 |
140.
עד מתי?
מתן,
אשדוד,
15/02/06 14:45
|
עד מתי הנבלה הזה יסתובב חופשי... איך זה שאף אחד לא ראה אותו? משטרת אשדוד תתחילו להזדרז לפני שנצטרך להגיע לעוד גופות אנחנו לא יודעים מי המטומם הזה מה שכן אלוהים רואה הכול הוא ישלם לחלאת אדם הזה על כך שגזל נפש של ילדה טובה תמימה שלא עשתה עוול לשום איש!!
רינת תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
רינת היא ילדה טובה
מאיה זפרני,
אשדוד,
05/08/05 00:27
|
מאז האסון אני כל הזמן חושבת עלייה ואני המון מסתובבת באיזור הסיטי המקרה לא יוצא לי מהראש ואני יודעת שרוב תושבי העיר גם לא שוכחים. אנחנו מזועזעים
ברוך דיין האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
אשדוד עיר שקטה. כן בטח........
פלוני אלמוני,
אשדוד,
06/06/05 20:43
|
אני חשבתי שאשדוד עיר רגועה שקטה מסץבר שזה מפחיד לצאת החוצה סתם ככה לפעמים או לצאת מהבית ולדעת שבטוח נחזור בלתי אפשרי לדעת..... זה מזעזע ומפחיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
אלוהים ישמור מה ניסגר
אישה מפוחדת,
אשדוד,
03/06/05 16:51
|
אלוהים ישמור מה ניסגר במדינה הזאות אני מאחלת שיתפסו את כל האנסים ורוצחים והפדופילים וישרפו אותם ממש מזעזע מה שקורה במדינה שלנו אנחנו שצריכם להיות מגובשים בגלל מה שקורה לנו עם כל הפיגועים והחיילים שנהרגים לנו אנחנו הורגים אחד את שני דיייייייייי מתי זה יפסיק אני עכשיו מאוד מפחדת ללכת ברחוב למשפחת רואס אני מאוד משתתפת בצערכם ואני מקווה שלא אתם ולא אף אחד מבני משפחת אשדוד והמדינה ועולם ידעו צער יהיה זכרה ברוך !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
feel so sad...
yoni haziz,
ashdod-vien,
03/06/05 08:05
|
this is not the time to blame... i feel so bad about the lost of an innocent girl
yehi zihra baruh
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
כולם כנסו -מפחיד.נבואה שהתגשמ.
אני,
03/06/05 00:22
|
בדיוק באותו יום התפרסמה הכתבה על החתולים...ומה אמרה הבחורה שמצאה אותם? 2 נערים כנראה-ושאם הם התנהגו באכזריות כזו לחתולים והגורים..הם עלולים לרצוח נערה תמימה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
אך איפה...........
דוד,
ערד,
02/06/05 18:57
|
|
 |
133.
מתנתקים ומאבדים את עצמינו לדעת
משה,
02/06/05 18:38
|
תשימו לב מה מעסיק את נבחרי העם מכל הצדדים - ההתנתקות, השלום עם סוריה וכו' תגידו יצאתם מדעתכם? כל הגנרלים? אתם באמת חושבים שזה מה שעומד על סדר היום? מענינת את סבתא שלי בשאר אסד ונסיגה או התנתקות. הבעיות שלנו אחרות. איפה אתם חיים? החינוך קרס כבר מזמן. בכבישים נהרגים יותר אנשים מבמלחמות. מערכת הבריאות בקריסה. הנוער אלים, מריח דבק, דוקר במועדונים, מתפרע במסיבות סיום. ואתם? כן כל הגנרלים. מפליצים מדי פעם איזה נפיחה מפגרת על שלום / התנתקות / נסיגה. את מי זה מעניין חוץ מכם? אפילו את הערבים לא !!! הם רק ישבו בשקט ויחכו שמטומטמים כמוכם יעשו להם את העבודה. חייב לקרות משהו, חייב לבא שינוי או שנארוז ונלך מפה. ככה אי אפשר יותר. השינוי לא יבוא מהממשלה, שלא יהיו לכם אשליות. גם לא מהאופוזיציה. גם שם אין תקווה. רמת המשכל הממוצעת בכנסת כבר מזמן ירדה אל מתחת לקו האדום. השינוי יכול לבא רק ממפלגה חדשה של אזרחים שנמאס להם. מפלגה שתדרוש לעצמה שלושה תיקים. למעשה התיקים הכי חשובים שבאופן לא מפתיע אף אחד לא נלחם עליהם - חינוך, איכות סביבה ובטחון פנים. החינוך קודם כל. זהו עתידה של המדינה. דור הג'ודי ניר מוזס שלום כהן שגודל היום בארץ, הוא הדור שיחריב את המדינה. אם לא נטפל בחינוך מייד אנחנו נידונים לאבדון.
ומה לגבי השלום, ההתנתקות, רמת הגולן, שטחים וכו'? תשובתי היא שזה בכלל לא תלוי בנו, לא בשמאל ולא בימין. ברגע שהערבים למינהם ירצו שלום באמת וגם יגידו את זה בלי לגמגם הם יקבלו הכל. עד הס''מ האחרון. הם יקבלו הכל גם אם ראש המשלה יהיה אביגדור ליברמן. אז בואו נשים את זה בצד. נעשה פסק זמן בכל מה שקשור להתנתקות/הפרדות ושאר ירקות ונטפל טיפול שורש בעצמנו.
מישהו חייב להרים את הכפפה ולא עוד אחד מהגנרלים המלאים בחשיבות עצמית. צריך מישהו עם ''ביצים'' שירים את מערכת החינוך מהרגלים וינער אותה ניעור רציני. כך גם לגבי המשטרה ואיכות הסביבה. אין לנו מדינה אחרת וזו שיש לנו קטנה, צפופה ורוויה באלימות. אם לא נתעורר זה יהיה מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפובליקת בננות
פידל,
02/06/05 22:22
|
כמו ברפובליקת בננות, עד שלא יתארגנו אנשים ויעלו על ירושלים לא ישתנה כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה עושים?
ל"ת
מיכל,
02/06/05 21:25
|
|
 |
צודק, צודק, צודק
ל"ת
יוסי, אשדוד,
02/06/05 21:25
|
|
 |
132.
חפשו עולה אנטישמי!!!!!!!!!!!!!
סם,
02/06/05 16:58
|
|
 |
131.
כנסו אמת לאמיתה
שכן,
אשדוד,
02/06/05 16:34
|
אני גר מול הנערה שנרצחה ממונו יש אתרי בניה לפחות 70 ערבים נמצאים שמה חופשי ובטח שבלילה משעמם להם הם צורחים עושים בלאגן ובאמת מציקים לנערות שעוברות הסיטי נחשב לשכונה טובה שלאט לאט מתרדרת , שאני ישנתי הילדה הזאת נרצחה ממש מתחת לחלון...זה מזעזע ועוד פעם יגידו שהכתובת היתה על הקיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
מרכיבים פרופיל
דאאאא,
02/06/05 14:36
|
המשטרה מנסה להרכיב פרופיל. כלאמר אין קצה חוט. כלאמר הרוצח מסתובב חופשי. הוא יכול להיות בכל מקום. בכל עיר וישוב. יש ממצאים, יש שעה של מוות, אזור רצח ברור עם קירבה לאזור של מסוממים ואלכוהוליסטים והמשטרה מנסה להרכיב פרופיל. בנות אל תסמכו על אף אחד. להיזהר ולפקוח עין וקחו איתכן אמצעי הגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
a link
uy,
jerusalem,
02/06/05 14:10
|
.....Russians are everywhere
new link https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/941/830.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And link for you too mr uGLy
Benadam,
Norvegia,
02/06/05 20:25
|
And link for you too mr uGLy from Jerusalem
http://www.antiracismnet.org
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
צילקר נמצא בטיול עם ערבים בהאג
ל"ת
ביילין קנה לו,
02/06/05 14:10
|
|
 |
127.
לו רק היו מביאים אותה עד הבית
תוהה,
02/06/05 14:07
|
תארו לעצמכם שמעבידה של רינת שהחזיר אותה קרוב לחצות מקניון עזריאלי בתל אביב לעירה אשדוד היה מבזבז עוד כמה דקות מזמנו היקר והיה מביא אותה ממש לפתח ביתה, ולא מאלץ אותה ללכת בלילה קילומטר ברגל. האם הוא חש רגשי אשמה על שהפקיר אותה? והוריה, וההורים של כל הבנות החשופות לרוצחים ואנסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אשם
מלכה,
02/06/05 19:09
|
זה באמת מדאיג למה לא הוריד אותה ךיד הבית.אני לא מאמינה צריך לחקןר את הנהגץשלא יקרו מקרים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
ובירושלים הרוסים הם בסדר....
ל"ת
ככ,
ירושלים,
02/06/05 14:06
|
|
 |
125.
לפי דעתי הרוצח הוא פועל פלסטינ
אר,
02/06/05 13:36
|
באזור ההוא ישנם עשרות פועלים פלסטינים לא חוקיים הם ישנים בתוך אתרי הבניה בערב אפשר לראות אותם מסתובבים ברחובות ומציקים לנערות ומפיצים סמים המשטרה יודעת מהבעיה אך לא פותרת אותה כי השוטרים מתעצלים ללוות עשרות פועלים בלתי חוקים למחסומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אחי
מוטי,
אשדוד,
08/11/05 05:22
|
|
 |
124.
מי אשם? עולים הלא יהודיים?!
בוריס,
ירושלים,
02/06/05 13:32
|
כל פעם שמתרחשים אסונות יש קולות המאשימים את עולים מרוסיה. אני שעליתי ב-1991 ולאחר מכן הייתי שלוש שנים שליח של הסוכנות היהודית אומר - זאת דרך קלה להאשים את עולים- הרי בישראל הכל היה טוב לפני שהתחילה העלייה... אשמים ברצך צריכים לעמוד לדין ללא קשר למוצא שלהם. ולגבי סיבה לאלימות- צריכים לחפש במקום אחר: חינוך, דוגמה אישית של מנהיגים, סובלנות לחלשים וערכים ונורמות. סליחה עם פגעתי במישהו בדברים שכתבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
נדרש עונש מוות לרוצחים כאלה
שימי,
הרצליה,
02/06/05 13:17
|
זה פשע נגד האנושות והם כמו נאצים לכן דינם צריך להיות מוות בתלייה או בזריקת רעל או לחילופין בכסא חשמלי כמו בארה''ב. וצריך לשדר את זה בטלוויזיה בשידור ישיר. לכן לדעתי צריך לעשות לכלב שרצח את מעיין ספיר ז''ל משפט מהיר ולחסל אותו. עונש המוות מרתיע רוצחים פוטנציאלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
זה קרה מתחת לבית של ידידתי!!!!
איתי,
אשדוד!!,
02/06/05 13:08
|
אתמול (יום רביעי) בשעה בערך 6 בצהריים חברה שלי התקשרה אליי לבית והיא אמרה לי שמתחת לביתה מצאו גופה מתה (אנחנו גרים במרחק של רחוב אחד, זה אותו רחוב רק שצריך להיכנס פנימה יותר ואז נמצא ביתה), אז אני מזה פחדתי!!!! נראה לי אני לא אילך יותר לביתה בשעות המאוחרות!!! תמיד הייתי נשאר בביתה עד 11 בחופש הגדול, ותמיד מתי שחזרתי הביתה פחדתי נורא כי כל החניה של הבניין שלה תמיד חשוך נורא ומפחיד ואני צריך לעבור דרכה! תמיד ביקשתי ממנה שתלווה אותי לביתי אך היא אף פעם לא הסכימה! כעת אני פוחד נורא וחשוב לי להזכיר כי אני גר רק 500 מטר מביתה וזה ממש קרוב. מזל שאני גר לא איפה שהיא גרה שחשוך ואין כמעט כמעט מכוניות בלילה איפה שהיא גרה, לעומת זאת מחוץ לרחוב הזה (איפה שאני גר) יש מלא חיים וכל הזמן יש שם מכוניות ויש מלא אור גם ביום וגם בלילה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו איזה טיפש
תראו איזה ....,
02/06/05 19:16
|
איזה תינוק בכיין יאלה ועוד אתה נותן לחברה שלך ללות אותך לך שים טיטול ותעלה לישון ב 8 יאלה לאן הגענו הוא פוחד אבל הוא חושב שחברה שלו לא תפחד ( ומזה פחדתי ) איזה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיתי
אחת,
02/06/05 15:06
|
גם אני מאשדוד ואני בהלם מוחלט איפה בדיוק נמצאה הגופה בסיטי? כדי שאני אדע לא להסתובב שם
הלוואי שתגמר סופסוף האלימות הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
פיתרון לכח אדם למשטרה
שמעוני,
קריית ים,
02/06/05 13:04
|
החל מעברה קטנה ועל כל עברה קנס כספי גבוה ממנו יממנו את המישרות החדשות שהמשטרה זקוקה להן.
והחלת עונשים כבדים במתקני מעצר פרטיים ,הרי היום המתקנים מלאים .
והמשפחות של העצורים ישלמו כולם על המעצר .
לכל עבריין כזה יש להפסיק לכל משפחתו כל תשלומי העברה מביטוח לאומי או כל מקור אחר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הכיבוש, הליכוד והטמטום משחיתים
ל"ת
כסף לחינוך!,
כסף לעובדים,
02/06/05 12:56
|
|
 |
119.
תפסיקו לקשקש רוסים ערבים וכ'ו
רוית,
02/06/05 12:35
|
אנחנו עדיין לא יודעים מי רצח אותה מספיק עם הגזענות , תפסיקו לעשות הכללות יש חארות בכל מקום לצערנו אני מקווה שאני אפסיק כבר לראות כ''כ הרבה כתבות על רצח, אונס, אלימות וכ'ו . זה הפך להיות מכת מדינה , מכה שדורשת טיפול דחוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוית
Benadam,
Norvegia,
02/06/05 20:15
|
Useless to talk common sense to the mobs
The very same mobs are the living examples for the ''popularity'' of Israel these days and to the generall hate to Jews
Sad but very true
These few screaming racists are the true cause for all the troubles of Israel from within and from outside
These ignorants are too stupid to understand that thier ethnic philosophy and views of generalizing humans belong to some dark age in the history
The very same dark age that gave them the right at the first place to live in Israel
I pitty them for the inability to see how pathetic they are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
איך היא מופיעה בתמונה.
ל"ת
מוזר,
02/06/05 12:32
|
|
 |
117.
מערכת אכיפת החוק מפקירה אותנו
שוש,
פ''ת,
02/06/05 12:31
|
כמו גם חברי הכנסת והשרים. כשמדובר במעשי אלימות צריך לתת עונש מקסימום בהתאם לקבוע בחוק ולא לחנך, צריך לשנות חוקים (בכנסת) להתאימם, ולהוריד את גיל האחריות הפלילית. עד מתי יהיו חיינו הפקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מסכימה עם 93 ומוסיפה:
תמר,
02/06/05 12:21
|
שכחת שבאופן קבוע מעמידים בראש המשטרה שרים שהכישור העיקרי שלהם הוא העדר עמוד שדרה. לא פלא שכל שרי המשטרה לאחרונה נגררים אחרי המשטרה שהופכת כל כשלון למכרה זהב של דרישות ''תנו לי'' ''תנו לי'' עוד ועוד. כמובן שאת הכשלונות המשטרה והשר העומד בראשה משליכים, בתירוצים שמביישים ילדי-גן, לכל עבר, תחת כל מיקרופון רענן. אני מסכימה שעם המשטרה והשר בראשה, מהלכים ביננו לא מעט אנשים תמימים שבקרוב למרבה הזוועה, ללא כל סיבה, פרט להעדרה של משטרה אמיתית, יעילה ועובדת, יהפכו לגופות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אני יודע מי זה רצח
דיייייייייייייי,
מרכז,
02/06/05 12:19
|
נמאס כבר טפלו בכולירות ותתחילו להתנהג כבני אדם להרוג סתם אנשים תמימים ללא כל סיבה השתגעתם? אפה החוק איפה החינוך העיקר ?
בכל אשמה הממשלה הארורה הזו חינוך. תפטרו מורים תקצרו את שעות הלימודים ובשעות שנותרו תלמדו אנשים להיות מכונות ולעשות כסף כשיגדלו לא תלמדו להיות בני אדם. בטחון. תתנו לכוחות הבטחון להתעסק עם שטויות במקום למגר את הפשיעה ההולכת וגוברת. כלכלה. תקצצו לחלשים קצבת ילדים, מענק לידה תקשו עליהם את החיים בכדי שיהיו עשירים כמוכם ביבי היקר מתי תבין שיש אנשים פשוטים שלא פחות חשובים ממך ואינם יכולים להגיעלעושר אך אם תוציא להם את העיינים ולא תיתן להם לחיות בכבוד 1 לא אכפת להם לשבת בכלא כי אין להם הרבה להפסיד 2. שווה להם לקחת סיכון לשדוד לגנוב ולפשוע כי הם צריכים לשרוד לא? וחוץ מזה אחרי כל השחיתות בממשלה מה אתם מצפים שהאזרח הקטן ילמד? למעול במליונים הוא לא יכול וגם לא לתת טובות הנאה מה שנותר לו אולי לגנוב או לשדוד זה מה שמלמדים פה אז למה אתם מצפים ל ה ח ל יף א ת ה ש ל ט ו ן מ י ד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה
נסיך,
02/06/05 13:22
|
|
 |
114.
חבר לעבודה חסר אחריות!
יעלה,
גבעתיים,
02/06/05 12:15
|
מדוע לא הסיעה עד לביתה??? ממש ג'נטלמניות ישראלית בהתגלמותה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
רוצחים רוצחים רוצחים
דוד,
מרכז,
02/06/05 12:02
|
אלה העובדות: יש לאשדוד חבורת רוצחים בעיר. ראש העיר צריך לפנות עכשיו הצידה את הכל ולטפל ברוצחים. יש לו כלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שוכן בקירבנו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/06/05 12:02
|
|
 |
111.
כל המשטרה עסוקה בהתנתקות
מאיר,
משטרת ישראל,
02/06/05 11:55
|
אין מה לעשות שרון וכנופייתו הסתבכה. מחיר טיהור שמו -לעבור לשמאל.יש התנתקות כולם עסוקים במילוי רצונו ורצון התקשורת. לא יפעלו בהתתקות, יעופו כמו בוגי. על רציחות לא עפים. על אי בצוע תהנתקות-עפים ועוד איך1 רשימת המועפים ארוכה והעיקר שיואל מרקוס ומני מזוז יהיו מרוצים. זו המשוואה הפשוטה. תקלטו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
שימו לב לפרסומת של זק''א
זק''א לשעבר,
גוש 80,ירושל,
02/06/05 11:49
|
בשולי הרצח המזעזע תפשה אותי התמונה של חבורת יחצני זק''א. מסכנה הנערה , היא לא ידעה שגופתה תשמש פרסום למשי(אוהב) זהב המושחת שייסד יחד עם דוברו לשעבר שיטה ביזארית לפרסום הארגון: לשים סמל של זק''א על בד כיסוי הגופה. אף חברת קדישה לא העזה לעשות זאת. רק 'משי' בחוצפתו. האיש ללא מעצורים. האם משטרת ישראל שותפה לשערוריה? התשובה כן!! מה מניעיהם? שחיתות פנימית במ''י. קשרים אישיים +אינטרסים כספיים. דרוש כתב טוב שיחקור, איך משי זהב הסתנן למ''י ואיך נותנים לו לעשות שנור עם כובע משטרתי. כתב שהחל בכך הורד מהסיפור באיומים. הייתי עד לכך כשהייתי בזק''א. שוב, מדוע קציני משטרת ישראל נותנים לגוף פרטי להתקרב לנרצחים ולשים עליהם פרסומות של אותו גוף פרטי? הרי כולם יודעים (ושותקים) שהתמונות הופכות לקמפיין 'שנור' של משי זהב ואחיו - בארץ ובחו''ל. מדוע לא נותנים לחברות פרטיות של אמבולנסים להוביל את הגופות, כפי שהיה פעם. הם קיבלו תשלום לא גדול ולא הפכו את מלאכתם ליחצנית על הגופות והדם. ועוד: מדוע מד''א שהקים מחלקה לנושא לא עושה זאת. הרי יש לו אמבולנסים. למי היה אינטרס להוריד אותו מהזירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!
ל"ת
משה הרשקוביץ,
02/06/05 14:40
|
|
 |
109.
תקראו את 91
ל"ת
עופר,
אשדוד,
02/06/05 11:46
|
|
 |
108.
Some Russians :GOL ATZMI
Alfassy,
Mercaz Klita,
02/06/05 11:23
|
Though the Russians are most welcome ,it should be noted that they came here because life in Kiev,Tashkent or Kishinov was less attractive than here.They did not come out of Hibbat Tzion as the earlier Aliyot .The then authorities instigated some criminals and prostitutes to go to Israel just like Fidel Castro's dumping of criminals and mentaly deranged in the name of :LET MY PEOPLE GO to please Carter in 1980
הגב לתגובה זו
|
|
 |
some russian
eric,
02/06/05 11:53
|
|
 |
107.
מה כואב יותר?
מסכימה עם 91,
תל-אביב,
02/06/05 11:21
|
העובדה הראשונה שצרמה כל כך בכתבה היתה דווקא אדיבותו המופלגת של הנהג , שהוריד את חברתו לעבודה מרחק ק''מ מביתה בשעת לילה מאוחרת. נדרש ממנו עוד מאמץ כה קטן, מחווה כה מינימלית של אנושיות על מנת שתגיע בבטחה לביתה. ולא ברור לי מה כואב יותר - האלימות שהולכת וגואה, או הקושי שבלהיות בני-אדם אחד כלפי השני גם בקרב אלו שאינם עבריינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
עונש מוות
מומי,
רמלה,
02/06/05 11:07
|
אולי הגיע הזמן שיהיה עונש מוות במדינה הזאת ואז האנשים יחשבו פעמים לפני שנוטלים חיי אדם . חיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
82 מחזק את ידך
yuuval,
02/06/05 11:05
|
תגובה 82 היא התגובה האמיתית והכנה כאן למרות שאין אני יודע מי רצח את הנערה הזו אבל במישרין או עקיפין הרוסים והרוסיות הם הטרוריסטים החדשים במדינה ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבילים כמוך הם מכת המדינה
ל"ת
אלכס,
02/06/05 18:40
|
|
 |
104.
הכיבוש משחית, זה לא רק סיסמא
רן,
02/06/05 11:04
|
במקום להשקיע כסף בלעצור את הפשיע ולתת חינוך כל הכסף עובר להמשך הכיבוש.
גם כ העניינים על סדר היום הם רק ורק בעניין הכיבוש, האם בימים האחרונים יצא לכם לשמוע שר שמדבר על מקרי האלימות הרבים? נכון שלא? כי כולם עסוקים במשך הכיבוש.
די!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
להעניש בסקילה את הרוצחים ! ! !
ל"ת
דוד,
חילוני מוצהר,
02/06/05 11:03
|
|
 |
102.
הרוסים פוגעים בנו
דניאל,
ישראל,
02/06/05 11:02
|
כתבה מאתמול - 42 אחוז מהעולים הם לא יהודים - עובדה. כתבה מלפני שבוע שבועיים, מתוך 10 נשים שנרצחו, 6 מהן היו מברית המועצות ואחת עברייה - עוד עובדה. כתבה מלפני יומיים - מאות עולים מברית המועצות הקימו ארגון ניאו נאצי - עוד עובדה. כתבה מלפני שנה - 72% מעבריינים בארץ הם עולים מברית המועצות - עוד עובדה.
אבל אתם אומרים שיש גם ישראלים ו''מרוקאים'' שביצעו מעשי פשע אז בוא נמשיך להעלות עברייינים רוסים כי מצאתם את התשובה המוצלחת שלכם. וכל יהודי שנגד עבריינים לא יהודים שבאים לכאן לקלקל אותנו ולפגוע בנו הוא יהודי שבושה ליהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל:102
סודרי אברהם,
מחנה יהודה,
02/06/05 13:09
|
אתה צודק במאה אחוז מי שהפח את העולמות כדאי להביא אותם ולשעבד אותנוב:20מילרד חוב לאמרקאים ועוד 5 אחוז נטו מס בכר אנשים לא יודעים אבל אני חשב שכר וזוכר הכול. יכלו לבדוק מי יהודי ומי לא בקלות רבה העדיפו לשלם סלקליטה מי שזוכר בשמים .כן אנו זוכרים (הם) לא הפכו עולמות שהגיעו לארץ המזרחים גם אז יכלו לעלות מס הכנסה ,הם העדיפו להתעסק עם השילומים עבורם וכך הפער צמח מי שלא יודע עד היום הזה וכנראה עד בכלל. טוב זה אופי ולא ניתן לשנות גם לפיד אמר שהוא גאה להיות אירופי כן. רק שכח שזרקו אותו מישם כי הוא לא למד את הפתגם הידוע חיה ותן לחיות כן נראה אם יפסמו כתבה זו כי היא נוגעת בפער ההוך ומעמיק וכמובן גם בפשעה. שלום על ישראל חה חה מי מאמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
93 אני באמת מתגעגע לשוטר אזולי
cap,
02/06/05 10:48
|
האמת שהשוטר אזולי הפגין רגש פשטות ורבה סבל פנימי שנבע מחוסר הערכה
למעשה אם תבדוק בכל תחום במדינה היום אתה לא יכול לשנות כלום, כולם כאן עבדים של שישה שבעה בעלי ממון שיש לרצותם כל הזמן
השינוי במדינה שאנשיה הפכו אפטיים יכול לבוא רק אם יקרה כאן מרי אזרחי דוגמת יום הכיפורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
רציחות ולא בכל עמודי העיתון
רוני,
תל ברוך,
02/06/05 10:46
|
לא מעניין יותר דבר בישראבלוף........... אולי גם העתונות תבין שהדבר הכי מסוכן לא מטופל .. ותוכל לפרסם בלי סוף רק את מעשי הרצח בארצנו הנהדרת.. לא מעניין שום דבר אחר ,,אותי לפחות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שימו לב ל-91, להתחיל מזה - לב!
עין צופיה,
02/06/05 10:34
|
קצת אנושיות של אחד לשני. קצת חסד כלפי הזולת.
לא לרוץ ולדרוס אנשים בדרך.
לחזור וללמוד ''לתת''. לתת, לא כי כדאי ולא כי יש תמורה. סתם כי צריך להיות אנושי כמו הדוגמה של 91. היסעת אישה צעירה, אתה מודע לעולם, תביא אותה עד הבית, תראה שנכנסת בשלום ותיסע הביתה מרוצה מעצמך שהיית בן-אדם טוב!! בואו נחזור קודם כל לזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מרוסיה באהבה
בוריס אזולאי,
ת''א,
02/06/05 10:29
|
הכי קל להאשים מישהו אחר בבעיה שלך. כך הכי קל להתנער מאחריות ולאמר ''זה הוא שלא בירך''. כל הטוענים פה נגד העליה אתם חולים בשנאה עצמי. אתם, יחד עם הגזענים בעלי דרגות במשטרה ובמוסדות אחרים, החלודה שמכרסמת בחברה שלנו. כי יחד עם זה שאתם מתלהמים וצועקים בכל פינה ''תפוס אותו!'' אתם אדישים, כי לא איכפת לכם באמת מאותה ילדה שנרצחה. איכפת לכם רק מהפחד שלכם עצמכם. אתם, בעלי עין צרה וחשיבה מוגבלת, אוכלי כערת שנאה לארוחת בוקר, פוחדים פחד מוות מכל אדם זר ומכל דבר לא מוכר וחדש, כי זה מאיים על קיומכם הבורגני ועל סדר יום צמחי שאתם מנהלים: אוכל-כדורגל-קניות-דוגמניות-כוכב נולד. אתם ממהרים לפלוט את רעל השנאה בכל הזדמנות נגד רוסים, ערבים, מרוקאים, אתיופים ומי לא ולעולם בעמצכם לא תנקפו אצבע לעשות משהו כדי לשנות את המצב הנורא. אתם שוקעים בביצה רעילה של שנאתם, בשלולית הרוק הנפלט מפיכם המזוהם, הממולא בשאריות של פיתה ופלפל. אתם מתדרדרים מיום ליום. שנואים על כל העולם ובטוחים בצדקתם. אתם ה''דאגנים'' האדישים. האויב יכול לרצוח, החבר יכול לבגוד, אך רק בהסכמתם של האדישים קורים רצח ובגידה. תסתכלו מסביב. האם רוסי שעובד אתכם נראה לכם רוצח? האם מרוקאי לצידכם במסעדה נראה לכם סוחר סמים? אז לכו ותגידו להם את זה בפנים! קופים פחדנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-98
מאי,
אשדוד,
06/06/05 19:30
|
בסדר, זכותך לחשוב שמה שאנחנו עושים זה לא טוב. אני יודה בעצמי: כולם רגילים להאשים מישהו בבעיות שלהם ואני מאמינה שגם אתה. זה שמאשימים את הרוסים או כל מישהו אחר זה גיזענות נכון, אבל ככה אנשים רגילים לחיות אני שגרה באשדוד ולידי התבצע הרצח הזה יהייה גם לי קל אם פיתאום ימצאו את הרוצח לא משנה מאיזה עדה הוא להאשים אותו בכל מה שקרה לנערה המסכנה הזאת ואתה לא צודק שאתה אומר שלאף אחד לא באמת איכפת ממה שקרה לה כי למרת שיש אנשים {וגם אני} שאחרי שימצאו את הרוצח יחזרו לשגרה אבל זה לא אומר שלבני מישפחתה זה לא יזיז הם יבכו ויתאבלו עליה וזה לא יעבורכי זה לא יכול כי זה כואב אני יודעת בגלל שגם אני איבדתי מישהו חשוב מאוד ולא יכולתי לחיות בילעדיו אבל כל העניין הזה של רינת בכלל לא נוגע בגיזענות ובכל הפוליטיקה המחורבנת של ישראל כל העניין הזה נוגע בנערה מיסכנה שנפלה קורבן למעשה טבח אכזרי ואם את מתחיל לגלוש עם העניין הזה לנקודות אחרות כמו גיזענות אז ברור לי שאתה מנסה לגרום שמה שאתה חושב שיש גיזענות {ויש} אאז אתה מכניס את זה דרך זה אז אנשים האשימו עדות מסוימות זה לא אומר שהאשימו אותך האשימו אנשים מיתוך העדה שלך ולא מתכוונים אליך אז תירגע ותבין שכל זה במדובר בנערה המסכנה ולא בגיזענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
@@@ עולם כמנהגו שותק??!!@@@
מריאן קפלון,
קריית חיים,
02/06/05 10:27
|
עולם כמנהגו שותק... אך מי הוא העולם? האם זה עוד שופט עצל, או סתם שוטר בטלן?
אולי כלל לא קיים כזה, כי בנו האשמה!!! אנו שותקים.. יותר מזה, נותנים גם הסכמה.
מי יוותר על הכבוד? לא אין זו אשליה... מספיק לשתוק לפשע עוד.. כן, די עם אפליה!!!
הגיע זמן להתקומם כולם כגוף אחד, מול פשע זה המאיים... ולדכאו מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
בגלל החוק המפגר של העלייה
רונית,
אשדוד,
02/06/05 10:23
|
אני תושבת אשדוד ומכירה היטב את קבוצות הניאו נאצים שמתגודדים ברחובות שלנו, משתכרים ולוקחים סמים ומפילים אימה וטרור על כל עובר ושב. כל הנוער של אשדוד מסתגר בבתים בערב בגלל החוק האידיוטי להתיר את הכנסתם של גויים גמורים לארץ הזאת. הרוסים היהודים שאני מכירה מספרים שאותם גויים שעשו להם את המוות ברוסיה עלו איתם ארצה ופה נתקבלו בסל קליטה, ביטוח לאומי והופכים קודם כל את חיהם לטרור ממשי. מדינת סדום עם חוקי סדום בשם ההומניות המסוכנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-96
שמואל וינר,
ת''א,
02/06/05 11:53
|
בזמנו,הרב פרץ מש''ס התריע על הכמות הגדולה של גויים הבאים עם העולים מרוסיה. כל החילונים ובעיקר השמאלנים ולעזרתם באו גם אנשי שינוי שירדו עליו. והנה התוצאות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את אומרת...
Vitnir,
02/06/05 11:25
|
גם אני מכירה, ויכולה להביא שמות! מה שכן, אני לא מכלילה. גם אני ''גוייה מסריחה'' אבל בינתיים אני אזרחית למופת, שירתתי ועשיתי את חלקי בחיל הים בכבוד (ולא בתור פקידה/אפסנאית, מאמי), בזמני הפנוי בצבא הייתי עוזרת לטבחים בבישול ונקיון, התנדבתי במשך 3 שנים בפינת חיי בבי''ס אוטיסטי והייתי מתמידה עם זה גם ביום גשם כשהכל היה מוצף בוץ וחרא, מה שה''יהודים הנאורים'' שלך היו מתחמקים מלעשות כי זה לא יאה להם - בשביל זה יש להם ''עבדים'' גויים. מה חשבת? שלא יביאו לפה גויים? כשיש נישואי תערובת מן הסתם שגויים יהיו כבר חלק מהמשפחה. אז מה חשבת שיעשו? יפרידו משפחות כתנאי לעליה? את חיה בסרט. בסרט שבו רוסים הם סטריאוטיפ מהלך בחולצת מלחים קרוע עם בקבוק וודקה ביד אחד וסכין בשניה. אינני טוענת שאינם כאלו כלל וכלל, אלא שהם לא משקפים את כלל אוכלוסית העולם, ביניהם גם הגויים בפרט. זה לא כאילו לא חסר חמומי מוח מעדות המזרח אשר אינם יודעים דרך ארץ, מכאן האסוציאציה ''מרוקאי - סכין''. חבל מאד שדווקא בישראל, מכל ארצות העולם, שבה יש מגילה נפלאה זאת, ושמה מגילת העצמאות שאומרת בפרוש שכאן יהיה חופש לכל בלי קשר לדת, גזע או לאום, דווקא כאן חוגגת הגזענות והצביעות. ''אור לגויים'' אעלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את גויה אני פרפר מאוסטריה
יהודי מזרחי,
ארץ ישראל,
02/06/05 12:47
|
לפי המונחים והשפה את יהודיה שמאלנית טיפוסית.
ו....כן אנחנו לא רוצים את הגויים כאן. במיוחד לא את הגויים השיכורים האלימים שבאו מהתרבות הברברית ברוסיה.
היהודים הרוסים הם הראשונים שיזרקו אותם מכל המדרגות אחרי ההתעללויות שהיו מנת חלקם מהגויים האלה.
היהודים מרוסיה הם אחינו ואנחנו רוצים אותם ושמחים בהם וגאים בהם, אבל לא רוצים את הזבל שהסוכנות מעלה לכאן. אנשים שהסבא שלהם היה יהודי והם כולם גויים גמורים שאין להם מושג בכלל מה זה יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לכו בעקבות רודי ג'וליאני
אלי,
02/06/05 10:22
|
שיטור ומניעת פשע קטן מונעים פשע גדול. לדוגמא: מה זה נערים קטינים מתגודדים בפארק ושותים כל לילה?! מגייסים את כל משטרת אשדוד לילה אחד, מקיפים את הפארק, עושים פשיטה ואוסרים כל מי שנמצא שם. כולם הולכים למאסר של כמה חודשים לפחות על התגודדות, רעש ושתיה. בתי המשפט יחויבו להחמיר ולתת עונשי מאסר בכל מקרה של עבירות אלימות בלי רחמים ובלי התחשבות ברקע, בעדויות אופי, או בתנאים הכלכליים (''כבודו, יש לילד אם חד-הורית''). מחמירים גם בעבירות תחבורה, חניה, אוסרים את אותם נהגים, ביחוד אם יש להם רקע עברייני. מרחיקים מהחברה כל מי שיש לו נטיה לפשע, מחמירים עם הפושע בעבירה שניה ושלישית, לפני שירצח או יאנוס. אין חופשות לפושעים או עבריינים צעירים הנמצאים במוסד. צריך לעשות קמפיין רציני למלחמה בפשע, המצב ילך ויחמיר אם לא תהיו רציניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
קרימינולוגית,
מרכז,
02/06/05 11:06
|
אתה צודק! אפשר להוסיף לזה עוד המון אלמנטים- עוצר לילה לנוער, חינוך, החזרת הסמכות ההורית והמורית, יציאה מהאדישות, הגנה על עצמנו- טיפוח הביטחון האישי. איזה מן דבר זה שבחורה לא יכולה להסתובב לבדה מבלי להיפגע?! וזו אכן מלחמה בפשיעה, אז כמו במלחמה עלינו לפעול..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
תקציב המדינה
אבי,
צפון,
02/06/05 10:19
|
ביבי ושרון במקום לקצץ במיסים קחו את הכסף של המיסים תגדילו את תקציב ביטחון הפנים .גייסו שוטרים.די עם הרציחות ברחובות.מושחטים ,תעשו מעשים או הביתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
יחצנו''ת או שיטור
ותודה למשטרה,
02/06/05 09:57
|
מי שעסוק לתפוס כותרות; מי שעסוק להכתיב את הכותרות של כל מהדורת חדשות/עיתון; מי שעסוק בלהתחנף לבעלי הממון והכוח (חקירת הסוס הטרויאני והמשאבים המוקצים לכך) אך זקנה שחפצה לעבור כביש בבטחה אינה מענינו; מי שיורה ורוצח אנשים (ואפילו מדובר בחשוד בגניבת רכב) ועובר על כך לסדר היום; מי שצווי איסור פרסום הם כלי יחצנ''י ומניפולטיבי בידו; מי שהכוח, העוצמה הרכב היקר, התנאים ותעודת הביטוח לכל מעשה שמספקת המשטרה לאנשיה ומשתפיה עלו לראש;
אין לו זמן לשיטור. אין לו זמן להסתובב ברחובות פשוטו כמשמעו (מה לעשות בזה אין כותרות) אין לו זמן להתיחס ולטפל בתלונות של מי שאינו ורדה ז'נקוט, רני רהב או סלבריטאי מושך כותרות אחר.
מדינת ישראל הקימה גולם ענק מפוצץ בתקציבים ( למשל: השמתם לב שיש למשטרה ניידות-רכבי שטח יקרים להחריד לחלק לכל ה''מתנדבים'' תאבי הכוח שמוכנים להתנדב רק אם מחלקים ניידת, מדים וכוח) מלא בכוח אדם עני בכישורים אך עתיר משכורת, תנאים ושעמום, מפוצץ בסמכויות (המשטרה מנהלת את החייםלמעשה: שולטת בבילויים, מתערבת באירועי ספורט, מקימה מחסומי פתע, יוצרת פקקים ומבזבזת זמן לאנשים יצרניים, רוצחת נהגים ששכחו לעצור בחסומיה) גוף שבמקום לשרת ציבור מפעיל אלעק ''שיקול דעת'' ומחליט לעצמו במה מכבודם לטפל ובמה לא. הגולם הזה קם על יוצרו ומאלץ את כולנו לחיות במדינת משטרה. את הגולם הזה צריך להרוס ולהקים משטרה קטנה, צנועה, חכמה ויעילה. עניה בתקציב אך עשירה בכשרון וברצון לשרת ציבור ולהשליט חוק וסדר. לפני שתוקם ועדת החקירה הבאה (אחרי שמסקנות ועדת אור נזרקו לפח כמובן) בשאלה איך במדינת משטרה אין לאזרח ביטחון ושיטור בסיסיים, הייתי ממליצה לתקשורת להיות יותר ביקורתית כלפי המשטרה, מחדליה וכישלונותיה השיטתיים והרבה פחות מתמסרת כל כך בקלות לשירות התעמולה והכתבת סדר היום מטעם השליט: משטרת ישראל וקציניה העילגים והנבערים ששים להשמע ולהכתיב כותרות עד כי בשיטור חדלו לעסוק מזמן.
עם רמת האלימות שהביאה עלינו המשטרה בכשלונותיה וחוסר המעש המאפיין אותה, אני מריגשה ממש געגוג עז לשוטר אזולאי. לפחות הוא היה שוטר אמיתי שידע לטפל באלימות (הפגנת החרדים) בכשרון ובחוכמה שכל כך חסרים היום במשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותשמן המשטרה ותבעט בכולנו
ל"ת
מסכים ב100%,
חרד בישראל,
02/06/05 10:52
|
|
 |
93 מילים כדורבנות רק שכחת ??
יהודה,
תל אביב,
02/06/05 10:51
|
משטרת ישראל היא עוד גוף בגבית מיסים בישראל ,וכוחותה עשוקים בגבית מיסים ( דוחות) ולא שמירת חוק......השופטים מארץ עוץ, והמחוקקים עשוקים בעצמם............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-93
יניב,
ת''א,
02/06/05 10:44
|
מה שאתה טוען זה גיבוב אחד של שטויות המשטרה לא אשמה זה מערכת בתי המשפט והקלות הבלתי ניסבלת בענישה לעבריינים כבדים מה לעשות כאשר משטרה מביאה לראיות מפלילות של עבריין מסוים והשופט משחרר אותו לחופשי למה אתה מתלהם על המשטרה ולא על המערכת המשפטית או על הממשלה שלפי דעתי לא טורחת לגייס ולהוסיף תקנים וניידות למשטרה לפני שאתה מאשים את המשטרה תאשים את ממשלת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
לכל המתלהמים
עצוב,
02/06/05 09:53
|
היוצאים בקריאות גזעניות וקוראים לעונש מוות. אתם לא קולטים שאתם גרועים כמו האנשים שאתם יוצאים נגדם? אלימות לא פותרים באלימות! אלימות פותרים בחינוך ורווחה. תרגיעו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק עונש מוות לרוצחים(ות),יחנך!
ל"ת
המתלהמים,
ארץ ישראל,
02/06/05 19:19
|
|
 |
''יפי נפש''=רפי שכל!
פסיכולוג,
ישראל,
02/06/05 19:00
|
|
 |
חינוך כולל עונש מוות לרוצחים
ל"ת
מחנכים,
ישראל,
02/06/05 18:56
|
|
 |
הרצח הוא באשמת ''יפי-נפש'' כמוך
ל"ת
בעד עונש מוות,
מרכז הארץ,
02/06/05 18:54
|
|
 |
חינוך=עונש מוות לרוצחים(ות)
סטודנט למשפטים,
המרכז,
02/06/05 18:52
|
החינוך הכי טוב=עונשי מאסר כבדים על כל תקיפה+מאסר עולם , אבל לכל החיים בגין רצח+עונש מוות,כן, עונש מוות לרוצחים(ות) אכזריים(ות)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100%
ל"ת
ellush,
02/06/05 10:31
|
|
 |
מי יחנך?המחנכים גדלו באותה
ל"ת
מערכת רקובה!,
02/06/05 09:59
|
|
 |
בוא נשים דברים בפרופורציות
עצוב,
02/06/05 10:23
|
נורא קל לקטר בעתות משבר. יש הרבה מה לתקן במדינה הזאת(הרבה מאוד) אבל יש בה גם לא מעט אנשים מופלאים. אסור להקיש ממקרי אלימות בודדים ומזעזעים ככל שיהיו-על החברה כולה. עדיין יש אנשי חינוך ראויים. לכל מי שמגיב פה אין ילדים? ומי מחנך אותם? לא הבית קודם כל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
רוחב לב
עצוב,
02/06/05 09:48
|
כבר שנים שאני תוהה לאן נעלם רוחב הלב בעמינו. גבר מסיע בחורה מת''א עד לאשדוד ודווקא הקילומטר האחרון הוא חייב לתת לה ללכת ברגל??? קשה לך לעשות סיבוב של עוד 5 דק' ולהוריד אותה בפתח ביתה??? נימוס אלמנטרי ורוחב לב שפס מן העולם. למזלי אני נשואה לגבר שלא רק שיוריד אדם בפתח ביתו (גם עם יצריך הארכת דרכו משמעותית) -אלא שאם מדובר בבחורה, הוא גם יחכה לראות שהאור נדלק בביתה ושהגיעה בשלום. תמיד יבקש אישור מהמרפסת. מה קרה? הפסדתם עוד 10 דקות מחייכם אבל הייתם בני אדם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתם לא הבנתם..כנסו
=),
05/06/05 12:51
|
היה כתוב באחד הכתבות שהוא תמיד היה מסיע אותה עד כיכר ומשם היא הייתה הולכת ברגל ואמרו שהוא לא הסיע אותה ממש עד פתח הכנסיה של הבניין כי לא היה נעים לה ממנו לבקש את זה וגם היא לא רצה להטריח אותו. אני בטוחה שעכשיו הוא מרגישה חרא עם עצמו ,אבל כשחושבים על זה,זה למעשה גורל מה שצריך לקרות יקרה ככה או ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך מעתה אעשה כדבריך
ל"ת
נהג,
ירושלים,
02/06/05 12:40
|
|
 |
צודקת, אבל..
bb,
02/06/05 11:15
|
את צודקת אבל כנראה והיה כתוב לה שם למעלה שהיא תמות זה לא הקילומטר מה שהיה מונע ממנה למות. תאמיני לי עכשיו זה שהסיע אותה חיי בסרטים אם אני הייתי מוריד אותה ליד הבית הייתי חוסך שהיא תמות אבל זה כנראה מה שהיה כתוב שם למעלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון רק חבל שלא נעשה...
א.ב.,
02/06/05 11:13
|
גם אני תמיד מחכה לראות שהגיעו לפחות לפתח הדלת בשלום. כך היה צריך לנהוג והיה נחסך דם וסבל רב לה ולכ משפחתה של רינת ז''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
ל"ת
אלון,
02/06/05 10:31
|
|
 |
90.
משטרה , ממשלה , תעוררו !!!
גם אני חרד,
02/06/05 09:47
|
כל יום רצח , אונס, מכות ,אלימות, רמאויות, שחיתות , סוסים טרויאנים , תאונות דרכים ... מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו איך לנהל נכון את המדינה הזו ? תנו לחיות בשקט !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
פחדנו מערבים,קיבלנו רוסים...הע
פחדנו מערבים,קי,
02/06/05 09:47
|
פחדנו מערבים,קיבלנו רוסים...העיקר שלכולם תעודה של מיחנדיסית...רבותי זה טרור אורבני,וכמו יהודים גלותיים אנחנו נוריד את הראש ונמשיך לחיות בפחד,תודה לאנטולי שרנסקי וחבר מרעיו על ה''מהנדסים והרופאים'' שגזלו את מקום העבודה של הנערה האומללה שנדחקה לעבודות דחק ובסוף גזלו את כבודה לפני שנטלו את חייה הצעירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויייי
מוטי,
אשדוד,
08/11/05 05:31
|
|
 |
חבל להוסיף חטא גזענות על פשע
א.ב.,
02/06/05 11:40
|
עדיין לא התברר הרצח האחרון, וכבר מתלהמים בגזענות! הרי הרוצחים היו מכל העדות והגזעים והמינים. הרצח הסתמי שהשתתפו בו ראי וחברותיו ''בני הטובים'' או של דרק רוט, נהג המונית מהרצליה פיתוח, היו צברים מבני הארץ; והילדה מרחובות ואחרים לא היו ''רוסים''. למה להוציא לעז על עדה שלמה?!? לצערנו הרב, הגענו לכך, שיום יום, נרצחים אנשים ולאו דוקא מעדה מסויימת. בכלל האלימות חוצה גבולות וקיימת בכל שדרות החברה. עם עליית השמוש במשקאות אלכוהוליים ובסמים, הפשע הפך לחזון נפרץ במחוזותינו. במקום להלחם בתופעות אלה בצורה חינוכית, משפטית, חברתית, פסיכולוגית וכו', למצוא תעסוקה ומסגרות לכל הרוצחים המסתובבים ביננינו, עוסקים בהכפשות ובהתלהמות כנגד צבורים שלמים! זו לא רק בורות ובערות אלא גם גזענות ועבירה על חוק לשון הרע והוצאת דיבה על עדה שלמה. במקום להתאחד כנגד התופעות המכעורות מוסיפים כיעור ורוע! חבל! בואו נלחם כולנו כתף אל כתף בכל האמצעים ונלכד את השורות כנגד האויב המשותף - הפשע והאלימות, ולא לזרוע פירוד ושנאה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
תודה לאנטולי שרנסקי וחבר מרעיו
תודה לאנטולי,
02/06/05 09:44
|
תודה לאנטולי שרנסקי וחבר מרעיו על ה''מהנדסים והרופאים'' שגזלו את מקום העבודה של הנערה האומללה שנדחקה לעבודות דחק ובסוף גזלו את כבודה לפני שנטלו את חייה הצעירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה??? לא הבנתי
ל"ת
אני,
02/06/05 10:31
|
|
 |
87.
שרון והליכוד הביתה ומייד!
דני,
נס ציונה,
02/06/05 09:41
|
שרון כראש הממשלה נושא באחריות למה שקורה במדינה. כאשר חברה עסקית מפשלת, המנכ''ל עף בלי תרוצים זה העובדים וכו'. שרון יכול למנות שרים מקצועיים אבל הוא הנושא באחריות במקום זה הוא מגבה באופן שיטתי את שריו המושחתים רק כדי לשמור על כסאו גם במחיר אונס ילדות, רצח, דקירות, סמים, שריפת אנשים . לאן הגענו? - אנשים תתעוררו מה יהיה עם עתיד ילדינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
וודקה וחוסר מעש
אני,
02/06/05 09:38
|
להפסיק לייצר אלכהול - מה זה סמים ומה זה אלכהול שניהם - ז ו בדיחה מדינה בלי גבולות -אז היכן הגבול זו לא העליה אשמה אלה הממשלה . ששם קורים דברים שנותנים לבני אדם לעשות כטוב בעניהם - מה זה 20 שנה לאחד שאין היכן לגור . הביאו אותם ממדינה קומוניסטית - לדמוקרטיה. את האתיופים הביאו מהמדבר - לגן אז מה הפלא - עד שארגנו לנו מדינה לתפארת מדינת ישראל - הגיע האספסוף והחזיר אותנו לבראשית . אז מה הפלא שיש סוטים, רוצחים ועוד מי יציל את המדינה שלנו אללללוווהההיייםם הצילווווווווווו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
''המודיע'' צודק !!!
ל"ת
HK,
02/06/05 09:34
|
|
 |
84.
איזה מקרה מזעזע....
נוף =],
ר''ג,
02/06/05 09:33
|
לא מספיק היה הרצח האכזרי של מעיין ספיר ז''ל עכשיו הרצח הזה.. אנשים תחשבו טוב טוב לאן אתם יוצאים ומי מסתובב ליד הסביבה שלכם ואל תתקרבו לאנשים לא מוכרים.... אנחנו לא רוצים לפתוח את העיתון כל בוקר ולדעת על עוד רצח שהתרחש הרי לכל אחד מגיע לחיות ולמות מוות טיבעי ולא מוות אכזרי כמו המקרה הזה להל''ן וכמו המקרה של מעיין ספיר ז''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תודה לשרנסקי וחבר מרעיו ......
תודה לשרנסקי,
02/06/05 09:32
|
תודה לשרנסקי וחבר מרעיו על הסחורה שגזלו את מקום העבודה של הנערה האומללה שנדחקה לעבודות דחק ובסוף גזלו את כבודה לפני שנטלו את חייה הצעירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
פחדנו מערבים,קיבלנו רוסים...הע
פחדנו מערבים,קי,
02/06/05 09:31
|
פחדנו מערבים,קיבלנו רוסים...העיקר שלכולם תעודה של מיחנדיסית...רבותי זה טרור אורבני,וכמו יהודים גלותיים אנחנו נוריד את הראש ונמשיך לחיות בפחד,תודה לאנטולי שרנסקי וחבר מרעיו על הסחורה שגזלו את מקום העבודה של הנערה האומללה שנדחקה לעבודות דחק ובסוף גזלו את כבודה לפני שנטלו את חייה הצעירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כזה דביל....
אלוש,
02/06/05 10:28
|
מי קבע שרוסים עשו את זה? תפסיק להיות ממורמר ותצא קצת מהבית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מגיע להם עונש מוות...
ויקטוריה,
נהריה,
02/06/05 09:22
|
אם היה במדינה עונש מוות זה לא היה קורה. לא להקל בעונשם, יש לכסא חשמלי. ואם אפשר אז לחשמל את איבר המין!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת לחלוטין!
עצוב מה שקורה,
כאן,
02/06/05 09:31
|
|
 |
80.
איזה יאוש על ה-בוקר........אוף
ל"ת
גיל ב''ש,
02/06/05 09:17
|
|
 |
79.
עידן קראדי משטרה בקריסה
אזרח מודאג,
02/06/05 09:14
|
קראדי מונה ע''י עומרי שרון וצחי הנגב משיקולים זרים קראדי חלש ומתרפס כלפי הפולטיקאים ומאז המשטרה בקריסה . קצינים מתקוטטים בינהם הפשיעה לא מענינת אותם קראדי איבד שליטה אזרחי המדינה איבדו אמון במשטרה ואין להם תחושת בטחון יש להביא לסיום תפקידו בהקדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
חייבבים עונש מוות דחוף לכל הפו
אלמונית,
הרצליה,
02/06/05 09:10
|
חייבים עונש מוות לכל הרוצחים, האנסים - צריך להיות בארץ כמו ב חו'ל - מי שלא שולט ביצרו - לסרס אותו ומי שלוקח חיי אדם - לקחת את חייו בעינויים ואז אולי זה ירתיע את הבן אדם לפני שהוא עושה משהו - למה שלא יעשו אם לא עושיםכלום - מקסימום כמה שנים בכלא -אולי זה פתרון טוב לגביהם לגבי פתרונות דיור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצדיע לדברים - רק מוות תמורת
ברווז במטבח,
02/06/05 09:44
|
|
 |
77.
זה בגגל שהמשטרה עסוקה בלהשליך
ילדות לצינוק,
02/06/05 09:05
|
|
 |
76.
הדג מסריח מהראש
מיואש,
02/06/05 08:58
|
כל זה תוצאה של דרדור הנורמות השלטוניות לכדי בריונות ואלימות פוליטית, שממנה לוקחים דוגמא אזובי הקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
פרט קטן
סתם אחת,
02/06/05 08:57
|
כדאי להוסיף שבאזור הזה, חוץ מנערים שותים, מכל העדות, יש גם הרבה אתרי בנייה. ומשום מה, בערבים מסתובבים בגנים הציבוריים האלה גם הרבה פועלים ערבים שנטפלים לכל מה שזז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ל-72
בר,
02/06/05 08:50
|
|
 |
ממורמרים!!!!!
מיכל,
02/06/05 10:26
|
אתם כאלה ממורמרים, לא פלא שכל העולם שונא אותנו(יהודים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72 צודק!! אין להם מקום פה!
ל"ת
אלון,
חיפה,
02/06/05 09:53
|
|
 |
72 צודק ב100%
ל"ת
ליאת,
ת''א,
02/06/05 09:52
|
|
 |
נכון!
ל"ת
אחד העם,
02/06/05 09:20
|
|
 |
73.
אולי הגיע הזמן לקרא לרוסי בשמו
ש.ז,
02/06/05 08:47
|
עם העליה המבורכת של יהודי ברית המועצות הגיעו ארצה מאות אלפי רוסים שבינם לבין היהדות אין כלום תתי אנשים אלה הביאו עימם תת תרבות של שתיה ופשע בלתי נתפס ובכל פעם הם מעלים את רף הפשיעה ללא כל תגובה הולמת הגיע הזמן לזרוק אותם חזרה לרוסיה ללא פתק החלפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר...
רוסי גאה!,
ירושלים,
02/06/05 09:25
|
בסדר... לזרוק בחזרה. פתרון יצירתי יותר לא יכולת למצוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמי שגם עלתה מחבר העמים
יהודייה,
02/06/05 09:02
|
גם אני משתוממת לעיתים מהגועל נפש של חופן אנשים שמשתוללים,שותים, נוהגים באלימות, ומסכנים את הציבור. לי אישית בא לתת להם בעיטה למקום שממנו לא יחזרו עוד, אבל חייבים לזכור שאין לעשות הכללות, כפי שנאמר גם אני עליתי בשנת 1990 וכל חבריי העולים הם אנשים משכילים, תרבותיים וללא שום קשר לאלימות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
מוטי,
אשדוד,
08/11/05 05:36
|
אני מרוקאי ואני מסכים איתך שהרוסים הברברים ששותים ולוקחים סמים ואלימים הם החלק הקטן והדומם בעלייה הרוסית יש בהחלט רוב של אנשי מדע תרבות ספורט וכדומה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הרוסים הורסים לנו את המדינה!!!
עדי,
חיפה,
02/06/05 08:18
|
חייבים לעצור אותם! הם פושעים ומרצחים.. אני לא מכלילה על כולם אבל רובם גויים שהסתננו למדינה ופשוט מחריבים אותה עם מעשי פשע נוראים. חייבים להעיף אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד הרוסים רק הורסים לנו
לי,
02/06/05 10:37
|
|
 |
המרוקאים ,הורסים את המדינה
דניאל,
מרכז,
02/06/05 09:52
|
את לא מכלילה. כמה מיליוני דולרים חסכה המדינה כשהגיעו אלפי רוסים מהנדסים,רופאים ועוד. איזו עליה הביאה כמות כזו של אקדמאים ,אנשים אינטליגנטים . נכון יש גם זבלים. עד כמה שזכור לי בכל העליות האחרות היו יותר זבלים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור מרוקאים?
ל"ת
שחף,
למה לא עיראק,
03/06/05 13:02
|
|
 |
תודה לך נאור שכמוך
זבל,
02/06/05 13:00
|
אני מבין שמשפחתי עטורת ה''סימונים'' (פיאות) שידעו את כל התורה בעל פה וגרסו מדרשים ותלמוד בבלי הם זבל . הם קמו בחצות הלילה בכל לילה ברובע היהודי בצנעא שבתימן ללמוד תורה. פשוט זבל של אנשים לא?
נכון הם לא היו מהנדסים אבל לא המקצוע עושה את האדם לבן תרבות אלא ערכיו והחינוך שלו. אינני מכיר אותך, אולי אתה איש הי טק או מדען אבל אתה גס רוח עם נשמה קטנה מאד ומאד לא תרבותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשבי קודם!
רוסי גאה,
ירושלים,
02/06/05 09:20
|
תחשבי קודם לפנ שאת אומרת כאלה דברים! ואת כן מכלילה! ''רובם גויים''? לידיעתך פחות מחמישית מאוכלוסית העולים הם גויים. וכל עלייה מביאה איתה גל של אלימות ולא רק העליה הרוסית. נסי להיזכר כיצד הומצא הביטוי ''מרוקאי-סכין''??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמישית זה מאתיים אלף !!!!!!!
ל"ת
יהודי,
02/06/05 09:33
|
|
 |
3
3,
02/06/05 08:36
|
רוב הרוצחים הם ישראלים ולא רוסים. ואת מי שה צריך להאיף זה את המרוקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-3
ליאת,
נתניה,
02/06/05 09:06
|
ממש לא נכון. עדי צודקת. הרוסים האלה הורסים את המדינה. רובם גויים ומסתננים שנהנים מזכויות שלא מגיעות להם. עד לא מכבר שמענו שיש ביניהם גם נוער נאצי. חייבים לעשות משהו. באשר למרוקאים... אין בכלל מה להשוות!!! העדה המרוקאית היא עדה מופלאה. רבים וטובים מהם תרמו ותורמים רבות למדינה. לרוסים יש הרבה מה ללמוד מהם על אהבת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראיייייייי
אלי,
02/06/05 10:39
|
בטור אחד נטרלי (אשכנזי) איזה סרט אתה חיה לכי לבתי חולים מי הרופאים לכי לאוניברסיטאות מי המרצים לכי לצבא לתראי תאחוז רוסים קרביים יחסית לכמות שלהם באכלוסיב מהנדסים ואי עוד פעם הם הרבה שם יחסית לאכלוסיה ואיפה המרוקאים אהה נכון אפשר לספוק על יד אחת תהשגים שלהם אז מאמי עשי טובה לפני שאת פותחת את הפה תחשבי שוב.... אז בא קצת חרא איתם אבל ככה זה עלו לפה לא יהודים וזה לא בעיה של הרוסים אלה של המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They should kick you 2 out
Benadam,
Norvegia,
02/06/05 09:24
|
They should kick you two out
You are both a disgrace to the Jewish people for your screaming stupidity
Not less than a year ago russians newcomers saved lifes with thier own bodies as doormen
Start packing, ignorants
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טוב שאתה בנורבגיה !
ש.ז,
02/06/05 15:22
|
|
 |
ש.ז,
Benadam,
Norvegia,
02/06/05 19:58
|
Atleast here we reach some understanding
I have no wish to be near stinking racists
Basicly am in great doubt that I would be associating with your sort while living not only in Israel but anywhere else
Your racial theories deny your very basic moral rights on the state of Israel
But your mind is too empty to understand what I mean anyway
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד נורווגי אידיוט
רעות,
ירושלים.,
02/06/05 10:02
|
.... שחי לו בעולם שכולו טוב. תעשה טובה... תבוא לפה תחיה פה חודשיים ואז אני מבטיחה לך שתדבר אחרת.יושב לו שם ומעביר ביקורת. חכם גדול...בעצם תישאר שם! זבל כמוך לא רצוי פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרעות
Benadam,
Norvegia,
02/06/05 13:46
|
As they say no brain no pain
What do you know about Norway
From the IQ reflected with your way of building your arguments I assume you know nothing
And one more thing you cant take criticks
Then dont read what I am writing actaully dont read at all
Basicly I dont even know why you learnt to read at the first place
its uselss
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
להפוך בתי מלון לבתי כלא,ומהר
שי מאירי,
רחובות,
02/06/05 08:16
|
לפני שיהיה מאוחר מידי , חייבים לחזק את המשטרה באנשים בעלי יכולת גבוהה . שופטים ברמה אחרת ולא עו' ד לא ''מצליחנים'' אולי חברי הכנסת חוששים ממשטרה איכותית כדי שלא תהיה אפשרות לטפל בהם עצמם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מחר בבוקר כדי להשאר במיטה..
TOOL,
EVERYNOWHERE,
02/06/05 07:55
|
כנראה זהו הסוף ..אין דבר טוב לראות עוד כשאקום מחר ...כי זה לעולם לא נותן לי לקום במצב רוח טוב...העולם נשרף ..יהודים תפסיקו לחלום על מדינה ..חלומו של אלוהים נגמר זהו תקפצו לים או שתחתכו את הידיים שלכם ..זהוא החלום המובטח לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
יש חוקים בטבע
מרק,
נתניה,
02/06/05 07:55
|
ואחד מהם הוא שווקום תמיד מתמלא. אז אם אין משטרה ואין בתי משפט , ברור שבסוף האזרחים יקחו את החוק לידיים. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
זה בגלל שגדעון עזרא מחלק ג'ובי
ל"ת
זכות הציבור,
02/06/05 07:54
|
|
 |
67.
אסון חברתי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/06/05 07:53
|
חמור ביותר לכל בעלי הרעיונת היצטרפו בהמוניכם למישמר האזרחי ותימנועו מעשים כאלו בימקום ליבכות באינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
המשך ל-42 מי יגמור עם הסכינים?
המודאגת,
חיפה,
02/06/05 07:33
|
משטרה רצינית היתה בודקת את המועדים (תלמידי בתי ספר מסויימים ונוער משוטט אחר) עם אותם גלאי מתכת שבודקים אותנו בכניסה לכל חנות ומטפלת בכל החבורה המטורפת הזו. מתי תהיה כאן משטרה רצינית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מה יהיה הסוף?
שחר,
02/06/05 07:29
|
מה יהיה הסוף לעזאזל? עוד מעט יהיה עוצר כללי ואף אחד לא ייצא מהבית !! הגיע זמן שהממשלה המתפוררת הזאת תעשה משהו מעבר לסיאוב שהיא נמצאת בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
בית לידי
לנה,
אשדוד,
02/06/05 07:25
|
זה קרה בשכונה שאני גרה איך אני אמורה להסתובב עכשיו לבד..?? בלי לחשוש לחיי.... לאן הגענו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
האספסוף האשכנזי מעצבי התרבות
ירחמיאל,
02/06/05 07:24
|
הם נותני הטון בון, מובילי דעת קהל, טעם וסיגנון האולטימטיבי, קדימה אל האבדון !! ראיתי את ביבי הפודל של שרה, בוער לו המכנס מסיגר של 100 $, 5 סיגרים יומיים כאלה = $ ביום. 500 , אז המניאק הזה גוזל 180 שקל לחודש מהזקנים, כלומר 30 יום 15,000 דולר בחודש סיגרים, שווי ערך ל 66,000 ש''ח שהם 366 זקנים בחודש מממנים מהקיצוץ החודשי שלהם את הסיגרים של ביבי. אם זה בסדר ואף אחד לא קם לזרוק את הערפד הזה. אז הכל מותר כנראה גם רצח מזעזע של נערה תמימה בדרכה הבייתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אלימות זה כרסום יסוד הדמוקרטיה
ל"ת
גרוניך ש.,
02/06/05 07:23
|
|
 |
61.
לתפארת מדינת ישראל?
ל"ת
ציציאשווילי דוד,
מרכז,
02/06/05 07:16
|
|
 |
60.
העליה שינתה לרעה את ישראל!
אחת,
02/06/05 07:11
|
מאז גלי העליה של שנות ה-90 מתחוללים כאן פשעים שלא היו אופיניים לישראל קודם לכן. צריך לאמר את האמת. גם כשאני קוראת ושומעת חדשות, אני יודעת ישר אם מדובר בישראלים או בעולים, במיוחד רוסים. הם פשוט יותר אכזריים, אין להם קווים אדומים. בעידוד הוודקה, נכון, אבל לא רק. זה גם ענין של נורמות תרבות שונים משלנו. המצב רק ילך ויחמיר, כי להפטר מהם עכשיו כבר אי אפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחת, את צודקת גם אם לא נעים
להם לשמוע,
02/06/05 15:54
|
העובדות מדברות בעד עצמן. עד תחילת שנות התשעים הרציחות היו רק בין פושעים אשר דאגו לא לערב אזרחים חפים מפשע. לא היו רציחות בגלל בחורות ובגלל ניבול פה. לא היו רציחות בכבישים בגלל שמשהו עקף אחר.
לצערי הגיע הזמן להפעיל מסננן עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולפני העליה לא היו רוצחים ?
אלכס,
מרכז,
02/06/05 10:24
|
חייבים לעצור את גל הלפליה כלפי עולים. נעשה רושם שתקשורת ישראלית מנסה בכל כוחיה להדביק סטיגמה של רוצחים לעליה הרוסית במקום לטפל בבעיות החשובות באמת כגון משטרת ישראל שלא מנע את הרצח הנוראי הזה. עדיין לא מצאו את מרצחים וכבר מאשים את ''רוסים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא היהודים מרוסיה זה הגויים
ל"ת
מנחם,
02/06/05 12:49
|
|
 |
שמאול שזקוק לאלקטוראט הלא -יהו
אלי,
מרכז,
02/06/05 08:06
|
עודד את ה''עליה'' שהוא זקוק לה. השלטון המושחט של השליט המושחט והשיטת ה''אתרוגי'' מדרדרים אותנו לסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא מה שכתבת..
עודד,
02/06/05 08:34
|
|
 |
אחת למה את לא במקום הנרצחת
דודידו,
02/06/05 09:10
|
|
 |
אתה דפוק דודידו שחבל על הזמן
ל"ת
לי,
02/06/05 10:39
|
|
 |
59.
כשהעבירו את משטרה ואת צבא
עדי,
מרכז,
02/06/05 06:56
|
ל-''פינוי-פיצוי'' וכשדירדרו את החוק ואת הסדר לתהום - זאת התוצאה. לא אמר אתמול בוגי שמדרדרים אותנו לתהום ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שוב הרוסים????
מוטי,
חיפה,
02/06/05 06:51
|
זה מריח כמו שהרוסים עשו זאת. רק הם מסתובבים בלילות בגנים ציבוריים ומשתכרים. הם הרסו את המדינה והביאו לכאן תרבות של שיכורים רוצחים וזונות. לא לעלייה כזאת פללנו. אם המשטרה לא תתעורר בזמן העולים יגמרו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת..
סתם אחת,
02/06/05 09:02
|
בטח גם הרוסים לימדו את הצברים לרצוח על מקום חנייה, ובטח הנער שרצח את מעיין ספיר גם הוא, בעצם רוסי ולובש מסכה, וכל הבעלים המכים? כן, ברור, הרוסים לימדו אותם את זה, כן, והבחורות שנאלצות למכור את גופן בשביל לפרנס את המשפחה שלהם ברוסיה- עושות את זה מרצונן החופשי והמרצון שלהם להחריב לנו את המדינה. בוודאי. ולפני שהרוסים הגיעו למדינה- מי בכלל ידע מה זה אלכוהול? לא ידענו, לא שמענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת בהחלט
ל"ת
eli,
02/06/05 10:20
|
|
 |
57.
המשך ל 25
משה,
02/06/05 05:42
|
חייב לקרות משהו, חייב לבא שינוי או שנארוז ונלך מפה. ככה אי אפשר יותר. השינוי לא יבוא מהממשלה, שלא יהיו לכם אשליות. גם לא מהאופוזיציה. גם שם אין תקווה. רמת המשכל הממוצעת בכנסת כבר מזמן ירדה אל מתחת לקו האדום. השינוי יכול לבא רק ממפלגה חדשה של אזרחים שנמאס להם. מפלגה שתדרוש לעצמה שלושה תיקים. למעשה התיקים הכי חשובים שבאופן לא מפתיע אף אחד לא נלחם עליהם - חינוך, איכות סביבה ובטחון פנים. החינוך קודם כל. זהו עתידה של המדינה. דור הג'ודי ניר מוזס שלום כהן שגודל היום בארץ, הוא הדור שיחריב את המדינה. אם לא נטפל בחינוך מייד אנחנו נידונים לאבדון.
ומה לגבי השלום, ההתנתקות, רמת הגולן, שטחים וכו'? תשובתי היא שזה בכלל לא תלוי בנו, לא בשמאל ולא בימין. ברגע שהערבים למינהם ירצו שלום באמת וגם יגידו את זה בלי לגמגם הם יקבלו הכל. עד הס''מ האחרון. הם יקבלו הכל גם אם ראש המשלה יהיה אביגדור ליברמן. אז בואו נשים את זה בצד. נעשה פסק זמן בכל מה שקשור להתנתקות/הפרדות ושאר ירקות ונטפל טיפול שורש בעצמנו.
מישהו חייב להרים את הכפפה ולא עוד אחד מהגנרלים המלאים בחשיבות עצמית. צריך מישהו עם ''ביצים'' שירים את מערכת החינוך מהרגלים וינער אותה ניעור רציני. כך גם לגבי המשטרה ואיכות הסביבה. אין לנו מדינה אחרת וזו שיש לנו קטנה, צפופה ורוויה באלימות. אם לא נתעורר זה יהיה מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
תמשיכו לאשר לצעירים אלכוהול
ל"ת
הנביא,
02/06/05 05:17
|
|
 |
55.
עיין ערך החיים
RENATA,
T-A,
02/06/05 04:53
|
מושג כבוד החיים,הולך ומתרחק,נעלם ..כלא היה..אכזריות,אלימות. חוסר: אנושיות,התחשבות בזולה.מזעזע!..תנחומי למשפחה,לא נותרו מילים..קורבן אומלל,של מציאות קשה,בריח של מוות ללא עת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
זה קורה כל הזמן!!!
כועסת,
02/06/05 04:30
|
איזו מדינה יש לנו!!! יהודים רוצחים יהודים בלי שום סיבה! זה קורה כמעט כל יום....... כל יום רצח אחר, כל יום משפחה עצובה.
זה חייב להיפסק!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא יהודים,זה הגויים
רון,
02/06/05 16:49
|
העליה הרוסית ככלל היא טובה. הבעיה שכמעט 50 אחוז הם כלל לא יהודים -וזה נתון של משרד הפנים-אלו פושעים שגם רוסיה שמחה להיפטר מהם,לידיעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מדינה מיתפוררת
משה,
םוף העולם,
02/06/05 04:15
|
אסור לעשות הכללות יש לשנות את החוק מהר ליפני שיהיה מאוחר הרבה אנשים חפים מפשע משלמים מחיר יקר ואסור לעשות הכללות בין עדות ומי שעושה את זה הוא פשות גזען יש רעים בכל עדה ואין חוק בישראל שיעצור את גל העלימות הזה שמפורר את המדינה שלנו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
גזר דין מוות
המוציאה לפועל,
02/06/05 02:26
|
הגיע הזמן שעל מעשי אונס הפושעים יזרקו לכלא למאסר עולם (ולא בעסקות טעון של שנה עד שלוש שנים) אולי זה ירתיע אותם, כשידעו שלא יראו אור יום להרבה שנים. שופטים חנונים, קדימה, נראה אותכם, מספיק לפחד כי אחרת אנחנו הציבור נתחיל לפחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
למה??????????????? בא לי לבכות
ל"ת
דניאלה,
02/06/05 02:09
|
|
 |
50.
פעם שלישית השבוע
דוד,
02/06/05 02:02
|
אני פונה אליכם חובשי הכיפות הסרוגות.
אתם הציבור היחידי, שמסוגל לחולל במדינה את המפנה הכל כך נדרש.
וותרו, וותרו, וותרו על ארץ ישראל השלמה, למען עם ישראל השלם.
אם תעשו כן, אני משוכנע שתקבלו את האשראי הנדרש מהעם, כדי להנהיג אותו לדרך אחרת.
אם לא תעשו כן, בעוד 2000 שנה צאצאיכם הרחוקים יאלצו לקרוא את המהדורה השניה של ''מלחמות היהודים''. ההיסטוריה היהודית לא תסלח לכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מה זאת התמונה בראש הכתבה??!
חיים,
תל-אביב,
02/06/05 01:58
|
NRG התחילו להיות כמו OGRISH, להראות צילומי גופות??! או שאיזה פוסטמה שכבה על הרצפה וכיסו אותה בניילון רק בשביל שנרגיש כאילו זאת באמת גופה. תתביישו לכם, מזלזלים בכבוד המת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Russians & short memory issues
Benadam,
Norvegia,
02/06/05 01:56
|
Russians and short memory issue
Just a year ago the Russians were considered as heros for defending with thier own bodies against terrorists in restaurants and pubs in Israel
And now I read that many of you want them out of Israel
You guys got some serious short memory issue
Raping and murdering has nothing to do with ethnic origin But pointless to even mention it the mobs cant recall anything which is older then one day
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כולם להיכנס דחוף-תקראו ותפנימו
שלומי,
י-ם,
02/06/05 01:25
|
מה שאני עומד לומר נשמע כקלישאה, אבל אין לי ברירה אלא לזעוק:
לפני ה''אנחנו'' - ''היהודים'', ''הערבים'', ''החילוניים'', ''הדתיים'', ''החרדים'', ''הבדווים'', ''הדרוזים'', ''האשכנזים'', ''המזרחיים'' וכו', אנחנו קודם כל - בני אדם - ואל תשכחו את זה.
תורידו מכל יצור אנושי את הקליפות החיצוניות של הלאום, הדת, וההשתייכות האתנית, ותקבלו את המהות האמיתית שלו (של הרוב השקט ושפוי) - לרצות לחיות בשקט ובשלווה היכן שהוא נמצא יחד עם משפחתו. מה שמעניין את הבן/בת האנוש הזה - אלו בעיקר השיגרה חיי היום יום - דאגה לפרנסה, דאגה לחינוך לילדיו וכו' - זו צריכה להיות המטרה של כולנו הדאגה לחינוך הילדים - רק כך לא יקרו מקרים איומים כאלה.
מהקללות והגזענות שמושמעת כאן לא ייצא דבר, תיפטרו מהסטיגמות על כל מגזר, ותתחילו להתחשב ולכבד אחד את השני. כך הילדים שלכם יגדלו ואולי יהיו אזרחים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל ''הכבוד'' לכל הגזענים שכאן
קרימינולוגית,
מרכז,
02/06/05 11:19
|
אתם לא מבינים שגזענות רק מגבירה אלימות?! במקום להאשים את כולם ולחיות בסטיגמות הגיע הזמן שניקח אחריות על הביטחון האישי שלנו- וזה אומר להפסיק להיות אדישים, להיות איכפתיים לקהילה שבה אנו חיים, לבני אדם אחרים וכו' ומצד שני לא לסבול התנהגות עבריינות- ענישה חמורה יותר, אכיפה מוגברת וכו'. כל זה ישתנה רק אם ניצא מהאדישות שלנו ונתחיל להפגין, לצאת לרחובות ולעמוד על זכותנו לביטחון אישי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורידה את הכובע
עצוב,
02/06/05 10:25
|
|
 |
צודק במאה אחוז
מור,
ת''א,
02/06/05 07:21
|
אבל בכל זאת את האלכוהול הביאה העליה החדשה מרוסיה. קודם לא היו בארץ הרבה שיכורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
זה קרה ליד הבית שלי :(
קובי,
אשדוד,
02/06/05 01:11
|
היום אני ראיתי המון משטרות ואמבולנסים ואנשי זק''א מול הבית שלי באיזור הסיטי באשדוד זה ההיה מחווה מזעזע :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר חתימה?
ל"ת
אידיוט,
02/06/05 10:26
|
|
 |
מה אתה מתלהב כמו ילד? יאהבל!
ל"ת
משבית שמחות,
עמק דיכאון,
02/06/05 08:48
|
|
 |
45.
חוקה בישראל
מריו,
אשדדוד,
02/06/05 00:31
|
|
 |
44.
אלוהים אדירים! מה קורה במדינה
ּ,
02/06/05 00:31
|
|
 |
43.
מדינת הגנבים והפשיעה
איתמר,
02/06/05 00:15
|
הקלות והזלות בארץ לגבי חיי בני אדם הן בלתי נסבלים!!!!!!!!! הנוער ברובו נהפך לאלים. נו אל תגידו שזה לא קשור למצב גיאופוליטי של המדינה. שחיילים בני 18 מתעללים בפלסטינים בשטחים, עם קלות וזלות לחיי בן 70 במחסום, הם יעבירו את זה הלאה גם לאחר סיום צבא, זה נהפך לחלק מן החיים, לזלזל בהרבה ערכים ,עם זלות לגבי חיי בני אדם, וזה עובר הלאה לדור הבא. אז שצועקים הכיבוש משחית את המדינה, משחית את הנוער, והופך אותו לחיות אדם, אז אתם מתקוממים. מאז 67 המדינה שוקעת יותר ויותר, החכם מי שאורז ועובר לגור בחברה נורמאלית בחו''ל. המדינה כבר נהפכה למדינת הגנבים הקומבינטורים, והפושעים, עם פשיעה משתוללת. והעם ממשיך לשקוע. ככל הנראה שמהר מדי נהפוך למדינה זניחה, כמו הפרמיטיביות שבהעולם השלישי עם חונטה צבאית בראשה שנבחרים בבחירות '' דימוקרטיות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very well said
ל"ת
so right,
02/06/05 03:05
|
|
 |
אין שום כיבוש
די מספיק!,
02/06/05 02:13
|
ודי עם זיוני השכל האלה בעוד כמה חודשים כאשר ניצא מהשטחים מחלקם לפחות אני מבטיח לעם ישראל ראקטות קאסם כמתנת פרידה ואיז מתאבד 2 ככה גם מתנה מהחמס או הג'יאד היסלאמי להם אין ערך לחיי אדם והשמאל הפנאתי מדבר על הכיבוש...
אם רוצים אפשר לפתור את הסכסוך ב2 דקות הכל מושחת אצלנו ואצלהם והאזרחים התמימים סובלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סדום ועמורה
דון,
חיפה,
02/06/05 00:09
|
היום שני ערסים שדדו מחבר של בני את הטלפון באיומי סכין בדרכם מבית הספר. הילדים מתחננים שלא נתלונן במשטרה מפחד הערסים. זה מתחיל ככה ונגמר כמו בכתבה. המדינה הזו צריכה להתעורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
השתיינות, הסמים, המתירנות,
זוועה,
השרון,
02/06/05 00:09
|
|
 |
40.
החינוך החילוני שובר שיאים
ל"ת
יאיר,
02/06/05 00:05
|
|
 |
39.
ימות המשיח הגיעו
משיחי,
01/06/05 23:58
|
סקופ-כל הסימנים האלה אומרים רק דבר אחד שישוע המשיח מגיע בזמן הקרוב,תזכרו מה שאני אומר בחודש הקרוב המשיח יחזור לארץ ישראל!!. אלה הם דברי אמת של הנביאים של האלוהים הקדוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהושוע???
מוטי,
08/11/05 05:45
|
זה לא המטומטם ההוא שהשיג את שם ה' המפורש ובזכות זה עשה ניסים וכך האמינו לו ומאמינים לו עד היום מיוני מסכנים שהם צעצעים לאותם יהודים שהעדיפו בזמנו לנטוש את תורת ה' וללכת אחרי ישו וראינו מה קורה המדינות הנוצריות בעולם רק טומאה ופריצות והמשיח שהולך לגאול את העולם בכלל ואת עם ישראל בפרט הוא משיח בן דוד שאף אחד לא יודע את זהותו האמיתית יהושע?? מצטער חמוד יהושוע לא היה ולא יהיה המשיח אף פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
resppnd
ronnie,
usa,
02/06/05 03:18
|
|
 |
38.
רובכם בטוח שהערבים חיות ?תקראו
ערבי,
01/06/05 23:32
|
כמה רציחות היו השבוע ובשבוע שעבר ? רצח סידרתי בחיפה, שלוש נשים ? ירי ורצח של אם וילדה ע''י כלא רמלה?
גם אם ירצחו בישראל 20 נשים ליום ע''י יהודים תמשיכו ברוכם להחזיק בדעה הפרמיטיבית והרדודה שהערבים רוצחי נשים .. כי כך חונכתם ושום מציאות לא תמנע את העיוורון שלכם.
ואפרורפו עיוורון.. לרובכם יש עיוורון מוסרי ואתם מצדיקים צבא שרצח בשנה האחרונה 1075 פלסטינים (מתוכם 200 ילדים) תיכנסו לאתר אמנסטי .
הקלות והזלות של חיי האחר (הערבי) הופכת כל צעיר ישראלי לחיה-רוצח בפוטנציה.
כמובן יש סיבות חברתיות לאלימות כגון עוני, פערים חברתיים, אבל גם כאן רובכם אשם כי רובכם בחר בממשלת הליכוד האנטי חברתית שתמיד כשלה בטיפול בבעיות חברתיות..
רובכם בחר בה.. כי ''שרון יודע לטפל בערבים'' ???
יום טוב לשפויים שביניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי
נורית,
ארה''ב,
02/06/05 05:33
|
אז מה אתה אומר? שאתם לא רוצחים? - כמה ילדים יהודים ומשפחות שלמות נרצחו על ידי ערבים? למה שאנחנו נשב בשקט? אתה יודע שרוב הילדים שנפגעו על ידי החיילים, נפגעו מטעות אנוש. זאת מלחמה ואנחנו כמובן שלא פוגעים לא באנשים חפי פשע ובטח שלא בילדים. הטרוריסטים הם שנכנסים למקומות שבהם גרים אנשים שלא רוצים להילחם ומשם הם נלחמים וזאת כדי שאנשיכם יפגעו על ידי החיילים - שוב - ללא כוונה, רק כדי שיהיה לכם את מי להאשים. אני חושבת, שלפי מכמבך, אתה מספיק איניליגנט כדי להבין את הבעיה שאנו עומדים לפניה. ואם לא הבנת, כנראה שטעיתי באינטיליגנציה שלך ואז הסליחה איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מזכירה לי את שלושת הקופים
יהודי,
02/06/05 08:51
|
לא יאמן , אולי המרחק משבש את דעתך. ואולי טוב שאנשים כמוך לא חיים בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בעד הערבי
נורית,
02/06/05 16:28
|
אתה כנראה לא הבנת מה כתבתי, אולי אתה צריך עזרה? ואני באמת שלא מכירה את 3 הקופים שלך.. לי לא השתבש שום דבר. תאמין לי, רקה נעשיתי יותר חכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה מזכיר לי קוף
ל"ת
יוסי,
התנחלות,
02/06/05 10:36
|
|
 |
ברור שאתה מתנחל...
ל"ת
ש.ז,
02/06/05 12:31
|
|
 |
שמחה שכמוך ושכמותך חיים כאן
ל"ת
מירי,
02/06/05 09:33
|
|
 |
בוא ואסבר לך את האוזן,ערבי
יעקב,
02/06/05 00:41
|
אתה יודע מדוע לא שומעים לאחרונה על ערבים רוצחים? פשוט מאד, הם סגורים ומסוגרים בעזה ובשומרון, הנה רק היום פורסם שנמנע ''אירוע'' כפול. אל נא תכשיר את השרץ! ואם תרצה שאוסיף, הרי שמקרי הרצח האחרונים נעשו לא ע''י ישראלים, אלא ע''י ''ספיחים'', למרבה הצער הזולות בחיי האדם ובמוסר השפיעה גם על הנוער הישראלי, התרבות האירופאית ''הנאורה'' היא נוראה! כמה חבל, שמדינת ישראל השלווה איננה עוד כשהיתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מציע?
מיהואווו חתולה,
02/06/05 00:00
|
אהה אני יודע אתה רוצה לגרש אותנו לים! רק שתדע אנחנו נישאר פה עוד הרבה זמן כל צבאות ערב לא הצליחו לגרש אותנו וגם אתם לא תצליחו!
ובקשר לאלימות - ראית מלחמה בלי אלימות...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למה זה לא בכותרת הראשית?!
דני,
01/06/05 23:30
|
הרי לפני כמה ימים שנודע על מקרההרצח המזעזע של מעיין ספיר כל האתרים שמו את המקרה הזה בכותרת האתר שלהם. עכשיו יש עוד סיפור כזה, לא פחות מזעזע, והוא מקבל איזכור קטן למטה, ויש אתרים שבכלל עדיין לא התיחסו למקרה הזה(וואלה).
למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי זה הנורמה במדינה
ככה,
02/06/05 01:59
|
|
 |
36.
רצח החתולים באשדוד!!!!!!!!!!!!
דיקלה,
01/06/05 23:27
|
שהמשטרה תבדוק אם יש קשר...נראה לי שיש פה לא רק גילויי אנטישמיות וניאו נאצים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שמישהו שם לב!!
שם פה,
אשדוד,
02/06/05 03:44
|
מתייחסים רק לידיעות אשר זועקות!! תתחילו לקרוא בין השורות. איפה החמלה לאנשים ולחיות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ראש הממשלה אשם
נפלנו,
01/06/05 23:25
|
יש לנו ראש ממשלה שכותבים עליו בפירוש שהוא מושחת. הוא ובניו. ראש הממשלה הזה שהקים בברוטליות ובדורסנות את ההתנחלויות ועכשיו מפרק אותן באותה ברוטליות וגסות, הקים ממשלה עם מינויים שמשקפים את מוסריותו. שרת חינוך אלימה שמפליקה סטירה למפגין בהפגנה, גדעון עזרא אהבל מצוי עם החיוך הזחוח שלו גם כשמדברים על הפשיעה שגואה ברחובות. לפניו היה צחי הנגבי וכל מילה מיותרת. סילבן שלום עם המינויים שלו , עוד יתייחסו אלינו כמו לעירק של סאדם. כץ עם מועצת הצמחים שלו והג'ובים, נתניהו שהוא ממש אוצר בלום והגרפים עם הצמיחה. מופז שהתמנה לשר הבטחון כי לא היה אף גנרל בליכוד. כל המינויים האלה לא היו מתקבלים לשום חברה נורמלית . מה שמעניין את ראש הממשלה איך ייראה בעולם. אזרחי ישראל זוכים לייחס מזלזל, אם בכלל. חייבים להפיל את הממשלה הנוראית הזאת לא בגלל ההתנתקות אלא בגלל ההתנהלות שלה בתוך המדינה. כמעט שכחתי את הדובדבן , עמרי שרון עם המינויים שלו בכל מוקד כוח כולל המשטרה. מפלגת העבודה היא גרורה עלובה שחבל לבזבז עליה מילים. רק העם יכול להציל את עצמו מהמצב הזה. זה יקרה ואנחנו נוכיח לכל החבורה הזאת שאי אפשר לזלזל בנו. עשינו טעות אך אפשר לתקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ענתה ליבנת...
מזכירה,
02/06/05 09:36
|
לאחר שהמפגין חטף סטירה , הוא אמר לליבנת שהוא יתלונן במשטרה. מה ענתה לו ליבנת על כך. שימו לב: לא כדאי לך להסתבך. למה התכוונה המשוררת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך
ל"ת
אייל,
02/06/05 09:01
|
|
 |
34.
עונש מוות ועונשי מאסר 35 שנה
דדי,
רחובות,
01/06/05 23:18
|
|
 |
33.
כולכם תרגעו כבר עם העדתיות
אשדודי,
01/06/05 23:16
|
מי שיהודי אין לו מקום אחר חוץ מארץ ישראל
אז תפסיקו לעשות את העבודה של שונאינו תשקיעו בלגרש אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מאז 1967 אנחנו שוקעים
אזרח מזועזע,
01/06/05 23:11
|
בביצת האלימות. מרחץ הדמים עם הפלשתינים הפך את החיים בארץ לחסרי ערך. צריך לחזור לממדים האמיתיים שלנו, לעשות שלום עם הערבים ולהקים את המדינה מחדש..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ל-1967-
oren,
02/06/05 01:57
|
מספיק עם הבולשיט הזה... על פי המשוואה הזו אם ניקח את ישראל של 1966 (לפני הכיבוש) וישראל של 1971 לדוגמא, אפשר עוד לחשוב שב-66 היה כאן גן עדן ללא פלילים וב-1971 כבר היינו מדינת פשע.. נו באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן, אל תטיל את האשמה
שלמה,
חיפה,
02/06/05 00:45
|
על 67, ולא על 73, או 82 או סבתא שלי. החברה שלנו גדלה תוך עולם ערכים מעוות, שאתה שותף לו בשתיקתך, כמו תרבות הקולנוע-טלוויזיה-פרסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הסיבות לאלימות בארה''ב
קובי לויט,
בני ברק,
02/06/05 00:20
|
עד שנת 94' היתה אלימות נוראית בארה''ב, בעיקר בניו-יורק ולוס אנג'לס ודטרויט. מה הסיבה לאלימות שם? הרי אין שם כיבוש. חלאס עם הקשקוש הזה של כיבוש. הוא לא תירוץ לשום דבר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עונש מוות לאנסים ולרוצחים!!!!
ל"ת
אזרחית,
01/06/05 23:04
|
|
 |
נכון, צודקת!
ל"ת
א.ב.,
02/06/05 11:41
|
|
 |
30.
אולי זה אלו מסיפור החתולים
ל"ת
מעייו,
דרום,
01/06/05 22:56
|
|
 |
29.
רצח באשדוד
מרוקאי,
01/06/05 22:54
|
|
 |
28.
למה לעזזל יש מרוקאים במדינה?
נאור,
01/06/05 22:40
|
נמאס מהם, אם היו עולים לכאן רק אשכנזים היינו יכולים להיות ארץ הרבה יותר יפה ונאורה, ממש אירופה.
אבל לא, היו חייבים להביא את כל התימנים, המרוקאים והעירקים האלה.
איכס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשורה דחופה
מוטי,
אשדוד,
08/11/05 05:57
|
אני חייב להגיד לך שאם אתה מדבר ככה אז זה אומר עליך שאין בך נשמה יהודית של עם ישראל אלא רק נפש כמו לגויים ולבהמות כמה חבל אהה?? לא נורא שיגיע המשיח אתה תיהיה עבד אצלי חתיכת כופר צעצע של קורח ועדתו שכמותך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאור?
ל"ת
א.ב.,
02/06/05 11:42
|
|
 |
זהירות מתחזים !
משה,
ירושלים,
02/06/05 07:37
|
תגובה28 נכתבה על ידי טרול, או מישהו שרוצה לפלג את העם. יתכן בן דוד שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוקאים רצחו ???
ירון,
02/06/05 07:36
|
אם תבדוק תשים לב שדווקא אירופאים בצעו את הרצח ..
אתה בכת נאצית ? יש לך קעקועי צלב קרס על הגוף ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא נשארת באירופה
היהודי הנודד,
חיפה,
02/06/05 07:24
|
או יותר נכון משפחתך, אולי באיזה גטו היו שורפים אתכם. גועל נפש. האלימות כאן נובעת מכולם, מרוקאים, אתיופים, רוסים. כולם. אם תאשים אחד כזה או אחר, תצא אידיוט, ואתה במילא כבר כזה. תתבייש לך. עוד גזען עלוב. זה למה כולם שונאים אשכנזים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוסים האלה
יוסי,
02/06/05 07:08
|
מי שהביא למדינה את את כת השטן את נערות הליווי את האמהות החד הוריות את המאפיה הרוסית את השיכורים את ההומלסים את האונס הקבוצתי את הונדליזם והיריעה עוד ארוכה זה לא המרוקאים זה העולים מרוסיה רק שתדע כשהיית ברוסיה אנחנו הקמנו מדינה ולא כמוך באנו ומצאנו הכל מוכן תתבייש לך חוליגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי
סתם אחד,
02/06/05 10:51
|
אבל אל תשכחי מאיפב באו הרופאים והמהנדסים והאלקטרונאים וכו.... אל תשכחי שרוב הרוסיים מתגיסיים לקרבי למה כי זה התרבות כמו שציינת מקודם אז נכון יש טוב ורע ובקרה הזה הרוב טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you moron
your fear,
il,
02/06/05 06:55
|
if i could describe your brain it would like a pea.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע דווקא בגלל זה
הדברים הרעים קו,
02/06/05 02:20
|
דווקא בגלל לשון הרע ושינאת אחים אלוקים מתנקם בעם ישראל וזה עוד כלום ממה שצפוי לעם ישראל אוטוטו במהרה כשיבוא המשיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב ונכון
yoka,
california,
02/06/05 00:10
|
מסכים עם כל מילה למרות שזה קצת גזעני זאת הסיבה שבחרתי להתרחק מארץ מזרחית כלכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלך, תלך ואל תחזור
מאור,
02/06/05 06:55
|
|
 |
war between brothers
avi,
canada,
01/06/05 23:21
|
listen to me sir. i am sure you do not mean what you said.if between brothers,we hate each others then wats left.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
אסף,
דרום,
01/06/05 22:56
|
|
 |
בגלל האימרות שלכם המינה נהרסת.
יוסי,
01/06/05 23:18
|
בושה וחרפה...כולנו עם אחד...דם אחד...ושפה משותפת...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מחר: ''אדם נרצח ונשרף ... ''
היום אשדוד,
מחר בעיר שלך,
01/06/05 22:32
|
מחרתיים : ''אונס קבוצתי אכזרי '' וככה בכל יום שאין עונש מוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עונש מוות-דחוף
איציק,
01/06/05 23:06
|
|
 |
צודק(ת)! עונש מוות לרוצחים(ות)
ל"ת
פמיניסטית,
הטכניון,
01/06/05 22:47
|
|
 |
26.
אבות אכלו בוסר ושיני בניה תקנה
dafna57,
רמת גן,
01/06/05 22:21
|
את המשפט הזאת אמרתי לבני לאחר שבתו של זה שאנס אותי לפני 30 שנה ,ענה לי בני: שנשים שותקות הילדות מקבלות הסבל,אולי גם את בתו גם אנס. הלואי שיהיה חוק מפחיד בארץ שיפחדו לאנוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הבית נשרף והסבתא סורגת
משה,
01/06/05 22:20
|
תשימו לב מה מעסיק את נבחרי העם מכל הצדדים - ההתנתקות, השלום עם סוריה וכו' תגידו יצאתם מדעתכם? כל הגנרלים? אתם באמת חושבים שזה מה שעומד על סדר היום? מענינת את סבתא שלי בשאר אסד ונסיגה או התנתקות. הבעיות שלנו אחרות. איפה אתם חיים? החינוך קרס כבר מזמן. בכבישים נהרגים יותר אנשים מבמלחמות. מערכת הבריאות בקריסה. הנוער אלים, מריח דבק, דוקר במועדונים, מתפרע במסיבות סיום. ואתם? כן כל הגנרלים. מפליצים מדי פעם איזה נפיחה מפגרת על שלום / התנתקות / נסיגה. את מי זה מעניין חוץ מכם? אפילו את הערבים לא !!! הם רק ישבו בשקט ויחכו שמטומטמים כמוכם יעשו להם את העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צודק ולא בטיח
חולק עליך,
02/06/05 06:06
|
האלימות על גווניה היא תוצאה מתבקשת מעשרות שנות שליטה אלימה על עם אחר, מלחמות מיותרות וכו'. מתי תבינו זאת?! זאת ועוד: אחרי שנפסיק להשקיע אנרגיה מיותרת בצבא, אינתיפדה והתנחלויות, נוכל להפנות את כל המשאבים (גם הכספיים) לחנוך, כבישים וכו'!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לחלוטין ומחזק את ידך
דוד,
02/06/05 02:18
|
אני מצרף את תגובתי מיום שבת לרצח מעיין ספיר ז''ל. מקווה מאוד שמסרים חריפים אילו ינערו את הזב.. שם למעלה.
כל היום כן התנתקות, לא התנתקות, שמאל-ימין. מעניין את הת.. ההתנתקות הזו והשמאל-ימין.
פשוט להתמוגג מהחברה ומהמדינה. מתעללים באנשים, רוצחים, דוקרים. רשויות אימפוטנטיות שמתענות לאזרח. אנשי ציבור שעוסקים בשטויות ובמאבקי כוח פוליטיים, במקום ברווחת האזרח. שחיתויות, סיאוב וריקבון לכל מקום שתפנה פניך.
אתם אנשי הכיפות הסרוגות. מתוך הערכה רבה ואמונה בכוחכם. רק הציבור שלכם מסוגל לחולל את השינוי בחברה ובמדינה, שכל כך נחוץ. אנא מכם, ותרו, ותרו, ותרו על ארץ ישראל השלמה לטובת עם ישראל השלם. אין לי ספק שאם תעשו כן, תקבלו ובצדק המון קרדיט מהעם להנהיג אותו בדרך אחרת. אם לא תעשו כן, ההיסטוריה לא תסלח לכם.
אל תגרמו לכך שבעוד אלפיים שנה הצאצאים הרחוקים שלכם , יקראו את ''מלחמות היהודים'' של יוסף בן מתיתיהו השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות? מה זה?
הפ,
01/06/05 23:40
|
כן, את מי זה מעניין שבוגי אמר שצפוי לנו עוד מלחמת טרור כמו אוסלו עוד מעט? זה משעמם... בואו נתעלם מההתנתקות, נתבכיין על הרציחות, נמשיך לחנך על פי מיטב המסורת החילונית-מערבית-הומנית, נמשיך לשמוע את גבי גזית החולני, והכל יהיה בסדר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק צודק צודק צודק צודק
צודק צודק צודק,
צודק צודק צו,
01/06/05 23:39
|
צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודקצודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
מדינאי עם חזון,
01/06/05 22:56
|
|
 |
צודק
איש חזון,
01/06/05 22:36
|
|
 |
אתה רוצה לומר שיש קשר בין ..
אלי,
כפר יונה,
01/06/05 22:28
|
... האלימות הגואה ובין תכנית ההתנתקות ? לא יכול להיות, פשוט לא יכול להיות ! הרי דן חלוץ הבטיח לגרש יהודים בעדינות, וציפי ליבני הבטיחה מקום למי שיזדרז להתגרש מביתו ואדמתו, ושרון הסכים להזיל דמעה, אז אולי אתה טועה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עונש מוות לרוצחים.
יצחק,
שילה,
01/06/05 22:20
|
עונש מוות לרוצחים אכזריים הוא חסד כלפי החברה, והיעדרו היא התאכזרות כלפיה. ולגבי המשטרה, היא עסוקה בהכנות לגירוש יהודי גוש קטיף, ולא במלחמה בפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה ובקשה
דוד,
02/06/05 09:35
|
אני מניח שאתה שייך לחובשי הכיפות הסרוגות, או לפחות מקורב אליהם.
ידועה וברורה לי לחלוטין החשיבות העצומה שאתה וחבריך מייחסים לשלמות הארץ. למרות זאת, כאשר אתה מתבונן מסביב, רואה, שומע ונחרד מהמראות. האם אינך שואל את עצמך, כיצד אתה וחבריך יכולים לסייע לפתרון הבעייה?
אני רוצה להציע לך משהו. לדעתי ולדעת רבים אחרים, חובשי הכיפות הסרוגות הוא הציבור האיכותי ביותר שקיים במדינה. להערכתי רק אם הם ינהיגו את העם בעת הזו עשוי להתחולל המפנה הכל כך נחוץ.
אז אנא מכם, וותרו, וותרו, וותרו על ארץ ישראל השלמה למען עם ישראל השלם.
אני משוכנע שאם תעשו כן תקבלו את האשראי מהעם להנהיג אותו. אם לא תעשו כן, בעוד אלפיים שנה הצאצאים הרחוקים שלכם יאלצו לקרוא את המהדורה השניה של ''מלחמות היהודים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליצחק-כתבת בדיוק את מחשבותי
ל"ת
התומכת בתגובתך,
01/06/05 22:33
|
|
 |
עונש מוות -חובת המציאות
יעקב,
02/06/05 00:51
|
אבל מדינת ישראל המתחדשת ודאי ימצאו את הרוצחים לא שפויים או שתויים-לא אחראים למעשיהם והרוצחים השפלים יצאו לחפשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המרוקאים הרסו את המדינה
ישראלי,
01/06/05 22:17
|
אם אתם רוצים לדעת הרוסים אלו שהקימו את המדינה ואחר כך הביאו את כל הקופים האלו מאפריקה, מרוקו וכל המדינות הדפוקות האלו. גם אם הרוסים עשו את זה, אז כמובן כולם היו יכולים לעות את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיט גזען -
מיכל,
רעננה,
02/06/05 09:53
|
|
 |
אין עונשים מרתיעים חבל''ז
ל"ת
דנה,
02/06/05 08:53
|
|
 |
אני פשוט בהלם...
המום,
השרון,
01/06/05 23:06
|
אני המום מהדברים שאתם אומרים! אתם רוצים לחזור אולי 50 שנה אחורה???
אני טריפולטאי ועירקאי גאה, לומד לתואר ראשון, ואני לא שם על מה שתגידו! אני תלמיד מצטיין יותר מהילדים שלכם, תרבותי יותר, ומשכיל יותר!
בושה וחרפה שאתם חיים במדינה שלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי שהטריפוליטאים הגיעו לארץ
בוזגלו,
כפר שמוקיהו,
02/06/05 08:07
|
|
 |
אשכנזי גזען!
לא גזענית,
01/06/05 22:49
|
התגובה רק ממחישה כמה אתה ריקני וטפל כמו הגרמנים הנאצים! לידיעתך מר ישראלי כל הפשעים החמורים ביותר בוצעו ע''י בני טובים שבאו מבית ''אשכנזי'' כמוך! ומי יודע - אולי אתה גם אחד מהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב100 אחוז
מיכאל,
01/06/05 22:29
|
כל משפחות הפשע הם מרוקאים.בחיסול חשבונות הם חיסלו יותר אנשים מכל פושעים עולים גם יחד.הם אלה שמוכרים סמים לנוער .הם המכה האמיתית של המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוזנשטיין זה מרוקאי ????
ירון,
02/06/05 07:38
|
|
 |
צודק
איש חזון,
01/06/05 22:41
|
נכון כל האוליגרכים הם מרוקאים ושאר כל מיני ספרדים קח למשל את חודרובסקי הוא ממרוקו ושאר מרעין בישין ששדדו את הקופה הציבורית של מוסקבה הם מעירק ותוניסיה כל השתיינים הלומי הוודקה הם טריפולטאים מלוב והזונות הן ממצרים הלו עולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה יודע מה זה ''אוליגרכים''
מרוקאית גאה!,
01/06/05 23:07
|
|
 |
לא ראויה לתגובה
ל"ת
איש חזון,
02/06/05 09:58
|
|
 |
מרוקאית קטנה
דורון,
סוריה,
02/06/05 00:57
|
אם לא הבנת האיש שתקפת דווקא היה בצד שלך והוא כתב בצורה צינית נגד הרוסים ובעד המזרחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות מתחזים !
דוד,
ירושלים,
02/06/05 07:36
|
תגובה 23 נכתבה על ידי טרול, או מישהו שרוצה לפלג את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
the marder, rape case
tzipi,
n.y,
01/06/05 22:00
|
|
 |
21.
to everybody
jacob,
overseas,
01/06/05 21:52
|
from ''or lagoyim''we be turned out to be ''CHOSHECH lAYEHUDIM''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ססתם - פשוט תיכנסו !
מישהי,
אשדוד,
01/06/05 21:15
|
שום רוסים שום בטטטטטטייח! זה עובדים זרים וזה בדוק .. אני גרה בדיוק ליד איפה שמצאו את הגופה ..
שיחננקו העובדים הזרים המגעילים האלה.. גועל נפפש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את יודעת?
ל"ת
אזרח,
ארץ הקודש,
01/06/05 21:44
|
|
 |
19.
תכנסו תקראו אולי תבינו דבר מה
אשדודי,
01/06/05 21:12
|
רוב התגובות שראיתי לא קשורות לנושא מה הקשר שרון?? ממשלה?? זה קשור בתושבים או אם כבר במערכת החינוך הלקוייה או אולי בעונשים הקלים... אבל למה ללכלך בכל פעם על אותו דבר גם אם זה לא קשור לנושא ?? מה קשור תורה והתנתקות???? ולהערה שזה רק רוסים או חבר העמים זה טעות כי זה יכול להיות גם איזה חבורת ערסים מסטולים. יכול להיות אני טועה אבל למה להאשים בצורה גזענית?? ולמה צריך כל הזמן להאשים את כולם תסתקלו על הריבוע שלכם ועל הילדים שלכם ותדאגו שהם יהיו בסדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליון אחוז זה לא ישראלים דייי
גליה,
02/06/05 08:43
|
חבורה ישראלית לא תעשה את זה בחיים את מבינה .זה רק רוסים אפילו לא עובדים זרים. יש להם אופי נצי לצעירים הרוסים.ישראלים יכולים לצעוק ברחוב להשתולל לקלל אבל לא הסגנון הזה אלוהים ישמור מה פתאום???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגליה
גילי,
02/06/05 09:21
|
תואילי לבדוק אם חבורת הקיבוצניקים שאנסו במשך זמן מה בחורה מקיבוצם היו ''ישראלים'' או לא. בלי קשר ישראלי הוא אדם שגר בישראל אז כולנו ישראלים. ולא חסרים צברים חוליגנים!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילי תשתמש בראש שלך
דניאל,
ישראל,
02/06/05 11:04
|
זה שיש 10 עבריינים צברים אומר ש1000 עבריינים רוסים זה בסדר? זה שיש 100 עבריינים צברים אלימים זה אומר שצריך להביא מרוסייה 100000 עבריינים לא יהודים? אתה דמגוג וזה דבר נפוץ בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
words of wisdon
Amir,
01/06/05 22:11
|
|
 |
18.
להפעיל מצב חירום במדינה! כנסו
דוב רוסי,
01/06/05 21:11
|
המצב פשוט בלתי נסבל. חייבים שינוי מייד. הינה התוכנית הריאלית ביותר:
1). איסור מוחלט על מכירת אלכוהול לצעירים פחות מגיל 21 והפעלת שיקול דעת של המוכרים במכירה למבוגרים. דהיינו מגיע חסר בית שיכור או איש חשוד האחראיות על מעשיו תתחלק בין בעל העסק ופושע. 2). החמרת עונשים על כל עבירות במיוחד על סמים, על נהיגה בשיכרות וכו' 3). גיוס מאסיבי של שוטרים ממוצא רוסי ואתיופי, אנשים נאמנים ביותר, בוגרי יחידות קרביות, בוגרי קורס מ''כים וקצינים בעיקר. בדיקות מחמירות בכניסה למשטרה. המטרה - כניסה לתוך ''הגטאות'' ומלחמת חומרה בפשע מבפנים. השוטרים המרוקאים אינם מסוגלים להבדיל בין הרב הטוב ונאמן של אוכלוסיית העולים לבין גורמי פשע ולכן הם פשוט מוותרים על המקומות כאלה. רק רוסים ואתיופים שהמדינה סומכת עליהם יוכלו ''לפרק את הצורה'' של הגורמי טרור בקהילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100 אחוז
שש,
02/06/05 10:59
|
|
 |
מסכים בהחלט
ל"ת
צבר,
02/06/05 08:03
|
|
 |
17.
רציתם להעלות גויים WELCOME!
מגיע לכם~,
01/06/05 21:09
|
תאכלו את הדייסה שבישלתם חילונים הזהרנו אתכם ועכשיו תראו למה הגעתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם הדייסה שבישלנו.
ל"ת
רונן.,
01/06/05 21:38
|
|
 |
16.
אין עונשים מרתיעים זאת הבעיה
ל"ת
לילך,
01/06/05 20:47
|
|
 |
צודקת ביותר
פנינה,
02/06/05 01:34
|
צריכים לקחת דוגמא מהאמריקאים שאפילו ילדים קטינים נשפטים כמו מבוגרים. ומקבלים עונשים חמורים לא פחות מהמבוגרים. המדינה שלנו הפכה לגן עדן של פשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איפה המשטרה??? שיעשו כבר סדר!
ל"ת
ולדימיר,
01/06/05 20:45
|
|
 |
14.
מדינת ישראל הפכה לגהנום
ערן,
01/06/05 20:44
|
מהיום צריכים לצאת מהבית רק עם ליווי. לשים קסדה על הראש וללכת עם שכפ''צ. אל תסתכל על אנשים ברחוב. אל תעיר לאף אחד. אל תרים שום דבר למישהו. אל תתווכח. אל תדבר. אל תשאל. אל תחייך. אל תצחק. אל תקרוץ. אל תתחיל. איזה טירוף. איזה שיגעון. כמו בשיקגו בשנות ה-20. בחורות יוצאות מהבית נאנסות בצורה קשה ונרצחות באכזריות בלי סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר נכון לסדום
דוד,
סדום,
01/06/05 23:04
|
|
 |
צודק
יושי טבק,
01/06/05 21:13
|
אתה מתאר בצורה קולעת את ההרגשה - אסור להישיר מבט לאף אחד, לא לדבר, לא להעיר ברחוב או בכביש. איך אפשר לגדל ילדים במדינה כזאת?? פעם המחשבות רצו על גיל הצבא, מה יהיה כשהילד יתגייס. היום צריך לחשוב איך הוא מגיע בכלל לגיל צבא!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
קראדי איפה המשטרה עוצרים ילד??
ל"ת
משטרה מושחתת,
01/06/05 20:38
|
|
 |
12.
זה קרה מתחת ביתי באשדוד
אשדודי,
אשדוד,
01/06/05 20:31
|
זה מתחת לדירתי זה אזור יוקרתי ושקט אך לצערי מדובר כנראה בעולי חבר העמים משום שהמזפ מצא בקבוקי וודקה משקעות וחשיש לפי הידיעות מדובר במס צעירים מחבר העמים שבצעו מעשה אכזרי סדיסטי במקום הומה אדם. העלייה הרוסית הרסה את המדינה ושיסלחו לי כל המתחסדים זו הגיס החמישי המסוכן ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוד רק רוסים
ל"ת
גיל,
02/06/05 08:44
|
|
 |
פרימיטבי שכמוך!
אנה,
01/06/05 23:27
|
א. לפני שאתה מנסה לכתוב על הרוסים ש'' הרסו את המדינה'' , תלמד לכתוב ללא שגיאות. ב. רגשי הנחיתות שלך גורמים לך להגיע למסקנות חסרות בסיס. ג. גם אם הרוצחים הם ממוצא מסוים, שיכול להיות כל מוצא, מה זה משנה?! זה עיקר?! אתה ודומיך, גם האשכנזים שקופצים בראש ללכלך על מזרחים, פתטיים! ופרימיטביים. תתפתחו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לכם מרוסיים\?!
ronit,
ashdod,
01/06/05 21:44
|
תוכיחו שאלא רוסייואז תאשימו אתם באתם מאפריקה ללא כל תרבות כמו קופים !!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קופים
אני,
02/06/05 09:59
|
לצערנו ברוב המקרים הקשים זה רוסים - להזכירך לפחות קופים חיים בשלום ולא רוצחים - אז עדיף להיות קופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו כמו הגורילות זן נכחד
רוני,
פ''ת,
02/06/05 11:17
|
רק שאנחנו נכחדים בידי מי שאנחנו עוזרים להם ערבים -נותנים להם אדמה, ביטוח לאומי, עזרה רובים הרוסים העלו אותם ארצה עזרו להם והם הביאו את הזונות האלכהול ואלימות רוב הרוסים הם חברי כת השטן וניאו נאצים .
ואם אתם שואלים למה המצב התדרדר כ''כ אז התשובה היא כי אין לנוער ערכים !הם בועטים בכל הטוב שיש להם ,הם מפונקים ורוצים לבלוע את כל העולם וכל העולם לא מספיק להם לא נשאר בהם אפילו לא מעט מן המורשת היהודית . עזבו לא היהודית לא נשאר בהם תכונות של בני אדם , כלום הם הפכו לבהמות ,אוכלים שותים יושנים מזדוגים וזהו. בלי שימוש בכח התבונה שניתן לאדם שבזה הוא שונה מן הבהמה
אני בת 20 אני רואה בדיוק מה הולך עם החברים שלי בצבא, בשכונה, בעבר בלימודים וזה עצוב כי אנחנו הדור הבא ואני לא רוצה אפילו לחשוב איך יראה הדור אחרינו
ממני המקווה לעתיד טוב יותר ותנחומי למשפחה רוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשבר לי ממך
מאור,
אשדוד,
02/06/05 06:52
|
את קופצת פה עם התגובות שלך כל פעם שמשהו צועק רוסי ומשתלחת במרוקאים וביוצאי צפון אפריקה בכלל, מה את חושבת שאת יותר טובה? שיש לך תרבות יותר נאורה? שהדם שלך יותר אדום? שימי כבר מעצור על הפה שלך, את הקופה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
לירז,
אשדוד,
01/06/05 21:07
|
שונאת רוסים כל הזמן הם היו סכנה למה ממשכים לעלות לארץ שלנו!? הם גם ככה לא עושים צבא.. סתם נמצאים בארץ אמן תמותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לעשות הכללות
JJJJJJJJJJJJJJJ,
רחובות,
01/06/05 22:03
|
יש אתיופים ויש אתיופים, יש רוסים ויש רוסים, יש פולנים ויש פולנים - מה זה הגזענות הזאת???????? בכל עדה יש כל מיני טיפוסים - הכל תלוי ברקע המשפחתי, הכלכלי, התרבותי והמנטלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללירן
אשדודי,
01/06/05 21:28
|
אני רוסי ואני בחרוב וחברים שלי ביחידות מובחרות איפה שמרוקאים כמוך לא מקבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך
ל"ת
סתם אחד,
02/06/05 11:01
|
|
 |
זה הליכוד שמעניין אותו רק כסף
דני,
תל אביב,
01/06/05 21:22
|
השלטון הארור הזה הגרוע ביותר במדינת ישראל מאז ותמיד הכנופייה של שרון לבנת דלייה איציק ונתניהו תזכר לדראון עולם כי היא תביא לשפיכות דמים אלימה בגלל העוני הפשיעה הם מנותקים העם יסגור עימם חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוסים, אתיופים זה כבר ברור
המבין,
01/06/05 21:05
|
לא צריך להגיד לי מי החשודים. היות והרציחות לא אופניות לישראלים עצמם. ישראלים לא רוצחים, ולכן אני גם לא מקבל את זה שאנ חנו הפכנו לחיות, מה קרה לנו.......שום דבר לא קרה לנו .ולכן ברוב המקרים רצח ואלימות בצורה הזאת, זה לא אנחנו הישראלים, זה אלה שבאו מבחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוזנשטיין ואלפרון-צברים
ל"ת
אתה על סמים,
01/06/05 23:18
|
|
 |
ומה עם ערבים ישראלים כמו בלוד?
איציק,
01/06/05 21:14
|
|
 |
the are the worst s.o.s
ל"ת
miri,
usa,
01/06/05 21:04
|
|
 |
האמת כואבת צודק!!!!!
ל"ת
עינת,
תל אביב,
01/06/05 21:00
|
|
 |
גזען זה השם השני של הישראלי
ל"ת
אחד שמבין,
01/06/05 22:50
|
|
 |
11.
ולתפארת מדינת ישראל
תחי הנאורות,
01/06/05 20:25
|
|
 |
10.
זו המדינה של שקרניהו ושרון
שיסתלק הליכוד,
מהשלטון,
01/06/05 20:06
|
אלה שני הפושעים הראשיים שדירדרו את המדינה לעברי פי פחת אחד גונב לנו כל הזמן את הפנסיה והשכר והשני גונב לנו את המדינה יקח את שניהם כבר האופל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שצריל לסלק את הלכוד זה נכון
יחזקאל,
רמת גן,
02/06/05 08:43
|
זה ששרון הוא המושחת והמשחית המוביל אתהמדינה ללאבדון זה גם נכון אבל את ההפקרות החלול התנועות האנטי ציוניות והתומכות בפאשיזם הגזעני הערבי כמו שלומרשף עכשיובילין שובילפאשיסם ויש גבוללעם היהודי. שביאו אווירת הפקרות וחוסר סולידריות בחברה על ידי ערעור הזכות של היהודים כעם להגדרה ושלטון עצמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד, זה ההקשר הנכון.
ל"ת
מבקר תגובות,
01/06/05 20:39
|
|
 |
amen !
ל"ת
didi,
DAROM,
01/06/05 20:24
|
|
 |
9.
DEATH PENALTY FOR MURDERERS
ALON,
01/06/05 20:05
|
AND THREE STRIKES YOU ARE GONE FOR LIFE. LEARN SOME AMERICAN LAWS, SOME OF THEM MAKE SENSE AND ARE MUCH CHEAPER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גדעון עזרא איך אתה ישן בלילה ?
איפה החוק,
01/06/05 20:05
|
אין חוק. רוצים כאן את ג'וליאני הישראלי עכשיו. המשטרה ובתי המשפט לא מתפקדים, הכנסת והממשלה מושחתות.....בקיצור ישראל הפכה תחת שלטון הבבונים לסדום ועמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יושן טוב
איש חזון,
01/06/05 21:53
|
כל עוד המשכורת נכנסת לבנק מידי חודש וחודשו אין לו בעיות שינה בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה מצויין
רון,
נבדה,
01/06/05 21:14
|
|
 |
7.
אני מכיר את המשפחה
ד,
חולון,
01/06/05 20:04
|
אני מכיר את המשפחה ומה רשום בקשר למשטרה זה שקר המשטרה אומרת שפחות מ48 שעות הם לא מתחילים בחיפושים ורק אנשים שהתנדבו הצליחו למצוא אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מכיר את אחותך
ל"ת
חור,
חור באוזון,
01/06/05 21:31
|
|
 |
טיפול נפשי מהיר!
מיכל,
נס ציונה,
03/06/05 09:39
|
אני מציעה לך טיפול נפשי חולני וטיפש
יש המון רופאים ומטפלים מובטלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך על ההכרות
ל"ת
בובי,
אש דוד,
01/06/05 20:54
|
|
 |
6.
לפי היד היא נראית יותר מ20
דנה,
01/06/05 20:03
|
|
 |
יש לך עין חדה
איש חזון,
01/06/05 21:55
|
רואים שיש לך עין חדה מאוד גם אני חשבתי על כך אך יכול להיות שזה צילום אילוסטרציה בכל אופן תנסי להתקבל למחלקת החקירות במשטרה ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולפי התגובה שלך יש לך שכל
בובי,
אש-דוד,
01/06/05 20:55
|
|
 |
לדנה, זו לא היד שלה
אני,
01/06/05 20:08
|
זו תמונת ארכיון. למה חשבת שזו היד שלה?. האם את חושבת שיראו לך את גופתה?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנה - תצביעי עם עכבר על התמונה
מרים,
ירושלים,
02/06/05 01:19
|
ואז תראי שכתוב צילום הדמייה של אי-פי. מה גרם לך לחשוב שיפרסמו תמונה של הנרצחת?! מישהו צריך לחוס על המשפחה שלה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
האם יש קשר להצבעה בכנסת היום?
ארז,
01/06/05 19:59
|
כאשר הכנסת מגלה כזאת הפקרות ונותנת אור ירוק לעבריין בשורותיה מה המסר שהאזרחים מבינים? שפה זה סדום ועמורה...
דמעות על הנערה... לתפוס מהר את מי שעשה את זה ולהכניס אותו לכלא של אנשי חמאס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איזה פחד אלוהים נהיינו טקסס
מרב,
01/06/05 19:58
|
מה עושים עכשיו לא שולחים את הילדים החוצה????איזה פחדדדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך טקסס מאוד בטוחה
ל"ת
טקסני,
טקסס,
01/06/05 20:42
|
|
 |
מה הקשר לטקסס יא נעל?
ל"ת
?,
01/06/05 20:25
|
|
 |
3.
רוסים
ישראל,
01/06/05 19:56
|
תנו לי לנחש, חבורה של רוסים עשתה את זה. כן, כן, תתחילו להתלהם עכשיו ולקרוא לי גזעני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת
רוני,
02/06/05 10:08
|
לפני יומיים זה היה אתיופי, שבוע שעבר בדואי, ובסוף אתה מאשים רוסים? מה הם עשו לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זין!!!
ronit,
ashdod,
01/06/05 21:46
|
|
 |
2.
מכת מדינה .
רפאל מנצור,
פתח-תקווה,
01/06/05 19:52
|
פשוט מכת מדינה . קודם מעיין ספיר ז''ל,אח''כ הזוג מאשקלון,ועכשיו זה . המדינה מתדרדרת,צריך להחליף שלטון,או לפחות להחזיר את התקופה לשנות ה-50 ,למרות שדבר כזה בלתי אפשרי.
פעם בכלל לא היה צריך לסגור את הדלתות בבתים,הדלתות היו פתוחות לרווחה ואף אחד לא גנב,אני מדבר על 1949,ועד 1990,מאז שנות ה-90, הרוסים והאתיופים הגיעו לכאן עוושים בלאגן!
גם חלק מהישראלים עושים בלאגן,אני לא מאשים את הרוסים והאתיופים, איפה הימים שהיו פעם איפה ?
בושה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנצור,אל תסלף הסטוריה
oren,
01/06/05 23:23
|
ואל תכריז פה שעד 1990 אנשים היו כאן עם דלתות פתוחות כי זה לא נכון בשנות ה-80 לא היינו נועלים דלתות?לא היו פורצים לדירות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-oren
אזרח,
02/06/05 14:21
|
|
 |
תגיד תודה שהרוסים באו!!!11
רונית,
אשדודדד,
01/06/05 21:42
|
הרוסים באו והביאו תרבות אחרת היה פה כמו באפריקה תגיד תודה וכל אלא שבאו ממרוקו אותו הדבר כמו הערבים אותם מנהגם ואתה שפה אז סתום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אוהב את הגזענות שלכם
מאיר אוחנה,
מרוקו,
02/06/05 12:53
|
אתם כל כך צורחים נגד הגזענות- ''אל תכלילו לא כל הרוסים רוצחים ואלימים'' כך אתם אומרים וזה יפה, אני מסכים... ואז מגיעה שורת המחץ
''מה אצלנו אין מרוקאים שרוצחים''?
הבנתי שלפגוע בי, אדם לא תרבותי נבער וטיפש שמגדל שלשה ילדים מטומטמים זה לא גזענות. בסדר למדתי משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים תרבות ולא רוצחים בדם
כועסת,
עליה מחורבנת,
02/06/05 08:51
|
הביאו תרבות איזה תרבות של זנות שיכורים הומלסים ונצים,זה תרבות לא רוצים אותם כאן.צריך לבדוק את כל הרוסים בארץ ולהעיף את הזבל חזרה.לפני שהם באו לא היו הדברים האלה מאז העליה הרוסית אתה כבר יודע מי עשה את זה הרי זה ברור ישראלים לא עושים דבר כזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליט
לולה,
כנרת,
01/06/05 21:17
|
|
 |
התרומה היחידה של הרוסים זה....
בוזגלו,
כפר שמוקיהו,
02/06/05 08:13
|
|
 |
האתיופים יותר מהרוסים.
ל"ת
רפאל,
01/06/05 22:17
|
|
 |
שרון, אולמרט ונתניהו הם
מבקר תגובות,
01/06/05 20:43
|
המושחתים והמושחתים שדרדרו את המדינה למצב הזה. הם הנהנים העקריים מהמצב אבל, לא עוד. הבחירות מתקרבות נסלק אותם מהשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
להיתעלל ולהרוג את הרוצחים !!!
אאא,
01/06/05 19:44
|
רק ככה - כמו בבגדד - לגנבים כורתים את הידים לאנסים את ה - ז....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעשות להם מה שצריך לעשות לאנס
בועז אלון,
01/06/05 23:18
|
|
 |
לפי דעתי...
נבג,
01/06/05 21:36
|
הנבגים שברחו מרחובות הגיעו גם לאשדוד!!!כל המדינה נגועה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וווו אהההה - זה מסוכן מאד לא
אאא,
02/06/05 04:31
|
|
 |
לדעתי ההורים אשמים
ההורים אשמים,
02/06/05 02:28
|
לא יודעים לחנך את הילדם שלא יביאוו אותם!!! לעזאזל!!! למה ילד טוב ששל אמא לא עושה דברים כאלה אהההההההה
איזה אנשים אדישים יש בעולם הזה רחמנות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי כלום!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
בוזגלו,
כפר שמוקיהו,
02/06/05 08:15
|
|