 |
49.
חפץ - כל מילה סלע.כדאי לקרוא
אבי.מ.,
ראשון לציון,
07/06/05 13:16
|
''למשטרה אין יכולת הרתעה. המשטרה מרתיעה את האזרח שומר החוק ולא את העבריינים.'' כל מילה כמו סלע...זהו שורש הבעיה, כאזרח שומר חוק לא אחת מצאתי את עצמי עומד במצב קשה מול שוטרים שבאו לטפל בבעיה של נוער עבריין. בסופו של דבר הפכו אותי לבעיה . יש שוטרים ושוטרות שמביישים את המדים שהם לובשים . בשכונות הנוער משתולל בלילות עם רעש וונדליזים ולמשטרה יש רק משפט אחד להגיד: ''אין לנו כח אדם''. זהו קישקוש ,אין להם אומץ לטפל בנוער הזה, אבל בי כאזרח שומר חוק אפשר לטפל, לזה יש כח אדם. המשטרה בסופו של דבר הופכת אותנו לעבריינים . כי בסופו של דבר יגיע המצב שאזרחים כמוני וכמו רבים אחרים נקח את החוק לידיים..או שנקבל שירותי קהילה מחברות פרטיות . צריך לסגור את מרכזי השכונות בכל הערים ב - 22:00 או אפילו לפני ולא לתת סיבה לנוער להתאסף מול המרכזים הפעילים עד שעות מאוחרות ולאפשר להם למרר את חיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כל הכאב שלך אתה טועה.
אור,
תא,
07/06/05 18:13
|
למשטרת ישראל ולשוטריה יש כח ואומץ לפעול ,אך תדע כי ידיה כבולות בחוקים המגבילים אותה מלפעול כמו שצריך ,ומי שסובל זהו האזרח הישר וההגון. הטענה צריכה להיות כלפיה המחוקק אשר בשם ''כבוד האדם וחירותו'' הקל מאוד על עוברי החוק וקבע חוקים חדשים לטובת עוברי החוק, ובכך הקשה על עבודת שוטרי ישראל.אני מציע לך ליפני שאתה פונה בטענות כלפי המשטרה,קח זמן ופתח את ספר החוקים ועיין בנושא ''חוק סדר הדין הפלילי'' ותלמד כמה משטרת ישראל מוגבלת בפעולותיה. כמובן שכאן לא המקום לפרט סיבות נוספות לקושי הרב בה נתקלת משטרת ישראל בעבודתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
בשביל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
07/06/05 11:05
|
להחזיק ולקיים את הסכמי השלום עם ישראל משלם בנוסף למחיר הביטחוני והמדיני גם מחיר כלכלי והתוצאה שהכל מיתפרק לנו מיתחת לידיים הכל החברה וכלה במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הצרה שבהמ''ש עוסק ברחמנות
צדק צדק תרדוף,
07/06/05 09:22
|
גם הרשות המחוקקת עוסקת בחיפוש אחר חוקים רחמניים שיטיבו עם העבריינים. והרשות השופטת טומנת ראשה בחול לא עוסקת בעשיית צדק אלא ברחמנות. והמשטרה נופלת בין הכיסאות למשלמ א0 מאתרים בית בושת ועוצרים את החשודים מיד משתחררים וכעבור יום הוא שוב פועל כנ''ל לגבי אתרי הימורים. ורוצח מקבל מעצר בית. אנסים יושבים שנתיים שלוש יש שמקבלים עבורות שרות ואונסים שוב. וכו' וכו' ..............................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי
redkfeer,
07/06/05 12:07
|
החוקים שהממשלה קובעת לטובת והקלת העונשים לעבריינים. הם עוד ציבור בוחר והיות ואחוז גדול מהציבור הם מושחתים(כלומר גם עבריינים) הרי מי יתמוך בשחיתות שהממשלה בישראל שכבר מומחית בשחיתות(שהוא גם סוג של עברינות) הסט'ג נגמר מזמן עוד בימי העבודה. הרי ידוע שגנב לא מלשין על גנב ועבריין לא מסגיר עבריין אלא הורג אותו באם יש תחרות. זו כנראה מדיניות בין פושעים שמור לי ואשמור לך. הרי שיוצא מזה עונשים קלים למען יראו ולא ייראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
המשטרה אינה מרתיעה
קינמון,
07/06/05 09:03
|
זה נכון זה כל כך נכון שזה כבר לא נושא לכותרת ולא נושא לדיון במקום לבלבל את המוח בשטויות שכולם מכירים שיתחילו לעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
דרוש נואשות רה-אירגון!!!!
אזולאי השוטר,
ליד הים,
07/06/05 08:56
|
שלום רבתכל הסיבה לדעתי שהמשטרה איבדה את יכולת ההרתעה שלה היא בגלל חומר הגלם האנושי המצוי בה. זה לא סוד וזוהי אינה השמצה,רוב רובו המכריע של השוטרים אינם בדיוק האליטה והאנשי העתיד של מדינת ישראל. הם פחות או יותר אנשים כוחניים,שאוהבים כוחניות ואת זה שיפחדו מהם כשהם לובשים את הצבע הכחול המזעזע,הם לא בדיוק יכלו לבצע משהו אחר,אחרת כבר מזמן הם היו מהנדסי גרעין..דבר נוסף הוא שכאשר נתקלת בשוטר היחס הוא 1:10 למצוא שוטר אמין,בן אדם ולא מכונה עצבנית וכועסת שגם לא חושבת. הממשלה החליטה לבצע את דו''ח דוברת במערכת החינוך כי חשבו פחות או יותר את אותם הדברים על המורים,ועל כן יש לעשות או לפחות לנסות לבצע את זה במשטרה. לשחרר את כל השוטרים שלא עושים כלום ובעלי תקן(כמו הנגדים בצה''ל). תהנו ויום טוב ומי ייתן ותהיה לנו מדינה טובה יותר. אולי יש דוגמא ממודלים אחרים בעולם,כמו באמסטרדם,ששם השוטר לא רק שהוא לא טיפש הוא גם דמות ייצוגית ומוערך מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חוק המעצרים החדש, טעות חמורה.
אור,
תא,
07/06/05 08:19
|
מדינת ישראל ''הנאורה'' ומחוקקיה השמאלנים החשוכים, דאגו לכך כי זכויות העבריין הן חשובות מאוד, והכל בשם ''כבוד האדם וחירותו''. ''חוק המעצרים החדש'' מפקיר את האזרח הישר וההגון לטובת זכויות רחבות לחשודים והעבריינים, ולמען חלילה לא יאונה להם רע. מי שכבול ''באזיקים'' הינם שוטרי משטרת ישראל העושים יום ולילה למען אזרחי ישראל. משטרת ישראל איבדה את כח ההרתעה כולנו ניזוקים ומי אשם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
באנגליה היה חוק(ואולי גם היום)
מישהי סתם,
07/06/05 07:37
|
מי שהורג שוטר- דינו מוות. לדעתי, מי שפוגע בשוטר יענש בעונש חמור ביותר. זה יתן יותר כוח למשטרה.
אגב, זה לא מבטא את דעתי על איכות השוטרים, אלא על מה שהם אמורים לייצג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הרתעה - בדיחה
אזרח מודאג,
כפ''ס,
07/06/05 07:19
|
פעם כשראו שוטר היינו נמתחים ועוברים לדום , היום , ראיתם פעם שוטר מבצע מעצר ואיך מדבר איתו העצור ? הדבר משול לשריכת הנעליים עם ידיים מאחורי הגב . הידיים מאחורי הגב הוא משרד המשפטים . אם רוצים משטרה אפקטיבית יש להסיר ההגבלות של השרד המשפטים על השוטרים , אין צורך בתקנים נוספים ולאחר חודש כבר נרגיש בהבדל על החתום אזרח מודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שוטרים ערסים
Joe Anaaref,
IsraHell,
07/06/05 07:08
|
בדיקה פשוטה של מה שקורה על כבישי IsraHell מעלה שהערסים הבולטים ביותר הם השוטרים. לך תבנה מדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
''האשכנזיות'' כן :אשכנזיות'' מקור
ירחמיאל,
07/06/05 06:53
|
מקור הרוע, מקור השיגעון הלאומי, מקור אובדן העשתונות,צ זה לא התחיל אתמול, זרע הההתרסקות החל מזמןף עוד מיניקת חלב האם, לקח לזה זמן להבשיל כתופעה לאומית כוללת. בה אין כמעט טובים, כולם רעים !!!!! כל אחד היכן שהוא רק יכול. אלימות זה חלק בךתי נפרד מזה.
מה יותר אכזר ואלים ? לקחת כסף מזקנים וחולי סרטן ולטעוןן שאין כסף ולמחרת היוןם לתת 120 מליון דולר לאחים עופר. זה אשכנזיות.
למנות שופטים לבג''ץ בעסקאות חשוכות במיסתרים ולא להשאיר פרוטוקולים , זה ''אשכנזיות''.
כל תורת הקומבינה, בהחפיף, הכאילו ככה ועושים ככה, היכן שבמקום בטון יוצקים חול היכן שסמים לך אנטנה סלולרית מעל הראש ואומרים לך זה חוקי כל זה ''אשכנזיות''
היכן שבו הרסו ובעלו, ביזו, חמסו,היזנו, השחיתו והרעילו את אדמת ונוף ארצינו, הרעילו את מימינו, הרעילו את נהרותינו עד בלי הכר, הפכו את הים לביוב ואיש לא נותן את הדין ולא יתן את הדין, זה אשכנזיות. היכן שבעלו את חופי ארצינו במסווה של מכבסת מילים, בנו דירות פאר על קו המיים במגדלי פאר, שם מחזיקים שופטינו העליונים דירות פאר. המרינה בהרצליה, סי אנד סאן ועוד, בזזו ועשו מליונים. זה אמא של כל ''האשכנזיות''
אז בא הפלתן האשכנזי הזה וטוען שאין הרתעה ? בוודאי שאין הרתעה, כי............... ''ה כ ס ף הוא האלוהים האשכנזי''
מילא, לו רק אתם , כל מ י שהאשכנזיות היא כל עולמו. אבל זה חלחל לכל מקום. כמו שאמר בזמנו הנשיא קציר : ''כולנו אשכנזים'' גם אם איננו אוכלים את קומבינת הדג הכאילו ממולא. בתאבון,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל40- ירחם האל עליך
לא נראה ממטר,
07/06/05 09:05
|
מעניין שאתה מגיע להיכן שאתה עובד אם בכלל עם כמה אשכנזים אתה מתלקק. ומעניין עד כמה אתה מקנא להם שאתה לא אחד מהם. ולסיום דבריך מצחינים כל כך שכנראה מישהו חירבן לך בפה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ירחמיאל.
אשכנזי,
סביון עילית,
07/06/05 08:30
|
באמת כל מעשי הדקירות, הפשע, הערסים חמומי המוח, הילדים הלא מחונכים מכי המורים, הנהגים המופרעים שחותכים אותי בכביש, הפושטקים שעושים בלאגאנים ויורים בדיסקוטקים, העצבניים שדוקרים או תוקפים מישהו כי פגעו להם בכבוד הם מהמגזר האשכנזי.
כנראה ששכחתי, זו התרבות האשכנזית שמקדשת את ערך הכבוד. שבה הגבר הוא החזק בבית, שבה אם מישהו התחיל עם חברה שלך, במקום להגיד ''וואלה, איזה כיף שלא רק אני חושב שחברה שלי יפה'', הערס המצוי חושב (אם בכלל הוא מסוגל לזה) ''אאאא - אבל היא רכוש שלי החברה שלי, הוא רוצה לקחת רכוש שלי, אז אני אדקור אותו''. אכן זו החברה האשכנזית שבה מסתובבים בכנופיות עם סכינים. בגלל זה גם קיים הפתגם הידוע ''אשכנזי סכין'' (לא יכול להיות שזה מרוקו סכין, לא?)
כנראה שזה בגלל החינוך שהם מקבלים והעובדה שרובם הולכים לאוניברסיטה, לא, לא, זה בטח בגלל שהם עושים מילואים, לא, לא עכשיו אני יודע, מה שמביא את האשכנזים להתנהגות הפרועה הזו היא העובדה שהם משלמים מיסים כדי שהמדינה תתמוך בחארות כמוך.
שלא יהיה לך יום טוב, ואני מקווה לא לפגוש אותך על הכביש (כי כנראה תחתוך אותי) ולא את ילדיך בדיסקוטק (כי כנראה גם הם יחתכו אותי..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתרבותי מסביון
השחף,
כה''א,
07/06/05 14:31
|
חכם כמוך צריך לדעת שערסיות זו סוג של התנהגות והיא לא חופפת עדה או קבוצת אנשים . התרבות האירופיאית הצמיחה גידולי פרא רבים ראית את הבריונים הרוסים שהרביצו במסיבת סטודנטים בכרמיאל בלונדינים עם מעילי עור מזכיר לך משהו מההיסטוריה הלא רחוקה? מאחל לך שבתך תתחתן עם אירופאי בהיר שיער וכחול עיניים מהסוג הנחות הזה ושיהיה לך יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה הערות לשחף
אשכנזי,
סביון עילית,
07/06/05 19:10
|
ראשית תודה על תגובתך.
שנית, אני לא ממש מסכים עם הקביעה שלך לגבי ערסים. בדרך בה אנחנו משתמשים במונח ''ערס'' לכולם ברור במי מדובר. הבריונים הרוסים, אכן נקראים ''בריונים רוסים'' ולא ערסים רוסים...
שלישית, לגבי החפיפה. חלילה לי מלהגיד (וגם לא אמרתי) שקבוצת האנשים מעדות המזרח הם ערסים. מה שאני כן אומר, זה שרוב הערסים הם מעדות המזרח. אני מאמין שאתה מבין את ההבדל הלא ממש דק.
רביעית, נושא שאני קצת פחות מבין בו אז אני לא ארחיב. לפי מה שהבנתי, גם רוסים מתחלקים לכהים ובהירים. הכהים הם האלימים (אני לא זוכר מאיזה אזור ולכן לא אציין אותו כדי לא לחטוא לאמת) והבהירים - כמו הבהירים שלנו, הם אלו שחוטפים את המכות.
חמישית, עדיין אין לי בת, אבל כשתהיה לי, אני מקווה שאצליח לחנך אותה מספיק טוב כדי שתהיה לי בינה מספקת בקודקודה להימנע מטיפוסים מפוקפקים כאלו. כבר אמרו - החינוך מתחיל ונגמר בבית. היא לא תראה אותי לא חותך בכביש, לא מקלל שוטרים ולא מסתובב עם סכין בכיס.
שיהיה לך יום מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען מסריח
אורי,
07/06/05 08:20
|
מה הקשר לאשכנז או ספרד!?
מה הקשר - חתיכת פרימיטיבי חשוך שכמותך!
ילדיך יגדלו ליהיות מי שאתה - פשוט מפחיד. בטח אתה מאלה שנוסעים בצד שמאל, עוקפים על קו לבן, עוקפים בתור רק לשאול,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הרתעה
שלמה תורגמן,
רמת גן,
07/06/05 05:43
|
המשטרה איבדה את ההרתעה מאז ששינו את חוק המעצרים ביולי 1997 החברה העדיפה את טובת הפרט ע''ח טובת הכלל,ומאז העניין הולך ומדרדר,כאשר במקום סטירה חינוכית בזמן נעזרים בעדרים של פסיכולוגים ש''מבינים''את נפשו של הילד,אנחנו נוטים לסבך גם דברים פשוטים. בידינו לשנות את המצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אם מוותרים למתנחלים פורעי החוק
ברגע שמוותרים,
למתנחלים,
07/06/05 05:08
|
אז כולם לומדים שגם הם יכולים לצפצף על המשטרה.מה הפלא שיש אנארכיה במדינה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגע שמוותרים למנהיגים המושחתי
לך קיבינימט,
07/06/05 07:43
|
|
 |
37.
מערכת המשפטית רקובה!!!!!!
משה5555,
07/06/05 03:13
|
אפילו חפץ מודה בזה איפוא נישמע דבר כזה שבירושלים מקבלים עונש קל מתל אביב זה אומר שלשופטים אין את אותם הספרים .מדינת חלם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
המקרה של רינת רואס
???,
07/06/05 02:40
|
|
 |
ומה באמת נסגר עם המקרה המזעזע
אני,
07/06/05 02:48
|
|
 |
35.
מה נסגר עם הרצח של רינת ארוס
????,
07/06/05 02:27
|
|
 |
ומי בסוף רצח את ר ח ל ה ל ר?
ל"ת
???,
!!!!!!,
07/06/05 09:16
|
|
 |
34.
רק מתי שיוציאו באמת חוק שמתיר
דיקלה,
07/06/05 02:24
|
סירוס לאנסים וחוקים קשים כאלו כשזה רק יקרה-רק אז תרד הפשיעה ולאף אחד לא יהיה ביצים לקחת חיים של אחרים ככה סתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כשלמשטרה יהיה כח כמו
יורם,
גימלאי משטרה,
07/06/05 02:22
|
למשטרת ניו יורק לפי החוקים שבניו יורק האלימות תרד ב90 אחוז. אבל כנסת ישראל וחכמיה חוקקו חוקים נגד המשטרה וכך נראת המדינה.תודה ליפי הנפש ההומנים חחחחחח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לבדוק מי נותן לו משכורת היום!!
שוטר,
07/06/05 01:58
|
זה נראה ''מוזמן מטעם'' הקטע שלועל לתת סמכויות לרשויות.
זה יהיה אסון לאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לזכותו - הוא אומר את זה כבר
שוטר,
07/06/05 01:25
|
שנים...
לרעתו - כשהוא היה מפכל הוא לא עשה כלום לשפר את זה...
אבל טוב שהוא אומר את זה..
יש לו משקל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולהוסיף - זה יהיה אסון אם יתנו
שוטר,
07/06/05 01:56
|
לרשויות סמכויות בנושא שיטור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אצלנו כל העיריה מלאה במקורבים לעבריינים , ובני משפחה שלהם , והכל מונע משיקולים פוליטיים. כיום כשוטר במשטרה לאומית אין לי קשר לעיריה (למעט עבודה משותפת) וטוב שכך!!!!!
משטרה חייבת להשאר גוף לאומי.
אסור להפקיר אותה לידי אנשים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שרש הרע- אכיפה סלחנית
שומר חוק,
תל אביב,
07/06/05 01:12
|
המערכת המשפטית פשטה רגל בסלחנות שלה ..... זכויות האזרח שידאגו לזכויות הקורבנות המדינה שתשלם לשוטרים ויבואו השמנת כל עברין שיענש בחומרה ולא משנה באיזה בית גדל והכי חשוב שעובדי הצבור יתחילו להיות אזרחים שומרי חוק!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
האם השופטים פוחדים
ע.ב,
07/06/05 00:39
|
אכן הבעיה איננה כל כך השוטרים . באם יזדמן למי מכם לדבר עם שוטרים בבילוש תווכחו לדעת שגם הם מתוסכלים מהעונשים הלעיתים מגוחכים שמטילים השופטים. למה אפשר לצפות משוטר הגון שנשאר בשטח לשעות אין ספור, ונא לקחת בחשבון ששוטרים אינם מחתימים כרטיס עבודה,וכאשר הוא תופס עבריין על חם מוציא אותו השופט לחופשי עד למשפט, ובמשפט הוא מקבל איזה שהוא עונש בלתי מרתיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צודק לחלוטין
י.מ,
07/06/05 00:15
|
|
 |
27.
הוא אומר את האמת...
citizan smith,
07/06/05 00:12
|
אהבתי את מה שנאמר ''המשטרה מרתיעה את האזרח ולא את העבריינים'' וזה בדיוק כך האזרח מן השורה אינו מקבל כל יחס ממשטרת ישראל להפך הוא בכל פעם שאזרחים מדווחים על אירועים ומצפים לפעילות ממשטרת ישראל המשטרה מנסה להרתיעה את הציבור הפגוע ולא מראה כל עניין בפניות הציבור על פשיעה מכל סוג שהוא לפעמים הם בכלל לא עונים לקריאות הטלפון ונראה שהמפכ''ל לשעבר יודע מה שהוא טוען אנחנו חיים במדינה שאין בה כל חוק וסדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אולי שכחנו שגם החוק...
צייתן,
חוק,
06/06/05 23:58
|
אולי שכחנו שגם החוק הוא לא בדיוק ''תורא מסיני''. ישנם כוחות כלכליים שיושבים ישיר או עקיף בבית שבו מחוקקים,ושומרים על קידום האינטרסים אותם הם מיצגים. אילו לא בדיוק האינטרסים שלי ושלך. אז כאשר יש בעיה בין שמירת החוק לאי ציות לחוק,צריך גם לבדוק את נושא החוק והחקיקה. הגברה והעצמה של אמצעים לעקיפת חוק,באים על חשבון החופש של כל אחד מאיתנו.אחת מהתוצאות היא עליה בחוסר שביעות רצון,מרירות ואגרסיביות.שמירה מוגזמת על החוק, פוגעת למעשה בציות לחוק. אבסורד ? כנראה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הבעיה היא ההתנתקות
קצין משטרה,
06/06/05 23:57
|
כבר חודשים שכל המשטרה וקציניה עסוקים כל היום בהתנתקות וכל נושא אחר לא מטופל כלל. אנחנו עוד נתעורר אחרי ההתנתקות הזאת ונראה שאין לנו מדינה. מכל קצין שני שאני מדבר איתו עולה הספק אם בכלל הוא יתפקד בהתנתקות אבל אף טחד לא מעיז לדבר על זה - כולם מפחדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לעילג מתגובה 5 ....תלמד לכתוב.
נתי,
06/06/05 23:55
|
מי שהוא....מישהו ההזהרה....האזהרה......
לפני שאתה מפנה אצבע מאשימה כלפי מישהו....תסתכל במראה קודם עם חכם עלק.....חחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יאללה עוד קשקשן
דני,
06/06/05 23:52
|
עוד אחד שפולט קישקושים ולא מציע שום דבר מעשי... יכולת הרתעה של מערכת החוק קשורה בגורמים רבים - משטרה, פרקליטות, בתי משפט ועוד... ובינינו החלק של המשטרה בכל הסיפור הוא הקטן ביותר: אם בתי המשפט גוזרים שנתיים על סוחרי סמים, שלוש על שודדים, שנה על פורצים - אז המשטרה יכולה לקפוץ עד שנה הבאה ולעצור ולחקור : תמיד את אותם אנשים כי עד שמסתיימת החקירה, עד שהם נשפטים, בניכוי שליש, חופשות וכל ההפתעות שיש בארץ לעבריינים - שוב העבריין בחוץ ושוב צריך לתפוס אותו... צריך לנער את השופטים חזק חזק שיתעוררו - או לחלופין לקבוע עונשי מינימום לאנסים/רוצחים/שודדים/סוחרי סמים/פורצים ועוד... ככה בתי המשפט בארץ יפסיקו להרוס לנו את החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פשיטת רגל
אל,
06/06/05 23:48
|
מערכת המשפט פשטה רגל וגוררת עימה מדינה שלמה אל התהום. אין בטחון אין אכיפת חוק אין ענישה
יש פשע אלימות וחוסר אונים של הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כמות השוטרים היא הבעיה המרכזית
אפי,
ירושלים,
06/06/05 23:47
|
אני חלוק עם אסף באשר לכמות השוטרים. המשטרה חייבת לקבל כמות כ''א רצינית, משאבים שישוו אותה עם המשטרות הטובות בעולם. כמות השוטרים היא פונקציה של הפריסה בשטח בצורה יעילה ולא בשיטת השמיכה הקצרה. אין מחלוקת שהמשטרה מאבדת את כוח ההרתעה, זה מדאיג ואמור להדאיג את כולנו. כדי לתקן , יש להוריד דחוף מכתפי המשטרה הרבה משימות לא להם, כגון : ההתנתקות, בטחון פנים ועוד. לאפשר למשטרה לעסוק במשימות שיטור קלאסיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זו הסטת קשב בלבד
אל,
06/06/05 23:47
|
האכן הנתונים קשים והאלימות ברחוב ובבית עוברת כל גבול. אך אל נסיט את הקשב של הציבור בשל עובדות קשות שאין מנוס מלדווח עליהן.קיימת אלימות פוליטית (עיסקי שחיתות) קיימת אלימות מפלגתית(מינויי שחיתות) קיימת אלימות אירגונית(שחיתות ציבורית) קיימת אלימות ביחסי עבודה(אלימות בין מעסיקים לנציגות עובדים) אז מה הפלא הדיווח!! וזה עושה את ההבדל!! לעיתונות ולמשטרה תפקיד חשוב בניכוי אורוות במגזרים הנ''ל שדרך התנהלותם האלימה=המושחתת =מודל לחיקוי. התמקדו ללא לאות ב''טיפול'' בקודקודים/בכרישים , כדרך להחזרת ההרתעה בכל המגזרים ובכל הרמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אם האנס מקבל עבודות שרות של
מוריס,
ב''ש,
06/06/05 23:42
|
חצי שנה אז מה פלא שפשע חוגג. צריך להכניס את השופט הזה לכלא על העונש המצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שיטור קהילתי=בזבוז כסף
בלש,
06/06/05 23:27
|
קישקוש מקושקש לדברי חפץ יש לפזר את המשטרה.אםיתנו כסף לראש העיר הוא יבזבז אותם על כל מיני מינויים של מקורבים.מה בדיוק עושה השיטור הקהילתי לדעתי חבל על הכסף ,שני שוטרים בעיר עם רכנ משטרתי מסתובבים חבל על הכסף מישהוא יכול להגיד כמה עבריינים הם לכדו?איזה תועלת הם נותנים לאזרחים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הבעיה לא במשטרה !
טומי,
צפון,
06/06/05 23:19
|
הבעיה מונחת לפתחו של בית המשפט הבעיה היא פרי שפיטה באושה של מספר שופטים,שרק השד יודע מהם עושים בבית המשפט,ולפי ראות עיניהם,הם כנראה הדבר הכי נאור שהלך על פני האדמה מאז בריאת העולם,וכשפסיקתם כה מטומטמת,אז פלא שהעבריינים עושים ככל העולה על רוחם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הבעיה היא -חוסר עניין לציבור
דודו,
06/06/05 23:16
|
כשנותנים למשטרה מפלט מעיסוק בהרתעה התוצאה היא שהמשטרה הופכת להיות בדיחה. כ''כ הרבה אנשים מספרים שהתלוננו והתשובה שקיבלו מהמשטרה היא ''תיק סגור מחוסר עניין לציבור'' הרי פושע שלא נענש על פשע קטן מקבל אומץ וממשיך לפשע גדול יותר ואז התוצאה היא רצח. מה פה העניין לציבור? -התקשורת? הרי את חיי הקורבן לא ניתן להציל בחקירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
דרוש טיפול שורש בממשל המושחת
ל"ת
אורי,
06/06/05 23:09
|
|
 |
14.
Smart Guy!
Los Angeles,
06/06/05 23:08
|
Now he is smart after having left the new chief all the problems now he can tell him what to do (that he could not do himself).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ניסיתם לחייג 100? שעה עד שיענו
ל"ת
דוד בטיטו,
06/06/05 22:54
|
|
 |
12.
הבעיה היא בתי המשפט
גיא,
06/06/05 22:44
|
למה גוזרים עונשים של שנתיים על סוחרי סמים ושלוש ארבע שנים על שודדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חפץ עם וילנאי
ddd,
חיפה,
06/06/05 22:44
|
אסף מילים חדות כדורבנות טוב שיש אנשים כמוך וכמו מתן וינאי אם אתה הולך איתו אז גם אני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איך לא הם בעצמם מושחתים!!!
ל"ת
גילי,
ירושלים,
06/06/05 22:43
|
|
 |
9.
שימו לב למה שהיא אומרת...
יגאל כהן,
רחובות,
06/06/05 22:36
|
היא אומרת שאם נחסום את השופטים בעונשי חובה,השופטים ''יתכמנו'' אותנו. יעני גם השופטים במדינה תכמנים? יעני הכל תכמנות ? יעני כסדום היינו? יעני לעמורה דמינו? רק נגמור את העניין עם הפלשתינאים ועם ביבי נתניהו ונתפנה לעשות סדר במדינה. רק קודם הטרור הפלשתינאי והטרור הקלקלי של ביבי ,בעדיפות ראשונה. לא להתפזר,''תפשת מרובה לא תפסת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליגאל רוצה עבודה?
חיים,
06/06/05 22:46
|
ראיתי היום בחדשות שחסר עובדים בחקלאות אולי אתה רוצה לעבוד קצת?במקום לשבת כל היום על האינטרנט ולקלל את נתניהו אגב ממה אתה חי ?מי מפרנס אותך ? אתה מקבל ממישהוא כסף על התגובות שלך באינטרנט ?לך לעבוד נמאסת {אני לא שכיר חרב של ביבי ואפילו לא אוהב אותו במיוחד }
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רק חזרה למקורות
אבי,
ת''א,
06/06/05 22:29
|
הוכח כי שיטת החינוך היהודית עומדת במקום הראשון הן מבחינת הישגי התלמיד והן מבחינת דרך ארץ למה שלא נחזק את ידי שיטה זו עם סממנים מודרניים של חנוך לנער על פי דרכו יחד עם חוסך שיבטו שונא בנו רק כך נוכל לשנות כיוון אין מגע קסם ואין שינוי על פי הזמנה רק עבודה קשה נעשה ונצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נו אלא מה
ש,
06/06/05 22:23
|
פושע פלילי בא ורואה שהטרוריסטים הערבים מקבלים פקס על פשעיהם, אז הוא לוקח דוגמא
השמאלנות השחיתה כל חלקה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צודק !!
שומר חוק,
חולון,
06/06/05 22:05
|
צדק אסף חפץ שומרי החוק לא עוברים עברות כי הפ שומרי חוק אולם הבעיה עם אלו שהבינו שאין חוק ואין מי יאכוף אותו . מאיימים על אנשים , חונים איכן שבא להם , משחדים ועוד כי הם יודעים שגם אם יתפסו יצאו בזול . ראו מקרה בית המשפט בחיפה יש צילומים יש אנשים מזוהים למקום ולזמן ואךף אחד לא נעצר . או בילה בכלא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הלוואי ומי שהוא יסביר לי!!!!!
עם חכם,
06/06/05 22:01
|
האלימות הוא סימפטום, לבעייה חינוכית,ולכן מן הראוי לטפל בבעית החינוך ולא לגייס שוטרים לביעור הסימפטום... למה זה דומה !לרכב שמנתקים את נורת ההזהרה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''השיבה שופטינו כבראשונה ...
אברהם,
הרי יהודה,
06/06/05 21:59
|
ויועצינו כבתחילה והסר ממנו יגון ואנחה ... (מתוך התפילה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חפץ
ישר דרך,
06/06/05 21:58
|
ואני חשבתי שממנו תבוא הישועה....
רק כח משטרתי חזק ירתיע את הילד שגדל פושע.
צריך כמה ''הארי המזוהם'' במשטרת ישראל.
עבריין מועד מבין כוח. לא יפה, לא נעים, לא פוליטקלי קורקט, אבל זו המציאות. יש להחליף את השר לבטחון פנים.
אולי, יעלון????
הוא הוריד את להבות הטרור, אולי יוריד פה את הפשע.
ישר כמו סרגל ולא עושה הנחות אפילו לאוהביו (אהב את זכאי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה זה השוטרים
יעקב,
דרום,
07/06/05 08:42
|
כאשר השוטרים נראים כמו בדיחה, מדברים בשפה עילגת עם האזרחים, מקללים ועוברים עבירות כי כך מתחשק להם, אז אל תתפלאו שהאזרחים מתיחסים אליהם כאל בדיחה ולא קוראים להם גם כאשר זה מתבקש. השוטרים באים מיד רק כאשר מדווחים על חפץ חשוד, בכל מקרה אחר יש להם זמן בשפע ובסוף הם לא עושים כלום רק רושמים והולכים הלאה. צריך לגייס למשטרה אנשים משכלים עם הופעה מרשימה ועם גישה אסרטיבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בסדר חפץ, ש-מענו אותך!
ל"ת
כאילו דאאא,
עבר זמנך,
06/06/05 21:52
|
|
 |
1.
למורים ולהורים קשרו את הידיים
בני,
ירושלים,
06/06/05 21:49
|
היכן הימים שיכל היה המורה לתת לתלמיד חצוף עבודת חיבור, או לדקלם בעל פה פרק קריאה. היכן הימים שכאשר תלמיד שבר כסא הוא היה נאלץ לעבוד בבית הספר אחה''צ כדי לממן את התיקון, פעם התלמידים פחדו מהשארות כיתה, פחדו מעונשים, פחדו מתעודה חלשה. היום אין את זה. אסור להעניש תלמידים בשום צורה. אסור לסלק מבית הספר כמעט לחלוטין. כמעט ואין את המושג ''נשאר כיתה'' הבורות היא ערך. תנו למורים את הסמכויות שהיו פעם, הורידו מעל המורים את הפחד מהתלמידים עקב החוקים הנוטים לטובת הילד. ואז אולי נוכל להחזיר את ההרתעה לחינוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם הרבה מהדברים
ורד,
06/06/05 23:19
|
חבל ששרת החינוך אלימה ושקרנית והמנכלית שלה משתפת איתה פעולה. עוד לא קרה ששרה ומנכל של משרד יצאו כנגד עובדי המשרד. משהו השתבש לחלוטין במדינה ואת התוצאות רואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשרו להורים ולמורים הידיים
אאא,
06/06/05 23:07
|
תשחררו קצת הרסן ואל תמשיכו עם התיקים שנפתחים השכם והערב להורים או למורים ותראו חינוך ערכי אחר והילדים יתחילו להתיישר יופי ולא על כל תלונת שווא של ילד שרוצה להתנקם בהורה או במורה ישר יעצרו את האיש ולבסוף מתגלה שכולה הילד רצה להתנקם באיש שלא רצה לתת לו מבוקשו
הגב לתגובה זו
|
|