 |
21.
המערכת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/06/05 12:27
|
החברתיתבארץ איבדה כל דבר שקשור במצפון וטוהר כפיים ונהול תקין המדינה כולה מושחטת מהקטן ועד הגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
דיי!!! לליכוד המושחת!!!
ירון,
תל אביב,
05/06/05 23:10
|
אני מצפה כול כך שבבחירות הקרבות
נעיף את שלטון הליכוד לאופוזציה - המקום הראוי למוחשחתים האלו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אין מערכת בעולם אשר מענישה פעמ
אבידן אברהן,
יבנה,
05/06/05 14:47
|
לא ידוע לי על מערכת משפטית בעולם אשר מענישה את האדם פעמיים, לכל יפה הנפש כמו התנועה לאיכות השלטון , למה לא עשו מה סיפור של עמותות ברק ,פרשת יצחק הרצוג לא היגישו בג''ץ על מינויו לכל התפקידים ממלכתיים .למה לא עושים כלום על זיופים ושחיתיות במפלגת עבודה , ושינוי יחד , כל התביעותכם הם מגמתיים ולא בתום לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון!!
אלון,
05/06/05 15:36
|
כאשר איגוד מקצועי מעניש. יכולה וצריכה גם מערכת המשפט לתת דעתה להיבט הפלילי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה גורלובסקי עשה בשביל מדינה?
הדרומי,
05/06/05 14:43
|
מאיפה צץ ''נבחר הציבור'' הזה בכלל? גאוני מרכז הליכוד הכניסו אותו לכנסת שהיא בשלשה מספרים גדולה עליוץ והמסכן רק ''טעה'' בהצבעה כפולה. ואח''כ המסכן הביא ''בטעות'' סיגריות מעל המותר מחו''לץ יש כאן שיטה והיא מייצגת נאמנה את שולחיו האמיתתים: לא את כלל הציבור אלא את המושחתים של מרכז הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למה שיסירו את חסינותו?
יעקב,
ת''א,
05/06/05 14:38
|
של החיזיר הזה? הרי כולם עברינים שם ,או לשעבר או עכשוים.ובין גנבים יש קודים של כיסוי התחת אחד לשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד לתנועה לאיכות השלטון!
ל"ת
נועה,
05/06/05 14:14
|
|
 |
התנועה לשילטון השמאל
השם המדויק,
05/06/05 17:41
|
|
 |
15.
הגיע הזמן שחברי כנסת יתביישו
ימין,
ארץ ישראל,
05/06/05 14:03
|
בגלל השחיתויות האלו, ההצבעות הכפולות, השוחד והקומבינות לא מצליחים להתעסק פה עם מה שבאמת חשוב. אני לא מצליח להבין את המגיבים פה שאוטומטית מתנגחים בבג''ץ - הרי לא מדובר במקרה ''דוגמה'', מדובר בחבר כנסת שפשוט צפצף על החוק. יתכבד חבר הכנסת המכובד, ויטהר את שמו בבית המשפט כמו כל אזרח מהרחוב.
להזכירכם, בעקבות הפרשה ההיא הותקנה בכנסת מערכת למניעת זיופי הצבעות בעלות של מליוני שקלים, וכל זאת רק משום שחברי הכנסת שלנו לא מסוגלים לשמור על החוקים שהם עצמם חוקקו. חבורת דגנרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה בית המשפט לא מוריד חסינות?
מיכל,
05/06/05 13:17
|
למה נותנים לחברי הכנסת לקבוע בעצמם? הרי רוב הסיכויים שהם ישמרו על התחת של העמיתים שלהם, כדי שכשיגיע היום, גם להם לא יורידו את החסינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה החוק. עדיין בג''צ לא קובע את
אלון,
05/06/05 15:38
|
|
 |
13.
לכל מצביעי ''ליכוד''
זיו,
05/06/05 13:12
|
ככה הצבעתם? מגיע לכם!
(ולאלה שבכלל מרוצים מזה שמישהו שרימה אותם מתחמק מעונש בחסות ועדת הכנסת, אתם בכלל עוד תראו כמה זה יהיה ''טוב'' לכם, כשהליכוד ומקורביו ישאבו מכם את כספכם, ילדיכם, עבודתכם, את הסיכוי האחרון שלכם לחיים נורמליים פה, ויוציאו אלפי אנשים רעבים וכעוסים להפגנות בכל המדינה)
החיים על החרב, בחרבח יפולו. תזכרו את זה, זה נכון גם לגבי שחיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף להצביע ליכוד ולחיות
מיקי,
05/06/05 16:42
|
מאשר להצביע עבודה ולמות. וחוצמזה עם כמה שהליכוד מושחת (והוא אכן מושחת), העבודה יכולה ללמד את הליכוד שחיתות מה היא. המזל של העבודה הוא שהיא מיעוט והיא ממש לא מעניינת אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבענו ליכוד,לא הצבענו ל בג''ץ
דוד,
05/06/05 13:28
|
את הליכוד תמיד נוכל להוריד מהשלטון,את בג''ץ לא נוכל,דיקטטורה שיפוטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
די כבר,
05/06/05 13:02
|
מהגוף ששמו הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,יודעים שאתם מקבלים 3000 יורו בחודש מהאיחוד האירופי להגיב פה,אז מספיק לעשות עלינו רושם כאלו אתם חלק גדול מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה, הם ערבים בשכר הרשות
ל"ת
ואני אדיוט מטעם,
עצמי,
05/06/05 13:13
|
|
 |
11.
The bins counters
ב.ק.,
05/06/05 12:16
|
מספיק עם גורלובסקי. הגיע הזמן לקרוא לסדר שופטים ששחררו רוצחים, נערים עבריינים, בעלים אלימים, גונבי מכוניות ופושעים אחרים. הרי גם אם גורלובסקי יישפט ויורשע, הוא יקבל שבועיים מאסר על תנאי בעבודות שירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הא בהא לא טליה
ל"ת
אלון,
05/06/05 12:37
|
|
 |
10.
תיק גורלופסקי חוזר לבג''ץ
גיורא,
ת''א,
05/06/05 12:15
|
הפכנו למדינה אפריקאית מובהקת,למשל כמו אוגנדה! הכנסת הפכה לבית בטוח לפושעים. אוי לבושה! הריקבון עולה על גדותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לכל המתלהמים נגד הבג''ץ
אלי,
05/06/05 11:42
|
ישראל היא מדינת חוק. את החוק מחוקקת הכנסת. על פי החוק (אשר חוקקה הכנסת) בסמכות ועדת הכנסת לא לאשר הסרת החסינות של חבר כנסת, רק ואך ורק אם הם הגיעו למסקנה שהיועץ המשפטי רודף את הח''כ המדובר. מאחר וזה לא מה שהסיקה הועדה ועדיין ביטלה את הסרת החסינות, זוהי החלטה שלא בסמכותה ומנוגדת לחוק. בג''ץ אחראי מתוקף החוק להחליט במקרים כאלה ואין לו בררה אלא לבטל את החלטת הועדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק! אבל אני מפחד שבג''צ ירתע
אלון,
05/06/05 12:36
|
מפני המתלהמים ולא יבצע את תפקידו. בדיוק כמו כל הרשויות במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מצטער, זה לא המקרה, רדו מזה
אפללו השלישי,
05/06/05 11:41
|
אני שונא, מתעב, בזזז, מכיא, מכל הפוליטיקאים האלה, באותה מידה אני בזז, מתעב ומכיא מכנופית בית המשפט שדרדרה אותנו עד כאן.
אבל גורולובסקי הזה, ומקרה ההצבעה, אין להם דבר עם שחיתות, טעה, היטעה, בוזה והושפל, זאת בעיה פנימית של הכנסת. אין בה לבין בג''ץ דבר.
בג''ץ משחק על האגו מניאה שלו.
אל תתנו לו את התענוג הזה, הם הם בראש סולם המושחתים. ארבל, זוכרים, איך מותה בחושך, זוכרים ?
אגודה למען האיכות, אתם רוכבים על הסוס הלא נכון. יש המוןמושחתים בחוץ שצריף לעקור משורש. זה לא המקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול
אלון,
05/06/05 12:34
|
זוהי השחיתות בהתגלמותה. זה בפירוש לא ענין פנימי של הכנסת. אבל הכי חשוב שהכנסת קבעה שיש רק אינסטנסיה אחת שאמורה לקבוע האם זהו ענין פנימי או ענין לבית המשפט וזהו היועץ המשפטי לממשלה . חברי הועדה הנכבדים לא יכולים לשנות את החלטתו ללא סיבה סבירה וזוהיא בדיוק מה שצריך לקבוע בג''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נבחר ציבור שווה 10 שופטים
שלא נבחרו,
05/06/05 11:38
|
כי אותו נוכל לבחור שוב או להדיח,את השופטים לעולם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון נתן להדיח. אבל יותר חש
אלון,
05/06/05 12:29
|
הכנסת יכולה לקבל חוק שמשנה או מבטל את צורת עבודתו של בג''צ. למה הם לא משנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובג''ץ יכול לפסול כל חוק
ל"ת
alex,
05/06/05 14:33
|
|
 |
השופט ברק הרס לנו את המדינה!
דיקטטור נאור,
05/06/05 13:00
|
במדינת ישראל יש רק פולטיקאי אחד שמוכן להתמודד עם עריצות השופט ברק,אביגדור ליברמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבל לא הבנתי למה אתה חושב
אלון,
05/06/05 15:22
|
|
 |
6.
אבל חסינותו בתוקף,מותר לו הכל
גונן שגב,
05/06/05 11:26
|
לי פשוט פג התוקף,לא שמתי לב, אחרת היו מגבים אותי בכנסת והיתי היום עדיין שר.
אין חוק לח''כ-מותר הכל אין חוק לח''כ-מותר הכל אין חוק לח''כ-מותר הכל אין חוק לח''כ-מותר הכל אין חוק לח''כ-מותר הכל אין חוק לח''כ-מותר הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
צאו לרחובות
דותן,
חיפה,
05/06/05 11:23
|
הצטרפו אלינו למשמרות השחיתות תראו להם שנמאס מהקומבינות והמשחקים בכספי הציבור
אנחנו שם, ומחכים לכם www.gohome.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לנו אימון בבג''ץ
ל"ת
ואמרו,
05/06/05 12:53
|
|
 |
4.
מה עם איומי עתונאים על הרמטכ''ל
עמי,
נס ציונה,
05/06/05 11:21
|
מתי התנועה לאיכות השלטון תטפל בעיתונאי המאיים על הרמטכ''ל ? בגורלובסקי קל מאד לטפל. נראה אתכם מטפלים באמיר אורן מעיתון ''הארץ'' - העתון לעיתונאים מאיימים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שלוחה של השמאל בדיוק כמו
מיקי,
05/06/05 16:36
|
|
 |
העיתונאי הכחיש. את הרמטכ''ל טרם
אלון,
05/06/05 12:25
|
|
 |
3.
לא יתכן שקליקה של דוקטורים
אזרח עצבני,
תל אביב,
05/06/05 11:18
|
(או כאלו שמנסות להציג את עצמן בתור בעלות תואר שני שאין להן, אבל יש להן קשרים מצויינים עם דורית בייניש) ינהלו את המדינה במקום נבחרי הציבור.
אם מתחשק למי מהשופטים הנכבדים לחוקק חוקים ירד נא מכסאו הרם ויתמודד בלי פרוטקציה על מקום בכנסת. אבל משום מה זה לא קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא מחוקקים חוקים
אלון,
05/06/05 12:24
|
|
 |
וזו בדיוק הבעיה
מיקי,
05/06/05 16:35
|
את החוקים לא צריך לפרש. החוק הוא שלם ויבש, ואינו ניתן ל''פירוש''. מי שמוצא לנכון לפרש את החוק, מן הראוי שיוותר על מקצועו בעריכת הדין או השיפוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי עכשיו אתה מדבר שטויות
אלון,
05/06/05 18:47
|
קודם כל החוק לא נכתב ע''י אלוהים ותמיד צריך להתאימו למצב עליו המחוקק לא חשב וחוץ מזה אם ככה לא צריך שופטים. אבל הכי חשוב לך תלמד משפטים זהו בדיוק תפקידו של הבג''צ אחרת למה התעורר הצורך להקים גוף כזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לח''כ אל תתנו יד לשחיטות.
רון,
חיפה,
05/06/05 11:17
|
|
 |
כן בטח..
דלעת,
05/06/05 12:37
|
|
 |
את מי לדעתך הם שוחטים?
אלון,
05/06/05 12:21
|
|
 |
1.
העם יקבע,לא השופט ברק הדיקטטור
לא לבג''ץ,
05/06/05 11:05
|
תמיד אני יעדיף נבחרי ציבור על דיקטטורה שיפוטית שמאלנית לא נבחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות אבל ברק עושה את
אלון,
05/06/05 12:20
|
עבודתו לפי חוק. להזכירך לפי חוק כל החלטה שנובעת מרשות שפועלת לפי חוק מדינה כפופה לביקורת בג''צ. ז''א האם ההחלטה שאותה רשות קבלה סבירה או לא בהתאם לחוקי המדינה ולא לפי דעתו של ברק או כל שופט אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא שברק משתמש בחוק באופ
מיקי,
05/06/05 16:33
|
באופן פוליטי. ביום בו ברק יקבל על עצמו את הרעיון שחוק הוא חוק, ואינו קשור לתפיסה פוליטית, אז לטענותיך יהיה טעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך פוליטי? מה עושה את ההחלטות
אלון,
05/06/05 18:43
|
|