 |
33.
אחרי האסון,מתחילה הקשקשת...
אלון,
ערד,
25/06/05 23:03
|
מכל הדיבורים על האסון,אנשים מתלהמים,וזה גורם להם לדבר הרבה שטויות: 1)הרכבת שהיתה מעורבת בתאונה, היא מסוג רכבת הקרונועים,אין לה קטר מהסוגים המוכרים ברכבת- ישראל.תא הניהוג של קרונוע הוא ממש בחזית,וסביר להניח שזה גם גרם למותו של נהג הרכבת,אם זו היתה רכבת עם קטר,שתא הנהג לא מצוי ממש מקדימה,יתכן והנהג היה ניצל. 2)אנשים חושבים שמהירות הרכבת גם גורמת להחמרת התאונה,יש בזה אמת מסוימת,אבל בינינו:אם נחזור לימים האחרים,בהם נסיעה ברכבות ההן ארכה כמעט 3 שעות בין תל-אביב לבאר-שבע,אז אולי לא יהיה צורך בתחבורה מסילתית,ונשאר עם פקקי התנועה.כיום בכ-3 שעות ניתן לנסוע ישירות בין באר-שבע לנהריה ולהיפך. מה שצריך לעשות,זה לשנות את דפוסי ההתנהגות שלנו על הכבישים, ולנקוט משנה זהירות במפגשי כבישים ומסילות,כי גם אם יש תכניות להפריד ביניהם,כולנו יודעים שזה ענין של זמן ותקציבים.אני משתתף בצער משפחות הרוגי האסון,ומאחל רפואה שלמה לפצועים באשר הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ככה זה שמרכז הליכוד מנהל את המ
גיגי,
25/06/05 06:28
|
לרכבת יש והיה מספיק כסף לבנות מחסומים. אסור היה לרכבת לאטכסן עדנים ליד המעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רפובליקת בננות לכל דבר ועניין
יגאל כהן,
רחובות,
25/06/05 01:58
|
מה הפלא? כללי בטיחות יש רק במדינות המפותחות ולא בעולם השלישי. מתי תפנימו שביבי הביא אותנו אל תוך העולם השלישי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לפי התגובות פה ברור ש....
תיאוריה,
24/06/05 23:33
|
שלא לכל אחד צריך לתת רישיון נהיגה אני לא אעלה בחיים על פסים אפילו אם אראה רכבת קמ ממני. פשוט לא . עוברים פסי רכבת רק אם אין רכבת באופק. כל מי שחושב אחרת הוא תוצר דפוק של משרד הרישוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
איכות או מוות
שאול,
24/06/05 22:36
|
אם מחר בבקר לא יוצאים לסמן מעברי חצייה כמו שצריך, סימן הוא שהכל צביעות וצדקנות ,משר התחבורה ,דרך הצועקים למען מלחמה בתאונות ,ועד אחרון הקוטרים,כולם נגועים בנגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
טול קורה מבין עניך
ש,
24/06/05 22:30
|
צורת ההתנהלות פה לא מביאה לחיסול מלכודות מוות נוספות,אנו מפנים ילדים לחצות כבישים במעברי חציה לא מסומנים, תמרורים שנעלמו ממקומם,מסכנים נהגים[אני מכיר מצב זה אפילו בסמיכות לתחנת משטרה], וכו' וכו'.. נראה לי שיש פה יותר מדי צדקנות, ופחות מדי ענייניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
איכות או מוות
ש,
24/06/05 22:21
|
יופי שדשים עכשיו בעניין אסון הרכבת שהיה, בואו נראה אתכם חכמים ,מאתרים בעיות היכולות לגרום לתאונה, ומשקיעים אותם אנרגיות בהפניית הזרקאור לעבר אותן בעיות, לפני התאונות. הבעיה האמיתית הינה צורת חשיבה, התנהלות ועבודה, שאינם יכולות להביא לאיתור בעיות ופתרונן בזמן, המערכות לא חותרות חתירה אמיתית נמרצת ישרה חכמה אמיצה ועניינית לשיפור. האמריקאים למשל ,אצלהם קראו לזה תרבות ניהול,וזה משקף ההתמקדות העניינית שלהם בהנת הבעייה קודם כל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ואת תקינות מערכת ההאצה???
ל"ת
alon,
24/06/05 21:49
|
|
 |
25.
חלם
אסתי,
דרום,
24/06/05 21:35
|
|
 |
24.
אל תבלבלו את המוח!!!!!!!!!!!!!
אשחר טל,
ראשון לציון,
24/06/05 19:56
|
יש חוקים!!!!!!!!!!!!! והחוקים במדינת ישראל אומרים שכשיש מסילת רכבת מאטים ואף עוצרים לגמרי כדי לוודא שאף רכבת לא מגיעה!!!!!!!!!!!!! בספר של התיאוריה רושם גם שצריך לפתוח חלון ולהקשיב, ולבדוק טוב טוב!!! אז אל תבלבלו את השכל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היתה שם איך אתה יודע?
ניצול,
ב''ש,
24/06/05 22:47
|
גם אתה חוכמולוג. אני הייתי ברכבת. וכבר למחרת היום היה ברור לי שלא ייתכן שנהג המשאית אשם לבדו. אם שדה הראיה קצר מדי ביחס לאורך ולמשקל המשאית – לא ניתן למנוע. ואכן נהג הרכב כמעט ולא בלם. לא היה לו זמן. היתה בלימה של אולי שניה. אני נוטה להאמין שמקבלי ההחלטות ברכבת ישראל אשמים. אולי לא רק, אבל בעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע,
ש,
24/06/05 22:42
|
ותנסה לחשוב שוב על הבעייה, מסתבר שנהג המציית לחוק כלשונו,אינו יכול לעבור עם משאית את המסילה,כשבדיוק כשהחל לחצות מופיעה רכבת במהירות של 140 קמ''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אי אפשר לעבור בביטחה אז לא
טר,
25/06/05 11:48
|
קצין הבטיחות של חוצה ישראל צריך היה לאסור על הקבלנים שלהם להעביר משאיות כאלה במעבר המסויים הזה. אבל אז אדון לבייב היה צריך לשלם עוד כמה שקלים והיה מגיע מסכן לפת לחם. לכן עדיף שתהייה תאונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הצליחו לבלבל לך את המוח
מישהו,
25/06/05 14:12
|
בהתחלה טענת שנהג המשאית אשם ושלא יבלבלו לך את המוח. עכשיו אתה טוען שקצין הבטיחות של החברה הסוללת אשם. אבל גם בזה אתה טועה. יש הוראות בטיחות של מדינת ישראל (כל מיני גופים) בנוגע למעבר שבו הייתה התאונה. קצין הבטיחות לא אמור להיות מישהו יותר מומחה מהמומחים שקבעו את תקנות הבטיחות. יתכן בהחלט שהוראות הבטיחות היו מוטעות (אשמת המדינה) או שנהג הקטר לא ציית להוראות הבטיחות (נהג הרכבת אשם), או מישהו ברכבת נתן הנחיות מוטעות בנוגע להוראות הבטיחות לנהג הרכבת (אז רכבת ישראל אשמה).
בקיצור, אין תשובות פשוטות שיחסכו לך בילבול מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עובד הרבה בחו''ל
אני,
26/06/05 00:57
|
על פרוייקטים גדולים של מאות מיליוני דולרים. ההוראות שם הן שכל אחד יכול לעצור עבודה אם הוא חושב שהיא לא בטוחה ואז יושבים וחושבים איך לעשות את העבודה בצורה בטוחה יותר. לחברות שאיתן אני עובד לא שווה להיכנס לרשימה של חברות מסוכנות לעבודה כי אז הביטוח שלהן עולה במאות אחוזים. כאן כולם מפחדים ואף נהג משאית לא יציע שום דבר שיגביר את הבטיחות (למשל שימוש במעבר מרוחק יותר עם שדה ראייה גדול יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה פתאום הרכבת אשמה?
אברום,
24/06/05 19:08
|
זה פשוט. בהתנגשות בין מכונית ורכבת מי שאשם הוא תמיד נהג הרכב.
תמיד, ושלא יעבדו עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23 אתה טועה בגדול
מוטי,
25/06/05 08:53
|
|
 |
צודק.
ל"ת
דודו,
24/06/05 23:29
|
|
 |
האמנם?
ש,
24/06/05 22:46
|
מאיפה זה? דת כל שהיא? מוחנו נוצר בכדי שנבחן כל מקרה לגופו,סיסמאות, כללים, קונספציות, עלולים להרחיק אותנו מהאמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא היבמתי למה חוצה ישראל פטור
חוצה ישראל,
24/06/05 18:57
|
מה זאת אומרת שמנהל הבטיחות של חוצה ישראל הנחה את הרכבת? הם לא חייבים לו כלום. הגיע הזמן שקצין הבטטיחות של הרכבת יחסום את כל המעברים הפרטצ'יים האלה עם סוללות עפר. אם זה מפריע לחוצה ישראל שיממנו מחסום אוטומטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נהג מקצועי
מוטי,
קריות,
24/06/05 17:43
|
ל-6 קצין הרכב לידעתך במקום שמוצב תמרור עצור חייבים לעצור עצירה מוחלטת ולוודות אם אפשר לחצות.נהג מקצועי צריך לקחת בחשבון לפני חציית הצומתאם יוכל לחצות בבטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מחדל
אאאא,
תל אביב,
24/06/05 17:17
|
שר התחבורה ובעלי חברת ''האחים אליהו'' איך עכשיו אחרי התאונה המחרידה אתם ישנים בלילה??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הנהלת הרכבת אשמה בכך ש......
}}}מלאכית{{{,
24/06/05 17:12
|
!. לא תוקנה תקלת המזגנים בקרונות ועל כך שאפשרה לכמות גדולה של נוסעים להצטופף בקרון הראשון שהיה ממוזג - אנשים עמדו וישבו שם על הריצפה כמו עדר של בקר - ולא פלא שמספר הנפגעים היה כה גדול.
2. שהפקח עזב את השטח בעוד שהעבודות נמשכות. אם היה פקח היתה נמנעת התאונה!!!
3. המחריד הוא שגם אתמול לאחר התאונה הפקח עזב בעוד העבודות ממשיכות בשטח.
4. מה עם תמרורים ורמזורים ומחסום ??? למה לא טרחו להניח תשתית בטיחותית ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
צודק מס' 6
חזון איש,
מרכז,
24/06/05 17:11
|
האחריות היא של הנהג, ושלו בלבד, אלא אם יוכח אחרת. יש גבול להפרקרות ולדרישה שאחרים (במקרה זה התצפיתן, שבכלל אינו צריך להיות שם) יעשו את העבודה במקום מי שצריך. נהג לא עולה על פסי הרכבת אלא אם הכל פנוי; קודם עוצר, מביט, מכניס לראשון ועובר בהילוך כח וזהו. לא עשה ככה, התוצאה ברורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
התצפיתן
אילן,
24/06/05 17:07
|
לא היה יכול לעשות כלום מכיוון שהנהגים שמו עליו קצוץ ואפילו אם ראה רכבת אין זמן מספיק להזהיר בייחוד אם רכב מתחפר שם למשל. רכבת ישראל שלחה לשם תצפיתן בכדי לצאת ידי חובה בשביל שלא יצטרכו להוריד מהירות דבר המתבקש מאליו. סיפור הזנחת המזגן מראה על זלזול בטיחותי נוסף. אסור לתפעל רכבת שנוסעת 150 קמש כשהנוסעים יושבים על הרצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אין גבול לחמדנות של הקבלנים
ל"ת
Vladimir,
Ramat Gan,
24/06/05 17:05
|
|
 |
מלכודת מוות.
ש,
24/06/05 21:50
|
נראה לי שאתה צודק, אך אתה מסית אותנו מהעיקר, זה לא הנושא כאן, גם אם הקבלנים היו חבורת מלאכים,התאונה היתה מתרחשת מחוסר יכולת של המשאית להשלים החציה כשרכבת מגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
''אם היה תצפיתן, התאונה לא היתה
אביתר,
24/06/05 16:56
|
גם אם נהג המשאית היה דומם מנועו ויורד לתצפת (חובה על פי חוק?)
לא היתה מתרחשת התאונה
וגם אם לא היו בונים את כביש 666 לא היתה מתרחשת התאונה
וגם אם האחים אליהו לא היו מעסיקים את עובדיהם בתנאי ניצול --לא היתה מתרחשת התאונה
וגם אם האחים אליהו היו בעלי תרבות נימוס לא היתה מתרחשת התאונה
וגם אם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אתם מדינת עולם שלישי !
ל"ת
אבי,
מיאמי,
24/06/05 16:44
|
|
 |
זבל פאתתי
דוד,
בוסטון זמני,
24/06/05 23:03
|
שוטף כלים בדיזנילנד וכבר מתנשא על בני עמו. כמה מסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להוריד את המהירות המקסימלית של
הרכבת,
24/06/05 16:37
|
|
 |
זה הקטע של רכבת
רעיון גאוני,
25/06/05 00:06
|
גאון זה מטרת הרכבת לנסוע מהר. באירופה רכבות נוסעות יותר מהר (160) , וכולם יודעים שזו רכבת וככה היא נוסעת , ואף אחד לא ינסה לחצות.
בארץ עוד לא הפנימו את רעיון הרכבת , ולה יש את האמא של זכות הקדימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל זה יש רכבת
שבי,
שרון,
25/06/05 00:05
|
מה היתרון של הרכבת?מהירות,אין פקקים,בטחון,כייף של נסיעה, נהג המשאית ז''ל אשם!!! ראית בערוץ 10 מה קורה שיש תצפיתן בלוד?....ראית בידיעות אחרונות כיצד נהגים ''מצפצפים'' על החוק במחסומים?..... שכל אחד יקח אחריות על עצמו ולא יהיו תאונות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רצו לחסוך עוד שעתיים עבודה
פטיש,
24/06/05 16:32
|
|
 |
כל עוד יש רכבות
תיקון טעות,
24/06/05 18:49
|
|
 |
11.
Pitzuim - When Mashiach Comes
Dov,
24/06/05 16:30
|
The mizkenim who were on that train perhaps will probably not see any kind of compensatrion soon. It will be fought over in the courts for years about who was responsible. A little known fact is that the families of an ElAL plane shot down over Bulgaria in the 50's received only 3000 dollars. The families of the Versai disaster in Jersusalem still have not seen even one shekel. If something bad happens tp you - pray to G-d it doesn't happen to you in Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הנהג אשם
יואב,
ת''א,
24/06/05 16:25
|
או קצין הרכב האחראי בחברת ההובלות. חובתו של כל נוהג בכלי רכב להאט את מהירות הנסיעה (ואף לעצור אם יש צורך) ולבדוק האם הדרך פנויה בהגיעו למפגש עם ציר רכבת. את זה לומדים בתיאוריה, זוכרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזבו ה ש.ג.
ש,
24/06/05 21:42
|
כמו רוב האנשים אתה סובל מקונספציה המשליכה על מסקנותיך, כרגיל קצת מאוחר נאספו כמה נתונים המראים כי נהג משאית שעצר כנדרש לפני המסילה ,וראה שהשטח פנוי , אינו יכול להספיק לעבור המסילה עם מופיעה רכבת במהירות של 140 קמ''ש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קשור
ארנון,
24/06/05 20:01
|
הטענה של בעלי החברה היא שאין מספיק שדה ראיה כך שגם אם הנהג עוצר עצירה מלאה לפני חציה הוא עלול לא לסיים את החציה (משאית כבדה, לפחות 30 שניות חציית פסים)לפני שהרכבת תפתיע אותו. התצפיתן מרחיב מעשית את שדה הראייה של הנהג כי מהמיקום שלו הוא רואה יותר רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי בכל זאת הוא לא אשם?
דב קרדו,
24/06/05 16:50
|
כי אם הוא עצר כחוק התבונן במקרה קודם צפונה ואח''כ דרומה, ואז התחיל להסיע את המשאית הכבדה כדי לחצות את המסילה, לוקח לו המון זמן לפנות אותה.
יכול להיות שמלכתחילה לא היה לו סיכוי, אבל המסכן לא ידע...
במקרה המסויים הזה, אין משמעות לשעות הרבות, לא לתקינות מערכות הבלימה ולא לשום דבר. בדרך עפר גם נהג עייף לא נרדם, בטח לא כשמתקרבים למסילת רכבת. דווקא אם לא היה עוצר היה מפנה את המסילה הרבה יותר מהר, אבל אף אחד לא מוכן לחשוב על העניין הזה. מבחינת הזמן שלוקח למשאית עמוסה וארוכה לחצות מסילת רכבת, יש המון משמעות אם היא מתחילה מעצירה או מנסיעה במהירות כ ל ש ה י ! ! ! (פחות הילוך אחד או שניים להחליף, יש לרכב כבר איזו אנרגיה קינטית שמקדמת אותו ולא צריך ממש לעקור אותו מהמקום...)
המקרה הזה מייצג וסותר את העלייהום האופייני כנגד נהגי המשאיות. עוד לפני שמוודאים מי האשם, כשמשאית מעורבת בתאונה קטלנית, ישר מאשימים את הנהג, המשאית וכל מה שסביבם.
רוב נהגי המשאיות הם נהגים מקצועיים, נהגים מעולים שמתפרנסים די בקושי, שנמצאים כל הזמן בין הפטיש והסדן, בין דרישות סידור העבודה ודרישות החוק, ועושים זאת בהצלחה יתרה לדעתי. אם המצב היה כל כך גרוע, היו הרבה הרבה יותר תאונות קטלניות עם משאיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי לנחש אתה
אלי,
24/06/05 20:49
|
|
 |
9.
משרד התחבורה משחק אותה תמים
נהג אוטובוס,
24/06/05 16:16
|
עניין שעות הנהיגה ידוע טוב מאוד לכל האנשים במשרד התחבורה שאמורים לפקח שחברות ההובלה וההסעה לא יעסיקו נהגים מעל 12 שעות כולל מאיר שטרית שאני אישית אמרתי לו פנים אל פנים לפני חודשיים שחברות אוטובוסים מעסיקות נהגים מעל 20 שעות ועשיתי עשרות טלפונים לפקידים בכירים כולל מנהל גף קציני בטיחות חזי יהלומי שאמר לי שכמוני יש עשרות נהגים שמתלוננים אך אין מה לעשות .משרד התחבורה הוא גוף של חברי מרכז שממומנים ע''י חברות ההסעה בבחירות לפריימריז ולכן הוא לא מפקח עליהן אפ לפני כחודשיים היה פירסום במוסף לשבת על כך שמצאו שנהגים של חברת אליהו נהגו 30-40 שעות למה אז לא לקחו להם את רשיון ההובלה והרשיון של קצין הבטיחות או איזה קנס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם בכמה חודשים...
ישראל,
כבישי ישראל,
24/06/05 21:59
|
פעם בכמה חודשים עושים העתונאים את עבודתם ומפרסמים נתונים על נהגים שנאלצים לנהוג 14/20/30/40 שעות ללא מנוחה. פעם בכמה חודשים עושים השוטרים את עבודתם ומגלים עוד מקרה של נהג שהמשיך בנהיגתו ללא המנוחה הנדרשת. אם הנהג ייסרב לנהוג - בעלי החברה המעסיקה ימצאו מאות מועמדים להחליפו בין אלפי המובטלים. כולם מכירים את המצב הזה. מגעיל לראות בכירים במשרד התחבורה שמשחקים אותה 'מופתעים'. להלן רק דוגמה אחת לכתבה מתוך כתבות רבות שמתפרסמות כל הזמן: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/625/331.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הרכבת אשמה בכל מקרה.....
פרסי גאה,
24/06/05 16:06
|
הרכבת צריכה להשתמש באמצעי ביטחון טכנולוגים, הן מבחינה בטיחותית או מעשה טרור. באותה מידה זה היה יכול להיות פיגוע טרור ואז את מי היו מאשימים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כולם אשמים - אבל משכורות
ירון,
24/06/05 16:01
|
|
 |
6.
עשיתי חשבון
ילד,כיתה א,
24/06/05 15:59
|
עוד שעתיים שכר מינימום לתצפיתן היו עולים לרכבת 36 ש''ח ולמדינה היו נחסכים 150 מיליון ש''ח+ הרוגים ופצועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
במקום להאשים
לין,
24/06/05 15:54
|
יותר נבון להפריד את מסלול הרכבות מהכבישים על ידי הקמת מחלפים או גשרים למסלול מיוחד למסילות ולא יהיה צורך בחפיפה והמתנה לזכות מעבר או לכלי רכב או לרכבות אולי ההשקעה גדולה אך תחסוך תאונות וחיי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת. אי הפרדה מסילתית = אסון
C-cyclist,
24/06/05 16:57
|
שני אסונות הרכבת הגדולים במדינה - הבונים, וכביש 6 הם תוצאה ישירה של מעבר כביש/מסילה שטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מסתבר שכולם אשמים
דוד,
עולם רביעי,
24/06/05 15:52
|
אבל כרגיל בישראל אף אחד לא יקח אחריות . ( למדו משרון ביבי וחבריהם ) אם בעלי חברת המשאיות , שנמצאו עוברים על החוק שסיכן חיי אדם - עוד לפני תאונה זו , יכולים לקום ולהאשים אחרים , זו עוד דוגמא לאיבוד בושה וגבולות בישראל . אם רכבת ישראל יכולה להאשים את הנהג , וזאת לאחר כל ההתראות ואי מציאת צופה בשטח , עוד הוכחה כי אבדה הבושה ונפרצו כל הגבולות . אם שר התחבורה משנה כל יום את גירסתו ומאשים בכל ראיון ונאום גורמים אחרים , עוד לפני שהוועדה שמינה התחילה לחקור , הדבר מוכיח על התנהלות של מדינת עולם רביעי , כאן ועכשו . אז מה אנו האזרחים הפשוטים יכולים לעשות כנגד הסדום ועמורה שמתחולל כאן ?????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בעל חברת המשאיות צודק
מוטי חיפה,
24/06/05 15:45
|
א. מדוע התצפיתן שהקצתה הרכבת גמר לעבוד בטרם הסתימה עבודת המשאיות? ב.שדה הראיה של נהג המשאית עמד על כ600 מטר מכיוון הגעתה ובמהירות שהרכבת נסעה, למרות שהייתה חייבת! להאיט, אבל נסעה במהירות של 143 קמ''ש (במקום 60 קמ''ש)כאשר עוברת במהירות כזו מרחק כזה בכ25 שניות ג. נהג המשאית כנראה ציית ל''עצור'' והתחיל בנסיעת החציה דבר שכרוך בכ20 שניות לפחות למשאית ששוקלת ברוטו כ30 טון. אים אכן זה כך, מישהו ברכבת חייב להשפט ולהגיע לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הנהלת הרכבת אשמה
דוד,
ראשל''צ,
24/06/05 15:38
|
הנהלת הרכבת לא יכולה להיתעלם מאחריות על סיום עבודה של התצפיתן ללא תאום עם הקבלן בדבר הצבה של תצפיתן מחליף עד לסיום העבודה באזור. הנהלת הרכבת הייתה צריכה להתנות עבודה באיזור עם תצפיתן בלבד עד לסיום העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תאשים........
פומיקי,
צפון,
24/06/05 19:37
|
חביבי אתא לא מבין כלום ברכבת ובעבודה ברכבת . זה מאות קל לאשים ??? חביבי תמתין לסיום חקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך
יעל,
24/06/05 17:27
|
כמה שאתם אידיוטים, איך רכבת יכולה להיות אשמה? נו תסבירו את איך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מסקנות השחזור:
אלון,
24/06/05 15:34
|
|