 |
130.
128, די לקטר...זה כל כך קל!
ל"ת
דני,
10/06/05 15:39
|
|
 |
129.
חשבתם אחרת?, הכול מכור
ל"ת
עו''ד דן,
חיפה,
10/06/05 09:32
|
|
 |
128.
אם היתה תקוה קלושה שהבג''ץ
תושב גוש קטיף,
10/06/05 00:34
|
יתגבר על הטייתו השמאלנית המובהקת, ולפחות ידחה את ביצוע העקירה, עד שימצא סידור באמת הולם, ולא מריחה ופיצויים בלתי הוגנים, אז היה מקום לומר שהבג''ץ שוה משהו. למי שהיה ספק, נתגלה לכל שהבג''ץ הוא אחד מזרועות התמנון הדיקטטורי השמאלני השולט במדינה. עוד זרועות הם: הכנסת, הממשלה, התקשורת ובעיקר הדיקטטור הגדול שרון. יישר כוח לשופט לוי הצדיק היחיד בסדום. כזכור גם שם היה כל עוול ''חוקי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה נוח...
ארנון,
10/06/05 02:17
|
להחליט שבג''ץ הוא מוטה מראש ו''דיקטטורי'' וכולם נגדנו (פרנויה וקונספירציה בכמויות) ומה פתאום שאולי אנו טועים קצת? ואולי יש גם אמת אחרת אם כ''כ הרבה ערכאות וגופים שונים מגיעים לאותה מסקנה.
וחוצמזה, אם בג''ץ כ''כ ''דיקטטורי'' ו''שמאלני'' איך זה שקיבל 3 עתירות כלכליות והגדיל את הפיצויים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
בגצ זה מימסד דמוקרטי
קוקוריקו,
09/06/05 18:55
|
הרוב לא יכול להיות קובע, על כל החלטה, כל השופטים צריכים לתמוך, לכאן או לכאן, אחרת החחלטה פסולה, דוגמא, חבר המושבעים בבית המשפט, חייבים לדון את הנאשם, לאשם, כולם, אחד מפקפק, אי אפשר להרשיע, הנאשם משוחרר! ובמקרה שלנו! אנו פוסקים על ההיסטוריה ועתיד המדינה היהודית, על כל השופטים להיות בדעה אחת, אחרת אפשר לערער על החלטה, בפני בית המשפט הבן לאומי, להחלטות מוטעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
יופי אם אפשר לנתק יהודים
21,
09/06/05 18:31
|
אל אחת כמה וכמה, אפשר לנתק גם ערבים
מוגש באדיבות חברת החשמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
אז אם יהודה, שומורון ועזה,
כבוד בית המשפט,
09/06/05 18:28
|
אינם חלק '' מהמדינה'' אז באיזה זכות המדינה יכולה לפנות אותם? לפי זכות התפיסה הלוחמתית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
התנחלויות-סרטן בגוף האומה
זהרה,
09/06/05 17:30
|
|
 |
123.
לכבוד עורכי פראבדה(nrg)..כנסו
עו''ד ממולח,
המנדט הבריטי,
09/06/05 16:56
|
זה אני מ-116 ואם רציתם להגיב אתם יכולים לגיב ל fuck.off@bagatz.com ולעורכי nrg הנכבדים: א. למה לצנזר? ב. למה הורדתם כתבה זו מעמוד השער התגובות היו יותר מדי פרו ימניות? ג.דווקא אצלכם במעריב לא ידעתי שכל כך אוהבים את בג''ץ , עצתי בדקו עם ההנהלה יכול להיות שהם ירשו... ד. הנה תגובתי האלמותית 116:אם יהודה ושומרון וחבל עזה אינם חלק מהמדינה איך יש למדינה יכולת להכיל את חוקיה על יהודים שגרים מחוץ לגבולותיה? האם ''what so called bagatz'' מכיר דה פאקטו ביהודה שומרון וחבל עזה כאזורים השייכים כן למדינת ישראל (מדינת היהודים?) ואם הוא מכיר הרי התרת גרוש היהודים הוא דבר הסותר את כל החוקים האמורים לעיל כגון כבוד האדם וחירותו החלים במדינת ישראל... אם מישהוא מכיר שופט בג''צ תגידו לו שישלח לי תשובה לדואר האלקטרוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך ללכת לד''ר הפוך
ל"ת
.,
09/06/05 21:11
|
|
 |
מה בדיוק אתה מחפש?הגיון?חוק?
ל"ת
צדק? נו באמת,
09/06/05 18:35
|
|
 |
122.
כל מה שדיקטטור אומר להם יעשה
יהודי לא מגרש,
יהודי,
09/06/05 16:13
|
השופטים מפחדים לאבד את פרנסתם בגלל שלא הסכימו אם שרון ולכן הם משקרים אם היו מציעים 'טרנספר' לערבים מיד היו אומרים שזה עבירה על החוק אז קל וחומר גירוש יהודים זה עבירה על החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה בשבילך שאתה בן 12
ארנון,
10/06/05 02:21
|
לפי רמת הטיעונים שלך ש''השופטים מפחדים לאבד את פרנסתם'' עצוב מאד אם אתה בוגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
אפשר להשתגע ....
ד''ר אדי ק.,
פ''ת,
09/06/05 16:00
|
מתנחלים יקרים , אני מציע לכם להכין את הסטיקר הבא '' יהודי לא מאשפז יהודי '' ( גם אם כתוצאה מהזיה משיחית הוא נכנס לטרוף .) . אני מחכה לכם בבי''ח '' גהה '' שם ינסו להחזיר אתכם לשפיות , אחרי ההתנתקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוזמן לעזור לי
ל"ת
ד''ר מנגלה,
09/06/05 16:48
|
|
 |
כמו ב ''ק ן - ה ק ו ק י ה'' ...
אברהם,
הרי יהודה,
09/06/05 16:29
|
כך גם אצלנו המשוגעים חושבים שהם השפויים (כמו נעמן וד''ר אדי) ולכן הם שמחים לאשפז את השפויים באמת ....
רפואה שלימה לעם ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
אין הפתעות
אלי,
חולון,
09/06/05 15:56
|
בג''ץ שמאלני מנותק מהעם שדואג רק לערבים ושונא את הדתיים, מתנחלים וספרדים שהם רוב המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו ש... אתה מדבר שטויות
ברק,
ת''א,
09/06/05 18:45
|
מתנחלים הם רוב המדינה?? בקושי 200 אלף איש.... חרדים הם רוב המדינה?? בקושי חצי מליון אוכלי חינם.... לגבי ספרדים אני מעדיף שלא להגיב כי אתה בסה''כ מנסה להחזיר אותנו לימים שחורים בהם הייתה אפליה.
בקיצור, בג''צ אמר את דעת הרוב! כן להתנתקות מפלסטין!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
תזכרו שהעם לא בחר בשופטים האלו
ל"ת
הם מושחתים מן,
היסוד!,
09/06/05 15:47
|
|
 |
118.
אדמונד לויענק ולוחם אמיץ ..
גיל ב''ש,
09/06/05 15:47
|
... ומבודד, המוקף בקומץ גמדים -שבעבור בצע כסף ובשם כל החזירות והבוגדנות שבעולם,מיהרו לשכוח את עשן הקרמטוריום,וערמות גופות הילדים.
אנחנו,היהודים האמיתיים -לעולם לא נשכח !ולעולם לא נסלח! ולנצח נאהב ולנצח נחרוז לך שירים ארץ ישראל , עטור מצחך זהב-של דבש וחום וירוק ,של אדמה וירק, של הרים וגאיות ומישורים ונחלים. עטור מצחך זהב טהור של מיי כינרת ופרי השדות .ואת , את האדמה הטובה שמבטיחה לנו חיים ומחבקת ואוהבת ושמך הוא ארץ ישראל , ואת לועגת לעמי הרצח של גרמניה ואוסטריה ופולין ,ואת בזה לשונאינו , ואת יודעת למי תתמסרי ולמי תתני את כל כולך ואת יודעת שרק כפות רגליים יהודיות, זכאיות לחרוש אותך ולנטוע ולקצור ממך תודה. לא רק שלא נתנתק ממך אהובתי, אלא בשנה הבאה נצא ונביס את כל העמלק שבא לקחתך מידינו. ונצא מולו בגבורת אחים ונביס אותו ונחזיר ונכה בו על רשעותו ועל רצח ילדינו ונשיב לך את חלקייך שבסוריה ומצריים וירדן ועם ישראל יהיה שלם וארץ ישראל אהובתי,גם את תהיי שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזרה דחופה !
ד''ר אדי ק.,
פ''ת,
09/06/05 16:04
|
כפסיכיאטר ותיק אני מציע לקבל עזרה בהקדם . אני בטוח שטיפול תרופתי ומספר מקלחות קרות יחזירו אותך לשפיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדי, כשהערבים יגיעו אלייך לבית
גיל ב''ש,
09/06/05 16:28
|
יאנסו את אשתך, יזרקו את ילדייך מהחלון ויצמידו את הקנה לרקה שלך..... רגע אחד קטן ,רגע לפני שהכדור יוצא -תחשוב על המטורף מבאר שבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
אז גירוש ערבים זה גם חוקי!
ל"ת
בג''ץ = שמאלנים,
שונאי יהודים,
09/06/05 15:45
|
|
 |
116.
אם יהודה שומרון וחבל עזה..כנסו
עו''ד ממולח,
המנדט הבריטי,
09/06/05 15:39
|
אם יהודה ושומרון וחבל עזה אינם חלק מהמדינה איך יש למדינה יכולת להכיל את חוקיה על יהודים שגרים מחוץ לגבולותיה? האם ''what so called bagatz'' מכיר דה פאקטו ביהודה שומרון וחבל עזה כאזורים השייכים כן למדינת ישרל (מדינת היהודים?) ואם הוא מכיר הרי התרת גרוש היהודים הוא דבר הסותר את כל החוקים האמורים לעיל כגון כבוד האדם וחירותו החלים במדינת ישראל... אם מישהוא מכיר שופט בג''צ תגידו לו שישלח לי תשובה לדואר האלקטרוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
השופטים אינם חלק מהמדינה
נביא,
בעירו,
09/06/05 15:39
|
הם קומץ סהרורים שמיישם את תכנית האומה הערבית להשמיד את מדינת ישראל
בפסיקתם בעד טיהור אתני של יהודים הם משתפים פעולה עם מטרות החיסול הערביות
שזוממות להחריב לנו את הכפרים מדן ועד אילת.
חבל שאלה הם השופטים
חבל שאנשים כאן כל-כך מטומטמים
כנראה כך הרגיש הנביא ירמיהו שהזהיר את העם מפני החורבן בימי בית שני ובמקום להקשיב לו כלאו אותו בחצר המטרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבית הראשון, אחי
ל"ת
לפחות,
תדע,
09/06/05 16:21
|
|
 |
קצת התבלבלת, אתם קומץ סהרורים
לאותו המתנחבל,
בשמות שונים,
09/06/05 16:09
|
|
 |
114.
ולזה אני קורא- אנטי-ציונות.
נועם,
חדרה,
09/06/05 15:38
|
באים אנשים, חדורי רוח ציונות לאומית ליישב מקומות שאף אחד לא רוצה להיכנס אליהם, ומה המדינ עושה? יורקת להם בפרצוף. מילא הפינוי, אבל היחס המשפיל בתקשורת, הפיצויים המגוחכים, והרשימה קצרה מלהכיל. ועל בג''ץ יש לי רק דבר אחד להגיד- הם תנועת שמאל קיצוני במסווה של בית משפט ועם כח בלתי מוגבל. כ''כ עצוב שהם מנהלים לנו את המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
לאוהדי בגץ, זכרו את ליברפול..
היהודי,
09/06/05 15:35
|
מה אתם ששים ורוקדים, שהרי וזה לא הסוף, חכו ותראו שלא תהיה התנתקות .כי זה רק ביד הקדוש ברוך הוא, ואם זה יקרה, אז כמובן שזה רצון האל, ובנתיים ראינו שמ10 שופטים רק 1 התנגד ,ואכן ישנו צדיק בסדום ומה קרה לסדום בסוף,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
09/06/05 16:06
|
אתה סומך על ריבונו של עולם וזה יפה . ואם אכן תהיה התנתקות האם תאשים גם אותו בשמאלנות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוכחת לנו שאתה עובד אלילים
היהודי,
09/06/05 16:27
|
מה עניין שמאל וימין כאן, הרי קרה אסון לאומי כש 9 יהודים מחליטים מה כן ומה לא שטח ישראל. מי הם מלבד שמונו פוליטית ,הרי שמחר הם יחליטו גם נגדך במשהו ,אז אל תיתחכם ואל תקפוץ כמו הקוף שמבקש עוד בננה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה לא הם החליטו
כמה אפשר??,
09/06/05 16:48
|
ממשלות ישראל החליטו בזה שלא סיפחו את השטחים. אולי תפסיקו לישפוך את השטויות שלכם ותקראו קודם קצת. הבורות שלכם עולה לכולנו על העצבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
Judges are smart, and that
Doug,
New York,
09/06/05 15:30
|
is the reason they are accused to being left wing supporters
I met very very few smart people that are right wing supporters
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
מחר הם יחליטו שהיהודי לא חוקי
ל"ת
שופט בדימוס,
09/06/05 15:27
|
|
 |
110.
להפסיק לממן את המדינה
שרה,
גוש עציון,
09/06/05 15:25
|
אם תושבי יש''ע הם לא חלק ממדינת ישראל אז קדימה כל חיילי יש''ע הביתה. לא צריך יותר לשפוך דם על מדינה ארורה זו. ובבקשה לא לנכות לנו יותר ממס הכנסה שלנו כי אנו לא תושבים של המדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו משקשקים מפחד
ארנון,
10/06/05 02:26
|
תעשי בדיקה מי משלם 50% מס בארץ ומי כמעט ולא, מי מייצר ומייצא ומחזיק את הכלכלה הרעועה שלנו בשיניים ומי כמעט ולא (יש חריגים לטובה כמובן). רמז - אזור המרכז שאותו החברים שלך נהנים לחסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרזיטית-אתם חיים על חשבוני
סיון,
09/06/05 17:35
|
|
 |
את צודקת. תכנסי.......
צביקה,
09/06/05 17:20
|
אצלכם בימין זה: או שאתה מסכים איתנו או שאנחנו שורפים את המועדון.
זו לא הפעם הראשונה, כך היה בפרוק המחתרות, עם השילומים מגרמניה, בהפגנה עם אמיל רגינצוויג, עם רצח רבין ועכשיו יהיה בהתנתקות.
מה עם קצת ממלכתיות? להפגין - כן, אבל למה לשרוף את הגשרים לחברה הישראלית.
מזמן אתם התבדלתם והקמתם דה-פקטו מדינה משלכם מעבר לקו הירוק. עתה מה שאני שומע מכם (את לא לבד) זה איומים כמו שלך להתנתק, לא לשלוח לצבא, לא לשלם מיסים, לא להתנדב, לא להגן וכדומה.
רק אספר לך שאני איש שמאל שעושה מילואים ויצא לי לשמור ביש''ע מספר פעמים. אף פעם לא אהבתי את זה, אבל גם אף פעם לא סרבתי! החלטת המדינה טובה לי גם כשזה מסריח.
להזכירך יגאל עמירים וגולדשטניים באו מהערוגות שלכם! איך קוראים לאיש הבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה קישטה תעזבו אותנו בשקט
ל"ת
קובי,
09/06/05 16:11
|
|
 |
חיים בלי מתנחלים
במבי,
מעלה מרמיטות,
09/06/05 15:42
|
מה ? אתם רוצים להתנתק מהמדינה ? How lucky can we get ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
*****שמאלנים עיוורו חייל *****
שמעון,
ירושלים,
09/06/05 15:10
|
שבוע אחרי ששמאלנים עיורו חיל כאשר הם יידו אבנים על חיילינו הם עשו זאת היום שוב !!!!!!!!!!! אבל אף אחד לא עושה על זה כתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
אפשר להתחיל להספיד את מדינת
אזרחית,
09/06/05 15:03
|
|
 |
ההחלטה תחזק את הצביון היהודי
שגית,
09/06/05 15:35
|
של המדינה והיא קמה ראשית לכל להיות בית לעם היהודי. אנחנו לא צריכים 3 מיליון פלשתינאים במדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לשמאל וערבים
Avi Ecuador,
09/06/05 16:49
|
|
 |
107.
שופטי בג''ץ=יהודים כשרים אמיתים
נעמן,
שפוי,
09/06/05 15:03
|
יהדות אינה עבודת אבנים כפי שהמתנחלים מקדשים את האבנים.
יהדות שוללת העלאה באוב, בעוד חב''ד מקיימת קשרים הדוקים עם הרבי הטיפש שלה גם אחרי שהוא מת
יהדות הינה ציות לשלטון ''דינא דמלכותא דינא.
שופטי בג''ץ הינם יהודים אמיתיים. המתנחלים הם כת שסטתה מהיהדות ומתאפיינת בעבודת אלילים לכל דבר.
אני יהודי, ואתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש אם אתה יהודי
שי,
09/06/05 15:43
|
חתיכת אפס מאופס מי אתה בכלל בגללך המדינה שלנו נראת כחה בושה שמאלני מפגר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שנעמן = שפוי
יריב,
הרצליה,
09/06/05 15:41
|
|
 |
106.
אמריקה! - למס' 13
ג'. בוש,
09/06/05 14:58
|
כמו בארה''ב? בור ועם הארץ בארה''ב הנשיא ממנה את השופטים והם פוליטיים לחלוטין. דמוקרטים ממנים ליברלים ורפובליקנים ממני שמרנים. לפני שרצים להרחיק עדות כדאי להשכיל מעט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג' בוש המשך לשתות
לורה בוש,
וושינגטון,
09/06/05 15:27
|
טיפש הילד הנשיא ממנה אותם אבל הבית חייב לאשר אותם אחרת שביזות השופט לא מתמנה דבר שני בארה''ב בית המשפט מפרש את החוקה הכתובה סה טו הוא לא מחליט מה גבולות המדינה ולא מבטל חוקים ג' בוש יצאת אהבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
בג''צ לא חלק מהמדינה!
פליט פוליטי,
09/06/05 14:58
|
שופטי מגדל השן, וממשלה שניצבת על קירעי תרנגולת מנסים לדחוק את הכץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית , קשה שפה
אמיל האדום,
הרצליה,
09/06/05 15:46
|
מה קורה אצלכם בימין ? אינכם מסוגלים לכתוב שורה אחת בלי 3 שגיאות ? הבעיה עם הימין היא ש 90 אחוז מהם טפשים ובורים והם מוציאים שם רע לכל השאר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
רק צדיק 1 בסדום, השופט לוי...
ל"ת
בצלאל,
09/06/05 14:54
|
|
 |
ואלוהים לא הציל בשביל אחד
ל"ת
שמעון,
ירושלים,
09/06/05 15:11
|
|
 |
הוא יציל ולא בשביל אחד ...
אברהם,
הרי יהודה,
09/06/05 15:45
|
אלא בשביל רבבות אלפי ישראל העומדים בצרה ובמסירות נפש נותנים כתף
ובשביל אלפי חילונים שהעזו להביע את התנגדותם בניגוד לדעתו של חיים יבין
ובשביל אלפי אנשים ששמו פס כתום על האנטנה
על כל אלה שמור נא לי אלי הטוב אל נא תעקור נטוע השיבני ואשובה אל הארץ הטובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מתנגדי ההתנתקות צדיקים
ל"ת
ןחיייעטוחלאיגרח,
09/06/05 15:30
|
|
 |
103.
ביהמ''ש מחוץ לוויכוח.
ל"ת
קונצנזוס.,
09/06/05 14:50
|
|
 |
102.
איך נראה חוזה של תושב גוש קטיף
נעה,
מרכז,
09/06/05 14:49
|
מישהו ראה פעם חוזה כזה? מישהו מוכן להראות לנו חוזה כזה? הבתים שלהם שם רשומים בטאבו, או מה? תשובה - לא רשומים בטאבו, כי החוק הישראלי לא חל שם. אז מה כן רשום שם? מישהו מוכן להראות לנו את החוזה שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סעיף הפינוי
עו''ד דרייפוס,
ת''א,
09/06/05 15:12
|
בכל החוזים מופיע סעיף על פיו האדמה שייכת לאפוטרופוס הכללי ( המדינה ) וניתן לפנותם בכל עת וללא התרעה מוקדמת . מסתבר שהמתנחלים טוענים שיש להם בעיה בהבנת הנקרא ולא בדיוק הבינו למה הכוונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
WHERE IS JERUSALEM?
ALON,
09/06/05 14:46
|
A DANGEROUS PRECEDENT BY POLITICALLY MOTIVATED AND ORIENTED CORRUPT JUDGES. THIS DECISION MUST BE OVERTURNED OR IT PLACES ISRAEL IN DANGER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעה מענינת ........
מוניקה לוינסקי,
09/06/05 21:08
|
יא חתיכת קמצן אחד. אתה חושב שמישהו קורא את האנגלית הקלוקלת שלך.
לך תתקין עברית במחשב שלך.
מה אתה, בעד או נגד ההתנתקות? אם אתה נגד תמשיך באנגלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
השיבה שופטינו כבראשונה
אמונה,
09/06/05 14:46
|
|
 |
99.
BASED ON WHAT?
ALON,
SHAME BUSHA,
09/06/05 14:44
|
ON THE DECLARATIONS OF THE LEAGUE OF NATIONS, THE PREDECESOR OF THE U.N. THAT ITS DECISIONS ARE HONORED BY THE UN? ON EARLY U.N DECLARATIONS AND LAW? RULES OVER TERRITORY THAT WAS TAKEN IN WAR FROM A SIDE THAT STARTED IT? BASED ON WHAT? THE BAGATZ IS INFLUENCED BY ITS SMALLANIYUT AND NOTHING MORE. ZEVEL OF SHOFTIM, SITTING IN THE COURTS BECAUSE OF THEIR POLITICAL OPINIONS. SHAME SHAME SHAME
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעות מענינות
במבי,
הרצליה,
09/06/05 15:14
|
|
 |
98.
בגץ הוכיח שהוא פוליטי
מני,
חיפה,
09/06/05 14:23
|
בגץ דאג לכך שהשופט רובנשטין שהוא דתי לא יהיה בהרכב ובכך לא יצביע נגד ,אנו רואים שהשופט אדמונד לוי שהשקפותיו ימנים הצביע לפי השקפתו ואילו שאר השופטים שהם שיכים בדעותיהם למרץ הצביעו לפי השקפותיהם,אותו בגץ גם בנושא בנית הגדר התערב ומנע את הגדר בגלל כמה פלחים ערבים , מזה רואים שבגץ הוא פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש
ארנון,
10/06/05 02:30
|
איך לעוות את העובדות שיתאימו מראש למסקנות. בג''ץ שופט לפי כללים ונורמות שיפוטיות ברורות וחד משמעיות, אשר מצמצמים את הדעה הפוליטית של השופטים למינימום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
A DANGEROUS PRECEDENT
ל"ת
ALON,
09/06/05 14:18
|
|
 |
96.
THESE JUDGES AND POLITICIANS
alon,
09/06/05 14:16
|
ARE THE BIGGEST DANGER TO ISRAELS EXISTANCE. THEY ARE THE ENEMY FROM WITHIN THAT IS DESTROYING ISRAEL AND MUST BE DESTROYED THEMSELVES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
שאלה למשפטנים
זאב,
09/06/05 14:08
|
אם ''יהודה שומרון ועזה אינם חלק מהמדינה...'' אז על סמך מה יש זכות למדינה לגרש משפחות, שלא רוצות לעכור מבתיהם, אחרי שהם גרים שם עשרות שנים ''כאשר דיני המשפט, השיפוט והמנהל של המדינה אינם חלים בהם''. זה לא סתירה?? נא רק תשובות לענין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
צדקיהו,
09/06/05 14:37
|
על אותו בסיס שבו יש למדינה זכות לקרוא לך או לי מבתינו בקו הירוק לשמירה על אזורים אלו במילואים.
אזרח מדינה גם אם לא חיי בה נתון לחוקיה, הידעת שאדם המתגורר בחו''ל ובעל אזרחות ישראלית חייב המס על בסיס פרסונלי, גם אם הרוויח את כספו בזיממבואאנה?
אזרח ישראלי נושא בכל הזכויות ונהחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצדקיהו
זאב,
09/06/05 14:45
|
אז דיני המשפט, השיפוט והמנהל של המדינה כן חלים בהם?'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מכך
חגי,
תל אביב,
09/06/05 15:36
|
בוא נראה את המדינה שולחת כוחות צבא ושוטרים לגרש ישראלים החיים בניו יורק אולי בלונדון טכנית אין בעיה זוכרים מבצע יהונתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו, שבשטחים המדינה היא
הריבון,
09/06/05 16:50
|
בשטחים המדינה היא גם הריבון, עקב החלת הממשל הצבאי על השטחים, ומכאן שיש לה גם הסמכות לפנות משם. אתה הבנת את זה ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנחלויות
עו''ד אקסלרוד,
ת''א,
09/06/05 14:35
|
ישראל כבשה את השטחים והשליטה משטר כיבוש צבאי . לאחר תחילת ההתנחלויות ניטען כי הן סותרות את החוק הבינלאומי . הרמטכ''ל הצהיר בשבועה כי כל ההתנחלויות הן ארעיות ו '' בטחוניות '' ומטרתן לסייע בהחזקת השטח . עם סיום הכיבוש אין כל טעם בהמשך קיומן וזכותה של המדינה לפנותן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא כיבוש, אלה ניצחון במלחמה
boris d,
חיפה,
09/06/05 14:57
|
למה אתה לא אומר על סיום מלחמה?
איפה הרג אזרחים מטרה, זאת מלחמה. אז במלחמה לא נסוגים ואין חוקים בינלאומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעו''ד אקסלרוד
זאב,
09/06/05 14:55
|
למדינה יש זכות לסגת מכל שטח שהיא רוצה. אבל משפחות שגרות שם קרוב לשלושים שנה ורוצות להמשיך לגור שםת אין למשפחות זכות? זה לא ניקוי אתני על סמך גזע ודת? בנוסף לפי זכרוני ירדן כבש השטח ואף פעם הוא לא היה שייר למדינה שנקרא פליסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיבוש נאור
יעקב בודו,
ת''א,
09/06/05 15:23
|
יופי של הגיון . על פי שיטתך גם אנגליה כבשה את הודו אך מכיוון ומעולם לא היתה קיימת מדינה בשם הודו הרי השטח שייך לאנגלים . אגב , גם ארה''ב לא היתה קיימת ולכן זכותה של אנגליה היתה להחזיק בקולוניה הזאת . ממש דברי הגיון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיני התנחלות
עו''ד אקסלרוד,
ת''א,
09/06/05 15:19
|
אין זה ניקוי אתני שכן גם אילו היו מושיבים שם דרוזים או ערבים תושבי ישראל - גם הם היו מפונים . אין לישראל זכות להשאיר שם לא אנשי צבא ולא אזרחים תומכי צבא - זאת על פי החוק הבינלאומי . תקופת הזמן אינה רלונטית . אדם שגזל רכוש לא לו - יאלץ להחזירו גם לאחר 30 שנה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיצד הם רשאים להצביע לכנסת?
רוני,
09/06/05 17:06
|
אם השטחים אינם בתחום מדינת ישראל אז בעצם זה כמו אזרח ישראלי שגר בניו יורק ושאינו רשאי להצביע!
למה בהתנחלויות הם כן רשאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תקופת הזמן אינה רלונטית''
בני,
09/06/05 15:49
|
|
 |
בג''ץ והחוק
משה,
אלון שבות,
09/06/05 14:33
|
למזלנו בג''צ לא קבע שיהודה שומרון ועזה הם חלק מהמדינה הפלשתינית. אולי כדאי לבקש מהם שיבהירו גם את זאת. ולכן חשוב לספח את יו''ש כדי שבג''ץ לא יוכל להתחמק ויפסוק לפי חוקי הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''ץ לא קבע ולא מתחמק
ארנון,
10/06/05 02:38
|
מי שקבע הן כנסת ישראל בכל מושביה בכך שלא סיפחה את השטחים. להזכירך, בג''ץ אינו ישות מחוקקת אלא שופטת, השופטים באים לבחון ולקבוע אם החלטות הממשלה לא סותרות את חוקי הכנסת אבל אינם יכולים לקבוע חוקים. מסכים איתך שאם הכנסת היתה מספחת את יו''ש מצבם המשפטי של המפונים היה אחר אבל כאן הטענה צריכה להיות לכנסת ולא לבג''ץ. אולי הכנסת נמנעה כל השנים כי ברור שיש כאן קושי עצום מבחינת תגובת העולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האזרחות קובעת
ירון בן-אור,
ת''א,
09/06/05 14:28
|
חלק מחוקי מדינת ישראל לא חלים בשטחים, אך חלים על כל אזרח של המדינה, גם אם הוא גר בשטחים. דוגמא: רצח, שלא נדע, של מתנחל בידי אזרח ישראלי שבוצע בשטחים, במקרה כזה ודאי שיחול הדין הישראלי, אולם אם היה מדובר בפלשתיני אז באמת אין ענין לדין הישראלי להתערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירון בן-אור
זאב,
09/06/05 15:01
|
למדינת ישראל יש זכות להוציא מהבית שלהם משפחה אזרחי ישראל שגרים בארצות הברית? ומה לגבי אזרח ארצות הברית שלא אזרח ישראל שגר בגוש קטיף? ישראלי יכול לבטל אזרחותו ולהשאר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
ליכוד היום= רק''ח של פעם
ציונה,
מחנה יהודה,
09/06/05 14:05
|
|
 |
93.
איזה ערכים בדיוק ?
badboy,
09/06/05 13:46
|
ציונית ?ברור שלא ... דמוקרטית...בחיי זה הבדיחה הכי טובה ששמעתי היום .
השופט מישאל חישין מונה לסגן נשיא בית המשפט העליון על בסיס דעותיו הפוליטיות . רשא השב''כ והרמטכ''ל מונו על בסיס דעותיהם הפוליטיות. מתפקדי הליכוד למינהם זוכים בתפקידים מגוכחים נוכח היותם חברי מפלגה. שרים וח''כים מושחתים יושבים במליאה. באיזה עוד מדינה ישנו ראש ממשלה ובן באותו הפרלמט ?זה מגוחך ברור שהבן לא ייצא כנגד החלטות אביו ??
יש רק עוד כמה מדינות שבהן הליכים כאלו הינם מוסריים ידידי ואלו הן מדינות ערב שאף אחת מהן אם לא שמתם לב איננה דמוקרטית!
*במדינה מתוקנת שרון היה דואג למיגור השחיתות לפני מאבק על גבולותיה של המדינה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין = חוסר הגיון
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
09/06/05 14:01
|
דבריך מגוחכים על פניהם . אתה טוען שכולם התמנו לתפקידם על פי דעותיהם הפוליטיות . אבל הרי הימין שולט במדינה כבר 28שנה ( עם הפסקות קצרות ) . אילו צדקת , היו מערכות המשפט , הביצוע והחקיקה בידי הימין בלבד . איך קורא שכולם שמאלנים ? שמע , אני יודע שבימין לא שמעתם על זה - אבל יש דבר שנקרא הגיון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרופסור בור ועם הארץ ...
badboy,
09/06/05 15:31
|
אדון פרופסור נכבד !! קורה כותבים עם ה ולא עם א. חוץ מזה הבנת הנקרא ככל הנראה איננה התחום החזק שלך ..
בכל אופן אני טוען ... שרק במדינות חשכות דמוקרטיה אב ובנו יושבים בפרלמנט !תראה לי עוד משטר דמוקרטי שבו אב ובנו יושבים בפרלמנט !
ומאז שהליכוד בשלטון לאחרונה עלות וצצות להן פרשיות שחיתות רבות אל התקשורת שמביישות מדינה דמוקרטית !
פרופסור טיפשוני .. אם באמת לא הבנת עד עכשיו אני בצד שלך ..רק חושב שאופוזיציה זה לא רק מילה מהמילון .יש גבול לכל תעלול .לא ייתכן שמטורף שהוביל את ישראל למחיר דמים כל כך כבד עם רקע של שחיתות מוסרית גדולה ינהל מהלך מדיני כל כך חשוב . מי יודע איזה פח הוא טומן לנו עכשיו!
על האופוזיציה להתעורר ומיד .לפני בעיות חוץ בישראל קיימות בעיות פנים אשר לא עולות לסדר היום של הקואליציה בשל טיפשות ההתנקות ללא מהלך מדיני, והאופוזיציה מצידה ממשיכה באימפוטנציה בלתי נסבלת ולא מביעה את דעתה מחשש לקריסת המהלך המדיני = דיקטטורה משום שיש אך ורק אדם אחד שחושב וקובע = אריק שרון שמקיף את עצמו בדמויות מפתח בישראל לא על בסיס כישוריהם אלא על בסיס דעותיהם כמו כל מדינה ערבית אחרת .
אהה..ובפעם הבאה ..תחשוב לפני שאתה מגיב ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוש האב והבן נשיאי ארה''ב...
ארנון,
10/06/05 02:43
|
בוש הבן היה מושל מדינה (מעמד לא פחות חזק מסנאטור) כאשר אביו היה נשיא. גם משפחת קנדי ומשפחות אחרות הצליחו לכלול מספר נציגים בו''ז בסנאט. לא שאני חושב שמקרה עומרי שרון הוא אתי במיוחד, אבל ישנם עוד כאלו בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אשם וגם סתום.......
רוני,
09/06/05 17:01
|
אתה הצבעת לשרון, אנחנו בשמאל ידענו ואמרנו כל הזמן שהוא רמאי שקרן ונוכל. כל זמן שזה היה נוח לך קראת לו ''אריק מלך ישראל'', פתאום הוא עושה משהו שאתה מתנגד לו אז אתה מחפש אופוזיציה.
אם היה לך טיפת שכל היית מבין ששאר שרי הליכוד אשמים לא פחות ממנו. הם יכלו מהיום הראשון של פרסום ההתנתקות לצאת מהממשלה. למה לא עשו כן?
אין צורך לענות, התשובה ברורה - גם ביבי וצחי הנגבי מבינים שזו הדרך הנכונה. הם רק מעדיפים ששרון יעשה להם את העבודה השחורה.
אתה מבין את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט טיפש ..
badboy,
09/06/05 17:44
|
אם לא הבנת משתי התגובות שלי שלא הצבעתי שרון!
וגם אתה לך רוני לא יזיק ללכת ללמוד עברית והבנת הנקרא .
אתה עוד הוכחה חיה ונושמת למערכת החינוך העלובה שיש בישראל ..בן אדם מבוגר ללא הבנת הנקרא ..כמו שאמרתי הגיע הזמן לטפל בבעיות פנים לפני בעיות החוץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שינוי גבולות מקובל אפילו באונו
boris d,
חיפה,
09/06/05 13:32
|
הביקורת חריפה על החלטות ותיפקדו של בג''צ מוצדקים כעיקרו. שופטי בג''צ לא נבחרו כי צדיקי אומה, אלא לפעמים נבחרים תוך קנוניה, בפרוטקציה של מר ברק או אישיות אחרת.
תוך ניסיוני אישי פניתי לשם נפגשתי אתם וסבלתי מצביעות ציניות שלהם. הפעם הרגשתי שבמקראה דנן מכריע שיקול אנשים זרים, שמנותקים ממציאות וכואב של עם ומנותקים מי לימודים של גורמים הסטוריים ומשיפוטיים שסוטרים הגדרות בג''צ. www.geocities.com/doboris/barak
כי אנו חיים לא בגרמניה ,אלא במדינה ש 55 שנים נמצאת במלחמה על קיומיה, מתקופה כאשר עוד לא קיים עם שבינתיים קם באופן מלאכותי.
כל עם שנתקף רשאי לבחור גבולות שמבטיחות לו קיום ושלום הציבור.
אם לא מספיק לשופטים מלומדים את שיורי תולדות עמים הקמת מדינות, שייקחו דוגמה קרובה להם כאשר גרמניה אבדה את פרוסיה ודנצינג בגלל תוקפנותה אגרסיה נגד עמים שכנים.
גם יפן דמוקרטי של היום שילמה במחיר טריטוריאלי עבור תוקפנותה נגד שחניה בתקופה שלפני ובמשך מלחמת עולם השניה . לשופטים שלנו לפעמים נתקפים בפרוסטרציה אקדמית.
בכל מחקר צריך לזכור שאנו חיים במדינה שמלחמת קיום עוד לא הסתימה. זאת על אף פי ניצחונות צבאיות, כי בגלל כישלונות של כוחות עוביים במלחמות צבאיות, עוינים ניצלו תמימות או טיפשות והכריזו כהמשך מלחמת גורילה.
גבולות מדינה צריך לקבוע דרג שאליו סמכות להבטיח קיומה וביטחונה של מדינה,
צריך היה לעלות בפני בג''צ שאלה על חוקיות ממשלת שרון בכלל, בגלל מדיניותו שמנוגד להבטחתו לבוחרים שלו. כי הוא הגיע לשלטון תוך רמיית בוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אין מוסר ואין צדק בבג''ץ
ירון,
כפר סבא,
09/06/05 13:29
|
כבוד השופט אדמונד לוי הוא היוצא מן הכלל, המעיד על הכלל. עם ישראל נחשף שוב לעובדה המרה כי כל עוולה יכולה להתקבל אם היא מתאימה להשקפת עולמם החילונית אשכנזית שמאלנית של השופטים. יום יבוא והשופטים יבחרו ע''י הציבור כמו בארה''ב ואז יהיה מוסר וצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בגצ''צ שמג''צ מבלבלים את המוח
בלי בושה המתנחל,
רוצה רק עוד,
09/06/05 13:20
|
הרשות המחוקקת במדינת ישראל מספיק אמינה לקבוע את חוקי ההנתקות מה פתאום בג''צ מתערב בחוקים האלה לפסיקה שלו אין נפקות בשטח שכן החוק נקבע באופן יורידי בכנסת ולכן זה לא רלוונטי הם לא יקבלו עוד כספים ממסחטת הכספים הלאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
יו''ש ועזה אינם חלק מהמדינה...
פסיקת השופטים,
09/06/05 13:19
|
זוהי טענת המדינה שבראשה עומד -לא יאומן כי יסופר- לא אחר מאשר אריאל שרון,שבמשך עשרות שנים הטיף לקביעת עובדות בשטח באמצעות בנייה מסיבית והקמת ישובים רבים ככל שניתן,האיש ומפלגתו שנבחרו לכנסת באמצעות מצע שכלל התנגדות להתנתקות שהציעו מיצנע/העבודה,האיש הזה-מסתבר היום-הציג לבוחריו מצע/מצג שוא,הוא רימה את בוחריו,הוא התכחש להבטחותיו,הוא דחה את תוצאות מישאל מתפקדי מפלגתו והאיש הזה -באמצעות נציגיו בבג''צ- מודיע קבל עם ועדה שאין לנו זכות על שטחי ארץ ישראל,גם ''גילגולי עיניים'' לא יעזרו להבין את נפשו ואת השינוי שחל בדרכו ובתפישת עולמו,הרי תודו שהאיש שינה כיוון במאה ושמונים מעלות,וקרוב הוא יותר למצע מר''צ/יחד והערבים מאשר לאנשי ארץ ישראל שבשמם עלה לשלטון...מותר לו לאדם לשנות דעתו,אך רק בשמו ובלבד שיוותר על המנדאט שקיבל מהבוחרים,כי הרי מי שמקבל ומכשיר את השיטה שלא יבוא בטענות כשזו תהיה מצידו השני של המיתרס הפוליטי ...והעתיד יוכיח זאת לכולנו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבין משמעות סיפוח השטחים?
ארנון,
10/06/05 02:48
|
החלת כל(!) חוקי ישראל על האוכלוסיה הפלשתינית - ביטוח לאומי, מגרשים בטאבו, זכות הצבעה לכנסת(!!!), אזרחות ישראלית מלאה וכד'. לא נראה לי שברורות לך ההשלכות של הטיעון שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל גם שמיר לא סיפח את השטחים
הגיון בבקשה...,
09/06/05 14:56
|
אז מה? גם שמיר הוא שמאלני? אולי גם הוא הבין, כבר אז, שאין מצב שיו''ש ואזח''ע יהיו חלק ממדינת ישראל? שופטי בג''ץ לא קבעו את זה. זאת החלטת ממשלות ישראל באשר הן. גם (ובעיקר!!) ממשלות הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אני לא משפטן אבל אף יש לי
פסק הדין הזה,
מה זה מסריח!,
09/06/05 13:17
|
|
 |
87.
בג''צ כבר מזמן לא מייצג את העם
ל"ת
רבקה,
09/06/05 13:16
|
|
 |
הוא אף פעם לא ייצג את העם
אסף,
מרכז,
09/06/05 13:42
|
בית הדין הגבוה לצדק מייצג וייצג את החוק, ריבק'לה. לא את הגחמות של העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אם טרנספר יהודים חוקי....
טרנספר לערבים,
הוא חוקי !,
09/06/05 13:10
|
זאת אומרת שגם טרנספר ערבים הוא חוקי !!!
בייחוד ע''פ בג''ץ שהוא דוגל בשיוויון בין כולם ובייחוד בין ערבים ליהודים, מכאן המשוואה:
טרנספר ערבים חוקי כמו טרנספר יהודים !!!
ולא אני הכרעתי זאת, אלא הבג''ץ !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי לנחש....אתה לא משפטן?
ל"ת
וגם לא מעל גיל,
16?,
09/06/05 14:57
|
|
 |
85.
עדיין לא מאוחר למשאל עם
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
09/06/05 13:05
|
|
 |
84.
הייה ברור מראש
אייל,
09/06/05 12:44
|
הקביעה היתה ידועה מראש בג''צ והתקשורת דעתם ידועה. רק החלפת אישים רצינת ובלתי תלויה יכולה לשנות קביעות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
איש אמת,
השרון,
09/06/05 14:06
|
|
 |
83.
עזה אולי לא אבל יו''ש בהחלט כן.
פנינה,
09/06/05 12:37
|
|
 |
ושוב, הסבר למתקשים:
נו...מתי תבינו.,
09/06/05 15:00
|
מבחינה חוקית (וחוקית זה אומר החלטות הכנסת וממשלות ישראל לדורותיהן) איו''ש אינה שייכת למדינת ישראל, והיא בבחינת שטח מוחזק. למה איו''ש לא סופחה למדינת ישראל? תשאלו את בגין. או אולי את יצחק שמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפוח יו''ש משמעו אזרחות לפלשת'
ארנון,
10/06/05 02:53
|
לכל חובבי הסיפוח, המשמעות היא החלת כל(!) חוקי ישראל על האוכלוסיה המסופחת (אין אמצע הדרך) - אזרחות ישראלית, זכות הצבעה לכנסת, ביטוח לאומי, רישום קרקע בטאבו, זכות ערעור לבג''ץ וכד'. זוהי הסיבה מדוע אף כנסת לא סיפחה את יו''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא זה
אנדריי,
בת ים,
09/06/05 13:24
|
יש לך בעיה בהבנת הנקרא . גם עבר הירדן המזרחי הוא חלק מארץ ישראל אבל לא ממדינת ישראל . זה נשמע דומה - אבל ההבדל רב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
המתנחלים נובחים והשיירה עוברת
נעמן,
שפוי,
09/06/05 12:36
|
תנבחו, סהרורים כמה שאתם רוצים. טולו קורה מבין עיניכם. עוד 70 יום הופך הגוש לאפרא דארעה מה שבנו לכם ממשלות ישראל - יועבר לבעליו הטבעיים והחוקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטיה
נעמן, לא שפוי,
09/06/05 14:31
|
איך אתה יכול לקרוא לעצמך שפוי אם כל היום אתה מגיב באינטרנט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה, נסחת יםה
ל"ת
אני,
09/06/05 13:58
|
|
 |
לך לעזאזל. עוכר ישראל !
יהודיה גאה,
09/06/05 13:30
|
|
 |
את עובדת אלילים בורה וטפשה
נעמן,
שפוי,
09/06/05 13:54
|
להפוך אנים לגבר קדוש זו עבודת אלילים. זה מה שאצ - עובדת אלילים בורה אני יהודי טוב ממך בהרבה כמו משאר מוריות הסרק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא ילך לעזאזל אבל
אסף,
מרכז,
09/06/05 13:44
|
את תלכי לקו הירוק. קדימה התנתקות! נשבר מההתנחלויות הגזלניות והאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתום אדיוט
ל"ת
כתום,
09/06/05 14:14
|
|
 |
ואז 3000יורו בחודש לא יהיו כבר
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 13:05
|
בשביל מה הערבים ישלמו לך כל כך הרבה. מגרשים מעזה - לשמאלנים יש קיצוץ בשכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חשבון הערבים
ז'אק טאטי,
כרמיאל,
09/06/05 13:27
|
3000 יורו ? דפקו אותי ! לי הערבים משלמים רק 2000 יורו כדי להפיץ את הארס השמאלני שלי .....לך תסמוך על ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
תגובתי לפסק הבג''ץ
פרחיה,
09/06/05 12:35
|
המסקנה העולה מפסק הדין הארוך והמנומק של בג''ץ היא פשוטה מדינת ישראל מחזיקה בשטחי יש''ע מדין ''תפיסה לוחמתית'' ולכן הממשל הצבאי הוא הריבון הזמני בשטחים אלו. אך בג''ץ מודה במפורש (!!!!)שהואיל ולא היה ריבון חוקי לשטחי יש''ע שקדם להשתלטות צה''ל על שטחים אלו (ובכך מכשיר בג''ץ, ובצדק, את סיפוח ירושלים) ניתן לספח את כל שטחי יש''ע למדינת ישראל ובכך למנוע את ההתנתקות של עם ישראל מארצו. כמובן שיכולה לצוף הטענה הדורשת מתן זכויות אזרח לתושבי יש''ע הערביים אך ניתן למנוע את הבעיה על ידי סיפוח חלקי (בינתיים) של שטחי יש''ע למשל רק ההתיישבות היהודית וקרקעות מדינה שאינם מיושבות. באופן טבעי עשוי להיווצר מצב שתושבי הערים שלא סופחו יחושו במצוקה אזרחית מסויימת ויהגרו מכאן מרצונם החופשי (ניתןלהציע אף מענק עידוד הגירה) ואז נוכל לספח את שאר חלקי ארץ ישראל. ח''כ נכבדים שנסו את מותניכם ופעלו בנידוןעל מנת להחיל את החוק הישראלי וריבונות ישראל על שטחים אלו!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
בגץ אחראי על פשעים נגד האנושות
אורטל,
09/06/05 12:25
|
בהחלטתו היום נוטל בית המשפט אחריות על ביצוע הטרנספר, כל גילגולי העיניים שלהם לא יועילו, הם אחראים על ביצוע פשעי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם אחרונה שבדקתי,
ימין=בורות?,
09/06/05 15:03
|
יישוב אוכלוסיה בשטח כבוש היה פשע מלחמה. ופינוי יישוב זה - תיקון העוול. אבל אתם במילא לא שמים על חוק (כלשהו) אז מה זה משנה. ועכשיו אולי תסבירו לי איך השטויות שכתבתם מתקשרות לפשע מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב.
יהודי,
נחלת יהודה,
09/06/05 13:29
|
|
 |
79.
בושה וחרפה-בובות של שרון
יאיר,
09/06/05 12:24
|
שופטי בג''ץ, אתם אמורים לשפוט בצדק ולא ע''פ הדעות הפוליטויות שלכם. שרון לא עומד בהבטחות ולא ימנה את הבן שלכם לתפקיד באחד ממשרדיו. יצאתם פריארים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
פינוי-פיצוי,תפנימו,לא גרוש
נוקדן,נוקדנים.,
09/06/05 12:22
|
ולא שואה ולא 'צאן לטבח'.זה קשה אבל זה חוקי,הרבה יותר מישיבתכם שם.אז די להיתממות,אם תמשיכו להתלות בכל מיני ערן שטרנברגים מתלהמים והיסטריים-תמצאו את עצמכם תלויים באויר באוגוסט.אז,רק אלוהים יוכל לעזור לכם-וראינו איפה הוא,האלוהים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הפתרון הסופי היה חוקי
מתנחל אוהב ישרא,
גוש קטיף,
09/06/05 13:57
|
וגם גירוש היהודים בספרד וגם הגטאות באירופה וגם רציחת יהודים באיראן.
הכל היה חוקי - הכל חוקי - הכל שפיט.
אבל הטוענים לכתר המוסר בארץ והנחשבים (בטעות) לשומרי הדמוקרטיה לא מסוגלים לנהוג בדמוקרטיה א מ י ת י ת ובמוסר אמיתי כאשר יש להם הזדמנות לזרוק יהודים מהבית.
זה כן גירוש וזה כן שואה ''ואל תגיד לי לא להזכיר את השואה.
אבל אם זה מה שמנקה לך את המצפון (אם יש לך כזה) תקרא לזה התנתקות.
בסוף מי שינותק מהמדינה זה אתם ס מול טיפש וסהרורי.
אמנם נכון רבים מחברי בימין רוצים לקרב אתכם, מצידי כשהמציאות תתפח בפניכים התגובה היחידה שלנו צריכה להיות ''אמרנו לכם'' ושתיחנקו עם ההבלים שלכם.
רדו מהארץ לכו לארצות הברית או לאירופה תתבולל בין הגויים תשאירו לנו לטפל בארץ כמו שיהודים צריכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד! צודק 100 אחוז!
ל"ת
הרצל,
מדינת היהודי,
09/06/05 15:43
|
|
 |
לא הבנתי:שואה או נצחון?
נוקדן,נוקדנים,
09/06/05 14:34
|
אז תזכיר את השואה אם זה מענג אותך,ותצווח 'שמאל סהרורי'.גם אריק 'שמאל סהרורי'? ויגאל עמיר יהודי טוב? סלח לי,'יהודי' שכמוך,מאיזה תוקף אתה קובע מי יהודי יותר ופחות.לפי עשרת הדברות אתם אפילו לא בני אנוש.אולי באמת צריך להשאיר אתכם לבד שם,לטפל בארץ כמו ש'יהודים צריכים'.אתם הרי הקמתם את המדינה,לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
יוצא הבגץ מחוץ לחוק
ל"ת
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
09/06/05 12:21
|
|
 |
76.
מהם הקיטריונים לשפיטה ?
יובל,
09/06/05 11:52
|
|
 |
ה''קיטריונים'' הם חוקי המדינה
ל"ת
הכל חוקה,
09/06/05 12:40
|
|
 |
75.
הבובות ומפעילן בתמונה לא נראים
סטאלין,
09/06/05 11:48
|
|
 |
74.
רוצים בג''ץ אחר
פרוספר אברג'יל,
פרדס כץ,
09/06/05 11:45
|
זו שערוריה שממנים לבג''ץ רק אנשים משכילים ואינטליגנטים . הרי ברור שזה משאיר את הימנים בחוץ . יש למנות לבג''ץ את נציגי העם האמיתיים הישר ממרכז הליכוד ( אלפרון , שלומי עוז, עוזי כהן אודי וג'ודי ועוד ) ואז תהיה תמיכה גורפת בבג''ץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
acording to your comment
Funny,
09/06/05 11:56
|
the people from the right are not educated.... FUNNY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
funny man are you!
anti english ma,
IL,
09/06/05 14:08
|
|
 |
73.
צדיק בסדום
ריבי,
09/06/05 11:42
|
מה אתם רוצים משופטיבג''צ שבכולם דבק יותר מאבק של שחיתות, ממנים את הילדים שלהם למשרות ציבוריות בבתי המשפט ובפרקליטות, שלא לדבר על כל מה שהתפרסם על עדנה ארבל וזכה לשיקתה הרועמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מי הם שופטי בג''ץ?
גלעד,
09/06/05 11:40
|
שופטי בגץ הם שופטים שמולאנים שפועלם לפי האידואולוגיה הפוליטית שלהם אחד משפוטי בגץ טען שיש לשחרר מחבלים רוצחים עם דם על הידיים על מנת ליצור הידברות אמיתית
שפוטי בגץ פסלו את המשך הקמת גדר שמצילה חיי יהודים כי זה מפריע לאיזה פלאח פלשתיני אהה כן ואחד משפוטי בגץ הוא פלשתיני אם שכחתי להזכיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
בג''ץ = בית דין ל צ ב ו ע ים
ל"ת
קרן,
אין התנתקות,
09/06/05 11:37
|
|
 |
70.
אם היה מדובר בערבים
ל"ת
א,
א,
09/06/05 11:34
|
|
 |
69.
אם ישע אינה ישראל גם לבג''צ אין
לוגי,
09/06/05 11:34
|
|
 |
68.
כל הכבוד לבג''צ-העמיד המתנחלים
רמי,
09/06/05 11:26
|
|
 |
קומוניזם שיפוטי-זאת ''הנאורות''
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 12:31
|
|
 |
67.
מדוע את כהנא בגץ פסל
ל"ת
נגד הגרוש,
נהריה,
09/06/05 11:26
|
|
 |
66.
יש שופטים בישראל !!!!!!
פיני,
פ''ת,
09/06/05 11:24
|
|
 |
65.
בעז''ה לא תהיה התנתקות!
טליה,
09/06/05 11:22
|
|
 |
64.
לגרש מחבלים הם לא הסכימו!!
מיכל,
ישראל השפויה,
09/06/05 11:22
|
הם הכריחו בזמנו את הממשלה להחזיר לארץ 300 מחבלי חמס שגורשו! אותם אסור לגרש! אבל מותר לגרש אלפי יהודים ישרים ונפלאים! ואת זה הם פוסקים בלי לראות אפילו את המקום!!! די לדיקטטורת הבגץ!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ברוך השם וברוך מרזל לא יקבעו
מודי,כיפה סרוגה,
09/06/05 11:19
|
עובדה בג''צ אמר דברו ומי שרוצה בית דין אחר שיקים סנהדרין או ילך לבקש צדק בבית הדין של מעלה, שם מקומם של מטורפי הימין הקצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אני עדיין אוהבת אתכם אחים שלי
ת.,
09/06/05 11:17
|
אני אוהבת אתכם אחים שלי מתנחלים יקרים מלאי חזון ותקוה
אז מה אם הם אומרים עליכם שידעתם מה יהיה בסוף כשהלכתם שם לגור אני עדיין אוהבת אתכם זה הכל השמצות זה ברור
אז מה אם אתם אומרים כל בוקר בכוונה גדולה, ברוך שלא עשני אשה אני עדיין אוהבת אתכם כי יש לי שמיעה סלקטיבית וקשה
אז מה אם רכבים עם סרט כתום עוקפים אותי מימין ומצפצפים לי בירוק אני עדיין אוהבת אתכם זה כנראה בגלל שאני לא יודעת לנהוג
אז מה אם ראשי ממשלה צריכים אבטחה מוגברת ממכם ושרים וחברי כנסת כבר חטפו קצת גם הם אני עדיין אוהבת אתכם כי אני אזכור לא לדבר כאשר בסביבה אתם
אז מה אם עיכבתם כמה נהגים שהיו בדרך לעזור ונעלתם כמה משרדים חשובים מלפנים ומאחור אני עדיין אוהבת אתכם כי במקרה לא הייתי באותו הבוקר בתור
אז מה אם אתם קוראים לצה''ל לסרב פקודה ומה אם אתם מכנים את עצמכם מדינת יהודה אני עדיין אוהבת אתכם כי אני לא מבינה באזרחות, אני מודה
אז מה אם ישיבתכם שם דורשת גדודים של חיילים להגנה אני עדיין אוהבת אתכם כי לספוג בחזית אני כבר קצת זקנה
אז מה אם ביטול ההתנתקות יביא כמה חדשים אחר-כך לפיטורי אני עדיין אוהבת אתכם כי החולות יותר מדברים אלי
אז מה אם כאשר רגשותי מתעוררים אני שמה בצד את השכל אני עדיין אוהבת אתכם וחשיבה בשבילי זה דברי הבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
י ו פ י - שווה להדפיס!
זהר,
09/06/05 17:51
|
|
 |
תעשי לי ילד!
ל"ת
אוהב אותך,
09/06/05 15:02
|
|
 |
פשוט גדול !!!
ל"ת
אני,
09/06/05 14:00
|
|
 |
נהדר...
ל"ת
ארז,
09/06/05 12:28
|
|
 |
אני עדין אוהב אותך
חי עליך,
נשמה,
09/06/05 12:21
|
אז מה אם את רוצה להוציא גופות מקברים,
אז מה אם את תומכת בגנב קולות דיקטטור,
אז מה אם את שונאת מתנחלים,
אני עדין אוהב אותך ומקווה : שיום אחד תהיה פה עדין דמוקרטיה ,
ושבחירות יהיו בחירות ,
ושלא יגנבו אח''כ כ''כ הרבה קולות,
ושראש הממשלה לא ישקר,
ושיפסק כאן השוחד הפוליטי,
ושיהיה בג''ץ נורמלי (בלי בייניש ובעלה הגנב , בלי עדנה ארבל המושחתת),
וכן - אני מקווה - שיום אחד גם את תצאי משהשטיפת מוח שאת נתונה בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני אוהב אותך
אהבה,
09/06/05 16:44
|
סתום אחד.
אתה הצבעת בעד שרון - היא בטח הצביע למר''צ
אנחנו בשמאל יושבים וצוחקים איך אתם עם שרון, ביבי, צחי הנגבי, אולמרט, ציפי לבני, מופז, כץ ואחרים כמו אורי דן המוקיון מבצעים את משנתו של מצנע.
על זה כבר נאמר ''מלאכתם של צדיקים נעשת ע''י אחרים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה!
קרנפי,
ת''א,
09/06/05 12:06
|
|
 |
אחלה
פיני,
פ''ת,
09/06/05 11:36
|
|
 |
61.
בגצ מאתרג את שרון במקום לאתגרו
אמנון,
09/06/05 11:16
|
אילו השופטים ביקרו בגוש קטיף היה לפחות מראית עין של צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אם הם היו עצי זית של ערבים
שופט מטורלל,
דיקטטוריה,
09/06/05 11:16
|
|
 |
59.
חנטרישים לפני 30 שנה היה חוקי
ל"ת
עומר,
09/06/05 11:15
|
|
 |
58.
יום שחור לדמוקרטיה הישראלית
ל"ת
ולשופטני הבג''ץ,
09/06/05 11:14
|
|
 |
57.
בג''צ נכנס למילכוד 22
צחי,
ירושלים,
09/06/05 11:11
|
אם יש''ע אינם ישראל - האם החלטת בג''צ חלה על היושבים בהם?
האם מי שנמצא שם כפוף לחוקי המדינה?
האם המדינה פועלת שם בסמכות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל בעיה !!!
עו''ד פרוכט,
ת''א,
09/06/05 11:31
|
אין כל בעיה חוקית . אזרח ישראלי כפוף לחוק המדינה גם בחו''ל . אם וענונו הסגיר סודות באנגליה או טננבאום פישל בלבנון - אין בעיה להעמידם לדין בישראל . קל וחומר בשטחים הנמצאים תחת כיבוש צבאי ישראלי ואין בהם כל רשות אחרת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מנוולי בגצ אינם סמכות מוסרית
ל"ת
שש,
09/06/05 11:08
|
|
 |
זה הדין !!!!!!!
ולנטין שפיקוב,
נתניה,
09/06/05 13:33
|
אתה צודק . הם אינם סמכות מוסרית אבל הם מהוים את הסמכות החוקית העליונה . על פיהם ישק דבר - גם אם זה לא מתאים לך . איפה הבעיה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שופטי בגץ משקפים את קול העם!
נעמן,
שפוי,
09/06/05 11:06
|
נמאס מהטפילים המתגוררים בהתנחלויות. העם מאס בתככי המתנחלים ובנסיונותיהם האלימים להרוס את המדינה. החוק דמוקרטי למהדרין יש התנתתקות-יש אלוהים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק את קול העם הערבי ודומיהם
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 12:15
|
|
 |
54.
לא להתייחס לאוייב
יריב,
ארץ ישראל,
09/06/05 11:03
|
מה מצפים מהגוף האנטי-יהודי והאנטי-מוסרי הזה? הרי הבג''ץ הזה, מגן בעקביות על רוצחי יהודים, מגן על אנסים ועברייני מין ומצד שני נלחם בכל כוחו כדי להשמיד כל זכר ליהדות. מטומטם היהודי שמייחס חשיבות לגוף המתועב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
זה הרי היה ברור!!
ישראלי מצוי,
09/06/05 10:51
|
שופטי בית המשפט העליון אנשי שמאל ואומרי דברו של רה''מ ובנו עמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ארץ ישראל שייכת לעם היהודי.
יהודי גאה,
כל ארץ ישראל,
09/06/05 10:44
|
מזה אלפי שנים, ולנצח, ארץ ישראל שייכת לעם היהודי. נקודה. שמם של שופטי בג''צ ישתכח מהלב, ושם ארץ ישראל והעם היהודי, לו שייכת ארץ ישראל - יישאר לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אומרים..לך לעזה..
ל"ת
לא סתם,
עזה היא קללה,
09/06/05 14:39
|
|
 |
חזור לעידן הקופים
ל"ת
אני,
09/06/05 14:00
|
|
 |
עזה = אדמה קדושה
גרגורי,
בת ים,
09/06/05 11:33
|
אתה צודק , אבל כמו שאלפיים שנה לא ישבנו בעזה , נמשיך , בעזרת השם ולא נהיה שם עוד אלפיים שנה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזה ישבו יותר יהודים מת''א
דוד,
09/06/05 11:50
|
|
 |
היסטוריה יהודית
עמית רומם,
קרני כינים,
09/06/05 13:36
|
בהחלט . בניו יורק גם יש יותר יהודים מאשר בת''א . מסקנה : גם ניו יורק היא חלק מארץ ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני דורש שינוי !!!!!!
זיאן פייר אפללו,
נתיבות,
09/06/05 10:42
|
כולם שמאלנים ! ראש הממשלה , הממשלה , הכנסת , בג''ץ והתקשורת . כל אדם שסיים תיכון חשוד בשמאלניות . אני דורש הרכב בג''ץ חדש אשר בראשו יכהנו עוזי כהן ( בזכות החכמה והיופי ) , הרב עמאר ( בזכות מלחמתו באלימות ) והרב מצגר ( איש נקי כפיים ) . אה , כן - גם ג'ודי שלום ניר מוזס ( בזכות הטקט ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יום שחור לדמוקרטיה הישראלית
ל"ת
ולשופטני הבג''ץ,
09/06/05 10:41
|
|
 |
49.
כולם שמאלנים ?
מנחם מנדל,
כפר חב''ד,
09/06/05 10:38
|
המתנחלים הבכיינים טענו ששרון שמאלני . לאחר אישור הממשלה טענו שהממשלה שמאלנית . לאחר אישור הכנסת טענו שהכנסת שמאלנית והתקשורת שמאלנית . היום מתברר כי בג''ץ שמאלני . את הבומבה תחטפו עוד חודשיים כאשר יתברר לכם כי גם ריבונו של עולם שמאלני - וההתנתקות תתבצע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה מטומטם
מנחם פנדל,
כפר מל''ל,
09/06/05 11:26
|
הייתי מסביר לך איך נדרסה הדמוקרטיה ברגל גסה במדינה אבל אתה לא תבין אז חבל על המאמצים.
מה שכדאי שתקלוט בשורה התחתונה הוא שההתנתקות ל-א תבוצע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מוחצת
מנחם מנדל,
כפר חב''ד,
09/06/05 13:47
|
אני מבין אותך חביבי . אינך עונה לי לא בגלל שאין לך תשובה - אלא בגלל שההסבר מסובך ורק אנשי הימין החכמים ( עוזי כהן ? ) מסוגלים להבין אותו . תהיה בריא ונתראה אחרי ההתנתקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת חכם כמו מנחם מנדל שלי
ל"ת
שינה שינדל,
יחופץ,
09/06/05 12:23
|
|
 |
אתה מתחזה ולא חב''ד תעשה תשובה
מנחם מענדל כפר,
חב''ד האמיתי,
09/06/05 11:22
|
מתנחלים הם גיבורי ישראל ובורא עולם נגד לעקור יהודים הבג''ץ לוחם נגד בורא עולם הפתרון היחיד לעם ישראל זה רק הרבי מלובביץ מלך המשיח שליט''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי , ישתבח שמו
מנחם מנדל,
כפר חב''ד,
09/06/05 13:56
|
מה זה מנחם מנדל האמיתי ? הרי אצלנו בכפר חב''ד יש מאות גברים הנושאים את השם הזה . למה אתה אמיתי ואני לא ? רק בגלל שאני אומר כי הרבי מת ואתה אומר שהוא חי ?אדרבא , יופיע הרבי בפנינו ואני אוכל את הכובע ( וגם את השטריימל לקינוח ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק אבל להיפיך
מנחם מנדל,
כפר חב''ד,
09/06/05 13:38
|
אתה טועה ומטעה . בורא עולם היה אצלי אתמול בחלום ואמר לי שהוא בעד התנתקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשיח שלך=עבודה זרה
ל"ת
מנחם מנדל,
יחופץ,
09/06/05 12:08
|
|
 |
מי שכותב נגד הרבי הוא רשע
הרבי משיח וחי,
הרבי חי ב770,
09/06/05 12:35
|
כתוב בתורה ובפרט בזוהר הקדוש שמי שכותב נגד צדיקים אלוקים מעניש אותו ולכן מי שכותב נגד קודש הקדושים אשר מימות עולם לא קם כמותו ולא יקום כמותו הלא הוא רבי של כל עם ישראל הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אסור לכתוב נגד הרבי כי אלוקים יעניש אותו ,אבל אם יעשה תשובה אלוקים סולח לו ,הרבי מלובביץ שליט''א דואג לכל יהודי יש לרבי שלוחים בכל העולם לעזור ליהודים, התורה אומרת דוד מלך ישראל חי וקיים ,הגמרא בתענית דף ה עמ' ב' אומרת יעקב אבינו לא מת,האור חיים הקדוש בפרשת ויחי אומר שיעקב אבינו חי בגשמיות ,הגמרא בכתובות דף קג' עמ' א' אומרת הגמרא שאחרי שקברו את רבי יהודה הנשיא הוא היה יוצא מהקבר כל שבת ומגיע למשפחתו ומקדש על יין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לו בראש !!!
מנחם מנדל,
כפר חב''ד,
09/06/05 13:51
|
אתה מתחיל לצטט ? גם אני יכול ! במשנה , בסדר זרעים , מסכת סוטה כתוב '' כל הנשמע להנחיות בר מינן - הריהו רפה שכל ופתי '' . אתה הבנת את זה , ברוך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל מה שלמדת בחיידר-בסיידר
הרבי מפושטקיץ',
09/06/05 12:53
|
לדוגמה: הרבי שלך מת!התפגר! הוא לא שותה יותר יין קידוש בשום מקום.משיח? היה פה,ראה,ברח.תפנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי חי - מת
הרבי חי ב 770,
כפר חב''ד,
09/06/05 13:44
|
או קיי , אז הרבי מת ! האם זו סיבה שלא נמשיך לקבל הוראות ממנו ? הרי מדובר בצדיק גדול ופרט טכני קטן לא מונע ממנו להמשיך לחיות בקרבנו ולהנחות אותנו בדרכי השם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא לילל בטוקבק לשים סרט כתום
ל"ת
חגי,
09/06/05 10:36
|
|
 |
47.
אם יו''ש וחבל עזה לא חלק מ
רוני,
עכו,
09/06/05 10:36
|
לא חלק מהמדינה אז למה צריכים לשלם שם מיסים ואגרות ? לאגרת הטלוויזיה ולרשות השידור זה כן ארץ ישראל ? כל אחד יעשה מה שבא לו ''ארץ אוכלת יושביה ''וכך גם השופט שאמר זאת , בושה וחרפה זאת ממש דיקטטורה ! אני ממש מתביישת בנחרי ציבור כאלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אם הם לא חלק מהמדינה
jak,
09/06/05 10:35
|
אז אין סיבה לא לתת להם להישאר שם ולהקים עוד מדינה לעם היהודי למה לא בעצם? תהיה מדינת ישראל ומדינת יו''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חרב פיפיות עבור אום אל פאחם
ל"ת
ירון,
חלם,
09/06/05 10:34
|
|
 |
44.
המשיחיות השמאלנית
משה ק,
09/06/05 10:32
|
עם תום חגיגות אוסלו, לאחר שטיפת מוח מסיבית ודיסאינפורמציה בתקשורת והתגייסות מע' שלטון החוק להגנה על המהלך התעוררנו למציאות בלתי נסבלת. הפיגועים הפכו לשיגרה ואנשים הסתגרו בבתיהם. לאחר ריסון הטרור בכוח חרף מחאות התקשורת וחרף הפרעת מע' שלטון החוק נעשו חיינו נסבלים. לאחר שנשלם את המחיר על המהלך הנוכחי, יגיע הזמן למצות את הדין עם התקשורת ועם מע' שלטון החוק באמצעות חקיקה ושפיטה כי הרי כבר קבע מורנו ורבנו כי הכל שפיט. אם ברצוננו לחיות אל לנו להיות סלחנים בשם אחדות העם שממילא אינה קיימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס קרא..תלמד
שמאלני,
09/06/05 11:48
|
אנחנו יכולים להתווכח שעות על שעות על אידיאולוגיה אבל... המציאות היא ש..
הממשלה, הכנסת הצבא והמשטרה פועלים לטובתנו כך שאנחנו החזקים ואתם החלשים וזהו. זה כל מה שאתה צריך לדעת.
לך תארוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים - החוצה !!!!
אמיל האדום,
הרצליה,
09/06/05 15:31
|
בדיוק כך . שנים אכלנו קש מהמתנחלים וסוף סוף אוכל לשבת בכורסה עם בירה קרה ופיצוחים ואראה כיצד השוטרים גוררים אתכם אל מחוץ לעזה . מקומכם - בפח הזבל של ההיסטוריה . יש !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כן אבל אם היו פוסקים לטובתכם
אני,
09/06/05 10:28
|
(לטובת המיעוט - תפנימו כבר!) אז לא הייתם מנבלים את הפה, והשופטים עשו צדק...... מה שלא משרת אתכם אתם שונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש שופטים בירושלים
יהושוע בן-זמרה,
מעלה קרנפים,
09/06/05 11:38
|
בהחלט !!!! אילו היו פוסקים שההתנתקות לא חוקית ( כפי שקיוינו ) הינו אומרים שהשופטים גילו חוכמה ורוח יהודית ושוב הוכח כי בג''ץ הוא משכן הצדק והמשפט . אך מכיוון והם פסקו נגד , נקרא להם שופטי סדום וסניף של מר''ץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
השופט חשין
בנימין,
קדימה,
09/06/05 10:23
|
אתה מעוות. אתה טוען שהעם החליט להיתנתק .העם לא החליט העליתה וכספם.וההיסתבכות של שרון באי היוני החליטו להיתנתק --לא העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופר חוקי !!!!
דימיטרי,
ת''א,
09/06/05 11:16
|
אותי לימדו בשיעורי אזרחות שמי שמחליט במדינה , בשם העם , אלה נציגיו דהינו הכנסת . ההחלטה התקבלה בממשלה , אושרה בכנסת , ונתמכה על ידי בג''ץ . גם העליתה והתקשורת תומכות . מה עוד צריך להתרחש כדי שההחלטה תהיה לגיטימית בעיניך ? האם גם עוזי כהן וג'ודי צריכים לאשר אותה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חוקי !!!
בד''ץ,
09/06/05 11:54
|
העם אמר לא למצנע ודרכו!!!!!
שרון נבחר בדיוק על זה ושינה את דעתו.
זכותו לשנות את דעתו - אבל הוא צריך לחזור לעם ולקבל אישור לדרך הפוכה לגמרי לדרכו המקורית.
למה הוא מתעקש לא לעשות את זה אם יש לו רוב??????? אולי כי אין לו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבוב של שקרים
פרופסור שפיץ,
תל אביב,
09/06/05 15:36
|
האם קביעותיך מסתמכות על משאלות לב או על חוק מדינת ישראל ? גם בגין הפך את דעתו , גם רבין וגם דה-גול . אין כל חובה לקיים משאל עם והכנסת ( לא שרון ) ממילא לא הסכימה לכך . אדרבא תצטט היכן כתוב שראש ממשלה לא יכול לשנות את דעותיו והיכן רשום שיש לקיים משאל עם . הכל - חלק מהדזינפורמציה והשקרים של הימין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרופסור פוץ ה''נכבד''
בד''ץ,
09/06/05 17:08
|
בגין אמנם שינה את דעתו אבל לא היתה מחלוקת כזו בעם וזה היה תמורת הסכם שלום עם מצרים לא?
כאן יש נסיגה ועקירת ישובים, תחת אש, בלי הסכם וחד צדדית - מה שעלול ליצור תקדים מסוכן ועידוד לטרור. במקרה ההתנתקות מתאימה לדעותיך הפוליטיות ולכן ניתן לעצום עין כשמדובר בדריסת הדמוקרטיה ורצון העם אך שוב אשאל
למה לא ללכת למשאל אם יש לכם רוב??? אתם יודעים את התשובה - וגם שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה ספר חוקים זה כתוב?
ל"ת
תחסוך מאיתנו את,
השטויות שלך,
09/06/05 15:12
|
|
 |
41.
אני מציע למנות לשופטי ישראל
כאוס,
חרטב ברטה,
09/06/05 10:20
|
|
 |
40.
צאו לרחובות
דוד,
קדימה,
09/06/05 10:18
|
העם הזה פריר.מזה חודשים מתנהלת מלחמה נגד כל מה שנקראת דמוקרטיה ..מה אתם רוצים מבגצ מה אתם רוצים מחברי הכנסת שאפשר לקנות את כולם בנזד עדשים.אנחנו אתם באו נצא לרחובות נשתק את המדינה ..לא בנקים .לא משרדי ממשלה .לא חניות .אל תתנו לקפטליזים לחגוג.יהיה שלטון צבאי .יעלון לראשות הממשלה .ואז לא יהיה היתנתקות..ילה לעבודה ..פעם אחת נראה שאכפט לנו ולא נהיה שבויים לשלטון החוק [האם זה חוק] אל תשכחו שכל ההיתנתקות באה מהיסתבכותו של ראש הממשלה באי היוני והוא מביא עלנו שואה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאורים אני בחול
דוד,
קדימה לרחוב,
09/06/05 17:19
|
רואים אתהשנאה בעינכם-כל חטאתי שאין לי מקלדת בעברית-אבל שוב טוען שיוצאי ארופה רובם שמאלנים.אנחנו עברנו את הגלות בשלום ולצערי אתם לא .אני..אח שכול .אתם לא מסוגלים לנהל משא ומתן לא עם נאצים ולא עם ערבים..ראינו את התוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין = בורות
יסמין,
תל אביב,
09/06/05 15:09
|
דוד הוא איש ימין טיפוסי . יש בתגובתו פנטזיות מטורפות , תחביר נוראי ושגיאות בעברית בסיסית . זה קורה בגלל שהם לא מצליחים לסיים 8 כיתות וגם את המעט שלמדו הם שוכחים . עוד פרי באושים של מערכת החינוך הישראלית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שגיאות,כמה טפשות
פדרו,אחורה,
09/06/05 12:59
|
במקום אלימות ובכיינות,לך למד משהו,קרא ספר,אולי קח קורס על שואת היהודים,לפני שאתה עושה השוואות(עם כל כך הרבה שגיאות כתיב).מזלנו שהעם היהודי,בארצו הדמוקרטית,חזק וחכם יותר מרבים מאזרחיו הנבערים מדעת ומתבונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40 אל תזכיר מילה ''שואה''
דור ב,
09/06/05 11:14
|
אתה לא היית שם ובטח לא יודיע מה זה! פשוט סתום את הפה ולבש שקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רוצים מיד משאל עם גם...
מוטלה לאלהההההה,
09/06/05 10:17
|
על אי תשלום מס הכנסה/ביטוח בריאות/הפסקת תמיכה בבחורי ישיבה וגיוסם לצה''ל/תחבורה צבורית בשבת/נשואין אזרחיים/ בטול מוסד הרבנות ויש לי בקנה עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זו היתה טעות לפנות לבג''צ
נח,
09/06/05 10:13
|
כיון שהיה ברור מראש שבג''צ לא יתערב. המאבק כולו יכשל בגלל שמי שמוביל אותו אלו הדתיים הלאומיים שהם עדין היחידים שאינם מבינים שישנה הפרדה אם לא ניגוד אינטרסים בין עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל לבין מדינת ישראל. כוונתי שעל ישראלי להתיחס למדינת ישראל בדיוק כמו שהאנגלי מתיחס לאנגליה או הצרפתי לצרפת. לא מעבר לכך. הוספת מימד של קדושה למדינה היא הטעות המרכזית. מדינת ישראל הולכת עקב בצד אגודל להיות מדינת כל אזרחיה ואין ספק שמדינת ישראל כמדינת העם היהודי תעלם מן העולם. השאלות היחידות הן שאלות הזמן והמחיר. מבחינה דתית טהורה אי אפשר להתעלם מהגישה הסאטמרית שהיא כנראה נכונה מבחינה דתית: קיומה של ישראל החילונית הוא סטירת לחי לתורת ישראל ולקדוש ברוך הוא כיון שהיא סוג של תחליף מזויף לדבר האמיתי שהוא מדינת התורה. לכן מבחינה דתית ישראל הנוכחית היא דבר שחייב להעלם מן העולם כדי שיבוא במקום הדבר האמיתי. באופן די מוזר גם הגישה החילונית וגם הגישה הסאטמרית מובילות לאותו מקום. היחידים שמנסים למנוע זאת הם הדתיים הלאומיים הקו שלהם מנוגד לתהליך ההיסטורי ולהגיון שלו ולכן גם נכשל וימשיך להכשל. אני קורא לדתיים הלאומיים לצאת מהבועה שהם חיים בה ולהבין כבר שהחילוניים מתכונים להמשיך להיות חילוניים ואין להם שום כוונה לחזור בתשובה וישראל אין לה שום כוונה לההפך למדינת תורה אלא להפך. במובן הזה ההתנתקות טובה מאוד: היא מחזירה את כולנו לסלע המציאות ומבהירה יותר מתמיד את הזמניות הקיומית של מדינת ישראל. הספור של מדינת ישראל הוא קרוב לסיומו יותר מאי פעם מדינת ישראל ללא תורת ישראל היא מדינה שאין לה זכות קיום שכו היא מבוססת על גזל מהעם שישב פה לפני כן וכיון שזה המצב גם המסקנה ברורה. מי שלא מבין אותי שיקרא את דברי הרמטכ''ל היוצא גם הוא מזוית חילונית לחלוטין מבין את זה. כל הנסיונות להתעלם מכך זוהי הדחקה של המציאות אבל זו עוד טטפח על פני בנות היענה. הכתובת על הקיר והיא כתובה באותיות קדוש לבנה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא יעזור לכם! העקירה לא תתבצע!
יקנעמי,
יקנעם,
09/06/05 10:03
|
אנחנו לא ניתן לעקירת יהודים להתבצע! פשוט לא ניתן. הבג''צ איבד את שארית הכבוד שרחשתי לו. מושחת כמו אהרון ברק (ראה ספרו של עו''ד יוסי דר) היה צריך לעוף משם ממזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד חודשיים אתה תהיה בהלם
ל"ת
דד,
09/06/05 11:49
|
|
 |
36.
קומץ שמאלנים קובע שטילים יבואו
ל"ת
אשקלונית,
09/06/05 10:01
|
|
 |
35.
להקים מיד גוף רבנים שיחליטו מה
לימור,
09/06/05 09:59
|
טוב לעם כי בג''ץ מנותק מהעם אפילו ארה''ב להבדיל מחפשת דרכי גישור עם החמס אז שוב להבדיל לא חשבנו שבג''ץ{בית גדולי ציניקאנים} יחליטו אחרת הרי הכל מכור אף אחד מהם לא גר בהתנחלות למה שיחליטו אחרת את צפון תל אביב עוד לא מחזירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מין ישפוט את מינו
ד''ר גרוס,
כפר שמריהו,
09/06/05 11:05
|
אתה צודק בהחלט !!! שופט תל אביבי לא יכול להחליט על גורלו של מתנחל ! עליו להיות מתנחל בעצמו . בצורה דומה שופט של אנס חייב להיות בעצמו אנס , שופט רוצח חייב לרצוח והשופטים של יגאל עמיר היו צריכים .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
העם לא בחר את השופטים ל''כנסת''
ל"ת
אז למה שהם יקבע,
חבורת שמאלני,
09/06/05 09:58
|
|
 |
מי נגד ?
לודמילה,
הרצליה,
09/06/05 10:56
|
אתה צודק : הם לא נבחרו לכנסת . אבל גם הכנסת ( אותה אנו כן בחרנו ) הצביעה בעד ההתנתקות , גם הממשלה גם התקשורת וגם בג''ץ . מי בדיוק נגד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא נכון!!ואני חשבתי שהם נגד ב
שרון,
ת''א,
09/06/05 09:56
|
|
 |
32.
בית המשפט נותן
redkfeer,
09/06/05 09:54
|
לגיטימציה לבריחה הפחדנית של הממשל בישראל. חבל וכואב ששדרות וערים אחרות יהפכו למטרות נייחות של האוייב המושבע שלנו. האם הטרור מקבל פרסים על חשבונינו? מתי נפנים שאויב זה לא יעלם ודרך ארץ לעולם לא תהיה דרכו. מאז ומעולם האוייב הבין דבר אחד, כל דאלים גבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ברוך השם, ברוך הוא!
בא לציון גואל,
09/06/05 09:53
|
מה, לא אמרתי לכם כבר? תתחילו לארוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הקיץ בא, הסיפור שלכם נגמר.... בואי שרה, הולכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
העם הכריע!!!!!
הרוב,
הדומם,
09/06/05 09:53
|
כן להתנתקות!
היתה הצבעה דמוקרטית בכנסת ועכשיו יש גם חותמת גומי של בג''ץ.
ככל שהימין מתרחק מהעם ומהציונות כך הוא מתלהם יותר ויותר ומדבר בשם העם והדמוקרטיה. שכל האנטי-דמוקרטים הגדולים יפסיקו להשתמש במילים שהם אינם מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אנחנו מתפנים בשקט
ע. כיפה סרוגה,
גוש קטיף,
09/06/05 09:51
|
למרות שכואב אבל נקיים את החוק, בכוונה לא ציינתי פרטים/שם כי מסתובבים אצלינו כל מיני מאפיונרים שהיגיעו מחברון/יצהר והם מאיימים על כל אחד שמשתף פעולה עם מנהלת ההינתקות, עשינו זאת בחשאי וכבר יצרנו קשר עם ישוב קהילתי באחד הישובים ליד צומת גולני שבגליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ שקוף ורדוד
ל"ת
לאותו ערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 10:41
|
|
 |
28.
קרציות ההתנתקות
ק,
09/06/05 09:50
|
אולי די? אולי תוותרו כבר? נמאסתם! לא הכנסת, לא הממשלה, לא בית המשפט העליון? מי כן סמכות בעיניכם חוץ מאלוהים שאתם מתיימרים לייצג?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי קטיף!
לערבים?!,
09/06/05 12:08
|
חביבי, מדובר פה על פרנסה! לא על חיים ומוות בדבר הלשון! מדובר פה על משפחות ענפות ילדים, הרוצים לתת לילדיהם מרחב וחינוך טוב! האם אתה רוצה לתת כל זה, לערבים?! קראת מה קורה במצרים שהדמוגרפיה איבדה כל פרופורציה?! לפני גיל 50 הם מתחילים לעשות ילדים לא עם נשותיהם החוקיות (דברי עיתונאי בריטי!), אז לא מועדף שבני עמנו יחיו שם!! הרי אתה לא רואה שהגויים רוצים בחיסול המדינה! האם אתה נותן יד לכך! גם ב-מחה''ע ה-2, היו יהודונים ששתפו פעולה עם האוייב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בדורנו תהיה דמוקרטיה בישראל?
שאלה לציבור,
09/06/05 09:49
|
יהיה בית משפט שמייצג את העם ,ולא את 3% מהיהודים מצביעי מר''ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פשוט מפני שלא ניתן לכם
מאמר מצויין,
09/06/05 09:42
|
לא תהיה התנתקות כי אנחנו לא ניתן לכם.
מז'תומרת לא תתנו? מה, אתם תפתחו במלחמה? שאני יבין, מה אתם מאיימים בדיוק?
לא מאיימים. שאלת למה אני חושב שלא תהיה התנתקות, וקיבלת תשובה. לא תהיה התנתקות כי אנחנו לא ניתן לכם.
כלומר אתה חושב שאתה מעל המדינה, מעל הצבא, מעל החוק, מעל הדמוקרטיה.
אם תגיד שלא תהיה התנתקות כי יהיו הפגנות, אני יכול להבין (לא להסכים, אבל להבין), לא תהיה התנתקות כי שרון ייפול – בסדר, לא תהיה התנתקות בגלל שזה לא הליך תקין, בגלל הטרור – בקיצור, אם תשכנע אותי, או תנצח אותי במשחק הדמוקרטי, אני יכול להבין. אבל להגיד שלא תהיה התנתקות כי אתה לא תיתן?! למה מי אתה?
אני צודק.
מה?
אני מוסרי.
גם הצד השני אומר את זה על עצמו.
אבל הוא משקר.
איך אתה יכול לדעת?
כי אני מאמין באלוהים.
ולא מעניין אותך שום דבר? אתה מצפצף על הכל, על הדמוקרטיה, על החוק, החלטת שאתה צודק, ועכשיו כיפוף ידיים?
חה...
מה אתה צוחק?
דמוקרטיה חחחחה....
אז מה בדיוק אתה מתכוון לעשות? להניח חומרי נפץ?
זו פריבילגיה ששמורה לעמוס עוז. לי אין צורך בזה.
מה הקשר לעמוס עוז?
הוא אמר ''אתם לא תעשו את זה כי אנחנו לא ניתן לכם (לגרש ערבים)''. הוא לא דיבר על דמוקרטיה ולא התפתל בהסברים משפטיים, או ביטחוניים. אתם לא תעשו כי אנחנו לא ניתן - נקודה. הוא גם הודיע שישתמש בחומרי נפץ. אז, משום מה לא כל כך התרגשת.
אז אתה כן מתכוון להשתמש בחומרי נפץ.
אין לי צורך בזה.
מדוע?
כי אנחנו העם. עמוס עוז לא.
יופי! אתה מחליט בשביל המדינה, ועכשיו אתה גם מודיע לי שאתה העם!
נכון מאוד. אנחנו העם ואנחנו לא ניתן לכם.
מה פתאום אתה חושב שאתה העם – העמדת את זה פעם לבחירה?
כן
מתי?
לפני שנה.
למה אתה מתכוון?
משאל מתפקדי הליכוד.
הליכוד זה העם?
נכון, וגם שרון יודע את זה.
מניין לך.
כי אחרי המשאל ההוא, הוא התנגד למשאל עם כללי.
אז זהו – אתה לא תתן?
נכון מאוד. אנחנו לא ניתן לכם.
בלי הסברים?
הדבר האחרון שמעניין אותך זה הסברים. השלב הזה נגמר לפני שנה.
ואם בכל זאת תהיה התנתקות?
לא תהיה.
אבל...
בלי אבל, לא תהיה התנתקות, פשוט מפני שאנחנו, לא ניתן לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנון,מבריק,ד מ ג ו ג י !
רימונד קארבר,
09/06/05 12:40
|
נחמד לראות שגם בימין הנבער יש יוצרים מוכשרים,הרגלתם אותנו לכל מיניי מיצבים שרלטניים.אבל...התפלפלותך מזכירה התפלפלויות חסידים מול הרב,או נזיר הזן:הגורו צוחק בהנאה ,התלמיד מסמיק בצניעות והחיים נמשכים.אז לא תהיה התנתקות? כן תהיה התנתקות. פשוט,כי אנחנו נפנה אותכם.פשוט,הו,כמה פשוט. בלי אבל ובלי איך ולמה.ובלי אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אבין, לא אני יבין.חייםיבין
ל"ת
כזה-כאילו,
09/06/05 10:30
|
|
 |
25.
התבישו במדינה שלכם!
יאיר,
ירושלים,
09/06/05 09:42
|
היום נראו עוד סימנים של רפיון ושל פשע במוסדות הגבוהים של מדינת ישראל!! לאחר שאמש פורסם בערוץ שתיים שהתמיכה בהתנגדות ירדה ל48% בלבד!! (לעומת 65% לפני כחצי שנה), באים הבוקר עשרה שופטי ''עליון'' ומגדירים את יהודה ושמרון שאינם חלק ממדינת ישראל. לדבריהם: יהודה ושומרון אינם חלק ממדינת ישראל. המשפט השיפוט והמנהל של מדינת ישראל אינם חלים עליהם'' ביזיון, מי אתם שתקבעו? כולכם, תשלמו את מחיר פשעי המלחמה שאתם פושעים כבר בבחירות הקרובות, המתקרבות ושיתקימו עוד קודם ביצוע תוכנית העקירה המתוכננת. בית משפט שיש בו שופט שפוסק נגד אחד עשר שופטים, מראה כי אכן זהו פשע מלחמה ומראה בדיוק מה שווה בית המשפט ומה שווה המדינה כולה. זהו פשע מלחמה של מדינה שלמה. הרי לכם תעודת עניות למדינת ישראל. בושו והיכלמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלכם ולא שלנו ....
סרגיי קושמרו,
פרדס כץ,
09/06/05 11:00
|
בדבר אחד אתה צודק : כתבת '' מדינה שלכם '' ולא '' מדינה שלנו '' וצדקת !!! אתה עב''ם ועליך לחזור לכוכב שלך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עתירה נאיבית ומיותרת
קובי אור עקיבא,
קנדי,
09/06/05 09:41
|
מכיוון שאף אחד לא ממש מופתע מהחלטת ''בית המשפט''נשאלת השאלה בשביל בכלל צריך את העתירות האלו? מה אפשר להשיג מזה חוץ ממתן לגטימציה למוסד הכי מזוהה מבחינה פוליטית? הרבה יותר טוב אם נשנס מותניים וננסה ביחד לעצור את הדקטטור ויועציו. הדרך לעצירת הדקטטטור תיעצר חיבים לחסום את הכבישים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
'' אור השכינה '' בהחלטת בג''צ !!!
נועמי,
פורטוגל,
09/06/05 09:41
|
הבג''צ הישראלי גילה את '' השכינה '' - הגדה המערבית, ורצועת עזה - אינם חלק ממדינת ישראל !! נו וודאי - למדינת ישראל מעולם לא היה אומץ לספח את השטחים הללו ולהעניק זכויות אזרח לתושביהם הפלשתינים. הבג''צ טרם '' גילה '' את העובדה שכל מפעל ההתנחלויות, ללא יוצא מהכלל הוא פשע מלחמה עפ''י אמנת ז'נבה ה-4 שישראל חתומה עליה והאוסרת העברת אוכלוסין ממדינה כובשת לשטח הכבוש - !!! הבג''צ הזה הכשיר גם קולוניאליזם צרוף בשעה שהעניק זכויות אזרחיות עפ''י מפתח אתני -גזעני למתנחבלים יהודים בגדה המערבית וברצועת עזה ושלל אותם מפלשתינים תושבי אותם מקומות. וכך הפך הבג''צ '' הנאור הזה '' את החוק תלוי מוצע אתני ולא גיאוגרפי והכשיר למעשה את מבנה האפרטהייד הגזעני של מדינת ישראל. ולמרות כל זאת, הישראלים '' מתלוננים '' על הבג''צ שלהם שאיננו טורף ערבים דיו. שופטי הבג''צ היו מזמן צריכים לדעת : לא ניתן לקיים כיבוש וגענות פאשיסטית לשיעורין, ואת הנמר של הפאשיזם-הימני המתנחבל לא ניתן יהיה לעולם להשביע בפרורים תמיד הוא ירצה עוד ועוד .. ועכשיו הוא מאיים לטרוף את שופטי בג''צ על שלטון מראית החוק כולו במדינת ישרע- אל !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
xxx
moshe,
09/06/05 10:21
|
|
 |
משה,למה נובח?
סרדין אטלנטי,
09/06/05 12:43
|
קשה לך לשמוע חכמה שמראה לך את פרצופך האמיתי?במקום לקלל-תתמודד עם תוכן הדברים.(אני יודע שלימני נבער זה קשה-אבל זה לטובתך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Moshe:
נגד הכיבוש.,
09/06/05 12:34
|
Only a dumb, stupid idiot could react like you did and it reveals your right -wing faschist tendencies..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
== אני מוכן לפצות ערבי !!! =
ל"ת
חיקי,
09/06/05 09:41
|
|
 |
21.
הולם את ערכיה של מדינת ישראל..
ד,
09/06/05 09:39
|
האמת, צודקים. ההתנתקות מתאימה לישראל מודל 2005 ככפפה ליד. הרי תפקידנו הוא להקים בית לאומי לעם הפלסטיני העתיק. אין לנו זכות קיום, ואין לנו מה לחפש פה. אנחנו בסך הכל פולשים וכובשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך חפש מה לעשות עם עצמך!
ל"ת
אני,
09/06/05 10:40
|
|
 |
20.
יהודי לא משמיץ שופט יהודי
ל"ת
נעמן,
שפוי,
09/06/05 09:37
|
|
 |
שמאלנים לעולם לא היו יהודים גם
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 10:59
|
|
 |
גילוי אמת אינה השמצה
ל"ת
לוגיקן,
09/06/05 10:28
|
|
 |
שופט יהודי לא גוזר גירוש ליהוד
ל"ת
מזעזע,
09/06/05 09:59
|
|
 |
יהודי מאשפז יהודי לא שפוי
ל"ת
בי''ח גהה,
09/06/05 09:47
|
|
 |
19.
יש דמוקרטיה במדינה ואנשי הימין
דמוקרט,
ת''א,
09/06/05 09:34
|
לא מבינים זאת , חבל זה גורם להם סבל , ולציבור ביזבוז זמן ומשאבים יקרים , ויפסיקו לטעון שהכל דיקטטורה ושיכבדו את שלטון החוק ורוח הדמוקרטיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתנו להם להרגיש שדמוקרטיה
ספי,
09/06/05 10:02
|
היא אנרכיה וזה היה 38 שנים של הפרות חוק, התעללות באנשים, הריסת רכוש ורצח. כמעט הכל עבר בשתיקה וכמעט תמיד הם גברו על המערכת. בנוסף לכל, כתודה על העבריינות שלהם, פמפמו אותם בכסף על חשבון כולנו. אז איך אתה רוצה שיבינו דמוקרטיה מהי ? וחוץ מזה, אנשים שרוצים מלכות ושואפים לבית מקדש וחידוש ימינו כקדם אינם רוצים דמוקרטיה. הדמוקרטיה היא התיוונות בעיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ואם היה מדובר בערבים?
בג''ץ לערבים,
09/06/05 09:31
|
|
 |
כן אנחנו עושים לכם דווקא
אני,
09/06/05 10:39
|
מאיפה קבלתם את הגישה המפגרת הזאת????????????????
קבלו עצה דרך חיובית להסתכל על הדברים (ובכלל על החיים)- לוותר במיוחד שקשה פרושו להתעלות על עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תתעלה על עצמך...
יויו,
09/06/05 11:32
|
ששרון יתעלה על עצמו... זה יהיה לו קשה במיוחד...אתה יודע,סיר הבשר- הוא לא יקבל אותו מאחורי סורגים על כל מעשי העוולה שעשה.
ה' הוא האלוקים,ולא שרון ולא בג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כרוניקה של מוות ידוע מראש
מספיד,
09/06/05 09:29
|
|
 |
16.
צדיק אחד בסדום , שיצא מסדום
בנצי-א,
09/06/05 09:29
|
|
 |
15.
טריבונל שמאלני
רון,
ר''ג,
09/06/05 09:29
|
|
 |
14.
אם אדמונד לוי היה הנשיא, ישראל
רם,
09/06/05 09:27
|
היתה מקום ששווה לקרוא לו דמוקרטיה.
בשם עם ישראל אני מתבייש היום בבג''צ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמישהו כמוך מתבייש
ספי,
09/06/05 10:04
|
אני מתחיל להתגאות. יום חג לישראל, למערכת המשפט ולצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוי השליך את דרעי להירקב בכלא
נעמן,
שפוי,
09/06/05 09:51
|
|
 |
אז הוא לא היה צריך לעשות זאת ?
ל"ת
לדעתך ?,
09/06/05 10:42
|
|
 |
אסור !!!!
בוזגלו,
יפו,
09/06/05 11:42
|
|
 |
13.
יש ללמוד מארה''ב איך למנות שופט
יעקב,
מרכז,
09/06/05 09:25
|
כל עוד השופטים ימונו בשיטת חבר מביא חבר נקבל החלטות מעוותות כאלה. אפילו את מראית העין של ביקור במקום הם לא רצו לעשות. פשוט מצפצפים עלינו. יש למנות שופטים כפי שמקובל באצות הברית ואז אולי נזכה לדמוקרטיה קצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
מומו,
א,
09/06/05 10:17
|
אך כאן חבר שמביא חבר,,,,הוא מביא איתו שחיתות,,,,,האם גם העליון נדבק,,,,,,,כן גם שם,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי חברי מרכז הליכוד ימנו
ספי,
09/06/05 10:05
|
שופטים? ואז יהיו לנו שופטים אלפרון, רוזנשטיין ושלומי עוז .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13 שם יש עונש מוות
מוטי חיפה,
09/06/05 09:57
|
בנגוד להלכה שאתה כל כך מאמין בה, אז אתה מכניס לעצמיך גול עצמי, ועל כך אמרו חז''ל ''חכמים היזהרו בדבריכיים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
להקים מיד סנהדרין, חובה לקרוא
מרדכי היהודי,
ישראל השלימה,
09/06/05 09:24
|
מיד להקים סנהדרין ולהתכונן לביאת המשיח וכאשר יגיע בע''ה, ימצא מספיק חמורים! כדי לרכב עליהים, גונבה שמועה לאזני כי מרזל/בן גביר ועוד כמה הוזים הגישו מועמדות לרבונו של עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הוא חשוד !
אוקסנה פוקס,
אשדוד,
09/06/05 10:47
|
אני לא בטוחה שזה נכון ! שמעתי שבן-גביר ומרזל חושדים שגם הקדוש ברוך הוא שמאלני . ( בנוסף לשרון , הממשלה , הכנסת , בג''ץ , התקשורת ומשרד הרישוי בחולון )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תגובה ל - 1
רן,
09/06/05 09:18
|
שופט יכול להיות שמאלני ויכול להיות ימני. מה שחשוב הוא שעבודתו לא נפגעת בשל דעותיו הפוליטיות. שיהיה לך יום נפלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל,*************
רועי,
י-ם,
09/06/05 09:36
|
אותם רשעים מרושעים שנקראים ''שופטים'' ,נותנים פסקי דין ר-ק על פי השקפותיהם הפוליטיות ולכן הם לא שונים משופטי סדום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
9 אשכנזים ו1 ערבי נגד ספרדי1
ירחמיאל,
09/06/05 09:16
|
כך זה תמיד, מיעוט אשכנזי חובר לערבים לה שיג רוב נגד הרוב הספרדי
במקרה זה של בג''ץ, המעוט האשכנזי כבש בעורמה ובמחשכים את בית המשפט העליון.
לכן החלטתכם אין לה תוקף גם אם היא בעניכם היא חוקית.
אנחנו המרוקאים ממילא לא מכירים במדינה ומוסדותיה, איננו לוקחים בה חלק (כמעט) לא מתלכלכים בזוהמה והריקבון שפשה בכל.
בקרוב כשהמדינה תעבור לידינו נהפוך את הארץ הזאת לארץ שגם טוב לחיות עבורה ולא רק למות עבורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד המרוקאי הוא המטומטם התורן
ל"ת
אלעד,
09/06/05 17:45
|
|
 |
מילים כדורבנות!
אלי,
ירושלים,
09/06/05 09:43
|
והמדינה תעבור לידנו... כבר עכשיו האשכנזים השמאלנים במיעוט רציני ואת זה ראינו בתוצאות הבחירות שעברו, זה ששרון שינה את עורו לא אומר כלום, בבחירות הבאות הלך עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאב רווח לראשות הממשלה!
ל"ת
זהרה,
09/06/05 17:47
|
|
 |
ירחמיאל, אני מרחם עליך
מוטי,
09/06/05 09:33
|
|
 |
בנתיים יש 10 שיכורים בירושליים
ל"ת
ירחמיאל,
09/06/05 09:38
|
|
 |
פיגור שכלי
redkfeer,
09/06/05 10:06
|
לפי תגובתך. אני חילוני אשכנזי ונגד ההתנתקות. ורב המתנחלים הם תערובת של שני העדות התומכים האחד בשני. חברי הטובים ביותר חלקם ספרדים. ובאם הינך מת לדעת הרי מי שהעלה אותכם לארץ בשנות החמישים אלה אשכנזים. שנאת יהודים לא תעזור לך והנך פוגע בטפשותך באלפי זוגות מעורבים החיים באושר. אחד שכמותך היו צריכים לקטרג כמרדכי ועננו, דהיינו -בוגד. עזוב את המדינה למי שבאמת אוהב אותה. וצא מחיינו לתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירחמיאל תלמד את החומר
ל"ת
יש שם מזרחיים,
09/06/05 09:55
|
|
 |
9.
המדינה זה מאפיה של שרון!
חיים,
ירושלים,
09/06/05 09:16
|
בואו נניח את הטענה ההיפותטית שטיהור אתני זה חוקי.... אז איך שופטים יכולים פתאום לבטל את הביקור שהם החליטו עליו בגוש קטיף ולדחות פתאום בסיטונאות כזו לא פחות מ 12 עתירות??? מוגש כחומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ממש הופתעתי.....
אישיהודי,
09/06/05 09:14
|
זו עוד התנתקות, התנתקות של אלו המכונים שופטים עליונים מהעם ומהארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נו טוב לא ציפתי למשהו אחר
מור,
09/06/05 09:12
|
עןןלת שופטים! אני הייתי בבית המשפט לאורך כל הדיונים וחוקי יסוד לכבוד האדם לקניינו ולכבודו נרמס ,אעצוב הוא שבפס''ד אחרים(שבעיקר משום מה היו ערבים)בית המשפט טען לאי חוקיות של ואי התחשבות למדיניות הממשלה. אוי לנו שיש לנו שופטים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
If it was ARABS BEING TRANSFER
ran,
09/06/05 09:11
|
and if it was Arabs being transfered, of course it would be called ILLEGAL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
''השיבה שופטינו כבראשונה''
צבי,
09/06/05 09:11
|
|
 |
ל 5 העם לא מטומטם
מוטי,
חיפה,
09/06/05 09:39
|
מה פרוש ''גירוש'' כל משפחה שמתפנה מקבלת ממוצע 2 מיליון ש''ח, המונח גירוש לא עובד על אף אחד/ת, גם אני העתקתי שלוש פעמים איזור ודירה ואף אחד לא רץ אחרי כדי לפצותי, החליפו דיסקט אים הינכים רוצים להסביר עצמיכים בצורה שפוייה, אבל העם בחלקו הגדול לא מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ןאם היו עוקרים אותך ומשלמים
ע,
09/06/05 11:31
|
|
 |
אף אחד לא הכריח אותך
טליה,
ניחוש...,
09/06/05 11:26
|
לעבור, אף אחד לא הכניס אותך לכלוב בזמן שהוא אורז לך את החפצים שלך,הזיכרונות שלך, בזמן שהוא מוציא את עצמותיו של בנך שנרצח ע''י אותם חיות אדם שיקבלו את הבית שלך.
אידיאולוגיה קונים בכסף? גם לא ב 2 מליון שקל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטליה
דני,
09/06/05 12:39
|
אמנם נכון שאיש לא אילץ את הכותב לו הגבת לעבור.מצד שני,אם המתנחלים היו מקבלים את דין הצבעת הכנסת וכעת גם פסיקת בג''צ,מפנימים שהם יושבים בעזה מסיבות אידיאולוגיות-דתיות שרוב העם לא מקבל ואינו מוכן לקרבנות קשים עבורם ויעברו כגוש אחד לתחומי הקו הירוק ללא מאבק,יימנעו המראות הקשים האפשריים של אלימות וכלובים.סוגיית הקברים אמנם קשה אך ניתנת לפתרון ביחס רגיש והולם,ואשר לבתים-טרם ידוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי הגיון ?
טטיאנה שובקוב,
רמת גן,
09/06/05 10:49
|
מה אתה מעלה בכלל נימוקים הגיונים ? זה בכלל לא נקלט אצל המתנחלים הפאנאטים האלה ? למצוא שם בן אדם חושב זה כמו למצוא בתולה באזור הבורסה בלילה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טטיאנה
יקי,
הרצליה,
09/06/05 11:50
|
|
 |
4.
בג''צ קבע-וטוב שכך!!!
רון,
09/06/05 09:11
|
עכשיו תטענו שגם בג''צ משוחדים? ראוי שהמתנחלים יתפנו בשקט ולא יחשפו את עצמם וילדיהם לטראומה קשה.חבל על ילדים שיגדלו בצל מראות קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4 אתה כל כך צודק
ח.,
נוה דקלים,
09/06/05 09:45
|
אבל אנשים פוחדים אצלינו להזדהות עם דברים אילו שהן צודקות ואפילו את שמי לא רשמתי כי אני ממש פוחד מאנשי מרזל שמסתובבים לידינו כטרוריסטים לכל דבר, אני אמנם נגד הפינוי אבל אתפנה בשקט וכבר מצאתי בית ליד מעלות שבגליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לידיעתך
טמבל,
09/06/05 11:48
|
אין בנווה דקלים אפילו אדם אחד ששמו מתחיל ב. ח מרזל לא נימצא אצלנו ואתה שמאלני חולה רוח תראה לאן הפחד הביא אותך טיפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד, די
ל"ת
יוסי,
09/06/05 11:30
|
|
 |
אכן כן. ''אליטה'' שמאלנית
ל"ת
משה,
ירושלים,
09/06/05 09:24
|
|
 |
3.
היתה יכולה להיות שעתם הגדולה.
אדם במעמדי,
09/06/05 09:09
|
חבל , זו היתה יכולה להיות שעתם הגדולה של שופטי בגץ להוכיח שההליכים הדמוקרטיים חשובים לליבם. חבל. חוקי , אולי - חכם ודאי שלא. במקום בו הפיכת ההליך הדמוקרטי לחוכא ואיטלולא ודעת העם הופכת למרמס רגלי פוליטיקאים ציניקנים ומושחתים - במקום כזה כנראה אסור לתלות תקווה גם במערכת השופטת. חבל מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לעקור את הסרטן מהגוף של המדינה
נעמן,
שפוי,
09/06/05 09:06
|
כשיש לבן אדם סרטן או כל גידול אחר, הוא נאלץ לעקור אותו, וכך גם אצלנו. ההתנחלויות הינן סרח-עודף של חברה עמלה, והגיע הזמן להתנקות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם שלא תדע מזה סרטן
ל"ת
דנה,
09/06/05 09:54
|
|
 |
כשקראנו את הכותרת שלך היינו
2עמוראים וסדומי,
09/06/05 09:37
|
|
 |
הסרטן זה בג''צ שמחריב את המדינה
אייל,
נתניה,
09/06/05 09:35
|
יש למנות שופטים תוך שקיפות מוחלטת לגבי דיעותיהם, ולסלק את החבורה המושחתת שהשתלטה על בית המשפט העליון.
''יש זמנים, בהם מקומו של האדם ההגון הוא בית הכלא'' מרטין לותר קינג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
נדב.,
ירושלים,
09/06/05 09:28
|
יבוא היום וכל אותם המגנים האלו המנבלים את פיהם, ישלמו את מחירם! יבוא היום, ותראה ישועת ה' אלוקינו ובאו ציון ברינה. אתם שמנדבלים את הפה ומגדירים את יושבי הארץ, האידיאליסיטים בשמות גנאי תשלמו על כך מחיר כבד. ראו הוזהרתם! מי שמשמיץ את השני כנראה יודע שהוא טועה וזו הדרך היחדיה שהוא יכול להגיב, אין לו דברי טעם. כנראה שהוא טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני דוקא חשבתי....
משה,
ירושלים,
09/06/05 09:26
|
|
 |
1.
אין הפתעה,מדובר בשופטים שמאלני
זאב,
09/06/05 08:57
|
אין הפתעה, מדובר בשופטים שמאלנים שמגינים על אוייבינו. את גדר הבטחון הם עצרו בגלל פגיעה באדמות ערביות (דבר קל ערך לעומת הרס ישובים שלמים וגירוש תושביהם) ובכך איפשרו לבצע פיגועים בירושלים ותל-אביב. אבל לעומת זאת הם מכשירים הרס ישובים שלמים וגירוש תושביהם. איבדתי את האימון במוסדות המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לראות גם את הצד החיובי
יהודי,
תחום המושב,
09/06/05 17:29
|
גם ברע יש טוב . כאשר השמאל יגיש בג''ץ נגד הטראנספר של ערביי מערב הירדן, ואני מאמין שזה יקרה די בקרוב, נזכיר לכולם את פסיקת בג''ץ הנוכחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ואמץ !!!! כל הכבוד
יהודי גאה,
ת''א,
09/06/05 15:48
|
שמאל = אסון עד שלא נסלק אותם מבתים שלהם מהארץ את כל השמאלים הם לא יבינו שביילין יגור אצל פטמה בבית בושה וחרפה חולארות של אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמים !!!!
יבגניה רוסו,
אשקלון,
09/06/05 10:53
|
תמיד חשבתי שאנשי הימין מטומטמים אבל הפעם גם אני הופתעתי . הם פנו לבג''ץ אשר בתגובה הצהיר בצורה ברורה שההתנתקות חוקית - ועכשיו הם טוענים שהדבר היה ברור מראש . אז למה בכלל פניתם , רפי שכל שכמותכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אני,
09/06/05 10:15
|
|
 |
למה הימין הלך לבגץ?
בני,
ירושלים,
09/06/05 12:37
|
כי אכפת לנו מהמדינה שלנו יא מטומטם. ותפסיקו לדבר ככה על המתנחלים, מה יותר טוב- הנוער המסריח שלכם בתל אביב שמראה רק אלימות במועדונים, זנות ברחובות, וסמים??? זה עדיף ממתנחלים?! תפסיקו לחיות בסרט, חילונים יקרים שונאי מתנחלים- תתחילו להסתכל באיזה זבל של חיים אתם נמצאים. ותתחילו להעריך אנשים שאכפת להם משטחי ארץ ישראל- הם עושים זאת בשבילכם, בשביל שכולנו נוכל לחיות פה. אני כבר לא יודע, אולי עדיף לחיות לצד ערבים מאשר לצד נוער חילוני מסריח שרק יודע לתת ביקורת על מתנחלים. תתבישו לכם ותתחילו לחשוב בשכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גישה אמביוולנטית
טטיאנה,
חצרות אסף,
09/06/05 14:45
|
תגובתך משקפת את הבלבול שאחז בימין . פעם אתה קורא לנו '' נוער חילוני מסריח '' ופעם '' חילונים יקרים '' . עליך להחליט אם אתה רוצה לאיים עלינו או לדבר במתק שפתיים . כמוך , המתנחלים הפאנאטים פעם מדברים על אהבה שתנצח ופעם הם מאיימים בנהרות של דם . כך או כך , ההתנתקות תתבצע , עולמכם יחרב ואתם תזרקו לפח הזבל של ההיסטוריה . ואולי אתה צודק ועליך לחיות עם ערבים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוזמן לנסות את הגראס
מ.סטול,
09/06/05 14:44
|
שמגדל נוער הגבעות שלכם.מנסיוני-חומר משובח.ואחרי שהם תופשים ראש,הם הולכים לפרוע בערבים ולחסום כבישים.וההורים?יהודים טובים.ויגאל עמיר?וגולדשטיין?צא,צא מזה,יהודון,אתם מופרעות יהודית,לא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היו מתנחלים
א,
09/06/05 14:42
|
נערי ישראל היו היום הרבה פחות אלימים, כי אז בלי כיבו ובלי מתנחלים לא היתה אינתיפאדה ולא היינו צריכים להיות בעיו''ש ואז היה יותר זמן לטפל בחינוך ובנוער, ז''א זהמתנחלים אחראים להשחתת הנוער!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק נקודה הריקנות נימצאת אצל
צדוק,
09/06/05 14:30
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
ציוני אמיתי,
09/06/05 13:42
|
|