 |
41.
מה אומרים משוחדי שרון מהליכוד
ל"ת
30 המשוחדים,
שותקים.,
12/06/05 16:03
|
|
 |
40.
שטחי אל-חוק
אבישי,
09/06/05 23:25
|
אם על פי החלטת בג''ץ חוקי היסוד של מדינת ישראל לא חלים ב''שטחים הכבושים'' זאת אומרת שאפשר להרוס בתים פלשתינאים או לעקור להם מטעי זדים או אולי אף להשפיל אותם ולהתעמר בהם הרי ''השטחים הכבושים'' הם מדינת אל-חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסר המעוות של בג''ץ
אורטל דהן,
10/06/05 15:46
|
אין ספק שאתה צודק אבישי לא יתכן שחוקים לא יחולו במקום שבו יש אזרחים ישראלים המתיישבים שם כחוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!
משה,
10/06/05 15:44
|
|
 |
39.
תקדים מסוכן!!!
אבישי,
09/06/05 23:22
|
קביעת בג''ץ היום בעצם עירערה לגמרי את זכות העם היהודי לשבת בארצו שהרי במה שונה חבל קטיף מתל אביב או חיפה שניהם באותה מידה ''שטחים כבושים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזדהה במאה אחוז!!!
יצחק פופאייר,
10/06/05 15:48
|
זה נכון מאוד מה שאתה אומר זה בדיוק ההגיון שעמד ל''צדיק'' היחיד שהתנגד בבג''ץ להחלטה האומללה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
גם אני זועם
איש חזון,
09/06/05 21:50
|
גם אני זועם על בג''צ אך מסיבות אחרות לחלוטין ,וזאת עקב פסק דין בבג''צ שלא מצאתי אוזן קשבת לצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למגיבים - למה בכלל מתיחסים
לנציגי האסלם?,
09/06/05 20:59
|
הרי היה ברור מראש שאנשים שמונעים הקמת גדר בטחון ומאפשרים למרצחים להכנס אלינו, לא יגיעו להחלטה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הימין אשם במצב.הרפיסות של
דרור,
רמת גן,
09/06/05 20:26
|
הח''כים מהימין, שבמשך עשרות שנות ישיבתם בשלטון לא השכילו לשלב בחבורת הבג''ץ הזו שופטים בעלי השקפת עולם לאומית וציונית. - היא שהביאה למצב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תמיד, מי שמפסיד במשפט זועם.
אופיר,
09/06/05 20:21
|
זה טבעי, זה נורמאלי. אם הייתם זוכים הייתם אומרים שיש משפט צדק במדינה. כאשר הולכים לבית משפט חייבים תמיד להביא בחשבון שעלולים להפסיד. אלה הם כללי המשחק. ואם הם לא נראים לכם, אל תתבעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חשוב! מה ההבדל בין ימין לשמאל
בועז,
ניו יורק,
09/06/05 19:57
|
לימין יש אלוהים. יש הלכה ותורה ורבנים, ולכן לא צריך שום דבר נוסף, בטח לא ממשלה וכנסת ובתי משפט. הרי הכל כבר כתוב וידוע. ואכן הימין רוצה את אשר טוב לעם, לעם היהודי. לשמאל אין כלום. לכן השמאל נדבק כל כך לדמוקרטיה ולבתי משפט, ולפעמים אפילו מאבד כיוון והולך להודו וכו. עכשיו נשאלת השאלה באיזה צד את/ה . אם בימין מקומך במדינת ההלכה היהודית - יהודה ואם לשמאל במדינה הדמוקרטית - ישראל. ככה זה היה, וככה זה תמיד יהיה. אם נוכל נחיה פה שני עמים זה לצד זה בשלום ואחוה, אם לא, לנצח נאכל חרב. אהה כן יש פה עוד עם. הם רק צריכים להמתין בסבלנות עד לסיום מלחמת יהודה בישראל, ואז בנחת ושלוה להזיז את הגופות ולהקים את מדינתם מהירדן ועד הים.
שני בתי מקדש כבר חרבו.
גם הבית השלישי יחרב.
חבל
אז מה לעשות? מי צריך לוותר? התשובה לכך לצערי גם כן ברורה. אף צד לא יוותר, וגם לא יכול לוותר. מי שחפץ חיים יעזוב את המלחמה הזאת, ומי שחפץ צדק ישאר ויקבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
את האסון מביאים עלינו המתנחלים
אהרון,
09/06/05 17:02
|
את האסון מביאים עלינו המתנחלים, הם מדברים על כבוד האדם? הם רומסים אותו בשטחים קרוב לארבע עשורים, הם בושה למסורת ולמוסר היהודי. התנהגותם היא כשל עובדי אלילים ולא יהודים. הם מקדשים את האבן על פני חיי האדם, הם מתנהגים כמו קוזקים נגזלים. היהדות השפויה צריכה להתעורר ולצאת במחאה נגד המביאים עלינו את החורבן האמיתי ... המתנחלים הקיצוניים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הבג''ץ החליט : טרנספר הוא חוקי
בג''ץ החליט:,
הטרנספר חוקי,
09/06/05 13:17
|
ועל כן זהו כלי שניתן להשתמש בו, הן כנגד היהודים והן כנגד הערבים !
הפסיקה מראה על כך שטרנספר הוא חוקי ושהשמאל תומך בטרנספר ! אם הטרנספר חוקי ויפנו מתישהו ערבים ממקומם, הבג''ץ כבר לא יוכל לפעול כיון שקבע: טרנספר זה חוקי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מי שהו חשב שהגירוש יעצר על ידי
יעקב,
צפון השומרון,
09/06/05 13:07
|
סניף מרץ בירושלים? הרי שרון מוליך את הגירוש במחשבה {נכונה} שעל ידי כך בניו יזוכו על ידי ה''שוטים'' בירושלים אלא אם כן מישהו מאמין ששרון חושב שהסכמי אוןסלו כל כך מוצלחים שצריך להרחיב אותם. לאנשים שמתימרים להיות שופטים{אצל יהודים שופטים חייבים לשפוט על פי דין תורה } יש את האנטרס הכי חזק שהגירוש יצליח. זוהי קבוצה מצומצמת מאוד ,מנותקת לחלוטין מהעם בעלת קשרים ענפים במדינות המערב שיותר חשוב לה מה יגידו עלינו באירופה מאשר מצב הביטחון בארץ. קבוצה זעירה זו שנמנים עליה עוד כמה מאות מרצים ואנשי עסקים גנבה לנו את הדמוקרטיה. על מנת להשיג קידום אישי באוניברסיטאות בעולם. דוקא מהנציגים הכי מובהקים שלה ''השוטים'' תצמח הישועה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שוב פעם הוכח כי...............
מנחם הרצליה,
09/06/05 13:02
|
לפונדמטליזטים וללאומנים מתאימה הדמוקרטיה כל זמן שהיא פועלת לטובתם , ברגע שהנושא לא מתישב עם תפיסת עולמם , מיד הם הופכים עולמות נגד ההחלטות אשר התקבלו באופן חוקי ודמוקרטי . הדוגמה האחרונה הוא סגן שר החינוך אברהם רביץ אשר השוה את ישראל למשטר החושך של ימי סטלין ברוסיה , אנשים מסוגו מהווים סכנה לחברה שלנו כי אין להם גבולות ומעצורים כדי להסיג את המטרות שלהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מעניין אם בג''ץ היה מאשר
צדק? חה!,
09/06/05 12:53
|
פינוי דו צדדי של מתנחלים וערבים - כחילופי אוכלוסיה או גרוע מזה רק פינוי ערבים מישראל אל מחוץ לגבולות 67.
כנראה שאז אבירי הצדק ודון (ברק) קישוט בראשם היו יוצאים נגד ואומרים שזה פשע נגד האנושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אלוהים
mshe,
rm gan,
09/06/05 12:48
|
ויקומו שופטי ישראל '' המושפעים '' וה ''משאמלאנים '' , ויחליטו שהם אלוהים !! מי יתן והאחד יענישם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למפד''ל! בורג מתהפך בקיברו
מ,כיפה סרוגה,
פורש מפד''ל,
09/06/05 12:27
|
כאשר הוא רואה מה הוא הוריש לחבורת מטורפים מוכי דת וטירוף משיחי, האים זו מפד''ל ההסטורית?לא איתי ומשפחתי עוד, בכל המפלגות הציוניותהשפיות כן, איתכם כבר לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
עמיר,
09/06/05 12:52
|
מי זאת גילה פינקלשטיין ? המורה הדגולה ? זאת שלא ררוצה ספרדיות אצלה בבית הספר ? אבל להזכיר לה שרוב התלמידות בגוש קטיף הם ספרדיות ושוורציות מי זאת גילה פינקלשטיין נקווה שבבחירות הבאות תעלם וכם לא תוכל לחזור לבית הספר
אז מי זאת גילה פינקלשטיין היא יכלה להצטרף לאיתם ולוי המשיחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
משאל באתר אם בג''ץ מייצג את העם
אתגר למעריב,
09/06/05 12:25
|
|
 |
בג''ץ צריך לייצג את החוק, טמבל
ל"ת
למאותגר מוחי,
09/06/05 12:37
|
|
 |
מה זה ''חוק''? מי זה בג''צ?
השואל הקטן,
09/06/05 12:51
|
1. האם היה חוקי להלחם בשלטון הבריטי ולהקים פה מדינה? 2. האם היה חוקי להלחם על זכויות האדם בארה''ב ובהודו? 3. האם היה חוקי להשמיד מיליוני יהודים באירופה בתקופת השלטון הנאצי? מסקנה: ה''חוק'' הוא לא יותר מאשר מוסכמה חברתית. כאשר הבג''צ מכיל שופטים מחתך חברתי מסויים, ה''חוק'' שיפסוק ישקף את דעות אותה הקבוצה ולא יותר. אילו היה הבג''צ הטרוגני באמת ייתכן והיה מסוגל להביא בשורה אמיתית למדינה. כרגע הבג''צ רק מבטא את הניכור שבין חלקים רחבים מהציבור בישראל לבין ענפי השלטון השונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את החוק מחוקקת הכנסת, לא בג''ץ
ל"ת
לעוד מאותגר מוח,
09/06/05 13:15
|
|
 |
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
** שימו לב**,
09/06/05 12:46
|
מהגוף ששמו הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,יודעים שאתם מקבלים 3000 יורו בחודש מהאיחוד האירופי להגיב פה,אז מספיק לעשות עלינו רושם כאלו אתם חלק גדול מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כמי שקראה את החלטת בג''ץ כולה
פרחיה,
09/06/05 12:04
|
המסקנה העולה מפסק הדין הארוך והמנומק של בג''ץ היא פשוטה מדינת ישראל מחזיקה בשטחי יש''ע מדין ''תפיסה לוחמתית'' ולכן הממשל הצבאי הוא הריבון הזמני בשטחים אלו. אך בג''ץ מודה במפורש (!!!!)שהואיל ולא היה ריבון חוקי לשטחי יש''ע שקדם להשתלטות צה''ל על שטחים אלו (ובכך מכשיר בג''ץ, ובצדק, את סיפוח ירושלים) ניתן לספח את כל שטחי יש''ע למדינת ישראל ובכך למנוע את ההתנתקות של עם ישראל מארצו. כמובן שיכולה לצוף הטענה הדורשת מתן זכויות אזרח לתושבי יש''ע הערביים אך ניתן למנוע את הבעיה על ידי סיפוח חלקי (בינתיים) של שטחי יש''ע למשל רק ההתיישבות היהודית וקרקעות מדינה שאינם מיושבות. באופן טבעי עשוי להיווצר מצב שתושבי הערים שלא סופחו יחושו במצוקה אזרחית מסויימת ויהגרו מכאן מרצונם החופשי (ניתןלהציע אף מענק עידוד הגירה) ואז נוכל לספח את שאר חלקי ארץ ישראל. ח''כ נכבדים שנסו את מותניכם ופעלו בנידוןעל מנת להחיל את החוק הישראלי וריבונות ישראל על שטחים אלו!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי. האפסים מהימין שלא
דרור,
רמת גן,
09/06/05 20:52
|
עשו כלום בעניין זה עד עכשיו, כבר לא יכולים לספח שום דבר. הם בקושי יכולים לספח את עצמם לכסא. רק מרי עממי ומשבר לאומי חריף יכולים להביא לשנוי במצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מנהיגי הימין-אתם תובילו לאסון!
ל"ת
רמי,
09/06/05 11:30
|
|
 |
אלפי נרצחי אסון אוסלו לא ישכחו
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 12:22
|
|
 |
אלפי נרצחי הכיבוש וההתנחלות
ל"ת
רצית לומר,
תיקון,
09/06/05 12:38
|
|
 |
כל אחד מייצג את הצד שלו.אתה את
דרור,
רמת גן,
09/06/05 20:54
|
|
 |
ממש לא..שואת אוסלו ונרצחיה לא
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 13:07
|
|
 |
23.
אז מה עכשיו הרצפה עקומה??!!
המבקרת1,
09/06/05 11:27
|
הרי גם אם אלוהים בכבודו ובעצמו יורה על ההתנתקות כל עדת הצרחנים יגידו שזה לא חוקי. חוקי אבל ממש ממש ממש - זה מה שהם עושים כל הזמן במשך 36 שנה, זה לעומת הבג''צ ממש חוקי. יאללה כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הם אפילו לא ראו מה הם הורסים!!
מיכל,
מרכז,
09/06/05 11:24
|
מחליטים על חורבן חבל ארץ שלם בלי לראות אותו אפילו פעם אחת! נורא!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למפונים ברוך בואכים הביתה!
א. טירת צבי,
09/06/05 11:22
|
|
 |
ברוך הבא
יהודיה מישראל,
גוש קטיף,
10/06/05 04:03
|
אתה בטוח שהשתקעתה שם בקיבוץ הנחמד שלך תאמין לי שאם חלילה הגזרה הזאת חלילה תת... גם הבית שלך ... כבר לא יהיה בטוח אז תעשה טובה אמנם אתה גר במקום גבוהה זה לא נותן לך להתנשא מעל אף אחד נ.ב אתה (להבדיל) מוזמן אלינו לבקר ולראות חבל ארץ שהרבה מעידים עליו שהוא מקום מיוחד שלא נדבר על יופיו יעידו החברה שלך מכל הקבוצים שהגיעו לגושנו שבוע שעבר בכל אופן ברוך הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוצה להישאר בבית
ט.,
09/06/05 12:57
|
אינני רואה עצמי קשור למדינת ישראל הבוגדנית ששולחת אותי כחלוץ ולאחר מכן מתכחשת אלי ואל חיי, חיי ילדי וחיי חברינו שנפלו כאן. אינני רוצה להיות קשור אליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - סע לחו''ל
ל"ת
אני,
09/06/05 13:55
|
|
 |
אל תתנשא עלינו רצוננו להישאר
גולה בישראל,
09/06/05 12:54
|
בבתינו. איננו רואים בגלות הכפוייה עלינו שיבה הביתה. אנו נשבעים שבבוא היום והדמוגרפיה.. נשוב ונשחרר את האדמה שלנו אותה אתם (בסיוע הערבים) גזלתם מאתנו בלא משפט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאגו - בבית מחכים לכם
אלי,
מרכז,
09/06/05 12:36
|
ערביי הגליל (הטוענים שהגליל שלהם וזה בהתאם להחלטות או''ם) ובנגב הכינו לכם שכינות חמה מתנחלים-בדווים בכל פינה. רק תזהרו לא להשתקע באיזורים שנעביר לשכנינו כ''מעבר הבטוח'' - למשל באיזור לכיש. ברוכים הבאיים הביתה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בית משפט דיקטטורי-אין צדק!
ל"ת
דליה,
נתניה,
09/06/05 11:20
|
|
 |
19.
שלא טוב למישהו תמיד אומרים
א,
09/06/05 11:13
|
את אותו משפט - תם עידן הדמוקרטיה בלה בלה בלה . וכשתהיה החלטה לטובתם יגידו - בג''צ תיקן את דרכו והחזיר את הדמוקרטיה בישראל למסלולה. חברה זאת דמוקרטיה, לפעמים מחליטים נגד דעתך ולפעמים בעד, תפסיקו להספיד את הדמוקרטיה בישראל , זה כבר נדוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלכה הדמוקרטיה
אזרחית,
09/06/05 15:28
|
נכבדינו חוקקו חוק כנגד אוכלוסיה אחת בלבד - המתישבים היהודים. האם נוכל ליחס את החוק לאוכלוסיה הערבית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בג''צ מייצג 2% מהעם בהשקפותיו
ל"ת
גיגי,
09/06/05 11:09
|
|
 |
2% שבג''ץ מייצג - לא שייכים לעם
ל"ת
קובי,
מרכז,
09/06/05 12:40
|
|
 |
מגניב, מאיפה הנתונים ?
עוזיהו,
שדה,
09/06/05 11:43
|
|
 |
17.
לזרוק עגבניות על הכנסת
המעניש,
09/06/05 10:50
|
להרוס את בג''ץ .תם עידן השלטון הדמוקרטי בישראל .בשום מדינה בעולם לא השתנו שחיתויות כאלו ללא הפגנות ענק של האזרחים .
אך בישראל של היום לא רק שלאזרחים לא איכפת כי תם עידן החוק בארץ ,אלא שגם ספק אם תגובה זו תפורסם מחשש להסתה!
ואני שואל דבר פשוט ..מהי הסתה ?מדוע הסתה ?מה אני בצבא ?מה אני בשילטון דיקטטורי ?מה אני מלח בספינת הבאונטי ?בסה''כ עוד אזרח שמוחה על מדיניות השלטון ..ואם גם זה לא בסדר ..הרי ...שזאת הינה הסתה כנגד הדמוקרטיה ושלטון החוק!
לצערי פעם אחר פעם נוכחנו לדעת כי שרון הוא מטורף .מימי הרדיפות של ה101 בפת''ח לנד ,החצייה המטרפת של התעלה ,העלייה המטופשת ללבנון ועתה גם ההיתנתקות .אז מה שוב לאחר שהוכיחה אותנו ההיסטוריה את מעלליו של המטורף איננו רשאים אף למחות על כך ?איננו רשאים להגיד דבר ?ואם אנו אומרים אנו יושבים במעצר ?או אם אנו מפגינים ..עוד יום מבוייש בו הוכחנו לעצמנו כי שלטון החוק מאיתנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שהתגובה שלך פורסמה
ניר,
ירושלים,
09/06/05 11:36
|
|
 |
אל תהיה בטוח מדי
אור,
חולון,
09/06/05 13:02
|
הרי זו אחת הסיבות שאנשים כותבים כאן בעילום שם אל תבלבל את חופש הביטוי עם דמוקרטיה למשל היכן חופש הביטוי של מחצית העם המתנגד לגירוש יהודים כאשר אין כתב ,עורך, מנחה ,או מגיש בכל כלי התקשורת הממלכתים כולל ערוץ 2, 10 שאינו תומך נלהב של הגירוש הזה יצאת די טיפש בתגובתך לתגובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יום נפלא ומאושר לחמאס ולגיהאד
ל"ת
האיסלאם מנצח!,
09/06/05 10:46
|
|
 |
יום נפלא ליהודים אמיתיים
ל"ת
תחילת הקץ,
לדיכוי הגר,
09/06/05 11:24
|
|
 |
יש ביהדות לא רק דרישה לצדק
צדוק,
09/06/05 12:59
|
כלפי הגר. אך לשיטתך, הצדק כלפי הגר צריך להיעשות במסגרת שלטון ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודים אמיתיים ולחמאס-ג''יהאד
עדי,
מרכז,
09/06/05 12:39
|
|
 |
15.
זה שאתה לא אחרי סורגים זה כשל
דר בוזגלו חיים,
ליבנים,
09/06/05 10:45
|
זה שאתה ודר היס לא אחרי סורג ובריח על פשעכם במשך שנים נגד גופות חללי צהל באבו כביר בכך שהיית הרוח הגבית במשך שנים לפשעיו של היס הלו המה כתובים בדוח כב השופט סיגלסון על שהפכתם גופות חללי צהל לאביזרי אימונים בניהם גופת בני זאב לוחם גולני על העלמת עין מכוונת מלקיחת איברים עי היס ואנשיו מחללי צהל על שקריך לכולם שאין ברירה אחרת בזמן שכל רופא יודע { אני רופא מומחה עם 25 שנות ניסיון ] שיש אלטרנטיבה והיא גופות משומרות מהודו {preserved cadavers{ עברת על חוקי המדינה מאות פעמים עברת על חוקי ההלכה שיקרת למפקדך בצהל ובכל מקום ולכן לו היה חוק ומשפט בישראל ולולא פרקליטות מושחתת שדואגת להיס מסיבות מפוקפקות [מבקר המדינה אמר עליה את דברו ] הרי שמקומך ומקומו של היס בבית סוהר . האוראקאל מדלפי נהגה להסתובב במקדש ולאמר ... בל יתקרב מי שידיו אינם נקיות... ולכן לא ברור שאתה התברגת להנהיג ציבור אכותי חדור אהבת מולדת אהבת צהל אהבת התורה וערך מיוחד לחללים ולא חשוב מהן דעותי הפוליטיות אני מקוה שכשציבור זה ידע על פשעך נגד חללי צהל ועל הצער והכאב שהוספת למשפחות השכול בנוסף לכוס התרעלה אני מקוה שיקיאו אותך מתוכם ככ אני מתפלל ליום בו יהיה צדק ומשפט בישראל ותוחלף הפרקליטות המושחתת ותוכל אתה והיס לתת את הדין על פשעכם עד אז במקום לסייר ביהודה ןשומרון ססיר בבתי קברות צבאיים ובקש את סליחת ומחילת החללים בהם פגעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יודע למי מתכוון הדוקטור?
ל"ת
מבחן בוזגלו,
09/06/05 11:31
|
|
 |
מתכוון לאלדד שהיה בעברו קרפר
ל"ת
אזרח,
ישראל,
09/06/05 14:18
|
|
 |
14.
אין גבול לחוצפה של אלדד
גיא,
09/06/05 10:44
|
שלא לדבר על הבחילה שמעוררת נדיה שלדעתי חום הולם אותה ואת חבריה יותר מכתום וירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחח מצחיק ונכון ועצוב
ל"ת
ריטה,
09/06/05 11:28
|
|
 |
13.
בג''צ קרב אבוד מראש
חגי,
תל אביב,
09/06/05 10:33
|
סיכויי מתישבי יש''ע היה טוב יותר אילו היו רוצחים אנסים או אפילו פלסטינים עם דם על הידיים בג''צ לא שותף לפשעי הממשלה זו הוא מנחה אותם בג''צ שלנו לא שונה מבתי הדין שאישרו את חוק 9066 שהכריח אזרחים אמריקאים ממוצא יפני לעקור למחנות פליטים ולאבד את רכושם עבור פיצוי עלוב וכן ידידי לא שונה מבית הדין של הרייך שאישר את החוקים המפלים של נירנברג (לא מדובר על ההשמדה והשואה) משחק ההגדרות של אופי השטחים מעורר גיחוך כל ישוב וישוב בארץ קם אם כן לא חוקית ואשר להגדרה ''תפיסה לוחמתית'' הרי אין זו אמת אלוהית או עולמית שהרי כל ישוב שקם אחרי 48 מעבר לקווי 181 קם על שטח שהינו לפי אותה הגדרה תפוס לוחמתית מעולם לא היה ספק ששטחים אלו מהם גורשו פלסטינים ורכושם הולאם(חוק נכסי נעדרים)לא יפונו מיהודים גם לא בעד שום הסכם שלום בעולם הרכב השופטים בהנהגת פסיכופאט מנותק שחי בעולמו ומנסה לכפות אותו על כולם בלי להסתיר זאת אינו יכול לקבוע לאזרחי המדינה ולעם היהודי כולו מה שלו ומה לא שלו שישחקו עם מודלים בבית ההתנגדות כמו כל מהפכה נגרמת כאשר השלטון בגיבוי ריקבון הבג''צ מתחילה מהעם וכאשר הרוב כנגד כל נסיונות ההסתה לא תומך בגירוש יהודים מבתיהם יחל מהפיכה כנראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בג''צ-רמאללה
דנידין,
חיפה,
09/06/05 10:32
|
|
 |
לא רק
איש חזון,
09/06/05 11:21
|
צודק- ובעיקר את אנשי שלומו ואת ''הגילדה'' מתוכו כמו במונרכיה,לקדם את דור ההמשך וקרובי המשפחה וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תגובה ל-1
מגי,
ת''א,
09/06/05 10:31
|
אתה ארור אין לך מקום בעם היהודי מכל הבחינות תתבייש לך, אין בך טיפת מוסריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1 נמחק-את יכולה להגיב לו בשמות
...............,
09/06/05 11:37
|
אחרים באתר: נועמי, פורטוגל נעמן, שפוי, ספי, ועוד שמות רבים. לפי הסגנון והבורות מזהים מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפש גדול וחכם קטן וגם גזען
המבקגרת1,
09/06/05 11:31
|
תגיד לי טמבל - אתה מחליט מי יהודי ושייך לעם הזה ומי לא?? אולי לא גילו לי אבל אתה הקדוש ברוך הוא או משהו?? או שאולי אתה סתם אידיוט מתלהם שהמדינה ובית המשפט הגבוע לצדק לא צועד שמאל ימין לפי הדעות שלו. ממש ממש אבל ממש אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש קחי קסנקס ותרגעי
ל"ת
יהודי טוב,
09/06/05 11:27
|
|
 |
10.
לצאת מכל השטחים
יניב,
ת''א,
09/06/05 10:27
|
לפנות את כל המתנחלים בהסכם קבע עם אבו מאזן. ההתנחלויות הללו תקועות לכולנו בגרון. טוב שלום מא''י השלמה. עם ישראל יותר חשוב מא''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת וזהו. לא צריך הסכם.
ל"ת
אנריקו,
09/06/05 11:30
|
|
 |
לצאת מהמדינה ומהזהות היהודית
נשאר בלב נשבר,
09/06/05 13:06
|
כולנו לאירופה לאמריקה לאסיה. ובלבד שלא נשאר כאן, הרי הערבים צודקים ואנחנו סתם כובשים ללא טיפה של קשר למקום הזה. סתם שרפו אותנו על המוקד. במשך שנים היכו בנו וצעקו לכו לארצכם עיזבו את אירופה. אך מסתבר שטעינו. שיחקנו תפקיד בטרגדיה ההיסטורית הגדולה ביותר. האמנו במשך שלושת אלפי שנים ויותר בעצמנו, בעמנו, בארצנו. כשחזרנו לארצנו ולעצמנו פתאום התברר שהכל שטויות. זה רציני? מי שרוצה שיעזוב אני נשאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הימנמנים יכולים לגשת לעניין
בנימין מאי,
ת''א,
09/06/05 10:27
|
שמניין אותם: עיסוקן של אימהות השופטים.
כל יתר המילים הן סתם חימום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זו לא היתה החלטת העם
redkfeer,
09/06/05 10:26
|
לעם לא נתנו לדבר ע'י משאל עם אלא סתמו את פיו, בכך ש- הליכוד המושחת למעט כמה מהם שסתמו גם להם את הפיות ע'י טרור פנימי בליכוד. ומה שעוד שכמה אמיצים ביניהם עדין מסרבים לתמוך בהתנתקות. (גיבורים הם). להזכירכם בוחרי הליכוד בחרו ממשלה ימנית שתומכת בהתיישבות בשטחי ארץ ישראל. הכיצד הפכו עוריהם והפכו לשמאלנים מושבעים שהדעת לא תיתן תשובה עליה. הביאנו את אריאל שרון על מנת שיילחם בטרור הנפשע וקבלנו כבש מושחתת העוזרת לאוייבי עמינו. הבוז לך שרון בגדת בנו. אחד מפיקודך לשעבר בצנחנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ברומו של עולם
משה,
ארץ,
09/06/05 10:14
|
בית המשפט העליון מזמן פשט את הרגל,,,,,הם שם למעלה נמצאים ברומו של עולם,,,,,,,מנותקים מאיתנו,,,מרוממים מאיתנו,,,,,,, אני יודע זאת מבשרי,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יום חג לחמאס ולגיהאד. הם ניצחו
ל"ת
בסיוע בגצ יהודי,
09/06/05 10:08
|
|
 |
חג ליהודים שזוכרים יהדותם!
ל"ת
שאינה התעמרות,
בגר ובנוכרי,
09/06/05 11:25
|
|
 |
5.
בתי משפט אישרו הרבה מעשי עוול
מוסה,
09/06/05 10:07
|
למה מתרגשים בימין - שילמדו היסטוריה.
הרבה בתי משפט אישרו הרבה מעשי עוול. זה קורה. זה טיבו של בית משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והפעם הם אישרו את תיקון העוול
ל"ת
מוס שוקולד,
09/06/05 11:29
|
|
 |
4.
מה חשבו העותרים
יוסי,
09/06/05 10:04
|
כל הבריחה מגוש קטיף היא בלחץ התיקים של הפרקליטות. שרון מקוה שעל ידי מילוי משאלות ברוני המשפט הוא לא יועמד לדין. האם ברוני המשפט יוותרו בגלל דיקדוקים משפטיים על מה שהם עומדים להשיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה שהיה הוא שיהיה חז''ל
ישראלית,
09/06/05 10:00
|
אין חדש תחת השמש, תמיד בג''ץ היה מקורב לשילטון, חלק ממנו, צניד היה - שמור לי, ואשמור לך, מה שלא היה זה תיקשורת כל כך פעילה , לא היה מגיע לציבור הידע, העובדות, וגם היום הידע והעובדות מגיעות על פי הכוונה ממקום שמעונין לפרסם את הדברים כפי שהם מובאים לציבור,נראה שזו דרכו של העולם, בעל המאה- הוא בעל הדעה, וזה תואם גם למי שיושב בשילטון, יש סביבו הגנה עינינית,''חוקית'' וכל השאר, כי הרי לכל פסק דין,יש עוד םסק,פשוט אנשים שוכחים שכל השנים כל דוח מבקר המדינה היה יוצא לאור,ניזרק לפח על ידי מי שהיה עליו לשנות דברים, חבל, ארץ נהדרת, אנשים ניפלאים, מדע ורפואה מיתקדמים, ואנחנו במו עצמינו הורסים כל חלקה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עתירה לבגץ פוגעת במאבק בגירוש
יששכר,
09/06/05 09:55
|
העתירות מהוות בזבוז אנרגיה מיותר שכשלונו ידוע מראש. לו הייתי משפחת השרון היתי מממן את הגשת העתירות על מנת שהתוכנית תמשיך להתקדם. רק מרי אזרחי יכריח את הדקטטור להחזיר את הדמוקרטיה ולהתחשב ברצון העם. אם כמה מאות עצורים גרמו להסטריה כזאת בקרב הפרקליטות האולטרה שמאלנית רק אפשר לתאר מה יקרה אם המספר יהיה עשרת אלפים. אפשר לעצור את הגירוש אולם זה דרוש מאמץ רבונכונותלהקריב ,הדבר בידינו. הדרך לעצירת הדקטטורה עוברת דרך חסימות הכבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
אלפרד,
נהריה,
09/06/05 11:22
|
|
 |
1.
ח''כים מהימין מתרחקים מההגיון
ל"ת
רועי,
09/06/05 09:51
|
|