 |
13.
להחליף את החוק או את השופטים
ל"ת
שמיל,
29/05/05 19:31
|
|
 |
12.
אני בעד, רעיון צודק ונכון
ל"ת
איתן רוזנברג,
29/05/05 19:30
|
|
 |
11.
פופוליסט אוויל.חבל על הדיבורים
ל"ת
דרור,
רמת גן,
29/05/05 13:57
|
|
 |
האם אתה מתנגד גם לפיצוי
ערן חורי,
30/05/05 00:45
|
|
 |
10.
מערכת המישפט
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/05/05 13:54
|
בישראל צריכה לשלם על השחיטות ודרך היתנעלות השופטים והעונשים המוזרים שהם מטילים על החברה בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למי יעזור הכסף?...
ל"ת
שוש,
פ''ת,
29/05/05 12:40
|
|
 |
8.
לשלוח אותם לחול
יוסף,
29/05/05 12:20
|
במקרה של עברינים אנשים במצוקה (הומלסים נרקומנים וכו..) המדינה צריכה לסייע להם ואם אין אפשרות והאדם מסכן את שלום הציבור , אפשר לקנות לו כרטיס טיסה ולתת לו קצת כסף ולעזור לו להגיע לשדה התעופה . יש עולים שהקליטה שלהם נכשלה והם מתגלגלים ברחובות המדינה, משרד הקליטה יכול מתוך הומניות לעזור להם לחזור לביתם , ולא לתת להם לגסוס בתל אביב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להעניש את המדינה
לילך,
29/05/05 12:15
|
אולי זה יגרום לרשות השופטת להגן על האזרחים למה לא להכניס עונשים קשים? למה מרחמים על פושעים ולא על האזרחים ההגונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שופטים, כסף וחינוך
מורדי,
29/05/05 12:11
|
ענישה כבדה היא הרתעה חשובה. סלחנות בתי המשפט ועונשי מאסר קלים יש בהם לעודד אלימות. אך צד זה הוא רק פן אחד. הפן היותר חשוב הוא החינוך. לדעתי קיצוץ שעות הלימוד, השקעה ההולכת וקטנה, לתלמיד, במערכת החינוך ''הורגת'' בסוף יותר מאשר ענישה קלה. חוסר מעש של תלמידים אחה''צ בגין סיום הלימודים בצהרים ולא בשלוש - ארבע, אי טיפול בנחשלים ובאלו שלא מוצאים להם מסגרות, הגדלת מספר התלמידים בכיתה במקום הפחתה ועוד משפיעים הרבה יותר על פרצוף החברה. כסף לנרצחים אינו תחליף לעיסוק בבעיות ובשורשיהן, ואני בטוח שאין זה הכיוון הנכון לפתרון - האם הכסף יענה את הכל??? ודאי שלא, אך את המעט שיש צריך לנתב לפתרון הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מסכימה עם תגובה 2
סימה,
29/05/05 12:10
|
צריך להשקיע את הכסף והמשאבים לחנך את הנוער לסובלנות ולחוסר אלימות. שהמדינה תשקיע בחינוך, בהסברה כדי למנוע אלימות. והמפלצת הזו צריכה להיות סגורה בכלא ולא לצאת לחופשות של שתיה וסמים. שום דבר לא יפצה את המשפחה הזו על אבדן היקר להם מכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשקיע בחינוך? פופוליזם זול
ויסברגר הניה,
קרית ים,
29/05/05 12:41
|
במדינה כמו ישראל שבה בנימין נתניהו דואג לפערים עצומים בין עשירים לעניים, שבה יש עליה מאתיופיה שנדונה מראש להשתרך בתחתית החברה הישראלית בלי כל סיכוי להשתלב ולהצליח, מדינה שבה יש תרבות של אלימות, כוחנות, בריונות - אין כל סיכוי לפתור את העניין בחינוך אלא על ידי חקיקה וענישה מרתיעה. את מי יחנכו? את אלה שמתגלגלים ברחובות ושלהורים שלהם אין עוד שליטה עליהם בגלל פער תרבותי הלם מעבר משבר קליטה או חוסר התאמה? את מי יחנכו, את רבבות אוהדי הכדורגל שבאים לכסח ולקלל? את הנוער שבא לפאבים ללכת מכות ולהשתכר? את העולים שהביאו עמם תרבות של שתייה? את החרדים שלא לומדים את חוקי המדינה ואת הלכות העולם ולא מכבדים ומצייתים לחוק? את הבדואים בנגב שנוהגים כמו במערב הפרוע? את חברי מכרז הליכוד שעושים במדינה כבתוך שלהם? את מי יש פה לחנך ואיך רוצים לחנך כשמפטרים אלפי מורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Henia
jacob,
overseas,
29/05/05 16:11
|
your are so right,that i wonder if we as a state going to make it.i hope poeple like you will never leave this country ,not like me-who did not find power in himself to have a family and life in israel,as long las poeple like you exist -we have a chance.and i promise you i will never vote for the likud anymore,i prefer to have there Mr. Tibi,then this bunch of garbage
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לפצות ע''ח המדינה?
המפצע,
רמת פיצועים,
29/05/05 12:08
|
ח''כ רשף - אולי תפצע מכיסך הפרטי? מצאת דרך נוספת לחלוב את האזרח הקטן? למה שהכנסת העלובה והפתטית לא תפצע מכיסם של חברי הכנסת, שחוץ מלאונן ולהיות מושחתים, אינם מסוגלים להעביר חוקים רציניים נגד האלימים בחברתנו (?) טמבל נוסף מסידרת ה-120 פצע את פיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט כן
ערן חורי,
30/05/05 00:46
|
חובת המדינה להגן על האזרח. (כפי שחובת האזרח להגן על המדינה, אגב). נכשלה בה? עליה לפצותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צ'פי אתה ענק בדורך
צחי,
חיפה,
29/05/05 12:05
|
איפה כל השלגים והפריצקים ויסינובים לידך. אתה שאקל ענק. עוד כמה חברי כנסת כמוך והכנסת תראה אחרת לגמרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ'פי בכלל נמוך כמו גמד
ל"ת
מיכל,
תל אביב,
29/05/05 12:42
|
|
 |
2.
כסף? טפלו בבעית האלימות!
לא מאמינה,
29/05/05 11:55
|
כסף ? כסף ימלא את מקומה של הנרצחת? טפלו בכל האלימות, בכל המגזרים בכל הרמות. עלבון נוסף למשפחה שממילא איבדה את היקר לה מכל.
משתתפת בצערה הגדול של המשפחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת את החכמה שברעיון.
אזרח,
29/05/05 12:16
|
נכון, שום כסף בעולם לא יכול להחליף בן משפחה שנרצח. אבל, אם למדינה זה יעלה כסף, והרבה כסף, אולי מישהו שם למעלה יתחיל להבין שיש לטפל באלימות, אם לא למען האזרחים, אז למען החיסכון התקציבי.
יכול להיות שזה יביא מישהו לעשות את החשבון האמיתי בפעם הבאה כשירצו לקצץ במשטרה או בטיפול בנוער מוזנח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ח''כ רשף חן יש לי רעיון אחר
Erez,
29/05/05 11:42
|
במקום לטפל בנפגעים בו נטפל קודם כל בעבריינים. הצעה לחוק : לרוצחים יוגדר פסק דין מוות ,או מאסר עולם אמיתי (לכל החיים ללא הקצבה) מה שטוב לחגי עמיר מתאים לכל רוצח. אין חופשות מהכלא ,לא ל-24 שעות ולא ל 48- שעות. עבריין אלימות לאחר שחוזר על אותה עבירה פעמיים שלוש יוכנס לכלא לזמן בלתי מוגבל.. רכושו של רוצח יועבר לטובת המדינה לקרן שתממן את הוצאות משפחות הנרצחים או הנפגעים. ח''כ רשף חן תחשוב על זה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי יוצאים מהכלל?
שביל הזהב,
29/05/05 12:05
|
אתה רוצה עונש מוות גם לאישה שרצחה את בעלה לאחר שהתעלל בה שנים? לאב שרצח פדופיל שהתעלל בביתו? אין הצדקה לרצח משום סוג, אבל אתה רוצה לשלול גם התחשבות בנסיבות מקילות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשביל הזהב חבל שאתה לא מבין
Erez,
29/05/05 17:52
|
עונש מוות אינו דבר שמוטל אוטמטית על כל מי שנטל חיים ,ישנן נסיבות כאלה ואחרות וכאלה שמקילות ומתחשבות בנסיבות. לכן תגובתך פשוט לא במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך ב 100 אחוז.
ל"ת
שירלי,
29/05/05 12:02
|
|