 |
56.
קרוא וכתוב
דרומי,
01/06/05 02:07
|
במדינה המטורפת שלנו כבר אנשים שכחו לקרוא את המילה הכתובה ולהבין לבד. הרי מה אמר בוגי: אם יהיה שלום קבע שייחתם וימומש עם ממשלה סורית אחראית, אזי, אם יוחלט לרדת מהגולן במשא ומתן ישראל יכולה לקחת את הסיכון ולא לחשוש מן ההיבט הבטחוני. חזקה על בוגי שהוא יודע מה יש היום לצהל כדי לבצע זאת. מציע לכל כותבי התגובות להאמין לו יותר מאש לגילה גמליאל הנילעגת והמושחתת. נהיינו מדינה של אהבלים שכל אנאלפאביתתוקע איזה נוד וחושב שאם הוא המרכז הליכוד זה חשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לוותר אפשר על הכל...
ישראל,
01/06/05 00:50
|
אנחנו בעצם כמעט מוותרים על הכל בזמן האחרון... מוותרים לטרור הפלשתינאי-ערבי... מוותרים למצרים על הפרות הסכם השלום... מוותרים לאיראנים על פיתוח פצצת-אטום... מוותרים לאמריקאים על בגידה והיתול בנו... מוותרים לשרון ושותפיו על השחיתות החוגגת... מוותרים על עזה... מוותרים על ביטחון... מוותרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יעלון
אשר,
נגב,
31/05/05 19:15
|
מדינת ישראל שלחה אותי ועוד כמה חברים לכבוש את רמת הגולן במלחמת יום כיפור . מדינת ישראל החליטה שראוי ורצוי לסכן את חיי וחיי חברי (אחדים נהרגו) לצורך שליטה ברמת הגולן. לפי אותו הגיון אפשר לומר שמדינת ישראל יכולה בלי קיבוץ גרופית .תל אביב לא תרגיש בחסרונו של האזרח יעלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יעלון טוב שזרקו אותך שמאלן.
ל"ת
יעלון,
השמאל הקצוני,
31/05/05 18:35
|
|
 |
52.
אם, אם ואם ? מה הלחץ
חיים פאר,
31/05/05 17:26
|
מה הלחץ ? ''אם ייכון שלום מלא ותימצא מנהיגות אחראית בסוריה - ניתן לוותר על רמת-הגולן'' יש במדינה אדם אחד שחושב אחרת ? התנאים הם - שלום מלא - ומנהיגות אחראית. אני מקווה כשזה יקרה גם לנו תהיה מנהיגות אחראית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
''אחי בגדו כמו נחל'' (איוב ו טו)
ל"ת
יהודי נאמן,
31/05/05 17:15
|
|
 |
50.
ראינו אתכם במלחמת יום הכיפורים
ל"ת
הלן הופמן,
ירושלים,
31/05/05 17:10
|
|
 |
49.
אפשר לוותר על יעלון
ל"ת
מוטי,
31/05/05 13:04
|
|
 |
48.
תל אביב גם תוכל להגן על עצמה
תושב חלם,
31/05/05 12:50
|
לכן תושב חלם עומד על הקביעה כי ניתן להחזיר את כל האדמות הכבושות כולל יפו ולהחזיק את תל אביב בלבד. זאת עקב חרושת שמועות האומרות כי תל אביב תוכל להגן על עצמה. (עמוק מתוך מרתפי הקריה) השמועות אומרות שאפשר גם להסתפק ברמת אביב ג' בלבד. (''נוכל לוותר גם על הקריה'' נשמע הרמטכ''ל אומר למקורביו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הצהרות מנוגדות
אלי,
31/05/05 12:41
|
הרמטכ''ל היוצא, יצא בשתי הכרזות מנגודות אחת לשניה, האחת לגבי ההתנתקות והשניה לגבי רמת הגולן. כשהוא יודע בוודאות מוחלטת, כי הערבים ככלל, לעולם לא יסכימו לשום סידור, שבסופו מדינת ישראל תישאר על המפה. כי אך אפשר להגיד שאפשר לרדת מהגולן, (ניסוח המשפט לא כל כך חשוב) ובאותה נשימה להגיד שזה מסוכן להתנתק. נכון יגידו שזה סתם דיבורים לשם צרכים פנימיים. (של מי) אבל העובדה היא כי כל וויתור, בדיבור והצהרה מעמיד אותנו בעמדת פתיחה שונה. (זוכרים שפעם המילה עם ''פלאסטיני'' היתה אסורה בתכלית האיסור) שבדרך כלל היא לרעתינו.כי זוהיא המציאות במזה''ת ''החדש''. וכל השאר זה רק תאוריות ומשאלות לב חסרות בסיס ומציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עם הרמטכ''ל חלוץ אפשר
לישון בשקט !!,
31/05/05 12:29
|
בזמן מלחמת העורף לא היה מקום ל''יורים ובוכים''. כפי שהחמאס לא בכה ששלח נערים ונערות להתפוצץ ולרצוח, כך לא צריך לבכות כשחיסול רוצחי חמאס מפיל גם את האוכלוסייה האזרחית שנתנה להם מחסה.
ועוד הערה:
הראיון הראשון של רמטכ''ל לעיתון ערבי-ישראלי זה לא ראיון ראשון של רמטכ''ל ישראלי לעיתון ערבי ממדינה ערבית. אם זאת מוזר שב57 שנות מדינה לא התפנה אף רמטכ''ל להתראיין לעיתון ערבי ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תיזהר לא לישון איתו יותר
מדי בשקט - כי,
31/05/05 15:46
|
|
 |
45.
ומדוע לא ליזום-מדינה דרוזית
גולני,
צפת,
31/05/05 12:18
|
יעלון שולף מבלי לחשוב ולכן מתאים להיות פוליטקאי ישראלי. הייתי מצפה ליותר יצירתיות כמו למשל למדינה דרוזית עצמאית ומפורזת שתהיה אזור סחר ותירות חופשי וכו ' ותבודד בין ישראל לסוריה. רק אזרחים דרוזים מסוריה ,לבנון וישראל שירצו לגור בה יהיו חופשיים לעשות כך , אחרי 20 שנה הממשלה הדרוזית שם תחליט לגבי קליטת אחרים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לכל השמאלנים:בוגי שלכם , לפחות
יוסקוביץ מאיר,
31/05/05 12:16
|
לפחות תקשיבו לו בנושא ההתנתקות... בוגי לא בצד שלי באידיאולוגיה של ארץ ישראל. הוא איש שמאל מובהק ובעד מדינה פלסטינית. כך הוא גם בעד נסיגה מרמה''ג. בעיניו מבחינה בטחונית אסור לסגת כעת ולבצע את תכנית ההתנתקות (''רוח גבית לטרור''). למה שלא תשמעו לאיש שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אדון ברופמן קראת
שי,
אשדוד,
31/05/05 12:03
|
אדון ברופמן קראת את הידיעה על נוער היטלר בישראל?????? יש לך אולי פיתרון בישביל זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אפשרי הסדר הוגן על רמת הגולן !
משה מ,,,,
בת ים,
31/05/05 11:43
|
הסדר הוגן לרמת הגולן א, הסורים לא מקדשים את הגבול הבין לאומי (שנקבע בין הבריטים והצרפתים) מה שמקל על הסגת ההסדר ב, עניין הכבוד מאוד חשוב בעיני הערבים לכן אם ישראל זוכה בשינוי לטובתה צריך שגם יקבלו משהו בתמורה ג,חלק גדול מרמת הגולן חשוב מאוד לביטחון ישראל לכן ההסדר מחייב פשרה על הגולן . ובתמורה יקבלו את החוף הצפון מזרחי של הכינרת . ובעזרת מימון בין לאומי יפתחו פרויקט תיירותי גדול ומכניס דבר שלא היה להם קודם לכן ותהיה להם גישה חופשית מהגבול שיקבע אל הפרויקט באמצעות גשר עילי או מנהרה כך יצאו שני הצדדים נישכרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אידיוט! איך הוא מעז?
ישראלי,
31/05/05 11:37
|
|
 |
40.
אפשר לוותר על יעלון וטוב שפוטר
ל"ת
המוותר הגדול,
גרופית,
31/05/05 11:36
|
|
 |
39.
אפשר לוותר גם על קיבוץ גרופית
ל"ת
שכנא,
ירושלים,
31/05/05 11:35
|
|
 |
בבקשה
גרופית,
01/06/05 02:01
|
שמע, אם אתם מוותרים עלינו, אנחנו מעדיפים לעבור לצפון נורבגיה. תודה מראש. אם אפשר אז באוגוסט חברי קיבוץ גרופית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לוותר כדי להתפשר
ל"ת
אזרח ריאלי,
31/05/05 12:40
|
|
 |
38.
טפשות מדהימה!
מיכאל ברגמן,
31/05/05 11:32
|
הוא אומר שישראל תוכל להגן על עצמה בלי רמת הגולן, אבל רק במידה ויהיה שלום. אבל אם ישראל צריכה להגן על עצמה כלומר אין שלום, לא? הרי ברור ש''הגנה'' דרושה מאויבים, לא מחברים. כאילו דה כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עכשיו שאני חושב על זה טוב שמופ
אושר,
31/05/05 11:31
|
עכשיו שאני חושב על זה טוב שמופז העיף אותו ובדרך שהוא העיף אותו עכשיו אני מבין למה השמאל הגן על מופז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אז מופז לא כ''כ טיפש שסלק אותו.
ל"ת
יעלון=דיין=ברק.,
31/05/05 11:18
|
|
 |
יעלון איש איכות
אזרח,
שרון,
31/05/05 12:39
|
יש עוד אנשים טובים שפויים ולא מושחתים שאתה יכול ללעוג להם. אתם בדרך הנכונה כפי שהכרזתם בבחירות להרס המפעל הציוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל מסיבות אחרות לגמרי
צודק,
31/05/05 11:38
|
אם דן חלוץ היה צריך לחכות עוד שנה רק כדי לדעת אם הוא יהיה רמטכ''ל הוא היה פורש ומייד מצטרף לליכוד.(והסיכוי היה קטן-כמו שקרה לוילנאי ודיין שהסגן רמטכ''ל שבא אחריהם עקף אותם לרמטכ''לות ובליכוד הוא כבר היה בתקופות הקצרות שהיה אזרח) בתור מצטרף טרי הוא היה מאיים על המשבצת הפוליטית של מופז (הגיבור הספרדי-ע''ע איציק מרדכי) והיה עוקף אותו מימין על תמיכתו בהתנתקות. מופז קרא את המפה והחליט לשחרר את בוגי שהוא סתם קיבוצניק שמאלן (ובעיניי גדול הרמטכ''לים אי פעם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לישלול
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
31/05/05 11:17
|
מהרמטכל את דרגות הרמטכלות ואפילו לא רבט להשאיר לו שום דבר לא נעלייםו לא סנדליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הפלא בעיני הוא!
ד. שרון,
המרכז,
31/05/05 11:16
|
שבדרך כלל יהודי אירופה יוצאי דור שני ושלישי לשואה, הם אלה שמצדדים בגדר הפרדה (מזכיר את הגיטו) החזרת שטחים יהודיים ששוחררו כתוצאה ממלחמות שנכפו עלינו!
מחוות ללא סוף וללא תמורה לפלסטינים, האם לא הספיק כל עלילות הדם והשואה, כדי לסגור את יהודי המדינה היחידה בעולם שיש ליהודים בגבולות 1967? ואין שום בטחון כי זה באמת יהיה סוף הנסיגה מהשטחים ששוחררו כאמור במלחמה שנכפתה עלינו. האם כל מי שמשתחרר מהצבא הופך את דיעותיו בין לילה? מי יכול להסביר מדוע זה קורה? כי הרי המציאות בשטח היא שקובעת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופלא בעיניי הוא!
ז. קטון,
המרכז,
31/05/05 12:12
|
שמלבד זאת שבדרך כלל יהודי אירופה יוצאי דור שני ושלישי לשואה הם בעד חזרה ל''גבולות אושוויץ'' (ע''ע אבא אבן) הם לא מסתפקים בכך והם בעלי המנייות העיקריים בחברות הגז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אדון יעלון הניכבד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
31/05/05 11:13
|
הרסת לעצמך את השם הטוב שלך וכרגע אני חושב שמופז צודק ואתה באמת צריך לינעול נעליים משורינות נגד טנקים דבר שני נניח שאתה צודק מדוע לותר על רמת הגולן זהו שטח ישראלי מאז ועד היום אנחנו מותרים ויתורים קשים אים הפלשטינאים עבור השלום לכן אן שום סיבה שגם הסורים יעשו כמונו ויותרו ויתורים קשים עבור השלום לטובת ישראל אני חושב שאנחנו מותרים מספיק לעולם הערבי עבור השלום צריך להיות קיזוז גם אצלם עבור השלום השלום לא יכול להיות חד צדדי בנושא מסיום מכיון שלנו בלבד גם הצד השלישי צריך לדעת לותר כמונו אני הכנסתה לעם היהודי גול עצמיצא לחופשה בחול כדי להירגע כולמ טוב פקק בתנועה אתה מצדיק את הכינוי פקק תנועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כדאי לתושבי מדינת ישראל לדעת:
דביר אלון,
גבעתיים,
31/05/05 11:12
|
שאם הם לא רוצים שהפליטה המטומטמת ביותר שפלט זה עתה האידיוט התורן תשכפל את עצמה גם לרמטכ''ל הבא וגם לזה שאחריו עד שיקום גנרל מטומטמם מספיק גם כדי ליישם את זה - להכין כבר עכשיו כמה שיותר עתודת קצונה דתית. כשהקצונה הצהלי''ת הבכירה תהיה רובה בעלת זיקה חזקה לארץ ישראל גם במישור התורני, לא יקום יותר לעולם שום אידיוט עם פליטות פה מטורפות מסוג זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בוגי הפסדת הכל
redkfeer,
31/05/05 11:10
|
באמרה המטופשת שאמרת. אולי בכל זאת יש צדק בזה שזרקו אותך. מעריץ לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אם אפשר לגרום עוד קצת נזק
אייל להב,
פתח תקווה,
31/05/05 11:07
|
לפני שאני פורש מכהונת הרמטכ''ל אז למה לא ?
ללמדנו שטעות היתה בלסלק את בוגי כעת, היה צורך לסלקו מזמן....
כשיש אידיוטים מושלמים במטכ''ל מה יגידו חיילי הקיר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אני ממש בפלא מיעלון אפילו רבין
אלי,
31/05/05 10:48
|
אמר שהפקרת הגולן היא מסכנת את ישראל אז מה קורה איתך מיסטר יעלון, רק לפני חודש אמרת נגד ההתנתקות ?.. הציעו לך גו'דב בממשלה??..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אפשר לותר על כל ארץ ישראל
aron,
jerus,
31/05/05 10:35
|
במילא המצב קטסטרופלי ואתם הפראיירים סתם משרתים בצבא אנחנו החרדים עושים פה חיים משיח יבא והכל יהיה שלנו בלי אף שריטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הגולן: אפשר לוותר על יעלון
ל"ת
גולן,
31/05/05 10:32
|
|
 |
26.
עוד אידיוט שמחפס עבודה בעבודה.
ל"ת
פטפטנים נמאסתם.,
31/05/05 10:20
|
|
 |
25.
מכירת סוף העונה?!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
31/05/05 10:09
|
|
 |
24.
שיעלון ישתוק
ציון,
אשדוד,
31/05/05 10:08
|
לא רוצה להעליב את בוגי אבל עדיף שישתוק ,ולא לגרום נזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כמה שיותר מהר שתפרוש יהיה יותר
רמת הגולן לנצח,
רמת הגולן,
31/05/05 10:04
|
כמה שיותר מהר שתפרוש יהיה יותר טוב,אני רואה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר אז תסתום ת'פה שלך למען המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בוגי תחזור לפולין או למדבר
תגובה בטלה,
31/05/05 10:02
|
|
 |
21.
וגם על אום אלפחם והמשולש לוותר
2מדינות לשני,
עמים?לא בטוח,
31/05/05 10:01
|
מעניין מדוע היהודים היקרים שלנו מתרכזים רק בהיפרדות מישובים יהודיים, כאשר לכולם ידוע שהפלסטינים בתוך ישראל יהפכו לרוב במדינה. איפה השכל של האנשים במדינה הזאת?!!! להיפרד לשלום מהמשולש, ואדי ערה לאלתר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יהיה צפוף בבחירות במר''ץ
על 4 המנדטים,
31/05/05 10:01
|
|
 |
19.
צודק,הבעיה האמיתית שלנו זה
ל"ת
הסוס הטרויאני,
שביןהנהר לים,
31/05/05 09:57
|
|
 |
18.
לוותר?
רציונל,
השרון,
31/05/05 09:56
|
בטח, בטח. אפשר גם להסתדר עם במקום הבית עם עם איקון בית במחשב. עד לאן מגיע טפשות של היהודים? רחוק מאוד, אם אין לבן אדם שורשים ביהדות- ובוגי הוכיח לנו את זה עם האמירה האומללה שלו עכשיו!!! לך הביתה ותקח איתך את שרון אם אפשר- נמעסתם עלינו!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חסר תבונה מדינית
גל חן,
31/05/05 09:51
|
חסר תבונה מדיניות וראייה הסטורית - גם קדימה וגם אחורה. מה קרה? אם איזשהו הסכם צרפתי בריטי חילק את המזרח התיכון ונתן לסורים קרקעות זה אומר שיש להם זכות יותר מלנו? אנחנו עוד מעט נמצאים תקופה ארוכה יותר מהם במקום שלא נדבר על הנסיבות שבגינן אנחנו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי
עדי,
31/05/05 11:29
|
אני מסכימה ב100% עם גל חן. הייתי רוצה מאוד שלום עם שכנינו אבל אני לא יכולה לסמוך עליהם אפילו לא ב-50% שהם(הסורים) לא יתקפו תראו את השלום עם מצרים.... אי אפשר לקרוא לזה ממש שלום... ואפילו עם הירדנים שהם הכי נורמאלים מכולם הוא ממש ממש קר. אז הסורים שעזרו לחיזבאללה וכו' עליהם לסמוך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אפשר גם לוותר על פרצופך העלוב
אייל,
31/05/05 09:49
|
|
 |
למספר 16 - מסכים אתך.
ל"ת
עם הגולן,
31/05/05 10:48
|
|
 |
תגובה
ירון,
31/05/05 12:05
|
|
 |
15.
גם אחרי הנסיגה מרמלה ויפו
ד,
31/05/05 09:39
|
כאשר נסתגר בגטאות בתל אביב וכפר סבא גם נוכל להגן על עצמנו - נבנה חומה גבוהה גבוהה, ואף אחד לא יוכל לעשות לנו שום דבר. נוכל גם להגן על עצמנו כאשר נעמוד בתור לקבל ויזות לאמריקה או דרום אמריקה או לכל מקום שיסכים לפתוח את שעריו ליהודים הנמלטים על נפשם. יש לנו נסיון.
הגטאות הראשונים באירופה נבנו על מנת להגן על היהודים, ולא רק משיקולים של אפליה ואנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
על רמת הגולן?... על יעלון!...
ל"ת
י,
31/05/05 09:33
|
|
 |
13.
אבן
המאמין,
הרי יהודה,
31/05/05 09:32
|
אבן שזורק טיפש אחד לבאר מאה חכמים יתאמצו כדי להוציא אותה. אין ולא תיהיה פשרה לעולם על:הר הבית,בקעת הירדן,רמת הגולן וגושי ההיתישבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 13
ממ,
31/05/05 09:53
|
כל מי שלא מאמין בשלום והיה ויגיע, ראשו וליבו עשויים מ..אבן ובשיכלו יש עודף של קש, עכשיו לנושא רמת הגולן, במידה ויוצר הסכם שלום לדורות וכניסיון נבדוק זאת ל50 שנים הבאות ולאחר מיכן ובתנאי פירוז מלאים ואו אז נגיע לנחלה ולתקווה, בינתיים אל תדבר שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-ממ
במידה ו....,
31/05/05 10:22
|
האוטופיה שאתה מדבר (מקשקש) עליה תקרה רק אחרי שירד שלג בסהרה.
זה כמו להגיד שאם הסורים היו אמריקאים אפשר היה לעשות שלום ולסגת - אבל זה לא יהיה וכל מה שיזכרו זה שרמטכ''ל ישראלי אמר שאפשר בלי רמת הגולן! למה לעשות נזק? חסר לנו בעיות?
בוגי תשתוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
משה אני מאוכזב ממך!!!
ל"ת
דן,
31/05/05 09:31
|
|
 |
11.
ישראל יכולה גם בלי בוגי
יאלה..,
31/05/05 09:30
|
|
 |
10.
בנתיים אפשר לוותר עליך בוגי
blame it,
on the booge,
31/05/05 09:29
|
וכך עשו!
תשתדל לא לפלס את דרכך למפלגת העבודה ע''ח מדינת ישראל.
רמטכ''ל של מדינת ישראל עאלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בוגי, הפרות ברפת ממתינות לך.
pnina,
ארץ נעדרת,
31/05/05 09:28
|
מי שמך? שמור הגיגך המטופשים לעצמך. הרי מתוך שטח ישראל לא הצלחתם לשמור על ביטחון. שוב לרפת ואריק ל''חוותו'' סמוך לפרים ולכבשים. שם תראיינו האחד את השני והניחו לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בוגי - שמאלני ריק וחסר תוכן.
ל"ת
בוגי נמאסת!,
31/05/05 09:20
|
|
 |
7.
כנסו בבקשה
תומר,
31/05/05 09:18
|
לפי חוק בינלאומי שטח שנכבש בעקבות תקיפות שבאו ממנו שייך למדינה שכבשה אותו יעלון אתה אדיוט ומחפש כותרות לקידום עצמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי תקף את מי ב67?
טועה ומטעה,
31/05/05 09:51
|
ישראל חיכתה ליום ה5 במלחמת ששת הימים וכשראתה שסוריה אינה מצטרפת למלחמה מרצונה-ישראל עלתה על הגולן וכבשה אותו מיוזמתה. ב73 לסורים כבר היה תירוץ לנסות לכבושז בחזרה שטח שהוא שלה לפי אותו דין בינלאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות, אבל ב-67 אנחנו תקפנו
ל"ת
אותם - אידיוט!!,
31/05/05 09:37
|
|
 |
לא מדוייק, טיפש
גדי,
31/05/05 10:58
|
הזוהמה הסורית תקפה את ישראל מרמת הגולן ללא הפסקה, עד שב1967 נמאס לנו להבליג. כנ''ל לגבי הזוהמה המצרית והזוהמה הירדנית ביש''ע. מלחמת ששת הימים היתה תגובה לתוקפנות הערבית, וע''פ החוק הבינ''ל השטח ששוחרר במסגרתה שייך לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא אידיוט
ש,
31/05/05 09:26
|
הוא אמר שבמצב של אוטופיה, ישראל לא חייבת שטח שולט כדי להגן על עצמה. שהרי, אם יש אוטופיה אין צורך בהגנה עצמית. כמובן, אוטופיה היא לא דבר ריאלי - במיוחד בהתחשב בתוקפנות המייחדת את הזיהום הערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
האם זאת סלילת דרך לפולטיקה?
תומר,
31/05/05 09:17
|
|
 |
5.
שקצינים זורעים פחד כדי להתקדם
ל"ת
עמי איילון אמר,
31/05/05 09:11
|
|
 |
4.
צודק ב-100%. כל הכבוד
רעם,
ת''א,
31/05/05 09:10
|
אני מסכים לחלוטין עם בוגי. שליטה ברמה הסורית מיותרת לחלוטין ואיננה משמעותית כפי שהיתה בשנות ה-70.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות - ואני לא מבין את בוגי
רון,
31/05/05 09:31
|
זה לא רק נושא בטחוני אלא גם מים-החזרת הגולן תגרום לישראל אבדן שליטה על חלק מהכינרת.ומים,באזור הזה,הם נושא שעליו יכולה לפרוץ המלחמה הבאה. בוגי- אני מתפלא עליך.להחזיר את הגולן?אולי ניסוג לקווי 47 ונסגור עניין?אמנם הרמה-בדומה לרצועה-היא שטח שנכבש ב-67 , אך המציאות בשניהם אינה דומה כלל.הגולן חיוני ועזה,בואו נודה,היא עצם בגרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חובה להכנס
רמטכ''ל הטרנספר,
ראש המחק,
31/05/05 09:09
|
www.shame.co.il
מכינים את הקרקע לטרנספר הבא....
גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 3, רק אתם שומעים ''שלום''
אבא ללוחם,
31/05/05 09:56
|
ואתם מתחילים לעשות במכנסיים, לתת לך הצעה למרכול... שמוכר חיתולים בזול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמענו ''שלום'' רק
החזרת,
שטחים,
31/05/05 10:25
|
החזרת שטחים - וזו הטעות שלך.
אויבינו לא מזכירים את האפשרות להכיר בעצם קיומנו בשום גבול ואז באים עלובי נפש כמוך ומאשימים אותנו בחוסר רצון לשלום
איזה שלום???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אולי מישהו יכול להסביר למה?
הפוסט-טראומטי,
31/05/05 09:05
|
כל קצין בכיר מפגין תמיד עמדות ימניות קיצוניות ומתיישר עם הקו של מערכת הביטחון, עד..... שהוא משתחרר, ואז הוא פתאום הופך ליונה צחורה וסופר מתונה. מה זה אומר על תפקודו? מה זה אומר על המערכת והבעת דעות בתוכה? מה זה אומר עלינו כחברה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאיש ביטחון שלא ימני-לא מתקדם
ל"ת
עמי איילון אמר,
31/05/05 09:09
|
|
 |
1.
לחזור במהרה לגבולות 67
ל"ת
כל הכבוד לבוגי,
31/05/05 09:01
|
|