 |
37.
חלאה מהסוג השפל ביותר
גועל נפש,
של בנאדם,
01/06/05 20:08
|
איך הוא מחייך וצוחק לכולם בפנים . הקירבה לשקרניהו מעוררת חלחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האמת
gil,
US,
01/06/05 20:01
|
כדאי לזכור שהמצפון שלנו לא שווה כלום אם אנחנו לא קיימים.
ומי שחושב שהאויב היחידי שלנו הם הפלשתינים כדאי שיחפש ב- google חומר על חסן אל באנה שהקים את תנועת האחים המוסלמים ב-1928.
חצי נחמה: כשתיגמר המלחמה נגד הטרוריסטים לא יהיו יותר פציפיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הצחיקו אותי דברי של עו''ד ספרד
אלכס,
01/06/05 19:40
|
''ניצחון מוסרי של יונתן''. פשוט לא כדאי לבזבז שטח בעיתון על הציטוטים של עו''ד. זה כמו לשאול את הזונה על הלקוח שלה – בפומבי היא תמיד תשבח אותו כי היא רוצה שהוא יחזור עליה עוד פעם. אם מחר נועם פדרמן ישכור שירותיו של עו''ד מיכאל ספרד אז הוא יספר לעיתון על המוסריות הגבוה של נועם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לכל הגולשים.כדאי לדעת...
המזהיר בפתח.,
01/06/05 18:48
|
שאצל הערבים... אין שמאל ואין ימין. יש להם מטרה אחת ויחידה. מספיקה רק מלחמה אחת שנפסיד בה...וזה יהיה בגלל הרבה בן ארצים וחבר מרעיו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הוא לא סתם תמהוני שלא מזיק
איליה,
01/06/05 17:51
|
לפני מלחמת העולם השניה הייתה תנועה פציפיסטית חזקה של אינטלקטואלים יפי נפש ורפי שכל. הם חתמו כל מיני עצומות וארגנו כל מיני הפגנות נגד מלחמה והם הרגישו נורא כייף מזה שהם אנשים נאורים וחכמים והם חשבו שרק הם מבינים ששלום טוב ממלחמה. תחת לחץ של תנועות פציפיסטיות ממשלות אירופה ויתרו להיטלר בלי סוף, בוודאי למען השלום. במה נגמרה הריצה המטורפת הזאת לשלום כולם יודעים. הפציפיסטים של היום בישראל, באירופה ובאמריקה הם ממשיכים של אותם רפי שכל מלפני 70 שנים. כמו אז הם פועלים להחלשת מדינות דמוקרטיות מול כוחות הכי נוראים ומסוכנים כמו סדאם חוסיין וטאליבנים בעבר לא רחוק, כמו אייטולות אירניים, קוריאה צפונית, היזבאללה, חמאס וכו' וכו'. ההבדל הוא שלהיטלר לא היה נשק גרעיני ולצפון קוריאה הוא כבר יש ועוד מעט הוא יהיה גם לאייטולות. אם מערב תלך בדרך של צמברליין זה יכול להיגמר באסון הרבה יותר גדול ממלחמת העולם השניה. בגלל זה אנשים שפוים חייבים לטפל בחולי נפש נוסח בן ארצי ללא שום רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
סתם עוד נסיך של אבא בבועה
ל"ת
א.ארנסט,
01/06/05 16:48
|
|
 |
31.
מפונק נסיך קוקו ברנזה כסף כסף
ל"ת
חיילת,
01/06/05 16:47
|
|
 |
30.
שופטי הבג''ץ אינם ממליצי המלצות
דרור,
רמת גן,
01/06/05 15:26
|
אלא פרשני חוק. הפרשנות שלהם ידועה כמטיבה עם פושעי השמאל הקיצוני. כאשר הם לא יכולים לפסוק בעד שמאלן קיצוני - הם ממליצים. יש להשליך לפח את המלצתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
החונטות השמאלניות מחפות על
דרור,
רמת גן,
01/06/05 15:24
|
|
 |
28.
כמה אנשים מתו למענך ???
עצבני,
01/06/05 15:19
|
אתה חשבת לרגע כמה אנשים מתו בשביל שאתה תוכל להיוולד ולחיות במדינת ישראל ????
בושה לאנשים כמוך !!!
אנשים הקריבו את חייהם בשביל מה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חבל שחיריה כבר לא כאן
ל"ת
אם ללוחם,
01/06/05 14:10
|
|
 |
26.
סתם פסיכי עם דודה ''פסיכולוגית''
אם ללוחם,
01/06/05 13:58
|
ומה לעשות כאשר אני אליך על המדרכה אני אשתדל לא לעלות על מוקשים כאילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בג''ץ או בד''ץ ARMY DISCIPLINE
Ben Ben Artzi,
01/06/05 13:43
|
שפיטה בבג''ץ כשפיטה אצל המג''ד...
לתומי חשבתי שלשופטי בג''ץ קצת חשיבה עצמאית. טעיתי.
בד''ץ, בג''ץ דן יתום ודן ''חלוץ'' עד כאן!
יוני, מקומך בארץ נורמלית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''ץ לא עובד אצלך, מה לעשות
ניר,
01/06/05 14:08
|
אתה לא יכול להיות בעד בג''ץ כשהפסיקות שלו מוצאות חן בעיניך ונגדו שהוא לא מסכים אתך. ואם ישראל לא נורמלית בעיניך, זכותך להגר.
נראה לי שבן ארצי, למרות שאני לא מסכים עם דעותיו, יקבל את הענין בצורה קצת יותר אינטלגנטית ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושיעוף מכאן כמה שיותר מהר
ל"ת
אתה צודק,
01/06/05 13:59
|
|
 |
24.
20-22-הצחקתם אותי אחד אחד
ביטלס,
א''י,
01/06/05 13:27
|
כל- אחד בדרכו: 20- גם אני ''מכיר אותו'' - כל מה שאתה אומר לא רלוונטי- שלא יצפה שיקבלו אותו בפרחים. 21- גדול! 22-לך תתפוס דרדסים. רציתי לכתוב לך שאתם ועליסה בארץ הפלאות זה אותו הדבר- שניכם עם כוונות טובות אך מנותקים מהמציאות. אך האמת היא ש-8 צודק. אתם לא עם כוונות טבות. עכשיו לפני שחדחתול יחזור תפתח מילון ותבדוק מה ההבדל לאידיאולוגיה למצפון. רמז- זה לא אותו הדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לשמיטה ולהר סיני
יוספוס,
01/06/05 14:00
|
בסמסטר הקודם הייתי במילואים סמוך לתקופת הבחינות עובדה אשר הרסה לי בודאות מבחן ואני נאלץ לגשת למועד ב, עובדה אשר מעידה על אופן התנהלותי האישית, כפי שציינתי אני חולק על האידאולוגיה של בן ארצי, ואתה יודע מה, הוא גם לא חבר שלי. אבל מכאן להסיק כי ההשתלחות כי שבאה לכדי ביטוי בדברי חלק מהדוברים איננה במקומה לדעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24, למה מי אתה? דביל.
ברוקר אמריקאי.,
לא מכאן.,
01/06/05 13:55
|
אתה כותב תגובה תחת השם ביטלס! אתה יודע מי היו הביטלס? חבורה של פציפיסטים שוחרי שלום כמוטו וכמותג. אבל מה אני מצפה ממך - פאנט דורסני. למה שתדע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא אולי דביל אבל אתה טיפש
מיקי,
01/06/05 18:07
|
|
 |
ומי אתה? אהבל
רולינג סטונס,
מכאן ומשם,
01/06/05 15:07
|
הוא כותב תחת ''ביטלס'', אתה כותב תחת ''ברוקר אמריקאי'' ומרגיש יותר אינטליגנט, יא ליצן? והכתובת ''לא מכאן'' - בואנה אתה נורא מרשים אתה... ואם אתה לא מכאן מה אכפת לך בכלל מה קורה כאן? איזה דפוק :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-24
גרגמל,
01/06/05 13:49
|
גם בחירה דתית היא אידיאולוגית, וכמו שכל כך בקלות נותנים פטור מהסיבה הזו ולא מעלים אנשים כאלה לבדיקה של הדתיות שלהם, גם פה אפשר פחות להיכנס לעצמות. ובקשר לחתחתול- אתה לא מעודכן, שילחתי אותו לחופשי ועברתי לשלישיה עם אגתה ופה גדול. שלך, גרגי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הכבוד לקוסטליץ
ל"ת
???,
01/06/05 13:21
|
|
 |
22.
הצביעות בחברה
גרגמל,
01/06/05 12:49
|
נכון, כשבנות דתיות משתחררות והולכות לשירות לאומי זה בסדר, זה לא ''אידיאולוגי''. כל הסרבנים ביקשו לעשות שירות לאומי, אבל בארץ רק ''דת'' זו סיבה נכונה. אתם לא מבינים שגם סיבות דתיות הן ''אידיאולוגיות'' ו''מצפוניות''? למה להן כן מותר? ולמי שטוען בטימטומו שבן-ארצי סתם מנסה להשתמט- נראה לכם שהוא היה עובר את כל העניין הזה, עם כל הביקורת והלחצים מהציבור, מתהדר באידיאולוגיה שהוא לא מאמין בה כשהוא יכול סתם להשתמט בשקט כמו אלפי אחרים? אבל אם הוא היה בחורה דתית זה היה בסדר גמור, את ה''מצפוניות'' שלה חייבים לכבד, נכון?! צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לכל הפלצנים...
אבו נעי,
דיר אל מרטוק,
01/06/05 12:49
|
אני מכיר את בן ארצי אישית. הוא אדם נפלא. רגיש ומלא אמפטייה לסביבה. לצייר אותו כאדם לא שפוי ושונא את עמו - פשוט לא נכון. הוא מקסים ודואג. את סיבות סירובו לצה''ל רובכם כאן לא מבינים. הוא היה מוכן לעשות שירות למען העם בתור שירות לאומי שכזה אלא שהצבא לא נתן לו אפשרות. ובאשמת הצבא והפרקליטות הוא נאסר סתם למשך שנים. במקום לטפח ולדאוג לפרח כזה. להושיט לו יד. להלחם למענו. כולם עשו ההפך. נכנסו בו שוב ושוב. ותאמינו או לא. אני בטוח שהוא סולח לכולם. כך הוא, אדם מקסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 21
אם לחייל,
01/06/05 15:38
|
אתה יודיע כמה מקסימים כאילה יש כאשר אני הולכת על המדרכה! אני נמנעת לדרוך עליהים כי מה לעשות העיריה לא מנקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מכיר את בן ארצי מהאוניברסיטה
יוספוס,
01/06/05 12:37
|
לכל המשתלחים אני מבקש לציין שבניגוד לרובכם (כנראה) אני מכיר את הבן אדם אישית מהמחלקה למדעים מדויקים באוניברסיטה העברית. והבן אדם לא עושה עלי רושם של פלצן \ פחדן וכיוצא בזאת. האדם נורמלי לחלוטין ואפילו חביב ולא מסוג האנשים שהחברה היתה רוצה לשים מאחורי סורג ובריח דוגמאת אנסים ועבריני צוורון לבן שמקבלים עבודות שירות על עברותיהם.
למען הסר ספק, אינני מאמין בדרכו של בן ארצי ולדעתי מדינת ישראל טרם הגיע אל המנוחה והנחלה, טרם נקבעו גבולותיה הסופיים ומתנהלת כאן לחימה (לא תמיד באש חיה) על כל דונם ועל כל עז (בטוי קצת ישן אבל מתאים גם לימינו אלו) ביננו לבין הערבים (גם כאלו בעלי תעודות זהות כחולות) שלדעתי רבים היו רוצים לראותינו בים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שמאלנים כמו הערבים אינם מוכנים
ממשלת השמאל,
והערבים,
01/06/05 12:13
|
|
 |
18.
נורמה בחברה הישראלית.
אהוד,
בריטניה,
01/06/05 11:55
|
מי שקרא את הכתבה של יאיר לפיד (25.5 ) שמעוטרת בדגל ישראל המורכב מבננות מבין את המצב בארץ. כנראה אנחנו אכן רפובליקת בננות במדינה בה המשתמט מקבל לגיטימציה והדת משמשת כמקלט כלכלי למושחתים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
he's just a fuckin coward
ל"ת
Jigolo,
01/06/05 11:54
|
|
 |
16.
ביקורת שיפוטית על בג''צ - חובה
ל"ת
בג''צ מבוקר-חובה,
01/06/05 11:54
|
|
 |
15.
פשוט אתה פ ל צ ן
ל"ת
יוסי.ע,
נתיבות,
01/06/05 11:50
|
|
 |
14.
למי אכפת?
מיכאל ברגמן,
01/06/05 11:40
|
רק בגלל שהוא האחיין של שרה נתניהו? אולי גם נכתוב על שכנה של בת דודה שלה שהוציאה רישיון נהיגה על טרקטור לפני שבוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהוד ענה לך ( 18 )
ל"ת
יותם,
תל-אביב,
01/06/05 13:59
|
|
 |
13.
משתמט מטעמי נויחות
חייל מילואים,
01/06/05 11:39
|
1. צריך לשחרר את בן ארצי (לאחר עשר שנים בפנים) כמשתמט מטעמי נוחיות. 2. יש לחדש את ההנחיה שאין מקבלים לעבודה בשירות הציבורי כל מי שהשתמט משירות בצה''ל מכל סיבה שהיא (כולל אלה ש''נהרגים'' באוהלה של תורה.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
במדינה מתוקנת (דמוקרטית עלק)
עד מתי?,
01/06/05 11:35
|
הגיע הזמן לחופש הבחירה הגיע הזמן שמי שלא רוצה להתגייס מכל סיבה יוכל לעשות זאת בלי לשחק אותה דפוק או חולה או... אי אפשר להכריח בן אדם לעבור שטיפת מח ולשרת 3 שנים מה עם צבא שכירי חרב המתוגמל בהתאם וכתוצאה מכך איכותי? תחשבו על כמה נוכל לחסוך נוכל להשקיע בציוד מתקדם יותר במקום בצבא של עצורים מסטולים ומתוסכלים בכלא 6 זה עובד ככה בהרבה מדינות בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חבל מאוד. יונתן נלחמת כארי!
ישראלי,
01/06/05 11:32
|
וועדת המצפון של הצבא זו בדיחה מהלכת!!! לא נשמע כדבר הזה במדינות מתוקנות שמכבדות את היותם של אנשים פציפיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הסיבה לשחרור שלך =בעיות נפשיות
ישראלי,
ישראל,
01/06/05 11:31
|
שכן רק משוגע מדבר על מצפון בתקופה שאוטובוסים עם חפים מפשע התפוצצו בחוצות תל אביב.
איך אתה מרגיש יה בן ארצי כשאתה מטייל להנאתיך בחוף תל אביב או בשינקין וחש בטחון שאף מפגע טרוריסטי מוסלמי לא יפגע בך שכן אתה מוגן על ידי חיילי צה''ל שבאופן מגוחך מוגדרים לפי תפיסתיך החולנית ''אנשים חסרי מצפון''.
במקומך הייתי מתאשפז מרצון במוסד פסיכיאטרי כי אתה חסר הגיון לחלוטין,מעוות מקצועי וחסר מצפון מוחלט.
ולצבא שלנו רק שאלה אחת: האם זה חוסר התאמה או מחלת נפש? אני בעדהגדרת בן ארצי כחולה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Traitor in his nation
ל"ת
AMR,
01/06/05 11:30
|
|
 |
8.
שמאלני פחדן,אחוז בנשק וצא לקרב
יהודי,
01/06/05 11:30
|
השמאלנים מתרפסים אל מול המוסלמים מתוך פחד ורק מתוך פחד. מוגי לב!!! ראו כייצד ילדי המתיישבים ביש''ע מתמודדים יום יום אל מול הטרור ואינם פוחדים. כמובן שהפציפיזם הינו מס שפתיים ותו לא, מכיוון שהיצר הבסיסי של האדם הוא לתקוף כאשר הוא חש בסכנה. ''הקם להורגך השכם להורגו''. הפציפיזם הינו תירוץ עלוב שבא להסתיר את הסיבה האמיתית של סרבנות השמאל, שהינה פחד. למזלנו, מערך השדה הלוחם של צה''ל מאוייש בגיבורי יש''ע ושאר אנשי ארץ ישראל. יחי עם ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בן ארצי - כל הכבוד! גאים בך!
ל"ת
פלרו,
01/06/05 11:30
|
|
 |
6.
הגיע הזמן
הגיע הזמן,
01/06/05 11:22
|
למדינה דמוקרטית מתוקנת בה בנאדם שרוצה לחיות ולא למות ולא לשרוף 3 שנים בצבא ולקבל שטיפת מוח יוכל לעשות זאת בלי תירוצים ובלי משחקים של חולה נפש בשביל להשתחרר? מה עם צבא שכירי חרב המתוגמל בהתאם וכתוצאה מכך גם איכותי יותר מה שישאיר יותר כסף לטכנולוגיה מתקדמת ופחות כסף לעצורים מסטולים בכלא 6?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בן ארצי
בן ארצי,
גדמע,
01/06/05 11:12
|
שנהפוך לחברה אזרחית.. בלי מדים בכל פינת רחוב ו.. אוטובוס, בלי סיסמאות קרביות וצבאיות. יש לתת לנוער לשרת היכן שיבחר - ואם הוא או היא בוחרים לשרת בבית ספר או בבית חולים או במוסד לקשישים, יש לאפשר זאת ולעודד אותם/ן לתרום לחברה בישראל. הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, לא ללכת לצבא זה סבבה
ל"ת
אבו מזן,
01/06/05 14:05
|
|
 |
4.
מסרבים לשלם מיסים בגלל מצפון
הרעיון החדש,
צפון,
01/06/05 11:02
|
מזל שבג''ץ התעלה על עצמו ופסק בהגיון. אחרת ניתן לפתוח המון ערוצים לסרוב מילוי חובות בגלל מצפו. הכי ילך זה לא לשלם מיסים בגלל השחיתות וניצול לא נכון שלהם. ואם רוצים יש עוד המון רעיונות חולניים מהסוג הזה. מומזנים להציע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree,we'll pay taxes only
muchacho,
whoknows,
01/06/05 11:28
|
if we have the the right of choice. I want my taxes to pay drugs and alcohol. Free sex, free drugs, free alcool all over the country.Free food in every nice restaurant and free falafel in every bus station.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הגיע העת שנהפוך לחברה אזרחית
שחר הלינובסקי,
ת''א,
01/06/05 11:01
|
הגיע העת שנהפוך לחברה אזרחית.. בלי מדים בכל פינת רחוב ו.. אוטובוס, בלי סיסמאות קרביות וצבאיות. יש לתת לנוער לשרת היכן שיבחר - ואם הוא או היא בוחרים לשרת בבית ספר או בבית חולים או במוסד לקשישים, יש לאפשר זאת ולעודד אותם/ן לתרום לחברה בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתחילו לשרת במכבי אש
שושי,
01/06/05 11:32
|
המדינה תאחד את השרות לתוך פיקוד העורף והחיילים יוכלו לשרת ולתרום למדינה , וגם חרדים ישתתפו בשרות הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן ארצי
בן ארצי,
גדמע,
01/06/05 11:14
|
מסרבים לשלם מיסים בגלל מצפון הרעיון החדש, צפון, 01/06/05 11:02 מזל שבג''ץ התעלה על עצמו ופסק בהגיון. אחרת ניתן לפתוח המון ערוצים לסרוב מילוי חובות בגלל מצפו. הכי ילך זה לא לשלם מיסים בגלל השחיתות וניצול לא נכון שלהם. ואם רוצים יש עוד המון רעיונות חולניים מהסוג הזה. מומזנים להציע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון גדול
ביטלס,
א''י,
01/06/05 13:12
|
|
 |
2.
ארצי תגור בעזה והמצפון ישקוט
ל"ת
הנביא,
01/06/05 10:51
|
|
 |
1.
ארצי תגור בעזה והמצםון ישקוט
ל"ת
הנביא,
01/06/05 10:50
|
|