 |
48.
עזרת הציבור באשדוד
אלמוני,
אשדוד,
07/11/05 14:47
|
ההודעה הזו מיועדת לתושבי אשדוד בכלל ולתושבי הסיטי בפרט: אם מישהו שמע כל פרט הכי קטן אפילו ממישהו ו/או ראה ו/או שמע משהו בליל הרצח או ביומיים שקדמו לו באיזור הסיטי ולו הדבר הכי קטן ושהכי לא נחשב אנא מכם אני פונה בכל לשון של בקשה לקבל סיוע לעזור למשטרה הצולעת שלנו לפענח כבר את המקרה.. אם את/ה חושש/ת אין לך מה לדאוג מחשיפה שלך כי לא תיהי כזו רק תתקשר/י ותודיע/י ובשם ה' נעשה ונצליח אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
להכניס לתוכנית
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
07/06/05 11:08
|
|
 |
צריך שוטרים מיקצועיים
אלייקים,
אשקלון,
13/06/05 20:40
|
|
 |
46.
ואלימות שוטר כלפי אזרח זה בסדר
משה,
פתח תקווה,
07/06/05 09:46
|
מר קארדי התואיל בטובך לעשות בדק ולנקש עשבים שוטים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אלימות וכל השאר
אחד שאכפת לו,
מרכז,
07/06/05 00:34
|
כל מה שקורה פה במדינה לאחרונה, זה א ס פ ק ל ר י ה מובהקת של התנהלות הממשלה על רוב חבריה במשך השנים האחרונות. כל השחיתויות, הכל מתחיל מלמעלה. העם רואה את המתחולל בקרב ''נבחרינו'' - רואה ולומד ! הם, הנבחרים, החוק איננו קיים עבורם: אין דין ואין דיין ! והעם רואה ומפנים את השחיתות, מתוסכל מכל אותם מושחתים, ואיננו יודע איך לפרוק את זעמו, ו א ז, באה ההתפרקות והמחאה, רצח, אלימות, וכך השאר. תהיה מנהיגות ישרה, אמיצה וחזקה, והעם יתנהל אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש פתרון-- יותר שוטרים
ישראלי,
06/06/05 23:09
|
בכל אחת מתחנות המטרו בפריס שמו שני שוטרים מפחידים עם כלב זאב והם רק הולכים הלוך וחזור ומשוחחים בינהם זה הכל ,האלימות במטרו ירדה כמעט לאפס ואצלנו---עוד ועדה כל הכבוד מה בוער???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ככה זה כשיש טלויזיה משחיתה.
ליאת,
06/06/05 22:20
|
פה כבור הכלב: בסרטי הזבל האלימות והסקס שמפיץ המכשיר ההרסני הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויותר חשוב הפרסומות
בועז,
ירושלים,
07/06/05 02:45
|
הטפילים שמתעלמים מכל נורמה אתית, בריונים שמשתמשים בפרובוקציות ומניפולציות מכוערות כדי להפוך את האזרח הממוצע לזומביט שבולע כל טרנד שהם מכתיבים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הפשע נגרם מהעוני.
dafna57,
רמת גן,
06/06/05 21:34
|
יש לי ניסיון בכל בחיי בדרך ההישרדות ילד מקבל מכות בבית,יוצא אלים. אין להורים לתת מה שילד צריך,מתחיל הגנבות,מגיע למוסד יוצא משם יותר עבריין,בדקו אחד אחד תראו כי סבלו. ילד סובל בבית בורח החוצה מתחיל הסמים,אם יהיה בבית טוב בלי שפיטה וביקורת הילד ישתנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ילד מפונק הרגיל לכך שהכל
סטודנטים,
הטכניון,
06/06/05 21:50
|
מגיע לו , רוצח מתוך כך שהכל מותר! כבר היו מיקרים כאילו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תאמר על פושעים בני עשירים?
ל"ת
עו''ד,
ישראל,
06/06/05 21:45
|
|
 |
שטויות! הפשע בא מתוך סאדיזם
ל"ת
עובד סוציאלי,
המרבז,
06/06/05 21:44
|
|
 |
41.
תשמע בקארדי, קודם שהשוטרים....
קולה וקרח,
06/06/05 21:20
|
המשרתים כבר במשטרה יעשו את מה שצריך. נכון, יש עליכם עומס עצום ואתם עובדים שעות רבות, אולם נראה שיש הרבה ויתורים והרבה פעמים שוטרים מעלימים עיין בדברים הקטנים, אם בעבירות בכבישים או התנהגות גסה של אזרחים. בואו נתחיל מכך שנטפל בכל מי שעוקף מימין, בואו נטפל במשאיות שמטיילות מנתיב לנתיב כאילו הם מלכי הכביש. בקיצור, בואו נתחיל להפעיל את החוק. החוק קיים, צריך רק להפעיל אותו. אם נפעל נגד העבירות ה''קלות'' יהיו פחות עבירות קשות, כיוון שציבור העבריינים יבינו שלחוק יש שיניים. איייייייייייך!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם למגר את אלימות השוטרים.
תהילה,
06/06/05 22:52
|
ושהשוטרים שבאים לפזר הפגנות ינהגו כחוק ולא יסירו את תגי הזיהוי מבגדיהם שלא יסתירו את זהותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
דעתי
רות,
06/06/05 21:18
|
כאשר מערכת המשפט תפסיק לרחם על הרוצחים הסוטים האנסים הגנבים וכו' וכו' ועורכי דין יפסיקו ליצג את כל החלאות למינהם בעד חופן של כסף, והעונשים יהיו קשים מנשוא כמו לדוגמא ב''אקספרס של חצות'' אולי כל העברינים יתחילו לפחד ויעשו קצת חושבים לפני שהם מבצעים פשע מסוים. ואתם חברי כנסת הגיע הזמן שתפסיקו עם כל הבריונות בכנסת ותשמשו דוגמא.אתם חזקים בדיבורים אבל חלשים מאד במעשים.ואני פונה לכל ההורים שישמשו דוגמא לדור הצעיר.תפסיקו כל הזמן לנסות להיות חברים שלהם-הגיע הזמן שתציבו גבולות ותהיו מחנכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רות צודקת
בועז,
07/06/05 02:40
|
כשהחינוך בבית ובבתי הספר לא יכולים לשפר את המצב, צריך לעבור לשיכבת ההגנה של ההרתעה ולנסות במקביל לתקן גם את השיכבה הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבלית זה עדיין לא פותר בעיות
אלי,
ים,
06/06/05 22:08
|
אתם כ''כ נאיבים בורים ולא חכמים מה לא ברור בזה שלהכריח אנשים להתנהג בדרך מסוימת ועוד בכח זה לא יעזור תפתחי את העניים שלך החינוך שלכם רקוב מהיסוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הסיבה לאלימות
קובי,
06/06/05 21:14
|
היא אבוד הבסיס לקיומינו במדינת ישראל ,הפקרת גורלינו והפיכתינו לדם זול עם מחיר זול ,אנשים מרגישים במדינת ישראל כפליטים ,פליטים כך מתנהגים מאבדים את הערך לממשל הרבה מאד מחקרים נעשו בהקשר לנושא זה ,ואלו התוצאות ,החזון הציוני הצהרת בלפור הסכמי וורסאי היו בית לאומי לעם היהודי ,ולא גבולות האאושביץ כמו שאמר אבא אבן ,שנית כך מתנהגים פליטים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מרחב ירקון מס' 1 במ''י..
שוטר,
תא,
06/06/05 21:13
|
כל מה שצריכים לעשות במטה הארצי זה לראות מה עושים במרחב ירקון וליישם בכל מקום. מהממ''ר ,דרך קציני האגפים השונים ועד לשוטרי השטח,מנסים לתת שירות לאזרח,לגלות גמישות מבצעית,ולטפל במוקדי האלימות. זה המרחב הראשון שחייב שוטרים במתחם בילויים(tlv) שסגר עסקים בגלל אלכוהול לקטינים,ושלא מרשה הסתה במגרשים. (כמובן שהפעילות נעשית בקושי רב,ללא פלוגות מג''ב כמו בי-ם,במבנה הכי מגעיל וישן בשירות הציבורי בכלל ובמשטרה בפרט,ובמחסור כרוני בכלי רכב כי במח' התחבורה סופרים ק''מ ולא שעות בפקקים של ת''א וכו')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
המשטרה לא תעזור צריך חינוך
דביר,
06/06/05 21:03
|
מערכת החינוך קורסת והאלימות ברחובות היא רק סימפטום כמה שהמשטרה תתאמץ היא לא הפתרון לבעיית האלימות היא רק יוצרת הרתעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
פתפותי ביצים
איציק,
06/06/05 20:55
|
הכל קשקוש. לא שוטרים במפקדות לא פוליטיקאים אלא: אכיפה וענישה ,מספיק רחמנות,עונשי מינימום ,גרוש תלמידים נושאי סכינים ומשתוללים. הענשת הורים מתערבים. העמדה לדין בזמן אמת.טיפול בקלה כבחמורה. אל תצעקו גוליאני אלא קיראו אותו. חייתי בניויורק בתחילת שלטונו. הוא עשה ןציפצף על הצבועים והצדיקים. כל דרך אחרת תביא לסופה הפנימי של המדינה בלי עזרת הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מי שמוכר את המדינה במכירת
אבי,
ב''ש,
06/06/05 20:43
|
חיסול אם כלכלית ואם מדינית וכל זאת בכוחניות מרובה שלא יתפלא שלאף אחד לא איכפת מהזולת.
לתלמידים יש דוגמה טובה, חברי כנסת נכבדים, ראש ממשלה, שרי אוצר, חינוך וחוץ.
רק בעזרת כוחניות ניתן להגיע להשגים.
כל הכבוד לתלמידים המיישמים את חוקי השוק. החזק והשורר שורד.
עלו והצליחו.
ואתם פוליטיקאים מנובלים תתחילו לתת דוגמה חיובית לפני שאתם באים אל הנוער בתלונות. תסתכלו בראי מושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חילונים אהבלים תתעררו
אלי,
ים,
06/06/05 20:31
|
אתם מזכירים לי את הסיפור על חור בגשר וכל מכונית שנוסעת נופלת ובמקום לתקן את החור הממשלה בונה בית-חולים למטה בשביל הפצועים. החינוך שלכם דפוק ואותו אתם צריכים לתקן . ולא להביא שוטרים חדשים שישמרו על החיות אלא להפוך את החיות לבני אדם ואז לא צריך שוטרים '' כמו בב''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מאוד רק רציתי להוסיף
דני,
פ''ת,
06/06/05 20:45
|
הלא אם צריך עוד שוטרים כדי לשמור על החיות זה לא ישנה את החיות הם פשוט ישכללו את הדרכים שלהם ואז אין לדבר סוף לכן צריך לשנות את האנשים עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% RIGHT
ל"ת
FELLOW JEW,
06/06/05 20:40
|
|
 |
33.
כל הזורע אפארטהייד יקצור פשע!
דניאל קלטי,
06/06/05 20:14
|
זהו זה. תבינו.
כל הזורע אפארטהייד יקצור פשע.
כל הזורע אפארטהייד יקצור פשע.
כי האלימות במחסומים מחלחלת.
כל הזורע אפארטהייד יקצור פשע.
כל הזורע אפארטהייד יקצור פשע.
C'est Tout.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה הסופר המהולל?
שונא שמאלנים,
שונא שמאלנים,
06/06/05 20:29
|
|
 |
32.
שיטת ג'וליאני: אכיפת כל חוק
אלי,
NYC,
06/06/05 20:10
|
אנשים ממשיכים לציין את ג'וליאני בלי להבין בכלל מה הוא עשה. ג'וליאני הצליח להוריד את מספר מקרי הרצח בעיר ניו יורק מ 2,200 לשנה ל 800 בשנה, אכן הישג גדול, ''רק'' שני אנשים נרצחו ביום במקום חמישה! איך הוא עשה את זה? לא רק ע''י הגדלת מספר השוטרים אוכלי הדונאטס, אלא ע''י אכיפת כל חוק, בעיקר לגבי פשעים קטנים, כמו עבירות תחבורה, חניה, איומים, גניבה, ובעיקר לגבי עבריינים מועדים וקטינים. בארה''ב שונה החוק, קטין אלים נשפט ונכלא כאילו היה בוגר, בלי שום התחשבות ברקע הסוציאלי, באמא החד-הורית ובשכונה. גם לביל קלינטון היתה אמא חד-הורית. לג'וליאני היה מזל דמוגרפי, כיוון שבשנים בהן היה ראש עיר שנתוני הקטינים והפושעים הצעירים היו קטנים יותר מבעבר. נתון זה וכליאת אלפי צעירים לתקופות ארוכות הורידו את הפשע האלים בניו יורק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיטה הזאת מצויינת
דני,
06/06/05 20:56
|
להכניס להם פחד מהמשטרה: מי שצופר? נכנס לכלא מי שחותך אותך בכביש? לכלא מי שטס 140 קמ''ש? לכלא, קטינים ששותים אלכוהול בפארק? לכלא כל שימוש בסם? לכלא אין הנחות, אין מעצר בית, גיל צעיר זה לא תרוץ לאונס או לרצח ואפילו לא לפריצה או גניבה. להרוס לקטינים הפושעים את החיים? כן, אין לימודים, אין צבא, יש כלא, הכינו את המרגרינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון וג'וליאני
שי,
06/06/05 20:39
|
|
 |
31.
לא יעזוק------חשוב מאד
כאוכב,
צפון,
06/06/05 19:55
|
שום דבר לא יועיל.אנו חיים בחברה אלימה ומסוכנת..כאשר הממשלה נוהגת באלימות כלפי מגזר שלם..והמשטרה יודעת להתנהג רק באלימות כלםי אותו מגזר..והצבא נוהג בברוטליות ובאלימות מזעזעת לכן הכל משליך על החברה והנה התוצאה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תגובה ל - 3
EYK,
06/06/05 19:44
|
ערן שלום.
אתה רוצה שוטרים אינטלגנטים אך שלא יהיו בעלי תארים. זה קצת סטירה פנימית,אתה לא חושב? אתה מעדיף שוטרים שלא יהיו בעלי השכלה גבוהה אך באותה נשימה אתה לא תרצה שוטרים שיהיו כמו הקריקטורות שאנחנו מכירים ( השוטר אזולאי או הקצין מתוכניתו של יצפאן ) וכו' השכלה זה לא דבר רע. מעבר לכך אתה רוצה שוטר שיהיה ואני מצטט '' צעיר , מוטיבאציוני, כשיר פיזית , אינטיליגאנט וקל חשיבה '' . לידיעתך שוטר צעיר במשטרת ישראל מרוויח משכורת רעב בתחילת דרכו, פחות מ 4000 ש''ח בחודש ואותו שוטר צריך לעבור קורסים רבים להיות שעות רבות מחוץ לביתו לעבוד שעות על גבי שעות לעיתים בסכנת חיים וכל זאת במשכורת נמוכה ביותר. שוטר זה יהיה בעל מוטיבציה רק אם שכרו יעלה. ואיך שכרו יעלה רק אם יהיה לו תואר ראשון ואח''כ יהיה כשיר לעשות גם גמול א וגמול ב ואז שכרו יעלה בהתאם. אם לא יהיה בעל השכלה או תואר שכרו יהיה נמוך ביותר וכך גם תהיה המוטיבציה שלו וכך תהיה גם התגובה שלו ברחוב עם האזרח. אתם רוצים למשוך ''חומר טוב'' למשטרה ולא סתם אנשים שאין להם ברירה אחרת, תגייסו חומר איכותי, תעלו להם את השכר בהתאם, אל תפגעו להם בתנאים, שיעבדו שעות נורמליות ולא במצב של היום שיש לך תחנה ששולטת על אזור ענק עם 4 שוטרים למשמרת שעובדים 12 שעות ביום לעיתים ,ללא שום תגמול..... נאמר לי שבאירופה התקן הוא של 5 שוטרים לאלף איש ופה בארץ המצב הוא של 2.5 שוטרים לאלף איש,זו עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה. במשטרה כן צריכים אנשים בעלי רמה,שיתיחסו אליהם בכבוד,עם שכר מתאים,ההשכלה זו לא הבעייה! ואגב אני סטודנט לתואר שני אהה כן וגם שוטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חוקי מינימום עדיפים על תוספת
אריה,
מבשרת,
06/06/05 19:43
|
כיון שהשופטים מעקרים כל תפיסה של חשודים על ידי המשטרה - צריך לחוקק חוקי מינימום ולהפוך את השופטים לחותמות גומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים גם, עונשי מינימום קבועים
רעיון,
מעולה,
07/06/05 02:35
|
|
 |
שפיטה מרתיעה . זה כל הסוד.
ל"ת
שטולץ,
06/06/05 22:46
|
|
 |
שופטים ענוגים= עידוד האלימות
ל"ת
דני,
06/06/05 20:47
|
|
 |
צודק! השופטים=שופטי חלם
ל"ת
התומכת בך,
ישראל,
06/06/05 19:51
|
|
 |
28.
טוב שקראדי לא מחכה למשיח...
מקי סכינאי,
06/06/05 19:40
|
הוא מונה לתפקיד והוא צריך לעבוד ולא לחכות להוראות. הבכי כל הזמן על התקציב הפך במדינה שלנו למצב קבוע. צריך לקחת יוזמה, להשתיל ראש גדול וקדימה, למצוא פתרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
קראדי..קח עצה בחינם!!חובה!
ישראלי אמיתי.,
ישראל,
06/06/05 19:31
|
מפכ''ל נכבד..קח עצה בחינם. ''תגהץ''את המישטרה שעליה אתה מופקד!! ראה איך חלק משוטריה נראה...מרושלים,מעשנים,ללא כושר מבצעי מינמלי!!!חלק ממשרדי המחוזות\המטות\התחנות ניראים בושה וכלימה!!!מלוכלכים,שוטרים מעשנים ולועסים מסטיקים בעבודה!! ראה את הניידות..מלוכלכות ו''מצוקמקות''....ככה נראית משטרה?? יבינו שוטרי\ות מ''י שגם משפחותיהם\ילדיהם חשופים לאלימות ולפשע..יתחלו השוטרים להלחם בכוח!!בפשיעה,ללא מורא מ''תיקים'' ירוקים ומח''ש!! יעברו מבחני כשירות מבצעית כל 3 חודשים!!!תן להם חגור שוטרים בסגנון ארה''ב!!!תקפיד על הופעה מצוחצחת ומעוררת כבוד!!! הכל בר ביצוע!!!רק תן פקודה ודוגמא וראה איזה שינוי יקרה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,רק מה..
שוטר,
תא,
06/06/05 21:00
|
היום מר מיקי איתן הקים קו טל. חדש לתלונות על שוטרים.אז מה יהיה,אתה תגן עלי במח''ש? ומר שנדר שבוכה?הוא שהוביל את מח''ש כל השנים באגרסיביות נגד שוטרי שטח רגילים עד שהחשש השתלט על כל חלקה טובה,והכסת''ח שולט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עד ש...
תמר,
צפון,
06/06/05 19:09
|
עד שיפרסמו דרושים, ימיינו, יכשירו יתנו להם מדים כולנו או שנחזור בתשובה ונאמין באלוהים או שנשמור על עצמנו עם מאג...נו באמת להתחיל לעבוד במקום ''לעבוד בשכר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בכיר במשטרה סיפר...
משה,
אילת,
06/06/05 19:05
|
פעם שמעתי מבכיר במשטרה: אדם מתעורר באמצע הלילה ורואה גנבים במחסן הצמוד לביתו, מתקשר ל 100 ואומר פורצים לי את הבית בואו מהר, המוקדן אומר, מצטערים אין שוטרים ואין ניידות. האדם סוגר הטלפון מחייג שוב ל 100 ואמר יריתי כרגע בפורצים . תוך 3 דקות הגיעו 3 ניידות ו10 שוטרים, שאלו איפה ההרוג - האדם עונה להם חשבתי שאין לכם ניידות ואין שוטרים.זאת המשטרה שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ומה אם ההחמרה בעונשים לאלימות?
ל"ת
אזרחים מודאגים,
ארץ ישראל,
06/06/05 19:02
|
|
 |
23.
תוך 5 דקות חייב שוטר להתייצב.
אופיר,
06/06/05 19:01
|
בארה''ב כאשר מצלצלים 911 למשטרה. שוטר מתייצב תוך 5-10 דקות במקום האירוע. כך חייב להיות גם בארץ. בניו יורק תראה שוטר כמעט כל 10 דקות הליכה בפינת רחוב או בתחנת הרכבת התחתית. בתל אביב לא תראה שוטר גם אם תסתובב יום שלם. מדינת ישראל חייבת לגייס עשרות אלפי שוטרים חדשים. לחזור לשיטת שוטרי מקוף המסתובבים רגלית כל היום. והחשוב מכל. בית המשפט חייב להחמיר בעונשים חיב חייב חייב. ולא לתת חופשות לאסירים. זה לא בית ספר ולא קייטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איך יפעלו נגד אלימות בקשישים?
ל"ת
קשישים מופקרים,
ישראל,
06/06/05 18:59
|
|
 |
21.
מוקמת יחידת נזירים משאולין :-)
ל"ת
אזרח,
06/06/05 18:57
|
|
 |
מלך!! הרגת אותי מצחוק!
ל"ת
איתי,
חיפה,
06/06/05 19:26
|
|
 |
20.
מה קשור גיוס שוטרים??
יוני,
רחובות,
06/06/05 18:54
|
בעיית האלימות לא מתחילה מחוסר בשוטרים אלא בחינוך לכלום שמוביל לשיעמום ואלימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אולי זעקותינו
redkfeer,
06/06/05 18:48
|
התחילו לעזור לבסוף? ואלי נמשיך לזעוק עד שהשחיתות תעלם גם היא? נקוה לא בטוח. אבל יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור
משה,
06/06/05 21:43
|
|
 |
18.
את זה עוד לא שמעתם?
איש בטחון,
06/06/05 18:47
|
תראו ארגון שרואה כיצד המדינה רועשת ארוע רודף ארוע מגיב המשטרה מגיבה לעיתונות לסבן אותה . היום אני צריך לחימה בפשע ומה אני רואה כל רכבי משטרת ישראל למינהם טויוטות סקודות מזדות ועוד נמצאות כאן לידי באילת בחניונים ,אדוני המפכל תחזיר את המכוניות שאנחנו שילמנו עליהם לעבודה עוד היום בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אלימות , זהירות אפשר מזה למות.
נועה,
רמת גן,
06/06/05 18:22
|
לדעתי , בכלל מסגרת החינוך אשמה בכל מה שקורה לגבי האלימות שבן הצעירים לגבי המבוגרים הכל בגלל שהמשטרה לא מחסלת את שיטת העולם התחתון - כשלא יהיו אנשי עולם תחתון המצב יהיה רגוע יותר וטוב יותר - העולם התחתון הם בדיוק כמו בעית הפלסטינים ... צריך לפתור את הבעיה הזו כהתחלה. לגבי הילדים קודם כל כהתחלה תקציב לעובדות סוציאליות במשטרה וחוקרות נוער , אם אין תקציב אז שיורידו במקום אחר הילדים של היום הם הכנסת בעוד 20- 30 שנה למה אף אחד לא חושב קדימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא צריך כוחות מיוחדים-לקרא!
רר,
06/06/05 18:17
|
צריך שהמשטרה תעשה את מה שהיא אמורה לעשות ולא לתת דוחות כל היום. זה לא שהמשטרה עושה משהו לא נכון היא פשוט לא עושה כלום. אם לא רוצחים אותך באמצע הרחוב אין מה להתקשר למשטרה. כולם יודעים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מעשים לא דיבורים
ל"ת
האזרח י,
06/06/05 18:08
|
|
 |
14.
לא הצגות אנחנו צריכים!!!!!!!!!
מנחם הרצליה,
06/06/05 17:57
|
אדוני המפכ''ל קראדי , לא הצגות אנחנו צריכים , ,,תכלס'' אנחנו צריכים , די מהבירבורים , המשטרה צריכה להתחיל לעבוד ולהראות תוצאות בשטח , קדימה תתחילו לפני שיהיה מאוחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לימנוע מכירת משקאות...
אזרח מודאג,
מילנו,
06/06/05 17:50
|
|
 |
יש בעיה
משה,
06/06/05 21:42
|
אתה אומר שבן18 לא אחראי לשתות אבל אחראי לירות בערבים... קצת בעיה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רק גיוס לא מספיק .
אריק האדום,
06/06/05 17:50
|
צריך להחליף דיסקט . לשנות את התפיסה . להתחיל לצחצח חרבות . לשלוח מומחים להשתלמויות - בניו יורק למשל. הנבעכיות של האכיפה והענישה לא ייעלמו גם אם יגייסו עוד 5000 שוטרים . זה לבד לא יספיק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין תקציב
ל"ת
משה,
06/06/05 21:41
|
|
 |
11.
באלימות הנוער נלחמים בבתי הספר
אוהד,
גבעתיים,
06/06/05 17:47
|
המשטרה אינה יכולה לעולם לטפל בעבריינות קטינים. את האלימות והעבריינות של קטינים נוער וילדים יש לאפשר למי שסובב אותם, כלומר להורים, מורים, ומדריכים. ולשם כך חובה לצייד אותם בכלי הענשה נרחבים, הבנה מצד הפרקליטות למעשי המורים וההורים. האם לא עדיף כתיבת 10 דפי חיבור. או שינון בעל פה כעונש, או הרחקה מטיול מאשר מעצר קטין על קטטה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חיי בחלום
ל"ת
מ שה,
06/06/05 21:40
|
|
 |
10.
זה שהעליל שהימין רוצח חיילים ר
חיילים דרוזים,
06/06/05 17:47
|
|
 |
9.
ההודעה רק ליחסי ציבור
ישראלי,
06/06/05 17:44
|
הם לא יעשו מאומה . מטרת ההודעה הינה ליחסי ציבור בלבד כדי להגיד אמרנו. אבל לפעול יגידו אין אנשים אין כסף אין כח אדם ... מלא תירוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחייה ונראה
ל"ת
משה,
06/06/05 21:40
|
|
 |
אתה צודק שזה כואב.
ל"ת
ארק1,
סדוםלנד,
06/06/05 21:12
|
|
 |
8.
סוף סוף יש תוכנית
משה5555,
06/06/05 17:43
|
עכשיו אנו רוצים מעשים בשטח מספיק עם הדיבורים כמה אנשים חפים מפשע צריכים למות . בתי המשפט צרכים לעבוד ביחד עם המשטרה . חיבים להחזיר את הביטחון לתושבים בכל המקומות בכבישים ברחובות ביום ובלילה ובמקומות הבילוי .ואם זה לא יעבוד כולם צריכים להיזדכות על הציוד משמה ללכת הביתה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
השוטרים יאספו כסף לביבי
דוד,
06/06/05 17:42
|
מי שמאמין שעוד שוטרים במשטרה יעזור לפתור את הבעיות אינו אלא תמים ו........ מדינה עם ממשלה מושחתת ובעלת סדרי עדיפות מעוותים לא שמה בראש סולם העדיפויות את האזרח הפשוט . רוב השוטרים שיגוייסו או שיתפנו יעסקו במשימה אחת עיקרית - תפיסת עברייני תנועה שמכניס לקופת האוצר הון . אילולא הוסכם שכך יהיה ביבי לא היה מסכים להוציא אגורה מקופת האוצר . הובטח לו שהכל , ויותר , יוחזר ע''י קנסות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים
משה,
06/06/05 21:39
|
ביבי לא קשור לגביית הדוחות אלא הרשויות המקומיות אליהם הולך הכסף לפני שאתה מדבר תסתקל על עובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כמה הצהרות בומבסטיות כבר שמענו
ל"ת
רמי,
06/06/05 17:32
|
|
 |
לכלא
דביודביץ,
06/06/05 18:05
|
לא להצהיר לזרוק לכלא ל:5 שנים מיד לגזלינים וצמאי כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים
חרוב,
06/06/05 21:36
|
אם העבריין מקבל 5 שנים והוא עסק בעברות קטנות יחסית או שדקר פעם אחת מישהו. כשהוא יצא הוא יהיה עבריין כבד כי כלא זה הההבית ספר לעבריינות קשה מי שהיה שם יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזאת רק ההתחלה לה לה...
יוסי,
גושדן,
06/06/05 17:40
|
עוד ישמע בחוצות ירושלים הרבה מאוד: ''לא יעלה על הדעת'' , ''לא נשלים'' , ''הדברים חייבים להעשות ומייד'' , ''תתחילו לעבוד'' ,''הקמנו ועדה'' , ''לעשות את כל הנדרש'' , ''שרון הנחה'' , ''מופז מאיים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
BACK TO GOOD OLD VALUES
VEN,
06/06/05 17:24
|
THE COLLAPSE OF THE EDUCATIONAL SYSTEM, THE CHANGING OF THE HISOTRY TEXT BOOKS MAKING ISRAEL THE AGRESSOR BY THE FANATICAL SMALLANIM OF MERETZ ARE ALSO A MAJOR CONTRIBUTOR. THE LEFT WING GROUPS ARE CAUSING A MORALITY CRISIS NOT JUST IN ISRAEL BUT AROUND THE WORLD. SMALL IS A NATIONAL DISASTER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בלה בלה בלה בלה...בלה בלה בלה.
אובי1,
06/06/05 17:23
|
|
 |
דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול
יוסיפון,
06/06/05 19:22
|
השר לבטחון פנים, מתי אתה חושב להתחיל לעבוד ? כשלא יהיה כבר מה להציל ? ממשלה וכנסת מושחתות גורמות להשחתת המדינה. משפחת שרון היא משפחת הפשע והכל נגזר מהקודקוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לגייס רק שוטרים שיעבדו פיזית
ערן -בלשלייט,
ירושלים,
06/06/05 17:20
|
הבעיה שהיום מגייסים למשטרה את המגוייסים בעליי ''האוברקלורופייד'' ''כישוריי יתר '' ואלו חושבים שהסיור זה תחנת ביניים , ''מה אני בעל תואר ראשון בהיסטוריה /מחשבים/פיזיקה /משפטים מה אני יעבוד בסיור '' ? ואז ככה נוצר מצב שאין איזונים נכונים ! אני לא צריך את השוטר סיור עם תארים מפה ועד לגבעת רם אני רוצה את השוטר : צעיר , מוטיבאציוני, כשיר פיזית , אינטיליגאנט וקל חשיבה . אני לא רוצה אותו עם התארים שלו . זה לא רלוונטי ואפילו מזיק לתפקיד . כמובן שזה גם יקר יותר אותם אקדמאים מסואבים .
{ דרך אגב אני עם 2 תארים שאחד מהם משפטים , לא ניגשתי למבחני הלשכה ובשלב זה גם לא ניגש , וגוייסתי ללא שום תואר עם השנים 21 שנה למדתי }
ראש אמ''ש עשה טובה למדינת ישראל גייס את השוטרים שיהו שוטרים בשטח !! לא רוצה את החכמים האלו שמתאיידים אחרי שנתיים באיזה יחידה כלכלית כזו או אחרת או איזה ימ''רית . רוצים את השוטר הלובש מדים כחולים עם הכובע הכחול כובע א' ולא במצחייה המתקפל . רוצים את השוטר שלוקח את תפקידו כשוטר שטח כמקצוע ולא תחנת ביניים ליחידה ''סטייליסטית'' זה לא !!!! אני רוצה פחות ''חכמים ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, צודק, צודק. כל הכבוד.
ל"ת
ארק1,
סדוםלנד,
06/06/05 21:11
|
|
 |
צודק...
שוטר,
06/06/05 19:49
|
אתה צודק במאה אחוזים.... אנחנו צריכים שוטרי סיור גברים ...לא שוטרות שיהיו שני שוטרים גברים בניידת צעירים ומלאי מוטיבציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אוי אני מת
אזרח,
מודאג,
06/06/05 17:15
|
|
 |
1.
חבל על הזמן והכסף. הכל מתחיל
ג,
מרכז,
06/06/05 17:13
|
|
 |
איך בדיוק?
ל"ת
חרוב,
06/06/05 21:33
|
|