 |
116.
סודי, לא השתנית.
רופא משפחה,
אשדוד,
09/06/05 11:05
|
|
 |
115.
כל הכבוד על ההמחשה החשובה !
אזרח,
09/06/05 00:14
|
הניתוח הוכיח נקודה חשובה : לא משנה כמה לא מקובל יהיה תהליך הניתוח, וכמה אנשים יקראו לרופא ''מטורף'' - העיקר שבסוף הפגם יוסר מהעור הבריא, ויושלך לפח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
ד''ר סודי- שכוייח!!!!
:-),
גוש קטיף,
08/06/05 01:30
|
|
 |
113.
תיסלם סודי! תתעלם מהביקורת!
בוגר מדרשיה אחר,
07/06/05 16:59
|
השמאל הסהרורי שלנו לא רק שאינו מסוגל לייצר פעולות בעלות משמעות אלא רואה בכל פעולה של אנשי הימין אקט מסוכן, הרה אסון. לכן, אם נחסם כביש בישראל השמאל שואל: מה היה קורה אילו היה מדובר באמבולנס שתקוע עם חולה מסוכן וכו' וכו'? זה שלא היו שם לא אמבולנסים ולא חולה מסוכן זה לא ממש מעניין אותו. החשוב הוא שהיש תירוץ להתעלם מהמחאה של הימין. גם כאן, במקום להתעסק עם המחאה עצמה מחפשים מה היה קןרה אילו הניתוח לא הצליח. זה השמאל וזה המקסימום שהוא מסוגל לעשות. אתה יכול להניח שגם אלו שמוחים מבינים (אבל בחיים לא יודו) שהמחאה מקורית ויעילה. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
הרופא צודק במאה אחוז
ל"ת
יהודי מהמרכז,
07/06/05 16:21
|
|
 |
111.
סודי - רופא
יואל,
השרון,
07/06/05 16:08
|
|
 |
110.
מה שמפחיד
פחד מוות,
07/06/05 15:46
|
נו מילא, האיש כנראה...איך להגיד את זה.... לא כל כך... לא נעים מיסכן...אבל איך אפשר להסביר שיש אפילו נשמה אחת שיכולה להגן ולהצדיק מעשה כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיש שפוי והמחאה מאד רלבנטית
מוטי,
07/06/05 17:00
|
מותר לך עם היד על הלב להודות שמדובר במחאה מאד מקורית ומאד לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מחאה לגטימית
אלי,
חיפה,
07/06/05 15:21
|
הרופא לא עשה שום דבר שסיכן את המטופל וזוהי מחאה לגטימית ביותר לעומת ממשלתנו שבשל תאוות הכיסא והשררה מסכננת את חייהם של מיליוני אזרחיה ונותנת יד להקמת מדינת המרצחים הפלשתינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
עשה צרכיו בעמידה על הראש
דש,
07/06/05 14:29
|
כדי להוכיח עד כמה המפונים הוזים השתמש בילדיו כבני ארובה חסם לתושבי ישראל את הכבישים השתמש בסמלים מאוקראינה כגימיק תקשורתי ומשתמש בסיסמאות לשכנע את עצמו שהוא ינצח את תושבי ישראל אבל בלילה מנהל מאבק אם סוללה של עורכי דין להגדלת הפיצויים מול ממשלת ישראל כדי לסחוט עוד יותר כסף והטבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמנות עליך, אחי
ל"ת
אפרים,
07/06/05 17:01
|
|
 |
107.
קפדנ שארה ,םיעגושמ םתא
ל"ת
תגובת מחאה,
בהפוכה,
07/06/05 14:18
|
|
 |
106.
מהו בעצם בכלל ניתוח? הסרה?
אריה,
07/06/05 14:06
|
מהו בעמם בכלל ניתוח? הסרה של חלקי גוף שאי הסרתם תגרום לגוף כולו למות? איך לובש כתום מסוגל בכלל לבצע ניתוח? היד הנגועה בסרטן היא בשר מבשרנו ! לא נסכים להסיר אתה בשום אופן !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
סרט תכלת בעד התנתקות !!!
ל"ת
אריה,
07/06/05 13:35
|
|
 |
תחליטו, כחול-לבן, ירוק, תכלת?
ל"ת
עקיבא,
07/06/05 17:03
|
|
 |
104.
ל-90
amram,
07/06/05 13:30
|
יפה כתבת אך לא ברור מהיכן את לוקחת את הקביעה שזו החלטת הרוב שאותה צריך לכבד. זכור לך מה קבע הרוב הרוב של המפלגה אליה שייך ראש הממשלה וזכור לך כיצד התנהל התהליך גם בהמשכו. נכון שהושג רוב בכנסת אך הוא הושג בצורה בלתי מוסרית לחלוטין ועל כן יש מקום להיאבק וביתר שאת בהחלטה זו עד ביטולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
אם הניתוח הצליח....
תוהה,
07/06/05 12:48
|
הניתוח הצליח = ההתנתקות תצליח? נראה שטירוף המתנגדים מתעתע בהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
שפיות איננה תנאי לרשיון לעסוק
אריה,
07/06/05 11:23
|
מה, שפיות איננה אחד התנאים להחזקת רשיון לעסוק ברפואה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
רוב מהומה על לא מאומה, ספין
שלומית,
07/06/05 11:20
|
תקשורתי - מעריב החל כנראה להוביל את הספין החדש שלו, הסתיים ספין השחיתות, התחיל הספין נגד ההתנתקות כזה כאילו, זה התחיל ביום ו' מפירסום הסקר של מינה צמח, וממשיך כדי להעלות את הרייטינג.
קוראים יקרים, נראה לכם שזה אמיתי? נראה לכם שמישהו בחדר הניתוח יתן יד לתעלול כזה? משחקים כאן על האינטילגנציה שלכם לעורר כמאמר שקספיר, רוב מהומה על לא מאומה, הרופא הנכבד, סיים את הניתוח, הזמין צלם, (נקווה שהצלם עבר סטריליזציה טובה בשעה שהרשו לו להכנס לחדר הניתוח) ועשה מעשה קרקסנות כיאה למתנגדי ההתנתקות . לא להתרגש רבותי, החולה בסדר הניתוח היה בסדר, הרופא? .... חוש הומור יש לו ללא כל ספק.
ועכשיו נראה את מצנזרי מעריב מפרסמים את תגובתי זו. כיאה לעתון דמוקרטי, ושומר על חופש הביטוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
וואללה,נהיינו דומים לערבי שרץ
ברווז עיתונאי,
07/06/05 11:20
|
לאכול את התאנים שהוא ''מכר'' לילדים שהציקו לו. ''מחלקים בקצה הסימטה תאנים'' כך נפטר מהם ורץ איתם לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
רופא אידיוט - וחולה אידיוט!
ל"ת
היפוקרטס,
07/06/05 09:53
|
|
 |
98.
הוא לא נתיח חולה זה היה הדמיה.
סימה,
07/06/05 09:42
|
בובה זה הכל והתגובות באתר כיאלו שהרופאה מטורף ולא מי שהמציא את ההתנתקות הכדי לסגור עוד תיקים של שחיתות. כעט מצאו שהוא הרחיב את החווה על חשבון אדמות מדינה. מה הוא ימסור כעט את הכותל????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת , אבל כמה שגיעוט ???
ל"ת
אורי,
07/06/05 09:47
|
|
 |
לא נכון
נעם,
07/06/05 10:27
|
|
 |
97.
ורישיונו לא נשלל ???
ורישיונו לא נשל,
07/06/05 09:41
|
|
 |
96.
רישיון נהיגה ישלל אם שוטר יתפו
רישיון נהיגה יש,
07/06/05 09:40
|
רישיון נהיגה ישלל אם שוטר יתפוס אותך נוהג עם רגליים למעלה גם אם תנהג טוב,אז אותו כלל חל על רישיון רופא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
איפה משרד הבריאות שלא שולל את
איפה משרד הבריא,
07/06/05 09:36
|
|
 |
94.
למה? פשוט ככה.. הבנת?
סתם ככה...,
כפר דרום..,
07/06/05 09:32
|
למה? למה? למה? ככה!........
התבלבל לי המח לגמרי מרוב שאלות... לכם לא?...
ככה... פשוט ככה...
חשבתם פעם לענות לאנשים כמו ילדים קטנים?
למה? ככה, פשוט ככה והכל כבר יהיה מובן...
למה? ככה, למה לא?
למה לא? ... נו באמת... מה .. הם יכולים להיפצע, להיעצר, לחטוף שפעת, נו...
גם אני בכל יום בגוש קטיף יכול לחטוף פצמ''ר, להיעצר (את האמת זה חדש), לחטוף שפעת....
נו, אז למה אתה גר בגוש קטיף?
ולמה אתה גר בתל אביב?
כי בתל אביב בטוח ורגוע...
בטוח? הרשה לי... פיגועים.. תאונות דרכים.. תאונות עבודה.. עבריינים.. גנבים.. אתה בטוח שבטוח?
טוב, תראה בשום מקום לא ממש בטוח...
טוב, תראה גם אצלי בשום מקום לא ממש בטוח...
טוב אבל למה להיכנס למקום לא בטוח?
לא יודע, באמת למה אתה נכנס לפאבים ודיסקוטקים ? למה אתה נוסע במכונית? למה? למה? למה?
ככה.
אה איזה יופי גם אני ככה אולי אנחנו שכנים בארץ הככה?
לא אני עושה ככה של חיים מה שאני חייב אני עושה ומה שלא אני לא עושה...
נו גם אני עושה ככה של חיים מה שאני חייב אני עושה...
מה אבל לגור בהתנחלות? להפגין? להיעצר? זה אתה חייב?
כן ברור.. אני חייב את זה...
מה, למי אתה חייב?
למי? לעצמי למשפחתי לעם ישראל לארץ ישראל לרבש''ע....
כן, אבל אתם יכולים פשוט לעבור דירה לקבל כסף וללכת ?
גם אתה יכול פשוט לעבור דירה.. ופשוט לא לנסוע.. ופשוט לא ללכת לקניות ולפאב... ולא ללכת לצבא לא?
לא, נו מה אתה באמת לא מבין?
לא..
אוף התשובות שלך ממש נודניקיות אתה יודע?
כן ... אבל לא ענית לי...
לא יודע זה פשוט ככה...
אני גם, אני חייב את זה לככה הפנימי שלי .. פשוט ככה... הבנת? פשוט ככה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגיד לך למה.
ג'וחה,
07/06/05 10:09
|
יש שם יותר ממליון ערבים ואתם 8000 איש. הצירוף הזה מחייב שלטון צבאי דכאני שלטון אפרטהייד אנטי-יהודי אנטי-אנושי ואנטי-מוסרי.
הישיבה שלי בתל אביב אינה מחייבת דיכוי 1000000 עזתים.
ככה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישיבה שלך בתל אביב חייבה גרוש
א,
07/06/05 11:26
|
מליון ערבים מבתיהם שהיום יושבים במחנות פליטים בעזה ויורים עלינו קסאמים. ואתה מדמיין שזה בגלל 8000 איש שלא לקחו מטר אדמה אחד מאיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
בעד ההתנתקות-צבע כחול
ל"ת
חיים כהן,
07/06/05 09:04
|
|
 |
איפה השמאל? בסרט כחול! [א.א.]
ל"ת
א.א.,
מרכז,
07/06/05 17:19
|
|
 |
בעד ההתנתקות - הניפו דגל לבן
ל"ת
הכי מתאים,
07/06/05 11:13
|
|
 |
בעד ההתנתקות הניפו דגל שחור
ל"ת
יותר מתאים,
07/06/05 12:49
|
|
 |
בעד ההתנתקות צבע תות בננה
ל"ת
ארמדילו,
07/06/05 10:10
|
|
 |
92.
זה מה שקרה לשרון.
סימה,
07/06/05 08:55
|
התמונה הזאת מתאימה בדיוק לשרון זה מה שקרה לו הוא התהפך על הראש ומנסה לשדר לנו שזה פאטה -מורגנה. שכולנו מטורפים והוא היחיד שיודע מה טוב לנו. הוא חושב שהוא נמצא בתעלה ב-73. שרון תתעורר אנחנו בתוך מדינת ישראל אדוני. זיקנתך מבישת את צעירותך......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
איפה האחים כאן ?
מיכאל,
חיפה,
07/06/05 08:34
|
למה הטירוף הזה? מי מרוויח מהגירוש ? איזה נייר שלום ? איזה הבטחה ? רק כניעה של המדינה לאוייב הערבי. מה שהיה אסור לעשות לאייבינו עושים בשמחה לאחינו ? אין שום רווח. שום רווח. שום רווח. יותר טרור, שבר כלכלי, שבר בעם, עוול נורה, פשע מוסרי, דירדור המדינה מול הערבים 30 שנה אחורה. מה קרא לעם שלנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
לאמהות באשר הן
אמא,
07/06/05 05:26
|
אישה יקרה.
אני יוצאת מנקודת הנחה שאנו יושבות על אותו ענן דאגה לא חשוב מאיזה צד אנו מגיעות בעולם הנשי אנחנו קולגות , המקבלות את אותה הבעה בהביטינו על הילדים זה בא מאותו מקום השבריר הזה בפנים גם אם בשבילי זו עובדה ובשבילך אצבע אלוהים.
אני כל כך רוצה שתדעי , , באמת באמת כואב לי לוותר. את יודעת ,מגיע גיל בו גם את ילדינו אנו משחררות בלא מעט דאגות וחרדות , האם זה אומר שוויתרנו עליהם ? צריך לדעת לשחרר. הנה ראי, לשחרר אין פירושו לוותר. אני זועקת אלייך , למה ? למה את נותנת לי תחושה שאם אני בעד אז פחות איכפת לי ואם אני בשמאל אני מוקצית מחמת מיאוס , איזו טעות , אהבתי למולדת אינה פחותה משלך , גם אני יודעת להריח פרח ,ללכת בשביל החלב לדמוע משקיעה ולבנות לי בית מעפר, רק בהבנתי , אני מוכנה לשלם את המחיר למען הדור הזה הצעיר , שאת ואני מביטות בו באותה הבעה , גם אם אני מכנסיים ואת שמלה. אני כה מכבדת את רצונך לשמור על שלמות המולדת ,זה כל כך יפה , אני חולמת על כך לפחות כמוך , אבל יש מציאות העומדת מולי , ה ס ת כ ל י , אל תעמדי לך ממול מניפה את אמונתך ולא נותנת דרך אחרת לפלס , תני פיתרון כי ההרג האין סופי הזה עומד לי בגרון. אני כועסת עלייך, כי את במעין התנשאות , נושאת את דגל האידיאולוגיה שיביא אותך לחרות , והופכת אותי לפושעת לאומית , באיזו זכות ? הרי במחשבתי על התנתקות שתינו רואות בקצה את פניו הרכים של הילד הזה שאינו מרפה. אז הנה , ניתנה לך ולי הזדמנות , לתת לדמוקרטיה משמעות , ליישמה הלכה למעשה בכך שנכבד את הרוב , את , מכח אמונתך ואני , מכח המציאות ולא נהפוך את הניגוד למלחמה , אלא , נלך איתו יחד לטוב ולרע ונקבל את הגזירה. וכך ביחד נישא את הכאב ,יש יותר כח ביחד להתמודד , בואי נשקיע אנרגיות בקבלת האחר ולא ניתן לריבון להתפורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גם מוכנה לעזור לעקורים?
אמא,
07/06/05 13:49
|
עם כל הכבוד והמילים היפות, איפה אתם אנשי השמאל? האם מישהו מכם מוכן לתרום זמן/כסף/כוח למען העקורים? מי כאן מוכן לתרום ולהקריב למען ההתמנתקות? כל הקיבוצים שנדרש מהם גרגר אדמה, הארגונים הירוקים שחשובות להם הלטאות של חולות ניצנים יותר מבני האדם... מי? כל ההקרבה נדרשת כל הזמן מאותם אנשים - שכשהיה נוח לכולם הם ספגו קאסמים על הראש וקברו מתים, ועכשו, הם נאלצים לאבד את נחלתם, כבודם, רכושם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
קשקוש-בכלל לא כירורג
הנתנייתי,
07/06/05 05:18
|
מהתמונה רואים שמדובר באיזה ניתוחון אסטתי שולי. ואכן לא בכדי אין כמעט בכלל כירורגים דתיים כיון שלא ניתן שמדובר במקצוע המצריך יותר מדי מאמץ השקעה ומסירות ויש בו פחות מדי כסף (אין זמן להפגנות וכיוב'). למי שיקפוץ שינסה למנות כמה כירורגים דתיים הוא מכיר מתוך כלל הכירורגים הפעילים בבתי החולים בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמעט בכלל כירורגים דתיים''?
כמה רוע,
אפשר לבלוע,
07/06/05 17:14
|
|
 |
הרבה יותר מהמשקל באוכלוסיה
ל"ת
רופא בהדסה,
-שלא תזדקק,
07/06/05 11:28
|
|
 |
88.
לתלות על הביצים!
דר.אביטל,
07/06/05 04:45
|
אם התמונה הזאת אמיתית- לנתח במצג חולני, ללא כובע נקי וללא מסיכה - יש לתלות את המטורף הזה בביצים, לשלול את רשיונו הרפואי מיד, ולהכניסו להסתכלות פסיכיאטרית. אם יימצא שפוי - להעביר את המקרה למשטרה ולתביעה (לא להר''י ולא למוסדות הרפואה) ואם יימצא אשם ברשלנות רפואית - לחברו עם יקירביץ. יקירביץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שאלה
שפוי בדעת,
07/06/05 04:43
|
אני רק שואל למה על דבר פשוט כזה צריך כל הסמליות הרי כל אדם הוגן מבין שהדרך הזו ליתן לערבים מה שלא מגיע להם ולגרש בעבור זה יהודים מהבתים הוא שלא ביושר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אי אפשק לכעוס עליו-עוד קוקו
ל"ת
הנתניתי,
07/06/05 04:37
|
|
 |
85.
הניתוח ועבר בהצלחה
wake up,
07/06/05 03:46
|
|
 |
84.
אדם נורמלי בבית המשוגעים
רחל,
07/06/05 03:26
|
מעשה של ד''ר ותגובות של התוקפים אותו כאן מבטאים באופן רלוונטי ביותר את המצב של בית המשוגעים הקרוי ''מדינת ישראל''.
כאן משטר טוטליטרי המבצע גירוש יהודים, נחשב להתגלמות הדמוקרטיה - ואילו אזרחים חפים מפשע מוצגים כאויבי העם;
כאן הרוצחים שכלל אינם מסתירים את כוונותיהם הרצחניות ואת מטרותיהם כלפי העם היהודי כולו, מופיעים כשותפי השלום - ואילו אזרחים המבקשים לממש זכות המחאה וחופש הביטוי נזרקים לכלא;
כאן משטרה שנוהגת באלימות אכזרית נגד מתנגדי מדיניות הממשלה (דבר לגיטימי בכל משטר דמוקרטי) מוצגת כקורבן האלימות מצד האזרחים (אשר מבצעים מרי אזרחי ב ל ת י – א ל י ם );
כאן לרוצחים היושבים בכלא ניתנת אפשרות לעשות בחינות – בשעה שלנערים שנזרקו לכלא בשל מחאתם הבלתי-אלימה לא ניתנת אפשרות לעשות בחינות בגרות;
כאן מגיבים ומגיבות התומכים והתומכות במשטרה האכזרי האנטישמי הזה מתיימרים להיות ''דמוקרטיים'' ו ''שפויים'', בעוד ששפויים אמיתיים נחשבים למשוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תנו לו בכתום!
יוסיפון,
רמת גן,
07/06/05 02:21
|
כל מי שקורא הודעה זו נקרא להניף את הסרט הכתום! על המכונית על הידיים! זהו משאל העם האמיתי שעוד נותר לנו. משתצבע כל הארץ בצבע הזה אולי יבין הדיקטטור כי היא לא תהיה! קחו דוגמה מאחינו שבארה''ב אשר הגיעו הישר אל גוש קטיף 100000איש אי אפשר לגרש או להשליך לכלא! הראו למושחתים החוואים ומלחכי הפינכה האולמרטים למיניהם את הדרך... החוצה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת 4500
י.לפידות,
07/06/05 04:07
|
החצי השני של ה9000 כבר הגיע להסכמים (לא שאני מצדיק את מכירת המדינה לקבוצה של סחטנים) נותרו רק 4500 מטורפים שעושים רעש של 100000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
settlers and their rabbis
Marvin,
07/06/05 00:55
|
|
 |
81.
לשלול את רשיונו מייד!!!!
ל"ת
דר' קדם,
07/06/05 00:04
|
|
 |
80.
בקרוב אצלכם..
אפרת,
גבעתיים,
06/06/05 22:56
|
כולם נוטים לשכוח, אבל ה''מתנחבלים'' המושמצים ללא סוף, שכולכם כ''כ רוצים שיוצאו מבתיהם, יהפכו לאחר הפינויים להיות שכנים...שלי, שלכם. בתור שכנים בטח תאהבו אותם נורא, ותשמחו שעברו מהשטחים לבית לידכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזה אני הכי פוחד...
חיים,
דרום,
07/06/05 03:01
|
טוב שהם שם ואני פה. ממש כמו עם הערבים - אני לא רוצה אותם ליד הבית שלי.
במקום לפנות אותם בכוח צריך לתת להם את האפשרות להישאר בשטחים תחת ריבונות פלסטינית ולהוציא משם את הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
טפוכיספ התא
ל"ת
תגובת מחאה,
במהופך,
06/06/05 22:53
|
|
 |
78.
לא ניתוח אלא הסרת פורונקל
פרחיה,
06/06/05 18:50
|
והמנתח המהולל מק''ק ברוקלין אינו אלא פעיל ימני שבא להפגין נגד ההתנתקות. במעשיהם מוכיחים המתנחלים שאיבדו כל מגע עם המציאות, כמו הניתוח כביכול כך גם כל פעילותם מאז שהודיע ראש הממשלה על הויתורים הכואבים פשוט מטורפת. כן, ידועות בהיסטוריה תופעות של השתגעות קולקטיבית, חסידי שבתאי צבי למשל, או המאמינים של כת דיויד כורש בווייקו, או המטיף ג'ונס באיים הקריביים, בני כת מקדש השמש בצרפת ומתאבדי המחשב בארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת !!!
ל"ת
תות בננה,
07/06/05 10:11
|
|
 |
את צודקת רק בהפוך-הסמאל השתגע
פנחס ז-ה אליהו,
ימות המשיח,
07/06/05 00:59
|
בצורה קולקטיבית וממשיך להוביל לסכנה איומה של שמד ח''ו ח''ו הי''לת לעם ישראל בארצו. ובמילים אחרות : ד-י-ב-ו-ק צ-א !!! נ.ב. פרחי'ה , תעשי לי ילד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנותח פרחיה ,ומיד
ל"ת
רצוי להחליף המח,
06/06/05 23:56
|
|
 |
מטורפת תרדי מאתנו!
ל"ת
שימי,
06/06/05 20:44
|
|
 |
לו יכולת לסתור את הדברים
פ,
06/06/05 20:53
|
ולהוכיח למשל שהמתנגדים לפינוי מתנהגים כאנשים נורמלים, היית עושה זאת. אתה יודע שהם השתגעו, ואולי אינך יודע כי גם אתה חלק מהם. המשוגעים חושבים שהם הנורמלים היחידים במוסד ורק הרופאים והמטפלים יצאו מדעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אמרת ??
רפי,
07/06/05 00:51
|
|
 |
77.
לשלול לאידיוט את רשיון הרופא
ג'ון הולמס,
06/06/05 18:43
|
|
 |
לך תלמד,מעדיף אולי את גונן שגב
ל"ת
אפילו לו לא שלל,
06/06/05 23:58
|
|
 |
זה הרופא שהציל הכי הרבה אנשים
יוני,
06/06/05 22:32
|
|
 |
ד''ר נמיר- ד''ר גולדשטיין- שרון
הפציינט,
07/06/05 11:49
|
גם ד''ר ברוך גולדשטיין הציל הרבה אנשים לפני הטבח המטורף במערת המכפלה, אז זה החשבון? הצלת אחד, אז יש לך ''יתרת זכות'' להרוג אחד אחר? ושמא: אם הצלת יהודי אחד, אתה רשאי להרוג ארבעה ערבים?
לא ידידי, זה לא עובד כך, רק ההפך הוא הנכון - אם גרמת לסיכון חייו, או אפילו בעקיפין למותו, כדאי שתעשה כל מאמץ להציל חייהם של אחרים.
זה, בדיוק, מה שמנחה את אריק שרון, שאחראי אישית למותם של כל כך הרבה אנשים, יהודים וערבים גם יחד, בבואו לממש את ההתנתקות - לקרב את הגאולה ממעגל הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפכת את ד''ר נמיר לרוצח?
מרדכי,
השרון,
07/06/05 17:17
|
קצת נסחפת בחיפושיך אחרי דרך לטשטש את מעשה המחאה המבריק של ד''ר נמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
חברלך
יפה,
ת''א,
06/06/05 18:43
|
אתם יכולים לעשות גם ניתוח בעיניים עצומות. לא יועיל לכם.
יפנו אתכם בכל מקרה בקרוב, חבל על המאמץ, כדאי להשקיע באריזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת וכל הפסיכים יפונו בקרוב
ל"ת
וגם האנשים,
הרגילים,
07/06/05 10:12
|
|
 |
תקראי כך לאביך ואמך - יא סתומה
ל"ת
רובי,
06/06/05 20:45
|
|
 |
75.
ענק
זאבי,
ירושולים השל,
06/06/05 18:24
|
|
 |
74.
לא לוותר על שום חלק והכי קטן
צצצ,
06/06/05 18:20
|
|
 |
ותהיה עוד יותר קטנה
זאב,
כפר סבא,
07/06/05 00:19
|
ואם נמשיך כך, בכיבוש מיותר, סופה שהיא תהיה עוד יותר קטנה. אתה לא מבין שאנחנו מבזבזים את כוחו של צה''ל על שטויות כמו התנחלויות, במקום להגן על המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
עם כל הכבוד
רופא,
מרכז,
06/06/05 18:11
|
מי שמטורף הוא אתה, ד''ר יקר ומוזר, ולא ההתנתקות. לך לבדיקות, פנאט מטורלל אחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק כמובן.
דוקטור מן הישוב,
07/06/05 01:14
|
חבל שלא עושים בדיקות פסיכיאטריות לרופאים בטרם הם מקבלים רשיון. הנ''ל מוציא לנו שם רע, ולא חשוב כמה אנשים הוא הציל. מה שקובע זה שאי אפשר לסמוך על פנאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שאלת תם...
לא משנה,
מרכז,
06/06/05 18:07
|
|
 |
ובכן...
ל"ת
אכן !,
06/06/05 18:35
|
|
 |
טיהור אתני ליהודים, לא טירוף?
דליה,
נתניה,
06/06/05 18:29
|
|
 |
טיהור אתני??????
איטה,
אילת,
07/06/05 00:21
|
די עם השטויות. מדינה שהושיבה שם יהודים יכולה (ובמקרה הזה חייבת) גם להחזירם הביתה. אי אפשר שעם שלם ישלם את מחיר הטירוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיהור אתני טירוף
פסיה,
06/06/05 21:25
|
התנתקות מרצועת עזה, הצעד הכי הגיוני שיכול ראש הממשלה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
זה הפתרון! לתלות את כולם מהרגל
אייל,
06/06/05 18:04
|
אבל אז בעצם ירד להם כל הדם לראש...כאילו שאין מספיק חמומי מח...אז אולי כדאי לתלות מהרגליים...ולמנוע מהדם להגיע לראש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לצאת מעזה, להשאיר אותם שם
תדי,
06/06/05 17:53
|
יהודי לא מגרש יהודי ועזה אינה אמורה להיות נקייה מיהודים אולי יהיו אפילו חברי פרלמנט יהודיים בפלסטין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת מעזה, ולהעיף את השמאל לשם
ש,
06/06/05 18:05
|
|
 |
מתנחל יקר ועצבני
טל,
ירושלים,
06/06/05 18:28
|
בניגוד למה שאתה חושב אף אחד לא שמח ''להעביר'' אותכם דירה ואף אחד בשמאל (שאני מכיר) לא חוגג כשהוא שומע שמתנחלים נפגעים. וזה בדיוק העיניין, שמבחינתנו חיי אדם הרבה יותר חשובים מ''ארץ ישראל השלמה'' שלכם. לא מחפשים להזיק לכם, תבינו את זה כבר. בדיוק ההפך. ''ששמאלני אוסלו יאכלו את החרא שהם בישלו לנו שם'' יופי של תגובה, באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אולי במקום לשלוח אותם לנגב
י,
06/06/05 22:33
|
|
 |
לא שולחים אף אחד
לשום מקום,
07/06/05 00:05
|
בואו לבת ים, לחיפה, לתל אביב ירושלים, קרית שמונה או כל מקום אחר שבא לכם לחיות בו. מבחינתי שתישארו בעזה אפילו אם זה מה שבא לכם. רק שמדינת ישראל לא תהיה שם. אנחנו יוצאים, עם צה''ל שלנו, עם החשמל והמים שלנו, עם הביטוח הלאומי והמשכורות לעובדי המדינה שלנו. רוצים להצטרף? יופי. לא רוצים? לאבו מאזן יש מספיק תעודות זהות פלסטיניות גם בשביל הקהילה היהודית ברש''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשום מקום
אזרחית,
07/06/05 03:21
|
להבהרה מדינת ישראל תמשיך לספק מים וחשמל לערבים. גם אם לא יהיו יהודים שם, הצבא ימשיך לשלוט באזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אם כך הוא הימין תשכח ימיני
כלב בן יפונה,
פנוייםפנויות,
06/06/05 17:52
|
יותר ממה שהימין חייב להתנתק מסבסטיה על כל המשתמע,חייב הימין להתחבר אל המציאות העגומה של כובש השבוי בידי עצמו והפך לנכבש בשם האלוהים.די לכיבוש !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לקחת למנתח את הרשות לנתח
עינת,
רעננה,
06/06/05 17:48
|
|
 |
67.
לא לזלזל
יוסף,
ישראל,
06/06/05 17:38
|
חבל שלא יכולתם לראות את תרגילי האקרובטיקה שלא יאמנו, בהם השתמשו ד''ר סודי וצוות הרפואה של גוש קטיף על מנת לטפל, ולהחדיר עירויים, מנות דם וכו', לצוות הלכוד של הטנק שעלה על מטען ליד כיסופים, ובעוד הרבה אירועים אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
רונית,
תל-אביב,
07/06/05 00:23
|
ולמה הטנק עלה על מטען, אם לא כדי להגן על הרופא וחבריו המתנחלים? חבל שהוא לא עובר לגור בצפון ומטפל שם בפצועי תאונות דרכים ובנפגעים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחסרת הבושה
אפרת גוש,
07/06/05 04:47
|
הטנק עלה על המטען בשביל לשמור עלייך!!!!! נגמר השכל ונגמרה הבושה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ד''ר יקר עד מאוד
יריב,
ארץ ישראל,
06/06/05 17:34
|
סודי יקירי, מה עשית? הרי לא אכפת לממשלת הזדון. בוא איתי לאמריקה, שם דם יהודי אינו הפקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כאן הוא לא הפקר
אליעזר,
גדרה,
07/06/05 00:24
|
דם? איזה דםץ נוציא אותו מהשטחים כדי להציל אותו. וכך גם את יתר המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא...
יריב,
ארץ ישראל,
07/06/05 09:21
|
מדינת ישראל היא המקום היחיד בעולם, שמותר לרצוח יהודים ולצאת בלא עונש: להלן, מס' דוגמאות: 1} ממשלת הזדון שלך מעודדת רצח יהודים ע''י הערבים בכך שמשחררת חדשות-לבקרים ערבים מהכלא ושולחת אותם לעוד מעשי רצח ביהודים, והם קוראים לכך: '' הבנות'' '' ניסיון חיזוק לאבו...'' 2} סוטי מין: מותר במדינה הציונית להתעלל בילדים, וההוכחה: כל סוטה ואנס ושאר חלאות האנושות, מתקבלים בתקשורת שלכם, בבתי המשפט שלכם ובאקדמיה שלכם בהבנה ומנסים להצדיק אותם. רוצה עוד דוגמאות, או שזה מספיק? אה, ואיך שכחתי?? כמובן, הנוצרים שממשלות הזדון שלך הביאו מרוסיה ועושים כאן טרור פיזי ורוחני , לדוגמא- הכנופיות הנאציות שלהם מאילת ועד קרית שמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
המחשה מצויינת למצב. כל הכבוד
שוש שילה,
קדומים שומרו,
06/06/05 17:29
|
ד''ר נמיר, תודה על מעשה ''מטורף'' הממחיש את הטרוף האמיתי שמנסה רוה''מ וחבר מרעיו - שרי הליכוד השפנים להוביל. תודה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
נו באמת דקטור אתה עושה לנו שם
ד''ר אמיר,
ירושלים,
06/06/05 17:26
|
בתוררופא מנתח דתי אני ממש מזועזה תגיד אתה רציני ככה עושים איפה האחריות שלך ? אתה בטוח שאתה במקצוע הנכון ? ידידי היקר מותר למחות אבל אפילו שפן לא הייתי מנתח הפוך חבל עליך דוקטור תחשוב שוב פעם מה עשתיה ואיך הצגתה את אחיך הרופאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''ד'ר'' עם הכי הרבה שגיאות כתיב
ל"ת
בארץ,
07/06/05 11:32
|
|
 |
עכשיו אני מבין איך מקבלים תואר
מישו משו,
07/06/05 01:03
|
ד''ר במקום דקדוק לומדים רפואה במקום עברית תיקנית לומדים רפואה ככה לא ?? אהה ?? ככה מה אהה חבל עליך חה ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מה אתם נלחצים הוא בסך הכל
JACK,
06/06/05 17:14
|
|
 |
62.
איזה טירוף!
איטה,
אילת,
06/06/05 17:13
|
צריך לראות את ''הרופא'' הזה, ואת דניאלה וייס אצל יבין, כדי להבין עד כמה כל ההתנחלות היא רעיון מטורף, לפחות לפי הדרך שהם מציגים את עצמם. אני בטוחה שיש הרבה הרבה אנשים שפויים בהתנחלויות, אבל עליהם אנחנו לא שומעים וחבל. גם הטרמינולוגיה שלהם - גירוש, עקירה (עוד מעט יגידו פוגרום ר''ל) משקפת סוג מסוים של טירוף. ואולי: זה מה שקורה לאנשים שסוגרים את עצמם בגטו לאומני ומלא רהב, הקרוי התנחלויות. צריך לטפל בהם ובהקדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילת הבא בתור
מרק,
נתניה,
06/06/05 18:03
|
נכבשה במלחמה בשנת 1949 , לא שייכת לנו לפי תוכנית החלוקה. אז תתחילי להוריד את הצ'ימידנים מהבוידם. נראה איך תדברי אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד קשקוש ימני חסר שחר
איטה,
אילת,
07/06/05 00:26
|
אל תמכור לי את הסחורה המשומשת הזו. על הקו הירוק נילחם יחד אם יהיה צורך. על השטחים זו השחתת כוח לריק ותבוסה מסורית למדינת הכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיטה היקרה
דינה,
צפון,
06/06/05 17:58
|
איך תקראי למצב של הוצאת אנשים מבתיהם נגד רצונם אם לא גירוש ועקירה?! לא משנה מה הדעות הפוליטיות של אנשים, האם הם בעד או נגד ההתנתקות. לכל אדם צריך לכאוב הלב על כך שהולכים לעקור מפעל חיים שלם. השנאה שלך גורמת לך להתנהג בצביעות. האם כשמדברים על טרנספר לערבים את גם יוצאת נגד שימוש במילים אלו או רק שמדובר במתנחלים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדינה מהצפון , אולי מספיק עם
מיכל מהדרום,
07/06/05 09:22
|
הדרמטיזציה? כאשר ממשלות ישראל הצליחו לפתות את אותם אנשים לבוא למקומות הללו, רבים עשו זאת מתוך ידיעה ברורה שיום אחד הם עלולים להדרש לעזוב , ימית וסיני היו הפרומו. זו לא עקירה ולא גירוש, בדיוק כמו שסיום שליחות אינו פיטורים , האנשים הללו מקבלים פיצוי הוגן ולמעלה מכך, מה שאני למשל כשנעקרתי מביתי שבניתי אותו במיטב כספי, שלמתי עליו מיסי עתק והזעתי קשות לשלם את המשכנתא עליו, שנמכר בנזיד עדשים ע''י אחד הבנקים , לאחר שאישי ואני פוטרנו ולא יכולנו לעמוד בתשלומי המשכנתא, לא שמעתי אותך דינה מהצפון, מורידה עלי ועל רבים כמוני שנמצאים ונמצאו במצבי ולו דמעת תנין אחת , אז אני לא קיבלתי פיצויים מהממשלה שבגלל שר האוצר ותכניתו הכלכלית, הגעתי למקום הזה , ולא קיבלתי אפילו רעף חילופי, איש לא בכה על הטראומה שאולי ילדי עברו בשל הניתוק ממקום מגוריהם ומביתם המוכר, ולא הלכתי לחסום כביש אחד, או למרוח דבק במנעולי משרד האוצר או בסניף הבנק הקרוב. ארזתי והלכתי, ואני מודיעה לך, שילדי בריאים נפשית, ואנחנו מתמודדים היטב במקום מושבנו החדש הגם שהוא שכור , לנו לא נתנו קרווילות . הבנת את זה דינה מהצפון? חדל קשקשת ודמעות , הרגעי, נא במטותא את וכל חבריך המניפים את הסמרטוטים הכתומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עולם הפוך
אליעזר,
גדרה,
07/06/05 00:29
|
יאללה, די. לממשלת ישראל יש סמכות ולכנסת את הכוח לקבוע את גבולות המדינה. זה לא שייך לפגיעה בערבים. המדינה היהודית חייבת לשמור על עצמה, ולכן היא מפנה . עקירה? גירוש? קשקוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשווה
איטה,
אילת,
07/06/05 00:27
|
טרנספר לערבים זו פעולה כוחנית נגד עם אחר, שזה פשע מלחמה. פינוי התנחלויות זה אקט חוקי, לגיטימי. היד שאישרה (הממשלה) היא זו שאוסרת (מפנה). איך אתם משווה בין הדברים. כל מתנחל בר דעת, אם הוא לא עיוור, היה צריך לדעת שיום אחד הוא יפונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
If you're an expert you can do
Dov,
ATL,
06/06/05 17:09
|
If you're an expert you can do anything, heck if a physician can operate while suspended up side down. Then hell, It may be probable to think that such a brilient country can pull off something as absured as awithdrawell.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
המתנחלים הם מלח הארץ. נקודה.
ל"ת
אוהד לא מתנחל,
כל הארץ,
06/06/05 17:09
|
|
 |
59.
לפטר ומייד
ts,
באזור השפוי,
06/06/05 17:04
|
1. לפטר אותו מייד מעבודתו. 2. לשלול את תעודת הרופא שלו. 3. זה בדיוק ממחיש איזה סוג של אנשים גרים בגוש קטיף ולמה צריך להעיף אותם משם מהר ככל האפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביש לך!
עירית,
צפון הארץ,
06/06/05 18:04
|
איך אתה לא מתבייש לדבר ככה? אני אמנם שמאלנית ובעד ההתנתקות אבל אני תומכת בזה עם כאב לב גדול מאד כי אני יודעת שאני לא הייתי מוכנה בשום אופן להיעקר מביתי! תפסיק לדבר בכזאת שנאה! בגלל אנשים רעים כמוך עוד תהיה לנו מלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמים עד גבול מסוים
אלעד,
ראש העין,
07/06/05 00:31
|
יש גבול לרחמים. שיגידו יפה שלום ויעזבו, אז העם יאהב אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפת נפש
רתם,
06/06/05 18:42
|
למה להתבייש שמאלנית יפת נפש. רופא שמשח עם מקצועו כדי להעביר מסר על גב החולה, ראוי שיפוטר. שו לא שבועת הרופאים עליה נשבע, ואין שום סיבה לנצל את המקצוע כבמה. פשוט דוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
סוף סוף הבנתי
סומכוס,
03,
06/06/05 17:03
|
מקור בכיר גילה לי !!! כי ''ראש הממשלה'' כ''כ ה ז ד ע ז ע מהרופא וחסל סדר ההתנתקות...
עוד מסר לי הגורם, כי לטובת המתיישבים, ולטובת עם ישראל כולו אל לו לרופא לשנות מהתנוחה פן יתעשת ח''ו ראש ה,,, [ממשלה כמובן]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כולכם עוד תיבכו כמו ילדים...
גיל ב''ש,
06/06/05 16:59
|
...אחרי שנחזור לגבולות 67.
והעם הערבי הכי מפגר בעולם ישתלט על ישראל -ויזיין לכם את הצורה.
והיחידים שיצילו אותכם,הם אלו המתנחלים הגיבורים -שהפכו להיות היהודי השעיר לעזאזאל- בפה הנציונל סוציאליסתטי של חלאות כפויי טובה וחסרי ערכים וזכרון כמוכם.
תחייכו כל עוד אפשר לחלום ,אבל תזכרו דבר אחד רבותי ,מתי שהוא השעון יצלצל ,ואז החלום יגמר,ותתחיל המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוכים כבר עכשיו....
רונו,
רעננה,
06/06/05 17:15
|
בוכים כבר עכשיו מן הטירוף של המתנחלים. עם שלום (בספק) וגם אם מלחמה (חלילה) עדיף שצה''ל ישמור על הבית (מדינת ישראל) ועם ישראל יתאיד למימוש הרעיון הציוני, ולא כיבוש מיותר, מסוכן, לא מוסרי. נילחם יחד להגן על הבית, אם צריך, בלי הטירוף בשטחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש קטיף
א,
06/06/05 17:32
|
ו21 הישובים ששרון מעניק למחבלים שייך לגבולות ארץ ישראל. בשבילך להגן על הבית זה רעננה וחבל. אתה רוצה לפנות שטח שלא שייך למדינה לך תפנה את אילת. אילת לא שייכת לישראל ועד אז צריך לשמור על גבול הדרום כמו בצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אני פוצצתי חצ'קון על חד אופן
ל"ת
נחמה בת יפונה,
06/06/05 16:59
|
|
 |
55.
הרופא
חנה,
אילת,
06/06/05 16:54
|
|
 |
54.
לגיטימי... לא??
ל"ת
ברוס ויין,
מערת העטלף,
06/06/05 16:54
|
|
 |
53.
הימין - ככה אתם נראים!!!
חובב התנתקות,
06/06/05 16:54
|
מה קרה? מה נבהלתם?פתאום ראיתם במי אתם תומכים. אתם חושבים שהוא היחיד? תסעו לחברון שם ממש קוקולנד.
נראה שנשאר לכם טיפת שכל. כשאתם רואים משהו מטומטם אתם מבינים (אז יש אור בקצה המנהרה).
חבל שאינכם מבחינים כשעושים רע כשמדובר בלא יהודים.
מתי תבינו שלא ניתן לשלוט בעם אחר? מתי תבינו שהקוקואים האלה כמו ד''ר הפוך, גולשטיין, בן גבירים, כהנאים, מרזלים ועוד מוקיונים שקוראים לעצמם רופאים ורבנים יובילו אותנו לאבדון.
מצידי שתלכו כולכם לטיפול אצל ד''ר הפוך. אל תגידו לא הזהרתי אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לכל המשמיצים
אילה,
שילה,
06/06/05 16:53
|
ד''ר סודי נמיר הינו רופא מעולה שהציל חיי פציינטים רבים, בבית החולים ובשטח. הוא לעולם לא היה מסכן שום פציינט, ואם בחר להביע את מחאתו בדרך זו - אני מצדיעה לו, ובטוחה שלא היה שום סיכון בדבר. הלוואי וירבו רופאים מסורים ואידיאליסטים כמוהו בעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שמשהו הסתובב לו במוח
אלעד,
קרנפי שומרון,
06/06/05 17:18
|
עם רופאים כאלה עדיף להיות בריא. מה הקשר בין היכולת הרפואית המדהימה שלו לטירוף הנוכחי? אגב, גם אריה אלדד הוא מומחה ענק לכוויות, אבל לא אכפת לו לשרוף את עם ישראל וגם לצרוב את נשמתו במאבק המגוחך, המיותר, האומלל, נגד חיסול הכיבוש והיציאה מהשטחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאלעד
אילה,
שילה,
06/06/05 17:31
|
הגבתי על תגובות הגולשים האחרים. קראת אותן?. תקרא ואח''כ תקרא את התגובה שלי. לא נורא, אומרים שלקרנפים יש מוח של בוטן, אבל בסוף בטח תבין... :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, גם ד''ר גולדשטיין היה צדיק
ל"ת
מתי תבינו,
06/06/05 17:02
|
|
 |
ד''ר ברוך גולדשטיין
אילה,
שילה,
06/06/05 17:20
|
אינני מבינה את התגובה שלך. ד''ר נמיר לא רצח אף אחד, אז למה אתה עושה קישור? . ולעניינו - אינני יודעת איזה רופא היה ד''ר גולדשטיין ז''ל, כי לא הכרתי אותו, כך שאינני יכולה לומר לך איזה רופא הוא היה. אבל ד''ר נמיר ידוע כרופא מעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ר גולדשטין ה' יקום דמו
שולמית,
ירושלים,
07/06/05 08:49
|
הציל את יהודי חברון שאמורים היו להיות קורבנות טבח כבתרפ'ט. בררו פרטים במקומות הנכונים ויתגלו לכם פרטים מדהימים. ד''ר סודי הוא סמל לשלמות אנושית. מעשה הטרוף של הניתוח מקורי מאד והלואי שיעורר את הנרדמים לנוכח טרוף ממשלתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות כתיב
רוני,
ת''א,
06/06/05 17:52
|
|
 |
LOL
ל"ת
סתם תרנגולת,
07/06/05 01:18
|
|
 |
יותר צדיק ממך זה בטוח
kob,
06/06/05 17:14
|
כל אחד בעצם יותר צדיק ממך וחבל שלא היית במערה גם כן באותו יום חחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תינוק
דינה,
צפון,
06/06/05 18:08
|
אתה מסוגל לדבר בצורה בוגרת או שכל מה שאתה יודע לעשות זה לקלל ולהשמיץ. אני מתביישת בזה שחושבים שכל החילוניים כמוך- אז לכל מי שקורא: אני חילונייה למהדרין ואני לא שונאת אנשים סתם כמוהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לשלול את הרשיון ומיד
גולדשטיין ב.,
06/06/05 16:44
|
כדאי למשרד הבריאות להתעורר ומהר.
רופא לא מפגין ולא מערב את דעותיו האישיות, בטח שלא פוליטיקה, בעבודתו. ודאי שרופא שמפגין על גוף חולה, באמצעות ביצוע פרוצדורות רפואיות ראוי לכל גנאי ובוז כאחרון המנגלה. בני אדם חולים אינם מושא להפגנות. רפואה אינה ככר הפגנות. ופרוצדורות, אינן ציוד הפגנות. את הרופא שסיכן חולה, הפר פרטיות ועבר כל עבירה אתית ופלילית אפשרית, צריך להרחיק מרפואה ומיד. על משרד הבריאות והמשטרה להתעורר ומיד. ברוך גולדשטיין ימ''ש הבא כבר כאן, יש לו שם, פרצוף וכתובת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חתיכת דפוק...
ל"ת
אובי1,
06/06/05 16:35
|
|
 |
49.
לי עשו כך ניתוח טחורים.
נעמן,
שפוי,
06/06/05 16:35
|
|
 |
גאוני אחי
בובספוג,
קרית ים,
06/06/05 16:51
|
|
 |
48.
משיגענע ארופ פוין דך-משוגע רד
סודי ממיר,
06/06/05 16:34
|
משוגע - רד מהגג!
כך היו נוהגים לאמר ביידיש. אך מי שמזלזל במטופליו, ועושה עמם חוכא והתולא מהרפואה, ילקח רשיונו!
שבועת הרופאים אוסרת על חולי רוח לעסוק ברפואה.
רק לאסטרונאוטים מותר לבצע ניתוחים כשהם תלויים עם הרגליים למעלה.
וזה למה? כי בחלל לא נופלים חלל !
והמצאו של עוד מנתח ''בעל שם'' מבית חולים מפורסם בארה''ב, רק מעידה שלא פסו המטורפים גם במדינת הגמדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
למה עם רגליים קשורות למעלה
די לטירוף,
ישראל,
06/06/05 16:34
|
למה לא עם הראש קשור למעלה ורגליים למטה (יותר דם בא למוח) - עדיף לו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
משוגע שבא בדרישת לשפיות
שפוי,
גוש קטיף,
06/06/05 16:31
|
א. אידיוט גמור מי שהולך לרופא הזה ב. הכי מצחיק זה שהפסיכים האלו שורשים מאחרים להיות שפויים ג. זוכרים את ד''ר גולשטיןן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא היתי נותן לו לגעת בי או בחב
אני,
06/06/05 16:29
|
בחברי. ואם המנותח היה מת כתוצאה מרשלנות או נפגע בדרך זו או אחרת. אכן הוא פסיכי על כל הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אסור לפספס - הגדלת התמונה
צלם,
06/06/05 16:21
|
בכדי לראות את כל התמונה בגדול אפשר ללחוץ על הכפתור האדום שמתחת לכותרת התמונה שבכתבה.
תמונה אחת שווה אלף מילים. זו תמצית ההתנחלות ללא מילים. אני מציע להוסיף את התמונה למוזאון ההתנחלויות שיוקם במסגרת הסכם הקבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא תקרא
kob,
06/06/05 17:16
|
טמבל אם לא יהיו התנחליות יהיה מוזיאון שואה ולא מוזיאון התנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת !!!
ל"ת
רוני,
06/06/05 17:38
|
|
 |
43.
אידיוט
צביקה,
06/06/05 16:18
|
|
 |
42.
כל הכבוד, המשיכו כך
דנה,
06/06/05 16:18
|
מתנחלים יקרים, אנא המשיכו בדרכים האינטיליגנטיות והמתונות להביע את מחאתכם, וכך תצליחו ללא ספק להוכיח לכלל הציבור (החלק שעדיין לא הבין והפנים) את מה שרובנו כבר יודעים מזמן: אתם פשוט פסיכים על כל הראש. מבחינתי, אתם יכולים לא רק לעמוד על הראש, אלא גם לרקוד הורה על הראש ולקיים מצוות פרו ורבו בעודכם עומדים על הראש ומוחאים כפיים בכפות הרגליים, המציאות לא תשתנה והמציאות היא ששעון החול הולך ואוזל עבורכם. בקרוב מאוד המילה ''מתנחלים'' תהפוך לזיכרון (רע) רחוק מהיסטורית העם היהודי. ואמרו אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנה יקרה
אילה,
שילה,
06/06/05 17:35
|
האנטישמיות נוטפת לך מהמקלדת... תרגיעי ממי, אנחנו יהודים, ולפני 65 שנה מישהו אחר אמר את אותם הדברים שלך רק עם המילה ''יהודים'' במקום ''מתנחלים''. תחשבי על זה ותיכנסי לפרופורציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילה יקרה
דנה,
07/06/05 08:55
|
האשמות באנטישמיות הפכו להיות מאוד פופולריות לאחרונה. מישהו אומר משהו שלא נראה לכם ? מצוין, הבה נאשים אותו באנטשימיות (!!) לא פחות ולא יותר, ולא חשוב שגם אני יהודיה כך שלמעשה את מאשימה אותי בכך שאני שונאת את עצמי (???) אילה, מי שאיבד פרופורציות זה לא אני, שגרה לי בשקט בעיר שלי, והחלום הכי גדול שלי אליו אני מתפללת כל שנה ביומולדת - הוא שיהיה סוף סוף שלום. כן, קיטשי ונדוש, אני יודעת, אבל כל אחד והטירוף שלו, ובעוד הטירוף של המתנחלים זה לחסום כבישים, להבעיר צמיגים, לאיים במלחמת אחים ולהעמיד מדינה שלמה על הרגליים בגלל החזון המשיחי המוזר שלהם - הטירוף שלי הוא הרדיפה אחר השלום, הטירוף שלי היא הכמיהה שיפסיקו למות כבר חיילים-ילדים בני 18 כדי להגן על חבורת יהודים מוזרה שבחרה להתגורר דווקא בתוך ישובים ערביים. לא יקירתי, אין לי שום קשר לאנטישמיות וכנראה גם לא יהיה לי. אני לא שונאת אף אדם בגלל גזעו או בגלל דתו. אני שונאת חלק מהאנשים בגלל שהם אגואיסטים, רעי לב וצרי אופקים, וחושבים שהם טובים מאחרים. וכלל לא חשוב לי אם אותם אנשים הם יהודים, גרוזינים או צ'רקסים. תתפלאי מותק, גם יהודים הם אחרי הכל בני אדם (מקווה שאת לא בשוק מהגילוי הזה), אנחנו לא טובים יותר משום עם אחר בעולם, ומי שעוד מאמין שאנחנו ''עם סגולה'' אני מציעה לו שילך למילון הקרוב כדי לחפש את הפירוש של הביטוי הזה. אנחנו מזמן, מ ז מ ן כבר לא כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנה את גדולה. תודה.
ל"ת
הילה,
07/06/05 14:40
|
|
 |
נהנתי - כל הכבוד דנה לדבריך...
שתי רגליים,
על הקרקע,
06/06/05 16:59
|
ונאמר אמן כן יהי רצון שיסולקו ויעלמו מתנחבולים, התנחבלויות וכיבוש ארור מן הארץ, ובעיקר מפלסטין, כהרף עין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור לך תחמד הסטוריה
kob,
06/06/05 17:17
|
תקרא מתי קראו לכאן פלסטין ומה זה בכלל ותראה שזו המצאה להשמידנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל ר' עקיבא הגיע השם פלסטין
ל"ת
כוזיבא,
המשיח חמור,
06/06/05 18:09
|
|
 |
41.
מי מכיר את הקודקס האתי הרפואי?
ל"ת
חוגר כמפתח,
אזובי הקיר,
06/06/05 16:17
|
|
 |
40.
Pinu-y
aviva bass,
usa,
06/06/05 16:13
|
To all of these people that are for the geirush. You are the ones that are not thinking about the future and the future of the state of Israel.If we will give it away, What are the guarranties that the Kassamim will not get to Ashkelon Ashdod Petach Tikva and so on? Do you really believe that Ariel Shacharon will protect you? the same way he protects Sderot today? Get alive!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
באמת הזדעזתי
שקית אשפה כתומה,
מרכז,
06/06/05 16:12
|
הזדעזתי כמה פעמים מהטרוף של אנשי גוש קטיף. גם מהרופא שיש להעמיד אותו במקומו וגם מהחקלאים הדפוקים של גוש קטיף שבמקום לזרוע ולהכין את השטחים החלופיי בנגב זורעים יבול שלא יקצר וכמובן שעוד חודשיים יצרחו גוועלד על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטורפים כמוהם בנו את המדינה
ל"ת
א,
07/06/05 04:55
|
|
 |
38.
זה בכלל לא מטורף - הוא צודק
צביקה,
06/06/05 16:09
|
מצידי שינתח את המתנחלים במוח קשור עם שמיכה על הראש.
מה שבאמת מטורף זה:
לכלוא בני אדם לחמוס פרי עץ לגנוב אדמות לגדוע עצים לטמא בארות מים עם פגרי כלבים לשלוט בעם אחר
אתם מבינים את זה חברה מהימין? מה נבהלתם שראיתם את דמותכם במראה. כן, ככה אתם נראים כמו ההזוי הזה שחושב שהוא רופא מנתח.
כאשר זה מדובר ביהודי אתם מבינים טוב מאוד שמשהו דפוק, אז בכל אופן נשאר לכם קצת שכל. הבעיה הנותרת שאתם לא מבינים שגם אסור לפגוע בלא יהודי.
מה זאת הסיסמא ''יהודי לא מגרש יהודי?''. בעצם מה שאתם אומרים ''יהודי רשאי לגרש לא יהודי''.
מצידי תלכו כולכם לטיפול אצל ד''ר הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביקה: צודק מאה אחוז
רעיה,
בית שמש,
06/06/05 17:19
|
הרופא הזה וחבריו זקוקים לניתוח עיניים מהיר, כדי שיתחילו לראות את המציאות שאתה מטיב לתאר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למה לא אוגנדה??????
משוגעים נמאסתם!,
06/06/05 16:08
|
באמת למה לא? חבל..אולי עוד יקבלנו אותנו שם... מזלי שאני אהיה אי שם במזרח הרחוק בזמן הפינוי או יותר נכון החזרה לשפיות!!! שיהיה לכולם יום כתום....(: נמאסטה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה בדיוק נמאסטה?
ל"ת
.,
06/06/05 16:30
|
|
 |
נמאסטה- זה שלום
מ.ש,
06/06/05 16:40
|
|
 |
36.
לשלול לו את הרישיון
יעקובה,
חיפה,
06/06/05 16:04
|
|
 |
של נעליך לפני שאתה מדבר
ניסים,
06/06/05 16:20
|
|
 |
גדול גדול, אבל מסובב
איקי,
עפולה,
06/06/05 17:21
|
הוא אולי רופא גדול, אבל בנאדם קטן, שאינו מבין את ההרס שגורם לנו הכיבוש, ועד כמה שרון מתחיל להוביל אותנו בדרך הנכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כנראה שגם הניתוח וגם ההתנת...
רן,
ירושלים,
06/06/05 16:02
|
קות, מעשים מטורפים אבל מצליחים ובעלי כוונות ותוצאות חיוביות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שאלה
שי,
06/06/05 16:02
|
|
 |
33.
וואללה ? דווקא מתאים לי.
ל"ת
גזי כפית,
כפר ויתקין,
06/06/05 16:01
|
|
 |
32.
דוקטור יקר-
אבנר,
06/06/05 15:58
|
זה לא פעם ראשונה בהיסטוריה שיש רופא שאינו לגמרי בריא בנפשו. כדאי מאד שתעשה חשבון נפש-איך זה שפעם שניה מגרשים אותך מביתך????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלב נוסף לפני אשפוז פסיאיאטרי
דדה, מוהל מוסמך,
ערוץ הצחוק,
06/06/05 16:10
|
בשלב הבא כאשר יבציע נתוח כאשר יהיה תלוי על הבולבול הפסיכיאטר המחוזי יוציא צוו אשפוז, זה בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לשלול ממנו מיידית את הרשיון !
נווה,
איכילוב,
06/06/05 15:58
|
ושוב הוכח שבעיניי חלק מהמתנחלים חיי אדם שווים כקליפת השום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מטומטם שצריך לשלול את רשיונו
ל"ת
חנן,
קרית ארבע,
06/06/05 15:53
|
|
 |
29.
האם החולה מסכים שרופא ינתח
תמים,
מרכז הארץ,
06/06/05 15:51
|
|
 |
28.
די לצורות מחאה דביליות
מתנגד לבריחה,
06/06/05 15:50
|
תלמדו מהפלסטינים איך יוזמים ומשנים מדיניות של מדינה אחרת ובכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך בדיוק?
.,
06/06/05 16:27
|
|
 |
27.
הטירוף האמיתי
רואה נכוחה,
06/06/05 15:48
|
גוש של 8000 יהודים תקוע עמוק עמוק בתוך ריכוז אוכלוסיה של 1,300,000 פלשתינאים. תעשו את החישוב, זה יוצא פחות מאחוז אחד מהאוכלוסיה, והאחוז הזה מחזיק 30% מהקרקעות ו- 40% מהמים, כל זה בתוך אחד מהמקומות הצפופים והעניים ביותר בעולם. מאות אלפי פליטים, עשרות אחוזי אבטלה, פנאטיות מוסלמית, חממת טרור מהגרועות בעולם. למה, תסבירו לי למה היינו צריכים להתקע דווקא שמה? זה נראה לכם שפוי? אפילו סאדאת לא רצה לקבל את רצועת עזה במתנה, וידע טוב טוב למה.
את הניתוח לסילוק הגוש מהרצועה חייבים לבצע בכל דרך אפשרית. ישר או הפוך, עם סכין או גרזן, זה לא משנה הרבה. תכנית ההתנתקות של שרון רחוקה מאוד מלהיות מושלמת, אבל כל התנתקות היא יותר שפויה מהמצב הנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
השתן עלה לו לראש
ל"ת
אורולוג,
06/06/05 15:45
|
|
 |
25.
נו באמת!
שירלי,
06/06/05 15:42
|
אח''כ הם מבקשים שיתייחסו אליהם כאל אנשים נורמלים..
צריך לשלול לו את הרשיון לעסוק ברפואה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
להפסיק את עבודת האלילים הזו!
קומפורטי,
06/06/05 15:41
|
במדינה מתוקנת, גם המוסדות הרפואיים וגם עמיתים של רופא כזה היו מעבירים אותו מתפקידו. לא בגלל שהוא סיכן את החולה, אלא כיוון שביודעין, הוא לא עשה את המירב לרווחת החולה, בניגוד לשבועת הרופאים. רק צריך לחשוב ולהתחלחל איזה מהומת אלוהים היתה קמה אילו הילדה שעברה ניתוח פזילה ''שיגרתי'' היתה מנותחת ע''י הסהרורי הזה שראשו למטה. עמיתו האמריקאי המפורסם מבין שבאמריקה הוא לא היה מגיע רחוק עם סוג כזה של מחאה, לכן הוא היה מספיק חכם להשאר בעילום שם. אבל אל דאגה, שום סנקציה לא תעשה נגד הרופא הזה. מדינה מתוקנת כבר אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ד''ר: הניתוח ה''מטורף'' הצליח? --
ל"ת
גם ההתנתקות,
תצליח!,
06/06/05 15:39
|
|
 |
22.
רופא דגול
יורם,
קסריה,
06/06/05 15:38
|
אין לכם ולו שמץ של מושג כמה הדוקטור היקר הזה הציל אזרחים וחיילים כאחד ותחת אש. נכון הוא מטורף בצד החיובי. ישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אם שניהם מסכימים למה לא????
ל"ת
רובי,
06/06/05 15:36
|
|
 |
20.
נו מה אפשר לומר??
ל"ת
דוגי האוזר,
06/06/05 15:34
|
|
 |
19.
פשוט מטומטם חסר אחריות
רץי,
06/06/05 15:34
|
|
 |
שם הרופא
דינה,
צפון,
06/06/05 18:14
|
אז השנאה ממש מעבירה אותך על דעתך אם לא ראית שהיה כתוב את שמו שחור על גבי לבן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פורסם- ד''ר סודי נמיר
ל"ת
מגב,
06/06/05 15:58
|
|
 |
שם הרופא מופיע בכתבה!
אריה,
צפון,
06/06/05 15:49
|
|
 |
כן - והוא גם מוהל
Jack,
שוהם,
06/06/05 15:43
|
כן פורסם שמו ולא כדאי למול אצלו את הבנים - -
הוא טיפוס מעניין - מכיר אותו אישית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו הכל ברור
פינקוס,
07/06/05 03:04
|
הוא כנראה היה המוהל שלי, וביצע את החיתוך כשהראש שלו למטה. החדשות הרעות לרופא: זה דווקא מעודד ולא מונע מחברות שלי להתנתק ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גם אני עשיתי תרגיל
צועד,
06/06/05 15:33
|
לפני שנתיים כאשר אני בבלאגאן בעבודה, ואני כבול ליישוב סהרורי בשומרון, הצלחתי לעבוד בזמן שהידיים שלי היו קשורות ל מ-16, חגור ומונח על יד הרגליים, ומחשב נייד היה מלפני, (עליו עבדתי) וכל זאת עשיתי כאשר שמרתי על אותם רופאים בישוביהם המשיחיים. (למה לא הלכתי להפגין? למה לא כתבו עלי וחברי בעיתונים ובאתרים?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזמן שמירה עבדת על מחשב
ל"ת
אתה פושע,
06/06/05 17:33
|
|
 |
יש לך בעיה בהבנת הנקרא
צועד,
06/06/05 18:16
|
אם החגור למטה, זה היה בין השמירות. תאמין לי בשמירה על המופרעים האלה, צריכים להיות מוכנים ודרוכים כל זמן השמירה. כי הם בוחרים לגור בתוך אוכלוסיה עוינית כאשר מילאימניקים צריכים לשמור עליהם ורעיונותיהם המשיחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
וזה עוד כלום ...
לקמוס,
06/06/05 15:31
|
כרגע יש לנו עסק עם הנחמדים ושומרי החוק שמוחים בסגנון מסיבות סיום בישיבות התיכוניות . חכו להארדקור - לעמירים , לגולדשטיינים , הפדרמנים והבןגבירים והמרזלים - אלה עוד לא התחילו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צודק
כל הכבוד,
06/06/05 15:30
|
חבל שאף אחד לא חושב על זה שהתוכנית המסוכנת של שרון פסיכופטית באותה מידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רופא מצויין זה לא היה ניתוח.
יהודה,
06/06/05 15:30
|
הרופא הזה המציא תחבושת מיוחדת שמצילה אנשים שיש להם שטף דם רציני. התחבושת יוצרת לחץ על מקום הפציעה ועוצרת דימום. אני חושב שהתחבושת לא חוסמת עורקים בניגוד לחסם עורקים. הרופא טיפל במאות מקרים והוא רופא מסור. הטיפול שהוא עשה היה רק טיפול חיצוני. הטיפול כשהוא הפוך בא מהכאב שיש לו על גרוש יהודים. הלוואי עוד הרבה רופאים מסורים כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא מהכאב שיש לו על גרוש יהודים
האמנם,
07/06/05 09:07
|
איפה הכאב שלו על המוני יהודים שגורשו באמת מבתיהם, ע''י צווי פינוי מטעם הבנקים, לאחר שפוטרו בשל תכניתו הקלקלית של שר אוצרנו הקוסם, ולא יכלו להמשיך לשלם את המשכנתא? איפה היה הרופא וחבריו, כאשר אותם יהודים לא קיבלו אפילו פיצוי נאות על מה שהשקיעו במיטב כספם, שלא קיבלו אותו במתנה מהמדינה?
הבכיינות והיבבנות המוזרה הזו, והטירוף , אף אחד לא מגרש, ידעתם מראש שאתם שם לזמן קצוב, זה שהשליתם את עצמכם שלנצח נוכל לאכול כאן חרב , ואתם לנצח תאכלו להנות מהנוף המרהיב ולינוק את לשדה של המדינה, עניינכם, מי ששלח אתכם לא הכריח אותכם, אבל מותר לו לומר לכם, נסתיימה שליחותכם ועכשיו הביתה, אינכם חוזרים בידיים ריקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לשלול לו את הרשיון
מלכה,
ים,
06/06/05 15:29
|
את דעותיו הפוליטיות על הרופא להשאיר מחוץ לחדר הניתוח. הרופא יודע שהוא חייב לנתח מבלי לסכן את החולה ב''נסיונות'' מחאה.
על משרד הבריאות לעמידו לדין משמעתי ולשלול את רשיונו לתקופה מסויימת.
למעם יראו וייראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
הלי,
ת''א,
06/06/05 15:38
|
הרופא צודק, והוא לא סיכן את חיי המנותח, כי היו נוכחים בניתוח מנתח מומחה נוסף, וצוות מיומן למידה שיעשה פשלה, אבל, מצד שני גם הממשלה שלנו עושה מעשה מטורף בזה שהיא משחררת רוצחים בשביל ''שלום'' מזויף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רופא פסיכופט וחסר אחריות
ל"ת
צריך לשלול לו,
את הרישיון,
06/06/05 15:28
|
|
 |
12.
זה רק ממחיש לנו שאתה פסיכי
ל"ת
דא...,
06/06/05 15:26
|
|
 |
11.
המתנחלים הפוכים בראש.
מה ההיגיון?,
06/06/05 15:25
|
מה קשור ניתוח מטרוף להתנתקות? לא ברור. קדימה מהר, בא לי כבר לראות את השחצנים מפונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פסיכופט!
יצחק,
06/06/05 15:24
|
מדוע מאפשרים לפסיכופטים לנתח? אני דווקא מסכים עם עמדותיו הפוליטיות, אבל מדוע אין סינון טוב יותר של הצוות הרפואי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שלילת רשיון לעסוק ברפואה.
ג..ר.,
רמת גן,
06/06/05 15:20
|
במה שונה רופא זה המטיל ביודעין על עצמו מגבלות פיסיותבביצוע ניתוח מאותו רופא פלסטיקאי שניתח חולה בהיותו תחת השפעת סמים ושנגדו מוגשת בימים אלו תביעה ? שניהם עבריינים וכנגד שניהם צריך לנקוט בצעדים משמעתיים מצד ההסתדרות הרפואית ולשקול הגשת תביעה פלילית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יציאה ממש, אבל ממש מפגרת
ולנטין,
06/06/05 15:20
|
''המחאה'', הזאת חוץ מזה שהיא כנראה מאוד מסוכנת למנותח היא גם לא מעבירה שום מסר חוץ מזה שהמבצע אותה הוא לא שפוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לשלול לו את הרשיון! ומהר!
ל"ת
ליזה,
חיפה,
06/06/05 15:19
|
|
 |
6.
אם....
אילנה,
06/06/05 15:12
|
ד'ר נמיר הוכיח שאפשר לנתח כשהוא קשור ברגליו ותלוי למטה אז הוכיח גם שאפשר לעזוב את גוש קטיף ולהישרד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי את צודקת!
אלון,
06/06/05 15:22
|
אני נגד ההתנתקות בכל רמ''ח איבריי אבל השטויות האלה לא מוסיפות לנו נקודות זכות, עם כל הסיפמטיה והתמיכה למגורשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להעמיד אותו לדין!!!!
יהושפט,
העולם השפוי,
06/06/05 15:10
|
מילא שהוא מטורף, אבל עוד יותר מטורפים אלו שעזרו לו, והבחור האומלל שעבר את הניתוח הזה. צריך להעמיד את כל האחראים על מצעד האיוולת הזו לדין, בגין פגיעה באתיקה רפואית.
שיבלו קצת במעצר, כדי שיהיה להם זמן לחשוב עד כמה הם מטורפים.
השטויות הללו רק גורמות לי לאבד כל יכולת לאמפטיה לכאבם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ,לא רק לעמיד אותו
jose,
north,
06/06/05 17:40
|
|
 |
4.
משוגעים..... אללה יוסתור...
ל"ת
מאבחן קוקואים,
06/06/05 15:09
|
|
 |
3.
Stop the Templs
danistern,
06/06/05 15:08
|
what is the Shit, the Doctor musst dissqualited, he musst go dierkt to jll caus he so not do his Job as Well, Suchas Doktor, musst not work in Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודק איות אוטומתי
תומר,
06/06/05 16:42
|
תגיד, למה אתה כותב באנגלית? אין במה שכתבת מילה אחת בלי שגיאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה טובה
ל"ת
מצחיקול,
06/06/05 17:36
|
|
 |
2.
המסקנה פשוטה: יצאתם מדעתכם
עופר,
חיפה,
06/06/05 15:05
|
|
 |
לגרש חבל ארץ שלם זה לא טירוף?
ל"ת
מטורף,
גאה,
06/06/05 18:26
|
|
 |
לא !
ל"ת
עופר,
חיפה,
07/06/05 13:54
|
|
 |
1.
הפכו למטורפים ולא אחראים !!!
ל"ת
המתנחלים האלה,
לאגף הסגור !,
06/06/05 15:02
|
|