 |
45.
הוא נרצח מירי של מחבלים
איציק,
20/06/05 22:32
|
זה לא היה קרב יריות זה היה רצח אכזרי של הפלשתנאים. לא צריך ליפות אותם במלים ולנסות ללבן את מעשיהם האכזרים של הפלשתנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לשנות את הכותרת !!!
שיר,
מרכז,
21/06/05 00:05
|
נכון מאוד - וזה היה רצח בדם קר !!! צריך לשנות את הכותרת ל- ''אזרח ישראלי נרצח בפיגוע בשומרון'' ולא כפי שנכתב.
יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
all together now
ish yashar,
a .sham,
20/06/05 21:14
|
kneset members,army sopkesman , please pay attention !! , all together now : bal , bla , bla , bla ,bla,bla,bla,bla,...............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תנחומיי למשפחה
נעמן,
שפוי,
20/06/05 20:15
|
|
 |
42.
סטייה סטיסטית
ננננ,
20/06/05 19:21
|
כל עוד זה בגדר העקומה לשנת 2005 הם לא ינקטו בשום אמצעי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אין ביטחון לתושבי ישראל
Ahmad,
Hamerkaz,
20/06/05 17:31
|
|
 |
ויהיה ביטחון כמו שהיה לפני 67
אלכס,
20/06/05 22:29
|
אחמד אתה לא מתבייש לפרסם ברבים את הטיפשותך? הנימוקים שלך יכולים לשכנע אולי רק את המפגר שקורא לעמצו חיים מדרום אבל למזלינו אין הרבה כאלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז כשלא יהיה כיבוש (שחרור...
יהודי ציוני,
המרכז,
20/06/05 19:01
|
|
 |
40.
אפילו לא תגובה אחת על תנחומים
אזרח,
20/06/05 17:30
|
|
 |
39.
אני מאשים את
בוכה,
20/06/05 17:14
|
קודם כל אני מצטער על ההרוג ומאחל החלמה מהירה לפצוע.שרי הממשלה וחברי הכנסת עסוקים איש איש לביתו. ענייני הבטחון זה מהם והלאה. אזרחי ישראל טובים רק לתקופת הבחירות, ממשלה מושחתת וכנסת רקובה די נ מ א ס ת ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
פושעי אוסלו והגירוש = לדין!!!
ס,
20/06/05 16:39
|
|
 |
37.
יופי חסכנו פיצויים
ל"ת
בשיא,
20/06/05 16:17
|
|
 |
36.
יש להודות ולהלל את יואב הס
חיים,
20/06/05 16:03
|
הודות ליואב הס ויש גבול, צה''ל ומפקדיו חושיים לפגוע באויב האכזר. יואב הס, מסיבות השמורות עימו ועם חשבון הבנק שלו, נותן תמיכה גורפת לפלשתינים רוצחי יהודים: אזרחים ילדים, נשים, חולים בבתי החולים. תודה לך יואב הס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה יואב הס?!
ל"ת
אני,
20/06/05 23:16
|
|
 |
35.
הוא לא מחומש, מחרמש, צאו מהסרט
ל"ת
-,
20/06/05 16:00
|
|
 |
34.
להשמיד כל העדבים מאיפה שיוצא
פתרון,
20/06/05 15:31
|
|
 |
33.
עכשיו שרון יכין פלוגות מג''ב
שמוליק,
נהריה,
20/06/05 14:53
|
לחלל לו גם את הקבר במסווה של ''התנתקות'' בקשר לטרור אין סיכוי שהוא יעשה משהו, יהודים נישרפים פה כמו באושוויץ ולממשלה לא אכפת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הוא היה מועומד לגירוש- הי''ד
שמעון,
ירושלים,
20/06/05 14:36
|
ע''י שרון וחבר הפושעים שלו! יהי זיכרו ברוך והלואי וביתו לא יהרס ע''י ממשלת בפשע של אריאל שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אבל חשבתי שרק משחיסטים דתיים
jak,
20/06/05 14:32
|
נמצאים בהתנחלויות
יכול להיות שהתקשורת רוצה שנחשוב ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המשך ומיר אותו כנסו
מיכאל,
חומש,
20/06/05 14:23
|
קודם כל זה המשך ישיר להסכמי אוסלו 2 אני גר בחומש בשכירות ואני מכיר את הבן אדם אני עיתונאי במקצוע והוא מסר לנו ידיעות מהשטחים לערוץ שלנו היה בן אדם מקסים ויוצא מהכלל אני גם רוסי ובאתי לחזק את חומש בגלל שרוצים לפנות אותם נ.ב לא תיהיה התנתקות אנחנו הרוסים בחומש נמנע את זה ולצערינו הרב נהרג אבד לנו שותף יקר שנלחם נגד ההתנתקות אני מקווה שתבינו את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עכשיו שרון ישלים את העבודה
חיים,
ירושלים,
20/06/05 14:19
|
|
 |
28.
איפה מצטרפים ללחי ולאצל?
ל"ת
ג.,
20/06/05 14:11
|
|
 |
27.
הוא לא נהרג. הוא נרצח. הי''ד.
אדם במעמדי,
20/06/05 11:56
|
מספיק עם מכבסת המילים של השמאל. נרצח . בדם קר. אזרח . חף מפשע .מן המארב. ע''י ערבים. פעם נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בכלל התאבד
ל"ת
יוסי,
20/06/05 16:01
|
|
 |
לא . מי שיתאבד זה אתה.
יוסקה,
20/06/05 17:53
|
|
 |
26.
הכיבוש הורג!
ל"ת
נעמן,
שפוי,
20/06/05 11:43
|
|
 |
הכיבוש לא יהרוג אותך.
פרחיה,
20/06/05 12:21
|
|
 |
25.
ההתנתקות הורגת !!!
ארז,
20/06/05 11:40
|
|
 |
מי שגר בהתנחלות - דמו בראשו
חיים,
דרום,
20/06/05 12:23
|
השתלטתם על אדמה בדרכים לא דרכים (עם קריצה של ממשלת ישראל לדורותיה), בניתם ווילות מפוארות על חשבון משלם המיסים הישראלי, הפכתם את צה''ל לחברת שמירה פרטית ועכשיו, כשסוף סוף העם התפכח והחליט שנמאס לו לממן בריונים כמוכם אתם נעלבים ומאיימים על אותו העם שמחזיק אתכם.
ואל תקשקשו לי שכל ישראל היא התנחלות ואני גר בבית כבוש, כי התמונה היא מאד ברורה: בתור הקו הירוק - ארץ ישראל מחוץ לקו הירוק - שטח ערבי / שטח פלסטיני / פתח לנד או איך שלא תקראו לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתקבע
טליה,
20/06/05 23:21
|
ששטחים בתוך הקו הירוק הם מדינה ישראל או לא?!
היישובים בחבל עזה חוקיים בדיוק כמו ירושלים ותל אביב!
איך אתה לא מתבייש להגיב ככה בכתבה שבה מודיעים לך על מישהו שנרצח על לא עוול בכפו?!
אתה לא שווה הרבה יותר מהרוצחים העלובים. ממש לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולל התנחלות שיח מונס
ל"ת
איציק,
20/06/05 22:33
|
|
 |
גם באירופה אומרים אותו דבר
jak,
20/06/05 16:31
|
מי שגר בישראל דמו בראשו
ועוד מעט יתחילו (האמת כבר התחילו) להגות תוכניות להוציא אותנו מכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שתומך בטרור - דמו בראשו
ש,
20/06/05 15:21
|
|
 |
there is no palest territory
isr,
20/06/05 15:07
|
they lost it all when they declared war in 48, if you think otherwise ure fooling urself , and supporting the killing of ure brothers read the article maybe
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם דמך בראשך .
לויקו,
בנק הדם,
20/06/05 14:58
|
למרות שאינך מבין זאת. כדאי יהיה בראש גם משהו נוסף לדם . מוח חושב , אולי. טוב . כל אחד עם מה שיש לו . אגב , חיים מהדרום , מה קורה לך כשיש לך זיקפה , ווענונו מתעורר ? מה נשאר לך אז בראש ? ואקום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לשקר!!!
ל"ת
alex,
20/06/05 14:33
|
|
 |
24.
למה ידיעה כזו בכותרת משנית?
ל"ת
אתי אלון או כסף,
חשובים ממתנח,
20/06/05 11:37
|
|
 |
23.
שורפים את היהודים ואנחנו ....
צבי,
20/06/05 11:27
|
|
 |
22.
שואת אוסלו גבה קורבן נוסף
ממשלת השמאל,
והערבים,
20/06/05 11:15
|
השמאל הישראלי ממשיך באותה הדרך והקורבנות לא מאחרות להגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התנתקות?
רציונל,
השרון,
20/06/05 11:06
|
האם אתם מוכנים לבתר:
על חינוך טוב לילדיכם ·על שרות רפואי ועל תרופות ·בטחון כנגד פריצות וגנבי רכב ·על החקירה של מקור הכספים של סירל קרן ופרשת האי היווני ·כספים שיבוזבזו לעקירה ובניה מיותרים של בתים למתיישבי יש''ע ·עליה ברמת החיים
האם אתם מוכנים לקבל: ·פצמ''רים, קסמים וסקדים בכל מקום בארץ ·מחבלים מתפצצים ·אוכלוסיה אוינת ערבית, שתתישב לה איפה שהיא תרצה ·ישובים של ערביים בכל מקום שאסור לנגוע בם ·גידול בכמות העניים דרסתי אם אתם מוכנים לזה אז תתמכו בהתנתקות.
כל זה וגרוע מזה יקרה חו''ח עם הכסף יבוזבז להתנתקות. תקדים היסטורי מלמד שבגלל השימלה הכחולה של מוניקה הוביל הנשיא קלינטון את המלחמה המיותרת נגד הסרבים. אותה השימלה הכחולה נקראת אצל שרון הכספים של סירל קרן ופרשת האי היווני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובנוסף 35000 פועלים מהרצועה
דני,
20/06/05 22:34
|
זה לא התנתקות כי הממלשה אמרה שאחרי ההתנתקות יכנסו כל יום (כמעט כל יום) לעבוד 35000 פועלים מהרצועה. ואם לכמה מהם יהיה חגורת נפץ בתחתונים. שילכו לחפש עבודה אצל מוברק ההומני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הכל אני מסכים
חוץ מ...,
20/06/05 13:09
|
|
 |
20.
תשובה ל-12 הגיון אחר
נס די-נור,
דרום,
20/06/05 11:02
|
לא, לא רק החמס והגיהד- רוב הפיגועים נעשים על ידי פלגים של הפתח (בערבית כיבוש). גדודי אל איכסה וגם מי שהיה מעורב בירי בציר פילדלפי אינם רק החמס. אלו פעולות משותפות עם המפלגה השלטת. איפה ההגיון? בינתיים דוקא ההגיון שלנו לא עובד ושלהם כן. ההגיון שלנו אומר שהם יקפידו לשמור על שקט עד שנפרק את עצמנו במו ידנו ואז ללחוץ לעוד ויתורים- אבל אצלם ההגיון אומר שכל זמן שהם הורגים יהודים אלוהים עוזר להם. אנחנו, אם שמת לב, ויתרנו גם על זכויותינו בשטחים (השם שלהם השתנה-משטחים משוחחרים, לשטחים מוחזקים (באנגלית-נתונים לויכוח) וכעת אבו עומרי קורא להם ''שטחים כבושים''-אנחנו קוראים ככה ולא רק הצד השני!!!) - וקיבלנו בתמורה את האינתיפאדה. נוותר על הגוש כדי לוותר על גוש עציון... הביקור של רייס רק הראה שאין מילה מה לעשות אם נמשך הטרור, ומובטחת סוכריה להם אחרי שניכנע. ההגיון שלי לא מבין למה אנחנו חושבים שאנחנו עם חכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להעיף את שרון ומופז הביתה!
ל"ת
רק צרות,
הם הביאו,
20/06/05 10:56
|
|
 |
למה העם לא מתעורר כבר?!
ל"ת
שלמה,
הוד השרון,
20/06/05 11:19
|
|
 |
18.
מספיק עם הצביעות מתנחלים יקרים
מוטי אב ללוחם,
20/06/05 10:50
|
בתקופה האחרונה הין רציחות מחרידות וגם הרוגים בתאונות דרכים, ב''סה''כ'', נרצחו בצורה זוועתית ילדה ואישה נשואה ע''י יהודים! ועוד כ8 בתאונות דרכים, לא קראתי אפילו תגובה אחת של מתנחלים שצועקים הצילו, מה שכן וכאשר יש שוב לצערי פגוע טרור, פתאום ים של תגובות משיחיות, אז תהיו גם הוגנים תגיבו גם כאשר יהודים נרצחים ע''י יהודים! ומה לעשות שבזמן האחרון זו הבעיה הרצינית שלנו, בלי להמעיט חלילה מהנרצחים מהטרור הפלסטינאי, אבל לפחות תתיחסו גם לכך, לא הכל רק ארץ ישראל השלימה שמזמן נהפכה לפוטו מורגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התסכול כאן הוא בגלל חוסר המעש
אילה,
שילה,
21/06/05 10:55
|
נכון, תאונות הדרכים הינן נגע נוראי, וכן האלימות הפושה במדינה. אבל הכאב היותר גדול מובע דוקא כשישנם פיגועי טרור בגלל שזו אמורה להיות מדינת היהודים, בה יהודים אמורים לחוש בטחון, בלי שואות ופוגרומים. ולא כך הוא. תאונות דרכים ואלימות הינם דברים שקיימים בכל מקום בעולם, ואין ספק שניתן לעשות מאמצים כלשהם (שלא נעשים כלל, לצערי) על מנת לצמצמם למינימום. אבל מדינה שלא מגנה על חיי אזרחיה - איפה עוד בעולם המפותח אתה שומע על זה חוץ מבישראל?!. וזוהי הזעקה אותה זועקים התושבים. ונ.ב., אני אישית מביעה כאב על כל מוות או פציעה מיותרים, אם בתאונת דרכים, אם באלימות ואם בפיגוע. ואני מתנחלת... .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר, ומסגריות גם נרצחים
גד,
20/06/05 22:36
|
מה הקשקוש הזה. עם הפיגוע היה במרכז ת''א והייתי שומע את הבום היית עושה פיפי בתחתונים. קשקשן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נרצחו בצורה זוועתית ילדה ואישה
רציונל,
השרון,
20/06/05 11:24
|
בכך שאתה זועק על חוסר תגובה אתה צודק, אבל הבעיה היא אותה הבעיה התפרקות מיהדות- בוודאי שתשאל מה זה? כן כן יהדות של העם היהודי- זה שמירת חוקי יהדות. אני לא יהודי חרדי וגם בן שלי הוא לוחם כל זה כמובן ולא נותן לי זכות לרדת עליך אבל טוב שתדע שישנם סיבות לפוראנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רק נתניהו עצר את הטרור
3פיגועים ב3שנים,
20/06/05 10:36
|
רק נתניהו עצר את הטרור,רבין ז''ל פרס ושרון נכשלו אצל נתניהו היו 3 פיגועים ב 3 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרש את עראפת
ל"ת
יותר טוב,
20/06/05 12:25
|
|
 |
זה המשפט היחידי שאתה מכיר!!!
מ.ש,
20/06/05 11:22
|
|
 |
כ'ארבנה יא קרוק.
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
20/06/05 12:22
|
|
 |
אז למה לא נבחר שוב?
חיים,
דרום,
20/06/05 10:55
|
אם נתניהו היה כזה גדול בבטחון אז למה העם רץ להצביע לאהוד ברק, שניצח ברוב עצום בבחירות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי 3 ערוצים הסיתו נגדו,יום יום
תקשורת חופשית,
20/06/05 11:13
|
כשבארץ יהיה ערוצים גם לימין,אז נוכל להתמודד עם הסתת השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק חייבים להיכנס
jak,
20/06/05 14:35
|
בידיעות בעיקר וגם במעריב והארץ
או פשוט להתחיל ולקנות יותר את מקור ראשון ודומיו(אם יש כאלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האזרח נרצח! לא ''נהרג''.
ל"ת
הטרמינולוגית,
20/06/05 10:34
|
|
 |
תאמין לי אם זה היה תלוי
חיים,
ירושלים,
20/06/05 14:32
|
בשמאלנים האלו אז היו כותבים ''מתנחבל סוכל'' ימח שמם וזיכרם של כל השמאלנים להבדיל יהי זיכרו ברוך של המרוחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
וצ ה '' ל לא מגיב ב כ ל ל
שי,
20/06/05 08:23
|
אחרי כאלו אירועים חמורים צה''ל החזק לא מגיב הוא מתרכז בגרוש יהודים ולא בהגנה על חייהם בושה וחרפה בשביל מה צריך כזה תקציב ביטחון גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה צהל אשם?
נדב,
20/06/05 13:23
|
להאשים את צהל זה כמו להאשים את זנב התרנגולת שהוא הולך אחרי התרנגולת לכל מקום. צהל ממלא פקודות של הדרג המדיני. לדעתי גם את הדרג המדיני אין להאשים, מכיוון שההתנתקות היא צעד נבון. לומר שהפיגועים הנ''ל הם בגלל ההתנתקות זה פשוט לשכוח את שאר הפיגועים שהתרחשו בתקופות השלטון של ראשי ממשלות שונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גר בעפולה?
ליאור ש.,
בנימין,
20/06/05 22:13
|
לא, אתה לא גר. אם היית גר שם היית מבין שמצפון שומרון (שם היה הפיגוע), אותם רוצחים יתחילו לירות עליך פצמר''ים וקאסאמים כי נתת להם להתקרב ולשלוט באיזורים אסטרטגיים. וחוץ מזה לא יקרה כלום. אז מה בדיוק ''נבון''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות צעד נבון???
ורד,
תל-אביב,
20/06/05 16:48
|
ההתנתקות משמעה: גירוש יהודים מאדמתם בכדי לאפשר יותר טרור נגדנו, באופן חופשי ופרוע.... צעד נבון מאין כמוהו!!!! ''נאורות'' עיוורת, תמיד הייתה הצד החזק של השמאל ועל כך אנו משלמים מחיר יקר מידי יום ביומו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תקשורת שלנו היא רוח גבית לטרור
ל"ת
רבקה,
20/06/05 08:22
|
|
 |
13.
אז מה לברוח מישראל ?! לאן ??
יוסי,
20/06/05 08:19
|
אחת משכנותי חזרה באזני על המשפט הנדוש ''בוא ננסה ...ניתן לזה סיכוי....אין כוח....אולי הפעם זה יצליח ...בוא נווותר להם....נצא משם...'' אחללה של ''רעיון'' הבעיה שזה אף פעם לא מצליח !!!!!! אני ומשפחתי (גרים בתל אביב) לא מוכנים להיות חיות ניסוי לאף ''רעיון'' של שלום(??!!!) הפעם הגיע הזמן שפלסטינאים ינסו את הרעיון על חשבונם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היטבת להגדיר את הכל בקצרה
ל"ת
ליאור ש.,
בנימין,
20/06/05 22:15
|
|
 |
צודק לגמרי
אנה,
ירושלים,
20/06/05 14:30
|
|
 |
מסכים עם כל מלה שלך,יוסי
ל"ת
גידי,
20/06/05 12:02
|
|
 |
12.
החמאס והגיההד מתחילים לחבל בהנ
ש.לוין,
20/06/05 08:09
|
המחבלים מתחילים לחבל בהנתקות ככל שמועד ההנתקות קרב הם יגבירו את הפיגועים ולו רק להראות לנו מי השולט ואיך הם מזנבים בנו בזמן היציאה. זה הראש של החיזבאללה שכבר נמצא בשטחים ומנהל את'' ההצגה הגדולה בעיר'' אם כוחות הבטחון לא יפעלו ביד קשה קשה מאוד לא יהיה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חרמש, לא חומש
ל"ת
יודע דבר,
20/06/05 08:02
|
|
 |
יצא מחומש תושב חרמש
קיבל עובר בהבנת,
הנקרא,
20/06/05 14:31
|
|
 |
10.
הפלשתינים-פושעים נגד האנושות
ההסטוריון,
20/06/05 07:58
|
לא יעזור שום הסדר, שום הסכמה, זה בדם שלהם. הפלשתינים הם עם צמא דם, עם של פושעים נגד האנושות. זה התחיל הרבה לפני ''הכיבוש'' בטבח בחברון, וימשיך הרבה אחרי ''הכיבוש''. לא ניתן לעקור את תאוות הרצח מהמנטליות של הפלשתינאים. אנחנו צריכים לעשות מה שנכון עבורנו מבלי לצפות כי האופי של העם הזה ישתנה. הם ימשיכו תמיד להיות פושעים נגד האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתנו להם נשק- מה ציפית?
ו,
20/06/05 14:59
|
|
 |
9.
ושוב תודה לאדריכלי אוסלו
ל"ת
שלמה,
20/06/05 07:57
|
|
 |
8.
אריק פרס וברק, דמם על ידיכם
ל"ת
עלי,
20/06/05 07:54
|
|
 |
7.
רק זה הפתרון :
משה מ,,,,
בת ים,
20/06/05 07:47
|
תקדים קפריסין כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין חילק את האי לשניים העביר את כל היוונים לצידו הצפוני והטורקים לצידו הדרומי הקים גדר בינ הניצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז פסק ההרג ההדדי וטור הזהב הגיע לאי היות והבעיה באזורנו חמורה באותה מידה מתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורכיה בקפריסין תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כולל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרה מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלית ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קידמית של השפעה במזרח התיכון ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי סכנת מלחמת עולם אטומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד! רק מי יכול ליישם?
ל"ת
חן,
ישראל,
20/06/05 14:32
|
|
 |
שמחתי לקרוא - אתה צודק 100%
ל"ת
רציו,
השרון,
20/06/05 11:30
|
|
 |
צודק, אבל לא צריך את האמרקאים
א,
20/06/05 14:58
|
בשביל זה, צריך פשוט להיסתכל למציאות בעיניים ומנהיג אמיתי, ולא איזה שרלטן כזה או אחר..
פייגלין כבר אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא נהרג-נרצח!
תנחומי,
20/06/05 07:44
|
זו דוגמא קלאסית של רצח אזרח חף מפשע, אבל בעיתונות השמלאנית כשערבי רוצח יהודי, הם בכוונה לא מתיחסים לזה כרצח. אבל מחר אם איזה עברין יהודי ירצח עברין אחר התקשורת תצעק היה כאן רצח. בולשביקיות לשמה. אבל מה התרגלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זורים חול וטרור
שונאת טרור,
20/06/05 07:37
|
השאלה היא לא אם אתה בעד או נגד ההתנתקות. השאלה היא אם הטרור ייפסק או יוגבר. אני לא מצליחה להבין . לשם מה ההתנתקות? את ימית עקרו תמורת שלום. כאן מתנתקים תמורת טרור. משהו כאן לא ברור לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא את התגובה מס' 21
ל"ת
רציו,
השרון,
20/06/05 11:32
|
|
 |
קיראי את הספר ''בומרנג''
ןתביני ש...,
20/06/05 10:52
|
הסיבה לתוכנית ההיתנתקות היא לא נגד הטירור ולא כל הב''בלת שרה''מ ממציא, אלא עצתו של עו''ד וייסגלס לשרון לקוחו, כיצד להסיח את דעת הקהל והתקשורת מפרשיות השחיתות שלו ושל משפחתו. זה המצב לצערנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
קרבן נוסף של השחיתות=הבומראנג
יוסף,
20/06/05 07:36
|
אסור להגיב לרצח ישראלים כי אם כנופית המילכוד שהשתלטה של המדינה תגיב- עלולים ראשה-דון קורלאונה שרון ובניו להשלח לכלא על ידי המערכת המשפטית המעוות ''שלנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השופטים שלנו
רציו,
20/06/05 11:35
|
השופטים שלנו בלתי תלויים, מגיע להם להיות תלויים אל מנת לאפשר צדק אמיתי במדינה שלנו- ברק השופט לך הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חזרנו להיות ברווזים במטווח....
צבי,
20/06/05 07:35
|
שרון!!! מופז!!! מה יהיה? צריך לשבור להם את העצמות. צריך להכנס בהם חזק. צריך לפעמים לעבוד דרך הבטן כי רק ככה הערבים מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לצה''ל לנצח!!
היועץ,
20/06/05 12:26
|
|
 |
2.
היידי אשכנזים, ''החגיגיה'' חוזרת
ל"ת
רמבו,,
לנצח או למות,
20/06/05 07:29
|
|
 |
1.
ההיתנתקות - עידוד לטרור
ל"ת
ד''ר גד מריר,
20/06/05 07:26
|
|