 |
83.
אנחנו ניחייאה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
26/06/05 11:05
|
|
 |
82.
מישהו מופתע ?
ריינר,
26/06/05 08:23
|
אולי הטמבלים שמאמינים שההתנתקות המופקרת היא צעד לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
There is whom to blame
Abi,
26/06/05 02:14
|
It's the Istaeli Army/Government who plays with the lives of its citizens,again and again...by not learning from the past-that every comromize on security-brings immediately killings of Jews
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הגבלות תנועה על המתנחלים
ליאת,
חדרה,
26/06/05 00:06
|
ולא על הפלסטינים! 2.3 מיליון פלסטינים לא צריכים לחיות בעוצר, כתר, סגר בשביל היהודים וממשלות ישראל שמתעקשות לממן את ההתנחלויות הבזויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליאת האינטלגנטית
מחמוד,
26/06/05 10:15
|
האם חשבת כמה מליוני ערבים חיים במזרח התיכון ? האם לדעתך מוצדק שבגלל חמישה מליון יהודים שהגיעו לכאן מרצונם, ונגד רצון הערבים, הפך המזרח התיכון לחבית אבק שריפה ? כמה דם יישפך עד שתביני שאינך רצויה כאן ותשובי למקום ממנו באו הורייך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש צודקת - קולטת ל(י)אט
eliYahoo,
Earth&Right,
26/06/05 02:25
|
כמה יצא לך בחישובים 2.3 מליון אצלי 2.2 בננות ו 0.1 אגוזים. דרך אגב הם מתרבים מהר קשה לספור.
עכשיו לעניין את צודקת הם לא צריכים לחיות בעוצר בגלל כמה היהודים שחיים שם. הם צריכים להיות בכלא בגלל היהודים שלא חיים שם - מפני שהערבים הרגו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
יהודים כתומים תתעוררו גם!
מרדכי היהודי,
25/06/05 23:23
|
השבוע נהרגו בתאונות דרכים 15 בני אדם ו200 נפצעו, פעלו במרציכים נגד התופעה הזו עם כל הצער על רצח הנער מבית חגי הי''ד והחברה הדתיים חוסמים כבישים בשבת בק. שמואל כדי להעלות את ההרג בכבישים ללא מתן פתרון יצירתי, אז גם תתעוררו כי פה ממש יהודי הורג יהודי! זה לא חשוב? אשמח לתגובות הכתומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ממש כתום
eliYahoo,
Earth&Right,
26/06/05 03:11
|
אני לא רואה את הקשר. תמצא כתבה אחרת לכתוב על זה.
הנה כמה פתרונות: ללא לנסוע בשבת. לא לשתות ולנהוג (כמו החברה ממסיבות יום שיש).
עכשיו מה בדיוק פותר העניין של פתיחת הכביש בשבת? האם זה כל מה שיש להציע כדי לפתור את בעית הקטל בכבישים?
כמה נהגים ראית נוסעים לפי החוק? האם אתה נוסע לפי החוק (אני מתגוון בכל הפרטים אפילו הקטנים)? האם אני נוסע לפי החוק? האם מישהו יודע את החוקים? בקיצור אנחנו אלופי העולם בדיבורים, כולל אותי ואולי אפילו אותך!
מה שכן נראה לי שפשוט ''הם'' או ''אתם'' רוצים לריב קצץ עם הדתיים סתם בשביל הכיף. הרי הם כל כך מעצבנים חוסמים כבישים לא רוצים להתפנות ממש בונים להם מדינה משל עצמם! או שמוטב כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
שיטה מצויינת להבריח מתנחלים
ארז,
25/06/05 22:24
|
נותנים ''הקלות'' לפלשתינאים והם מנצלים את זה כדי לרצוח יהודים. המצב מתדרדר ואז כופים על המתנחלים להתפנות כדי לשמור על ''בטחונם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזמינים רצח ביהודים
Avi Ecuador,
25/06/05 23:23
|
|
 |
77.
איך לא ידעתם?
מאוכזב משרון,
25/06/05 22:21
|
הרי כל ילד יודע שיש מלחמה עם הפלשתינאים ובמלחמה כמו במלחמה. אז איך זה צה''ל משתחווה לפני הפלשתינאים ונותן להם מתנות כאילו שאין מלחמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אפשר להתפוצץ מהרגיעה הזו.
ל"ת
נס די-נור,
דרום,
25/06/05 22:08
|
|
 |
75.
איפוא הצבא הכי חזק?
עומרי,
25/06/05 21:57
|
2500 יהודים נרצחים וצהל עוסק במסירת שטחים וכלי נשק למחבלים.
כל הכבוד לצה''ל
תנועת נוער מצויינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
''ניצלה ההקלות שצה''ל הנהיג''
שאול,
25/06/05 21:56
|
החוליה ניצלה את אי מוכנות כוחות הבטחון, על כביש ראשי במקום שעומדים תדיר אנשים המחכים לרכב,צריכות להיות ביטונדות,המקשות על ביצוע פיגועים. הדגש של פעילות כוחות הבטחון צריך להיות בנקודות חולשה הקוראות למפגעים,אנשי בטחון הפועלים על פי ריטואל קבוע בלי ניתוח סכנות יומיומי,לא ישיגו הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
תשובה ל-62
ירון,
חולון,
25/06/05 21:28
|
כן תוציאו את הילדים מתל אביב מחיפה ומירושלים ובכלל מישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שרון והממשלה למשפט
אורי,
תל אביב,
25/06/05 21:07
|
רשלנות פושעת כל אחד אחר היה עומד על כך למשפט ונמצא אשם מה היה קורה אילו האנשים שבנו את גשר המכביה היו בונים עוד אחד ועוד אחד ועוד הרבה כל אחד שמוביל לאסון הם ידעו מנסיון שהקלות מובילות לרצח ישראלים ובכל זאת הקלו הם שותפים וסיענים למותם של 3 ישראלים השבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לכל האידיוטים ששמחים
אזרח,
25/06/05 20:50
|
הנרצח הי''ד נרצח בישוב במרחק חצי שעה מירושליים איפה אתם חיים! תתעוררו, ואני סתם אזרח מחיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
השבוע נהרגו בתאונות 15 בני אדם
מוטי חיפה,
25/06/05 20:43
|
למישהו איכפת?, יחד עם כך צר לי על הנער שמנוולים רצחו אותו הי''ד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מפקירים את היהודים לטובת שרון!
יקנעמי,
25/06/05 20:29
|
אריק שרון רוצה ליצור מצג שווא של שלום, הסכמים, הקלות ומומנטום עם שונאינו הערבים. לשקרן השמן, גנב הקולות מחוות המפוטמים יש אבטחה במיליארד שקל בשנה. מה איכפת לו שכמה יהודים ימותו? העיקר שהוא ימשיך לשלוט בחסות שומרי האתרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הכתובת כתובה באש יש לגרש את
ל"ת
המוסלמים מעבר,
לנהר,
25/06/05 20:04
|
|
 |
67.
מי שלא רוצה להבין ישלם בדם
בתל אביב,
25/06/05 20:02
|
לא בטוח שתצליחו לצאת לחופשה המתוקה שלים הקיץ דרך נמל התעופה בו גוריון ללא חשש מטילי כתף נגד מטוסים .וזה בגלל שאתם יהודים בארץ ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה פשוט מאוד בגלללללללל
Avi Ecuador,
25/06/05 20:37
|
שישראל לא למדה מהמוסלמים איך הם יודעים לנצח ואיך פתאום על בית המקדש שלנו יש מזגן אוויר שמשרה על האיזור רוח ''קודש''. פשוט יש משהו מעליו וחלאס. אני חשבתי שטרנספר הגיוני ולוגי אבל זה הולך לשואה. מהחתונה הזאת מישהו צריך ללכת לעוף או להעלם לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
תחת מטרית העבודה שפלות חוגגת
totem,
25/06/05 19:43
|
התנתקות,פרוש התנתקות שרונים בנים ואבא מכניסה לכלא בדרך הם מנתקים בנים/בנות אחרים מין החיים! מכוסים בכיסוי מפלגת העבודה הצורר ממשיך להוביל לרצח אזרחיו! למה כל דבר המסריח משמאלנות חייב לעלות לנו בחיים!? קורבנות השלום אחרי אוסלו,''שימחת ההתנתקות'' ובעברם'' המפואר של השמאל -אלטלאנה וסיזוןץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מסבירים לכם:
Avi Ecuador,
25/06/05 19:37
|
''המחבלים ניצלו את ההקלות בתנועה'' במילים יותר פשוטות: המחבלים ניצלו את ההזמנות לרצח ביהודים מ''מנהיגנו'' והשמאל האידיוטי. דרך אגב; יהיה לשמאל ול''מנהיגנו'' הסבר מדוע יש להעניש את הנרצחים ולתת פרסים לרוצחים, מדוע יש לברוח מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות יש לך חומר בעירה.
yoka,
california,
25/06/05 21:10
|
בוא ננסה שוב אקוודורה
כל עוד ישבו שם דתיים פאנטיים הם יהרגו ולך ולשכמותך לא יהיה מה לעשות חוץ מלקלל ולגדף את כל העולם
כשממשלה חזקה תעיף אותם לכל הרוחות אז אולי תוכל להגיב על ארועים מהסוג הזה ''קפיש'' ? אהבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתיים פנאטיים?
eliYahoo,
Earth&Right,
26/06/05 01:18
|
מה יש להם (פלסטיניים) בעיה רק עם דתיים או שרק דתיים פנאטיים?
ובנתיים אתה אומר שמותר להם להתפוצץ ולהרוג אותנו. פחדן עלוב ברחת לקליפורניה שם שוורצנגר שומר עלך.
מעניין מה אתה חושב על התאומיים בטח אתה מצדיק הרי זו היתה פעולה של האינדיאנים כתגובה למה שאנשים לבנים ופחדנים כמוך שהשטלתו על האדמה שלהם כדי לעשות כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכל למצוא את עצמך
Avi Ecuador,
25/06/05 23:09
|
בתגובה למטה, כבר הורדתי עליך את המיים. תוכל למצוא מוסלמים דתיים וספר לנו עליהם לשם שינוי, אולי יתנו לך איזו בתולה או אולי אתה מהסוג הגאה ואז שאל אותם על משהו אחר בשבילך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
העיקר אני לא ניכנס לכלא....
עומרי שרון,
חוות השיקמים,
25/06/05 19:14
|
|
 |
KOL KELEV............
VEN,
25/06/05 20:11
|
|
 |
63.
שרון הדיקטטור אשם!
ציפורה,
ירושלים,
25/06/05 19:13
|
הוא אחראי על ביטחוננו והוא הפקיר אותו בידי מכחיש השואה-אבו מאזן הוא הבטיח שלום וביטחון וקיבלנו טרור הרוגים ובתור צופר גם מלחמת אחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תוציאו את הילדים מאזור לחימה
רחמים,
טבריה,
25/06/05 18:10
|
מה חשבו ההורים של הנערים שנפגעו שלהם זה לא יקרה, ועוד אתם באים בטענות,למה אנחנו דורשים מכם להתפנות רק כדי לשמור על ילדיכם של יאונה להם כל רע, אתם טוענים שיש אלוהים ויש אלוהים אתם לא מבינים שאלוהים רוצה שתעזבו את השטחים הכבושים כי הם טמאים ואתם לא צריכים להיות שם, לא חבל על הילדים שנהרגים ככה סתם, אם אלוהים היה רוצה אותכם שם אז בטח לא היה הורג שום מתנחל או חייל , אז תתחילו להתפכיח ותצאו מיד ונחסוך הרג מיותר של חיילים וילדים כפי שעשה ברק בלבנון ,גם שם אמרתם כשצהל יצא הקטיושות יפלו על קרית שמונה ,זוכרים איך הפחדתם את המדינה כך עכשיו אתם מנסים לזרוע פניקה אבל לא תצליחו , שרון ינצח כי כך אלוהים רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפחתי מארה''ב אומרת ככה על א''י
אנחנו על נ.י,
עולם משוגע,
25/06/05 22:16
|
טיעון לא רלוונטי לתושבי ארץ ישראל. אותם קולות נשמעים מחו''ל: לברוח מהמקום הזה כי מסוכן כאן. התשובה היא לברוח מכל מקום שיש בו גילוי אנטישמיות. כי בסוף זה יהיה הרבה יותר גרוע והם לא שומעים לנו. אז הטיעון שלי לא שייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שתגיד בוגד
eliYahoo,
Earth&Right,
25/06/05 20:40
|
הי אתה שם בטבריה. חסר לך בורג או שהשמאלנים נולדים כך. אם עפולה לא היתה קרובה יותר לג'נין גם בטבריה לא היה שקט. אני מתכוון שזה לא עניין של שטחים אלה של הזדמנות (מבחינת הפלאשתניים\מחבלים). מה אתה אומר לאלה שגרים בתל אביב לא לצאת מהבית (אם אתה יודע שם גם נהרגו כמה אנשים חפים מפשע). בקשר לאלוהים לא נראה לי שאתה בר דעת תנסה להזכר קצת אחורה, 60 שנה בערך. שום דבר לא קשור ישירות. ובכלל תחשוב שההורה של אותו ילד קורה את זה, תדמין את עצמך במקום. אתה אדם גועלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בא לי לכתוב שהיתי רוצה לראות אותך במקומו אבל זה מגעיל. אלוהים ישמור עלינו מהבאים עלינו לכלותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמים אתה פיטבטל אכזרי
בן הארץ,
25/06/05 19:57
|
אןן איזה אימת הטחת ולא קרה לך כלום. אני הולך לכותל לשים פתק לאלוהים שאתה כל כך אוהב ומבקש ממנו להסיר ממך את יסורי סכלותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
איך אתם לא מבינים?
יצחק.ר,
25/06/05 15:38
|
אחרי רצח רבין,בזמן היתמנותו הזמנית של שמעון פרס לראש ממשלה בממשלת מעבר עד הבחירות,אז גם היה שיא תקופת הטררור זוכרים? לא היה יום בשבוע שלא התפוצץ אוטובוס בירושלים וגם על תל אביב הטרור הפלשתינאי לא פסח. למה? הרי עם פרס ''שוחר השלום'' (מיזרח תיכון חדש) יכלו הפלשתנאים לקבל הרבה ,גם כמו הפעם כשאנחנו הישראלים רוצים להיתפנות,והלו זאת מטרת הפלשתינאים לא?! אין, הסיבה הפעם שרוצים להראות לנו שאנו נסוגים תחת אש.מתי תבינו בני עמי היקרים שמטרת הערבים היתה ונשארה ותישאר לעולמי עד השמדת עמנו וכל הדברים זה סתם תרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
האם האידאולוגיה מקדשת את חיי
ק,
25/06/05 15:27
|
הילד ? לא !
הורי ההרוג אשמים
זה מזכיר לי את הצמרמורת שהייתה עוברת בי כאשר בשירותי הסדיר (ובמילואים) הייתי בשטחים שם היינו ממלאים משימות ליווי לאוטובוסים של ילדי ההתנחלויות, כאשר יש גל''ב מלווה וחייל עם מכשיר קשר בתוך האוטובוס כאשר החייל עם שכפ''ץ ואפוד ואילו הילדים יושבים כאילו אנחנו באמצע תל אביב.
הורים שנותנים לילדיהם לגדול לצד ג'יפים ממוגנים וכיו''ב, שיהיו מוכנים לשאת בתוצאות.
ליבי על המשפחה, קצת אשמתכם, חיילים מפחדים להיות שם , אז אתם נונים לידיכם ללכת שם בחופשיות, שאו ברכה, נפגש בהתנתקות.
ושוב.... ד''ש לתושבי הר ברכה, אני מקווה שרע לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שכתב את זה הוא פעיל בשכר
ל"ת
של אש''ף,
באינטרנט.,
25/06/05 21:37
|
|
 |
עוד שמאלן מעוות מאשים את הנרצח
דרור,
רמת גן,
25/06/05 19:47
|
|
 |
שיסביר לך על יגאל עמיר
ל"ת
Avi Ecuador,
25/06/05 20:30
|
|
 |
גם אנס לא אשם אלא הורי הנאנסת
אלכס,
25/06/05 17:41
|
מה דביל כמוך יגיד לשכנים שלי שבנם נרצח בפיגוע במסעדת מקסים בחיפה? אולי אתה תאשים גם אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שמחה וגאוה לשמאל הישראלי
ל"ת
מצער אבל נכון,
25/06/05 13:37
|
|
 |
לא הבנתי
eliYahoo,
Earth&Right,
25/06/05 20:54
|
אבל זה נשמע מגעיל. אני רואה איזה עם גועלי אתם השמאלנים. לשמוח על מות ילד ועוד מבני עמך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודיים אתם הפלסטינאים בישראל
לערבי בשמות,
25/06/05 14:09
|
זה הזמן תנסו לקרוע שטחים מישראל בגבולות 67 העולם השמאלנים וארייק שרון (וייסגלס ועמרי) איתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
איפה הימ''מ כאן?חיי יהודים הפקר
צפצפ,
25/06/05 13:11
|
|
 |
57.
אין מחסומים, יש נירצחים!!!
צפצפ,
25/06/05 13:09
|
|
 |
56.
חוות דעת הקהילה האירופאית
יואב,
25/06/05 13:09
|
לאחרונה שבתי ממפגש עם אנשי הקהילה האירופאית והם העלו גישה מאד מעניינת וברצוני לשתף אותכם בגישה זו: לדעתם הרשות הפלסטינאית בראשות הפתח ואבו מאזן אינם מסוגלים לקיים הסכמים ובמידה ומדינת ישראל באמת רוצה שיקיימו איתה הסכמים שהערבים חותמים עליהם, יש להדבר עם החמאס שהנו גוף המקיים הבטחות , בעל עוצמה ואהוד על הציבור הפלסטינאי. אבו מאזן כדיברי האירופאיים הנו אימפוטנט חסר חוט שידרה ומתבכיין ויש להפסיק כל מגע איתו, חבל על המאמצים והאנרגיות המושקעות באפרוח חסר נוצות זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אחד פחות
דני,
ראשל''צ,
25/06/05 12:25
|
|
 |
כנראה שחסר לך קצת כסף
eliYahoo,
Earth&Right,
26/06/05 01:33
|
|
 |
ל55 אתה מנוול או מחבל מעזה
מוטקה חיפה,
25/06/05 20:45
|
|
 |
זה אותו יוסוף V
Avi Ecuador,
25/06/05 18:18
|
השנאה אוכלת אותו. תוריד על עצמך את המיים, אולי תצוף בעוד שבוע, הסרחת לי את המסך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שיש חלאות כמוך.אנשים יכיר
ל"ת
ו את הפרצוף האמ,
יתי של השמאל,
25/06/05 14:02
|
|
 |
קול של ההומאניסט השמאלני
אלכס,
25/06/05 13:21
|
אתה בטח אחד מאלה שקוראים לעצמם - המצפון של המדינה וכותבים תגובות יפות על הצדק האוניברסלי ועל השוויון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן....שיקח אותך האופל.....
ענת,
25/06/05 13:02
|
|
 |
אני רוצה...
אורן,
25/06/05 12:47
|
|
 |
טיפשים...מתייחסים לפרובוקטור
ל"ת
גלעד,
25/06/05 15:04
|
|
 |
בחייך ''חכם''!
Avi Ecuador,
25/06/05 20:28
|
|
 |
54.
איפה כל הצדקנים...
ארז,
25/06/05 12:22
|
שצעקו וזעקו אחרי שערבים כביכול הותקפו ע''י יהודים בגוש קטיף? מדוע קולם לא נשמע עתה, כשיהודי נרצח בידי ערבי? מדוע הם לא דורשים לפנות את הכפר הערבי הקרוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תוציאו אותנו מפה(חברון)
ל"ת
מתנחל,
חברון,
25/06/05 12:12
|
|
 |
52.
סוף הרגיעה...
שי,
25/06/05 12:11
|
|
 |
51.
יש גבול - מדוע אתם שותקים ?
להס יואב,
רמת גן,
25/06/05 11:30
|
על פגיעה בלא כוונה באזרחים ערבים אתם זועקים ופונים לבג''צ, אבל על רצח מכוון של נערים יהודים, מבני עמכם אתם עולזים, מדוע? איש מצפון מגנה כל מעשה רצח וכל פיגוע באזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרור הדדי על כל יהודי ישלמו
ל"ת
המוסלמים זה הם,
יבינו,
25/06/05 12:16
|
|
 |
יש כבר- מועצת רשע
ל"ת
ע,
תל אביב,
25/06/05 12:52
|
|
 |
50.
מוות ידוע מראש
Yossi V,
25/06/05 11:26
|
מת, מת. בסה''כ מתנחל עמלקי
לא צער, לא חמלה ולא חרטה. אלא הרבה כעס בבחינת מוות צפוי מראש ומגיע לו. לא תנחומים למשפחה שהקריבה את בנם למוות ולא נעליים. אפילו המילה 'נער' שיש בה מידה של תום וטוהר לא מגיעה לו. הוא איננו נער אלא חייל בגדודי פורעי החוק של דניאלה וייס ו'רבניה' הבזויים, בניצוחו של שרון הארכי פושע (הפושע היהודי האולטימטיבי) שקם לעם ישראל מאז ומעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מתלהב?
קובי,
25/06/05 18:26
|
הרי לפי האמנה הפלסטינית ישראל היהודית היא חלק מהאומה הערבית ,אתה מבין זאת ברוך ?כך שאם ישראל תעלם בכל מקרה מדינה פלסטינית לא תקום ,זה יהיה שייך או למצרים או לסוריה ,תפסיק לחלום ולדבר שטויות אם אתה ערבי או שמאלני ,אני משתתף בצער רצח הנער ,שייך למעט האנשים השפויום שנשארו במדינה הזאת ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסוף הפך למתרגם של אללה
Avi Ecuador,
25/06/05 18:15
|
הוא כבר יודע למי מגיע מה, תיזהר מגיהםנום, יש לך המלצה חמה ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי סבך מתהפך בקיברו!
עילם,
תימרת,
25/06/05 12:24
|
לקרוא ולא להאמין!! לאן הגענו?! אתה מעלה בי גועל וקבס מהסוג שידעתי רק בביקוריי ביד ושם. כל שניתן לעשות כשקוראים תגובה כזו הוא להזדעזע ולקוות להפגש איתך יום אחד באיזו סימטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שמאלן/ערבי שתמורת תשלום
זה אותו הערבי,
בשמות שונים,
25/06/05 12:40
|
הוא מציף את האתר בתגובות עם שמות שונים. כל תפקידו הוא להעכיר את היהודים, את ישראל ולהציף בתגובות כדי שאזרחי ישראל ''יחשבו'' שיש רוב לדעותיו הארסיות על יהודים.
זה אותו: נאמן שפוי נועמי פורטוגל ועוד ועוד......
אין להתיחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי,סבך מתהפך בקיברו!
עילם,
תימרת,
25/06/05 11:56
|
לקרוא ולא להאמין!! יוסי, אתה מעלה בי תחושת גועל מהסוג שידעתי רק בביקוריי ב''יד ושם''. לצערי כל שניתן כשקוראים תגובה מהסוג שלך הוא להזדעזע ולקוות לפגוש אותך יום אחד באיזו סימטה חשוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יסי אל תאגה משכן רע בורחים
בר כוכבה,
גרמניה,
25/06/05 12:25
|
וכמוך ממליצים לו להיות רע זה משתלם .ובלי חברון אין לך צידוק מוסרי להיות בתל אביב אגב כשהורגים תינוקת יהודיה בידיים של אמה מה אתה מצפה אני תמה שאין טרור יהודי בקנה מידה בין הים לנהר יש מקום לעם אחד ומי משנהם ילך אז תחליט הומני לגולה ואגואיסט נשאר אגב טרנספר ימנע את החיכוך לשני הצדדים סים אצבע על הגלובוס והכן שיש מוסלמים יש מלחמה . לבנון בוסניה הוד סודן עירק סומליה חבלים מוסלמים בסין צצניה רוצה עוד הולנד וכל מי שימתח ביקורת על המוסלמים תמשיכו לוותר זה הדרך שיביא לטרנספר של המוסלמים יש גבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
נו ו......?
יוסי,
25/06/05 11:25
|
|
 |
ברחו
eliYahoo,
E&R,
26/06/05 01:41
|
ממה? ממצעדי הגאווה שיש בכל מקום למעבר לקו צבעי הקשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ממש לא מזיז לי
כחול,
פתוח לגינוי,
25/06/05 10:45
|
אחרי שראיתי בחדשות ערוץ -2 כיצד המתנחלים בחברון וסביבתה מתעללים בערבים , משתלטים על רכושם ומבזים אותם, לא מזיז לי ואין לי סימפטיה אליהם. לא יפה- אבל זו האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יצור הרסני טרגדיית הטבע
שרון מושחת!שרון,
שרון מושחת!ה,
25/06/05 21:27
|
אתה מושחת ושרון מושחת והשמלאנים מושחתים אתם כובשים אתם שולטים בעם אחר אתם גנבתם קולות הבוחרים נגד רצון העם הברור ביותר אתם חותמים בשם הרוב ההזוי שלכם אתם רשעים וקצת תוכן: למה חיים יבין לא מבין שהוא גר בדירה שערבים גורשו ממנה ב48 התשובה שלו היא פשוטה: '' שנת 48 זה משהו אחר'' אני שואל אתכם, מה תענו לו? 48 מותר לכבוש, מותר להפר זכויות ערבים מותר להרוג ולחמוס וב67 שיחרור זה כיבוש הרג פושעים זה פשע.. למען ה' מה משנה השנה????????????????????????????????????????????????? שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!השרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!שרון מושחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הי טלויזיה מאן
eliYahoo,
Earth&Right,
25/06/05 21:10
|
תמשיך להסתכל בטלויזיה נראה מא יצא ממך. חיים יבין אתה רואה למה הסוביקטיביות גורמת. ראשי כרוב סופגים רק את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי זה דווקא כן מזיז
יוסי,
25/06/05 11:53
|
זה מזיז לי לררצות לראות עוד הרבה אירועים מן הסוג הזה, עד שהאסימון יפול שם למישהו, ואם לא אז שימשיכו. 'תודה לאל' מטורפים בשם האל לא חסרים לנו להעלותם על מוקד ה'שמע ישראל' שלהם. ואם זה מה שהם מבקשים אז אדרבא, שיקבלו את מותם באהבה. אינם קדושים אלא משוקצים. גם במותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה מצדיק את רצח רבין......
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
25/06/05 11:52
|
|
 |
מה שראש כחול חושב.
אהליבמה,
דרך עירון,
25/06/05 11:32
|
הבנתי את הראש של הכחול.התפיסה שלך שכל רכב ישראלי שנע בשטחים או רכב ערבי שנע בין חדרה ת''א חיפה לגיטימי אם יקבל מטח כדורים פה ושם.רק שעקרון ההדדיות יעבוד. מענין אם אתה משתמש בלילה בכל הדרכים בשטח הכחול או יש דרכים /כפרים שלא תעיז לנוע בהם? כמוני למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחושב כמוך הוא חולה נפשית
ל"ת
גרינברג,
25/06/05 13:34
|
|
 |
47.
האים התמלא הפסוק....
מ. ק. אליעזר,
25/06/05 10:07
|
ושמרתם לנפשותיכים מאד? מדוע לחכות לטרמפים באזור עויין? ליישוב יש מערכת הסעות כמדומני, תנחומי למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף להישאר בבית ולראות חדשות
eliYahoo,
Earth&Right,
26/06/05 01:24
|
איך שאתה צודק התחבורה הציבורית בארצנו בטוחה. למה להשתמש בטרמפים. הרכבות אצלנו 10. והאוטובוסים אף פעם לא מתפוצצים. ממש גן עדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תחשבו באוביקטיביות...
גיל ב''ש-אסטרטג.,
25/06/05 10:00
|
...אם לפני 15 שנה היינו עושים טרנספר של כל הערבים מכאן לירדן........ אלפי ישראלים ,צעירים ,מבוגרים,ילדים ותינוקות היו חיים עכשיו איתנו .
העולם כמנהגו היה סולח שוכח ובדיעבד גם מבין ותומך[ ראה מלחמת ששת הימים,הפצצת הכור העירקי,מבצע אנטבה,הפצצת מפקדות אשף בתוניס וכו'......]
אז במקום 2 מליון היו בירדן 4.8 מליון ערבים .
ואנחנו היינו מקבלים =אחדות,אורך נשימה ,כלכלי, מדיני ,צבאי, אדמות להתפתח בהם,מדינה בגודל נורמלי, בירה אחת גדולה שלמה יפה ומוגנת ואהובה ,והרבה הרבה פחות מעשי פשע גניבות רכב ואונס [מעשה ידי הערבים''להתפאר''].
וככה לא צריך לשלוט על שום עם אחר ולא צריך מחסומים ולא חומות ולא אנרכיסטים ולא עלה ירוק ולא בטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בשיטה שלך
שי,
25/06/05 12:10
|
הכל נראה טוב ויפה, אבל זה לא עובד ככה! כמה חבל שהם גם אנשים, כמונו... (ומי כמו העם היהודי צריך להבין את זה, אחרי כל הגירושים והפרעות שעברנו) שלא תבין אותי לא נכון, אני ממש לא תומך בערבים ובפעולות הטרור האכזריות שלהם! גם הדרישות שלהם בתמורה לשלום מוגזמות מידי אבל לגרש זו לא הדרך. ולמה אתה חושב שגירוש הערבים לירדן יכול להיות כל כך פשוט? האם ממשלת ירדן היתה מסכימה כל כך בקלות? חח, לא נראה לי! האם העולם היה מסכים כל כך בקלות? חחחח, לא נראה לי. האם הפלסטינאים לא היו משתמשים בכוח (=טרור!) כדי לעצור זאת? חחחחחחחחחח ממש ממש לא נראה לי.
אז לפני שאומרים ''טרנספר'' צריך לחשוב קצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מישהו נורמלי
eliYahoo,
Earth&Right,
26/06/05 01:46
|
שי נראה לי שאתה השמאלני היחיד פה שיש לו גם מחשבה ב...
אבל חבל שלעשות ''טרנספר'' ליהודים מותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים כן
Avi Ecuador,
25/06/05 23:32
|
|
 |
אני מציע לדור הבא
Avi Ecuador,
25/06/05 23:21
|
להתחשבן עם המצפון שלו. בינתיים יש לעשות את הטרנספר ואני מקווה לא שואה ומה עוד שהם מסבירים מדוע כל כך ''יפה''. אולי עוד יהיה חג, מי יודע? יש המן, סליחה ערפאת ואני בטוח שהקוריקולום של ערפאת הרבה יותר עשיר והוא בטח מתחרה בהמן. מה יש, כבר לא טובים בשבילך המאכלים של פורים? אחרי 2000 שנה אי אפשר עוד חג? מה לא מגיע לנו? השמאל יוכל לקרוא לחג קריסמס או משהו כזה והימין יקרא לזה באיזה שם יהודי חדש, העיקר החג. נו לצוררים לפעמים יש זכות בעמנו, חוגגים ומאכלים לרוב על חשבונם אז אולי לא דור עגל הזהב אבל יבוא דור חדש שיצמח מדור העבדים, סליחה, מדור עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי קצת
חכם,
25/06/05 16:27
|
הגעתי למסקנה שחוץ מהפחד ''מה יגידו'' אין שום סיבה להמתין. אם יהרגו לנו 150,000 איש במקום 1500 זה לא יעזור לנו. כאשר אנחנו כל הזמן מתלבטים כמו שאתה כותב אז אף פעם לא נעשה את הצעד הזה. הגיע הזמן שנקבע את גבולות המדינה כמו שטוב ליהודים וממש לא נורא אם השמאל יתחיל לשנן את המנטרה ''יהודי כן מזיז ערבי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר הוא הפתרון ההומאני...
ארז,
25/06/05 12:25
|
היחידי, לשני הצדדים. לסלק מארץ ישראל המערבית את כל הערבים, שילכו לחיות בקרב אחיהם, ואנחנו נחיה פה בשקט. החלופה היחידה היא אכזרית פי כמה, סופית פי כמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שלח-דרוקר בומרנג
ל"ת
במ,
25/06/05 09:18
|
|
 |
44.
כל התגובות עד כה לא לעניין
סימנטוב,
25/06/05 08:38
|
לכל אלה שיושבים שם. זה מה שיקרה ,מעתה ועד עולם. לזה קוראים ''ביי פרודקט'' לשליטה על עם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
פחות אחד שיחסום כבישים
ל"ת
ראובן,
חולון,
25/06/05 07:42
|
|
 |
איך ירדת אדם.
ל"ת
פיסטוק,
25/06/05 11:37
|
|
 |
42.
שרון אשם שרון אשם שרון אשם
חיים,
ירושלים,
25/06/05 04:34
|
הוא אחראי לביטחון התושבים במדינה המחורבנת הזו והוא הפקיר את ביטחון התושבים בגלל שהפן הפושע שלו היה צריך להיכנס מאחורי סורג ובריח! יהי זיכרו של המרוחם ברוך. הי''ד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חייבים לכם כלום!
אילי,
25/06/05 10:21
|
בחרתם להתנחל שם , - תשאו בתוצאות. תשמרו אתם על עצמכם , לשם כך קיבלתם נשק (ולא על מנת להפנות אותו נגד חיילי צה''ל) ותפסיקו ליילל. אם אתם נגד המדינה ואזרחיה ומשניאים עצמכם על הציבור , אל תבואו בטענות. מזמן הפסקנו לגלות סימפטיה לציבור המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילי - השנאה הזו מעוותת....
ורד,
תל-אביב,
25/06/05 21:35
|
את המוח, את הלב,ואת הנשמה. נא להירגע ולהבין, ארץ-ישראל שייכת לעם-ישראל בזכות וצדק ערכי והיסטורי. ידוע כי שנאה בראש ובראשונה פוגעת בשונא, קל וחומר בשונא בני-עמו. נסה להשתחרר מהמחלה הפתולוגית של השמאל כלפי גבורי הדור- המתנחלים-המלמדים את כולנו פרק באהבת הארץ ובמסירות נפש למען העם כולו- ותגלה עולם יפה יותר. רפואה שלמה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
Second Attempt
Abi,
25/06/05 02:34
|
Rabin was KILLED when fire was opened by a guy named Igal Amir
Now,you understand better !!! there in the newspaper
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
Not peace. Piece by piece..
נס די-נור,
דרום,
25/06/05 00:54
|
סליחה על הכותרת באנגלית. החד צדדיות הורגת אותנו. שוב. ושוב. ושוב. תנחומים מכל הלב למשפחות הנרצחים. שלא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עד מתי להחריש?
האם אני הוזה?,
25/06/05 00:29
|
כמה זמן אפשר לשתוק ולהגיד שהיריקות זה גשם? עד מתי נסבול את הפטפטנים בממשלה שלא עושים כלום? מתי כבר יכתבו בעיתון שהרצועה הולכת להפוך למדינת טרור? וכמו שאומרים בדבקה: ''אל ווטן'' מוסר ביום שישי 24.6, כי לפי ''בקשה של אבו מאזן'' יגיעו לרצועת עזה, עם השלמת ההתנתקות ופינוי היישובים, מנהיגי החמאס בדמשק, עבדאללה שלח ומוסה אבו מרזוק, וראש הג'יהאד האסלאמי רמדאן שלח... יו''ר הרשות אבו מאזן אף פעם לא ביקש מראשי ארגוני הטרור לחזור לרצועה, הוא נאלץ להסכים לכך בעת וועידת קהיר שנערכה באמצע חודש מרס, לאחר שהמצרים, החמס והג'יהאד האיסלמי, הודיעו לו כי לא תהייה ''רגיעה'' אם לא יובטח שובם של אנשי הטרור מדמשק מיד לאחר הנסיגה הישראלית. בראש הלוחצים על אבו מאזן להיענות לתנאי זה היה שר המודיעין המצרי הגנרל עומר סולימן... בסיומם של הדיונים אמרו אנשי החמס והג'יהאד לאבו מאזן, כי למעשה הם מודיעים לו על התפתחות זו, והם אינם זקוקים לאישורו לכך, מאחר ולאחר נסיגת ישראל מציר פילדפי, גבול מצרים-רצועת עזה יהיה פתוח וכל פלסטיני שירצה יוכל לעבור בו מבלי שאיזה שהוא גורם יוכל לעצור אותו. נציגי הארגונים הודיעו כי שלושת ראשי ארגוני הטרור לא יגיעו לבדם, ואליהם יצטרפו אנשי המפקדות שלהם.'' אתה הבנת את זה ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 39 ולכל ''הגברדיה''
סבא מוטי,
25/06/05 10:18
|
תהיו חכמים ולא צודקים, בואו אני אסביר לכים משהו הסטורי, לאחר מלחמת ששת הימים היה אדם חכם ושמו בן גוריון שהציע לצאת מהשטחים שנכבשו פרט לכותל המערבי, תמורת הסכם שלום עם המלך חוסן דאז, אבל אף אחד לא שמע לו, בדיעבד היום אים הירדנים היו שולטים באזור, הממלכה הירדית היית יודעת לטפל מצויין בטרוריסטים, אצלהם אין בג''ץ, אצלהים שולט חוק המדבר, מי שיוצא במרד נגד השלטון כפר שלם מושמד, לשמחתי אין הדבר כך אצלינו, והם יודעים לטפל בבני עמם, מה שאצלנו אסור להם מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסבא מוטי החכם
ארז,
25/06/05 22:32
|
אני לא רוצה להיות חכם אלא צודק. מה יצא לשמאל מכל החוכמולוגיות שלו? יצא לו ימי אוסלו העליזים שהובילו לאינתיפדה שהובילו למות אלפים ועשרות אלפים נפגעים. האם לזה אפשר לקרוא חוכמה? זה אולי החוכמה האינפנטילית של השמאל שחושב את עצמו לחכם. בינתים הרסתם לנו את הכלכלה עם המזרח התיכות החדש שלכם. הרסתם לנו את הביטחון עם ההתאפקות שלכם. והרסתם לנו את התקווה לשלום עם שרשרת הנסיגות (הבריחות) שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
Avi Ecuador,
25/06/05 23:48
|
|
 |
אולי לשמחתך אין אצלנו...
Avi Ecuador,
25/06/05 21:10
|
אבל אם היית יודע שתאבד את המשפחה שלך או מדינתך בגלל שלא התנהגת איך שאתה שמח בטח לא היה אכפת לי מהכפר שיהיה כפרה על משפחתך ואביא לך בנוסף ציטוט חלקי של אבי שוסטר שהייתי רוצה להביא את כולו אבל למעריב אין מספיק מקום: ''...ובכן, כנסו לאתר חיפוש כלשהו באינטרנט וחפשו: The Fourth Geneva Convention Part III Section I Articles 28 + 29 Convention (IV) relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War. Geneva, 12 August 1949. Part III. Status and Treatment of Protected Persons (civilians) Section I. Provisions common to the territories of the parties to the conflict and to occupied territories. Art. 28. The presence of a protected person may not be used to render certain points or areas immune from military operations. Art. 29. The Party to the conflict in whose hands protected persons may be, is responsible for the treatment accorded to them by its agents, irrespective of any individual responsibility which may be incurred. במקרה של לוחמים המסתתרים בקרב אוכלוסייה אזרחית, אומר הסעיף 28 הנל שעליהם לדעת שזה שהם מסתתרים בין אזרחים, לא הופך את השטח בו הם נמצאים לשטח חסין בפני התקפת הצד השני. הסעיף 29 הולך עוד יותר רחוק וקובע שאם ייפגעו אזרחים, האשמה על מותם לא נופלת על מי שתקף אלא על מי שהסתתר בין האזרחים. במילים האחרות, האשמה על מותם של אזרחים פלשתינים לא נופלת על כתפי ישראל אלא על כתפי ארגוני המחבלים. מצד שני, על ממשלת ישראל חלה החובה החוקית להגן על תושבי המדינה.
אמנת זנבה לא קובעת אם יש להטיל פצצה של טונה או רק של 250 קג. זו החלטה צבאית גרידה. אם אנחנו חושבים שכדי לחסל מתכנן מסייעמבצע של פיגועים נגדנו, עלינו להשתמש בפצצה של טונה, כמות ההרוגים מסביב הוא לא שיקול שלנו כי האשמה לא נופלת עלינו אלא על מי שהחליט להסתתר בין אזרחים. זאת במיוחד כאשר אנו יודעים שרובם ככולם, אין הם אזרחים תמימים אלא אזרחים שעוזרים למחבלים מתוך הזדהות מוחלטת אתם. בנושא המוסריות, אין בכוונתי להסביר דבר אלא רק לשאול כמה שאלות קטנות לטייסים המוסריים והלא-יקרים שלי: מחר, כאשר מחבל שלא חיסלתם (בגלל המוסריות שלכם) יטבח ביהודים רבים, (במעשיו, במתן סיוע ואו בתכנוניו), האם האשמה על רצח היהודים הללו (כולל נשים, ילדים וטף!) לא תיפול על כתפיכם? ומה תרגישו אם, בין הנרצחים, יהיו גם נשותיכם וילדיכם? מה תרגישו אם תישארו אלמנים ואבות שכולים בגלל המוסריות שלכם? מה תאמרו ליקרים-מכל שלכם כשתבואו לבקרם בבית הקברות? האם עדיפים לכם חייהן של אמהות ערביות המשתמשות ברחמיהם לייצור פצצות חיות עתידיות, כשהן מתגאות בכך בפומבי, על פני חייהן של נשותיכם הרוצות להביא ילדים לעולם לאהבה ולמעשים טובים? האם חשבם על השאלות האלה, לפני שכתבתם לראש הממשלה, טייסים לא-יקרים שלי?... Avi-Schuster Ph.D-EE Palo-Alto CA-USA Major Reserves IDF-Paratroopers''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות!!
עילם,
תימרת,
25/06/05 12:04
|
בן גוריון העלה הצעת חוק לסיפוח השטחים לישראל. הצעת חוק שנפלה על חודם של שני קולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי ? תקרא!
yoka,
california,
25/06/05 05:49
|
עד שישראל תפסיק לשלוט על עמים אחרים זה עד מתי אחרי שזה יגמר אפשר לעשות מה שרוצים הבנת את זה ברוך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה עם את מדברת?
ארז,
25/06/05 12:28
|
יש שם ערבים - שילכו לחיות בקרב אחיהם, באחת מ-21 מדינות הטרור הערביות. הם לא צריכים עוד אחת. ורק שמאלנית עיוורת ומעוותת יכולה לראות בערביי יש''ע עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה עמים שולטת ישראל?
אלכס,
25/06/05 08:17
|
מעניין לדעת מה התכוון המשורר כאשר כתב את תגובה הזאת? אבל, האמת, אני לא מצפה לקבל ממך תשובה עניינית כי לפי תגובתך מבינים שאת מפגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קללות בשבת בבוקר לא יפה
yoka,
california,
25/06/05 08:27
|
אלכס אלכס ככה לקלל בשבת בבוקר חשבתי ש ה ''רוסים'' [לפי שמך] הם ''תרבותיים'' יותר מהעם היושב בציון אבל כנראה שכבר נקלטת שבת שלום ''ספסיבה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאידיוט כמוך אין משהו
Avi Ecuador,
25/06/05 20:50
|
אחר מה להציע? אולי איזה משהו שיאיר את הטמטום שכלול ביצור שפל כמוך? אומנם ''למדת'' להשתמש במרכאות מתגובותי ואני משפיע עליך אבל היית צריך כבר ללמוד להביע דעה אולי. נו, תוריד את המיים מכייוון שחוץ מריח רע אין כלום בתגובות שלך, אפילו כ''משורר'' הבעת אידיוטיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפי שציפיתי תשובה לא לעניין
אלכס,
25/06/05 08:53
|
1. אני חילוני ולא שומר שבת 2. לפני 67 לא היה שום כיבוש ולא היה שום שלום 3. לפני ספטמבר 2000 בעזה לא היה צה''ל. פלשתינים לא מחפשים שלום, הם רוצים לחסל ישראל בכל דרך אפשרי ושמאל קיצוני ישראלי זה פשוט אחד מהנשקים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לא דתי יכול להיות ימין
Avi Ecuador,
26/06/05 00:02
|
והשמאל של אז הוא יותר ימני מהימין של היום וביילין ודומיו אפילו ברק''ח מתחרים היום, מפלגות של שאהידים לאומיים בבועת עם-הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלכס אל תתרגש ממנו
Avi Ecuador,
25/06/05 20:53
|
|
 |
צה''ל יצא מעזה ב ''אוסלו''
עילם,
25/06/05 12:07
|
|
 |
לערבי שמאלני - הכל קישקוש
אלכס,
25/06/05 11:19
|
המושגים שמאל וימין הם לא דברים אבסולוטיים, הכל יחסית ותלוי בנסיבות. זמנים משתנים ואנחנו משתנים ביחד אתם. מי שהיה שמאל ב-67 עכשיו בעיני יפי נפש בטח נחשב כמו הימין הקיצוני. אני זוכר על הביצה הלבנונית ואני גם זוכר למה נכנסנו ללבנון ואין לי ספק שגם אתה זוכר את זה אבל מעדיף להתעלם מזה. נדמה לי שאתה פשוט מניפולטור מקצועי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת שהשמאל הקים את המדינה?
ערבי שמאלני,
25/06/05 10:33
|
שכחת שהשמאל ניצח ב-67 והרחיב את גבולות המדינה. שכחת שהימין הרס את ימית. שכחת שהימין הכניס אותנו לביצה הלבנונית? כנראה שאתה עוד ילד זב חוטם ואהבל מבית מדרשו של בן גביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה יועדה ל-yoka, californ
ל"ת
...............,
25/06/05 10:05
|
|
 |
קצת תשובות
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
25/06/05 09:55
|
. ההתישבות היהודית בישראל התחילה כבר לפני 100 שנים ותמיד הערבים רצחו אותנו בכל הזדמנות(הכיבוש התחיל מאז).
2. לפני 67 וגם אחריה שמאלנים שלטו בישראל ולכן לא היה צורך להסית נגד היהודים.
3. ואז בא כמובן הזיית ''השלום'' של השמאל הסהרורי ''אוסלו'' שהביאו את רוצחי היהודים לעזה וחילקו להם נשקים. ''השלום'' של השמאל הביא רצח יהודים נוסף עד כדי רצח המוני.
4. השמאל ההוזה והצבוע כל הזמן מזכיר את ''יציאת לבנון'' למרות שנרצחו לנו שם עשרות חיילים אחרי זה. כמובן שהבורות שלהם לא מאפשרת להם לזכור שבאינתיפאדה שלפני ''אוסלו'' נרצחו עשרות ובאינתיפאדה שאחרי אוסלו נרצחו אלפים.
''דוראק''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת תשובות
yoka,
california,
25/06/05 09:05
|
1. זה שאתה חילוני לא עושה את ניבולי הפה שלך ליותר נעימים.
2. לפני 67 לא היו עוד מליון דברים שיש היום אז מה המציאות קצת השתנתה לא?
3. '' לפני ספטמבר 2000 לא היה צה''ל בעזה'' איפה אתה חי? אני בכבודי ובעצמי הייתי שם כבר ב 89 אתה לא ממש מצוי בעבר ''חרשו''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
FOR OUR ENEMY PEACE IS VICTORY
INPM,
24/06/05 23:33
|
OUR ENEMY , THE PALESTINIANS AND THE EXTREME MUSLIMS OUT THERE SEE PEACE AGREEMENT WITH THEIR ENEMIES AS A VICTORY WHY DO YOU THINK THE USA NEVER OFFERED PEACE TO AL QUIDA OR TO SADAM HUSSEIN YOU DON'T MAKE PEACE WITH TERRORISTS YOU KILL THEM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אנא לא לספר לדתיים
אלון,
24/06/05 22:53
|
רובם היו בהכנות לשבת ולא שמעו על הפיגוע וטוב שכך עדיף שתהיה להם שבת שלווה ללא מחשבות על האסון ועל משפחות הנערים שנפגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אם הם מתנחלים
ברוך בן גביר מר,
מחנה בלאטה,
24/06/05 22:51
|
זה הזמן לאסוף את המטלטלין ולחזור לגבולות הקו הירוק.כי בקצב הזה לא ישארו מתנחלים לחסום את הכבישים ולשבש לנו את החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and what is they are not
nirit,
new york,
25/06/05 00:56
|
what should they do if they are not settelers? i would hope you have a solution to this as well
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נרצח מתנחל-שמחתך אינה יודעת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
24/06/05 23:55
|
|
 |
35.
ושוב חוזר הניגון...
איש-שמאל,
לשעבר,
24/06/05 22:17
|
אנחנו מוותרים לרוצחים הפלסטינאים - למען אלילנו, השלום. הם כמובן, ממשיכים ברציחות... אנחנו מתייסרים על התנהגות לא-מנומסת. הם מתייסרים שלא רצחו בנו מספיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חלוץ הגיע זמן שתוכיח את עצמך,ח
אור,
24/06/05 20:59
|
|
 |
חלוץ כבר אמר
א,
25/06/05 09:12
|
|
 |
33.
מופז שכח לאיים
ל"ת
נפתלי,
חיפה,
24/06/05 20:30
|
|
 |
32.
אני מחרים מוצרים שמתפרסמים בער
בערוצים 2 ו 10,
24/06/05 20:17
|
אני מחרים מוצרים שמתפרסמים בערוצים 2 ו 10 כל עוד שהם יסיתו נגד הימין לא אקנה מוצרים שמתפרסמים שם,ואני לא היחיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי - אני כבר מזמן מחרים את ..
גיל ב''ש,
25/06/05 10:09
|
|
 |
31.
אחלה שלום יש לנו
אא,
24/06/05 20:14
|
אנחנו נותנים ומה מקבלים? תתעורר שרון - הערבים רואים איך אנחנו מוותרים אז מגבירים את הלחץ עלינו
אם אתם חושבים שאחרי ההתנתקות יהיה שקט יש לכם טעות אחרי ההתנתקות יהיה יותר גרעו כי הם הוכיחו שאנו וותרנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הבנת ?
א,
25/06/05 09:11
|
ככל שיותר גרוע לנו, כך טוב יותר לשרון. אף אחד לא זוכר שצריך להמשיך לחקור את פרשת סיריל קרן, להעמיד למשפט את עומרי ולבדוק את כישורי האינטרנט של גלעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
האיסלם ינצח ובגדול !!!!
מוסא,
חיפה-פלסטין,
24/06/05 20:13
|
אנחנו הערבים (המוסלמים), לעולם אבל לעולם לא נכנע ונרים ידיים. תתחילו להפנים כי לא יהיה שלום ללא כל מילוי כל תביעותינו ללא יוצא מהכלל: שחרור כל לוחמי החופש / חזרה לגבולות 67 / החזרת כל הפליטים למקום ממנו גורשו על ידכם / הסרת חומת ההפרדה. תתחילו להבין כי אנחנו בצד המנצח, אנחנו לא רצינו את ההודנא, זה יותר אינטרס שלכם ופחות שלנו. אם אתם חושבים כי הגדר היא זאת בתציל אותכם – אתם תועים בגדול!!!! המאבק ימשך עם גדר ובלי גדר, עם ממשלת ימין או ממשלת שמאל. רצח בדם קר כפי שאתם מבצעים יום יום לא ירפו את ידנו. תגידו לי שזה חלום, ושאנו נובס בכל מערכה (מעניין מי ניצח במחלמה בעיראק - הידידים שלכם יעזבו את עיראק עם הזנב בין הרגליים, בדיוק כפי שעשיתם בלבנון וכפי שתעשו מכל שטחי פלסטין מהים לים). תאמינו אחיי המוסלמים זה לא חלום, זאת מציאות שמתגשמת מיום ליום, היהודים יחלשו מכל יום של מלחמה איתם, והם מאוד קרובים לשבירה. פחות ופחות נערים מתגייסים לצה''ל. 20% עושים מילואים (ברגע שאלה לא יעשו מילואים וזה קרוב – הניצחון יהיה מוחלט). הכלכלה שלכם הולכת ומדרדרת מיום ליום, יותר ויותר אנשים מתאבדים בגלל המצב הכלכלי . המבנה החברתי שלכם נהרס (כמעט חצי מהיהודיות או גרושות או אלמנות או רווקות). הריבוי הטבעי שלנו עולה על שלכם וזה רק שאלה זמן שנהיה כאשן רוב בתוך ומחוץ לקו הירוק. אנחנו המוסלמים מאמינים בדרך שלנו כי פשוט פלסטין נגזלה / נשדדה / נגנבה מאיתנו ולא ניתן לכם בחיים אבל לעולם את התענוג הזה לשבת במדינה הזאת לבטח. הניצחון הוא שלנו גם אם תגידו לי שזה חלום שיהפוך לנכבה, המציאות משתנה ואנחנו לא נתנהג לעולם כפי שנהגנו מלני 55 שנה. האיסלם ינצח ובגדול, ולא רק במזרח התיכון (שהינו ערבי מוחלט), אלא בכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מוסא? מושון!
אביד,
שרקיה,
25/06/05 17:36
|
כל מה שכתבת נראה כמו מתורגם מאידיש אז די להעמדת הפנים!יעני ערבי מחיפה. מי מאמין לך? בחיית אוחתי,די להצגות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבל תחליף את השם שמקורו יהודי
ל"ת
עמיר,
25/06/05 14:58
|
|
 |
מוסא תיכתוב משהוא חדש??????
@המשקיף59,
25/06/05 10:33
|
זו תגובה ישנה מה אתה לא יודע ליכתוב עיברית ימוסא ,מי כתב לך כולכך יפה ?גם אני רוצה שהוא יכתוב לי קצת היסטוריה!!!!! ד,א גם לי קוראים מוסא!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסלמי טוב לא כותב בעברית,כסיל
משה רבנו,
הר סיני,
25/06/05 13:18
|
הבנת! מוחמדי.טפשוני חביבי,את בלעם אתה מכיר?,לא החמור . אבל אני שמח שאתה חושב כך רק בגלל הטיפשות ההמונית שלכם ימשיך להיות לנו טוב בעולם הזה וגם בעולם הבא,בגלל שאתם מתאבדים בשביל להגיע לעולם הבא ואנו באים בשערי גן עדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Musa
Jul,
Jul,
24/06/05 23:08
|
|
 |
29.
No Response is NOT an option
Menachem,
24/06/05 20:09
|
Regardless of Israel's long-term intentions towards the West Bank, As long as we have Israeli citizents targeted by terrorists - Israel must act, and be seen as responding to any threat against it citizents. No response to such terrorist acts legitimizes a DEMAND by the US not to respond, following the next killing. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בדרך כלל בצד השמאלי של המתרס
מיכל,
24/06/05 19:43
|
אני מחשיבה את עצמי בצד היותר שמאלי של המתרס, אבל נראה ששוב פעם הפלשתינים תופסים רגליים קרות, וחודשיים לפני ההתנתקות הם מנסים להגיד לנו שהם בעצם לא מוכנים לנהל מדינה עמצאית עדיין. אני לא ממש מרגישה בטוחה לגבי תוכנית ההתנקות ולא מאמינה שזה יכול לעבוד, עדיין! אני מקווה שאני אתבדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Time
Eitan,
24/06/05 19:21
|
It is time to put a curfew, again, over all Arab villages in the West Bank.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עד מתי שרון ?
מנחם,
24/06/05 19:17
|
שרון אתה נביא את המדינה שלנו להרס מוחלט הטרור רק גובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
התנתקות = התרבות הטרור
רשר,
תל אביב,
24/06/05 19:16
|
|
 |
24.
יהי זכרו ברוך.
מתנחל (לשעבר),
ירושלים,
24/06/05 19:09
|
חבל רק שיש מי שמנצל זאת לטענות פוליטיות חסרות שחר, כאילו יש קשר בין ההתנתקות הצפויה לבין הטרור. טרור היה גם לפני תוכנית ההתנתקות. כל בר דעת כבר יודע שחלק ניכר מהטרור מקורו ביד הקשה מדי שהנהיג צה''ל, בהשפעת הימין, בשבועות הראשונים של האינתיפאדה, בטרם היו מחבלים מתאבדים. טעות טקטית שהפכה לסיוט כמעט אסטרטגי. מכל מקום, אנו קוראים לאנשי גוש קטיף להתפנות מרצון, למנוע מלחמת אחים, ולקדש שם שמים בגופם ובממונם ממש. אמור מעתה: מתפנים מרצון - מקדשים שם שמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תתפנה אתה?
יוסי,
גושדן,
25/06/05 05:32
|
בחזרה לאירופה? השמאל עודד את הטירוריסטים לרצוח יהודים, מה לעשות אבל זו עובדה, גם אם היא קשה לעיכול עבורכם. אני קורא לשמאלנים כולם לקדש שם שמיים ולחזור לאירופה, אין מה לגויים גם אם הם דוברי עברית מה לחפש בארץ-ישראל. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי צודק
ל"ת
ציוני,
השרון,
25/06/05 14:08
|
|
 |
23.
israeli christian arab
shadi,
24/06/05 19:07
|
it is so sad to hear about violent, killing, bombing, destroying when we can be having peace and loving envrionment. do we worship the same god? or dont we breath the same air? or do not we have ears, heart, kidneys like anyone else. can you close your eyes for a second and see israel with no violence. israel is probably the most beautiful country in the world but unfortunately, it is us who are not putting enough time to bring peace so we can enjoy isreal. instead of spending billions of dollars on bombs why do not spend it on trying to bring peace. arabs can live with jews and if you do not believe it then everyone should visit haifa to see that we can live together. anyway, shalom v lehetraot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רק נתניהו עצר את הטרור
3פיגועים ב3שנים,
24/06/05 18:59
|
|
 |
על מי אתה מנסה לעבוד
eliYahoo,
Earth&Right,
26/06/05 02:15
|
|
 |
21.
דיכטר צדק ...
אדי,
הרצליה,
24/06/05 18:51
|
ויעלון צדק ... ודיסקין צדק ... ושרון (ההוא) צדק ...
רק אנחנו לא רואים ולא שומעים ולא מבינים כלום ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי אמר שאין קשר להתנתקות ?
אברהם,
הרי יהודה,
24/06/05 18:48
|
אז מה אם רק אתמול הוסרו מחסומים בחברון ? אז מה אם צה''ל שוב עוזב קיני צרעות לשליטת הצרעות ? אז מה אם כל ''הגדולים'' הבטיחו לכל ''הגדולים'' לתת להם עוד ועוד ? אז מה אם צה''ל לא פועל נגד הרוצחים כדי לא להפריע לעקירת היהודים ?
אז מי אמר שאין קשר לתכנית העקירה ? רק אתה והסרט הכתום - תוכלו לעצור את הזוועות ! בעצם, לא רק אתה, גם השכנים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דם יהודי- הפקר
כועס,
ת''א,
24/06/05 18:24
|
הם רוצים להרוג את כולנו. הבא להורגך השכם להורגו.דיי עם ההפקרת וההבלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
''להמשיך ולהבליג'' חחחחחח
ל"ת
המזהיר בפתח.,
24/06/05 18:18
|
|
 |
17.
I changed my mind.
Shlomo,
USA,
24/06/05 18:18
|
I supported the the withdrawl from Azza but now I realize that next the Arabs will want Jews to withdarw everywhere. No withdrawal unless the cease fire is totally complete, Bli Teruchim.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צביקי בר-חי צודק
די,
לדמגוגיה,
24/06/05 18:11
|
רק ההתנתקות גרמה לפלסטינים להוציא לפועל פיגועי טרור.
לפני ההתנתקות לא ידענו טרור מעולם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
About 20 Palestinians
Abi,
24/06/05 18:09
|
where KILLED when Mr Goldshtein opened fire in ''Mearat Hamachpela''-11 years ago As I recall every newspaper called it ''TEVACH''and RETSACH''-correct me if I'm wrong
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDER
MORDERERS!!!MOR,
24/06/05 18:03
|
they all MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!MORDERERS!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צפוי מראש,
אבי,
ירושלים,
24/06/05 18:02
|
|
 |
12.
ה יקום דמו
ל"ת
שלומי,
אשקלון,
24/06/05 17:56
|
|
 |
GOD DOES NOT HELP
ALON,
24/06/05 21:45
|
THE ONES THAST DO NOT HELP THEMSELVES. IT IS TIME FOR US ISRAELI CITIZENS TYO HELP OURSELVES. GOT GUNS? USE THEM ON ARABS. THE ONLY WAY TO DEFEAT TERROR IS TO DEMORALIZE AND DEVASTATE THE POPULATION THAT SUPPORTS IT I
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כצאן לטבח
אול,
26/06/05 00:17
|
קודם תדאגו לבריאות שלכם ,לפני שמבקשים משהו מאלוהים. אתם כבר שנים באיזור עימות ,ולא למדתם לעשות האלמנטרי להגנת חייכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ראש מועצת הר חברון
Phill,
24/06/05 17:53
|
ראשית תנחומים למשפחת הנער שנהרגלאף אחד לא מגיעה למות לא זה שיושב כמתנחל ולא זה היושב כאזרחבתחומי הקוו הירוק, אך דבריו של מרצביקי בר חי מקוממים כי כשישבנו במלוא עוצמתינו ותקפנו אותם בטכנולוגיות המתקדמים ביותר בנחישות ובאמונה הגדולה ביותר ביחד חילונים עם דתיים ימניים עם שמאלנים הם לא נשברו , כך שין קשר בין זה ליציאה מעזה עם נשאר בעזה נחושים ביותר הם ימשיכו להרוג בנו היציאה מעזה היא בשבילינו לא בשבילם כדי שנוכל לנהל את מלחמת הקיום שלנו מולם בתנאים הנוחים לנו כדי שבסוף ננצח, לטעמך זה בריחה ומעודד לטעמי זו מהלך המחזק אותנו עכשיו מי מאיתנו צודק ? את הדרך שלך נסינו בו ננסה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לפנות את כל ההתנחלויות הערביות
קרל מרטל,
24/06/05 17:51
|
הפתרון היחיד לטרור הוא פינוי מיידי של כל ההתנחלויות הערביות! יש לקחת דוגמא מצרפת, ספרד, פורטוגל, מלטה ואיטליה שסילקו את הכיבוש הערבי ופרקו את כל ההתנחלויות הערביות משטחן. היום אפילו הכורדים מתחילים בפינוי המתנחלים הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני לא יודע מה אתכם
דודו,
24/06/05 17:46
|
|
 |
כן, שלום בלי ישראל
ל"ת
Avi Ecuador,
24/06/05 23:54
|
|
 |
איך ייתכן?
yoka,
california,
25/06/05 06:20
|
איך זה קרה ואיך ייתכן בעקבות הארוע הזה הנורא שמר אקוודורה לא הפציץ טון שורה
לא כתב והסית לא גידף וקילל לא ציטט מ ''תנ''ך, לא בכה לא יילל
החולה אקוודורה? האם קצת נרגע? נחכה ונראה מה תוליד השינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רופא אוזניים דחוף
טל,
24/06/05 21:10
|
נראה לי שאתה חייב רופא אוזניים דחוף על איזה שלום כל יום נהרג איזה ישראלי באקרי לא אח שלך לכן אתה לא ממש מרגיש את האבל הכבד אבל שלום באיזה שפה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני
ל"ת
אני,
24/06/05 20:29
|
|
 |
8.
מדינת חלם.
אבי,
24/06/05 17:42
|
|
 |
7.
א להזביר לעולם שאנו לא כובשים
משה מ,,,,
בת ים,
24/06/05 17:41
|
ב תקדים קפריסין כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין חילק את האי לשניים העביר את כל היוונים לצידו הצפוני והטורקים לצידו הדרומי הקים גדר בינ הניצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז פסק ההרג ההדדי וטור הזהב הגיע לאי היות והבעיה באזורנו חמורה באותה מידה מתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורכיה בקפריסין תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כולל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרה מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלית ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קידמית של השפעה במזרח התיכון ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי סכנת מלחמת עולם אטומית ג להכות חזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל -7
מחמד אבו עטה,
צפןן,
25/06/05 10:21
|
אתה צודק 100 אחוז הלואי והיו בועלים כמו שכתבתה,אינשלההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הערבים דואגים להתנתקות מהחיים
ל"ת
מדינה מטורפת,
24/06/05 17:36
|
|
 |
5.
שקט עלק!!!!!!!!!!!!!!11
ל"ת
משה,
24/06/05 17:34
|
|
 |
4.
THE RIGHT OF SELF DEFENSE
ALON,
24/06/05 17:28
|
THE RIGHT OF SELF DEFENSE AND RETRIBUTION. IN THE ABSENCE OF GOVERMENTAL PROTECTION OF ISRAELI CITIZENS, IT IS THE CITIZENS RIGHT AND DUTY TO DEFEND THEMSELVES AND COUNTRY. IF SHARON/ PERES DO NOT PROVIDE IT WE MUST PROVIDE IT OURSELVES. STOP LETTING ARABS WALK FREELY AND SAFELY ON OUR STREETS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אם זה לא התנתקות תחת אש אז
ימני שפוי,
טוקיו,
24/06/05 17:25
|
|
 |
2.
נו מתי כבר יעזבו המוסלמים את
המקומות,
שכבשו ?,
24/06/05 17:15
|
|
 |
1.
בתגובה - להקים עוד ישובים בהר
מתנחל מהערבה,
ערבה,
24/06/05 17:08
|
|
 |
כצאן לטבח
שאול,
26/06/05 00:13
|
התגובה הראשונה ,הטבעית וההגיונית אמורה להיות איך נגן על חיינו, מקרה זה מעיד על ליקוי מאורות בגישתכם,וחוסר כשרון בלעשות את הנדרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקים עוד ישובים! גרוש לערבים!
ל"ת
a,
25/06/05 14:34
|
|
 |
אתה ממשיך להזות
מציאותי,
24/06/05 21:42
|
|
 |
המציאות שלך מתפוצצת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
25/06/05 00:46
|
היום דרום הר חברון - מחר רמת אביב ג. סעודיה היא המולדת הערבית
הגב לתגובה זו
|
|