 |
57.
יהודים טובים- עובדים עליכם!!!
עודד,
12/07/05 11:54
|
יש כמה דברים שאני לא מבין באידיאולוגיה שלכם(המתנגדים להתנתקות). אם לא תתבצע ההתנתקות, הרי שנהפוך למדינה דו לאומית. לא רק שניהיה למדינה דו לאומית- אלא שהיהודים יהיו פה מיעוט!!! כואב לראות איך יהודים שמתנגדים להתנתקות , בעצם נותנים יד לתוכנית הערבים למדינה דו לאומית עם רוב ערבי בישראל, איך זה קורה?!
עכשיו יש כאלה שאומרים- בסדר להתנתק, אבל למה בלי תמורה? ואני שואל אותכם, איזו תמורה? הסכם שלום? מה, לא למדתם את לקחי אוסלו??? הרי ההסכמים עם הפלשתינים לא שוים את הנייר עליו הם חתומים...אתם באמת מאמינים שאבו מאזן יתחיל לרדוף אחרי מחבלים??? הרי רק השבוע הוא רצה לצרף את החמאס לממשלה...אז איזו תמורה תקבלו בדיוק?!?!?
טרנספר לערבים? זה לא יקרה. אף מדינה ערבית לא תקבל אותם, זה מנוגד לאינטרסים של אותן המדינות. חוץ מזה (ותוך כדי התעלמות מהבעיה המוסרית)- מי יתן למדינת ישראל להעביר (גירוש, עקירה?)מיליוני(!) בני אדם, גירוש של עם שלם, ביצועית זה לא אפשרי. היטלר ניסה בעבר, לא הלך לו. אתם באמת רוצים לנסות את זה? זה מסתדר לכם עם המצפון? עם ערכי היהדות? זה לעולם לא יקרה, גם אם ממש ממש תירצו- זאת לא אפשרות רצינית.
במקום לאפשר למדינת ישראל להיפרד מהפלשתינים, ולשמור על הציביון היהודי שלה- אתם הופכים את המדינה שלנו למדינת כלל אזרחיה- זה אולי מתאים לארה''ב, זה בטח לא מתאים לישראל.
ויש עוד נקודה. היום כל בוקר סיורים צה''ליים מלווים אוטובוסים של תלמידים מתנחלים ברצועת עזה. אתם קולטים?? כל בוקר, אותה שעה, אותו מסלול. יש משהו שדורש מטען צד יותר ממסלול קבוע בין חאן יונס לעזה??? שימו לב- חיילי צה''ל מופקרים, במקום פעילות צבאית הם עוסקים בשיטור בלב שטח ערבי עויין- הרבה חיילים נהרגו ונפצעו במהלך סיורים כאלו בין הישובים- תשאלו את מפקד החטיבה הדרומית שאיבד רגל בדיוק בסיור כזה.
עכשיו ברגע שאנחנו מחוץ לעזה, כל הפעילות הזאת תתבצע מהאויר! לא יצטרכו ללוות אוטובוסים מלאים בילדים, ולא יצטרכו גדוד שלם בנצרים- הכל מהאויר! ונגיד שיצטרכו להיכנס לעזה? מה אז? יפה- אז חיילי צה''ל יעשו זאת בצורה צבאית טקטית טהורה, ולא מתוך שיקולי הגנה על ישובים. במקום להגן על נצרים, החיילים יוכלו להתמקד במשימות שלהם- מלחמה בטרור! שימו לב- הישובים רק מסכנים את החיילים, ככה שהגנה עליהם מקשה על הלחימה בטרור ובטח לא עוזרת. אתם צריכים להיות שם כדי להאמין- במקום שצה''ל יפעל עם כל העוצמה שלו- הוא צריך להשאיר חיילים בש''ג של הישוב! במקום טנקים, החיילים נישארים חשופים כתוצאה מצורכי ההגנה בישובים.
תוסיפו לזה- לגיטימיות בנ''ל לפעולות ישראל, צמיחה כלכלית כתוצאה מכניסת השקעות זרות, חיסכון בכספים- במקום התנחלויות -ישובים בישראל, הימנעות מהשחתה מוסרית של חיילי צה''ל. יש גם את הקטע של לא לדכא עם שלם, אבל אני יודע שזה לא מעניין אותכם.
אבל הכי חשוב, הנקודות שהזכרתי- שמירה על מדינה עם רוב יהודי במקום מדינה דו לאומית והתמקדות של חיילי צה''ל במלחמה בטרור!
ואני שואל אותכם- אתם לא רואים שאנשי הימין הקיצוני עובדים עליכם בעיניים? האם בשם המשיחיות של חלק מהמתנחלים שווה להקריב את חיילי צה''ל? דם חיילים הוא הפקר בשם המשיח המזוייף?
דופקים אותכם ואתם שמים סרט כתום. חוסמים אותכם בכביש ואתם אומרים שזה בשביל הדמוקרטיה. משתינים עליכם ואתם אומרים שזה טוב לקפה.
אני רוצה תשובות...משהו פה ניראה לי לא הגיוני. אם אריק הבין שההתנתקות טובה לישראל, איך אתם לא מבינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעודד
אליאור,
12/07/05 12:33
|
http://www.schoolportal.co.il/site/?b=1981
תיכנס לכתובת הזאת, יש שם טור שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כל הכבוד
אחד,
ירושלים,
12/07/05 10:53
|
|
 |
זוהמה לכלוך גועל נפש פרימטים
ל"ת
משה,
כחול לבן,
12/07/05 11:26
|
|
 |
55.
כל הכבוד שיחקתם אותה!!!
ל"ת
שרון,
מרכז,
12/07/05 10:30
|
|
 |
54.
בעוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/06/05 08:20
|
מיספר שנים ישדרו כתבי החדשות בטלויזיה בצורה הבאה: אני משדר מהשטח היחידי שנישאר לנו במדינה והשטח הזה ניקרא תל אביב רבותי זה מה שנישאר לנו מכל הסכצמי השלום השונים רבותי זה מה יש לא טוב תלכו לים ............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
דין תל-אביב כדין נצרים !
תל-אביבי,
תל אביב,
13/06/05 21:54
|
|
 |
52.
זיידין חבר בתא ''יחד''
הבנאדם צבוע,
12/06/05 22:40
|
הוא שותף ב''קואליציית הסטודנטים'' שמזרימה מליוני שקלים מתקציב אגודת הסטודנטים בת''א (כסף שהסטודנטים משלמים כדמי חבר) ועיקר פעולתה הפגנות נגד הגדר ומסיק זיתים עם פלשתינאים. לאחרונה הם גם אחראים לאיבוד עין של חיל כתוצאה מזריקת אבן. רק שתדעו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם דע את העובדות ואז חוה דעה
מיכאל,
תל אביב,
13/06/05 17:21
|
לירון הוא חבר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת''א, ויו''ר תא כתום ת''א. אין לו שום קשר ל''קואליציית הסטודנטים'' חוץ מהעובדה שגם כמה מחבריים נבחרו לאגודה.
זאת בדיוק הסיבה שאנשים תומכים בהתנתקות - הם לא מבררים את העובדות וישר רצים לחוות דעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כמו רצח גרינצוויג.למה מזוז
יוסי ב.,
ת'א,
13/06/05 07:51
|
למה מזוז לא זז ומעמידים את עוקר העין לדין? המדינה הזו מתחילה להמאס עלי. אאם לא הייתי יהודי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הנף כחול לבן
hagay1,
12/06/05 18:39
|
הנף דגל כחול לבן. זה דגלינו וצבעינו לא הכתום הגורם לפרוד העם והמנסה לכפות דעות דתיות על כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כחול לבן וכתום זה הצבע שלנו
יאיר,
14/06/05 10:27
|
זה שדיקטטור אחד לא אוהב את ארצו זהלא אומר שצבע שהוא לא אוהב גורם לפילוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
גוש קטיף לנצח נצחים !!!!!!!!!!
ל"ת
אוהב ישראל,
מרכז שכם,
12/06/05 18:26
|
|
 |
49.
כל הכבוד!!!!
לאה,
ירושלים,
12/06/05 18:26
|
גאים בכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל הכבוד לכל חברי תא-כתום. המשיכו כך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כל הכבוד
רות,
מרכז,
12/06/05 17:40
|
בדרכי לעבודה עברתי בשכונת שבאזי וראיתי את המכוניות עם הסרט הכתום.כול הכבוד על היוזמה .אתם מלמדים את העם פרק באיכפתיות ואם רוצים לשנות דברים צריך לעשות מעשה ולא לשבת בבית ולקטר שכלום לא יעזור.ישר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מסתפקים במדינת ישראל
ל"ת
א''י השלמה,
פאסה.,
12/06/05 15:30
|
|
 |
צביעות או...
יה ודיה,
גוש קטיף,
14/06/05 09:46
|
האם זאת צביעות הקביעה שלך או ראש קטן או וזה מה שאני מקווה שזה חוסר ידיעה אז בקיצור הזכיר כאן ש...כל מדינת ישראל לשיטתכם לא שייכת לנו מכיוון שכל שעל כל פיסת אדמה כבשנו וזה כמובן אם אנחנו חושבים לרגע להחזיר אפילו גבעה קטנה כן אני יודעת שזה נשמע קיצוני אבל לא יעזור לנו עד שנבין שהארץ שלנו היא בזכות ולא בגלל איזה הסכם של האו''ם .יש לנו בעיה תחשבו על זה רגע לא עים הרש אלא עים הבטן עים הרגש כן להכנס לקול הפנימי שלנו לכל אחד מאיתנו יש צריך רק להקשיב לו קצת וראה זה פלא הינה הוא כאן בתוכינו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אתם גדולים!!!
ל"ת
סטודנטית מעריכה,
12/06/05 15:05
|
|
 |
45.
יחי הכתום צבע העם המתחדש.
ל"ת
רפי,
12/06/05 14:51
|
|
 |
44.
אני אתכם חברה
redkfeer,
12/06/05 14:43
|
|
 |
43.
כל הכבוד אני גאה בכם.......
סימה,
12/06/05 14:31
|
תבואו גם לרמת-גן אצלנו רובם נגד ההתנתקות. חוץ מכמה עירקאים . גם אצלי במרפסת יש דגל וגם סרט. ואם היה לי עוד היתי מקשתת את כל המרפסת הכתום.חבל שאני כבר אישה מבוגרת אחרת היתי גם קושרת סרטים למכוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מדינה לדגל כחול לבן, מדינה לאש
אריה,
12/06/05 13:38
|
מדינה לדגל הכחול לבן, מדינה לאלה עם הדגל הירוק אדום שחור ועוד משהו, ומדינה לאלה עם הדגל הכתום !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה - לא מחלקים מה שלא שלך...
אריק,
12/06/05 13:51
|
|
 |
41.
תנו להם מדינה ! מגיע להם !
אריה,
12/06/05 13:36
|
הם חברה איכותיים ואיכפתיים, החברה האלה עם הדגל הכתום. בכבוד ! תנו להם מדינה ! שלוש מדינות לשלושה עמים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כל הכבוד-מעשה אזרחי חיובי
ל"ת
נשר,
12/06/05 13:09
|
|
 |
39.
שרון יצא להתנתקות בגלל בניו...
ל"ת
די לשחיתות,
איפה הבושה??,
12/06/05 13:09
|
|
 |
38.
למה לא מחלקים סרטים כתומים ב -
ל"ת
אשדוד ואשקלון?,
12/06/05 12:46
|
|
 |
גם אנחנו ברמלה רוצים סרט כתום
ומה איתנו?,
12/06/05 13:23
|
רבים מהעיר שלי היו רוצים להפגין את הזדהותם על תושבי גוש קטיף והשומרון. בואו גם אלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
באים כמו גנבים בלילה
חיים,
דרום,
12/06/05 12:45
|
בלילה, כשבעלי הרכבים ישנים במיטות, באים אנשי התא הכתום ומשחיטים להם את הרכב.
כל הכבוד. זכיתם בעוד כמה תומכים להתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''משחיטים''. בקש מהמתנחלים
אבשלום חום,
12/06/05 13:32
|
|
 |
בכיף. אני אלמד אותם מתמטיקה
חיים,
דרום,
12/06/05 14:29
|
אנגלית, פיסיקה, מחשבים, מערכות ספרתיות וכל מה שביכולתי כדי שיצאו לעבוד וירוויחו את לחמם במקום לחיות על חשבון משלם המיסים.
לצערי העברית שלי לא משהו ואשמח לשפר אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שפוי ?
מציאותי,
ארץ ישראל,
12/06/05 18:09
|
מי שחי על חשבון משלם המיסים אלו קיבוצי הארצי והתק''ם שרובם שמאלנים (ישנם גם כמה צדיקים ביניהם). אני לא מכיר אף מתנחל שאיננו מרוויח את לחמו בכבוד, משלם מיסים בהתאם, משרת בצה''ל, שולח את בניו ליחידות התנדבותיות ועושה כל זאת בשימחה ובכיף. .תגיד תודה למתנחלים על כך שהם סופגים את האש ושאתה יכול לישון בשקט בלילה. אם תרצה או לא, המתנחלים הם עמוד השדרה שלנו. אני מציע שעד שתגיע לגובה אבק סנדליהם, תתאזר בשתיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה מהלל את עצמך...
חיים,
דרוןם,
12/06/05 21:46
|
כמובן שהקיבוצים שהקימו את המדינה הם בעצם אלה שגוזלים את כספה... וכל בני הישיבות שמתפלפלים כל היום ומקבלים קצבה פתאום הפכו לעמוד השדרה הכלכלי של ישראל. השירות העלוב של השנה וחצי של בני הישיבות הוא מה שמחזיק את צה''ל והמתנחלים שמתעללים בחיילי המילואים ומשתמשים בצבא כאילו היה חברת שמירה פרטית הם אלה שסופגים את כל האש...
אתה יכול להמשיך לזמזם את המנטרה הזאת עד בוא המשיח, אף אחד לא קונה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק
מישהו,
מתנחל,
13/06/05 22:30
|
השרות של ''בני הישיבות'' הוא איכותי וברובו-קרבי. זה ידוע שרוב הקצונה זה דתיים... חיים על חשבון המדינה??? ממש לא. אני מתנחל, וכולם (כולל כולם!) עובדים לפרנסתם ולא מבזבזים לך גרוש מהחשבון. לגבי חיילי המילואים-אולי אתה מתפלא, אבל גם אנחנו עושים מילואים!!! (תודה שאתה מופתע...) אנחנו גם מקיימים תורנות בין כל חברי היישוב, ששומרים במשך היום והלילה על הישוב, יחד עם החיילים. בכלל, כבר הרבה פעמים פורסמו אצלנו בישוב מכתבי תודה והערכה מחיילים ששירתו זמן מה ביישוב, ולפי דבריהם הם לא סבלו כ''כ. אולי תבדוק דברים לפני שאתה קובע עובדות?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שהשמאלנים אינם ערבים
מציאותי,
ארץ ישראל,
12/06/05 23:30
|
כמו שהשמאלנים אינם ערבים. כך גם בני הישיבות אינם מתנחלים. הקיבוצים לא הקימו את המדינה. הקיבוצים היו תנועת ההתנחלות של שנות ה30 עד תחילת שנות ה60 היום אין לקיבוצים שום חשיבות ותרומתם לכלכלה, לחברה ולעם ישראל בכלל מוטלת בספק ואפשר שהיא שלילית. לעומת זאת המתנחלים של היום, שהם החלוץ לפני המחנה, תורמים למדינה מכל הבחינות. הגיע הזמן שתקלוט את האמת לאמיתה גם אם היא לא ערבה לאזניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא מסית, קשירת סרט איננה נזק ל
ל"ת
לאוטו,
יא שקרן,
12/06/05 13:07
|
|
 |
וצביעה בכתום? לא השחטה?
חיים,
דרום,
12/06/05 13:50
|
זה רק עניין של זמן. כמו שהפגנות שקטות הפכו לחסימות צמתים ואלימות כלפי חיילים (צומת תפוח, שלשום). כמו שקריאה לסרבנות הפכה לפגיעה בחיילים (יצהר) ובכלים של צה''ל (צבע כתום על הדחפורים ליד הרצועה). גם פגיעה במכוניות זה עניין של זמן. כשאתם רואים שאתם לא סוחפים את העם והוא ממשיך לתמוך בהתנתקות אתם נהיים אלימים. אל תעמיד פני תמים, אתה יודע שזה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהו, לאן הגענו?
מישהו,
יישוב,
13/06/05 22:32
|
ואני דווקא שמעתי על מקרה הפוך-אדם קשר סרט כתום על רכבו. יום לאחר מכן הוא הגיע ואה שנערים שברו לו חלון... מה תגיד עכשיו על זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה סרבתם למשאל עם?
יהודי,
ארץ ישראל,
12/06/05 23:33
|
כי ידעתם שהעם איננו תומך בהתנקנקות. אל תעמיד פני תמים, אתה יודע שזה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שאלה לרבנים, ואולי אות האלוהים
מרדכי היהודי,
12/06/05 12:25
|
|
 |
יש לך טחורים
ל"ת
ד''ר טיזי,
בי''ח רקטאלי,
12/06/05 18:11
|
|
 |
תשובה: אתה כנראה שמאלני גאה...
ל"ת
הרבנים,
12/06/05 12:45
|
|
 |
35.
יהודי לא מלכלך רכב ליהודי
ל"ת
אלון,
12/06/05 11:21
|
|
 |
כתום מנקה ליכלוך שמולאני.
ל"ת
כתום עולה,
אשפה שמאלנית,
12/06/05 12:02
|
|
 |
34.
תמיכה במחאתכם נגד ההתנתקות
מפלגת ''צומת'',
השרון,
12/06/05 11:20
|
12.6.05
לכבוד, ''התא הכתום'' לירון זיידן, יו''ר ''התא-הכתום'' ארצי
הנדון: תמיכה במחאתכם נגד ההתנתקות
ההוכחה הקיימת משחר ההיסטוריה כי בציבור הסטודנטים יש את הכוח והדרייב להוביל שינוי מהפכני בחברה.
כדי להצליח יש להתמקד בשני דברים:
מנהיגות איתנה ומטרה
''תנועת צומת'' ובראשה משה גרין, מבקשת להחזיר לעם את השופר שיאפשר לשמוע את קולו, ולהוביל מנהיגות שונה וישרה.
מטרתכם, דיון ציבורי בעם מחזק את יעדינו האלמנטארי בשם הדמוקרטיה.
מחזקים אנו את ידכם ולו בכדי לשמור ולהגן על ערכיה, צביונה וערכיה של מדינת ישראל.
לפרטים נוספים:
עירית פפר-דוברת 09-7469001 09-7601713 Zomet10@012.net.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כתום וירוק
לא כתום לא ירוק,
12/06/05 11:18
|
אתם המתנחלים והרבנים שלכם לא היחידים שטוענים שהם הנציגים הבלעדיים של אלוהים עלי אדמות . אתם גם לא היחידים שמאמינים בשילוב הקדוש של החרב והספר הקדוש (תנ''ך/ קוראן) אתם גם לא היחידים שחיים ומתעשרים על תשבון העם ואתם גם לא היחידים שמתגאים בזה שאתם נשלחים לבית סוהר ואתם גם לא היחידים שלא מקבלים את מרות המדינה/הרשות אז מה ההבדל בין הירוק והכתום???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תומכים בהתנתקות.ניסיתם לשכנע-
ל"ת
לא השתכנענו,
חלאס,
12/06/05 11:07
|
|
 |
אני דווקא השתכנעתי. הסטודנטים
ל"ת
צודקים,
12/06/05 12:36
|
|
 |
31.
תשכחו מזה, העם לא איתכם
ל"ת
מיקי,
12/06/05 11:06
|
|
 |
העם איתכם, השמאל הקיצוני לא
ל"ת
וגם הערבים לא,
הם עם השמאל,
12/06/05 12:37
|
|
 |
בעצם רק הימין הקיצוני אתכם
ל"ת
גיל,
12/06/05 14:04
|
|
 |
30.
חיזקו ואימצו כל העם איתכם
שי,
12/06/05 11:05
|
כל העם אחריכם ולא אחרי עמרי ואביו שאינם מייצגים כלל את העם בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם תורכיה מאחוריכם. כיף לכם!
ל"ת
בורגול,
13/06/05 06:34
|
|
 |
29.
תודה רבה אני משאיר על האוטו
ל"ת
אריה.,
12/06/05 10:50
|
|
 |
28.
כל העיר כתומה זה מדהים !!!
פאנטה,
ת''א,
12/06/05 10:48
|
|
 |
27.
כל הכבוד לסטודנטים. יישר כח
ל"ת
מעורבות ראוייה,
12/06/05 10:48
|
|
 |
26.
מניפולציה נמוכה
אחד מהעם,
12/06/05 10:35
|
איזה חוצפה עזות פנים ושקר אתם חוזרים על המנטרה שהעם איתכם ? זוהי מניפןלציה נמוכה שקרית ודוחה. אתם באמת חושבים שאם תחזרו על זה כמו תוכים זה מספיק? העם לא עושה כלום כי יש לו הרגשב של קבס חולנית בבטן מההתנהגות הברברית שלכם.מאז 67 אתם חולבים השקעות ענק וכספים מהמדינה . כספיפ שיכלו לעזור לעניים ולרוחת הכלל. אתם פשוט לטא תפסיקו עם החוליגניות שלכם עד שלא תקבלו מליון דולר לכל מתנחל.בכל מדינה מתוקנת מיעוט קיצוני קנאי ומילטנטי כמוכים היו מכניסים אותכם למיליון שנה בבית סוהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
^^שמאלן בפאניקה
ל"ת
ה,
12/06/05 10:55
|
|
 |
25.
תגובה
איתי,
12/06/05 10:33
|
אני לא מבין דבר אחד: כל אותם ה-''לא תומכים'' בהתנתקות בתוך הקו הירוק, אם אתם נגד ההתנתקות מדוע אתם עושים זאת בשלט רחוק ולא עוברים לגור עם המתנחלים בעזה ובשומרון? אתם מפחדים מהמחבלים, מהפלשתינאים? מזה שלא יהיו לכם שם חיי המותרות שאליהם הורגלתם ותצטרכו לגור בקרוואן על גבעה נידחת, להשתמש בגנרטור ולשאוב מים מהבאר? אתם צבועים עלובי נפש כמו אותם יהודים שחיים בארה''ב ששולחים לפה תרומות אבל לא רוצים לעלות לישראל ולחיות פה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר, לא קרוונים אלא בתי אבן
ל"ת
יש שם,
יא שמאלני,
12/06/05 12:38
|
|
 |
תפסיק לשפוך רעל שמאלני קיצוני!
רוני,
הרצלייה,
12/06/05 11:54
|
לשמאלן החוצפן והעיוור למקרה שלא שמת לב ההתנתקות מגוש קטיף היא רק ההתחלה ... גוש קטיף זה לא מה שיספק אותם הם רוצים את כל המדינה וגם את איפה שאתה גר ! כך שתמיכה במתנחלים היא בעצם תמיכה בכול הישובים היהודים בארץ וגם בישובך. תגיד תודה שאנשים אוהבים את עם ישראל ותורמים למדינה במקום ללכלך עליהם! בטח אתה לא עשית כלום למען המדינה והדבר היחיד שאתה יודע לעשות זה לשפוך את הרעל שלך על מי שכן אוהב אותה- זה ממש דוחה איך שאתה מעז לכנות את אוהבי ישראל ''עלובי נפש''- אתה בעצמך עלוב נפש נשמע בדיוק כמו הנאצים האנטישמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להרצליני
איתי,
12/06/05 12:34
|
עוד תגובה של ימני מצוי: מה קרה דרכתי לך על היבלת? הראיתי לך שאתה צבוע עלוב נפש שחי בהרצליה ולא בעזה ותומך במשיחיסטים ההזויים בשלט רחוק!
אתה פחדן קטן - מדוע אתה בהרצליה אוכל סושי כמו אותם ''שמאלנים מסריחים'' ולא גר על גבעה נידחת בצפון השומרון או בגטו מוקף גדרות ברצועת עזה? אני חי בקו הירוק ובעד ההתנתקות. אם הייתי כמוך נגד ההתנתקות, הייתי עוזב הכל מצטרף למתנחלים ועובר לגור על פיסטין בשומרון או מצטרף לנצרים - גטו של הזויים בלב אוכלוסיה פלשתינית עוינת. כך הייתי מרגיש מה שהם מרגישים ומזדהה איתם. ורק אז הייתה לי הזכות לדבר בשבחם ולהזדהות איתם! לא הייתי נשאר כמוך בהרצליה ומדביק פליירים למכוניות! על זה נאמר ''אחד בפה ואחד בלב''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גרה בקראוון?
יעל,
ה-ת-נ-ח-ל-ות,
13/06/05 22:38
|
כי זה מה שמשתמע מהמילים שלך... אז תדע לך-זה קשקוש! (דרך אגב-גם ''גבעה נידחת'' זה לא בדיוק התיאור הנכון...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיתי: זה בגלל הכיפות. הן
סבירסקי,
13/06/05 06:42
|
|
 |
תסלח לי, אבל גם ראשון לציון
עמוס שקד,
12/06/05 11:00
|
זה מקום בארץ ישראל, ואם אני תומך בהתיישבות בלב הארץ, 20 ק''מ מירושלים, זה לא אומר שאסור לי לגור קרוב להורים שלי. מי אתה בכלל שתעביר ביקורת ועוד תקרא לי צבוע?
מה אתה מקשקש שם, שמאלן חוצפן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למר שקד
איתי,
12/06/05 12:50
|
ראשון לציון זה חלק מישראל נכון. נצרים היא לא חלק מישראל. יחסית לימני מצוי, אתה ממש חכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חזקו ואמצו הרוב בעם אתכם
ל"ת
רז,
כפ''ס,
12/06/05 10:22
|
|
 |
23.
כל הכבוד לתא הכתום!
אם גאה,
ירושלים,
12/06/05 10:18
|
בזמן שרבות מבנות גילן בילו במועדוני לילה, בשתיית אלכוהול, ובלי מחשבה על עתידן ועתיד המדינה, בנותי העבירו את הלילה בתל אביב בקשירת סרטים כתומים על מכוניות כאות הזדהות עם תושבי גוש קטיף וצפון השומרון ונגד צו הגירוש השטני של ממשלה עיוורת ורשעית המסכנת את המשך קיומה של מדינת ישראל.
אני מברכת את התא הכתום ואת פעילותה הברוכה וקוראת לכל מי שעדיין לא התעורר מן חלום הבלהות והטרור שמכינה לנו ממשלה מושחתת זו, לקום ולעשות מעשה למען עתידכם ולמען עתיד ילדינו ולמען עתיד מדינת ישראל. הפלשתינים לא מחזירים שום נשק, לא מכבדים שום הסכמים וכל ויתור , שיהיה הכואב ביותר מצד ישראל לא נחשב אצלהם ורק פותח את הדרישה לעוד ועוד ויתורים עד שנמצא את עמצנו חלילה עם הגב אל הים.
אל תחכו לפני שיהיה מאוחר מדי. בכל העולם שונאים אותנו וכמה שאנו נכנעים יותר לכוחות הטרור שונאים אותנו יותר. הגיע הזמן לחזור לעצמינו, להקיא מתוכנו משחירי פנינו בארץ ובעולם ולא לתת פתחון פה לכל המעללים נגדנו בתקשורת ולמיעוטי השמאל שרק הביאו אבדון ושכול לשורותנו. והעיקר לא לפחד כלל - לא מן האוייב האורב לנו בחוץ ולא מן האוייב מתוצרת עצמית.
חזקו ואמצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם אם כמוך עדיף להיות יתום
הורים מתעללים,
12/06/05 11:15
|
הבנות שרקדו במועדונים לא הציקו לאף אחד ולא לכלכו מכוניות של אזרחים ישרים . את שולחת את הילדות שלך כמו פחדניות בלילה ! את קראת מה שכתבת לפני ששלחת את ההודעה הזו? ''שמו סרטים כתומים על מכוניות כאות הזדהות'' , מי הזדהה איתם המכונית החונות ? מצידי שתתני לבת שלך לצבוע את המכונית שלך בכתום כולל ריפודים והגה , אבל לשלוח אותה בלילה כגנבת לכפות את דעתה על בעלי המכוניות - זה חינוך לאלימות. כך את מחנכת את הילדה שלך לכפות את דעתה על מי שחושב אחרת . הבנת את זה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים לא שפויים
חנה,
רעננה,
14/06/05 17:27
|
אתה שפוי?! אלימות וכמה מקרי רצח בשבוע אחד?! ואתה אומר שאנחנו אלימים?! תבדוק את עצמך לפני שאתה קובע מזה אלימות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו אחד
ג,
13/06/05 22:43
|
מתי תבינו-זה לא שאמא שלהן הכריחה אותן ללכת (''תלכו לשים סרטים כתומים על מכוניות, אחרת אני יורה... אחת... שתיים... שלוש...) אלא שהן בחרו לעשות את זה!!!!!!!!!!!!!! (משהו יותר בסגנון ''אמא, אני הולכת לתלות סרטים כתומים על מכוניות בת''א. לדעתי זו דרך מחאה לגיטימית וטובה'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שבעד ההתנתקות מעודד אלימות
רונ י,
הרצלייה,
12/06/05 11:58
|
אתה בעצמך אלים שככה אתה מדבר ובזה שאתה בעד ההתנתקות אתה מעודד אלימות מה אתה חושב? שההתנקות תביא לתהליך שלום? צר לי לאכזב אותך אך התנתקות תגרם לההפך מכך ותגביר את האלימות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנות שלך אנסו מכוניות,יופי לך
ממש גאווה גדולה,
12/06/05 10:47
|
איזה כבוד גדול ! הלכו בלילה וכפו על מכוניות לא שלהן את דעתם ! כל זה בתקווה לגרום גם לאנשים שמתנגדים להתנקות לנסוע עם הסרט עד שיבחינו בכך . שאם הכוונה שלהן היתה טהורה וכנה היו עומדות באור יום ומציעות לבעלי המכוניות את הסרטים המכוערים. אז אדוני אתה יכול להתבייש בחינוך הרע שלימדת את הבנות שלך , כי כלל ראשון זה לכבד את הזולת , את דעתו ואת רכושו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת...
יעל,
13/06/05 22:48
|
הסטודנטים רצו לעשות ''הפתעה'' קטנה, שתקום בבוקר ותראה כתום... מה כבר קרה??? מישהו מת מזה? קרה משהו לאוטו היקר שלך? או שאולי, חס-וחלילה, בזבזת על זה כסף? לפי מה שהבנתי-זה לא בדיוק מה שקרה... הם מנסים קצת להכניס רוח טובה למאבק הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפלספות לשמה
אזרחית,
12/06/05 16:30
|
על איזה אונס או כפיה אתם מדברים? אם אתם לא רוצים לקנות את המוצר , אל תקנו! תזרקו את דף הפרסומת או הסרט לפח וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולה סרט, מי ''אנס'' לך האוטו?
ל"ת
אידיוט!,
היסטרי!,
12/06/05 12:49
|
|
 |
22.
כל הכבוד לסטודנטים הכתומים
שושו,
שושו,
12/06/05 10:14
|
כל הכבוד כל פעם אתם מפתיעים את העם מחדש תמשיכו כך... מי יודע מה יהיה הצעד הבא... כל עוד זה בגדר החוק בהצלחה לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להדביק לך חרא לחולצה?
מה איכפת לך ?,
12/06/05 10:50
|
חבורה של מוגי לב , הולכים בלילה וכופים אל המכוניות לא שלהם חומרי תעמולה . חוצפה ! האם אפשר להבין שאין לך בעיה אם ידביקו לך על החולצה בלי שתרגיש גוש חרא ? מה איכפת לך ? אתה לא אוהב חרא על החולצה שלך , בעיה שלך ! זה יהיה נורא משעשע בשעות שתלך עם החרא עד שתרגיש , אנשים יחשבו שאתה מטורף וטמבל בינתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יחשוב שאתה טמבל
יואל,
13/06/05 22:49
|
אם תלך עם סרט כתום? אולי מי שהוא בעצמו טמבל, והוא בעד גירוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני מנבל את פיו מרוב לחץ.
ל"ת
מתי תתפסו שאתם,
השמאל, מיעוט,
12/06/05 12:39
|
|
 |
ההתנתקות לא תביא שלום אלה להפך
סטודנטים ישר כח,
12/06/05 11:38
|
כול הכבוד לסטודנטים ולטבל שעושה השוואות לחרא אז רק שתדע שאתה זה שמוג לב אם אתה חושב שצריך להתרפס מול הפלשתניים בכדי לנסות למצוא חן בעניי כול העולם ע''י ההתנתקות שרק תגרום למטרה הפוכה מזו- ההתנתקות רק תגביר את השנאה ליהודים כול העולם יראה אותנו כחלשים ורק יציבו לנו עוד ועוד דרישות שהם כביכול כחלק מתהליך של שלום אך למעשה זהו תהליך של אובדון ליהודים בארץ ובכול העולם! אז פעם הבאה תחשוב קצת ותפקח את העניים למציאות לפני שאתה מדבר ועוד זורק חרא על כולם חצוף שכמוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לעצור אותם מיד !!!!
אבי אפרת,
תל אביב,
12/06/05 10:01
|
מיד יבואו צדיקי הדור ויטענו נגד פרקליטות מחוז תל אביב על שלא מעמידים את מפיצי הזוהמה הכתומה לדין על טינוף הרחובות. שטרסלר יציע לחייב אותם בהוצאה על פינוי האשפה. זהבה גלאון ויוסי ביילין יקימו מטה לארגון הנפגעים של מפיצי הכתום. אביגדור פלדמן ייצג את עורכי הדין שמייצגים את בעלי המכוניות שמגבי שמשותיהם עוקמו על ידי הברברים מתנגדי ההתנתקות. מאמר המערכת של הארץ ביום ג' יקרא לאיתמר רבינוביץ' לכנס את סנט האוניברסיטה בתל אביב על מנת לדון במניעת פעילות פוליטית אלימה על ידי סטודנטים מאורגנים . לא ייתכן יכתוב ''הארץ ''שסטודנטים שמימון ארגונם נעשה בחלקו מתקציב האוניברסיטה שממומנת בחלקה מתקציב המדינה יעסקו בהסתה נגד המדינה ומוסדותיה הלגיטימיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא להוריד את הסרטים עד ששרון
מהפכה כתומה,
12/06/05 09:51
|
|
 |
19.
כתום= הצבע של ההולנד הנאצית
ל"ת
מתאים לכם,
12/06/05 09:50
|
|
 |
בור ועם הארץ, טועה ומטעה.
ל"ת
כתום = צבע מלכת,
הולנד,
12/06/05 12:41
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל. ספק מי אתה
ל"ת
יהודי,
12/06/05 12:04
|
|
 |
תבררו לפני שאתם סתם כותבים!!!
טל,
פ''ת,
12/06/05 11:42
|
כתום הוא הצבע של בית המלוכה ההולנדי ולא של שום מפלגה נאצית בהולנד! זה שהולנד היא אנטישמית זה לא אומר כלום על הצבע של בית המלוכה שלא קשור בכלל לשום דעה... וסתם קצת ידע כללי: הצבע הכתום אומץ על ידי בית המלוכה על שמו של אחד מיורשי העצר הנסיך מאוראנז'...(אורנז'=orange=כתום...) וכיום יום המלכה שם נחגג ברוב עם כמובן עם הצבע הכתום.... אז אם לא יודעים למה סתם לבלבל?? בקיצור כתום עולה כל הכבוד לכם אנחנו איתכם.... ושיהיה לכם יום כתום תל-אביבים.....וכולם... וחג שמח!!! :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתום זה צבע נסיכות ''אוראנג'''
ל"ת
יא טמבל,
12/06/05 10:19
|
|
 |
מתי היתה הולנד נאצית עם צבע?
גזר גמדי,
אי יווני,
12/06/05 10:04
|
מאיפה אתם מביאים את הקשקושים האלה שם בשמאל? כתום זה בכלל צבע של גזר גמדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיפור שההולנדים חובבי יהודים
זה מיתוס,
12/06/05 10:19
|
כל יוצאי הולנד שחי שם בתקופה השחורה ההיא יודע לספר על ההסגרות של יהודים ודרך אגב היום הולנד היא אחת המדינות האנטישמיות שיש באירופה . שהפרחים והגראס לא יבלבלו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מה הקשר לכתום? הולנד נכבשה
סיריל הכתום,
בערוגה בגינה,
12/06/05 10:26
|
והיתה תחת שלטון מלא של הנאצים בכל המלחמה (לא כמו איטליה או צרפת שהיו להן ממשלות פשיסטיות ותחת חסות).
לא היה להם דגל בכלל, לא כתום ולא טורקיז. סתם המצאה של שמאלן בור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתום- הסמל של ההולנדים !
עובדה !,
12/06/05 10:51
|
|
 |
אבל כתום אינו סמל האנטישמיות
ל"ת
ד''ר לוי,
היסטוריון,
12/06/05 12:50
|
|
 |
18.
בומרנג
אוהב ציון,
כנען,
12/06/05 09:45
|
הורים כתומים יקרים לא תוכלו לעצור בזמן. לאחר שתהליך הפינוי יסתיים תשארו עם ילדים מפרי חוק אלימים ולא דמוקטים . תאבדו גם את ה''ארץ'' (עזה) וגם את חינוך ילדכם.מה ימנע מהם לחסום כבישים או לשרוף צמיגים או להרביץ לשוטרים כשהמבחנים יהיו קשים מידי או כשקבוצת הכדורגל שלהם תפסיד או כשחברה שלהם תעזוב אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שאתה יודע מה זה בומרנג
ל"ת
ז,
12/07/05 10:41
|
|
 |
איך אתה משווה?
למור,
13/06/05 22:56
|
עקירה וגירוש (שמתבצעים סתם, כי אין לשרון פתרון אמיתי למצב) ובין מבחנים וכו'? חבל שלא כל הנוער פועל לפי אידאלים, אלא לפי מצבי רוח של מתבגרים... ועוד משהו-כל הנוער הזה שנעצר-ממש לא נשלח ע''י ההורים שלו! הנערים-ות שהלכו וחסמו את הכבישים-עשו זאת אך ורק על דעת עצמם!!! היו אפילו הורים שלא יגעו על כך, אלא רק לאחר שבניהם/בנותיהם נעצרו (אני לא יודעת איך, הרי שללו מהם גם את הזכויות הכי בסיסיות, כמו שיחות טלפון...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבריינים ?
חומוסון,
שומרון,
12/06/05 10:17
|
אולי הם יהיו עבריינים אידיאולוגים ? אולי ! לפחות הם לא יתמכו בשונאי ישראל וישפכו לחיילים את העין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ששפך עין לחייל היה שמאלני
ל"ת
בהפגנה לפני,
שבועיים,
12/06/05 12:42
|
|
 |
ומי ששבר לשוטר מג''ב את הגב
היה מתנחל,
מיצהר,
12/06/05 15:02
|
|
 |
אז הם יהיו כמו חילונים כמוך
jeronimo,
12/06/05 10:00
|
אבל האמת שבזכות המאבק ילמדו לעמוד על עקרונות דבר נדיר בארץ הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד, ישר כח
yossi,
ראשל''צ,
12/06/05 09:43
|
רק היום הצהירו הפלסטינאים שאין להם כוונה לפרק אפילו לא מחברל אחד מנישקו. אריק שרון תתעורר!!! מה קרה לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד העם איתכם
העם,
זה לא יהיה,
12/06/05 09:43
|
לאט לאט רואים העם לא רוצה התנתקות ומי שכועס ששמים לו סרט כתום ברכב אז קודם כל שיחשוב למה עושים את זה או שפשוט יוריד את הסרט זה לוקח 20 שניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל הכבוד לכם. עלו והצליחו!
ל"ת
סטודנט,
ירושלים,
12/06/05 09:37
|
|
 |
ל 15
פלסטינאי,תאילנד,
פאולנדגייטס,
12/06/05 09:48
|
בשביל כבוד צריך לעבוד, נכון אנו עובדים ומתפרנסים מיכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד!
נועם,
חדרה,
12/06/05 09:36
|
לאט לאט רה''מ יבין שהעם לא רוצה את זה. דרך אגב, למישהו יש סרט כתום בשבילי? כבר נהיה קשה להשיג אותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כבר מבין את זה ולא שם עליך
ל"ת
שלי,
12/06/05 10:15
|
|
 |
13.
אם 80% מהיהודים נגד העקירה!!
למה להמשיך,
12/06/05 09:32
|
|
 |
לשרון כנראה כבר לא אכפת
ל"ת
שלי,
12/06/05 10:27
|
|
 |
12.
כל הכבוד מחאה דמוקרטית מצויינת
יניב,
הרצליה פיתוח,
12/06/05 09:31
|
כל הכבוד, הדמקורטיה בהתגלמותה.
אני משוכנע שישנם כמה במשרד ראש הממשלה שהיו מעדיפים ליצור חוק אוסר כתום
אבל זה פועל, משכנע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבו על החוק נגד כתום בשבע
ל"ת
ליבי מור,
ירושלים,
12/06/05 12:52
|
|
 |
11.
כל הכבוד חברי התא כתום
ל"ת
ישר כוח!!!!!!!!,
12/06/05 09:30
|
|
 |
10.
נמאסתם
פטר יוט,
ארץ ישראל,
12/06/05 09:29
|
קנאים דתיים אתם מביאים חורבן על הארץ. איך זה מסתדר עם דתכם.הקנאות מעוורת אתכם ואת רבנכם האלימים והלא דמוקרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה נמאסת. גועל בעעעעעעעע
ל"ת
יהודי,
12/06/05 12:06
|
|
 |
פטריוט היה טיל שגרם נזקים
נס די-נור,
דרום,
12/06/05 09:44
|
במשטר דמוקרטי מותר להביע דעה. דוקא ההפגנה הזו דמוקרטית נקיה ולא מטרידה-אז מה, אתה רוצה לסתום את הפה למי שלא מסכים איתך? ודרך אגב דמוקרטיה, האם קראת את מצע הליכוד, והאם אתה יודע שעל מצע זה היו בחירות דמוקרטיות וזהו רצון העם? ומה העם קיבל? את המצע של רק''ח. יש הטוענים שהעיתונות שלנו היא כבר ''פרוודה''... (רק התגובות האלה נותנות אכן לקול העם לצאת לאור)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מספיק עם האלימות הכתומה הזו.
ל"ת
ירון,
12/06/05 09:24
|
|
 |
אלימות ?1 זו חלוקת פרסומת.
ל"ת
ע,
12/06/05 10:19
|
|
 |
כתום מנצח!!!!!
אפללו,
שדרות,
12/06/05 09:43
|
אולי כדאי לחשוב גם להוציא את הכחול לבן מחוץ לחוק ובכלל כדאי לאמץ את הצבע האדום שמסמל הרבה דם שישפך בעקבות הטירוף של שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממרוקאי לאפללו בשדרות
מרוקאי מאופקים,
12/06/05 11:38
|
האם חשבת פעם על הקשר בין עוני ומחנחלים?האם אתה יודע כמה כספים נשפכים על המתנחלים?האם אתה יודע שהוילה של המתנחל מענקים הקלות במסים השקעות בתשתית צבא .משרות מדינה ובסוף מענקים של מליונים לכל מתנחל על רכוש לא שלו שפלש אליו/ הצית/ הרביץ/וחלקם גם''הרג''. האם אתה יודע שכמה שהמתנחל הולך ומשמין העני הולך ומרזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשב טוב לפני שאתה משמיץ יהודי
יהודי,
ארץ ישראל,
14/06/05 01:16
|
אתה לא יודע על מה אתה מדבר.אם כבר מדברים על כסף האנשים האלה מרוויחים את בתיהם בכבוד. המדינה שלחה את האנשים הללו לגור ביהודה שומרון וחבל עזה (לפחות ברוב המקומות ) בגלל החשיבות הביטחונית של התישבות יהודית במקום -אז וכיום -לפי דעתי המדינה צריכה לשלם להם כמו שהיא משלמת לחיילייה על כל יום שהם גרים שם ומסכנים את עצמם למען מדינת ישראל -למענך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מרוראי כמו שאני יהודי
ל"ת
אאא,
12/06/05 13:53
|
|
 |
8.
כל הכבוד לחברי התא הכתום!
!,
12/06/05 09:24
|
|
 |
7.
לא פעם ראשונה ..
מיקי,
הרצליה,
12/06/05 09:20
|
לא פעם ראשונה שהמתנחלים מביאים את עניניהם לת''א ומנסים לעורר עניין. זה ממש לא עובד כי בניגוד להם, העם היושב בת''א לא חי על חרבו ולא רוצה לחיות על חרבו. המתנחלים הראו את האופי הבריוני, אמיתי שלהם כאשר התנהגו בדרך שבה הם רגילים במחוזותיהם. דרך כוחנית ובריונית דרך שגרמה לפלסטינים להתקומם נגדם. עכשיו הם מנסים להביא את הדרך הזו שלהם למרכז הארץ. לא יקום ולא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה מיקי וישר כוח
ל"ת
דוד,
12/06/05 11:40
|
|
 |
אתה דמגוג גרוע.
כל הכבוד לכתום,
רעננה,
12/06/05 10:09
|
האנשים אשר הגיעו לתל אביב הם סטודנטים, מהפלקטות היקרות ביותר. אבל אתה מוזמן להמשיך בדמוגוגיה הזולה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא תחיה על חרבך, תמות מחרבם
יוני,
רמת גן,
12/06/05 09:54
|
של אחרים. לא שכחנו את הפיגועים.
לכן כן יקום וכן יהיה, ואני גר ברמת גן שזה במרכז. זה עונה לשאלות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפליטים בעזה הם ערביי יפו
תזכורת הסטורית,
12/06/05 09:43
|
וליפו כמו גם לאשדוד ולאשקלון הם רוצים לחזור. לתשומת לב אלו מבין התל אביבים שחושבים שהמלחמה על הארץ מתנהלת על ידי הערבים רק נגד המתנחלים. וגם סיור קצר במייקס פלייס דיזינגוף סנטר הדולפינריום וכו' היה יכול לפקוח עיניים למי שלא בוחר בכח להיות עיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך בריונית וכוחני
רן,
ק''ש,
12/06/05 09:30
|
|
 |
ממש.לפני המתנחלים חיינו בשלווה
נועה,
ת''א,
12/06/05 09:29
|
הערבים אהבו אותנו מאוד ומעולם לא ירו עלינו. אבל בגלל שהמתנחלים הופיעו הערבים התקוממו נגדם ( זה אומר : פיגועים, ירי, מתאבדים, טרור. מוצדק כמובן) והמדינה נהרסה. ילד בכיתה א' יותר חכם ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעה מתל אביב
איה,
התנחלות,
12/06/05 10:33
|
בתור אחת שגרה בהתנחלות, אני יכולה להגיד לך שעד לפני הסכם אוסלו באמת היה שלום ושקט עם הערבים. קנינו בחברון אצל הערבים ושכנות שלי למדו אצלם נהיגה. רק מאז הסכם אוסלו התחילו היריות והמלחמה שנמשכת עד היום. אני מציעה לך ללמוד קצת יותר טוב את ההיסטוריה המדוייקת... יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשימי לב למה שאת אומרת...
שיר,
ירושלים,
12/06/05 10:03
|
את צריכה להיות ממש חסרת ידע כדי לכתוב כאלה מילים. אין שום דבר שמצדיק טרור, ואי אפשר להשוות בין כמה דחיפות נדירות של המתנחלים, לדקירות והתפוצציות של הערבים. אם את חושבת שהערבים אהבו אותנו מתישהו את באמת הוזה כי היו מקרים שהתנהגו אליהם כמו מלכים והם רק ידעו לדקור סכין בגב (וזה במקרה הטוב) תתעוררי! ותקשיבי למה שהם עצמם אומרים, הם לא יפסיקו עד שלא יקבלו את כל הארץ שלנו לעצמם, אז אם את כל כך תומכת בהם, תעזרי להם ויאללה תתחילי לחפש דירה בניו יורק, כי כאן הם לא יתנו לך לחיות! חוץ מזה אם את כבר מדברת על אילמות, אז כדאי שתסתכלי על אחוזי הפשיעה בהתנחלויות מול אחוזי הפשיעה בתל אביב , ותגיד לי מי פה יותר בריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד לתא כתום.
מעוז,
שומרון,
12/06/05 09:16
|
אני חושב שהסטודנטים אדישים לבעיות החברה בכלל. אבל מה שקשור לשכר לימוד ולתאבות האישיות שלהם הם מוכנים להפוך את העיר..לכן צריך לשבח את קבוצת הסטודנטים ''תא כתום''על פועלם במסגרת תוכנית ההיתנתקות הזדונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
''כתומים'' שחכתם!
מצא פלייר,
תל אביבי,
12/06/05 09:16
|
להדפיס על הפליירים מצגת של מטחנה, כי אתם טוחנים...מים, לא מאמינים? תשאלו את הבג''צ, לא סומכים על הבג''צ? הקימו סנהדרין וחכו לביאת המשיח וכאשר יגיע ימצא מספיק חמורים בדמותכים כדי..לרכב עליהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5 הרגת אותי מצחוק
תל אביבית,
12/06/05 09:45
|
|
 |
רק טלויזיה יש לשמאלנים האלה
כתום,
12/06/05 10:08
|
|
 |
תלמד עברית כדי להתבטא
ל"ת
אינטלגינטית,
12/06/05 09:43
|
|
 |
4.
גם אני בעד
יודה,
מדינת ישראל,
12/06/05 09:15
|
|
 |
3.
שכחתם, יש להוסיף צבע ירוק
אבא ללוחם,
12/06/05 09:11
|
|
 |
מה אתם שונים ממר''צ, התכוונת
איתי,
12/06/05 11:05
|
|
 |
פחח. תשים לב מה אתה אומר...
שירה,
פ''ת,
12/06/05 09:32
|
התנועה הקיבוצית באמת התחילה לחלק סרטים ירוקים בעד ההתנתקות. כנראה שגם הם שמו לב שזה הצבע של החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
''הטבע לא אוהב ריקנות'' ענינו
אריה,
12/06/05 09:11
|
''הטבע לא אוהב ריקנות'' ענינו פעם למורה שלנו, שאול איסק, (ועל כך ענה: גם אני לא אוהב ריקנות...) במקום שהאימפוטנטים לא מניפים סרטי תכלת, נותר מקום לסרטים כתומים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האימפוטנטים מפחדים על המכונית
מנסיון מר,
12/06/05 09:49
|
כבר כמה מכוניות עם הסטיקר הלא מתאים נשרטו באופן מפתיע . ולנו אין פיצויים של שנים וחצי מיליון ש''ח לקנות מכונית חדשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחבר שלי הורידו סרט כתום מאוטו
ל"ת
כך נוהג השמאל,
הבולשביקי,
12/06/05 12:53
|
|
 |
1.
לכל הכתומים ותומכיהם-חובה
המזהיר בפתח,
12/06/05 08:57
|
זה לא יעזור לכם. הפור נפל. ישראל- רפובליקת בננות. ישראל-לא של פעם. כל מה שתעשו- זה יהיה בבחינת לטחון מים. ההתנתקות תהיה. בין אם דעת הקהל אתכם ואם לא. ישראל-חוזרת ל-1967... ואחכ' ל-1948. זה לא יעזור. רוח הלחימה והתעוזה-כעת אצל הערבים. רוח עם ישראל- נפלה. כל אחד דואג לכיסו. כל אחד דואג לפרנסתו[זה מתחיל מהשרים ]. אין אידיאלוגיה. חבל על המאמץ. חבל על שינאת החינם. עדיף לחזק את הגליל והנגב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרך היחידה-קפד ראשו
ל"ת
ז,
12/07/05 10:40
|
|
 |
ייאוש
תמר,
התנחלות,
12/06/05 10:40
|
מהתגובה שלך אני יכולה לראות רק יאוש. אם יש לך אידיאל אתה צריך להלחם עליו!!! יש אין ספור דוגמאות בהיסטוריה למאבקים צודקים חסרי סיכוי שהצליחו בגלל שהם צודקים! המאבק שלנו צודק ולכן בעזרת אלוקים ננצח ! נחזק גם את הגליל המערבי והנגב, וגם נאבק על גוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתמר, התנחלות.
המזהיר בפתח.,
12/06/05 11:10
|
המאבק צודק- אך חסר כל סיכוי. אין את אהבת המולדת כמו עד שנות ה-60-70. עכשיו- רק כסף. כסף וכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למזהיר בפתח
תמר,
התנחלות,
12/06/05 11:56
|
אני מסכימה איתך שלחלק מהעם נעלמה אהבת המולדת, אבל לחלק קטן מהעם עדיין לא והוא מוכן להמשיך להאבק על כך! אם תסתכל על ההיסטוריה תראה שבכל המאבקים שעמ''י ניצחו ( לדוגמה חנוכה) מיעוט קטן של העם הוביל אותם. יום טוב, תמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתמר, התנחלות...
המזהיר בפתח..,
12/06/05 13:41
|
לתמר התמימה, בואי נראה מה יהיה באוקטובר 2005..... אגב.. גם עתה אנו מעטים מול רבים.....ואם את רוצה להשוות את העבר... אז בעבר גם היתה לנו מדינה, בית ראשון, בית שני... זוכרת? ובית שלישי... מתנדנד..... ההסטוריה חוזרת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית שלישי-
יעל,
התנחלות,
13/06/05 23:02
|
|
 |
כל הכבוד!!!!!!
יעל,
ת''א,
12/06/05 09:30
|
ישר כוח!!! המשיכו בדרככם ואולי משהו ישתנה פה במדינה שלנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לברוח לגליל ולנגב
ל"ת
מעוז,
שומרון,
12/06/05 09:19
|
|
 |
למעוז, שומרון.
המזהיר בפתח,
12/06/05 10:10
|
אנני מתכוון לברוח לגליל או לנגב. לידיעתך-!- יש בריחה מהגליל ומהנגב-וזאת עקב ריבוי הלא יהודים באיזורים אלה. ריבוי ישובים ערבים במקומות מרכזיים ואסטרטגים. עם דבר כזה המדינה לא יכולה להתמודד. יש ליהד את הגליל והנגב- ומיד. הרי המדינה לא תחזיק מעמד מול טרור מתמשך, כאשר אוזלת היד של המדינה זועקת לשמים-''מפחד מה יגידו הגויים''. העולם לא מכיר בישראל בגבולות הנוכחיים. יותר ממחצית העם אינה תומכת בכם.[זה שעיירות הפיתוח מצביעות לימין-זה אינו מוכיח על תמכתם בכם]. תתפכחו.מה שממשלת ארה'ב מכתיבה- זה יבוצע במלואו. 2 גדות לירדן? פנטזיה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה גר-מזהיר?
ל"ת
יעל,
13/06/05 23:02
|
|
 |
מה חובה, מה?
קרנפי,
ת''א,
12/06/05 09:06
|
למה אתה חושב שצעד כל כך ברור, חריף ומשמעותי נעשה מתוך אובדן דרך? אולי הדרך לא מוצאת חן בעיניך, אבל היא ברורה וצלולה לפחות ל 53% מהעם. אי אפשר להיות מדינה ככל המדינות, מדינה רודפת שלום - כדבריה, מדינת יצוא ותיירות, מדינה שהיא נר ''לגויים'', מדינה מצליחה ומוצלחת כשבחצר האחורית היא מגדלת אפרהטייד פאשיסטי משיחי. אי אפשר להיות שני הדברים ביחד. אי אפשר להיות המומים מפיגועים ובאותה נשימה להוסיף עוד התנחלות. אי אפשר להיות המומים מהשלום הקר עם מצריים וירדן, ובאותו שבוע להתעלל באלפי אזרחים ערבים במחסומים. צריך להחליט אם אנחנו - א' או ב' 1 או 2 , שחור או לבן, אי אפשר להיות שניהם נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למר קרנפי...
המזהיר בפתח,
12/06/05 10:16
|
אני מניח שזה הכינוי שמתאים לך, הרי הקרנף- ייצור אטום ועצלן, שאינו ''מפעיל את שכלו''. לגופו של ענין: מדינת ישראל, גם אם היא תחזור לגבולות 1948, הערבים לא יניחו לה. לערבים, מטרה אחת- חיסול המדינה. הם משמיעים את זה בכל הזדמנות, ובראש חוצות. לא בלחישה[כמו שלחש סדאת לקסינג'ר, שאמר לו- אני אתן לישראל לחזור למימדים קטנים, עי ''השלום'']. הרי אם לא היה טרור, לפלסתינאים היתה כבר קמה מדינה מזה זמן, אך התעקשותם ושינאתם ליהודים\מדינת ישראל-היא הגורם לכל אבדות בנפש ל-2 הצדדים. הערבים אינם מוכנים לשלום. זה זר להם. אין הם רוצים לראות כאן את היהודים, וכמו שאמר הסופר שלהם, שאפילו את המתים היהודיים הם יסלקו מארץ ישראל. אני מציע לך.. להתפקח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53 היום, 43 מחר, 13 מחרתיים.
איתי,
תל אביב,
12/06/05 10:02
|
אתה חי על סקרים או על אמונה ועל השכל הישר שלך?
מה תביא ההתנתקות? אם זה בלי הסכם זאת בריחה ושני הצדדים רואים את זה ככה. אז מה יעזור לנו אם נברח, יהיו קסאמים על גבעתיים?
הפלסטינים הם לא ''ערבים שמתעללים בהם'', הם עם אחר שרוצה להיות פה במקומנו. גם במקומך. אם תדאג רק שיהיה להם נוח לא נוכל לחיות פה. אז תשמור את ''הנקודה'' ששמת לעצמך, עלי היא לא עושה רושם. בין הלבן שלך לשחור שלי אני נשאר עם השחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיתי מתל אביב
תמר,
התנחלות,
12/06/05 12:02
|
ראיתי שאתה מאוד אוהב מחמאות- אז באמת כל הכבוד! כיף לראות שיש עוד אנשים במדינה הזאת שיכולים לקרוא את המציאות בלי לעוות אותה! יום טוב וחג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי לך לקרוא
תגובה,
12/06/05 10:17
|
|
 |
אני אוהב מחמאות
איתי,
תל אביב,
12/06/05 10:30
|
|