 |
77.
ועדה של מושחתים פותחים ועדה.
ל"ת
מוריס,
ב''ש,
06/06/05 23:45
|
|
 |
76.
חבר'ה - תקראו את 42!
ל"ת
מה קורה לכם?,
05/06/05 23:24
|
|
 |
ותקראו גם את תגובתי ל 42 תודה
ל"ת
Mo,
06/06/05 19:57
|
|
 |
75.
הכבשים לא מאמינות
אריב,
תל אביב,
05/06/05 23:19
|
סבא שרון הצמיחה היחידה במדינה היא אצל כבשיך בחוות השיקמים. עשה טובה לעם ישראל ותחזור לכור מחצבך ליד בנך חתן פרס נובל לכלכלה וליד בנך השני אלוף התככים, ויחיו בני ישראל בשלום עד אחרית הימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ורק נמרודי הוא שה תמים..
א,
05/06/05 22:23
|
|
 |
73.
לבעוט את השקרן השמן ומהר!
יוסי,
לוד,
05/06/05 22:22
|
לבעוט את השקרן השמן מהר לחוות השפנים! אחרת הוא יגרור אותנו לתהומות של מוות, כאוס ושכול. בכאוס הוא מתפקד נהדר וכאוס זה מה שהוא רוצה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אריק השמן בבטן יש לו בן איך
ל"ת
קוראים לבן?,
עמרי השמן!!!,
05/06/05 22:18
|
|
 |
71.
בן גוריון אמר עליו ''שקרן''
ל"ת
solener,
05/06/05 22:17
|
|
 |
70.
שרון תפסיק לגנוב
ל"ת
יואל,
05/06/05 22:16
|
|
 |
69.
אלה אבקסיס נרצחה מהקאסם
ל"ת
ולא נפצעה,
05/06/05 22:09
|
|
 |
68.
לצאת מהשחים זה העתיד היחיד
שלום,
05/06/05 22:03
|
חייבים לצאת מהשטחים,כל המשאבים שלנו הולכים להגנה עצמית בואו נהיה מדינה קטנה ואיכותית אנחנו לא צריכים את כל המלחמות האלה צריך שלום ושקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם צריכים לחזור לאירופה
יוסי,
גושדן,
06/06/05 00:37
|
וכך יהיה בסופו של דבר - בסופו של דבר כל השמאלנים יחזרו הביתה: לאירופה (ואחרי זה יזרקו אתכם משם שוב פעם but who cares?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום אתנ מוזמן לצאת מהשיחים
ושלווה,
05/06/05 22:33
|
|
 |
ע''ע אסון אוסלו
ל"ת
1500 נרצחים,
05/06/05 22:14
|
|
 |
67.
בוקר טוב! זה מה שכתבתי מזמן על
אהרון,
רמת גן,
05/06/05 21:58
|
שרון ראש הממשלה דיקטטורה ראשון בישראל,מדבר המון ולא עושה כלום,רק גורם נזק בלתי ישוער ביחוד נושא התנתקות, צמצום שעות חינוך,פשע גואה, ועוד יד נטויה. זה מה חסר לנו..צריך לאשפז אותו מיד לביה''ח כמו שאנחנו עשינו למנחם בגין מבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הצבא והמשטרה בשרות איש אחד ??
ליאור חכם,
ירושלים,
05/06/05 21:58
|
תפקיד כוחות הביטחון להגן על עם ישראל והמשטרה להילחם בפשע והנה הליכוד עולה והכל מתקלקל וחוץ מזה נאמר בעיתונות כי הם חברי המרכז מקבלים כל מיני תפקידים .
וגם לבית המשפט מינו חברי ליכוד .
איפה נעצור לפני שנתרסר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
העיקר שיבצע את הפינוי כל היתר
ל"ת
לא משנה בכלל,
ב''ה ואי''ה!!!,
05/06/05 21:53
|
|
 |
אנטי- וירוס דחוף !
אברהם,
הרי יהודה,
05/06/05 22:12
|
וזה האבחון: השנאה אוכלת אותך, ידידי. בלי להרגיש אתה נאכל מבפנים ועוד מעט לא יישאר ממך כלום. הארס כבר פוגע בלב, והוא בדרך לנשמה.
תופעות לוואי: הארס גורם לאבדן הכרה, ונושאו אינו חש בכלל כמה שטויות הוא מדבר.
המלצת הבית: השתמש באנטי-וירוס חזק פורטה, אולי תצליח להתנקות מהארס.
מוגש כשירות לציבור מטעם האגודה הישראלית לחזרה לשפיות, ת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מלא שנאה??
פםלג,
חכגמע,
07/06/05 07:49
|
הוא איבד את את ההכרה? הוא ''אינו חש כמה שטויות הוא מדבר''????? מה עם האנשים הטובים שמתוך ערכים ורצון טוב לעזור לעם ולמדינה התיישבו בהתנחלויות, ועכשיו איבדו כל פרופורציה ומוכנים להרוס הכל ולהקריב הכל על שטח שלא צריך להיות שם בכל מקרה? מוכנים להכנס לכלא, לגרום לחילול ה' ענק, שכולם יבינו שמי שדתי חייב להיות פאנאט מעצבן שלא יכול להסתכל מעבר לכמה סיסמאות שדחפו לו??? מה קרה לערכים של ''עם ישראל ותורת ישראל בא''י''? עכשיו זה רק :''א''י, א''י וא''י. ושכל השאר ילכו להזדיין כי הם לא מסכימים איתי''????
שלא אתה תדבר על ''אבדן הכרה'' ו''ארס ממית'' ו''חזרה לשפיות'' רק כי מישהו אמר את המילה ''פינוי'' בלי להוסיף ''שרון = היטלר'' או בלי שאמר ''פינוי'' רק כדי להסביר למה זה רע. ''אבדן הכרה'' זה מתי שדעה שנוגדת את מה שאתה חושב ישר חייבת להיות ''אסון לעם'', וגורמת לך לאבד את כל שאר הערכים שלך כדי להתנגד לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כששרון לא מבטיח אני שקט יותר
ל"ת
זאב,
שומרון,
05/06/05 21:52
|
|
 |
63.
הרבה אנשים מתפרנסים מוועדות
ל"ת
מה רע בוועדות,
05/06/05 21:52
|
|
 |
62.
אלימות בגלל מדינות הליכוד
אא,
כאן,
05/06/05 21:46
|
כאשר מקציצים בחינוך,בחברה,ובריאות,שגורם לעליה של אבטלה ועוני,שחולים היו יותר חולים ורק עשירים מקבלים הכל,אז אין דרך אחרת,למרות שלא מוצדק את אלימות,אז שהממשלה תיבדוק את עצמה ותשנע את המידנות שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הוא גם אומר שההתנתקות טובה
ל"ת
לבטחון ולכלכלה,
אז הוא אומר,
05/06/05 21:40
|
|
 |
60.
שיתנתק ואנחנו ננתק
משה,
הוד השרון,
05/06/05 21:36
|
|
 |
59.
להתנתקות יש לו מרץ רב!
גילי,
שומרון,
05/06/05 21:18
|
מדובר בניסיון אחרון להציל את ''כבודו'' אחרי שהוא מעורב בשחיתויות ''האי היווני'' והבן שלו עומד להיכנס לכלא. עומק העקירה כעומק החקירה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטוב שכך
איטה,
אילת,
05/06/05 21:48
|
עד שלא נשתחרר מהכיבוש, לא תוכל ישראל להתמודד עם בעיות אחרות. תארו לכם מה היה קורה עם פנחס ולרשטיין, דניאלה וייס והרב לוינגר היו משקיעים את כל האנרגיה שביזבזו בשטחים על חינוך, מאבק באלימות, וכל יתר הצרות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם יכולים להשתחרר...
יוסי,
גושדן,
06/06/05 00:39
|
ולחזור הביתה - לאירופה, וזה מה שיקרה בסופו של דבר - אפילו אתם מבינים את זה ומכינים לעצמכם דרכונים מפולניה ורומניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ההנתקות לא עבודה של שרון.
כתום,
05/06/05 21:39
|
בוש מכתיב לו בטלפון והוא מבצע הוראות, כמו כבש מהחווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שרון לא אומר דבר,הוא רק מקריא
ל"ת
את שכותב לו,
צוות החווה,
05/06/05 21:12
|
|
 |
57.
@@@ הדג... מסריח מהראש!!@@
מריאן קפלון,
קריית חיים,
05/06/05 21:09
|
הסירחון עולה מרפש, לא אין זו מזבלה... אומנם תחושה של גועל נפש, אך זאת רק הממשלה.
יש קרימינלים כאן לרוב, כאלה לא תמצא ברחוב. כאן מתמחים סוטים, בזים עם סחטנים ושומרי רזים.
אל תתווכח עם עובדה, להם זאת רק העבודה. בעצם זאת אולי כניסה, לצד שיש לו הכנסה.
תוכל הכול כאן לסדר, מתחת לשולחן חבר. כיסא, סמים, מין ואמפטיה, תיק טוב תפרה הדמוקרטיה.
כסף מפעיל את השרים, לוביסטים כל עניין סוגרים, שמים בסתר עם חיוך, הכול כאן יש, רק לא חינוך.
שלא תהיה לך טעות, מצב דומה עם סל בריאות, עם רווחה וכלכלה, זה לא תפקיד הממשלה.
לא אין לך ממה לחשוש, ה''דג מסריח מהראש'', גם אם משליך זאת על זנב, לא יתנכה הוא מכזב.
אז אל תהיה כל כך מודאג, תסתום את פיך, סמוך על הדג. מה יש בכלל כאן להבין, מכאן בעצם ''דג משתין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לחבר לזה מנגינה
אפרים,
גבעתים,
05/06/05 22:40
|
|
 |
56.
הליכוד סכנה לקיום ישראל באיזור
יוסיפון,
05/06/05 21:08
|
הכל עורבא-פרח, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. ממשלתו המושחתת והנלעגת של שרון (ראש משפחת הפשע) מורידה את הספינה למצולות ים. ישראל הפכה תוך כלום זמן, ממדינה מערבית מתקדמת למדינת עולם שלישי חסרת ערכים מינימליים. לא לחינם האלימות והפשע מרימים ראש, עם חבורת מנהיגים עלובים ומושחתים אין סיבה שכל מצורע וזב דם לא ייקח את החוק לידיו.... הליכוד הורס את מפעל הציונות. הם החליטו להקים וועדה.....ממש הצחיקו לי את הביצה השמאלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג מה זה עולם שלישי
טבח ראשי,
05/06/05 21:48
|
בעולם השלישי (הודו וארצות אפריקה) אין פשע כמו בארץ.
לעומת זאת כל אחד מאיתנו מייצר באלפי דולרים לשנה. שם המשכורות הן 100 דולר לחודש. אנחנו עשירים על גג העולם לעומת העולם השלישי.
רק כסף מעניין אותנו, רק מועדונים ומכוניות וטלפון סלולרי יותר טוב משל השכן. אם אתה שואל אותי אז עדיף להיות בעולם השלישי.
פה כל אחד רוצה רק להשיג ולהשיג, ובקשר למה שכתבת על הליכוד מפלגת העבודה לא שווה יותר ממנו בכלום. בוז'י הרצוג לא שתק בחקירה במשטרה ועכשיו הוא שר? שמעון פרס כבר סיפר לך איזה מסקנות יש לו מהקטסטרופה של ההחלטה ללכת על ערפאת? וילנאי גאון הדור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מורד לדרגת שוטף כלים
יוסיפון,
05/06/05 22:36
|
מאיפוא בדיוק אתה יודע שאין לי מושג מה זה עולם שלישי ? וכשאתה מסיים לשטוף את הכלים, תכבד גם את הריצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל מעולם לא היתה
אאא,
05/06/05 21:17
|
מדינה מערבית.היא היתה נסיון לחקות את המערב.נסיון כושל ופאתטי. בעבור הרצון של חלק מתושבי גוש דן לפנטז על חיים במערב,הוקרבו כל יתר האינטרסים של המדינה ושל יתר הציבור. הליכוד ירכיב גם את הממשלה הבאה,אם כי שרון לא יעמוד בראשו. יש שתי אלטרנטיבות : עבודה וליכוד. לגבי העבודה,היא שותפה לכל מה שעושה הממשלה ובכל מקרה אנחנו לא רוצים להתאבד. הליכוד הוא ברירת המחדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה איתך ? אתה מרגיש לא טוב ?!
יוסיפון,
05/06/05 22:34
|
לא הזכרת אפילו פעם אחת את זהובי העיניים וכחולי השיער שאשמים במצב ובכל רעה חולה הקיימת כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שרון עסוק רק ב גירוש יהודים
בנצי-א,
05/06/05 20:56
|
פרויקט חייו ואחרי זה יש שלב ב של הגירוש ושלב ג עד סוף המר שלו או שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי! הלואי!
רונן,
רעננה,
05/06/05 21:50
|
הצרה היחידה שאחרי שיצליח לעקור את נגע הכיבוש בעזה, הוא עלול לחזור ''לחיזוק גושי התיישבות'' במקום להציל את המדינה ולהחזיר את כל המתנחלים הביתה. סרט כחול או ירוק על האוטו כבר שמתם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא תחזרו אתם הביתה?
יוסי,
גושדן,
06/06/05 00:40
|
אופסססס, בגרמניה לא אוהבים אתכם :-) כנראה שאתם לא מספיק ארים בשבילם :-) :-) :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
Avi Ecuador,
05/06/05 23:51
|
|
 |
ובהעשרת משפחתו
ל"ת
ראה מס' 50,
05/06/05 21:19
|
|
 |
54.
אין דין ויש זיין.
יון פאצ'פה,
בוקרשט,
05/06/05 20:51
|
זיין שכל.
להטיס אותו על טיל רומני חזרה לחווה ולהביא מקצוען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תמשיכו להצביע לליכוד\לימין
מערכניק,
05/06/05 20:49
|
ואז הכסף ימשיך לזרום לשטחים במקום למשטרה, לחינוך ולבריאות. אחר כך אפשר לקטר במדור התגובות של ''מעריב''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הבדל בין החמאס לעבודה
יוסי,
גושדן,
06/06/05 01:02
|
|
 |
אני מעדיף להצביע
אאא,
05/06/05 21:18
|
לג'יהאד האיסלמי ולא למפלגת האוליגרכיה האשכנזית הסמולנית שונאת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
סיים את הגדר והתחל לטפל
מאוכזב,
05/06/05 20:44
|
בבעיות הפנים - חינוך, בריאות, בטחון פנים, יצירת מקומות עבודה וצמצום פערים למימדים מתקבלים על הדעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא קשור לשרון
אני,
05/06/05 20:43
|
הבעיה היא איתנו, האנשים הפשוטים שלוקחים את החוק לידיים, רוצחים ברחוב ועל הכביש, מתייחסים בחוסר כבוד לזולת.
ככה גידלו אותנו, ככה נגדל את ילדינו.
תפקחו את העיניים, תמיד קל להאשים אחרים, תביטו במראה ותראו למה הפכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,זה לא התחיל עם עליית שרון
אאא,
05/06/05 21:19
|
ולא באשמתו,אבל הוא לא מנסה להתמודד עם זה. ההתנהלות שלו,כמו של רודנים באפריקה לא מאפשרת טיפול במצב. למרות שזה לא משהו שנוצר ב5 שנים האחרונות,את הגנרל הרודן יש להחליף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לידיעת דנקנר ומרגלית - מה
תכתבו על זה?,
05/06/05 20:41
|
מינהל מקרקעי ישראל מוציא בימים אלה צוות של מודדים ומפקחים לחוות שיקמים שבבעלות ראש הממשלה אריאל שרון ובניו, על מנת לבדוק את התאמת השטחים המוחזקים בפועל על-ידי החווה, לשטחים המוגדרים בחוזה החכירה שנחתם עם שרון בשנת 1972 . כך מדווח אתר ''גלובס''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג המנהל בידי משרד רוה''מ
ל"ת
אפרים,
גבעתים,
05/06/05 22:35
|
|
 |
49.
הוא מפורר את המדינה
מפחד,
05/06/05 20:35
|
וכולם שותקים לא מפגינים לא יוצאים לרחובות לא יוצרים עצומות כלום.. עם כבשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, הוא מטביע את הספינה
ל"ת
יוסיפון,
05/06/05 21:09
|
|
 |
48.
מיליארד שקל בשנה. מיליארד!!!
יוסי,
גושדן,
05/06/05 20:25
|
זה הסכום שמושקע באבטחת שרון ומשפחתו. אז למה שיהיה איכפת לו? -המדינה זה הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
התקשורת יותר מושחתת מהממשלה...
ל"ת
בני,
מעריב,
05/06/05 20:23
|
|
 |
46.
אחרי ההתנתקות להעיף את שרון
ל"ת
גוני,
05/06/05 20:19
|
|
 |
בחלום הלילה של הסמול והערבים
לא יהיה!!,
05/06/05 20:42
|
שרון יועף עוד לפני הגירוש ואם לא - אז גם לא יהיה גירוש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אף אחד לא יתקוף באמת את שרון
ש.,
05/06/05 20:10
|
|
 |
44.
החשבון פשוט
האחד,
05/06/05 20:09
|
כל עוד עמך מתבוסס בדמו, קרי: אסונות... פיגועים... רצח... וכו', וכל עוד האליטה לא נפגעת (כי הם ממוגנים) שרון ושכמותו ימשיכו בהבל דרכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אאא,
05/06/05 21:21
|
המשטרה הזיזה את התחת רק כשנרצח שופט. כל היתר הם EXPENDABLE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
העיתונאים מפחדים לחתום בשמם?
חגי,
05/06/05 20:08
|
מה קרה מפחדים מנקמת שרון? או שאולי אתם חוששים שיגידו שאתם שורטים את האתרוג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ל26- נכון, ולהלן תוספת נתונים:
אבי לוי,
05/06/05 20:04
|
בספירת כל מקרי פשע חמורים, ישראל במקום נמוך מאוד (שזה טוב). להלן מספר מקרי פשע חמורים על כל 100,000 תושבים, דוגמאות: אוסטרליה: 736.8 (מקום ראשון בעולם) שבדיה: 667.4 שוייץ: 632.7 ארה''ב: 318.6 צרפת: 211.3 וישראל - אפילו לא בין 25 המדינות הראשונות כי אצלנו נמוך מ-150!!!
כלומר אם היינו ''שוייץ של המזרח התיכון'' היה מצבנו גרוע יותר!
רצח: בארה''ב נרצחים בשנה 16,500 איש (אגב, מתוכם כ-3,000 נשים ע''י בני זוגם) כולל נערים שנכנסים לבית ספר ומרססים מורים, חברים ועוברי אורח. המספר הזה הוא פי שלוש באופן יחסי לאוכלוסיה מאשר ישראל. כלומר על כל 7 מיליון תושבים, יהיה פי שלוש יותר מקרי רצח מאשר בישראל. קולטים? אז מה אתם מקטרים כל הזמן? נכון שפעם היה יותר טוב, אבל פעם במדינה היו 600,000 איש, והיום 7 מיליון, אז שלא יעלה מספרית?
רק אצלנו מכות של ילד בבית ספר עובר לכותרת ראשית בעיתון ארצי. אין דבר כזה בעולם.
הכל שאלה של פרופורציות. תתפכחו ותרגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו את תגובתי ל 26 חשוב מאוד
ל"ת
Mo,
06/06/05 19:59
|
|
 |
האמת - הנתונים מפתיעים
ל"ת
מעניין,
05/06/05 21:05
|
|
 |
אבל לעם שלנו אכפת!
צרת רבים?,
05/06/05 20:22
|
|
 |
41.
לך הביתה ...כמה שמהר יותר
ל"ת
אבירם,
05/06/05 19:55
|
|
 |
40.
Sharon GO HOME
ל"ת
Leon,
05/06/05 19:54
|
|
 |
39.
לשמור עליו כמו על אתרוג
ורד,
בת ים,
05/06/05 19:53
|
|
 |
האתרוג רקוב ומסריח למרחקים
שרית הספרית,
05/06/05 21:11
|
דרך אגב, מה כוונתך .?.? את בעד או נגד ראש משפחת הפשע ?.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תעשו ונשמע
שלמה,
חול,
05/06/05 19:48
|
|
 |
37.
היכן שם הכותב?
ל"ת
תוהה בע''ם?,
05/06/05 19:48
|
|
 |
36.
שרון אתה בכיה לדורות פושע מלחמ
ל"ת
שלומי,
05/06/05 19:39
|
|
 |
35.
SHRON MENUVALLLLL
ל"ת
MENACHEM BEGIN,
05/06/05 19:34
|
|
 |
34.
כראש ממשלה, שרון הוא כשלון
יהודי,
תחום המושב,
05/06/05 19:32
|
שרון מאמת את החוק הפיטרי. תפקיד ראש ממשלה הוא מעל יכולתו המנטאלית. לדאבוני הוא מתפקד כגרוע ביותר שהיה למדינת ישראל עד היום הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מישהו במעריב מתפכח משרון ??
ל"ת
יהודי,
05/06/05 19:29
|
|
 |
32.
שרון הוא פיל בחנות חרסינה !!
יהודי שפוי,
צפון ת''א,
05/06/05 19:26
|
כל דבר שהוא מעורב בו הוא אסון לאומי , שרון חייב ללכת חזרה לחוות החיות שלו , שיתעלל בהם לא בנו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה מלכלכים על האתרוג?
ל"ת
אאא,
05/06/05 21:24
|
|
 |
31.
לא מאמינים לשרון. פתרון ועדה?
מירב,
05/06/05 19:26
|
|
 |
30.
ועוד וועדה ועוד ועדה ועוד וועד
וועדה,
ירושלים,
05/06/05 19:22
|
ה ועוד ועדה...! - קיים תיק של וועדה מלפני שנתיים - איפה התיק...בזבל כך גם התיק של עוד וועה יהיה בזבל...הכל מס שפתים - ''הבולדוזר'' התעורר ...אבל היום הוא חלוד חלוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הצעות אופרטיביות לשינוי
טלי,
05/06/05 19:21
|
מה שאנו רואים הוא תוצאה של ואקום ערכי בציבור החילוני. השמאל חטא בכך שלא פעל למימוש ערכי תנועת העבודה: צדק חברתי, שיוויון הזדמנויות, אחריות חברתית, התנדבות. הכל נזנח. האקטיביזם הכלכלי הפך לנותן הטון בעיצוב מבנה מערכות המשק והחברה והשמאל התקרנף. התוצאה לפנינו. כפי שלא הכל שפיט לא הכל כלכלי. וכן, חייבים לטפל בחינוך לאלימות ולאדישות של ערוץ 2. חייבים לאסור מכירת אלכוהול בחוק אחרי שעה מסוימת בלילה, כפי שנהוג בבריטניה. לגבי המשטרה, היא אינה מסוגלת כיום אפילו לעסוק באכיפה. רוב החוקים, במיוחד אלה שמטרתם להגן על הצרכן והאזרח הקטן אינם נאכפים. ולפני הכל: חינוך חינוך חינוך. חינוך מתחיל במעשה, דוגמא אישית. על הממשלה להתגייס לכך כמשימה לאומית: לדאוג להנחלת ערכי כיבוד החולה, הקשיש והעני ע''י תוכנית מעשית לשינוי סדר העדיפות הכלכלי והפיכתו למוטה צדק. לחדש ביתר שאת את פעילותם והפיכתה לנגישה כלכלית _לכל_ אזרח של גופים ציבוריים חינוכיים מהמעלה הראשונה כמו מתנס''ים, החברה להגנת הטבע (שסורסה מפעילותה) אומנות לעם, מועדון הסרט הטוב וכ''ד. למנוע בחוק הקרנת סרטים אלימים בכל שעה בדיוק כפי שאסור להקרין פורנוגרפיה. לבטל הקרנת פרסום באמצע תוכניות בטלויזיה. הפרסום מעקר את התוכניות מיכולתן להעביר מסרים רציניים ועמוקים. להחזיר לאלתר את הטלויזיה החינוכית כגוף מפיק ויוצר שמטרתו היא באמת קידום החברה בישראל. ורק אל תגידו שאין מה לעשות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב
ל"ת
עגלה ריקה,
05/06/05 22:19
|
|
 |
28.
אמר שיפעל רק לא אמר מתי
ל"ת
הגולם,
05/06/05 19:19
|
|
 |
27.
טרור השרונים והמושחתים
redkfeer,
גיהנום קדוש,
05/06/05 19:18
|
כולכם טוחנים מים מושחתים. אם נשאר מישהו ישר במדינתנו ואני מאמין שרובינו. יש פשוט לסקול באבנים את המושחתים בכלמקום ובכל פינה. אנשים ישרים בכל זרועות הבטחון והמשטרה והאוכלוסיה התקוממו נגד המושחתים גם בתוככם והצילו את המעט שנשאר לנו מהמדינה. מושחתים לכלא ועכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אין בארץ בעיית תאונות דרכים!!!
דמגוגים כולם,
05/06/05 19:16
|
מישהו השווה תאונות דרכים בארץ ובעולם? מישהו יודע שבארה''ב פי שתיים יותר תאונות קטלניות, ופי שתיים יותר הרוגים? (ברור שיחסית, באופן מספרי זה פי 90, אבל האוכולוסיה היא רק פי 45). בהשוואות סטטיסטיות ישראל במקום טוב מאוד בתאונות לתושב. רק שפה הכל ביצה אחת גדולה וכל אחד יודע על כולם ובגלל זה הרושם המוטעה. אז תרגעו, בבקשה, כל הדמגוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה הנתונים למס' מכוניות
Mo,
06/06/05 20:05
|
מאתר רכב ותחבורה בישראל בשנת 2004 היו 297 כלי רכב ל1000 תושבים באירופה בין 400 ל 600 ובארה''ב 800!!!
אז לכו תשוו מס' תאונות למס' רכבים..מסקנה אנחנו במקום גבוה בתאונות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה מכוניות יש ל1000 נפש?
Mo,
06/06/05 19:56
|
שכחתם לבדוק כמה מכוניות יש לכל 1000 נפש אם תבדקו תמצאו שבישראל זה מהנמוכים במערב ועל כן כמות התאונות פרופורציונלית לכמות המכוניות היא גבוהה יותר ממדינות אירופה וארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המציל נפש אחת
ב.ארי,
השרון,
05/06/05 23:26
|
תאונות דרכים לא מודדים רק כמה ב-1000, יחסית ל- ועוד מיני אמירות. סטטיסטיקה היא טכניקה לאלו החושבים ''לי זה לא יקרה''. כאשר מדובר בבני אדם כל המציל נפש אחת מציל עולם ומלואו. אינכם מבינים מה קורה למשפחה שיקיריה נפגעים או נספים בתאונת דרכים - מול זה הויכוח איזה נתון נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ע''פ מחקר משווה ישראל נמצאת
הוא צודק,
05/06/05 22:31
|
במקום טוב באמצע יחסית למדינות אירופה.
יתר על כן- הסוד הוא ששיעור התאונות של ערבים עולה פי2.5 על גודלם באוכלוסיה כך שששיעור ההרוגים בתאונות מקרב יהודים הוא נמוך מאוד יחסית לרוב אירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה לגבי הערבים
Mo,
06/06/05 20:16
|
שיעור התאונות הקטלניות שבהם מעורבים ערבים הוא 24% ושיעורם באוכלוסיה הוא כ 19% עד כמה שידוע לי פי 2.5 של 18 זה 45%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלא אם אנחנו לוקחים בחשבון ש
Mo,
06/06/05 20:21
|
אם לוקחים בחשבון שאולי מס' המכוניות בקרב הערבים נמוך יותר מהיהודים אז יש מקום להוסיף עוד כמה אחוזים בודדים ל 24% שנתתי.. וזה בהמשך למה שהגבתי לכותב תגובה 26
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרת רבים נחמת טיפשים?
ל"ת
spartaco,
05/06/05 20:09
|
|
 |
מאיפה הבאת את הנתונים?
ל"ת
תמה,
05/06/05 19:48
|
|
 |
למשל מכאן:
26,
05/06/05 20:11
|
http://www.car-accidents.com/pages/stats.html
תמצא כ-43,000 הרוגים בתאונות דרכים בארה''ב בשנה, שזה בערך 1,000 בשנה ביחס למספר התושבים של מדינת ישראל.
בישראל מדובר בכ-500. זה אומר - פי שתיים.
פי שתיים יותר הרוגים בתאונות דרכים בארה''ב מאשר בישראל.
אוקיי עכשיו? נרגעת? יש נתונים כאלה באין ספור אתרים. כל המידע נגיש היום באינטרנט. אין ויכוחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
ברבור,
ברבוריה,
05/06/05 20:36
|
למה אתה לוקח את הדוגמא הגרועה ביותר? למה אתה לא מסתכל על איכות הרבים באירופה שמונעת תאונות קטלניות ופחות הרסניות? למה אתה לא מסתכל על כבישים באירופה? למה אתה לא מסתכל על חוקי תעבורה ומערכת משפט באירופה שהרבה יותר קשוחה עם פושעים? אל תביא את אמריקה כדוגמא נקודה. כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם באירופה יש יותר תאונות
ברווזון,
ברווזיה,
05/06/05 22:28
|
באיחוד האירופי 50000 הרוגים בת''ד בשנה באוכלוסיה של 460 מיליון (כ-11 הרוגים ל-100000) בישראל 514 הרוגים באוכלוסיה של 6.9 מיליון (כ-7.4 הרוגים ל-100000). הפרש של כ-50% לרעת האירופאים.
הנה לינקים שמפרטים את המספרים: כאן
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3031950,00.h...
וכאן
http://www.internetworldstats.com/europa.htm
וכאן
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3035053,00.h...
וכאן
http://www.bambili.com/bambili_news/katava_main.asp?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד קישקוש
ברבור,
ברבוריה,
05/06/05 23:01
|
אם אתה מגדיר את אירופה כאיחוד האירופאי הנתונים אינם נכונים. באיחוד האירופאי אין ואפילו לא חצי מכמות ההרוגים והפצועים בישראל מדינת העולם השלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עברי לאירופה. שמעתי אוהבים
ל"ת
שם יהודים,
05/06/05 21:14
|
|
 |
25.
דמגוגיה של מעריב
עודד,
05/06/05 19:12
|
תאונות הדרכים- יש ירידה של 18 הרוגים יחסית לתקופה המקבילה. קאסמים? בשדרות כבר שכחו מה זה...יש ירידה כמעט מוחלטת בירי מעזה. הפשע המאורגן? שכחתם שתפסו את רוזנשטיין ושחיסלו מלא בתי קזינו? מאז כמעט לא שומעים על פשע מאורגן. שרון יטפל גם באלימות הנוכחית- הוספת שוטרים לצד חינוך יביאו תוצאות.
הכי חשוב- שרון מביא לנו את ההתנתקות! השינוי המשמעותי החשוב ביותר למדינת ישראל בשנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון - אלו הם ימי הדמגוגיה
ל"ת
זמביש,
05/06/05 21:47
|
|
 |
אתה חי בישראל?
ישראל,
ר''ג,
05/06/05 19:28
|
תוריד את המשקפיים הוורודות,תוציא אטמי האוזניים ותרא מה קורה מסביב. אם כל זה לא עוזר, תפסיק לקחת את החומר שבו אתה משתמש, הוא חזק מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דווקא צודק !
ל"ת
למרות שאני,
נגד ההתנתקות,
05/06/05 20:12
|
|
 |
24.
השחיתות של עומרי=אלימות
ל"ת
שחיתות=אלימות,
05/06/05 19:10
|
|
 |
23.
איך הוא יכול להלחם בפשיעה
בני,
ת''א,
05/06/05 19:09
|
המאורגנת, אם הוא בעצמו חבר בארגון הפשע הגדול במדינה- ''הליכוד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בוקר טוב!!!
חיים,
05/06/05 19:09
|
זה ברור.... אבל התקשורת משום מה משתפת פעולה בצורה מדהימה. פתאום מתעלמים מכל הבעיות ,החברתיות,הכל בסדר איפה הביקורת?,למה דבר חריג מאוד לקרא כתבה כזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שמעתם על משל יותם?
Avi Ecuador,
05/06/05 19:08
|
|
 |
20.
שרון הוא מריונטה של אהרון ברק
אייל פ,
05/06/05 19:08
|
מהפכת האקטיביזם הכל-שפיט היא הכיבוש האמיתי.
הידיים ידי שרון התכנון הוא ''מדינת כל אזרחיה'' תוך זיגזוג גאוני בפסיקות בין ''ימין'' ל''שמאל'' ,אך תוך ניווט מושכל אל אותו חזון.
אם רןצים מהפך שלטוני אמיתי- הניחו למוסדות הנבחרים , הכל מיצג חלקי.
דרוש שינוי פרסונלי אמיתי בהרכב בג''ץ הנוכחי שרובו המוחלט הוא בן ביתו של ברק -כדי להציל את המדינה.
יש להתחיל לתמוך בפרופ' רות גביזון האופוזיציה הלוחמת של ברק ולהלחם על כניסתה בכל דרך. זה חשוב יותר מנצחון בבחירות לפרלמנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
אאא,
05/06/05 21:31
|
שינוי חוק יסוד המשפט הוא הדבר היחידי שיכול לפתוח את תהליך הפיכתה של ישראל לדמוקרטיה. שופטי בג''צ חייבים להבחר בבחירות ישירות ע''י הציבור. לחילופין אפשר להגיש נגד השופטים הנוכחיים כתבי אישום פליליים בהסתמך על דוח מבקר המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree 100%
ל"ת
I agree 100%,
05/06/05 20:42
|
|
 |
19.
מי מאמין לו...!?
ל"ת
אברום,
ירושלים,
05/06/05 19:05
|
|
 |
18.
הוא התעורר...הכ מס שפתים !
ל"ת
אברום,
ירושלים,
05/06/05 19:04
|
|
 |
17.
שלום וביטחון??? הצחקתנו
ישראלי,
05/06/05 19:00
|
מישהו באמת מאמין שאם ראש הממשלה ידפוק על השלחן יפסק הרצח האונס ותאונות הדרכים????בשביל זה צריך --מקצוענים-- ולא פונקציונרים ממרכז הליכוד שמה שמעניין אותם זה כסאות וכסף קל .לא להאמין לאיזה תהומות הביא אותנו הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גם אתה
שלמור,
05/06/05 19:00
|
אתה מוביל בזלזול בחוק אתה אמרת כי תקבל את החלטת המתפקדים וזלזלת בזה אתה הדחת שני שרים כדי לקבל רוב אתה הפרת את החלטת מרכז המפלגה הדג מסריח מראשו הרקבון מתחיל מראש הממשלה יש לחשוף את מלא הרקבון ואת מלא האלימות הפוליטית הדורסנית של ראש הממשלה שהקטנים ברחוב רק מתרגמים את יחסו בצורת אלימות פשוטה ובסיסית זה ידוע לכל איש חינוך ופסיכולוגיה ראש הממשלה אנו קוראים לך להתפטר ולהניח לנו לסדר מחדש את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מינוי חתול לשמור על החלב
אבי,
גליל,
05/06/05 18:58
|
ראו את מי מינו לראש צוות בדיקת האלימות ? מי שמסיט לאלימות בכך שיש להזהר מחובשי הכיפות לבל יעשו הפיכה צבאית בהיותם משרתים את המדינה נאמנה ובכבוד , אחרת היה מכנה אותם משתמטים עוד ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לגנוב לשקר העיקר להיות ר''מ
ל"ת
אידאולוגיית שרו,
05/06/05 18:57
|
|
 |
13.
להעניש את ההורים, כנסו ותלמדו
יניר,
05/06/05 18:55
|
פעם תפסתי ילד חורט על המכונית שלי. הבאתי אותו לאבא שלו אבל לפני שנכנסנו לביתו הכרחתי אותו לחרוט גם על האוטו של אבא שלו.
האבא שלו הרג אותו במכות ושילם לי את הנזק. הילד הזה יחשוב פעמיים לפני שיזיק למישהו אחר.
במילים אחרות צריך(!) להעניש את הילדים וחייבים(!!) להעניש את ההורים.
ההורים לקחת אחריות על ילדיהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שרון=משטרה חלשה
מיכה,
השרון,
05/06/05 18:53
|
לפני כשנה כאשר המשטרה דרשה תוספת תקציב הגיב שרון שלא רולצה לישמוע היתבחינות,יש לזכור שבאותה העת היתנהלה חקירה נגד פשפחת שרון, והאינטרס של שרון היה להחליש את המשטרה. כמובן שאנו האזרחים משלמים את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון אתה חייב לעמוד למשפט
אליהו,
רמת גן,
05/06/05 18:51
|
שרון חייב לעמוד למשפט על דירדור כל המערכות בישראל. אני שברוב טיפשותי הצבעתי לו האמנתי שישכין סדר ויביא את השלום. אני בעד התנתקות אני בעד הגדר אבל נגד התנהלות כושלת בכל עינייני המדינה וגם בעיניינים אלה. על העם להגיש נגד שרון, בהאג ובישראל, כתב אישום על פשעים נגד העם היהודי ולראיה תדברנה מערכות החוק, החינוך, הבריאות, הרווחה, מערך הבטחון הפנימי והחיצוני. אין לשרון יותר שום זכויות בקרב העם בישראל חייבים להעמידו לדין ולכלוא אותו על פי חוק ישראלי ובינלאומי על שהביא את מדינת ישראל בזמן כה קצר לחורבן מוחלט. בואו ניתארגן כולנו להציל את המקום היחידי שנותר עבורנו ולשקמו מידי המהרסים (ראה ערך הכנסת והממשלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון רוצה משטרה חלשה
מיכה,
השרון,
05/06/05 20:03
|
בזמו חקירת המשטרה את משפחת שרון עצר שרון תקציבים למשטרה.האינטרס של שרון וחבריו הפושעים הנה משקרה חלשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 11 כל מילה סלע
שופרי,
05/06/05 19:43
|
|
 |
10.
שרון=ברקים ורעמים ואין גשם...
בצלאל,
05/06/05 18:50
|
כולו חאנטאריש מלבד הכסא שלו לשרון לא מעניין דבר האבא והבן עומרי שוים ל איך קוראים למה שאנחנו יושבים עליו...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד
יהודה בלום,
פתח תקוה,
05/06/05 18:45
|
|
 |
8.
גם אתם תעשו חשבון נפש
מיקי,
05/06/05 18:43
|
התקשורת מצד אחד אומרת עשה, ומצד שני כובלת את ידיו. אולי גם אתם שם, בתקשורת תעשו חשבון נפש ולא רק תחפשו כותרות חדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שומרים על האתרוג היטב
ל"ת
לולב הגזול,
05/06/05 19:03
|
|
 |
ב ד י ו ק !!!
ל"ת
טל,
05/06/05 18:54
|
|
 |
7.
רק הגירוש מעסיק את גנב הקולות
דרור,
רמת גן,
05/06/05 18:41
|
כל היתר אלו דיבורי סרק למען התיקשורת והטמבלים, החסידים השוטים, שעדיין תומכים בו במפלגתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת!
ל"ת
יניב,
05/06/05 19:37
|
|
 |
6.
Contrary To His Youth
*Sharon*,
05/06/05 18:40
|
In his old age, Sharon is left with nothing but his big mouth and big belly.
Everything else, including clear thinking, were lost in the passage of time.
If Sharon was not so dangerous to the survival of the State of israel, I would have pittied him. But as it is, I pity all of us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הוא עסוק כולו בלהתנתק
איזק,
כינרת שלי,
05/06/05 18:32
|
נו באמת, מישהו מצפה כי ראש ממשלתנו יוכל להתפנות לעיסוק בבעיות המדינה? הו אהרי עסוק כולו בנושא אחד ויחיד איך להציל את עורו הפוליטי מן הפרקליטות ומן התקשורת כעומק החקירה כך עומק העקירה וכוחותיו המתדלדלים ומזדקנים נתונים כולם לנושא אחד אי אפשר לבנות מדינה ולפרקה בו-זמנית שרון הוא האיום האסטרטגי האמיתי של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''תוצאות המשאל יחייבו אותי''
עובד,
05/06/05 18:27
|
|
 |
3.
שרון תן דוגמא -גנב קטן ונוכל .
ל"ת
שרון,
חוות הגנבות,
05/06/05 18:24
|
|
 |
2.
זה מה שקורה כשהדג מסריח מהראש!
אורי,
05/06/05 18:17
|
תראה איך המדינה הזאת נראית אריק שרון! מה אתה מופתע? אם היה בך טיפה כבוד עצמי היית לוקח את עצמך ואת בנייך כמובן ומשעה את עצמך, ואולי עובר לאיזה אי ביוון.... מושחטים נמאסתם, והפעם גם הרגתם לנו את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רק מעריב לא מצנזר תגובות מימין
רואים את זה,
05/06/05 18:16
|
|
 |
!!!You Are So Wrong!!!
A True Zionist,
05/06/05 18:53
|
Maariv has been censoring us quite often. In fact, on ther avarage, Maariv publishes two Right Wing responses for every five that are sent. I know, because it happens to me all the time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
Avi Ecuador,
05/06/05 20:28
|
וזה גם תלוי במי יושב באותו יום ומצנזר, גם להם יש שמאלנים וימנים. לפעמים אותה תגובה עוברת למחרת או בכתבה אחרת, תנסה.
הגב לתגובה זו
|
|