 |
113.
פרץ צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/06/05 08:25
|
מצביאי הליכוד מצביאים כתוצאה משינאה למיפלגת העבודה אבל המצביעם האלו לא מבינים שהם לא יותר טובים מימצבעי מיפלגת העבודה ומי שהיכה את המדינה זו מדניות מיפלגת העבודה שכיום עם ישראל משלם עליה ביוקר רב כולל פשלת הסכמי אוסלו ומה שבה ליפני הסכמי אוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
בלון נפוח
שבתאי ארז,
קריות,
13/06/05 12:36
|
עד היום לא התקבלה תשובה ,מדוע דני יתום צעק עליך פרץ עמיר ''בלון נפוח,אפס מאופס דיקטטור מפחיד ומפטר אנשים''.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
רק לא ברק. כלם ראויים.
אזרח.,
12/06/05 15:32
|
טוב שפרץ נכנס למירוץ, הוא יחזיר העבודה לכור מחצבתה.חשוב לסלק את ברק אחת ולתמיד. ברק מבריח רבים אפילו את אלה שתמכו בו. צאו נגדו בכל הכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - רק לא ברק
ל"ת
מצביע אמת בעבר,
13/06/05 23:18
|
|
 |
110.
הוא יכול להפגש רק עם בריונים.
חנה,
12/06/05 14:44
|
נניח שהוא יהיה ראש ממשלה שהסכוי הוא אחד למליון.עם מי הוא יוכל להפגש באיזה שפה הוא ידבר איתם בשפת הבריונות.?? האיש הזה רוצה להביא את מדינת ישראל לסוציליסים. אני חיתי במדינה כזאות עבדו על העם יהיה שוויון חינוך עבודה מה לא הבטחו. המדינה נהפכה להיות דיקטטורית מאן כמוה חזרו אחורה 30 שנה. כל אלה שמקווים שהוא יבחר תתעוררו.הוא מתאים ליצג את חברי הנמל באשדוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
הסקרים מוכיחים-עמיר פרץ עולה
ל"ת
רוני ינון,
אשדוד,
11/06/05 23:43
|
|
 |
108.
למה המוצא כן חשוב?
שי,
ישראל,
11/06/05 17:09
|
תבדקו מי הערים הכי גרעוניות בתקציב בארץ? מי היו ראשי הערים שיצרו הגירעון הגדול ביותר? על מה הלך הכסף? מה עשה ראש העיר עם הגירעון? קיצוצים או מינויים וכסף לאירועים? תגיעו למסקנה שהמוצא של ראש העיר כן קובע - מאד קובע. די כבר עם פוליטיקלי קורקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
בלי מתן וילנאי אין מפלגת עבודה
שאול,
11/06/05 10:04
|
כל בחירה אחרת רק תנציח את מצבה העגום של המפלגה. אם פרס יישאר ימשיכו מלחמות הירושה, ואם פרץ ייבחר אז המפלגה תקבל 3 מנדטים. לא חבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
לא מפרסמים
ישראל,
חיפה,
11/06/05 05:55
|
אתם לא מפרסמים את כל התגובות כניראה שאתם מושחתים כמו פרץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מה עם החשבונות בשוויץ פרץ ???
ל"ת
בנקאי,
10/06/05 22:26
|
|
 |
104.
רק התחזקתי שוילנאי הראוי ביותר
ל"ת
יובל,
חיפה,
10/06/05 22:17
|
|
 |
103.
אמיר אינו הראשון.......
חקלאי גאה,
10/06/05 19:33
|
קדמו לו שרים במפלגת העבודה,שעסקו בגזענות ועדתיות,מינו רק את בני עדתם ואיזור מגוריהם הגאוגרפי וכמובן חברי מפלגתם,אח''כ באו בטענות על יושרה וניהול אצל המפלגה השלטת, מי שבונה על העדתיות,סופו שיחזור למקום ממנו באו הוריו,קח זאת לתשומת ליבך פרץ! היו ''פרצים'' לפניך,הרסו את הנמלים,גיסו כמוך את ועדי העובדים וניגנו על העדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
משעשע , תאר לכם, מצב,
חיחיחיחי,
10/06/05 19:01
|
שלא יקרה, אבל ''היפוטאטי'' חחה,בו נגיד פרצ זכה במעומדות, באופן אוטמטי, המפלגה הלכה קפוט, 1 או מבקש מהמרוקאים שלא יצביעו בשבילו, בגלל שהוא מרקאי, שזה כבר מראה, שהבן אדם סובל מרגשי נחיתות, אז מה המורקאים לא יצבעו, האשכנזים, אולי יהיו קצת, שיצביעו, זה רק בשביל לזרוק, לו עצם,הרוסים בטוח לא יצבעו, בשבילו, אז מה היה לנו.שטויות אם המפלגה, מעוניינת, בהבראה, במהפך, שמלפח, ראשית כל עליה, לעשות נקיון יסודי, ולנקות מאחורי האוזנים, את פרצ לזרוק קביני מאט, לא בגלל שהוא, מרוקאי, מזרחי, או אוהב מוזיקה, של להקת דגמוש, לזרוק אותו בגלל שהוא, חריאת, שלישית, חייבים לבחור באדם, רציני משכמו ומעלה, ולדעתי זה ברק, נכון שהערבים לא ממש מתים עליו, אבל אני לא מבסס את כוחה של מפלגת העבודה על המצביע הערבי, בשביל זה יש מפלגות, של המיעוטים. שאם זה היה תלוי בהם ההימנון של מדינת ישראל, היה נשמע כמו שיר של פריד אלעטרש,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מרוקאי מוכה? זה בוודאי פרץ ...
יוש,
ראשל''צ,
10/06/05 18:58
|
במפלגתו ..אל תרכב על הרקע העדתי כדי לקצור נקודות ...זה כבר נדוש וכלל לא עוזר בשנות ה-2000. אני מרוקאי גאה משנות ה-60 ולעולם לא הרגשתי מוכה אלא להפך... ויש לי סוד בשבלך , ברחתי ממפלתך באותו רגע שכפו עלי הפנקס האדום ביום עלייתי ארצה. באשר לתפקידך החברתי,אני גם מטיל ספק בזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
האלטרנטיבה האמיתית האוטנטית
פרשנדתה,
10/06/05 18:16
|
מדינה מושחתת ומנהיגים מושחתים או מדינה סוציאל דמוקרטית נאורה פתוחה ופלורליסטית במובן הטוב. עמיר פרץ הוא הבשורה והתקווה. נכון שהוא מרוקאי ונכון יש לו שפם. עכשיו תחשבו הלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשורה לשחיתות ודמגוגיה.
ל"ת
שי,
11/06/05 10:02
|
|
 |
99.
התאוריה שלי שונה במקצת
תאורטיקן,
מרכז,
10/06/05 18:08
|
תושבי עירות הפתוח - נבונים ובעלי חושים טבעיים. עדיין הם זוכרים את גורמי ומנציחי מצבם.
מכאן והלאה - כל אחד ומסקנתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
עוד שיטה להוציא את השד העדתי
יובל,
10/06/05 17:57
|
אני זוכר תכנית טלויזה עם הבת של עמיר פרץ. ששאלו אותה מה יהיה אבא בעתיד היא ענתה - ראש הממשלה המזרחי הראשון. זה כנראה מה שהיא שמעה בבית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
פרץ שר האוצר הבא!!כדאי לקרוא!!
ירון,
10/06/05 17:53
|
אני מאוד מעריך ומכבד את רעיונותיו של פרץ הגם שלא כולם נראים לי ישימים אלא יותר משאלת לב של כולנו. אבל לדעתי, בראשות העבודה צריך לעמוד אדם כמו וילנאי, שיש לו את היכולת לייצר מהלכים מדיניים בטחוניים במקביל לעבודתו החברתית של פרץ. אם פרץ יהיה עסוק רק בחברה-לא יהיה בטחון. ואם פרץ יעסוק בבטחון-מי יעסוק בחברה? אסור לשכוח, שמספר 1 חייב להיות חלק ממהלכים מדיניים בעוד שמהלכים חברתיים הם יותר תפקידו של שר האוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מתן וילנאי הוא היו''ר הבא!!!!!!
גדעון,
10/06/05 17:47
|
האפשרות השפויה היחידה, שמביאה הכי הרבה מנדטים לעבודה, ושמה קץ למלחמות הירושה שלא יפסקו אם פרס ייבחר שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
פרץ עשה דיל עם פרס! הזהרו
גדעון,
10/06/05 17:46
|
לבחור בעמיר פרץ משמעותו לבחור בשמעון פרס שוב! אם זה מה שאתם רוצים זה בסדר, אבל אם אתם חושבים שצריך להחליף את פרס, אז מתן וילנאי הוא התשובה היחידה. חבל על כל קול לברק,פואד או פרץ. רק מתן וילנאי יכול להחליף את פרס ולכן אני אבחר בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מענינים המאבקים בעבודה
מבקר תגובות,
10/06/05 18:33
|
צריך להחליף את שלטונו הרע, המרושע והמושחת של הליכוד. לא פרס רק מתן או עמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
עמיר פרץ
חתמי יונה,
חדרה,
10/06/05 17:42
|
חבוב תישאר בהסתדרות גם שם אתה לא עושה כלום חוץ מאנטרסים האישיים שלך והחבורה (מאפיה)שמסביבך, לכן אל תעשה צחוק מעצמיך גם ככה אתה ללעג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
כמה סטיגמות ודעות קדומות
מיכל,
דרומית לשעבר,
10/06/05 17:20
|
כמה בורות וסטיגמות יש בתגובות של אנשים ושל עמיר פרץ על עיירות הפיתוח. תושבי העיירות הם לא מקשה אחת וממש לא כולם מזרחים או זקוקים לרחמים של אף אחד. אני לא אצביע לעמיר פרץ כי אני לא מעריכה אותו ולא את הדמגוגיה שלו. לא צריך את פרץ כדי לקדם השכלה והשקעה בתשתיות - צריך לבחור במפלגת העבודה ולפנות שטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הילד פרץ חזר לקבל עוד מכה בעבו
אבו שפם,
תגדל כבר,
10/06/05 17:05
|
פרץ הילד יודע על מה הוא מדבר !! הוא חזר למפלגת העבודה בכדי להמשיך לספוג עוד מכות.הוא נהנה מזה. לעומתו מצביעי הליכוד, סברו לתומם (עד לעריקתו של שרון), ששמירה על חיהם הפיזיים במדניות בטחונית תקיפה עדיפה על הבטחות שווא של העבודה. העבודה ופרץ מבטיחים אך בפועל מאד מזיקים לבטחונה של המדינה וכתוצאה מכך ליציבותה הכלכלית ולכיסו של כל אזרח.השמאל דואג (מתוך תסביך נפשי עמוק)יותר לפלשתינים מאשר ליהודים. פרץ הצטרף לשמאל הקיצוני. תחשבו כמה מליארדים עזבו את המדינה בתקופת אהוד ברק לטובת הפלשתינים ומשם לטרור. שדות הגז שישראל נמסרו בחינם על ידי ברק לאוייב הפלשתיני.!! האם היו לו מכך טובות הנאה.? פרץ מפלגת העבודה לא סובלת אותך! האשכנזים לא יצביעו עבורך והמזרחיים מעדיפים נציג פרו- ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מהשבלונה!
יוסי,
אשדוד,
10/06/05 19:46
|
מספיק להגרר אחרי מנבאי השחורות בביטחון . אין עלינו איום קיומי אלא בפיהם של אנשי הצבא בצ.ה.ל ובממשלה. האיום שלנו הוא המצב החברתי,השחיתות ,הפערים הכלכלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
האשכנזים נגד ר''מ מעדות המזרח
דורית,
רעננה,
10/06/05 17:00
|
זאת האמת. עד היום מדינת ישראל, על אשכנזיה ועוליה מרוסיה, לא מוכנה לראול ראש ממשלה מעדות המזרח. הכל, רק לא בראש. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורית את חיה בסרט בורקס
עומר,
חיפה,
10/06/05 22:23
|
תצאי מאמי למה זה משמין ואחרי כל המופלטות שדחפת במימונה את צריכה דיאטה דחוף. מסכנה מרחם עלייך עם תסביך רדיפה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורית תתביישי בבכיינותך
שוקי,
עכו,
10/06/05 22:16
|
תצטרפי למרכז הליכוד ויחד עם עוד כמה מתבכיינים סדרתיים ומשעממים, תסדרי את ענייניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מתבייש לקרוא תגובות ...
אברהם,
הרי יהודה,
10/06/05 16:55
|
אתם כל כך רציניים כל כך מאמינים במועמד שלכם אתם באמת חושבים שהוא יביא לנו את הבשורה זה בזכות הדרגה - וזה בזכות השפם זה בזכות הכרס הגדולה - וזה בזכות הפה הגדול
כמה ניסויים כושלים אפשר להעמיס על עם אחד ?
תהיו רציניים תתבגרו
בואו נדבר על התכונות של מנהיג : אידיאולוגיה יהדות ציונות נאמנות להבטחות לא ימכור תמורת ... לא את אמא שלו ולא את הארץ שלנו
נכון, אף אחד מהמתמודדים אינו כזה, אבל לפחות נחפש ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שיר לעמיר פרץ -מומלץ לקרוא
רוני ינון,
אשדוד,
10/06/05 16:53
|
משדרות לפוליטיקה פרצת ואת תורתך הסוציאליסטית הפצת בדרך הקמת את עם אחד ומיד הבנו שלגדולה אתה נועד כיור ההסתדרות הקמת מהקבר גוף שנותר יתום וכולו שבר מאבקים אין סוף איתגרו אותך השרים הם ודאי חשבו שיש להם עסק עם פריארים איומים בחקיקה היוו כבר את השיא עד שלפעמים היו צריכים לערב גם את הנשיא הפרטות וסיכסוכים עם האוצר עד שלפעמים חששנו שלא ישאר דבר הכריזמה וכושר הדיבור הלבבי כבשו מיד כל שומע ואפילו את ביבי הוא הבין לבסוף שאין ברירה אתה לא משאיר מקום בזירה עם מדיניות קפיטליסטית ואף חזירה לעשוק את העובדים בצורה נדירה לא התקפלת מול העריץ הרעבתן שרצה לגלח מכל עבר -באמת שאפתן אל תשכח לו את עידוד הצמיחה אנו ניתן לך את כל התמיכה גם בפנסיה העז להצליף בשוט ואנו נלחמנו בו נואשות חסל סדר להתרפק על העבר אתה עכשיו בתקופת מעבר ממנהיג עובדים מיתולוגי התחלת לחשוב יותר באופן לוגי כבוש את כס העבודה והבא אותנו אל הלא נודע לעתיד חדש מבטיח יותר בו לאף אחד כבר לא יהיה חסר יש לך הרבה ''עבודה '' לגבור קודם כל על גווארדיה נכבדה ואז הליכוד יבין לו פתאום שאי-אפשר כך לבגוד בלאום להתנתק מהעם וחד הוריות שלא יהיה להם הרבה ציפיות בהצלחה מרובה מהשלוחה באשדוד וביחד איתך עוד שנים כאן נישרוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מרוקני??
ג',
10/06/05 16:43
|
|
 |
87.
תארו אותו נפגש עם בוש!!!!!
ל"ת
נו באמת.יש גבול,
10/06/05 16:36
|
|
 |
86.
אובדן מדנט לשינוי?
נוטש שינוי,
יאפי-טאון,
10/06/05 16:25
|
עמיר פרץ בראש העבודה - אני חוזר הביתה משינוי!! אמנם נכון, אישית עדיפה לי שינוי שתורמת להפסקת חלוקת ההון בין חלקי האוכלוסיה ובתור עובד היטק אני רק מרוויח מכך. אולם עדיפים פחות שקלים בכיס מאשר מדינה שלמה מתפוררת.
קדימה עמיר - גם היאפים איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהפוך את עצמך לכל היאפים!
אריאל,
10/06/05 17:49
|
אתה בסך הכול עובד היי-טק שלא מבין דבר וחצי דבר בפוליטיקה. אתה מבולבל שהצביע לשינוי, ועכשיו שוב אתה עושה טעות ותומך בפרץ. אולי כדאי שתשב עם עצמך ותחליט מה בדיוק אתה רוצה, כי הכי גרוע זה כל פעם לשנות דעה. מפלגת העבודה צריכה מנהיגות יציבה, שעמיר פרץ יכול להיות חלק חשוב בה, אבל לא לעמוד בראשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הוא אה מי זה בא ראש הממשלה הבא
מטרקיס רבולושנס,
כנסת ישראל,
10/06/05 16:22
|
הערך המוסף שלו למפלגה הוא הכי גדול מכל שאר המועמדים -הוא היחידי שיכול להביא ציבורים שלמים שקודם אף לא חלמו להצטרף או להצביע למפלגת העבודה .אני קורא לכל המתמודדים מולו להתייצב מאחריו ויחדיו להדיח את הליכוד מהשלטון ויפה שעה אחת קודם .הוא יביא למפלגה קולות מכל המגזרים מהדתיים-מהמגזר הערבי והדרוזי-מהמושבים -גימלאים -שכירים וכל שאר עמך ישראל מאוכזבי ליכוד-שינוי . בהצלחה ב 28-6 ומי יתן שכל האחרים ישכילו להבין את הרוח הגבית שנושבת בגבך שתישא אותך עד לכס ראש הממשלה הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לא נצביע בשבילך ככה או ככה
ש.צ,
ת''א,
10/06/05 16:22
|
|
 |
83.
עמיר פרץ-המהפיכה מתחילה
גיפסית,
מרכז,
10/06/05 16:19
|
האיש אשר לקח על כתפיו במודע הסתדרות חבולה ועם חובות של מיליארדים, ללא עזרת ראשי ממשלות ישראל וללא קומבינות, והצליח להציל אותה , להביאה לאיזון,ולקביעת עובדת היותה גוף מייצג עובדים ניצחי,שמי יודע איפה היינו היום בלעדיה,חייבים לו אנו את הכרתנו ותודתנו,רק הוא יכול להביא המהפיכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די, זו תגובה ממוחזרת של פרץ.
שי,
10/06/05 17:44
|
תתחילו להגיד משהו מקורי ולא לספר לנו איך פרץ הציל את ההסתדרות כי זה פשוט לא נכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
כל הכבוד לעמיר פרץ
ראש המגיבים,
שפלה,
10/06/05 16:16
|
כל הכבוד לעמיר פרץ, באמת. עכשיו שיביא איתו אנשי איכות כמו עמי איילון ואלון פנקס, ואז הוא באמת יכול להציג נבחרת לאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
חזון אחרית הימים-רק עם עמיר פר
גיפסי,
אשדוד,
10/06/05 16:15
|
הגיע זמן שתיהיה אגנדה חברתית במדינה שלנו ולא רק ביטחונית אחרי ההתנתקות נעמוד כולם מול השבר הגדול שיהיה כאן בעם -השבר נוצר מכך שגזירות מפילים בכפייה ולא בהידברות כמו תוכניות האוצר האחרונות ומשבר הפנסייה כמו תוכנית ההתנתקות כמו דו''ח דוברת מתי יבינו ''נבחרי העם'' היושב בציון שלא ניתן בכל נושא להתנגח כמו שני תיישים כי לבסוף לשניהם כואב .כל דבר בחיים ראוי שיעשה בהדברות ובהתחשבות של כל צד בצרכיו של אחר ואולי היה פה אז מזרח תיכון חדש -ביטחוני חברתי מוסרי וכן גם כלכלי.אני מברך על פועלו של יו''ר ההסתדרות חבר הכנסת עמיר פרץ שפועל ללא ליאות בכיוון הנכון שמדינתנו כבר לא תישלט בידי גנרלים בדימוס שעוד לפני שפשטו את מדיהם כבר קורצים לפוליטיקה .אני מאחל לו שיבחר בפריימריז של מפלגת העבודה וזה יהיה רק צעד ראשון בדרך ארוכה לשינוי המיוחל -שאחד מהעם שצמח מלמטה מעיירת פיתוח ורגיש לצרכים של עמך ישראל יציב פה מפת דרכים חברתית שתנסה לפתור סוגיות שפעם אפילו לא העזו להתעסק עימן -בגלל הסדר יום הלאומי שעסק רוב הזמן בבעיות עם שכננו.העשייה היא רבה בתחום החינוך המוסר -הפשע הקיטוב החברתי הפער בין העשירונים למינהם רק אז אולי נמצא את המנוחה ואת הנחלה שלה כולנו בודאי מייחלים אם לא למענינו הבוגרים למען ילדינו והדורות הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ואמץ!
ל"ת
טלי כ,
מרכז,
10/06/05 17:01
|
|
 |
דברים כדורבנות
ל"ת
קמי,
חולון,
10/06/05 17:00
|
|
 |
אמן כן יהיא רצון!!!
ל"ת
דוד ב,
באר-שבע,
10/06/05 16:59
|
|
 |
80.
ראש ממשלה אתה לא!!! צא מזה!
ל"ת
נירה,
באר שבע,
10/06/05 16:12
|
|
 |
79.
רק עמיר פרץ יביא למהפך@@@@
רוני ינון,
אשדוד,
10/06/05 16:11
|
עמיר פרץ בסוף ב''ה יהיה יו''ר המפלגה .הוא מביא איתו ערך מוסף שלא היה קודם-למי שהיה בבית מפלגת העבודה בשכונת התקווה וראה את כנס הפתיחה של עמיר מבין על מה אני מדבר .היו שם בורג וחגי מרום ויולי תמיר ועוזי ברעם ועוד רבים וטובים.הם ותיקים במפלגה וכבר הספיקו להיות במחנה כזה או אחר-אך הם השכילו לקרוא את המפה ולהבין משהו שאחרים עדיין לא הפנימו או קשה להם להפנים-והוא שעמיר פרץ מוסיף צבע וחיים ואגנדה חברתית למפלגה שלא נעים להגיד אבל כמעט ואבד עליה הקלח בשל חוסר עמידה של נבחריה סביב מועמד אחד ויחיד ולהפעיל סביבו את כל יהבם ומשקלם -רק כך תיהיה לעבודה תקומה בימים אילו שהם יכולים להוות אלטרנטיבה למפלגת השילטון שהביאה את השחיתות במדינה לשיאים חדשים ולשבר חברתי -מוסרי -כלכלי וכל סעיף אחר שתרצו .כותב שורות אילו גדל בבית ליכודניק והצטרפתי למפלגת העבודה בשל האמונה בעמיר פרץ בפועלו -בעקרונותיו ורבים מסביבתי חושבים כמוני .אני קורא מכאן לכל ראשי מפלגת העבודה לאחר הבחירות לפריימריז להתייצב כאיש אחד מאחרי עמיר פרץ(אין ספק שהוא יזכה )ולחזקו לקראת הבאות ותהוו אלטרנטיבה ראוייה לבחירות הבאות ותעשו מהפך ותצעידו אותנו אל עתיד חדש ומבטיח יותר -על כתיפכם מונחות משימות רבות -הגיע הזמן לעשות למען העם היושב בציון .יש להחזיר בדחיפות את הערכים עליהם גדלנו -אהבת האדם באשר הוא אדם - ללא הבדלי דת מין גזע ועדה -והזדמנויות תעסוקה שוות לכולם -מכאן אולי תבוא המלחמה בפשע .בהצלחה לעמיר פרץ מכל הלב ובקשה לי אישית אליך תקרב את כולם אליך בלי יוצא מן הכלל ותרחיבו את המעגלים יש מקום לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תגובה ממוחזרת של יחצנו''ת
ל"ת
שמענו עליו,
10/06/05 17:54
|
|
 |
שכנעת אותי
ל"ת
מעיין בתגובות,
תל--אביב,
10/06/05 16:58
|
|
 |
78.
אני לא אבחר בך בגלל......
יוסי,
10/06/05 16:11
|
אני לא אבחר בך בגלל שאתה עשיתה עם השביתות הטיפשיות שלך המון נזק למשק כמו שריף בעיירה נידחת בקיצור עבד כי ימלוך ולא בגלל שאתה מרוקאי בגלל הרייטינג לראשות מפלגת העבודה הרסתה כל חלקה טובה אתה במרום האולימפוס לא הרגשתה כלום אבל אנחנו אכלנו אותה בגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
למה הם מצביעים ליכוד 2 עד 10
אליעזר,
ר מת-גן,
10/06/05 16:07
|
תשובה בגלל שיש להם שכל ו-2 בגלל שמפלגת-העבודה+פרץ שווים לתחת נכון חברים יקרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אל חשש לא נצביע לך בכלל
ערן,
10/06/05 16:06
|
אתה איש קטן,מאוס בכיין סדרתי ואופורטוניסט בלתי נלאה. החשש הגדול שלי שיתנו לחסר יכולות כמוך לנהל לי את המדינה,זה באמת יהיה הסוף. וואו צמרמורת וקבס עולים בי רק מהמחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
גישה סמולנית מתנשאת טפוסית
פנחס,
10/06/05 16:03
|
לפי גישה זו כל מה שצריך להציע לבוחר על מנת שיבחר בי הוא מצב כלכלי יותר טוב. ערכים יהודיים ערכים מסורתיים ערכים לאומיים אומר הסמול הם הבל. ולכן אם אנשי עיירות הפתוח החשוב להם ביותר הם הערכים האלה שציינתי, אז הם ילדים מוכים שלא עוזבים את הבית פרץ הסמולן המנוער מכל ערך יהודי לאומי ומכל מסורת יהודית הוא המשך של הסמול משנות ה50 שדרס את הערכים היהודיים שהעולים הביאו איתם למען כפות עליהם את ערכי השמאל הגויי האירופאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל - הפוסל, במומו פוסל
דורון,
נתניה,
10/06/05 16:45
|
גישה שמאלנית מתנשאת?! נראה, שחולות אילי סיני חדרו לעיניך והפכו אותך לעיוור. גישה סוציאל-דמוקרטית עובדת בכל העולם. היא לא פוסלת את התפיסה הקפטילסטית. יתרה מזו, היא לא מונעת ולא פוגמת בערכים יהודיים, ערכיים ציוניים. מעבר לזה, אין קשר בין תפיסה מדינית ותפיסה כלכלית. ואולי, אם נצא מהפראנויה, נוכל לחיות ככל העמים בארץ זבת חלב ודבש ולא איש על חרבו אלא תחת תאנתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מיה איזה התחנפנות מלוקקת בושה
ירון,
תל אביב,
10/06/05 16:00
|
את מטיחה שאלות קשות אבל רק אם עומד מולך איש השייך לרוב הימני. כשמולך אחת התופעות העלובות ביותר שהשמאל יצר את רק מתרפסת ומרימה שאלות לוולה. בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
לכב' החבר ברקוביץ' הנ'ל מאנ'ש
דב בינדר,
יהוד,
10/06/05 15:55
|
נא לדאוג לו הוא משלנו!!!!אנשים עוד זוכרים את השחיתות בשלטון מפא'י,היום השחיתות היא גם בליכוד,זו טריפה וזו נבלה,המפלגות הערביות+הקונוניסטים הם אויבנו,הדתיים והחרדים מנסים לכפות עלינו את אורח החיים מימי הביניים וגם שינוי מסתבר לא כל כך צדיקים,אז מי נשאר?אף אחד וזה המצב לצערנו,פה דרוש מהפך מן היסוד,דרושה לנו מפלגה נציונל סוציאליסטית אמיתית,גם לאומנית לטובת העם וגם סוציאליסטית לטובת דלת העם כדי שתפסיק להיות דלת העם.אני לא רואה כרגע מישהו מתאים מאף מפלגה.עצוב אבל זה המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אני אצביע לפרץ....
ל"ת
אריאל,
בת ים,
10/06/05 15:54
|
|
 |
שמחת זקנתי
ל"ת
יוסי,
10/06/05 16:43
|
|
 |
71.
חובה לקרוא...
המזהיר בפתח.,
10/06/05 15:51
|
אנני מבין את אנשי עיירות הפיתוח. הליכוד ''דופק'' אותם טוב טוב.. הוריד להם נקודות זיכוי לאשה שלא עובדת, הוריד להם דמי ביטוח לאומי, כל הגזירות של הליכוד- לרעת אנשי עיירות הפיתוח. האבטלה, אי המעש הם כתוצאה של זילזול בעיירות הפיתוח עי' הליכוד. הליכוד הרס כל חלקה טובה. עיזבו אתכם מאידיאלוגיה, הרי הליכוד מוסר חלקי ארץ ישראל. מתי תתפכחו ותבינו ותעשו חושבים- אולי תעינו? אולי כדאי לנסות משהוא אחר? הרי גרוע יותר מהליכוד אין ולא יהיה. יותר שקרן מביבי- אין. תנו צ'אנס לשמאל.. למערך.תבינו- מדינת ישראל- היא חלק בלתי נפרד מארה'ב. הפקודות- מנשיא ארה'ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
למצביעי ליכוד אין אידיאולוגיה
וו,
10/06/05 15:46
|
יש להם אידיאולוגיה אחת- שונאים אשכנזים ועוד יותר שונאים שמאלנים.
ובגלל זה קל כל כך לקחת את הליכוד ולהביא אותו למלא את המצע המדיני של מרץ(יציאה חד צדדית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אני עם וילנאי - הכי הגון וישר
תומר,
הוד השרון,
10/06/05 15:40
|
והגיע הזמן שפוליטיקאי מזן אחר ינהיג את מפלגת העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
רק וילנאי ישקם את העבודה!
ל"ת
אליעד,
הרצליה,
10/06/05 15:39
|
|
 |
67.
עד עכשיו חשבתי לבחור בו אבל
משה,
שדרות,
10/06/05 15:11
|
|
 |
66.
שפם או שפת ארנבת
נפתלי,
ירושלים,
10/06/05 15:07
|
פרץ וביבי כבר שיתפו פעולה שתוצאתה דפיקת המעמד הבינוני. האריכו את גיל הפנסיה ל-67 , קיצצו את קיצבאות הביטוח הלאומי, הגדילו את התשלומים למוסד נפלא זה ובקיצור עבדו עלינו תרתימשמע. מה נשאר ? כניראה , רק להציע לילדים לקבל דרכון אירופאי ולעוף מכאן. את שני הדמגוגים האלו עדיף לשמוע מרחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פרץ אותי שכנעת-תמשיך
ל"ת
ליכודניק לשעבר,
10/06/05 14:59
|
|
 |
64.
למה הם מצביעים ליכוד
ISHCO,
ישראל,
10/06/05 14:48
|
1- אין להם מושג 2-אמרו להם 3-חשבו שהליכוד עם הדמגוגיה יצליח להקים את מדינת הקומבינה. נכון הליכוד הצליח אבל החולה(המדינה)מת. 4-היהודים רגילים לסבול ולבכות. לא נראה להם שאפשר להקים מדינה נורמלית שמצליחה בזכות: חינוך, יצירה, עבודה, סדר, נקיון. 5-הם מחפשים ניסים. אם יש ניסים לא צריך לעבוד. 6-כמו מפעל הפיס, קונים כל שבוע אולי יגרילו. רק ''מפגרים'' לפלפים הולכים כל יום לעבוד בשביל לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
עמיר פרץ
שאול,
מרכז,
10/06/05 14:41
|
|
 |
בוא קודם נראה אותו שר אוצר
גדי,
10/06/05 17:55
|
הרי הוא כל היום תוקף את ביבי. אז נראה אותו מחליף אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רק וילנאי ינקה את האורוות.
ל"ת
אליעזר,
בת ים,
10/06/05 14:32
|
|
 |
61.
לא למושחתים - רק וילנאי
ל"ת
שאול,
ירושלים,
10/06/05 14:29
|
|
 |
מה זה כבר משנה ... ?
אברהם,
הרי יהודה,
10/06/05 15:52
|
פרץ או ביבי פרס או שרון וילנאי או פואד
כולם חילונים בטחוניסטים (אלק) כולם מתקפלים בקלות יותר מנייר רטוב לכולם אין חוט שדרה לאומי יהודי ואין אידיאולוגיה
אז מה הקטע ? אולי הגיע הזמן להחליף את הקריטריונים, במקום לדרוך במקום עם אותה הגברת בשינוי שם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
באמת מתאים למערך שתי טיפות מים
ל"ת
מערכניק גאה,
10/06/05 14:27
|
|
 |
59.
פרץ הגזען, המרוקאים לא טיפשים.
איש מרכז,
10/06/05 14:27
|
פרץ, אתה פשוט גזען שחושב שכל יוצאי העדה המרוקאית טיפשים. לידיעתך גם להם יש דעות משלהם, דעות בענייני ביטחון וכלכלה, והם יודעים מי חילץ את מרביתם ממעגל העוני - כן פרץ הליכוד, ולא העבודה, ודווקא הליכוד והליברלים ולא מי שדיבר בשם העובדים - מפלגת העבוגה שדאגה רק לעובדי הקיבוצים וחברת חשמל.
ההסתדרות ומפלגת העבודה סיימה את תפקידה וכיום היא רק מזיקה לעובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שאלתי ולא נעניתי?
אקס קיבוצניק,
10/06/05 14:22
|
גדלתי בקיבוץ של שנות החמישים והשישים, כן ההוא עם הלינה המשותפת הדפוקה ועם רמת השכלה בינונית מינוס. בלי בחינות ולחץ להשכלה. אבל גם בלי רגשי נחיתות ןכן: תחושה שאם תרצה באמת משהו הוא בהישג היד. לא עם כפית של כסף אלא בעבודה קשה. ואם התחושה הזאת סיימתי את הטכניון על חשבוני ואני לא בתלונות לאף אחד ולדעתי זו הדרך שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מי שרוצה ראש ממשלה המופעל ע''י
אבי,
10/06/05 14:18
|
|
 |
56.
ואלו שתומכים בהתנתקות ...
דונה,
רמת גן,
10/06/05 14:17
|
תסמונת הילד המוכה, המובס והמושפל !
איפה הכבוד העצמי ?
זה הזמן להשתנות ולשנות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עמיר פרץ למהפך החברתי 2006
שמעון סויסה,
חצור הגלילית,
10/06/05 14:17
|
|
 |
54.
השמאל לא הבין ולעולם לא יבין.
אבי,
10/06/05 14:12
|
המזרחיים לא מצביעים למפלגת העבודה בגלל הרפיסות שלה כלפי הרוצים להשמידנו. עמיר פרץ אל תוציא את השד העדתי מהבקבוק זה לא יעזור לך המרוקאים אולי עניים אבל לא טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרפיסות בעניין חברון - נכון ?
ספרטקוס,
10/06/05 16:27
|
על מה בדיוק דיברת על הרפיסות בחלוקת חברון של נתניהו , או אולי על הנסיגה עד גרגיר החול האחרון בסיני , או אולי לאימרות של מתנגד ההתנתקות (נתניהו) שהודה על חברו וידידו דאז עראפת: ''מצאתי ידיד אמיתי'' , אני מניח שזו הרפיסות שהתככונת לא כך..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה דמגוגית ולא רצינית.
אבי,
10/06/05 19:27
|
אולי לך יש תשובה למה בכל זאת העניים והמסכנים שהשמאל כל כך דואג להם(במלל בלבד) בכל זאת מצביעים וימשיכו להצביע ליכוד? נא תשובה עיניינית ולא לקט של תעמולת בחירות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תשובה לשאילה בראש הכתבה
בנצי,
רחובות,
10/06/05 13:59
|
מה יש להתפלא, אני כילד קטן בן 8 או 9 זוכר את כל הבעיות שהיו לרבים מבני ישובנו, שלא ייכלו לקבל עבודה כי לא היה להם פנקס אדום,, זוכרים ? וככל שגדלתי הבנתי מה גודל ההרס שיצרו המפלגות הללו, מפלנות שניסו וגם הצליחו לפורר משפחות, בנים מהוריהם,וכו' כי כל כוונתם היתה לישום עם שאין לא אלוקים , אין לא ערכים, אין לא כבוד, כמו שחיו ברוסיה של סטלין, וכדי לא להאריך אני יכול לאמר בוודאות, שכל מה שקורה היום במדינה הזו כל השחיתות כל חוסר הצדק, כל הפרוטקצינזם, כל החומריות, כל חוסר הכבוד.הכל הכל בגלל, השיטה הרקובה שלהם אז וגם עכשו. וחבל חבל כי אנו באנו מאיפה שבנו ף מתוך תמימות, מתוך תקוה, מתוך שייכות לעם היהודי, סולידריות, ומה קורה בפועל , הלא הכל כתוב בספרי הנביאים כולם לוקחי שוחד וחורשי מזימות .אם היו שואלים את הורינו שכבר לא אתנו לצערי, וודאי שהיו מעדיפים להשאר מאיפה שבאו ,ו=
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בעזרת הליכוד אני מהנדס!
יצא ממעגל העוני,
10/06/05 13:57
|
נולדתי בשכונת עוני בעיירת פיתוח. ללא עזרה כלכלית לא הייתי יכול להגשים את חלומי ללמוד באוניברסיטה ולהיות מהנדס. בזכות תוכניות רווחה שקמו בתקופת הליכוד יכולתי ללמוד. (אחי הגדול, שלמד לפני עליית הליכוד לשלטון לא שרד כלכלית.)
רק בזכות הליכוד ומלגות הלימודים שהופנו אלי בזכותו, ופרוייקת שיקום שכונות זכיתי לצאת ממעגל העוני.
אז שפרץ וחבורתו לא ימכרו לנו לוקשים. כסף לאימהות חד הוריות לא מוציא ילדים ממעגל העוני - עזרה כספית ללימודים כן מוציאה ילדים מעגל העוני
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למהנדס תקרא את תגובה 58
ל"ת
יש גם דרך אחרת,
10/06/05 21:51
|
|
 |
הערכה העצמית שלך=0
ספרטקוס,
10/06/05 16:23
|
כל הכבוד לך על כך שאתה מהנדס והעובדה שעשית את זה במקום בו הסיכויים( אובייקטיבית ) נמוכים יותר-ראוייה לציון. מפריע לי אבל שאתה תולה את הצלחתך במלגה כזו או אחרת ומפריע לי החוסר ביטחון הזה שאתה מפגין. בנוגע לעניין העזרה לשכנות המצוקה ולעיירות הפיתוח, אני מניח שמספיק ותסתכל על אחוזי הבגרות באופן גורף מאז 77, או על מספר הלא מעוסקים היום בעיירות הפיתוח לעומת התקופה של ממשלת רבין, ותעשה השוואות, כי כמהנדס אתה בטח יודע שסטטיסטיקה נכונה נעשית באופן גורף ולא בצורה פרטנית של בן אדם כזה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית צריך לעבוד בנמל אסדוד
ארז,
10/06/05 15:59
|
או להצטרף למרכז הליכוד. למה להיות מהנדס? חוץ מזה, ישר כח. דרך אגב, הליכוד של היום זה לא הליכוד של פעם. פעם הליכוד יצג אנשים עם חזון ואמונה. הליכוד של היום נשלט ע''י אלמנטים פליליים ואוסף של בורים וגסים שבשבילם מהנדס זה כמו חייזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אמאלה הפרענקים משתלטים על העבו
ז'אדק,
רעננה,
10/06/05 13:32
|
|
 |
רגשי נחיתות של שנות 50'
ל"ת
אשכנזי גאה,
לא נמאס,
10/06/05 17:47
|
|
 |
50.
תראה יא פרענק
סעדון,
10/06/05 13:28
|
איני חבר הסתדרות ובכל זאת מורדידים לי כל חודש דמי חבר. כיון שאין לי אפשרות לשבות ולחסום כבישים כמו שאתם עושים, נשאלת השאלה לאן הולך הכסף שלי? למעשה, השאהל לא מדויקת, כי גם אם תגיד לי לאן הוא הולך (ומן הסתם זה לכיס שלך וחבריך) עדיין זה הולך לשם ללא הסכמתי. בעברית קוראים לזה גניבה. אל תתחיל לי עם הקטע העדתי, כיון שעל ידי הגניבות שאתה מבצע, אתה רק מוכיח שאכן אתה כפי שכיניתי אותך בכותרת (גנב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה
ראובן,
10/06/05 15:15
|
אף אחד לא מטפל בנושא ולא נוגע בתפוח האדמה הלוהט הזה כי יש שם יותר מידי כוח וכסף מעורבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אתה מתאים ל-ש.ג (ש.שער)בנמל אש
דוד,
אופקים,
10/06/05 13:21
|
אתה מנסה לשחק ברגשות של המורקאים אל תעשה אותנו טיפשים.תגלה לעם מה תלוש משכורתך ואיזה הטבות יש לך ? וגם מהו הסכום שיש לך בחסכונות.אין לך שום רקורט חוץ מלהרוס את המדינה ,איזה שלום עם הערבים אתה מציע ,הרי שלום בתוך היהודים לא ידעת לעשות, ורק נזקים למשק עשית.אני מכיר את שיטך לרוץ גבוה כדאי ,כי אז יציאו לך להיות שר. את דעתי אמרתי ,אולי אתה מתאים להיות שומר שער בנמל אשדוד .תמשיך לנבוח אולי על מישהו זה עושה רושם. דרך אגב מתי השביתה הבאה? מזמן לא שמענו ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אם כבר מוותרים על כוכב טלויזה
רז,
10/06/05 13:12
|
אז עדיף לבחור במתן וילנאי. ללא ספק יש לו יותר נסיון מדיני בטחוני מפרץ, וללא ספק הוא ידע לשתף פעולה עם פרץ על מנת לפתור את בעיות החברה והכלכלה שהמיט עלניו שלטון הליכוד. השילוב הזה בין השניים נראה לי מנצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתן-יבש כמו צנון
ל"ת
דנידין,
מפה ומשם,
10/06/05 17:04
|
|
 |
47.
יצא המרצע מהשק.דיל פרס פרץ
רונן כהן,
10/06/05 13:09
|
כל מטרת ההתמודדות של עמיר פרץ היא לאפשר לשמעון פרס להשאר בראשות המפלגה. בגלל זה פרס הביא אותו. הבחירות האלו תפורות מראש. רק מתן וילנאי יכול להביא לחילופי שלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
נמאס לי רוצה לעבור לליכוד
מוי,
10/06/05 13:09
|
בטח ,טוב להם שם, יש ג'ובים ,בכל דבר הם ראשונים כיף פשוט כיף ,אני אזרח פשוט שייך עדיין למדינה ,שם אין הרבה אפשרויות ,אני מובטל בקושי חי, אז למה שלא יעבירו את כל תושבי המדינה לליכוד ,וכך יהיה לכולם טוב, מה לא? שיבושם לכם סליחה אף אחד לא מודיע לעניים שמצבם השתפר ,למה לא שולחים להם סקרים ,המפות האלה שביבי מצייר בכנסים, המסכנים האלה יושבים בבית ולא יודעים שהם כבר עשירים ,כי הממשלה עיכלה להם את בטלווזיה ,מהתקופה שלפניי ביבי לא סתם ליכוד וליכלוך מתחילים באותן אותיות ,את ההשלמה ל-לוך עושים כבר חברי הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הם מצביעים ליכוד כי הם ימניים!
מישור החופי,
10/06/05 13:08
|
האם עלתה במוחך, מר פרץ, האפשרות שבני עיירות הפיתוח והמזרחיים מצביעים ליכוד מכיוון שהם ברובם בעלי השקפה פוליטית ימנית, בכל מה שקשור לסכסוך עם הערבים? האם ייתכן שלמזרחיים יכולה להיות השקפה פוליטית? האם ייתכן שמעניין אותם משהו מעבר לפרנסה שלהם? האם ייתכן, מר פרץ, שחלק מהצבעת אנשי רמת אביב והאשכנזים למפלגת העבודה אינה נובעת מנטייתם הפוליטית, אלא מייצגת הצבעה שבטית-עדתית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש מפלגה ימנית...
מטומטמת,
10/06/05 15:25
|
האידיוטים שמצביעים ליכוד משרתים את השמאלים העשיר, מפנים בשבילו התנחלויות,מעשירים את חשבון הבנק שלו, ודופקים את עצמם, טוב הם לא כאלה חכמים גדולים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הוא שמאל קיצוני
ל"ת
עובר לפרץ,
נהריה,
10/06/05 14:39
|
|
 |
44.
האיש התבלבל מעט .
מנחם הרצליה,
10/06/05 13:05
|
עמיר פרץ התבלבל , הוא חושב שנהול מדינה זה דומה לשליטה בועדי עובדים , האיש חסר כשורים , להיות ראש ממשלה זה פשוט לא בשבילו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תפסיק לבלבל לנו במוח!!!
מרוקאית,
10/06/05 13:02
|
אין סיכוי שנבחר בך, אם ברק יעמוד בראש המפלגה נבחר בו!!!הוא טוב מימך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק-הרבה חול ואין מה לאכול
ל"ת
אטילה,
לרנקה,
10/06/05 17:05
|
|
 |
42.
לא יצביעו לך כי אתה לא ראוי
ל"ת
שרון רונן,
גבעתים,
10/06/05 13:00
|
|
 |
חבל על הזמן פרץ
אבוטבול,
ירוחם,
10/06/05 15:02
|
פרץ אתה רואה בעצמך כותבים אתה לא ראוי ומי לא מזרחי המבין יבין אין לאף ספרדי סכוי להיות ראש ממשלה חבל לך על הזמן לך לישון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבוטבול המתבכיין הסדרתי?
יפרח,
נתיבות,
10/06/05 17:37
|
היה רמטכ''ל , שר ביטחון, שר חוץ ואוסף של חברי מרכז ליכוד שמסדרים ג'ובים שהם לא ממש אשכנזים. כמה תמשיך להתבכיין אבוטבול? חשבת אולי לעשות משהו כדי לקדם את עצמך? ללמוד? לעבוד יותר? לשנות מקום מגורים? 50 שנה ועדין בכיינות מגיע לי? בהכל אתה מחפש איזה ווזווז להאשים? לא נמאס לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ב 28 ביוני בוחרים וילנאי!
דוד,
10/06/05 12:59
|
אהוד ברק כבר מחפש את תירוצי הפרישה שלו. עמיר פרץ מתמודד כדי לעשות דיל עם שמעון פרס. פרס מעודד אותו מכיוון שגם הוא רוצה דיל. רק מתן וילנאי מתמודד על מנת לנצח ולהביא לחילופי דורות בהנהג המפלגה. חזק ואמץ מתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתן סימפטי אבל לא מתאים
ל"ת
הנתנייתי,
13/06/05 23:23
|
|
 |
40.
בחרת פרץ - קיבלת שוב את פרס!
ל"ת
רק וילנאי,
10/06/05 12:57
|
|
 |
39.
משמעות הכתבה שרק מתן וילנאי
יוני,
10/06/05 12:57
|
יכול להחליף את פרץ. למה לבזבז קולות בקלפי על מועמד שיגיע להסכם אם פרס על מס. 2? עדיף לבחור במועמד אמיתי שמתמודד לא על מנת להגיע לדילים אלא על מנת להנהיג את המפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אל תדאג. עם התבטאויות כאלה,
איתי,
10/06/05 12:54
|
|
 |
37.
נכון, אך גם ילד מוכה יום אחד
אהרון,
10/06/05 12:50
|
נכון, אך גם ילד מוכה יום אחד מתעורר ומורד ומחזיר לאלה המכים אותו. חבל שעד אז יש עוד הרבה מוכים, כבר לפני מאות שנים כתב מקיאבלי שהשלטון משחית, סופם של המושחתים ליפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר לא בשל רק פרס
ל"ת
דוד,
שדרות,
10/06/05 12:59
|
|
 |
36.
למה כליקודניק אצביע לפרץ
המוח,
חיפה,
10/06/05 12:42
|
כליכודניק לשעבר שהתפקד לעבודה ואצביע לפרץ בפרימריס. ברצוני להבהיר לכל המגיבים נגד פרץ יו''ר ההסתדרות או לחילופין נגד אישיותו, כי אין אנו בוחרים מלכת יופי או ריטוריקן הנותן הופעות בטלויזה אלא אנו צריכים לבחור איך יראה עתידנו החברתי, התעסוקתי, המדיני והכלכלי. כל זאת אחרי החורבן שהותיר אחריו ביבי בגיבוי מלא ששרון והמרכז המושחט. ביחס לאלא שמוחם שטוף בדמגוגיה פרץ מטפל רק בועדים הגדולים, יש להבהיר כי פרץ הוא שהוביל ומוביל את החקיקה בתחום יחסי העבודה - חוק חברות כח האדם (שביבי את חלקו העיקרי הקפיא עד 2008) את החוק ל העלאת שכר המינימום (זה לא בשביל הועדים הגדולים) חוק פניסיה ממלכתית ועוד חוקי עבודה שאף לא אחד מהם משפיע על הועדים הגדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרגיל הזה יש לו זקן ארוך .
ל"ת
אבי,
10/06/05 14:14
|
|
 |
מסכים. פרץ צריך להיות מס 2.
יהודה,
גליל מערבי,
10/06/05 13:04
|
מתן וילנאי צריך להוביל את הצד המדיני בטחוני שאין מה לעשות בלעדיו אין חברה ואין כלכלה. פרץ במקביל צריך להוביל את הצד הכלכלי חברתי. שימו לב שפרץ מתנגד לביבי ולא לשרון. אז שיחליף את ביבי ולא את שרון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרץ - מספר 2 של אחמד טיבי
ל"ת
מוסה,
15/06/05 04:40
|
|
 |
ברור שלליכודניק שווה פרץ
שוקי מנחם,
ת''א,
10/06/05 13:00
|
|
 |
ליכודניק לא ליקודניק
רפי,
10/06/05 12:59
|
|
 |
35.
הנכס היקר ביותר של הליכוד!!!
ל"ת
יוני,
10/06/05 12:36
|
|
 |
34.
אני עוזב
מצביע עבודה,
10/06/05 12:34
|
|
 |
כמוני.
עמית,
מפלגת העבודה,
10/06/05 12:59
|
לא אשאר חבר מפלגה דקה אחת אפילו, כשבראשה עומד המאפיונר פרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לתת לפרץ הנהגה בעבודה
ל"ת
יותם,
ירושלים,
10/06/05 17:22
|
|
 |
אתה מצביע עבודה כמו שאני קנדי!
ל"ת
חזן,
10/06/05 12:49
|
|
 |
33.
הם מצביעים ליכוד כי
מריוס,
10/06/05 12:31
|
|
 |
32.
הצטרף לרוב היהודי !
אברהם,
הרי יהודה,
10/06/05 12:31
|
ולמה יש יהודים בעד התנתקות ? גם זו תסמונת הילד המוכה טרור, שרוצה עוד מכות טרור, ומוסיף עוד מכות לעצמו.
הצטרף לרוב היהודי, ותוכל להציל את העם הזה ממכות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם אלופים בלהפוך את היוצרות
אזרח 1,
תל אביב,
10/06/05 13:21
|
מטרתכם להחזיק בשטחים. כל מה שישרת מטרה זו מקודש. בשביל מתנגדי ההתנתקות כמוך כל התקדמות לכיוון הסדר בינינו לבין הפלסטינאים הוא אסון. כל יהודי שמת כתוצאה מהסכסוך מקדם את עינינכם כפי שהוא מקדם את החמס... ''הדאגה'' שלך לבטחוננו הוא זריית חול בעיניים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הכריחו אותי
עובד עריה,
10/06/05 12:07
|
אני התפקדתי למפלגת העבודה כי איש הוועד ביקש והבטיח שידאג לנו אים פרץ יבחר אך אין שום סיכוי שאצביע עבור פרץ ואני בכלל מצביע ליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה זה מה שמגיע לך
ל"ת
דורון,
10/06/05 12:35
|
|
 |
30.
אין כל סכנה !
שמשון,
כוכב-יאיר,
10/06/05 12:03
|
בתגובתי הקודמת שכחתי את וילנאי. גם הוא יתרום חלקו לזירוז החיסול של המפלגה. וילנאי לא ירטיב את בגדיו אם יצטרך לעבור בגשם בדרכו להנהגת המפלגה, את נעליו לא יזהם בבוץ באותה הדרך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי הוא האלטרנטיבה היחידה!
תתבייש,
10/06/05 13:01
|
סוף סוף בא מנהיג שהוא גם ישר, וגם בקיא בפוליטיקה. לא עושה מפקדים מלוכלכים, לא נותן שוחד, לא מרמה ועושה דילים ולא משקר. ואתה מה יש לך להגיד על זה? שהוא יהרוס את המפלגה. כלומר שאתה בעד מושחתים. באמת, תודה רבה לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ומה עים ''דמי הטיפול''
יוסי רחמים,
חיפה,
10/06/05 12:02
|
ולמה דמי הטיפול של ההסתדרות עלו ?עד שביבי נתן אתה לקחת בשביל לממן את הקמפיין שלך תתבייש הכנסת את היד שלך עמוק לכיס של העובדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לשלם למוטי מורל
ארז,
תל אביב,
10/06/05 12:43
|
בדמי הטיפול הוא משלם למוטי מורל כדי שיציף את אתרי האינטרנט בתגובות בעדו ונגד ביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כי האזרחים זוכרים את מפאי
אזרח עונה,
ישראל,
10/06/05 11:59
|
מר פרץ אזרחי העיירות והמושבים והערים שהיו עיירות הפיתוח זוכרים את תקופת מפאי מערך אבודה על השחיתות שלה על זכויות בעלי הפנקס האדום מול בעלי הפנקס הכחול זוכרים אלו דלתות נפתחו לפניך בעזרת פתק מחבר מפאי ועוד אני מסכים אתך שהליכוד מאו מאוד מושחת וצריך להחליפו אבל במי ??? הרי ח החכים של העבודה מראים בדיוק אתה שחיתות כמו של הליכוד . אמור לי מר פרץ מה הבדל בין המינויים המושחתים של דני נווה של כץ של הנגבי לבין המינויים המושחתים שלפואד בן אליעזר שלדליה פליציק של בן שמחון ועוד ???? ומה הבדל יש בין מעשה השחיתות של הבחירות בליכוד והשתיקה של עמרי שרון לבין מעשי השחיתות של עמותות ברק ושתיקתו של הרצוג ??? להזכיר לך מר פרץ על מליארדים שאזרחים שילמו לקופת חולים והלכו לכסות את הבזבוזים והשחיתויות של ההסתדרות ??? כך שהמרוקאים של היום אינם עדר ואינם מטומטמים ורואים את השחיתות בליכוד והם אוהבים את מדינתם ורוצים שינוי אבל להחליף אבודה בליכוד זה להחליף ספחת בצרעת .... נב רק השבוע התקבל חוק הגובים שהוא חרפה במדינת חוק וזה התקבל בקולות חכים מושחתים מהליכד וחכים מושחתים מהאבודה [ מכיר את כבל שכל הזמן רוממות החוק והצדק בגרונו???? ]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת לאמיתה ובתוספת
ניר,
10/06/05 12:44
|
והתוספת היא שאני מעדיף להתצביע ליכוד ויהיה מי שיבקר בחומרה וברצינות .את שחיתויות הליכוד . שהרי כל המערכת המשפטית והתקשורת בעיקרה שמאלנית
מאשר להצביע לעבודה ולא יהיה מי שיבקר אותה בכלל וכמו כן יחפו על מעשיה הרי כל התקשורת לצד השמאל , אז איך יבקרו ויתריעו על מחדלי השמאל ?????
לעולם אסור לשכוח איך התקשורת התגייסה כאחד לחפות על מעללי השמאל לדורותיה .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי פה המושחת
doron,
10/06/05 12:39
|
השחיתות של הליכוד עושה בית ספר למה שמכנים השחיתות של מםאי העדפה של ציבור מסוים זו אולי לכל היותר נורמה פסולה אבל שחיתות? שחיתות זה לגזול אדמות מדינה ולספח אותם לחווה למשל להפשיר קרקעות של קרובי משפחה תהליך שמכניס מליונים לכיס פרטי , לקנות קולות בכסף ובארוח בבית מלון זו שחיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אל תדאג
אלי אמזלג,
באר שבע,
10/06/05 11:57
|
לא נצביע בשבילך לא כי אתה מרוקאי אלה בגלל שגרמת לפיטורי אלפי עובדים בהסתדרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אין כל סכנה !!!
שמשון,
כוכב-יאיר,
10/06/05 11:56
|
למען הסר חשש, ספק או פחד, לכל חברי שנשארו לפי שעה במפלגה האבודה : אם האיש הזה יבחר לראשות המפלגה,או למרות שהוא מרוקאי או בגלל שהוא מרוקאי,זה ממש חסר חשיבות הוא פשוט איש רע בעל לשון חדה ,דמגוג שחצן ובעל רגשות עליונות המסתירים את רגשות הנחיתות שלו !!!, את האסון למפלגתכם לא הוא הביא לעומת זאת לקיצה הקרוב הוא נותן את הדחיפה האחרונה. אל תבחרו בו, לא בפרס,לא בפואד ולא בפרץ ואת ברק לא שכחתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מילים מילים כמו חרה של ציפורים
yoni,
10/06/05 11:56
|
|
 |
24.
כי אתה חסר השכלה
יוסי,
רחובות,
10/06/05 11:55
|
אתה חסר השכלה דמגוג מסוכן תומך בתורה הקומוניסטית שקיימת רק בצפון קוריאה ובקובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא נצביע לך
חיים אזולאי,
ירושליים,
10/06/05 11:53
|
לא נצביע לך כי אתה עוזר לוועדים הגדולים כמו חברת חשמל בזק מקורות נמלים לדפוק את העם הפשוט כי אתה אחראי לפערים הגדולים בין העשירים {חברת חשמל נמלים }לבין העניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מציעה לך להצביע למתן
ל"ת
אורנה נווה,
דרום,
10/06/05 13:01
|
|
 |
22.
כאילו שהאשכנזים יצביעו לך
ל"ת
jak,
10/06/05 11:53
|
|
 |
אני אשכנזי גאה מצביע לפרץ
ל"ת
michel,
השרון,
10/06/05 12:33
|
|
 |
מישל אתה עובד חברת חשמל?
ל"ת
יוקי,
10/06/05 22:25
|
|
 |
21.
הליכוד גמר את המדינה - רק פרץ!
אילן אמסלם,
אשדוד,
10/06/05 11:46
|
עזבתי את מרכז הליכוד לטובת עמיר פרץ, המחיר נאישי שאני משלם הוא גדול, אך המחיר שעם ישראל משלם על היותו של הליכוד בשלטון הוא עצום ומזיק בהווה וגם בעתיד! הגיע הזמן לצאת מהבועה ש''רק הליכוד יכול'' - כי רק הליכוד יכול להגיע לשפל כזה. עמיר פרץ מצליח להביא אנשים למפלגת העבודה שלא היו מוכנים לשמוע על השמאל - כוח חדש, מנהיגות חדשה וראייה אזרחית אחרת וחשוב מכל: מוסרית - אלה רק חלק מהסיבות שאצביע פרץ וביא אחריי רבים. בהצלחה לעמיר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שמעון פרס
מישל,
אשדוד,
10/06/05 13:01
|
תמיד הייתי ליכוד עכשיו שרון לימד אותי שתמיד פרס צדק. התפקדתי לעבודה להצביע פרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בהצלחה! אתה התקווה הגדולה
אבישי מתיה,
10/06/05 11:45
|
|
 |
רק וילנאי - פרץ תמוך בו
אורן תמיר,
מתפקד,
10/06/05 13:02
|
|
 |
19.
אני לא רוצה לדבר על המוצא
איתן,
ירוחם,
10/06/05 11:42
|
ממש לא רוצה לדבר על מופלטות, מימונות, ג'ו עמר, הקטלוג של מירי בוהדנה, הכבוד הנגזל - ממש לא. דרך אגב אמרתי שאני מרוקאי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הסיכוי קלוש בגלל הפיצול.
נכנסתי,
10/06/05 11:40
|
במפלגות הגדולות עוד לא קרה שהיה מועמד מזרחי, בעבודה פואד הודח בתוך מערכת הבחירות האחרונות ומצנע בא במקומו, בליכוד רוב החברים הם מזרחים, והם בוחרים באשכנזים, בעבודה להיפך, דוד לוי היה מועמד פעמיים מול שמיר, וגם מול נתניהו ולא הצליח, איציק מרדכי שהיה מועמד לרה''מ מפלגת המרכז, הסיר מועמדותו ברגע האחרון כי סיכויו היו קלושים להיבחר, רן כהן לא הצליח לגבור על ביילין על ראשות מרצ, כל ראשי הממשלה היו אשכנזים והמזרחים הגיעו למספר 2 והראשון בהם דוד לוי שהיה שר החוץ, שני נשיאים מזרחים, נבון, וכיום קצב, קצב גם ניסה להיות ראש הליכוד, וקיבל אחוזים בודדים, מאיר שטרית שהיה מול אולמרט ושרון, קיבל 23 אחוז פואד ופרץ צריכים להתאחד כדי שאחד מהם ייבחר, פואד צריך להסיר המועמדות, ולתמוך בפרץ, ככה הסיכוי יגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אתה ורמון דפקתם אותנו בהסתדרות
I-M,
10/06/05 11:36
|
זבלים תראה כמה אנו משלמים קופ''ח ומה אנו מקבלים כל הסחורות יקרות בגלל הנמל שלך מה עשית למען הפועלים ? כולם בגלל מפוטרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פסיכולוג שמשלם שישמעו אותו
I-M,
10/06/05 11:32
|
מפגר אתה הורס משפחות במילים האלו שלך,כך תבנה מדינה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עמיר פרץ-שקרן, רמאי, גנב
aa,
10/06/05 11:22
|
|
 |
כמה יאה השנאה לימנים
הנתנייתי,
13/06/05 23:23
|
אריק ''אמר אמת'' לבגין בגין ''אמר אמת'' לעם ביבי ''אמר אמת'' למצביעים וסילבן ,''אמר אמת'' לביבי דומב גנב בעמותות הפיקטיוביות מתנחלי יש''ע רימו את המדינה וגזלו כספים חברי מרכז הליכוד ידועים כנוכלים קומבינטורים ותכמנים אבל מה - למה לקלקל לך את השנאה ל''שמאל'' (שהקים את המדינה ובזכותו היא מתקיימת עוד איכשהוא למרות כשלונות הימין) והעיקר ואהבת לרעך כמוך ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לעמיר פרץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוחמד ליבוביץ',
10/06/05 11:20
|
סלידתי מהמפלגה שלך כל כך חזקה, עד שאני מאחל לך, שב- 28.5.05בקרב העלובים- אתה תנצח. בתור הכי עלוב- מגיע לך. מגיע לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פרץ נגד פרס
הגדי,
תא,
10/06/05 11:16
|
פרץ ! מנין כל הכספים שאתה מבזבז לבחירות ???
האם המקור הוא כספי ההסתדרות החדשה ???
מאות אלפי משלמי המסים להסתדרות החדשה אינם מקבלים את ההגנה הנדרשת להם מפני המעבידים אבל אתה מתהדר בנוצות לא לך כי אתה ''מגן החלשים'' וכספים אלה משמשים לך לתועלתך האישית ???
היכן היית כשפיטרו לפני שנתיים וחצי 1000 איש מבנק הפועלים ?
נכנעת לבעלת ההון המתועבת שרי אריסון ולא עשית שום דבר למניעת הפיטורים . אל תחשוב שמישהו שכח זאת.
רוב אנשי הבנק ולא רק המפוטרים מתעבים את שרי אריסון ומאחלים לה כל הרע האפשרי בחייה. אנשים אלה מתעבים גם אותך על כך שלא עמדת לצידם ביום פקודה אף כי היו חברי ההסתדרות ומימנו את משכורתך ומשכורת מלחכי הפינכה שלך !!!
נוסף לכך יש דוגמאות רבות אחרות על מחדליך בתחום הכלכלי ביחוד בתוך ההסתדרות שבה היחס לעובד הפשוט הוא יחס לעבד !!!
ופרס : אם הוא ישאר זה נצחון בטוח לליכוד והתפוררות למפלגת העבודה ולא רק בגלל גילו אלא ביחוד בגלל יחסו לאויב המוסלמי המרצח.
שניכם צריכים לפנות את השטח ולתת לסגל חדש של צעירים בני 40-50 לצמוח ולנהל את העיניינים ואז אולי ''תחליפו דיסקט'' במפלגת העבודה הזקנה שחיה בעבר ואינה צופה לעתיד.
המרחק שלכם מהעם הוא אינסופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתן וילנאי
ל"ת
הפתרון,
לכך,
10/06/05 19:31
|
|
 |
12.
הוא יהרוס את העבודה - רק מתן
ל"ת
רועי כהן,
ת''א,
10/06/05 11:08
|
|
 |
11.
יוסי מנור- צבוע שכמותך
סוכן,
ביטוח,
10/06/05 11:07
|
רק השבוע קראתי כתבה שכתבת על כך שחברים ומרוויחים של ההסתדרות פוגעת בכלל החברים והמבוטחים ועכשיו אתה חובר לפרץ- מה קרה אתה רוצה להיות חבר כנסת- פראייר מי שיצביע לפרץ ובטח שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פרץ- אתה חמוד אתה אבל וילנאי
חיפה,
אדומה,
10/06/05 11:04
|
|
 |
ברק פורש. נשאר מתן וילנאי.
עמי,
מרכז,
10/06/05 13:07
|
הגיע הזמן לתפוס אומץ ולשים בראש המפלגה מנהיג הגון ואמיץ. איך נסביר לציבור בבחירות הכלליות שעמיר פרץ הוא יותר טוב מהשחיתות של שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ראינו איך פרץ ברח בדלת האחורית
ל"ת
יניב רינגוולד,
רחובות,
10/06/05 11:03
|
|
 |
8.
לא מצביע עבור מי שמשתק מדינה
איציק,
10/06/05 11:01
|
כל שביתה שלו פי מיליון יותר חמורה מחסימת כביש של חצי שעה.כשהנמל שובת חודש ומדינת ישראל מפסידה מלארדים בגלל כך כשאותם מילארדים חיונים בשביל המדינה ולמעשה בשביל האוכלסיה במדינה. אנשים שהזמינו רהיטים וסחורות מחוץ לארץ נפגעים מזה. כי הרבה בתי עסק שעובדים עם לקוחות בחוץ לארץ מאוד נפגעים משביתת נמלים. אני זוכר שאנשי ביטוח לאומי היו בשביתה חודשיים ולא יכולתי לדבר עם אף אחד שם. ושלשכת התעסוקה חודשים שלמים שבתה ועד שנרשמתי שם לקבל דמי אבטלה, בושה. נמל התעופה נסגר שבוע שלם ואנשים חולים לא יכלו לטוס לחוץ לארץ לניתוחים דחופים. זה יותר מסוכן מחסימת כביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הפוליטרוק העלוב הזה לא הצליח
דן,
10/06/05 10:54
|
אפילו לנצח את הברפלד עליו השלום בבחירות לראשות ההסתדרות. תפקיד זה הוא הועבר אליו אח''כ מרמון על מגש של כסף. בבחירות הוא הצליח בקושי, בעזרת עובדי המונופלים הגדולים ומשפחותיהם, לגרד שני מנדטים. זה מתיימר עכשיו להיות ראש ממשלה ? אבוי למפלגת העבודה. ואבוי בעיקר לנו, שהגיענו לזמן הזה. אפילו ברק, איש יהיר וחסר כל אינטליגנציה רגשית, עולה על פרץ בעשרות מונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא ילד, אישה...
אריה,
10/06/05 10:50
|
אישה מטכה שחושבת, עוזבת ועוד איך. אישה מוכה פרימיטיבית, ''אוהבת אותו בכל מצב''... אבל האמת? מי החלופה לליכוד? אתה ? הא הא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מלבד שלמה בוחבוט כולם ליכוד
ל"ת
פרץ צודק,
10/06/05 10:39
|
|
 |
4.
''מנהיג''
אורי זקס,
עפולה,
10/06/05 10:38
|
אדם שפקד עשרות אלפים בוועדים הגדולים שאינם מתכוונים להצביע עבודה. יו''ר ההסתדרות, ששתק כשעשרות אלפי עובדי רשויות מקומיות לא קיבלו משכורת חודשים, אבל יסגור את המדינה אם ידברו על הפרטה של חברת חשמל או נמלים, כי הם מסכנים וצריך לדאוג להם. שהלין שכר ופיטר עובדים בהסתדרות אבל שכר יועצים במשכורת של עשרות אלפי שקלים. שקרנות הפנסיה עם גרעון מממנות לו קמפיינים. קשה להגיד אבל ביבי עדיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עמיר פרץ דיקטטור מסוכן
ל"ת
פז,
ירושלים,
10/06/05 10:31
|
|
 |
2.
מה לו ולבטחון? מאמין לערבים?
נכון,
10/06/05 10:21
|
|
 |
1.
למה לעולם לא אצביע לפרץ?
מיכל,
לשעבר דרום,
10/06/05 10:20
|
מי שיכול לכנות בני עיירות פיתוח כילד מוכה הוא אדם שמנציח סטיגמות מכוערות ולא נכונות. פרץ לא מעודכן- מנגינת המגיע לי - היא מנגינת ההתנחלויות והפינוי שעולה מיליונים. אלפי בנות ובני עיירות פיתוח עזבו את הערים בהן גדלו כי נאלצו לנטוש כדי לחפש פרנסה במרכז הארץ כי אין השקעות. מישהו ישלם להם פיצויים? ההשכלה היא הפתרון היחיד עבור עיירות הפיתוח ולא הצבעה עבור פרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן,להתרכז בעיקר.עד2003עמיר
ל"ת
לא צדק.מי הפך,
אותו לצודק?!,
10/06/05 11:35
|
|
 |
בחברתי.ובמדיני גם?צודק?!
ל"ת
או שציבור לא,
יבחין כי רעב,
10/06/05 12:40
|
|
 |
תגובה למיכל
פיני,
10/06/05 10:51
|
את צודקת עדיף להצביע לליכוד לביבי הרמאי,מכונית משומשת לא הייתי קונה ממנו.תמשיכי להצביע ליכוד הם ''עוד ידפקו את הערבים ובדרך אותנו בשם הגלובליזציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי את ילדה מוכה... ואת נהנית
גילי,
10/06/05 11:38
|
לחטוף מכות מ''ביבי'' שאת טובה לו ביום הבחירות, אך הוא לא משתין לכיוון שלך למחרת. חוצמזה לא כדאי להצביע לפרץ כי הוא גזעני ובעצם הוא ''פולני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילי אתה אכול רגשי נחיתות
שחר,
יוקנעם,
10/06/05 17:26
|
כמו מיכל, אני הגעתי לקדמה בזכות השכלה גבוהה שרכשתי בעבודה קשה ובמימון עצמי. אצלי בבית לא אמרו מגיע לי כי לא היה למי ואגב בגאווה גדולה אומר - גם אני פולני. מיכל בטוח לא תצביע לביבי אבל כנראה בניגוד אליך היא לא תתפקד למפלגה כי מי שלומד לא צריך להסתובב עם רגשי נחיתות כל החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפיני
דורון,
דרומי לשעבר,
10/06/05 11:15
|
לצערי אתה לא מפנים את מה שמיכל מסבירה לך בצורה מאוד פשוטה- לנו בני הדרום שנאלצו לעזוב את ביתם כיוון שלא יכלו למצות עצמם ולפרנס את עצמם בצורה ראויה. המשחק הזה של ''דפוקים'' שמצביעים ליכוד לא רלוונטי (וגם לא לאחינו שנשארו בעיירות), ובכלל מתי תבינו שלהצביע זה לא רק לחפש ''מישהו שיעזור לנו המסכנים''. עד שאנשים כמוך יפסיקו להסתכל על בני הדרום כארסנל של מצביעים שצריך לשחק איתם- דבר לא ישתנה במפלגה שלך. בני עיירות הפיתוח עוזרים לעצמם, אחת השיטות הנפוצות היא השכלה גבוהה, דרך נוספת היא התקדמות במסגרת הצבאית. והאמן לי- מי שנשאר בדרום מבין טוב מאוד מי טוב אליו באמת ומי משחק אותה טוב, אני לא חושב שהליכוד יצליח כמו בפעמים הקודמות, הם פשוט הגזימו בזילזול שלהם ובייחוד מדובר בפעולות המבורכות של ''נערי האוצר'' והשר העומד בראש. אבל להצביע לצבועים של השמאל- תשכח מזה, היה לכם צ'אנס עם אדם משכמו ומעלה להוביל שינוי- פרופ' שלמה בן עמי- אבל סילקתם אותו כמו פחדנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדורון התמים
ishco,
10/06/05 14:52
|
דורון, אתה חיובי אבל תמים. טוב שיש כמוך, לצערי אתה לא בני הדרום אלא 5% מהם. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המערך דפק יותר את הערבים
איציק,
10/06/05 11:04
|
מי שהחזיר את סיני זה הליכוד. לדעתי מי שדפק יותר את הערבים זה המערך , תבדקי באכריונים של ההיסטוריה ותביני למה אני מתכוון. הליכוד עם כל האיומים שלו תמיד מתקפל לדרישות הערבים. הכל סתם דיבורים והמערך הוא זה שבצעם דופק את הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום,צריך לבחור אישים טובים.
ל"ת
לא משנה מפלגה,
שמפלגת ת עם.,
10/06/05 12:50
|
|
 |
אני מצביע פרס
ל"ת
משה,
שדרות,
10/06/05 13:02
|
|