 |
89.
ערבים , הפסיקו לאיים עלינו.
קורנליוס,
06/06/05 10:56
|
לא נבהלים מכם , למעט כמה חלושי דעת מהשמאל. אל תטעו לחשוב שאנחנו נבהלים. אם אין לכם אינטרס בדו-קיום , אל תעשו לנו טובות. יהיה נוח , נעים ואיכותי יותר בלעדיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ברוך שפטרנו מחד''ש ומבל''ד
בוריס,
חיפה,
05/06/05 20:55
|
אני תמיד הרגשתי בושה נוראית מזה שבמועצת עירי יושבים קומוניסטים. מי שגדל במדינה קומוניסטית יודע שקומוניסטים הם בעצם אותם פשיסטים למרות הדמגוגיה הצדקנית שלהם. קומוניסטים רצחו הרבה יותר אנשים מאשר כל תנועה פוליטית אחרת. מנהיגים קומוניסטיים כמו סטלין, מאו, פול פוט, קים איר סן ודומיו לא שונים בהרבה מהיטלר. ההבדל הוא רק בזה שנאצים רוצחים אנשים לפי שייכות ללאום מסוים והקומוניסטים רוצחים לפי שייכות למעמד מסוים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לערבים פה-כנסו ותבינו!
ד''ר גל,
05/06/05 20:53
|
זמנכם על האדמה שלנו שאול.אתם אורחים זמניים ויותר מזה אורחים מאוד לא רצויים.כל מדינה שאליה הגעתם-הבאתם איתכם פשע,אלימות ובורות.זה הדבר היחיד שאתם יודעים ליצור.ערבייה גאה-עוד מעט לא תיהיה לך תל אביב ולא סושי ולא נעליים.את תחזרי לשים אבולאלה על הראש שלך ולסתום את הפה.זה שכרגע יש לכם זכויות-זה בגלל ממשלה צבועה-אבל לך אני אומר שאתם ממש מתחילים לעלות לעם היהודי בציון על העצבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dr gal I feel sorry for u
ל"ת
homeless,
usa,
07/06/05 16:16
|
|
 |
86.
חבל שבזבזו אנרגיה
ארז,
05/06/05 20:17
|
חבל שבזבזו כ''כ הרבה אנרגיה - נותנים למתבצרים אולטימטום: ''עד לשעה זו וזו אתם יוצאים מהבית''. לא יצאו - עולים על הבית עם בולדוזר, ונגמר הסיפור.
הגיע הזמן שהערבים יבינו שהם רק אורחים פה, וכדאי שיתנהגו יפה. זו אינה ארצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
Co-existance in Haifa
Dany,
05/06/05 18:09
|
In North America nobody builds even an addition to a house without a PERMIT, let alone a whole house. No one even thinks to start without an APPROVED permit. &, it does not matter who you are. BANANA country ?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
די עם הפרובוקציות של ח''כים ערב
חיפאית,
יים,
05/06/05 18:07
|
נמאס כבר מהפרובוקציות של חברי הכנסת הערביים שמנצלים כל הזדמנות הכי קטנה כדי ללבות יצרים. מעניין כמה הם עוזרים לאנשים פרטיים בענינים שאינם מגיעים לתקשורת. ובכלל, לא ברור לי מה הקשר בין הריסת הבית לבין התמוטטות דו הקיום. לא שמענו דברים כאלה כאשר למשל נתפס תושב חליסה שסייע בהוצאה לפועל של אחד הפיגועים הקשים בחיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
עדיף ששלטון החוק לא יקרוס
גרשון,
05/06/05 17:19
|
|
 |
82.
סוף כל סוף יהב עושה משהו
ירון,
05/06/05 16:57
|
רק חבל שביזבז כ''כ הרבה אנרגיה על שטות כזו העיר מתדרדרת שכונת הדר נראית כמו קהיר ביום גרוע במיוחד וצעירים עוזבים בצדק את העיר אבל למה ניתן כבר לצפות כשנבחר מנכ''ל המזייף תואר (כאילו שאף אחד לא ידע(: ) ומראש עיר שחכה לבטח לא ממעלותיו חבל שעיר כ''כ יפה מתבזבזת ע''י אנשים לא ראויים שעושים שטויות במקום להשקיע במקום הנכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לכו לעזה
טל,
05/06/05 16:48
|
עם כל התמיכה שלהם במדינה פלסטינאית שילכו לשם ושם יבנו את ביתם זאת לא גזענות הם הרי עשו כזה בלגן באיטפדה התקיפו אותינו מכאן לכו לעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור אתה
ערבייה גאה,
תלאביב,
05/06/05 17:17
|
תחזור לפולין גרמניה תימן מרוקו עירק רוסיה וכל המקומות שבאתם מהם .... נחמד נכון ??? זה בדיוק מה שאמרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי לך ללכת לעזה
יהודיה גאה,
מחיפה,
06/06/05 11:37
|
אין לך מה לעשות פה אתם ממורמרים הכל מגיע לכם לא משרתים בצבא כדאי לך ללכת ללבנון מצרים ירדן אירן עיראק והרשימה עוד ארוכה לנו יש מדינה אחת לכם יש הרבה כדאי לך נראה אותכם שם לא תפתחי את הפה שם תעריכי את מה שיש לך פה. שם אין ביטוח לאומי אבטלה קיצבת ילדים וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה את כ''כ גאה?
אברהים אל אוול,
05/06/05 18:15
|
שאת בת לדת הרצחנית בתבל, קללת האנושות?
עם ישראל היה פה הרבה לפני סבא של מוחמד, אנחנו נזכיר לך אם שכחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערביה-מוצאך מערב
יהודה,
05/06/05 17:42
|
|
 |
לא זו אדמה מוסלמית וכך תישאר
ערבי ג'אה,
ג'ת במשולש,
09/07/05 03:31
|
מי בא בסוף עוזב מוקדם... תשאיר את זה בראש באתם באוניות תחזרו לאירופה בקונטנרים.. לאיטלקים ולגרמנים שיעשו לכם עוד יום שואה...
אני גר בג'ת במשולש מי שמעוניין לקבל מקות שיבוא נראה אותכם גברים לא מאחורי המסכים יא קללת התבל חחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
איפה זה? ושאלה...
עמרי,
חיפה,
05/06/05 16:48
|
|
 |
אחי כך זה.. וכך זה יישאר
אבן פלסטין,
09/07/05 03:34
|
כל המידיה הזאת שלהם איך היא תבוא ותטרח לדאוג לך?? תדאג לעצמך ותהיה קצת מתוסכל ..ותעזוב אותך כל מה שהם עושים הוא לשווא בסוף הם יעזבו אין להם לאן לברוח.. הם נחנקים פה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הדו-קיום כקרדום לחפור בו
מריוס,
05/06/05 16:44
|
המשפחה עברה על החוק, כל הערכאות המשפטיות קיבלו את עמדת העירייה, ולמרות זאת העירייה מואשמת בגזענות.
אי אפשר להתחבא מאחורי התירוץ של גזענות בכל פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אין דו קיום. זאת מילה ריקה.
בורסקאי,
05/06/05 16:40
|
ערבים מפרי חוק - נהנים מ''הבנה'' כשיהודים משלמים את המחיר. נמאס כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
גזענות .......
כרמל,
הכרמל,
05/06/05 16:34
|
היהודים אומרים שהם עם הספר ,אבל ולדאבוני ,גזן אחד זרק אבן בבאר ואלף שפוים לא יציאו ,הכתבה גזענית והכותב התכוון לזרוע שנאה ,יהודים תקראו את הכתבה בבקשה.אין קשר בין הכותרת לכתבה ,מה אסור להזדהות עם הכאב של אחירים?יהודים מותר להם לשרוף,להרוג ,להבקיע אדמות וכדו'' יהודים אתם לא לומדים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הבקיע לאמא שלך ?
ברעום,
06/06/05 08:49
|
|
 |
DEMOCRACY NOT ANARCHY
ALON,
05/06/05 17:27
|
UNDER A DEMOCRACY THESE IS LAW AND ORDER. WHEN YOU BUILD ILLEGAL WITH OUT THE PROPER PAPER WORK APROVALS AND ON LAND THAT DOES NOT BELONG TO YOU THE BUILDING IS CODEMED AND DESATROYED. SICK AND TIREWD OF ARABS SCREAMING RACISM =WHEN IN THEIR MUSQUES THEY CALL FOR THE MURDER OF JEWS EVERY WEEKEND. KAHANE WAS RIGHT. TRANSFER NOW.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
יונה יהב - התפטר
הצבעתי בעדך,
לא עוד!,
05/06/05 16:30
|
אתה לא ראוי לעמוד בראש עיר. אתה עורך דין קטן ועלוב.
חיסלת את שרידי הסיכוי לכונן בחיפה חיים בצותא ובכבוד הדדי של יהודים ופלסטינים.
איש נקלה. חדל אישים גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור לפלשטין
shishke,
Haifa,
05/06/05 19:49
|
אם אתה גר בחיפה שהיא במדינת ישראל ואתה מגדיר את עצמך פלשטינאי אז אולי מוטב שתסתלק מפה חזרה לפלשתין שמעתי שיש אחלה וילות ברמאאלה... נו אז מתי אתה עובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONE LITTLE THING CALLED LAW
ALON,
05/06/05 17:26
|
WHEN PEOPLE BUILD ILLEGALY WITH OUT APROVAL AND THE PAPER WORK, WHEN THEY STEAL LANDS THAT DO NOT BELONG TO THEM, THE HOUSE IS DESTROYED. IT HAPPENS IN EVERY NORMAL COUNTRY. IT IS ABOUT TIME THESE PRIMITIVE ARABS ABIDE BY THE LAW. ISARAEL IS A DEMOCRACY NOT ANARCHY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Israel is an anarchi
homeless,
usa,
06/06/05 01:34
|
not a normal country so please do not place Israel with the rest of the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Law?
Jew?,
Haifa,
05/06/05 19:10
|
What Law? The law that ALWAYS disriminates againsts non-Jews?
Can an Arab get a building permit? Anywhere in Israel?
Start openning your eyes, or perhaps admit that you approve of this APRTHEID STATE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YES THEY CAN
alon,
05/06/05 19:46
|
AND I KNOW MANY THAT GOT BUILDING PERMITS. THE PROBLEM IS THAT MANY ARABS FOR DIFFERENT REASONS EITHER THE REFUSAL TO RECOGNISE ISRAEL AS A SOVERIGN STATE, FOR THE DISLIKE OF PAYING TAXES, OR JUST FOR BEING FOND OF THIEVERY, TRY TO BREAK THE LAW AT EVERY OPPORTUNITY, AND WHEN THEY ARE PUNISHED FOR IT THE FIRST THING THAT COMES OUT OF THEIR MOUTHS IS RACISM. STOP FALLING FOR THAT IDIOTIC PROPOGANDA. ISRAEL IS A JEWISH STATE, A ZIONIST STATE, AND A DEMOCRACY. SHOW ME ANOTHER STATE THAT AN ARAB MINISTER OR ANY OTHER MINISTER FOR THAT FACT CAN MEET WITH TERROR GROUPS AND ENCOURAGE THEM TO ATTACK CITIZENS OF THAT STATE, AS BASHRA DID A FEW DAYS AGO IN HIS MEETING WITH HAMAS LEADERS CALLING ISRAEL THE ZIONIST AND THE ISRAELI ENEMY? SO KEEP THE APPARTAID CARP TO YOUR SELF.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
alon you wrong
homeless,
usa,
06/06/05 01:44
|
If Israel is a democracy is only based on the fact that the jews depopulated major Palestinians cities such as Lod and Ramla ( hapinouy shell Lod va Ramla ) just to mantion few and turn a majority over night so what kind of a democarcy founded on ethnic clansing you try to be proud of your argument does not hold water I shell remind you who really beleaved in tru democracy try abaraham avinou who purchased a lot to burry his wife sara did not depopulate a city although God was on his side sorry alon but you got a lost case
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
עם כל הכבוד הם פורעי חוק
חיים,
חדרה,
05/06/05 16:09
|
ממש לא משנה מה המוצא של פורע החוק ואם אתה מיעוט אז גם קל לך לטעון על אפלייה אולם עם כל הכבוד בנתיים יש חוק במדינה שלנו והוא נכון כלפי כל האזרחים בה . ויתור במקרה הזה ייתן אור ירוק לכל שאר הפורעים ערבים ויהודים שאפשר לצפצף על החוק . נכון מאד פעלה העיריה . ישר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
הגיע הזמן שהערבים יכבדו את חוק
אריה,
05/06/05 16:02
|
ובכלל חברי הכנסת הערבים במקום להיות לדוגמא של כיבוד החוק הם מארגנים רק הפגנות אלימות שמטרתן לעורר הסתה ואי שקט והגיע הזמן לחשוב היטב על מעמדו של חבר כנסת ולהרשיעו באים הוא חותר לאלימות ונגד חוקי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
ועכשיו לשחרר את הגליל מערבים
ל"ת
דני,
05/06/05 15:56
|
|
 |
72.
הדו קיום כאיום
פלי,
05/06/05 15:49
|
לצערי המנהיגות הערבית מתנה את ה ''דו קיום'' באי קיום חוקי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אין שלום עם ערבים
יצחק.ר,
מילנו,
05/06/05 15:47
|
|
 |
70.
תפסיקו להתבכיין
אבי,
חיפה,
05/06/05 15:47
|
גם ליהודים הורסים בתים , הערבים מנצלים את המצב עוברים כל חוק כאילו להם מותר הכל, די מםפיק תתחילו לשמור על חוקי המדינה .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אוף, כותרת עם הגזמה מיותרת
חיפאית,
05/06/05 15:45
|
שום דבר לא התנפץ ולא יתנפץ בעיר חיפה לא כתוצאה ממה שקרה היום ולא מכלום אנו חזקים ומלוכדים ושהקנאים יוכלו את הלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
צביעות ערבית
יליד חיפה,
חיפה,
05/06/05 15:43
|
דו קיום קיים רק אם הוא פוגע ביהודים אם פוגעים בערבים -פתאום ממש פתאום אין דו קיום מעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בושה וחרפה שיש חכים כאלה
shishke,
Haifa,
05/06/05 15:41
|
מעניין מאוד שאחרי שכל הערכאות המשפטיות פסקו לטובת עריית חיפה... קמים כמה חכים שאמורים ליצג את החוק במדינה דמוקרטית ופשוט מתנגדים אליו וגרוע מזה מפריעים לעבודות המשטרה. מעניין מה הם יגידו על החכים מהימין שינסו לעזור למתנחלים וינסו להפריע לעבודת המשטרה ביו''ש בשעת הפינוי בקיצור איך שמעריב צועק כבר שבועיים... איפה הבושה ? האם אלו הנציגים שלנו בבית הנבחרים? האם אלו האנשים שאמורים לייצג ולקבוע את החוק במדינה ? אני מתבייש שאנשים אלו יושבים בכנסת... כנראה שעדיף שדמוקרטיה לא תיהיה פה כי גם כחה הם לא יודעים לכבד את הזכויות שנותנים להם(בכל זאת היה הליך משפטי של 5!!! שנים) בקיצור איפה היעוץ המשפטי לממשלה-אנשים כאלה יש להעמיד לדין! ולא לתת להם לקבוע את הדין במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
דנה,
ישראל,
05/06/05 17:35
|
|
 |
66.
מחרחרי מלחמה- דו קיום בחיפה
פוליטיקאים זבל,
חיפה,
05/06/05 15:37
|
אם אנשים עברו על החוק מגיע להם פרס? בית משפט קבע שיש להרוס את הבית שנבנה ללא רישיון. גם בכרמל, אצל יהודים, הוציאו צו הריסה בגלל בניה בלתי חוקית והרסו את הבית. ההריסה בוצעה תוך פחות משנתיים מגילוי הבניה הבלתי חוקית(ולא אחרי חמש שנים- כפי שנהגו בסלחנות וברגישות בדיירים הערבים למרות שזלזלו בבית המשפט) !!! והיהודי חוייב גם לשלם עבור ההריסה. מה הקשר בין ביצוע החוק לבין פגיעה בדו קיום ? ישראל הינה דמוקרטיה ועל הדמוקרטיה מגן שלטון החוק. בגלל פוליטיקאים ועיתונות רדודים , המחפשים את הרייטינג ואת הקיצוניות, ייהרס הדו-קיום. אם לא מוצא חן בעיניך כאן, נסה בגדה המערבית- שם יש דמוקרטיה ויש דו-קיום מאוד נאור בין החמאס לאש''פ. עוף מכאן לגדה המערבית ולעזה, יחד עם חבריך הפוליטיקאים הן מהימין והן מהשמאל הרוקדים על הדם וחוששים להישאר בלי עבודה אם ''חס וחלילה'' יסתיים הסכסוך המטופש הזה. תנו לנו לחיות בצוותא באופן חוקי ודמוקרטי, , בשקט בחיפה, יהודים, ערבים נוצרים ומוסלמים, מהכרמל, מהדר, מוואדי ניסנס , מכבביר מעין הים ומכל חלקי העיר וללא פוליטיקאים מחרחרי מלחמה המתיימרים ''להגן על הערבים הדפוקים'', מבלי שאיש ביקש זאת מהם. מספיק קשה כאן בלי ההצתות הדימיוניות האלה והזלזול בחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לגרש ערבים אסור?!
ל"ת
נעמי,
05/06/05 15:35
|
|
 |
כנראה שרק יהודים מותר בדמוקרטי
ל"ת
shishke,
Haifa,
05/06/05 16:20
|
|
 |
64.
הח''כ הערבים = גייס חמישי
moshe,
05/06/05 15:31
|
הח''כ הערבים = גייס חמישי - הם פועלים ומתערבים בכל מקום, שאפשר לפגוע במדינה מבחינה חוקית כמו האירוע בחיפה, וכן מבחינה מדינית, בכנסת, וכן, כאשר הם יוצאים לביקורים בחו''ל באירופה ובמדינות ערב. לכן יש להיזהר מהם ולהישמר מהם, בכל נושא ועיניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתב גזען שמסית לאלימות
רציני,
הכרמל,
05/06/05 16:35
|
אין שום קשר בין הכותרת למה שנאמר בכתבה ,דבר שמחייב בדיקה לעומק על הכוונות של הכותב ,לאחר מכן להעמיד להמידו לדין......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי המיד לך ? אמא שלך ?
ל"ת
ברעום,
06/06/05 08:50
|
|
 |
63.
חוק אחד לכולם.
דני ב.,
השרון,
05/06/05 15:29
|
כל השנאה מתפרצת החוצה בבת אחת. דווקא רוב התגובות הגזעניות והמחליאות הן של יהודים דווקא. לא חשוב מי כאן צודק אך זהו עוד שלב בירידה אל התהום שאין חזרה ממנה. התגובות הן הפרצוף האלים של החברה החולה שלנו. בחברה בריאה היו כולם מתבקשים לכבד את החוק ללא הבדל דת גזע ומין. לא ראיתי את אותה הנחישות ואותו הכוח מופעל כלפי הנבלים הכתומים חוסמי הכבישים, בוני המאחזים הלא חוקיים, משבשי החיים ומדביקי המנעולים. כמה כוח הופעל עליהם? ראיתם שם כדור גומי , גז מדמיע אלות וכו'? קדחת. לכם התומכים בהקשחת החוק כלפי צד אחד - הצד הערבי וכיפופו בקריצת עיין כלפי היהודים בל תתפלאו אם הכל יבוא לכם כחיתול מסריח בפרצופכם . כבר היום רואים את פרי הבאושים הזה כאשר הביטחון האישי מופקר ולא בגלל הערבים דווקא אלא בגלל גל האלימות אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני , אתה החיתול בפרצופנו.
ברעום,
06/06/05 08:52
|
|
 |
הם לא איימו להצית שוטרים
יריב,
05/06/05 17:21
|
|
 |
הם לא איימו....
דני ב.,
05/06/05 17:48
|
רק שברו רגל לקצין צה''ל. פינצ'רו גלגלים והמחמאה ''נאצים'' לא יצאה מהפה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא דו קיום ולא בטיח....
אזרח מפוכח,
ארכיון המדינ,
05/06/05 15:27
|
אנו חיים בתוך מיליארד ערבים שרוצים לחסל אותנו רובם מסביב וחלקם הקטן מבפנים די לשמוע את טיבי מחול דהמשה בישרה זחלקה ואחרים כדי להבין את זה . ואנו נותנים להם לממש את חלומם בעזרת המשטר הדמוקראטי שלנו בעזרת יפי נפש שמאלניים שלנו ולא מעט בזכות הבגץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כל הכבוד למשטרה
יהודי,
05/06/05 15:25
|
|
 |
..
ערביה גאה,
תל אביב,
05/06/05 17:20
|
|
 |
צוחק מי שצוחק אחרון.
ל"ת
גאה ערבי,
06/06/05 08:53
|
|
 |
60.
ברכה בגל''צ''איך אפשר לבקש רשיון
על בית שקיים,
לפני המדינה'',
05/06/05 15:11
|
ירדן לא קיימת הרבה יותר מישראל-הוא לא היה מעלה שם טיעון אנטגוניסי בסיסי כזה. כ''כ דלא ניידי ''יהודי'' מלפני המדינה כן מוסדר אבל ערבי לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אולי הדו קיום קרס עקב
יוסי,
05/06/05 15:09
|
הפיגועים באוטובוסים ובמסעדות? איזה מן דו קיום זה כשלערבים מותר לרצוח יהודים ולצפצף על חוקי המדינה היהודית ולממשל אין זכות לישם את החוקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מחזק ידי ראש העיר
חיפאי,
חיפה,
05/06/05 15:09
|
שהחליט להרוס בניה לא חוקית.אין כאן שום אפלייה .למיטב ידיעתי זה התחיל בהריסת מבנה לא חוקי של משפחת קקון שהיא משפחת פשע ידועה .מלחמתו כראש עיר בבנייה לא חוקית תביא לו את קולי בבחירות הבאות ואנסה לשכנע את מכרי לבחור בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לראש העיר
דניאל,
ת''א,
05/06/05 16:16
|
הפסידו בבתי המשפט מה עכשיו הם רוצים? רק ביד חזקה לפעול נגד מפירי החוק ולא לפחד מהדו קיום ערביי חיפה רוצים לחיות בשקט ואל להם לתת למסיתים חברי הכנסת לאיים על הדו קיום זה יהיה רק לרעתם החכמים ביניהם מבינים זאת ראש העיר המשך לפעול לפי החוק נגד עוד ערבים ויהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אף פעם לא היה דו קיום אמיתי
רון,
05/06/05 15:07
|
זה הכל מזוייף והשמאלנים משחקים אותה כאילו הכל בסדר זה עוד יתפוצץ לנו בפרצוף צריך להתכונן לאינתיפאדה הבאה של הערבים הישראלים זה רק ענין של זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
דו קיום?! SALAM FAADI!
Joe Anaaref,
IsraHell,
05/06/05 15:05
|
אין דו קיום בלי שכולם יקבלו את מרות החוק, אפילו ערבים. החבורה הזו עברה את כל בתי המשפט בארץ וכל שופט פסק שהם טועים. אז אם אני צריך לבחור בין ,דו קיום'' עלק לזה שהעיר שלי תאכוף את החוק על כולם, לא צריך דו קיום. כנראה שלמלה דו קיום במילון הערבי עברי יש ציור של קרציה ליד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
תרגיל שקוף בהסחת דעת
ניר,
05/06/05 15:04
|
מעניין שהמשטרה שיוצאת מגדרה לשחק חסמב''ה עם פושעי הכבישים מהימין יוצאת מגידרה להבעיר את השטח ולחזור לזמן השחור של אוקטובר 2000.
מדוע?
סדר היום והתקשורת ישכחו למשטרה את המחדלים והאלימות המשתוללת בכבישים וברחובות . הבערת השטח תהווה תירוץ לימין לא לבצע את ההתנתקות מהשטחים הכבושים שנגזלו בידי המתנחלים. ֿכל כך שקוף. כל כך כואב. כל כך גזעני. והכל בחסות יונה יהב יקיר הימין הקיצוני ובריוני משטרת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין לפחות לא עוקר עיניים
ל"ת
יוסי,
גושדן,
05/06/05 15:22
|
|
 |
54.
בית לא חוקי חייבים להרוס
שי,
05/06/05 15:03
|
הגיע הזמן שהח''כים הערביים יבינו שאנו חיים במדינת חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שטח כבוש
ישר ואמיתי,
חו'ל,
05/06/05 14:53
|
למי שלא יודע חיפה היא שטח פלשתיני כבוש אנחנו עם כובש ופושעי מלחמה מה יש לנו לחפש שם?! זה שטח כבוש של הפלשתינים ובואו נהיה הגיונים ונחזיר את המגיע להם!!! ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אז עצרו את עביר מדרוש מנהיג?
ל"ת
אני,
05/06/05 14:51
|
|
 |
51.
דו-קיום פירושו -עבירות ?
יאיר,
צפון,
05/06/05 14:50
|
דו-הקיום בעיני תרבות הערבים היא כי להם מותר לעבור על החוק והשלטון צריך לעצום עיניים . כפי הפתגם היפני -שריפה גדולה מתחילה מאש קטנה והם עושים הרבה שריפות תוך דמעות תנין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הגיע הזמן לעשות סדר
רון,
ראשון לציון,
05/06/05 14:49
|
כל הכבוד לנחישות של המשטרה וראש העיר. נמאס כבר לראות שהערבים עוברים על חוקי המדינה ומשתלטים על קרקעות מדינה בלי דין ובלי דיין, חבל שנחישות זו לא באה לידי ביטוי גם בגליל שם המצב חמור שבעתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חבל שלא היכו ופצעו את בשארה,
ברכה, וטיבי הם,
אש''ף.,
05/06/05 14:47
|
הם תומכים בקביעות באש''ף ובחמאס, בגללם נפצעו ונהרגו כבר הרבה יהודים.
הם פועלים נגד קיומנו, וממש ממש חבל , שרק גררו אותם בעדינות . אם היו נשברות להם הרגליים ונשבר להם האגן זה בהחלט היה מגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מה יש לנו לחפש בחיפה?
אאא,
05/06/05 14:41
|
|
 |
47.
להרוס את כל הבתים
אאא,
05/06/05 14:40
|
|
 |
46.
בוקר טוב יהודים תבינו פה
מני,
ת''א,
05/06/05 14:38
|
במדינת ישראל מעדיפים ערבים.
אם אתה בונה פרגולה בת''א מיד הורסים אותה, אבל עם הערבים ביפו לא מעיזים להתעסק.
תראו לי ערבי אחד במדינה שגר בדירה של 80 מ''ר בבניין עלוב של 10 קומות עם 40 דירות ו200 דיירים שעליה משלמים משכנתא כל החיים.
רק היהודים פריאריים גרים בכלובים של בטון עם מרפסת של 3 מ''ר.
הערבים לא יאה להם לגור בבניינים גבוהים כי הם רגילים לדונם לכל משפחה, וכך הם פשוט פולשים לאדמות, בונים מבנים מסוכנים ללא כל פיקוח, לא משלמים על האדמה, לא עושים תשתיות, לא משלמים אגרות בניה לא משלמים מיסים. ואז באים ומתבכיינים ב''מבט'' שיש ביוב ברחובות ושר הפנים וכל העיתונות השמאלניית מזדעזעים ומזרימים להם כסף של משלמי המיסים לבניית ביוב ומדרכות, וכך אנו מלמדים את הערבים להיות פורעי חוק כי כך מרוויחים.
וכדי להרוס בית אחד כזה מתוך אלפים צריך דיונים של שנים בבתי המשפט וגם גיוס חצי משטרה.
מדינת ישראל פשוט לא מסוגלת להתמודד איתם, מדינת ישראל בדרך למטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
גם לי הרסו בית
אבל ללא אלימות,
יודעים למה?,
05/06/05 14:38
|
אני יהודיה, ישראלית, והרסו לי בית ביפו לפני מספר שנים. לא היתה שם אלימות מכל סוג שהוא, יודעים למה? כי לא התבצרנו ולא התנגדנו, כי ידענו שהחוק לא לצידנו משום שהפרנו אותו. האם אנחנו צריכים גם לפנות לעיתונות ולבכות על הדו-קיום שנהרס ביפו? תפסיקו לבלבל ת'מוח! הרסו לכם כי בניתם לא חוקי, לא כי אתם ערבים! האלימות נבעה מההתנהגות שלכם, לא מעמדת המשטרה! אתם שוכחים שיש פה חוק ושהחוק חל על כל תושבי המדינה, יהודים כערבים, חילוניים כדתיים, מתנחלים או אחרים! די להסתתר מאחורי המסכנות הזו! אין שום לגיטימציה לבנות לא חוקי (למדתי זאת על בשרי, האמינו לי) ואין שום לגיטימציה להשתולל ולהתפרע, לגייס את העיתונות ואת חברי הכנסת! חוק זה חוק.לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לכבוש את אוניברסיטת חיפה
ל"ת
רוני,
חיפה,
05/06/05 14:37
|
|
 |
43.
כבר זמן רב שאני טוען שאנחנו
ישראלי כבוש,
ישראל הכבושה,
05/06/05 14:37
|
הישראלים כבושים בים של ערבים.הכיבוש הערבי בתוך הקו הירוק הולך ומתעצם.הביטו סביבכם ותראו את הכיבוש הערבי.כשאתם יוצאים לבלות בים, בקניון,בפארק או בכנרת אתם מגלים שוב ושוב את פני הכיבוש הערבי וכמה עצוב הוא שאנחנו הולכים וניגפים תחת עול הכיבוש הערבי. האם אתם יודעים שלכל הצבעה של החכ''ים הערבים בכנסת יש מחיר כלשהו, בכסף או בשווה כסף אחר?!הנה טיבי, המתעלף הסידרתי, אפילו מזכיר את הענין לראש עירית חיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ביד ברזל
קריאה ראשונה,
05/06/05 14:31
|
לקחת את הנושא הזה כפרויקט לאומי. שוד קרקעות במדינה דלת שטח כמו שלנו חייב ליהיות בראש סדר העדיפויות של רשויות האכיפה. ביד ברזל וללא פשרות ירגיעו את כל אלה המטפחים אשליות של השתלטות על קרקע ציבורית ובניה שלא כחוק. יש פה מאבק כח ובמאבק הזה לא בא בחשבון שהמדינה לא תיהיה זו שידה על העליונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יהודים, חיזרו הביתה !
אברהם,
הרי יהודה,
05/06/05 14:28
|
הם שם, אנחנו כאן ! יהודים, חיזרו הביתה, נאמץ אתכם בחום ! שלחנו אתכם, עכשיו תחזרו ! ניישב אתכם בקרוואנים ליד אופקים ! נזיל דמעה, מלח הארץ ! נהרוס / לא נהרוס את הבתים שלכם ! נשיג הפסקת אש בזמן הפינוי ! נפצה אתכם לפי ערך הבויד'ם ! תעזרו לנו למנוע מלחמת אחים ! בגללכם הערבים משתוללים !
זהו המקבץ להפעם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקורי !
ל"ת
יוני,
חדרה,
05/06/05 15:11
|
|
 |
40.
לחברי הכנסת הערבים !!!!
חיפאית,
05/06/05 14:14
|
ליבי ליבי עימכם...... כמה מסכנים אתם , אין חסינות , דורשים מכם להיות כפופים לחוק כמו כל אזרח. אבל פה קצת לא נוח לשמור חוק אז ישר אתם מקופחים. קשה קשה. אולי תעזבו????? די נמאסתם !!!!!! פרזיטים !!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
פלצנות של הערבים הדו קיום נהרס
תלת קיום,
05/06/05 14:12
|
לך ותראו מסעדה וכל המסעדות המזרחיות בעיר ותחנות הדלק של ערבים ומי בא לאכול שם הרוב יהודים את כל דוכני הירקות בשווקים של ערבים. ובכל הסופרים עשרות רופאים בבתי החולים בעיר ערבים ולא לדבר על אחיות בכל פינה בעיר תמצא משרד של עו''ד ערבי. מי קונה בשבתות בחניות בואדי יהודים רוב המוסכים בעיר של ערבים. אז מה הפלצנות על כך שהרסו בית ונגמר הדו קיום. שילכו למכור אטריות הסוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כל הכבוד לראש העיר
ל"ת
הל,
חיפה,
05/06/05 14:09
|
|
 |
37.
הגיע הזמן
דודו,
יבנה,
05/06/05 14:06
|
סוף סוף הגיע הזמן לכבד את החוק אים הערבים כולם מפחדים להתעסק איתם אתמול נסעתי בוואדי ערה ואני בטוח שאם יאכפו את החוק גם שם אז לפחות חצי מהבתים היו נהרסים כל הכבוד לראש העיר אל תוותר להם במיוחד וח''כים ערבים אתם באמת בושה למדינה שנותנת לכם חסינות אני בטוח שרוב הבכיינות שלכם זה על מנת לצבור כח במגזר הערבי הייתי שולל מכם את החסינות ושופט אתכם אם הייתם עושים את זה במדינה שלכם הייתם מזמן לא בחיים אז תתנחמו במכות שקיבלתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חוקים צריך לכבד
א,
05/06/05 14:05
|
מה הם רוצים לבנות איפה שהם רוצים וליזרוע פחד לציבור שלם?מה קרה חברי כנסת ערבים אין מספיק בעיות איתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לשלוח הח''כים הערביים לטוניס!!
ל"ת
יהודי,
05/06/05 14:04
|
|
 |
34.
איזה דו קיום היה כאן?
שרון,
בנימינה,
05/06/05 14:03
|
שערבים לא מקבלים באופן גורף אישורי בניה? שרק יהודים מקבלים אישורי בניה? ואחר כך מתלוננים שערבים לא מצייתים לחוק. לאיזה חוק. שאומר שאם הם רוצים לבנות בית הם צריכים לעזוב את הארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל דיבורים
אני,
05/06/05 15:25
|
הבעיה עם אנשים כמוך שהם מדברים מבלי שיבינו על מה עדיף לשתוק ולהראות חכם מאשר לכתב בליל של שטויות ולהתגלות כאידיוט מושלם תחשוב על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טענת האפליה הזאת צריכה להטען
אלון,
05/06/05 15:12
|
|
 |
צודק רק את היהודים באמת מגרשים
אייל,
חיפה,
05/06/05 14:37
|
לערבים עושים הצגה קטנה בתקשורת, בא טרקטור הורס בית אחד או שתיים מתוך עשרות אלפים שאינם חוקיים, ויום למחרת חוזרים לבנות אותם כאילו כלום. אבל את היהודים מתכננים להעלות כבולים על משאיות, להרוס את ביתם ולהשליך אותם ברחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tzodek 100%,,kul hakavod
ל"ת
alon,
US,
05/06/05 14:14
|
|
 |
צודק 100%...צריך להודות
ל"ת
ערבי,
עין סהלה,
05/06/05 14:24
|
|
 |
33.
הכל עניין של בורות
ערביה גאה,
תל אביב,
05/06/05 14:01
|
זה לא מפתיע מהלך כזה וזה מאוד צפוי ממדינה שעושה באופן סיסטמטי אפלייה ..וקחו כמה דוגמאות ... -כביש 6 -רוב הקרקעות של ערבים -כפרים שלמים שפונו במהלך 48 ולא מוכנים להכיר בזכויות התושבים שלהם ולא להחזיר אותם לכפריהם . -הפקעת אדמות וקרקעות של תושבים לבניית רחובות ולהעביר אותם לבעלות של המדינה . כל זה ואתם מתפלאים על מה התגובה ?? כי זאת אינה הפעם הראשונה !!! המדינה הכי גזענית שיש !!! אההה ודרך אגב אנחנו כאן ונישאר כאן בכל מקום ולא זזים גם לא בכוח !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזוזו . ועוד איך תזוזו....
אמין אל חוסייני,
06/06/05 12:44
|
|
 |
לא זזה לשום מקום
ערבייה גאה,
תל אביב,
05/06/05 17:30
|
מי שחשב שבכמה מילים מכוערות אני אשנה את דעתי אז הוא טעה .. ואני גרה בתל אביב ונהנית מחיי מצויין כי אני בן אדם מצליח ...וזה לא בזכותכם !!! ומי שסובל זה בעיקר אתם ואתם תמשיכו לסבול כל עוד אתם לא מבינים איזה פשעים אתם המדינה והצבא שלכם עושים כל יום מול כל יהודי שנהרג יש שלושה ערבים שנהרגים !!!! אז תפסיקו לרחם לעצמכם ותכניסו קצת שכל והגיון למחשבות !!! שנינו נמשיך לחיות כאן וכדאי לכם יותר ממני שזה יהיה סיפור טוב ומוצלח כי אחרת אתם תמשיכו לוותר ... כמו שאתם מתפנים עכשיו מההתנחלויות ...אתם תמשיכו לסבול עד שזה יסתדר לכולם ... אם זה יקח מאה שנה או פחות זה רק משפיע על מספר ההרוגים משני הצדדים וחבל לי על כל המשפחות שסובלות תוך כדי ... אה וכדאי לכם לפתוח כמה ספרי היסטוריה כדי לדעת על איזה פשעים אתם אחראים כל יום !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות. אתם מביאים את הנאכבה.
גאה ערבי,
06/06/05 08:56
|
|
 |
נזיז אתכם ועוד איך נזיז
ל"ת
ציוני,
ארץ ישראל,
05/06/05 15:19
|
|
 |
געגועים לאפנדי
ל"ת
עניין של גאוה,
05/06/05 15:18
|
|
 |
מעניין-כל ערבי לפני 48' היה
בעל קרקעות,
05/06/05 15:17
|
למה אני (יהודיה) לא יכולה לבנות וילה בחצר הבניין המשותף,נקרא לזה כפר ו היידה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זאת אומרת ''פונו''
אלון,
05/06/05 15:10
|
מי פינה. אם מישהו מפנה כפר ורוצה להשמיד את המדינה האם המדינה צריכה להכיר בזכויות שהוא ויתר עליהן פעמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה בורות שלך
רון,
ראשון לציון,
05/06/05 14:52
|
אל תטיחי האשמות כאלו במדינה. לכי לעשות קצת שיעורים בהיסטוריה ותראי שארה''ב כלאה את אזרחיה היפנים במשך כל מלחמת העולם השנייה. הגיע הזמן שתבינו שזו מדינת חוק ומי שעובר על החוק נפגע. ואין לזה קשר לגזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל היא ישראל
אאא,
05/06/05 14:43
|
מי מחזיק אותך פה בכוח? יש לך מדינה פלסטינית ששמה ירדן. מדינת עראפאתיסטאן בראשות אבו מאזן,20 מדינות מוסלמיות נוספות וכמובן...צרפת בדרך להיות מוסלמית גם כן. אין לערבים מה לחפש במדינה היהודית.יש להם עשרות מדינות וזה אמור להספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא תגובה לדבריה
ל"ת
אלון,
05/06/05 15:10
|
|
 |
בורות יהודית
יהודי גאה,
05/06/05 14:27
|
את צודקת ערביה גאה ''מלכי ישראל רחמנים הם'' כך כתוב בתנ''ך ותמיד מנהיגים זרים ניצלו זאת. אבל כנראה והם גם בורים אבל מה שכתבת אולי יפקח את עיניהם ויבינו כי אין אין כאן מקום גם ללאומיות ערבית אולי לתושבים ערבים שיקבלו את מרות השילטון היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסוף נזרוק את כולכם
אמת מארץ,
עמק עכור,
05/06/05 14:23
|
העזות פנים שלכם במקום להגיד תודה שאתם חיים במדינה שנותנת לכם חופש דיבור, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו ב48 היו הערבים מנצחים. לא תהיה ברירה כולםכ מחבלים בפוטנציה (או אתם או אחד הדורות הבאים) ולכן במוקדם או מאוחר אם לא תעזבו לבד תהיה מלחמה ותאלצו ללכת מכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראייי פטימה
אני,
05/06/05 14:16
|
את זה עוד נראה מאמי כי ב48 היתם יותר ממנו ועשיתם הרבה יותר רעש ממנו וזזתם יופי יופי.... ואם אתם לא זזים אז איך זה שאתם צריכים לחזור לאדמות שאתם לא זזים מהם... בקיצור מה שאני מנסה להגיד לך אז תזזוי לא נזיז אותכם אלה........... הבנת תכוונה מאמי ואם המדינה כול כך זענית למה את גרה בתך אביב לכי לעזה להילחם על זכיות הפלסטינים להיות לוחמת חופש מה את עושה בערים ישראליות אהההה אההה נכון מנצלת אותנו אבל חפיף הכול חוזר.... ומעריב פרסמו תגובה של אנשים מהצד השני נמאס לי מהתגובות ה אלה שכאילו אין מה להשיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק,את תהיי בקרוב פלסטינית ול
שמאלן,
05/06/05 14:34
|
ולא ישראלית. אם כל כך רע לך פה,זה פשוט.את תקבלי ארחות פלסטינית,וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
טרנספר היום - תתחילו להתעורר
ל"ת
כולנו עיוורים,
05/06/05 13:58
|
|
 |
31.
הערבים צודקים, אנחנו הבעיה
פ.ע,
05/06/05 13:52
|
אם אבא של בארכה או מח'ול או טיבי, היה מוחמד, ''ממוחמד תניין אהווה'' אנחנו גרמנו לשינוי, זו היסטוריה, שלא תחזור.
ערבים יקרים (אתם עולים לנו ביוקר) אבל,אתם צודקים תמשיכו!
הבעיה היא פנימית שלנו. כל פעם בתגובות של היהודים, אני מזהה שמאלן- נפל, שהתפקח.
אחינו בית ישראל, אל תדאגו, תנו לי אותם חדשיים והם ישירו ביחד עם הילדים ''התקווה'' לפני השינה. אני נשבע לכם בכבוד של בראכה,מח'ול וזאח'לאקה. גם בשפם של טיבי וסוהא והבת ורוח הקודש. (ולא, לא קוראים לי בוגי)
שאלת תם: אם הערבים והיהודים אומרים שאין דו קיום, אז איך קוראים לאידיוט שאומר שיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה שמאלני
ל"ת
סדום,
סדומי,
05/06/05 14:02
|
|
 |
30.
דו קיום
לפי כותב המאמר,
05/06/05 13:51
|
הוא שהחוק חל רק על היהודים, ואילו הערבים עושים בונים ככל העולה על רוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש מצב למחאה, אבל במקום אחר
ערבי,
חיפה,
05/06/05 13:51
|
הבעיה איננה הריסת הבית הספציפי, וגם לא בעיית בעלות על קרקע שכן הקרקע שייכת למשפחה וכל גם תשאר, הבעיה היא המצב העלוב שבו גרות כמה משפחות בחיפה, ואני אתן דוגמא, וואדי שיח עד לפני כמה שנים בלי חשמל ובלי מים ומדובר במשפחה רגועה ונחמדה שלא זכתה להכרה עד ללפני כמה שנים. מקרה אחר מעל צומת הצ'ק פוסט אבל שם עדיין אין חשמלמים, כי הם יושבים על הפתח המתוכנן של מנהרות הכרמל שעתידות להבנות בעוד מאה שנה.
לכן לפי דעתי המחאה סביב הבית לא מסייעת במאבק למען שיפור רמת החיים של תושבים חלשים בעיר.
צריך גם להבין את הרקע, אנחנו ערביי חיפה סובלים מהצלקת שהשאיר גירוש 48, נשארנו 3000 מתוך 70 אלף ועד היום האוכלוסיה שלנו מרגישה תלושה וחסרת ביטחון.
הצעות שלי: לבנות ! לא יתכן שמתלוננים על האטה בבניה בחיפה כאשר כל בניין שנבנה בעיר התחתית נחטף עוד לפני שנבנה, יהיו בתים אז תהיה גם יכולת לשלב את אותן המשפחות מהפחונים בעיר ולא באזור התעשייה.
ועוד משהו, כולם בונים לא חוקי, רק שזה מתיישן אחרי כמה שנים ובדרך כלל לא מפריע לאיש, ברור שיש אנשים בעירייה שערבי כשלעצמו מפריע להם אז הם נזכרים לאכוף את החוק, וזאת הסיבה שיש מחאה סביב הבית הספציפי שלא הפריע לרכבת או הכביש, כמו שגם הפחונים לא מפריעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היה גירוש ב 48
אלון,
05/06/05 15:05
|
נהפוך הוא. הנהגת הישוב בקשה מהערבים להשאר אך מסוריה יצאה הוראה לעזוב ''למשך חודשיים שלושה'' והערבים שעקרו את עצמם בעיקר ללבנון עוד אמרו ליהודים שהם יחזרו ויגורו בבתי היהודים. הפ אף הקימו ועדה שמטרתה לחלק את רכוש היהודים. טענתך האחרת על אפליה צריכה להטען בבית משפט ולזה לא התיחסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה, צריך להעביר את המפונים
חיפאית,
05/06/05 14:57
|
לבתים חלופיים באזורים כבחירתם. (במידה וההרס אכן מחויב המציאות.) השאלה, איפה לדעתך, אפשר לבנות? העיר התחתית די חסומה, לא כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה מענין
אני,
05/06/05 14:18
|
מענין לי אתה יודע את מה לא טוב לכם גזענים נאצים יש עוד אופציות ירדן מצרים לבנון סוריה תהנו בייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמרו על החוק,חביבי אין דרך אח
משפטן,
05/06/05 14:35
|
אחרת. ומה כל הקשקוש הזה על יחסי יהודים ערבים. משפחה לא קיימה צו של בית משפט,מה הכנסתם לפה את הקשקוש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הדו קיום היא אשליה.
Metziuty,
05/06/05 13:50
|
האשליה מחזיקה מעמד כל עוד הערבים והשמאלנים מקבלים שחיתות כמה שהם רוצים.
חייבים להתגרש מערבים, ולהפריד אזרחים, על פי דוגמת קפריסין.
2 מדינות נטו לשני עמים וערביי ישראל לפלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדו-קיום הוא עובדה
חיפה,
05/06/05 15:05
|
|
 |
27.
מדינת חוק
ע.י,
05/06/05 13:42
|
אני לא מבין על איזה מדינת חוק מדברים כאן... איזה חוק נותן לעירייה לעקור את האנשים מביתם אשר הם מתגוררים פו מלפני הקמת המדינה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוק של מדינת ישראל
אלון,
05/06/05 14:31
|
|
 |
שמאלנים מתכחשים לכתי המשפט!
יהודי,
05/06/05 14:01
|
|
 |
לפי החוק שבו מגרשים יהודים
כהנא צדק,
05/06/05 13:50
|
|
 |
26.
עוקרים יהודים ערבים מתי
redkfeer,
לעקור שחיתות,
05/06/05 13:41
|
יעקרו את השחיתות? הגיע הזמן לעקור רק את המתנגדים לבטחון המדינה ובמיוחד את אלה שפלשו אליה ב-1300 שנים האחרונות. לא היית מעולם מדינת פלסטין ולא ירדן(אלא פלישתים שנכחדו)חזרו לעירק מפה ומצפון אפריקה ומירדן וסוריה. התישבתם במקומות יהודים ואפילו לא שיניתם את השמות שלהם דוגמת בית לחם(עברית) יריחו יהודה ושומרון. ערבים הביתה לבגדד. הפסיקו לבנות את המסגדים שלכם על מקומות קדושים לכל האומות זהו חילול אמיתי של מקומות קדושים, ועוד מעיזים לבכות על הקוראן שחיללו מה עם כל הטרור רצח אנשים תמימים אינו חילול. תחי ארץ ישראל השלמה. חילוני לחלוטין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שישמרו על החוק ויהיה דו קיום.
עופר,
חיפה,
05/06/05 13:40
|
טוב עשה ראש העיר שלא נכנע לאלימות. דווקא בימים כאלה של אלימות גוברת במדינה, צריך לעמוד מול הפורעים, ולהעמידם במקומם, אחרת אני לא יודע לאן נגיע. חוץ מזה, שוב אנחנו מקבלים תזכורת לכמה חכ''ים ערבים פרובוקטורים, שתומכים בכל מה שהוא נגד המדינה, לא משנה אם חוקי או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ערבושים נמאסתם
יעקב,
מרכז,
05/06/05 13:37
|
נמאס כבר מההצגות שלכם אני זוכר גם בלוד כשהעריה רצתה להרוס בית שהיה אחד ממאגרי הסמים של לוד איזה בכיות ואיזה הצגות הם עשו. יאללה התקשורת תעמידו אותם על המקום עם כל השקרים שלהם זוהי מדינת חוק נקודה. דרך אגב תראו איך לוד נראית היום בגלל הערבים האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רק בעיות הם עושים ..
אביעד,
חיפה,
05/06/05 13:33
|
חאלס עם המדינה הזו , זה או אנחנו או הם קדימה להתחיל להעיף אותם לחור באפריקה או משהו , כאלה לא מפותחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מענייו מאיפה באת אתה יא חרא
ל"ת
אייל,
05/06/05 17:22
|
|
 |
22.
מעט מידי - מאוחר מידי
אזרחית מחיפה,
05/06/05 13:33
|
בחיפה זה נוהג קבוע שהערבים משתלטים על קרקעות מדינה, בונים להם שם בתים, אורוות סוסים, מוסכים וכד'. אח''כ הם דורשים פיצוי גבוה עבור פינוי, מקבלים את הסכומים הנכבדים ולמרות זאת, מתחת לאפה של המדינה, מוכרים את האדמות לאחרים. המבנה המדובר אינו היחיד, כל חיפה מלאה במבנים לא חוקיים אשר הוקמו ע''י ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חבורת הפושעים לא ימנעו דו-קיום
ל"ת
יהודה,
05/06/05 13:31
|
|
 |
20.
איזה דו קיום ...מה דו קיום...
גלעדי,
05/06/05 13:31
|
הדו קיום היחיד שהתקיים זה : הערבים בונים בכל מקום ללא רשיון ובניגוד לחוק, והרשויות מעלימות עיין. זה הדו קיום שהתקיים. אם זה דו קיום , אנחנו לא רוצים דו קיום. הערבים מנצלים את השאיפה והחתירה הישראלית לדו קיום אמיתי ושיתוף ערביי ישראל בחיים האזרחיים במדינה. להם יש סדר יום אחר. סדר יום שאומר אנחנו נעשה ככל העולה על רוחנו ואם תעצרו אותנו נתחיל לילל על אפליה ואלימות השוטרים בסוף גם אולי יאמינו לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
סוף סוף פועלת משטרת ישראל
אזרח גאה במשטרה,
ארץ ישראל,
05/06/05 13:31
|
למימוש החוק.אל לנו להרתע מחבורת פורעי חוק ערביים .אלה אספסוף שבראשו עומדים חכי''ם מתסיסים שכל עינינם הוא כותרות דם.חוק צריך לכבד. אגב אלו אותם פורעים שפגעו בנו בשנות העשרים והשלושים של הצמאה הקודמת וגם אז לא נרתענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
סופית: שרון דיקטטור!!!
גילי,
שומרון,
05/06/05 13:28
|
המקרה הזה מוכיח סופית ששרון דיקטטור שעושה מה שהוא רוצה ומערכת המשפט עוזרת לו לעשות את המחטף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
מוטי,
05/06/05 14:55
|
|
 |
הערבים פורעים חוק בכל מקום !
ל"ת
אידיוט,
05/06/05 13:53
|
|
 |
17.
זה רק מראה לנו !
ד. שרון,
המרכז,
05/06/05 13:27
|
או בעצם לכל אלה המאמינים כי ההתנתקות היא רק בגוש קטיף! ואיזו עיר חיה בדו-קיום כמו בחיפה? ותראו מה קרה שם, שאפילו חברי הכנסת הערביים, כנסת ישראל לקחו חלק באלימות! אז תתארו לכם מה יהיה אם הפינוי יתבצע וימשיך למקומות אחרים, וזה רק קצה הקרחון! וכל עוד לא בוצעה ההתנתקות, צריך לעצור ולנשום עמוק עמוק ולהגיד חברה התנתקות תהיה רק כשיהיה עם מי לדבר בצד השני! כי כל עוד אין מי שיקח עליו אחריות, אז אין התנתקות! ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ח''כ ערביים מעודדים אלימות
אריה,
מבשרת,
05/06/05 13:26
|
ברגע שמגיע ח''כ לארוע שנדון כל כך הרבה זמן בבצי המשפט ומוצו לגביו כל ההליכים - הסיבה שהוא מגיע זה רק לחרחר ריב ולקבל כותרות. חייבים להסיר חסינות של ח''כ כאלה ולהעמידם לדין. הם ממשיכים את השחיתות שנפוצה בכנסת וגורמים לסיכון ממשי של בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
5 שנים?? גוש קטיף לקח חצי שנה
ל"ת
משהו,
05/06/05 13:20
|
|
 |
14.
נראה את הח''בים האלה
ש,
05/06/05 13:20
|
|
 |
13.
אסור להכנע לפורעי החוק מהשמאל.
ל"ת
שלו,
05/06/05 12:55
|
|
 |
לפרוע חוק מותר רק לימין
שמעון,
חיפה,
05/06/05 17:32
|
לחרב את המדינה מותר רק לימין
האלימות הקשה במדינה היא פטנט בלעדי של הימין
הגיע הזמן להוריד את הימין מהפסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
only in israel the arabs
downunder,
05/06/05 12:44
|
think that they are above the law,nowhere else in the world-at least in the west they can disregard the law.it is also time that the arabs members of knesset will start to behave and act like citizens of israel and not like an enemy within.they have been elected by laws as well,and should educate the people that voted for them,that they as well have to abide the law of the land. ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בטוח שניתן היה להגיע להסכם
SY,
05/06/05 12:44
|
שמקובל ע''י 2 הצדדים. אך לצערי זה ידוע שערביי הצפון עושים כבשלהם בכל הקשור לבנייה לא חוקית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה הסכם אתה מדבר בכלל?
חיפאית,
05/06/05 13:30
|
להשתלט על קרקעות ולבנות איפה שרוצים זה נראה לך סביר? על איזה הסכרם אתה בכלל מדבר? הערבים בחיפה בונים איפה שבא להם, משתלטים על דונמים שלמים ואח''כ לא מבינים מה רוצים מהם? נראה אותך בונה איפה שבא לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ואיפה
רחל,
חיפה,
05/06/05 14:00
|
משפ' אבו אשקאר לא גנבה קרקעות הם היו שם עוד לפני קום המדינה הם יושבים על אותה קרקע 70 שנה בפחונים בתנאים תת אנושיים עיריית חיפה הציעה להם תחליף לחודשיים בדירה של שקמונה עלו לדניה וראו כמה אנשים שם עברו על החוק בתוספי בנייה וגניבת קרקע רק שזה דניה שם החוקים הם שונים אף אחד לא יצליח לפרום את המרקם שנרקם בחיפה בין שתי הדתות יונה יהב יש לך ללמוד הרבה מקודמך מצנע איך לנווט בעדינות בין שתי הספינות לבל תטבענה אם מעשיך יגרמו לעימותים בעיר אתה תשלם בכיסאך אני מבטיחה לך די לעשות איפה ואיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל את זה יכלו לטעון בבית משפט
אלון,
05/06/05 14:23
|
ואם טענו טענתם נדחתה. ומכאן צריך לכבד את החוק ולא לנצל את העוצמה הפיזית. אם המדינה לא תוכל לכפות את הלכיה צודקים או לא אנה אנו באים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
***** שמאלני לא מפנה ערבי ****
ל"ת
רק מזיז אותו,
05/06/05 12:35
|
|
 |
חחח אהבתי
ל"ת
הוא,
05/06/05 14:22
|
|
 |
9.
הריסת בית
רשדי,
מגד אלכרום,
05/06/05 12:29
|
|
 |
במדינת חוק מכבדים צווים
דניאל,
05/06/05 13:27
|
ולא משתלטים על אדמות ובונים איפה שרוצים. זה לא עזה כאן ולא מג'ד אל כרום. אם אתה כבר מדבר על מדינת חוק, למה אתם הערבים לא מכבדים את החוק? מה קרה החוק פסח עליכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדניאל
אביבית,
05/06/05 17:41
|
''הפוסל במומו פוסל'' אבל לא נראה לי שאתה מספיק אינטיליגנטי בכדי להבין את הכוונה... כתבת -''במדינת חוק לא משתלטים על אדמות ובונים היכן שרוצים'' ???!!!! טיעון מצויין לפינוי ההתנחלויות ........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא תגובה לטענתו
ל"ת
אלון,
05/06/05 14:20
|
|
 |
צודק!
ל"ת
אלון,
05/06/05 12:39
|
|
 |
8.
שהח''כים הערבים יתנגדו להנתקות
ל"ת
אני,
05/06/05 12:25
|
|
 |
ההתנתקות הינה טיפה בים!
פלסטיני,
05/06/05 13:08
|
דרוש עוד התנתקויות !
כל ההתנחלויות: OUT כל הפליטים: IN
מדינת ישראל שאמורה ליצג את העם היהודי, עושה עוול לילידי הארץ המקוריים (כן כן אניחנו היינו פה לפניכם) ואני מציע לתת לנו לא רק זכויות שוות, אלא גם זכות וטו בכמה וכמה החלטות (למשל: החלטות הקשורות למשרד הפנים, דתות, חינוך , רווחה ועוד) - ככה זה נהוג במדינות נאורות בעולם (אירלנד למשל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחח
שם,
05/06/05 14:24
|
|
 |
איך הגעת למסקנה שמדינת ישראל
אלון,
05/06/05 14:19
|
לא נותנת לערבים את זכויותיהם. איך לדעתך מדינת ישראל יכולה לתת משהו למישהו שאינו מכיר בכלל בקיומה באיזה מדינה נאורה ראית את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה סע לאירלנד ! ביי ביי
ל"ת
חיפאית,
05/06/05 14:07
|
|
 |
אולי אתה רוצה גם את הבית שלי?
תגובה לפלשתינאי,
05/06/05 13:25
|
יש לכם מזל שכרגע מנהיגה את המדינה ממשלה מושחתת. אבל לא רחוק היום שבו תתחלף הממשלה ויזרקו אותכם למקום שאליו אתם שייכים. בניתי בית מקסים, אולי אתה רוצה גם אותו? רק בחלום הלילה תקבלו משהו על חשבוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה הופך אותנו לאומנים
חיי אמת,
05/06/05 13:25
|
מתי תאמין בחיי-אדם ולא בחיי-יהודים בלבד...
האדמה שייכת לבני-אדם , לא ליהודים ולא לערבים.... ואנחנו עם הפחדים שלנו והערבים עם הפחדים שלהם הורסים הכל!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה השמאל מתנגד? חוק הוא חוק!
ברוך,
אלעד,
05/06/05 12:24
|
זה לא כאילו שחשבתי שהשמאל הוא בעד חוק ודמוקרטיה. ברור שלא! אבל, לא יכולתי לשחרר לעג למי שחיים בסתירה עצמית כל רגע וכל יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק הוא חוק והימין עושה ממנו
שמאלני,
ישראל,
05/06/05 17:34
|
|
 |
השמאל לא מתנגד
ל"ת
אלון,
05/06/05 14:15
|
|
 |
החוק תופס רק על יהודים
ל"ת
אחד העם,
05/06/05 13:51
|
|
 |
6.
תרבות מוסלמית ערבית.
צפוני,
בצפון,
05/06/05 12:17
|
זאת תרבות אלימה פטריארכלית ומפגרת. אפילו החכ''ים שלהם מתנהגים לפיה. אין כבוד לחוק, אין כבוד לנשים, אין דמוקרטיה. לטפל בהם לפי החוק ובכוח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרבות אלימה של מתנחלים בשטחים
ל"ת
מוסי,
צפת,
05/06/05 17:35
|
|
 |
כאן נולדתי!
ערבי,
05/06/05 13:20
|
בעיות תרבות, דת וחברה כגון אלו שאתה מעלה כאן אמנם קיימות בחברה הערבית,במידה מסוימת! הטיול בה אינו על ''שוטרים מכים'', הריסת בתים ואפלית המיעוט באשר הוא !
אני מסכים לשינוייםם חברתיים אבל במסגרת הנכונה, שמועילה לפרט!
תגובות כגון שלך, מעידה על עצם הבורות ומידת השנאה הקיימות במגזר היהודי לאורכו ולרוחבו לכל מה שהוא ערבי!
אבל יקירי הריני להזכירך : אנחנו כאן נולדנו כאן ונמות כאן שום כוח לא יזיזנו ממקומנו וישראל תצטרך בסופו של דבר להכיר בזכותינו המלאה על ארצנו! אתם קוראים לה ''ארץ ישראל'', בשבילנו היא ''ארץ פלסטין'' ואני לא רואה שום פרדוקס כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו נולדנו כאן ובאמת א''י=
פלסטין.,
אבל-,
05/06/05 15:34
|
אבל מדינת פלסטין תהיה על חלק מארץ פלסטין(א''י) ומדינת ישראל על חלק מא''י(פלסטין). זכותכם המלאה לא עולה על זכותנו המלאה. לסיום,אי אפשר בלי עקיצה חיננית- לנו היה שם משלנו לחבל הארץ הזה שבין הירדן לים:ארץ ישראל. הערבים קיבלו את המונח המערבי,ערבים אפילו אינם יכולים להגות P כמו PALESINE ,היבט אנתרופולוגי מעניין , כשמדברים על זכויות הסטוריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לגמרי הבנתי את תגובתך
אלון,
05/06/05 14:14
|
למה המגיב הראשי בור לדעתך? ז''א מה לא נכון לדעתך בתגובתו? מה בטענותיו כלפי החברה הערבית מוצדק ומה שגוי. אבל הכי חשוב מה אתה חושב לגבי תגובות הערבים ומיצגיהם בקשר לאירוע בחיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I was Born Here To
Avi,
Yaffo,
05/06/05 14:10
|
To remind you this land was belong to the JEWS before you even thought about that. About the hatred, your pepole brought that on themselfs , we did not brought that to your door, you pepole brought the hatred to our doors. About moving you, you will move when we will tell you to move. You don't ..... Then we know how to move you.. So think where you are Ya'Aravi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל היא ארץ היהודים . נולדת
חיפאית,
05/06/05 14:09
|
|
 |
לערבי, אני תומכת בך!
חיפאית,
05/06/05 14:08
|
נולדת כאן, וגם אני (יהודיה). מקווה שנמשיך לחיות בשכנות טובה ובשלום. אנשאללה, אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נולדת כאן הכי...
אביב ישראלי,
05/06/05 13:50
|
כי יהודים חסרי אחריות הביאו לכאן לפני 120 שנה את המשפחה שלך כדי שיעזרו להם לעבד את האדמות שלהם כמו שיש היום בארץ פיליפינים ותאילנדים.
מה שאתה לא מבין זה שבלי היהודים אין לכם ולא תהיה לכם תשתית כלכלית ופרנסה. תסתכל על ה''אחים'' שלך ביש''ע. המנהיגים שלכם יודעים לעשות מהומות וטרור אבל לא הקימו עבורכם מפעל אחד. עד עכשיו רק הרסתם, שרפתם והרגתם. ''מדינת פלסטין'' לא היתה ולא תהיה. ואם חלילה כן תהיה אז היא תצטרף למדינות טרור מפגרות כמו סוריה, סודן, תימן, אירן ושאר המדינות המוסלמיות בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר
שי,
05/06/05 17:31
|
מי למד אותך היסטוריה יא אהבל אתם משקרים ואתם הראשונים שמאמנים לשקר שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת של המגיבים - כנסו
יהודי מאמין,
05/06/05 14:18
|
האמת היא שהערבים צודקים בעובדה כי הם נולדו כאן בארץ וכי יש מאן דהוא שחולק על היכן הם נולדו. הדבר החשוב יותר איננו איפה נולדים. העיקר היא של מי חבל הארץ הזה. הערבים קרי המוסלמים עצמם מודים בכל מה שכתוב בתנ''ך והרי כל תינוק יודע גם מוסלמי וגם נוצרי כי ארץ ישראלהיא של ישראל אלא שטענתם הדתית הינה כי עם ישראל ''נדחה'' על ידי האל עקב חטאיו ועוונותיו . יש בזה אמת מסויימת גם מבחינת היהדות והתנ''ך אך המשך הדברים הינו כי הגלות של עם ישראל הינה עונש זמני בלבד וגם אם היה/הינו ארוך . היום אנו עם ישראל ברובו הגדול מאמין במיצוות התורה גם אם לא מקיימים הכל וארץ ישראל הינה רק של ישראל. לכן אסור לתת לשום עם שום זכות לאומית אם נמצאים פה אנשים השייכים לעמים אחרים אינם אלא תושבים פרטיים בלבד ומיעוטים אין להם שום זכות לאומית גם אם נולדו פה. עם ישראל עם הנצח חייב להאמין ולחזור לצור מחצבתו ולשרשיו ולמיצוות התנ''ך שאילולא כן אין לו שום תקומה או זכות בארץ זו. אין גם זכות ויתור על הארץ כי אם לאפשר חיים נורמליים לזרים החיים פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק טרנספר יביא שלום
OK,
05/06/05 14:45
|
|
 |
5.
Abu Shaker, Tihye Gever
Smolani,
Canada,
05/06/05 12:06
|
Vetefozez ha'bait kmo she'amarta. Maspik le'ayem, rotzim action. Fozez ha'bayit ve'hamishpacha
Nimas lanu lechakot, ein savlanut
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ח''כ ערבי מעודד אלימות
אריה,
מבשרת,
05/06/05 11:58
|
ברגע שנגמרו ההליכים המשפטיים - ואף אחד לא יכול להתווכח כי במקרה כאן - מוצו באמת כל ההליכים - אין לחבר כנסת להגיע למקום כזה ולעודד בעצם הופעתו אלימות. יש מספיק שחיתות בכנסת - שינסה לפעול שם ולא להגביר את השנאה והפער בין יהודים וערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ח''כ אלדר מעודד אלימות ציבורית
לילי,
ירושליים,
05/06/05 17:37
|
שמובילה לאלימות פיזית של מתנחלים ימין קיצוני ערבים וסתם פורעי חוק מקרים קשים=אלימות=מתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חוק הוא חוק!ויש לכבדו!!!
אזרחית,
05/06/05 11:39
|
גם ליהודים הורסים בתים.. רק שלהם אין שדולות וחברי כנסת שבאים לעורר מהומות ואי סדר. ואין מה לעשות חוק הוא חוק ואנו אמורים לכבד את החוק, בן אנו יהודים או ערבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שימו לב 5 שנים בית אחד ! אבל
הפרשן,
05/06/05 11:35
|
|
 |
צודק מאה אחוז!
ש,
05/06/05 12:25
|
|
 |
זוהי החלטת ממשלה וזהו חוק
ל"ת
אלון,
05/06/05 12:11
|
|
 |
1.
שרון תלוי בערבים לשרוד
שרון/פינס/טיבי,
05/06/05 11:24
|
|
 |
מה הקשר בין הכתבה לתגובה
ל"ת
אלון,
05/06/05 12:10
|
|
 |
הקשר הוא,אי פנוי 10,000 בתים
במגזר הערבי,
05/06/05 13:31
|
מפנים בית אחד מה עם השאר שגם הם לא חוקים?שרון תלוי בערבים לשרוד ולא יפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין לא הבנתי
ל"ת
אלון,
05/06/05 14:09
|
|
 |
רק לערבים מותר לעבור על החוק !
ל"ת
כהנא צדק,
05/06/05 13:49
|
|