 |
33.
תחבושות על הרגל??
DDT,
Australia,
09/06/05 19:35
|
איך הסנילי המטומטם יכול לראות תחבושות על הרגל כאשר רק הראש ופלג גוף עליון מציץ מתא תותחן ותא מפקד? שלא לדבר על תא נהג. הטנק מסולטן יעקוב היה מג''ח ולא שרמן שלא היה יותר בסד''כ? סנילי מטומטם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט בעצמך - תקרא טוב בכתבה
ג'חנון,
תימניאדה,
09/06/05 23:52
|
הטנק הוסע על ידי הסורים וחיילינו היו עליו ולא בתוכו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אוסף של שטויות במיץ שנמכרות בכ
אלי,
תל אביב,
09/06/05 14:33
|
1. את הסיפור על הטנק שנסע ברחובות דמשק שמענו כבר שבוע אחרי המלחמה ומאז - כל חודשיים-שלושה. מי ערב לכך שזו לא הייתה תעמולה סורית לטובת האזרחים שלהם, עם חיילים שלהם במדי צה''ל? 2. טנק שרמן? ב-82? הטנקים האלה לא השתתפו במלחמת לבנון, בקושי היו עשרות בודדות מהם בצה''ל באותו מועד, ולא בצפון. החטיבה בסולטן יעקב הייתה מצוידת בפטונים. 3. רחמים על המשפחות. במקום לסגור עניין ולומר חד וחלק - החיילים נפלו - מסובבים אותם כבר שנים, והם אוכלים את זה. כאילו שאלו הנעדרים היחידם של צה''ל - הרי יש עוד 400, מאז מלחמת השחרור, ואף משפחה לא מתנהגת ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידיך. השרמנים כן השתתפו.
חיים,
דרום,
09/06/05 15:49
|
תפתח כל אלבום עם תמונות של קרבות מהמלחמה ותראה שרמנים בכל מקום. השרמנים היו עוד בשימוש של גדוד מילואים של השריון בגירסה משופרת.
אתה מדבר על ''אוסף שטויות'' בזמן שאתה בעצמך לא יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעדרי סוטלן יעקוב שונים
חיים,
ירושלים,
09/06/05 15:24
|
400 הנעדרים ממלחמת השחרור [מאיפה הנתון הזה??] שונים בתכלית. הם מוגדרים כ''חללים שמקום קבורתם לא נודע'' אולם נעדרי סולטן יעקוב נעלמו! לא ידוע גורלם! זה מצב קשה בהרבה, שכן אדם במצב כזה מחפש ומחפש ונתלה בכל תקווה שהיא. העובדה שאכן יש סיכוי, ולו הקלוש ביותר, הופכת את ההתמודדות לקשה הרבה יותר.
יונה ושאר משפחות הנעדרים! חזקו ואמצו. המשיכו לעשות ככל שביכולתכם ולעורר את המדינה ואותנו כולנו לדאוג לבניכם שנשלחו בשם כולנו, לחמו בשם כולנו ונעלמו בשביל כולנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DO NOT JUDGE A MAN IN HIS SORR
VEN,
09/06/05 14:50
|
|
 |
31.
מי מחליט - די??
אמא לחיילים,
09/06/05 13:21
|
היום, כשמצג הטכנולוגיה מתקדם מאד. המידע שוטף והמדרג המדיני אחר, אולי הגיע הזמן שיקום האיש/ה שהצפינו בלבם מידע ויספרו קבל עם את מה שנכון וחשוב לדעת? מי שמכם שופטים?? הרי כל פרור של מידע זו תקוה לבני המשפחה , לשפיות הדעת. אז אנא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Israel = MOTATZIA
ל"ת
BUSHA,
09/06/05 13:19
|
|
 |
29.
קשה להשתחרר מהרושם שלא נעשה די
ל"ת
דן,
09/06/05 13:18
|
|
 |
28.
חקירה - מיד
מלכה,
ים,
09/06/05 10:21
|
מדינת ישראל חייבת לדרוש חקירה מיידית 1. הכתב מצהיר שהעביר את הסיפור לעיתון TIME. האם הסיפור הודפס, דווח? הרי לא יתכן שסיפור כזה לא יהיה ידוע להרבה אנשים.
2. האם שגרירות בריטניה העבירה את הדיווח לישראל? כי אם לו זו בהחלט תקרית דיפלומטית חזקה. אם כן איך המשפחות לא ידוע? מה קורה כאן!!אלו הילדים של כולנו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האינפורמציה.
אזרח,
צפון,
09/06/05 12:51
|
המידע אינו חדש ופורסם מספר פעמים בעבר. איני יודע מה עשה צהל במידע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ליונה באומל היקר
יהודי,
09/06/05 10:01
|
אני עומד נדהם מול עוז הרוח וכוחות הנפש שאתה מפגין. ''איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא'' חזק ואמץ ! אני מקווה ומתפלל שתזכה לראות את בנך בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אם הם היו טייסים
אסף,
09/06/05 09:48
|
אז היה מי שידאג להציע 10 מליון שקל תמורת גופותיהם, שיעשה פסטיבלים שלמים עם שירים של בועז שרעבי ובלונים כחולים ומדבקות ''לחופש נולדו''.
אבל יש הבדל בין דם לדם. כמו אצל אלמנות המילואים, גם פה רואים, שדם של טייס שווה הרבה יותר מדם של לוחם''ירוק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה זהב !
ל"ת
חרד,
09/06/05 16:34
|
|
 |
25.
לצערי מר באומן צודק ולכן
אבי,
09/06/05 09:44
|
אני אחשוב פעמיים לפני שאסכים שבני ישרת בקרבי .
המדינה מזמן ויתרה על הסיסמא של לא מפקירים חיילים בקרב.
וכל מה ששולט כאן זה השחיתות.
נמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי, תיקון קל להשכלה כללית
יוסי,
09/06/05 12:06
|
המדינה לא ויתרה על הסיסמא 'לא מפקירים חיילים'. מדינת ישראל מעולם, אבל מעולם לא דגלה בכלל הרעיון אי ההפקרה. ואם היו כמה מקרים של גילויי גבורה מהסוג של הצלת חיילים, אלו היו מקרים של של חיילים פרטיים ביוזמתם האישית.
מאז ומתמיד הפקירה ישראל את סוכניה ברחבי העולם והתעלמה מהם, - ישראל הפקירה את חבורת הטירור במצרים, - ישראל הפקירה במכוון את רון ארד, - ישראל הפקירה למוות את מדחת יוסף, - ישראל הפקירה את דניס למינוב (כששלחה אותו אל מותו המכוון), - ישראל הפקירה את גיא חבר וצהל התעמר ומתעמר באימו. ישראל מעולם נהגה כבוד לחוזרים משבי אלא התייחסה אליהם כאל בוגדים בפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
צריך למהר לדמשק
גילי,
ת''א,
09/06/05 09:19
|
|
 |
לא מתבדחים על זה
ל"ת
עמי,
09/06/05 10:07
|
|
 |
אידיוט
ל"ת
אלעד,
ירושלים,
09/06/05 09:50
|
|
 |
אתה מצחירק קרעת אותי בושה
ל"ת
מוטי,
09/06/05 09:34
|
|
 |
23.
מי אשם?
אחד קטן,
09/06/05 09:07
|
כל מילה של מר באומל ראוי שתהיה חקוקה בלב כולנו אך מי אשם בכל הקורה אותנו אם לא אנחנו שבוחרים שוב ושוב שמות ואנשים לא ראויים להנהיג אותנו וכך זה חוזר אלינו בכל פרט בחיינו עד מתי? ביום שנבחר מנהיגים עפ''י כישוריהם ויכולתם נראה גם אנחנו העם ברכה וזה לא יהיה קל אך זה יהיה שווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
סיפור מצוץ איפה היית עד היום?
רונן,
09/06/05 08:49
|
עדותו נראית לי על הסף מצוצה מן האצבע בגלל: האיש עיתונאי במידה והיה בידיו סקופ כזה גדול היה מפרסם אותו עד היום והופך את זה לאחד מהסקופים הגדולים הוא לא עשה זאת. במידה ומי מעורכיו של העיתון ה''שולי'' ''טיים'' היה חושב כי יש כאן סיפור היה הופך עולמות לא בגלל אהבת החיילים הישראלים אלא בשל רצונו להגדיל את המכירה בשורה התחתונה נראה כי זכרונו של האיש מתעתע בו יותר משהוא עוזר לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לאבא של זכריה
שאול,
פ''ת,
09/06/05 08:41
|
ליבי ליבי איתך. אהבת אמת לבן יקר זה דבר שרק אבות יכולים להבין. מקווה בכל מאודי שתמצא מנוח בהקדם!
שאול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תנאי בל יעבור לכל הדברות בעתיד
רוזן,
09/06/05 08:26
|
חייב להיות מידע על הנעדרים , העלאתם ארצה כמו העלאת עצמותיו של אלי כהן הי''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איזה עיתונאי.???
א.אהרון,
תל אביב,
09/06/05 08:22
|
|
 |
18.
צה''ל לא השתמש בטנקי שרמן !!!
ל"ת
שש,
09/06/05 08:21
|
|
 |
תגיד אתה דפוק ???
מ''פ במיל',
09/06/05 08:39
|
|
 |
הוא לא דפוק
מרק,
נתניה,
09/06/05 09:11
|
צ.ה.ל. אומנם השתמש בטנקי שרמן אבל לא ב1982 . אז הם היו כבר היסטוריה , חוץ מיחידה אחת באזור אילת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
M-48
שמעון,
חיפה,
09/06/05 09:33
|
|
 |
צה''ל דווקא כן השתמש בשרמנים
חיים,
דרום,
09/06/05 09:46
|
ב1982 היתה עוד חטיבת שרמנים אחת. אלה היו טנקי שרמן עם מיגון משופר מעט, ותותח שריר 105 מ''מ.
לאחר המלחמה הופסק השימוש בהם לחלוטין עקב רמת השרידות הנמוכה מאד שלהם, דבר שהיה ידוע קודם לכן, אבל אתם יודעים איך זה בצה''ל.
אל תקשקשו סתם אם אתם לא מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזה גדוד השתייכו הנעדרים?
חיים,
דרום,
10/06/05 01:33
|
|
 |
שרמנים היו לצד''לניקים
DDT,
Australia,
09/06/05 19:41
|
בשנת 1976 עברו אנשי מג'ור חדד אימוני צמ''פ בסופר שרמנים (75 ממ) מדובר על מספר כלים בודדים! בשנות ה 80 נתנו להם טנקי טי 55 עם תותח שריר 105 ( כמעט טיראנים) בסולטן יעקוב היו מג''חים בלבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אים כך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
09/06/05 08:19
|
מדוע פירסם העתונאי דבר זה רק עכשיו עברו שנים ומאז יכלו לעשות משהו בנידו וואולי רון ארד נימצא יחד איתם בקבוצה לאור מידע זה ישראל צריכה לבדוק העינן ביסודיות וליפטור סוף כל סוף את בעית שבויי ישראל זו מילחמה פסיכולוגית זולה של אויבי ישראל במדינת ישראל ועמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל למען חייליה
שמ,
צפון,
09/06/05 09:01
|
לא נותר לי אלא להסכים איתך מדינת ישראל צריכה לעשות משהו ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
להעלים את אסד ולבקש תמורתו את
אייל,
09/06/05 08:00
|
ישראל צריכה להעלים אל אסד או אחד מבני משפחתו ובתמורה לבקש את החיילים שלנו שמאז שנחטפו עברו שנים של יסורים הן שלהם והן של בני משפחתם -אריק שרון תעשה משהו רציני יותר מאשר ההתקפלות בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חבל שהם לא טייסים...
כולם שוים אצלינ,
ארץ מפותחת,
09/06/05 07:58
|
כולם שוים אצלינו זו ארץ מפותחת אחד שווה מליונים שני שווה לתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אבל את טננבאום דאגו להחזיר מהר
לילו,
09/06/05 07:54
|
את טננבאום החולרה דאגו להחזיר מהר למה? כי אנחנו מדינה דפוקה. עם כל הקשרים בכל העולם אף לא קמצוף של מידע. תיתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אני כל כך מבין
מוטי,אב ללוחם,
09/06/05 07:53
|
מי ייתן ופרשה זו תגמר בכי טוב, יודעים מה זה לחיות 23 שנים כך?, למי שיש ילדים ועוד בצבא מבין זאת, להורים אני אומר אל תתיאשו ותמשיכו לקוות לטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל איראני שני אומר שראה את רון
ארד.,
09/06/05 07:50
|
מדינות שלוקחות שבויים ושומרות על עמימות בנושא, לא מסיעות את השבויים בראש מצעד ברחובות העיר. קיימים מספיק נוכלים ושרלטנים שמשחקים ברגשות המשפחות השכולות, ולרוב זה תמורת בצע כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בהצלחה, ליבי איתכם.
ל"ת
אורנה,
09/06/05 07:50
|
|
 |
10.
צריך לרדת על הסורים חזק מהאויר
אלי,
דרום,
09/06/05 07:49
|
הם לא יתנו כלום מרצון- רק ע''י כח אבל עם משחקי הכוחות - ממשלת ישראל אפילו לא תבקש מהם שישחררו את השבויים, או מידע.
בקיצור - חלס עם המשחקי כבוד תוציאו דרישה לסוריה לשחרר את השבויים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כמה שאתה צודק!!!!
משה59,
09/06/05 07:48
|
אף מדינה מודנית לא מיתנהגת כך לחייליה . ליפעמים אני חושב שמדינת ישראל היא מדינת עולם השלישי ? ממש בושה לממשלה ולמשרד החוץ שמפקירים את חילינו תמשיך במעבק יונה כל עם ישראל איתך חוץ מהממשלה בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מאשים את הקורבן?
מיקי,
09/06/05 16:25
|
אף מדינה נורמאלית לא מתנהגת כמו מדינות ערב! איזה אפשרויות יש לנו? וחוצמזה, אם כבר מדברים, אף מדינה בע-ו-ל-ם לא עושה כ''כ הרבה למען נעדרה כמו מדינת ישראל. ההאשמות שלך מבוססות על תפיסה דמיונית שאין דבר וחצי דבר מאחוריה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
באומן האב צודק
בן צבי,
09/06/05 07:47
|
תראו מה קורה בעת חיה זו של עצם הימים האלו, כשנעלם חייל דרוזי.. למשהו אכפת? ממש לא. ועכשיו תלכו בהסטוריה אחורה עד לקרב סולטן יעקוב והמקרים רבים הם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בעל הזיות
אלמוני,
09/06/05 07:43
|
????? אמריקאי מכיר אותם ? מזהה אותם ? לא ראה אותם בחיים, סתם עיתונאי בעל הזיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מאומת..
עדי,
רחובות,
09/06/05 08:25
|
יש עוד הרבה עדויות אחרות, שמאשרות שראו אותם. המידע הזה קיים בישראל הרבה מאד שנים. ושוב זה מידע שאומת והוצלב הרבה מאד פעמים עם הרבה מקורות שונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מידע חשוב - עדויות הפוכות
ירון,
ר''ג,
09/06/05 10:00
|
חיילים משדה הקרב בסולטן יעקב ראו את גופות שניים מהם כבר אז אך לא הספיקו לפנותם בגלל הוראת נסיגה. בכלל, העיתונאי הזה לא ממש יכול להבטיח שזה הם. הם גם היו במקרה הטוב פצועים קשה ולא היו מופיעים במצעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
im sorry
maya,
overseas,
09/06/05 07:36
|
|
 |
5.
מר באומן צודק במאת האחוזים!!!
מאיה,
מעלה אדומים,
09/06/05 07:35
|
הממשלה שלנו מושחטת, ממשלת ליכוד עלק! תעשו משהו באמת האנשים האלה שרתו את המדינה לא נעלמו בעקבות טיול לסוריה! את טטנבאום החזרתם תמורת 400 מחבלים ואת חיילנו את ם לא מחזירים בושה וחרפה. הורי הנעדרים אנחנו איתכם ולצערי נראה לי שתתצטרכו לדאוג לבניכם בכוחות עצמכם ללא עזרת השלטון המושחט של המדינה. שרון תתפטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביאי מי שיציע את שחרורם,
מיקי,
09/06/05 16:21
|
תאמיני לי שנשחרר גם 1000 מחבלים תמורתם. מה הקשר לשרון? פשוט נוח לך להאשים אותו ואת ממשלתו בגלל ההתנתקות! בינתיים שרון הוא זה שבכלל החזיר נעדרים, בניגוד לכל קודמיו. אז אל תבלבלי את המח! ומושחת כותבים עם ת ולא עם ט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
ל"ת
גילי,
09/06/05 08:33
|
|
 |
4.
מה שמעניין את השרים לדורותיהם
ירדן,
מרכז,
09/06/05 07:30
|
התרבות הערכית של מרבית השרים היא לדאוג קודם כל לכסאם אח''כ למניעת קומבינות מולם במפלגתם . אח''כ לדאוג לחברים ומשפחה . ואם נשאר זמן לדאוג למדינה להיום . ולא נשאר מי שידאג למדינה לעתיד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כמה עצוב שזו האמת
רונית,
תל אביב,
09/06/05 07:27
|
החוסר וודאות היא נוראה
אני מחזקת את ידי המשפחות ומאחלת להם לקבל בשורות טובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
האלהת השכול
שלמה,
השרון,
09/06/05 07:10
|
רק במדינה בה השכול הפך לפולחן ולנארטיב המאחד היחיד, פרשה כזו עדיין יכולה להימשך ולצוץ תכופות גם לאחר שלושים שנה ויותר. במדינות ''פחות מתוקנות'' וחפצות חיים (ולא רק סגידה) לשכול, נעדרים מעל 19 שנים מוכרזים כחללים שמקום קבורתם לא ידוע. די, די, די. לצערנו הם מתים וכל עיסוק נוסף בנושא הוא לא יותר מפורנוגרפיה של שכול. מה היו עושות המדינות שהשתתפו במלחמות העולם ואחרות אם עד היום היו מגרדות, דנות ועוסקות בנעדרי הקרבות דאז. ככל הנראה שיפן, ארה''ב, ברה''מ (לשעבר) היו נראות כמונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shlomo is right!
tomer,
the sun,
10/06/05 00:42
|
|
 |
יש הבדל גדול:
מיקי,
09/06/05 16:16
|
לצערנו אנחנו מתעסקים עם אויבים שהמלחמה שלהם היא פסיכולוגית ולא רק נגד מדינת ישראל, אלא נגד המשפחות. אלה ישאירו בחיים שבויים, וישחררו אותם בשעת גסיסה, אם לדעתם זה יסב סבל נוסף למדינה ולמשפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אל תדון את חברך עד שתגיע למקו
ק.ר.,
ירושלים,
09/06/05 12:19
|
חז''ל אמרו שאין לדון אדם עד שלא תהיה במצבו. אני לא מאחל , חלילה, לשלמה להגיע למצבו של מר באומל אך סייג לחכמה-שתיקה ובפרט במצב כה קשה ומזעזע בו נמצא באומל. נראה כי הכתבה על מעשי האב מעצבנים אותך, לאן הגעת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו מה אתה יודע על היחס בארצות
כועס על שלמה,
ישראל,
09/06/05 08:17
|
אחרות לשכול?000000 אתה לא יודע כלום ומוזמן ללמוד מהאנגלים האוסטרלים הצרפתים ואפילו הלבנונים או הסורים.ויש לך הרבה מה ללמוד. ומה נותר להורים שכולים שבנם נפל בכדי שמנוול כמוך יוכל לההוציא את מנת התרעלה שלו כלפיהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה פרטים מעניינים עבורך שלמה.
עדי,
רחובות,
09/06/05 08:05
|
ארצות הברית מוציאה מידי שנה מאה מליון דולר בחיפוש אחר נעדריה ממלחמת קוריאה וויאטנם והמלחמה הקרה עם רוסיה.
כן כן, מאה מליון דולר, כן כן, כל שנה. כמה ישראל מוציאה? מה ישראל יכולה להגיד שהיא עשתה השנה, או שנה שעברה, או לפני שנתים, למציאת הנעדרים ?
אתה כותב לצערנו הם מתים. מאיפה אתה יודע שהם מתים? הנה פה יש עדות, ואני אתן לך רמז, יש עוד עדויות ממקורות אחרים, זהות לעדות הזאת, שהם היו בחיים כשהם הגיעו לסוריה.
אז מאיפה אתה בחוצפתך, וקהות לבך, כותב שהם מתים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
הולנדי,
09/06/05 09:57
|
ארהב קנדה ואחרות אינן עושות דבר לחיפוש נעדרים. כל חודש בממוצע מתגלות שתי גופות בעת חפירות לפרוייקטים שונים. הן עוברות תהליך זיהוי עי ההולנדים. ואחכ אם המשפחה מבקשת -מועברות לארצות המוצא. בדר''כ נקברות בהולנד-בבתי קברות של מדינות אלו. הסיפור שלך על חיפוש הוא קישקוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מאמין
תמה,
09/06/05 08:55
|
מאה מיליון דולר עבור חיפוש שבויי ויטנאם ? אנא - מצא לכך הוכחה כתובה - פשוט כי אני לא מאמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היית אומר אילו זה היה בנך??
ל"ת
ליאורה,
המרכז,
09/06/05 07:54
|
|
 |
1.
היה חזק
טובה,
09/06/05 06:43
|
מר באומל.אני לא יודעת איך אפשר לעזור? ואתה צודק.בושה לעם הזה שאלו מנהיגיו.
הגב לתגובה זו
|
|