 |
131.
לסרב לשמור עליהם
אמיר,
לא בעזה,
18/07/05 10:37
|
אולי נוציא חיילים ששומרים על איו''ש לצורך ההתנתקות - ובכלל מה יגידו אותם מכשפים אשמאים זקנים הקרואים רבנים כשאנחנו נסרב לעשות תילואים ולשמור עליהם? כל רב שמוציא הודעת סירוב צריך להזרק לכלא ורצוי להושיב אותם באותם תאים עם הטיפשים מהשמאל שמסרבים לשרת בשטחים מטעמי מצפון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
הרבנים מסרבים לשרת מילואים
דש,
12/06/05 20:35
|
ואלה צרכים לתת דוגמא אישית לציבור שלהם איך להשתמט משרות בצבא מתשלום מיסים מעבירות על החוק וגניבה וניצול הפרט לצרכים האישים שלהם לאן התדרדרה המסורת היהודית בניגוד לאיסלם ולנצרות רבי זה מורה כמו כל מקצוע אחר ולא מנהיג רוחני ואלא פשוט לקחו לעצמם סמכות שגובלת בחוצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
סרבנות רבנים
גדעון,
דרום,
12/06/05 19:18
|
אז מה הם הם ממרידים? התגלה לכולם פרצופם המעוות של קומץ רבנים מרדנים אשר הציגו עצמם כבני העם הציוני. לא מנהיגים הם ואינם ראויים לתוארם. לא מבני עמנו הם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
צה''ל הפך מזמן לקבלן שמירה
לא עושה מילואים,
12/06/05 18:44
|
צה''ל הפך מזה שנים לקבלן שמירה של המתנחלים וההתנחלויות, המילואים הפכו מתעודה של גיוס בזמן מלחמה, לחברת שמירה פרטית בהתנחלויות. אז אין פלא שהמצב בצה''ל עגום, לאנשים סופסוף נפל האסימון והם מפסיקים לעשות מילואים שהם בעצם תעסוקת שמירה על בהתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
PRISON IS A GOD SOLUTION
SHARON,
U.S.A,
12/06/05 18:03
|
whoever is not obeying the law, or calls other people not to obey - should go to prison!!!this is a democratic country - still
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
לעצור תשלום לישיבות אלו!!!
אלי,
12/06/05 17:27
|
ישיבות 'הסדר' מקבלות מימון ממשרד בדתות והחינוך ואנשים שלומדים שם נחשבים בחלקם חיילים בשירות ללא תשלום. עד מתי תממן המדינה מוסדות שהעומדים בראשם קוראים בגלוי להפר את החוק במדינה?
עד מתי יאפשר משרד הביטחון לדחות גיוס על מנת ללמוד במוסדות, כחיילים לכל דבר שהפזם שלהם דופק, שבהם קוראים להם לא ללכת למילואים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
דקטטור=מתנחל שותה תקציבים
ל"ת
טל,
ירוחם,
12/06/05 16:47
|
|
 |
124.
רק שיחפשו אחרי זה מי שישמור
שפוי מלחמה,
12/06/05 15:47
|
להם על כל ההתנחלויות, מאחזים, וקברי שיח קדושים.
קידמה! תסרבו, ותהרסו את צבא הכיבוש מבפנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבן אלף זו@# מה זה צבא הכיבוש?
אושר,
12/06/05 18:57
|
|
 |
123.
יהודי לא רוצח יהודי!
אנילביץ יהודה,
תל אביב,
12/06/05 15:16
|
את הדיבר הזה המתנחלים ''שכחו''. יהודי לא רוצח יהודי! יהודי לא רוצח יהודי! יהודי לא רוצח יהודי! אבל מהם יצא הרוצח יגאל עמיר ומהם יצאו המחתרות ופורעי החוק ונוער הגבעות. מהם ייצא גם הרוצח הבא. הם משתמשים בסיסמה יהודי לא מגרש יהודי אבל שכחו את לא תרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
לטרנספר את השמאל העמלקי לעזה
יהודי,
12/06/05 14:28
|
עמלק זה שזורע ספק ומורך לב זה שמסייע לאויב בלוחמה הפסיכולוגית נגד עם ישראל הגיע הזמן שהעם יתחיל להגיב לסייענות האוייב שלהם. אני מציע להיות הומנים ולהעביר את המתועבים לעזה כך שיוכלו לתרגל את דיעותיהם על רטוב. אם הניסוי של גר זאב עם כבש יצליח מה טוב, אם לא, לא נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכן. בתנאי שאתם תצאו
ל"ת
דן השמאלני,
12/06/05 19:42
|
|
 |
אל תציב תנאים.
זיפגריד,
14/06/05 09:39
|
|
 |
121.
הליכוד נותן את ירושלים לערפת
ל"ת
רפי,
12/06/05 13:59
|
|
 |
120.
למה לסבך את השפה?
אריה,
12/06/05 13:42
|
קיימים מונחים בינלאומיים ולמה להתעקש להשתמש במונחים אחרים? ''האייאתולות הוציאו פתווה'', לא פשוט וקריא ומדוייק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
''קוראים''? קוראים לזה ''פתווה''.
אריה,
12/06/05 13:40
|
''אנשי הדת הוציאו פתווה''. למה להשתמש במונחים שונים לתיאור אותו דבר עצמו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
יופי, אפשר לעשות סלקציה בצה''ל
מוטי,
12/06/05 13:16
|
הגיע הזמן שנעשה סלקציה בצה''ל (עם כל המשמעות הלא נעימה של המילה ''סלקציה''). כל מי שלא מוכן למלא פקודה חוקית של המפקדים שלו (ולא משנה על איזה רקע: אם על רקע דתי/לאומני/ימני או שמאלני/הומניסטי) זה הזמן שיעוף מצה''ל. אסור שיהיו בצה''ל חיילים על תנאי ומטעם. זו שעת מבחן גם לימניים וגם לשמאלנים ובעיקר לצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האקדמיה העברית
קומפורטי,
13/06/05 02:33
|
הרישא בדבריה של גביש מעיד על הבעיתיות שבמוסד האקדמיה העברית: ''נזדמנה לי הצצה בטורך...'' . גביש נחרדת מחרון אף עמיתיה על התיעצותה בטקסטים לא ראויים, ולכן היא מתנצלת, בבחינת ''עברתי כאן במקרה ומזווית העין הבחנתי בטורו של רוזנטל''...ההתנשאות והריחוק שהאקדמיה העברית גוזרת על עצמה, סופה שתוליד שפה שתהיה מובנת לאנשי האקדמיה בלבד, וההעשרה העצמית הזאת תוליד תוצר הראוי לנשואי קרובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חיב להקל בקריטריונים
קומפורטי,
13/06/05 01:53
|
חורי המסננת שלך דקים מדי. אם נעשה סלקציה לפי הקריטריונים שלך, נשאר רק עם הרב הראשי לצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נישאר עם חיילים שלא מטעם
מוטי,
13/06/05 17:51
|
בצה''ל צריכים לשרת חיילים שלא מחליטים על דעת עצמם איזה פקודות למלא והאם זה תואם את האידאולוגיה שלהם. רוב החיילים הם כאלה ומי שלא שישרת שירות לאומי בבתי חולים מבחינתי. חוץ מזה נדמה לי שהתכוונת לחורים עבים מידיי, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
stop their salaries
David,
12/06/05 13:11
|
As they are calling for revolt against the army the state should stop paying them salaries ! This will save the nation millions of shekels
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
יש לי ציטטה של אריאל שרון
עודד,
חיפה,
12/06/05 13:07
|
אריאל שרון: ''כמי ששירת בצה''ל שנים רבות אני אומר שחייל חייב למלא פקודות, ואם החייל מרגיש שהפקודה שנתנה לו היא בניגוד למצפונו, עליו באופן אישי להתייצב בפני מפקדו להסביר לו זאת, ולהיות מוכן לשאת בתוצאות. אין פה שום נושא של מרד.'' שרון, 13.07.95
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אני לא אתגייס, לא אתמוך בגירוש
ל"ת
עזריאל,
מס ציונה,
12/06/05 13:04
|
|
 |
114.
לא צריך רבנים
צפצפ,
12/06/05 13:01
|
גם אני חילוני גמור לא אשתתף בפשע של הפינוי. שירתתי בסדיר בקבע ובמילואים ועכשיו אסרב פעם ראשונה למילואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
אין לתת יד לגירוש יהודים
שמואל א.,
עפרה,
12/06/05 13:01
|
מדינת ישראל תומכת בתכנית הנאצית שנקבעה באירופה. להותיר מקומות נקיים יהודים. המדיניות של מדינות ערב השכנות זהה למגמתו של המופתי אשר עשה יד אחת עם היטלר הגרמני - אותה מגמה. חיסול הנוכחות היהודית בחבלי ארץ ישראל. (נכון, הגרמנים שאפו לחיסול הנוכחות הפיסית בכל מקום).
מדינת ישראל נותנת ידה לאותה תוכנית.
המוזר הוא שמפלגת הליכוד, ימין לשעבר, היא זו המובילה את התוכנית השטנית הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלה בסלע, שתיקה בתרין
ל"ת
רב בר עבאדאיאט,
13/06/05 01:56
|
|
 |
לשמואל -תחשוב לפני שתכתוב
רון,
12/06/05 16:41
|
להשוות את מדיניות החזרה לגבולות 67 וסיום השליטה בשטחים למדיניות הנאצית אינה רק מטומטמת אלא מקוממת.מדובר על מהלך כואב,נכון,אבל בסופו של דבר הוא צבאי-מדיני ולא השמדת עם. גם אוויל מחריש חכם יחשב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזה וגוש קטיף נטל מסוכן למדינה
אברהם,
ישראל,
12/06/05 13:21
|
יכולים לסכן את קיום המדינה פגיעה במוסר היהודי ובערכים הציוניים שרון מנהיג חכם ונלחם נגד אוייבי המדינה=מתנחלים מחוץ לגבולת המדינה עזה היא לא חלק ממדינת ישראל ולכן יש להחזיר יהודים תועים וטועים הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם תל אביב חיפה נתניה וכל עיר
אושר,
12/06/05 14:18
|
גם תל אביב חיפה נתניה עפולה וכל עיר שיש בה יהודים מסכנת את בטחון המדינה מה אתה אומר אולי נתקפל גם מפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
עם כל הכבוד לרבנים...
יוסי,
מודיעין,
12/06/05 12:50
|
קיבלתי צו לאוגוסט ואני בהחלט לא אתייצב למילואים, אני להתנתקות לא מוכן לעזור. את ההחלטה קיבלתי בלי קשר לרבנים, מצידי שיגידו לכולם להתגייס למילואים, אני לא מגיע. חילוני שמתנגד להתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
כן יירבו
חיים,
שרון,
12/06/05 12:46
|
עם חיילי צה''ל(צבא הגנה לישראל)אמורים להעלות על משאיות אנשים נשים וטף רק בגלל יהדותם,חובה לסרב פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
''חייל שאינו יכול למלא פקודה...
ציטוט...,
12/06/05 12:42
|
שניראת לו בלתי חוקית או בלתי מוסרית,שייגש למפקדו,יודיע לו על כך,ויקח על על עצמו אחריות למעשיו...'' דברי אריק שרון..... והוא הרי יודע מה שהוא אומר..... הלא כן ?! אז מה כל המהומה על דברי הרבנים.......?! ויהיו מכעיסים ככל שיהיו... כשאריק שרון אומר אותם הם יותר נכונים או צודקים ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כל הכבוד לרבנים
עדי,
צפון תל אביב,
12/06/05 12:42
|
אני לא דתייה ואני גם לא מתנחלת ואין גם קשר אלהם אבל אני אומרת את האמת, כל הכבוד לרבנים שעוזרים לחיילים, מסכנים החיילים אתם יודעים מה זה להוציא ילדים קטנים שבוכים מתוך בית בכח? זו טראומה לכל החיים, אני לא קוראת לסירוב פקודה אבל כל חייל שקשה לו להוציא אנשים שבוכים בכח מהבית שלהם שיגיד שהוא לא יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני ''אמין'' מאוד
רביד,
קרני שומרון,
12/06/05 13:16
|
אני לא דתי ובכלל לא מאמין בארץ ישראל השלמה. ובכלל אני סתם נוהג לכתוב תגובות אמינות על כך שאני מצפון תל-אביב, חילוני שמאלני , אבל מסכים עם הרבנים בכל מילה. ועוד מצפה שיאמינו לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מי שרוצה - שישאר
מנדל,
מודיעין,
12/06/05 12:39
|
להודיע על תאריך יציאה, ולצאת בתאריך זה. אין צורך להוציא בכח מתנחלים. מי שרוצה - שישאר בשטחים תחת שלטון אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
צודקים
שרי,
12/06/05 12:28
|
וכל המגיבים השמאלנים כאן יפי נפש מברברים. אנשים צריכים להלחם על העקרונות שלהם ואם הרבנים ובכלל הציבור הדתי לא יעזרו למתנחלים אז מי בדיוק יעזור להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
הרב לבנון
יהודי,
א''י,
12/06/05 12:13
|
|
 |
105.
''הנה באים האנשים בשחור...''
ל"ת
וויל סמית',
12/06/05 12:10
|
|
 |
104.
מי שומר עליך בשטחים !!!!בושה
שפוי,
12/06/05 12:02
|
שנוח להם שנפתח את השער ששומרים עליהם אז זה בסדר לא לערב את הצבא בעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
אל יהי חלקי בצבא פושע ביהודים
ל"ת
מילואימניק,
12/06/05 11:54
|
|
 |
אוי כמה שאתם הזויים
ל"ת
בנאדם,
12/06/05 12:19
|
|
 |
102.
רבנים זה גם מקצוע
דש,
12/06/05 11:54
|
בענף הדת יש פריחה בזמן האחרון ראשי התעשיה יוצאים בהצהרות מתלהמות כדי לקדם את מערכת השיוק למקצוע שהולך ומאבד קלינטים קהילה קטנה ומפוחדת שנאחזת בציפורנים בבדל של חשיבות שעבר עליה הכלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנסטלטור שלנו גם יש הצהרה
דש,
12/06/05 14:36
|
המעבר לצינורות פלסטיק מקשה על ההסתגלות של משה האינסטלטור והוא מסרב להשתמש בטכנולוגיה החדשה ודבק בצינורות הישנים ואיש אינו מוכן לספק לו עבודה יותר אבל זה לא מפריעה לו מסורת זה חזק מלחם וילדיו מסתובבים רעבים והוא שולח אותם לצמתים להפגין נגד הממשלה ועכשיו רתם את אנשי הדת שימצאו פסוק שאומר ''ולא תעשה לך צינור פלסטיק בכיור''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
לכל היהודים ,פה זה ישראל !!
ישראלי,
ירושלים,
12/06/05 11:49
|
לא יהודה ,לא טוב לכם ? קחו את החפצים וסעו לברוקלין .
נשמור לכם מקום עד בוא המשיח.
מדינת ישראל לפני ארץ ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
השמאל העמלקי גרוע מטירור
ל"ת
יהודי,
12/06/05 11:45
|
|
 |
אתה אפס אמיתי
ל"ת
ניר דורון,
12/06/05 12:15
|
|
 |
והימין הפאשיסטי גרוע כמו היטלר
ל"ת
יהודה,
12/06/05 12:08
|
|
 |
99.
דור הפלגה 2
שימעון,
בודפשט,
12/06/05 11:43
|
לא ידעתי שרבנים יכולים להוציא כאלה גילויי -דעת ולצפות מהקהל שלהם ליישם
איפה הם כשזה קשור לדברים הרבה יותר בסיסיים? תאונות דרכים אלימות - נגד נשים ,ילדים ,בין אנשים אלימות מילולית טוהר מידות של המתיימרים להיות ראשי העם
מה עם השחיתות של גורמי הדת הממלכתיים וההתנשאות שלהם כלפיי..... מי לא? כמה אומץ יש לרבנים האלה לצאת בנחרצות כזאת .
איפה האומץ הזה בעידכון ההלכה האורתודוכסית , יש פלא ששההערכה והחיבור ליהדות כדרך חיים- הופכים להיות נחלתם של זרמים וכתות ויחידים העושים כטוב בעיניהם מהסיבה הפשוטה שלרבנים שלהם (שלי?) לא היה את האומץ (או את השכל או שניהם) להכריע ,להתמודד עם אתגרי העולם שלנו, היהדות המסורתית שהחזיקה את העם הזה כ 2000 שנים נמצאת בשקיעה. אין יהדות אחרת -לא מסורתית ולא מתקדמת -אלה נסיונות נואשים לשמור על היהודים .בלי היהדות רבני יש''ע הפסיקו להיות פופוליסטיים ותתחילו לעבוד במשך קרוב ל 40 שנה בני ישראל הסתובבו במדבר ותירגלו חיי קהילה- ורק לאחר מכן נכנסו לארץ, tamir.gl@gmail.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
להעמיד הרבנים לדין
ל"ת
חיים,
12/06/05 11:35
|
|
 |
97.
יותר טוב שלא ילכו לצבא
בוצ'צ'ו,
נ ס ציונה,
12/06/05 11:29
|
לא צריך מיליציות משיחיסטיות בתוך הצבא. הטיפוסים האלה הם גיס חמישי. אי אפשר לסמוך עליהם. הם עוד יכולים לעשות יום אחד הפיכה צבאית בשם הרבנים. את הרבנים האלה, שבחיים לא עבדו יום אחד ולא חיו מעמל כפיהם אלא מקבלים משכורות מהמדינה, יש לזרוק לכלא יחד עם כל עדת מאמיניהם ההזויים. הדמוקרטיה הישראלית החילונית הליברלית צריכה לקום על המאיימים לכלותה. אין הבדל בין אוייב מבחוץ לבין אוייב מבית. אולי בעצם כן. אוייב מבית הוא בוגד. החברה האלה בוגדים במדינת ישראל וכך יש לנהוג בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
סייעני משפחת הפשע שרון יישפטו
ל"ת
שופט,
12/06/05 11:25
|
|
 |
95.
חייל, שוטר אל תרים יד על יהודי
שופט,
12/06/05 11:25
|
|
 |
94.
זאת המרדה !!!
אלי,
12/06/05 11:23
|
יש להעמיד לדין את הרבנים התערבים בדברים לא להם וממרידים נגד המדינה !!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
לכל סייעני שרון הדיקטטור
יהודי,
12/06/05 11:23
|
|
 |
92.
אם זו לא המרדה מפורשת-אז מה זה
נגד הכיבוש.,
12/06/05 11:23
|
הרבנים=האייטולות, שכולם מקבלי משכורות מקופת המדינה - מכריזים בריש גלי על ה -מ- ר -ד -ה ! וקוראים לא לכבד ולהפר החלטות ממשלה, כנסת ופסיקת בית המשפט העליון והיכן שלטונות החוק??? צעד ראשון: לפטרם ולהפסיק תשלום משכורתם צעד שני: לעוצרם והעמידם לדין על המרדה. צעד שלישי: לפנותם לא פיצוי כלשהו. ואח''כ נראה את גבורתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
לא לעשות שמירות בהתנחלויות
ל"ת
יואב,
12/06/05 11:14
|
|
 |
וגם לא בקיבוצים שעל הגבולות!
ל"ת
יואבית,
12/06/05 13:01
|
|
 |
יואבית יפה אמרת:''על הגבולות''
ל"ת
קטיף מחוץ לגבול,
12/06/05 13:29
|
|
 |
90.
להתנתק מהדת ומהדתיים
חכם מימון,
12/06/05 11:13
|
לשלוח את כל הדתיים על רבניהם(אלו שנשמעים לדברי הסתה כמובן) לעזה ולהשאיר אותם שם, ראו מה עשו שם ל 4 אסירים אולי ילמדו אותם שם לקח מהיא הסתה נגד השלטון ונגד החלטות דמוקרטיות ובבנין ירושלים נתנחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
להעניש מיידית !!!
טומי,
צפון,
12/06/05 11:10
|
את אלו שמקבלים שכר מהמדינה לפטר מיד,ולהפסיק לשלם להם מהקופה הציבורית,כמו''כ להעמיד את כולם לדין (אם לא לקיר)בעוון המרדה, ולשלוח אותם לתקופה ארוכה לכלא אמיתי,ולא לדגם הישראלי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
גם אני לא ילך למילואים
jon do,
12/06/05 11:05
|
|
 |
87.
אבישי, תפרגן פעם למתחרים
דני,
אור יהודה,
12/06/05 11:03
|
למה יש לי רושם שאבישי בן חיים שמתקשה להביא סקופים, מתעסק בעיקר בלהרוג את הסקופים של חבריו העיתונאים החרוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
היתנדבו למילואים
ל"ת
חילוני שפוי,
12/06/05 11:02
|
|
 |
85.
מאד מומלץ
זומבוש,
12/06/05 11:02
|
|
 |
לא יעזור
זב,
12/06/05 14:29
|
הם עושים את פשעי המלחמה גם ב''אזרחות'' המתנכלית שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
טעות בהבנה: הרב אליהו לא חזר
יהושע,
בני ברק,
12/06/05 11:01
|
כמה שטחית הידיעה. הרב אליהו לא חזר בו מהפסק. קצת תמוה שבן חיים מייחס חשיבות תהומית למסמך מודפס שיצא מהלשכה מול שתי ראיונות טלויזיונות בהן אומר הרב את דעתו הברורה שאין לסרב פקודה. נקודה.
האם ראש הלשכה זעפרני והעיתונאי בן חיים עשו יד אחד להכחיש את הידיעה וכל אחת מסיבותיו שלו. בן חיים: בכדי להתמודד עם המבוכה מדוע הוא לא השיג את הסיפור וזעפרני הקיצוני בכדי לחיות טוב עם חבריו מהימין הקיצוני.
האם נער מתבגר לא מבין ששתי ראיונות מצולמים בהפרש של שבוע, מנצחים מסמך אחד מודפס?
ועל זה נאמר: הקנאה והכבוד מוצאים את האדם מן העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
להתנתק מהרבנים !!
ל"ת
אייל,
12/06/05 10:59
|
|
 |
82.
רק 47% תומכים על פי סקר אחרון
ל"ת
לעצור מייד ולחש,
12/06/05 10:54
|
|
 |
אם לדייק אז 53%
ל"ת
עכשיו הסקרים,
הם נר לרגליך,
12/06/05 18:54
|
|
 |
פתאום אתם כןמאמינים לסקרים חחח
ל"ת
ליברמן,
12/06/05 11:32
|
|
 |
81.
כל הכבוד. שרון דיקטטור זקן
ל"ת
אבנר,
12/06/05 10:53
|
|
 |
80.
לא לשלם להם משכורות ......
זהר,
12/06/05 10:51
|
מקופת המדינה! להעמיד אותם לדין בעוון המרדה! להוציא מייד את הצבא ששומר על הפרזיטים הללו מההתנחלויות! שישמרו על עצמם , אולי לא יהיה להם זמן וכח להבעיר צמיגים בכבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אחרי הרצח הבא -לא יקחו אחריות
ורד,
12/06/05 10:50
|
קודם הם מסיתים לרצח ואחר כך, כמו בסיפור של רצח רבין, הם התחבאו כמו שפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לא מפחדים
שרול,
דרום,
12/06/05 10:48
|
|
 |
77.
מהרשימה ניתן ללמוד מי נגד סרוב
דוד,
12/06/05 10:46
|
מלא, הרי לא כל החיילים יפנו, צריך קצת חיילים שישמרו בגבולות וביו''ש, לא? . אליהו, שפירא, אבינר, טאו.ובני מינם. הרבנים המרכזיים של הציבור הדל''י, ולא הקיצוניים. אז נכון שהעיתון צריך לעורר סנסציות כדי שהכתבים יביאו לחם הביתה, אבל למה לעוות את המציאות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
רברבנים מרבים ריב ומדון .
יואל .,
נהריה ,,
12/06/05 10:37
|
דור דור וברברניו . בזמן מלכות ישראל , היו אלו נביאי השקר . בזמן בית שני היו אלו הקנאים והסיקריקים . ועתה יש לנו סר- רבנים, נראה כי מלבד דיקלומי פרקים מהתלמוד { לא חלילה מהתנ''ך - שלא עבר צנזורה שקרית }.לא יודעים כלום מלבד הרבות שנאה ופילוג בעם . אוי לדור שהללו הם רבניו . שימו לב באיזה מתק שפתיים מבחיל שופכים הם את רעלם . עתה שעתם היפה של נביאי האמת לומר את דברם , התקום בהם רוח שדי , ויאזרו עוז כפי שעשו זאת אבות אבותיהם ! להוקיע את מעשם המביש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הוא מלך הריב והמדון
שי,
12/06/05 11:12
|
שרון הוא מלך הריב והמדון ולא הרבנים שמרבים שלום בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ביזוי השם
עמיאל,
אפרת,
12/06/05 10:29
|
אוי לנו שרבנינו מבזים את שם השם! עושים פעולה פוליטית במסווה של מנהיגותם הערכית דתית - כאילו זו מצוות השם. עד לאיזה עומק ימשיכו להתדרדר הרבנים ? פשיטת רגל כזו של היהדות לא זכורה לי בהסטוריה של עם ישראל - והיו לו תקופות רעות. למה ללמוד את הדברים הרעים מהאיסלאם ? למה להידמות לאיראן שבה מנהיגי הדת הם מנהיגי המדינה וכך הם היתדרדרו לחושך מוסרי, חברתי וכלכלי חמור ביותר. מנהיגים דתיים מן הראוי שלא יעסקו בפוליטיקה, אלא אם יבהירו מראש שהם פוליטיקאים ולה מנהיגים רוחניים. כאשר אינם מפרידים בין הדת לפוליטיקה הם מבזים את הדת ומזיקים בפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פוליטי פה?
אושר,
12/06/05 10:34
|
אם אני לא טועה אסור למסור אדמות ארץ ישראל לפי התנך תתקן אותי אם אני טועה אז מה פוליטי פה? אולי אתה רוצה שנשמע לעובדי האלילים שמעון פרס דליה איציק יוסי ביילין יוסי שריד עמרם מצנע זהבה גלאון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדבקות לשטחים כמוה כעבודת אליל
עמיאל,
אפרת,
12/06/05 14:56
|
התנ''ך והיהדות הם נפלאים, חכמים ועל כך אין ויכוח. לכן לא יכול להיות שהתורה מקדשת אבן או עץ או פסל או מסיכה - האלוקות היא בליבנו פנימה. ןאם תמשיך לקרוא את התגובות כאן תמצא ניבולי פה שבוודאי אינם מתאימים ליראי שמיים. מה שקורה בימים אלו כאן בישראל מזכיר מדינות אחרות שבהן עם שלם איבד את דרכו ואת האלוקים שבתוכו. והעצוב מכל הוא שהמנהיגות הרוחנית אינה עומדת בפרץ אלא מסיבות פוליטיות נסחפת אחרי הקיצונים. כש נאמר - ''מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו'' הכוונה היא בדיוק לאלו מתוכנו שמקדשים אבנים, עצים ושטחים ובשמם מצדיקים אלימות מילולית ופיסית עד לחורבן. אין כל חטא או פשע בעזיבת בית או פינוי שטח, אך מתבצעת עבירה חמורה - על פי תורה - כאשר יוצא רוע מפינו, כאשר אנו אלימים, וכאשר ליבנו מתמלא בשנאה ושיטנה. ואל לנו להסתכל על אחרים ןלהגיד שגם אצלם זה כך - כל אחד מאיתנו יסתכל פנימה וישמור על דרכו ומידותיו ללא קשר לאחרים חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אושר,כל מילה שלך=הפלצה
נגד הכיבוש,
12/06/05 11:01
|
גם לאומן קיצוני, גם גזען חסר תקנה, גם הזוי ומשיחי בדעותיו , גם מגדיר עצמו חילוני [לא ייאמן] ונשמע למצוות רב=אייטולה יהודי שקורא למרד על החלטות הכנסת, בקיצור אחד שמלא סתירות פנימיות - אולי פשוט תלך לטיפול נפשי, תשחרר אותנו מתגובותיך ההזויות ותיפטר, אחת ולתמיד מכל מהטירוף שאחז בך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר אל תקשיב לגוש סרטן הזה
ציוני בדם,
12/06/05 11:34
|
אושר אל תקשיב לגוש סרטן הזה שהקניט אותך רוב העם חושב כמוך לעוכר ישראל לך לאתרים שניטנה שלכם שתוקפים את מדינתנו ועזוב אותנו בשקט עזוב אותנו באמא של'ך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי חולה נפש שכמוך נמאסת עלינו
אושר,
12/06/05 11:28
|
אוי חולה נפש שכמוכם נמאתם עלינו אתה וחברייך גם גייס 5 גם עובדי אלילים גם משתפים של אירגוני הטרור וכל מי שרוצה להשמיד את מדינת ישראל עד מתי יתנו לגייס 5 לחיות בקריבנו עד מתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתנ''ך כתוב גם ''לא תגנוב''
סיון,
12/06/05 10:56
|
חוצמיזה איפה כתוב בתנך שעזה היא חלק מארצישראל ?? בעזה חיו פלישתים= פלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת עובדות היסטוריות על
על ה''עם'',
הפלסטינאי...,
12/06/05 11:37
|
לידיעתך הרבה אין שום קשר בין הפלישתינאים לבין הפלישתים. היסטורית ועובדתית בשם פלשתין השתמשו הרומאים כדי להגדיר את היהודים שחיו בארץ ישראל!!! וה ''פלסטינאים'' כדרכם של ערבים, גונבים ומייחסים לעצמם תכונות של עם לכארוה. הרי ידוע לכל שאין עם כזה בכלל, הם לא עם, ואין להם שפה, אין להם תרבות כלל, בקיצור הם פראי אדם טפילים!!! ולכן...יש להתייחס אליהם ככאלו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלישתים(פלסטינים)פלשו לארץ ישר
אושר,
12/06/05 11:30
|
פלשיתים פלשתו לארץ ישראל מהאי כפתור קצת ידע לא יזיק לך מה עשית בשיעור תנך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה תנך מופיע האי כפתור?
סיון,
12/06/05 12:14
|
|
 |
אם תנך לא מעניין אותך למה שאני
אושר,
12/06/05 14:20
|
|
 |
74.
מצוין ! מי שמציית לאייטולות
אני,
12/06/05 10:28
|
עדיף שלא יחזיק נשק. נראה לי שזו ברירה טבעית בין הנאמנים למדינה לנאמנים לפונדמנטליזם הקיצוני של רבני המשיחיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
חג השבועות - חובה!!!
דוד,
נהריה,
12/06/05 10:27
|
כתוב בגמרא שרב יוסף ביקש שיכינו לו עגלה משולשת בחג השבועות (ויעשו מסיבה) כששאלו אותו למה? הוא ענה שלולא חג השבועות היו עוד הרבה יוסף בשוק, והוא יהיה כמו כולם, כי רק בזכות התורה הקדושה שניתנה לנו בסיני בחג השבועות רב יוסף קיבל את מעלתו כרב, ומורה דרך לישראל... על כן נראה לי שדווקא ערב שבועות אין אנו יכולים לדון על כוחם של הרבנים, שהם מעבירי התורה שבעל פה בכל הדורות ולכן צריכים אנו לקבל את דבריהם כדברי הסנהדרין בשעתם... חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד הרי אלוקינו!!! חג שמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הרבנים שאינם חתומים על הקריאה:
שם טוב,
שמן טוב,
12/06/05 10:24
|
רבי יהודה הנשיא רבינא רב אשי רבי משה בן מימון רבי שלמה יצחקי רבי משה בן נחמן רבי יוסף קארו
והיריעה קצרה מלהכיל...
- אל תתנו לעיתונות מתלהמת להנציח את המושג - 'רבנים מובילים', ולקבוע את אורחותיו של השיח ההלכתי והדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל יהודי שפוי לא מסיע לגירוש
ל"ת
דוד,
12/06/05 10:45
|
|
 |
71.
אני תומך. לא אתגייס.
ל"ת
איתי,
12/06/05 10:22
|
|
 |
אתה ממילא לא עושה מילואים
ל"ת
חיים,
12/06/05 11:05
|
|
 |
''איתי''=''הפרשן''=''אבי יאיר''
ל"ת
גשש בלש,
פשש כמה שמות,
12/06/05 10:48
|
|
 |
לגשש בלש - יצאת פארש...
אבי יאיר,
רמת גן,
12/06/05 15:51
|
אני אדם אמיתי ולא מתחבא מאחורי ססימאות. אני גר ברמת גן מעל ל 20 שנה. אם אכן יש לך את האומץ להזדהות תשאיר את מספר הטלפון שלך ואשמח להיפגש איתך, לשוחח ולשכנע אותך בצדקת דרכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הרבנים מחלקים את העם
ארז,
12/06/05 10:22
|
מתנגדי ההתנתקות לא ילכו למילואים תומכי ההתנתקות לא ישרתו בשטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
המתגייס מסייע לטרור באופן ישיר
ל"ת
הפרשן,
12/06/05 10:20
|
|
 |
68.
לגייס תלמידי ישיבות דחוף !!!!!
מילואימניק פריי,
12/06/05 10:15
|
|
 |
67.
אני מאמין לרבנים ואפעל כמצוותם
ל"ת
אבי יאיר,
רמת גן,
12/06/05 10:15
|
|
 |
66.
דמוקרטיה
יהודי יהודי,
מרכז,
12/06/05 10:15
|
בחינוך היסודי 43% הם דתיים לאומיים חרדים שס ודתיים מאורגנים אחרים למרות העליה הרוסית עם מליון חילוניים ומאות אלפי גויים בהם איואנים אנטישמיים אחוז הדתיים בחינוך הדתי עולה בהתמדה מתוך היאוש מהחינוך החילוני הנאור שהמיט עלינו אסון וגלי פשיעה שלא ידעום אבותינו בין המגיבים גם לכתבה זו יש המציעים לסלק את הדתיים מהשלטון אכן דמוקרטיים נאורים בבחירות הבאות אף דתי לא יצביע ליכוד עומרי ימשיך לאכול בשר חזיר במפלגה מדולדלת באופוזיציה יחד עם אביו הדמוקרט הידוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזעני מסריח
איוון,
12/06/05 11:03
|
רואים את הכח הפוליטי שלכם. אפילו בית המשפט העליון - נגדיכם אתם לא יותר ממיעוט צעקני שממאיס את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אוי לרב פופוליסט !
הם מפחדים,
12/06/05 10:08
|
אוי לא לרב שמפחד מהקהילה שלו , רב שמעדיף לשים מילים בפי השם רק כדי להמשיך להיות מנהיג אהוד ....... בושה כשרב הולך עם הזרם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון רב כמו שרון חייב להוביל
ל"ת
את העם לאבדון,
12/06/05 14:05
|
|
 |
64.
תגובה
אבי,
12/06/05 10:03
|
הרבנים האלה בשבילי הם חבורה של פרימיטיבים עובדי אלילים. השאלה שלי היא למה בכלל צריכים לגייס חיילי מילואים למבצע הזה? למה שחיילי מילואים ישמרו על ישובים שהצבא הסדיר שומר עליהם? מדוע אני ועוד רבים, אנשים עובדים ולומדים, בעלי משפחות, שכירים ועצמאיים צריכים להפסיק את שגרת חיינו ולתת חודש מהחיים על מנת לשמור על ישובים? חסרות חברות אבטחה? חסרים מובטלים? אוסיף ואומר שאני גם לא מבין למה הצבא הסדיר צריך לבצע אבט''שים ולא התושבים של אותם ישובים או חברות אבטחה? אם אלה שלמעלה היו חושבים מהראש ולא מהתחת היו מגיעים לפתרון הזה לבד וחוסכים הרבה כסף ועוגמת נפש...צעד זה של הפיכת חיילי המילואים למאבטחים הוא זילות של צבא המילואים שנועד לשמש כעתודה למצב מלחמה ולא כקבלן שמירות של הצבא!!! אין פלא שרק 18% משרתים בפועל במילואים, לאנשים נפל סופסוף האסימון והם התחילו להצביע ברגליים ולהרגיש שהם באמת פראיירים, והם צודקים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הצבא הסדיר יקרוס
על כל מתנחבלת,
4 קצינות,
12/06/05 10:24
|
כבר עכשיו ידוע על קצינים רבים כולל אנשי מודיעין מחשבים מנהלה + צוערים +פרחי טייס ..... שיעצרו כל פעילות למען ההנתקות. קצינות עדינות מהקריה יאלצו להתמודד עם המטורפות ..... כך זה במדינה שאין בה חוק ויש חבורה של מטורפים שעושים מה שבא להם . במקום שיבואו שוטרים שיעצרו כל מי שנמצא בשטח באזיקים עד לתום ההליכים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50% מהמילואימניקים
ג'ינו,
12/06/05 10:20
|
הם מתנחלים ודתיים, והם אלו שמאפשרים לך את מנעד ההנאות העצמיות החילוניות יומיות שלך. פרזיט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ינו בוא לחטיבה שלי מקסימום.
רינו,
12/06/05 10:42
|
15 % דתיים 85 % חילוניים, אל תבלבל לי את המוח בסטטיסטיקות שיקריות, מהצבא לא תצא סרבנות, מי שיסרב טוב לנו בלעדיו, אבל אח''כ אל תתפלאו שמסרבים לאבטש''ים בהתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהיום להפסיק להגן עליהם
קובי ב.,
חולון,
12/06/05 10:17
|
ולתת למתנחלים ולפלסטינים להמשיך את ה''מלחמת קודש'' שלהם בעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מגן על מי
דתי לאומי,
ישראל,
12/06/05 10:59
|
הדתיים הלאומיי 5% בכנסת אבל 50% בכוחות הלוחמים אילו שרתת ביחידה קרבית פיך לא היה מוציא שטות כזו כי היית מוקף בכיפות הסרוגות לא צריכים אותך כדי להגן על עצמנו אבל צריך את הדתיים כדי להגן עליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמישים אחוז? מה אתה אומר??
גבריאל,
12/06/05 11:41
|
|
 |
תשמע את האמת מקצינת קישור
חדל קשקשת ברשת,
12/06/05 10:57
|
מאיפה הקשקוש הזה על חצי מהמילואימניקים דתיים? אני הייתי קצינת קישור וזה רחוק מהאמת . יש יחידות שאין בהם בכלל דתיים ויש כאלו שיש בהן כמה , בטח לא חצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מגן על מי
דתי לאומי,
ישראל,
12/06/05 11:27
|
את בטח לא מהכוחות הלוחמים הדתיים במסגרות הומוגניות ותשאלי את ראש אכא מה דעתו על השטויות שלך קצינה זוטרה שיודעת כלום על כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתי לאומי, אבל במילואים לא היה
ישראל את מקשקש,
12/06/05 13:34
|
אחרת היית יודע מה זה קצינת קישור ומה היא יודעת על מילואימנקים ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישיבות ההסדר לא נחשבים חיילים
משרתים רק חצי,
גרוע מחרדי,
12/06/05 13:33
|
חייל שמשרת רק שנה וחצי ואח''כ עוזב את שאר הלוחמים לשרת עוד שנה וחצי - הוא לא נחשב חייל , הוא גרוע ממשתמט, מקבל מענק שחרור , הולך ללמוד בישיבה ומקבל קצבה של אברך . אין צבא נורמלי שמרשה מצב כזה , קצינים שלהם לא צריכים לחתום קבע כמו כל קצין אחר . הם הרי משרתים שנה וחצי אז גם אחרי שירות כקצינים הם לא משרתים יותר מ3 שנים בסכ''ה . רק חלאות מוכנים לתת לחברים לוחמים לקרוע את התחת כפול מהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
סטיקר
סטיקר,
12/06/05 10:03
|
|
 |
יהודי לא מגרש יהודי
ל"ת
הוא רוצח אותו,
12/06/05 11:18
|
|
 |
62.
הרבנים נגד המדינה - בושה!
מפוכח,
12/06/05 10:01
|
רבני הציונות הדתית איבדו כל תחושת בושה - הם חותרים תחת המדינה שמממנת אותם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב !
דן,
12/06/05 10:34
|
אותם הרבנים נגד סיוע להתנתקות. הם קוראים להתגייס לצבא, ולשרת תמיד במילואים (אא''כ זה מסייע לעוול הנוראי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם סרבני השמאל?
ארז,
12/06/05 10:24
|
|
 |
61.
קונגאלזי לא אוכל קונגאלזי!!
ל"ת
איצ'יק אידאנה,
מעלה אפריים,
12/06/05 09:57
|
|
 |
60.
אני חילוני אבל מתכוון לשאול את
אושר,
12/06/05 09:57
|
אני חילוני אבל מתכוון לשאול את הרב הצדיק הרד דוד אבו חצירא לגבי זה למרות שאני בתוכי חושב שאני אסרב לבצע את זה תלוי מה שהוא יגיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז במה אתה חילוני
מ,
12/06/05 10:17
|
חילוני זה לא מישהו שלא הולך עם כיפה, חילוני זה אדם שריבון מלעשיו. אתה יכול לשאול/להתייעץ. אבל אם אתה הולך לרב כדי שיגיד לך מה לעשות אתה לא חילוני(וגם לא אחראי, לא הייתי נותן לרב להגיד לי שמותר לי לנשום...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שהוא יגיד לך לשתות נפט
ל"ת
הרב אמר ....,
12/06/05 10:00
|
|
 |
59.
לא לשרת במילואים בשטחים
רצחניאל בן בנען,
ריר הגבעות ג,
12/06/05 09:56
|
שהמתנחלים כפויי הטובה ומטורפי הגבעות יגנו על עצמם. נראה אותם מצליחים לשרוד שבוע בלי צה''ל שישמור עליהם וילווה את דתיה, הודיה צופיה, סיסרא ורצחניאל לחוג ירי בערבים ולחוג הכאת זקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
התנתקות
נביא הזעם,
ת''א,
12/06/05 09:56
|
יש להפריד את הדת המפגרת הזאת מהמדינה המטומטמת הזאת. יש לחוקק חוק שאנשים בעלי השפעה דתית יוצאו מן הממשלה ומהכנסת. בדיוק כמו שעשו עם כהנא וכך הם צריכים לעשות לכל רב אחר. ברגע שהדתיים יעופו מן השילטון נוכל לראות כאן את אותה צמיחה משגשגת שביבי מבטיח כבר שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
רק משוגע מגרש יהודים!
חילוני,
12/06/05 09:53
|
שאני אשקיע זמן ואבוא למילואים בשביל לסייע לגירוש יהודים? התשגעתי!? לכו חפשו אותי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר...
ל"ת
לוכד עריקים,
צה''ל,
12/06/05 10:03
|
|
 |
יהודי לא הורג יהודי
ל"ת
תחזירו הנשק !,
12/06/05 10:01
|
|
 |
הכדורים עפים משמאל לימין בלבד
אבי יאיר,
רמת גן,
12/06/05 10:19
|
האמנם יש לדעתך לפרוק את נשקם של חיילי צה''ל??? הבה נזכור שבארץ הכדורים עפים רק משמאל לימין. את ''אלטלנה'' מישהו זוכר? בואו נודה שבן גוריון ויצחק רבין היו שמאלנים ולא ימניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר,שכחת?אברושמי...
א.זכרוני,
12/06/05 14:14
|
חתיכת ימני טיפש.זה הבעיה שלכם: הימין בנוי מאספסוף עם- הארץ .הטיעונים שלכם דמגוגיים,מסיתים ומופרכים.לך קרא ספר,אויל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדבר על עובדות ולא קללות...
אבי יאיר,
רמת גן,
12/06/05 15:47
|
אם אני דמגוג מדוע 2.5 שורות שכתבת מלאות בשבעה קללות ונאצות? לגופם של דברים גם מי שטוען שיגאל אמיר לא היה סוכן שב''כ אלא ימני לא טוען שהוא נציג השלטון. לא ניתן להשוות בין אברמושי לבין יצחק רבין. לכן כדאי להיות קצת רציני ולהגיב לדברים באופן ראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זה ניסיון המרדה
בגרות באזרחות,
12/06/05 09:44
|
|
 |
בדיוק
ארז,
12/06/05 10:25
|
|
 |
שטויות במיץ. אם היה אפשר ....
אבי יאיר,
רמת גן,
12/06/05 10:20
|
שרון ציפי וגדעון היו עושים זאת מזמן. הרי חופש דיבור אצלנו זה רק לערבים ולשמאלנים. ראה דוגמת ספינת השלום וערוץ 7
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותר להמריד נגד דיקטטורה
גיא,
12/06/05 10:18
|
כשמפלגה גונבת את קולות בוחריה ומצביעה הפוך מהמצע שהחכ''ים נשלחו על פיו לכנסת - זו רמיסת הדמוקרטיה. חובה להמריד נגד דיקטטורים, כדי להציל את הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
צודקים. זה בפרוש סיוע לפשע
עמי רונן,
ת''א,
12/06/05 09:43
|
כמו שלא אתן יד להחליף חייל לבצע שוד בנק, כך לא אתן יד להחלפת חייל לעקור יישובים יהודים ולתת אותם לחמאסניקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוייק!
ל"ת
חילוני,
12/06/05 09:53
|
|
 |
54.
אני לא עובד בשירותו של עומרי
שמאלן גאה,
תל אביב,
12/06/05 09:42
|
לא אהחיה מוכן לשמש ככלי בידי משפחת שרוןהמושחתת. למרות שאיני מחבב רבנים.. לא אתגייס. שעומרי יסתדר לבד הפעם. אני לא חי בשבילו ובעבורו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין פתאום מפריע לכם עמרי ?
צבועים שקרנים,
12/06/05 10:03
|
לא הפריע לכם שעמרי רץ לכנסת , חגגתם את הנצחון של אבא שלו בבחירות ואפילו הייתם במממשלה שלו , כולם ידעו שהוא מושחת כבר אז....... חבורת צבועים מושחתים כשמוכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
המתנחלים סתם צבועים
.,
12/06/05 09:41
|
לפני שבוע רב הכריז שאסור לסרב פקודה וכולם התעלמו ממנו. מסתבר שהרבנים צודקים רק כשהם אומרים מה שהמתנחלים רוצים לשמוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוקפים את הרבנים....
שמאלנים צבועים,
12/06/05 10:26
|
אבל כשרב אומר את מה שהם רוצים לשמוע (שאסור לסרב פקודה) משבחים ומהללים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מה הם מבינים בכלל?
ל"ת
סססססס,
12/06/05 09:40
|
|
 |
51.
זאת לא הסתה, זה א''ב של מוסר!
נועם,
12/06/05 09:40
|
לכל בנאדם עם קצת חמלה יהודית, זה קשה עד בלתי אפשרי לגרש משפחות וילדים מבתיהם. וכל זה בשביל מה? בשיל ששרון ומשפחתו ימלטו מהחוק שאמור היה לשים אותם בכלא כבר מזמן. מושחתים, נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א,ב של מוסר
יואל בשני,
נהריה,
12/06/05 10:49
|
זה א,ב של מוסר עקום , לא עושים זאת עבור משפחת שרון המושחתת אלא עבור רוב העם ישראל , המתנחלים הללו לא זקוקים לחמלה . מזה שלושים שנה ויותר שהם -באשמת כל הממשלות - מוצצים את דמה ולשדה של המדינה הענייה , הזו עתה מששמנו ועבו , קשה להם לוותר על רכוש שקבלו אותו כמעט בחינם . מי שזקוק לחימלה זה ישובי הפריפריה, אשר נשלל מהם הסיוע שהם זקוקים לו כדי להעביר אותו ''לאדוני הארץ '' שבשטחים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
צהל הצבא הפרטי של מש. שרון
ל"ת
לא לתגייס,
צבא פרטי,
12/06/05 09:34
|
|
 |
אתם לא תתגייסו ואנחנו לא נשמור
לא לשמור,
על מתנחלים,
12/06/05 09:42
|
|
 |
אני לא מתנחל אבל אני לא מתכוון
אושר,
12/06/05 14:22
|
אני לא מתנחל אבל אני לא מתכוון אחרי תוכנית ההתנתקות לשמור על מתנחלי 48 איך זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ברוך ה' טוב שיש לנו רבנים כאלה
ל"ת
doron,
haifa,
12/06/05 09:33
|
|
 |
48.
מלחמה מלחמה מלחמה מלחמה מלחמה
בנימין,
חיפה,
12/06/05 09:33
|
על אותם רבנים פוחזים ליבש אותם לא לתת להם חצי גרוש מכספי מדינה להראות להם מי השולט לא לפחד מהם מלחמה מלחמה מלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המניע ''להראות להם מי השולט''
רואה,
12/06/05 09:57
|
זה המניע לגירוש למרות הסיכונים שהוא גורם. למרות אי המוסריות שבגירוש משפחות מבתיהן.
זה מה שמביא את הפרקליטות להתנהגותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לא מגרש? למה גירשתם את מופז?
ל"ת
אריה,
12/06/05 09:29
|
|
 |
46.
רעבנים
יורם,
12/06/05 09:28
|
|
 |
45.
ישראלי כן מגרש יהודי
דודו,
12/06/05 09:21
|
המאבק הוא לא על שטחים,התנקות וכו'. השאלה היא איזה מדינה תהיה לנו, מי אנחנו? האם אני ישראלי יהודי או יהודי ישראלי. רק הבחירה של ישראלי יהודי תביא לתיקווה ולעתיד למדינה היקרה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא לילד בשמו
ארז,
12/06/05 10:28
|
אתה מתנגד לרעיון של מדינה יהודית ומעדיף מדינת כל אזרחיה = מדינה ערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אלו רבנים של העם הנבחר????????
ל"ת
יהו,
12/06/05 09:19
|
|
 |
43.
שיקימו מדינה משלהם ויעזבו אותנ
אלן גינסברג,
12/06/05 09:15
|
|
 |
42.
מצטרף !- לא הולך לשמור בהתנחלו
קרנפי,
ת''א,
12/06/05 09:14
|
על מי אתם חושבים שאתם מאיימים עם המרד המטומטם שלכם? יא חתיכת פרזיטים. חיים על המיסים שאנחנו משלמים. חיים בזכות הילדים הפראיירים שלנו ששומרים עליכם בסדיר. חיים בזכות החברים הפראיירים שלנו ששומרים עליכם במילואים. ומאיימים במרד! תושבי גוש דן צריכים אתכם בערך כמו שחתול צריך את הקרציה שלו. גם ככה לכל מקום בעולם שאנחנו הולכים נגעלים מאיתנו בגלל הנוכחות שלכם. כולם מציעים לעזור לנו להוריד אתכם מהצוואר שלנו אבל אנחנו מסרבים בגלל שזה תהליך ''כואב''. אתם נאמנים רק לעצמכם ומבחינתכם שנמות. ואם מישהו מנסה להוריד אתכם אתם נושכים אותו. איכסה פיכסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
''יהודי מגרש יהודי'' זה רע ! ''יה
אריה,
12/06/05 09:07
|
''יהודי מגרש יהודי'' זה אסור. מכאן שיהודי מגרש ערבי זה מותר. מכאן שערבי מגרש יהודי זה מותר. אלוהים, איזה גועל גזעני עטוף בכתום שלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכאן שיהודי מגרש שמאלני
ל"ת
דו,
12/06/05 11:20
|
|
 |
זה גזענות?
ארז,
12/06/05 10:28
|
|
 |
לא למדת
גמרא,
וודאי,
12/06/05 09:15
|
|
 |
40.
חבורה של עובדי אלילים
ל"ת
מרזל המעופף,
12/06/05 09:00
|
|
 |
מעופף
אתה,
באמת,
12/06/05 09:08
|
|
 |
39.
הם לא מייצגים אותי ובוודאי לא
הרוב הדומם,
12/06/05 08:58
|
|
 |
שלך
מקווה,
שהנציגים,
12/06/05 09:09
|
|
 |
38.
מי שם עליכם קצוץ?
י,
12/06/05 08:53
|
תוציאו 50 פסקי הלכה כל יום ועדיין בשבילי תישארו אפסים מאופסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבין
רק,
אפס,
12/06/05 09:10
|
|
 |
37.
אז אמרו
השרברב,
בית הכנסת,
12/06/05 08:53
|
מי הרבנים האלה בכלל? אולי גם אני אוסיף את התואר רב לשם שלי ואוציא פסק הלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לריב
מתאים,
לך,
12/06/05 09:11
|
|
 |
36.
הרב שכח- לא לקחת קצבאות
יוריק,
ערד,
12/06/05 08:51
|
אין לי בעיה שהפרזיטים לא ילכו למילואים, אבל שלא יקחו קצבאות ילדים, דמי אבטלה, אבטחת הכנסה וכל אותם זכויות של אזרחים. שכבוד הרב ישלח את הפרזיטים לעבוד במשרה מליאה פלוס לממן בעצמם את הפרו ורבו, דיור ועוד. נמאס לי גם לממן את המגזר המתנחל וגם לקבל ממנו סטירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים
לפי,
תגובתך,
12/06/05 09:12
|
|
 |
התכוונת עובדים עלינו בעיניים
שי,
אשקלון,
12/06/05 09:41
|
המתנחלים מזיזים קרואנים משתלטים באופן בלתי חוקי ודורשים מהמדינה חיילים לשמור עליהם , תקציבי ביטחון, מים חשמל ועוד. כשמגיעים לפנות אותם האספסוף הזה עוד מרביץ לחיילים. לא קונה את זה. שיתפנו אתמול אני עובד עבור עצמי ומממן עוד אלף איש שלא עושים כלום חוץ מבלאגן וילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידעתך 36 הבן שלי אברך בישיבה
קנה הבושם,
12/06/05 09:11
|
שלא מקבלת פרוטה מהמדינה, ויש ב''ה עוד הרבה ישיבות כאלה [יש מספיק יהודים שכירים בערכה האמיתי של לימוד התורה]. והנוסף הוא חי עם אשתו וילדיו שיחיו וירבו כולם וכל מי שכמותם [אמן]. אז למ בידיוק היתכוונת במילה פרזיטים ? להסדר''ניקים שמשלבים שרות צבאי ועבודה עם שירות צבאי+מילואים+טיפוס בדרגות ? או למי שלומד לא על חשבון משלם המיסים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הרבה יהודים באוהל תורה
מוטי,
טבריה,
12/06/05 09:43
|
אתה משקר במצח נחושה. רוב הפרזיטים באוהלה של תורה מקבלים תשלומי העברה מהביטוח הלאומי, שירותי רפואה ורווחה שהם לא תרמו כלום בשבילם בקיצור הם לא עובדים אלא מתנדנדים כל היום. גם הסדרניק שגר בשטחים מקבל מהמדינה הרבה יותר מאשר אי פעם הוא ייתן. ביטחון, תשתיות, קצבאות ילדים ועוד. נמאסתם תתפנו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הזהרו מפקדים מנחשי הצפע בקבע:
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
12/06/05 08:44
|
הזהרו מפקדים מנחשי הצפע בקבע:
בהתנתקות אתם תעסקו גם ובעיקר בתפקידי שיטור. הפקודות והנוהלים לתפקידי שיטור שונים בתכלית מתפקידי החייל.
גם הפקודות וההגנות בחוק שונות בתכלית .
זיכרו כי במקרה של בירורים משפטיים, דיוני מצ''ח חקירות ותחקירים, הקבע המאורגן והמקושר, ידע לדאוג לעצמו כמו גם החוק שמגן עליו מכוח החוק וחוקים שנוסחו במשך השנים בידי הצבא והקבע לשעבר.
אף אחד אינו יודע הכול וגם אנחנו לא יודעים ולא נדע (ואני מעסיק הרבה משרדים של עו''ד) ומדבר עם שופטים , מנכל''ים וקצונה בכירה .
ביום הדין הקבע יטיל אליכם את האשמה, הוא גם יפנה אותכם למקומות הבעייתיים. הקצונה הבכירה תעזר בזוטרים על מנת לאמור את דברה, ואילו אתם , ''ירוקים'' בתפקיד החדש, הדיוטות (לא אידיוטים ), תיפלו לכל מלכודת משפטית פשוטה בשטח.
אין חנינות, גם אין חנינה מראש (לא עזר בפרשת קו 300, חנינה לבכירים זוטרים בשב''כ),
ראו הוהרתם.
קש''ב מיל' אקסטרני בדימוס כלא 4, משטרה צבאית
משפוט לשופט (לא משפטאי) לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר בהתאמה
חה''ן לשעבר.
www.wsoft.co.il
שופטת בימ''הש העליון בדימוס, דליה דורנר :
''האלוף והרמטכ''ל נבחרים מתוך אלה שנשארו בצבא''.... הם לא הטובים ביותר....
''הם הטובים מתוך אלה שנשארו, אלה שבחרו בקריירה צבאית''.......
והיא מוסיפה : ''יש אנשים מצוינים שבמצוינים שלא רוצים להשאר בצבא ועוזבים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש מתוסכל,למה כל כך
כמה רעל,
בפיך,
12/06/05 10:55
|
הרבה רעל וזוהמה הגוף שלך מייצר נגד אנשי הקבע?מה מקור הרוע שלך?אני חושב שטיפול טוב יועיל לך.אתה פשוט חולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב שאני היחידי שמגיב עניני
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
12/06/05 11:48
|
ענינית, אמנם, ציני , אבל עיניני,
אכן מאד מאד מאד מתוסכל, מהצבא, ומוועדי הקבע. לא כולם רעים בקבע, רובם פשוט טפשים ולא עושים את עבודתם.
לוא יכולתי הייתי תובע בבימ''ש, אבל בג''צ מאפשר חצי מהשכר הממוצא במשק.
לוא היה לי צ'אנס לזכות במשפט ולקבל עגמת נפש, כמו בארה''ב הייתי תובע ללא היסוס, אבל מאחר והאופציה סגורה בפני ובפני אחרים, בגלל צורת המשטר שלנו (רקוב בגלל שנבנה כך, לא כולם בו היו מושחתים ו/או בעלי פרוטקציה), לכן כל שנשאר לי זה רק ל''קלס'' את הקבע, ואני לא מרגיש נוח עם זה, אבל עדיין פייר FIGHT (אם לא הייתי קצין בכיר, הייתי יורד הרבה יותר נמוך).
מקור בעיותי עם הצבא באתרי. www.wsoft.co.il
ההבדל בין המפכ''ל לרמטכ''ל
כשופט בכלא צבאי , נחקרתי במצ''ח בחשד לקבלת שוחד , שוחד במהלך משפט צבאי.
ואפילו לא הועמדתי לדין משמעתי .
החקירה נערכה 3 שנים עם טובי החוקרים במשטרה בצבאית, משטרה צבאית חוקרת, מפקד מצ''ח, מפקד משטרה צבאית, הרמטכ''ל, שר הבטחון וראש הממשלה.
פרקליט צבאי ראשי צבאי ואזרחי, סנגור ראשי צבאי ואזרחי.
גם המפכ''ל עורב בסוד הענין.
רק מה, הרמטכ''ל לא טרח להתנצל, ולא קבלתי גבמול עבור ההשעיה, וסוללת עו''ד הפרטיים, והחקירות.
צה''ל, הלו.... מישהו בבית ?!
מפכ''ל נכבד, אל תשהה את נצ''מ לוי על סתם
כשופט בכלא 4, וכמי שעבר חקירת מצ''ח, תחת אזהרה, בחשד לשוחד בסך 240 ש''ח, וביקש בדיקת פוליגרף ולא קיבל, תחת עיניהם הבוחנות של בכירי הצבא, עד רמטכ''ל כולל.
כולל כול שדולת המילואים בכנסת, שרשרת עו''ד בכירים בשירת הפרטי, מבקר המדינה, פרקליט המדינה, כולל מכתב אליך,
שמור על קציניך, אם ראשי המערכות, יתנו , מתוך טפשות ואי עשייה, יד לקבוצות עבריינים, ע''י אי מניעה, או לפרקליטים, ושופטים הדיוטות, לנהל את המדינה, אבוי לנו.
מנהלים/מפקדים/שרים צריכים לנהל/לפקד/להנהיג ולא להיות מובלים.
הזהר בפיקודיך,
שופט לא משפטאי, קש''ב בדימוס , כלא 4 חה''ן, עורף, יקל''ז, חמ''ץ
משפוט לשופט
לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר, בהתאמה
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_index.cgi
קרא ואח''כ תבקר, וגם ספר על עצמך ע''מ שנדע מי השופט ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כל הכבוד על האומץ! צעד חכם!
Eli,
Tel-Aviv,
12/06/05 08:42
|
|
 |
33.
שאלה למה אוכלים שבועות גבינות?
שוקי ברוש,
ת''א,
12/06/05 08:40
|
שאלה:מדוע אוכלים גבינות בשבועות בבקשה אם משהו יכול לעזור בתשובה תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוכלים בשבועות מאכלי חלב כי
קנה הבושם,
12/06/05 09:16
|
|
 |
ולמה שופכים מים?
ל"ת
ראובן,
12/06/05 16:45
|
|
 |
וגם קנה הבושם
חלבן,גבן,
12/06/05 11:56
|
50 רבנים שכחו להכניס את החלב למקרר, הוא החמיץ ועכשיו הם רוצים להשקותינו ולהרעיל את כל שפויי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בתגובה ל 14 ולעוד כמוהו
דניאל,
מרכז הארץ,
12/06/05 08:26
|
לדעתי אתה צודק , תמיד צריך שיהיה איזון אתם לא תתגיסו למילואים וצה''ל לא ישמור על ההתנחלויןת לא בגוש קטיף ולא ביש''ע. תשמרו אתם על מקומותיכם בלי הנשק של צה''ל במקלות. אין בשום מקום דברים כאלו לא ניתן אבל ניקח. עד כאן. ומכאו אני קורא לראש הממשלה לשר הביטחון הכריזו בקול רם שמתאריך כל שהוא אין שמירה בהתנחלויות. למה שילדינו ימותו במקומות שממשלת העם החליטה ובצדק להחזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לרוצחי יהודים אתם יודעים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
12/06/05 08:44
|
|
 |
מי שמשתמש באמירה הגזענית ''יהו
אריה,
12/06/05 09:05
|
''יהודי לא מגרש יהודי'' הוא שמצדיק מעשי רצח על רקע גזעני. לאמור: יהודי הוא בעד יהודי, אבל שערבי ירצח יהודי זה מובן וטיבעי ולגיטימי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בתור נכד של רב גדול ז''ל
משה,
ירושלים,
12/06/05 08:23
|
אני קורא לכולם להתעלם מקריאתם של 50 הרבנים שאיבדו דרכם. ובזאת תבוא ברכת הטוב על כל המתעלם מקריאתם זו. אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור הבן אני אומר שהוא משוגע
ל"ת
הבן של משה,
12/06/05 11:17
|
|
 |
בתור נכד של רמטכ''ל ז''ל אני
קורא להתעלם מכל,
פקודות גרוש,
12/06/05 08:50
|
אני קורא לכולכם להתעלם מקריאות ראש הממשלה והשרים שלא גירש , והמפקדים שלא גירש לגרש את היהודים מקטיף ומהשומרון. ובזאת תבוא ברכת הטוב על כל המתעלם מפקודתם זו. אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא יהיה, לא פינוי ולא גירוש!
פליט פוליטי,
חוזר הבייתה,
12/06/05 08:21
|
|
 |
תמשיך לאמר את זה לעצמך
ירון,
12/06/05 08:45
|
|
 |
29.
כל הכבוד לרב דב ליאור
ליאור,
12/06/05 08:16
|
כשיצא מתופת הנאצים ימח -שמם רצו להמיר אותו דתו לדת החילונים בקיבוץ אבל נפשו חשקה בתורה והוא המשיך את מסורת משפחתו שהוכחדה ע''י הנאצים ימח -שמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מעין שמר, ואני יודע בדיוק.
יואב,
עין שמר,
12/06/05 12:07
|
אבל בדיוק בדיוק מה היה פה לפני חמישים שנה.
אני יודע איך אסרו פה על ילדי עולים להתפלל, איך הענישו כשתפסו ילדים מתפללים. איך הכריחו לחלל שבת בכוח בדווקא. איך לא נתנו אוכל למי שניסה לשמור שבת. איך הכריחו לאכול ביום כיפור. איך ילדים נעלמו מפה .
אז נכון, הקיבוץ קלט את העולים, והלוואי ולא היה קולט.
אין אחד שיצא ממערבת עין שמר בלי צלקות מאד מאד עמוקות מהקליטה שלו. אחד אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הררררב ליאור
יואל .,
נהריה .,
12/06/05 11:54
|
אינני חושב שבקיבוץ טרחו לשכנעו להמיר את דתו , אני משוכנע ששם ניסו ללמדו להרויח את לחמו בעמל כפיו ובזעת אפו , אך הוא כנראה החליט שנוח יותר לקבל שכר על בטלנות . ודברי הבל . וגם הרבה הטפה שמביאה לפילוג ושנאת חינם , וכל זאת במתק שפתיים מעורר שאט נפש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור? לנו חושך
מוטי,
פש''דן,
12/06/05 11:47
|
באנו חושך לגרש, ויהי אור בישראל, בעוד 75 יום הסיוט יגמר, וזו רק סיבה נוספת כדי למנוע שואה דמוגרפית, אבל אים ליאור ומרעיו הדבילים רוצים השארו שם, מטורפים חיים עם מטורפים, ומי אומר שיהודים מגרשים יהודים, רבאק תשארו שם, חרה יש לנו מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים הצילו את ילדי השואה
קצת היסטוריה,
12/06/05 10:06
|
חרא מטומטם שטוף מוח שכמוך . לך תלמד היסטוריה! הקיבוצים קלטו האכילו וגידלו את אלפי הילדים היתומים האומללים נצולי השואה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והם גם עשו תספורת לילדי תימן ,
כן נכון,
12/06/05 11:16
|
וגם קצת חטפו אותם מההורים כן תשתקו כולם בפקודת החבר סטאלין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חבל שאתם נותנים להם במה
מזלזל,
מרכז,
12/06/05 08:12
|
תחשבו טוב ! מי הם הרבנים האילו ? כל השכלתם היא לימוד בע''פ של פסוקים גיבובי שטיות מההלכה ועוד, לכן כל זכותם לפעול ולהשפיע היא בקרב אנשים שבמודע מותרים על הבעת דעה ועושים מעצמם כסילים. אם לא הייתם משמשים להם שופר על כל דברי הלהג רוב הציבור שלהם כלל לא היה יודע דבר על כך. הפסיקו לצתת את האידיוטים הללו ותראו איך קרנם נשחקת ללא הכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה בהתגלמותה
ארז,
12/06/05 10:31
|
זו הדמוקרטיה הנפלאה לפי השמאל - לא לתת פתחון פה למי שלא מתיישר לפי הקו שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זהו, זה קרה ... קיראו ...
שחר,
12/06/05 08:07
|
הדת נגד המדינה, זוהי הזדמנות לנסות ולהיות מדינה מתקדמת (נשמע מצחיק לא?) ולשים את הדת, בעיקר הדתיים במקומם המתאים, אנחנו מתקדמים בבטחה בדרך שסללה אירן. ובכלל לדעתי הדת בעצם כל הדתות. זמנן עבר !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הרב המקובל האלוקי אליהו והרב
ג.י.,
12/06/05 08:07
|
אבינר קבעו שאין לסרב פקודה. המדינה היא קודש קודשים. אחדות האומה והעם היא החשובה. ראו את התייחסותם של גאוני הדור הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש לעצור אותם מייד.
ל"ת
יעקב,
ת''א,
12/06/05 07:54
|
|
 |
כמובן
ארז,
12/06/05 10:32
|
לעצור אותם ולשים אותם בתא ליד אלה שקוראים לסרבנות משמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והדרך לעצור אותם היא סרוב
המוני לביצוע,
פקודת הרשע,
12/06/05 08:39
|
|
 |
24.
שוב פעם
אחד שנמאס לו,
12/06/05 07:53
|
פותחים רבנים את הפה? מסיתים חיילים נגד מפקדים? ברוכים הבאים לאיראן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הכבוד לרבנים.
ל"ת
רפי,
12/06/05 07:53
|
|
 |
22.
סוף סוף רבנים מנהיגים
כל הכבוד,
ת''א,
12/06/05 07:49
|
|
 |
21.
גוש קטיף זה רק ההתחלה
גיורא,
נגב,
12/06/05 07:44
|
|
 |
20.
אלך לכלא במקום לגרש יהודים
יוסף,
ירושלים,
12/06/05 07:37
|
אני, יחד עם עשרות אלפי חיילים וקצינים, אלך לכלא במקום להשתתף בפשע שהרודן המושחט שרון דורש שנעשה נגד הגיבורים של גוש קטיף וצפון השומרון. אני אסרב להתגייס. אני אקבל את העונש בשמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תעזבו את הפסיכים לנפשם,
שפוי,
שפייה,
12/06/05 07:32
|
ובא לציון גואל!!! שצה''ל יצא מהשטחים באופן חד צדדי ודי! שיאכלו את עצמם הם לא חלק מאיתנו!! הם כמו כת האיסיים הפסיכים. שיתאבדו אבל שלא יגררו את כולנו יחד איתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעזבו את הפסיכים לנפשם, אנחנו
השפויים-לא נגרש,
,נעזור לקטיף,
12/06/05 08:23
|
|
 |
18.
גם לרבנים מותר להביע דעה
ל"ת
ליאור פנחס,
ירושלים,
12/06/05 07:24
|
|
 |
17.
SHARON SAID THE SAME THING
INPM,
12/06/05 07:22
|
SHARON ALSO SAID THE SAME THING BEFORE HE WAS ELECTED. WHAT IS THE PROBLEM WITH THE POSITION OF A JEW NOT TO GIVE LAND TO THE ENEMY IN A TIME OF WAR. IT IS ONLY NORMAL FOR ANY JEWS TO ACT AGAINST THIS PLAN AND THE RABANIM ARE JUST DOING THE RIGHT THING. BY THE WAY ISN'T ISRAEL A DEMOCRACY WITH FREEDOM OF SPEECH OR THIS IS ONLY THE RIGHT OF THE ARABS AND THE LEFT....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אז מה האלטרנטיבה שלכם???????
יחזקאל,
גבעתיים,
12/06/05 07:16
|
אני לא מבין. לא טוב לכם עם הרבנים? אלו שממשיכים את מסורת התורה, התלמוד, הגאונים, משה רבינו, יציאת מצרים, אברהם אבינו? אז בבקשה, תמציאו אלטרנטיבה, אבל לכוולנו: מי יוביל? הקידמה? הטכנולוגיה, שמעון פרס? עמוס עוז? מדונה? האחיות פיק? ישעיהו לייבוביץ? רק תגידו שם!!! תנו סימן, משהו שיתן תוכן וכיוון לעתיד. מאחורי הרבנים האלה, עם התורה הזו, יש רזיומה של עמידה בתנאים הקשים ביותר של הגלות לאורך הזמן הרב ביותר ותוך כדי יצירה תורנית 'שאינה פחותה' מהיצירה החילונית של פאבים, דיסקוטקים, סכינים, מסיבות טראנס, ערוץ 2, מינוייים פוליטיים, ערמה של חבר'ה על הדשא, בגידות וידיעות אחרונות. תנסו ללכת עם התורה, לא עם הרבנים, ויצא לכם פשוט על הכיפאק. טיפה הגינות אינטלקטואלית וביקורת עצמית על המרקם והמרקע התרבותי - ויצאנו מכל הצרות - לאט אבל בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלטרנטיבה היא אבו-מאזן,
עומרי שרון,סירל,
קרן,
12/06/05 08:25
|
|
 |
רבנים כמו אלה גרמו לאלפים
תחשוב על זה,
12/06/05 08:24
|
|
 |
ועכשיו התפקידים התהפכו
ארז,
12/06/05 10:33
|
עכשיו אתם מרדימים אותמו כשהאוייב הערבי הולך ומתקרב. עכשיו אתם אלו שמתרפסים בפני האוייב. עכשיו אתם אלו שמפחיתים מחומרת האיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הרבנים מודדים את כוחם
דש,
12/06/05 07:11
|
עצוב לראות שמנהלי ישיבות מנצחי טקסים מודדים את כושר ההשפעה שלהם נגד שלטונות החוק במדינת ישראל תעשית הדת ומנהליה הופכים מיום ליום פחות רלוונטים בציבור והופכים עצמם לבדיחה אנא שימרו על מה שנישאר מכבודכם ועל כבודנו ותתכנסו בחדרים ותסגרו את הדלת ותתעסקו בתשמישים ובטקסים ובפולחנים והניחו לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מנהיגי מוסר אמיתיים. כל הכבוד!
יואב,
מרכז,
12/06/05 06:59
|
מנהיגי מוסר אמיתיים, כמו אלה, לא שותקים! מילואים בקייץ הם עזרה לגירוש, וככאלה אינם משרתים את המדינה אלא מסכנים את תושביה. לא התגייסנו לצה''ל כדי להילחם ביהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין כמה ממנהיגי המוסר שלך
רותי,
12/06/05 08:28
|
משתתפים במלחמות , מתגייסים למילואים שלא לקראת ההתנתקות, תורמים לכלל החברה ולא רק לפלח אוכלוסייה צר ? יש לי עוד מלא שאלות אבל גם לי נמאס לשאול אותן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיותר ויותר חילונים...
ארז,
12/06/05 10:35
|
משתמטים משירות, צה''ל הולך ונעשה יותר ויותר תלוי בדתיים וב''מתנחלים''. בלעדיהם, מי ישרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשליש מהמילואים בנוי על הדתיים
יצחק,
12/06/05 08:40
|
למרות ששיעורם בקרב האוכלוסיה הוא כעשר אחוז. הדתיים לא עובדים במיליציה הפרטית של שרון. יצאנו מעזה לפני עשר שנים. אם הוא רוצה לעשות גחמה פוליטית אכזרית- שימצא צבא מטורקיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אני אציית לרבנים
יוסי,
תל אביב,
12/06/05 06:49
|
|
 |
12.
50 עובדי אלילים
ל"ת
רמב''ם,
12/06/05 06:38
|
|
 |
11.
כל הכבוד!
יוסי,
גושדן,
12/06/05 06:28
|
אין לשרת במיליצית השמאל. אחרי הגירוש השמאלנים יוכלו להגן על הקיבוצים שלהם ליד עזה כמה שהם רוצים אבל אסור בתכלית האיסור להגן על עובדי עכו''ם! שמאלנים בהצלחה בהגנה על נירים,בארי,נחל-עוז,כפר-עזה,כרם-שלום,ניר-עם,זיקים... חה חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מר ליאור! ב''ה +שרון יהיה פינוי
דודי אמסלם,
באר שבע,
12/06/05 06:24
|
לא יעזור לכם כלום, איש לא יעמוד בדרכו של עם ישראל שאריק שרון הוא נציגו. יהיה פינוי ואי''ה שרון יבצע את מלאכתו האמונית - פינוי גוש קטיף. וב''ה, בקדנציה הבאה גם רוב ההתנחלויות ביש''ע. אז אתה וחבריך הרבנים תמשיכו לילל מבוקר עד ערב, השיירה שלנו חולפת ואתם תמשיכו לנבוח עלינו, על עם ישראל. כמה אתם בכלל? סך הכל ענף קטן על העץ הענק של המדינה והיהדות, ב''ה ענף זה יצטמק לזלזל קטן שלא ישפיע יותר על עתידנו כמדינה. אמן כן יהי רצון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אם אשתך בגדה בך?
ל"ת
אמסלם תרגע,
12/06/05 11:13
|
|
 |
ציטוט
אפי,
לוד,
12/06/05 11:05
|
''אפילו חרב חדה מונחת על צוארו של אדם אל יתייאש מן הרחמים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אסור לסייע לגירוש הגזעני!
ל"ת
אלי,
השרון,
12/06/05 06:21
|
|
 |
8.
עדיף החרדים שהעיקר הכסף?
ל"ת
יעקב,
12/06/05 06:13
|
|
 |
7.
מקיימים: ''לא תגורו מפני איש''
ל"ת
מאמין,
12/06/05 06:12
|
|
 |
6.
כל הכבוד לרבנים!!!
ל"ת
איש יהודי,
12/06/05 06:12
|
|
 |
5.
חכמי ציון
סמי,
חיפה,
12/06/05 06:08
|
חכמי ציון... אולי תוציאו צו הלכה לפרק גם את צה''ל.... את מי מדאיג שיזרקו אותנו לים.... העיקר שההתנחליות ישארו במקום.... FOOLS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זו לא סרבנות. זה מרד
א,
12/06/05 06:06
|
סרבנות היא סירוב ביצוע משימה מסויימת כמו שירות במחסום בעיר פלשתינית או פינוי התנחלות. כאן יש קריאה כללית לא לשרת בצבא, בלי קשר לפקודה כזאת או אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו הקריאות בשמאל...
ארז,
12/06/05 10:35
|
לא לשרת בצבא הכיבוש. אנשי שמאל שקראו לסרבנות לא הועמדו מעולם לדין - מדוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התלמדים שלהם הם החילים הכי הכי
שוקי,
12/06/05 08:24
|
והקריאה היא לא לשרת כעת כי זה תומך בגירוש היהודים
ולא בשביל זה יש את הצבא אלא בשביל ''הגנה לישראל'' ולא להיפך, מי שרוצה לגרש יהודים שיתגייס למשטרה הפלסטינאית ולא יסרב פקודה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אם הבל פיהם אינה הסתה-מהי הסתה
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה???,
12/06/05 06:02
|
הדתיים האנטי דמוקרטיים הבועטים בהחלטת הממשלה,חוק הכנסת ופסק בית המשפט העליון הולכים כעדר אחרי כוהני הדת המסיתים אותם!!!
כעת חייב היועץ המשפטי לפעול-ובנחישות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובמי השמאל תומך?
Avi Ecuador,
13/06/05 06:46
|
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטבעה-כל דת אינה דמוקרטית...
זה אני.........,
12/06/05 08:46
|
אך להתפאר ולהתהדר בדמוקרטיה מבלי לקיימה כשאינה נוחה זהו מעשה שאין הדעת סובלתו,ולמה הכוונה ?! מדינה שרוצה להיות דמוקרטית,חייבת להיות קשובה לרצון אזרחיה ורק לאחר מכן לרצון מנהיגיה,מנהיגים-הינם בעצם שליחי ציבור ובשם הציבור,הם אמורים לייצג את המיגזרים השונים שבמדינות דמוקרטיות נקראים מפלגות,כל מפלגה מציעה לקהל הבוחרים מצע,וכל בוחר מצביע עבור המצע הקרוב לליבו,אין הבוחר מצפה שניבחריו יפעלו בניגוד למצע מפלגתם,לא כך במדינתינו,ויש באפשרותך לבדוק ולאמת זאת,זו לא דמוקרטיה,כאשר אתה וחבריך תפעלו כנגד התופעה-ולא בעדה,כי במקרה זה או אחר תואמת את השקפת עולמך-רק אז תוכל להיאבק כנגד ה''אנטי דמוקרטיים'' ושם גם תמצא שותפים רבים למאבק,בינתיים,הס מלהשמיץ ומלהוקיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ורג' אורוול חוגג, גירוש הוא
מוסר, אנושיות,
היא פשע,
12/06/05 08:30
|
|
 |
2.
this lior
Marvin,
12/06/05 05:56
|
is he jewish ? he does not look jewish ! what is he doing causing trouble ? i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he was sasved from the ''shoa''
ל"ת
shut up nazi,
12/06/05 11:11
|
|
 |
אתה גר לך בחו''ל
מי אתה להגיד ש,
הוא לא יהודי,
12/06/05 08:50
|
אתה לא סבלת כמונו מהטרור, אין לך שום זכות להגיד שהוא לא נראה כמו יהודי Marvin
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רק בישראל ובאירן
LIBERTY,
12/06/05 05:52
|
|
 |
רק בישראל ואירן האיטולות כמו
שבבג''ץ שוללים,
זכויות אדם,
12/06/05 08:33
|
|
 |
והמואזינים במיסגדים
אילן,
12/06/05 06:40
|
חברים שלך, מה הם עושים? ודבר שני נמאס לי מאנשים שמשווים את ישראל לאיראן, טיפה בושה אין לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הדוגמה כאן מוכיחה
כתום,
יורד,
12/06/05 08:26
|
למה אתה עוצם את העיניים ? כי ככה תוכל להגיד לא רואים אותי ?
הגב לתגובה זו
|
|