 |
57.
great idea!!!
ל"ת
jew,
07/06/05 21:11
|
|
 |
56.
המלצה חמה לראשי המתנחלים...
סער,
ת''א,
05/06/05 18:09
|
אני אילו הייתי יושב במקומכם הייתי מכלכל את מעשיי בצורה שונה לחלוטין, ומיד אסביר.
אוכלוסית המדינה מתפלגת בגסות לשלושה חלקים עקריים. 1.מתנגדי ההתנתקות (להלן המשוכנעים) 2.תומכי ההתנגדות (להלן הבלתי ניתנים לשכנוע) 3.כל מה שבאמצע (להלן קהל היעד - אני לדוגמא)
מיותר לציין כי אין מה להשקיע ולו דקה אחת או לחילופין שקל אחד בנסיונות שכנוע של אף אחת משתי הקבוצות הראשונות- וההסבר מיותר. ואולם חשוב שתדעו כי קיים ''גוש'' לא מבוטל של אנשים שמורכב מכאלו שעדיין לא גיבשו דעה מוצקה האם הם בעד או נגד (כל אחד מסיבותיו ). אני לצורך הגילוי ...אני לא מתלהב בלשון המעטה מהתכנית הנוכחית כפי שהיא מוצגת, ויחד עם זאת מאמין שהסטטוס קוו לא יכול להמשך. אולם פה אתם עושים את הטעות שלדאבוני תביא לקריסה מוחלטת של הקמפיין אליו יצאתם... הבחירה לגרום לאנשים ל''התעורר'' על ידי שיבוש אורך חייהם (מחסומים, שיבוש אורך החיים התקין ע''י סגירת מוסדות), מביא ויביא עליכם את התוצאה ההפוכה אליה אתם מכוונים. תחילתו של הקמפיין - ''יש בי אהבה והיא תנצח'' היתה מבריקה , במקום להרחיק תקרבו, במקום לעקוץ ולהתגרות תחבקו, במקום לחסום צמתים- חלקו תוצרת חקלאית. תזמינו בהסעות מאורגנות את עם ישראל ואת חברי הפרלמנט שלו לבוא ולראות ולהתרשם ממפעל חייכם, תדאגו לפרסם במדיות השונות את העצב את התראומה את הכאב אליו אתם הולכים השתמשו בכל כלי אפשרי לגרום לאותם אנשים שדעתם אינה מקובעת לפתח אמפתיה לכם ולמקום בו אתם גרים. באלימות זה לא עובד!!!! וזיכרו - הדרך היחידה לנצח במאבקכם היא לנצח במלחמה על דעת הקהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
גם משרד ראש הממשלה
ב.כתום,
הרצליה,
05/06/05 17:26
|
כל הכבוד ! חשבו גם על משרד ראש הממשלה, אולי יתעורר מישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עמלק זה שזורע ספק ומורך לב
יהודי,
05/06/05 16:12
|
זה המסייע ללוחמה הפסיכולוגית של האוייב עמלק לא אוהב אור ופועל במחשכים ולכן, הזיהוי וההצבעה עליו גורמים לו ליבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
צריך להקדים את ההתנתקות לשבוע
ru,
05/06/05 15:54
|
|
 |
52.
אז פרקנו את המדינה - בין כה
ב''ה,
א''י,
05/06/05 14:27
|
הצטרפנו למחנה הציוני, החלוצי, הבונה ומיישב את המדינה אחרי שהכל כבר היה מוכן. זוכרים את סבסטיה?
אלוהים איתנו (רק שאנחנו לא סומכים עליו בנושא עצירת הנסיגה מעזה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
להרחיב את היעדים
עמית,
נוקדים,
05/06/05 14:09
|
יישר כח עצום. מחמם את הלב לראות מסירות נפש כזו למען א''י. ובכל זאת, עלינו להרחיב את היעדים ולסכל את ''מצעדי הגאווה'', ולחסום את הכניסה ל''טיב טעם'', ולהשחית מודעות תועבה ברחובות. בקיצור, לבער את הרע מקירבנו ע''מ שה' יהיה בעזרנו. (הועתק מערוץ 7)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יסגור את הסוגרים ?
SILENCE,
PLEASE,
05/06/05 14:21
|
למה לסגור ? תנו להם לסגור בשקט ! אל תפריעו להם לשים מצור, ולזרוק יהודים מביתם, ןלהרוס את ביתם, ולמחוק את היישוב מעל פני הארץ, והעיקר - אל תפריעו להם ! ששששש ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל הכבוד!
ל"ת
ענת, ירושלים,
05/06/05 14:01
|
|
 |
49.
כולם לקרוא את 42!!!!!!!!
ל"ת
יאיר מתנחל,
05/06/05 13:38
|
|
 |
48.
אלימות השוטרים בהפגנות
מפגין מכפר חב''ד,
מומלץ לקרוא!,
05/06/05 12:42
|
אני תושב כפר חב''ד שהשתתפתי בהפגנה זו, חבל שאין אף אחד שיביא תמונות או קטעי ווידיאו מהאלימות הלא יאומנת של השוטרים. היו שם בערך 150 - 200 שוטרים, כחולים, יס''מ, מג''ב ועוד כל מיני שהתנהגו בדרך אלימה מאד מאד. לדוגמא: ראיתי אותם תופסים ילד בן 12 ו''שולחים'' אותו על הרצפה בחוזקה רבה, אני לא יכול לתאר איך הילד נראה לאחר מכן. לפני שהגיעו ה'אלות' הם הרביצו עם פנסי 'מג לייט' גדולים עשויים מתכת.
נכון, הי' שם קצת אי סדר מצד המפגינים, בסכך הכל - זאת לא היתה הפגנה מאורגנת ומתוכננת. אבל השוטרים?! איזה צורה? איזה פנים (או יותר נכון 'ידיים') צמאי דם? הם פשוט רצו לתת מכות, ראו להם בעיניים. ללמד זכות: רובם של השוטרים ה'רעים' כפי שאני מתאר היו כאלה שאינם יהודים. גויים רוסים דרוזים ועוד, שאין להם לב (אה, סליחה, אולי יש להם לב - של אבן).
רוב העצורים, שנעצרו ממש לקראת סוף ההפגנה, נעצרו סתם כי הם עמדו באיזור, הייתם צריכים לראות כמויות של שוטרים רצים אחרי בחורים צעירים, תופסים אותם באכזריות רבה וכולאים אותם.
לתושבי הכפר יפי הנפש:
אתם חושבים שאם תאמרו לעולם, ''זה לא אנחנו, אלה אורחים'', ''הם עשו נגד הרבנים'', ''הם מה'מאמינים' (וד''ל)'', זהו נפטרתם, יצאתם נקיים??? איפה אתם בכל המחאה נגד הגירוש האיום הזה? מה עשיתם כדי לעצור את הטראנספר הזה? מתי עשיתם משהו הכי קטן כדי למנוע את הגזירה האיומה הזו? איפה קולות המחאה של תושבי הכפר?
אבל אתם (אנחנו), עייפים מכל הנושא, כמו שלא מעניין אותכם הנושא המרכזי עליו דיבר הרבי בשנים האחרונות - ''עבודה מיוחדת לקבלת פני משיח צדקנו'', כמו שלא מעניין אותכם המצב החינוכי הנורא שקיים בכפר, כנראה שהכל קשור וגם לא מעניין אותכם הנושא הכמעט הכי מרכזי של הרבי אחרי ''מבצע משיח'' - ''מבצע שלימות הארץ''.
אפי' דבר הכי מינימלי כמו שלט בכניסה לכפר שיהי' כתוב ''אסור לוותר על אף שעל'' או משהו כזה, אין!
וכי למה?
לכן, אני אומר לכם תושבי הכפר היקרים תמיד קל לומר ''זה לא אנחנו'' אבל לא תמיד זה עובד על אחרים, במקרה הטוב אולי עובד עליכם. אם אתם לא מוצאים את עצמכם מוחים או מפגינים, לפחות שבו בשקט ואל תפריעו, לעבודה שצריכה להיעשות.
ואתם קוראים אחרים שלא יודעים על מה מדובר, מוטב שלא תדעו, לא הפסדתם. הסיפור הזה של אנשי כפר חב''ד תמיד הי' כזה, הם רואים את שאר החסידים ההולכים ''בעיניים עצומות'' ו''בפאנטיות'' אחר דבר הרבי מלך המשיח, כחסידים מהשורה השני' (במקרה הטוב) לטעמם צריכים להיות ריאלים יותר, להתפתח להתקדם, ולשכוח חלילה את דברי הרבי נביא ה' ה''ישנים'' והלא אקטואלים להיום ולמצב העכשווי. אבל אל דאגה חברי' מובטח לנו ש''יד החסידים תמיד על העליונה'' וכמו שהרבי ניצח תמיד במלחמותיו, ינצח גם במלחמה זו של ''שלימות הארץ'' ובאלה ''אשר חירפו עקבות משיחך''.
נסיים בטוב כמנהג החסידים:
ההכרזה עלי' אמר הרבי (באביב 1988, ובחורף 1922) שהיא מזרזת ומביאה את הגאולה ואת התגלות המלך המשיח, ואף עודד את שירת החסידים (בעיקר בשנים 1993-4):
''יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד''
שיהי' לכולנו שבוע טוב, שבוע של משיח ושל גאולה שבוע טוב הכי שיש. וסוף סוף תתגשם נבואותו של הרבי מלך המשיח שליט''א: ''הנה זה משיח בא''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגין יקר-אתה זקוק לאישפוז.
מיכאל,
05/06/05 14:45
|
אולי עוד לא הבנת כי מי שעובר על החוק שיצפה להיפגע אם זה תיק פלילי ואם זה חבטות כשהו פורע חוק. מתוכן דבריך אני מבין כי אתה שייך לאותה חבורת תמהונים הטוענים כי הרבי הוא המשיח.לא ברור לי איך ?הוא הרי נקבר.אתה בין אלה שמחללים את כבודו של הנפטר. אגב אם לא איכפת לך המשיח יבא כשירצא ולא כאשר אנחנו נחליט בשבילו. מה שאתה וחבריך מטיפים נוגדים את רוח היהדות. מישהו הגדיר אתכם נכון ''הכת הקרובה ביותר ליהדות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכאל
מפגין מכפר חב''ד,
כפר חב''ד,
05/06/05 15:27
|
א. על דבריך הראשונים אפשר לומר ''מי שלא ראה .. לא ראה .. מימיו'' לצערי בדרך שלילית ולא טובה. לא היתה פריעת חוק. כל הבאלגן שהי' ובו נעצרו רוב המפגינים היתה סתמית, כפי שאמרתי קודם, הם - השוטרים רצו ותפסו את מי שהי' בהישג ידם דם אם לא עשה כלום. רוב המפגינים עמדו על המדרכה אחרי הסרט המשטרתי ומחו בצורה לגיטימית.
על דבריך השניים:
אותה חבורת תמהונים כפי שאתה מתאר היא כל חסידי חב''ד המאמינים ובטוחים כי הרבי מליובאוויטש הוא הוא המלך המשיח! וזאת לפי דברים שנאמרו ממנו בעצמו, ע''פ סימנים שמובאים בהלכה (בעיקר בספר הרמב''ם בהלכות מלכים ומלך המשיח), וכמו''כ ע''פ פסק דין תורני הלכתי בו כתוב כי לרבי מליובאוויטש דין נביא והוא הוא המלך המשיח. אגב פסק דין זה חתום ע''י מאות רבנים מכל הסוגים והזרמים - חסידים, ליטאים, ספרדים, אבות בית דין, אדמו''רים, רבנים ופוסקי הלכה. אפשר לראות את פסק הדין באתר www.psakdin.net.
א''כ לא נראה שברים אלה נוגדים את רוח היהדות.
על אמונה זו שלנו כי הרבי מלך המשיח חי וקיים וממשיך להנהיג את ישראל סימוכין הלכתיים!
קל מאד למי שלא יודע ומכיר את הנושא מצד הפן ההלכתי והתורני שלו לומר דברים בסגנון כמו שלך מיכאל. אבל אין זו אשמתך, אלא אשמתינו אנשי חב''ד שלא מקיימים את דברי הרבי מלך המשיח ''לפרסם לכל אנשי הדור שיש נביא בדורנו'' (קיץ 1991). אשמתינו שלא הגענו גם אליך ובישרנו לך את בשורת הגאולה של הרבי מלך המשיח ''הנה זה משיח בא''. הרבי דיבר ואמר (חורף 1992) שכעת העבודה - עבודת השליחות של חסידי חב''ד - צריכה להיות ''הכנת העולם לקבלת פני משיח צדקנו''. אין זו אשמתך כלל, לפי סגנון דבריך נראה כי אף פעם לא 'חיבבת' (בצורה עדינה) את הרבי ואת פעולותיו בכל נושא: מבצע תפילין, מבצע משיח, ומבצע שלימות הארץ ועוד, אתה, אני כולנו, נולדנו בגלות וחיים חיי גלות ורגילים תמיד לחפש דברים שנראים לנו כלא טובים אצל אחרים, ע''ז הרבי אמר שצריכים להתחיל לחיות גאולה לחיות משיח לאהוב כל יהודי באשר הוא גם אם ''אין דעותיהם שוות''. אל כתב CNN ששאל את הרבי (בשנת 1922), מה המסר שלך - רבי - לעולם בענין המשיח. ענה הרבי שצריכים להוסיף במעשים טובים ופעולות טובות ואז משיח יבוא מהר יותר. בא נפסיק לראות את הרע שבכל אחד מאיתנו, נתחיל ללמד זכות על כל יהודי לאהוב כל יהודי, ואולי זה יכריע את הכף ויביא לנו את התגלות המשיח מי''ד ממ''ש.
מחכה ומצפה לבשורות טובות. מקווה שהבנת קצת ממה שאני אומר
לפרטים ומידע נוסף בנושא המשיח והגאולה ושלימות הארץ אפשר לקבל באתר: www.chabad.net כמו כן באתר www.igrot.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מתנחלים פחדנים
jose,
north,
05/06/05 12:18
|
תמיד אנחנו דיברנו נגד מנהיגי הטרור הערבי ששלחו את בניהם להלחם נגד צה''ל , כך שיראו בתקשורת שחיילינו מתנכלים לילדים. עכשיו מנהיגי המתנחלים מתנהגים באותה פחדנות ושפלות רוח, לשלוח נערים לבצע פשעים שהפחדנים היו צריכים לבצע ממש מקומם את אותם אנשים שסדר וחוק בנפשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחיך שולחים נערים להתפוצץ
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/06/05 13:59
|
ולרצוח יהודים. היהודים שולחים את ילדיהם להפגנות.
במדינת יהודים מותר להפגין. אתה לא תבין זאת כי דרכה של ציונות שונה מדרכה של שמאלנים/ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה קורא ערבי ליהודי???
מיכאל,
05/06/05 14:48
|
זאת בגלל שדעתו שונה משלך.אתה לא יותר טוב מהערבים.אתה כמו החמ'ס נגד יהודים ונגד חיילים. באשר להפגנות יש הבדל בין הפגנה שהיא ברשיון לבין בריונות בכבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב צביעות וגזענות שמאלנית....
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/06/05 15:54
|
אין הבדל בין שמאלנים לערבים. לא בתפיסת עולמם לא ביחסם ליהודים.
התנשאות שמאלנית גזענית - להיות ערבי זה בושה?!?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ימנים נפגעים בפיגועים,מפגר?
י.נפש,
05/06/05 16:17
|
אידיוטים כמוך מאפיינים את סך כל המחנה שהם שייכים אליו ובכך הופכים את טיעוניו לדמגוגיה זולה ותת רמה. אתה חושב,מוח זעיר,שרק ימנים נפגעים בפיגועים?שרק אידיוטים שמבינים רק כח נחשבים נאמנים למולדת?תודה לאל שאתם מיעוט שהולך ומתמעט.אם גם אריק שמאלן בשבילכם,אז אלוהים בדרך גם,כמה שלא תתחנפו אליו. בקיצור ,אתה אידיוט גמור.אל תענה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הדקטטור מתפרע?חיבים לסגור כביש
ל"ת
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
05/06/05 12:04
|
|
 |
45.
רשימה
י,
05/06/05 11:29
|
רשימה של 150 אתרים סותמו במנעוליהם ע''י החברה הטובים הללו... הרשימה מפורסמת בערוץ 7 WWW.A7.ORG.IL ואנו בכל האתרים מגמדים עובדה זו פחות מגודל וירוס סטנדרטי(2 מיקרון?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כל הכבוד ! ! !
אבי,
ת''א,
05/06/05 11:21
|
|
 |
43.
אם מפגין מהימין היה מעוור חייל
ל"ת
אמנון אברמוביץ,
05/06/05 10:40
|
|
 |
42.
סיפור קצר- שווה לקרוא!!!
!!!!!!,
!!!!!,
05/06/05 10:38
|
אספר לכם סיפור קצר על אוניה טובעת אכן סיפור מוזר אך עליכם לדעת את המוסר השכל לא אגלה גלו אותו בעצמכם וסיפור המעשה הרי הוא לפניכם
בים שטה בשלווה אנית פאר. עד שמישהו שרצה לתקן משהו אצלו בתא, לא ידע כל כך להיזהר, פער בטעות חור באניה, והמים החלו להציף אותה.
שכן בתא סמוך, ששם לב לסכנת המים הגואים, יצא מיד להזעיק לעזרה את שאר הנוסעים. ''הצילו! חייבים לסתום את הפרץ!'' התחיל לצעוק במלוא המרץ.
כמה מהנוסעים התעוררו. לעצור את השיטפון מיד נהרו. אבל לא הצליחו בכוחם, לעצור את זרם המים ששטף אותם.
''הצילו! הצילו!'' המשיך האיש להקיש בחוזקה, על דלתות הישנים שהמשיכו לישון ללא הפרעה. ולתוספת, הפעיל גם את האזעקה.
''מה אתם רוצים ממני,'' יצא החוצא נוסע זועם, מה אני אשם? למה אתם מפריעים לי לנחור תעירו את זה שעשה את החור!''
אבל הנוסע אינו מתייאש, על דלתות הרדומים הולם ונוקש, ''קדימה חברים, להתעורר! האניה טובעת! חייבים להציל את כולנו מאיבוד לדעת''
יצאה נוסעת, רק כותונת לגופה. אדומה מכעס החלה בהתקפה: ''את מי אתה רוצה להעניש? במי אתם רוצה לפגוע? את מי שלא אשם בחור? ככה תשכנע אותי שלא כדאי לטבוע? תתבייש לך! בצעקותיך מחרישות האזניים, הערת לי את התינוק שכבר נרדם לי בידיים! מה הוא אשם הקטן? האם הוא זה שעשה את החור המסוכן?''
''שקט כבר! מי הפעיל את האזעקה?'' יצא עוד נוסע זעום פנים, ''אינך מבין שאתה מסכן חיים? אם רופא האניה עסוק עכשיו בניתוח, איך יוכל להתרכז כך? איך הניתוח יצליח?''
אך הזועק לא התייאש והמשיך להתריע, גם נכנס למסיבה שנערכה על הסיפון באין מפריע. כיבה את המוסיקה ולרמקול זעק בקול ניחר: ''חברה מים חודרים לאניה, נו בואו כבר היא תיכף טובעת, תעצרו את השטף לפני שיהיה מאוחר.''
התנפלו עליו כמה אנשים והחלו לגעור בו רוגזים ונרגשים: ''תצא מכאן, אתה לא מבין שבזה שתקלקל את המסיבה רק תגרום לנו לתמוך בזה שאניה תטבע?''
ומה סופו של הסיפור? חישבו בעצמכם. לא אספר לכם אותו כבר הזהרתי אתכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער,לא קראתי
אנאלפאבית,
05/06/05 16:23
|
אבל מרוח התגובות אני קולט שמדובר בעוד ימני נבער שרוצה לגעת ברוח.אמנות,ימנים לאומנים,היא קודם כל אנושיות אוניברסלית.יש לכם בעיה לתפוס את זה,אני יודע. אז תמשיכו בשלכם,רק אל תעשו מעצמכם מה שאתם לא:לא נאורים,לא יפי נפש,לא קורבנות של הפלשתינאים(ההיפך,כמובן) ולא קורבנות שואה.בשם השם,תהיו מי שאתם-פנאטים עיוורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים ,בטח הממשלה חושבת שזה
ru,
05/06/05 15:50
|
קורה במדינה אחרת, אצלינו זה לא יכול לקרות יותר מדי דמיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי להפיץ את זה הלאה!
ל"ת
שלומית,
05/06/05 12:16
|
|
 |
לא צריך את הסיפור כדי להבין
ל"ת
דבר כל כך פשוט,
לכל בר דעת,
05/06/05 11:22
|
|
 |
וואו, יפה כל הכבוד
אורי,
ירושלים,
05/06/05 11:17
|
|
 |
כל כך נכון...
ל"ת
עידית,
05/06/05 11:15
|
|
 |
סיפור יפה!
ל"ת
אהבתי,
05/06/05 11:08
|
|
 |
41.
לפנות, אבל למה לכאן?
אריה,
05/06/05 10:36
|
מה אנחנו אשמים שהממשלה רוצה להביא את החוליגנים האלה לישראל שלנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוצצי כסף
שמוליק הגבור,
יהוד,
05/06/05 13:33
|
זהו אם ניתן יד קלה זה מה יקרה צריך לגרש מספר פעילים לחצי שנה או יותר ולשלול להם כל תשלום שזה שלעצמו גזל כי הם לא הזיעו על הכסף הז אני לדוגמה חי בתוך הארץ ויש לי דירה של 100 אלף דולר אז מה מישהוא מחלק כסף? ישנם חולי סרטן לכו לבתי חולים ותראו ביענכם איך אין כסף והם מתים אז קדימה לגרש לא יקרה דבר אבל בכמיות ולא לפחד מהגזלינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כל הכבוד על המקוריות ! ! !
ל"ת
יואב,
תל אביב,
05/06/05 10:34
|
|
 |
39.
שאלה למתפנים
מרדכי,
גוש עציון,
05/06/05 10:13
|
נניח שתקבלו הודעה כי בתאריך X עליכים להתפנות מרצון וכי הצבא יוצא מהשטחים, מה תעשו תשארו שם? זה מה שצריכים לעשות ונראה את הגיבורים שורפי הכבישים ואנשי חב''ד המטורפים עושים, מה, יתקעו בשופרות? הלא חומות יריחו נפלו מזמן ואים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעזוב כבר עכשיו את גוש עציון
ל"ת
סופיאן,
בית לחם,
05/06/05 12:52
|
|
 |
חבר יקר!
מתניה,
נצרים,
05/06/05 11:02
|
לפחות אל תדבר יה גושניק זה סתם חילול ה'! אתם וה''ליברליות'' שלכם! חודשיים אחרי הפינוי (שבעז''ה ה' לא יהיה) יעיפו גם אתכם מהבית! למה אתם לא ''שטחים כבושים''? הכל מאהבה ודאגה , תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב
ב,
05/06/05 13:35
|
אותנו אדוני לא יעפו מהבית כי עבדנו עליו ושלמנו מלוא הסכום אם נרצה לעזוב ישלמו לנו רק את המחיר השוק וזה מה צריכים אתם לקבל ולא 2מליון שח אלה שניי מליון מכות בתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת מאמין שהוא מהגוש?
יעקב,
צפון השומרון,
05/06/05 12:02
|
מה יותר קל מלהתחזות לתושב התנחלות ולהראות ''שאפילו המתנחלים בעד הגירוש''. בעוד שבמציאות גם מחוץ להתנחלויות קיים רוב עצום נגד הגירוש. כל אחד יודע את זה כולל הדקטטור השמן ולכן הוא מסרב לקיים משאל עם. הדמוקרטיה בסכנה והדקטטור השמן מסרב לעצור ברמזור האדום. אנחנו נאלצים לסגור את הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובטח גם אלוהים אתכם,אה?
ד. מיעוט,
05/06/05 16:46
|
אז תתחיל להפנים,מתנחבלון פרוע ופורע: אתם מיעוט!,אם בכלל יש אלוהים כנראה שהוא לא אתכם!,ישראל מדינה דמוקרטית ולא ממלכה רבנית!, באוגוסט תקבלו שיעור ראשון בדמוקרטיה! בספטמבר תתפכחו לבוקר חדש! שובו לשפיות,אחים ואחיות,שובו ליהדות הנאורה והשפוייה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להסיט
שלומי,
חו''ל,
05/06/05 10:50
|
האם ראית מישהו מאנשי מאנשי חב''ד תוקף או מפגין בניגוד לחוק? הכללה גרועה לא פחות משותפות לפשע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא, הם ישארו, ואם יהיה צורך
רון כהן,
אריאל,
05/06/05 10:28
|
גם ילחמו כמו אריות נגד הפלסטינים וימותו עם הילדים שלהם בהגנה על הבית ועל הארץ.
דברים שעירוניים כמוך כבר שכחו איך עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפדל,שילחמו
בר כוזיבא,
05/06/05 16:28
|
ואנו נמשיך את חיינו כאן,כי זה תפקידנו:לחיות ! ואתם תעשו מה שבא לכם עם קידוש השם הזה שלכם,רק אל תגררו אותנו לאלף לילה ולילה הפנאטי שלכם.רק תסביר לי משהו:מה הקשר ביניכם ליהדות? לפני 67 המפד'ל לא היו יהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זה מוצדק למות למען הבית?
ערן,
ניו יורק,
05/06/05 10:37
|
גם בני דודינו השאהידים מתים למען הבית מה שעירוניים כמונו שכחו איך עושים, ממש חכם לצאת מול מישהו כשהסיכויי הישרדות שלך הם אפס על אחת כמה וכמה שיש לך אפס תומכים מסביב לעולם ואל תצא לי עם השוואות לשואה ולמנדט הבריטי, מתנחלים שירצו להעפיל לתוך שטח ישראל יתקבלו פה בברכה, אף אחד לא מפקיר אותם למות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין למה אתה בניו יורק
ישראלי גאה,
05/06/05 11:07
|
למה לך לשרת בצה''ל ולמות על הבית? עדיף לגור בשקט בניו יורק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
איש שיווק מצוין ,רעיון מצוין
בהצלחה,
05/06/05 10:11
|
|
 |
37.
פרחחים
ממיסדי המדינה,,
ת''א,
05/06/05 10:09
|
מעולם,במשך הרבה שנות חיי במדינה, לא הירגשתי תחושת תעוב כלפי אזרחים בארץ כפי שאני חש אל מול המטורפים והפשיסטים -המתנחלים,ילדיהם ותומכיהם,המנסים ליצור פה מדינת אפרטייד, שתשמוט את הבסיס הקיומי של מדינת ישראל. שרון, האחראי העיקרי (עם ממשלות אחרות) לבנית הגולם המשיחי הזה, פקח את עיניו בערוב ימיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש לך תחושת תעוב כלפי יהודי
ציונה,
05/06/05 10:56
|
שומרי תורה ומצוות שכל האידאולוגיה שלהם היא לישב כל מקום בארץ המוכתמת בדמם יהודי - בניננו אשר החריפו נפשם לעמננו, אז אל תתן לתחושה הזו להשתלט בך. יש לך שתי אפשרויות. האחת להתישב ללמוד את הדף היומי, קצת תנ''ך ,חסידות פרקי אבות ועוד ועד.
ואם זה לא מדבר אליך, אז אתה רשאי לצאת לגימלאות בכל מקום אחר שתבחר. שוויץ, גרמניה, צרפת. למה לך לסבול?
עם כל הכבוד למקימי הארץ, ויש להם מקום חם בליבנו, נעשו גם הרבה שגיאות. ומה שקורה היום זוהי ראקציה לשגיאות הללו. למשל, דוגמא קטנה - גדלנו בארץ מנותקים לגמרי המקורות היהודיים שלנו. אז למדו קצת תנ''ך בביה''ס!. וכשיצאנו לטייל בעולם, נגרמה לנו מבוכה לא קטנה כשגלינו בורות איומה בהקשר ליהדותנו כלפי התענינותם של אומות העולם. וזה ישראלי בעינך? לזה קיוו המיסדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמך,מי שמכם????
ממיסדי המדינה,
05/06/05 12:08
|
מאיכן,, את שואבת את עזות המצח לנכס לעצמך ולדומים לך את תורת ישראל ולפרשה בהתאם להזיותיך ????
מי את ודומיך שתציעו לנו (חלוצי העליות השונות,לוחמי מלחמות השחרור,ששת הימים ויום כפור) לעזוב את הארץ עליה נלחמו אנשים שפויים ללא ההזיות המשיחיות המאפינות את התנהלותינו ב-30 השנים האחרונות וללא כל התלבטות באשר לצידקת דרכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה ההבדל בינך לבין מתנחלים?
מחתרת יהודית,
בחקירת שב''כ,
05/06/05 14:58
|
אני מוריד כובע בפני אנשים כמוך, לא זכיתי בגלל הגילי הצעיר להשתתף באף מלחמה גדולה, אבל עם כל הכבוד מה הניע אותך להלחם במלחמת ששת הימים? האם אתה לא רואה את עצמך ככובש? למה בכלל היה לכבוש את יהודה ושומרון, כדי למסור אותן היום למחבלים? לא נדמה לך שזה מוזר?
אתם לא סבלתם מהזיות? אז למה מוטה גור כשכבש את אל אקצה צעק ''הר הבית בידינו'', מה היה אכפת לו? הרי בשביל האנשים שלא סובלים מהזיות משיחיות זה לא יותר מאשר מסגדים השייכים לערבים?
אנחנו מחר חוגגים את יום ירושלים, האם יש לנו לפי דעתך את מה לחגוג? אם כן, אז מה הבעיה של אותם אנשים היושבים במקומות ששוחררו על ידיכם, מה רע בכך? ומה היא אשמתם? והאם לא חבל למסור אדמה שלמענה אתם הקרבתם כל כך הרבה חברים שלכם?
אתה כמו יתר האנשים שנלחמה במלחמות הללו באמת ראוים לשבח, אבל מה ההבדל בין מתנחלים לבין קיבוצניקים? למה מותר היה להקים קיבוצים על אדמות הכפרים הערבים, ולנו אסור להקים ישובינו על אדמות הפנויות ביהודה ושומרון וחבל עזה?
סתם רק תדע- כל עוד ירושלים מאוחדת, וביש''ע גרים מאות אלפי יהודים בעיני יש משמעות למלחמת ששת הימים, הרי היא המלחמה של שחרור ירושלים ויתר חלקי ארץ ישראל, מעשה היסטורי לא פחות חשוב מהקמת המדינה, אבל ברגע כשמפעל ההתישבות היהודית יהרס (חס וחלילה, אסור לתת לזה לקרות), והכל או כמעט הכל יועבר לידים נוכריות משמעותה של אותה מלחמה בשבילי תיעלם.
האם לא חבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאחל לך שתזכה להלחם
לוחם חופש,
05/06/05 16:56
|
במלחמה הבאה ובעזרת האלוהים (ישנו?) גם ליפול בה למען הגשמת הפנטזיות הסקסו-משיחיות שלך ושל חבריך המתקראים 'יהודים'. ובזיון הקרקע תנוחמו. ולגבי משמעות:בעיני יש משמעות בעם שחי חיי מוסר מבתוכו פנימה ולא על חשבון עם אחר.מלחמה,כל מלחמה,היא כשלון של הנלחמים בה ומנהיגיהם.אם אתה יהודי אמיתי-מצא משמעות ברוח ולא בחרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב למות בעד ארצינו!
מיתרת יהודית,
בחקירת שב''כ,
05/06/05 19:16
|
משום מה האמירה הזאת לא באופנה, אבל אני חושב שהיום שמאלנים מוסרים את רצינו לאויב רק משום שהקדוש ברוך הוא רוצה שגם אנחנו הלוחמים של היום לא נתבייש, ושגם לנו יהיה חלק בשחרור ארץ ישראל מידיים זרות!
מה אם אצטרך למות? למות בעד ארצינו, זה טוב, יותר טוב מאשר לחיות בלעדיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממיסדי המדינה-השחצן,הכעסן
רמת אפעל-מתנחל,
05/06/05 16:44
|
מענין על איזה כפר ערבי בנוי ביתך-מיסד המדינה !! עין חוד ? בית עפה? אל מסעדי ? כרם אבו סלים ? סעסע? ואולי אבו שושא ? או רוביה אל גרביה?ואולי אתה סתם מרמת אביב? או מיפו ?אאא... המתנחלים נלחמו. והמתנחלים נהרגו ונרצחו. והרבה מן המתנחלים-קצינים גבוהים בעלי מוטיבציה גבוהה לשמור על ארצנו היקרה. הם חרוצים מאד ואינם יושבים בבתי קפה ומשחקים שש בש.. ואתה יודע זאת. סמולן כעסן...וחצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מדינה רצית לייסד כאן?
ל"ת
חסרות מדינות ש,
גרשו יהודים?,
05/06/05 10:51
|
|
 |
הפרחחים הם אלה שהורסים מכוניות
ל"ת
בגלל סרט כתום!,
05/06/05 10:49
|
|
 |
מה רע בזה ? במילא לא נוסעים...
ל"ת
איציק,
05/06/05 12:45
|
|
 |
הבסיס הקיומי הוא כיבוש
SMV,
05/06/05 10:25
|
ופעם לפני שהיו ''שונאי מדינת ישראל'' (שמאל''נים) המילה כיבוש לא הייתה מילה גסה.
המשוגעים היחידים הם הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקח את עיניו -- החייל בבלעין?
השמאל מעוור,
חיילים,
05/06/05 10:16
|
השמאל מוציא לחיילים את העיניים --
הימין פותח לנו את אותם.
ולא -- זה לא רק מתנחלים. מדובר בלמעלה ממחצית מהעם , לפי הבחירות האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הם עוברים על החוק!
גמבה,
05/06/05 10:06
|
כשהם חוסמים כבישים וחוסמים כניסה למקומות ציבוריים הם מגבילים את חופש התנועה של הציבור, זאת פגיעה בדמוקרטיה, ובמקרה כזה חופש הביטוי של המתנחלים יוגבל על פי החוק! מדוע הם לא מבינים את זה? הם רק עושים נזק לעצמם.
ולמי שיגיד שפינוי יהודים הוא לא חוקי ובכן... אנשים מפונים כל יום מביתם ע''פי חוק והחלטת ממשלה. (אגב, אני לא רואה את המתנחלים מזדעקים למען אותם מסכנים שעוברים לגור ברחוב. מישהו אמר צביעות?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איסור על יהודי לגור בארץ ישראל
יום כתום,
05/06/05 10:12
|
|
 |
אתה אפס
ל"ת
בוגיסטן,
05/06/05 10:36
|
|
 |
35.
דין מתנחל כדין אזרח רגיל?
איש חזון,
05/06/05 10:02
|
שאלה לי למי שהתשובה בידו,אם אזרח רגיל היה עושה את המעשה הזה כמה היה מקבל ולהסגר באחד מבתי ''ההבראה'' של השב''ס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח רגיל אינו נזרק מביתו עם
כתום,
05/06/05 10:13
|
|
 |
נזרק ועוד איך
איש חזון,
05/06/05 18:44
|
אתה יודע כמה אנשים שמפגרים במשכנתא נזרקים מבתיהם ?ואתה יודע למה?כי הם לא מוצאים עבודה או מפוטרים וזאת עקב חוסר השוויון בחלוקת המשאבים ,כאשר הכתומים מקבלים הרבה יותר!זה על רגל אחת
וברצינות גמורה אתה יודע מהי אנרכיה?אם לא הא לך שעור באזרחות כאשר ההמון לא עושה חשבון להחלטות הנבחרים בבחירות דמוקרטיים ,למרות שאני לא מת על הנבחרים שלנו ועל עוד הרבה אחרים! שיהיה לך יום ושבוע טוב איש חזון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
למה לא מפרסמים את פעולות הנגד?
שלמה,
05/06/05 10:00
|
בשכונה שלי מחובלות כל לילה כמה מכוניות שיש עליהן סטיקרים בגנות ההתנתקות, או דגל כתום. שיטת החבלה - חיתוך צמיגים, או דבק במנעולים.
במשטרה אמרו שאין טעם אפילו להגיע להגשת תלונה, אלא אם כן אנחנו צריכים אישור לביטוח.
למה על זה אף אחד לא כותב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על הרעיון...
אבי,
05/06/05 12:23
|
מהלילה, גם בשכונה שלי.
אם אנחנו לא נוסעים, למה שאתם תיסעו ? זה לא פחות דמוקרטי מחבלה בדלתות משרדי ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מגיב באלימות על סרט כתום
ל"ת
איך יגיב,
על גירוש?,
05/06/05 10:48
|
|
 |
ובמלחה לא נותנים לכתומים להכנס
כתום,
05/06/05 10:14
|
|
 |
33.
המתנחלים במינוס מול המדינה
ששון,
בת ים,
05/06/05 09:58
|
חובה להטיל קנסות כבדים על הורים של נוער וילדים עבריינים שחסמו כבישים וחיבלו ברכוש. חובות כבדים ישלחו גם את ההורים וגם את הילדים לעבוד במקום להתבטל באיזה ישיבה או התנחלות ובעיקר במקום להפריע לרוב הדומם שמימן עד היום בשקט את ההתנחלויות המכוערות והמיותרות. חבל על כל שקל שזורקים עליהם בפיצויים, כפויי טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר ששון הנכבד מבת-ים
ר''גנית,
05/06/05 10:31
|
ראשית נוער מפגין נגד גירושו אינו נוער עבריין. אבל אל תדאג ,בכלא מעשיהו מחזיקים ילדות בנות 12 כבר שבועיים או יותר. ללא משפט ונניגוד לחוק ,שהרי הן נחשבות לקטינות. שנית, ההתנחלויות הם המקומות ייפיפים בארץ. פשוט כדאי לך לבקר. בכלל יהודה ושומרון יפים כמו הגליל ואף יותר. ואחרון חביב - ברב הדומם, מחציתם ימניים בעלי אותה אידאולוגיה כמו אלו בעיו''ש, שבחרו לחיות במרכז ואף משלים מיסים בדיוק כמוך, הרבה מאד מהם בעלי מקצועות חופשיים . הילדים שלהם בחרו לחיות בעיו''ש בעקר בגלל אידיאולוגיה אבל גם משום שהדיור שם מוזל. ומי יכול לקנות לבניו דירות במחירים של היום. בקושי הסתדרנו עם קנית דירתנו שעליה אנחנו עדיין לשלמים. להזכירך הורינו שלמו יפה מאד עבור אחזקת הקבוצים משך עשרות שנים אלא שהאידיאולוגיה שלהם לא החזיקה מעמד לאורך השנים. כי איפה שאין תורה אין המשכיות, כך מסתבר. ואיש לא קרה לקיבוצניקים 'בטלנים ! שילכו לעבוד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עין החיל בבלעין נשכחה...
ל"ת
זוכר,
בת עין,
05/06/05 09:55
|
|
 |
לא נשכחה.
אזרח,
05/06/05 12:24
|
אותו רוב שפוי שתומך בהתנתקות, מקווה שגם הקיצונים משמאל ייענשו.
מצידי, שישבו איתכם באותו כלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יופי
ל"ת
יופי,
05/06/05 09:53
|
|
 |
30.
זה מחליא אותי
שלמה,
05/06/05 09:47
|
אבל צריך לזכור שפשעיהם של הפושטקים הקטנים האלה מתגמדים בצל הפשע הגדול של הובלת העם לאחד האסונות הגדולים ביותר-קפיצה בעיניים פתוחות לתוך פי התהום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לעצור ולחשוב
חשבון,
נפש,
05/06/05 09:46
|
הסקרים המתפרסמים בסוף השבוע ומדווחים על ירידה חדה בתמיכה בהתנתקות ובעלייה למתנגדים מוכיחים שוב כי מדינת ישראל מבינה רק כח. כשהמפגינים הללו הפגינו בשרשראות אנושיות - בקושי העפנו מבט, כשהם ביקשו משאל עם - התעלמנו, ורק עכשיו הציבור מתחיל לעשות את חשבון הנפש המתבקש, ולדון בכל ההשלכות של התוכנית הזו. פתאום צצות הערכות שחורות של מערכת הביטחון, פתאום נזכרת המשטרה שהיא לא יכולה לעמוד בעומס המוטל עליה ובוודאי שלא תוכל להילחם בפשיעה הגואה, ויותר מכל מסתבר שאין שום פתרון של ממש לתושבים האמורים להיזרק מבתיהם. אין ברירה אלא לעצור לרגע, לעשות חושבים, ולהפסיק את הריצה המטורפת והלא-מובנת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יש לנו ענין עם אוייב ממש.
סתם תרנגולת,
05/06/05 09:45
|
אוייב מבפנים. כל משרד ממשלתי שנפגע, חייב מיד להחרים את המתנחלים. הם התרגלו להיות ההמכתיבים במדינה, ומלמדים אותנו כמו המאפיה מה פירוש לא לציית לגחמות הדון. אם יעברו על זה בשתיקה, יש עוד הרבה טריקים באמתחתם. נגיע לאנרכיה אם לא ננהג ביד קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי לכל האייבים שלנו יהיו
הגזמת!!!,
05/06/05 10:51
|
|
 |
נקווה שהאוייב ינצח ובגדול!
ל"ת
כתום,
05/06/05 10:15
|
|
 |
ככה אמרו גם בתק' בית שני.
סתם תרנגולת,
05/06/05 17:41
|
שמעת פעם על שלטון החוק? שרון מאוס בעיני, ורוב השרים עמו, אבל לקחת את החוק לידים? איפה זה יגמר? כל מי שחושב שהוא צודק יעשה מעשה בריונות ועבריינות ויעלה כתה לפשע? אתם שותפים לערבים בהרס המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כל הכבוד! משרדי ממשלת הפשע
חיים,
חיפה,
05/06/05 09:42
|
|
 |
חיים אם זה ככה לשיטתך
יותם,
חיפה,
05/06/05 09:55
|
אז שאלפי המתנחלים לא יבקשו ''ממשלת הרשע'' קצבאות ילדים. שהמתנחלים יצאו לעבוד ויפסיקו לחיות על הגב שלנו. כשעובדים אין זמן להפגין, להפריע בכביש ולעשות ונדליזם לרכוש ציבור, פשוט כי חייבים להתפרנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה צפונבוני שלא ראה
מימיו מתנחל,
מקרוב,
05/06/05 10:08
|
המתנחלים זה אחד הציבורים שהכי תורם למדינה. זהו ציבור של אנשים יצרנים עובדים לפרנסתם משרתים בצבא ומשלמים מיסים כחוק. ההכפשה שלך אינה במקום כאילו הם חיים על חשבון המדינה זה פשוט לא נכון ונובע מנתק מוחלט שיש לאנשים כמוך מהעם. הגיע הזמן שאנשים כמוך יתחילו באמת להתחבר למה קורה בארץ הזאת ולא לזרוק ססמאות שהם שומעים בתקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לגבי יושבי המלון בגוש קטיף?
יוגי,
דימונה,
05/06/05 12:14
|
כולם קבלו חופשה ללא תשלום מהעבודה? מה לגבי מאות המתנחלים המועסקים בתפקידי אבטחה ובמועצות מקומיות בשטחים? זה גם נקרא לעבוד? זה לא תשלומים מהקופה הציבורית לחינם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וקבלני העפר ממועצת יש''ע ?
אזרח,
05/06/05 13:28
|
אלה ש ''מתפרנסים בכבוד '' מהזזת ערימות עפר מצד לצד, ומגישים לממשלה חשבונות שלעולם לא נבדקים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הדרך הטובה לפנות הכל ובזול!
כלכלן,
רחובות,
05/06/05 09:35
|
אינני מבין למה מדינת ישראל צריכה לשלם לאלה שהכניסו אותה לבעיה פוליטית קשה גרמו לה נזק תדמיתי כבד, ולאלה שעל פי הדין הבינלאומי חייבים לעמוד לדין כפושעי מלחמה!
אז מה שאני מציע שלא אנחנו נפצה את המתנחלים אלא הם יפצו אותנו, מה שאני מציע להעביר את כולם למחנות העבודה לתקופות שונות בהתאם לחומרת הפשע שהם ביצעו, ושיעבדו במשך שנים ארוכות לטובת החברה הישראלית שיחזירו את כל המיליארדים שהם מצצו ממנו, זה יהיה הכי צודק ולא רק לא ימוטת את הכלכלה אלא אפילו ישפר אותה.
מי שחושב שזה בניגוד לחוק הוא טועה, אף אחד מאירגוני זכויות האדם לא יגיד אפילו חצי מילה להגנתם- ואם מישהו יגיד אז נבהיר לו שאלה הם פושעי מלחמה והמדינה שלנו ממצה איתם דין בכחות עצמה ללא בית הדין בהאג.
כך אנחנו נוכל לפתור כמה וכמה בעיות, לא יהיה צורך בכוח עבודה זול- הרי מי שהזיק בעבר יתרום בעתיד, הם יעבדו כפועלי בניין, ובמקום התאילנדים בשדות וכל הרווח ילך לטובת המדינה ולפיצוי הנזק שהם גרמו.
הבעיה שבמדינה שלנו יש יותר מדי אקדמאים ואנשי הרוח בעלי תארים מתקדמים, רוב המתנחלים הם בעלי ההשכלה, שפועלים בין היתר בתחומים כמו חינוך, וזה באמת מסוכן, אז מה שאני מציע זה לעשות להם הסבה מקצועית ללמד אותם הפעם לעבוד בידיים בעבודה שהמדינה באמת זקוקה לה.
לשלול מהם את הזכות ללמד, ולהשפיע בדרך כלשהיא על האנשים השפוים, ללמד את ילדיהם בהתאם לערכים מודרנים, ואם יהיה צורך אז אפילו למנוע את המגע בין המזיקים הללו לבין ילדיהם.
בקיצור הגיע זמן לעסוק בחינוך של אותן חלאות, ללמד אותם לעבוד קשה ולחשוב במושגים של היום.
בעבר הם נהנו מכספינו מגיעים הימים כשתהיה לנו אפשרות להנות מפרי עבודתם!
לקבל משכורת טובה ולעבוד בחדר ממוזג כל אחד יכול, אז שינסו הציונים הללו לעבוד בידיים בנגב, נראה כמה מהם ישרדו בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאני לא מחבב אותם הגזמת
ערן,
ניו יורק,
05/06/05 10:53
|
ובגדול, מה שיוצא מפיך זו שנאה טהורה, שנאה שהסיבות לה שמורות עמך אבל כנראה היא נובעת מבעיה פנימית אצלך בלי שום קשר למתנחלים. אחרי הכל ישנן משפחות שמתפנות מרצון ומכבדות את החוקים במדינה, ישנן משפחות שהיו חלוצות של ההתיישבות שם והן עשו את זה בעידוד ותמיכה של ממשלות ישראל ועל כן אי אפשר להאשים את האנשים האלו על שהתיישבו שם אבל בהחלט יש להוקיע תופעות כמו ההפגנות האלימות וחסימת הכבישים אם כי ניתן להבין את הכאב של חלק מהאנשים ועל מדינת ישראל לקבל בידיים פתוחות לרווחה את השבים הביתה ובעבריינים לטפל בצינורות המקובלים על פי חוק ללא רגשי נקמה וללא נטירת טינה. ואם כבר האשמות וטענות אז יש להפנות אותם לממשלת ישראל שהיא האחראית למצב כיום עקב טעויות העבר בדיוק כמו שממשלת גרמניה כיום אחראית לזוועות שהממשלה דאז ביצעה להבדיל אלף הבדלות למצב הנוכחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרובוקטור ימני טיפש.
ל"ת
א,
05/06/05 09:56
|
|
 |
לא,זה בטח עוד מסית מהשב''ק (ס')
ל"ת
מוקי,
05/06/05 10:17
|
|
 |
שכחת משהו
שלמה,
05/06/05 09:44
|
|
 |
לשונאים...
רמת אפעל,
05/06/05 16:51
|
ראו מה רבה השנאה...הם לא קראו את דברי בוגי..כשיחטפו פצמארים ועוד חולירות...נשמע מה בפיהם...עיוורים !!!רוצים שלום ?עם מי ? טמבלים-הקשיבו לקולות הערבים..כל כך מזכירים את הגיטאות לפני הסוף המר...גם רשעים וגם טיפשים !! אוי אתם תחטפו בתל אביב......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יותר זול משרשראות ומנעולים.
ל"ת
===,
05/06/05 09:23
|
|
 |
24.
פשע נוסף מבית מדרשם של המתנחלי
שונא מתנחלים,
05/06/05 09:20
|
אילו לא היינו צריכים לממן את המתנחלים הבוגדים, אילו לא היינו צריכים להילחם באלימות שלהם - היו למשטרת ישראל יותר תקציבים וזמן למלחמה באלימות ובתאונות. היה נשאר יותר כסף לחינוך. ועוד לא דיברנו על הדוגמא האלימה שנותנים המתנחלים לחברה שלנו ועל זוועות הכיבוש. אומרים די למתנחלים. דמם של ישראלים חפים מפשע על ידכם. מתנתקים מהמתנחלים. מתנחלים מתחילים לשלם את המחיר מעכשיו! עין תחת עין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוכר ישראל
ליאור פנחס,
ירושלים,
05/06/05 09:56
|
המדינה שלך אותנו לשם ולא אף אחד אחר מי אתה מבכלל שתדבר ככה איזה חוצפה יש לך מי אתה בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים/ערבים לא אהבים יהודים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/06/05 09:34
|
זה כבר ידוע אלפי שנים. היהודים תמיד ''הקיאו'' מתוכם את הבוגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פשעי תיכוניסטים
עדו,
פשע תיכוניסט,
05/06/05 09:09
|
גם כשהייתי בכיתה השישית כמה מחברי אטמו את שער בית הספר, לאחר חקירה קצרה (לא של המשטרה אלא של כמה מורים נחרצים שהפעילו לחץ מתון על הציבור,) אותרו הנאשמים ונבעטו לכל הרוחות למרות שהיו ''מלח הארץ'' וכו'. אז מה שכל מורה יכול קראדי לא יכול? או לא רוצה? כי גדעון עזרא בטח לא רוצה... הרי יודעים בדיוק מי הם כל העשבים השוטים הללו.
ולסיום כמה שמות: אמיל גרינצוויג ז''ל יצחק רבין ז''ל יגאל אמיר יבדל לחיים אומללים יונה אברושמי. יהודה עציון וחבריו. עמי פופר. ברוך גולדשטיין-השם כבר נקם את הדם ששפך ועוד ייקום.
מזכיר לכם משהו? זה לא היה כל כך רחוק, זה לא רצח ארלוזרוב. זה קרה ודאי כשילדי הכנופיות האלו כבר נולדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושכחת את אלף קורבנות השלום
ל"ת
לעידו,
05/06/05 09:36
|
|
 |
לא, קורבנות של מדיניות שמאל
כתום,
05/06/05 10:31
|
משום מה השמאל רואה רק 3-4 טרוריסטים יהודים. מאות טרוריסטים שנלחמים למען אותה מטרה כמו השמאל אתם לא סופרים.
איש ליכוד שנרצח יום לפני שברק עלה לשלטון בבחירות האחרונות אף אחד לא זוכר חוץ מהמשפחה.
השמאל והחמאס נלחמים יחד כדי לאסור על יהודים לגור בבית שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורבנות שלום?
עדו,
צפון,
05/06/05 10:10
|
עיניים לך ולא תראה? אלו קורבנות הכיבוש!!! קורבנות הגזענות, קורבנות ההשתלטות על ארץ פלשת (גוש קטיף) תשארו שם לבדכם בלי הטנקים והחיילים שלנו, בלי הסובסידיות מכספי המיסים שלנו, בלי הגדרות שקנינו לכם, וכדאי שתתחילו להדביק את האדמה כי היא מלאה מנהרות והיא בהחלט ארץ אוכלת יושביה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון לעדו
ימני,
05/06/05 10:34
|
הטנקים הם גם שלנו ולא רק שלך
זה שאנחנו מצביעים ימינה לא נותן לך זכות לקחת מאיתנו את הטנקים שקנינו בשביל כולנו במיסים שאנחנו משלמים
כ''כ אופייני לשמאלני לקחת רכוש בלי לבקש רשות
בטח למדתם את זה בקיבוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידו(23) תעבור לצד הפלסטיני
ציונה,
05/06/05 09:32
|
אי מקוה ששם תמצא צדק והומניזם אבו מאזן מחפש נאמנים כמוך לשלטון בהצלחה! אנא, תודיע לנו ע'' אתר מתי זה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעברי את
עדו,
צפון,
05/06/05 10:05
|
תעברי את לגוש קטיף, אני מבטיח לא לפנות אותך וככה תהיי את עם הפלשתינים, תוכלי להדביק להם את המנעולים, לחסום להם כבישים, לקרוא להם בשמות גנאי ונראה האם הם יהיו סבלנים כמוני לפרובוקציות שלך ושל חברייך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רעיונות מדהימים!!!
ל"ת
נטלי,
05/06/05 08:46
|
|
 |
תשימו לב שזה אותו מתנחל שמגיב
לאותו מתנחל,
בשמות שונים,
05/06/05 09:19
|
בשמות שונים. לפחות שייקח יותר מדקה בין תגובה לתגובה... איזה מאעפן פחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גם אותו מתנחל שמשרת בצה''ל
דביר,
05/06/05 10:56
|
כל פעם בחיל אחר. רק מוזר איך הוא בכל כך הרבה חילות בו זמנית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצפת אתר בתגובות זאת תרבות
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/06/05 09:29
|
שמאלנית/ערבית. ליהודים יש מספיק מגיבים אין להם צורך להציף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הserver בגוש קטיף
עדו,
צפון,
05/06/05 10:12
|
|
 |
בשפת היהודים זה נקרא - שרת!!!!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/06/05 11:22
|
אם היה לך ידע בסיסי לפחות במחשבים לא היית כותב כך.
שמאלנים/ערבים הם אלו שמשתכרים כל חודש 3000 יורו על תרומתם לעכירת היהודים ומדינת יהודים.
זאת פרנסתכם..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני כמה זמן פורסם אי מייל
במבה,
05/06/05 10:08
|
שהפיצו פעילי הימין שאמר להגיב כמה שיותר באתרי אינטרנט. הימין פשוט עלוב. והשמאל גם לא משהו... בלשון המעטה.
מה עושים!?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוברים לימין
ביסלי,
05/06/05 10:39
|
לפחות הדעות בצד שלו נכונות.
שכחת אגב את הארגון הערבי שפועל מאום-אל פחם ומגיב בעברית (נדמה לי שקוראים להם מוסאווה או משהו כזה)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עקבו אחר הכותבים .
אתלה,
05/06/05 16:58
|
יריב-הוא שונא, שונא... ונועומי (כך היא כותבת) מפורטוגל-גם היא מצטינת בשנאתה....האם קראתם על יריב השבוע ? מענין מאד.סמולן על כתף כפר ערבי עתיק יומין... בלב הרבה כפרים של מגורשים ערבים. מענין.איזו צביעות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מקסים!!
המודאג,
מרכז,
05/06/05 08:45
|
מדינה שלמה (או בעצם חצי). נמצאת במצב מנטלי שכולו אומר: ''עזוב אותי, באמא שך' ''. עיניוו טחו מראות את האסון המתרגש על פתחינו. אוזניו ממאנות לשמוע אלא את קולות הגירגור שהוא משמיע בעצמו. אולי פקק קטן על איילון ינער אותו מאדישותו החולמנית. כדי שסוף סוף יבין את המובן מאיליו. אם לא תעצר תוכנית ההתנתקות - הסוף של המדינה. בוודאי כמדינה דמוקרטית ועל אחת כמה וכמה כמדינה יהודית. עקירת יהודים מביתם אינה אלא טיהור אתני. (''עד סוף הקיץ, עזה תהיה נקיה מיהודים'') מעשה קיצוני שכזה אסור שיעשה מתוך אותה קלות ראש, אותו חפיף, אותו ''עזוב אותי, באמא שך' '' שכל כך מאפיין את ההוויה הישראלית. אז אם כמה פקקים, וכמה מנעולים הרוסים יניעו מחדש את גלגלי האינטלקט, המוסר, היושר והצדק - לא נורא. מי שבנה חומת בטון יצוק כדי למנוע משאל עם - שלא יתפלא אם היא עכשיו מתפוצצת בקול רעש גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
תמרה,
05/06/05 08:45
|
|
 |
19.
בהמשך נראה דם
מימין לשמאל,
05/06/05 08:43
|
כפי שקרה עם אמיל גרינצויג. כאשר ימאס לרוב הדומם ויעמוד מול פורעי החוק הללו ישפך דם. כיוון הירי מימין לשמאל. מטפלים בפורעים בכפפות של משי ומעודדים אותם להקצין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באלטלנה כידוע, האצ''ל ירה
ימינה,
05/06/05 09:39
|
|
 |
תיקון טעות היסטורית
בן-גוריון,
05/06/05 09:33
|
תתביש לך שאתה לא יודע את העובדות. אנחנו אנשי השמאל היינו הראשונים שירינו משמאל לימין. אנחנו הטבענו את אלטלנה בפיקודו של רבין. אנחנו גם ירינו באנשים שקפצו למים. אנחנו השמאל שלא מפחד מההיסטוריה כי אנחנו תמיד משכתבים אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יופי,שמח לשמוע.חזקו ואמצו
אהרון,
רמת גן,
05/06/05 08:43
|
אני מתבייש בממשלה מושחתת.שרון צריך להתפטר מיד! אחרת אנו נאכל את חרא בגדול! (מיתון כלכלי,איבוד אמון בממשלה,פשיעה גואה,צמצום שעות חינוך וכדומה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
METORAF
ZVI,
05/06/05 09:49
|
מטורף אחד החליט לפנות את גוש קטיף בשביל להציל את עורו ממשפט וכל מי שלא התיישר לפי הראש שלו עף מהתפקיד שלו, עם ישראל תתעוררו לני שיהיה מאוחר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי. בואו נדקלם ססמאות.
ישי,
05/06/05 08:57
|
מה שמדהים בכל הימניים ''החדשים'' זה דקלום הססמאות. מה עדיף? אביגדור ליברמן שיתן לכולארות הכל ויוביל אותנו לאבדון?
אי אפשר שכולם יחשבו ''צריך שלום אבל לא לתת כלום''. אתם אנשים כלכך פנאטיים, שאפילו הגיון פשוט לא מגיע אליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיף לשמאלנים
ארז,
05/06/05 09:29
|
השמאלנים מוכנים לתת את האמא שלהם כדי לזכות בכמה ימי שקט. שמעת פעם על משא ומתן מזרח תיכוני? דבר ראשון שהשמאלנים עושים זה להוריד את התחתונים. אז מה הפלא שהערבים מתרגשים ויורים ויורים? תפסיקו לתת ותיראו איך שהכל יירגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה
מבין,
05/06/05 10:48
|
כבר שלושים שנה שאנחנו מחכים לשקט שהבטחתם. שלושים שנה יורים , הורגים, חומסים, הורסים, מדכאים, מפציצים, מחסלים ממוקד. מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה? ועדיין מחכים שיהיה שקט. מתי יבינו ניצי הימין שהשיטה כבר מוצתה ולא הוכיחה את יעילותה? מתי יהיו מוכנים לנסות משהוא אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדהים! יפה,דמוקרטי,לגיטימי!!!
גילי,
שומרון,
05/06/05 08:31
|
|
 |
16.
אוי עמך ישראל
ערן,
ניו יורק,
05/06/05 08:31
|
לאן עוד נגיע, אני רק מקווה שהמשטרה לא תיכנע לעדר פושטקים. בניו יורק פעולות מהסוג הזה היו מטופלות במקום ביד קשה, פה אין רחמים ואת כל העבריינים שולחים לכלא, והם, כן, להבדיל מהזבל אנושי שהדביק מנעולים מפחדים פחד מוות מהמשטרה. יש בי רחמים, סימפטיה וצער כלפי חלוצי המתיישבים בישע ובניהם שאחרי שנים רבות ומפעל חיים נאלצים לעזוב את בתיהם אבל צעד זה הוא בלתי נמנע היות ובמדינה דמוקרטית הרוב מחליט על גורל המיעוטים אבל אין בי שמץ של רחמים, יש בי אפילו טינה עמוקה כלפי האנשים שהתיישבו שם במהלך אמצע שנות התשעים ועד היום בחסות המדינה ובלעדיה, הם הרי ידעו שהשטחים מועדים לפינוי אז למה לעשות דווקא? למה ללכת להתיישב באיזורים שנויים במחלוקת? הסיבה היחידה שאני רואה כאן היא אידיאולוגית בדיוק מאותה הסיבה שמוחמד אוהב להתפוצץ בלב ערי ישראל, אנשים מה שמעניין אותם זה האגו והמורשת והם יגנו עליהם בכל מחיר כולל במחיר חייהם וכל הלוקשים שהם מנסים למכור לנו על כמה מסכנים אנשים שמאולצים לעזוב את בתיהם הם שימוש ציני עלוב בסבל של אחוז קטן מהמתנחלים בדיוק כמו שהם עושים שימוש ציני באנטישמיות כדי להצדיק כל ביקורת שיוצאת כנגד מדינת ישראל, הסיבה היא אידיאולוגית נקודה ! ואם לא כך היה הדבר אז למה אנחנו שומעים כל הזמן על פסקי הלכה, פולסות דינורות ושאר הגיגי רבנים? בין כל הבאושים ישנם אנשים שפויים ולא פנאטיים שהתפנו מרצון כי האידיאולוגיה, הכבוד והמורשת לא חשובה להם יותר מחייהם, ביטחונם ועתידם במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב מחליט? הרב הצביע שרון
ר''גנית,
05/06/05 09:56
|
והונו אותו. שרון עשה את הפך האידאולוגיה אותה ייצג והפך הדברים אותם הצהיר בפומביי על כל בימה. אז אם אתה רואה את עצמך שפוי, אנא שאר שם בניו יורק קרוב לסיר הבשר, לחיים האוויליים חסרי התוכן ,לתרבות רעה וקלוקלת, שאינה גורמת אלא לטימטום המוח. (היינו שם וב''ה חזרנו) הממשלה שלך עודדה התישבות לאורך הרצועה. ולא נשמעה שום מחאה אז, על ההתישבות באזור זה. אין איש יכול להעלות בדעת גודל הכאב והאכזבה עקב עקירה של משפחות יהודיות מביתם, שקבלו תמיכה מלאה מצד השלטון משך 30 שנה ועד בא עד שרון. תאר לעצמך שח''ו עוקרים את משפחתך שלך , ואין זה משנה כרגע היכן אתה גר. ואם זה מוצדק או לא. כי מה שהיה נכון אז , יכול להשתנות מחר תחת שלטון מושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי עמך ישראל
ארז, ניו יורק,
05/06/05 09:25
|
אולי בעיר ניו יורק השוטרים קצת דפוקים אבל בשאר המקומות הם נדרשים להיות בעלי תואר אקדמיץ בכל מקרה הם יודעים בדיוק מה מותר ומה אסור. בניו יורק לא הופכים מפגינים פוליטיים לעבריינים כמו שעושים בישראל. בניו יורק ילדים שמפגינים נגד הממשלה לא מוצאים את עצמם בבית המעצר יחד עם פושעים בגירים. השוטרים לא יעיזו להוריד את התג כשהם הולכים לשמור על מפגינים. בניו יורק איש לא יעיז לעצור אותך מלהכנס לקניון בגלל שאתה עונד סרט כתום. אז בקיצור תפסיק לבלבל בראש ותפסיק להתגאות בהשכלה שלך שבקושי מגיעה לכיתה גימל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבוב, כושר האבחנה שלך לקוי
ערן,
ניו יורק,
05/06/05 10:16
|
נכון בניו יורק לא מכניסים לכלא על הפגנות פוליטיות אבל תן לי לחדש לך טימטומון, מי שמדביק מנעולים, מנקב צמיגים, חוסם כבישים, מדביק סטיקרים או יורק כמו למה ללא קשר לגילו דתו או ההשכלה האקדמאית שלו נעצר במקום ואם צריך אז גם שוברים לו את הצורה(ראה ערך ועידת הרפובליקנים שנערכה בניו יורק שנה שעברה), לא לוקחים פה סיכונים. לא שאני מצדיק אבל ילדים גם מוצאים להורג פה או נכבלים באזיקים ונשלחים למעצר אם נהגו ללא רשיון או בשכרות, אין הנחות, עבריין הוא עבריין. אולי השוטרים פה הם ללא השכלה אקדמאית משטרת ניו יורק היא בין הכוחות שיטור הטובים בעולם ואת הגישה היאפית המתנשאת שלך תשמור לעצמך לוזר, תזכור שטיטאניק נבנתה על ידי מקצוענים ותיבת נוח על ידי חובבים. וסתם בשביל ההתעניינות, שמעת אותי מדבר או מתגאה על ההשכלה שלי? זה אולי הרגשי נחיתות שלך בוקעים מגרונך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להעיף את קראדי הבייתה
ל"ת
דני,
05/06/05 08:30
|
|
 |
14.
???Is this demokraty
erez,
Denmark,
05/06/05 08:23
|
Where is the police Think what would happened if it was palestinians that doing all of this ballagan somebody have to stop it!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to no 14
jay,
05/06/05 08:48
|
|
 |
13.
ומה תשיגו?
רון,
05/06/05 08:17
|
תורידו רכבות מהפסים?תתקעו אנשים בפקקים אינסופיים ואולי תהרגו חולים באמבולנס בדרך לבית חולים?תפגעו בחיי היום יום של אזרחים שגם כך סובלים וחרדים מעליית האלימות בארץ? ולאן אתם חושבים שזה יוביל חוץ מהתגברות הטינה אליכם?לשום מקום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
ארז,
05/06/05 09:12
|
הטינה אלינו לא גוברת בגלל שרוב העם מבין את הטימטום שבמהלך הזה. לידיעתך: ''עומק הנסיגה כעומק החקירה''. אתה מוזמן להשתתף בהפגנות נגד השתלטות השחיתות השמאלנית על הארץ ובמיוחד כנגד התחברותם של משפחת שרון אל גורמי השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לארז
דני,
05/06/05 10:01
|
הטינה לימין תגבר ככל שהם יסלימו את המאבק ויחבלו ביום יום של אזרחים בישראל.מה זה בכלל קשור למה שאתה קורא ''שחיתות שמאלנית?'' אם חלילה תתהפך רכבת בגלל חבלה בפסים ויהיו הרוגים ופצועים או תאונות דרכים לאחר חבלה ברמזורים-האם תשתמש בנימוק זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמנע את 1000 ההרוגים הבאים
דני(חוסם),
05/06/05 08:51
|
אם הייתם שומעים לנו כשזעקנו לפני 10 שנים אל תתנו להם רובים.עוד 1000 ישראלים היו חיים היום.ואתם הייתם יכולים להמשיך להתבכיין שצה''ל רודף אחרי ילדים תמימים בעזה.במקום זה יש שם היום תשתית כמו בלבנון.ואילו בלבנון יש כבר 12000 קנים שמכוונים לעברנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היינו מחזיקים את השטח...
רס''ן מיל.,
05/06/05 09:37
|
אם לא היינו מחזיקים את השטח, ומיישבים בו אזרחים, היינו יכולים לפעול כנגד האיומים האלה באמצעים צבאיים - ארטילריה, הפצצות אויריות, ומדי פעם חדירות קצרות של כוחות שריון. העובדה שאנחנו שולטים (לכאורה) בשטח, הופכת אותנו אחראים לאוכלוסיה האזרחית שם, ומעקרת את יכולת התגובה שלנו.
מוכרים לכם סיפורים, כאילו הנסיגה היא רק בגלל שהשמאל מאמין שיהיה שלום אחריה.
יש רבים כמוני, שלא מאמינים בזה, ורוצים לסגת פשוט כדי שהמלחמה תעבור לשדה קרב שבו צה''ל יכול לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות רסן
ערן,
ניו יורק,
05/06/05 10:20
|
אין דרך טובה יותר מלתאר את המצב ולנמק את הסיבות האמיתיות והפרקטיות לנסיגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח, ראינו מה היה בלבנון.
אליהו,
05/06/05 10:02
|
רצוי שתבין, המחבלים לא שמים על אמנת ג'נבה. הם יורים מתוך בתים של אזרחים! הם מתחפשים לחיילים! וכו'
ד''א, גם היום אנחנו לא נצאים לידם. אשקלון הרבה הרבה יותר קרובה לעזה מאשר גוש קטיף, שרחוק משם 15 קילומטר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת מה קרה בלבנון ?
רס''ן מיל.,
05/06/05 12:39
|
נסראללה משתולל כמו מתאגרף מטורף שיריבו לקרב לא הגיע. הוא משתולל בזירה ונותן אגרופים אחרונים באויר, עד שיפול באפיסת כוחות. אפילו אסד נאלץ להוציא משם את כוחותיו, במהלך שגם האופטימיים ביותר לא צפו.
וכל זה, בלי שצה''ל נאלץ לשחוק את כושר ההרתעה שלו, בהפצצות שלאורך זמן ניתן להתרגל אליהן.
כולם בלבנון יודעים היטב שהיד של חיל האויר שלנו נמצאת על השאלטר בבירות, גם בלי שנצטרך לצבור כל שבוע גינוי באו''ם כדי להוכיח את זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עכשיו אני תומך בהתנתקות
אחי,
ירושלים,
05/06/05 08:17
|
אני רואה שגידלנו בשטחים גם נערי אספספוף, נערות אולפנה פרועות והורים חסרי אחריות שלא משתלטים עליהם או ממש לא רוצים. ילד חילוני מזמן היה מקבל עונש מהוריו. לחזור לגבולות הקו הירוק כדי שילמדו מהי ציויליזציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פארסה על קלישאה
אליסף,
05/06/05 17:46
|
את הפארסה הזו באמת צריך המון אומץ או לפחות אותה כמות של טיפשות כדי לומר, נוער הציבור המתנגד להתנתקות, הוא נוער בעייתי ? לא חינוכי? כן נכון!!
הנוער החילוני במדינה, הוא הנוער האיכותי! בעל התוכן! ואתה יוגע מה אני מסכים הנוער הוא נוער איכותי אך החברה היא ההרסנית! היא המטיפה בחוסר הכח שבה להטפות דוגמאת חיים (אולי) יבין (יום אחד), הסתה להתאבדות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי -ירושלים, תרשה לי להזכיר
ר''גנית,
05/06/05 10:04
|
לך מה עשו ילדים חילוניים מבית טוב אתה זוכר את רצח נהג המונית בהרצליה פיתוח? והיו עוד מקרים נוראיים שנעשו מחוסר ערכים ושעמום ולא נזכיר את כולם פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שקרן!
אליהו,
05/06/05 09:59
|
מה הענישו את הילד החילוני שאתמול הוציא עין לחייל?
ד''א, מעניין הטיעון שלך, ''לחזור לגבולות 67 כדי שילמדו מהי ציויליזציה'', אהבתי.
אם כבר, בוא נחזור לגבולות 48 '' כדי שילמדו מהי ציויליזציה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן.זה מה שחשבת תמיד
נטלי,
05/06/05 08:48
|
לפי הג'ורה שיוצאת לך מהמקלדת ברור שלא זה מה ששכנע אותך.היית שמאלני ונשארת שמאלני.אבל מה לעשות דברים במדינה הזאת הולכים להשתנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל הולך להשתנות אחרי הפינוי
אסף,
חיפה,
05/06/05 09:37
|
נטלי גם את ילדה צעירה ומוסתת, ממש כמו בני נוער השטנה השנאה והבורות. בניגוד אליך אני שירתתי בשטחים ומצר על כל דקה מחיי שהקדשתי למתנחלים כפויי טובה שחלקם רודפי בצע הפיצויים וחלקם רודפי כבוד ושררה של סטטוס המתנחל. הנה בא הפינוי ונתפטר מעונש המילואים ובזבוז כספי ציבור בהתנחלויות לטובת בריאות, רווחה וחינוך. אני מאחל לך שתתבגרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אלימות פעילי הימין
זהרה,
נס ציונה,
05/06/05 08:16
|
עם כל האמפטיה לכאבכם אתם, המתנחלים, המטרה לא מקדשת את כל האמצעים ומיעוט לא יכול לכפות דעתו על רוב דמוקרטי. כמה הערות בנושא: 1) איך עקירה וגירוש יהודים הפכו למטרות ממשלתיות? המטרה היא הינתקות ואחד האמצעים לביצוע ההחלטה הוא עקירה. איך אמצעי הופך למטרה? 2) די לשימוש בילדים ובני נוער. עם כל הכבוד, ילדים בני 15-7 עוד לא גיבשו עמדות אידיאולוגיות עצמאיות. הם עוברים שטיפת מוח ומשמשים כלים בידיכם ההורים והמנהיגים שלכם לביצוע מדיניותכם. 3) די לאלימות. למחות באמצעים דמוקרטיים חוקיים אבל לא להעניש את כולנו רק בגלל שאנחנו חושבים אחרת. זה מעורר בנו התנגדות אליכם ואל המאבק שאתם מנהלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא אלימות,זה הנוער במיטבו
טליה,
05/06/05 08:56
|
אף אחד לא משתמש בנוער זה נוער מדהים עם השקפת ולם הרבית חכמה מהרבה מבוגרים...אם היו שומעים לו לפני 10 שנים כשזעק ''אל תתנו להם רובים''היום היו עוד 1000 ישראלים בין החיים ואלפי נכים עוד היו בריאים.אז אולי כדי למנוע את 10000 ההרוגים הבאים תתחילו להקשיב ותבינו שיש דברים חשובים מספיק כדי לחסום בשבילם כבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טליה יקירתי-אלימות זו אלימות
מיכאל,
05/06/05 14:55
|
לנוער זה הייתי אומר ''זה נוער זה? זה בררה'' 'הנוער' הזה פגע בסדרי שלטון,פגע בפרט, ואת עוד מהללת אותם.גבירתי יום אחד אלימות זו תגיע לפתח ביתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הם לפחות לא מעוורים חיילים
תמר,
אשדוד,
05/06/05 08:16
|
כמו השמאל בהפגנותיו האלימות. מוזר שלא עושים בתקשורת רעש מהוצאת העין של החייל , כמו שהיו עושים אם היתה הפגנות ימין. בעצם אין סיכוי שזה יקרה בהפגנת ימין, רק השמאל בוגד בצה''ל ולא אכפת לו להרוג חיילים בשביל להציל ערבי מסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חיילים שנפצעו בפינוי מאחזים
אזרח,
05/06/05 09:44
|
קצין משטרה או מג''ב, הפך לנכה לאחר עימות עם מתנחלים.
חוץ מזה, הרוב השפוי היה רצה לראות אותם באותו כלא כמוכם. רצוי באותם תאים , כדי שתשמידו אחד את השני.
אתם לא נלחמים נגד השמאל הקיצוני, אלא נגד המרכז השפוי, וכדאי שתבינו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשיט!
אביחי,
05/06/05 09:55
|
אף אחד לא נהיה נכה ממכות שנתן למתנחלים!
אפשר מקור בבקשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש טיפשה, הא?
ישי,
05/06/05 08:45
|
על הפגנות שמאל יורים כדורי גומי ומפזרים אותן בעזרת פצצות עשן. על הימנים ''התמימים'' ו''המסכנים'' לא יזרקו דבר. לא ינסו דבר. הם ירו בחיילים לפני שמישהו יחליט להשתמש בכוח נגדם.
חראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי לפזר את הימנים אין סיבה
אלון,
05/06/05 10:44
|
הם שומרים על המדינה מהשטויות של הממשלה.
ערפאת מת, אז אולי שרון יקום ויסביר למה צריך התנתקות חד צדדית עכשיו כשיש אופצייה למו''מ?!
אבל את השמאל הטיפש זה לא מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבו ישי
בן ישראל,
05/06/05 09:06
|
עוד הפעם אתה מקלל? שב בשקט ברמאללה ותשתוק. זה לא המדינה שלך ותפסיק להתערב במה שהולך פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן תישאר בעזה ''תמר''
טל,
05/06/05 09:25
|
|
 |
''אותכם''? עם ו'? עוד שמאלן...
ל"ת
ליבי,
05/06/05 10:45
|
|
 |
9.
בהצלחה!
N/A,
05/06/05 08:15
|
יש כאלה שבטוחים שיש בשלטון שחיתות. מילא מדינה מושחתת במידה מסויימת (כמו הרבה דמוקרטיות בעולם). אבל יש כאלה שכנראה גם רוצים לבטל את שלטון החוק ולהביא לאנרכיה כדרך להלחם בשחיתות. לאותם אנשים: תמשיכו ככה ואז לאף אחד לא יהיה פה טוב (לא רק למתנחלים ולפלשתינאים). שיהיה לכם המון בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
I'm against but they are
ל"ת
GDOLIM,
05/06/05 08:13
|
|
 |
7.
הגיע הזמן שהמשטרה תתחיל לפעול
אסף,
05/06/05 08:09
|
פגיעה בתנועה, ברמזורים, ברכבת, ברכבי הצבא, עכשיו זה. מה עוד? יפילו מטוסי נוסעים מהשמיים?
הם לא יעצרו עד שמישהו ייהרג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מונעים אותך מלההרג
ארז,
05/06/05 09:04
|
ברוב טיפשותך אתה מקרב את הנשק הפלשתינאי לאשקלון ואם הנערים האלה מנסים לפקוח את עיניך אז תגיד להם תודה ותפסיק ליילל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חגיגות השבת?
בור ועם,
הארץ,
05/06/05 08:05
|
עוד חילוני שיודע על מה הוא מדבר... מה עכשיו? ''הנערים קידשו את ההבדלה, לבשו תפילין, הניחו טלית וישבו לדפדף קצת גמרא''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טוב מאוד! העם איתכם!!
ענת,
חדרה,
05/06/05 08:00
|
אם בממשלה חושבים שהעם ישתוק מול דיקטטורה ופשעי אנוש- יש להם טעות. הממשלה הזאת היא לא השלטון שבחרנו בו כשעוד היתה דמוקרטיה בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברת אנשים זה פשעי אנוש???
ישי,
05/06/05 08:47
|
איזה אנשים יש במדינה, אלוהים ישמור!
הרג של ילדים זה פשעי אנוש! כיבוש זה פשעי אנוש! מעצר אמבולנס של חולה סופני זה פשעי אנוש! עמידה של שעות במחסום זה פשעי אנוש!
העברת ישובים? זו חובתם האנושית של הממשלה. לנו נשאר רק לתמוך בהם, ולסלוד מהפנאטיות הימנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, זה פשע
דוד בן ישי,
05/06/05 10:42
|
העברת ילד מהבית שנולד בו בכח צבאי זה פשע.
גם לפי אמנת ג'נבה אסור להעביר שום אוכלוסיה אזרחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבו ישי מרמאללה
בן אברהם,
05/06/05 09:01
|
טוב שאתה מצטט לנו מתוך האתרים הפלשתינאים. ממש לא ידענו שהרג של ילדים זה פשעי אנוש. אם התכוונת להרג ילדי ישראל אז אתה צודק כי הפלשתינאים הם חיות שמלמדים את ילדיהם רק לשנוא. הם מלמדים את ילדיהם לרצוח יהודים ואח''כ לרקוד על הגגות. אז אם אתה חושב שהעברת ישובים זה חובתם של הממשלה אז אני מסכים איתך. צריכים מהר להעביר את טול כרם מעבר לירדן וצריך לנקות את כל רצועת עזה מערבים. אל תדאג זה כמו מעבר דירה והם אפילו יקבלו כסף בשביל זה. אני אוהב אותך אבו-ישי שאתה מסכים איתי שבשביל השלום צריך להעביר דירה את כל הערבים בחזרה למצרים ירדן וסוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יישר כח לציונים החדשים
תמיר ק.,
ארץ האבות,
05/06/05 08:00
|
אוהב אותם הרבה ומעריך מאוד את מה שאתם עושים למען עם ישראל ומדינת ישראל.לעצור את הדיקטטור המושחת,שמבין רק כח.להחזיר את המדינה לעם.הצרה היא שאין אלטרנטיבה ה''עבודה'' זאת עבודה בעיניים וכל השאר סתם טפילים,מעולם לא בחרתי וגם לא אבחר.אני בוחר רק במשיח.תודה ויום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ורואים כמה הוא עוזר ומגיע...
ל"ת
ישי,
05/06/05 08:56
|
|
 |
3.
אלה סיקריקים אמיתיים יהרסו הכל
הלאה הסיקריקים,
להוקיעם,
05/06/05 07:43
|
צריך לטפל בהם ביד קשה מאוד ולא להתחשב בשום דבר ההתנהגות שלהם הדיבורים שלהם מזכירים לנו את הסיקריקים מימי הבית השני שנחרב. אל תתנו להם להרוס את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה? לא מסכימה איתך.
אלון,
05/06/05 08:04
|
זאת דרך שאינה פוגעת בשום חף מפשע. סה''כ נעלו דלתות. מי שפושע נגד עמו, שיקח בחשבון שזה לא יעבור לו חלק. אם הפשע הזה שנקרא התנתקות היה הולך בשתיקה- כדאי היה לנו להסתכל על עצמנו טוב טוב במראה ולשאול האם אנחנו עד כדי כך עדר שהולך אחר הדיקטטורה בעיניים עצומות ונותן יד לפשעי עקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לחזור במהרה לגבולות 67
ל"ת
נמאס מהם,
05/06/05 07:36
|
|
 |
יהודים לים
ל"ת
הוגן,
05/06/05 08:40
|
|
 |
67? ומה עם 48? צבוע.....
ל"ת
גלעד,
ארה''ב,
05/06/05 08:33
|
|
 |
1.
זאת רק ההתחלה!!!!
ל"ת
המתנחל,
05/06/05 07:36
|
|
 |
go pack yourself
ל"ת
erez,
05/06/05 10:24
|
|