|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
מכתב לראש הממשלה
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
04/06/05 17:52
| מכתב לראש הממשלה אריאל שרון
הנדון: תאונות הדרכים בישראל
ראשית אפתח ואומר את האמת: אין לי שום סימפטייה לפוליטיקאים מושחתים, ולמרות זאת אני מודע להיותי חלק ממדינת ישראל וחוקיה, דבר המחייב אותי להמשיך בשיגרת חיי משפחה, עבודה ופעילות נוספת ההכרחית לבן-האדם, כאילו והעתיד צופן לנו רק טוב.
הנושא שאני מעלה, ולא בפעם הראשונה (אפילו אליך כבר כתבתי בעניין זה), הוא החשוב ביותר לקיומה של מדינת ישראל: תאונות הדרכים, הקטל והשכול בעטיין, והצורך למיגור מכת מדינה חמורה זו.
אני יודע שאינך תמים דעים איתי. אני גם יודע היטב שאינני חלק ממפלגתך. הכי הרבה אני יודע שאינני מקורב לאף פוליטיקאי שיהיה מוכן להקריב עצמו למעני, כדי לקדם... אפילו עניין הקטל בדרכים.
אז עם כל נתוני הפתיחה הגרועים האלה שמגמדים סיכויי להצליח במשימתי המוצהרת למען הציבור, אני פונה אליך.
אבל עוד רגע, כי חייב אני להבהיר לך ולכל מי שיקרא שורות אלה, שבעבר פניתי גם ל...
1. שר התחבורה קיסר... נפגשתי עימו במשכנו בכנסת, וכמעט הצלחתי לשכנעו שיתן לי לנווט נושא התחבורה ממרומי הכח במשרדו, אך... מיד לאחר מכן עזב תפקידו.
2. שר התחבורה לוי... עימו לא נפגשתי אישית, אבל סוכמו דברים בכתב, עד ש... בג''צ שהגשתי נגד אחד המחדלים שקשורים לתאונות הדרכים... הביא אותו לבטל כל הפרוייקט...
3. מנהל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הרשקוביץ שהיה בזמנו של מנכ''ל המשרד, לימים ח''כ לנגנטל... שהבהיר לי כי אינו רוצה בשום שינויים במדיניותו... ''המוצלחת''...
4. השר שיטרית (אז ח''כ) שניסה לקדם הצעת חוק בנושא מהירות הנסיעה... אבל לאחר מכן קיבל רגליים קרות.
5. סגן השר לבטחון פנים אדרי, שיזם פגישה עימי, אבל הסביר לי שאתה אדוני ראש הממשלה... לא מוכן לתת יד חופשית לפתרון מעשי קונקרטי...
6. בכעשר בגצי''ם שניסיתי לתרום מכישוריי המקצועיים... שמעבר לתשבחות נשיא ביהמ''ש העליון מר ברק, לא יצא מזה כלום...
7. מפקדים וקצינים במשטרת ישראל, כולל מפקד משטרת התנועה הנוכחי ניצב איילון... שלא הואילו לשנות מדיניותם.
8. מנהל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים רובין... שביקש ממני לנהל העניינים מכס צמוד אליו, ליד לשכת השר ליברמן (בזמנו), אבל... בהתנדבות... תוך עזיבת משפחתי לאנחות מבחינה כלכלית...
9. חכי''ם רבים שיזמו עימי פגישות, שאני יזמתי איתם... והכל נעצר אי שם בדרך לביצוע...
10. ... ועוד... ועוד... ועוד... שרק ספר עב כרס יצליח להסביר לך ולכולנו - עד כמה המערכת אטומה לשינויים הכרחיים בתחום כה קשה זה.
כעת, משהבהרתי עצמי היטב, אני פונה אליך בבקשה מסודרת:
כמי שיודע מצויין מה צריך וניתן לעשות כדי להפחית משמעותית הקטל בדרכים, אני עומד שוב בבקשתי לעמוד לרשות המערכת שתנסה בפעם הראשונה להראות לעם ישראל כי איכפת לה מהקטל הקטסטרופלי הזה בדרכים.
אני האחרון שיוצא עם פרפרזות, דמגוגייה, או כל רצון אישי לקידום קריירה על חשבון עניין חמור זה.
גם אם היתה קינאה בעבר מכל מיניי נושאי מישרות, בין היתר אולי בגלל גילי הצעיר - אז הנה עתה שאני מתקרב לגיל 60, נדמה לי כי כבר אינני יכול לאיים על אף אחד שיאבד מישרתו בגללי.
מאחר וגדולים ממני, בכל מיניי וריאציות והזדמנויות קבעו כבר יותר מפעם שיש לי את הנתונים המקצועיים הנכונים לשם ביצוע המשימה - אני פונה אליך שוב לשקול מחדש רצוני לבוא ולתרום, דבר שיביא באחוזים גבוהים ביותר - הצלחה.
ממתין לתשובה מהירה
נסים גבאי 050-5206511
מומחה תחבורה, מרצה בכיר לנהגים, ופעיל ציבור כ-32 שנה להפחתת הקטל בדרכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה...בלי פראפזות? לא ייתכן
ל"ת
שם,
04/06/05 18:49
| |
 |
1.
מטרידים את האופנוענים
מאיר,
04/06/05 13:02
| תסתכלו באמת!!! איפה מתים אנשים לא על האופנועים, חלוקה לא נכונה של הכוח המשטרתי מטפלים בדברים הלא נכונים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|