 |
26.
Sharon is only a puppet of the
ל"ת
American,
Empire,
08/06/05 16:20
|
|
 |
25.
אני מוכן לקנות את הזכויות
שמחה,
08/06/05 09:11
|
הבלעדיות של הספור המשגע ,על מנת לעשות סרט קולנוע ,אם זאת הסיבה לפרסום עכשיו אז תגיד כמה אתה רוצה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בדיעבד זה היה מיותר,אבל אז היה
בדיעבד זה היה מ,
08/06/05 08:12
|
בדיעבד זה היה מיותר,אבל אז היה היגיון לביצוע הפעולה הזו למרות שהיום במבט לאחור כשברור שסדאם היה נמר של נייר אולי זה היה מבצע מיותר שרק נתן לבגין קדנציה נוספת ולנו מלחמה נוספת ומיותרת בלבנון שאני אחד מפצועי מלחמה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אדם מסוכן
האחד,
08/06/05 07:02
|
יצא לי (בעל כורחי) לעמוד מול האיש הזה ויכולתי לו. לעברי שמור מקום נכבד כפי ששמורה לו עוולת האדם בהסטוריה של מדינת ישראל. מלבד מעשיו כאיש שררה בשלטון, עומדות מול זה מעשיו כאדם שעיוות-סילף-רימה ושיקר לעשרות רבות של משפחות שאיבדו את יקיריהם ב''תאונות'', ''אסונות'' וכיו'ב בחיל האוויר ועברי כמסיק המסקנות הבכיר טייח עובדות בשטח בעבור שלמונים ו''כבוד'' לא לו. אני מודה לעברי על עבודתו שתאמה את הילכי השלטון. אני לא מוחל לו על מעשי הרמיה שיכלו לחסוך בחיי אדם והוא בחר שלא לעשות דבר בנדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
Few Kibbutzniks
Mr. David,
08/06/05 04:19
|
As one may recall, the attack was very close to the election that year (while the country was actually in a pretty big mess). As a friend of mine said later: ''Most of the Kibbutzniks worked very hard for labor during the election campaign, while few kibbutznik pilots handed the election to Begin''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שמעון פרס התנגד כך זכור לי
שישקו,
08/06/05 03:58
|
הייתי באילת ביום ההוא, וזכיתי לראות את מטוסינו בדרכם למשימה החשובה, קראתי גם את ספרו של נקדימון, תמוז בלהבות, עפ'י זכרוני מהספר, התנגד שמעון פרס נחרצות להשמדת הכור, ואף שלח שליח להביע בפני בגין ז'ל, התנגדות לפעולה, היום אנו יודעים כמה צדק בגין וטעה פרס, צא ולמד איך היו הדברים נראים אילו היה אז פרס בשלטון בררר... אני לא רוצה לחשוב על זה, המעניין הוא שרק מעט מאוד מזכירים לו את זה, והוא כפוליטיקאי משופשף וודאי מוכן עם הסברים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מחלק מחמאות לעצמו על מבצע שהיו
מחלק מחמאות לעצ,
08/06/05 03:29
|
מחלק מחמאות לעצמו על מבצע שהיום יותר מאי פעם ברור שהיה פשוט... מ י ו ת ר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה היה פשע נגד עיראק
נעמן,
שפוי,
08/06/05 00:53
|
|
 |
18.
המבצע היה נגמר בכשלון מדיני...
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
08/06/05 00:20
|
אם היה מבוצע לאחר הפלישה ללבנון ומלחמת השולל של שרון!!!!!!
במלחמת השולל בלבנון שהתחילה בפלישה אחרי שנה של שקט מוחלט-שרף שרון המקייבליסט את הקרדיט המדיני של ישראל לעשור שלם-ולכן אם הייתה הפצצת הכור העירקי לאחר הפלישה ללבנון, היא הייתה אולי נתקלת בחרם על מכירת ציוד צבאי לישראל(בנוסף לסנקציות מדיניות).
הפצצת הכור בעירק הייתה הצלחה מבצעית מדהימה בזכות היות המאמץ הגרעיני מרוכז בכור אחד-אך אני לא מאמין שארהב הייתה מאפשרת לעירק להתחמש בשנק גרעיני-כמו שאני בטוח שהיא לא תאפשר לאירן להתגרען (ואת אירן אין לישראל סיכוי להפציץ בגלל פיזור הפיתוח הגרעיני).
למעשה ארהב-של-בוש גילתה טימטום מדהים באפשרה לצפון קוריאה להתחמש גרעינית-כנראה מרצונם הפוליטי של בוש , צייני ובכירי הממשל לתקוף את עירק נגד רצון יתר מדינות העולם. לכן היום פעולה נגד אירן היא הרבה יותר קשה, כי אמינות ארהב היא בשפל, והחשדנות נגד האינפורמציה שהיא מספקת היא בשיאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבימלך והשקרים
ישראל,
08/06/05 07:02
|
תגיד אבימלך הפלישתי, האם זה לא אתה שהתנגדת נחרצות (כמו שאר חונטת השמאל) שהגדרתם את המבצע ''פשע לאומי''? כמו שמצטט Avi Ecuador בתגובה מס. 2 את עמוס קינן הנמנה מבין אנשי השלום והביטחון הפלישתים ההזויים שלך? אתם חלמתם, ברברתם, שקרתם והפחדתם את כל עם ישראל כי המבצע הנועז - שלא רק הציל את עם ישראל, אלא את המזה''ת כולו וכנראה גם איזה מלחמת עולם קטנה - הינו כישלון מדיני חרוץ ושאחרי מבצע זה אנחנו מבודדים בעולם והנה אוטוטו באים כל העולם להשמידנו... האם לא כן? אז עכשיו אתה מתחיל עם השקרים הפתאטים שלך? אתה ''בטוח'' שארה''ב לא תיתן לאירן להתגרען? על סמך מה? על סמך מה שקורה בצפון קוריאה? על סמך מה שקורה בעיראק? על סמך מה שקורה בלבנון? אתה כל-כך פתאטי עם ההתפלספות השמאלנית השקרית שלך... אבל אנחנו כבר רגילים לזה. כל השקרים של השמאל הנאור שהביא לנו את החשך הגדול... טרוריסטים בלב ליבה של ישראל עם רצח והרוגים ודם ואש שום שלום שום ביטחון רק שקר ועוד שקר ורצח וטרור אין לכם טיפת בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסלו וג'נבה כשלון מדיני
דניאל,
איש חמודות,
08/06/05 07:00
|
השווה את מצבינו הפוליטי, החברתי, הכלכלי והבטחוני הנוכחיים, לעומת תקופת טרום-אוסלו. אתם הרסתם את הכל. בגלל קשיות העורף, ההתאבנות והקיבעון המחשבתי שלכם לא נשיג מכם הודאה באמת. אתם ממשיכים עם התעמולה שלכם, לדרדר את מצבנו עד לסף החורבן. כבר היו דברים מעולם, רומקובסקי בפולין וקסטנר בהונגריה חשבו שישיגו משהו ע''י חנופה ופיוס השטן. בסופו של דבר אפילו את מקורביהם לא הצילו. הפסק מיד את תעמולת ההאו-האו שלך. הדבר הוא בנפשנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל איש האל ועוכר עם ישראל
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
08/06/05 15:08
|
אז מה, עברת מפסילת מליוני בני הלאום היהודי מסיבות אורתודוקסיות פאנאטיות(''אין עם ישראל קיים אלא בתורתו'') לדיון מדיני???
כיום אנו קרובים לשלום כפי שלא היינו מעודנו: הן מבחינת עומק ההבנה של הרוב הפלשתינאי שדרך הכח נגמרה-והן מבחינת עומק ההבנה בצד הישראלי ש''ארץ ישראל השלמה'' הייתה משיחיות כוחנית.
ולמעיר השני: כן, אחרי הפעולה חשבתי שהיא מיותרת, לא בגלל הבידוד המדיני בהכרח, אלא בגלל פתיחת הבקבוק עם השד הגרעיני-והמגבלות שהיו עלולות להיות מוטלות על ישראל.
טעיתי בזמן-המשטר הגרעיני המגביל יוטל בעשור הנוכחי על כל המדינות הקטנות-וימנע כניסת מדינות חדשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איו אומתנו אומה אלא בתורתה
דניאל,
איש חמודות,
08/06/05 20:04
|
אתה רשאי להגדיר מה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה. רק השאר נאמן להגדרותיך. אם אינך מאמין בכך שזכותנו על ארץ ישראל, אחרי העדרות של 2000 שנה, נובעת מהתורה, אז לפחות בעיניך הנך רוצח, ליסטים ופולש ואין לך מה לעשות כאן בכלל. מסיבה זו אני תמה עליך על שאתה מגנה את אילן פפה (ואל תתמם ותגיד לי שאני מסכים עמו). הוא צודק בזה )שלפי תפיסתכם, ובהחלט לא לפי תפיסתי), אינכם אלא פולשים ושודדי קרקעות.
לא הוצאתי ואינני יכול להוציא אף יהודי מכלל ישראל. מי שיצא מכלל ישראל, אין זה אלא משום שהוא, לדאבוננו, בחר בדרך זו. ישנה הגדרה מקובלת של יהודי על פי ההלכה שאפילו דוד בן גוריון קיבלה. כל מה שהוא פחות מההגדרה האורתודוכסית של עם ישראל, אינו בר קיימא וההיסטוריה מוכיחה זאת. שעור ההתבוללות בארצות הברית (כלומר נשואי תערובת שמתנתקים כליל מהשייכות היהודית), הוא כשני שליש וכמעט כולו בקרב הקהילות הרפורמיות והקונסרבטיביות, או חסרי השייכות, בעוד שהקהילה האורתודוכסית הולכת וגדלה בשעור גיאומטרי. גם בישראל, עצם התופעה של אילן פפה, שוקן, ברעם ודומיהם המכחישים לגמרי את מציאות האומה היהודית, מראה שהתפיסה החילונית של האומה היהודית, פשטה את הרגל ואין לה קיום. וגם אתה, אחד העם יקירי, הגיע הזמן שתכיר בכך שהשקפותיך הפוליטיות, שהן מרשם להתאבדות, וסופן, אם תתגשמנה חלילה, הרס של מדינת ישראל, הן פועל יוצא של חילוניותך. אני מקווה שכעת הבנת איך הגעתי מן ההשקפה התלמודית של ''אין אומתנו אומה אלא בתורתה'' לדעותי בנושאים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה, יישר כוח!!!
Avi Ecuador,
09/06/05 01:56
|
כנראה שאתה צודק מבכינת השרדותת ודת אורטודוקסית למרות שאני לא דתי שיודע שלא דתי שחי מחוץ לישראל אין לו סיכוי רב לשרוד כיהודי בהמשך ובאמת אני אומר לך זאת עם צער מעומק לב. השמאל הלא דתי לא הבין שלמעשה הענף שהוא יושב ויונק ממנו הוא הדת שנותן לו בעצם את זכותו על ארץ ישראל וחבל מכיוון שלפחות מבחינת הסבר על מדוע יש לעשות לפלסטינים טרנספר מישראל, ההסבר שלו יכל להיות יותר משכנע מההסבר של הימין או לפחות להשלים את ההסבר בכדי היום להיות מדינה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדומה לאינקויזיציה והגיהדיסטים
Ehad Haam-Zioni,
עם ישראל חי!,
09/06/05 00:05
|
האומה היהודית אינה מונופול דתי-והדת היהודית אינה מונופול אורתודוקסי-ואני לא חמורו של משיח.
הציונות קמה כתנועה חילונית לאומית להקמת מדינה לעם ישראל הנרדף במולדתו ההיסטורית(שבו לפי האמונה הדתית התגלה אלוהים לאברהם-ומי שאינו דתי בודאי שאינו מאמין בכך), ומוביליה ואנשיה היו בעלי עקרונות חברתיים כלליים ליברלים וסוציאליסטים-והצליחה באופן מדהים-למרות התנגדותם הקיצונית של רוב הכתות האורתודוקסיות.
והגדרתך הכיתתית הדתית המגרשת מליונים מהאומה הישראלית-הורסת את עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשמש סובבת סביב הארץ השטוחה..
Ehad Haam-Zioni,
ליברל דמוקרט,
09/06/05 03:44
|
לא-כל האיזמים בעולם לא מקנים לי זכות להקים מדינה במקום שבו חי עם אחר--ולכן מבחינתם הפלשתינאים צודקים.
אבל-היותו של העם היהודי עם נרדף בין הגויים במשך מאות ואלפי שנים מקנה לי (ולציונות) זכות להגן עליו-והדרך הנכונה היא מתן זכות להגדרה עצמית ומדינה בחלק ממולדתו ההיסטורית ממנה גלה(ואם לא מתאפשר כמו שאכן היה, אזי במקום אלטרנטיבי)-והשגת פתרון הוגן בין שני הצדדים שכל אחד מהם צודק.
ועוד: את החברה אני רוצה להקים עם כל האיזמים הטובים לדעתי-אך אלחם בכל כוחי כדי שאתה או כל אדם אחר יוכל לשכנע את הרוב להקים אותה עם איזמים אחרים-ובלבד שהדמוקרטיה תישאר על כנה ואיתה יכולת השכנוע והבעת הדעות החופשית
ולא שכחתי: מי שטוען שמותר לו להתנהג כליסטים מזוין מאחר ''ויש לו קושןאן מאלוהים''-הוא לא יותר מאשר ליסטים מזוין.
ואגב: ממתי יהודים דתיים מסתמכים על רבי חזן מכוילל השומר הצעיר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעצם אתה מודה בכך שאתם ליסטים
דניאל,
איש חמודות,
09/06/05 03:13
|
האם שאיפתך להקים חברה אידיאלית הכוללת את כל ה''איזמים'' החיוביים, מצדיקה גזילת זכויותיו המדיניות וקרקעותיו של עם היושב כאן מאות שנים ורוצה בתרבות איסלמית ? היוצא מדבריך הוא שאין שום הצדקה להקמת מדינה יהודית בפלשתין כפי שאין שום הצדקה להקמת מדינה כזו באוגנדה, בארגנטינה או בבירוביג'ן. אתה פשוט מודה בצדקת האמנה הפלשתינית ובשאיפות של החמאס. אף ערבי לא יסכים לוותר אפילו כהוא זה לאדם עם אידיאולוגיה כשלך. אני מתפלא עליך שאינך מזדהה עם הפרופ' אילן פפה.
אינני יכול לגרום לכך שתתחיל להאמין. אני מאשים בכך את אבות הציונות החילונית, שברגע שהם טיפחו בארץ דורות של צברים מכואיסטים, חסרי אמונה ועמי ארצות (כך יעקב חזן המנוח ממנהיגי מפ''ם), הם זרעו למעשה את זרע הפורענות והחורבן שאנו עדים לו היום.
הארגומנט היהודי הדתי כפי שהוא מופיע בתנ''ך ובתלמוד, הוא הקושאן שלנו על ארץ ישראל, תשובה ניצחת למפקפקים והוכחה לצידקת דרכנו. מאות מיליונים של נוצרים באמריקה ובאירופה מאמינים ללא צל של ספק בצדקתנו בזכות כתבי הקודש. חבל שאנו לא מבינים שרק חוסר אמונתנו והעדר השכנוע הפנימי שלנו הוא זה שמזין את רוח הלחימה של הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארצות הברית
Avi Ecuador,
08/06/05 03:32
|
תומכת ורוצה שישראל תעשה לה את העבודה, בוש התבטא בעניין ואמר שזכותה של ישראל להגן על עצמה ואיראן רוצה להשמיד את ישראל, אם זה אפשרי או משתלם לישראל היום, זו שאלה אחרת ויכול להיות שיש לישראל יותר דרכים בכדי לפתור את העניין בדרך אחרת, כמובן שהייתי מעדיף שארצות הברית תעשה את העבודה וזו גם חובתה ומשתלם לה,י בסך הכל ישראל היא שלב בכדי להשיג השג יותר גדול בהמשך; פירור ופגיעה בארצות הברית והמערב ושלטון האסלם http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
, זו בעיה יותר גדולה מאשר ישראל. אחד העם, אתה ממשיך לגלות עיוורון מחריד שלא מתיחס למציאות וכמו שכתבתי לך, אתה ודומך הפכתם לפנטים ''דתיים'' עובדי כת דת עגל הזהב ולא מוכנים ששום הוכחה או מצב יבלבל אותכם, פשוט הפכתם לאידיוטים עזי מצח, זה יכל להיסבל אם הייתם שומרים זאת לעצמכם אבל אתם בכל דרך אפשרית רוצים להשריש להכריח להביא את תורת ההתאבדות הלאומית שלכם שתתקבל, היום תומכים ב''שטן'' שלכם בכדי שיעשה לכם את העבודה והצביעות שלכם עברה כל גבול והגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אבל כיום ...
אברהם,
הרי יהודה,
07/06/05 22:45
|
מבליגים מתאפקים סופגים קוברים ואת כל הזעם מוציאים על מתיישבים. חבל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
היום שרון חושב בדיוק הפוך
דודי,
07/06/05 22:41
|
עדיף לא להיות קצת פופולרי בגלל ההתנתקות ויהיו מתים מהקסאמים שיגיעו לשקלון כפר סבא חדרה בית שאן ו...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להצלחה הרבה אבות אמרו חז'ל..
גברי,
השכונה,
07/06/05 22:38
|
אז גם הש.ג. ששמר באותו יום גורלי על הבסיס ממנו הוזנקו המטוסים..כאשר בעצם כל הקרדיט מגיע בראש וראשונה לטייסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבל
ל"ת
מנש,
ר''ג,
08/06/05 01:12
|
|
 |
14.
כל הכבוד לצה''ל לבגין הגדול ולך
ל"ת
שושו,
07/06/05 20:55
|
|
 |
13.
אסור להירדם בשמירה!
משה השמן,
פתח תקווה,
07/06/05 20:39
|
קודם כל,כל הכבוד ויישר כח לכל חיילי צהל! בעיקר לטייסים,שבלי להוריד בתרומה של כל חייל וחיילת בצהל,עושים דברים נפלאים ומאוד מפחידים עבור מדינת ישראל. אני מקווה מאוד שאף אחד מאיתנו לא יירדם בשמירה ושלא נגיע חלילה למצב שנהיה עם הגב לקיר,מכיוון שאז התגובה של מדינת ישראל וצבאה תהיה מפחידה עד מבעיתה{לתשומת לב כל אויבנו באשר אתם} ואז באמת יהיה תוהו ובוהו והאפילה תשתלט על כולנו. במילים אחרות,הישמרו לכם אויבי העם היהודי שלא תיאבדו ותגיעו לאבדון יותר מהר ממה שמתוכנן לכם! עם ישראל חי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רק הקב''ה הצליח את המבצע
יהודה,
מרכז,
07/06/05 19:52
|
רק הקב''ה הצליח את המבצע הנועז הזה. שכחתם שאמרו תהילים בזמן המבצע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחח...
יאיר,
רחוק,
08/06/05 13:34
|
מדהים מספר המטומטמים שמגיבים בשם ה- קבה/אללה/יהווה ועוד שמות מצחיקים כאלה, כן קראנו תהילים וזה עזר וגם הרע-בי מתגובה 5 עזר. מגוחכים כולכם והאללה שלכם. אם יש כזה יצור איפה הוא במאה האחרונה? אבל תמשיכו להאמין ברוחות... תמיד טוב שיש כמה כסילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
is a neighborhood bully
bob dylan,
la,
07/06/05 19:22
|
|
 |
הבריון השכונתי נכתב על
רוברט צימרמן,
הי ווי 61,
07/06/05 20:22
|
השיר ''הבריון השכונתי'' נכתב על מדיניות החוץ התוקפנית של ארה''ב בתקופת רייגן וג'ורג' בוש האב, ולא על אירן. שיר חשוב פוליטית, אבל מעאפן מוזיקלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אז כשעוד היו לנו בייצים
redkfeer,
07/06/05 19:20
|
ולא היינו מסורסים ע'י ממשל מושחת. אך איפה הם הימים ההם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שילמנו במסכות גז
bob,
us,
07/06/05 19:16
|
כבר שילמנו בזה שכל עם ישראל היה עם מסכות גז וכנראה עוד נשלם. יהירות ישראלית במיטבה. אנחנו השוטרים של האיזור? איפוה החכמים שיודעים לעשות שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאאאאאאאאאאא טמבל
רון,
07/06/05 22:44
|
עדיף להיות עם מסיכות גז מאשר בלי זה אבל עם איום של פצצה אטומית כי לזה אין מסיכות (אתה גמור ישר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה הערבי הזה bob, us ??
אריק,
07/06/05 20:23
|
לאחמד bob מה- us
לצערינו ישנם המון משוגעים במדינות ערב. אחד מהם היה סדאם חוסיין.
אם לחולירע הזה (סדאם) היה כור גרעיני , אז כל כיבוש כווית ומלחמת המפרץ היתה נראית אחרת .
אבל לך תסביר לערבי שפצצות אטום יהרסו את כל המרחב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך עושה שלום עם ערבים..
אביב ישראלי,
07/06/05 19:57
|
|
 |
מסכות גז במקום חורבן!? שווה
ל"ת
אחד העם,
07/06/05 19:54
|
|
 |
8.
לא לשכוח את פולארד !!!
אזרח,
מדינת ישראל,
07/06/05 19:16
|
לולא המידע שהוציא מארה''ב בעניין זה, מדינת ישראל הייתה מושמדת כבר לפני 20 שנה !!!
והוא עדיין יושב בכלא !!!
ממשלת ישראל - תתביישו לכם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גזור ושמור.....
המזהיר בפתח,
07/06/05 19:12
|
חובה לפרק את אמ''ן. לכל אורך הדרך, משנת 1973, אמ''ן נכשל, ויש לפרק אותו. הוא אחד הגורמים למחדלים שקורים היום במדינה. ייתכן ויש בו אולי גייס חמישי. אסור לקבל את מה שאמ''ן אומר. צריך לפזר את אמ''ן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Thank you
ל"ת
H,
07/06/05 19:11
|
|
 |
5.
הרבי מליובאוויטש עשה ניסים
לולי,
07/06/05 19:10
|
אולי משהוא יודע היכן זה התפרסם על הפעולות השממיות של הצדיק?? חבל שהאלוף לא מזכיר זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון כך היה!
ניסק'ה,
07/06/05 20:18
|
|
 |
4.
רכש סדאם מצרפת ...
Ami,
USA,
07/06/05 19:09
|
the french havent changed in twenty five (25) years
they still supported the bad guys then and now
I guess back then we were less lap dogs of the US govenment, as well as sharon being too bussy licking boots to G W Bush
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בימים ההם... בזמן הזה
ישראל,
07/06/05 18:57
|
בימים ההם - ישראל היתה עדיין מדינה עצמאית (כמעט) בזמן הזה - ישראל היא מדינת תלות טוטאלית בארה''ב. אין סודות שארה''ב לא יודעת עליהם. שירותי הביון של ארה''ב חדרו לכל שכבות הממשלה והצבא. בימים ההם - היה לנו עדיין ראש ממשלה (וכנסת...) עם גב, תעוזה וכן... גם קצת חוצפה ובלתי מושחת. בזמן הזה - ראש הממשלה הוא ראש המושחתים, בלי שום מדיניות ודחליל מסכן של האדון (דוד) סאם. והכנסת... עירבוב של מושחתים וגן ילדים מופרעים יש עוד הרבה דברים שהשתנו (לרעה) בין הימים ההם לזמן הזה, אבל שני אלו שהזכרתי מספיקים לנו להבין מדוע מדינת ישראל מתפוררת - ואין בכלל על מה לדבר על התקפה מסוג זאת שהיתה בימים ההם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צא ולמד איך ראו אחרים
Avi Ecuador,
07/06/05 18:49
|
את תקיפת הכור האטומי, למד על שמאל וז'יהד ולמד על מי אני ''חייבים'' לסמוך היום, מעריב בבקשה הפעם: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html 56. עמוס קינן קורא לג'יהאד נגד בגין זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11 ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 2.6.81)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך עם נפלאות בגין בלבנון
ל"ת
ישראלי,
07/06/05 19:02
|
|
 |
כן, למה לא על מלומדים מהשמאל
Avi Ecuador,
07/06/05 19:15
|
ובאמת כל הכבוד להם וזה לא נאמר בציניות הפעם: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/734/024.html קטע פתיחה ממאמר של חיים משגב חשוב לדעת עם מי, יש לנו עסק, 09/06/04 15:49 שרת הזהיר משמעון פרס משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל ושר החוץ בממשלת דוד בן-גוריון, כבר אמר את זה לפני הרבה שנים: 'אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל', אמר המנהיג הציוני הוותיק, מאבותיה של המדינה היהודית. גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. 'התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה', אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה. אבל מי שהגדיל מכולם להבין את טיבו של שמעון פרס היה יצחק רבין, שהכתיר את שר הביטחון בממשלתו הראשונה, בשנות ה-70', בתואר חתרן בלתי נלאה. 'לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון, משום שהוא מעולם לא שירת בצה'ל. קיבלתי אותו לתפקיד בלב כבד. זו היתה טעות. ידעתי שאצטער עליה ואשלם את מלוא המחיר', אמר מי שנגרר אחר תעתועיו של שמעון פרס בשנות ה-90', והלך אחריו למהלך מדיני שכבר גרם למאות הרוגים, לעשרות אלפי פצועים ונכים, והביא שכול ויתמות על אלפים רבים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בטח אף פעם לא הודו לך
אזרח,
07/06/05 18:48
|
|