 |
21.
המפקד במחוז המושבים כמו בימי
מושבניק,
גליל עליון,
08/06/05 19:02
|
כשיתברר איך מתפקדים במחוז המושבים של מפלגת העבודה אפילו הליכודניקים של פיגלין ועוזי כהן יראו צדיקים גמורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפייגלינים באמת צדיקים גמורים!
ל"ת
א ייד,
ישראל,
09/06/05 01:46
|
|
 |
20.
מפלגת העבודה זה עיראקים וערבים
יואל ראש העין,
08/06/05 12:09
|
העיראקים רובם שמאלנים אוהבי ערבים מדברים ערבית ובאים לערבים בחיבוקים ובנשיקות אתם אחים שלנו בואו ונדפוק את היהודים הגחבות ו7האשכנזים לא רוצים לצאת פראיירים באים לערבים בואו אחים שלנו בואו נדפוק את הימין הגזעני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביש
ל"ת
אבי,
08/06/05 21:03
|
|
 |
כמה שאתה צודק
יוסי,
גושדן,
08/06/05 18:02
|
אני ממוצא עירקי אבל הייתי מחזיר 60% מהם בחזרה לעירק. רובם קומוניסטים מסריחים ואי אפשר להוציא את זה מהגנים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נקודה למחשבה
מיקי,
08/06/05 11:57
|
לטענת העבודה, כל חברי הליכוד מושחתים. ז''א: שמי שעובר לעבודה עובר טרנפורמציה ערכית, ובחסדי שמיים כל עוולות השחיתות מתנקות מעליו והוא הופך להיות צדיק גדול ונדיב ידוע, כיאה למפלגת העבודה. כי בעבודה, כידוע, אין מושחתים. ודבר נוסף: עניין המתפקדים מוכיח באופן כללי (גם בעבודה וגם בליכוד) כי אידיאולוגיה אינה משחקת תפקיד, ומה שכן משחק תפקיד זה אינטרסים אישיים (בד''כ כלכליים). העובדה הזו שוללת את אחד הערקונות החשובים ביותר בדמוקרטיה: שלטון העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חדש תחת השמש
ל"ת
שמעון בפיתה,
08/06/05 17:52
|
|
 |
18.
תגובה למגיב מ''ס 10
אמנון בן-יהו,
לונדון,
08/06/05 11:21
|
אתה צריך להוסיף עוד שורה לשיר! בו אני אעזור לך.אם רק לא נתעורר מזה החלום!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גם בן גוריון התפקד אצל פרץ
ל"ת
ועד עובדי,
אגף הריחות,
08/06/05 11:15
|
|
 |
16.
הבן שלי נרשם ל3 אוניברסיטאות..
אריה,
08/06/05 10:54
|
מי שיקבל אותו, ובתנאים הכי טובים... למה לא להירשם גם לשמונה מפלגות?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לקיים הבחירות במועדן!
מפוכח,
08/06/05 10:24
|
לגמור ''לסנן'' את המתפקדים המזויפים (שיחסית למספר המתפקדים הכולל, אינם מספר גדול), ולקיים הבחירות במועדן, החודש. חייבים יו''ר חדש - ואני מקווה שזה לא יהיה פרס. פרס הוא העבר של המפלגה, לא העתיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בהמשך להודעה שלי
מגי,
ת''א,
08/06/05 10:09
|
מדוע אינכם מפרסמים את ההודעה שלי? משהו לא מצא חן בעיניכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רק עמיר פרץ יכול לאחד את העבוד
חיה,
מרכז,
08/06/05 10:00
|
הערך המוסף שלו למפלגה הוא הכי גדול מכל שאר המועמדים -הוא היחידי שיכול להביא ציבורים שלמים שקודם אף לא חלמו להצטרף או להצביע למפלגת העבודה .אני קורא לכל המתמודדים מולו להתייצב מאחריו ויחדיו להדיח את הליכוד מהשלטון ויפה שעה אחת קודם .הוא יביא למפלגה קולות מכל המגזרים מהדתיים-מהמגזר הערבי והדרוזי-מהמושבים -גימלאים -שכירים וכל שאר עמך ישראל מאוכזבי ליכוד-שינוי . בהצלחה ב 28-6 ומי יתן שכל האחרים ישכילו להבין את הרוח הגבית שנושבת בגבך שתישא אותך עד לכס ראש הממשלה הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערך המוסף היחיד שלו זה השפם
ל"ת
מיקי,
08/06/05 17:53
|
|
 |
12.
עמיר פרץ שקרן,גנב,רמאי ובקיצור
עע,
08/06/05 09:59
|
|
 |
לאן נעלמו כספי ''דור לדור''
מיקי,
08/06/05 17:55
|
50 מ' ש''ח לא הולכים ברגל. באופן קוונטי הם נעלמים ממקומם ומופיעים בחשבונות הבנק של עמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חזון אחרית הימים בדורנו עכשיו
גיפסי,
שפלה,
08/06/05 09:57
|
הגיע זמן שתיהיה אגנדה חברתית במדינה שלנו ולא רק ביטחונית אחרי ההתנתקות נעמוד כולם מול השבר הגדול שיהיה כאן בעם -השבר נוצר מכך שגזירות מפילים בכפייה ולא בהידברות כמו תוכניות האוצר האחרונות ומשבר הפנסייה כמו תוכנית ההתנתקות כמו דו''ח דוברת מתי יבינו ''נבחרי העם'' היושב בציון שלא ניתן בכל נושא להתנגח כמו שני תיישים כי לבסוף לשניהם כואב .כל דבר בחיים ראוי שיעשה בהדברות ובהתחשבות של כל צד בצרכיו של אחר ואולי היה פה אז מזרח תיכון חדש -ביטחוני חברתי מוסרי וכן גם כלכלי.אני מברך על פועלו של יו''ר ההסתדרות חבר הכנסת עמיר פרץ שפועל ללא ליאות בכיוון הנכון שמדינתנו כבר לא תישלט בידי גנרלים בדימוס שעוד לפני שפשטו את מדיהם כבר קורצים לפוליטיקה .אני מאחל לו שיבחר בפריימריז של מפלגת העבודה וזה יהיה רק צעד ראשון בדרך ארוכה לשינוי המיוחל -שאחד מהעם שצמח מלמטה מעיירת פיתוח ורגיש לצרכים של עמך ישראל יציב פה מפת דרכים חברתית שתנסה לפתור סוגיות שפעם אפילו לא העזו להתעסק עימן -בגלל הסדר יום הלאומי שעסק רוב הזמן בבעיות עם שכננו.העשייה היא רבה בתחום החינוך המוסר -הפשע הקיטוב החברתי הפער בין העשירונים למינהם רק אז אולי נמצא את המנוחה ואת הנחלה שלה כולנו בודאי מייחלים אם לא למענינו הבוגרים למען ילדינו והדורות הבאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא ואסביר לך מדוע אתה טועה
מיקי,
08/06/05 17:59
|
פרץ מנטרל לחלוטין את כוחם של הפועלים. הוא מייצג את וועדי העובדים, לכאורה הוא נלחם את מלחמתם של העובדים, אך בפועל הוא תורם להם כספים מועטים ממה שמגיע להם, וסותם להם את הפה במקביל, בטענה שראשי הוועדים מייצגים אותם. ומי באמת זוכה לתמורה מפועלו של פרץ? פרץ עצמו וראשי הוועדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוני ינון אתה גדול
ל"ת
מעיין בתגובות,
מרכז,
08/06/05 11:06
|
|
 |
10.
שיר לעמיר פרץ-מומלץ
רוני ינון,
אשדוד,
08/06/05 09:55
|
משדרות לפוליטיקה פרצת ואת תורתך הסוציאליסטית הפצת בדרך הקמת את עם אחד ומיד הבנו שלגדולה אתה נועד כיור ההסתדרות הקמת מהקבר גוף שנותר יתום וכולו שבר מאבקים אין סוף איתגרו אותך השרים הם ודאי חשבו שיש להם עסק עם פריארים איומים בחקיקה היוו כבר את השיא עד שלפעמים היו צריכים לערב גם את הנשיא הפרטות וסיכסוכים עם האוצר עד שלפעמים חששנו שלא ישאר דבר הכריזמה וכושר הדיבור הלבבי כבשו מיד כל שומע ואפילו את ביבי הוא הבין לבסוף שאין ברירה אתה לא משאיר מקום בזירה עם מדיניות קפיטליסטית ואף חזירה לעשוק את העובדים בצורה נדירה לא התקפלת מול העריץ הרעבתן שרצה לגלח מכל עבר -באמת שאפתן אל תשכח לו את עידוד הצמיחה אנו ניתן לך את כל התמיכה גם בפנסיה העז להצליף בשוט ואנו נלחמנו בו נואשות חסל סדר להתרפק על העבר אתה עכשיו בתקופת מעבר ממנהיג עובדים מיתולוגי התחלת לחשוב יותר באופן לוגי כבוש את כס העבודה והבא אותנו אל הלא נודע לעתיד חדש מבטיח יותר בו לאף אחד כבר לא יהיה חסר יש לך הרבה ''עבודה '' לגבור קודם כל על גווארדיה נכבדה ואז הליכוד יבין לו פתאום שאי-אפשר כך לבגוד בלאום להתנתק מהעם וחד הוריות שלא יהיה להם הרבה ציפיות בהצלחה מרובה מהשלוחה באשדוד וביחד איתך עוד שנים כאן נישרוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה מלחך הפינכה הזה?
עמית,
09/06/05 10:09
|
|
 |
נו? רואים אותך! תתחבא טוב יותר
ל"ת
אמיר? זה אתה?,
מאחורי הפרח,
08/06/05 20:35
|
|
 |
עמיר בטח מסמיק מהשיר-אחלה
ל"ת
נמרוד,
ירושלים,
08/06/05 11:08
|
|
 |
שיר מומלץ לכל מי שיושב על הגדר
ל"ת
דני,
מרכז,
08/06/05 10:01
|
|
 |
9.
מפלגת עבודה בעיניים-גם במפקד??
ל"ת
איתן,
ת''א,
08/06/05 09:51
|
|
 |
8.
הכל על מפלגת העבודה... כנסו !
חדשות,
08/06/05 09:37
|
|
 |
7.
יואב קרקובסקי מרשת ב חשף זאת
ל"ת
תנו קרדיט,
08/06/05 09:29
|
|
 |
6.
מי זה השופט בדימוס יצחק בן אהר
מוריס,
08/06/05 09:28
|
ון במבזק ? הצחקתם... מרוב בורות בן אהרון היה ח''כ, שר ואחרון המזכירים הכלליים המשמעותיים של ההסתדרות. איש עקרונותת צלול וחריף גם קרוב לגיל 100.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא אתפלא אם י. כהן מרחובות...
בר ששת,
סניף רחובות,
08/06/05 09:26
|
רשום כחבר בכל המפלגות , כולל מפלגת ש''ס ובל''ד הגזעניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח מתכוון ליגאל כהן הקרוק
אסף,
08/06/05 15:54
|
|
 |
4.
התקשורת מדחיקה את כל המציאות=ה
מגי,
ת''א,
08/06/05 09:14
|
|
 |
3.
התקשורת מדחיקה את כל המציאות=
מגי,
ת''א,
08/06/05 09:12
|
|
 |
2.
זו רק ההתחלה השיטפון יבוא
ש.לוין,
08/06/05 08:49
|
זו אות אזהרה ואות קלון לליכוד המושחת ששיחת את הארץ ושם לאל את הבוחרים שלו. אלה הם רק הסנוניות הראשונות של המחאה החברתית הרבתית נגד הליכוד המושחת. הם עוד לא הפנימו את זה זה יבוא להם בבומבה כשהליכוד יהפוך להיות משהו מינורי ושולי בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי יש דווקא פרשנות אחרת:
מיקי,
08/06/05 18:01
|
מתפקדי הליכוד המושחתים, הם גם מתפקדי העבודה (המושחתים - אם לא הבנת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים. הליכוד המושחת יוכה
מפוכח,
08/06/05 10:25
|
בבחירות הבאות. המושחתים ייזרקו הביתה, ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לאור הנסיבות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/06/05 08:07
|
המדניות ומה שעובר על עם ישראל והשינוי האידואולוגי החזק בליכוד ניתן כיום להקים מיפלגה אחת שתהייה מורכבת הן מהעבודה והןמהליכוד וליקבוע שם חדש ויעשדים חדשים שכיום הם משוטפים לליכוד ולעבודה חברי המיפלגות שטוענים שהן נציגי מיפלגות שונות מספרים לעם סיפורי צונציק מהסיבות הידועות לכולם וזה חבל מיפני שהכל זה תחינת מים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנן ולמד:
מיקי,
08/06/05 18:03
|
לא משוטפים כי אם משותפים (ש.ת.פ) לא תחינת כי אם טחינת (ט.ח.נ)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך ''תקופת'' מעבר בחברות
ל"ת
ממפלגה למפלגה,
לא לפי חשק.,
08/06/05 10:40
|
|
 |
נכון,במפד''ל חזרה.ת.סלאח שבאתי
2-3חמולות שולטו,
עי1/3כ''א.קרא,
08/06/05 19:20
|
שיטת הצבעה של שליש ל-כ''א , יצרה חוסר ייצוג , וכוח סגולי של מתמודד ע''י שכל מצביע מסמן בפתק שניתן להכניס מבחוץ ללא שהמצביע יודע כלל במי/במה הצביע. כל פתק = שליש מכלל המוסדות סניף+ וועידה = ז''א כל פתק הוא לא קול אחד. והפתק סימון הריק למעשה חוזר לחמולה בחוץ. האם בכנסת אפשר ?! להצביע ליותר ממפלגה אחת ?!
הגב לתגובה זו
|
|