 |
53.
זהו מיקרה מובהק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/03/06 08:47
|
|
 |
52.
מושחת גם אם הוא בעל דרגה בכירה
ל"ת
אזרח מודאג,
05/03/06 08:04
|
|
 |
51.
תופעת ה''איש הקטן''- קצין בכיר
שי,
04/03/06 21:18
|
גם לנו בצהל קורה, אמנם לעיתים נדירות , שמתברג לצמרת ''איש קטן'' ועל כך אין לנו אלא להצטער. אני בטוח שהאלוף רון-טל לא ממש תיכנן את העניין וניגרר אליו בצורה זו או אחרת. היגררות שכזו אפיינה אותו עוד בהיותו מפקד במפח''ש ולאחר מכן כמפקד זרוע היבשה. הוא פשוט ניגרר אחרי עצות רעות ופוליטיקה בגרוש. מנהיגות ותכנון לא היו מעולם הצד החזק שלו- מי שניכנס אליו אחרון ידע תמיד להטות את החלטותיו לטובתו. מחשבה עצמית וראיה מערכתית מעולם לא אפינו אותו ובכך הנזק הגדול לצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
זכותו של כל אדם להגן על עצמו
גיורא,
16/06/05 21:28
|
לאלוף רון טל יש זכות להגן על עצמו בבית משפט כמו לכל אדם. אין להשוות בינו לבין חייל פשוט העומד לדין משמעתי. האלוף כבר נענש בעצם פרסום האשמה נגדו ועוד בטרם נשפט על ידי הרמטכל. אין ספק שבגצ יחייב את צהל להענות לבקשתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מה עם אהוד ברק ראש הממשלה לשע
HAH,
,K TCHC,
16/06/05 20:50
|
כדאי לבדוק גם את אהוד ברק ואת כל הקצינים הבכירים כנראה שזה נורמה צבאית אחרת מאיפה יש להם כל כך הרבה כסף לקנות מגרשים בכפר שמריהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הצעה לאלוף: עדיף שתשתוק
הרצל,
יפו,
16/06/05 20:24
|
תתחיל להירגע, במשפט אתה לא אומר לאחרים מה לעשות כמו שאתה רגיל. קפל את הציוד וטוס הביתה. ואגב, אל תשכח להחזיר את מה שלקחת לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
השאלה היא: מי חפץ במינוי שלו
משה,
תל אביב,
16/06/05 19:00
|
למי שעוד לא קרא את המציאות כהוויתה, החקירה היחידה שצריכה להיפתח היא מיהו אותו קצין בכיר שראה את עצמו מועמד על אותה מישבצת של האלוף הצנוע המקצועי והיישר רון טל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מה לנו כי נלין?
ישראל,
16/06/05 17:22
|
צהל הוא - צבא העם - צהל זה אנחנו בראי עצמינו. פני הדור כפני צהל. חברה מושחתת מטפחת מנהיגות מושחתת של חברה ושל צבא. יש לנקות את האורוות, בכל המגזרים. הבעיה היא שגם המנקים מושחתים. יחי ישראלוס קולומביאנוס החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
''יצא בחוץ'' וטוב שיצא מגיע לו
מתי,
כפר סבא,
16/06/05 16:17
|
רון טל ''יצא בחוץ'' וטוב שיצא כי כך מגיע לו לסיים את שירותו בצה''ל. בדיוק כמו שעשה לאחרים כך עשו לו. לפני שנתיים וחצי לא שמע לגרשון הכהן, גרשון הכהן קצין חכם! ומי שלא שומע לקצין חכם סופו שיסיים את שירותו כפי שסיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רוזנטל קח את הכסף ולך !
דרורה,
16/06/05 15:50
|
רוזנטל קח את הכסף ולך הבייתה. אם יחפשו עוד, ימצאו עוד הרבה, זה כנראה לא ייגמר מהר. אז למה לך? כל זמן שאתה יכול לקחת את מה שיש אז קודם קח ואחרי זה תדבר. רמטכ''ל לא תהיה וגם לא אלוף פיקוד אז מה אתה ממתין. קח עצה בחינם מזקנה - תן לאלוהים לשלם להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
''לא ניתן יותר לתת אמון בתחקיר
חנן וייס,סא''ל מ,
16/06/05 13:57
|
''לא ניתן יותר לתת אמון בתחקירים צבאיים''
החשד כי קצינים מסרו עדויות כוזבות לאחר הרג שגוי בשכם ופרשת 'וידוא ההריגה' של המ''פ מגבעתי גרמו לסגן הפצ''ר לשעבר לצדד בהוצאת התחקירים מצה''ל
כל החבורה הזאת, עטורת הדרגות, אפילו טרחה להגיע בשנה שעברה אל לשכתו של מפקד זרוע היבשה, האלוף יפתח רון-טל, כדי ללמד עליו סנגוריה נלהבת, לאחר שהתבקש על ידי הפרקליטות הצבאית לשפוט את הקצין הזוטר. בסופו של ההליך המשמעתי זוכה הקצין מכל אשמה, ומפקד זרוע היבשה אף שלח מכתב נוקב לפרקליטות, שבו טען כי נגרם לקצין הצעיר עוול נוראי מעצם ההחלטה לשפוט אותו על סמך עדותו של נער פלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
להמנע מגיוס לצה''ל.
פטריוט לשעבר ,,
יחידה מובחר,
16/06/05 13:55
|
בתור לוחם ביחידה מובחרת
שעבר הכשרות ארוכות, נפצע בשירות וביצע 4 וחצי שנות קבע, ועכשיו אב לילדה בת 9, אני מצהיר שאני מבין את המשתמטים - חד וחלק.
את הבת שלי אני מלמד כבר מעכשיו שלא להגדיל ראש ולמצוא דרך להמנע מגיוס לצה''ל.
ערכים צריכים לעבוד לשני הכיוונים ומי שמתייחס אליך כמו לזבל ראוי שיקבל יחס דומה, ואם אין ערכים בתמונה והתגמול בהחלט אינו מצדיק זאת, אז לעזאזל עם הכל ושיביאו שכירי חרב.
גם לא מטפלים כראוי בחיילים, גם מאשימים אותם בהתחזות, מתחמקים מטיפול ומפיצוי נפגעים בתביעות משהב''ט ובסופו של דבר משמיצים את החיילים.
לא מאמין שאני כותב את זה, אבל שילכו לעזאזל..
פטריוט לשעבר , יחידה מובחרת (27.05.05)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק - לפני יותר מ30 שנה-
אמנון,
16/06/05 17:42
|
הדבר היחידי שיכולתי לעשות לאחר שננתתי את דמי לצבא ולמדינה - זה לעקור לארץ אחרת. היום, האלופים המגונדרים האלה, משתכנים בחו''ל במלונות פאר ובאים להרצות לי ציונות ולבקש כמו קבצנים נדבות (הם קוראים לכך: תרומות) ממני ומהקהל. כאשר האוגדונר שלי התעסק עם המזכירה שלו בקרוון במתלה, אני עליתי כמעט בלהבות השמימה. כשבאנו לועדת נכות במשרד הבטחון ישבו הם, חקרו ובחנו כאילו היינו פושעים שמרוקנים את קופת הציבור. וראו מי באמת המושחתים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתה לא היחיד
ל"ת
שמחה,
16/06/05 15:15
|
|
 |
41.
אלוף ישר
משה ד.,
פ''ת,
16/06/05 12:31
|
פגשתי באלוף רון טל בכמה הזדמנויות בצבא. הוא ישר כמו סרגל. חבל שגוזרים דינו של אדם ללא נתונים נכונים. אדרבא, שיעמידו אותו בפני בית דין. אין לי ספק שיזוכה בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יש לו עו''ד שמייעץ לו להתחמק
שש,
16/06/05 12:02
|
האלוף התמים הזה הבין היטב את שהוא עושה והיה מודע היטב לכספים הזורמים לחשבונו הוא לא תמים ואני לא מאמין לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
צודק בהחלט !
שמחה,
16/06/05 11:07
|
בבית הדין הצבאי הוא מכיר את כולם כי כנראה שהם לא התנהגו אחרת אבל את הרמטכ ''ל הוא בקושי מכיר אז בודאי שיעדיף ''להשפט בבית דין צבאי ''ולא לעמוד לפני הרמטכ ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תנו לו להוציא את צדקתו לאור
ציון,
יבנה,
16/06/05 10:54
|
|
 |
37.
אלוף שטרן. איך זה שתפרתם לו תי
רילורי,
בני ברק,
16/06/05 10:52
|
לו תיק יום אחרי שקיבלת מקלחת קרה מגיל רגב על היותך מניפולטור קומבינטור ספקולטור? נעלבת והגבתם? בושה וכלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רונטל ''תקח אחריות''
גבי,
ב''ש,
16/06/05 10:52
|
תקח אחריות, משפט המפתח בצבא כשאין פתרון אחר. הכיצד אתה רואה עצמך ממשיך במערכת שאתה מואשם בכזה אשמה. כל כלב בי יומו!!! תזכור זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבונות פתוחים
שרונית,
השרון,
16/06/05 11:10
|
לאדון המכובד מבאר שבע , אתה יכול להגיב כמה שאתה רוצה, אבל נראה מתגובתך שיש לך חשבונות אישיים עם האלוף , וזה לא המקום לסגור אותם גם לאנשי ורכזי האתר אני חושבת שאת ההערות האישיות ראוי להסיר מן התגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרונית יקרה שיעמוד לדין...
טורונטו,
טורונטו,
16/06/05 18:54
|
יותר מיידי מגיבים דורשים את ראשו, מה זה אומר? אם הוא ישר שיסים את לוח התשלומים שקיבל בצמוד לכתבה בצרוף הסבר והצדק יעשה ומייד, תודה לאל שאפשר לשפוט כל אדם מעל גבי מסך זה ללא צורך בעורכי דין גזלנים ושופטים מכוערים(חברים של עורכי הדין). בהצלחה רון טל, מה יותר פשוט מזה??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מה קורה עם 19 התלונות הנוספות?
ל"ת
ורד,
16/06/05 10:45
|
|
 |
34.
אלוף גנרל
רונן,
16/06/05 10:39
|
|
 |
33.
מערכת משפט שיש לה מדינה.
ל"ת
דעת המגיב,
16/06/05 10:31
|
|
 |
32.
יש בצים להאשים ואין בצים לשפוט
ימין ירושלים,
16/06/05 10:24
|
בושה וחרפה!!!! להאשים להכפיש חופשי חופשי!!!! אבל בוא גבר ותשפוט אותו זה לא ,''אין מספיק ראיות'' אם אין ראיות אז למה לזבל לנו את המוח???? אני מבטיח לכם שהגנרל הזה ''נגוע'' ב-''ימנות'', וכבר עכשיו הוא נרדף לקראת שחרורו מהצבא,בכדי להותיר לו כתם ועננה לכל חיו,בושה וחרפה!!!! וגם אזהרה לכל הימנים בצבא !!! תהיו גברים תשפטו אותו לפי בקשתו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יפתח, ורד והילדים-אנחנו אתכם
חברה,
מרכז,
16/06/05 10:12
|
|
 |
30.
הקשר האמיתי
יואב צארום,
רמת גן,
16/06/05 10:00
|
הנה לכם הפניה, באמצעות הלינק המצ''ב. הכנסו אליו וגלו אמיתויות שלא מגלים לכם או מעלימים אותם בכוונה. הפיצו הלאה כמה שאפשר. http://he.manhigut.org/content/view/1628/119/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה עם גנץ ????
אבי,
ירושלים,
16/06/05 09:50
|
|
 |
28.
האלוף בשל להכנס למרכז הליכוד
ל"ת
יוסיפון,
16/06/05 09:37
|
|
 |
27.
האלוף רון טל
ניצן קצין גמ',
ראשל''צ,
16/06/05 09:23
|
אין ספק שאיש כמוהו חייב ללכת הביתה,הוא פשוט קצין לא ראוי, ברם הצרה היא שהוא לא היחידי ועבירותיו הם כאין וכאפס לעומת כל המשתלמים בחו''ל שהביאו תעודות ממכללות ''כאילו'' הנדסיות והסתבר שלמדו נגינה מחול ומקרמה והשד יודע מה עוד,וכן לכל אלה שהשיגו תארים מזוייפים ממכללות בארץ, לשלטונות צהל מוכרות הבעייות והם מעדיפים להדחיקם או להתעלם מהם ומבעיות דומות,יתכן עקב כך שמעורבים בתאריםכאלה הרבה בכירים (חלקם אפילו בדרגות אלוף).אז מה נטפלו דווקא לרון טל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לנהוג באלוף בגבולות החוק
אליק,
גוש דן,
16/06/05 09:03
|
אם האלוף רון-טל קיבל כספים שלא כדין. ניתן לבדוק. לדרוש ממנו להחזיר הכספים האלה. לזה אין צורך בהליך . משפטי. רק אם החוק קובע שלנאשם הזכות לתבוע בית דין אפשר לא לשפוט אותו או לקבל תביעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר וזהו?
לוחם בשחיתות,
16/06/05 09:17
|
מי אתה? את מי אתה מייצג?
מדינה בפשיטת רגל מוסרית וכלכלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
השיא 300,000 שוחד בכלא
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
16/06/05 08:56
|
מוזר,חוקרים 3 שנים שוחד של 240 240 ש''ח .
מצ''ח בהוראת הפצ''ר, חוקר קצין בכיר במילואים, שופט כלואים בכלא 4 .
שוחד במהלך משפט צבאי ע''ס 240 ש''ח.
לאחרונה הסתבר כי הקצין, הינו איש עסקים, מולטי מיליונר ובעלים של 3 חברות עסקיות ו-8 חשבונות בנק.
ראשי הפרקליטות והמשטרה הצבאית היו משוכנעים כי את אושרו הרב, צבר הקצין בכלא, בהטיית משפטים, תזה שלא הוכחה עדיין, אבל נבדקת בכובד ראש, הנה המלצתה של סא''ל סיגל משעל - שחורי, פרקליטת מרכז (מעניין הבת של מי היא ?!) , בתיק מצ''ח כולל קלטת וידאו של חקירת הקצין :
''הקמצ''ר , הפצ''ר (היום שופט מחוזי שלא היה מימיו שופט שום או אפילו רשם בבימ''ש אזרחי , חו) , ממליץ כי תשקול בכובד ראש את התאמתו של סא''ל (מיל') וייס לשמש כקש''ב בכלא , לנוכח התמונה אשר עלתה מחומר החקירה''.
מאחר והקצין מילואמניק (שנאת אנשי הקבע), הפצ''ר לא מאפשר לקצין הליכים רגילים של שימוע כנהוג אצל הקצונה הבכירה בקבע.
הפצ''ר מעדיף עינוי דין ואינו מוכן להעמיד לדין את הקצין, לא בדין משמעתי בצה''ל, לא בבית דין צבאי ולא בבית משפט מחוזי (שוחד עבירה פלילית אזרחית).
החשד שהתעורר כי הקצין גבה מכל חיייל 1,000 ש''ח תמורת הטייית משפטו וזיכויו.
להערכת מפקד משטרה צבאית, גבה הקצין בדרך זאת כ- 300,000 ש''ח לפני מע''מ.
הקצין נבדק בפוליגרף ויצא דובר שקר. אך הכספים לא נתגלו בחשבון הבנק המרובים שלו. צה''ל רצה לבדוק אופציה, כמו אצל תא''ל לשעבר רמי דותן, לשלוח חוקרים לשוויץ ע''מ לגלות חשבונות סמויים, אך אישור לא ניתן.
2 רמטכל''ים משכו ידם מהפרשה, מפקד כלא 4 ומפקד מתקני הכליאה פרשו, סגן מפקד הכלא הודח מתפקידו.
הפרקליט הצבאי, שרת המשפטים, המפכ''ל, היועץ המשפטי לממשלה, שר הביטחון וראש הממשלה
החליטו בינתיים שלא להתערב, כל אחד וסיבותיו עמו.
הקצין פנה למס' עורכי דין מן השורה הראשונה במגמה לעתור לבג''צ.
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פוליגרף אמין
חנן,
16/06/05 09:19
|
הקצין נמצא משק בפוליגרף:
השאלה - האם שמך משה ?
תשובה - לא.
מסקנה הקצין משקר.
אבל....... שם הקצין חנן
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוחד
צפוני,
צפון,
16/06/05 09:19
|
|
 |
אמיץ מכדי להיות פחדן, פחדן מכד
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
16/06/05 09:33
|
ואני מעולם לא הייתי בצבא קבע.
אמיץ מכדי להיות פחדן, פחדן מכדי להיות מושחת.
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון שעיקר הכסף היום בליכוד
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
16/06/05 09:32
|
אבל הליכוד לא המציא את השיטה ,
הוא רק מטפח אותה.
ובנוסף כיסי עסקני הליכוד ריקים, והליכוד בשלטון ולכן כל העיניים לשם.
יש גם ראשי ליכוד בעיתיים.
נקווה שלאחר 40 שנה במדבר, כשיתחלף דור יצוצו כמה ''פחדנים''.
ראה מה קרה 1989
בהג''א היה נוהג פסול וחריג לזמן אנשי מילואים מובטלים, ולתמוך בהם בעזרת רישומי יתר של ימי מילואים, בבדיקה שערכתי והגיעה לידיעת נקח''ל (שלא טרחו להתייחס לנושא), התרעתי על תשלומים חריגים לאנשי מילואים שלא כחוק, האם מישהו מראשי הצבא התייחס?! ''גורנישט'' !
ואני מעולם לא הייתי בצבא קבע. אמיץ מכדי להיות פחדן, פחדן מכדי להיות מושחת.
http://www.wsoft.co.il/page4.htm
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הצבא נראה כמו מרכז הליכוד
ל"ת
אורי,
16/06/05 08:53
|
|
 |
23.
קצה הקרחון בצה''ל
לוחם בשחיתות,
16/06/05 08:47
|
צריך לשחות את הפרה הקדושה שנקראת צה''ל=בטחון אנשי הקבע הם מיליונרים על חשבון הציבור ללא סיבה בגיל 42 הם מקבלים פנסיה בשווי מיליוני שקלים ושכר חודשי לעוד 40 שנה בלי להתיצב בלשכת אבטלה מיליונרים בדולרים עד אז הם נהנים מעשרות הטבות בשווי אלפי שקלים
לימודים חינם במשך מספר שנים כולל שכר והטבות ורכב רכב חינם כלכלה חינם ביטוח בריאות חינם רפואת שינים חינם שכ''ד כפול ומכופל חינם טיולים לחול נופשים בשווי אלפי שקלים בבתי מלון ביטוח מישפחתי בשווי אלפי שקלים כסף לחוגים השתתפות בגני ילדים השתתפות בקיטנות טיולים לכל המישפחה הלוואות מסובסדות פדיון ימי חופשה פדיון ימי מחלה כסף לנק' ספורט כל נגד ו/או קצין בוגרי ''לטביות למינהן'' מקבלים דרוג מבהנדסים=תוספת אלפי שקלים לשכר ולפנסיה פה השחיתות האמיתית במדינה ואין פוצה פה
מדינה בפשיטת רגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולזה קוראים צבא הגנה לישראל...
דוד,
22/08/05 10:17
|
|
 |
כואב לך הלב ? לך לרופא נשים
ל"ת
מוטי א.,
16/06/05 23:58
|
|
 |
שוב אתה כותב שטיות
עמיר,
16/06/05 11:08
|
בלי לדעת ובלי להבין אזרח קטן וטיפש
רכב חינם - אנחנו משלמים עבור הרכב''הצמוד'' כלכלה חינם - אני משלם עבור כלכלה ביטוח בריאות חינם - אני משלם עבור ביטוח בריאות למרות שלא כמוך אזרח קטן ועלוב אני צריך ללכת לרופא צבאי רפואת שיניים אזרח קטן ועלוב אני משלם ושוב לעניין שכ''ד גם אותך עם מקום העבודה שלך יעביר אותך ממקום מגוריך הקבוע המעביד שלך ישלם עבור שכר דירה ולדעתך מקס' שכר דירה שאני יכול לקבל זה 350$ ממש הרבה אזרח קטן ועלוב איזה טיולים בחו''ל אזרח קטן ועלוב עבור בופש בבית מלון אני משלם בדיוק כמוך ואולי אפילו יותר יקר בקיצור אזרח קטן ועלוב אתה ממש לא יודע אל מה אתה כותב וסתם מתוך צרות עיין ועליבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתכן שאתה קצין אחראי ומסור
חנן וייס,סא''ל מ,
16/06/05 14:19
|
אבל בכל מקרה כול תשלומיך באים מחשובן משלם המיסים.
אפילו מס ההכנסה שאתה משלם מחשבון משלם המסים.
ונכון אנחנו אזרחים קטנין ומגעילים ונגעלים לראות איך הקבע רומס את זכותינו וכספינו, ומנל ועשק את המדינה.
ושו ייתכן שאתה מ''השווים'' ואז כוונתי אינה אליך.
סביר להניח, כי מי שמגיב אכפת לו.
ה''גנבים''האמיתיים מסתתרים.
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושחת ורמאי
לוחם בשחיתות,
16/06/05 14:16
|
עדיף שתפסיק לרמות טפיל שחי על חשבון אחרים וגוזל אותם עד טיפת הדם האחרונה צרות עין כאשר זה ממומן מכיסי ומהמיסים הדרקונים שיש עלינו , אני לא אפסיק להלחם בשחיתויות הלאימו את כל הפנסיות במדינה של העובדים במיגזר הפרטי כדי שיהיה כסף לשלם לכם פנסיה תקציבית מגיל 42 תתביש לך הילדים והנכדים שלי עוד יצטרכו לעבוד בפרך כדי לשלם לך פנסיה ואתה תעשה בטן גב ברחבי העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מקרה כזה שקורה לקצין משטרה זה
קצין משטרה,
ירושלים,
16/06/05 08:38
|
אשכארה פלילי !!! אתם יודעים איזה רעידת אדמה היתה בישראל אם החשדות האלו היו מופנים כנגד 19 ניצבי משנה ? אתם מתארים איזה תגובות נאצה היו כאן ? אתם מעכלים ? 19 אלופי משנה קיבלו כסף ציבורי שלא מגיעים להם !!!! אני בטוח שהצבא יעשה מזה משמעתי ! אבל מדובר בעבירה של '' קבלת דבר במירמה '' עבירה פלילי פארקסאלאנס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מושחת חכם
דן,
16/06/05 08:03
|
רון טל מושחת; עובדה הוא הלך אצל וינרוט כמו שאר המושחתים. הוא מנסה לטהר עצמו באמצעות חוסר ראיות פליליות. ממש כאחרון הפוליטיקאים אם זה לא פלילי אז הכל בסדר. אלא שלא כ, יש גם שחיתות ציבורית שאינה בהכרח פלילית. אבל לרון-טל זה לא ממש מזיז. וינרוט הציע בית דין וזהו. לך הביתה גנב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קצינה עם ביצים
שמעון,
ירושלים,
16/06/05 07:48
|
|
 |
19.
לא הבנתי
חכם מימון,
16/06/05 07:46
|
א, מדוע אותה קצינה התלוננה רק לאחר שהודחה מצה''ל ב,אם אין די ראיות להעמידו למשפט הרי הוא זכאי ג,איך ישפוט הרמטכ''ל אם אין די ראיות? ד, או שקיבל כסף שלא כחוק או לא קיבל, ה,אם אין ראיות מדוע הפצ''ר העביר דו''ח חריף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק ההבדל
רונן,
16/06/05 09:27
|
יש הבדל בין עבירה נורמטיבית לבין עבירה פלילית. אין מקום להעמידו לדין כיוון שיהיה קשה להוכיח כוונה פלילית. אולם קל להוכיח בדין משמעתי שהוא לא פעל מבחינה נורמטיבית כמצופה מקצין בדרגתו. ועל כך הוא ראוי לגינוי, לפחות. בקיצור מימון אתה לא כזה חכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנה לקויה
רונן,
16/06/05 09:22
|
היא התלוננה לפני שהודחה! החקירה הסתיימה אחרי שהצבא בהובלתו של גיל רגב זרק אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הסיפור האמיי: דן חלוץ בשליחות
מאיר יוסקוביץ,
16/06/05 07:46
|
חצרו של שרון. יפתח רון טל הביע ספק בנחיצות תכנית ההתנתקות ולכן הוכנס לרשימת ה''טיהורים''. דלוץ לא ממנה בר/שימת המינויים רק כאלה שמתיישרים עם ההתנתקות-היעד הלאומי -חלוצי- אידיאליסטי-בלה, בלה, בלה. של מדינת ישראל.. אבוי לאומה שאלו ראשיה וקציניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איננו האלוף הראשון שביקש בי''ד
רונן,
16/06/05 07:36
|
גם האלוף עמירם לוין ביקש לעמוד לפני בית משפט על חלקו בפרשת צאלים. אולם הרמאים: אהוד ברק, אורי שגיא, מנחם עינן, שיף ופינקלשטיין (פחו) מנעו זאת ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
על הרמטכ''ל לעשות טיפול שורש.
ירון,
אור יהודה,
16/06/05 07:34
|
לא ניתן ולא נסכים שקצינים בכירים בצבא , שעוד מסמל יושר והגינות במדינה הזאת, לנצל לרעה את הקרדיט שמקבל הצבא מן הציבור.על הרמטכ''ל למנות וועדת בדיקה וכל מי ששמו לא ייצא טהור מן הפרשה , עליו ללכת הביתה , כמובן יש להחמיר עם מי שנהגו לא כשורה , לשופטם ולשולחם בבושת פנים הבייתה , כולל שקילה של הורדה בדרגה. אלופים נוספים ובהם בני גנץ קשורים בפרשה ושום סיבה שבעולם שייצאו מכך נקיים (במקרה הטוב הם פעלו באופן כשר אבל מסריח )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא רוצה להישפט !!!מה יותר מזה
ל-קוקוריקו,
16/06/05 20:19
|
בכדי שאדם יוכר כפושע צריך להעמיד אותו לדין לשפוט להרשיע ולגזור את דינו והוא לא בורח,רוצה לטהר את שמו אז הוא דפוק???? או המאשים שאין לו ביצים לשפוט אותו !!!! כי הכל שקר ואין ראיות בכלל,אם יש לך אומץ להכפיש צריך שיהיה לך אומץ לשפוט אותו !!! כה יעשה למי שמתנגד לנסיגה !!! כל היתר ראו הוזהרתם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בדומה למייקל ג'קסון...
עו''ד,
תל אביב,
16/06/05 07:28
|
רון הוא משפטן בהשכלתו. יתכן שהוא ממולח לפחות כמו עורכי הדין של מייקל ג'קסון אחרת הוא לא היה פותח במהלך שכזה, בהצלחה עו''ד יפתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יש לשפוט אותו על הכל!
ציקי,
חיפה,
16/06/05 07:28
|
אם לשפוט אז לשפוט על הכל ולא רק על הדברים סביב פרשת דליה קוטאי. יש דברים נוספים וצריך לחקור גם אותם. לא ייתכן שחלק חוקרים וחלק בכלל לא נחקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש על מה עוד אתה רוצה לשפוט
אושר,
16/06/05 11:06
|
טיפש על מה אתה רוצה להעמיד אותו עוד לדין? אתה עוד עוכר ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שחצן לא קטן,הרונ-טל הזה,
אזרח,
16/06/05 07:27
|
|
 |
12.
כל הכבוד לדליה קוטאי!
ל"ת
Arik,
ת''א,
16/06/05 07:21
|
|
 |
11.
אלופים בצהל עם לקה בציפורנים
דוד סוף הדרך,
16/06/05 06:47
|
לקה בציפורניים, לזה הגענו חברים המגנדרים החדשים. אבל מה לי כי אלין עליהם, צריך לראות את ימי פומפאוס האחרונים כהזדמנות אחרונה לשלוח יד במשהוא מה שהיתגלה בצה''ל, זה קצה קוצו של הקרחון, במערכת שמוציאה 10 מליארד דולר בשנה, אז כמה דותנים יש, מנסיוני יש עשרות, אבל למי יש זמן ומרץ לגלות אותם. ומה עם כל אותם עלוקות שרצים בין בסיסי צה''ל ומוכרים לצבא ציוד שהוא אינו זקוקו לו במחירים מופקעים, אויר ים ויבשה, כמו קרח לאסקימוסים. אז הצבא קונה וחותם חוזים ומקבל ציוד, הכל חוקי אבל, איש לא בודק האם צריך את זה, ומה החלופות הזולות יותר, בפער הזה נגנבים מליארדים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
להגנתו יאמר...
האחד,
16/06/05 06:13
|
'' אז מה? כולם עושים את זה...'' ו-''אני יכול לספר לכם על מקרים גרועים הרבה יותר...'' וכמובן: ''בטח שאצא זכאי...''. צורה לצבא הזה, שם מתחילה השחיתות בגדול, שאלו את משפחות ההרוגים ב''אסונות'' הרבים בצה''ל ושקבלו טיוחים מהצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פרקליטות חצופה
חיפאי,
16/06/05 06:04
|
מצד אחד אומרים שחיתות, ומאידך אומרים אין ראיות להעמיד לדין. אז מה עושים? דין משמעתי. ולמה? כי אין בזה דיני ראיות, אין בזה מבחנים משפטיים מקובלים, הכל לפי ראות העיניים של ''השופט'', או יותר נכון הנחיות של מי שלא רוצה את רון-טל בצבא. נמאס כבר מהמצב הזה שפוגעים במהמנות וכבוד אדם בפומבי, אחרי עשרות שנים של תרומה למערכת, ולבסוף משמיצים בלי ראיות. הפצ''ר הזה חצוף, הוא פקיד שלטון עם דרגות, ואולי בגלל דעותיו של רון-טל ומשפחתו החרדית מתלבשים עליו ככה סתם על מנת לגמור אותו בפומבי. תשיב להם מלחמה לחארות האלה. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הדג מסריח מהראש
ניר,
תל אביב,
16/06/05 06:02
|
לכל עורכי הדין של המושחתים, היום יש לכם כתב הגנה מצויין. התקדים של מזוז בעניין שרון נותן אוטומטית זיכוי לכל החשודים שאתם מייצגים, יש לכם היום מנטרה משכנעת: ''מרשי לא הבין שמדובר בכסף לא חוקי''. על כל שוחד ועל כל שחיתות אפשר לבוא עם המנטרה הזאת. אם זה טוב לשרון, זה וודאי טוב לסתם אלוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רון טל הוא רק גרגר חול בדיונה
דן,
16/06/05 05:55
|
צה''ל הוא גאוותנו וצריך להעיף את הנוכלים האלה לכל הרוחות בסופו של דבר אנחנו האזרחים מכסים מכיסנו את השחיתות הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רוזנטל, הבעיות שלך גדולות עלי.
הדש יבא,
מגדל צדק,
16/06/05 05:45
|
|
 |
5.
ההתעקשות על משפט בבית דן
מיקי,
16/06/05 04:12
|
מראה כמה שווה משפט צבאי על-ידי קצין (אפילו הרמטכל בכבודו ובעצמו) בעיניו של אלוף בצהל. למה הטוראים צריכים לסבול את השרירותיות ועיוות הדין במשפטים אצל קציני שיפוט, על כל צעד ושעל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתעקשות מוכיחה את חוסר נקיונו
עמיר,
16/06/05 07:42
|
ברגע שקצין מעביר את הדיון בעיניינו מהרמה הערכית נורמטיבית לרמה המשפטית נראה לי שגם הוא מבין שכשל ערכית גם אם ייצא זכאי מבחינה משפטית. יאללה רוןטל לך הביתה שלום ותודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי,בצבא צדק זה כוכב..לצערנו
ל"ת
שולה,
ב''ש,
16/06/05 06:38
|
|
 |
4.
רון-טל הביתה!!!
בני,
בנימינה,
16/06/05 04:09
|
בזמן שיש חיילים רעבים-והקצינים בוכים שאין תקציב,אתה-הישראלי היפה,מנסה לעבוד על המערכת. במדינה בה רוב התושבים מסתנוורים מהחרבות על הכתפיים של אנשי המדים,ואח''כ מצביעים להם באופן עיוור-תחת התואר-הביטחוניסט שיביא את השקט,מדינה בו הצבא הוא עדיין מאין מיני קונצנסוז-ציפתי ממך ליותר.תצטרף למרדכי ותפטור אותנו מנכחותך.מבייש את נעוריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה פרח
ל"ת
שולה,
באר שבע,
16/06/05 06:35
|
|
 |
3.
להדיח את רון טל או את הפצ''ר..
טורונטו,
טורונטו,
16/06/05 03:49
|
שהצדק יצא ומייד. אין משהו באמצע, ואו להעמיד לדין את סא''ל קוטאי. ומייד. רמטכ''ל לטיפולך, ומייד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן גם ברח וגם מהל את המדינה
אושר,
16/06/05 11:05
|
גם רצח וגם ירשת? תישאר בחול אין לך זכות להגיד לנו איך לחיות ולנהל את החיים שלו כאן תשב בשקט בשפה יפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט בטורונטו ואל תתערב
ל"ת
חכם מימון,
16/06/05 07:41
|
|
 |
אין צורך להדיח הפצ''ר
רונן,
16/06/05 07:40
|
במידה ורוןטל סרח יש להדיחו בבושת פנים. במידה ויצא זכאי אין מקום להדיח הפצ''ר כיוון שלא פשע, התרשל, או פעל במתכוון. לכל היותר קיבל החלטה מקצועית שגויה אך בהחלט סבירה. גם אם טעה זה מותר לו בשל היותו אדם בשר ודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שולה היקרה מה קרה?
טורנטו,
טורונטו,
16/06/05 19:24
|
להזכירך אני אדם ואזרח חופשי, החייה בכל מקום שהרצה, כיהודי ואזרח ישראלי גאה שלא ויתר על אזרחותו, לא שינה את שמו, וחי חיים יהודיים וישראליים מלאים, אני שומר על זכותי להגיב כאשר דבר לא סביר קורה. אולי את לא רואה שם מה שרואים מכאן, ואולי יש לך בעיה אחרת?. כל יהודי באשר הוא חייב לשאת עייניו לישראל, להלל ולשבח את מדינת ישראל, להוקיעה ולהשמיד את החורשים את רעתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טורונטו טורונטו כנס שניה
שולה,
ב''ש,
16/06/05 23:43
|
תשמע,אחרי שקראתי את ההודעה שלך,שינית מעט את דעתי.יפה שאתה עדיין פטריוט-בקצב הזה איך הדברים מתנהלים כאן-גם אני אעזוב עוד מעט. שמור לי מקום לידך בבית כנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שולה יקרה תשאירי כתובת.
ל"ת
טורונטו,
טורונטו,
17/06/05 21:32
|
|
 |
בחרת לא לגור כאן,אל תתערב!!
ל"ת
שולה,
ב''ש,
16/06/05 06:36
|
|
 |
2.
המאפיה של שרון ובגדול
חיים,
ירושלים,
16/06/05 03:35
|
מה רציתם? אחרי שמינו את כל שלושל המזכירים שמושתנים של שרון ללא פחות מדרגת אלוף לכל אחד, איך לא תהיה שחיתות? חשבתם שבמאפיה הכל מסודר, בלי שחיתיות בלי כלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני הייתי עד
יוחנן הסנדלר,
ארה''ב,
16/06/05 03:16
|
למייל בין יפתח לעוד אלוף ב2001 בה שניהם היו התקדמו לאלופים בו שפעו הברכות לרגל הכניסה ''למועדון הג'יפאים בשבת''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shame on you
Jack,
New Jersey,
16/06/05 15:42
|
As you are a certified LIAR, the day you will contribute to Israe one percent of what Iftach Ron Tal has, you may open your mouth, until then, seal your dirty mouth once and for all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן נקלה! הוא לא נוסע בשבת!
ישראל,
עפרה,
16/06/05 07:29
|
הצבא פשוט חיפש את יפתח בגלל שהוא ימני ולא משום סיבה אחרת. הסיבה שבגללה הם רוצים להדיח אותו היא שבניגוד לנוהלים הוא קיבל גם כסף על הבית שיש לו ברעננה וגם שכ''ד על הבית בעפרה. אלא שהעובדות הן: שהבית בעפרה ניתן במתנה לחבר של המשפחה והוא לא שילם תמורתה כסף אלא אך ורק ארנונה למועצה. יפתח לא קיבל שקל אחד אפילו שלא כדין. וסתם ככה שתדע: משפחת רון טל הם האחרונים שניתן לצרף אותם ליאפים עם הג'יפים ומעבר לכך הם שומרי שבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעמיים גבר נרשום לך בגרין קארד
ל"ת
שולה,
ב''ש,
16/06/05 06:37
|
|