 |
46.
מענין אים נושא
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/06/05 08:29
|
היתנתקות מופיע כנבואה בתנך ואים כן זה כניראה כעונש על היותנו ילדים רעים מהסיבות הידועות לכולם החל מימעמד הר סיני ועד היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לראש הממשלה תראה מה אתה עושה
ל"ת
רועי,
13/06/05 23:40
|
|
 |
44.
גדול שבגדולים!!!
חיים,
12/06/05 08:23
|
|
 |
43.
להתנתק
אלי ח,
ירושלים,
11/06/05 22:42
|
די כבר לבלבל את השכל שכחתם אתם מתנחלים אומללים שבגללכם נהרגו ילדים קטנים תגידו תודה ותתפנו מה יש לכם לחפש שם? תאוות הכסף מסנוורת הא? כבר נאמר ''והכסף יעוור ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדי שדרות זועקים הצילו
אפללו,
שדרות,
12/06/05 07:50
|
אתה וודאי מתכוין לילדי שדרות נהרגו בגללם.... אתה כבר לא יכול לבלבל את המוח, אין לך דבר כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מדובר באדם גדול שרואה למרחוק
איציק,
10/06/05 18:25
|
|
 |
41.
הרב
DROR,
ירושלים,
10/06/05 14:07
|
|
 |
40.
אדם מסוכן
מוחמד,
10/06/05 13:13
|
אני אומר לכם בתור מוסלמי מאמין שהשייכיים והרבנים אנשים מסוכנים מי שמאמין שיתפלל לאלוהים ולא יסית אנשים חלשים לעבור על החוק מדינה ללא חוק לא תתקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברק הלוי, ליהודיה, לאחמד ולכו
ירון,
ת''א,
11/06/05 05:13
|
הוא לא הסית לעבור על החוק. תקרא טוב!@ אל תדבר על מי שאין לך מושג על פעלו אל תכליל אל תחשוש מהבעת דעותיך, המנומקות בהיגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיזהר!!!
ברק הלוי,
10/06/05 16:38
|
אולי שייכים הם אנשים מסוכנים ,אך אל תדבר על רבנים!!! ראה הוזהרת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק !
ל"ת
יהודיה,
10/06/05 15:50
|
|
 |
39.
הרבנים
יוסף,
מרכז,
10/06/05 11:56
|
|
 |
38.
קשקוש! הוא לא חוזר בו בכלל!
רועי,
בית אל,
10/06/05 10:39
|
הוא אמר לפנות בבכי, לשכב על הרצפה. זה בדיוק מה שאמר הרב אבינר לפניו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הרב אליהו
יוסי,
שרון,
10/06/05 10:26
|
איך אפשר להאמין היום לרבנים.אפילו אם הייתי רוצה הם משנים חדשות לבקרים את דעותיהם.רק פנתים יאמינו לכל מה שהרב אומר אפילו אם זה לגמרי חסר היגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספירת העמיר
דאגני,
10/06/05 10:47
|
רבנים ופוליטיקה=לגיטמיות.
לגיטימיות+קנאות עיוורת=סכנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ככה סתם משנים דעה?
יעקב,
צפון השומרון,
10/06/05 09:49
|
מה הוא ראש ממשלה שמשנה את דעתו במאה שמונים מעלות? וחוץ מזה למה שיעשה את זה הרי הבנים שלו לא מואשמים בשחיתויות. הרב אליהו חייב לזכור: לראש ממשלה מותר להחליף דיעות אבל לרב אפילו את הטקטיקה אסור לשנות ביחוד אם לא מוערבת בכך טובת הנאה אישית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה???????
ל"ת
ירון,
ת''א,
11/06/05 05:14
|
|
 |
35.
גרוש יהודים = פשע נגד האנושות
ל"ת
חיים,
נהריה,
10/06/05 09:42
|
|
 |
לגרש אסור להשאיר מותר
ל"ת
יוסי,
10/06/05 16:48
|
|
 |
34.
מה לכם כי תלינו על רבנו..
הכהן הגדול,
10/06/05 09:37
|
הרי שכמונו את ההוראות מקבלים מהשם יתברך. זכותו המלאה של היושב במרומים לשנות את דעתו של שליחו ככל שיחפוץ.אז נא להמתין אחרי השבת והחג יבואו שינוים נוספים,כשיחזור זה שבמרומים מחופשתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
זה רק מראה על:
אבנר,
10/06/05 08:28
|
|
 |
32.
חשבתי שלא צריך לראיין רבנים,
ליצן החצר,
LACOUR,
10/06/05 08:07
|
אבל אני חושבת שבעצם,בזמנים קשים כאלה קצת בידור לא מזיק:))))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
להפסיק להתרגש מכל אידיוט!
ל"ת
רבעםרב,
פה,
10/06/05 07:45
|
|
 |
אתה ערבי חוצפן! דבר כך על קאדי
ל"ת
ץ,
10/06/05 09:44
|
|
 |
30.
זה נובע מסיבה אחת: כ נ ס ו ! !
משה רבינו,
הר נבו,
10/06/05 07:30
|
במקומות הנכונים לדעתו, ובפני מקורביו, הרב חוזר וקובע: הגזרה התבטלה. ז''א: לא לבזבז זמן לימוד תורה על חסימות כבישים. לא לרדת עם המשפחה לגוש קטיף (שמעתי באזני שאמר לרב אחד - 'אל תרד, הגזרה התבטלה כבר'), ולא להצהיר על סרבנות פקודה, שוב, מפני שלא תהיה התנתקות. זה התחיל באחת מעצרות התפילה בי-ם כשהרב אמר בעת התקיעה, כדין תורה בעת צרה, בחצוצרות: הגזרה בטלה!!! ועכשיו שדה הקרב עובר לחזית אחרת: המאמינים באמונת חכמים מול החכמולוגים והספקנים: ראו הוזהרתם. זו שעת מבחן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שכתבת פה מעניין מאוד!!!!!!!
ל"ת
נדהמת,
10/06/05 09:46
|
|
 |
29.
אליהו אמר שהוא לא חוזר בו
ל"ת
רהט משקר,
10/06/05 07:25
|
|
 |
28.
איום זרועה המאפיה
ל"ת
RENATA,
T-A,
10/06/05 05:31
|
|
 |
27.
את מי זה מעניין?
קרעפעלאך,
10/06/05 05:11
|
היחידים שהשטויות של הרבנים מעניינות אותם זה המתנחלים ושאר הדתיים שבמילא אלה הדעות שלהם. על כל השאר הוא לא עושה רושם. ככה שהדעות שלו לא משנות כלום. אז בשביל מה נחוץ כל הסיפור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוצרי ומוסלמי לא מדברים כמוך
ל"ת
על מהנהיגיהם,
הרוחניים.,
10/06/05 09:48
|
|
 |
26.
הרב אליהו לא נכנע ללחצי השמאל
ורדית,
חיפה,
10/06/05 04:22
|
|
 |
קראי דחוף את תגובה מס' 30
ל"ת
.,
10/06/05 09:49
|
|
 |
חזוק לא חיזוק
ל"ת
שש,
10/06/05 08:08
|
|
 |
25.
רבנים שילמדו את העם תורה ולא-
שיעזבו פוליטיקה,
לתכמנים,
10/06/05 03:41
|
|
 |
רבנים לכלא שודדי הקופה
חמינוביקי,
דניה חיפה,
10/06/05 05:49
|
אפשר להכניס הרבה רבנים כמו ברב דרוקמן ממוצקין לכלא, ומיד לשלול את השכר מהמדינה יש עשרות כמוהוא, אז לכלא ויהיה שקט הרב הגנב לוקח על כל חתונה 450 שח'' בזמן שאסור לו הוא מקבל שכר מלא נו ראו איזה גנבים לכו לעובדי ח/ש שיתנו לכם ממילא הם יקחו מאיתנו את הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לשכוח לגזוז להם את הזקן
לאותם הערבים,
בשמות שונים,
10/06/05 08:03
|
מי שמחתן אותך הרי זה כומר או שייך מוסלמי מה לך ולרבנים וליהדות. גאל את עצמך מיהודים - בעזה מקומך שם לא חייבים לשלם 450 שקל עבור החתונה. שיטות שמאלנים/ערבים(סטלין וסדאם חוסיין) לא עובדות במדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה גר בדניה לא נראה לי
יוני,
חיפה,
10/06/05 06:46
|
אם אתה גר בדניה לא נראה לי שמישהו הצליח לשדוד אותך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם לא היו מפלגות
יששכר,
10/06/05 09:24
|
עד לפני מאה שנה בכל קהילות ישראל ממרוקו עד פולין הכל היה מוחלט על ידי הרבנים לפי דין תורה. אחר כך עם תהליך ההתבוללות קמו פוליטקאים חילונים לצד הרבנים. וזה היה חידוש גדול,היום יש שדורשים שאפילו שהרבנים לא יחליטו אפילו לדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תכנסו ותמצאו את ההבדל המשמעותי
חיים,
ירושלים,
10/06/05 02:57
|
חוץ מזה שהרב חזר בו מכל מה שאמר, ההבדל המשמעותי זה שכשהוא אמר לא לסרב ולא לחסום זה היה בכותרות ענקיות בעיתונים ובאתרים וכשהוא אמר שפירשו אותו לא נכונה וכן צריך לחסום כבישים וכו' אז שת זה שמים בכתבה פצפונת בסוף החדשות, ובכך נשאר עדין הרושם השמאלני שהכתבים השמאלנים יצרו בזדון מלכתחילה כאשר לא כך הם דברי הרב! אבל מי שבאמת יכול להתבלבל זה חלק מהציבור הרחב, מי שדתי ונאמן לרב הזה, ידע בדיוק מה כוונתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ממש גדול
מוטי,
10/06/05 02:50
|
הרב הזה ממש גדול. קצת מזכיר את ערפעת עם ההצהרות הסותרות אבל ניחה משוגעים יש בכל צד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך מנוול, משווה צדיק יה
ל"ת
צדיק יהודי,
לרוצח סדרתי,
10/06/05 09:52
|
|
 |
22.
אם כל-כך חשוב לו איחוד העם...
רציונלי,
חוף הים,
10/06/05 02:28
|
הוא יכול להתחיל כבר היום, יש מצעד של חבר'ה שבאים על ארבע והם הולכים לחסום כמה כבישים. יעשו לו לאט לאט והוא ילך עם דמעות. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנוול שכמוך, תצטרך להישפט על
ל"ת
דבריך בעולם הבא,
גיהינום,
10/06/05 09:54
|
|
 |
21.
צוות ''משפחה'' אוי לכם מיום הדין
יהודי,
10/06/05 01:26
|
כל דבר עושים בשביל כותרת?????????? אוי לכם מיום הדין!!!!!! לכתב ''המהולל'' והמלוקק על ידי השמאל..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אתם מחפשים כותרות
טליה האפרתי,
גוש-קטיף,
10/06/05 01:15
|
הרב אליהו אומר את אותו הדבר והתקשורת מנסה לחולל מהומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הרב מרדכי אליהו הוא גדול הדור,
טל דובדבני,
ניצנים,
10/06/05 01:12
|
כדאי להאזין לדברי הרב בדקדקנות,ואז תמצאו שדעתו לא השתנתה,והוא לא חזר בו משום דבר,הרב נגד אלימות ונגד ההתנתקות,ואם חלילה יגיע שלב שיצטרכו לפנות,נעשה זאת בבכי ..ובעזרת ה'' לא תהיה התנתקות באמונה ננצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת 100%, בחורה עם היגיון
ל"ת
ושכל,
10/06/05 09:55
|
|
 |
18.
לעזאזל, אנחנו אדוני הארץ
תדי,
10/06/05 01:08
|
אין כאן אונס אלא החלטה, שעם כל המגרעות הרבות שבה, מובלת ומנוהלת על ידי הימין והיא דמוקרטית בסופו של דבר... ללא ספק שהשמאל היה עושה את זה אחרת
והחייל לא יסרב פקודה, אלא בקלפי, אם יחליט, יפגע ולא יצביע לליכוד אם הליכוד יירד לכדי 2-4 מנדטים הוכיחו המתנחלים והימין כי הדבר נעשה שלא כשורה ויהיה הדבר לדראון עולם בדמוקרטיה הישראלית, והתנחלויות יו''ש יפונו בהליך של משאל-עם (או שלא יפונו)
בטוח שזה לא יקרה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי קראת ימין? שרון נשאר מפא''י
ל"ת
הוא שמאלני,
תתעורר כבר!,
10/06/05 09:56
|
|
 |
חוקי נירמברג גם היו דמוקרטים
Avi Ecuador,
10/06/05 02:42
|
ושרון הונה את העם ולא קיבל מנדט להיות מצנע ושהשמאל יפסיק לגנוב את השלטון, לא אוסיף את הקלטות של שרון לסרבנות הפעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
השאלות ששכחו המראיינים לשאול
נתן,
באר שבע,
10/06/05 01:06
|
כמי שלמדה קולנוע קרוב לודאי שהכתבים פטפטו עם הרב זמן רב
בלבלו לו את המוח ושאלו כל מיני שאלות מכשילות ואז הוציאו דברים מהקשרם.
ובכל זאת לא ברור למה הרב בחר להשתתף מראש בראיון שרוב הסיכויים יוביל למקום כזה
השאלות שנשאלו היו דמגוגיות. המנסות לגרום לקרבן הגירוש לשבת ולידום בשעה שמחריבים את ביתו.
לא נשאלו שאלות כמו:
האם לדעת הרב זו לא אלימות להרוס בתים של 8000 איש, לגרש נשים וילדים שחלקם נפגעו בפגועים וקרוביהם נרצחו? (במקום השאלה המתממת על חסימת הכבישים)
האם מותר לראש ממשלה ביישראל לערוך טיהור אתני ליהודים?
האם זו לא אלימות וסכנה קיומית כאשר ראש ממשלה בישראל מגשים את המדיניות של האומה הערבית הגדולה למחוק אותנו מעל פני האדמה כשהוא מחריב לנו את הבתים והכפרים?
האם בתי המשפט לא אלימים כאשר הם שמים במעצר לימים ארוכים אנשים שחסמו כביש או רק הבעירו צמיג בצד הדרך, ובהינף יד מתירים באותו יום את שחרורם של טרוריסטים פלשתינאים שרצו להרוג?
האם זה המוסר והצדק? לתת לרוצחים את בתי הנרצחים?
מדוע לא שאלו המראיינים הנכבדים את השאלות הללו? מדוע השתמשו ברב ככלי לניגוח ולטלטלת הרוחות נגד החלוצים האחרונים של מדינת ישראל?
אנשי גוש קטיף שיושבים ומוכנים למסור את הנפש כדי שנוכל להשיך להתקיים?
האם זה מוסרי כבוד המראיינים? כבוד הרב??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כח
יהודיה,
גוש קטיף,
10/06/05 03:34
|
מילים כדורבנות אנשים כמוך צריך שם למעלה בלי פחד לשאול את השאלות הנכונות כי תאמיני לי הכל בסופו של דבר בא מהפחד לשמוע את האמת ולהתמודד איתה הם חושבים שאים יקברו את הראש עמוק באדמה שום דבר לא יקרה צריך להעיר אותם ליפני שיבוא הגל וישטוף ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הרב זיג זג
ל"ת
לך חפש יא אפס,
10/06/05 01:01
|
|
 |
15.
לא יאמן!
עודד,
10/06/05 01:00
|
במאה ה-21 בני אדם עדין לא מוכנים לחשוב בעצמם. איך אתם מסתמכים על דעתם של רבנים במקום לקבל החלטות עצמאיות??? במה הרב יותר טוב ממך? קבל אחריות על חייך! הכי קל זה ללכת לרב, החוכמה בחיים זה לקבל אחריות עליהם, ולא להאשים את הרב/הורה/מורה/מפקד תיהיו בני אדם, ותגלו שזה כל מה שצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
סבתי והרבי מסאטמר
דליה,
ירושלים,
10/06/05 00:58
|
סבתי ניצולת שואה, היא הגיעה מהונגריה, והייתה חסידת סטמאר עוד לפני שגיעו המרצחים הנאצים להונגריה ניגש אבא שלה אל הרבי, יואל טיטלבאום ושאל אותו אם לעלות לארץ ישראל, והאם יש צורך לברוח מהונגריה מפני הגרמנים.
הרבי הורה לו, ולעוד חסידים רבים ששאלו באותו עניין, להשאר בהונגריה. כשהגיעו הנאצים עלה הרבי מסאטמר על רכבת קסטנר הוא הציע לאביה של סבתי להצטרף אליו, אבל שמואל- אביה של סבתי סירב. ''יש לי משפחה עם שמונה ילדים קטנים, איך אוכל לעזוב אותם? לאן שייקחו אותם, גם אני הולך'' אמר לרבי.
הרבי מסאטמר כידוע ניצל. סבתי עברה עשרה מדורי גיהנום במחנות ההשמדה ובאושוויץ. היא ניצלה ועלתה ארצה.
שמואל אביה, אימא ושבעת אחיה ואחיותיה הקטנים נספו באוושויץ. הם שמעו לעצת הרבי מסאטמר לא לעלות לארץ.
הרב מרכדכי אליהו גדול בתורה, גדול בנסתרות, אבל גם רבנים לצערנו טועים. כל מי שעיניו בראשו מבין שהמדינה הולכת ומפרקת את עצמה באיטיות, אנחנו מחריבים לעצמנו את הכפרים ובהתחשב בכך שאנחנו מוקפים באוייב רצחני, כל פירוק ונסיגה הוא עבורנו סכנה קיומית.
לסבתי יש נדודי שינה בלילות בימים אלה כשמדברים על גירוש ועקירה שמזכירים לה את הימים ההם.
אסור בשום פנים לבצע את פקודת הגירוש וההרס, גם אם יאמרו הרבנים. גם הם לפעמים לצערנו טועים.
דבר לא השתנה מאז שפסק הרב אליהו שיש לסרב פקודה לכן לא ברור איזה מקום יש כאן לשינוי בעמדה, מלבד ניסיון של השמאל להשתמש בו ככלי תעמולה למנגנון ההרס וההשמדה העצמי שהם כופים עלינו.
אסור בשום פנים לבצע גירוש וחורבן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל:14תשובה ברורה
יצחק שמיר,
רחובות,
10/06/05 05:58
|
לא מענין אותנו כרגע השואה לצורך הענין של ההתנתקות וגם סבך ואבי סבך. כרגע הרבנים מסתים וגוזלי הכספים ראי הר דרוקמן ממוקין שלוקח כסף על כל חתונה שהוא משיא ומקבל שכר מהמדינה. כולם ממש גנבים לא היה לך ילד בצבא שצריך לשמור על עז מאיזה מאחז נידח ולסכן את חייו נראה מה הית אומרת וכאמור אינין השואה לא מעלה וחצי דבר בנדון,אם את רחמניה גדולה אני מציע לך ללכת לבקר חולי סרטן קשים בבתי חולים ובבתיהם שאין כסף לסל הבריאות אז אני מקווה שזה מובן נקודה.נקודה. לא תשכנעי אותי בדר וחצי דבר שלום ותחשבי על מה שכתביתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי שהיית מבינה כמה צדק הרב
יוסי מ.,
10/06/05 02:24
|
עדיף בלי שום ספק לאדם למות זכאי וצדיק בכל סוג של מות והעיקר לא להשתמד אם משפחתך היתה מגיעה לכאן ודאי שהיתה יורדת מן הדרך של התורה והיהדות כמו שקרה כמעט לכל מי שבא לכאן כולם השתמדו וגדלו דור של בורים ועמי ארצות שאין להם כל תכלית לחייהם וכל מה שמניע אותם הוא הרדיפה בכל מחיר אחר הממון והתענוגות המדומים קשה מאד למצוא כאן מי שמבצע את התכלית שעבורה הוא נברא ובכלל באופן כללי לא נראה לי שסבך ומשפחתו הפסידו משהו כלל וכלל ועל זה נאמר גדול המחטיאו יותר מהורגו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני צדיק
ל"ת
הרב עמאר,
דרעילנד,
10/06/05 08:07
|
|
 |
13.
חבל...חבל...חבל....חבל....חבל.
ל"ת
חבל,
חבל,
10/06/05 00:52
|
|
 |
12.
צחוק עשה לי אלוהים
דוד,
מטורף,
10/06/05 00:32
|
|
 |
11.
עליבות לשמה
חובש קרבי דתי,
10/06/05 00:31
|
אני לא מבין איך כל הרבנים האלה שאני יודע בודאות שהם אנשים חכמים פולטים כל הזמן שטויות.הרב עובדיה הרב אליהו מה נסגר איתכם.??? זה אפילו לא משנה אם אני תומך בדבר הראשון שהוא אמר או בחזרה שלו מהדבר הראשון. תפסיקו לבלבל את המוח או שכבר לא תהיו סמכות שלנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובש אולי אבל ד ת י ???
קובי,
אור עקיבא,
10/06/05 09:32
|
אפילו להתחזות לא יודעים בשמאל? אפשר לתמוך בהחלטות מסוימות אבל לשמוע בקול חכמים זה מצות עשה מהתורה בדיוק כמו לשבת בסוכה. אי אפשר להיות דתי ולאיים על הרבנים שלא נשמע בקולם, אין חיה כזאת יש כמובן אפשרות לבחור בדרך הכפירה אולם אז כמובן אינך אדם דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חבל שכתבי NRG לא מבינים עברית
מתי,
ירושלים,
10/06/05 00:22
|
הרב מתיר לחסום כבישים, אבל בתנאי שיש דרך חלופית, הרב. אם אין דרך חלופית - אסור.
הרב יסכים להפגש עם שרון בשמחה כי הרב לא רוצה פלגנות, אבל הוא לא מסכים ששרון יכניס את הפגישה לכיס שלו וימשיך בהכפשות.
הרב אומר שחילים שלא יכולים שיגידו ''שאינם יכולים'' וחיילים שמסוגלים יגרשו בעדינות.
מה כ''כ קשה להבין, מתי תפסיקו להמציא כותרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובהמשך - ששרון לא יוציא הודעות
ממשלת השמאל,
והערבים,
10/06/05 00:58
|
|
 |
9.
יהודי לא מגרש יהודי!
ל"ת
שכל ישר,
מוסר טבעי,
10/06/05 00:17
|
|
 |
מגרש באבוהה. עוד חודשיים מותק
ל"ת
דני,
10/06/05 07:19
|
|
 |
8.
נגד סירוב פקודה
כל הכבוד,
10/06/05 00:12
|
כל הכבוד לרב שיחק אותה לשרון בכלים שלו בכל הטריקים והשטיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
במקום שבעלי תשובה עומדים...
ל"ת
אלחנן,
נתניה,
10/06/05 00:00
|
|
 |
6.
הרב אליהו לא חזר בו
טלי אודסר,
מרכז,
09/06/05 23:53
|
הרב מרדכי אליהו הוא גדול הדור ואחד הרבנים הגדולים בדור שלנו,היחידה שמתעתעת בנו היא התקשורת,שרוצה להציג את רבני הציונות הדתית כפנאטים,ונשארת נבוכה,כאשר גדול רבניה מתגד לאלימות כלשהי,ונגד מסימת כבישים,שמסכנת חיי-אדם,התקשורת מתקשה להבין תשובה מורכבת שמתייחסת למצב המורכב והקשה שיצר ממשלת-ישראל כאשר היא מבקשת מחיילים יהודים לפנות את אחיהם מביתם.וכדאי לעיתונאים המתפלספים להזהר בכבודם של רבנים,בפרט כאשר הם חובשי כיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני מאמין לרב על פני העתונאי
SHAI,
09/06/05 23:47
|
הרב מרדכי אליהו הוא אשיות מיוחדת במינה שהעתונאי הנכבד לא ישיגה גם בעוד 1000 גלגולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רברב אליהו
הרצליאני,
10/06/05 08:35
|
כמו עדת מאמיניו הוא חושב שמותר לו לעשות מה שבא לו. אני לא הייתי רוצה רב זיזג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תראו מה איום פשוט ברצח משיג..
דן,
09/06/05 23:44
|
על ארבע הוא חוזר ל''צאן'' שלו.
איזה מנהיגים ואיזה צאן מונהגים דפוק ממש ראויים זה לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שיצמיד אבטחה
יגאל,
09/06/05 23:35
|
|
 |
2.
Rav Eliyahu and Rav Liyahu
Confused,
09/06/05 23:35
|
Which of the two Rav Eliyahu should I follow? Maybe I should follow my own logic rather then follow the confused Rabi. What a circus.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ללכת עם ולהרגיש בלי
רוני,
09/06/05 23:28
|
כל אחד יפרש את זה איך שהוא רוצה. דברי הרב אינם מתאימים למנהיג.
איפה בן גוריון?
הגב לתגובה זו
|
|