 |
22.
חובה לקרוא
עצוב,
01/06/05 20:12
|
שלום, כאן מעיין ספיר. השם בטח נשמע לכם מוכר. לא, אני לא החדרתי את הסוס הטרויאני לסלקום וגם לא לתמי 4. אני זאת שנרצחה לפני יומיים. נו, זוכרים, הסיפור עם האתיופי שרצח אותי סתם. . .? זאת אני.
בטח שמעתם את אמא שלי ברדיו. בטח בכיתם. אמרתם כמה נורא, ואז, עליתם על הסוס הטרויאני ודהרתם אל עבר השקיעה. ואני איפה? קיוויתי שהמוות שלי יחזיק קצת יותר. בכל זאת, הידרדרות החברה הישראלית, הנוער לאן, קליטת האתיופים נכשלה, החינוך מתמוטט. סימלתי את כל אלה, אבל בדיוק לחמש דקות. מה היה דחוף לכם לשחרר את הסוס הטרויאני? לא יכולתם להשאיר אותו באורווה עוד שבוע?
אני יודעת, סיפור הרצח שלי יותר קשה לעיכול מסיפור הסוס הטרויאני. בסוס יש את כל מה שאתם אוהבים. כסף, חברות ענק, מנהלים עם סיגרים, היי-טק, מחשבים. ומה יש בסיפור שלי? אתיופי שהריח דבק. וגם סתם דבק. אפילו לא דבק שלוש שניות.
אבל אולי אני אשמה. לא הצלחתי לתפוס את תשומת לבכם ליותר מחצי יום. אולי הייתי צריכה לחשוב על משהו גדול יותר. הייתי צריכה להכניס מחשב לסיפור הזה: אולי אני והאתיופי הכרנו דרך מחשב. אולי הייתי צריכה להכניס קצת ריגול: הוא עקב אחרי כמה ימים. כסף. אין כסף בסיפור שלי. כמה כבר עולה דבק? ואפילו לא דבק שלוש שניות.
אבל מה באמת יותר נוגע לחיים שלכם? שמעיין ספיר נרצחה סתם? או שסלקום מרגלת אחרי תמי 4? אולי חבל שתמי 4 לא נרצחה. או שסלקום לא הריח דבק.
טוב. להתראות. אני הולכת. רק תזכורת, אולי בכל זאת, תקדישו עוד שנייה. נערה בת 16. אתיופי . רצח. סתם. דבק. ואפילו לא שלוש שניות. אגב אם אתם שואלים את עצמכם, שלוש שניות לקח לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת עצוב
מזדהה,
05/06/05 05:15
|
עצוב!!! לצערי התקשורת עוברת ישר לאייטמים ''חמים'' יותר, ואת\ה צודק\ת, זה באמת עצוב. מעיין ספיר, מי ייתן ונשמתך תנוח בשלום. יהיי זכרך ברוך! :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בואו תכנסו לכנרת
ל"ת
סוס טבריאני,
01/06/05 17:36
|
|
 |
20.
דובק ?
דודו,
31/05/05 22:14
|
מה זה המנכ''ל של דובק רץ להגיש תלונה. מה כבר אפשר לרגל אצלם. איך עושים סרטן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בולשיט!!!!!!!!!!!!!
פולני אלמוני,
31/05/05 21:26
|
הכל בולשיט אחד גדול!!!! התקשורת מנפחת כל זבוב לפיל מבלבלת ת'שכל ומונעת מן האמת לצאת!! אנו מאמינים שרוב ה''חשודים'' נחקרים על שטויות ודברים שלא עשו כלל
נ.ב- לאשתו של נציג אמדוקס איתן שירון אל תדאגי יהיה בסדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתגובה...
יורם שם טוב,
31/05/05 22:18
|
אני מסכים עם איה ואם פולני אלמוני כל התקשורת מנפחת את העסק למימדים של החזה של פמלה אנדרסון (וזה לא הולך על שתיים!) אז כל מי שחושב שצריך לזרוק לכלא את כל ''הפושעים'' בפרשה שיחשוב שוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
................
פולני אלמוןני,
01/06/05 14:09
|
|
 |
כדי לדעת מה אני חושבת תפתחו
איה,
31/05/05 22:12
|
סוף סוף מישהו מדבר כמו שצריך לפי דעתי אמדוקס חפה מפשע!!!!!!!!
כל הכבוד לפולני האלמוני הלווי שכל עם ישראל יחשוב כמוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיה
פולני אלמוני,
31/05/05 22:39
|
תודה רבה על התמיכה והעידוד והלווי שהתקשורת תקשיב לך0...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תענישו את ניר - לט תקנו רק טמב
צבעי,
כפר כנא,
31/05/05 21:22
|
תקנו רק טמבור ואל תקנו צבעים של חברת ניר לט כי הם גנבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פרימו-סוס אמיתי
r,
31/05/05 16:43
|
|
 |
16.
חרם צרכני
רינת,
31/05/05 15:24
|
הגיע הזמן שננצל את זכותינו הבסיסית כרוכשי שירותים לבחור את הספק ממנו נרכוש שירות, נזכה את הטובים ונעניש את אלה שמנהלים עסקים פליליים על גבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני....
אריה,
31/05/05 22:18
|
ממש לא חושב כמוך כל התקשורת מנפחת את העסק למימדים של החזה של פמלה אנדרסון (וזה לא הולך על שתיים!) אז כל מי שחושב שצריך לזרוק לכלא את כל ''הפושעים'' בפרשה שיחשוב שוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קונה מהם יותר .
דורון,
ת''א,
31/05/05 15:50
|
צודקת לחלוטין לא קונה מאמדוקס יותר . האמת אין לי מושג מה הם מוכרים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך...
פולניה אלמוניה,
31/05/05 21:30
|
1.אמדוקס לא חברה שמייצרת דברים 2.וגם אם כן אין לך שום דרך להשיג אותם!!! 3. אמדוקס לא עשתה ולא אשמה בכלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
billing service
ל"ת
billing service,
31/05/05 18:06
|
|
 |
15.
שיתיעצו עם פרימו מהטריבונה
דורון,
ת''א,
31/05/05 15:20
|
הוא הוכיח את עצמו אתמול בהבאת ידיעות בלעדיות ממקור מהימן . צריך ללמוד ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בהצלחה לחברת אמדוקס
אשה של,
עובד אמדוקס,
31/05/05 15:06
|
אנחנו איתכם, בדיוק כפי שאתם הייתם איתנו ונתתם בבעלי את האמון בתקופה של השפל בעולם ההיי-טק. אנו מקוים שהחשדות נגדכם הינם חשדות שוא, ושכל העניין ייגמר בטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף גנב לתליה
ל"ת
עובד אמדוקס,
31/05/05 16:46
|
|
 |
אבל המשבר כבר נגמר
יובל,
חיפה,
31/05/05 16:00
|
למה בעלך לא עזב כבר? וחוץ מזה סביר להניח שהחברה תפטר את האנשים שסרחו ובזה יסתים הסיפור. יובל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שימו לב...
אמדוקסאי,
צןמת רעננה,
31/05/05 14:58
|
איך כל הנהלת אמדוקס תתנער משירון והוא ילך לכלא והם יצאו נקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתחשוב טוב לפני...
פולניה אלמוניה,
31/05/05 21:33
|
כדאי שתחשוב טוב לפני שאתה מדבר רק לידיעתך ה''שירון'' הזה שאתה כל כך רוצה שיילך לכלא חף מפשע ואם יש לך בעיה עם זה לך תזדיין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת חושב ככה?!
ל"ת
אמדוקסאי,
הוד השרון,
31/05/05 15:14
|
|
 |
ברור
רוני,
השרון,
31/05/05 16:04
|
הרי החברה צריכה לשמור את המוניטין. אז יפטרו את הפראייר התורן ויתנערו ממנו (בעקיפין בטח יממנו לו את ההגנה המשפטית וישלמו קצת כסף למשפחה שלו בזמן שישב בכלא כדי שלא יפתח את הפה) ובזה יסתיים הסיפור. בסך הכל זאת חברה מצויינת ולא צריך להתייחס למלעיזים. עובד של אמדוקס ברעננה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
....
פולניה אלמוניה,
31/05/05 21:36
|
אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הפעלת חוקרים ע''י בנקים
סדין אדום,
31/05/05 14:50
|
מתוך כתב התביעה שהגישו עורכי הדין יאיר אולמרט ורמי מיכאלי נגד בנק לאומי בספטמבר 2002:
'' זאת ועוד, הבנק הנתבע הפעיל במישרין חוקרים פרטיים, על פי נוהל שהוציא אקשטיין, באופן שמידע רב הושג, לכאורה, שלא כדין תוך ביצוע עבירות לכאורה על החוק, באופן שלא אפשר לתובע עשיית שימוש במידע שהושג. בגין תופעת השגת המידע, בדרכים מפוקפקות, התנהלו חקירות משטרתיות ואף הוגשו נגד חוקרים שונים כתבי אישום. החל ממחצית שנת 2001 עסקה גם העיתונות בהרחבה בנושא זה, מספר פעמים, תוך שהצביעה מפורשות על אגף הגבייה של הבנק הנתבע כסמן שלילי של התופעה.
בעטיין של הדרישות הבלתי חוקיות של הבנק להשגת מידע, הסתבר כי חלק גדול מחומר החקירה, שסיפק הבנק למשרד התובע, היה בלתי אמין לחלוטין, גרם למשרד התובע לעבודה רבה ומיותרת ולא סייע בקידום הטיפול בתיקים, אלא, אך גרם לבזבוז משאבים עצום – לבנק הנתבע ולמשרד התובע.
התובע ביקש מאקשטיין הסברים - לאחר שהדברים הסתברו לו מפרסומים נרחבים בעיתונות - הסברים אותם התחמק אקשטיין מלתת והותיר את התובע בתחושה ברורה שיש דברים בגו.
בפגישה – אחת מיני רבות – שקיים אולמרט עם אקשטיין, במשרד התובע גער אקשטיין באולמרט על כי הוא ''מחטט'' בנושא (כך הגדיר אקשטיין את השאלות שהציב בפניו אולמרט) ואמר לו מפורשות: ''החוקרים הם באחריותי, זה לא עניינך תתרחק מזה''. אולמרט לא הרפה וליווה את אקשטיין למכוניתו ובדרך אמר לו אקשטיין: ''תפסיק לנהל לי את הבנק אני צריך לעמוד ביעדים שנותנים לי ואני אעשה כל מה שצריך''.
אקשטיין אכן נהג לקיים קשרים קרובים ביותר עם משרדי החקירות, קיים עימם מפגשים תכופים, הנחה את פעולתם וטיפח אותם תוך שהוא מרבה להגדירם: ''הנבחרת שלי''. ראיות בדוקות, ברורות וחד משמעיות באשר למעורבותו העמוקה של אקשטיין בהפעלת משרדי החקירות, בדרכים פסולות שתוצאתם הייתה פגיעה בטיב המידע ויכולת השימוש בו, יוצגו לרוב בהליך זה.
כדי להבטיח את שליטתו המוחלטת של הבנק באשר לאופן השגת המידע – ובניגוד למצב שהיה קיים עובר לתחילת תקופת כהונתו - הנחה אקשטיין את הסניפים להזמין ולהנחות את החקירות במישרין ולא באמצעות משרדי עוה''ד החיצוניים, אפילו כאשר הצורך בחקירות מועלה על ידי משרדי עורכי הדין ואפילו כאשר התיק כבר נמצא בשלבי הטיפול המשפטי המתקדמים.
בשיחה עם מר ישעיהו יששכר, מנהל החובות של מרחב הדרום, אמר ישעיהו לאולמרט: ''אני לא יודע מה בנצי מנסה לעשות הוא מסבך אותנו, שמעתי שדני ארבל נחקר במשטרה בקשר למידע ממשטרת הגבולות ואני ממש חושש''….
יודגש כי התובע התריע על התופעות החמורות, כאמור, בפני עו''ד חני אבירם ועו''ד נחום ביטרמן. בשיחה ב – 4 עיניים בחדרה של אבירם היא אמרה לאולמרט: ''אותי לא מעניין מה בנצי עושה. אני כללתי בהסכם עם החוקרים סעיף שהם ישיגו את המידע כדין'' (דהיינו – הנוהל הכתוב, שאין לו קשר כלשהו עם המתרחש במציאות, הוא לכאורה ''תעודת הביטוח'' של הבנק). בפגישה בלשכתו של ביטרמן – במחצית שנת 2001 - בנוכחות עו''ד מיכאלי, העלה אולמרט את הסוגייה בשנית. אבירם, לבד מלהביט כמבינת דבר ולהגיד לביטרמן: ''אמרתי לך נחום יש כאן בעיה'', לא עשתה דבר, והנורמות הפסולות והמפוקפקות הנ''ל המשיכו להיות לחם חוקו היום יומי של הבנק עד למועד הניתוק מהתובע ותוך גרימת נזקים מתמשכים לכלל עוה''ד ולתובע בכללם. (מה קרה לאחר מכן לא יכול התובע לדעת, כמובן).
בעניין זה - כבאחרים - באה לידי ביטוי בולט הסתתרותו של הבנק אחרי נהלים, שעה שהמציאות הידועה והמוכרת לבנק הייתה הפוכה – והבנק לא נקף אצבע כדי לשנותה.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גליה מאור - המתכון להשחתה
אנונימי,
31/05/05 16:26
|
גליה מאור - מדובר באחת הפושעות הגדולות של דורנו שרק הוותרנות למעשיה היוותה כשלעצמה אבן דרך משמעותית בהידרדרות המדינה לתהום של עבריינות ופשיעה מכל הסוגים
שפת הכוח והביריונות של גליה מאור היא היום השפה הראשונה בישראל והעיברית היא רק שפה משנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גליה מאור
אנונימי,
31/05/05 15:37
|
מדובר באחת הפושעות הגדולות של דורנו שרק הוותרנות למעשיה היוותה כשלעצמה אבן דרך משמעותית בהידרדרות המדינה לתהום של עבריינות ופשיעה מכל הסוגים
שפת הכוח והביריונות של גליה מאור היא היום השפה הראשונה בישראל והעיברית היא רק שפה משנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שימו לב
אבג,
31/05/05 14:38
|
כולם צועדים לחקירות ואח''כ למעצר בית. מה זה מעצר בית. בסוף הם לא יועמדו לדין ועוד יבואו בטענות. את אבי ביטר לקחו למעצר לבית כלא. טוב אבי ביטר הוא לא גנב אלגנטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תמי 4 - מונופול דורסני ומפחיד!
צורי,
שוהם,
31/05/05 13:51
|
המדיניות של החברה הזאת היא כמו של המאפיה. עושים מתקנים שרק להם יש חלקים להחלפה ומנתקים את עצמם אם לא עשית שירות בזמן. פחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זוכרים אותי?
מעיין ספיר,
אין,
31/05/05 13:43
|
שלום, כאן מעיין ספיר. השם בטח נשמע לכם מוכר. לא, אני לא החדרתי את הסוס הטרויאני לסלקום וגם לא לתמי 4. אני זאת שנרצחה לפני יומייים. נו, זוכרים, הסיפור עם האתיופי שרצח אותי סתם...? זאת אני.
בטח שמעתם את אמא שלי ברדיו. בטח בכיתם. אמרתם כמה נורא, ואז, עליתם על הסוס הטרויאני ודהרתם אל עבר השקיעה. ואני איפה? קיוויתי שהמוות שלי יחזיק קצת יותר. בכל זאת, הידרדרות החברה הישראלית, הנוער לאן, קליטת האתיופים נכשלה, החינוך מתמוטט. סימלתי את כל אלה, אבל בדיוק לחמש דקות. מה היה דחוף לכם לשחרר את הסוס הטרויאני? לא יכולתם להשאיר אותו באורווה עוד שבוע?
אני יודעת, סיפור הרצח שלי יותר קשה לעיכול מסיפור הסוס הטרויאני. בסוס יש את כל מה שאתם אוהבים. כסף, חברות ענק, מנהלים עם סיגרים, היי-טק, מחשבים. ומה יש בסיפור שלי? אתיופי שהריח דבק. וגם סתם דבק. אפילו לא שלוש שניות.
אבל אולי אני אשמה. לא הצלחתי לתפוס את תשומת לבכם ליותר מחצי יום. אולי הייתי צריכה לחשוב על משהו גדול יותר. הייתי צריכה להכניס מחשב לסיפור הזה: אולי אני והאתיופי הכרנו דרך מחשב. אולי הייתי צריכה להכניס קצת ריגול: הוא עקב אחרי כמה ימים. כסף. אין כסף בסיפור שלי. כמה כבר עולה דבק? ואפילו לא דבק שלוש שניות.
אבל מה באמת יותר נוגע לחיים שלכם? שמעיין ספיר נרצחה סתם? או שסלקום מרגלת אחרי תמי 4? אולי חבל שתמי 4 לא נרצחה. או שסלקום לא הריח דבק.
טוב, להתראות. אני הולכת. רק תזכורת, אולי בכל זאת, תקדישו עוד שנייה. נערה בת 16. אתיופי. רצח. סתם. דבק. ואפילו לא שלוש שניות. אגב אם אתם שואלים את עצמכם, שלוש שניות לקח לו.
מעיין.
מתוך תכנית הרדיו של שי ודרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% we remember
ל"ת
ilan,
31/05/05 18:11
|
|
 |
קורע לב!
איילת,
31/05/05 14:00
|
סליחה מעיין ספיר, בשם כל העיתונאים והציבור שהספיק לשכוח כמה ''סתם'' היה המוות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
2 שימרי על קור רוח!!
ל"ת
עוד לא הוכח דבר,
31/05/05 13:40
|
|
 |
7.
4 אתה מטומטם ב ה הידיעה
עצבני,
בארץ,
31/05/05 12:53
|
4 היקר והמטומטם . כשהמציאו את הטימטום חשבו עליך ורק עליך . לחשוב שזה טוב שמרגלים אחרי העבודה שלך . רק מטומטם יכול לחשוב שזה טוב . מה טוב בזה שאתה משקיע זמן וכספים בתכנון מוצר ובא איזה מנייאק וגונב לך את העבודה שלך ? תגיד לי מטומטם יקר עכשיו זה טוב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט!!
ל"ת
איה,
31/05/05 22:14
|
|
 |
צודקת דורית(2)
ארז,
31/05/05 13:24
|
עכשיו הבנתם למה הכוונה שלה? הרי יושבים חבר'ה שמשחקים בנדמה לי.נדמה להם שכך זה טוב.שמשקיעים חודשים ושנים של עבודה ובא המתחרה ופורץ אליך ''הביתה'' ויוצא עם שלל העבודה שלך. והיא צודקת. לא היה גורע מכבודנו לצאת בשביתת מחאה.לתת להם להבין שאם יורקים עלינו זה מזמן לא גשם. היא צודקת מס. 2 מאחר ואלו מקומות העבודה שלנו.אנו ציבור העובדים / האזרחים עושים עבודה,עבודת מחקר ובאה חברה כמו סלקום / תמי 4/פאלפון/ וכו' ומרשים לעצמם לפטר יאמבה של עובדים מאחר ואנו ,הנגנבים,אלו שפרצו להם,עשו עבורם את העבודה כך שלא צריך להשקיע מאמץ או כ''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ספרים זה סטימצקי(+סוס טרויאני)
ל"ת
יוסי ז''ק,
31/05/05 12:48
|
|
 |
5.
the solution
yoni,
usa,
31/05/05 12:33
|
if anyone needs a good spyware software go to http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/d efault.mspx it is microsoft's new spyware software and it is highly recomended.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה אכפת לצרכנים בכלל? זה לטובה
אולגה,
תל אביב,
31/05/05 12:32
|
כל עוד החברות מרגלות אחת אחרי השניה, כך הן יותר משתדלות לעשות הכל בשביל הצרכן ובלשיל לפתות אותו. כך, אם סלקום ראתה שאורנג' מוזילה שיחות או נותנת שירות טוב יותר או מתכוונת אפילו- אז גם סלקום תעשה את זה. אז מה העניין? מה כבר קרה? סתם התקשורת הצהובה שלנו מנפחת כל דבר כי אין על מה לכתוב. התקשורת הדרדרה באופן נורא והפכה לממש מכוערת ודוחה. הפתרון היחיד- חשיבה ביקורתית, תחשבו, תסננו ואל תתייחסו לתקשורת ברצינות, זה כבר לא כמו פעם שכל מה שכתוב הוא מתיימר להיות נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך חלקית
אילה,
שילה,
31/05/05 15:35
|
אני מסכימה איתך שצריך לסנן כל דבר שהתקשורת אומרת וכותבת. אני ימנית ומתנחלת ולכן אני מרגישה את זה ביתר שאת. עם זאת, אינני מסכימה שריגול מייצר תחרות בריאה בין החברות. אנשי אוראנג' יודעים לקרוא והם יכולים לדעת על הנחות שעושה סלקום מפירסומות בעיתונים, ולהוריד את מחיריהם בהתאם ביום שלמחרת. אין שום צורך וסיבה לעבור על החוק ועל כל יושר אנושי שהוא בשביל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זה מה שקורה שהכל מנוהל ע''י
דיקלה,
31/05/05 12:17
|
|
 |
2.
הגיע הזמן שאנו נטיל חרם צרכני
דורית,
31/05/05 11:55
|
לכבוד יצחק פטרבורג – מנכ''ל ''סלקום''
שלום רב לך המנכ''ל ,
אני,בורג קטן במערכת הגדולה שלכם.אבל כמוני ישנם עוד הרבה .ביחד, אנו מהווים נתח חשוב ועיקרי בחברה אשר אתה עומד בראשה.בזכותי, ובזכות רבים שכמוני ,אזרחי המדינה ,אתה אדוני מכובדי מקבל שכר.שכר שמן.
אני הפקדתי בידך את האחריות ,תמורת תשלום חודשי,לשמירה על תקשורת תקינה ביני לבין העולם החיצון. הפקדתי בידך את הנכס הפרטי שלי,את מחשבותי והגיגי המתורגמים למלל אותו אני מעבירה באמצעות תקשורת סלולרית. אתה ,חדרת לפרטיות שלי והפרת אותה. אתה,בגדת באימון ועשית שימוש לא חוקי במכשיר שלי . אתה,אחראי ,אתה משמש מנהל בזכותי,ומחובתך לשרת אותי נאמנה. אתה פרצת לתוך דלת נעולה ונתת יד לדבר.
אתמול,הרגשתי את גופך וסלדתי ממנו.הרגשתי כיצד אתה מר יצחק פטרבורג מבצע בי אונס ! בזכות המהלך הלא חוקי שלך ,עד שיוכח אחרת, הורדת אותי לשפל המדרגה ,סטרת לי בחזקה,ירקת עלי ועל החוק,ורציתי להקיא. רציתי להקיא אותך,ואת שכמוך,מתוך המערכת . אתה חדרת ,בדיוק כמו באונס, לחלקים הפרטיים שלי ושל אחרים. רצית להצדיק את קיומך,רצית להוכיח שאתה ''גבר'' ,רצית נתח מהעוגה הפיננסית,נתח שמן.את הפילה. אז אני,אותו בורג קטן שבזכותי אתה עובד היכן שאתה עובד,אנסה לקרוא לקהל המנויים של חברת ''סלקום'' בגלל השימוש לרעה שעשית ,ביודעין,במעשה שלך. אני ניצבת ערומה ,כי היפשטת אותי ואת המערכת. כיום,לאחר שאתה מסוגל לחדור לתוך גופי,קרי,הטלפון המשוכלל שלי ולקבל פרטים עלי ועל האנשים עימם אני נמצאת בקשר, בגלל האונס שלך ,אני מרגישה מרומה ומלוכלכת ולכן אדאג לצאת בקול זעקה רמה ותוך כדי לעבור לחברה שגם אותה אנסת,לחברת פרטנר!
תתבייש!
ואתם אזרחים , מנויי חברת התקשרות ''סלקום'' – זה קרה להם(לחברות הגדולות) וזה יכול לקרות גם לי גם לכם . זה הזמן להגיד : עד כאן, לקפל רגליים ולקום וללכת .פשוט לנטוש את החברה .יש טובות ממנה.עם מוסר . ואולי הגיע הזמן שאנו לקוחות החברות:''תמי 4'',''יס'', פלאפון וכו' נטיל חרם צרכני עליהם. הגיע הזמן,שנדע,אנו הצרכנים,להעמיד את חברות נותני השירות לתת תמורה לשקלים שאנו משלמים.שהם,שם למעלה,בראש הפרמידה יבינו,שאת השכר השמן שלהם הם מקבלים בזכות כח הקניה שאנו יוצרים.
בברכה
מנהיים דורית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך העברה לכאורה כלפי מתחרה
אנס פוטנציאלי,
או סוס,
31/05/05 16:34
|
(המנוול לא פחות מבחינה צרכנית) מתקשר איתך לאונס ??? ועוד שלך ? אם יש לך פנטזיות, תפתחי לך בלוג ותספרי איך אונסים אותך מיני שועים וחשובים. ואם יתברר שגם פרטנר אהובתיך עשקה בזנות? תעדיפי אנס אחד על אחר? בכל מקרה פרטנר מתיחסת לעובדיה בצורה מחפירה ומפטרת את אלו שלא מוכנים לאוירת העבדות - אז בואי נחרים גם אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורית, את גדולה! אין עלייך
אוהב הארץ,
31/05/05 15:21
|
דורית שלום, קראתי את תגובתך ואת התגובות לתגובתך, אני לא יודע ולא אכפת לי במה את עוסקת ואפילו אם את עובדת של חב' פרטנר, לדעתי את מורה או בתחום כתיבה ועריכה. הייטבת לתאר בתגובה ארוכה מנומקת וציורית את אחת מדוגמאות החולי של החברה הישראלית,(וזאת יכולה להיות סלקום, תמ''י-4 או כל חברה אחרת, הדימוי שווה לכוווולם) כל מילה היא אמת לאמיתה, אכן אונס והשפלה, סטירת לחי מצלצלת לחברה,לאומה, למנהיגיה ושליחי הצבור שלה בארץ ובעולם. אמר בזמנו המשורר הלאומי ח,נ, ביאליק ''עד שלא יהיו לנו גנב עברי וזונה עבריה לא נהייה ככל העמים'' מה זה ההינו ככל העמים? למדו מהם שיפרנו אותם והתעלינו מהם, צר לי שכך, אך אל תפתחי אשליות,הציבור הישראלי אדיש ולא יעשה משהו שיפגע בנוחיותו, והלוואי וההינו מתאחדים ויוצאים לרחובות כמו החברה הדתית המפגינה את אחדותה ונחישותה על מנת לשנות דברים, לא אמיר פרץ ואף מנהיג קיקיוני זה או אחר יעשו זאת, אולי רק הסטודנטים מסוגלים לארגן ולהתחיל במסע התעוררות שכזה, הלוואי וכך , אני מבטיח להצטרף למרות שעברתי בכפליים וקצת את גילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אדם הינו חף מפשע
אילה,
שילה,
31/05/05 15:04
|
|
 |
כישראלי - תרשי לי להיות סקפטי
דוד,
הוד השרון,
31/05/05 13:46
|
ואולי גם ציניקן - ולהניח כי את עובדת בחברת פרטנר... את\אתה מנהל בכיר (מכירות, אולי VP?) וניצלת את כשרון ההתבטאות שלך (או של אחד מעובדיך?) כדי להכפיש חברה שעדיין לא הורשעה בדין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת מאה אחוז אולם אין עם
ארז,
31/05/05 13:26
|
מי לדבר.יושבים כאן אזרחים אפטים שלא מזיז להם.שלא מבינים מה קורה.להם תתני את התוכנית של דודו טופז /יהורם גאון/מיכל זוארץ/ג'ודי/פנינה וכו' וכיף להם.אלו האזרחים שמספיק טוב להם לטוס לתורכיה והעיקר לעבור ולקנות באלקים בדיוטי-פרי.חבל.אין כאן עם מי לדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
H E R E M
edna,
ta,
31/05/05 16:44
|
on the mankalim, sarim & chakim that are mushchatim. M A S P I K
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה סוס אשכנזי, למה טרויאני ?
ל"ת
אפללו,
31/05/05 11:40
|
|
 |
האם זה אפללו שאני מכיר?
קלינט,
31/05/05 14:26
|
|
 |
אם אין לך מה להגיד- שתוק!!!
ל"ת
Anna,
tel aviv,
31/05/05 12:25
|
|