 |
13.
מכתב לסטיב אדלר כבוד השופט
אייל,
אפילה בדרום,
31/05/05 18:01
|
כבוד השופט מר אדלר ,הרי ברור מעל לכל ספק כי הפיטורין נועדו להפעלת לחץ על אירגוני המוריםלקבל את דברת ,לכן יש להפריד הפרדה מוחלטת בין הסוגיות,יש לבטל את מכתבי הפיטורין ורק לאחר מכן ישבו באירגונים לדון בדו''ח דברע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אולי כבוד השופט ישלח את
עין צופיה,
31/05/05 13:03
|
משרד החינוך להכין שיעורי בית, ולבדוק דרכים נוספות לחיסכון בתקציב בנוסף לפיטורים אוטומטיים של מורים בלבד. המסדרונות הרבים והמרווחים של משרד החינוך בכל הארץ מלאים מפקחים ופקידים שגם מהם אפשר לפטר, לפחות באופן יחסי לפיטורי המורים. אם מפטרים אלפי מורים, מה עומדים לעשות עם המפקחים שאמורים לפקח עליהם?? ועם הפקידים שצריכים לטפל בהם?? אדוני השופט, גם זו רפורמה חשובה שמשרד החינוך צריך לעשות במטרה לחסוך הוצאות מיותרות. עד כה נמנעו מלעשות זאת, כיוון שהמורים הנם הגוף הכי פחות מוגן מפני הפיטורים. הלוואי ותבוא סוף סוף דרישה רשמית לרפורמה כזו. והלוואי ותבוא סוף סוף תמיכה אמיתית למורים המופקרים לאנחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פיטורי שרים הוקפאו עד הבחירות
ל"ת
מיסטר קלפי,
31/05/05 12:34
|
|
 |
10.
מדוע להשהות את ניקוי האורוות ?
נעמן,
שפוי,
31/05/05 08:11
|
חייבים לנקות את האורוות המצחינות ששמם חדרי מורים. מלאים בעדר של בורים, טפשים ובוגרי מכללות דמיקולו. אסור להשהות את ניקוי האורוות, כי מנהיגיהם המושחתים של אגודי המורים יעשו הכל בכדי למשוך עוד ועוד את המו''מ ולהרוס עוד יותר את מערכת החינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן דמיקולו? מה זה?
מורתך הנאמנה,
31/05/05 12:40
|
אז ראשית לנקות את האורוות מחזירים! ומי צועד בראשם? נעמן השפוי מדמיקולו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתכן מאוד
א,
31/05/05 09:05
|
שזו היתה האוירה בה גדלת. אבל אני נותן קרדיט גם להורים שגידלו אותך על הגסות ומה שיותר ברור - הטפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מייחס את זה לוסרמן ובן-שבת
נעמן,
שפוי,
31/05/05 09:18
|
הקרימינלים שאתם המורים בחרתם. בחרתם אנשים בצלמכם ובדמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתי אתה הסתכלת בראי ולא בכית?
ל"ת
מריאנה,
31/05/05 12:46
|
|
 |
זו תגובה מכוערת המעידה על המגי
מורה מהשורה,
31/05/05 08:45
|
חדרי המורים מלאים בבני אדם! הם קיבלו הכשרה ואישור לעסוק במקצועם. רובם נותנים את הנשמה ויותר מזה למרות כל הקשיים הנערמים לפניהם כל הזמן וההתנקלויות. מגיע להם הערכה כבוד ופיצוי ולא השתלחות מכוערת, אינפנטילית וחסרת אנושיות שכזו. שב בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורה מהשורה, את לא יודעת לאיית
נעמן,
שפוי,
31/05/05 10:11
|
מתנקלים?? ואת עוד מעיזה בשיא חוצפתך להגן על המורים. נקווה שאת ודומייך בדרך החוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן השפוי? מדמיקולו.
מורתך האהובה,
31/05/05 12:43
|
איפה למדת?בדיר? באורווה?בדמיקולו?מה עם תרגום לקישקושים שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורים אולי הם בני אדם
נעמן,
שפוי,
31/05/05 09:17
|
אולי הם מוציאים את הנשמה אולי הם קורעים את עצמם אבל זה לא עושה אותם לחכמים יותר, מוצלחים יותר או לאינטיליגנטיים יותר.
רובם של המורים - פשוט טפשים, בורים וחסרי אינטיליגנציה. במלים אחרות חסרי-התאמה לתפקידם.
ראי את הישגי התלמידים בשנים האחרונות. ראי את האלימות הגואה. ראי את ראשי הארגונים שבחרתם. קרימינלים אחד אחד.
צריך לנקות את חדרי המורים, להעניק למעט המוכשרים שיוותרו שם יותר (והרבה הרבה יותר) כסף. בקיצור, דו''ח דברת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לקחת כדור היום נעמנצ'וק
אייל,
אפילה בדרום,
31/05/05 17:58
|
מה קרה נעמן לא לקחת כדור היום נעמן??.??? ברורו לנו כעת כי יש לך סטיה כמו הסוטים המתקשרים לבתי נעדרים ,וטוענים כי ראו אותם בקיצור אתה אחד מהחולים הרוקדים על הדם אז לך קח כדור ותנוח בשלום על משכבך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערה אחרונה - אתה לא ראוי לתגו
ל"ת
מורה מהשורה,
31/05/05 09:55
|
|
 |
9.
לא לוותר
מאוכזב,
31/05/05 06:37
|
|
 |
8.
רפורמה במערכת ה''משפט''
א,
31/05/05 06:29
|
כמו במערכת החינוך - דרושה בהקדם רפורמה בבתי המשפט. ויפה שעה אחת קודם. ה''שופטים'' הם האלופים בעינוי דין. אני ממליץ להתחיל בנשיא המושחת של בית המשפט העליון ובאשתו שישבה ב''דיון'' שעסק בפיטורי מורים וכידוע זכתה לתפקידה רק בזכות כישוריה הבלתי רגילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא לותר
cinege,
צפון,
31/05/05 05:45
|
יש להמשיך במעבק נגד הרפורמה ונגד משרד החינוך והעומדת בראשו. אין מדובר בשיפור החינוך אלא שאיפות פוליטיות אישיות של הגב' ליבנת. לטובת החינוך ולטובת ילדי ישראל על האירגוניפ ללכת עד הסוף ,כולל השבתה כללית של המערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
להשבתה כללית
משבית,
31/05/05 01:21
|
דו''ח דוברת זו פארסה מושלמת המתעלמת לגמרי מהעובדה שיש 42 תלמידים בכיתה כשהאידאלי הוא 21 לפי מונטסורי מייסדת החינוך המודרני. הדוח מנסה להשאיר בקופת המדינה קצת כסף כדי לממן משכורות של בכירים בשירות הציבורי. לכן אין ברירה לכל השכירים הממוצעים במדינת ישראל אלא להשבית את כל המשק עד לזעזע את עמודי החברה הרקובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להשבית את כל מערכת החינוך.
צפצפ,
31/05/05 01:02
|
אני לא סומך על מערכת המשפט שבה רוב העוזרים המשפטיים והמיתמחים הינם או קרובי מישפחה או מונו בנוהל פגום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פיטורים כשרים?
אמא,
31/05/05 00:35
|
בתי המשפט שמשחררים אנסים רוצחים ופושעים , שמתעלמים מפשעים של נבחרי ציבור נותנים חותמת כשרות לפיטורים המונים שיגרמו נזק למערכת החינוך ויפגעו בתלמידים שיקבלו כיתות צפופות יותר ופחות שעות לימוד. השופטים ''המכובדים'' מנותקים מטובת העם והאזרחים והולכים בעינים עצומות אחרי הכוחניות של הפושעים והדיקטטורים. תתבישו לכם. שופטים? שוטים זאת המילה. הגיע הזמן שתתעוררו ותבדקו את עצמכם ,לאן אתם מובילים את המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה חוקי פה?
אאאא,
31/05/05 00:26
|
לפטר אלפי מורים כדי לכפות איזה רפורמה שלא מקובלת על רב רובו של העם זה חוקי? מה זה חוקי? לזרוק אלפי עובדים זה חוקי? השופטים מתעלמים מהשקר שנחשף . יש כסף אז מה הסיבה? השופטים לא קולטים את הטירוף? מאין תבוא הישועה? משהו מסריח פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אדלר הפך למשת''פ של השלטון
דרור,
רמת גן,
31/05/05 00:15
|
משופט שהוציא תחת ידיו פסקי דין חדשניים, שחיזקו את השכירים מול עריצות המעסיקים, הוא הפך לפודל, אחרי שטומי באנקר, כשר המשפטים, הצליח לכופף אותו כאשר איים לגזול את עצמאותו של ביה''ד לעבודה.
חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אל יאוש - דו''ח דוברת לא יהיה!!
מורה מהשורה,
31/05/05 00:10
|
אכן חטפנו חבטה רצינית. זו לא הפתעה. זו הייתה טעות ללכת לבית המשפט. החוק היבש הפעם הוא דוגמא לניתוק מהמציאות ולעיוורון מוסרי. כמה שראשי האירגונים לא רוצים להגיע לשביתה טוטאלית - לא תהייה להם ברירה. במדינה רקובה שבה הכול מתנהל בכוח - רק כוח ינצח. שביתה טוטאלית של מוסדות החינוך מיד. לא משא ומתן ולא בטיח. אין עם מי לדבר. עם כל הכבוד לבית המשפט לעינייני עבודה החלטתו היום תרמה תרומה גדולה להנצחת תרבות השקר והכוח בישראל. החלטה אומללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והיכן מפלגת העבודה?
עדי,
באר שבע,
31/05/05 08:16
|
חינוך אינו מתנהל בחלל ריק. מערכת החינוך מקיימת יחסי גומלין עם המערכת הפוליטית. שרת החינוך יחד עם שר האוצר החליטו להרוס את כל מוקדי הכוח שעלולים להפריע להם בהפרטה הפרועה במשק. ארגוני המורים הם עוד גוף המפריע לממשלה בהפרטה הפרועה, שתדרדר את החברה הישראלית לתוהו ובוהו. אגב, האם שמתם לב ששלמה דוברת, שהגה ויצר את התכנית על פי שיקולים של איש עסקים קר , כבר מזמן אינו בתמונה.
פרשת ההאזנות מוכיחה את הסגנון האלים והבוטה של העולם שלימור לבנת כל כך מעריצה. בל נופתע - הפשע ייכנס גם לכיתות. ציונים יינתנו על פי מידת הפחד של המורים מהורים אלימים ומעשירים בעלי חברות. וזוהי רק ההתחלה.
והיכן מפלגת העבודה ? מדוע היא שותקת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפלגת העבודה שבוייה בהיתנתקות!
ל"ת
ישראלה,
31/05/05 10:42
|
|
 |
גם בגוש קטיף אומרים זה לא יהיה
עמית,
ירושלים,
31/05/05 07:59
|
יש דברים שהם כל כך לא הגיוניים, וכל כך לא מוסריים, עד שאתה לא מאמין שמישהו ירשה לעצמו לעשות אותם. לפעמים המציאות לא מסבירה פנים למי שחושב בהגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופטימיות מופרזת
מורה לשעבר,
31/05/05 06:44
|
הדו''ח ייושם ועוד איך ויהיה שלב נוסף במסלול שהביא את האינטגרציה ועוד אסונות רבים. כל עוד המורים ''מיוצגים'' ע''י ארגונים אימפוטנטיים שדואגים לעצמם בלבד או שמישהו מחזיק אותם בביצים (למה רן ארז לא נשפט אלא ''הסתפקו'' במעצרו), לא יזוז שום דבר. כמו שאפשרו להתעלל במורים לא קבועים ולאט לאט אפשרו לפטר גם בעלי קביעות - הסחף רק יימשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כדין'',ללא מוסרי/תאום א-מורים
ל"ת
צריך להתבונן,
בערכיות.,
31/05/05 07:52
|
|
 |
עוגמת הנפש מפיטורים היא כלל עם
ל"ת
שכחו שעיקר הם:,
אדם ובטחונו.,
31/05/05 09:42
|
|
 |
חנוך+בטחון+רפואה=כלכלי בטווח-א
אז כדאי לשקול,
בכל ההיבטים.,
31/05/05 09:40
|
ויש כמובן עוד הרבה נושאים שניחיצותם לא נימדדת רק כלכלית. במערכות עיסקיות השיקולים הם בעיקר כלכליים / ארגוניים. כגון : בנקים , היי-טק , מפעלי ייצור למיניהם ועוד... וחייב להיות כך. אף אחד לא מצפה שביה''ס או בסיס צהלי או בתי חולים יהיו ריווחיים ויכניסו כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד ל-י.וסרמן,ארז.נאבק על
החנוך באמת.נכון,
וביושר.קרא/י,
31/05/05 09:23
|
ובכל המישורים : ערכי /מוסרי, משפטית /מקצועית ,הסברה / תקשורתית. כי מעמד המורים חשוב לדמותה של המדינה. כשכולם מאוחדים : דתי+חילוני+מסורתי ,ימין+מרכז +שמאל , כל הדיעות.
הגב לתגובה זו
|
|