה היה שהילד יהיה גדול הוא יהיה רופא, עורך דין, מורה, מדען... והיום תשאלו את הילדים מה הם רוצים להיות שיהיו גדולים? כולם רוצים להיות בטלוויזיה כולם... כולם רוצים להיות מנחים כולם רוצים להיות דוגמנים כולם רוצים להיות שחקנים כולם רוצים להיות זמרים כולם רוצים להיות מפורסמים כולם... מה עשתה לנו הטלוויזיה?
טלוויזיה מסך עם נקודות לוחצים על הכפתור – חלומות וכל כך הרבה שטויות...
ועכשיו נחזור למציאות הקשה רוב העם עניים קמים בבוקר עובדים קשה בקושי מרוויחים כסף כל הזמן חיים במרוץ – בטרוף ממהרים, עצבניים, חיים קשים...
חלק קטן מהעם עשירים מרוויחים הרבה כסף ממש לא ממהרים, חיים טובים...
אנחנו רואים פרסומות והם עושים קופות
העניים קונים, העשירים מתעשרים וכולם יושבים מול הטלוויזיה וחולמים להיות...זמרים...דוגמנים...שחקנים... וקמים בבוקר לחיים קשים... אנחנו רואים פרסומות והם עושים קופות
וכולם חולמים להופיע בפרסומות...
העשירים ימשיכו לפרסם החולמים ימשיכו לחלום והעניים... והעניים... והעניים... ימשיכו להיות... עניים...
וכולנו אחים וכולנו יהודים ולאף אחד לא איכפת באמת מהשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחתיקה, בא לך לחרוז עבורי ?
אריה,
28/05/05 22:22
|
שירי קינה זה אחלה, זה שהמצב בטטה כולנו (חוץ ממי שנהנה מזה...) יודעים,- ולי יש דרך למגר את השחיתות בן לילה. אבל כשאני אומר את זה בפרוזה אין לזה את האפקט... בא לך לקרוא, לחשוב על זה, ואם ייראה לך,- להפוך את זה לשירה ?
א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיה ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית. ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחת עניים...
הילית,
השרון,
28/05/05 10:40
|
אני מקוה שבמהרה בימינו אמן סלה! יתקיים החלק השני של חלום פרעה-שהשדופים והעניים יבלעו את העשירי-השבעים והדשנים. נ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד בועז אופיר
ל"ת
דניאל,
חולון,
27/05/05 20:14
|
|
 |
2.
פרסמו מינוים מפלגתים חןלדאי
ל"ת
טרי,
27/05/05 12:58
|
|
 |
1.
רציתם מדינה מיזרחית? קיבלתם
מיזרחי,
27/05/05 12:49
|
לפני 15 שנה כל המדינה דיברה על כך שאין ייצוג לתרבות המיזרחית, למוזיקה לתפיסה ולשפה ולעולם המושגים המיזרחי. היום מובילי אותו מאבק יכולים להרגיש בנוח, ישראל הפכה להיות מדינה מיזרחית כשבראשה עומדת חבורה של ערסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזרחית? אתה תמים: ערבית!!
מרכז הבבונים,
27/05/05 18:55
|
קומץ קטן של בבונים חסרי השכלה שולט בכל משאבי המדינה. מה בדיוק ההבדל בין זה לבין ערב הסעודית ונסיכויות הנפט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים יהודים
מעורב,
27/05/05 18:20
|
|
 |
מדהים
אשכנזי,
27/05/05 16:38
|
שרון-מרוקאי אסלי אהוד ברק-תימני שחור לבנת -טריפולטאית בנשמה ביבי-תוניסאי בדם פרס-קובה עירקי זה פשוט שטויות את המדינה מנהלים אנשים מושחתים בלי שום קשר לעדתיות. ודרך אגב גם בימי מפא''י היו שחיתויות וגם בעבודה יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מי מריץ את חברי הכנסת
מסעוד,
28/05/05 15:49
|
מי שולט בהם, מי מאיים עליהם, מי מוריד ומעלה אותם? - נכון! חברי המרכז - שרובם המכריע בני עדות המזרח. אז למה להיתמם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה...... צודק!!!!!!!!!
ל"ת
תמני שחור,
27/05/05 15:50
|
|
 |
כמה שאתה צודק
אשכנזיה,
27/05/05 14:34
|
אנינו ממש נראים כמו בזאר מזרחי. יש מחיר מתמקחים וזוכים.שלא נחשוב חלילה שבעבודה שמצטיירת בשוגג כמפלגה אשכנזית המצב טוב יותר אלא שהוא אלגנטי יותר וכל המסחרה כפי שנראית בכתבה נעשית באופן מתוחכם וכאילו יותר נקי. רק כאילו. יש לנו בעיה חמורה במדינה ואני לא בטוחה שיש מישהו שיש לו הכוח או הרצון לשנות.כל זמן שלא תהיה במדינה חוקה כתובה נמשיך להראות מבוזים ודי מגעילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען מטומטם
אשכנזי,
27/05/05 14:25
|
|
 |
נתונים
בוסקילה,
ירושלים,
27/05/05 15:41
|
פעם ב1948 ניהלו את המדינה בן גוריון, שרתוק ומאירסון. היום זאת רוחמה , אפללו , בן לולו וגבריאלי. אתה צודק אין שום קשר ל מוצא. אני חוזר לעירה (פלונסק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, ואני בכלל מרוקאי
ל"ת
גדי,
27/05/05 14:15
|
|
 |
זה לא כבוד גדול להיות מרוקאי!!
ל"ת
מנחם הרצליה,
27/05/05 16:19
|
|
 |
אין דין ואין דיין...
עדי,
רעננה,
27/05/05 14:11
|
סליחה טעות. את המדינה מנהלים היום חבורה של ארסים אך עם חותמת ולגיטימיציה של פושעים שיושבת בצמרת ולא רוצה להוביל אלה רק לטעום ממטעמי השילטון,ולכן העמך שולט...וכך אנו ניראים ...כולם רוצים רק כח ושילטון גם אלה שכבר שם...ולכן אין עשייה אין דין ואין דיין...עד אנא נגיע? עדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה חקוקה בסלע.כל הכבוד לך
ל"ת
טינה,
ב.ש.,
27/05/05 13:33
|
|
 |
משטר צבאי
אור,ש,
28/05/05 02:45
|
איש יקר אמר לי פעם לפני הרבה שנים'' כאשר המדינה תנוהל ברובה על ידי אנשי צבא והצבא יכנס לפולטיקה הדמוקרטיה תיקרוס''. במצבנו להיום האפשרות והסיכוי שהמדינה תנוהל על ידי ''משטר צבאי ''יגיע ,הצבא ישלוט . אותו איש צבא יקר היה בפוליטיקה ראה מה שוויה ועזב מאוכזב. להיום כאשר המדינה מאבדת את יושרה,החוק רופף,מערכות השיפוט מבוטלים ומזולזלים,והמדינה מנוהלת על ידי כוח דבר לכשעצמו מביא כוח וכוח מביא עוד כוח ולבסוף הרס והרס מביא יאוש אשר נימצא ברובנו היום, כאשר הדמוקרטיה מתמוטטת קם דיקטטור ומנהל את המדינה על ידי משטר צבאי. בכדי לשמור על הדמוקרטיה צריך להפשיל שרוולים לבהר ולנקות את האורוות מעשבים שוטים וכידוע עשבים פשוט מיתרבים במהירות ומחסלים כל חלקה טובה. בכל אחד ואחד מאיתנו נימצא האיש הטוב ,''פשוט'' רובנו היפסקנו לחפש אותו.
הגב לתגובה זו
|
|