 |
58.
נביא זעם
מיכל,
05/07/05 08:34
|
יעלון שכחת ?- גם הפלשתינאים רוצים שלום, למרות שגם אצלם יש קיצוניים רשעים , ואצלנו חסרים חמומי מוח כתומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, הערבים הוכיחו את רצונם ב
יואב,
תל אביב,
05/07/05 08:41
|
שלום... טפשה! רוצחים אותך ואת חושבת שזה גשם (של קאסמים)! טפשות השמאל היא מחלה כרונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כל כך מהר ירד מהעמוד הראשי
ניר,
01/06/05 13:28
|
כמו בימי אוסלו, התקשורת לא מוכנה לקבל דעות שנוגדות את ההשקפה שלה, אפילו אם מדובר באדם שקול כמו יעלון שמכיר את החומר כמו מעט מאוד אנשים בעולם. במקום זה קיבלנו את שי ודרור, או רכילות על דן כנר... איזה יופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אני רוצה לפגוש את אילה עמאר
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
01/06/05 13:24
|
|
 |
55.
you are missing the point
tamnoon,
london,
01/06/05 13:08
|
you say that the adsence of question marks from our side will cause the end to israel, well breaking news 4 u dear, israel is not all made of soldiers and u r not primminister if we will not ask questions this country will look like an army of war propoganda and an army of corruption
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dickhead
ל"ת
joe blow,
01/06/05 13:32
|
|
 |
54.
ממש מצחיק
Poor Lonesome,
Boogy,
01/06/05 12:00
|
כל פעם מחדש מנסים להפחיד אותנו , כאילו אם לפלסטינים תהיה מדינה ,כל מה שהם ירצו לעשות זה לפגוע בישראל . כבר אין לי כח לשטויות של כל הגנרלים שמאוכזבים כשלוקחים להם את משחקם האהוב והוא להרוג אנשים. בנוסף ,מול מדינת פלסטין כל כך מפחידה,אין לישראל נשק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היית ב - 4 שנים האחרונות
גרשון,
01/06/05 12:56
|
סמולני קטן - אל תתן לעובדות לבלבל אותך. תמשיך להזות, אין לך ברירה כי אין לך תקווה אחרת מלבד החלומות.
הם שונאים אותנו. נקודה. הם אומרים את זה בכל ערוץ אפשרי. הם אומרים גם שהם ימשיכו במאבק על הארץ גם אחרי הנסיגה, ואפילו אחרי החזרה לגבולות 67. אבל אנשים כמוך לא מקשיבים. והמחיר הוא בינתיים 100 הרוגים, וזו רק ההתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגרשון:
חגית,
01/06/05 13:31
|
מגיבים מספר 54 + 34 ערבים ומנסים להתחזות ליהודים......
רק ערבים מסוגלים לכתוב דברים כאלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
קיום -רק 'בטחון'- גם שיוך:
אורי,
ת''א,
01/06/05 11:53
|
ועם כל הכבוד והראליה של מצביאים כמו בוגי, הצמרת ה'חילונית' שלנו לא מבינה (ואינני בעד חזרה בתשובה כפתרון יחיד לחיזוק והשתרשות) שאף אם מלהטטים בכל מיני פתרונות שיעבדו או לא יעבדו, לא רק צה''ל יחזיק אותנו פה, או יחזיר אותנו לפה, אלא הכרתנו שמשודרת נונסטופ לעולם- שאנו שייכים לפה, שאדמה זה לא רק אפר ועפר, אלא מסד רוחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תגובה
יואש,
01/06/05 11:49
|
''למרבה הצער, מי שמנהל את הלחימה הזו מהצד השני, יודע בדיוק את מידת רגישותנו, ומנצל את זה עד הסוף''. ציטוט מתוך דבריו של יעלון
תגובה - יודע בדיוק את מצב ''הקרע'' ביננו ומנצל את זה עד הסוף - כי הוא יודע שיש כאן שמאל הזוי שמרחם על האוייב בדיוק כמו שהוא מתאכזר אל בני עמו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יעלון - הרחב את המעגל שלך
מלכה,
01/06/05 11:41
|
סוףסוף - קול ההיגיון שבא לאזן את הטירוף השמאלני שיביא לאובדננו המוחלט ! - תודה , יעלון שאתה מנסה לעצור את ההידרדרות שלנו לתהום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לכל החכמים למינהם.....
סתם מישהו,
01/06/05 11:14
|
אני לא מבין מי אתם חושבים שאתם מזלזלים בדברים של אדם אשר אם הייתם עושים אחוז אחד ממה שהוא עשה אחוז אחד בלבד הייתם עם דעות כמו שלו אבל כאשר כל מה שעושים זה ללכת למסיבות קוקטייל ולהשתזף בים או לשבת בבתי קפה אז כמובן שכל מה שאכפת זה איך אני ממשיך לא לעשות כלום אז ודאי כמו אצל המחבלת טלי פחימה ההגיון משתבש ומתחילים לחשוב שסיוע למחבלים הופך להיות לוחמה למען השלום לקרוא לבוגי רוצח זה פשוט טימטום היות ואין פיגועים אך ורק בגלל שהוא ורק הוא עמד בפרץ ראש הממשלה התקפל למול הלחץ שר הביטחון התקפל מול הלחץ ורק הוא המשיך להלחם בטרור
****אין דבריו מוגזמים ****פשוט מפוכחים ****ונטולי כל אינטרס פוליטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בוגי את גדול מספר אחד!!!!!!
ל"ת
אסף,
01/06/05 11:00
|
|
 |
48.
אז מה אתה מציע,בוגי
ראובן,
01/06/05 10:58
|
להמשיך להאחז בעזה תוך המשך הסיכון בחשיפה למצב הקיים בו השקט היחסי יכול להתפוגג כל יום ומתאבדים ישובו להתפוצץ בכל פינה,אנו נשוב לסיכולים ממוקדים ושדרות תחטוף קסאמים? המודל הזה נכשל.אולי כדאי לנסות מודל שלא כולל תמיכה בלתי מוגבלת בסהרורי הגבעות ושליטה צבאית כוחנית על עם אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך, הטרור נגמר בבחומת מגן
ירון,
01/06/05 12:59
|
עד חומת מגן היו 3 מכוניות תופת בשבוע עם 20 הרוגים. מאז ירד מספר הפיגועים משמעותית. אם היו עושים אותו דבר בעזה גם לא היו קסאמים.
אשמאל טוען שאין ברירה וחייבים לעשות משהו. אז אולי פשוט נתאבד ואז הכל יהיה בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כולם לעבור מיד לגוש קטיף
ל"ת
ת''א בוערת .....,
01/06/05 10:52
|
|
 |
46.
אולי זה מה שצריך כדי שהשמאל
יוסי ט,
01/06/05 10:46
|
המטורף מהרצליה פיתוח וכפר שמריהו יחזור אל המציאות!!! מי יודע אם כשיפגעו בביתם מרגמות וטילים הם יבינו שטעו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
נו טוב מסתבר שמופז לא כל כך
בני,
ת''א,
01/06/05 10:44
|
|
 |
44.
הו-הא מי זה בא רוה''מ הבא
ל"ת
התפכחות בא תבוא,
בין ירדן וים,
01/06/05 10:39
|
|
 |
43.
true
מוטי,
ישראל,
01/06/05 10:39
|
A palestinian state in heaven and the state of israel on earth or a limited and final agreament in GAZA AND PART OF SINAI the border will be in EL-ARISH with a good will of EGYPT
judea and samaria are vital parts of ISRAEL and palstinians in these parts would be able to get israeli citizenship or money to move out FACT-there is nothing but GOD and Moses Muhamad Jesus and Jetro are his prophets.and concerning good will israel will take even part of gaza'S population if they wish to be israeli citizens under the flag of israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
...שלא תגידו אח''כ שלא אמרו לכם
ל"ת
אלי,
השרון,
01/06/05 10:38
|
|
 |
41.
אז מה כן? המשך הסמי-אפרטהייד ?
שפוי מלחמה,
01/06/05 10:37
|
בלי מדינה פלסטינית ימשיך המצב של האפרטהייד למחצה שיש פה כבר 37 שנה (דמוקרטיה שיוויונית (לפחות להלכה) בתוך הקו הירוק, אבל אפרטהייד בו יש מיעוט עם כל הזכויות שאת הכל עושים בשבילו, ורוב משולל כל זכות).
אז איך אנחנו יכולים להיות ''צודקים'' כשזה המשטר שאנחנו מנהלים?!
ובסופו של דבר זו גם הסכנה הכי גדולה לנו - המשל הסמי אפרטהייד (הידוע בכיונויו ''הכיבוש'') עד שתקום מדינה דו לאומית (וזה לא משנה למי בדיוק יש רוב דמוגרפי קטן) - החלום של אש|ף משנות ה-70.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא - תהיה אוטונומיה
גרשון,
01/06/05 13:01
|
כמו שהבטיח רבין בבחירות 92. אז אף אחד לא העז לדבר על מדינה פלשתינית, רק על אוטונומיה.
אין מה לעשות. מי שתרבותו שוחרת מלחמה לא יקבל מדינה. מי שיורק על ההצעות לשלום שיחיה באוטונומיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיפה מדינה דו-לאומית
שמאל קיצוני,
01/06/05 10:49
|
על פמי גירוש המוני של המוני יהודים מביתם שכל חטאם הוא יהדותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך מראה שהכתומים הם הפוסט
שפוי מלחמה,
01/06/05 12:45
|
ציונים האמיתיים. כן, כן: המתנחלים ותומכיהם הם דוקא הפוסט מיונים, ואילו רוב הסססמולנים עוכרי ישראל שקוראים ''די לכיבוש'' הם הציונים האמיתיים (מרצון או בטעות).
מה שאני סקרן זה אם זו היתה מטרתך, או שהאמת נחשפה בטעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ימין לה' ושמאל הרצון לעצמו
ל"ת
הנביא,
01/06/05 10:36
|
|
 |
39.
אסור לפגוע באזרחים חפים מפשע
אפרים,
01/06/05 10:24
|
הנותנים מחסה למחבלים, בין שהם יורים פצצות מרגמה ומשגרים קסאמים על כפר סבא מתוך קלקיליה, ובין שהם עושים את זה על שדרות מתוך רצועת עזה.
מדינה שאינה יכולה לשמור על המוסר שלה - אין לה זכות קיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
התפכחות מאוחרת - אך חיובית
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
01/06/05 10:18
|
|
 |
37.
שרון הוא צרה צרורה לישראל
ל"ת
אבי,
01/06/05 10:17
|
|
 |
36.
והמסקנות ?
יכין,
מרכז,
01/06/05 10:14
|
להמשיך בתורת אוסלו האומרת להמשיך ולתת ללא תמורה . האומרת כי הפלשתינים רשאים לא לקיים את התחייבותיהם . האומרת שיש לתת להם מעברי חימוש חופשיים ממצריים לעזה ומשם ליו''ש.לא לספר לעולם את האמת לפיה כל הערבים רוצים בחורבן ישראל ולא עשו דבר אמיתי למען שלום אמיתי. הרי עד היום ההסתה המצרית והפלשתינית היא איומה ולא יעזרו כל הנשמות הטובות הישראליות שיוזמות חוגי דו-שיח . זוהי הונאה עצמית כל עוד המנהיגות הערבית תמשיך להסית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
צריך להתנתק גם אם דרכנו צודקת
אפרים,
01/06/05 10:07
|
ב- 1967 היו ברצועת עזה כ- 280 אלף פלסטינים, ולכן צריך להתנתק ממנה כיום כשמספרם הגיע לכ- 1.2 מיליון. בישראל היו ב- 1949 כ- 150 אלף ערבים, ולכן צריך לסגור את המדינה כיום כשמספרם הגיע ל- 1.35 מיליון.
הערבים בישראל מתרבים באופן כזה שכל שנה הם כאילו מקימים עיר חדשה. מספר תושבי ה''עיר'' הזאת הולך וגדל(השנה: כ- 42 אלף, בעוד 10 שנים כ- 55 אלף, בעוד 20 שנה כ- 73 אלף וכו').
י ה י ה ב ס ד ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיתרון - ערבים לחצי האי ערב
מתנחל מהערבה,
ערבה,
01/06/05 10:24
|
גם אם ניסוג לגבולות 67 הערבים ימשיכו לקיים את מיצוות פרו ורבו, בחצי האי ערב יש קרקע וכסף כמו זבל. ערביי ישראל - המשכילים - יעבירו את תושבי האיזור מחשכת ימי הביניים למאה ה21 כאשר חושבים על כך ברצינות - מגיעים למסקנה שזו הדרך הטובה ביותר - וגם המציאותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
''הבשורה '' עפ''י יעלון !!!
נועמי,
פורטוגל,
01/06/05 10:02
|
קבלו את '' הבשורה '' עפ''י פושע המלחמה בוגי יעלון !! האיש שצריך לשבת על ספסל הנאשמים ליד מילושביץ בהאג משמיע את הגיגיו כ'' בשורה '' עפ''י בוגי . אז מה יש לנו כאן ? : 1. מרחץ דמים של טירור אחרי ההתנתקות - וכלום לא צפוי מרחץ דמים ללא ההתנתקות ? - כל עוד הפלשתינים כמו כל עם אחר יחיו תחת כיבוש, כך תהיה גם התנגדות ההתנגדות מולידה דיכוי והדיכוי מוליד טירור וטירור נגדי ובוגי לא גילה את השכינה - אלא מה . ? - אבו מאזן רוצה ומתחנן כמו אסד למו''מ להסכם סופי - ומי לא מעונין ומתחמק ? - ישראל !! - ולכן סביר בהחלט שגורל ת''א יהיה כגורל שדרות - ממש '' נבואה '' !! 2. דחית הפיתרון של 2 מדינות - אז מה האלטרנטיבה ? - סיפוח ? - העולם לא ייתן . טרנספר ? - העולם בוודאי לא ייתן. !! המשך המצב הקיים ? - ראה הגורל הבלתי נמנע של דרום אפריקה של האפרטהייד !! - אז מה המוצא, לפי '' הבשורה '' של היעלון הזה ליהודים שבחרו לחיות בישראל - למות בדבר או בשחין , או לעזוב כל עוד ניתן את ישראל !! ואולי שלום מר יעלון שלום פשוט , ללא כיבוש , ללא דיכוי !! - אההה - זה מבחינתו של היעלון - '' חלום רחוק '' !! אבוי למדינת ישראל שאיש מתועב שידיו טובלות בדם כה רב כמו היעלון הזה הנהיג את צבאה ורוחו שורה על נפשם של ישראלים רבים כל כך. אין תיקווה, כלום, חור שחור הוא עתידה של ישראל בעיניו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו דואגים לך נעמי
גרשון,
01/06/05 13:03
|
תוך דור או שניים פורטוגל תהיה מדינה מוסלמית (בזכות אנשים כמוך). איך אז תוכלי לכתוב תגובות בעיתון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתחננו את מחר!!!!!
יבגני,
חיפה,
01/06/05 12:34
|
הסדר סופי ללא התשחבות בשינאה התהומית מצד הערבים זה דבר מגוכך, לכתוב סיום הסכסוך כשבכל בית פלסטיני אם שרה לבנה שליר ערס ''איטבח איטבח אל יאהוד'' זו אשליה עצמית. לגבי אסד אין לו שום זכות על רמת הגולן וגם אם קשה לו להכיר למי היא שייכת שלפחות היה עושה צעדים בוני אמון כמו הוצאת ארגוני הטרור מחוץ לחוק או מסירת עצמותיו של אלי כוהן אז אפשר היה לדבר על משהו. בדיחה טובה סיום הסכסוך תוך כדי ניהול מלחמה קרה לאחר ההסכם כמו עם מצרים בניגוד לירדן, אז באמת לא צריכים את המילים היפות שלהם שיאמצו בהדרגה תרבות אנושית ובינתיים נוכל לעזור לפלשתינים עם הסדרי ביניים וסוריה תסתדר כמו שהיא כשיוכלו לנהל יחסים בין גרמניה לצרפת, רק אז ורק אז שיבואו לבקש הסדרי קבע!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפעם הבאה שאת באה לפה....
רפי, ישראל,
01/06/05 11:22
|
תחתימי את הדרכון הפלסטינאי שלך...........עוד מטומטמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
neomi shut up!!
yossi,
holland,
01/06/05 11:22
|
i agree with all the people that responded against you !!! NOT EVERYBODY OUTSIDE ISRAEL IS LIKE HER PEOPLE...NOT EVEN 5%...I AS MANY OTHERS LIVE ABROAD BUT I AND MANY MORE THINK COMPLETLY DIFFERENT! and neomi if you realy think like that,realy stay outside ISRAEL and at least be quiet..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי - את/ה ערבי/ה במקרה ????
ל"ת
מודאגת,
מאנשים כמוך,
01/06/05 11:09
|
|
 |
מתקפת טרור ישראלית...
שכחת עוד פיתרון,
01/06/05 10:58
|
נעמי הפורטוגלית צודקת בשני דברים, העולם יתנגד לסיפוח ולטרנספר. ואולם אם הפלסטינים יחליטו לברוח מכיוון שגם אצלם יתפוצצו אוטובוסים, בתי ספר, שווקים וחנויות, וזאת ללא שום נטילת אחריות מצד ישראל... העולם יקבל זאת כחלק ממלחמת הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to NAOMI
jacob,
overseas,
01/06/05 10:45
|
|
 |
נועמי - שכחת לקחת כדורים היום?
ל"ת
אחת,
מהצד,
01/06/05 10:44
|
|
 |
אוי סליחה!
יצחק,
01/06/05 10:29
|
טעיתי ולא ראיתי שאת בכלל הורסת את המדינה מחו''ל לא ידעתי שלך באמת לא אכפת ממנו, ברור שלבהמות כמוכם אכפת רק מעצמכם, ברכתם מכאן, אתם מסודרים, וזה הוא זה, אבל לנו מוכרים לוקשים על שלום.
השלום הזה לא רוצח אותכם ולכן אתם מדברים כך. סליחה שבכלל התיחסתי- תשארו בפורטוגל שלך ורצוי שבכלל רגלך לא תדרוך על אדמת ארץ ישראל- אתם גוים כבר, ילדיכם יתחתנו עם גוים, וכעבור דור אחד או שניים יהיו בין שונאי עם ישראל שכה רבים בעולם הקטולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשי טובה, תשארי בפורטוגל
ל"ת
ישראלית,
01/06/05 10:24
|
|
 |
אתה חי בזכותו יעלון!
יצחק,
01/06/05 10:23
|
וזוכה לשקט יחסי כדי להפיץ את הארס שלך בתוך עם ישראל, כי היתי רואה אותך עושה את זה נוכח פיגועים כשאנשים כמוני וכמוך נרצחו על ידי פושעי פת''ח וחמס!
תגיד לו תודה, כולנו פושעי מלחמה, ומקומינו בהאג, כולנו שירתנו בצבא, ויכול להיות שחיסלנו מחבלים, הרי זה גם כן פשע מלחמה!
תדע לך אם מישהו מקצינים ישראלים ישפט אי פעם כפושע מלחמה אני עוזב הכל ומסגיר את עצמי לבית הדין בהאג, זה מה שדורש המצפון שלי לעשות!
אני חי בזכותם של האנשים הללו ובלעדיהם היתי כבר מזמן בבית קברות!
ערבים הפסיקו לרצוח לא משום שפניהם לשלום, אלא משום שיעלון ויתר מפקדי צבא, גיבורים שלנו קיצצו להם את הידיים, נכנסו בהם חזק, ועטפו אותנו במעטפת בשר ודם, זאת היא הגדר האמיתית מונעת טרור.
איך אתם לא מתבישים בכלל? מי נתן לכם זכות לכנות בנים ואחים שלנו פושעי מלחמה? זה אתם בוגדים ומשתפי פעולה עם מחבלים, זה על מצפונכם דמם של למעלה מ 1000 קורבנות האינתיפדה. תתבישו לכם, ותשתקו כל עוד עם ישראל לא מיצא את הדין עם אנשים כמוכם!
אם מה שקורה היום בשדרות יקרה בתל אביב העם פשוט יטרוף אותכם ברוב זעמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגשו מ-נועמי
יאיר,
רחוק,
05/07/05 15:19
|
החייזר הזה מקבל כסף כדי להפיץ תעמולה זולה, יושב ברמללה וכותב. התגובות שלכם לא משנות לו כלום כי הדפוק הזה לא מעוניין בדעות אלא לסיים את המשמרת. חבל על המאמץ לענות לערבי הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
השמאלניים הורגים אותנו
ל"ת
מני,
ת''א,
01/06/05 10:00
|
|
 |
32.
הפעם הוא אמר את האמת!
יצחק,
01/06/05 09:48
|
יש''ע זה כאן רבותי, ומי שגר בתל אביב צריך לדעת שערבים משם רואים את ביתו ללא משקפת, זה שהוא לא רואה את בידיא זה לא אומר שבידיא לא רואה אותו, ובשומרון זה יהיה עוד יותר גרוע מבעזה, ובתל אביב זה יהיה עוד יותר גרוע מבשדרות.
תאמינו לי לא סתם מדינת ישראל השקיע כסף ביש''ע, כי בלי יש''ע תהיה לכם הרגשה שאתם חיים על זמן שאול, על קרקע שאולה, שבכל רגע יכולה להשמט מתחת לרגליכם.
אחרי קסאמים ראשונים על כפר סבא יהיה ברור לכל, שהשקט הזה יכול להתפוצץ בכל רגע.
רק אז אל תגידו שלא ידעתם שאבו מאזן מחבל, כפי שהיום חלק ממנו אוהבים לדבר על ערפאת- אבו מאזן לא שונה מערפאת, וזה שיבוא אחריו כנראה גם כן לא יהיה שונה, והם כולם דומים להיטלר ולנאצים.
בקיצור הדרך הזאת מובילה אותנו לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בוגי מתפרנס מהפחדות וממלחמות
ל"ת
בוגי מפחד משלום,
01/06/05 09:42
|
|
 |
שטויות במיץ עגבניות!!!
השתחרר,
כבר,
01/06/05 10:27
|
הוא כבא השתחרר עכשיו זה כבר לא מפרנס אותו (המלחמה לא עוזרת לפרות בקיבוצו לתת חלב כידוע...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה, חמודי, אדיוט ברמות!
ל"ת
אבי,
01/06/05 13:30
|
|
 |
30.
ל 20 אני חושב ש הימין חוזה
שמולאני,
01/06/05 09:39
|
ש השמאל הוזה כך נעים לכם לחשוב
כן יתכן מאוד כי תתפרץ מלחמת טרור שלישית אין זה אומר כי יש קשר כל שהו ל פינוי של ישוב בו גרים עשרות יהודים עמוק ב שטח האויב
גם ללא הפינוי תהיה התפרצות (אם בכלל) ו אין שום צורך בהתישבות כזו שלא תעזור
ובכלל נגיד כי הפלשטינים כולם מלאכים קטנים ו רוצים בשלום ... מי אמר כי אנכנו יכולים להושיט להם יד בחזרה ? גם עצלנו יש מספיק מטורפים ש האדמה חשובה להם יותר מ השלום ו יותר מהחיים עצמם ויעצרו את התהליך
ויש לטפל בהם ביד קשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לגרש אלפי יהודים מביתם
חיים,
נהריה,
01/06/05 10:09
|
גוש קטיף זה לא עזה כמו שמטולה זה לא לבנון,בגוש קטיף חיים אלפי יהודים ,ואין שום סיבה לגרשם ,מי שיגרש אותם ,לבסוף יברח גם מחיפה וירושלים,כי כול מדינת ישראל מוקפת בערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חוסר אחריות
נח,
01/06/05 09:37
|
בוגי מוכיח בדבריו חוסר אחריות מדרגה ראשונה. אם הוא חושב כך :איפה הוא היה עד היום? למה הןא התריע שההתנתקות תוביל לכאוס ביטחוני ולמלחמה ? עכשיו אולי זה הרגע האחרון לכם תושבי תל אביב ,כפר סבא נתניה וחדרה להאבק נגד האסון הזה שראש הממשלה שרון עומד להמיט עלינו. רק אל תגידו שלא ידעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן התריאה וכנראה בגלל זה הודח
יבגני,
חיפה,
01/06/05 12:45
|
אך זה שהוא היה מוכן ליישם את ההתנקות ולא להתפטר למרות שהוא יודע כמה זה נורא זה באמת חסר אחריות ולמעשה מופז עשה לו טובה שאיפשר לו לא להרוס את המדינה בגלוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הודעה חשובה לעם ישראל.
תמיר ק.,
ארץ האבות,
01/06/05 09:35
|
מי מכם שאינו רואה את הנולד ואת העתיד להתרחש במדינה הזאת ואינו מבין את חומרת המצב שאנו נמצאים בו פשוט עיוור המובל לתהום בידי אנשים שמכרו נשמתם לשטן . אני קורא לכל ישראלי באשר הוא לצאת למאבק עיקש ונחוש במסגרת רוח מגילת העצמאות וחזון המדינה כפי שהיא מופיעה בתורת ישראל. אנא אנשים צאו לרחובות בהמוניכם והפגינו איכפתיות למצב המסוכן והבלתי הפיך לכאורה .צאו לרחובות והשמיעו את קולכם לפני שיהיה מאוחר מדי.מתחת לפני השטח קורים כל מיני דברים שמאיימים על קיומנו כאן כמדינה וכאומה.עניינם של נציגי השטן היא להפוך אותנו למדינת סדום ועמורה וליצור בלבול כזה שלא ישאר בנו לכאורה כח להתנגד.הפיתרון המוצע כרגע על ידי הינו מאבק איתן ברוח הרעה הזאת המאיימת להכחידינו רק החזרה למקורות -תורת ישראל ואלוהיי ישראל רק המהלך הזה אבל רק זה יכול לדחות את רוע הגזירה.אנא התעוררו.אנא הפסיקו לנאוף לבגוד לאנוס ולעשוק אנא חיזרו בתשובה שלמה מהר לפני שיהיה מאוחר.כל אחד שקושר את גורלו למעשיהם של אחרים שיחליטו בשבילו טועה ומועל באחריות שניתנה לו להחליט ולבחור בין הטוב ובין הרע בין המוות ובין החיים.אנא בחרו בחיים וצעקו אל השם בבכי ותפילה.רק זה יעזור לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Tamir
jacob,
overseas,
01/06/05 10:49
|
|
 |
אמיתי מהלב יפה אמרת
ל"ת
דורון,
01/06/05 10:28
|
|
 |
27.
!!!!!!!לעצור!!!את ההתנתקות!!!!
ל"ת
עכשיו,
01/06/05 09:31
|
|
 |
26.
ההתנתקות עדיין אינו עובדה ....
משה,
מרכז,
01/06/05 09:24
|
''ההתנתקות עדיין אינו עובדה מוגמרת'' כך אמר ולא סתם אמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישראל תחזור בקרוב לגבולות 67
ל"ת
הוא התכוון,
01/06/05 09:41
|
|
 |
מה עם זכות השיבה?
ל"ת
מוסטפה,
עכו,
01/06/05 10:26
|
|
 |
25.
סימני שאלה לגבי צדקת הדרך
ארז,
01/06/05 09:19
|
בוגי קלע למטרה בציינו את ''סימני שאלה אצלנו לגבי צדקת הדרך''. כל זמן שאנחנו מסוכסכים והשמאלנים תלושים מהמציאות הים תיכונית ושרון דואג להשתיק את מי שלא מסכים איתו אז אנחנו בבוץ עמוק. אם היה אפשר לקיים דיון רציני על ההתנתקות מבלי שיעצרו ילדות בצינוק ומבלי שיחרימו צעיפים כתומים לתיירים הודים בכנסת, אז אפשר היה לגבש הסכמה לאומית שתמנע את המלחמות אחים. שרון מנסה להצעיד את העם קדימה ע''י הרס ההתישבות וע''י יצירת שינאה בין חלקי העם. בינתיים הוא מצליח להרוס את המדינה ויכול להיות שהוא יקלקל את תחזיותיו של בוגי ע''י כך שיגיש לפלשתינאים את חורבות ישראל על מגש של כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Erez
jacob,
overseas,
01/06/05 10:54
|
if what you ,that indian tourists ,while visiting the Kneset had to give away ,is true,then we are realy in a thieres orange scarf,is true,then we are really in a deep shit!!!there is nothing left to me in this world , then to marry Naomy from Purtogal
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כה אמר הקיבוצניק. יש אנשי אמת
שלומי,
01/06/05 09:10
|
|
 |
23.
חוסר אחריות ממלכתית
מקור בכיר,
אי שם,
01/06/05 09:08
|
לא להאמין לשטויות ולהיסטריה שבאה מכוון מי שהיה אמון על ביטחוננו!!! מי מינה אשה זקנה והיסטרית שכמוהו לעמוד בראש צבא הגנה לישראל?! תן למדינאים ולאנשים הפשוטים לעשות שלום. לך נקרא בשעת הצורך ואם נתנהג בחכמה שעה זו לא תגיע. (רק דוגמה למגמתיות שבדבריו: מצד אחד אוי ואבוי לנו שניה אחרי שתקום מדינה פלסטינאית, אנחנו נהיה על סף כליה ממש, מצד שני הוא מודה שאנחנו משתמשים רק באחוז מכוחנו וכוחותינו לדכא להם את הצורה במצב הנוכחי, אחוז אחד!!!! יענו הרמטכ''ל הבא (חלוץ) מתעטש לשפורפרת הטלפון בטעות ועזה נמחקת מעל פני האדמה. אבל ישראל היא זו שבסכנת הכחדה...YEAH RIGHT)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות והיסטריה??????
סטודנט לרפואה,
ב''ש,
01/06/05 10:25
|
את זה בידיוק אמרו על הימין לפני למעלה מעשור ואכן כל תחזיות הימיו התגשמו להלן מדגם מייצג: *הגברת הטרור הן בכמות והן באיכות (הולדת המחבלים המתאבדים וכד') *הנשק שנתנו להם הופנה כלפינו עוד ב 96 (אחרי פתיחת מנהרת הכותל) * לא ויתרו על זכות השיבה. לא לפסימיות ולא לאופטימיות פשוט מעט ריאליות וראייה מפוכחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נחשוב קצת
נח,
01/06/05 09:53
|
מה הפיל את האימפריה הסובייטית מה היפיל את האימפריה הרומאית למשל?או האימפריה העותמנית? מה הביא את ארגנטינה לסף קריסה? כל האימפריות הללו נפלו בגלל דבר אחד -השחיתות. וזה יש לנו פה בשפע. מי הטיפש שירצה להלחם בשביל מנהיגים מושחתים כמו שלנו? מדבריך אתה מאמין באמת באגדת הכוח של צה''ל. יש לי חדשות בשבילך-צה''ל הוא צבא חלש .העובדות מדברות בעד עצמן: הפלשתנים ניצחו את צה''ל עם אבנים. אם הצבא לא יכול להשתמש בכוחו זה אומר שלמעשה אין לו כוח. יותר מזה- אם לפלשתינים תהיה מנהיגות קצת יותר מתוחכמת (וזה מה שקורה עכשיו)-ישראל תובס בלי יריה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Noach
jacob,
overseas,
01/06/05 11:02
|
each word-like a rock.agree with you in 100 percent
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זה או הם או אנחנו!
יאיר מתנחל,
01/06/05 09:06
|
ושלא יבלבלו לכם את השכל על ''שלום'' אחרי ההתנתקות... המצב רק יחמיר...והפלשתינים ירצו עוד ועוד ועד שמוחמד לא יחזור לביתו בשייח מיונס(שעל אדמתה קיימת האוניברסיטה העברית וחלק משכונות צפון תל אביב) הערבים לא ישקטו... מבחינת המוסלמים אנחנו במלחמת תרבות-ג'יהאד ועד שאחרון היהודים לא יהיה בים הם לא ישקטו... זה או הם או אנחנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
השלום רק כשנחזור לגבולות 67
ל"ת
פיצול אישיות,
01/06/05 09:00
|
|
 |
מה עם זכות השיבה?
ל"ת
מגורש,
בית דגן,
01/06/05 10:25
|
|
 |
20.
אל תגידו ''לא ידענו''!
מתנחלת בגליל,
01/06/05 09:00
|
כבר שנים שהימין מזהיר והשמאל הוזה. מי שיסתכל בעיתונים מתקופת אוסלו (-ואני שמרתי כמה, כי כבר אז תיארתי לעצמי מה יקרה) רואה בבירור ש''האיומים'' ו''ההפחדות'' של הימין'' התגשמו, והזיות השמאל נמוגו כעשן. אז אל תתעלמו מאזהרות אנשי המקצוע! מחדל יום כיפור יהיה קטן לעומת מה שעלול לקרות עם הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ולכן... זה הפיתרון!!!!!!!!!!!!
משה מ,,,,,
בת ים,
01/06/05 08:53
|
תקדים קפריסין כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין חילק את האי לשניים העביר את כל היוונים לצידו הצפוני והטורקים לצידו הדרומי הקים גדר בינ הניצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז פסק ההרג ההדדי וטור הזהב הגיע לאי היות והבעיה באזורנו חמורה באותה מידה מתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורכיה בקפריסין תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כולל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרה מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלית ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קידמית של השפעה במזרח התיכון ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי סכנת מלחמת עולם אטומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
So that's why he had to go!
ל"ת
AvnerA,
01/06/05 08:52
|
|
 |
17.
מסכים עם בוגי.
דרג,
01/06/05 08:51
|
לערבים יש למעלה מ 20 מדינות (וזאת קלישאה). הם (הפלסטינאים) רוצים עוד מדינה. ומי שישאר אצלנו אחרי הקמת מדינה כזאת יהיו יהודים וערבים שמגדירים את עצמם פלסטינאים. והמהלך הבא יהיה הקמת מדינה נוספת למיעוטים הללו. וכך הלאה. מה שאינם מבינים סמולאינו הוא שהקמת המדינה הזאת, והדרישה למדינת כל אזרחיה - הם מגמה אחת בלבד והיא: חיסול מדינת ישראל בדרך אחרת שקטה שונה מזו שערפאת רצה. הערבים, יהיו באשר יהיו, מעולם לא יהיו מרוצים מקיום מדינת ישראל. אולי, הנחמה היחידה שאנו עשויים למצוא היא שהם לא יכולים לחיות בלי להזיק זה לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ל-4-9-10-11-13 -14
דאאאא,
01/06/05 08:46
|
מי שלח אותכם להגיב? זה ששלח אתכם יש לו מוח של ציפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלך אותך שרון, פרס,
ל"ת
שלום,
מרכז,
01/06/05 09:22
|
|
 |
15.
גאון גדול
מצביע מר''צ מי''ל,
ת''א,
01/06/05 08:40
|
אתה בוגי... לא צריך להעביר 37 שנה בצה''ל כדי להגיע למסקנות הללו. כל ילד בן 10 שזוג עיניים בראשו והגיון בסיסי בפדחתו יבין זאת.
הגיע להזמין להחליט או הם או אנחנו, אין שום דבר באמצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הצבא מייצר ימנים חשוכים
ל"ת
מורי,
01/06/05 08:29
|
|
 |
השלום והחלום
אסף,
01/06/05 11:39
|
מה מכל דבריו הם ''חושך'' מה לא הגיוני ולא ברור ? מי שחשוך זה הזיות השמאל והאובססיה המטורפת שלהם אחרי ''שלום'' עם אנשים שרוצים רק להשמיד אותנו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אדם חשוך לגמרי, פחד
ל"ת
אורי,
01/06/05 08:29
|
|
 |
חשוך - מי שלא מסכים עם דעתך ?
ל"ת
עדי,
01/06/05 11:38
|
|
 |
12.
בעיה דמוגרפית תירוץ של השמאל
בנצי-א,
01/06/05 08:29
|
מי שמנפנף עם בעיה שאולי תהיה בעוד 30 שנה מחליט החלטות חפוזות או יש לו בעיה עם עצם קיום מדינה יהודית ורוצה לזרוק את המים עם התינוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שיצטרף לפייגלין או לכך
ל"ת
וריה,
01/06/05 08:29
|
|
 |
10.
עכשיו אני מבין למה שרון הדיחו
ל"ת
מורן,
01/06/05 08:28
|
|
 |
9.
הודח בצדק
ל"ת
,,,2,,,,
01/06/05 08:27
|
|
 |
8.
אל תפריע לי עם העובדות
ל"ת
אריק ש.,
אולימפוס,
01/06/05 08:15
|
|
 |
7.
אדוני אים כל הכבוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
01/06/05 08:12
|
אתה היגברתה את הבלגן החברתי פסיכולוכי בחברה הישראלית בנושא המדיני יאתה לא חידשתה לי שום דבר בנושא אן חדש תחת השמש כפי שאמר הגדול באדם והלוואי והוא היה כיום מנהיגנו הראשי ומצד שני אתה מוכר את המדינה ואת רמת הגולן שנחוץ מאוד שתישאר בידנו כדי שנוכל להגן על כל מדינת ישראל ולא רק על חלקים מימנה אלוהים יעזור לנו אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פקק אמיתי אתה
פפו,
רחוב דפנה,
01/06/05 10:34
|
|
 |
לך בעצמך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
01/06/05 15:27
|
ותנקה את הפוארה מהחרה ותיתרום קצת מעצמך לא הרבה למען מדינתך המיתפוררת חוכמולוג בגרוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקק תנועה חביב אתה חייב
מטלדה,
קרית חינוך,
01/06/05 08:34
|
לקבל קורס לכתיבה נכונה.השגיאות שלך מחרידות,ללא קשר לתוכן תגובותך.שחרר את הפקק המונע בעדך לכתוב ללא שגיאות.ובשביל ההתחלה חסוך באות ''י'' הסר את האות ''ה'' היכן שהיא לחלוטין מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטילדה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
01/06/05 09:00
|
כל הכבוש לשם אבל מה את מבלבלת את המוח בגלל האות י או האות הכל מה שאמר האגון המכובד הוא נכון והוא גם ממולבל זה הרבה יותר גרוע מ י פה ו ה שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה י' צריך לכתוב בכלל ע'
ע,
01/06/05 09:53
|
עם מלשון with אם מלשון if ואני עוד יכולתי לחשוב שזאת היתה טעות של רגע, אבל אתה באמת חושב ככה , אלוהים זה מזעזע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזבו את פקק תנועה בשקט - הוא
אבשלומית,
חום,
01/06/05 10:41
|
|
 |
בדרך כלל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
01/06/05 15:22
|
כל הפסיכולוגים הם בעצמם סובלים מבעיות פסיכולוגיות מהיכן אתה מגיע למסכנה זו אתה יודע אך אני כותב ומה התנאים לך טפל בעמך החולה והמתוסבך שגורם לנזק עצום בהרבה מאנשים עים בעיות אחרות כפי שאתה כותב ראה מה קורה לעמך המתוסכל בכל אורחות חיו ראה יותר חדשותוטפל במיקרים הקשים שמיתגלים מידי יום ביומו אלוהים יעזור לנו אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקק תנועה דיסלקט וחי בהכחשה
פסיכולוג,
קליני,
01/06/05 12:51
|
|
 |
מה אתם מבלבלים את המוח
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
01/06/05 10:46
|
האמת כואבת לכן אתם מיתרגזים כל כך בימקום להיתעסק בעיקר אתם מיתעסקים בטפל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צודק בהחלט!
יהודי ישראלי,
כאן נולדתי,
01/06/05 08:06
|
צודק בהחלט, וכבר היה ראוי להשמיע זאת מזמן. רק ה''לא'' בפסקה הראשונה- מיותר: ''אם ניתן לפלסטינאים עוד ועוד ועוד- תגיע התפרצות אלימה''. בכל מקרה תגיע התפרצות אלימה, כיוון שיש לנו ''עסק'' עם חיות-טרף, לא עם בני אדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Ehad HaAm
Abi,
01/06/05 08:06
|
|
 |
4.
לא פלא שהוא הודח
ל"ת
משה,
ירושלים,
01/06/05 08:06
|
|
 |
3.
שמאלנים - מתי תחדלו מהמשיחיזם?
אבישי,
01/06/05 08:02
|
כי אתם המשיחיסטים האמיתיים! לא מסוגלים להסתכל על המציאות הריאלית. ולכן ההזיות על ''שלום עכשיו''! ולכן ה''התנתקות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגי אומר מה שכל שמאלני חושב
אתה טועה,
01/06/05 10:01
|
שפעם פתרון שתי מדינות לשני עמים היה ישים. כעת בגלל התנחלויות והשליטה ב3.5 מליון פלסטינים זה אבוד (כי הפלסטינים רוצים מדינה דו לאומית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאיפה לחלום ולהזות...
מוטי,
01/06/05 08:31
|
|
 |
2.
They have eyes but they
Yemani Shafui,
Tokyo,
01/06/05 08:01
|
see nothing. They have ears but they hear nothing. The writing is on the wall and the drums are sounding, but our leaders are sleeping, or even worse, busy with corruption.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לתשומת לב השמאל - תתעוררו!
ל"ת
וזה אחד ''משלנו'',
01/06/05 07:54
|
|