 |
125.
מדוע תובעים? בואו תראו!!!
ליאור ש.,
בנימין,
16/06/05 18:52
|
|
 |
124.
עו''ד שי גלילי, מומחה לתביעות
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
13/06/05 18:13
|
נבגד צה''ל בבג''צ.
משפטי צה''ל, קרקע בתולית ,
רוצה להכנס לדור העתיד,
היה עו''ד והתמחה בתביעות נגד צה''ל.
רב הנסתר שם על הגלוי, לא עוד צנזורה בעייתית, צות קטן ולא מקצועי, חוקים בעייתיים, משפטנים ברמה נמוכה.
רוצה להרוויח כסף והרבה, הייה לעו''ד המתמחה בתביעות נגד צה''ל ומשהב''ט
קצין שיפוט בכיר כלא 4 נוהלי השיפוט בצה''ל, ביזיון לא קבע לשעבר
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
באמת הגיע הזמן לתבוע את המתנחל
הנתנייתי,
12/06/05 19:05
|
לתבוע את המתנחלים הטפילים החיים על מסינו להחזיר לתושבי המדינה העמלים את כל המליארדים ששפכו אל הזיותיהם על כל נזק שגרמו לכל רכב צבאי על כל לשון הרע שהוציאו על כל נזק שגרמו לתושבי ישראל הריבונית
שישלמו אולי כך ילמדו הם חיים בגן עדן של שוטים על חשבוננו, נעים להם מהגנה להפגנה כשאנו ממנים את הבילוי שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
החוק הוא חוק לכולם
אלי,
12/06/05 16:38
|
אומנם מדינת ישראל מתנהלת ללא חוקה וכך היא ניראת,אבל נם קצינים בצהל חייבים לפעול במסגרת החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
משה קפלינסקי - צורר יהודים
ל"ת
alex,
12/06/05 14:54
|
|
 |
מתנחלי יצהר= ארגון טרור לכל דב
ל"ת
הנתנייתי,
12/06/05 19:05
|
|
 |
יותר שייך למודל החדש של קציני
לצערי הרב,
נראה שהוא,
12/06/05 19:00
|
צה''ל-הלואי ואתבדה- אופורטוניסט (פסאודו אמריקאי) שתדמיתו בתקשורת בראש מעייניו. נאמר לי שאמר שהוא נמנה על מצביעי הליכוד, ולדעתי אמר זאת, או אף מצביע ליכוד כדי... לרצות מישהם. רציתי להביא את 'תמיכתו במפלגה' כדוגמא לסתגלנות והחשד שזה מעורר - אי כנות או גרוע מכך, אי הבחנה מהי כנות. ברור שאישיות כזו דואגת פחות לשלום החיילים. יש לי חשש כבד מאוד שאין דרך אחרת, אלא להסיק את המסקנה הזאת. מה יהיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
חיילים רובוטים סייעני דיקטטור
ל"ת
חייל ביקורתי,
12/06/05 11:51
|
|
 |
יצהר תפוח ודומיהם-אויבי העם
הנתנייתי,
12/06/05 19:08
|
לכו לעבוד אולי תתעלו את המרץ שלכם לאפיקים חיוביים במקום לנשק את הידיים של החיילים שמגינים עליכם את תוקפים אותם, באמת אתם ראויים לגור עם פלסטינאים בשטחים אותו דרעק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
זה לא צבא העם אלא חרב להשכיר
ל"ת
חייל,
12/06/05 11:32
|
|
 |
118.
השמאל העמלקי ישמיד את ישראל
ל"ת
יהודי,
12/06/05 11:30
|
|
 |
כמוכם כקנאים של בית שני
הרואה נכוחה,
12/06/05 19:08
|
|
 |
לך תנשק לערפאת ביצהר שלו
ל"ת
טוביה,
ירושליים,
12/06/05 13:24
|
|
 |
הלכתי ומצאתיו בקבר עם טוביה
ל"ת
יהודי,
12/06/05 14:18
|
|
 |
117.
כול הכבוד-החלוצים שומרים על
ל"ת
זכויותיהם,
הבסיסיות,
12/06/05 10:54
|
|
 |
חבורת אפסים שמרשה לעצמה הכל
ל"ת
הנדהם,
12/06/05 19:08
|
|
 |
116.
מישהו זוכר ''יהדות בדרכי נועם''
דני ב.,
השרון,
12/06/05 09:48
|
זוןכרים איך פעם נהגנו לאהוב את הנוער הזה חובשי הכיפה הסרוגה. איך הערצנו את דרכם , את מתינותם, את האמונה בתורה ובאהבת האדם. תראו מה קרה להם , מהתנועה המפוארת הזו צמח הסרטן הממאיר שנקרא נוער הגבעות, והישובים של שרוטי המוח הללו יצהר תפוח איתמר מעון ועוד המאוכלסים בדומן אנושי . תקצר היריעה מלפרט את מעללי הפושעים הללו, ומי שלא השכיל להעמיד אותם על מקומם קיבל עתה את החיתול הצואה הזה בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להילחם בעוכרי ישראלהמתנחלים
טוביה,
12/06/05 13:26
|
|
 |
115.
לפרק את המאחז הלא חוקי יצהר
חיים,
חיפה,
12/06/05 09:41
|
|
 |
114.
מי שפשע יעומד לדין גם חיילים.
ל"ת
רפי,
12/06/05 09:38
|
|
 |
113.
יצהר לעולם תשאר בע''ה
מוטי,
חיפה,
12/06/05 09:25
|
|
 |
112.
אתם מאמינים בבית משפט?
לוחם במי''ל,
12/06/05 09:24
|
הלא כל השופטים שמאלנים, הקימו סנהדרין וחכו לביאת המשיח וכאשר יגיע ימצא מספיק חמורים מיצהר כדי...לרכב עליהים, אני לא אבוא יותר לשמור עליכים בני קורח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
חצופים בני חצופים
האיש מהצפון,
צפון,
12/06/05 08:57
|
אנשי ''המערב הפרוע'', פורעי ורומסי החוק באים ומגישים תביעה אזרחית על פינוי בלתי חוקי כביכול של מאחז בלתי חוקי.
ח ו צ פ נ י ם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
משאל - כמה ערבים/חולי נפש
יהודים מגיבים ?,
12/06/05 08:54
|
כאן.
1, 2, 3, יותר מ-3
לדעתי 2 ערבים וחולה נפש יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
לצה''ל תתחילו להאמין - מי שמשרת
דיקטטור שלא,
12/06/05 08:47
|
|
 |
שוב לא הגעת לפסיכיאטר השבוע?
ל"ת
מ,
12/06/05 09:47
|
|
 |
108.
מה לעשות עם ימין סהרורי?
מיטל,
נתניה,
12/06/05 08:44
|
חייבים להפסיק לימין הקיצוני את קצבאות הילדים ותשלומי קצבת אבטלה והכנסה, שיזיזו ת'תחת וילכו לעבוד. נמאס לי לממן את ''יצרני הילדים'' ומחרחרי הריב שלא עובדים בכלום, לא מייצרים כלום חוץ משנאת אחים. פרובוקטורים שרוצים תשומת לב. להוציא נגדם צו הרחקה מבתי קצינים בכירים ומי שיגיע לשם- לעצור מיידית מינהלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיטל שוב את כותבת שטויות
אזרחית,
12/06/05 19:51
|
עצה לי אליך, לפני שאת שולחת תגובה . תקראי פעמיים ושלוש .
די עם השנאה החולנית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת לכו לעבוד פרזיטים
ל"ת
יותם,
ירושלים,
12/06/05 09:48
|
|
 |
107.
להגיש תביעה זה לא הסתה?
יצחק,
12/06/05 08:43
|
כל הגנרליסימואים היקרים!
ה-ג-ז-מ-ת-ם
מה קרה? הגישו כתב תביעה. לגיטימי. מה אכפת לכם, בכל מקרה בג''ץ לעולם לא יפסוק לטובת המתנחלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
טוב מאוד
א,
12/06/05 08:13
|
|
 |
105.
כל הכבוד תתמידו במאבק
אלי,
בת ים,
12/06/05 06:48
|
כך תוכלו להגביל את הקצינים שלא יהפכו לפודלים של הפוליטיקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
who needs terrorists?
itzik tzarum,
rishon,
12/06/05 06:19
|
we will destoy ourselves much better than any other army/terror group.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
''בצהל לא מאמינים'' שיתבעו אותם?
שוקי,
12/06/05 06:01
|
למה לא? אם הם עוברים על החוק למה לא לתבוע אותם? ממה המוממים כאן? מה הסילוף הזה?
להגיע לבית זה כבר איום? הם הגיעו לתת צו של בית משפט!
מי שעבר על החוק זה הקצינים שלא קיבלו את כתב התביעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לא הבנתי: אסור לתבוע חיילים?
איש יהודי,
12/06/05 06:00
|
|
 |
101.
גם בבית משפט אסור להם לתבוע?
ל"ת
מאמין,
12/06/05 05:59
|
|
 |
כן, למתנחלי יצהר לא מגיע .
צ.,
12/06/05 07:18
|
מתנחלי יצהר , תפוח וברכה הם אוסף של ערב -רב של כפויי טובה, גזענים שגם יהדותם מותלת בספק. הם צריכים לצום ולבקש סליחה מצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
יציאה מפרופורציה? תביעה חוקית!
ל"ת
לא מבין,
12/06/05 05:58
|
|
 |
רוצים תביעות אז תנו להם
הנתנייתי,
12/06/05 19:10
|
לתבוע את המתנחלים בדגש על חבורת המטורפים של תפוח ויצהר על כל ההוצאות שגרמו לצבא בפנוי מאחז בלתי חוקי, לתקוע להם קנסות מקסימום על כל העבירות תכנון ובניה שעשו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הקרע בעם - לא יכופר
יעקב,
12/06/05 05:57
|
אריא לשרון הצליח לקרוע את עם ישראל לגזרים מה שלא הצליחו לעשות משך כל השנים מפלגת העבודה, מק''י וכל השאר שרון לא השכיל להבין שבדינת ישראל הקטנטונת כולם שכנים, כולם סאחבאקים, והנגישות לכולם היא קלה, אה מה יעשה עכשין שרון בלית ברירה? יגזור מרחק בין אחינו , ירמוס את האחדות והקירבה שהיתה בינינו עד היום עוד אסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל עוד רמס אחרים הוא היה אליל
הנתנייתי,
12/06/05 19:12
|
חבורת צבועים =אריק היה אליל שלכם כל עוד שרת את מטרותיכם,
אין באמת שום קרע ושום בטיח, אין לי דבר נגד המתישבים ביש''ע וחלקם אף יקרים ללבי אבל שיקחו בחשבון שחוץ שהבעת סימפטיה - לרוב העם כולל ימנים מושבעים ואנשי ליכוד לא אכפת כהוא זה שיורידו אותם מהמאחזים וההתנחלויות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אנחנו שבעד הנסיגה אידיוטים כי
יוסי,
חולון,
12/06/05 05:48
|
אנחנו לא מגינים על חיילי צהל וקציניו. שנשלחו על ידי המדינה לבצע את הנחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער, לא שלחתי אף חייל לבצע
דוד,
רעננה,
12/06/05 08:08
|
אני בעד פינוי, אבל לא צה''ל. בשום פנים ואופן. צה''ל הוא לא עוד כלי שעומד לרשות הממשלה. צה''ל מקבל פקודות מהממשלה רק בעניין הגנת המדינהץ שופ דבר אחר. לממשלה ולמדינה יש משטרה, ואם לא מספיקה המשטרה יכולה לגייס מתנדבים ( המון מהשמאל הרי מתכוון להיתנדב) או לחילופין לשכור כוחות משטרה לזמו קצר ממשטרת קוריאה, פילפינים או סין.
אז שום חייל לא נשלח על ידי, ואין לי שום כוונה להגן עליהם.
זכרו, הממשלה מחר יכולה לשלוח את צה''ל לפנות את רעננה כי נגיד עוזי כהן הרגיז את שרון.
או את צה''ל לנמלים, או את צה''ל משטרת התנועה, או את צה''ל לנהל את המדינה. למה לא בעצם, תחת המילה בטחון אפשר להכניס גם את אספקת הלחם (מאפיות) מיים (מקורות) תקשורת (בזק ואחרים)
אז להיתנגד להיתערבות הצבא. ושקציני צה:ל שרוצים לעשות קרירה פוליטת לא יעשו זאת על חשבון הילד שלי.
שוב אני בעד פינוי, בלי צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מתנחלי יצהר? פרופורצייה??
yoka,
california,
12/06/05 05:14
|
מתנחלים?. יצהר.?? פרופורצייה???
אולי תוסיפו לכותרת המוזרה הזאת עוד כמה מילים כמו למשל: הגיון מחשבה שלום סגידה שגעון אבי אקוודור
וכן הלאה וכן הלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
לתבוע כל מתנחל שהסב נזק
צא ולמד,
מדינת ישראל,
12/06/05 05:07
|
ההתיישנות בדין האזרחי היא 7 שנים.\
אם כך , יש לתבוע כל מתנחל שהסב נזק לציוד צבאי,קילל חייל , פגע ברכוש ערבי וכדומה בנהלך 7 השנים האחרונות.
יש לתבוע עלות הזנקת כוחות שיטור וכיבוי אש לכל חסימת כביש או הפגנה לא חוקית.
והכי חשוב - לקנוס כל מתנגד להתנתקות!
ציוד ב 200 אלף שקל - על מי הם עובדים ?
גם כך הציוד לא שייך להם, בוודאי נקנה מכספי המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלב הבא-פשעים נגד האנושות-לפי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
12/06/05 08:34
|
החוק הבינלאומי. הבית המשפט השמאלני/ערבי לא תעזור כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
רון,
12/06/05 07:48
|
אם הנבלות יודעים לתבוע-מן הראוי שגם ילמדו להיות נתבעים על גרימת נזק גופני,השחתת רכוש והפרעה לצה''ל במלוי תפקידו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מגיב לעצמך-סהרורי.
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
12/06/05 08:35
|
חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אתה עצמת עייניים שיתעללו בנו ב
יובל בזק,
שם,
12/06/05 04:36
|
גולני ,אתה הבטחת לנו שאין צעירות יותר אני לא ישכח לך את זה לעולם ואני מאחל שהמתנחלים יעשו לך בית ספר חתיכת חר@
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מדובר בהליך משפטי-אזרחי!!!!!!!
ל"ת
צודקים,
12/06/05 04:33
|
|
 |
93.
קפלינסקי ובזק שונאי יהודים!!!!
ל"ת
המתנחלים צודקים,
12/06/05 04:27
|
|
 |
שונאי הצבא-אויבי העם
ל"ת
הנתניתי,
12/06/05 19:13
|
|
 |
92.
יובל תהיה חזק
חייל במי'ל,
צפון,
12/06/05 03:56
|
מתנחלים אני איש ימין די נמאס מכל הפרובוקציות אגב יובל היה מח''ט שלי בחרמון אני לא מכיר הרבה מפקדים אנושיים וטובים כמוהו ועברתי הרבה מפקדים אגב אני מוכן לממן לשניהם עורכי דין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לממן?
א,
12/06/05 08:15
|
|
 |
91.
נראה לי שחצי מהתגובות
שמאלני עם הרבה,
שמות,
12/06/05 03:00
|
השמאלניות כאן שייכות לאותו חולה נפש. או לערבי.
מישהו יודע מה קורה כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לי נראה שהמצב דווקא הפוך
מושון,
12/06/05 04:42
|
''שמלאני עם הרבה שמות'' החלטת כבר איך קוראים לך? ''אריק'', ''שלמה יודוקביץ'', ''ענת'', או ''אחמד'' או ''אוחנה'' (ואולי זה בעצם אלי...חחח?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין קיצוני חושב כמו ימין קיצו
טל,
12/06/05 05:46
|
ואנשים שפויים אף פעם לא יבנו את זה... הוא מנסה לעודד את עצמו אז הוא מגיב בעשרים שמות. נראה לי שזה חלק מתהליך ההדחקה שלהם. הם רוצים להאמין שה''עם'' איתם. לא אכפת להם שמאות סקרים יאמרו אחרת ושהרוב השפוי מתעב אותם, הם ימשיכו לשקר לעצמם שהם אהודים ולהאמין באיזה נס אלוקי שיציל אותם מ''הגירוש''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים אומרים עליך-על ראש הגנב
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
12/06/05 07:52
|
בוער הכובע. מרוב טיפשות וברותך אתה כזה שקוף שכל אחד כבר מבחין בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעדיף להיות ערבי מאשר פאשיסט
לאותו המחבל,
שבעזה התנחל,
12/06/05 09:24
|
|
 |
90.
זה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב
יניב,
12/06/05 02:30
|
אני פשוט לא מבין את זה... מאוד מעניין אותי לדעת אם המתנחלים באמת חושבים שהתביעה המגוחכת הזאת או כל המהלכים האחרונים באמת עוזרים להם ברמה הציבורית. כי לדעתי קורה כאן בדיוק ההפך. התביעה הזאת הזוייה ממש כמו הטענות של הפסלטינים בזמנו שבסיוע ההומניטרי ששלחנו להם היו ממתקים מורעלים. החברה האלה פשוט מאבדים קשר עם המציאות. וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
''לא מאמינים''? נדמה להם שהכל
הפקר, ואין עליה,
שום מגבלה?,
12/06/05 02:12
|
התביעה צודקת על פניה, וראוי לכלוא את הנתבעים, ולא רק לחייב אותם בפיצויים, אם יוברר שהם משחיתי רכוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
יצאו מהפרופורציות
טוני,
ארה''ב,
12/06/05 01:36
|
כאיש ימין אני חושב שהמיתנחלים יצאו מכל הפרופורציות. יש לנו אחלטה שאנחנו יוצאים מעזה ומצפון השומרון ואנחנו צריכים לבצע אותה . אני לא מבין אם היו מבקשים לבנות יותר התנחלויות זה היה לגיטימי? אנחנו עם אחד וכדי שנדע לשמור על כך. תודה.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
למה בצה''ל ''לא מאמינים''?
מוטי שחר,
פ''ת,
12/06/05 01:35
|
דרכן של מחלוקות להתברר בבתי המשפט. צה''ל צריך לאפשר לקציניו הגנה משפטית במקרה והם נתבעים לדין בגין מעשיהם. אבל זה בהחלט ראוי שאזרח שנפגע לכאורה יפנה לערכאות ויקבל אפשרות להוכיח את הנזק שנגרם לו. שמענו כבר שצה''ל מתחקר את עצמו. קשה לקבל שיש רשות לצה''ל לשפוט את עצמו. הדבר קשה עוד יותר כשמדובר בקצין שכנראה אינו נמנה על חובבי מפעל ההתנחלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
תתביישו, כתבה לא אובייקטיבית
אריק,
תל אביב,
12/06/05 01:33
|
תגובת הקצינים: ''עצם ההגעה לבית מהווה איום'', ''בנוסף, מדובר במעשה הזוי. זו חוצפה לתבוע מפקד בצה''ל באמתלה של 'חוקיות'. זו יציאה מפרופורציות'', ואיפה יש בכתבה תגובה של מישהו מהמתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הפושעים במדים אינם מעל החוק
שלמה יודקוביץ,
רמת גן,
12/06/05 01:25
|
ואם בבתי המשפט בישראל הם יקבלו גיבוי לפשעיהם, ניתן לתבוע אותם בחו''ל, אם למישהו מהנפגעים יש אזרחות נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
צה''ל הורס מעבר לצווי ההריסה
חגי,
תל אביב,
12/06/05 01:08
|
אפשר להתווכח על חוקיות או אי החוקיות בעליל של צווי ההריסה מה שאי אפשר להתווכח הוא שכל צו מאד פרטני ומגדיר בדיוק מה מותר להרוס ומה לעשות עם כל מבנה ומתקן הצבא הורס בהנאה גם מעבר לצו ועל כך יש מקום לתביעת נזיקין בדיוק כמו לכל אחד אחר נגדו מופעל צו הריסה לדוגמא אם ניתן לאחד צו הריסה של גדר חיה ובביצוע ניזוקו גם סככות וטפטפות הרי ההורס מחויב על פי דין בנזק שהוא עשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
להשאיר את יצהר לערבים!!
רון,
12/06/05 01:04
|
למה לפנות? להשאיר אותם שם ואז ניראה את ה''גיבורים הגדולים''. אגב רבים מתושבי יצהר ותפוח הם תושבחי ארה''ב ששומרים על האזרחת שלהם ואפשר וצריך להעיף אותם חזרה לארה''ב. לא צריך אותם בארץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לפי התגובות של רבים, התשקורת
יצחק רביב,
רעננה,
12/06/05 01:04
|
מצליחה. התעמולה נגד המתנחלים בתשקורת הישראלית ובהשתתפותשל רבים מה''מנהיגים'' הפוליטיים, מצליחה. רבים כבר מתבטאים בחריפות כזו נגד המתנחלים ומוכנים לעולל להם מה שלא היו מוכנים לעשות לגרועים שבאויביהם. צריך לתבוע תביעות נזיקין גם את התשקורת הישראלית. לרדוף כל כתב וכל שוטר או חייל שמתנהגים לימין הדתי כאילו להם אין זכויות אדם בסיסיות. תקראו בצופה של השבת ותראו תמונות של קצין משטרה פועל באלימות נגד ילדה. הייתם מוכנים שזו תהיה הבת שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לו היו ערבים תובעים, הסמול היה
ענת,
12/06/05 00:42
|
הכותרת היתה שונה ! התגובות היו שונות ! בקיצור היה הכל אחרת , למרות שהסיטואציה היתה זהה. ולמרות שהם היו ''האויב'' !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כולכם על הז/ שלי.
ל"ת
אילן פפה,
חיפה-ברלין,
12/06/05 00:37
|
|
 |
79.
שרון מה אתה עושה לנו
אבי,
צפת,
12/06/05 00:31
|
שון תקרא את הפורומים ותראה לאיזה שלום אתה הולך לעשות כאן תההיה מלחמת אחים ואתך ישימו לדראון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
זו הדרך
גבי,
ירושלים,
12/06/05 00:24
|
צריך יהציף אותם בתביעות בצורה כזאת שהם ירוצו כל יום וכל היום ממשפט למשפט . הנה עוד דרך לשגע את המערכת . ואגב לא לשכוח-חרם על תנובה בעקבות דברי המנכל כי המתנחלים הם סרטן בגוף האומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
כל חייל שעובר על החוק לדין
ל"ת
רפי,
לבית המשפט,
12/06/05 00:20
|
|
 |
76.
שנים שהם מחלקים פקודות לצה''ל
פתאום יש סרבנות,
11/06/05 23:40
|
כל מי שהיה במילואים או סדיר בשטחים יודע שהמפקדים מאוד ממשומעים למתנחלים. כמו כל מפקד גם המתנחל לא יכול להיות סובלני לפקודים שפתאום לא ממלאים פקודות ושואלים שאלות . צריך שיהיה סדר ! פתאום יש קצינים לא ממושמעים שמעזים לפקפק בשלטון המתנחלים , צריך לעשות לנסיון ההפיכה הזו סוף מהר ! אחרת תהיה פה אנרכיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
רד אלינו
יפתח,
11/06/05 23:36
|
רד אלינו אוירון ,כך אותנו לשרון ניישב בכל מקום(שטחים} ונחזור בתוך, אאררווןן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
''שלהם'' כאילו שהם משלמים שכ''ד
קיבלו בית בחינם,
11/06/05 23:35
|
כאילו שמישהו שם קונה במחיר מלא את הבתים שלו או שמשלם שכ''ד אמיתי. אבל ככה זה כשאתה מרגיל אנשים להיות אדוני הארץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
למה לפנות השאירו אותם במקומם
שחר,
רחובות,
11/06/05 23:33
|
חבל על הזמן מדוע להגן ולפנות תנו להם להישאר על האדמה הפוריה בא הם עובדים כה קשות אזי יוכלו להגשים את חזונם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
להפסיק לשמור עליהם.
יניב,
11/06/05 23:31
|
|
 |
71.
לגדל נחשים
אבא ללוחם,
11/06/05 23:30
|
ולקוות שיתנהגו כפודלים, ועל כך נאמר שהגולם קם על יוצרו ויצא השד מהבקבוק, ועם ישראל חי וקיים, ועכשיו דחוף לשלוח שרברב ליצהר כדי לשחרר את הביוב הסתום שמאיים להציף כל חלקה טובה בישראל, יגיע יום וזכרו זאת! שאף לוחם לא ירצה ואפילו יסרב לשמור על מטורפים אילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק וברוך
טוני,
ארה''ב,
12/06/05 01:40
|
כאיש ימין אני מסכים עים מה שאתה אומר. כל מילה סלע............ תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא אחי
אחמד,
12/06/05 03:34
|
נגרש את כל היהודים גם משיח מוניס תסדר בתים בפלורידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
האנס תובע את הקורבן
דש,
11/06/05 23:29
|
האנס תובע את הקורבן על שלא בא על סיפוקו ומבקש שבית המשפט יקבע לו פיצוי על עוגמת נפש ולפי התנהגות השופטים תישלך הנאנסת לכלא עד שתסכים להביא את האונס על סיפוקו אחרי לחצים הביע הנאנסת את הסכמתה בתנאי שרופא מרדים יהיה לצידה השופט הסכים לפשרה לפי סעיף בחוק של מדינת ישראל לחופש המשגל של כל אזרח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
להגיש תביעה נגד ראשי המתנחלים
שלמה,
השרון,
11/06/05 23:27
|
תביעה אזרחית - על השחתת ערכים שימוש ציני בארץ ישראל אלפי ימי מילואים שבוזבזו על שמירה אישית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
זה הם שמטרידים ופוגעים
אבי,
רן לציונות,
11/06/05 23:24
|
'המטרידים', זה לא המתיישבים, אלא המפקדים האלו, עושי דברו של שרון, שמתעסקים בעקירת יהודים, במקום לעסוק בתפקיד האמיתי של מתן ביטחון לאזרחי מדינת ישראל. אם ימשיכו הם ודומיהם להתעסק בעקירה והתנתקות, הטרור לצערנו מובטח. חזרו בכם, ויפה שעה אחת קודם. אמרו לשרון, זה לא תפקידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לפני שבוע ניצחנו...
צחי,
באר שבע,
11/06/05 23:19
|
רק לפני שבוע בית המשפט קבע שקצין חייב לשלם פיצויים למשפחה בחברון בסך 20000 ש''ח בנסיבות דומות, אז למה זה כל כך הזוי להגיש נגד הנבל הזה תביעה? למה זה ''ניבזי'' לנקוט בהליך מישפטי דמוקרטי? והתשובה היא שהמדינה נהייתה המאפיה הדיקטטורית של פושעי משפחת שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הכלבים השמאלנים נובחים
אוחנה,
11/06/05 23:16
|
|
 |
נראה אתכים יום ''ללא השמאלנים''
לוחם צנחנים,
12/06/05 08:36
|
ששומרים עליכים ביצהר לצערי, הייתם נהפכים לסברא ושתילה מייד אין יצהר, ותזהרו אתם יורקים מהבאר ממנו אתם שותים, ללוחמים נשבר הזיין מיכים ומי שישלם את המחיר תהיו אתם, אני ועוד מיליוני ישראלים לא נצטער עליכים, כפי שיש לי עצירות ולאחר מאמצים אני יוצא מאושר מ..השרותים, ואיתכים אפילו לא נוריד את המיים, כי..חבל על כל טיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיירה דוהרת החוצה מהשטחים
ל"ת
אבונק,
12/06/05 00:47
|
|
 |
השמאלנים הם קופים ולא כלבים
פרופסור לשמאל,
פתח אוהל,
12/06/05 00:20
|
|
 |
ערעפת שמח
אלי,
12/06/05 00:03
|
הראייס רוקד בקבר שהוא יודע שאנשים כמוך יגמרו את מלאכתו בהרס מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שלוש מדינות לשלושה עמים!!!
חשוב. הכנסו!,
11/06/05 23:14
|
גם אם יגיע היום ויפנו את הנבלות האלו מבתיהם, לא הייתי רוצה אותם במדינה שלי. שיחיו מעבר להרי החושך עם אחיהם לטירוף מהחמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. שישארו שם ללא הגנת צה''ל
בן גביר הנזיר,
11/06/05 23:47
|
|
 |
אתה מגיב לעצמך-סהרורי.
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
12/06/05 01:21
|
חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה... חה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שמכעיסה סהרורים מיצהר
לוחם צנחנים,
12/06/05 08:39
|
התשובה, ''אתם ערבים'', תחליפו את הדיסקט ואים קבלתים אירוע מוחי, אני לא נויורולוג ולא פסיכיאטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל65 לא יפה, כמה קציני צה''ל אתה
ל"ת
רוצה לגרש??,
11/06/05 23:36
|
|
 |
את הקצינים הסרבנים
תשובה,
12/06/05 02:17
|
|
 |
שתי עמים-ערבים ודומיהם(הבוגדים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
11/06/05 23:30
|
שביננו) - עשרות מדינות ערב. יהודים - מדינת ישראל היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אני מאשים
דני ב.,
השרון,
11/06/05 23:13
|
אני מאשים את הממשלות הרופסות שבקריצת עיין העלימו עין מהפוגרומצ'יקים חובשי הכיפה הללו. אניי מאשים את צה''ל ששיתף פעולה עימם כאשר התעללו בשכניהם , ניסרו להם את עצי הזית חמסו את הזיתים והשתלטו על שדותיהם. אני מאשים את שלטונות החוק והממשל הצבאי שידעו שמעשיהם לא חוקיים והם למעשה משתלטים כמו הגרועים בעבריינים על אדמות וגבעות לא להם. אני מאשים את הרוב הדומם יושבי הכורסאות מול הטלוויזיה שפרט לציקצוקי לשון לא עשו דבר למנוע את הנגע הסרטני הזה. אני מאשים את מערכת המשפט הרופסת שלנו שהעדיפו תמיד לפטור את הפורעים הללו בעונשים קלים או ללא האשמות כלל. אני מאשים את מנהיגי הפורעים הללו את הרבנים שעברו על עשרת הדיברות ונגד כל מה שכתוב בתורתנו הקדושה והסכימו למעשי הנבלה של אותם פורעים עלובי נפש. ליבי ליבי עם כל אותם מילואימניקים וחיילים מסכנים שנאלצו לשמור על הנבלים הללו. כעת שהסרטן הפך ממאיר יש לקטוע את האבר הנגוע לבל יתפשט הסרטן בכל הגוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאשים את הצ`ולנט של שבת...
Agent J,
Near East,
12/06/05 05:46
|
אני מאשים את כ-ו-ל-ם... נו באמת...כולה הגישו לו תביעה אזרחית ...אף אחד לא נגע בו. זה קצת מעצבן לראות קבוצה של מתנחלים שעירים אצלך בדלת. למיטב ידעתי זה עדין חוקי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיל זולא דמיקולו...חחח...
דרייפוס,
אי השדיים,
12/06/05 00:04
|
|
 |
תארגן קבוצת שמאלנים גדולה.
ל"ת
רוצים לקטוע.,
11/06/05 23:39
|
|
 |
63.
הגיע הזמן ללמד לקח את הסמולנים
ל"ת
שעדיין בצבא,
11/06/05 23:07
|
|
 |
שתוק ותתחיל לארוז
ל"ת
רועי,
י-ם,
11/06/05 23:24
|
|
 |
רועי האפסון, בא נתערב
חכם מיימון,
12/06/05 00:35
|
|
 |
62.
כל הכבוד - במלחמה כמו במלחמה
ל"ת
רמת גן הכתומה,
11/06/05 23:03
|
|
 |
61.
הפרזיטים תובעים כסף על נזק?
אחד שעובד,
11/06/05 22:38
|
אתם גנבתם את הכסף מהמדינה , ואתם טוענים שגרמו לכם נזק? שקל אחד מזה לא בא מכיסכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בפינוי שלהם עולה לנו 15
ל"ת
מליארד דולר,
11/06/05 23:42
|
|
 |
60.
צהל השמאלני מתפרק תודה שרון
ל"ת
צבא השמאל,
11/06/05 22:29
|
|
 |
צה''ל מתפרק, מתנחלים מתפרקים
ל"ת
תשאר רק חוות,
הפושעים.,
11/06/05 23:44
|
|
 |
59.
הזהרו מפקדים מנחשי הצפע בקבע:
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
11/06/05 22:17
|
הזהרו מפקדים מנחשי הצפע בקבע:
בהתנתקות אתם תעסקו גם ובעיקר בתפקידי שיטור. הפקודות והנוהלים לתפקידי שיטור שונים בתכלית מתפקידי החייל.
גם הפקודות וההגנות בחוק שונות בתכלית .
זיכרו כי במקרה של בירורים משפטיים, דיוני מצ''ח חקירות ותחקירים, הקבע המאורגן והמקושר, ידע לדאוג לעצמו כמו גם החוק שמגן עליו מכוח החוק וחוקים שנוסחו במשך השנים בידי הצבא והקבע לשעבר.
אף אחד אינו יודע הכול וגם אנחנו לא יודעים ולא נדע (ואני מעסיק הרבה משרדים של עו''ד) ומדבר עם שופטים , מנכל''ים וקצונה בכירה .
ביום הדין הקבע יטיל אליכם את האשמה, הוא גם יפנה אותכם למקומות הבעייתיים. הקצונה הבכירה תעזר בזוטרים על מנת לאמור את דברה, ואילו אתם , ''ירוקים'' בתפקיד החדש, הדיוטות (לא אידיוטים ), תיפלו לכל מלכודת משפטית פשוטה בשטח.
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_index.cgi
אין חנינות, גם אין חנינה מראש (לא עזר בפרשת קו 300, חנינה לבכירים זוטרים בשב''כ),
ראו הוהרתם.
קש''ב מיל' אקסטרני בדימוס כלא 4, משטרה צבאית
משפוט לשופט (לא משפטאי) לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר בהתאמה
חה''ן לשעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
זו לא כתיבה עתונאית
יחזקאל,
11/06/05 22:08
|
זו לא כתבה עתונאית אלא כתב הסתה בלבד. אין כאן תחקור של הנושא המקורי וכל הכותרות מוטות ומשמיצות בלי שבדקו כלל את העובדות. אם מפקד הורס בתים של אנשים ללא שום סיבה ומשמיד רכוש של אזרחים, חובה לתבוע אותו לדין ולדאוג שישיב את הגזילה. אם היה מדובר על ערבים שנשדדו לא הייתם כותבים השמצות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
David,
Boca raton,
11/06/05 23:29
|
'' פינוי המאחז זכור לשמצה'' לא לכל העולם זה זכור לשמצה! אלא שהכתבות החוצפניות האלה תמיד שמאליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לפרק את יצהר ולכלוא תושביה!
נעמן,
שפוי,
11/06/05 21:56
|
למדינת ישראל נמאס מהישוב הסהרורי והפרזיטי בזה. תושביו מצטיינים בפגיעה פיסית בחייליו ובהכאת פלסטינים. לפרק את הישוב המאוס הזה מייד ולכלוא את הפושעים המתגוררים בו לתקופה ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להוציא הסמאל מחוץ לחוק ולהגלות
פנחס ז-ה אליהו,
ימות המשיח,
12/06/05 03:27
|
אותם אל מחוץ לארץ הקודש. ולמעריב הפחדנים ומש''תפי הסמאל - תעלו את התגובה שיראה אותה נעמן המטורף ושידע שלו ושלכמותו לא נשכח ולא נסלח על הסתתם ושנאתם את העם היהודי ואימוץ דעותיהם של האויבים הערביים ימ''ש עד כדי שיתוף פעולה עימם באופן של ''תפתח הארץ לפניהם''. סוף הסמאל לכלות כעשן (''ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ'') וסוף האמת לנצח (''נצח ישראל לא ישקר''). ולנעמן המנוול - מוסתי סמאל כמוך שברו לי דגל כתום באחת מחניות ת''א לפני כשבועיים. אני מאחל לך לזכות וללמוד על יוקר רכוש א-ח-י-ך ולקנות ולו קמצוץ מהמשמעות של להיות יהודי. רק בורותך והפרעותיך הנפשיות עומדות להגנתך על מעשיך החמורים. הישמר לך ובדוק שוב ערכיך ומעשיך. בתקווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
עכשיו גם הפושעים במדים ישלמו
ל"ת
כ,
11/06/05 21:54
|
|
 |
55.
זו רק התחלה!!
זר-ביב,
בית קייל,
11/06/05 21:53
|
אנחנו נרדוף כל מי שיפר חוק - בין קצין ובין אזרח! הרכוש שלנו לא הפקר! הרב א זר-ביייב הרב י כורן ראשי מכון ''דמים טהורים'' בית קייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעים, נמאסתם!
עודד,
12/06/05 01:48
|
|
 |
54.
היתממות כתגובה
אבי אפרת,
תל אביב,
11/06/05 21:51
|
לא ברורה תגובת הצבא. אם פעלו הקצינים הללו כחוק הרי מערכת המשפט תקיא את המציקים בקלות ובשאט נפש. אם לא פעלו כחוק. למה לא פעלו תחת מטריה חוקית ויש להעמיד לרשותם את ההגנה המשפטיית הראויה. הרי אי אפשר לצפות בעת הזו שאזרחים ישראלים שרואים עצמם מוכים אידיאולוגית ואישית יימנעו מאיזה שהוא רעיון או מעשה שיביא לידי ביטוי את מחאתם וכאבם. לי נדמה שבכל פעם שמתגלה איזה ''קונץ'' חדש מבית מדרשם של מתנגדי השלטון מתנהג המימסד הישראלי כמו ילד קטן. הצבא זועם. העתונות כועסת. זה מדינה שמניעה טילים לחלל ועם שבעברו נכתב התנ''כ . איך זה יכול להיות שסתימת מנעולי בנק או הגשת תביעה אישית נגד קצין מן הצבא מעוררים תגובות כל כך אינפנטיליות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שטועה לא יכול להגיב בהגיון
ל"ת
כתום צופה מהצד,
12/06/05 00:58
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
כתום,
12/06/05 00:13
|
|
 |
53.
אף אחד לא חסין
יוני,
ירושלים,
11/06/05 21:45
|
צודקים , מי שמתנהג כמו בריון ובאלימות שלא יתפלא אם יתבעו אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל הכבוד!
חשוך ימי בינימי,
11/06/05 21:43
|
צריך להבהיר לחונטה הצבאית האוטו-אנטישמית שאיש אינו חסין ובסופו של יום כולם יתנו את הדין על ההתעללות ביהודי יהודה, שומרון וחבל עזה.
רק חבל שהתביעה היא תביעת סרק. אין שופטים בישראל, אלא פקידונים הממונים בשיטת המאפיה של ''חבר מביא חבר''. ''צדק'' אינו בר-השגה בבית משפט ישראלי. אם חלק מהתובעים הם בעלי אזרחות אמריקאית, למשל, הייתי ממליץ להם להגיש את התביעה בארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יחסי צבא מתנחלים
צחי,
שפלה,
11/06/05 21:42
|
הפסיקו לטפל בפורעי חוק כמו במדינה של שומרי חוק הגנו על מי שמגן על המדינה מפני שהם האוצר האחרון שלנו הוציאו הצבא מישובים שאינם יודעים להעריך את קיומם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לקחת מהם את הנשק
חלאות,
יצהר,
11/06/05 21:35
|
לקחת לכל תושבי יצהר את הנשק שצה''ל בטימטומו מעניק להם. להחרים את הנשק של כל אלה שיבואו לעזרתם להוציא את מג''ב מהישוב ואז נראה את הנמושות אוכלי החינם מסתדרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מי שפוגע ברכוש שישלם
ניר,
ירושלים,
11/06/05 21:32
|
אז מה אם הוא מסתתר תחת ההגנה של צה''ל על פגיעה ברכוש משלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מי תובע את מי?
שי,
אזור מרכז,
11/06/05 21:29
|
זאת תעודת עניות בשבילנו.ממתי אנו תובעים את מגינינו?האם ירדנו לזנות? התשובה היא:כן,ובגדול!.במקום שאנו נתבע את שודדי קופת אוצר המדינה חלאות האדם הללו תובעים את אלו אשר נלחמים להגן עליהם!הם מקבלים מענקים מהמדינה ברכישת דירותיהם (דבר שאזרח בתוך הקו הירוק רק יכול לחלום עליו), הם לא משלמים מס הכנסה כמו אזרח המתגורר בתוך תחומי הקו הירוק.ועכשיו הם עושקים את הקופה הציבורית בפינוי יקר ובתביעות של בני עוולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
קלסיקה
חנוך מגן,
11/06/05 21:26
|
השענות העבריינים על החוק היא פטתית, ואנחנו עוד יותר פטתים כי אנו יושבים בבית ושותקים. העצני אמר במפורש הם לא בני עמנו, אני מקבל את קביעתו וקורא להלחם בשבתאים! מהרסיך ומחריביך ממך יצאו!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שוב סיקור מגמתי של כתב שמאלן
ירון,
חיפה,
11/06/05 21:22
|
''פעילי הימין חוזרים להטריד את מפקדי הצבא''-סוף ציטוט. מדוע תביעה אזרחית לגיטימית מהווה ''הטרדה'' ו''חוצפה''? נמאס כבר מהדמוקטטורה של השמאל הקיצוני וההזוי במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מקרה מובהק שבו הגולם קם על יוצ
יענקלה,
פרדס חנה,
11/06/05 21:22
|
אכן הגולם קם על יוצרו, כל אלה שעודדו את המשוגעים האלה להגיע למקומות שאליהם הם הגיעו, אל יתפלאו לתוצאות של אותם טעות היסטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הבנת הנקרא
זאב,
מרכז,
11/06/05 21:21
|
מלבד התלהמות לא מצאתי משהו עיניני ב-13 התגובות הראשונים. (מלכד 3 שלא הגיב אלא נתן תחזית)
אם נוקטים פעילות עצמאית - הם חוליגנים ופורעי חוק, אם מגישים תביעה למשטרה - מחליטים על סגירת התיק. ולבסוף כשמגישים תביעה אזרחית - הם חוצפנים, מאבדי הצפון וכד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שמלאנים מנצלים את השבת לתקוף
בן דוד,
11/06/05 21:20
|
מתנחלים שתבעו את הקצינים השמאלנים שהסיגו גבול והתקיפו מאחז יהודי ע''י צבא יהודי בלא שום צו בית משפט אנשי משטרה וכוחת הביטחון יש צדק אחד במדינה ואין חסינות בפני החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תגובה ל-16 לחסל אותך
אבוג'ילדה,
11/06/05 21:20
|
למה אותם אנשים כמוך מתבטאים כאילו מדובר במחבלים נכון הם מרגיזים אבל המרחק מחיסול שמיים דרך אגב השנאה נוזלת מימך לך לטיפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לצערי הם צודקים וגם יזכו בדין
ל"ת
הייתי שם,
11/06/05 21:20
|
|
 |
40.
הנני בוש וכלימה !!!
ערן,
חיפה,
11/06/05 21:19
|
לנוכח קריאת הכתבה וכל המהלכים הסהרוריים שעומדים להתרחש עלינו הנני מתבייש שקומץ זה ככמוני - י-ה-ו-ד-י אני בושה וכלימה לחוצפתם ולמעיהם - בז אני לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
''עצם ההגעה לבית מהווה איום'' ??
אברהם,
הרי יהודה,
11/06/05 21:15
|
אז אסור לחייל צה''ל להגיע לביתו של המתיישב בגוש קטיף ? זה סותר את הקוד האתי !
מצטרפים לרוב היהודי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק
א,
11/06/05 23:22
|
|
 |
38.
כל הכבוד - סמולנים שישרתו בצבא
הדיקטטור,
11/06/05 21:09
|
אנו נשרת בצבא היהודים - ואנו הרוב.
רק משאל עם ימנע פילוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ישרתו שמאלנים לא ישארו הרבה
הנתנייתי,
13/06/05 06:25
|
לשרת בכל יחידה ממובחרת בצה''ל \(להבדיל ההמצאות שלכם כאילו הימין השתלט על צה''ל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אסור למתנחלים לתבוע לדין?
חיים,
חיפה,
11/06/05 21:09
|
קציני שמאל יקרים, אולי תשללו מהם גם את הזכות לנשום?
דמוחארטה במיטבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותר להם -ועתה תור המדינה לתבו
הנתנייתי,
13/06/05 06:25
|
|
 |
36.
להסיר את הגנת צהל מיצהר
אזרח,
11/06/05 21:05
|
יש להוציא את החיילים מיצהר הם לא ראויים להגנה לסיכון חיי ילדנו . פשיסטים ופורעי חוק יש לעצור ולשפוט לא נבהל ממהלכים פשיסטים כמו הפחדת קיציני הצבא . הם מיעוט שרוצים לכפות עלינו את הסהריריות שלהם לא לותר להם ורצוי לפנות ולהרוס גם את יצהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח פחדן
אבי,
צפת,
12/06/05 00:11
|
היום יוציאו מיצהר מחר יוציאו מגוש קטיף ואתה יוציאו אותך לעזה לך לעזאזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
צה''ל לא מעל החוק
ג,
11/06/05 21:03
|
אם זה נגד מתנחלים, אז הכל מותר?? כל מה שמתנחלים עושים נחשב לפשע, גם הפנייה הלגיטימית ביותר למערכת ה''צדק'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תראו זאת בצורה שתראו
Avi Ecuador,
11/06/05 21:00
|
אבל לא תוכלו לא לראות שבשלבים צה''ל יהפוך מצבא העם לצבא השמאל והערבים בעני רבים בימין. הבעיה והקטסטרופה, הפילוג והפירור שעושה שרון בעם הוא הרבה יותר חמור מניתוק מהשכל וההגיון, הוא מביא את העם לנקודת האל חזור, לחורבן או לביטול לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה הבעיה ? זו זכות דמוקרטית
למה חוצפה ?!,
11/06/05 20:53
|
של כל אדם לתבוע. התביעה נכונה ? אז יצטרך לשלם. התביעה שגויה ? לא ישלם.
מה הסיפור ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום בעיה חוקית
מריוס,
11/06/05 22:20
|
הדבר פשוט מעיד בצורה חותכת על אובדן קשר עם המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כך, אבל הפוך
ע,
12/06/05 03:13
|
|
 |
32.
מפירי חוק יתבעו
רוב העם,
11/06/05 20:53
|
|
 |
31.
הם לא עברו על החוק
זלצמן,
חיפה,
11/06/05 20:50
|
אין איסור לצלצל בדלת ביתו של אדם (אלא אם יש צו הרחקה של בימ''ש). אין גם שום איסור לתבוע כל אדם בגין כל סיבה שהיא.
כך שהגדרת המעשה כ''חמור'' ע''י אותו ''חכם'' העונד דרגות תא''ל היא חסרת יסוד ומהווה עוד דוגמה לקשקשת הצבאית המצויה.
כמובן שלתביעה הזאת אין כל בסיס וכמובן שיהיה זה אך הוגן אם ביהמ''ש שבו תוגש ה''תביעה'' יקבע, אחרי שידחה אותה, שעל התובעים לשלם לנתבעים את כל הוצאות המשפט. אבל זה נושא לכתבה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו כל עבריין רציני...
אזרח,
11/06/05 23:14
|
כמו כל עבריין רציני, גם הם יודעים לאיים, בלי לעבור על החוק. כשהמאפיונר השכונתי מצלצל בדלתך, ואומר לך שיש לך ילדים יפים ובריאים - גם הוא לא עובר על החוק.
ובכל זאת, אתה מודאג קצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאה דרשת
זלצמן,
חיפה,
12/06/05 00:41
|
ולכן, אם מדובר באיומים, ניתן להוציא צווי הרחקה נגד המאיימים שיאסרו עליהם להתקרב ליעדם, ואז אפשר יהיה לפעול נגדם אם ימשיכו בשלהם. אבל מאבק באמצעות תביעות משפטיות (מגוחכות ככל שיהיו) עדיף על השיטות האלימות שבדרך הם נוקטים בהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לאן נעלמה הבושה ????????????
דוד,
11/06/05 20:47
|
המתנחלים יעשו הכל כדי שאף אחד לא יפגע בחיים הטובים שיש להם במקום מושבם . אדמה על חשבון המדינה - יש , בתים על חשבון משלם המיסים - יש , פטור ממס שכל אזרח נאנק ממנו - יש , פועלים זולים בדמות השכנים הפלשתינאים - יש , אי ענישה על פעולות בלתי חוקיות ( לדוגמא עקירת עצי זית ) - יש . אז למה שישבו בשקט ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביעה - צורת ביטוי דמוקרטית.
החבר סטאלין,
11/06/05 22:26
|
|
 |
חדל עם סיסמאות
דוד,
12/06/05 00:48
|
מי ששומר על הדמוקרטיה וחוקיה זכאי גם לקבל הגנה בשם הדמוקרטיה . מי ש''שם קצוץ'' על הדמוקרטיה , שלא יבוא כשנוח לו ויבקש הגנה בדמותה . המאחז שנבנה לא נבנה באישור , והורד בשם החוק והדמוקרטיה . במדינה מתוקנת דווקא המתנחלים היו עומדים לדין על מעשיהם , אבל כאן הפושעים מעיזים כוון שהממשל לא עושה להם דבר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך מתגורר באזורי טרור
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
11/06/05 22:20
|
|
 |
29.
יחי יוסי פילנט-כולם בעקבותיו!!
ל"ת
משה,
מרד גטו ורשא,
11/06/05 20:40
|
|
 |
דבר אחד נותר לפילנט
חים קורקינט,
12/06/05 02:03
|
|
 |
28.
מותר למח''ט לשבור ולעבור על החו
לעבור על החוק,
11/06/05 20:37
|
|
 |
27.
לצאת משם ולהשאיר אותם לערבים
אורי,
11/06/05 20:36
|
צהל מזמן הייה צריך לצאת משם ולהשאיר את המטורפים האלה יחד עם הערבים. הם מתאימים אלה לאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יובל בזק גיבור ישראל,לאמר עליו
יקי,
רמה''ג,
11/06/05 20:36
|
|
 |
למה גיבור?
ל"ת
משה,
רחובות,
11/06/05 22:21
|
|
 |
25.
שרק בית המשפט יחליט
ל"ת
יקי,
11/06/05 20:34
|
|
 |
24.
יצאו ?!?
ל"ת
א,
11/06/05 20:32
|
|
 |
23.
זו הדרך רבותי, מ עו לה!
ה ש ה,
11/06/05 20:30
|
כך צריך להלחם על זכויות היהודים במדינה הזו. המדינה הזו כבר שכחה איך להלחם עבור היהודים, היא כבר במצב של כניעה גמורה לטרור הבינלאומי. כל מפקד שמועל באמון העם היהודי - זכותנו לתבוע אותו על כל הנזק. בכל מקום ובכל זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
להסיר את שמירת צהל מההיתנחלויו
ר.א,
11/06/05 20:26
|
להסיר את התמיכה הממשלתית מההיתנחלויות. הם יודעים רק לקבל ואם לא נותנים להם מה שהם רוצים אז הם הופכים לאלימים , שישארו בשטחים עם הפלסטינים , אני לא רוצה להגן עליהם יותר או שהכסף שאני משלם מיסים יסבסד אותם, את כפןיי הטובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יפה מאוד !
ש,
11/06/05 20:23
|
זה רק טיזר למה שיקרה כשהצבא והמשטרה יצטרכו לבצע את הפשעים נגד האנושות שמתכנן ראש הממשלה. תביעות פליליות תיסגרנה מיד מ''חוסר עניין לציבור'', ותביעות אזרחיות נגד מי שייקח חלק בטיהור האתני הזה יוגשו בהמוניהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
די לחוצפה
רוני,
תל אביב,
11/06/05 20:20
|
אנשי יצהר שכחו מזמן את הסיבה לחורבן ישראל. אבל אם הם מתעקשים, בטוחני שרבים יסכימו עימי שאפשר להשאיר אותם ללא אבטחה (הם כבר זרקו בזמנו את הצנחנים מהיישוב) ובכלל למנוע מהם את הזכויות של תושבי המדינה כי גם כך הם שוללים אותה או את קייומנו שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך. להפקיר אותם שם
גיל,
11/06/05 22:09
|
|
 |
19.
לשלוח ליצהר פלוגת מג''ב
ל"ת
סתם ציוני,
11/06/05 20:20
|
|
 |
מה המג''בניקים עשו רע?
מג''בנים,
11/06/05 22:09
|
שוטרי מג''ב מסתכנים הרבה יותר בתביעות אזרחיות מחייל בצה''ל.
כשחייל מקבל תלונה ונשפט זה סיפור של שבת או נזיפה קטנה. שכשוטר נשפט זה כבר מח''ש וזה סרט לא קטן.
וחוץ מזה, פלוגה אחת של מג''ב לא תספיק לבריונים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אנרכיההההההההההההה!!!!!!!!!!!!
ל"ת
רוני,
11/06/05 20:19
|
|
 |
17.
אף אחד לא מעל החוק
ל"ת
גם לא,
במדינת צבא,
11/06/05 20:14
|
|
 |
והבעיה מחמירה
Avi Ecuador,
11/06/05 21:36
|
כאשר עושים חוקי נירמברג ליהודים באופן ''חוקי ודמוקרטי''. בפעם שעברה, להבדיל, זה עלה לנו 6 מיליונים להיות מיעוט ולא רוב דמוקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חסלו אותם
דמורקטי מודאג,
מרכז,
11/06/05 20:05
|
לעיתים דמוקרטיה, צריכה שמירה על מהלכה התקין שאם לא כן היא תפסיק להיות דמוקרטיה. על כן יש לחסל כמה מהם ותראו שהארץ תשקוט להרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני זה נפרק אותך ואת חבריך
ל"ת
הערבים,
11/06/05 23:04
|
|
 |
like you did with the Altlena
Israeli,
Jerusalem,
11/06/05 21:57
|
like you did with the Altlena that was the first political murder in this country. don't forget that nor who commited it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד עברית קודם אח''כ נלמד אותך
הנתנייתי,
13/06/05 06:29
|
|
 |
קריאה למשטרה: חקרו את המסית!
יואב,
תל אביב,
11/06/05 21:49
|
יש כאן קריאה ממשית לרצח. יש לחקור את המסית ולהעמידו לדין. את כתובת ה-IP ניתן לקבל מאתר NRG.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין גם ניסה את זה
שולה,
מטולה,
11/06/05 21:41
|
רבין חיסל גם כמה חברי אצ''ל באלטלנה בתקופת מלחמת השחרור ותראה מה יצא לו מזה.אולי בכל זאת לא כדאי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחסל אותך רוצח מושחת!
ל"ת
יהודיה,
מרכז,
11/06/05 21:34
|
|
 |
קשה אבל נכון
דן,
11/06/05 21:23
|
|
 |
דמוקרטיה?!
Avi Ecuador,
11/06/05 21:22
|
על מה אתה מדבר? על הונאה וגנבה של שלטון? ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה''!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
וההמשך
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html 53. חוקי נירמברג - חלק א ב ג
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/863/478.html 2. רפובליקת וויימר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה חבר
ל"ת
ויטלר,
11/06/05 21:18
|
|
 |
15.
לא יכלו לרדת מהפסים !
טומי,
צפון,
11/06/05 20:03
|
כי מהתחלה, הם אף פעם לא היו עליהם, ובכל הפעמים שהמופרעים מיצהר השתוללו,אף אחד לא ממש התנדב לעצור אותם,ועכשיו אנחנו אוכלים את פרי הבאושים שבישלנו לעצמנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
על מה מתפלאים בצה''ל?
אלי,
11/06/05 20:02
|
מזה שנים מתייחסים ב''הבנה'' (אלוף נווה, זוכרים) ובכפפות משי לחבורת הפסיכופטים מיצהר, ולא נותנים גיבוי למפקדים בדרג הביניים בשטח שמותקפים על ידם, ומצד שני מתפלאים שפתאום אחרי שמנסים קצת להפריע להם, גם הם נמצאים ברשימה של היצהרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הם מעולם לא היו על המסילה.
מרכז,
צפון,
11/06/05 19:57
|
חבורת פושעים עלובה שבמדינה מתוקנת מזמן היתה צריכה להיות מאחורי סורג ובריח. ככה זה שבישראל נותנים למתנחלים לנהל את סדר יומה של המדינה במשך זמן כה רב, המוסר אבד מזמן למדינה, החוק מעולם לא היה מעניינם, ושליט שמעיז לא לציית להמון הנקלה, נרצח או מאויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בבית יותר מסוכן מבשטחים
גיל,
ב''ש,
11/06/05 19:54
|
בשטחים אתה עם הפנים מול האוייב ובבית אתה מפחד שיפגעו במשפחה שלך או שתקבל מהמטורפים כדור בגב...
עוד מעט כל קצין בדרגל אל''מ ומעלה יתחיל להסתובב עם שכפ''צ כשהוא הולך ברחוב, כמו ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יש גבול לכל תעלול
יוסי,
מרכז,
11/06/05 19:52
|
עם כל הסימפטיה וההבנה למצוקת המתנחלים הגיע הזמן שירדו מהעץ וידעו לשים גבולות למחאתם הצודקת או לאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
צריך....
אודי,
11/06/05 19:52
|
לאשפז את האנשים האלה במעצר עד שהם יבינו שהם נמצאים במדינת חוק. למה בדיוק מחכים כאן ? ליום שחולי הרוח מעוותי המחשבה האלה יחטפו ילד של אחד מממלאי התפקידים בשטחים.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפל בעצמך בן אדם....
די להסתה,
מושב במרכז,
11/06/05 22:16
|
מאיפה אתה מכיר אותם שתדע מה מצבם הנפשי? ממה שמספרים לך בתקשורת השמאלנית?? מהשקרים שהצבא והפוליטיקיאים מפיצים עליהם? מההסתה השמאלנית הפרועה במדינה? הם לא משוגעים בכלל, ואם אתה מאמין שכן אז כל הציונות היו אנשים משוגעים. וטרומפלדור היה בכלל קיצוני שצריך אישפוז. ''לאשפז את האנשים האלה במעצר עד שהם יבינו שהם נמצאים במדינת חוק'' תקן אותי אם אני טועה... במדינת חוק מותר להגיש תביעה משפטית אזרחית?? זה הרעיון של מדינת חוק לא? אם החיילים בפיקודם שברו והרסו והשחיתו רכוש שהיה במקום (לדוגמא נניח שברו גנרטור) אז אסור לתבוע אותם על זה? או שהם קיבלו פקודה להרוס ולהשחית כמה שיותר? כי אם זה האפשרות השניה אז אני ממש מתבייש בצע''ל (צבא עקירה לישראל) שלנו. תפסיק להאמין לכל מה שאומרים לך ותפקח את העיניים. במלחמה צריכים להיות מאוחדים!!! ואנחנו במלחמת קיום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לאשפז את חבורת המשוגעים הזו
דוד,
פתח-תקוה,
11/06/05 19:48
|
|
 |
חבל רק שלא שמו את ראשוני
די להסתה,
11/06/05 22:19
|
הציונים במוסד פסיכארי וזהו.. היה חוסך הרבה צרות לעולם ולפלסטינים. חולי נפש סהרוריים ומשיחיים שחשבו שהאדמה והציונות חשובים יותר מהחיים והיו מוכנים למות בשביל האדמה. ''טוב למות בעד ארצנו'' זוכר את המשפט הזה? מסתבר שגם טרומפלדור היה חולה נפש כנראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל
דוד,
פתח-תקוה,
12/06/05 00:50
|
טרומפלדור וחבר מרעיו מתל-חי לא תקפו את הערבים. הערבים תקפו אותם וטרומפלדור (שמעולם לא אמר את מה שמיוחס לו) נהרג בקרב על הגנת תל-חי. ראשוני הציונים, להזכירך, היו ברובם חילונים שחלמו על קיום יהודי בארץ ישראל המבוסס על ערכים אוניברסליים של אחווה, עבודה וכבוד האדם. הם מעולם לא התנכלו לערבים תושבי הארץ, לא גנבו את אדמותיהם, לא עקרו את מטעיהם, לא גירשו אותם מבתיהם. מתנחלי יצהר ותפוח הם פנאטים דתיים לאומניים וגזענים שמאמינים שאלוהים מדבר אליהם בלבד, שמתיחסים אל הערבים תושבי הארץ הזו כאל תת-אדם ואל החיילים ששומרים עליהם ביהירות והתנשאות. מתנחלי יצהר הם לא ציונים, לא חלוצים, ואפילו לא יהודים אמיתיים. יהודי אמיתי לא מתנהג כך כלפי אחיו או כלפי גויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאשפז אותם ואת הימין
Avi Ecuador,
11/06/05 21:13
|
ולא ישאר לך מי שיעצור אידיוטים מלהתאבד לאומית. יסבירו לעולם שישראל צריכה לוותר עוד ועוד ועוד ושהתשלום הוא אפסי ושלחלם יש יבשות בפלנטת חלם לתת. שיסבירו לך שוטים על עזה ביפו, עכו, המשולש, הגליל ועל הפגנות דומות לאלו של חיבאלה בלבנון לא מזמן שיאורגנו בשיתוף עם השמאל בכיכר רבין עם צועדי הגאווה מהשמאל אולי. אולי אפילו ישרפו דגלים (אל תדאג לא ישרפו דגלי פלסטין). יוכלו לקרוא לכיכר כיכר ערפאת, רק חסר ש''תצליחו; ישראל תבוטל או תחדל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הקוזק הנגזל
בועז,
11/06/05 19:45
|
|
 |
7.
הם איבדו את הצפון
רן,
פתח תקוה,
11/06/05 19:45
|
|
 |
6.
להפסיק את האבטחה ביצהר
חיים,
דרום,
11/06/05 19:44
|
הבהמות האלה לא ראויים להגנת הצבא. מי שמסלק גדוד חי''ר שמגן עליו הוא כמו כלב שנושך את היד שמאכילה אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמחבל יתבצר שם בתוך בית...
אזרח,
11/06/05 22:30
|
...חיילים יסרבו לירות, כדי שלא יישברו חו''ח חלונות, וייתבעו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שלא יאמינו אבל שישיבו
יוסי,
גושדן,
11/06/05 19:40
|
מדובר בהליך משפטי-אזרחי. נמאס גם כבר מההטיה הפוליטית השמאלנית קיצונית של NRG. זו הסיבה שאני כבר לא כל כך מבקר באתר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אילן,
11/06/05 22:02
|
הם לא הגיעו לביתם ודרשו כסף בסהכ הגישו להם את כתב התביעה. הכותרת מטעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so correct
Israeli,
Jerusalem,
11/06/05 21:55
|
You are so correct. me too, I am stopping to visit this site & buying Maariv less than before
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי על פרנויה שמעת כבר?
אודי,
11/06/05 21:12
|
הטייה פוליטית שמאלנית קיצונית של NRG ? מה אתה ברוסיה? אולי תפקח את העיניים ותראה מה קורה מסביבך? אפילו אנשי ימין מופלגים לא מסוגלים לראות את מה שעושה קבוצת המתנחבלים המטורפת הזאת.והתגובות כאן הן של אנשים שפויים מימין ומשמאל. ובאמת אם לא תבקר באתר הזה זה ממש יעזור להבעת דעות אחרות. למה שלא פשוט תביע דעה במקום לילל את היללה הסטנדרטית והמשעממת על שמאלנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצוי שתפסיק לבקר גם בארץ
ל"ת
ישראלי,
11/06/05 21:06
|
|
 |
so what the F--K are you doing
Doug,
New York,
11/06/05 21:00
|
if you don't visit, then why do you write? you are just another right wing chajchaj so there is really no need for you to visit here
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לעצור את החוצפה !!!
לא חשובה מפלגה,
כל הארץ,
11/06/05 19:28
|
זה קו אדום -גם אם הייתי מסכים עם שונאי הערבים -ואני לא מסוכן ככה יפרקו את מדינת היהודים בשם היהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשבילם ישראל היא רק כלי
רונן,
ארץ ישראל,
11/06/05 20:47
|
והם אומרים את זה ברייש גליי. הם מתנגדים לשלטון הדמוקרטי ורוצים בשלטון מלוכני - והם אומרים את זה בכל הזדמנות שבה הם מופיעים בטלויזיה. אחרי שרצחו ראש ממשלה ופגעו בלא מעט חיילים, אז מה הבעיה בשבילם להרוג קצין כזה או אחר? במיוחד אם הוא שמאלן / עוכר ישראל / אוהב ערבים / אנטישמי כמו כל מי שלא מסכים עם דעותיהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ש,
11/06/05 20:21
|
על ההסתה השמאלנית להיפסק לפני שהמדינה תתפרק.
לא מספיק שהשמאל בראשות ראש הממשלה תומך בפשעי מלחמה (טרנספר, פרס לטרור) - עכשיו הם גם מקעקעים את הזכות הבסיסית להגיש תביעה אזרחית (אחרי שהמשטרה כצפוי נותנת חסינות לשמאלנים במישור הפלילי). וכל זאת בלי קשר לרצינות התביעה הזו ולסיכוייה בבתי המשפט.
די לדיקטטורה השמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הסתה- אתם משניאים את עצמכם
ישראלי,
11/06/05 22:07
|
זאת לא הסתה שמאלנית. אני בטוח שתגובות פה הן מימנים ומשמאלנים בצורה שווה.
ברגע שאתם תוקפים חיילים וקצינים אתם הופכים לגרועים כמו המחבלים עצמם. הצבא הוא העם וכשאתם תוקפים את הצבא, אתם משניאים את עצמכם על כל העם. - ימנים ושמאלנים כאחד.
קחו את עצמכם בידיים ותתחברו בחזרה למדינת ישראל או שתמצאו את עצמכם מנותקים - גם גאוגרפית וגם חברתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אין להם שום סיכוי בבתי-המשפט
מוסה,
11/06/05 19:27
|
מעשה יפה מבחינת פרסום, אך אין לו שום תוחלת כיוון שבתי-המשפט יהיו נגד המתנחלים.
אין בארץ גוף שיהיה לו אומץ לצאת נגד דינוזאור הביטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
they were never on the tracks
Doug,
New York,
11/06/05 19:26
|
they were always outside, with the rest of the crazy settlers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nice english!!!
ל"ת
english man,
תל אביב,
11/06/05 20:13
|
|
 |
1.
אין אדם חסין בפני החוק
ל"ת
רפי,
11/06/05 19:25
|
|
 |
עד עכשיו, דווקא היו הרבה.
א,
11/06/05 20:36
|
|
 |
קבל דוגמה
עידן,
ארצות הברית,
11/06/05 20:21
|
יש לך 120 בובות שהם חסינים מפני החוק ביחוד שהחוק צריך דווקא בהם לבוא לידי ביטוי
הגב לתגובה זו
|
|