 |
33.
תגובה
איתי,
12/06/05 14:10
|
אני לא מבין דבר אחד: כל אותם ה-''לא תומכים'' בהתנתקות בתוך הקו הירוק, אם אתם נגד ההתנתקות מדוע אתם עושים זאת בשלט רחוק ולא עוברים לגור עם המתנחלים בעזה ובשומרון? אתם מפחדים מהמחבלים, מהפלשתינאים? מזה שלא יהיו לכם שם חיי המותרות שאליהם הורגלתם ותצטרכו לגור בקרוואן על גבעה נידחת, להשתמש בגנרטור ולשאוב מים מהבאר? אתם צבועים עלובי נפש כמו אותם יהודים שחיים בארה''ב ששולחים לפה תרומות אבל לא רוצים לעלות לישראל ולחיות פה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כתום תמיד בראש!
עמית,
צפון תל אביב,
12/06/05 10:20
|
אין ספק תל אביב כתומה, הסקרים מצביעים על נצחון של גוש קטיף, כולנו אוהבים אותם ובחיים לא נפנה אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
טוב, אז תורידי.. חופש הביטוי!
ל"ת
סטודנטית,
06/06/05 00:41
|
|
 |
גם לי נמאס מהשמאל
יוסי,
ת''א , התקווה,
12/06/05 10:22
|
זה לא רק את זה כבר כולם ע''פ הסקר של מעריב יותר מ-50% כן גם לי נמאס מהשמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חלקו גם בגבעתיים ורמת גן
ל"ת
אנטיאתרוג,
03/06/05 22:51
|
|
 |
29.
את השלטים שלהם מורידים
מפנה זבל,
עירית שדרות,
03/06/05 22:42
|
נמאס כבר לציבור לשמוע מהם
יאאלה שההתנתקות תסתיים כבר שלא נשמע מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איפה אני משיגאה סרט כתום???
סימה,
03/06/05 19:04
|
היה לי דגל כתום במרפסת אבל ביום העצמאות שכן בקש ממני לתלות על הרכב .כעט אני מחפשת לפחות סרט הזדהות אני מבקשת לשים במרפסת אני תושבת ר''ג אם מישהו יודע נא לידע תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבי''ס שזרקו אותך ממנו בכיתה ב'
מריוס,
03/06/05 23:37
|
|
 |
מחלקים בצמתי אלוף שדה וגם
ל"ת
ארלוזורוב ת''א,
03/06/05 22:49
|
|
 |
27.
יש שמאלנים ששוברים דגליםכתומים
אריה גלר,
ירושלים,
03/06/05 18:29
|
לי שברו פעמיים דגלים כתומים ופעמיים קלפו מדבקות מהמכונית שלי.
אחי השמאלנים, כדאי שתגלו סובלנות לדעות שונות מדעתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סבלנות לפורעי חוק
יוסי,
03/06/05 22:46
|
|
 |
26.
כל הכבוד!
אלברט איינשטיין,
מרכז,
03/06/05 18:27
|
|
 |
25.
דמוקרטיה
RENATA,
T-A,
03/06/05 17:43
|
כאשר מדובר ..במתנחלים, אין להם תקדים..איך נותנים דרור,למחשבה עצמאית, כמה מכבדים את הפרטיות,של האזרח הקטן ...נמאסתם!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בקרוב הקסאמים אצלכם !!!
צפונים להתכונן!,
03/06/05 17:00
|
הרמטכ''ל לשעבר יעלון אמר לפני יומיים שלאחר ההתנתקות כפר סבא ורעננה יהפכו לשדרות !!!
רק להזכירכם המרחק בין כפר סבא לקלקיליה הוא 1 ק''מ ופחות, ולרעננה 3 ק''מ לכל היותר !
טווח קסאם הוא 8 ק''מ כיום! העיר הבאה שמתכוונים להחזיר לפלסטינים היא קלקיליה !
אז לכל תושבי בצרה, בני ציון, רעננה, כפ''ס, ראש העין, פ''ת, הרצליה, הוד השרון.....תתחילו לעשות את המשוואה הפשוטה ותגיעו לתוצאה שבקרוב הקסאמים ינחתו אצלכם בבתים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה לא בסדר בזה?
משה השמאלני,
03/06/05 16:15
|
המעשה שהם עשו הוא לגיטימי ביותר ואינו שונה מדף מודעה שמצידות כל מיני חנויות ורשתות שיווק לשמשות הרכב, מי שלא רוצה יכול להוריד את הסרט וזהו!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הקיצור, הם מרמים!
שפוי מלחמה,
03/06/05 15:19
|
לא כל מכונית שאתם רואים עם הסמרטוט הכתום היא באמת של תומכים. אולי היא של מישהו שגילה בבוקר ששמו לו את זה על המכונית, והוא רק עוד לא הספיק להוריד את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל:הם רמאים
משה,
ראשון,
03/06/05 17:55
|
והרי לוקח יותר מ-20 שניות להוריד את הסרט מהאוטו, תתפקח! כל מי שיושב לו על האוטו סרט כתום, מתנגד לשליטה הדקטטורית, ולגירוש חסר הלב של אלפי יהודים ע''י אחים שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית!!!
ג'ינג'י,
03/06/05 17:17
|
הסמרטוטים שמורידים את הטלאי הכתום - רואים כל כתום אפילו אם הוא שחור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מרמה את עצמך!
יוסי,
רעננה,
03/06/05 16:56
|
אם היה לך כתום על האוטו ולא היית מזדהה עם זה, לא היית מוריד את זה תוך דקה מהרגע שגילית את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הגזמנו
רעננית,
מרעננה,
03/06/05 13:16
|
לא הרסו לכם את הרכב ולא השחיתו שומ דבר. אלא הגישו לכם אפשרות של להזדהות או להוריד בשקט את הסרט הכתום. זוהי שיטת פירסום לגיטימית לחלוטין של אנשים שאכפת להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא שיטת פרסום.
אורן,
12/06/05 17:19
|
זו התנהגות אגרסיבית ואלימה, כצפוי מאותו ציבור אלים, שחושב שהכל מגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן, אתה צבוע!!!!
סטודנט באונ' תא,
אופקים,
26/06/05 17:44
|
אורן, התנהגות אגרסיבית ואלימה זה הפגנה שמאלנית נגד הגדר שבמהלכה איבד חייל את עינו. ואילו זו שיטת פרסום לגיטימית כמו כל פלייר פרסומי אחר. כמו כן, זכותו של כל אזרח לנסות להשפיע ולשכנע אחרים, שהרי זו דרכה של הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא השמאל
עודד,
12/07/05 11:21
|
אלה אירגונים קיצוניים אנטי ציוניים. בדיוק כמו שאלה שעשו את הלינץ' הם לא כל ציבור המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למתנחלים-חובה לקרוא..
המזהיר בפתח.,
03/06/05 12:25
|
יהודי לא מגרש יהודי, פשוא הוא מזיז אתכם קצת. ממש כמה ק''מ מהמיגורי ''קבע'' שלכם.. אל מגורי ''הקבע'' החדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתומכי ההתנתקות-חובה לקרוא
משה,
ראשון,
03/06/05 17:59
|
איך אתה תרגיש, אם רק ''יזיזו'' לך את בית ה''קבע'' שלך בתל אביב רק כמה קילומטרים..., ויסגרו לך את העבודה (ותשאר מובטל..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת- כל מילה נכונה
ל"ת
ש''מ,
03/06/05 14:52
|
|
 |
19.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, הרבה
חייל חושב,
03/06/05 11:21
|
מתושבי רעננה מתנגדים להתנתקות.
הם מודעים לקרבה של העיר שלהם ושל הרצליה והוד השרון לצפון השומרון שהולך להנתן בחינם(אה, סליחה, בעצם תמורת טרור והסתה) לפלסטינאים, ומודעים לזה שבריחה חד צדדית בעצם מוחקת את כל הישגי צה''ל באינתיפאדה ושורפת את כל קלפי המיקוח לישראלים(מה שאומר, שאבו מאזן ה''מתון'' יידרוש את השיבה לחיפה, ליפו, לשייח-מוניס, בדיוק כמו שדרש בקאמפ דיוויד), ואת זה המבוססים מאיזורים אלה לא רוצים... כל הכבוד למתנחלים, תודה לאל שאני לא יוצא להתנתקות!!!
מאחל לקצינים שלי שכן יוצאים שיתפכחו ושיצטרפו לעם ישראל ופשוט ישחקו אותה ראש קטן(למשל, לעמוד במחסום ו''לא לשים לב'' לישראלים שעוברים כדי לעזור לאחיהם, לשבת בבתים של המתנחלים בלי לעשות להם כלום ובלי לנסות לפנות אותם ולעזור להם להתבצר וכו'')!!!
שרון הוא דיקטטור מושחת, בחירות עכשיו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם חיילים כמוך,מי צריך אוייבים
רביב,
03/06/05 17:49
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה!
ל"ת
אני,
03/06/05 16:39
|
|
 |
18.
חוצפה מדרגה ראשונה
עינת,
רעננה,
03/06/05 11:20
|
ממש, אבל ממש לא לגיטימי. ואם אלו היו ניאו נאצים שתוקעים לך סרט שלהם ומדיעים שמותר לך להוריד אותו, גם אז הייתם חושבים שזה לגיטימי? זה אותו דבר בדיוק. אנשים שמאמינים במשהו ומנסים להפיץ אותו.
זאת המלחמה שלכם, הדיעות שלכם, וזאת כפיה לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עינת השנאה שלך הטריפה את דעתך
אזרחית,
תל-אביב,
03/06/05 15:08
|
|
 |
את צודקת אבל..
מתנגד לגירוש,
03/06/05 14:44
|
את צודקת שזה לא לגיטימי לקשור סרטים לרכבים של אנשים בלי רשותם. פרסום משהו ע''י פלייר זה לגיטימי. אבל הדוגמא שלך מוגזמת, לא צריך להשוות את מתנגדי הגירוש למיזנטרופים שונאי אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את משווה את המתנחלים לנאצים?
אושר,
03/06/05 11:37
|
את משווה את המתנחלים לנאצים? אם כן זה רק מראה איזה סוג אדם את סליחה איזה בבונית את סליחה איזה גוש חרא ורטוב את
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר
רון,
03/06/05 14:55
|
נראה לי שעינת לא השוותה את המתנחלים לנאצים ('אם אלה היו..')-או כל תנועה אחרת- אלא דיברה ברמת העיקרון. לפני שאתה מתלהם,קרא שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אז תגידו רעננים יקרים
בוריס,
הרצליה,
03/06/05 11:15
|
אז תגידו רעננים יקרים, אם לא חסימת כבישים ואם גם לא סרטיםן כתומים על הרכב שניתן להסירם בקלות, אז מה כן. למחוא כף לדיקטטור שאפילו הטענה המרכזית שלו שהסקרים מוכחים שיש לו רוב בעם, צונחת ומתרסקת לנוכח הסקר האחרון ? (מזל שמעריב אינו הולך ב''דרך האתרוג של עיתונאי החצר אברמוביץ). רעננים יקרים, אם זה המצב, ומצבו בסקרים של שרון ימשיך לצנוח, לאחר שיותר ויןתר יבינו שהמננסיגה ללא תמורה היא רוח גבית לטרור (טענה שאליה מצטרף כיום אפילו ביבי נתניהו, שעד כה העדיף לשתוק מחשש לגירושו מהממשלה), תוכלו לשכוח מהנסיגה. אף צבא ומשטרה לא יוכלו לבצע עקירה ברוטאלית, גם אם היא תכתיב של הרדג המדיני, כשהעם שמאחוריו אומר לה לא בסקרים. וחוצמזה, מה חשבתם, שהצבא והמשטרה זה לא העם? ואם זו ההתפלגות בעם זו גם ההתפלגות בצבא ובמשטרה. לכן רעננים יקרים נוחו בשלום על משדכבם ביום ששי בבוקר, גם אם מישהו הצמיד לרכבכם - רחמנא ליצלן - סרט כתום. מה קרה? שרפו לכם את האוטו היקר? שרטו את הצבע המבריק? הטיחו בו רפש? מה קרה? שומו שמים. קשרו לכם סרט כתום. נורא ואיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אין מצב ל''תוכנית ההתנתקות''
אנסטסיה,
תל-אביב,
03/06/05 11:06
|
אם היה סיכוי ולו הקלוש ביותר שהמצב ישתנה הייתי מוותרת על הגוש אבל סתם כך לתת לחלאות אדם האלה פרס?! אין מצב לתוכנית בלי תוכנית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהן החלאות
בוריס,
רעננה,
03/06/05 11:19
|
לי זה ברור אבל לפי רמת הכותבים פה, בעיקר השמאלנים שבהם, הם עוד עלולים לחשוב שאת מתכוונת למתיישבים. אז תסבירי בדיוק מי הן החלאות האלה? תודה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
So What?
Democrat,
K. Saba,
03/06/05 11:03
|
|
 |
14.
לא בסדר לקשור סרט
ל"ת
ימנית,
03/06/05 10:57
|
|
 |
13.
מתנחל יקר מאד - כספית!!!!
קובי,
מרכז רעננה,
03/06/05 10:56
|
אנו מאמינים שבך לא נשאר הגיון !! לא פשוט ולא מורכב טיפה יותר . אתה יקר מאד מאד לכיסנו וההגיון שלנו אומר שיהודי חייב להציל ולהגן על יהודי !!! לכן אנו נאלצים לבצע את ההתנתקות ולפנות אותך ממקום מושבך. אתה יושב במקום לא לך ! במרכז אוכלוסיה שאיננה תואמת אותך , ועולה לכולנו המון המון כסף. אנו לא נותנים פרס לטרוריסטים אנו מנסים להקל במעט על אותם חיילים שלנו ובנים שלך שנהרגים לחינם במקום לא להם ! עד עכשיו עמדתבצמתים , חסמת את דרכי הנסיעה והטרדת את הנהגים . אבל עכשיו - בצורה האופיינית לך ולחבריך - בכפייה , כגנב בלילה , החלטת על דעת עצמך שכולנו תומכים בך ודעתינו כדעתך - והצמדת את הסרט הכתום למכוניותינו. כח יש לך !! קשירה חזקה !! מזלי שעדיין יש לי ציפורניים והצלחתי להסיר את הסרט הכתום שעשוי נראה מבד חזק ומאיכות טובה - בטח יקר מאד ! - אבל מה זה אכפת לך - הרי זה על חשבוני ואני משלם זאת מכיסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד למתישבים היהודים
ל"ת
אזרחית,
03/06/05 15:13
|
|
 |
יש לך המון טעויות
ח,
מרכז,
03/06/05 14:04
|
רוב מה שכתבת הוא טעות אבל אני אתיחס רק לדבר אחד, הנכון הוא שאת השחיתויות של הממשלה אתה מממן אך בקשר לסרטים אתה יכול להסיר דאגה מלבך אף לא אגורה אחת היא מכספך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות נוספת:
נטלי,
03/06/05 16:45
|
קובי,אם אתה חושב שפינוי מהגוש יסכן פחות את חיילינו וישמור על חיי מתיישבים אתה מפנטז,או פשוט לא מודע למה שהולך לקרות... יהי להם אפשרות לפרוש מע' טילים על רוב הערים בארץ,כולל רעננה... הם יבריחו נשק ממצרים בלי שום בעיה.
עכשיו אתה עדיין חושב שהפינוי יעיל? בצורה כלשהי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה בעיה עם זה? כל הכבוד להם!!!
עדי,
רעננה,
03/06/05 10:48
|
זוהי מחאה לגיטימית של תושבי העיר שנגד תוכנית הגירוש. אתם- יש לכם בעיה עם כל ימני- דתי שעובר לכם ברחוב. אני גרה ברעננה ותצטרכו להסתדר עם זה, בין אם אתם אוהבים ובין אם לא.. הגירוש לא יעבוד, בעז''ה- אנחנו ננצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יותר ויותר כל י רכב עם כתום
ל"ת
תענוג לעיניים!,
03/06/05 10:25
|
|
 |
10.
זו הייתה מחאה לגיטימית אם היו
ענבר,
03/06/05 10:19
|
שמים רק את הפתק על האוטו אבל לקשור גם את הסרט בניגוד לרצונו של האדם זו כבר חוצפה ,אמנם לא נגרם נזק לרכוש אבל בכל זאת זה רכוש של אדם ויש לשמור על כבוד מינימלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תושבת עיר יקרה
י,
03/06/05 10:17
|
אם הנך מאמינה באמירתך זו לכתב העיתון ... הזדהי בשמך המלא או שמא זה עוד פיברוק נוסף של הכתב?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך ספק שזה פיברוק
ל"ת
ז,
03/06/05 17:34
|
|
 |
8.
אני לא אוריד את הסרט שתלו לי
ל"ת
כל הכבוד להם,
רעננה,
03/06/05 10:13
|
|
 |
7.
הגיע הזמן שיהודי יגרש יהודי
איריס,
רעננה,
03/06/05 10:09
|
דיי כבר כתומים, נמאסתם!!! חוסמים לנו צמתים מזהמים לנו את הרכבים. תנו לחיות בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תני גם לי לחיות בשקט!
משה,
ראשון,
03/06/05 18:05
|
באיזו זכות את יכולה לבקש מאנשים שיתנו לך לחיות בשקט בבית שלך, בעוד את מסלקת אותם מהבית שלהם?! אם אותך היו מגרשים מהבית שלך, בתל אביב\הרצליה\חיפה\רעננה, בשם הממשלה, וה'רוב' (שמעולם לא זכה להביע את דעתו..) האם גם את היית שותקת?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר לחיות בשקט!
חיים,
גבעתיים,
12/06/05 10:25
|
כשמדינה רוצה לגרש 8000 יהודים ללא כל הסכם שלום א''א לחיות בשקט אני בעד פינוי השטחים אבל שיעשו את זה עם הסכם שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכנת חיי אדם
אורית,
הרצליה,
03/06/05 21:31
|
אם הילד שלך היה נהרג כתוצאה מהאנשים האלו שגרים שם היית מדבר אחרת...האנשים האללו הם אלו שגורמים ויוצרים את הויכוח בינינו, האנשים הללו שגרים שם מסכנים אותם ויותר חמור מכך הם מסכנים את ילדיהם הקטנים, שולחים אותם לצמתים וכתוצאה מכך לכלא לימים על גבי ימים ולא באים להצילם. אני לא חושבת שהייתי כזו אנוכית לגור במקום שמעקב את השלום ומסכן את חיי ילדיי, תסתכל בתוכנית של חיים יבין, ''ארץ המתנחלים'' ותקבל מושג על מי הם האנשים הללו שמתייחסים בהתנשאות ובגזענות לאנשים אחרים שבסך הכל רוצים לחיות בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיבואו הערבים יהיה לך אדום
ל"ת
ז,
03/06/05 17:34
|
|
 |
נתין לך לחיות בשקט
יונה,
03/06/05 13:46
|
עד שהערבים יבואו להוציא אותך ואת כל חברייך המסוממים מהאגואיזם שלהם מהבית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד!
שמאלני,
03/06/05 10:09
|
מה הבעיה בקלות אפשרי להוריד את זה. לא צריך לעשות סיפור מכל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
סוף סוף הצלחתי להשיג סרט כתום!
ל"ת
יורם,
רעננה,
03/06/05 09:59
|
|
 |
כל הכבוד! ותפיץ אותו כמה שאפשר
אבי,
תל אביב,
12/06/05 10:28
|
כל הכבוד הצטרפת לאנשים שמבינים את המציאות ולשרון אין שום ההתנתקות אלא הקמת אנתיפתאדה שלישית, כל הכבוד לך תפיץ כמה שיותר סרטים כתומים אנחנו ננצח לסיום בקר באתר www.katif.net
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יש להם גם חזיות ותחתונים בכתום
מוטי, אבא ללוחם,
03/06/05 09:58
|
אז שיתנו איזו הופעה מדליקה בכתום, ואז גם יהודי יתחרמן על יהודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלך כתום יהפוך לאדום
ל"ת
ז,
03/06/05 17:33
|
|
 |
מבצע מתנחלות בלבבות...
מלח הארץ,
05/06/05 22:18
|
|
 |
3.
פאטתי ביותר
ל"ת
שגיא,
03/06/05 09:57
|
|
 |
2.
ברעננה חושבים שאתם קוץ בתחת
חיים,
רעננה,
03/06/05 09:52
|
ואפשר לפנות אותכם בלי להניד עפעף 30 שנה מאוחר מדי. ישיבתכם שם נכפתה הר כגיגית על כל הממשלות. עליתם לנו הון תועפות זה שהחלטתם לסכן את חיי ילדיכם לא תרם דבר לבטחון המדינה, להיפך. משחקי הצופים שלכם ממש מגוחכים ויותר מכל המבט המתנשא בעיניכם כשאתם מעידים על עצמכם כעל ציונים אמיתיים. שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשיכו כך
יעל,
רעננה,
12/06/05 13:59
|
אני תושבת רעננה תומכת במאבק נגד ההתנתקות ושמחתי לראות סרט כתום על מכוניתי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל מקרה אנו עדיפים על פני
ל"ת
ערבי כמוך!,
03/06/05 10:26
|
|
 |
חיים אתה הדובר של רעננה?
ל"ת
jak,
03/06/05 10:17
|
|
 |
1.
מחאה לגיטימית ביותר
לוטם,
י ם,
03/06/05 09:48
|
כשיחצ''ני מועדונים מצמידים לרכבים גלויות מסיבות אז אין עם זה בעיה? זו שיטת פרסום לכל דבר
הגב לתגובה זו
|
|