 |
26.
בושה למורים שפוגעים בהומויים
david,
04/11/05 09:40
|
הומויים הם בני אדם כמו כולם ויש להם זכות להכל כמו כוווווווווווולם. יש גם מורים הומויים אז מה... אני מתבייש במורים שפוגעים בהומויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני גאה במורים האלה
ל"ת
יוסי,
09/06/05 17:47
|
|
 |
24.
גאווה, חולי, והמשכיות
הומו גאה,
02/06/05 16:08
|
אני הומו, ואבא לילד בן 7. הומוסקסואליות לא מונעת ילודה, ולא היה שום קושי וסכנה להמשך קיום המין האנושי גם אם כולנו היינו הומואים ולסביות.
כהומוסקסואל אני יכול לספר לכם שלהיות הומו, שלא כמו להיות חולה בשפעת, זה לא כואב, אין שום תסמינים ותופעות לוואי, ואין שום קושי, לאהוב, לשנוא, לשמוח, להתעצב, להביא ילדים וכו'. גם להיות כחול עיניים זו שונות, אבל אף אחד לא מעלה על דעתו לקרוא לה מחלה.
ואני גאה. לא על שום דבר מיוחד. פשוט כי נעים להיות גאה. אני גם ישראלי גאה. (ולא ממש בחרתי להיות ישראלי). אני יהודי גאה (ואין ממש על מה), ואבא גאה (ודווקא זה דורש מאמץ).
אני מזמין את כולכם להיות גאים, גאים ולא מדכאים. זה קו דק, אבל זה הקו שעושה את כל ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך
דקלה,
09/06/05 10:49
|
אני חושבת שכל הכבוד לך, ולכל הזוגות החד מיניים שמאמצים ילדים. הילדים האלה יהיו בריאים, מוצלחים, ונורמליים בדיוק כמו ילדים אחרים. ולכל אלו שכתבו כאן תגובות בגנות הקהילה אני מאחלת שתפתחו קצת את הראש השמרן שלכם ותבינו שלא לכולנו יש אותם נטיות. ואם חלקנו מקבלים אותן, כולם יכולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תיכנסו, חשוב
רומאו,
יוליה,
01/06/05 19:54
|
חשבתם על זה שאם היו רק הומואים ולסביות בעולם המין האנושי היה נכחד???????? אז????עדיין חושבים שזה נורמלי???רק בזכות ההטרוסקסואלים הם יכולים להיות סוטים. וסוטים זה לא מילה מעליבה, כי אכן הם סוטים מן הנורמה ומן הטבעי, הם גורמים להכחדת המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני מסכים עם הטענה שלך לחלוטי
david,
04/11/05 10:06
|
הומויים ולסביות תמיד היו ויהיו ועובדה שאנושות לא נכחדה עד עצם היום הזה. פשוט את הומופוב וקשה לך להבין שיש כאלה וכאלה זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הגל העכשווי הוא להיות הומו
The prophet,
01/06/05 13:00
|
גם אם אתה לא. זה כמו לעשות פירסינג בלשון ,באשכים ובדגדגן כי החברים עושים גם. בעוד דור או שניים,אחרי שהילודה תרד בגלל התופאה,שוב יחזרו להיות פודיבונדים במידת מה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה הגל העכשווי
david,
04/11/05 10:11
|
לא קיים בעיני דבר כזה הגל העכשיווי זה היה וזה יהיה וזה לא יחלוף פשוט התקשורת מנפחת ומפרסמת את זה. דבר שלא היה לפני כמה דורות-תקשורת המונית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עצוב שהנטיה של כמה
מתושלח,
01/06/05 11:49
|
מבלבלת את השאר ונותן לגיטימציה ללכת לכיוונים לא נכונים . יש קצת בילבול בגיל ההתבגרות , והIN זה להתנסות עם אותו המין אחרת איך תדעץץץ טוב תנות כל דור והשטויות שלו והנזקים יוצאים בגיל 30-40 נחכה ונראה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה אתם קוראים לעצמכם ''גאים''
K-K,
01/06/05 11:44
|
אתם מתביישים מהמילה ''הומוסקסואלים''? או ''משכבי חד-מיני'' מה רע בזה אם אתם כל כך גאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב בשבילך מתרוממים
Being,
ת''א,
02/06/05 03:00
|
אני הומו אני גיי אני קוויר אני מתרומם אוכל בתחת אגזוזן שוכב משכב זכר חד מיני מה שתרצה, בסדר. עכשיו אתה רגוע? לך לישון רק תנקה את הרוק שנוזל לך מהפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ש''ס ואלי ישי
יעל הצפונית,
31/05/05 22:51
|
אלי ישי וחבריו יכולים בשקט לחזור למערות ולהמשיך לתקשר עם תופי תם-תם. הם פרימיטיבים עם רמה מוסרית של סרסורים, גנבים ושאר חלאות. יועצות בתי הספר צריכות לעבור עוד כמה השתלמויות עד שיוכלו להיות שוות משהו. העובדה שאין לילדים הומו-לסביים עם מי לדבר וחלקם בוחרים להתאבד, היא על ראשן של היועצות ושל שאר המורים. כמובן, שגם להורי הילדים יש יד בדבר, אך האוירה בבית הספר, מכניסה את הילדים האלה לבדידות, לתחושת בושה,לשנאה עצמית, להתכחשות למה שהם באמת. ומהרגשות כאלה ועד רצון למות, הדרך קצרצרה. כן, יש מקום שהשרה ''המוצלחת'' לחינוך, תתן דעתה לסוגיה הקשה הזאת. הפתרונות לא מסובכים כל כך, ויש עם מי לדבר ויש את מי לשאול. חינוך לקבלת השונה וסתם חינוך הומניסטי, הדוגל באחריות אישית ובשוויון ובאמונה שכווולנו נולדנו להיות מי שאנחנו רוצים ומאמינים. חינוך כזה גבירתי השרה, יכול לקרב אותנו לפתרון הסוגיה של נערים ונערות חד מיניים. הם לא סוטים יותר מהדתיים (10-20% מהאוכלוסיה) ובטח לא יותר מש''ס מפלגת הפושעים, וממרכז הליכוד ההזוי והמופרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מופרעת
יוסי,
09/06/05 17:45
|
לפי מה שאני קורא בתגובה שלך את פשוט יורה לכל הכיוונים ללא מטרה וזה נובע מהפגם שקיים אצל ההומו לסבי פשוט סוטים מופרעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לכל...
נ.ר.,
ת''א,
31/05/05 22:41
|
ההומופובים. תפנימו או בעצם תלכו לפסיכיאטר הומסקסואליות אינה מחלה!!! ום באמת קשה לכם עם כתבות כאלו ואתם ''נגעלים'' איש לא מכריח אתכם לקרוא אותה. או שבעצם... אתם... עמוק בארון ומפחדים מזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מחלה,זה פגם.
תנחומי להומואים,
01/06/05 11:30
|
קורה במשפחות הכי טובות. כשמישהו נולד עם פגם,הרפואה מנסה לשקם אותו אך כאן,משום מה,האנשים נשארים ללא עזרה . עצוב מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if it's a '' defect'' as you say
Yored,
Tel-Aviv,
01/06/05 13:59
|
so why be proud of your defect?.........and why march in the streets and make fun of your own defect?......why make so much noise instead of hide the defect?............and why why why????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
צריכים להקטין מס' הסוטים מהנור
המורה הנכון תמי,
31/05/05 21:02
|
מהנורמות החברתיות-אנושיות הבסיסיות של חברת בני-האדם !!! ושכל ההומואים - יחזרו לארונות !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סוטה מהנורמה
סטרייטית,
31/05/05 21:16
|
ויש עוד כמה נתונים שלא הוצגו במחקר הזה: הגברים ששונאים הומואים יותר מכל, הם כאלו שיש להם בלבול בזהות המינית בעצמם.
חלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לכו לפסיכולוג הומואים
תאתאחאחאתאתא,
31/05/05 20:55
|
אם זה מפריע לכם. נמאס מכמות ההומואים.מי שלא הומו מרגיש מחוייב להיות הומו. מה שאתם עושים מגעיל אותי ומסריח. העולם לא ייתקדם במיוחד איתכם מבחינת האוכלוסיה. סתמו את הפה ותעשו מה שאתם רוצים בביתכם. כן זה מגעיל שאתם מתנשקים בפומבי אבל אני גם לא רוצה לראות חרמנות אהטרו-סקסואלית כל רגע מול העניים . יש דברים שעושים בפרטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאתה לא תתנשק בפומבי
לא שואל אתכם,
31/05/05 22:37
|
ולא תחזיק ידיים בפומבי, ולא תתחבק בפומבי, אז אנחנו נרד מזה, ועד אז, תקפוץ לי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר ,אין לי בעייה שתתחבק
תאתאחאחאתאתא,
01/06/05 11:35
|
ותלך יד ביד ותתן נשיקה על הלחי אבל אתם יודעים רק להראות את המיניות הפגומה שלכם. תהיו קצת דיסקרטים ,זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק להראות מניות פגומה?
אייל,
כפר סבא,
01/06/05 14:03
|
שאתה רואה שני בנים מדברים ברחוב, אתה מניח שהם סטרייטים או הומוסקסואלים? אתה מגלה שמישהו ברחוב הוא הומוסקסואל שהוא מבטא את המיניות שלו. שאתה רואה בן ובת מדברים ברחוב, אני מניח שעולה בראשך ההנחה שהם חברים, אם הם מבטאים את המיניות שלהם ההנחה שלך פשוט מתבססת. אתה לא יכול אפילו להתחיל לדמיין כמה הומואים אתה ראית בחיים שלך, אתה פשוט לא יודע על זה, אתה יודע שראית הומואים רק שהם ביטאו את המיניות שלהם, אז אתה לא רואה שהם מבטאים את האהבה שלהם בדיבורים, כי שגם סטרייטים עושים לידיעתך. אתה פשוט לא מניח שהם הומואים. אתה רואה רק את ביטויי המיניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
parade for the ice-cream lover
next parade,
31/05/05 20:53
|
|
 |
14.
איזה מן שטויות
צרפתיה,
צרפת,
31/05/05 20:49
|
נאמרות פה!!! מה אכפת למורים האילה או לכם על מה כל אחד עושה בחדר המיטות שלו! ומי שמציג הומולסביות כאנשים חולים חולה בעצמו! ביום שיפסיקו לחטט במה עושה כל אחד אצלו במיטה אולי נוכל לקוות לחברה ישראלית מתוקנת וטובה יותר! ואז לא יתפלאו למה אנשים עוקרים מהמדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעשו מה שרוצים
Interdit,
d'interdire,
01/06/05 11:40
|
גם עם החתולים ,הכלבים והעיזים שלהם אבל בחדרם! בשוודיה ,זוהופיליה זה מותר בתנאי שלא מתעללים בחייה. כיוון שהחייה לא מדברת ,איך אפשר לדעת? בקרוב זוהופיליה בצרפת ואחר כך בישראל mon petit chou.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נאלצתי להחליף בית ספר
אריה,
באר-שבע,
31/05/05 20:35
|
אני כיום בן 17 לקראת סיום התיכון. בבאר-שבע, במקיף א', הנחשב לבית ספר אליטיסטי, סבלתי מהתנכלויות, מכות וקללות. המורים במוסד ממש הומופוביים. במקיף ו' המצב לא יותר טוב. בטיול השנתי בכיתה י' שברו לי את האף והמורה במקום לפתוח תיק חקירה, שלח אותי הביתה וזימן את ההורים שלי לשיחה. הוא אמר שאני נער עדין וזה בעייתי בבאר-שבע ושמכים אותי בגלל שאני רזה. מה לעשות ואני לא מוכן להיות בהמה כמו הרבה תלמידים סטרייטים שבאים ללימודים בחולצה מסריחה. ההורים שלי דווקא קיבלו אותי כמו שאני, אבל מערכת החינוך בבאר-שבע ממש חיה בחושך בנושא הזה, שלא לדבר על מי שמנהל אותה בעירייה. היום אני מחכה לגיל 18 לעזוב את העיר וללכת לעבוד בתל אביב במצלרות ולשכור שם דירה בשביל לחיות לפחות בין אנשים נאורים ולא בין יצורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזועזע מסיפורך
david,
04/11/05 10:20
|
אני תושב באר שבע מכיר היטב גם את מקיף א' ומנהלה וגם את מקיף ו' ואת מנהלה את צוות המורים פחות. לגבי מצב החברתי במיוחד כלפי ההומויים באמת קשה מאוד, לצערי לא כל המורים רגישים ומתאימים לעבוד במערכת החינוך-מניסיון אומר לך. אני מקווה שתסתדר תהיה חזק ודע לך שיש גם מורים גאים. אני אישית מאוד מבין אותך-מאחל לך המון הצלחה ואושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת שיש קודם צבא לעשות
ל"ת
דורה,
רמה''ג,
02/06/05 08:42
|
|
 |
12.
שלא כדרך הטבע
זורי,
31/05/05 20:27
|
לקיים יחסי מין שלא כדרך הטבע זה סטייה לא לחינם נקרה הדבר ''מעשה סדום'' שהרי בסדום ועמורה היו שרצו לשכב עם גברים זה שכיום קוראים לכך אנאלי זה לא מוריד מהמעשה כבר מחקרים הראו שהומואים חושבים רק על סקס וזה מה שמעניין אותם החברה אינה יכולה להרשות לעצמה זוגות שלא על מנת להפרות את החברה דרך הטבע זה בני זוג ממין שונה.. ומי שמתנהג כסוטה שיצפה לתגובות אחרות מהחברה בדיוק כמו שפדופיל מממש את נטיותיו המיניות כנגד מה שראוי ורצוי לחברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אשמח
אייל,
כפר סבא,
01/06/05 14:09
|
אני אשמח אם תוכל לקשר אותי למאמר אחד שאומר שכל מה שמעניין הומואים הוא סקס. אני רוצה לדעת האם שמעת על המקרה של זוג ההומואים שאחד מהם מת מזיקנה? הם היו ביחד בערך 40 שנה, אני בספק שקשר שמבוסס על סקס יכול להחזיק 40 שנה, ועוד העובדה שהם גרו ביחד, אני לא יודע מה איתך ,אבל אני הייתי משתגע אם הייתי גם עם מישהו שכל מה שיש לנו במשותף זה סקס במשך 40 שנה.
ופדופילים בדרך כלל ''ממשים'' את ניטיותייהם המיניות כנגד הרצון של הצד השני. אצל הומואים ולסביות, זה משותף. ויש הסכמה משני הצדדים (אלא אם זה אונס, אבל אם תרשה לי להזכיר לך יש גם אונס אצל הטרוסקסואלים, אפילו יותר מאצל הומוסקסואלים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזורי שמראה בורות גמורה
ליהי,
09/06/05 06:07
|
נראה שאת בורה ומאמינה למה שנוח לך להאמין. אם תשאלי נער בן 15-19 על מה הוא חושב תגלי למרבה ההפתעה ש 90% מהזמן הוא חושב על סקס... בגיל ההתבגרות, מה לעשות, הסקס מעסיק את המתבגרים רוב שעות היום, ההבדל היחידי הוא שסטרייט מפנטז על נערה וגיי מפנטז על נער.
ההבדל הוא שפדופיל שאונס ילדים צעירים, לוקח משהו בלי רשות, פוגע בהם ולכן עובר על החחוק. גייס שנמשכים אחד לשני, והקשר הוא הדדי ,עושים טוב אחד לשני ולא עוברים על החוק. (לפחות לא בימינו אנו).
אני לא מבינה למה אנשים כל כך מפחדים ויוצאים נגד הומואים, אולי בגלל שהם מפחדים ''להידבק'' בזה...
ודרך אגב, אני לא לסבית, אני נשואה באושר, ומאמינה שלכל אחד/ אחת מגיע לחיות באושר, וזה לא משנה עם זה עם אותו המין או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תפסיקו להתבכיין!
אסף,
צפון,
31/05/05 20:16
|
ההומואים גורמים לתחושות גועל נפש אצל רוב האוכלוסיה. אם אתם לא יכולים להזדיין במקומות שלא גורמים תחושת גועל לאחרים אל תצפו שלא יעליבו אתכם. איכס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תפסיקו לבכות
סאלח שבתי,
המעברה,
31/05/05 19:46
|
לבכי על קיפוח ואפליה יש זכויות יוצרים ועם כל הכבוד והסימפטיה למצבכם (מצב שתיים רק שהמ''כ מעליכם :) אתם לא יכולים להפר את זכותינו לבכות באופן בלעדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גאווה? חוצפה!
ל"ת
שי,
מרכז,
31/05/05 19:42
|
|
 |
8.
תלמידים ''גאים''
שמוליק,
ירושלים,
31/05/05 19:39
|
מדוע אתם משתמשים במילה ''גאים'' מה הקשר? הלא מדובר בתלמידים חד מינים, ולא בקבוצה שמתגאה באיזה הישג יוצא מן הכלל. מדוע בכלל המורים מעורבים בחיי המין של תלמידיהם ? זה חולני !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מי שחי כמו בהמה יזכה ליחס של
דן לוי,
31/05/05 19:08
|
|
 |
6.
נוער המו לסבי זה בני אדם!!!
גדי,
כרמיאל,
31/05/05 18:45
|
שוב ושוב מוכך כמה אנחנו חברה חשוכה .הומו ולסבית זה נערים ונערות רגילים ורגילות שאוהבים את בני מינם מה רע בזה ?אין להם קרנים והם לא נושכים דייי עם ההתנהגות המעליבה הזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו חברה חשוכה חברה נאורה
אתה צודק,
31/05/05 20:26
|
|
 |
יש לך טעות
אחמד,
09/06/05 16:49
|
אתם לא חברה חשוכת חברה נאורה אתם חברה נגועה במחלה חשוכת מרפא ואני לא מאשים אותכם אני מאשים את בורא עולם אבל לעזאזל תשארו בארון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם כן נושכים....כריות חחחח
ל"ת
.,
.,
31/05/05 20:04
|
|
 |
5.
אין כוח
תראו אותי מצד י,
55,
31/05/05 18:45
|
אם אתם בעלי נטיות מיניות תעשו קהילה משלכם עם בתי ספר פרטיים רק לכם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הכי פשוט - לומר ''אני חולה''
אלונה,
ק. מוצקין,
31/05/05 18:43
|
ואז ייפטרו כל הבעיות. כי מורים לא מעליבים חולים כי בחולים אפשר לטפל כי חולים לא צועדים ברחובות בגאוה (גאוה על מה ? )
זאת האמת וכל האמת ! הגיע הזמן לצאת מהארון ולומר ''אני חולה, תעזרו לי לצאת מהמחלה !'' החברה שלנו מספיק מתקדמת כדי לעזור לחולים. למה אתם מסתירים את המחלה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחלה לא של הומואים
אסף,
מרכז,
31/05/05 20:58
|
את חולה בדעות שאין להם שום קשר לזמן והמקום שאנו חיים בו. תתנערי מהם ואל תחנכי את המשפחה שלך להאמין שאדם שעושה סקס בצורה שמתאימה לו ולשותף שלו הוא חולה. אז תצאי מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחולה פה זו את !!
הומו עצבני מאוד,
ת''א,
31/05/05 20:15
|
הזדעזעתי לךשמוע את הביקורת שלך לכתבה זו לדעתי ואני בטוח שלדעת לא מעט אנשים מי שחולה פה זו את - ואת מהווה את החברה החולה שלנו לא פלא שרוצחים אנשים ברחובות או שאונסים ושורפים גופות - זה מתחיל בפגיעה מילולית וממשיך לפיזית - אז לפני שזה יקרה היתי זורק אותך לכלא ואז אחרי כמה שנים בכלא בטוח היית יוצאת שונה מכול הבחינות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלונה...הבורות נוזלת ממך
אבי,
תל אביב,
31/05/05 20:15
|
לפי מה שכתבת....את החולה ולא ההומואים... ברוכה הבאה למאה ה-21
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי קודם את לטפל במחלה שלך
תגובה,
31/05/05 20:05
|
מי שם אותך לקבוע שהומו זה מחלה? היית במצב הזה שאת קובעת? אם כבר אולי את סובלת ממחלה שנקראת בורות/טיפשות/הדחקה/טמטום (תבחרי לבד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק של-''מחלה'' אין תרופה...
ל"ת
הומו,
31/05/05 19:42
|
|
 |
זה לא מחלה ,זה פגם
רופא,
DOCTOR,
01/06/05 11:24
|
כמו הרבה פגמים אחרים. יש מי שנולד עיוור ,מי שנולד חרש,דיסלקטי ,אבל בדרך כלל לא משאירים אותו בפגם הזה עוזרים לו להשתקם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לפטר קודם את המורים המתעלמים
לכבוד,
לימור לבנת,
31/05/05 18:41
|
לא ייתכן שמורה יעשה כזו אפליה, וכשהוא עד להצקות לתלמיד עם נטיות מיניות שונות הוא פשוט ישתוק. זה לא מורה, ואנשים כאלה הם בושה למערכת החינוך. שישלחו אותם הביתה לפני כל מורה אחר, עכשיו במסגרת הרפורמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חברה חשוכה
ל"ת
עצוב,
31/05/05 18:38
|
|
 |
1.
די
הטרו גאה,
כדו''א,
31/05/05 18:26
|
נמאס כבר לשמוע על לסביות והומואים. ההומוסקסואלים רק מדברים על המיניות שלהם כל שני וחמישי. שיעשו מה שהם רוצים בשקט, אף אחד לא מתנגד, אבל מדוע לדבר על זה כל הזמן???זה כבר גובל באקזיהיביציוניזם. תארו לכם מצעדי גאווה של הטרואים, ודיבורים אינסופיים על יחסי המין של הטרואים, יוצא כבר מהאף ומשאר החורים לשמוע על גייז. פשוט תשבו בשקט, ותעשו מה שאתם רוצים בתוך ביתכם, כמו כל אדם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדליק טלווזיה
אסף,
מרכז,
31/05/05 21:01
|
תדליק את הקופסה הזאת בסלון שלך, ותהנה משעות על גבי שעות של אקסהביציוניזם של המיניות ההטרוסקסואלית, כל כך הרבה, כל כך חזק, כל כך צבעוני שזה עושה בחילה. אי אפשר לראות פרסומת לקוסקוס בלי לקבל זיקפה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אני חושב אחרת:
מורן,
חיפה,
31/05/05 19:21
|
כשקראתי מה שעלה לי בראש זה- ''כמה טוב שיש מצעד גאווה- להלחם בתופעה הזאת של בני נוער שבוחרים לשים קץ לחיים שלהם בגלל עובדת היותם נמשכים לבני מינם''. בדיוק בגלל זה; טוב שאנחנו צועדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למר. הטרו גאה
הומו גאה,
31/05/05 19:09
|
ביום שאתה תשב בביתך ותרגיש לא-נעים להתנשק, להתחבק, ואפילו סתם להחזיק יד ברחוב, ביום הזה אנחנו נשתוק. כי אז אולי נהיה שווים.
ועד אז, אנחנו ניאבק על זכותנו להיות שווים בין שווים. ואנחנו לא!
תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די
זוהר,
רחובות,
31/05/05 18:56
|
נמאס כבר לשמוע על הומופובים. ההומופובים רק מדברים על ההומופוביה שלהם כל שני וחמישי. שיעשו מה שהם רוצים בשקט, אף אחד לא מתנגד, אבל מדוע לדבר על זה כל הזמן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו
משועמם,
31/05/05 18:46
|
אין חיים תעשה משהו בחיים שלך במקום לכתוב בכאלה מקומות
הגב לתגובה זו
|
|