 |
74.
חג שמח למשתחררים!
ל"ת
Benny,
13/06/05 19:54
|
|
 |
73.
לוחמים אמיתים
עוזי,
קריות,
13/06/05 19:37
|
לעם היהודי באמת לא לא מגיע מדינה העם היהודי זה עם בלי כבוד אוהב לקבל מכות אחרי שרצחו לנו שש מליון יהודים והערבים ממשיכים ואנחנו נותנים את הלחי השניה ולא עושים כלום ומכניסים את האנשים הכי אמיצים במדינה לכלא.גמרנו את הקרירה תוך כמה שנים אין לנו מדינה יהודית.תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
יש אנשים שמפונים פעם שניה!!!!!
אא,
13/06/05 18:31
|
אם שחכתם אז חלק מאלו שיצטרכו לפנות מבתיהם הם אלו שכבר פינו אותם פעם אחת מימית ומהאזור
אני לא מאחל לאף אחד לחוות חויה כזאת
אריק שרון לא מבין מה הוא עושה אני מצטער שבחרתי בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לא מגיע שתיהיה מדינה ליהודים
אלי,
13/06/05 16:15
|
אנחנו גזע מוזר שמסוגלים לחיות ולהוסיף לכל מדינה בעולם אך כשזה מגיע לניהול מדינתנו אנחנו מטומטמים גמורים.כל כך הרגילו אותנו בעולם לשתוק שכאן בארץ אנחנו משחררים קיטור ועושים נזק רציני לאחדותנו וליחס יהדות העולם כלפינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
''איבד את ילדתו בנסיבות טרגיות''
ל"ת
עיתונות מטורפת!,
13/06/05 10:11
|
|
 |
69.
15 שנה בפנים, זה עונשם הראוי
ל"ת
לה שוחררו?,
13/06/05 08:42
|
|
 |
68.
ישר כוח לאסירי ציון!
ריבי,
תל אביב,
13/06/05 01:19
|
|
 |
מחבלים יהודים ולא ''אסירי ציון''
ל"ת
קול ההיגיון,
כדור הארץ,
13/06/05 03:25
|
|
 |
67.
כשאני קורא את התגובות כאן...
אופיר,
12/06/05 23:00
|
אני ממש מזדעזע אייך יהודי שונא יהודי, ולו רק אם הוא איננו מסכים עם זולתו. מגוון דעות מראה על חברה בריאה. תקיפת דעות שונה משלך מראה על חברה חולה. יש הרואים בהם גיבורים ויש הרואים בהם מחבלים. אם מישהו חושב שאם הוא איבד את ביתו מותר לו לקחת את החוק בידיו שיקום. על העבירות שהם נמצאו אשמים בהם , היה כל ישראלי במרכז הארץ חוטף לפחות עונש פי שלוש מאשר הם קיבלו. פלסטיני היה חוטף מאסר עולם. לכל הדעות העונש שהם קיבלו היה מגוחך לעומת חומרת המעשה. ושלא יפלבלו בעיניהם בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קמתי!
אמפתי קמתי,
ירושלים,
13/06/05 04:49
|
אני חושב שאם היו רוצים לתת את הבית שלך למרצחים של ביתך הקטנה, והוציא אותך ואת משפחתך מביתך במכות, לעשות להם סלקציה, לשלוח אותך לכלא מסוים ואת אישתך לאגף אחר ואת הילדים שלך להעביר לראשויות הרווחה, במקרה שהם לא היו בבית חולים-קברות מהמכות..... היית לוקח את החוק לידים, כן
חוץ מזה אתה נשמע לי יותר מידי אינטליגנטי מכדי לחשוד במזוז או מערכת המשפט באיזו סימפטיה כלשהי למר פס או למר שבו, אם היתה חצי הוכחה נגדם הם כבר מזמן היו ניתלים, בגלל שאין הוכחה נגדם הפילו עליהם איזה אלף אישומים מגוכחים, כמו התקהלות בלתי חוקית וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה לא שונא יהודים?
קובי,
13/06/05 01:49
|
אתה משווה אותו למחבל פלסטיני ,מהסיבה שהוא מתנחל ,שנית לא היו מספיק הוכחות להרשיע אותו ,ותענה לי הוא ביצע איזה מעשה חבלני ?תתבייש לך הוא אב שקול ,ומה הסיבה שיהודים לא יכולים לחיות איפה שרוצים ומוסלמים כן?הזכרתי זאל בפורומים אחרים תמיד היו ויהיו יהודים בחברון זאת עובדה הסטורית ,הגרוש האחרון היה עם כנסת הבריטים פרוגרום ורצח ,אבל את חסידי העולם השמאלנים במרכאות לא מעניין ,מתי תבינו שאי אפשר לעקור את הבסיס היהודי?כל משטר שיהיה שמאלני ערבי נוצרי מוסלמי ,תמיד יהודים יחזרו ,תכניסו זאת טוב לראש שונאי המתנחלים ,אני מתנחל מתל אביב ,שאוהב בכל ליבי את המתיישבים בשטחים ,אלה הם המעוט שנשאר בפעילות פיזית ישוב הארץ ,יש עוד שפויים אבל המדינה הבולשביקית סותמת את פיותהם הם פשוט התיאשו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
distroy their houses like ...
ל"ת
avi israel,
12/06/05 22:39
|
|
 |
65.
לפי תגובות השמאל אין מנוס
קיקו,
12/06/05 22:21
|
צריך מלחמת אזרחים כאן לא מלחמת אחים אתם לא האחים שלנו.אנו יודעים גם מי ילחמו לצדכם.(כל וואדי ערה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לשחר גם את יגאל אמיר ומיד
ל"ת
יהודי,
12/06/05 22:18
|
|
 |
64- אתה חולה נפש, עמיר לעולם
9,
13/06/05 08:41
|
|
 |
חולה הנפש הוא אתה
אלי,
13/06/05 16:07
|
איך אתה לא מתביש להתקיף את יהודי.הוא הביע את דעתו וזן זכותו מבלי שתתקיף אותו במילות נאצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
Freedom fighters welcome home
ל"ת
Supporter,
Free Israel,
12/06/05 21:51
|
|
 |
62.
הם מפחידים אותי!!
ל"ת
מיכל,
12/06/05 21:28
|
|
 |
61.
בושה וכלימה!
מיכאל י.,
12/06/05 21:21
|
אני מתבייש לחיות במדינה הרודפת את אזרחיה היהודים באכזריות בשעה שהיא משחררת מחבלים ערבים! יש לעקור מהשורש את הממסד השמאלני הנפשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
צדק? לא במדינה הזאת...
אדם,
12/06/05 21:10
|
פסיקתו האחרונה של בית המשפט העליון בעניין גירוש היהודים מגוש קטיף (מקרה קלסי של עבירה על חוק כבוד האדם וחרותו) מעידה קבל עם ועדה שצדק לא קיים גם בבית המישפט העליון של מדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אופס! אנחנו תחת שלטון הצאר ###
אוליוח,
אלפא ק,
12/06/05 21:05
|
השב''כ כמו ה NKVD לא בוחל בשום אמצעי כדי להדביר כל התנגדות לממשל, שכנראה ישאר עד שיפילו אותו בכוח. והמילה יהודי היא מילה גסה במדינת היהודים? חה חה חה האירוניה. טוב כשאח דופק לך מכות זה פחות כואב מאשר אירופי מצחין מאלכוהול.
למה לערבים מותר להרוג ולנו אסור לנקום? כשהתשובה היא כן אסור, הדבר מרמז על התהליך ההיתנוצריזיה שהמדינה עובר כאן, דבר ששרון בהיותו ב 101 כבר שכח עד כמה מעשה ה''נקמה'' הינו מעשי ואף הכרחי להפסקת האלימות ולעשית שלום אמיתי.
השלטון הנוצרי שלט בארץ 200 שנה, למה לנו לחזור על הטעות של צוררי היהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל היא מדינת חוק סלקטיבי...
ל"ת
חוק וסדר,
12/06/05 21:33
|
|
 |
58.
הם קורבנות ממסד שמאלני מושחת!
ל"ת
מיכאל שוורץ,
12/06/05 20:58
|
|
 |
57.
ברכות לשיחרורם של אסירי ציון!
ל"ת
ברוך,
12/06/05 20:56
|
|
 |
56.
אין הבדל בין מתנחלי חברון
ישראלי,
12/06/05 20:55
|
|
 |
55.
תמונות
מפחיד,
12/06/05 20:25
|
למראה התמונות בראש הכתבה הייתי בטוח שנושא הכתבה המצורפת הוא מנוי של שני צעירים למועצת האייטולות בטהרן.
טעיתי רק במיקום,צ''ל,חברון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למה כל פעם שאומרים יצחק פס
Yossi V,
12/06/05 19:58
|
צריך להזכיר לנו שהוא אביה של ה'פעוטה'... uהרי האיש הזה (היה) עצור / אסור לא משום היותו אביה לשעבר של ה'פעוטה' שלהבת (שדרך אגב, במו ידיו המגואלות בדם גרם למותה. אבל זה כבר שייך לסיפור אחר), אלא משום מעשיו העכשווים ובמעורבותו במעשי רצח וכוונות לפעולות רצח.
ואם העיתון לא יזכיר את שלהבת אז הוא לא היה אשם במעשיו? שלהבת נתנה או לא נתנה את ההכשר והתוקף לרצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב שמאלנים מאשימים את הנרצח
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
13/06/05 10:08
|
|
 |
שניהם אשמים.
יעקב,
13/06/05 11:03
|
המטורפים משני הצדדים משתפים פעולה יפה, כדי למנוע כל סיכוי לרגיעה. חלוקת התפקידים ''ערבים-יהודים'' היא רק כלפי חוץ. המטורפים משני הצדדים לא מוצאים טעם לקיומם בלי המשך המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז גם רבין אשם ברציחתו ?? צבוע
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
13/06/05 16:14
|
|
 |
למה אתה רושם פעוטה ב''?
אושר,
13/06/05 08:52
|
|
 |
לעוצב
יוסי,
13/06/05 17:40
|
גם אם אסביר לך לא תבין. למה? כי יש אנשים שנולדו שלא להבין. החבר'ה קוראים לזה 'סתומים'. אני מניח שכשהוריך גילו לגודל תדהמתם את הנפילה שנולדה להם, הם התנחמו בשם הסמלי שהעניקו לך. להתראות על פח השפכטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Abortion could have been usful
ל"ת
Moshe,
13/06/05 16:53
|
|
 |
53.
חג שמח למשתחררים
קובי,
12/06/05 19:45
|
תמיד היו יהודים בחברון ,אומנם לאורך כל ההסטוריה גרשו רצחו שחטו ,אבל מי שמבין זה לא משנה ,אם יגרשו הם יחזרו מה חשוב תחת איזה משטר ,ההסטוריה היא עובדה ,אני לא דתי, חילוני מובהק ,אבל אף אחד לא הצליח עד עתה לשנות עובדה של כמעט ארבעת אלפים שנה ,תמשיכו לחלום עם משיחי השקר ושותפכם הרוצחים אלו שמגרשים יהודים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
''מחתרת'' יהודית אלק!?
ברבאבא,
12/06/05 19:16
|
לא היה ולא נברא! אפילו אם היה פה ושם איזה מטורף מהמתנחלים שניסה לעשות מעשה, אבל מחתרת? בחיית ראבאק, הרי כולם יודעים שמדובר בבלום נפוך שהמחלקה היהודית בש''בק בהשראתו של כרמי גילון מפריך לאוויר, והכל כדי לחסות על הפאשלה שלו ברצח רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גם רבין ''מת בנסיבות טרגיות''?
צבועים,
12/06/05 17:44
|
הסמולנים רוצים שלום עם הערבים, כדי להתפנות למלחמה ביהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מת מהרעלת עופרת.
ל"ת
רופא,
12/06/05 17:53
|
|
 |
ל''רופא''
מוטי חיפה,
13/06/05 07:52
|
|
 |
Your wishes will come to you..
ל"ת
Moshe,
13/06/05 16:56
|
|
 |
why do you say that ?
ל"ת
eli,
12/06/05 21:26
|
|
 |
50.
חג שמח לגבורי חברון
ל"ת
שלום,
12/06/05 17:42
|
|
 |
49.
אותו דבר
ע.ג,
12/06/05 17:38
|
בחברון שמחים כשמשתחחרים מחבלים ערבים וכשמשתחררים מחבלים יהודים. החמאס הוא אותו חמס כשהוא מורכב מערבים או מיהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 42
שייע בריזל,
מרכז,
12/06/05 18:05
|
לא צריך להבליג לחמס אפשר לשאר אצל היהודים. שלא תמיד הם טובים. ראה תגובה 42
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לקרוא, ולא להאמין.
יוסי,
12/06/05 17:24
|
אני מתכוון לכמה מהתגובות. יש לנו, בינינו, כמה אלפי אנטישמים דוברי עברית, ילידי הארץ, שקוראים לעצמם רודפי שלום. הם רוצים שלום עם המחבלים, כדי שיתפנו לטפל, ביחד, ביהודים...
שלא תזכו לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
This is Shavuut...
Amen,
12/06/05 18:30
|
So you have a better chance to have your prayer heard...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לא עלינו, אבל....
איתן,
רחובות,
12/06/05 17:18
|
|
 |
46.
תרחמו עליו הבת שלו נרצחה
דוד,
12/06/05 17:15
|
ע''י רובים שהשמאל נתן למחבלים. פשוט מזעזע, אז השמאל לא יכול לבוא בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
פס צודק אין צדק בישראל
צדוק,
12/06/05 17:06
|
לדוגמא: הרשות הפלסטינית תולה את אנשי שלומנו ושרון ולבני משחררים רוצחים בושב כבר לא נשארה לכם נמאסתם מתי תחזור לחווה די כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חוצפה ועזות מצח
עמוס,
כפר-סבא,
12/06/05 17:01
|
לאחר המילים ''נסיבות טרגיות'' לא המשכתי לקרוא את הדיווח שלכם. אני חושב שזו חוצפה ועזות מצח וגם חילול שמה של שלהבת הי''ד שנרצחה כקדושה רק עקב היותה בת ישראל. אני חושב גם שהמערכת תיטיב אם תתנצל גם בשם הכותב לפחות בפני משפחת פס. אגב, האם גם ראש הממשלה ז''ל נהרג בת''א בנסיבות טרגיות? ואידך זיל גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
התנוקת ''מתה בנסיבות טרגיות''
פשוט גועל נפש,
12/06/05 16:58
|
האם אין גבול למכבסת המילים שמנסה לטהר כל שרץ, וכלל רצח תינוקת???
להזכיר לכתבים שאולי לא עשו את מלאכתם נאמנה או שסתם סובלים ממחלת שכחה: שלהבת פס נרצחה סמוך לביתה על ידי צלף פלסטיני (גם האב שהחזיק את התינוקת נפגע מאותו כדור יחיד).
ונראה את המערכת מפרסמת את הביקורת הזאת על הכתבים ועל ניסוח הידיעה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אתם כמו החרידים
שייע בריזל,
מרכז,
12/06/05 16:54
|
אתם בדיוק כמו החרדים, אני גדלתי בבני ברק השחורה, בחסידות סטמר האנטי ציונית, ואתם הקיצונים של הימים בדיוק כמו החרדים השחורים גם אתם אנטי ציונים. ברגע שמוסדות ו/או השלטון לא חושב כמו הימין, הימין הופך לשחור יותר משחור, הכל מותר זה כבר לא שלטון של יהודים. חג שמח שייע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לסגור את המחלקה היהודית בשב''כ
יוסי,
12/06/05 16:49
|
הם פשוט משועממיםם ולכן הם עוצרים צדיקים כמו שבו ופס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסגור את צה''ל ואת המשטרה
מוטי,
12/06/05 22:00
|
כולם שמאלנים שמגנים על הערבים. צריך לתת למתנחלים ולאלוהים להגן על כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מחתרת יהודית ? חסמבה לכל היותר
התותח,
12/06/05 16:46
|
|
 |
39.
שטיח אדום?
נחמיה,
כפר חסידים,
12/06/05 16:46
|
השתגעתם? מנהג גויים? עבודה זרה? ואתם קוראים לעצמיכים יהודים, אבותינו במערת המכפלה בטוח כועסים ומתהפכים בקיברם, לא מאמינים? שאלו רבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ליבי איתם
נקמה קדושה,
ארץ ישראל,
12/06/05 16:23
|
ליבי איתם. אבל: למה להרוס את החיים ולהתגרות בגויים? בעזרת ה', הגאולה קרובה, ויום הנקמה הגדולה בדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
נקמת דם, ויהודי לא מגרש יהודי
אמא לצנחן.,
12/06/05 16:19
|
מה אנחנו טובים מהים? אים היה פוגיע ברוציח ילדתו, ניחא, אבל אימץ את תורת האיסלם הקיצוני אז מה פס וגולדשטיין טובים מהים? ולגבי גירוש יהודים וסיסמתם המסחרית! למה אותם ''יהודים'' גירשו את פלוגת הצנחנים מיצהר? אז סיסמאות לחוד ומעשים לחוד, ולשימחתי...לא כל היהודים הם כאילה, הם בפרוש חלאת העם היהודי, ואותו אספסוף לא יותר טוב מאותו צורר גרמני אנטישמי משנות ה39.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
נסיבות טראגיות? ערבי רצח אותה!
ערבים רוצחים,
רוצחים יהודי,
12/06/05 16:17
|
|
 |
35.
יצחק פס גיבור ישראל
אלי,
חולון,
12/06/05 15:53
|
אני יודע שזה קשה בכלא... אבל תדע לך כי עם ישראל בוחל מזמן במערכות הצדק והביטחון הישראליות שדואגות לערבים ומתעללים ביהודים... שכרך רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
התינוקת מתה בנסיבות טרגיות????
דודי,
מערב סדום,
12/06/05 15:53
|
התינוקת של יצחק פס נרצחה בדם קר על ידי צלף ערבי מפלצתי שכיוון את רובהו לראשה הקטן וירה בה למוות.
איפה הבושה??????????????
על אחזקת לבנות לוחמה באוטו קבל אב שכול זה שנתיים מאסר כאשר ממשלת ישראל משחררת 800 מחבלים עם דם על הידיים.
ויהי ימי שפוט השופטים . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שמים הורים שכולים בכלא!!!!!!!!
חיים,
ירושלים,
12/06/05 15:46
|
|
 |
הוא ישב בכלא בגלל שהוא טרוריסט
ל"ת
קול ההיגיון,
כדור הארץ,
12/06/05 19:51
|
|
 |
32.
מדינה אוכלת יושביה...
השרדות בספק,
12/06/05 15:41
|
רצח תינוקת = אבוד ילדה בנסיבות טרגיות ????!!!. לפעמים מנקרת במוחי התהייה האם העם הישראלי תאב חיים ??!!! האב שביתו נרצחה ישב שנתיים (ללא קצור שליש) ומאות מחבלים משוחררים פעם אחר פעם בכדי לרצות את האמריקאים ( אשר מחיר חבית הנפט הינו השקול היחידי שמעניין אותם).רק לאחרונה התבשרנו שהפלסטינאים שיחררו את מרצחי הסייטג ??!!!! לפי אותם שקולים מאיר הר ציון גבור ישראל שיצא לנקום את רצח אחותו היה צריך לשבת עד היום בבית הסוהר !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לצאת ממתנחלסטאן - עכשיו!
דרור,
מרכז,
12/06/05 15:31
|
|
 |
30.
דמה של שלהבת פס על ידו של מופז
ל"ת
גבי,
12/06/05 15:08
|
|
 |
29.
לא הייתה מחתרת אז למה לשקר
זו לא עיתונות,
12/06/05 15:02
|
נעצרו על דברים שמחבלים בעלי כוונות זדון משחררים כמו מים. שב''כ מתעמר וברוטלי. אתם עיתונת? אתם חיים יבין צומת אברמוביץ' - תועמלנים קטנים וחבל כי טל ימין וולבוביץ עשתה רושם של יותר רצינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
Wellcome
ל"ת
alex,
12/06/05 14:52
|
|
 |
27.
חג שמח לכם ולמשפחות בחברון
ל"ת
יקי,
12/06/05 14:49
|
|
 |
26.
גיבורי ישראל ישר כח
משה,
12/06/05 14:46
|
אהובים ויקרים שנאלצים למסור נפשם על קדושת ושלימות הארץ,כל הכבוד להם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרוריסטים, אין הבדל בינם למחבל
ארנון,
12/06/05 17:00
|
טרור הוא טרור הוא טרור. שום דבר(!) לא מצדיק טרור ורצח של חפים מפשע - שום דבר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גם אני משתחרר עוד מעט!!!!
אוג'2 כבוד,
בית שאן,
12/06/05 14:45
|
|
 |
24.
כל הכבוד - אתה מודל לחקוי
זר-ביב,
12/06/05 14:29
|
כל הזרביבונים אחריך!!! גייקוב כורן יו''ר מטה זר-ביב בית קייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שזר-ביב שב''כניק!
ל"ת
פיל-בר,
12/06/05 17:20
|
|
 |
23.
יצחק פס
איש חושב,
12/06/05 14:25
|
יצחק פס שכל את בתו הקטנה בידי פלסטיני רוצח ושפל. יצחק פס עמד למרות סבלו לגרום את אותו הסבל לאנשים אחרים אשר להם אין כל קשר לרצח בתו.רק כי הם פלסטינים - וליתר דיוק ילדות פלסטיניות. יצחק פס הוא לכן איש שפל ועלוב ואנשים אשר מקבלים אותו בברכה הם אנשים עוורים וחולים (שמן הסתם רבים מהם מעריצים גם את ברוך גולדשטיין יימח שמו). לפחות דבר אחד נחסך מתינוקת תמימה וטהורה - להיות שטופת שינאה ושטופת קיצוניות חולנית מידי אביה וחבריו החולים והעוורים. ותחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיעונים משני הצדדים משעממים
ט.ס.,
12/06/05 23:15
|
הרי ברור שיפנו את כל השטחים למעט פה ושם בקטנות, אז חבל על הזמן ועל הדם של הילדים המסכנים , שבטח לא היו בוחרים להם מתנחלים בתור הורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש טיפש - הרבה יותר מתאים לך
א,
12/06/05 17:25
|
יצחק פס(אב שכול) היה בכלא שנתיים על עבירה שעבריין ממוצע מקבל עליה עבודות שירות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה לא מדבר יהודי !!!
דודי,
12/06/05 18:08
|
ככה לא מדבר יהודי !!! שונא ישראל!!! ככה לא מדברים על אב שכול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך אתה שונא יהודים
ל"ת
דוד,
12/06/05 17:16
|
|
 |
דרק פס שכל ביתו
מוטי,
אמת בפירסום,
12/06/05 16:49
|
ורצה לרצוח חפים מפשע כן אני צודק, יש למישהו גירסה אחרת? עובדה הוא ''ישב'' שנתיים, כניראה יחזור לשם בקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
POS
AISH HOSHEV,
NYC,
12/06/05 16:22
|
I Hope you will pass what he pass.. you are piece of shit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נחסוך גם מהילדות הערביות.
ל"ת
שניאור,
12/06/05 16:19
|
|
 |
אתה יודע מה רצה מר פס לעשות
נעמי השפויה,
12/06/05 16:15
|
|
 |
מי חולה?
ארז,
NY,
12/06/05 14:59
|
|
 |
22.
השם ינקום דמה של שלהבת פס ז''ל
ציוני בדם,
12/06/05 14:16
|
לא נישכח איך החיות אדם דפקו לה כדור בין העיניים לתינוקת הקדוש ברוך הוא ינקום דמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו צריכים לנקום...
ל"ת
משה,
12/06/05 16:19
|
|
 |
21.
ברוכים השבים
redkfeer,
12/06/05 14:15
|
|
 |
20.
תקשורת בזוייה ועמלקית
ל"ת
יהודי,
12/06/05 14:06
|
|
 |
19.
לשופטים
שרונה,
ירושלים,
12/06/05 14:00
|
וכל מי שקשור בכליאתם המיותרת והאנטישמית הזאת,אני מאחלת לכם שתזכו לפקוח את העיניים ואת הראש המצומצם שלכם,ושתבינו כבר ותראו מי האוייב האמיתי במדינה שלנו. מה שבטוח זה לא המתנחלים. שיהיה לכם חג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרור יהודי, רצח חפים מפשע?
ראש מצומצם,
12/06/05 16:54
|
הלו - את בסדר? הם תכננו לרצוח אנשים חפים מפשע רק בגלל שלא יהודים. לא מזכיר לך משהו רק בהפוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א-מ-ן כן יהי רצון!
ל"ת
טל,
12/06/05 16:51
|
|
 |
18.
אתם גיבורים! העם איתכם!
Adi,
Tel-Aviv,
12/06/05 14:00
|
|
 |
אני מסכים בכל מילה - הם גיבורי
אבי,
אחד שמאלני,
12/06/05 18:10
|
אני מסכים בכל מילה - ביחוד שאחד מהם אב שכול!!! הם גיבורים , אוהב אתכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עם?
ארנון,
12/06/05 16:31
|
אני גם חלק מעם ישראל, לא פחות ממך. התגובה המקוממת שלך כביכול מחברת אותי אל המופרעים האלו וחבורת התומכים בהם. אתם קומץ שאיבד את הצפון, תשאיר את ''העם'' מחוץ לסיפור הזה, רובו לא איתך לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הפסיכוטי אתכם
ל"ת
בית המשוגעים,
12/06/05 14:19
|
|
 |
שאתה אומר פסיכופתי
רציונאלי,
12/06/05 15:48
|
אתה מתכוון למי שהביא לפה את ערפאת?? או אולי למי שהכתיר אותו למלך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להיות ערבי לזכות בחנינה!
ל"ת
מתי,
Haifa,
12/06/05 14:47
|
|
 |
17.
ושוב חג שמח ובהצלחה
ל"ת
רפי,
12/06/05 13:56
|
|
 |
16.
נאורים לשמאל. קומוניסם לימין
Eli,
Tel-Aviv,
12/06/05 13:56
|
|
 |
15.
חג שמח ליהודים היקרים האלה
ל"ת
tr,
12/06/05 13:48
|
|
 |
14.
הם ילכו לעבוד? לפרנס?
ל"ת
אוחצ,י,
12/06/05 13:43
|
|
 |
ואתה, תעבוד ותפרנס??
נמאסתם,
12/06/05 14:19
|
|
 |
תפסיק לקשקש
ארנון,
12/06/05 16:35
|
לא כספי האיחוד האירופי ולא נעליים. השמאל מורכב מאנשים חרוצים שמשלמים מסים גבוהים למדינה, בשביל שתושבי חברון ודומיהם יוכלו ''ללמוד'' כל היום וחבל בכל מה שבנינו כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חג שמח
גילה,
מרכז,
12/06/05 13:31
|
שנזכה כולנו לקבל את התורה בשמחה ובפנימיות. חבל שהמדינה שלנו מכניסה לכלא את הקורבנות של הטרור ולא את הטרוריסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא בכלא יש הרבה פנימיות
ל"ת
לקבלת תורה,
או זיין,
12/06/05 14:20
|
|
 |
12.
חג שמח למשתחררים.
שלמה,
בני ברק,
12/06/05 12:59
|
מי יתן ותזכו לראות בביאת המשיח במהרה בימינו אמן. אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח ,ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל דאגה , הרבי הבטיח הרבי
לוי יצחק,
מרכז,
12/06/05 14:02
|
|
 |
לכל המשיחיים שמחכים למשיח,כנסו
מרדכי היהודי,
12/06/05 21:24
|
נאמר לי כי יגיע לחברון לישוב היהודי, שם לבטח ימצא הרבה חמורים כדי...לרכב עליהים, לפי התגובות הם מתחילים להתאמן באכילת תבן ובצביעת השעיר ללבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תחכה יותר מדי...
חי במאה,
ה21,
12/06/05 13:46
|
המשיח יתעכב. הוא מסר שבינתיים, עד שיגיע, כדאי שתשיגו לעצמכם קצת השכלה ותצאו לעבוד. אם המשיח יגיע ויראה את כולכם, חבורה של בטלנים, יושבים כל היום בבית הכנסת ומתפלפלים אחד עם השני הוא ייקח את החמור שלו ויברח מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! כשיש פיקוח נפש-צריכים
ג,
12/06/05 16:20
|
|
 |
אתה חי במאה ה21???
שלמה,
בני ברק,
12/06/05 14:20
|
אתה בטוח? ואתה רוצה שאאמין לך?? אם אתה מעונין שאני אשיג קצת השכלה אולי אתה תלך ללמוד רבע ממה שאני למדתי? ואז תוכל לנסות ולהשתוות?? אני רופא כירורג.phd מאוניברסיטת ת''א.ואני עובד לפרנסתי בהצלת חיי אדם במרכז רפואי גדול במרכז הארץ. ספר לנו איש יקר מה השכלתך??ובמה אתה עוסק?? חג שמח לך איש יקר. שתהיה בריא. והלוואי שהמשיח יבוא במהרה כדי להראות לך כמה אתה חי עדיין בימי הביניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד דוקטור
חי ב121,
12/06/05 14:46
|
אתה אחת מתוך אלפים, והלווי שכל הדתיים היו רוכשים השכלה כמוך ויוצאים לשוק העבודה.
הבעיה היא, כמו שאמרתי שהרוב המוחץ והמוחלט נשאר בבית, לומד בישיבה תמורת קצבה עלובה ועושה הרבה ילדים שגדלים לחיים של עוני ודלות ונוצר מעגל של עוני שלא ניתן לצאת ממנו.
אתה לא רואה שיש פה בעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה , רופא ?
ד''ר לעתיד,
12/06/05 14:46
|
אז כיצד אתה יכול לתמוך באדם שעמד לרצוח ילדות קטנות ? זה לא קצת מוזר ? איש כל כך חכם כמוך המתיימר להיות מטפל באנשים לא אמור לשאול את עצמו מדוע מר פס עמד לרצוח ילדות פלסטיניות ? וזה לא קצת מפריע לך ? או שאולי אתה רופא עם דעות קצת ''שונות'' כמו הד''ר ברוך גולדשטיין שהמציא כמה שיטות טיפול מאוד חדשניות לטיפול באנשים מתפללים ולא חמושים ? אני די מסופק שאתה רופא , אתה לא נשמע לי מאוד אינטיליגנט ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא תומך במי שרוצה לרצוח
שלמה,
בני ברק,
12/06/05 16:24
|
חס וחלילה וחס. היות שלפני שהייתי אדם מאמין ,כאדם צעיר גם שירתתי בצה''ל (הייתי קצין בשריון) אתה צריך להבין שיש מלחמה. וכמו שאומרים הצרפתים -במלחמה -כמו במלחמה. הרגו לו את בתו ז''ל ,אז הוא ניסה לנקום. אנושי, ואפילו סביר. שפטו אותו ועכשיו הוא שוחרר. הוא לא מחבל ר''ל אלא יהודי טוב וכשר, שטעה בסערת רוחו. סיים לשלם את חובו לפי פס''ד של בית המשפט ומכאן ואילך הכל נגמר. שיהיה בריא ויעשה לביתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נחסוך מהם להיות רוצחים...
ל"ת
משה,
12/06/05 16:22
|
|
 |
אתה רופא כמו שאני............
גניקולוג מוטס,
12/06/05 14:34
|
|
 |
11.
שחרור אביה של שלהבת פז
יעקב,
מרכז,
12/06/05 12:59
|
|
 |
10.
בתו נרצחה על ידי צלף פלשטיני
רוני,
תל אביב,
12/06/05 12:53
|
היא לא מתה בנסיבות טרגיות, אלא פלשטיני, לוחם חופש, כיוון רובה צלפים לראשה. לחץ על ההדק. נאמן למסורת הרוצחים, נצר ערביי ארץ ישראל, הוא הציל את האינטרס הפלשטיני.
מאמר באמצעי תקשורת יהודים עוברים על ניסוח מטומטם כזה בשתיקה ? מה קרה אבדנו את צלם האנוש שלנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100000000000% צודק
ל"ת
שרון,
ירושלים,
12/06/05 14:03
|
|
 |
ומה הוא התכוון לעשות?
חיים,
דרום,
12/06/05 13:44
|
להכין מטען עם לבנת חבלה שגנב מצה''ל ובלוני גז ליד ביתספר לבנות במזרח ירושליים. השב''כ עלה עליו ותפס אותו לפני.
אז עם כל הצער והכעס על הרצח המתועב של הבת שלו, אם הוא היה מצליח, חס וחלילה, בתוכניתו להרוג ערבים כנקמה, מה היה ההבדל בינו ובין הצלף שרצח את ביתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין רוצח מתועב
צייקי,
12/06/05 14:22
|
לבין יהודי צדיק שבא לקחת נקמה מרוצחים. זה הבדל פעוט אבל אצלך רוצח פלשתיני הוא לוחם חופש ויהודי יקר שמגן על חיי משפחתו ונוקם נקמתו הוא רוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרוג חפים זו לא נקמה ברוצחים!
ארנון,
12/06/05 16:42
|
מילא, אם היה פועל לרצוח את הצלף שירה בבת שלו, היה בעיה שהוא לוקח את החוק לידיו אבל ניתן להבין ברמה האישית. אבל ללכת לרצוח סתם ערבים אחרים זו לא נקמה אלא רצחנות ברברית לשמה - הרי זה בדיוק אותו הגיון של המחבלים המתפוצצים כ''נקמה'' על בן משפחה שלהם שנהרג. שתי התופעות פסולות מהיסוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
טליה,
קרית ארבע,
12/06/05 15:51
|
לא היו שום הוכחות שהוא אכן רצה לבצע פיגוע נקמה!
כבר שפטו אותו,אל תעשו את זה שוב ובטח שלא בצדק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן, אל תכניס מילים לפי
חיים,
דרום,
12/06/05 14:54
|
הרוצחים הפלסטינים גרועים בעיני כמו גולדשטיין שהיה רוצח מתועב.
אתה מדבר על ''יהודי צדיק שבא לקחת נקמה מרוצחים''. היהודי הצדיק הזה ניסה לשים מטען נפץ של לבנת חבלה מחוברת לבלוני גז בכניסה לביתספר לנערות ערביות במזרח ירושלים. איזה נקמה מרוצחים? אם הוא היה מחסל את האיש שרצח את ביתו הייתי תומך בו, אז זה לא המקרה! הוא ניסה לרצוח ילדות ערביות, ובזה הוא לא שונה מהרוצח של ביתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עתה ברור שאין, ולא היתה, מחתרת
ל"ת
שמואל א.,
עפרה,
12/06/05 12:47
|
|
 |
8.
לא רק הפלסטינים משחררים מחבלים
חיים,
דרום,
12/06/05 12:42
|
אתמול הפלסטינים שיחררו 9 מחבלים עם דם על הידיים מבית הכלא ביריחו, בשיטת הדלת המסתובבת, כפי שהם תמיד עושים.
אנחנו, כמובן מתלוננים על כך (ובעזרת השם, חיל האוויר יגיע גם אליהם עם הל-פייר), אבל הנה, אנחנו לא כל כך שונים מהם. משחריים מהכלא (אחרי עונש מגוכח) שני אנשים שתכננו לרצוח פלסטינים, מתוך דחף נקמה, הכינו אמצעי חבלה ורק בזכות מזל וכמה אנשי שב''כ חרוצים הם נעצרו. אז אם מר פס היה מצליח בתכניתו והורג כמה פלסטינים מתוך נקמה על רצח בתו, במה הוא היה כל כך שונה מהרוצחים שלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא
שלום,
יבנה,
12/06/05 14:06
|
שלחסל פלשתינאים זה אומר שאתה אני ועוד יהודים ישארו בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
get it right or dont write
logic,
israhell,
12/06/05 13:19
|
The palestinain relvolving door issue is dealing with convicted murderers. You statements that we are doing the same is not only wrong, but stupid. Maybe you should go back tos school and learn to read, ''havant hanikra'' because you show the intellingence of a stone. First...they were not convicted for murder or attempted murder, but they were convicted for possetion of firearmes, or arms. Now, you call this revolving door? ''kita Gimel'' is probably your level, but not higher.
On the other hand...as they say...stupid remains stupid...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הם הלכו לעשות עם הנשק?
חיים,
דרום,
12/06/05 13:42
|
לירות זיקוקי דינור לאוויר ביום העצמאות? הסיבה היחידה שהם לא הצליחו לרצוח היא השב''ק שעלה עליהם לפני כן. להזכיר לך, אחרי הטבח של ד''ר גולדשטיין במערכת המכפלה נרצחו יותר מ100 ישראלים בפיגועי נקמה. לפני גולדשטיין לא היו פיגועי התאבדות באוטובוסים - הוא היה המחבל המתאבד הראשון.
אז תודה לאל שהם לא הצליחו לרצוח אף אחד, אבל אם הם היו מצליחים במזימותיהם, אזרחי ישראל היו משלמים על כך בדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב''כ - שירות ביטחון כללי
מישה,
12/06/05 14:20
|
הסיבה שלא היו מחבלים מתאבדים כי לא היה חומר נפץ בנמצא, אבל דוקא ניסיונות דקירה היו לרוב, לא כל מה שאתה קורא באתר של שלום עכשיו נכון ומדויק, אולם יש לי הרגשה שאני מבזבז את זמני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות מדברות בעד עצמן
חיים,
דרום,
12/06/05 14:57
|
לפני גלודשטיין לא היו מחבלים מתאבדים. אחריו, וכנקמה על פעולתו, התחילו מתקפות המתאבדים בישראל, שאי אפשר להשוות בינם לבין הדקירות.
לפני שאתה תומך ב''קידוש השם במערת המכפלה'' תזכור שמאות יהודים נרצחו בעקבות מעשי האיש הזה, יימח שמו וזכרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה משחררים
אלי,
12/06/05 12:37
|
|
 |
תקון! כמעט דם על הידיים
לוחם בחופשה.,
12/06/05 16:23
|
חברון,עוד נשמע מהם, מטורפים בשם השם, מי שלא מאמין, נא לעלות על ה160 מירושליים ולהגיע לעולם אחר, ושם ילדכים בקרוב ישמורו על חלאות האדם שם (זמני ביותר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך אופיינית לאנשים שלא
ישראלה,
12/06/05 16:12
|
קוראים את הכתבה, ומשמיעים (או כותבים) מה שעולה בדעתם, בלי שום קשר לעובדות. אנשים אלו נעצרו והורשעו בגלל החזקת נשק ואין שום דם על ידיהם. אגב, אתמול שוחררו ערבים עם הרבה דם על ידיהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא נבלה אנטישמית תתבייש לך!!!
אופיר,
דרום,
12/06/05 13:34
|
איך אתה מעז לדבר ככה על איש שהבת שלו נרצחה אתה צריך להיות בכלא לא אפ אחד אחר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתו נרצחה והוא רוצה להיות רוצח
ל"ת
איש,
מן השורה,
12/06/05 14:26
|
|
 |
מנוול! פס זה אב שכול, התינוקת
ל"ת
שלו נרצחה ע''י,
צלף פלשתיני!,
12/06/05 12:59
|
|
 |
ולכן מותר לו להיות טרוריסט?
מוטי,
12/06/05 13:42
|
האם אתה מצדיק מחבל ערבי שבתו או בנו הקטנים (ויש הרבה כאלה, המון) נהרגו באש חיילי צה''ל, עושה מעשה דומה? כולנו מזדהים עם הכאב של האב השכול אבל זה לא נותן לו הכשר להיות כמו רוצחי בתו הי''ד. מתי תבינו שאנחנו נהיים דומים יותר ויותר לערבים שמסביבנו וככה לא נשרוד הרבה זמן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על טרור צריך להגיב בטרור
ל"ת
היהודי,
12/06/05 15:50
|
|
 |
אתה ההוכחה לטענתי, נהיינו כמו
ל"ת
הערבים,
12/06/05 20:46
|
|
 |
ככה גם אני חושב בדיוק!
מוחמד דף,
12/06/05 19:00
|
|
 |
שחרור אסירים
יעקב,
רמת גן,
12/06/05 12:56
|
האם מותר לשחרר רק מחבלים עם דם על הידים כשהם פליסטינאים? הם ימ''ש רוצחים, מתכננים פיגועים, שולחים ילדים ונערות להתפוצץ ולגרום להרג רק אותם צריך לשחרר, האם אתה שונא ישראל?
תודה לאל שיש לנו רוב שלא חושב כמוך. חג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעי אוסלו עוד לא במעצר
תבורי,
חיפה,
12/06/05 12:55
|
כך שאי אפשר לשחרר אותם.
אבל הנזק שהם גרמו גדול יותר מאלפיים מחבלים מתאבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתבורי, אתה פחית בירה ריקה
גם חיפאי,
מחזור זבל,
12/06/05 17:26
|
|
 |
6.
שלהבת פס הי''ד לא אשמה
מרדכי היהודי,
12/06/05 12:35
|
אשמים הורים מטורפים שהחליטו לגור שם, ואשמה ממשלת מפא''י שישבה אותם שם, את המחיר אנו נשלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביש חולה נפש!!! כה לא מדברים
ל"ת
אוהד,
12/06/05 18:11
|
|
 |
תתבייש לך מטומטם
ל"ת
בן,
12/06/05 17:17
|
|
 |
איך אתה קורא לעצמך ?
חיים,
שומרון,
12/06/05 13:01
|
איך אתה קורא לעצמך מרדכי היהודי ? דווקא מרדכי לא הלך ''עם הזרם'' התנגד להמן (בכיר השרים) וסיכן את כל עם ישראל, לכאורה. בסוף ראינו מי שורד וזוכה לתהילת עולם - אלו ששומרים על צביונם ועל עקרונות העם היהודי לעומת חנפנים נושאי חן שמחפשים רק ''קצת שקט''. בוש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מין הומור שמאלני שכזה
יוסי,
גושדן,
12/06/05 13:12
|
|
 |
רק הצלף הפלשתיני שירה בראשה לא
ל"ת
אשם?,
12/06/05 12:58
|
|
 |
אז גם אנחנו אשמים בנתניה
יהושע,
נתניה,
12/06/05 12:55
|
למה אנחנו גרים כאן? נהרגו כ''כ הרבה בפיגועים בנתניה. ומה, תושבי כל הארץ אשמים שהם נוסעים באוטובוסים. ממשפושעים . להכניס את כולם לכלא או להתנתק. בקיצור אתה לא מרדכי היהודי אתה אולי מרדכי אבל מרדכי המנוול והאידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יהודי בערך כמו המן
ל"ת
יוסי,
גושדן,
12/06/05 12:43
|
|
 |
לכל המגיבים ''היהודים''
אמא ללוחם,
נתניה,
12/06/05 16:33
|
כדי שאדם יקרא לעצמו שם זה או אחר הוא לא צריך לבקש רשות מהרב, ולמישהו יש מונופול על הדת היהודית, כן הוא צודק, חוסר אחריות לגדל ילדים במקום של שינאה כאשר אתה מוקף מוסלמים מטורפי דת בדיוק כמו קומץ מטורפי דת ''יהודים'', נתניה היא עיר יהודית וישראלית ריבונית ומוכרת ע''י כל העולם כשטח מדינת ישראל, מדוע חברון לא? שאלו את פטרונכים המפד''ל, שהיית שותפה בכל ממשלות ישראל, מדוע לא סיפחוה לשטח ריבוני לישראל.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה כתב שמוק...
מישה,
12/06/05 12:33
|
'' מעצרו של פס, שאיבד את ילדתו התינוקת בנסיבות טרגיות '' איזו שפה יפה לתאר 2 כדורים בראש של תינוקת בת חודשיים מצלף פלסטיני.... כל הכבוד לעורך שהוסיף את הכותרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים מסתתרים מאחורי ילדיהם
רחמים לכולם,
12/06/05 13:08
|
זה שתת-אדם ירה בתינוקת לא הופך את אלימות הקרבנות לאנושית.אתם שם בהמות אלימות וחסרות מוסר,חסרי שום קשר למהות האמיתית של היהדות.לכו תבכו לאלוהים שלכם-הוא ממש שומע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבא של שלהבת גם חטף כדור
איציק,
12/06/05 17:25
|
הוא חטף כדור מהצלף הפלשתנאי ונפצע קשה משום מה לא פרסמו את זה. אז תרגע !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
0 בהבנת הנקרא
מישה,
12/06/05 14:14
|
היכן קראת שתמכתי או אני תומך במעשה? מדוע אתה לא יכול להתיחס לתוכן דברי? כותב שורות אלו הינו אטואיסט, ומה הקשר לאלוהים בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! עד היכן הרשעות וההסתרה?
נרצחה, תכתבו,
זאת!,
12/06/05 12:57
|
בתו התינוקת של פס נרצחה ע''י צלף פלשתיני, למה אתם לא נותנים את המידע הזה בכתבה? פגעתם עכשיו ברגשותינו וגם בהגינות המקצועית הנדרשת מעיתונאים. אנא תקנו את המעוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מחמיא לכתב?
איציק,
12/06/05 12:56
|
|
 |
4.
בישראל צדק זה רק שם של כוכב
ל"ת
איציק פס,
ערוץ 7,
12/06/05 12:26
|
|
 |
3.
זוג טרוריסטים נאלחים חולי-נפש
נעמן,
שפוי,
12/06/05 12:26
|
צמד חולי הנפש הללו אינם ראויים להיקרא יהודיים. אנשים שתאוות הדם על ידיהם ובליבם, שכל מעייניהם ברצח והרג, אינם יהודים בושה וחרפה לעם היהודי. האם שאר המתנחלים שונים מהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעון ולוי אחים כלי חמ''ס
יגאל כהן,
רחובות,
13/06/05 01:39
|
''תיפח רוחם של מחשבי קיצין''. הם מסיחים את דעת העם מהמציאות אל שיקולים ומחשבות של משיח. והם יביאו עלינו שוב את מצדה. שהרי אנשי מצדה עד לרגע האחרון היו בטוחים כמוהם שהמשיח כבר כאן. תיפח רוחם של מחשבי קיצין. ושל מחרחרי מלחמת אחים ומחרחרי מלחמה עם שכנינו ועוקרי זיתים. עכרתם אותנו בין גויי הארץ. ממש שמעון ולוי. וכבר רמז לנו עליכם יעקב אבינו. שראה אתכם ברוח הקודש וציווה אותנו. ''שמעון ולוי אחים,כלי חמ''ס מכורותיהם'' אכן כליכם כלי חמ''ס. אין הבדל ביניכם לבין החמ''ס אלא שינוי שפה,ושינויים מתבקשים כגון במקום שהם אומרים קוראן(איל כרים)אתם אומרים להבדיל אלף אלפי אלפים של הבדלה:תורה. הם אומרים :''פתווה''. אתם אומרים: ''דעת תורה''. הם אומרים לאבו עמאר:''אין לך זכות לוותר על גרגר מאדמת פלשתין כי האדמה הזו לא שלך היא ''ווקף''. ואתם אומרים לאריק:''אין לך זכות לוותר על גרגר מארץ ישראל וגו'. נשבע לכם באלוהים:כלי חמ''ס מכורותיכם. ''בסודכם אל תבוא נפשי ובהקהלכם אל יחד כבודי''. פעם חיבבתי אתכם מאד מאד. היום אני מפחד מכם פחד מוות. אתם תביאו עלינו מלחמת אחים וחורבן. כמו בפעם שעברה.
יהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי התגובות פה, כנראה שלא
יהודי,
12/06/05 13:39
|
לא יודע לגבי שאר המתנחלים, אבל יש פה לא מעט מגיבים שדווקא תומכים בטרור היהודי.
חבל שמחזירים אותם לארץ, אני ממש לא רוצה אותם בתור השכנים שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
leave them in the territories
erez,
here,
12/06/05 17:37
|
|
 |
אתה רשאי להתאסלם ולעבור
סגול חציל,
12/06/05 14:23
|
|
 |
חיזוק לנעמן בחזית
נקדימון,
12/06/05 13:13
|
מול הימין המופרע והאלים והמטופש.רק תיקון קל: לא כל המתנחלים בהמות אלימות.יש שם הרבה אנשים טובים,רק שמשום מה הם אינם מסוגלים לראות את הצד השני ולהבין את משמעותם הנוראה של חייהם שם. מין עדר של קרנפים כזה.ביום שהם יבינו (אולי אחרי לקחיי אוגוסט 2005) שיפה נפש זה מהות היהדות-הם יחלימו.ואולי לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוחה על הוולגריות שלך
ל"ת
ק,
12/06/05 13:05
|
|
 |
טרוריסטים???
פסיכיאטר,
דחוף,
12/06/05 13:03
|
בזמן שמשחררים מאות פלסטינים שביניהם יש כאלה בעלי קשר עקיף וישיר לטרור - דם על הידיים, שחרור שני יהודים שלא עשו דבר בפועל (למרות שליצחק פס יש סיבה טובה לרצות לנקום) אינו פשע נגד האנושות.
ונסיים בנימה אישית - זה שמתכנה נעמן ''שפוי'' הינו עוכר ישראל מהסוג הנחות והגרוע ביותר שקיים בין אם הוא יהודי או ערבי. בקרוב אתה תחזור בתשובה ותראה את שמך מתנוסס מעל תגובות תומכות בישראל וביהדות (כפי שעשינו לנעומי מפורטוגל - ואולי בעצם אתם אותו אדם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא נעמן אלא נעים הערבי
די להתחזות,
12/06/05 12:58
|
|
 |
נעמן, יש לך אישור שפיות?
סגול חציל,
12/06/05 12:57
|
אחרת רוץ מהר לפסיכיאטר המחוזי שיבדוק ויאמת. אני עובד בבית חולים לחולי נפש ושם כל החולים בטוחים שהם שפויים ומצהירים על כך בקול רם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן באם הוא אב
redkfeer,
12/06/05 14:13
|
הוא זבל. או ערבי מחרחר מריבות.נא לא להתייחס למפלצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ציון הלא תשאלי לשלום אסירייך
יוסי,
גושדן,
12/06/05 12:17
|
ברוך פודה שבויים. אסירי ציון המשוחררים אתם עמדתם בניסיון ולא כופפתם את גבכם בפני הפריץ השמאלני האכזרי, אשרכם ואשרי עם ישראל שזכה לבנים טהורים וזכים כמותכם. חזק וברוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסירי ציון?
ארנון,
12/06/05 16:49
|
מה בין הטרור היהודי לאסירי ציון? אתה מבזה את אסירי ציון האמיתיים של עם ישראל לדורותיו, שסבלו רבות ומעולם לא הפעילו טרור כנגד אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיף להיות יהודון ,אה?
ירוסלב,
12/06/05 13:16
|
כי מתוך דבריך ברור:אין כמו להיות קורבן אומלל ,חסר ישע וצודק.אז בתאבון בסלט השואתי שלך,אתה י ה ו ד ו ן מבחירה וקרבן של עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור לרוסיה ולסטאלין.
ל"ת
פרוסקי,
12/06/05 14:24
|
|
 |
ציון הלא תשאלי לשלום מחבלייך
מוטי,
12/06/05 13:08
|
הם לא אסירי ציון. הם טרוריסטים (מה עושים עם לבנות חבלה?, בונים בתי כנסת?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתי הכנסת שלהם
ל"ת
חממות טרור,
12/06/05 14:18
|
|
 |
1.
בי''ס סגולה
מוטי,
בני ברק,
12/06/05 12:11
|
|
 |
גם אני מתגעגע - איציק - בניברק
ל"ת
אבי,
12/06/05 18:13
|
|