 |
116.
שרון המציא את השחיתות לליכוד!
ל"ת
@המשקיף!,
10/08/05 07:57
|
|
 |
115.
תנועת ארץ הצבר- השלטון מושחת.
נועם,
17/06/05 13:09
|
השלטון במדינת ישראל לא יעיל ומושחת! מדינות ענק קרסו, בגלל שלטון ומנגנון מושחת. חוסר היעילות של המגזר הצבורי הוא תופעה שאסור לתת לה להמשיך לא יתכן שמי שקנה שלטון בכסף ימשיך לנהל את המדינה. איננו יודעים היכן ראשי השלטון נסחטים. הרי יש שותפים לסודות בכירי השלטון. אלו אינם שותפים אידיאלוגיים. אלה שותפים למען האינטרס הפרטי של עצמם. מה משלמים בכירי השלטון ולמי אף זאת איננו יודעים. אך בוודאי את המחיר משלמים אינטרסים של המדינה. מאחר ובאינטרסים חובקי עולם אנו עסקים, משמעות הדבר שהחלטות בנושא הלביא, המרכבה, הפטריוט, הפלקון, התעשייה הצבאית ניהול מערכות הסודיות ביותר והחשובות ביותר נתון לכוח הסחטנים. למעשה כפי הנראה ניהול המדינה לכל תחום ונושא,כושל באופן שעובר כל דמיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
שרון הוא אבי השחיתות והצביעות
ל"ת
חיים,
נהריה,
16/06/05 09:15
|
|
 |
113.
די למושחתים - רק טיש יכול לתקן
ל"ת
יפעת,
רעננה,
16/06/05 09:12
|
|
 |
112.
גתה,אנשטיין,בן-גוריון,וושינגטו
לגאה מ96,
16/06/05 07:23
|
|
 |
111.
שאלה
אזרחית חילונית,
16/06/05 02:34
|
התחלתם יפה למנות נציגי מפלגות מושחתים ופתאום, הפכתם להיות גועליים בהכללות. מדוע כשהגעתם למפלגות החרדיות החלטתם להראות שכולם כאחד מושחתים? למה השנאה הזאת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
היהפוך צבוע לפודל חמודות?
Husham,
חלם,
16/06/05 02:32
|
בנאומו בכנסת התגלתה ערוותו.כאשר יצא האיש בהברקת ההתנתקות רבים הרימו גבה ושאלו מה קרה לאיש.כלום,האיש פשוט מבריק.הוא מצא אג'נדה שמצד אחד תסיך את תשומת הלב ממעשיי שלו ,של בניו ושל מפלגתו ומצד שני מחזיק את כל המפלגות(המושחתות גם הן)בלפיטה עזה באזור החלציים מהפחד לפגוע בו בשם ההתנתקות. דבר אחד אסור לשכוח!!!האיש הזה הביא הכי הרבה אסונות על העם. מביצת הלבנון ועד כהונתו כראש ממשלה אשר בתקופת כהונתו נטבחו אלפי אזרחים חפים מפשע בפיגועי טרור,בפיגועי אלימות ובפיגועי כבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
דבר קטן!
פדרבוש,
ארץ נהדרת,
16/06/05 02:12
|
שחיתות, בין מבויישת לבין חוצפנית, היא שחיתות! הנסיון להבדיל ביניהם הוא, בלשון המעטה, סיוע לשחיתות! אין הבדל בין ''נורמה'', ''בושה'' ו''הכללתה בספר החוקים''. זה נכון שנעים יותר להיות מרומה בהסתר מאשר בגלוי, אלא שהתוצאה אחת היא. שחיתות. דרכם העיתונאית של דנקנר את מרגלית, ראויה! אבל לא בהבדל בין הבושה לחוצפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
פתרון חלקי מומלץ. הצטרפו
ישראל סבא,
16/06/05 00:43
|
הצטרפו לתנועה למען איכות השלטון ותשפיעו. http://www.mqg.org.il/
במקום לקטר - עשו לפחות את הדבר הקטן הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לכתבי מעריב, חובה לקרוא מס' 35
ל"ת
תלמדו מתג' שריד,
לשרון בכנסת,
16/06/05 00:28
|
|
 |
106.
מסעכם עם אג'נדה פוליטית מובהקת
עממי,
15/06/05 23:48
|
לא יעזור להזכיר את ברק עם מסאלה. ולצאת ידי חובה... סיפור העמותות שלו קשה והרצוג וכל האחרים שעסקו בזה. וכן מה שקורה באגף המשפט, שהנפוטיזם שם עובר כל גבול. ומה שקורה בחברה כולה, בשירות הציבורי ובכל מקום. אבל אתם הלכתם עם המטרה: שרון. מה שמעצבן שאתם מכחישים את זה ומתחבאים תחת עור אחר. לפחות תהיו גלויים ולא צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
הצטרפו למשמרות השחיתות
דותן,
חיפה,
15/06/05 22:32
|
|
 |
104.
דן ואמנון- כל הכבוד ! המשיכו
סמדר,
חיפה,
15/06/05 22:17
|
דן ואמנון המשיכו , המשיכו אל תרפו. אנו קבוצה גדולה מאוד התומכת בכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
בהיסתדרות השחיתות נולדה
שמואל,
15/06/05 21:39
|
עוד לפני קום המדינה הפרוטקציה והשחיתות כלל הפליות לפי שייכות מפלגתית התחילה במפא''י ובהיסתדרות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Wrong!
Jehova,
16/06/05 01:01
|
The Histadroot in most cases run and managed her own companies , she built or owned with/from members that voluntaily joined it.
Blaming the Histadroot for the ''red card'' policy is like blaming a state for preffering her own citizen. It was thier properties and they had the right to mange it that way !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
דנקנר מרגלית- המשיכו ללא מורא
ל"ת
גיל,
חיפה,
15/06/05 21:08
|
|
 |
101.
לבג''ץ אין מניעים פוליטיים?
הצחקתונו,
15/06/05 20:50
|
ודאי שאין. כמו שאין לתשעים אחוז מהעתונאים ותשעים וחמישה אחוז מאנשי הפרקליטות.
אתם תמימים או מתממים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
כל מה שקורה פה מגיע לנו
ניר י-ם,
15/06/05 20:07
|
התפלגות העם, הפשע הגואה, ביזוי העניים, ביזוי השלטון, השחיתות הנוראית - כל זה ועוד רבים אחרים מגיעים לנו. יכולנו לבנות פה מדינה מצויינת אדירה אחרי 67 אבל החלטנו להפוך למשיחיים תאווי בצע.
מגיע לכתומים שבחרו בשרון. מגיע לנו שנתנו יד לדבר. מגיע לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
לא הליכוד מושחת
פרשנדתה,
15/06/05 19:45
|
לא מרכז הליכוד מושחת. המושחתים הם נבחרי הליכוד בראש ובראשונה אריאל שרון המושחת והמשחית הנורא הזה. ממנו אפשר לצפות רק לעוד שחיתות ולעוד הרס. אם הליכוד לא יסלק את שרון, העם ישלח את הליכוד לאופוזיציה. ראו כמה הם חוששים מעמיר פרץ. הם מחוקקים חוק חוסם פרץ, הם לא יצליחו למנוע מעמיר פרץ להגיע לראשות הממשלה מעמדת מזכיר ההסתדרות הכללית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אתם מגוחכים!! ''לוחמי השחיתות''
ל"ת
אזרח,
15/06/05 19:24
|
|
 |
97.
השבט המזרחי של מרכז הליכוד
עובדות קשות,
15/06/05 19:15
|
השבט המזרחי של מרכז הליכוד הוא אויב ישראל גרוע מהאויב החיצוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
תלו קורה מבין עיניכם
דרור,
ירושלים,
15/06/05 19:13
|
די עם התמימות אתם אלה שנתתם לו את הכח להגיע עד הלום בעיוורונכם המכוון. עכשיו כולנו אוכלים את המחיר. עד שלא תטפלו בבעיה המרכזית והיא התקשורת (היוצאת רק נגד השחיתות שמתאימה לה) ונגד מערכת בתי המשפט (הממנה קרובים והשופטת גם היא רק היכן שנח לה) אל תציגו את עצמכם כלוחמים בשחיתות. הכל בלוף ופופוליזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת ל- ''טלו קורה ....''
שטולץ,
15/06/05 19:57
|
|
 |
אתם השמלאנים לא מחליפים הערות
לא משנה,
גם לא משנה,
16/06/05 08:46
|
תמיד אבל תמיד אני נתקל בשחצנות של השמאלנים בניגוח הבנאלי של לתקוף את הימין בשגיאות כתיב כאילו שזה העניין העיקרי עדיף ואני אומר עדיף להיות עילג מאשר להיות בוגד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
כל מילה בסלע
ל"ת
גדי,
15/06/05 18:51
|
|
 |
94.
עד מתי
ר.פ,
מרכז,
15/06/05 18:33
|
נמשיך להיות עם טיפש ואדיש כל כך למתרחש לנגד עינינו.רק העם יכול לגרום למהפך ולהעיף את כל מי שמזלזל בו ובאנטלגנציה שלו. עם ישראל תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
שרון השתין מהמקפצה
חובב שרון,
15/06/05 18:02
|
אני נמנה על אלה שמדחיקים את הקטע של השחיתויות - מאותן סיבות שהוזכרו , אבל בא לי הגועל כששמעתי את הנאום הדוחה שלו בכנסת . חובב שרון ?? לא עוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אמנון ומרגלית מה חשבתם
dan,
15/06/05 17:51
|
חשבתם שבמשרדי מרצ (יחד) יש אנשי ליכוד במישרה מלאה. אם יתברר מינוי אחד של איש ימין או ליכוד בשמאל אני מוריד את הכובע. באמת שאין להתבייש, זאת נכון הדמוקרטייה בקלקלותה ,כך היה וכך יהיה , אתם פתחתם פה רק בגלל שהשילטון בידי הליכוד וחבל , אנו לא שוכחים ימי שילטון השמאל עם התעודה האדומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש בשטויות שלך
נחמה בת יפונה,
נקבים דרום,
16/06/05 00:39
|
האם אתה יודע על מה התפטר רבין? האם אתה יודע מי העתונאי שחשף את חשבון הדולרים של אשתו? אם לא - כדאי שתתעניין. כן. זה אחד מאלה שאתה משמיץ כאן. אופייני לך ולשכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ההגנה הטובה ביותר הינה ההתקפה
מירב37,
15/06/05 17:45
|
וזה בדיוק מה שמר שרון עושה!איני מאשימה אותו בשחיתות אך חבר מרעיו במפלגה עושים יד אחת ונוהגים כמאפיה.איננו מתנהלים כמדינה מתוקנת וקיים הצורך למגר את השחיתות בטרם תכלה כל חלקה טובה שעוד נותרה בחברה הישראלית המתפוררת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
שרון המושחת מזכיר לי את סופרנו
ל"ת
גדי,
15/06/05 16:35
|
|
 |
סופרנו צדיק לעומת שרון
טוני,
15/06/05 18:42
|
|
 |
89.
טובלים ושרץ בידם
קטיף,
15/06/05 16:21
|
למה הם יוצאים נגד ה''שחיתות'' דווקא עכשיו? האם לא כדי לעזור לשרון ולהסית את תשומת הלב הציבורית מאסון ההתנתקות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחח קרעת אותי
כתום,
עושה לי חום,
15/06/05 16:39
|
אין ספק שלא משנה מה הם יגידו תמיד יהיה מי שיאמר שכל המטרה היא לקדם את ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ולמה אתם לא יוצאים כנגד העוול
שבגנבת השלטון,
15/06/05 16:08
|
על ידי ראש ממשלה מושחת, שמבקש להימלט מהכלא באמצעות התחנחנות לקובעי טעם הקהל ולמערכת המשפט השמאלנית? קדימה, השמיעו קול גם על כך, כי זו השחיתות הגדולה מכול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
צמד צבועים.הייתם צריכים לפתוח
ת'קמפיין בשרון!,
15/06/05 16:06
|
|
 |
86.
מקורה האמיתי של השחיטות
המבהיר,
15/06/05 16:04
|
משום מה, מאמר זה והקודם של דנקנר את מרגלית, נוגעים רק בסימפטומים החיצוניים של השחיתות והתנהגות העבקיינית של הממסד, אשר פורצת את גבולות החוק. אולי לכותבים לא נעים להיזכר, אך האמת היא, שרב הפעולות, אשר בוצעו ע''י התנועה הציונית ושליחיה, עוד בימי המנדט, היו בלתי חוקיים בעליל, למשל שיטות רכישת הקרקע והקמת ישובים בשיטת ''חומה ומגדל'', על מנת לרמות את ה''פריץ'' (השלטון הבריטי). השיטה פשוט המשיכה ונהייתה יותר מתוחכמת לאחר קום המדינה ה''עצמאית'', כאשר ה''פריץ'' השתנה (ארה''ב במקום בריטניה). בתהליך טבעי, עם החלפת דור המנהיגים המייסדים, העבריינות והשחיטות גלשו, דרך טבע, מהתחומים, שהיו לטובת ''הכלל היהודי'' על חשבון ''הכלל הערבי'' לכאלה, שהם לטובת ''היהודי הבודד'' (האליטות השולטות), על חשבון ''הכלל היהודי''. מכל האמור לעיל נובע, שכל עוד קיים ''פריץ'' והמטרות המובנות של המדינה היהודית כפי שהם, אין שום אפשרות לחיסולה של השחיתות ההולכת וגדלה והמאיימת על עצם קיומינו, אלא אם לפחות אחד מהגורמים הנ''ל יעלם מהמשוואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקורה האמיתי של השחיתות
Jehova,
16/06/05 01:41
|
|
 |
אצל בן אנוש קורות טעויות כתיב
המבהיר,
16/06/05 12:48
|
לא כולם אלוהים כמוך, במיוחד עם נטיה להתיחס לענין הגוף, במקום לגופו של הענין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הדיון בכנסת הודות לדנקנר ומרגל
ל"ת
חשוב מאד להמשיך,
15/06/05 15:31
|
|
 |
84.
בריונות בוועדת הכספים
איפוא הבושה,
15/06/05 15:24
|
''נציגי הבנקים התפרצו מדי פעם לדבריו של בכר. יו''ר הוועדה, ח''כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) הודיע כי ''אני לא רוצה לשמוע בריונות. אם אשמע - אפסיק את הדיון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
המשיכו בקמפיין אבל היו זהירים
סתם,
תל אביב,
15/06/05 15:11
|
התחלתם בזמן ובמקום ועלינו בעזרתכם להמשיך. אך זה הזמן בו כולם מחפשים אתכם על מנת להפריח את כל טענותיכם. אל תהיו וכחנים (כמו בכתבה זו) אלא המשיכו להפציץ בעובדות חתומות, בועדות שנכשלו, בהחלטות תמוהות, במינויים פוליטים, במכרזים מפוקפקים, בבניית דירוג המושחתים ביותר. תתעסקו בעובדות וכך תמנעו מאיבוד מומנטום. בהצלחה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תפסיקו !
מ. מהצפון,
חיפה,
15/06/05 19:16
|
|
 |
צודק בהחלט!!
ל"ת
רלי,
15/06/05 16:56
|
|
 |
דנקנר ומרגלית - תקשיבו לו!
ל"ת
j,
15/06/05 15:44
|
|
 |
כן תקשיבו לו
ל"ת
רחמים,
15/06/05 16:33
|
|
 |
82.
היועץ המשפטי נראה מגוחך
אהרון,
מרכז,
15/06/05 15:09
|
כל נזיפה או פסיקה של היועץ המשפתי נראת כ''כ מגוכחת לאחר שקבע שמיליונים שנתנים לבנו של ראש ממשלה עבור עבודה טיפשית ושעדיין לא נעשתה הם מהלך עסקי רגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מותר היה לצפות גם ממערכת השיפו
דני,
מרכז,
15/06/05 15:03
|
השיפוטית תגובה כלשהי - רלוונטית -לא-רלוונטית - על הזוועה ששיקעה בה אותנו האדון הנכבד. אך המערכת....שותקת !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אני מצדיע לכם ואני מקווה שיהיו
יוסי,
חולון,
15/06/05 14:52
|
תוצאות למאמצים האלה. אחרת המצב במדינה ילך ויחמיר. מבחינה חברתית יותר מבטחונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אנא המשיכו בקמפיין ! אל תרפו !
ל"ת
חרד למדינה,
15/06/05 14:36
|
|
 |
78.
ומה עם עדנה ארבל?
צדקה,
15/06/05 14:22
|
מה אתם רוצים שנרגיש אם בבית הדין העליון לצדק יושבת עדנה ארבל עם כל הרבב שדבק בה? כשמושיעה ומדרבנה לתפקיד היה מר צדק - המוכיח בשער, זה שאינו רוצה שהשופטים יעמדו למשפט-עם - מר ברק הוא ולא אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הצביעות שלכם קודם:מי מפחד ולמה
אילן,
מרכז,
15/06/05 14:14
|
למה לא נותנים לי גם במה? אם מדברים על המונופול בתקשורת בישראל סתומים את הפה? רק השחויתות שאתם רוצים לדבר עליו יש במה? כולם יודעים שקומץ של משפחות שולטים על מה אנחנו רואים ושיש שליטה על ידי החברי שלהם מעל התקשורת הציבורי גם. גם נכון שאותו אנשים עם העזרה מטומי לפיד הרג פיטרון הולמת והוא הצביע לעמרות שבנו עובד בשביל האוליגרכיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עכשיו נא לפרסם האחרים
ל"ת
אילן,
מרכז,
15/06/05 15:31
|
|
 |
76.
המשיכו במלאכת הקודש!!!
ל"ת
איתן,
15/06/05 14:14
|
|
 |
75.
בהצלחה במלחמה בשחיתות
ל"ת
.,
מרכז,
15/06/05 14:10
|
|
 |
74.
המשיכו ללא חת.
ל"ת
joe,
15/06/05 14:03
|
|
 |
73.
פתרון השחיתות
גד,
צפון,
15/06/05 13:54
|
יש לחוקק חק נגד מינוי ראשי ממשלה צעירים כראש ממשלתנו ולמנות ראשי ממשלה שקולים ומבוגרים (זקני העם) כפרס למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
המשיכו להניף את הדגל, תודה!!
ל"ת
שחר,
15/06/05 13:52
|
|
 |
71.
We deserve it
Yored,
Tel-Aviv,
15/06/05 13:47
|
We will never learn and another train went by. We should learn from the Indians of Bolivia, we still have a long way to go.Sharon was laughing at all of us in our faces yesterday,he doesn't think his government is corrupted. DOES IT MEAN HE'S BLIND OR IS HE OK WITH THE CORRUPTION????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שהעניים יתביישו....
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/06/05 13:13
|
שאלתי חבר עו''ד,האם הם לא
מתביישים לגנוב.
האם הגנבים בצמרת, גניבה פשוטה, גניבה מורכבת, שחיתות , רמאויות, גניבת כספים,
אם המנהיגים עושים זאת אז למה שלא יעשו זאת גם אזובי הקיר, רביזדה, רוזנשטיין ועוד דקי רקק ?!
ומדוע גליה מאור מקבלת 1.5 מיליון ש''ח בשנה, מכספי בנק של המדינה,
האם היא ודומיה, לא מבתביישים ?
וחברי ענה, לפי תפיסת עולמם......
שהעניים יתביישו....
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרייאר
מישהו,
15/06/05 14:11
|
כן אתה פרייאר ! אבל המזל שלך הוא שאת העדיין חי . כי אלה שמתו במלחמות ישראל הם בכלל פריארים שמתים !! והכל בשביל מושחתי השלטון . שרון במשך עשרות שנים התנגד לכל מהלך של שלום והנה הוא ראש ממשלה ועתה הוא נוהג אף יותר משלום עכשיו . האם ניתן לכמת את מס' המתים בגלל התנגדותו למהלכי שלום ??? הדג השמן מסריח מהראש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מרגיש פראייר, כעוס, מבקש לת
חנן,
15/06/05 15:22
|
אבי דוד ויס ז''ל התעוור בכיבוש יפו, בלחימה בקרב במנשיה, והיה מראשוני הנכים בארץ . בזמן היותו בבי''ח, לפני הורדת התחבושות מעיניו, ציפו כולם למר מנחם בגין ז''ל, שהגיע בלווית ראשי האצ''ל, לבשר לו כי לא יזכה לראות את אור השמש (אבי היה בן 18).
ואבי השיב : ''בשבילך זה היה כדאי''.
• אבי לא ראה את אשתו ואת ילדיו. • כשגר בגין ליד היכל התרבות נהגנו לאכול אצלו צ'ולנט בכל שבת. • בגין היה בכל השמחות בחיינו, והוא הסנדק של אחי ושלי. • 9 חודשים אחרי פטירת אשתו הסתגר בגין בביתו, ולמרות זאת הגיע ללווית אבי והתעקש גם ללכת ברגל, אחרי הארון, למרות מגבלתו.
• אבי נטמן בחלקה הצבאית של האצ''ל ומשפחתי הוכרה אוטומטית כמשפחה שכולה.
• כל משפחתו של אבי, יליד צ'כיה, למעט אחותו, נספתה בשואה. לתקן, כבר עשיתי דברים, ועוד אעשה.
כשהייתי קמב''ץ במשא''ז (אחרי דודו כהן , היום ניצב, הפעלתי את המדור ת''פ שלי, בד''כ זה להיפך).
• אחיינו, יצחק שני ז''ל, נהרג במלחמת יום הכיפורים, היה מפקד טנק, כשאשתו בהריון. • דודי, ידידה מטרני ז''ל, היה בן ה-18 נידונים למוות, של הלח''י, בכלא עכו, שמו חקוק שם. • לימים היה דודי ב''מוסד'' בבריסל, מבאי ביתו של מר יצחק שמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינה הבנויה על פרוטקציה לא י
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/06/05 13:56
|
במדינה הבנויה על פרוטקציה לא יכולה להיות מנהיגות אמיתית.
אז איזה ניהול אמיתי יש לנו, ואיך נשתפר.
לא לחינם בחר ראש הממשלה את הרמטכ''ל הכחול, לעמוד בראש הצבאות, תרבות השקר תצטרך ל''התאייד'' מצה''ל, ויפה שעה אחת קודם.
כמו שסובבו אותנו 40 שנה במדבר עד התחלף דור, אנו תקוה שהרמטכ''ל החדש חלוץ, ישלח חצי מהצבא הביתה, ויגייס דור חדש של מפקדים, שלא יסכים לתרבות השקר, המרמה, הטיוח וה''סמוך'' בפיקוד העליון.
השחיתות והפרוטקציה מככבים במדינה, באחריות.
שר המשפטים לשעבר אמר לי בשיחה ב-4 עיניים: ''לא לנער הזה התפללנו''.
שופט לא משפטאי, קש''ב בדימוס , כלא 4
חה''ן, יקל''ז, עורף, חמ''ץ
משפוט לשופט גם קצין משטרה לשעבר
לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר, בהתאמה
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק החבר שלך אומר זאת
אין חברים,
וואקום חברתי,
15/06/05 13:44
|
1. ''כשאני שומע את הבנקים הגדולים מדברים גבוהה גבוהה, אני מתחיל להיות מודאג. אני רגיל בכך שבחוקים יש קבוצות אינטרסים שמנסות לשכנע את הח''כים, אך אני מודאג מרמת היושר האינטלקטואלי של בעלי העניין'', אמר שטרום בוועדת הכספים של הכנסת
2. ''ראיתי בשנה האחרונה את הפחד בעיניים של כמה אזרחים שסייעו לנו בחקירות של הרשות להגבלים עסקיים, ביניהם בנקאים בכירים, הבנתי את מצוקתם, ונחרדתי. הם התחננו שנניח להם, פחדו פחד מוות שהמונופולים יחסלו אותם כלכלית. הייתם צריכים לראות את המבט והחרדה שלהם כדי להבין לאן הידרדרה המדינה, הלב נקרע''
דברי נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע מראיון שנערך לו ביום 3.6.2005
3. לגבי הקמפיין הבזבזני של הבנקים נגד הרפורמה:
''כמה הון אפשר לגזול מקופת הבנקים בהוראת חמשת ששת בנקאינו הגדולים, שרועדים מהמחשבה שהם הולכים לאבד כוח ועוצמה בלתי הגיוניים ? מהו גבול הסבירות של השימוש בחבית השומן העצומה שיושבת בבנקים. כל כולה כספים שנלקחו מהציבור דרך עמלות מופרזות ומרווחים מוטים ?''
סטלה קורין - ליבר
4. ''בשום מקום לא ימצאו בעלי עסק שאצלם היו''ר היה מעז לעשות מה שרף עושה הבעיה היא שאין מדינה מטומטמת כישראל''
סטלה קורין - ליבר
5. דפנה צוקר ב''גלובס'' כותבת מאמר שכותרתו ''הדואופול מגייס את הוועדים להפגנות מטעם'' ומצטטת בכיר בבנק בינוני שאומר שהנהלות לאומי והפועלים כופים על עובדי הבנקים לצאת להפגנות
6. ''לרשות היה מידע על מנגנונים מאוד משוכללים של החלפת אינפורמציה בין הבנקים. יש לראשי הבנקים המון מפגשים. ועדה פה, ועדה שם, הם לא צריכים הרבה יותר מזה בשביל לתאם דברים''. לדבריו, גם בפרשה זו נתקלו חוקרי הרשות בחשש ובפחד עצום לשתף פעולה. ''הגענו לאנשים בכירים, שאמרו לנו שיש להם הרבה מה לספר, אך הם מפחדים. אילו היו מוסרים בעדויות מה שמסרו בעל-פה, הציבור היה עולה בהמוניו על מנהלי הבנקים ושם אותם בבסטיליה''.
נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע בראיון לגלובס
7. ''כן, היתה. אבל ההפרטה בישראל נעשית בצורה חלקית. חסר בתהליך את היסוד החשוב ביותר: העלאת רמות הרגולציה והפיקוח על המונופולים והחברות הגדולות, בין השאר גם אלה שהופרטו.
מה שקורה הוא שישראל עוברת במהירות מכלכלה מכוונת ונשלטת לכלכלה שנשלטת על ידי שחקנים פרטיים - אבל מבלי להכניס רגולציה חזקה שתדאג שתהיה תחרות בשוק. יש בעיה לשלטון ולאנשי עסקים בישראל: אין להם את הנושא של תחרות בתוך הגנים שלהם. ''
ראיון של הלורד סטנלי קאלמס לגיא רולניק
8. ''מה צריך לעשות כדי לשנות את המבנה?
צריך להפריד את כל ניהול הנכסים (קופות גמל וקרנות נאמנות, ג.ר.) מהבנקים. כל תחום ניהול הנכסים צריך להיות מופרד לחלוטין מהבנקים. ''
הלורד סטנלי קאלמס
9. זו עובדה
אין תחרות
אומר המיליארדר הלורד סטנלי קאלמס :
''אתה נחרץ מאוד בעניין הרפורמה במערכת הבנקאית. אבל הבנקאים שלנו אומרים שבאירופה מותר לבנקים לעסוק בכל תחומי הפיננסים.
זה לא נכון. ניהול הנכסים (קופות גמל, קרנות נאמנות ותיקים) מופרד לחלוטין מהבנקים באנגליה. לבנקים אין שליטה עליו. זה מעודד תחרות, זה יוצר מוצרים חדשים כמו קרנות השקעה פרטיות, קרנות גידור, נגזרים. באנגליה כל הדברים האלה לא נשלטים על ידי הבנקים.
הבנקים בישראל סבורים שהם יכולים לעשות את זה.
הבנקים הישראליים בעצמם יודעים שהם לא תחרותיים, הם פשוט נהנים מהמונופול שלהם. הם לא תרמו כלום לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל - שזה התפקיד הכי חשוב שלהם. עסקים קטנים ובינוניים צריכים גישה קלה לכסף, ואין להם את זה. הבנקים גובים ריביות גבוהות ומשלמים ריביות מגוחכות.''
10. המסקנה = צריך לבצע את הרפורמה בבנקים בדחיפות ולהעמיד את עברייני הבנקים לדין ! (המערכת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנקים הם של המדינה
חנן,
15/06/05 15:06
|
הייתי בספרית הבורסה, מסתבר שלשרי אריסון יש רק 3% יותר מאשר למדינה.
22% מול 19$ לפני כשנתיים.
למעשה כל הבנקים של המדינה, וכבנקים של המדינה הם מתנגים כפקידי מדינה
ולמה אתה לא מזדהה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצ''ב תמונה
חנן,
15/06/05 13:27
|
|
 |
סקר: גנרלים הם מנהלים גרועים
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/06/05 13:26
|
''מחקר: גנרלים טובים הופכים למנהלים גרועים בימי שלום''. האם אלה ינהלו את חיי אזרחי מדינית ישראל?!
http://www.wsoft.co.il/page2.htm
שופטת בימ''הש העליון בדימוס, דליה דורנר :
''האלוף והרמטכ''ל נבחרים מתוך אלה שנשארו בצבא''.... הם לא הטובים ביותר....
''הם הטובים מתוך אלה שנשארו, אלה שבחרו בקריירה צבאית''.......
והיא מוסיפה : ''יש אנשים מצוינים שבמצוינים שלא רוצים להשאר בצבא ועוזבים''.
מצ''ח העלילו עלי ''הטרדה מינית'' הפצ''ר הפך להיות שופט מחוזי, למרות שמימיו לא היה שופט אזרחי, ו/או רשם בבית משפט אזרחי.
הפצ''ר היה יוזם החקירה, ואף יוזם השיהוי.
3 שנים הייתי בחקירות.
צה''ל אומר, אז מה, אין כלום.
בקשתי משפט ע''מ שאוכל לקבל פיצוי.
אבל באין משפט ובאין אשמה, רק חקירות ובירורים של 3 שנים, אז למעשה לא קרה כלום.
אמי שואלת אם הפצ''ר הדיוט ?!
היא לא אומרת , היא רק שואלת, אז האם הוא הדיוט, או בעל דפ''ר נמוך, או שהוא מקורב, או שקיבל את תפקדיו בפרוטקציה, או שהעתיק בבחינות.
את כל זאת היא אינה אומרת היא רק שואלת ?
אבל היא גם אומרת שהיא ידועת בודאות שלבנה יש דפ''ר וקב''א גבוה יותר מממוצע כל הפצר''ים בצה''ל מאז ומעולם.
וזה גם אני אומר.
לענין החקירה : אותי הטרידו מינית, לשון המדריכות : ''אתה הקש''ב הכי חמוד (חמוד לא נחמד), ואנחנו הכי אוהבות אותך...''
לא איש קבע לשעבר מילואמניק סוג ב' לא בעל פרוטקציה רוצה להיות סוג א'
משפוט לשופט ממטריד למוטרד
ככה זה, שהצבא ''ממוסס'' תיקים, אין פיצוי הולם בבית משפט, אין למי להלין, אין פיצוי ואין סליחה, כל מה שנשאר זה להשפיל את הפרקליטות.
www.wsoft.co.il
אדון דנקנר, מחכה שתשבץ תגובה מס' 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הטקטיקה של שרון
שרונה,
15/06/05 13:12
|
שרון נוקט בטקטיקה עתיקה ודמגוגית בעיקרה , המצרף עצמו לנפגעים ולנדכאים. ומי יעמוד מנגד מול המסכנים והעלובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ושוב אנו עוברים לסדר היום
נמאס כבר,
15/06/05 12:53
|
לפני שלושה שבועות לערך היו פה יותר מ-3000 תגובות ואילו היום לצערי ....... עברנו לסדר היום ככה זה לצערי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ראשי הבנקים לדין
אסף ט.,
15/06/05 12:50
|
קראתי בתקופה האחרונה את החומר שהתפרסם במספר כתבות על התנהגות ראשי הבנקים והגעתי למסקנה שצריך להתחיל את ניקוי האורוות שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מושחתים - הביתה ומיד !!!
ל"ת
המטה ללוחמה,
בשחיתות,
15/06/05 12:44
|
|
 |
''הביתה'' - התכוונת לבית-סוהר ?
ל"ת
אלי,
מרכז,
15/06/05 15:11
|
|
 |
65.
המראה קטנה
רסק יו,
משקמים,
15/06/05 12:37
|
כותרת באחד העיתונים : שרון: ''מי שמדבר על שחיתות שיביט במראה''
שרון יקר !!! אפוא נמצאת מראה שתכיל את המושחתים ? כל מראה קטנה עליכם. ועל כל מי שבקרבתכם. אתם כה מגובשים בשחיתות ממש גוש גושנחתים. מטרידים ושוחטים את המדינה לחתיכות קטנטנות. לאט לאט אבל בטוח......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
''הדג מסריח מהראש''
מפלגת ''צומת'',
השרון,
15/06/05 12:35
|
הסטטיסטיקה מעידה על התגברות מעשי פשיעה ועבריינות בקרב חברי-כנסת ושרי-ממשלה. אמש, הציעו סיעות האופוזיציה הצעת אי-אמון בממשלה בדבר הוזלת ידה בנושא ''גאות האלימות''.
הכיצד הממשלה תטפל ותתמודד בנושא כאשר היא עצמה עסוקה בפלילים?
הציבור מחוייב להגן על שמו, בטחונו ורווחתו ולדרוש את החזרתה של חברה ערכית, חינוכית ובעיקר: שומרת-חוק!
מפלגת ''צומת''
עירית טוכפלד-פפר-דוברת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעירית
ירון,
ת''א,
15/06/05 14:14
|
תגובתך חלקית. כל מה שאת אומרת הוא נכון, אבל אין בתגובתך שום הצעה אופרטיבית לשינוי המצב הקיים ולבניית חדש. נדרש גיבוש מודל מעשי!!! בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אנחנו נשלטים על ידי הבנקים
הכסף משחית,
15/06/05 12:15
|
''מה צריך לעשות כדי לשנות את המבנה?
צריך להפריד את כל ניהול הנכסים (קופות גמל וקרנות נאמנות, ג.ר.) מהבנקים. כל תחום ניהול הנכסים צריך להיות מופרד לחלוטין מהבנקים. ''
זו עובדה
אין תחרות
אומר המיליארדר הלורד סטנלי קאלמס :
''אתה נחרץ מאוד בעניין הרפורמה במערכת הבנקאית. אבל הבנקאים שלנו אומרים שבאירופה מותר לבנקים לעסוק בכל תחומי הפיננסים.
זה לא נכון. ניהול הנכסים (קופות גמל, קרנות נאמנות ותיקים) מופרד לחלוטין מהבנקים באנגליה. לבנקים אין שליטה עליו. זה מעודד תחרות, זה יוצר מוצרים חדשים כמו קרנות השקעה פרטיות, קרנות גידור, נגזרים. באנגליה כל הדברים האלה לא נשלטים על ידי הבנקים.
הבנקים בישראל סבורים שהם יכולים לעשות את זה.
הבנקים הישראליים בעצמם יודעים שהם לא תחרותיים, הם פשוט נהנים מהמונופול שלהם. הם לא תרמו כלום לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל - שזה התפקיד הכי חשוב שלהם. עסקים קטנים ובינוניים צריכים גישה קלה לכסף, ואין להם את זה. הבנקים גובים ריביות גבוהות ומשלמים ריביות מגוחכות.''
המסקנה = צריך לבצע את הרפורמה בבנקים בדחיפות ולהעמיד את עברייני הבנקים לדין ! (המערכת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אין רגולציה ואין אכיפה
מי אוכף את החוק,
15/06/05 12:14
|
''כן, היתה. אבל ההפרטה בישראל נעשית בצורה חלקית. חסר בתהליך את היסוד החשוב ביותר: העלאת רמות הרגולציה והפיקוח על המונופולים והחברות הגדולות, בין השאר גם אלה שהופרטו.
מה שקורה הוא שישראל עוברת במהירות מכלכלה מכוונת ונשלטת לכלכלה שנשלטת על ידי שחקנים פרטיים - אבל מבלי להכניס רגולציה חזקה שתדאג שתהיה תחרות בשוק. יש בעיה לשלטון ולאנשי עסקים בישראל: אין להם את הנושא של תחרות בתוך הגנים שלהם. ''
ראיון של הלורד סטנלי קאלמס לגיא רולניק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מקום ראשי בנקים ''בבסטיליה''
חוקר בכיר,
15/06/05 12:12
|
''לרשות היה מידע על מנגנונים מאוד משוכללים של החלפת אינפורמציה בין הבנקים. יש לראשי הבנקים המון מפגשים. ועדה פה, ועדה שם, הם לא צריכים הרבה יותר מזה בשביל לתאם דברים''. לדבריו, גם בפרשה זו נתקלו חוקרי הרשות בחשש ובפחד עצום לשתף פעולה. ''הגענו לאנשים בכירים, שאמרו לנו שיש להם הרבה מה לספר, אך הם מפחדים. אילו היו מוסרים בעדויות מה שמסרו בעל-פה, הציבור היה עולה בהמוניו על מנהלי הבנקים ושם אותם בבסטיליה''.
נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע בראיון לגלובס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הפגנות מאורגנות
איפוא הבושה,
15/06/05 12:11
|
דפנה צוקר ב''גלובס'' כותבת מאמר שכותרתו ''הדואופול מגייס את הוועדים להפגנות מטעם'' ומצטטת בכיר בבנק בינוני שאומר שהנהלות לאומי והפועלים כופים על עובדי הבנקים לצאת להפגנות
זו דרכם של ראשי הבנקים שאיבדו את הבושה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
דנקנר ומרגלית המשיכו להכות בהם
יגאל,
רעננה,
15/06/05 12:10
|
|
 |
אבל בהם - זה בכו-ו-ו-ול המושחט
ל"ת
גדי,
גוש דן,
15/06/05 15:12
|
|
 |
58.
''אין מדינה מטומטמת כישראל''
איפוא הבושה,
15/06/05 12:09
|
''בשום מקום לא ימצאו בעלי עסק שאצלם היו''ר היה מעז לעשות מה שרף עושה הבעיה היא שאין מדינה מטומטמת כישראל''
סטלה קורין - ליבר אומרת על איתן רף יו''ר בנק לאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כמה הון אפשר לגזול מהציבור ?
איפוא הבושה,
15/06/05 12:08
|
לגבי הקמפיין הבזבזני של הבנקים נגד הרפורמה:
''כמה הון אפשר לגזול מקופת הבנקים בהוראת חמשת ששת בנקאינו הגדולים, שרועדים מהמחשבה שהם הולכים לאבד כוח ועוצמה בלתי הגיוניים ? מהו גבול הסבירות של השימוש בחבית השומן העצומה שיושבת בבנקים. כל כולה כספים שנלקחו מהציבור דרך עמלות מופרזות ומרווחים מוטים ?''
סטלה קורין - ליבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה הון ? טומי לפיד הוכיח שאפ
שוקי,
מרכז,
15/06/05 15:13
|
|
 |
56.
''ראיתי את הפחד בעיניים''
איפוא הבושה,
15/06/05 12:07
|
''ראיתי בשנה האחרונה את הפחד בעיניים של כמה אזרחים שסייעו לנו בחקירות של הרשות להגבלים עסקיים, ביניהם בנקאים בכירים, הבנתי את מצוקתם, ונחרדתי. הם התחננו שנניח להם, פחדו פחד מוות שהמונופולים יחסלו אותם כלכלית. הייתם צריכים לראות את המבט והחרדה שלהם כדי להבין לאן הידרדרה המדינה, הלב נקרע''
דברי נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע מראיון שנערך לו ביום 3.6.2005
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אובדן היושר האינטקטואלי
איפוא הבושה,
15/06/05 12:06
|
''''כשאני שומע את הבנקים הגדולים מדברים גבוהה גבוהה, אני מתחיל להיות מודאג. אני רגיל בכך שבחוקים יש קבוצות אינטרסים שמנסות לשכנע את הח''כים, אך אני מודאג מרמת היושר האינטלקטואלי של בעלי העניין'', אמר הממונה על ההגבלים העיסקיים על ראשי הבנקים בוועדת הכספים של הכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
*** המגזר הכי מושחת ***
תפנימו !,
15/06/05 12:01
|
1. ''כשאני שומע את הבנקים הגדולים מדברים גבוהה גבוהה, אני מתחיל להיות מודאג. אני רגיל בכך שבחוקים יש קבוצות אינטרסים שמנסות לשכנע את הח''כים, אך אני מודאג מרמת היושר האינטלקטואלי של בעלי העניין'', אמר שטרום בוועדת הכספים של הכנסת
2. ''ראיתי בשנה האחרונה את הפחד בעיניים של כמה אזרחים שסייעו לנו בחקירות של הרשות להגבלים עסקיים, ביניהם בנקאים בכירים, הבנתי את מצוקתם, ונחרדתי. הם התחננו שנניח להם, פחדו פחד מוות שהמונופולים יחסלו אותם כלכלית. הייתם צריכים לראות את המבט והחרדה שלהם כדי להבין לאן הידרדרה המדינה, הלב נקרע''
דברי נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע מראיון שנערך לו ביום 3.6.2005
3. לגבי הקמפיין הבזבזני של הבנקים נגד הרפורמה:
''כמה הון אפשר לגזול מקופת הבנקים בהוראת חמשת ששת בנקאינו הגדולים, שרועדים מהמחשבה שהם הולכים לאבד כוח ועוצמה בלתי הגיוניים ? מהו גבול הסבירות של השימוש בחבית השומן העצומה שיושבת בבנקים. כל כולה כספים שנלקחו מהציבור דרך עמלות מופרזות ומרווחים מוטים ?''
סטלה קורין - ליבר
4. ''בשום מקום לא ימצאו בעלי עסק שאצלם היו''ר היה מעז לעשות מה שרף עושה הבעיה היא שאין מדינה מטומטמת כישראל''
סטלה קורין - ליבר
5. דפנה צוקר ב''גלובס'' כותבת מאמר שכותרתו ''הדואופול מגייס את הוועדים להפגנות מטעם'' ומצטטת בכיר בבנק בינוני שאומר שהנהלות לאומי והפועלים כופים על עובדי הבנקים לצאת להפגנות
6. ''לרשות היה מידע על מנגנונים מאוד משוכללים של החלפת אינפורמציה בין הבנקים. יש לראשי הבנקים המון מפגשים. ועדה פה, ועדה שם, הם לא צריכים הרבה יותר מזה בשביל לתאם דברים''. לדבריו, גם בפרשה זו נתקלו חוקרי הרשות בחשש ובפחד עצום לשתף פעולה. ''הגענו לאנשים בכירים, שאמרו לנו שיש להם הרבה מה לספר, אך הם מפחדים. אילו היו מוסרים בעדויות מה שמסרו בעל-פה, הציבור היה עולה בהמוניו על מנהלי הבנקים ושם אותם בבסטיליה''.
נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע בראיון לגלובס
7. ''כן, היתה. אבל ההפרטה בישראל נעשית בצורה חלקית. חסר בתהליך את היסוד החשוב ביותר: העלאת רמות הרגולציה והפיקוח על המונופולים והחברות הגדולות, בין השאר גם אלה שהופרטו.
מה שקורה הוא שישראל עוברת במהירות מכלכלה מכוונת ונשלטת לכלכלה שנשלטת על ידי שחקנים פרטיים - אבל מבלי להכניס רגולציה חזקה שתדאג שתהיה תחרות בשוק. יש בעיה לשלטון ולאנשי עסקים בישראל: אין להם את הנושא של תחרות בתוך הגנים שלהם. ''
ראיון של הלורד סטנלי קאלמס לגיא רולניק
8. ''מה צריך לעשות כדי לשנות את המבנה?
צריך להפריד את כל ניהול הנכסים (קופות גמל וקרנות נאמנות, ג.ר.) מהבנקים. כל תחום ניהול הנכסים צריך להיות מופרד לחלוטין מהבנקים. ''
הלורד סטנלי קאלמס
9. זו עובדה
אין תחרות
אומר המיליארדר הלורד סטנלי קאלמס :
''אתה נחרץ מאוד בעניין הרפורמה במערכת הבנקאית. אבל הבנקאים שלנו אומרים שבאירופה מותר לבנקים לעסוק בכל תחומי הפיננסים.
זה לא נכון. ניהול הנכסים (קופות גמל, קרנות נאמנות ותיקים) מופרד לחלוטין מהבנקים באנגליה. לבנקים אין שליטה עליו. זה מעודד תחרות, זה יוצר מוצרים חדשים כמו קרנות השקעה פרטיות, קרנות גידור, נגזרים. באנגליה כל הדברים האלה לא נשלטים על ידי הבנקים.
הבנקים בישראל סבורים שהם יכולים לעשות את זה.
הבנקים הישראליים בעצמם יודעים שהם לא תחרותיים, הם פשוט נהנים מהמונופול שלהם. הם לא תרמו כלום לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל - שזה התפקיד הכי חשוב שלהם. עסקים קטנים ובינוניים צריכים גישה קלה לכסף, ואין להם את זה. הבנקים גובים ריביות גבוהות ומשלמים ריביות מגוחכות.''
10. המסקנה = צריך לבצע את הרפורמה בבנקים בדחיפות ולהעמיד את עברייני הבנקים לדין ! (המערכת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אז אם זה כך שכולם נגועים......
יהודי וישראלי,
15/06/05 11:55
|
אז מה צריך האזרח הפשוט לעשות, כשמגיפת השחיתות שהחלה עוד בימי ממשלות מפא''י, ואפילו קודם לכן.ולהוציא קומץ של ישרי דרך, בכל השאר נדבקו חשדות של חוסר יושר ורק ה ''נאמנות'' ה ''חברית'', ו ''משמעת התנועה'', וכמובן גם עיתונות נישלטת, מנעו את הכפשת שמם של רבים מ ''מנהיגינו''. וכל ההבדל הוא, שבימינו אלו אי אפשר להערים על כולם וכל הזמן. ולכן השאלה שנותרה לאזרח הפשוט היא.''מי ישמור על השומרים''.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יעדתם ששרון הוא ראש צאפיה
ל"ת
dracula,
15/06/05 11:54
|
|
 |
51.
ישר כוח
SL,
ת''א,
15/06/05 11:50
|
יש לגייס עוד כמה גופי תקשורת למלחמה השחיתות בהצלחה
תישמרו עלינו כי זה תפקידכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לכל המלעיזים גם חברי הליכוד נג
ל"ת
נגד המרכז המושח,
15/06/05 11:45
|
|
 |
49.
להמשיך ןלא להוריד מסדר היום!!!
עדנה,
רחובות,
15/06/05 11:43
|
על פחות מזה היה כל יום לינצ' תקשורתי על נתניהו,כל יום כל היום , מבקר ועד הליל. פשוט נמאס ,מכל השחיתות,אם אין קשרים, ילדנו עם תואר מהאוניברסיטה העברית ,לא מתקבלים לעבודות ,כי אין ויטמין P. מערכת המשפט מושחתת,העיריות מושחתות,כל שעל במדינה הנהדרת שלנו מוכתם, אל תורידו מסדר היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אל תפסיקו. העם איתכם!
דן,
15/06/05 11:39
|
|
 |
47.
מהפכה בקרוב!!!
המורד,
ת''א,
15/06/05 11:28
|
שרק תעבור כבר ההתנתקות ואז נעשה מ ה פ כ ה !!! כי נמאס כבר מכל המושחתים האלה, מימין ומשמאל. אבל נסבול עד חודשיים שלוש שביל ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי לך לקרוא את תגובה מס 30 !
דוד,
רמת שרת,
15/06/05 16:45
|
פה בדיוק הבעיה רק ניתן להתנתקות לעבור ואז ואז
ההנהגה הזאת של רק נשיג מה שאנחנו רוצים ואז נטפל בשחיתות היא אם כל הבעיות תאר לעצמך שכל סקטור מפלגתי יגיד
רק נקים עוד כמה מאחזים ואז רק נשלם לעוד כמה ישיבות ואז רק נבחר עוד כמה שגרירים ואז רק נשיג עוד כסף למפלגה ואז רק נמנה עוד כמה מינויים פוליטיים ואז
ואז מה ואז נטפל בבעיה
כאן הבעיה טמונה ה-רק נשיג מה שאנחנו רוצים ואז
אם השחיתות היא אם כל הבעיות צריכים לקטוע אותה ולא משנה מה אין שום ואני חוזר שום תהליך כל שהוא שיכול לכסות על שחיתות ואתה במו ידך נותן לזה לקרות עם ה- רק נעשה א ואז נילחם בשחיתות
הדוגמא הכי טובה היתה שינוי למרות שהכול מושחת ואנחנו חרטנו על דיגלינו מפלגה טהורה
רק נעביר את ההתנתקות נקבל 700 מליון שקל ואז נטפל בשחיתות
אתה מבין את הבעיה העקרונית והלוגית שבטיעון שלי
אין נעלים עין ואז...
העלמת עין אפילו לזמן קצוב היא היא הבעיה
שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המהפיכה תגיע לפני ההתנתקות
לא להתנתקות,
15/06/05 11:39
|
חבל שאתה מוכן לעצום עיניים מול שחיתות שלטונית מסוג אחד עבור שחיתות שלטונית אחרת (גניבת קולות) התואמת את דעותיך.
זה רק מראה את צביעות השמאל - אל תדאג גם השחיתות הזו לא תעבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הישראלים אשמים
נורי,
ת''א,
15/06/05 11:21
|
הישראלים שמאפשרים לטיפוס כמו שרון שכל רבב דבק בו וכל חיו רק השחית כל דבר שנגע בו, הם יכולים לבוא בטענות רק לעצמם על שנתנו וממשיכים לתת לאיש הלא ראוי והמושחת הזה להוביל. כבר בן גוריון ובגין הבינו עם מי יש להם עסק אבל הישראלים ברובם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם. בכל מה שנוגע לשרון הוא פשוט יכול לעשות כל דבר. כי מה שהישראלים ברובם לא למדו ששרון הוא סתם כישלון וסתם נפל אבל יודע דבר אחד טוב מאוד: לשווק את עצמו כאיש חזק ואמין. עלאק חזק עלאק אמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
להמשיךֱ! להמשיך! להמשיך!
לפני שתיגמר לנו,
המדינה!,
15/06/05 11:10
|
|
 |
44.
ראש הממשלה צודק !!!!!!!!!!!!!!
אין-דיאני,
15/06/05 11:09
|
היחס שלכם למושחתים עם אידיאולוגיה שתואמת את השקפתכם- סלחני. ראש הממשלה ובנו, הם ההוכחה האולטימטיבית. על חצי ממה שעשה, הייתם עושים את המוות, לנתניהו. להאשים את ראש הממשלה בשחיתות, ו''לקנות'' ממנו הינתקות, זוהי צביעות. עם מושחתים, לא עושים עסקים, גם אם יציעו זהב במחיר נחושת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק -- אבל.....
נתן מאיר,
15/06/05 14:22
|
אתה צודק בכל..... חוץ מזה שאילו נתיהו היה חשוד במעשים אפילו בעשרה אחוזים ממה שחשודים אבא שרון ובנו עומרי--- הרי שהיו ''תולים'' אותו ללא משפט.... ככה זה בישראל. הכל בהתאם להשקפות פוליטיות. אם כי במקרה של המאבק הנוכחי של דנקנר ומרגלית הוא ללא משוא פנים. כל הכבוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
צודקים!!!!המלך הוא עירום!!!!!!
ל"ת
רוית,
15/06/05 11:03
|
|
 |
42.
אל תעצרו!
ל"ת
אזרח,
15/06/05 10:59
|
|
 |
41.
דברים כדרבונות
פרחיה,
15/06/05 10:56
|
יישר כוח על דבריכם. אני צפיתי ששרון יתיחס ולו במלה לתיקי השוחד התלויים נגדו ואלו שנסגרו מחוסר עניין ציבורי, כביכול, או הוקפאו כדי להגן על האתרוג . אך הוא הדף את כל ההאשמות החמורות כאילו אינן אלא נסיון שפל של אינטרסנטים לרצח אופי חסר ביסוס נגד הליכוד. בכך הוכיח מה דעתו על הגינות ומוסריות, פרייר מי שלא נוטל שוחד ומי שלא מעדיף מקורבים בחלוקת גובים. ונכון עשיתם שהתיחסתם לאבירי המוסר ולוחמי זכויות האדם בימין הקיצוני, בראשם אביגדור ליברמן וצבי הנדל, שנפשם העדינה דואבת את הפגיעה בזכויות האדם הפלשתיני על ידי המתנחלים ומגינם צהל ב 30 השנים האחרונות, מאז תקעו יתד בלב הטריטוריה הפלשתינית ומאז שהם נוהגים שם כבעל הבית. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בחירות עכשיו - לפני ההתנתקות!
ל"ת
שרון צריך לעוף!,
והכי מהר!,
15/06/05 10:46
|
|
 |
39.
הנאום הפאטטי של שרון המושחת!!
רמי,
15/06/05 10:45
|
כדי להסיט את האש ממשפחתו - תקף שרון את המבקרים והעלה על נס את חברי מרכז הליכוד!! זה היה כל כך עלוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
דאגה של אוהבת ישראל היפה
אזרחית,
15/06/05 10:27
|
אני מסכימה עמכם בכל מילה . פשוט ישבתי וגיחתי לעצמי על דברי ראש הממשלה אמש . אני שייכת למפלגת העבודה ואני יודעת שגם שם היו שחיתויות וכנראה שגם כעת ישנן לצערי הרב . לכן , יש לנו בעיה אמיתית וחבל שאזרחי ישראל לא יוצאים לרחובות לצעוק מספיק ! עד כאן ! הגזמתם ! כי באמת אין לנו למי להצביע וכאזרחית אוהבת ישראל אני גם בין החרדים למה שיהיה פה . הדור הצעיר לדעתי פשוט יפנה עורף ויעזוב את המדינה ואנחנו מצווים למנוע זאת !!! דנקנר ומרגלית המשיכו להאיר לנו ולא לתת לכל המשחיתים לעבור לסדר היום . תודה לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
רק פריימריס פתוחים
ליכודניק לשעבר,
15/06/05 10:20
|
הפתרון היחיד והאולטימטיבי הוא קיום פריימריס פתוחים לקביעת מועמדי המפלגות לכנסת (כל המתפקדים ולא רק חברי המרכזים) בכל המפלגות. צריך ללכת עם חוק הפריימריס לבחירות הבאות כחלק מהמלחמה בשחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון - כלא לכל הפושעים
ל"ת
הרצל ב.ז.,
15/06/05 11:09
|
|
 |
מסכים עם כל מילה!
ל"ת
מפוכח,
15/06/05 10:42
|
|
 |
36.
סרטן. סרטן במצב סופני...
אריה,
15/06/05 10:18
|
מצב שבו כל תא בגוף עובד למען עצמו ולא למען כלל האורגניזם נקרא סרטן. נכון,- כולם היום מדברים על זה,- (ולא עושים כלום...) כאילו די עם זה, כאילו זה כבר יצא מהאף,- אבל אתם מבינים שחצי מהממשל שלנו עובד היום לא בשבילנו אלא אך ורק למען עצמו? ואתם מבינים שזה פשוטו כמשמעו סרטן? נכון, לא הליכוד המציא את זה. באמת אין רק אחד שאשם בזה שאנחנו הולכים למות. אבל אנחנו הולכים למות. אנחנו במצב סופני, אנשים. הביטו סביב. המערכות אצלנו כבר הפסיקו לתפקד... מוכרחים להפסיק את המצב הזה, שבו כל תא מתפקד רק למען עצמו. מוכרחים לחזור למצב שבו הגורם היחיד ששולט על הנבחר בישראל הוא כלל הציבור בישראל... ויש דרך לעשות את זה. באמת. יש דרך לעשות שרק לנו הם יהיו חייבים, ושיתחילו, באמת, לעבוד קצת גם בשבילנו... בואו נבין: א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיה ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית.- אבל ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אתר המפלגה באינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
אנחנו בדקה התשעים יקיריי. אתם איתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה כבר מתה מוות קליני
דנידין,
15/06/05 11:03
|
|
 |
35.
שרון המושחת הגדול- אין נימוס!
אזרח הגון,
15/06/05 10:17
|
אתם כותבים ומצרפים ''מושחתים'' אחרים דגי רקק . אתם לא צריכים לומר את דבריכם בצורה מנומסת כלפי שרון ראש הממשלה משום שכתבתכם נכונה במלואה במאה אחוז אבל גם אתם לוקים ב''נמוס'' יתר כלפי שרון צריך לומר לו בפנים ומעל דפי כל עתון וכלי תיקשורת שרון אתה מושחת עבריין, רמאי, וכל המרעים בישין הן מבחינה אישית והן מבחינה ציבורית, הוא ממש אדם רע לעמו ורע לאנושות. עם אדם דורסני מושחת ואכזרי כמוהו לא צריך להיות יותר מנומס . הוא מנצל את הנימוס כלפיו ומאלץ את הסובבים לו לעשות כרצונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
המשיכו לפקוח את עינינו
redkfeer,
15/06/05 10:16
|
מרגלית ודנקר, דרכיכם חשובה לעם. להלחם עד חורמה במושחתים, עד שהעין לא תראה אותם לעולם, ולא תהיה להם במה צבורית לעבוד עלינו בעיינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שלטון של אפסים
הראל דובדבני,
אמסטרדם,
15/06/05 10:06
|
ביפן היה מנהיג שנתפס בקלקלתו על שחיתות פחותה מזו של שרון מבצע ''ספוקו'' כבר מזמן, במקומותינו, היה רק מנהיג אחד שהראה יושר מהו, וזה היה יצחק רבין שוויתר והתפטר מיד לאחר שנחשף ''חשבון הדולרים'' המגוחך של רעייתו בוושינגטון ע''י דן ''גרון עמוק'' מרגלית, מה שמעורר היום גיחוך מלא בוז בלב כל ליכודניק מתחיל שלא לדבר על אספסוף חברי המרכז ששאגו את אותו ה''כן'' ללימור בעניין הגו'בים. את השחיתות של שרון אי אפשר למדוד כלל בכלים שבהם נשפט רבין, הם בסדרי גודל מטורפים, אבל זה מה יש, לעם דפוק מגיע ראש ממשלה גנב, ובפינוי ההתנחלויות נתנחם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ממשלה וחברי כנסת שקרנים ורמאים
מלי,
ירושלים,
15/06/05 09:59
|
שרון אמנם האשים אחרים, אך לדעתי כל מי שנמצא בעמדה בכירה ואני אומרת ''כל'' מושחת, אין אמון לא בממשלה ולא בכנסת המגעילה, הגענו למצב בארץ שלנו שדעתי מי שיכול לברוח מכאן שיעשה זאת כי השחיתות עברה כל גבול ובעיקר בזמן מפלגת הליכוד ''שאני מבין בוחריה'' ומצטערת על כך. השחיתות הראשונה לדעתי היא חוסר הכבוד והזילזול שמגלים כלפי אוכלוסיית הזקנים שאין להם מה לאכול, ועוד נוגסים להם מהקצבה. וההמשך כבר ידוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מה יאמר הגבר הבוגד לאשתו
שירשורי,
15/06/05 09:57
|
כשגבר (או אשה) נתפס בבגידה ''על חם'' - מה יאמר במקרה הזה?? ''זה לא מה שאת חושבת, יקירתי''... זה בדיוק, אבל במילים אחרות, אומר שרון המושחת לעם בישראל. ''זה לא מה שאתם רואים וחושבים, זאת סתם עלילה... לא רק אני מושחת... גם הם כאלה'' ככה ראש ממשלה בישראל - בושה וחרפה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הדרך היחידה למנוע שחיתות !
משה,
רמת אביב,
15/06/05 09:56
|
הדרך היחידה למנוע שחיתות הוא מהלך כואב אנשים צריכים לשלם אנחנו צריכים לשלם
אם הציבור ובראשם אמצעי התקשורת והממשלה אומרת השחיתות זה דבר רע, רק נעביר את ההתנתקות ונחזור לטפל בשחיתות
זהו מהלך פסול, מחר זה יהיה בניית התנחלויות, מחר זה אתנן פוליטי למפלגות שונות, לתרבות , לאיכות הסביבה
ישנם עשרות מהלכים שהם בנפשינו שכל מפלגה מנכסת לעצמה ואם דבר זה לא יעבור זהו סוף העולם
אבל כולם יודעים שאין דבר שהוא קץ שלטון החוק כמו שחיתות, השחיתות מפילה משטרים קורעת את העם ויוצרת נזקים בלתי הפיכים שהם מעל ומעבר לכל תהליך או נושא או מהלך מדיני כלכלי או פוליטי.
ולכן אם נשים רגע בצד את הדעות הפוליטיות, ההתנתקות אינה יכולה להוות עלה תאנה, כי אם זהו המצב מחר נקטוף עוד עלי תאנה ובסופו של דבר נשאר ערומים מכל וכל.
אני יודע שתקיעת המהלך הוא מנוגד למחצית מהעם לפחות. אבל התשלום אותו נשלם בעבור שתיקתנו הוא נורא ואיום, ואף אחד לא יוכל להרים ראש לאחר מכן ולהגיד ניסינו להלחם בשחיתות
לא אברמוביץ לא בן כספית ואפילו לא אתם מכובדי
אין נושא אחד בעולם שגובר על נקיון כפיים.
ולכן מה שיש לעשות זה להביע אי אמון מוחלט במערכת להפיל את הממשלה לנקות את האורוות להמיד לדין את: שרון ועומרי את ברק את עוזי כהן את זמביש וחבריו את הרצוג את טומי לפיד ולהפעיל ביתר שאת את מערכות האכיפה ואז לאחר צינון המערכת והפעלת יד קשה לצאת לכל מהלך שהוא תוך כדי שהוא מנוהל בתקינות ביושר ומגובה בתמיכת הציבור
תמיד תהיה אי הסכמה אבל אפשר לגשת לאי הסכמה בעם עם נקיון כפיים
בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרשות למלחמה בשחיתות
ירון,
ת''א,
15/06/05 14:30
|
אתה צודק, צריך לעשות את מה שיש לעשות ומה שאתה מציע יכול להיות רעיון מצוין, אבל אין כיום במדינה שום גוף שיש לו את הרצון/ הכח/הביצים לעשות זאת. בנוסף, גם אם נניח שכל גל המושחתים הנוכחי יעבור מהשלטון, צריך לחשוב על פתרון שימנע מגל מושחתים נוסף להשתלט על מערכות השלטון במדינה. והנגע הזה פושה בכל חלקה טובה ולאן שלא תפנה תריח הסירחון, באקדמיה, בכנסת, בממשלה, ברשויות, בעיריות, במינהלות וברחוב. אח''כ מתפלאים שנרצחים כאן על שקל, באמת. צריך מנהיגות שתעביר את כל העם טירונות סיירת צנחנים, שמטרתה- מחיקת השחיתות הצרובה בנו ובנייתו מחדש של מודל מוסרי ערכי יהודי ודמוקרטי. ''והיה ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הצביעות של שרון
חבצלת,
חדרה,
15/06/05 09:54
|
במדינה נורמלית העם היה יוצא לרחובות וזועק די למען השם מה קורה לנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שרון משך האש לכוון הליכוד
משה,
15/06/05 09:48
|
שרון מתוחכם וערמומי מאין כמוהו משך את האש לכיוון הליכוד כשהוא האשם העיקרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ושוב כבוד לעמדה ולאמירה,
יאיר,
15/06/05 09:46
|
אולי אמירה ישרה וישירה של עוד רבים החושבים כמתכם תניע תנועה לערכים בסיסיים שווים לכל, היגיע הזמן או חלילה עבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא להרפות !!!
ל"ת
guy,
15/06/05 09:46
|
|
 |
25.
מתי תפסיק לשקר?
פינוקיו,
15/06/05 09:45
|
כך לפי השמועה, שאל בן גוריון את שרון בשנות החמישים. אין ספק שהיה בכך גרעין של אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שכחתם משהו
אורי פ,
רעננה,
15/06/05 09:41
|
האלמט הפוליטי בקמפין שלכם בולט. לא תצליחו להסתיר זאת במכבסות של מילים יפות. זהבה נמלטה בעור שיניה מכתב אישום על גנבה והיא בעלת החוצפה לעלות נושא השחיתות. בנוסף לכך נגד המושחתים הבאתם התיחסות ספציפית, לא כך נגד החרדים שם ההתיחסות כוללנית בנוסח שהיה מקובל במקומות מסויימים במרכז ומזרח אירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גם אני רוצה לברך אתכם......
רפי,
15/06/05 09:39
|
אבל אני פוחד שמא לא ימנו אותי לתפקיד שאני רוצה להתקבל אליו או שרשויות המס יתחילו פתאום לתחקר אותי או שבגלל שלא הצלחתי לשלם משכנתא החודש הריבית פתאום תהיה במאות אחוזים ואין לי שום דרך להתמודד מול זה בקיצור מתחיל להיות פה קר כמעט כמו ברוסיה בימיה החשוכים ואנו בתור כאלה שראינו מה קרה לרוסיה עלינו להילחם בשיניים בשחיתות ד''א אני בחרתי בשרון איזה אידיוט אני..... עכשיו לומדים להעריך את בני בגין שלא רצה שום חלק בשום דרך בכספים לא שלו רק מה ששרון לא יודע או שלא רוצה לדעת הוא שעם ישראל זה מפלצת שעכשיו קצת יושנת ולעולם אין זה מאוחר בשבילה להתעורר ואבוי לו ולילדיו כשהיא תתעורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הליכוד מושחט מהיסוד
סיסו,
15/06/05 09:34
|
בראש ובראשונה אריאל שרון לאחר מכן אהוד אולמרט לבחירות מיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
''הוא'' פשוט מצפצף על כולםםםםם
ל"ת
גקר,
15/06/05 09:17
|
|
 |
20.
מה רציתם ? שהחתול יגיד ש.....
ש.ז,
--מושחתים --,
15/06/05 09:16
|
הוא לא שתה את החלב? לפחות שינקה את השפתיים מהשאריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אל תהיו נאיבים
נתן מאיר,
15/06/05 09:15
|
אין שלטון בלי ''שחיתות'' מימי בן גוריון עם הפרוטקציה ועד ימינו שאולי היגיעו לשיא של כל הזמנים. אם אדם כשמעון פרס שניסה להפוך ממשלות ע''י קנית ח''כים עדיין ממלא תפקידים בכירים אז מי ילין על שרון? אם ממשלת רבין קנתה שני ח''כים ע''י מתן שני תיקים בכדי להעביר את אוסלו ב' אז מי אנו שנתלונן? מה אתם חושבים שבמדינות דמוקרתיות נאורות השלטון אינו משלם לתומכיו טובות הנאה? נו באמת.....אבל כל הכבוד למאמץ שלכם שראוי לתשומת לב ותמיכה. כי נדמה לי שהשחיתות הנוכחית עוברת כל גבול. זה לא עניין של החלפת שלטון -- אלא מלחמת חורמה בתופעה עצמה, וזאת ע''י חקיקה מתאימה כי אחרת גם ממשלה חדשה תמשיך באותה הדרך. יישר כח ובהצלחה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אשמת ''העבודה'' ב'
נסים גבאי,
נתניה,
15/06/05 09:12
|
המשך... כי האזרח הקטן חסר כח, שהרי שילשול פתק קטן פעם בארבע שנים אינו בדיוק הכלי הנכון לשמירת זכויותיו לכל אורך חייו, בכל עניין, במשך ארבע שנים רבות תהפוכות וצרכים. אז בצורה עלובה זו, חסרת מעוף, נטולת תכנון, אובדת ללא דרך ולימוד לקחים - מגיעה המפלגה המרוסקת הזו לפריימריס... פריימריס של 5 אנשים שאף אחד מהם לא ניחן במינימום כח להביס את המפלגה שזה עתה הם חברו אליה למרות כל דיוני החירום על שחיתויותיה הבלתי סבירות בלשון המעטה. לא רק זאת. כבר ברור מעתה, עוד טרם נספרו הקולות הכשרים והמזוייפים של הפריימריס הזה, שהדרך היחידה להגיע לשלטון - היתה ותהיה דרך הדלת האחורית. המתרסקים בע''מ אינם מסוגלים להוות משקל נגד לאריאל שרון ומיקבץ חבריו שרמסו כל דרך לאחרים לכבוש את השלטון - אלא אם שוב יזחלו לרגליו כדי להינות מצילו הכבד... את זה יודעים לעשות ויידעו גם בעתיד לבצע - חבורת המתוסכלים שכעת עושים איזושהי הצגה של פריימריס שאף אחד לא קונה. היה דיון בכנסת על השחיתות? אז היה... קרה משהו לאחר מכן? לא. אפילו וועדה לא הקימו... אבל אהוד ברק שמהווה את סימן הנכשל הגדול של התקופה האחרונה, שנתן במתנה שלטון ליריב - הוא התוקף את כל אלה שהעזו להתמודד גם הם על הנהגת המתרסקים. אחריו מגמגמים ארבעה מתמודדים שכולם יחד יכולים להוות אטרקציה בזמן בחירות כלליות... אטרקציה בדיוק כמו ''תוצאת הסקרים'' של המוביל בראש - שמעון פרס. החמישה אינם מעריכים איש את רעהו, לאף אחד מהם אין אפשרות לקבל מספר קולות מרשים, ואפרוריותם משקפת למעשה את מצבה של המפלגה הכי מרוסקת בישראל, בכל הזמנים, למרות שפוטנציאל בוחריה, אבק העבר שלה, ודמיון מחשבותיה - יכול היה לנער כל יריב... לו רק החליטו אי פעם להתמודד עם מציאות, כאשר היא קוראת. אי אפשר להכריז על פריימריס עלוב שכזה, כאשר אין מפלגה, אין בוחרים, מי שישנו אינו מאמין בזולתו - וכולם יחד מתרפסים יומם וליל באנחות ייאוש מתחת שומנו של המושחת הראשי שרק יום קודם הוטחו בו דברים איומים בכנסת, והיום הוא כבר מחוזר כאופצייה ל''שיתוף פעולה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תפסיק לזיין את השכל
ל"ת
אזרח,
16/06/05 10:07
|
|
 |
17.
צבועים
אזרחית,
15/06/05 09:11
|
ברור לכל ששרון והליכוד מושחתים, אך משום מה אתם מתעלמים מהשחיתות הגדולה מכל, שחיתות הון-שלטון. דוגמא בולטת לכך היא הקומבינות של שרון את ביבי למען האחים עופר. אחים מיליארדרים אלו קבלו בשנים האחרונות מ''פקידיהם'' שרון וביבי כשני מיליארד שקלים: בצים,מפעלי ים המלח, טאוור, בז''ן,ה''טעות'' במישור רותם וסימכו עליהם שעוד היד נטויה. מעניין מאוד שאתם מתעלמים משערוריה בלתי נתפסת זו, שכן מדובר בכספי ציבור שקוצצו מחולים, קשישים ונכים רבים בטענה שיש לקצץ בתקציב, בו בזמן שהון תועפות זה ניתן במתנה ל''משפחה נזקקת'' אחת-משפחת האחים עופר. אם כך, אתם צבועים גדולים,שכן אתם מתעלמים מהשערוריות הגדולות ביותר, מדוע?הדבר מעורר סימני שאלה רבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם...
הארכיבר,
15/06/05 10:27
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/884/965.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא קוראת את דנקנר ומרגלית
ארכיבר,
15/06/05 10:23
|
דרך קבע. וחבל... לא ניתן במסגרת מאמר אחד להכניס את הכל. אבל אם תפשפשי קצת אחורה תראי שתגובתך פשוט מוטעה.
אני אעזור לך : https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/922/359.html
ראי ''בפינת האומה הנדיבה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אשמת ''העבודה'' א'
נסים גבאי,
נתניה,
15/06/05 09:11
|
מפלגת ''העבודה'' - המתרסקים מאת: נסים גבאי מפלגת ''העבודה'' אחראית כמעט ישירה למצב הכאוס והשחיתות במדינת ישראל. אין ספק שאת רסן המדינה מחזיקה כבר זמן רב, רב מידיי, מפלגת ''הליכוד''. ''הליכוד'' הוא כמובן הגורם היוצר חדשות לבקרים את עוולות השלטון המוטבעות בנו ללא רחם. חברי מפלגת השלטון הם כמובן האחראים העיקריים לרבות מהעוולות העוברות עלינו ללא רחם בתקופה האחרונה - אבל... מפלגת ''העבודה'' היא זו שנתנה ל''ליכוד'' - מטרייה קשוחה וגשר של ברזל על פני מים פוליטיים סוערים. מפלגת ''העבודה'' היא זו שבטענות ומענות שונות ומשונות, הצדיקה קיומה בעניין אחד בלבד - טובות הנאה אישיות ומפלגתיות. מפלגת ''העבודה''... (להלן - המתרסקים) לא שידרה ולו לרגע קט מענה ישיר לבוחריה. המתרסקים חיו בתוך בועה בלתי חדירה לקולות צעירים חסרי מנוח שניסו בכל דרך להניא את כבדי הגוף שבראשם, לזוז הצידה. המתרסקים ידעו בבירור כי במדרון החלקלק שההתרסקות היא האופציה היחידה בו - כאשר מגיעים בסופו של דבר לקרקעית... אין מה לחפש מעבר לשם. שלא כגוף או אדם סביר שנוקט במקרים כאלה ביוזמות חירום - את הטבע הזה לא מצאנו אצלם. זוהי חבורת המתרסקים שהמדינה נראתה להם תחביב לא רלוונטי, וברגע קריטי שעוד ניתן היה לעשות משהו... נכנסו לתוך לועו הפעור של הטורף אריאל שרון. שם, בתוך הזוהמה שכולם שרו את זוועותיה מבוקר עד ליל, הרגישו המתרסקים - חום. הם ראו אחרי הרבה מאוד שנים של חוסר אוויר פסגות, את הטרקלין המשקיף להרים מושלגים, את מרחבי הים הכחול, ושמעו את ציוץ הציפורים שעפות בינות לעצים... בבירות העולם אותן פקדו ''לרגל תפקידם''. חבורת המתרסקים העלובה הזו לא התיחסה ולו לרגע, לצרכי המדינה, למאוויי אזרחיה. כבר אי אפשר לדבר רק על זילות בוחרי המתרסקים, שהרי ברור היה לכולם כי מזמן התפזרו הם לכל רוח. הם פגעו פגיעה אנושה בכל תושבי המדינה שלמדו בשיעורי האזרחות ואח''כ במבוא למשפט קונסטיטוציוני - שבמדינה דמוקרטית חייבת האופוזיציה לבצע תפקידה ולבדוק כל העת מה עושה השלטון - ומה נכון יותר, איך הוא חודל מעשות ע''פ חובתו לאזרח הקטן. מיד המשך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך...
סיוון,
16/06/05 03:26
|
להדביק את ההודעות הדביליות שלך בכל חור - עוד תגיע רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אמנון ודן - המשיכו במאבק!
|אביעד,
15/06/05 09:08
|
יישר כוח! אל תרתעו מפני השלטון המושחת. הציונות נמצאת במשבר החמור ביותר בתולדותיה לאחר קום המדינה בעקבות תוכנית ההתנתקות. ללא קשר לדיעות פוליטיות אם יש לבצע את ההתנתקות אם לאו ע עלינו להודות שנדרשת התחדשות ציונית והסכמה רחבה על היעדים הלאומיים. המשך המשבר בציונות לצד השחיתות עלולה להביא לחורבן אידיאולוגי שידרבן צעירים רבים לקום וללכת ולחפש מפלט אחר ליהודים, נוח יותר ובטוח יותר. המאבק שלכם אינו רק נגד השחיתות אלא על דמותה וחוסנה של המדינה לטווח הארוך ועל כך יישר כוחכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
נראה שלא נמצאה הדרך לנקות
ניקו,
15/06/05 09:03
|
האורוות. אפילו לדבריכם, צודק אריאל שרון, מה נטפלתם אליו ו/או אל הליכוד? הרי כל המפלגות זוהו בודאות כנגועות בשחיתות, משהו חדש נולד היום? לא. המלחמה צריכה להיות מקיפה או לא בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חוק הג'ובים? שחיתות לשמה
ארז,
15/06/05 08:54
|
שרון מקשקש, מעריב צודק, כל הכבוד לדנקנר ומרגלית. מדינה שבה גשרים נופלים, אולמות חתונה קורסים, ויש אין ספור תאונות דרכים היא מדינה שבה לתפקידים הכי חשובים ממנים אנשים מקורבים ולא אנשים מוכשרים, וכולנו משלמים על זה בדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בדלתם עצמכם מכת שומרי האתרוג
גד,
ת''א,
15/06/05 08:54
|
|
 |
11.
ברוכים תיהיו
ל"ת
יוסי,
ירושלים,
15/06/05 08:53
|
|
 |
10.
להכות בברזל.....
רועי,
15/06/05 08:49
|
|
 |
9.
יש אנשים טובים בליכוד
יואב,
צפון,
15/06/05 08:44
|
גם בליכוד יש אנשים טובים וראויים. אבל הם כה מעטים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כדאי לראות תגובה זו
אינטליגנט,
15/06/05 08:41
|
זו המדינה היחידה בעולם בה הרוב לא רוצה משאל עם מחשש שהמיעוט ינצח... דמוקרטיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאכלו את הלב!!!
ש.ז,
15/06/05 09:18
|
די לפאשיזם שלכם ולמציצת התקציב על חלומות התפשטות משיחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי דפוק - צוחק מי שצוחק אחרו
ל"ת
גבעתיים הכתומה,
15/06/05 20:52
|
|
 |
הרוב נגד ההתנתקות
אייל,
ר''ג,
15/06/05 08:51
|
בסקר של מקור ראשון: 51% נגד 37% בעד. בסקרים פנימים של לשכת שרון 27% יתרון למתנגדים. רק המיעוט: שרון ושאר השמאל משקשקים ממשאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן נתונים מעניינים והנה עוד:
די לקישקוש,
וגם לכיבוש,
15/06/05 16:38
|
אם אלה הנתונים אז גם יש רוב של 64% שחושב שכדור הארץ שטוח ויתרון של 17% לאלו שחושבים שהשמש מקיפה אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא הסיבה
יואב,
15/06/05 08:50
|
לא עושים משאל עם מכיוון שהוא נועד לבזבוז זמן בלבד (וגם יעלה הרבה כסף)! למה לא עשינו משאלעם לפני שהמתנחלים הלכו לגור בשטחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומנם לא עשו משאל
צורי,
י-ם,
15/06/05 13:33
|
אלא עשו משהו יותר מזה - בחירות ובבחירות הללו נבחרו מפלגות שהקימו את ההתנחלויות ואם רוב העם לא היה רוצה אז ההתנחלויות לא היו מוקמות . ולהזכירך חלק מההתנחלויות הוקמו ע''י השמאל הנאור אז מספיק לצביעות.
וזה בדיוק ההפך ממה שעושה שרון הולך הפוך נגד המצע בחירות שלו ולא רק זה אלא לפי המצע של המתחרה מצנע שקיבל חצי ממה שהוא קיבל ואם זה באמת היה רצון העם אז התוצאה צריכה להיות הפוכה.
די פשוט לא ?
השאלה היא האם שמאלני כמוך יכול להבין את זה ,ובזה אני די בספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת לא מבין???
אלדד,
15/06/05 09:26
|
שיש הבדל ענק בין החלטה על הקמת ישוב לבין ההחלטה להרוס ישוב ולהרוס לאלפי אנשים את החיים??? זה ניראה לך אותו דבר??? בלי שום קשר אם אתה או אני בעד או נגד , חוסר היגיון מכוון ושימוש בטיעונים אטומים מוציא אדם מדעתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא. אני לא מבין מה ההבדל
צוק,
טבריה,
15/06/05 12:08
|
תתכונן, אני בא עם יחידת המילואים שלי להעיף אתכם משם! יא מושחתים מגלגלי עיניים לשמיים בפליאה. ותחזרו על זמנים לכל הרוחות: עוד 59 יום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פניתי אליך
אלדד,
15/06/05 13:31
|
ולא שאלתי לדעתך דיברתי אל הבחור מעלי כי אל חמור קופץ בראש לא פניתי ולא אפנה אנחנו אכן מהיהודים מגלגלי העיניים עדין מגלגלים את ענינו למרום ומתפללים לקב''ה שירחם על מסכנים שכמוך שאין בהם לא דעת , ולא בינה ותבונה הינך הרי יהודי...כניראה שמתבטא כאחד הריקים אבל אין יהודי שאין לו תקנה כמה ''צ'פחות'' בראש(ולא מבן תמותה) יסדרו לך ת'חיים... יש לאחיינים שלי חיילים מפלסטיק קטנים כאלה... אתה רוצה שאני אשלח לך...כדי שתוכל לבנות לך יחידת מילואים ולשחק קצת ולהוציא אגרסיות באמת ולא רק לפנטז בכאילו יש לך יחידה כזאת?(אם כן תשאיר מייל) פסיכיטרים אומרים שזה עוזר יותר מלשחק את תפקיד הכלב שנובח אינו נושך! ולסיום אם קשה לך להבין את הניכתב אתה יכול לבקש מקרוב או שכן שלא אבדה בינתו שיתרגם לך את הכתוב!
מהאוהב אותך ומלא ברחמים עליך אלדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי
אלדד,
15/06/05 17:46
|
אני בחיי נחשפתי לצערי לאורח חיים חילוני עד גיל 25 ואח''כ היתי מספיק אמיץ על מנת לבדוק מה יש בצד השני של המטבע ולקח לי עוד שנה לחשוב ברציונליות ובאינטנסיביות יום יומית על כל הענין ומה אני אגיד לך הצד השני של המטבע לוקח אתכם בהליכה - לא היה בכלל קייס ! אז עליי להגיד שאנני חושב ברציונליות או ששמו לי כיסוי על הראש? נהפוך הוא ידידי אני הוא זה שהוריד את הכיסוי ובדק את כל האופציות אפשר לומר אותו דבר עליך/עליכם? הרי גידלו אותך כחילוני לכל דבר ואני מניח שלא היה לך את האומץ הדרוש לבדוק ולחשוב כמוני מה אגיד לך הפוסל במומו פוסל!
ממני הסובל ''מנוירוזה כפייתית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי אתה סובל
יאיר,
תל אביב,
15/06/05 16:18
|
מנוירוזה כפיתית (כמו כל חברייך לתאים כתומים אלו או אחרים). אתה דומה לאדם שחבשו את ראשו כשהיה קטן למען לא יתפתח בצורה תקינה. היכולת לחשוב בצורה רציונלית ותקינה , היא לא אפשרית עבורך. אנא ,אתה ואנשיך, הבינו את מוגבלותכם הקשה והמנעו מהתבטאויות ככל הניתן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתה כוס מים קרים ותירגע
כתום,
15/06/05 12:38
|
קח שאיפה לריאות - יופי.
נרגעת?
עכשיו תחזור אחרי - יהודי לא מגרש יהודי!
תזכור את זה בי מחר אתה עלול להיות המפונה הבא - ואולי יהיו אלה ערבים שיפנו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשרות כואבות
ירון,
ת''א,
15/06/05 14:37
|
למה חשבת ששרון התכוון, בסיסמת הבחירות שלו ''פשרות כואבות''?! אל תיתממו. מצד שני, גם למצדדי שרון אסור להתעלם מכך שאכן רוב העם נגד ההתנתקות (שתועלתה כלל לא ברורה, חוץ מהפחד שמטמיעים בנו בשיטתיות כבר עשור וחצי: הו... א מ ר י ק ה , א מ ר י ק ה א מ א ל ' ה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הפלוגה שלי הולכת לסרב
איזה מילואים,
ואיזה בטיח,
15/06/05 13:45
|
כל הפקודה שלי תסרב פקודה לדיקטטור
העם הרי לא בחר בזה בבחירות האחרונות
אצלנו הרוב קובע - המ''פ כבר יודע.
אנחנו לא ילדים סדירים שיאיימו עליהם.
שרון תתבייש ! את הדמוקרטיה הרסת וגם את הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דנקנר ומרגלית - אתם גדולים!
אזרח ישראלי,
15/06/05 08:30
|
|
 |
6.
יישר כוח
ל"ת
Trex2323,
Haifa,
15/06/05 08:28
|
|
 |
5.
שרון מנותק - הליכוד הביתה!
מפוכח,
15/06/05 08:28
|
חייבים להפיל את הליכוד המושחת, שנשלט ע''י עוזי כהן וחבריו המושחתים ממרכז הליכוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל הכבוד לכם המשיכו כך
אלי,
15/06/05 08:06
|
ראיתי את נאומו של שרון אתמול - והתפלצתי.
אין לא בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושחתי הליכוד הביתה
ל"ת
שלמה דדו,
15/06/05 12:36
|
|
 |
השחיתות בליכוד
מיכאל,
15/06/05 12:04
|
|
 |
3.
יישר כוח
חיים שמול,
15/06/05 06:38
|
יישר כוח לכם.תמשיכו ואל תרתעו ממביקורתכם על הנוכלים,שגונבים את המדינה לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נו, אנחנו לא יודעים את זה?
סתם תרנגולת,
15/06/05 06:19
|
אז מה עושים?????????? הרי לומר ששרון מושחת זה כמו לומר שהמים רטובים. וכמו שהמים רטובים ומרטיבים, כך גם משפחת הפשע שבשלטון: מושחתים ומשחיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
דן ואמנון-הפעם אני מסכים אתכם!
Ehad Haam-Zioni,
לחברה הוגנת,
15/06/05 05:36
|
אובדן הבושה של המושחתים הוא מזעזע-ובזה מצטיין הליכוד ועבר מזמן את הדתיים והעבודה, ומשתווה רק לנכלולי הההתנחלויות ומנהיגיהם-למרות שהשחיתות במדינה מבוססת ומושרשת ובחלקה הגדול אינה מפלגתית, אלא מקורה בקשר בין הון לשלטון (כל שלטון שהיה-בתנאי שהפיקו ממנו הון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד - נודניק,מה חידשת בדבריך?
ל"ת
שניים מהעם,
16/06/05 09:56
|
|
 |
אתם צודקים, אבל...
גיא,
15/06/05 14:19
|
שינויים קטנים פה ושם לא ינקו את הזהמה מהשלטון. הזהמה צריכה להתנקות ע''י שינוי הדמוקרטיה שלנו.
צריך להתנער מצורת השלטון הזו, ולהתאים את הדמוקרטיה לעידן המודרני, לא לימי יוון העתיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-שינוי בדמוקרטיה:הנה רעיון.
יצמצם השחיתות,
כדאי, קרא/י.,
16/06/05 11:18
|
רצוי לבחון אפשרות שאדם אחד ייבחר ישירות עי הציבור ויהיה ממונה על שני תחומים : 1. מבקר המדינה. 2. יו''ר האיגודים המקצועיים. האדם שיעמוד לבחירה יציג לציבור את שני סגניו (נניח : יקראו סמנכלי''ם ) שהם סופר מקצועיים שיהיו ממונים על 2 תחומים אלו כ''א ושניהם כפופים לו. בחירות אלו יהיו במקום הבחירות להסתדרות. ורצוי שהבחירות תתקיימנה אחרי הרכבת ממשלה(מבחירות לכנסת) , כי אז הציבור יידע לבחור נציג שבאמת יהיה ביקורתי , יעיל וישרת נאמנה את הציבור שבחר בו. כל מפלגה או אירגון מקצועי כלשהו יוכל/ו להציג מועמדו.(לרבות ההסתדרות , מיפלגות שונות , מבוטחי כללית ,וועדי עובדים / מיגזרים וכיו''ב ) הניבחר הוא המוסמך בשם הציבור לנהל מו''מ עם ה-ממשלה/אוצר / בתי דין לעבודה וכו'' במירב התחומים. התעסקותם תהיה נטו ב-2 תחומים אלו ברמה מיקצועית /משפטית / ציבורית. יתרונות שהניבחר לא יהיה תלוי במינוי הפוליטי של מפלגה זו או אחרת או של אדם זה או אחר. כ''כ יקים סניפים לייעוץ בתחומי איגוד מיקצועי ורצוי איזון בין רווחת המועסק לריווחיות המעסיק. איזון זה יועיל לכולם. והתייחסותו תיעשה עיניינית ולא תלותית. אין בכתיבה זו חלילה ביקורת או טרוניה על הנוכחי או על קודמיו שעושים מלאכתם נאמנה. יש חשיבות לאימון הציבור כלפי המערכות. ולייעל כמה שניתן. כמובן שיש עוד מה ללטש וללבן את מיכלול ההיבטים ורלוונטיות למדינת ישראל, עד שיובאו אל הפועל. בנתיים בהצלחה רבה לממלאי התפקידים הנוכחיים.
הגב לתגובה זו
|
|