 |
81.
הבחירה בין פולארד לשרון
רותם,
ירושלים,
26/06/05 23:42
|
שאלה היפוטתית לתומכים בפולארד, וגם לאלו השמחים לאידו - למי אתם בוחרים להאמין, לדברי פולארד או לדברי ראש הממשלה שרון?... אני בוחר להאמין לפולארד דווקא, ולא לשקרן המועד שרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אם נמשיך להיתנהג
רוזיטה,
26/06/05 19:51
|
כפי שאנו מתנהגים כעת,במיוחד ניבחרנו, לא נחגוג אולי אפילו את שנת ה-70! כל מה שעל אוייבנו הרבים לעשות הוא, להיתאזר בסבלנות! אנו נמית חורבן על עצמנו! אל אלוקים,מה קורא כאן?עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שח-ר-רו-הו
ל"ת
צ,
26/06/05 17:49
|
|
 |
78.
אין שום קשר לימין ושמאל
מ,
26/06/05 17:45
|
אין שום קשר בין הויכוח על ההתנתקות לבין שחרורו של מי שפעל פעולות חשובות מאין כמותם לבטחונה של מדינת ישראל ושבוי באכזריות קרוב ל 20 שנה בכלא האמריקאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ל-שח-רר או-תו כבר !!!!!!!!!
ל"ת
צ,
26/06/05 17:27
|
|
 |
76.
ישראל - גרסה מכוערת של דיסנילנ
נעמי,
טורונטו,
26/06/05 16:39
|
אמינות דבריו של פולרד ברורה לחלוטין על רקע ההתנהלות המושחתת של שרון וחבר מרעיו. כאזרחית המדינה - אני מתנצלת בפניך מר פולרד,שלפלת קורבן על מזבחו של השחיתות שפשה בנו על כל צעד ושעל. וטוב שפתחת את פיך - יש גבול עד כמה אפשר לשתוק ואולי תגובה הפןכה תפעל לטובת עניניך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
חשוב לקרוא את תגובה 57
ל"ת
איריס,
26/06/05 14:41
|
|
 |
74.
ישוחרר פולארד מייד!
ל"ת
יהודי פשוט,
26/06/05 14:41
|
|
 |
73.
פולארד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
26/06/05 14:30
|
ניכלא כתוצאה מאנטישמיות סמויה לישראל ובסוף השבוע בוש ביטא זאת בצורה הברורה ביותר שנשיא ארהב יכול לבטא אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שרון - תתבייש!
ל"ת
יוחאי,
26/06/05 14:13
|
|
 |
71.
ככה עושים לסוכן שלנו?
ישראלי עצוב,
26/06/05 14:10
|
|
 |
70.
If Israel is an Ugly Disneylan
Marvin,
26/06/05 13:54
|
why does he not just be happy to stay in his beautiful Disneyland Prison Zoo where he fits perfectly among the hogs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
חייבים לשחרר את פולארד
א,
26/06/05 12:58
|
|
 |
68.
א-י-פ-ה ה-ב-ו-ש-ה!??!
ל"ת
יהודיסט,
26/06/05 12:50
|
|
 |
67.
לשחרר אותו עכשיו!
ל"ת
מושיק שמעון,
26/06/05 12:49
|
|
 |
66.
נא לזרוק את הסוכן לאחר השימוש
רפי,
26/06/05 12:47
|
|
 |
65.
פולארד עשה טעות אחת בלבד...
יוחנן,
26/06/05 12:46
|
כפי שפורסם לאחרונה... בעוד זמן קצר ישוחררו מחבלים עם דם על הידיים. בתנאי לשחוררם הוא שהם עברו את גיל 50 וישבו 20 שנה בכלא...
אם כך, לפולארד חזר רק פרט אחד כדי להיות ראוי לחופש - הוא לא רצח יהודים (אלא הציל אותם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
פולארד, העם איתך!
ל"ת
לאה,
26/06/05 12:40
|
|
 |
שרון , העם איתך!
Hamalyahu,
26/06/05 13:50
|
|
 |
שרון רק מושחתים בעם איתך
צחי,
26/06/05 14:16
|
וחולי נפש רקובים ואלימים כמוך. השאר שונאים אותך ואת האספסוף הנגרר אחרייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ישראל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
26/06/05 11:48
|
|
 |
62.
כניראה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
26/06/05 11:34
|
|
 |
61.
שרון אלוף המושחתים, בכל תחום
יקי,
26/06/05 11:20
|
מתמיה לחשוב שמדינה שלימה לא מצליחה להיפטר מהאדם המושחת ביותר שישב על כסא ראש הממשלה. בין השאר בגלל שהתקשורת שומרת עליו כאתרוג. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עם אריק היה אבא של פולארד.
עומרי וגילעד,
26/06/05 08:58
|
אין מילים לתאר את התעלמות מנהלי מדינת ישראל ממאסרו של פולארד. אל נשכח שמדובר במאסר במדינה אחות. אך הממשל היראלי כמו אין הדבר נוגע לו. ממשיך להנות משיר הבשר האמריקאי. חוסר המוסריות של הממשל הישראלי, עברה מזמן את שחברה ומדינה יכולים לשאת. אין מדובר במפלגה זו או אחרת. מדובר במוסריות של כל הממשל לכל נושא ועיניין. מדינת ישראל כבר משלמת מחיר יקר על ניהול כושל וחוסר אמון של תושביה בממשלתם. אך תופעות ההמשך תצאנה כפיטריות אחר הגשם בהמשך. מדינת ישראל וממשלה שטוענים לאורך שנים כי ישראל ערבים זה לזה. היתה צריכה להקפיא כל מערכת יחסים עם השלטון האמריקאי עוד לפני שנים. הכל עד שישוחרר יונתן פולרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק עמך! סוף סוף תגובה ראויה.
ל"ת
תגובה ראויה!,
26/06/05 10:11
|
|
 |
צודק USA GO HOME!!100%
ל"ת
אמריקה ושרון,
ממש ליד,
26/06/05 09:16
|
|
 |
59.
tired of this idiot
Hamalyahu,
26/06/05 05:49
|
|
 |
you are a stupid traiter or ..
שיאבדו הבוגדים,
ארץ הקודש,
26/06/05 09:12
|
or just a stupid Arab. You know best which crap you belong to!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
eretz hakodesh
Hamalyahu,
26/06/05 13:46
|
ibki 'aleik beka may be as we read in the torah , the holy land should vomit you and idiots like you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מעניין מה חושבים
יהודי,
26/06/05 01:57
|
ירמי בורדונוב ז''ל ושאר ההרוגים (שבעולם האמת),ופצועי המאה ואחד, כמו מאיר הר ציון יבל''א שלא לדבר על כל אותם עשרות אלפי החיילים שהלכו אחר גיבור התהילה. על ראש הממשלה שרון, ששכח את המוטו שלא מפקירים חייל בשטח חי או מת. אבל כניראה שתשובה לא נקבל ורק נמשיך לנחש. מה גרם לתהפוכה במוחו של ''אריק'' הלוחם ללא חת, שהפך ל ''אריאל'' הפוליטיקאי החמקמק והערמומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ניסיון שני!!
מקורב לעיניינים,
26/06/05 01:39
|
בסוף שנות השבעים ועד אמצע שנות השמונים אדון ג'ונתן פולארד ''עבד'' עבור ביטחון מדינת ישראל והעם היהודי!! מתוקף עבודתו החשובה, ודרגת הסיווג הביטחונית הגבוה, הייתה לו גישה לחדרי הסודות האמריקנים!!!! במיוחד בנוגע לביטחון מדינת ישראל!!!
סודות אשר באופן עיקרוני על פי חתימת חוזה של החלפת מיידע סודי ואסטרטגי בין ארה*ב וישראל, ''בעלת בריתנו'', ארה*ב, היתה חייבת ומחויבת להביא לידיעת ממשלת ישראל!!!!!
אך כולנו יודעים שלא כך היה!!!
ג'ונתן פולארד אשר ראה והבחין בצביעות האמריקנית כלפי ישראל, לא ''השלים'' בעיניין והחליט ''להגיב'' על פי דרכו!!!
בשנות השבעים הוא יצר קשר עם אנשי שירותי הביטחון של ישראל בוושינגטון. הוא התריע בפני אחראי שירותי הביטחון שארה*ב מסתירה מיידע ביטחוני חשוב וויטאלי למדינת ישראל!!! כהוכחה הוא מסר חומר סודי בנוגע למדינת ישראל, ''חומר'' אשר לא היה מוכר לשילטונות מדינת ישראל!!!! פעילותו למען מדינת ישראל באה מתוך פטריוטיזם מובהקת למדינת ישראל והעם היהודי!!! במשך חודשים הוא מסר מיידע בעל חשיבות עליונה לביטחון ישראל!!! ובחינם!!! באין כסף!!! הוא לא ביקש אף לא אגורה שחוקה אחת!!!!
הוא מסר ''לנו'' מיידע אשר בעלת בריתנו, ארה*ב, היסתירה במתכוון מישראל!!!
החומר אשר ג'ונתן דאג להעביר לישראל מעולם לא פגע בביטחון ארה*ב!!!!
המיידע החשוב ביותר שג'ונתן פולארד העביר לידיעת ממשלת ישראל היה בנוגע לכור האטומי של עיראק בבגדד!!! הוא גילה לשילטונות ישראל שהכור הגרעיני העיראקי נמצא בשלבי סיום!!! מה שכמובן לא היה ידוע לממשל הישראלי!!!
מיידע אשר ''הדליק'' מייד נורה אדומה בממשל הישראלי, וממשלת ישראל החליטה לפעולה נגד הסיכון הגרעיני של עיראק, ביוני 1981 מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו את הכור העיראקי בבגדד והפכוהו לעפר!!!
כל זה נעשה, לא לפני שג'ונתן פולארד העביר לישראל את כלל תוכניות הכור העיראקי ושלל צילומי לווין!!!!
כאמור פולארד מעולם לא דרש ''פיצוי כספי''!!!!! אך במשך חודשים על גבי חודשים, אנשי שירותי הביטחון הישראליים ניסו לשכנעו ולשברו!!!! הלחץ של אנשי שירותי הביטחון הלך וגבר עד שהוא ניכנע, נישבר!!!! כך ג'ונתן פולארד נפל במלכודת אנשי שירותי הביטחון הישראלים!!!
וכך הוא ''הודח'' על יד אנשי שירותי הביטחון ''ממעמד'' הפטריוט!!!
כך הונא ג'ונתן פולארד!! וכך הופכו פטריוט, למרגל ''מין השורה''!!! אין כל ספק, למדינת ישראל מחוייבות עליונה כלפי ג'ונתן פולארד!!!
ולפני שמנבלים פיות, כדי להעמיק מחשבה על האדם אשר תרם יותר מכל אדם אחר לביטחון מדינת ישראל, אדם אשר עבר עשרים שנות כלא,צער יסורים ועינויים!!עבור עם ישראל ומדינת ישראל!!!
בשם רבים מהעם בישראל, סליחה אדון פולארד!!!
אנו מאחלים לשיחרורך הקרוב והמהיר ביותר!!!
חזק ואמץ אחי ג'ונתן!!!
תודה למעריב על פירסום התגובה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקורב לעיניינים נישמע לי
איריס,
26/06/05 14:31
|
אמין ב 100 אחוז! אני מתביישת עד עומק ליבי מהמדיניות הישראלית לכל אורך השנים בכל הנוגע ליונתן פולארד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה למעריב
אשר,
26/06/05 04:34
|
תודה למעריב על פירסום התגובה!! מקורב לעיניים נשמע מקורב והגיוני. אשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
פולארד הציל את כל עם ישראל!!!!
=),
26/06/05 00:35
|
|
 |
55.
העיקר אלפי מחבלים אפשר
המציאותי,
מרכז,
25/06/05 23:50
|
זוכרים את הקטע עם טננבוים ושלושת הגופות? שרון וחבורתו נלחמו בציפורניים ע''מ לקלבל בחזרה את טננבוים,כווולו סוחר סמים ועוד שלוש ג ו פ ו ת,תמורת מאות מחבלים אבל על אחד שעשה הכל למען המדינה,לא עושים כלום? שרון נמאסת.איפה אריק הישן והטוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שרון רה''מ--ההסטוריה תכריע...
בשם חופש הדיבור,
ליד המשטר-רע,
25/06/05 23:44
|
שעוד לא היה ולא נברא ''מנהיג'' כ''כ שנאוי ומתועב כמותך עד כה במדינת ישראל. נראה שרק כדור בראש או מכת מוות משמים יגאלו אותך. מקווים שאחד מהם בדרך בתקווה שהבא אחריך לא יפליא להיות גרוע ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מסכן פולארד
סמיילי,
25/06/05 23:34
|
|
 |
52.
שאלה לNRG מעריב
מקורב לעיניין!,
25/06/05 23:32
|
לפנות צהריים כתבתי כאן תגובה חשובה להבהרת ''המצבו'' של גונתן פולארד! בשום פנים ואופן לא היתה שום סיבה לצינזור! מדוע אם כן תגובתי לא פורסמה???
אני מאמין שתגובות ''הקוראים'' בNRG מעריב נכתבים אולי על ידי מערכת העיתון או אולי מדובר בשכירי כתיבה שמשרתים את העיתון?? אני מקווה שלא תהיה כאן כל סיבה לצנזורה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
47- אתה כפוי טובה נוראי ורשע!
ל"ת
בזכותו אתה חי,,
והוא נרקב,
25/06/05 22:11
|
|
 |
50.
למה לא משחררים אותו כבר!!!
מחכה-יותר-מדי,
25/06/05 21:31
|
מדינת ישראל מפקירה את האנשים שעזרו לה. כנראה שעוזרים רק למי שמחרבן על המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
פולארד: אוהבים אותך ומתפללים
ל"ת
לשחרורך!,
25/06/05 20:55
|
|
 |
48.
מה הוא מתלונן?
נועה,
25/06/05 20:36
|
הוא ביצע פשע על פי הגדרת המדינה בה הוא אזרח, והוא משלם את המחיר. חד וחלק. למה לשחרר אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מרשעת!
מיכל,
הוד השרון,
25/06/05 23:15
|
בשבילך הוא עשה את זה ואת יורקת לו בפנים ומסובבת את הסכין! תתביישי לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא עשה את זה למען עצמו
נועה,
26/06/05 02:57
|
|
 |
47.
הנזק שפולארד עשה ליהדות נורא.
יגאל כהן,
רחובות,
25/06/05 20:01
|
הנזק שפולארד הביא על יהדות אמריקה נורא ואיום. האיש לא מרגל. האיש אמריקאי ממוצא יהודי שבגד במולדתו. אנחנו לא יכולים להגיד לגוי: ''תסלח לו ,זה מדינת ישראל שלחה אותו''. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לתת לו גיבוי. צר לי עליך אחי פורלאד, ולואי ולא היית עושה את הטעות הנוראה הזו. כל הגנה על פורלאד תביא נטישמיות. הנכס הכי חשוב של יהדות ארה''ב הוא השם הטוב שלהם כנאמנים למולדתם. אוי להם ולנו אם ניקח מהם את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , שוב אתה מחרטט ?
ברששת,
26/06/05 14:45
|
יאללה כראבנה יא מלעון. לך תתפרנס ביושר לפני שיהיה מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't worry about us
Avi,
26/06/05 06:50
|
you have the Chutzpah to wtite on our behalf like you know what you talking about Please mind your own business Jonathan Polard was the best thing that happened to Israel and the jews all over the world in handreds of years
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו, יגאל כהן, שוב ברחת. .
ל"ת
מבית זקנים,
סיעודי???,
26/06/05 00:40
|
|
 |
באמת איפה הבושה??
תהל,
כפר סבא,
25/06/05 22:20
|
ראשית, פולארד אינו גוי. שנית, מדינת ישראל אכן שלחה אותו למשימת ריגול למענה. שלישית, משימה זו, אגב, חשפה איום בטחוני חמור מעל ישראל (ומעליך כמובן), איום שאותו ''''בעלי בריתנו האמריקאים'''' הסתירו במתכוון. רביעית, אם השם הטוב של יהודי ארה''ב נובע רק מנאמנותם לשלטון האימפריה העריצה המכונה ''אמריקה''- באמת הגיע הזמן שיבחנו מחדש את המצב בארצם ''שוחרת הצדק''. חמישית, כפיות טובה ובורות גם יחד זה מתכון לגועל נפש. איפה הבושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שטויות אבל למה לכתוב
ל"ת
יוסי,
25/06/05 22:16
|
|
 |
46.
למה הוא לא פונה לפוטין
דש,
25/06/05 19:23
|
האיש מכר בעד בצע כסף סודות לרוסים גם למה הוא ניטפל לישראלים אם כבר לקלל שיקלל את כל הקלינטים גם את ראש ממשלת רוסיה שהפקירה אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדש
צדק צדק תרדוף,
25/06/05 21:48
|
לדש היקר. פולרד לא קיבל פרוטה מרוסיה. אנא, אל תשכח את הרפואות שלך שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדש
צדק צדק תרדוף,
25/06/05 20:24
|
לדש האידיוט. פולרד לא קיבל פרוטה מרוסיה. אנא, אל תשכח את הרפואה שלך עוד הפעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי הצדק לא צריך לרדוף
דש,
26/06/05 02:36
|
רק העתירה לבג''ץ הקנתה לאיש אזרחות ישראלית הוא נישבע אמונים למדינתו ארצות הברית ובגד בא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דש
צדק צדק תרדוף,
26/06/05 04:24
|
מה לזה ולפותין? צדק צדק אל תרדוף כי אינך יודע כרגע מה זה. יהודי משתדל לא לבגוד בעמנו אפילו עם הוא אמריקאי. את זה לעולם לא תבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שייך יהודי אמריקאי שבגד
דש,
26/06/05 05:32
|
האיש אזרח ארה''ב מסר מסמכים חסויים למדינה זרה ישראל ורוסיה וקיבל בתמורה תשלום מכובד את יהדותו גילה אחרי שנעצר ואת האזרחות הישראלית קיבל מצוו של בית משפט אחרי עתירות לבג''ץ היתה לי סימפטיה מסוימת עד לאותו יום שהתחיל לקלל את ראש הממשלה שלי ואני בתור ישראלי לא אתן את ידי לפגוע בראש הממשלה שלי על ידי שום אזרח זר מה שלי מותר להגיד עליו אסור כישראלי אני לא מרשה לשום אזרח של מדינה זרה וזה לא מענין אותי אם הוא חובש סמרטוט על הראש ואמונתו יהודית ראש ממשלת ישראל חירף את נפשו בכל מלחמות ישראל והפישפש מברוקלין לא יפגע בו והיגיע הזמן שאתם שם בברוקלין תתחילו להפנים המדינה שלנו אולי דיסני לאנד אבל שפכנו דם על פיסת האדמה הזאת ולא רוצה לשמוע ממכם תתחילו לדאוג למדינה שלכם בניו יורק ותנקו את הזבל שלכם בבית אני גם לא מביעה דעה על בלומברג או על בוש אלה המנהיגים שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שרון לא לא לוקח שבויים
רותם,
ירושלים,
25/06/05 18:50
|
האמנם מצפה פולארד המסכן ששרון וכנופייתו ישיגו את שחרורו?... הוכח כבר מזמן ששרון אינו לוקח שבויים, כל עוד הדבר אינו שייך לאינטרס הפרטי שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מדחת יוסף הופקר למותו,פולרד
דרור,
רמת גן,
25/06/05 18:31
|
|
 |
43.
שלטון מושחת שמשחרר מחבלים
דרור,
רמת גן,
25/06/05 18:22
|
ומפקיר את פולארד, הפקרה הזוכה לגיבוי תקשורתי, כי הרי לא מדובר ב''זכויותיו'' של טרוריסט פלשתינאי - כל אלו הם מאפייניו של השלטון הישראלי המושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
היסטוריה
דניאל ולקוביץ,
בת ים,
25/06/05 16:11
|
למי שלא זוכר את ענין העסק הביש ה1954 נתפשה חולית מרגלים יהודים המצרים אחד התאבד בכלא שניים נידונו למוות והיתר למאסר הפוליטיקיים הקטנים שלנו יכלו לשחררם במבצע קדש ב1956 אבל הם שוחררו רק לאחר מלחמת ששת הימים אני בז לאותם פוליטיקיים עלובים יחי גונתן פולרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
פולארד מה אתה מצפה משרון הגנב
ל"ת
רפי,
25/06/05 14:38
|
|
 |
40.
אני מתנצל פולארד, אבל תסתום.
ניר י-ם,
25/06/05 13:42
|
אתה צודק במאה אחוזים שישראל הפקירה אותך, אתה צודק במאה אחוזים על הבטן המלאה שלך כלפי מנהיגי המדינה וחוסר העשייה שלהם לשחרורך. אתה צודק. ואנה ממך - תסתום.
מרגל ישראלי שעושה הכל למען מדינת היהודים ואחיו היהודים צריך לדעתמהם הסיכונים הכרורכים בתפקידו, וכן שבמקרה שייתפס רב הסיכוי שיישב כל ימי חייו בכלא ואף יוצא להורג. אם לא היית מסוגל להתמווד עם סיכונים אלה - לא היית צריךלהיות מרגל פולארד. אם הבנת מה כרוך בלהיות מרגל- שב בכלא בשקט בידיעה שאתה ביצעת את תפקידך ועזרת להביא מידע ששווה חיים. קבל את עונשל בענווה ובכבוד הראויים לאנשים נעלים. 20 שנה אתה בכלא? זה איום ונורא. ישראל צריכה להשקיע פי מיליון מאמצים ממה שהשקיעה עד עכשיו בשחרורך. אתה שב ושקוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- 40: אכן, סייג לחכמה שתיקה
הילה,
25/06/05 22:23
|
לא רק שיצאת הזוי לחלוטין, גם מבין דבריך המטושטשים ניתן להבין שבסה''כ אמרת קישקוש אחד גדול. אולי תפנים בעצמך- אם אין לך משהו חכם לומר, עדיף שתשתוק. או איך אמר מישהו? ''אתה שב ושקוט''.
ישוחרר יונתן פולארד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TALK HELP CLEAN CORRUPTION
ל"ת
POLARD NEEDS TO,
25/06/05 18:28
|
|
 |
אידיוט מושלם.רק ישראל מפקירה
דרור,
רמת גן,
25/06/05 18:24
|
את מרגליה. מרגלים ממדינות אחרות כבר שוחררו בארה''ב מזמן, וכאלה שפגעו בבטחונה של ארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מושחתים נימאסתם
ל"ת
שרון הביתה,
25/06/05 13:27
|
|
 |
38.
מדינה מושחתת ובוגדנית!!
צפצפ,
25/06/05 13:15
|
איך מופז משחרר מאות מחבלים בכנעה לאמריקאים ולא דואג לפולארד? איך הוא ישן בלילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לפי כפיות הטובה של המגיבים פה
חייל חושב,
25/06/05 11:26
|
כנראה שבאמת לא מגיעה לנו מדינה, אנשים במדינה המוכה הזאת יודעים לעזור רק לטרוריסטים פלסטינאים ולחיזבאללה, ולא לבעלי ברית ולאנשים שרוצים להיות בעלי ברית...
אח''כ שנאלץ להתפזר מפה תאשימו רק את עצמכם, כפויי טובה בוגדניים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה.
ל"ת
a,
25/06/05 18:53
|
|
 |
36.
פולרד נאשם
צדק צדק תרדוף,
25/06/05 09:26
|
פולרד נאשם בהשגת אנפורמציה למען ישראל. המפעילים נתנו לו גם קצת כסף להוצאות (תרגיל מקובל). להזניח את פולארד זה פשע, אבל פשע מאד מקובל בישראל במיוחד בימים אלה. שונאי ישראל למיניהם מצדיקים את אמריקה למרות שלפולרד היה הסכם הקלת עונש כתמורה למניעת משפט מלא עם מושבעים . כפיית טובה היא ענין של יום יום בישראל של היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פול(!)-רד(!), פול(- רד!) וגו'
ארן,
25/06/05 08:39
|
מרגל נאלח, בוגד בחברה בה חי תמורת בצע כסף. ''אסיר ציון'' זה היה בוגד, כנראה, ומוסר ידיעות לכל דורש, תמורת כסף. אז שירקב בכלא בארץ בה בגד. הרי הנפילה מובנית בשמו - ''פול!''. אם ''אסיר ציון'' זה היה טורח ללמוד את שפת הארץ שהוא עכשיו ''אסיר'' שלה - כנראה שיש תמורה כספית להיות ''אסיר ציון'', בכל מיקרה, לו היה כזה ''ציוני'' שעכשיו הוא ''אסיר'' שלה, היה לומד את המעט הזה ולא היה מפתיע אותו שנפל. הכסף שקיבל ,אסיר ציון'' זה מ''ציון'' מביא לו בינתיים ריבית נאה, וכשיצא מהמלון השמור בו הוא מאובטח, עוד יקנה ב,ציון'' איזה רכוש ציבורי מופרט. אז שישאר שם ושיסתום את הפיה, גם של האסתרתה שחיה על, למעשה מי מקיים את הזותי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחל לך שתהיה במקומו!!!
צפצפ,
25/06/05 13:18
|
|
 |
מצטרף לאיחולים
ל"ת
דניאל,
25/06/05 22:25
|
|
 |
34.
להשאיר אותו בכלא לכל חייו
יוסי לימונצ'יק,
25/06/05 08:36
|
גם בגד בארצו וגם תוקף את ראש ממשלתנו? שילך קיבינימט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה טפשית
רותם,
ירושלים,
25/06/05 18:46
|
פולארד ''בגד, בארצו - ארה''ב, כדי שאתה תחייה בארצך בבטחון.. מה שנכון, לא מגיע לאנשים כמותך שאנשים כפולארד יסכנו את עצמם למענו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש הממשלה שיחרר400 מחבלים
צפצפ,
25/06/05 13:20
|
בעבור סוחר סמים, ונותן למרגל קצין ישראלי להירקב בכלא האמריקאי. הוא ושאר המושחתים התומכים בו, נימאסתם, תנו למדינה לפרוח בלעדיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פולרד
שמעון,
25/06/05 07:36
|
אין שופטים אדם בעת צערו. פולרד אזרח אמריקאי שבגד במדינתו והעביר למדינה זרה ידיעות חסויות תמורת תשלום מלא. נשאלת השאלה מדוע דרש מר' פולרד תשלום מלא עבור סודות שהעביר לישראל ?,בגלל היותו ציוני,אוהב ישראל תמורת כסף, האם היה מעביר סודות ללא תשלום? מי שבגד בארצו חייב לשלם.בדיוק כפי שמשלמים השטינקרים של הפלסטינאים שמעבירים סודות של בני עמם תמורת בצע כסף. פולרד טעה ועל כך משלם בארצו. שיפסיק להשמיץ את המדינה לפני שיאבד את האמפטיה שזוכה לה עדיין בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית רוצה להיות במקומו?
ירדן, יבנה,
25/06/05 22:27
|
ישראל כבר שחררה אלפי רוצחים והיד עוד נטויה, וכמו שהוזכר- העסקה המבישה לשחרור טטנבאום הפושע, לדוגמה, הועברה ע''י שרון. אז איפה הבושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
Between Sharon and Polard
Abi,
25/06/05 03:07
|
|
 |
31.
פולארד זה לא אלי כהן
א.ג.,
25/06/05 02:26
|
פולארד הוא אזרח אמריקאי שבגד במדינתו שלו תמורת כסף. זה מה שהיה. הוא נקלע למצב כלכלי קשה, בין השאר בעקבות שימוש בסמים קשים, ומכר סודות לא רק לישראל אלא גם למדינות נוספות (למשל, גרמניה). הסודות שהוא מכר הגיעו לסובייטים (אם כי כנראה לא ישירות דרכו) ופגעו קשה מאוד בבטחון ארצות הברית. ברור שהם יכעסו עליו. אי אפשר להציג אותו כצדיק מושלם ולדרוש מהאמריקאים לשחרר מהכלא את מי שריגל נגדם וגרם להם נזק.
רק לשם ההשוואה, מרדכי וענונו נידון ל 17 שנות מאסר (וכנראה שבצדק) למרות שבכלל לא קיים מגעים עם שום גוף ביון זר והסודות שמסר היו גלויים עוד לפני כן לארגוני הביון.
את האזרחות הישראלית קיבל פולארד כשהיה כבר בכלא בעקבות עתירה לבג''ץ. קשה להאמין שאלי כהן, שסירב למסור לסורים שום מידע אחרי שנתפס, היה גם הוא בורח לשגרירות ישראל במצב דומה (אלי כהן, אגב, לא בגד בסוריה כי הוא מעולם לא היה סורי).
ולכל המתלוננים שהשומרים לא נתנו לו להכנס לשגרירות. תארו לעצמכם שהוא כן היה נכנס לשגרירות. מה אז היה קורה? ישראל היתה משאירה בשגרירות מרגל מבוקש על ידי ארצות הברית שהסודות שהפיץ הגיעו לרוסים, אבל יחד עם זה גם מבקשת מארצות הברית אף-15 ומסוקי אפאצ'י?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגל במעמד של איימס, הנסן,
Sugarbaby,
25/06/05 20:04
|
והווקרים!
איימס היה ראש הריגול הנגדי בסי אי אי שטיפל וגרם למותם של עשרות סוכנים אמריקנים בברית המועצות. על זה בגלל בעיות אלכהולזים ותעוות בצע! מאסר עולם (ניצל מעונש מוות) הנסן היה סוכן אפ בי אי שהציע את שירותין לסוביטים תמורת בצע כסף מעאר עולם!
האחים ווקר עסקו בהצפנה וצפנים בצי האמריקני ומכרו את זה תמורת כסף לסוביטים מאסר עולם
פולארד עבד במודיעין של הצי האמריקני והתנדב למסור מידע סודי ביותר ליחידת האיסוף המדעית לק''מ שבראשה עמד רפי איתן והמפעיל היה אל''מ אביהם סלע מח''א מאסר עולם
מה הוא חשב לו שהוא נכנס לבזנס הזה?
אין מה להשבות בינו לבין אלי כהן. אלי היה פטריוט ישראלי ואזרח ישראלי. פולארד הינו אזרח אמריקני שריגל נגד מדינתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה להאמין איזה זבל צומח לנו
דרור,
רמת גן,
25/06/05 19:35
|
|
 |
30.
polard brought it upon himself
homeless,
usa,
25/06/05 02:21
|
|
 |
he is real hero of the jews
ל"ת
צפצפ,
25/06/05 13:21
|
|
 |
29.
למה מה הוא חשב שהוא נהייה סוכן
????????,
25/06/05 01:58
|
שהוא הולך לעבוד במכירות? בהי-טק? האמריקאים לא פריארים והם צודקים מבחינתם שהם לא משחררים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בכלא כי האמריקאים אנטישמים
צפצפ,
25/06/05 13:23
|
|
 |
ככה זה...
....,
25/06/05 04:15
|
ככה זה...כשנוח - משחקים אותה ''מרגלים'' כשיש בעיה לא מתמודדים איתה בצורה מבוגרת.... לשיטת אמריקה האיש בגד - נתפס ומשלם על כך. מה הוא מערבב את ברגותי ואחרים? אכן מצב ביש - מאחל לשחרור מהיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ישוחרר פאלדרד !! אני מאין לו.
ל"ת
a,
25/06/05 01:34
|
|
 |
27.
כבר הגזמתה......
מעריץ לישעבר,
25/06/05 01:23
|
בתחילה הערצתי את פולארד אבל עם הזמן הלכה הערצתי ופחתה עד שעכשו נעלמה כליל ,ואפשר להגיד שעכשו אני מגלה כלפוו אפילו אנפטיה הבן אדם לא מפסיק להשמיץ את ממשלתות ישראל למרות כל המאמצים שעשו הללו לשיחרורו כאילו אין למדינה מספיק בעיות. די מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשי המדינה בגדו בו, הוא קצין
צפצפ,
25/06/05 13:25
|
ואזרח שנוצל באופן מחפיר כאשר הוא היחיד המשלם את המחיר ואיתן וסלע ושאר הממסד השלטוני בארץ נוטש אותו. השילטון בארץ מושחת ונטול מצפון. מושחתים נימאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רעיון איך לשחרר את פולארד
ציונה,
דימונה,
25/06/05 01:06
|
לבחור בו לראשות מפלגה, ולראשות ממשלה. על בריאותו הנפשית של הנוכחי יש גם תהיות. ובגין היה בין הראשים היותר אהובים.
''ראש ממשלת ישראל כלוא בכלא האמריקאי'' מה דעתכם? וברצינות: מהתגובות מתברר שאנשים לא יודעים שעל עבירות הרבה יותר חמורות משל פולארד, של מרגלים שמסרו מידע חסוי על ארה''ב ולא על מדינות ערב, אנשים קיבלו 4, 5 שנים והוחלפו. פולארד ישב 7 שנים בתא מבודד תוך עינויים קשים, ועכשיו הוא עשרים שנה בכלא אצל ידידתנו הגדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פולארד, Welcome to the club
חייל חושב,
25/06/05 00:59
|
ישראל אוהבת ''להשתמש ולזרוק'', אתה לא צריך להיות מופתע והמום, אתה רק צריך להתבאס שניסית לעזור למדינה כפויית טובה הזאת.
תשאל את הצד''לניקים שנלחמו לצידנו כתף אל כתף 18 שנה ונזרקו לעזאזל, תשאל את הפלסטינאים שעזרו לנו למנוע פיגועים והופקרו לחסדי יאסר ערפאת, תשאל את הפלסטינאים בדהנייה שהולכים להיות מופקרים ''לטובת'' הכנופיות של אבו מאזן שייטבחו בהם חיים, תשאל את תושבי גוש קטיף המסכנים שחטפו מאות פצמ''רים ובתמורה מגורשים ללא שום תמורה, תשאל את העובדים הזרים שבאים לפה כדי לעזור לעם ישראל ותוך כדי כך להתפרנס ואחרי כמה שנים של עבודה בתנאי עבדות מגורשים בבושת פנים כדי שיביאו עבדים אחרים במוקמם שלא ידרשו תנאים של בן אדם.
אתה מוזמן להצטרף למועדון של ''נזרקו לעזאזל ע''י מדינת ישראל'', לצערי המועדון הזה רק הולך וגדל מיום ליום, אנחנו מדינה כפויית טובה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
עידו,
25/06/05 06:13
|
הנהגה רקובה, ציבור מטומטם ואדיש ברובו... רק אלוהים יעזור למי שנתון לחסדיהם של כל אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח תרופה נגד תיסמונת הרדיפה!
הדרה,
25/06/05 03:39
|
שמע ידידי אתה בטריפ של רדיפה עצמית... מספיק עם ההלקאה העצמית הזו |
לקחת טריפ מה הזיבולי שכל
דורון,
25/06/05 23:18
|
הבחור כתב אמיתי כל מילה נכונה ואתה חייב להפוך לרשום שטיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין ההישגים של המדינה
חייל חושב,
25/06/05 11:19
|
לבין הבוגדנות שלה??
ההישגים של המדינה הושגו בגלל הסולידריות החברתית של שנות ה40 ה50 וה60 ובגלל הפוטנציאל הגבוה של אזרחיה.
כל מה שהושג לא שווה כלום- ידידים מופקרים, נזרקים לעזאזל באופן שוטף, ישראל משתמשת וישראל זורקת.
זה היה נכון בהתחלה לבעלי ברית חיצוניים, ועכשיו נכון לאיך שהממשלה מתנהגת כלפי רוב אזרחיה עם התוכנית הכלכלית הנוראה ועם ההפרטה שמוכרת את המדינה לאליטות כמו בסוריה ובמצריים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מופרע שתרם נפגע! מבוגדנות
צחי,
ת''א,
25/06/05 08:11
|
ושזה יקרה לך אתה לא תדבר שטויות. תמשיך עד שתפגע והמדינה תבגוד בך ואז אתה תשתוק או שכנראה אתה באמת מופרע מתמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אכן חרפה
יאיר,
צפון,
25/06/05 00:56
|
אני מתבייש עמוקות ממספר תגובות שמופיעות כאן- אין שום ספק שמדינת ישראל חבה חוב גדול לפולארד ויש לשחררו לאלתר. ובענין הזה בהחלט נאמנים עלי דבריו של פולארד אודות שרון. שרון הוא הרסני יום ככה ויום ככה ולא ניתן לסמוך עליו בכלום. אני חש צער ותיסכול שאתה צריך להסתמך על אנשים מסוגו של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך מועמד טוב יותר?
רמי א.,
25/06/05 04:03
|
מי? פואד בן אליעזר? אולי גמליאל? מי יותר טוב? אולי פרס או רצאבי? שרון לא גאון או ''מי יודע מה מבריק'' - אבל הוא הכי טוב מהקדר הדי בינוני של הפוליטיקאים הנוכחיים! אכן - עשה הרבה טעויות - החל מדחיפת בנו לכנסת ועד הגימגום מול המתנחלים אבל זה יותר טוב מכל מה שהיו עושים לפיד/פריצקי+דליה איציק+רמון+גבריאלי מהקזינו ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני האלטרנטיבה לעם היהודי
ל"ת
דורון,
25/06/05 23:19
|
|
 |
23.
שרון- כבש
שחר,
25/06/05 00:53
|
את שרון מענינים יותר הכבשים בחווה שלו מאשר את פולרד.
פראייר מי שמסתכן עבורינו אם זהו התגמול או המאמץ לשיחרור.בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פולרד צודק - המדינה באבדון !!!
אני,
25/06/05 00:48
|
|
 |
21.
אין אמונה באשכנזים מר פולראד ה
תימני בן תימני,
ראש העין,
25/06/05 00:48
|
האשכנזים ברובם רמאים ונוכלים שימכרו את אמא שלהם וכל שכן את מדינתם עמם וחבריהם הכסף והכבוד בראש נעיניהם את לא למד פולארד היקר ועל זאת לצערנו ולבושתנו הוא משלם בדמים ובסבל יום יומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנצל בפני התימני.
שיקל-גרובר,
25/06/05 23:51
|
וואלה איך עשיתי את הטעות והשארתי כמה אשכנזים בחיים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף דבר הכל נשמע ואת האלוהים י
רונן,
25/06/05 12:30
|
קשה קשה לאשכנזים לשמוע את האמת בגין אמר שום גרגר מסיני והחזיר את כולו רבין המדרוב והמסטול שיחק אותה ימני והתגלה כאיש רקח בלד שרון גדול הנוכלים המזוהמים שבעולם אמר דין נצרים כדין תל אביב ושיקר את כולםםםםם והתגלה נסרטן שמאלני בגוף הימין המשותף לכולם היותם אשכנזים לא דיברנו על פרס הצעיר על אבינרי ועל ביילין ועל פינס העלוב אשר מלקק לערבים בוקר צהריים וערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגין נולד במרוקו
ל"ת
יודע דבר,
אצבע דרומית,
25/06/05 23:41
|
|
 |
מאיפה גזענות נגד יהדות אירופה
צחי,
ת''א,
25/06/05 08:21
|
אתה איזה תימני מוסלמי הדוק שהסתנן לארץ הקודש? איזה כובד חזק כערבי בדמך שונא יהודים? יהודי דפוק במוח? שנאה עצמית? יהודי ערבי שונא יהודים? חינוך גרוע? כולם? מי גדל אותך לדבר ככה-תתבייש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי בתור אשכנזי יש בדבריו
דני,
מדינה בנתיים,
25/06/05 23:25
|
אני חש זאות סביבי זאות גנטיקה מולדת שהשתרשה לה עוד משנות ה40 הצביעות וההיחנחנות שלנו לעומת הישירות והטבעיות של יוצאי ספרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שרון דיקטטור! פולארד דובר אמת!
מתי,
ירושלים,
25/06/05 00:42
|
שרון בכוונה רוצה להשאיר את פולארד להנמק בכלא בגלל שהוא ימני!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אסור לעזור לישראל! הזהרה!!!
חיים,
ירושלים,
25/06/05 00:41
|
אם אתה לא יהודי וגם ישראלי וגם שמאלני וגם אשכנזי וגם שונא ימנים וגם שונא ישראל- אל תעזור למדינת ישראל בשום פנים ואופן! כי אחר כך יפקירו אותך לכלבים! ראה ג'ונתן פולארד ראה מד'חת יוסוף ז''ל ראה הרוגי הטבח באלטלנה ז''ל ראה אנשי צד''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יש לי כבוד לאנשים כאילה.
חנן,
25/06/05 00:39
|
הבעיה עם הבעיה עם פולארד היא,שאילה שנגדו יכולים, יודעים איך,והכי הכי חשוב, יש להם את הכוח לשכנע את כו...לנו שהמציאות, היא זו, שהם רוצים ,שאנחנו נחשוב, שהיא המציאות. אז מאיפה,קביני-מאת,אני צריך לדעת מהיא באמת האמת .פולארד על כל פנים נראה לי בן אדם רציני,חושב,שאומר את מה שהוא חושב שצריך להגיד,ועושה זאת מהמקפצה.יש לי כבוד לאנשים כאילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פולארד הוקרב למולך (ארה''ב)
binbin,
פ''ת,
25/06/05 00:38
|
ישראל מפקירה את בניה
אם לא היו סוגרים לו בפרצוף את דלתות השגרירות, לא היה המצב המביש הזה של 20 שנות הפקרת יהודי שעזר למדינת ישראל
במקום לתת לו אות כבוד והערכה על פועלו - ישראל בגדה בפולארד.
כצברית אני מתביישת בפוליטיקאים בישראל שדואגים לעצמם בלבד.
ואגב, איני שייכת לימין ואני בעד החזרת השטחים
אבל בראש ובראשונה בעד שיחרור פולארד !
ואני בכלל לא מבינה למה הוא כלוא כל כך הרבה שנים הרי הוא לא בגד באמריקאים לא נגרם להם שום נזק ממסירת מידע על צד שלישי שנוגע לישראל. על דבר כזה מושיבים אדם 20 שנה?
בושה לישראל ובושה לאמריקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הציוני צודק !!!!!
מושחתי החווה הם,
אכן אסון,
25/06/05 00:38
|
|
 |
15.
פולארד הוא הוענונו של ארה''ב
מ. חיפה,
25/06/05 00:37
|
נשפט בארה''ב על בגידה בהיותו אזרח אמריקאי, עד היום פעולתו בתור מרגל חסויה, למה? תשאלו את המוסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאת היהודים של היהודים
דרור,
רמת גן,
25/06/05 19:36
|
|
 |
14.
מה הוא רוצה מאתנו?
פדוס,
************,
24/06/05 23:39
|
כל אמריקני יהודי חושב שיש לו ''זכויות'' כאן.... טעות! הוא לא אזרח ישראלי, דתו לא מעניינת את אף אחד וצודק הממשל האמריקני - הוא מסר מידע חסוי ונענש כחוק המקומי. מה הוא מטרטר כל כך? יהודי או לא....האם אנחנו ערבים לכבודו ומוצא פיו של אדם שאינו אזרח המדינה? שיפסיק לחפש אשמים! הוא פיטפט ושילם. ממש כמו כל הסופר ימניים (המיקרו פאשיסטיים הללו) - מי שלא בעדו כנראה אוייב העם היהודי ועוכר ישראל....מגוחך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פדוס, תגובה מצויינת!
ל"ת
יואב,
25/06/05 21:45
|
|
 |
שמאל הסהרורי נזעק רק למען רוצח
דרור,
רמת גן,
25/06/05 18:28
|
|
 |
הוא בגד במולדתו ונענש
דש,
25/06/05 02:31
|
האיש אזרח אמריקאי שריגל נגד מדינתו בעבור בצע כסף ניתפס ונענש וגילה את יהודותו ומצא חברה של פשיסטים שתומכים בו ומקבל סימוכים מחברה של אזרחים אמריקאים ממוצא יהודי שמנבלים את הפה נגד ראש הממשלה שלי שנבחר על ידי תושבי ישראל הגיעה הזמן שמחלקת התברואה של עירית ניו יורק תנקה את הזבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ישראל מפקירה את מרגליה
דרור,
רמת גן,
25/06/05 18:30
|
וכמובן שכל בוגדנות כזו תקבל את תמיכת השמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BRAVO
Israelit,
25/06/05 02:01
|
It's good to see that there are some people who haven't been blinded by the Pollard propaganda machine. He is a whining traitor, he committed the crimes against his own country and fellow countrymen and has to pay the price. I'm sick every time I read about him. I wonder about all those that support him, how would they feel if a sabra helped the US, or other country for that matter, by passing classified Israeli information? I somehow doubt they would be as sympathetic to his punishment.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חוצפה יש לך
אורן,
25/06/05 01:43
|
מה זה ''פטפט ושילם''? הרי לא ייתכן שפטפט עם עצמו, הוא קיבל הוראה ממפעיל משרות בטחון ישראלי כלשהו ובעצם ריגל עבור ישראל. ההתנערות הזו מכוערת לא פחות מאי העשייה בעניינו. אתה פשוט אדם חסר מוסר ------------
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פטפט לקח כסף ושילם
__________,
25/06/05 04:11
|
|
 |
חוצפה? אתה הוזה!
פדוס,
25/06/05 03:46
|
שמע - בתור מיקימאוס מכוער מותר לי להגיד לפולרד מה שאני חושב עליו! לא רוצה את דובשו (אפשר לחשוב מה היה שם....) אבל לא את עוקצו! שלא ידחף לי למשפחה בכח ויחפש סימפטיה לאחר שסרח מול מדינתו! הוא בחור רציני - עשה מה שעשה מתוך הכרה - עשה טעות - שישלם - חבל לי עליו במישור האישי אבל שידע לשים גבול להשתלחות במדינה בכלל, בכבודה ובבנציגיה! מי כלא אותו? שרון? מה הוא רוצה? אם הוא כזה ''גבר'' שילכלך ככה על ארה''ב ואז באמת הוא יקבל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להקיא את שונא ישראל זה מקרבנו
מזוזעזעת,
ישראל,
25/06/05 01:05
|
|
 |
להקיא עלייך
ל"ת
יואב,
25/06/05 21:46
|
|
 |
מי שמך לקבוע?
***,
25/06/05 04:05
|
ועליך נאמר ''סיר נפוח אני רואה'' פתחי ספר ירמיהו א....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יתכן שהתכוונת לדבריך
אבי,
רמת גן,
25/06/05 00:18
|
פולארד ניסה לעזור לך - ואתה מתנער ממנו. אתה לא אשם - אולי החינוך שקבלת בבית - לירוק לבאר שאתה שותה ממנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו אני אשם ולא מחונך...
פדוס,
25/06/05 00:55
|
יפה ררשת....רק כתבתי משהו לא פופולארי או ימני מספיק וכבר מאשימים את בית אבא, חינוך ומיד יופיעו מסורת ויהדות....אם בתרבות וחינוך עסקינן אזי טעית.... לא קשור! פולארד ניסה לעזור...אך ביצע עבירה ברורה נגד חוקי מדינתו! מ ד י נ ת ו ולא מדינתי. בהיותו אזרח אמריקני הוא נשפט ע''פ החוקים שם. האם אין כאן בעיה בהשלכת צרתו עלינו ודרישתו ''לשחרור'' - אמור מעכשיו - ''אנחנו אשמים בכליאתו ולפיכך על מצפונינו הלאומי זמן שהייתו שם''?! צר לי על פולרד ברמה האישית - אך שירסן את תגובותיו - הריבון האמריקני כלא אותו עקב מעשיו בהיותו בוגר, פיקח ולא שיכור, יצור תבוני בר שפיטה. כך בארה''ב, כך בכל מדינה מסודרת. עליו לבוא בתלונות לנשיא ארה''ב שרואה בו בוגד ולא בנו. זכור - ראש הממשלה הוא של כולנו - והוא מייצג אותי בדיוק כמוך ואינני מקבל את ההשתלחות של פולארד ברוה''מ ובמדינה ''דיסנילד מכוער?!'' - סליחה - עם כל הסימפטיה והאמפטיה ברמה אישית לאסיר אומלל זה (דתו, מעמדו וגוון עורו פחות חשובים כאן.) ולגבי החינוך - הפוסל במומו פוסל - טול קורה - כבוד בית אבא כבר נדרש בעשרת הדיברות ולכן חזור בך מהכפשת ביתי. לכל היותר אני צמח שוטה אבל לא בבחינת בנים אכלו בוסר ושיני אבות תקהינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבלבל ביצים עם פילפולים
לא שוכח,
25/06/05 23:33
|
איך ומה שלא תאמר הבאנדם לא עשה משהו למען עצמו אלה לכלל וזה משהו שהשמאל שכח מעניין אותו רק עצמו ומתבצר בתוך חומות עם שמירה פרטית ואחר כך הוא שואל שאלות כמוך שלא אכפת לו מלבד עצמו אתה אנוכי חסר רגש לזולת בין אם צודק או לא אתה לעומת אנשים כמוני ושכמותי קודם כל למען אחיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד שחרורו לאלתר....
פרסי גאה,
25/06/05 00:39
|
אבל פולארד הוא בוגד באומתו ובמולדתו. אזרח אמריקני שהפר את שבועתו לדגל. המדינה עושה ככל שניתן לשחררו אז שיפסיק לקטר בלי סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דווקא כן ישראלי
דני,
וושינגטון,
24/06/05 23:59
|
קיבל אזרחות לפני מספר שנים אחרי שיראל הודתה שהוא סוכן ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש ישראלי...
תלמה,
25/06/05 03:57
|
די עם ההתחזות הזו - הוא ''זימר'' גם לגורמים אחרים עבור בצע כסף..... תמיד בורחים למקלט כשנוח.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פולארד
יגאל,
24/06/05 23:29
|
הרי זה פשוט מאוד. נחכה קצת ונראה אם פולארד צדק.
ואני הרבה יותר מאמין לו ולגנדי מאשר לשרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הוא עשה טעות אחת ויחידה
דני,
24/06/05 23:11
|
|
 |
11.
Shameless country
ל"ת
Leon,
24/06/05 23:07
|
|
 |
קישקוש! Shame on you!!!
Pedos,
24/06/05 23:55
|
האיש פיטפט - עבר עבירה ומשלם כחוק! ושיפסיק ללכלך עלינו - הביא על עצמו את הענין! shame on you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב שניה מה אתה אומר
אורן,
25/06/05 01:46
|
עם דעות כמו שלך ישלטו במדינה אף אחד יותר לא יעזור לה אף פעם, כי ידעו שהמדינה לא תחלץ אף אחד כשייקלע לצרה במקרה שיסתבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר עכשיו קורה
אנטואן לאחד,
25/06/05 07:26
|
המדינה עזרה לצדלניקים? למשתפים הפלסטינאים? פולארד הוא עוד אחד מהעוזרים למדינה שגזר עליהם להיות השבב שעף בזמן שחוטבים עצים. סוכן שנתפס מופקר לגורלו. לא צריך להיות גאון להבין את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHAMELESS PEDOS
ל"ת
מתבייש,
בבני עמי,
25/06/05 01:25
|
|
 |
מי זה עמך?
פדוס,
25/06/05 04:24
|
מי את שתתביישי בי? היכן הכבוד והערכה שלך למדינה ולנציגיה??? שלא יקרא לנו דיסנילנד מכוער ויפסיק עם ההסתה הזו! מי שהושיב אותו בכלא הוא החוק האמריקני והוא האשם היחידי....זה פשוט כך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה?
פדוס,
25/06/05 03:55
|
רבותי - האיש אכן אומלל וראוי לחנינה מהנשיא האמריקני! מה הוא רוצה מישראל? אנחנו מדינת חסות קטנה ואם החוק האמריקני הושיב אותו בבית סוהר אז אין לנו מה לעשות! מכאן ועד להכתים את כולנו כ''פושעים'' שלא דואגים לו המרחק גדול! אני מסרב לקחת פרומיל מענין זה על מצפוני.החוק האמריקני הושיב אותו והחוק האמריקני צריך לשחרר אותו!!! להזכירכם, רגע לפני האנרכיה של הכתומים ושאר מופרעים, שרוה''מ הוא של כולם ומי שאינו נזהר בכבודם של נציגי החוקיים אני לא נזהר בכבודו! מענין - לפני ההנתקות שרון היה יקיר הכתומים ועכשיו הוא ''עוכר ישראל'' - אפילו פולארד מנבל את הפה.... לאט לאט...ראשית שילכלך ככה על בוש וקונדוליסה רייס (נראה אותו...) דיסנילנד מכוער, דיקטטור, רספוטין - .....ממש תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You shame your country and fam
ל"ת
citizen,
of theWorld,
25/06/05 01:12
|
|
 |
הבוז לך ולחינוך שקיבלת
ל"ת
אזרח,
ישראל,
25/06/05 01:08
|
|
 |
10.
אנחנו אשמים- לא מפקירים פצועים
ל"ת
ניר דגני,
בשטח,
24/06/05 22:58
|
|
 |
9.
''סוכנים''
ירחמיאל,
24/06/05 22:57
|
|
 |
8.
מבחן '' נייר לקמוס''
לא שטוף מח,
המרכז,
24/06/05 22:47
|
אם ובמידה וברגותי אכן ישוחרר ( בחודשים הבאים) וזה עניין שבעובדה,אזי גם יתר דבריו של פולארד ,מבחינתי,יהפכו לאמינים % 100..... הערה אישית: אני מעריך ששרון האבא ושרון ינוקא,קראו היטב את סיפרו של מקיאוולי.... ומיישמים את משנתו בחדווה רבה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סה''כ מרגל קטן ועלוב
ל"ת
דורון,
השרון,
24/06/05 22:46
|
|
 |
YOU ARE LITTEELLLLL IDOT
ל"ת
UBLIV,
ASDVZXC,
26/06/05 01:30
|
|
 |
And you Doron
Abi,
25/06/05 03:05
|
|
 |
אולי, אבל משלנו.
מבט אחר,
24/06/05 23:53
|
מדינת ישראל שלחה אותו והיא צריכה לדאוג לו. יתכן כי דעתו השתבשה אולם אין להאשים אותו לאחר 20 שנות כליאה בתנאים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל שלחה?!
פדוס,
25/06/05 00:59
|
סליחה - מי אמר זאת? יתכן והיתה לו אג'נדה אישית לא? מה הוא מלכלך עלינו? שיפנה לנשיא שלו ויבקש מחילה ויזהר בכבודו של רוה''מ שמייצג את כולנו! דיסנילנד....יפה....הוא המציל הלאומי ואנחנו המיקי מאוס? נשבר לי לקרא בקורת כזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחרר את פולרד
ii,
24/06/05 23:33
|
|
 |
6.
היעז לומר שהתקשורת שמאלנית????
תדי,
תל-אביב,
24/06/05 21:48
|
אם מישהו רצה הדגמת תכלית שהתקשורת בישראל מגויסת לימין שיקרא כתבה זאת, למין ההתחלה המודגשת על אריאל שרון האביר שהפך לאויב ההתנחלויות וכו'. כתבה מגויסת ומוטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
צודק ,שרון יזכר לדיראון עולם
ל"ת
שבט יהודה,
24/06/05 21:45
|
|
 |
4.
איזה נודניק הפולארד הזה
מנחם,
24/06/05 21:39
|
מה הוא כבר עשה למען המדינה? חי בכיף באמריקה ומטיף מוסר לכולם. יאללה, שתוק כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ם אתה לא יודע על מה אתה מדבר
a,
25/06/05 01:33
|
|
 |
מה קורה לנו???
ל"ת
יהודי,
ארה''ב,
25/06/05 01:15
|
|
 |
shame on you
ל"ת
aaa,
25/06/05 00:58
|
|
 |
3.
לצערי פולארד צודק ואני מתביישת
ל"ת
סימה,
24/06/05 21:35
|
|
 |
2.
לא יודע עד כמה צודק
ל"ת
מפקירים,
יהודים,
24/06/05 21:25
|
|
 |
1.
אז רק השמאל הקיצוני תומך בשרון
על תנאי,
24/06/05 21:08
|
|
 |
פלא שהפכנו לסדום ועמורה
איפא המצפון?,
ישראל,
25/06/05 01:21
|
לשרון: כאשר רואים מי התומכים בך, נוכחים יותר ויותר להבין מי אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביתה כתום מחרחר מלחמה!
ל"ת
אנטי כתום,
25/06/05 04:08
|
|
 |
כתום מנצ- כתום צודק!!!
ל"ת
סתם יהודי,
שדרות,
26/06/05 11:20
|
|