 |
106.
השחיתות של משפחת שרון סכנה !!!
ל"ת
יצחק,
אשדוד,
28/06/05 17:44
|
|
 |
105.
ההתנתקות קורסת
חיים,
דרום,
28/06/05 17:15
|
|
 |
104.
שרון והאמת -- להפסיק ההשתוללות
*אבי*,
28/06/05 17:11
|
שרון:-- הסרבנות מסכנת את קיומה של ישראל
האמת: -- שרון מסכן את קיומה של ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
להתנתק מאריק שרון !!!!!!!
ל"ת
אריאל,
28/06/05 15:59
|
|
 |
102.
הסרבנות לא תעזור
איטה,
אילת,
28/06/05 15:11
|
הסרבנות לא תפגע בהתנתקות, היא רק תסדוק את המדינה עוד יותר. וזה מה שהמתנחלים רוצים. מבחינתם אפשר להרוס את מדינת ישראל, כל זמן שמדינת יהודה (כולל עזה) תתקיים. חברים, איבדתם את השפיות. תקבלו את הכרעת הממשלה, הכנסת ובג''ץ וצאו משטחים. למענכם. למעננו. למען עתיד מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים להכנע למאפיה, היא חזקה.
ל"ת
שרון דורש כניעה,
לערביםהמדינה,
28/06/05 16:55
|
|
 |
101.
הסרבנות
יורם,
28/06/05 13:55
|
לא מסכנת שום דבר: ההתנתקות מסכנת את המדינה כמו גם השחיתות ואובדן מוחלט של אימון הציבור במנהיגיו ובפוליטיקאים שלו הגורם לנתק וסופו אולי מרד עממי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסרבנות מסכנת את חשבון הבנק
לא מושחת !,
28/06/05 16:12
|
של גלעד ! כי מבית המשפט אנחנו לא מצפים לישועה ! לא שרון ולא מזוז ולא ארבל יכניסו אותו לכלא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
חוצפן המיעוט הזה העלה אותך
ל"ת
מוטי,
אילת,
28/06/05 13:23
|
|
 |
זה מיעוט של 40 מנדטים !
ל"ת
כהנא צדק,
28/06/05 16:13
|
|
 |
99.
התערבותשרון במשפט החייל-פשיזם
נועית להט,
צהלה,
28/06/05 13:22
|
|
 |
98.
קולו של שרון על הסרבנות. מרתק!
בלינק שני, כנסו,
28/06/05 13:20
|
|
 |
97.
''המיעוט'' הזה הוא רובו של העם
אדר למד,
תל אביב,
28/06/05 13:01
|
מניפולציות מילוליות המבוססות על שקר לא יועילו לזמן רב אדוני מר שילטון-מושחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
פשע הגירוש מסכן את קיומנו !!!
יהודי,
28/06/05 12:51
|
|
 |
95.
שרון-די-צא בחוץ-אתה הוא המיעוט
יעקב,
28/06/05 12:48
|
פוררת את המדינה אתה הוא המיעוט את מי אתה מייצג? אתה מיעוט בעם מיעוט בליכוד זכור! לא נכחרת בבחירות אישיות בגדת בבוחריך! פנה מקומך-נכשלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך להסביר שהוא המיעוט?
ל"ת
שרון ובניו,
מבינים כסף!,
28/06/05 13:14
|
|
 |
צא גם אתה לרחוב ותפגין נגדו
יעקב,
28/06/05 13:59
|
הביע דעתך , גם אתה, ששרון ובניו מושחתים, סוף סוף יש תקוה, אולי מבקר המדינה יעשה את מה שהיועץ המשפטי לא עשה, ראש ממשלה מושחת צריך לעוף במדינה דמוקרטית תקינה, ראש ממשלה מושחת, איננו אמין לא בענייני כספים לא בענייני ארץ ישראל, אין הוא מוסמך להחליט החלטות הרות גורל בענייני המדינה שלך שלי ושלנו, שרון נבחר בבחירות דמוקרטיות, נשלח ע''י בוחריו, שמינו אותו לשמור על ארץ ישראל, זהו ראש ממשלה מושחת שהפך את עורו , בגד בבוחריו ובעם ישראל די לנו מהייצור הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שחיתות שרון בניו וחבר מרעיו -
שוש,
מרכז,
28/06/05 12:40
|
רשויות המשפט מתבקשות לטל בכך מיד!!!! יואילו השופטים להושיב את המושחתים, המועלים, מקבלי השוחד בבית האסורים, לרצות את ענשם, לשם את חובם לחברה ובכך נציל את הדמוקרטיה ואת המדינה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו יהי
שוש,
מרכז,
28/06/05 14:14
|
צחי הנגבי הושעה מתפקיד שר. ישעה עצמו שרון ויחקרו בקצב הראוי להם, הדמוקרטיה תנצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ינתק ואז ישפט.ובא לציון גואל.
ל"ת
ציון,
מהלב,
28/06/05 14:46
|
|
 |
שישפט בלי לגרש יהודים !!!!
ל"ת
גנב מנדטים !,
28/06/05 16:50
|
|
 |
אתה מתכוון יגרש ????
ל"ת
לא לטרנספר !,
28/06/05 16:49
|
|
 |
מטפלים,באותה איטיות בה טיפלו
ל"ת
בצחי הנגבי,
ואריה דרעי,
28/06/05 12:58
|
|
 |
93.
אנשי עסקים פגועים מהשלטון
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
28/06/05 12:32
|
אנשי עסקים מרגישים פגועים ממערכות השלטון,
אתם הפוליטיקאים עסוקים מדי
ובנוסף לא תמיד בעלי פתרון.
אפשרו לנו לתבוע את המדינה בבג''צ , אבל אם נזכה שזה ישתלם לנו.
נכון להיום, במצב של עוול, לא כדאי לתבוע את המדינה, זה יעלה המון כסף ואם תצא צודק לא תקבל עלות ריבך.
במצב כזה לא כדאי לעשות ולא כדאי לתבוע. לא כדאי להיות יזם, לא כדאי להיות בעסקים.
לא כך פועלת שיטת היזמות האמריקאית, אוי ואבוי לשלטון, לפקיד, וכו' אם יעשה עוול לאזרח,
גם המדינה וגם הפקיד ישלמו מיליונים ....
האם אתה מבין ?!
כמו''כ אנו המילואמניקים נשמח אם נוכל לתבוע את הצבא על התעללות בנו, ולא לקבל כפיצוי 100 ש''ח ליום עבודה.
קצין שיפוט בכיר בכלא 4 לא קבע לשעבר איש עסקים www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא יהודיה בארה''ב , מוקצה:
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
28/06/05 12:38
|
אמא יהודיה בארה''ב מקצועות נבחרים:
רפואה משפטים מנע''ס ראיית חשבון היי טק בנקאות
מקצועות מוקצים: זונה קצין צבא בקבע עובד מדינה
www.wsoft.co.il לא קבע לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
השלטון לא עושה דבר עבור האזרח,
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
28/06/05 12:27
|
השלטון לא עושה דבר עבור האזרח, ההיפך הוא הנכון, השלטון רודה באזרח ומתעלל בו.
השלטון לא עושה דבר עבור האזרח, ההיפך הוא הנכון, השלטון רודה באזרח ומתעלל בו.
סיבה טובה להיוולדה של האלימות. האלימות הגופנית היא שפתו של ''קשה היום'' המנסה להתגונן ו/או להשיג צדק, ואילו האלימות המילולית הינה שפתו של ה''נפגע מרשויות השלטון'' באין פוצה פה ומצפצף.
אפילו בג''צ אינו יכול לעזור, בגלל ריב רשויות (בדומה לחוק פרקינסון, הפקידות מעבירה ניירת בינה לבין עצמה, בד''כ בגלל ריב רשויות/פקידים), עסוק בג''צ רוב ימיו בח''כ התובעים רשויות, בגלל ריב אישי, ריב פוליטי או אחר, אבל לא משהו שהעם יפיק ממנו תועלת.
פקידי מדינה, עפ''י חוק טבע, הם נטולי אמביציה.
רוב החברות הגדולות במשק ,מעל 100 עובדים, הינן חברות ממשלתיות, שייכות לממשלה, נתמכות ו/או נסמכות על שולחן הממשלה, אחרות נשלטות ע''י חברות בנות, חברות אחיות, חברות אמהות וכו' ו/או ע''י הבנקים (חלקם הולאמו בעבר, ובבנק הפועלים לאריסון 22% ולמדינה 19% , הבדל של % ס''ה), שאר החברות אולי הסתדרותיות.
במשק שכזה גם החברות כמו הרשויות נתפסות כמערכות שלטוניות (אפילו דואר וכמובן הצבא), וכך לא רק שאינן מסייעות לאזרח, אפילו לפעמים מפריעות לו : באי עשייה, בדחייה, באי מתן רישיונות, ובאי עשיית הפעולות עליהן הן מחויבות עפ''י חוק, בזמן.
הצבא של היום, גוף מנופח, לא יעיל, הרסני ודורסני עם גיבנת של אנשי קבע וגמלאים, לאלפים, צורכי משכורות ''חינם'' ללא מתן תמורה כלשהי למשק ולכלכלה הישראלית שבקשיים.
אם ימשיכו, העובדים, ל''סחוט'' את הפרה החולבת, המדינה, בדומה ל''ערבים'' בשדותיהם, המאיצים בסוסים הכחושים, יישארו בידי העובדים רק עור ועצמות בתחילה, ואח''כ רק עצמות.
לפעמים ישנם גם אנשים בשלטון שמפריעים לאזרח/יזם/איש עסקים בשל אינטרסים מנוגדים.
לדוגמה ראש וועד, שמעסיק 17 קרובי משפחה במפעל של המדינה (פשע בפני עצמו), ואחד מקרובי המשפחה שלו, עובד ניקיון, כמובן חב' ניקיון שתרצה לזכות במכרז, תהיה חייבת לעמוד בתנאים מחמירים ע''מ שלא לפגוע באותו קרוב משפחה. הגבלה כזו בשוק הפרטי, משמעותה כסף, והרבה כסף.
נניח יזם שרוצה להקים מפעל אבל לקיבוץ מסוים יש מפעל דומה, הסיכוי של היזם בשוק הנ''ל אפסי, כי ההלוואה שמקבל קיבוץ בעל לובי הסתדרותי חזק, הינה כמעט בחצי חינם, במקרים מסוימים, היא חינם (ראה מחיקת 17 מיליארד ש''ח חובות הקיבוצים). אבל היזם אינו יכול להשאיר חובות כאלה ולהמשיך בחי היומיום.
נניח יהיה חייב 10 אג' למכולת השכונתית, האם בעל המכולת יוותר לו על החוב ?!
דוגמות אלו אינן מלוות במצגות פאוור פוינט, אלא כתוצאה מניסיון חיים של איש עסקים וותיק בגיל 50.
חנן ד' וייס איש עסקים
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אכן יש לעשות הכל לעצור את...
שרון,
חוות השיקמים,
28/06/05 12:25
|
אכן יש לעשות הכל לעצור את ההשתללות של שרון. והמיעוט (שרון ואנשיו) לא מייצגים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הקומוניסטים חשבו שהם הרוב
ל"ת
ימננים בהזיות,
28/06/05 12:47
|
|
 |
90.
דמעות התנין שרון על הדמוקרטיה
יקיר אלקריב,
28/06/05 12:24
|
הפוליטיקאי האנוכי, הגס והנבזה הזה, נתן לנו להתפוצץ חופשי למעלה משנה באינתיפידה! רק אחרי טבח ליל הסדר במלון פארק, כשהעם עמד לצאת לרחובות ולהעיף את מר ''איפוק הוא כח'' מהכסא, הואיל שרון להורות לצה''ל להפסיק את מרחץ הדמים. לא נשכח ולא נסלח. דם טבוחי הכסא של שרון זועק אלינו מן האדמה.
חיי יהודים ואינטרסים לאומיים הם אתנן בשביל הפוליטיקאי האנוכי, האכזר והדורסני הזה. בידים גסות הוא הפך את צה''ל לצבא גירוש לישראל, ואת מערכת המשפט ומשטרת ישראל למנגנוני דיכוי נוסח משטרים אפלים. צייתנותם היא פשע, בעוד הסרבנות היא חובה מצפונית. אם נותרה טיפת שפיות ואינסטינקט חיים בסיסי בעם הזה, המגרשים והמדכאים עוד יתנו את הדין על פשעיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מוציא אותנו מעזה
גולן,
בת ים,
28/06/05 15:12
|
הוא רחוק מלהיות צדיק, אבל אם הוא מוציא אותנו מהג'יפה של עזה, אני בוחר בו מהיום ועד עולם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הדיקטטור שכח מה קרה ברומניה?
ל"ת
מוטי,
אילת,
28/06/05 12:21
|
|
 |
של נעליך, מוטי
נחמיה,
כפר סבא,
28/06/05 15:13
|
איך אינך מתבייש? הוא פועל למען מדינת ישראל, על פי החלטת הכנסת והממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ההתנתקות קורסת
שלמה,
ירושלים,
28/06/05 12:21
|
צבא העם לא מטומטם. צבא העם ראה את עופר שלח ורביב דרוקר אצל נסים משעל, והוא מבין בדיוק מה קורה ולמה. צבא העם מוסרי והגון. צבא העם לא יבצע את פשע הטיהור האתני בשביל להציל את השלטון של דיקטטור רקוב. הקצינים הבכירים, קרנפים מושלמים, יודעים בדיוק איזה אסון בטחוני יש בהתנתקות, אבל הם יעשו הכל בשביל הקידום האישי. צבא העם - לא. ולכן, ביום פקודה, הדגנרלים יצרחו פקודות בקשר, אבל צבא העם לא יזוז. מי שלא יסרב בגלוי (ואלפים יסרבו), פשוט לא יגיע, או לא ירגיש טוב, או סתם יגרור רגליים ויתן לצבא הכתום לשטוף קדימה. ולכן הטרנספר לא יעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי, משטרים אפלים לא מתקשים
יונתן,
28/06/05 13:34
|
|
 |
הימין בהזיות.תרחמו לפחות על
ל"ת
הילדים שלכם,
28/06/05 12:55
|
|
 |
87.
עוד 3 חודשים הכל יהיה מאחורינו
ל"ת
השקט שאחרי,
28/06/05 12:16
|
|
 |
עוד נשמע את השקט הזה.
ל"ת
שקט,
כפר הס,
28/06/05 17:41
|
|
 |
86.
דווקא כן מייצג
מתנחלת,
28/06/05 12:13
|
החייל הסרבן כן מייצג אותי ובכבוד. שרון- עד מתי תוכל להתעלם מרגשות ודעות חצי מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ובימים ההם אין מלך בישראל
yanay,
je,
28/06/05 12:10
|
|
 |
84.
שרון- אתה מסכן את מדינת ישראל!
אני,
מדינת ישראל,
28/06/05 12:09
|
גחמותיך , השימוש הלא חוקי שלך בכח , חוסר ההקשבה שלך- והעובדה שאתה מפחיד כל מי שאפשר על מנת להשיג את מה שאתה רוצה- כל אלו ועוד מסכנים את קיומה של מדינת ישראל- אתה מוביל את החולי והרוע במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
כמו שמשפחת שרון המושחתת
יוסי,
28/06/05 12:07
|
|
 |
82.
בטח,רק שרון יודע מזה מתנחלים
עודד,
אשדוד,
28/06/05 12:07
|
|
 |
81.
נפלה תעות בכותרת:
המתקן,
הארץ,
28/06/05 12:06
|
שרון מסכן את קיומה של ישראל הסרבנות מחזקת את הקיומה לעם נראה ששרון נפל מהכיסא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה וחרפה
גילה,
גבעת אלה,
28/06/05 15:15
|
לא יעזור לכם. שרון יוציא אותנו מעזה, ויעקור את שד ההתנחלויות האפל שיושב על נשמתו מאז 1967.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא'נה גם אתה חייב לתקן את..
ל"ת
טעותך,ט'-ולא ת',
28/06/05 12:18
|
|
 |
80.
טעית, מושחתותך מסכנת את ישראל!
ל"ת
רא''ל משה יעלון,
28/06/05 12:05
|
|
 |
79.
הכנסו ל- www.hmagen.com
ל"ת
זה אני.........,
תקשיבו היטב,
28/06/05 12:00
|
|
 |
78.
למשל אותי האנרכיסטים לא מיצגים
ל"ת
דני,
28/06/05 11:58
|
|
 |
77.
שרון מסכן את קיומה של הדמוקרטי
יוסי,
28/06/05 11:55
|
כדי לחפות על פשעי בניך הלכת להתנתקות ידעת שלא יהיה לך רב בעם אז לא הלכת למשאל עם ידעת שהשמאל יתמוך בך אם לא תהיה ברירה נקים את ממלכת יהודה לצד ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא חלק מהמדינה הזאת
ל"ת
תקימו ותעופו לי,
מהעיניים,
28/06/05 12:13
|
|
 |
76.
אתה שרון הבאת את הצרה הזו.
ל"ת
:-(,
28/06/05 11:54
|
|
 |
75.
שרון תמשיך - העם איתך
ל"ת
גלעד,
צפון,
28/06/05 11:54
|
|
 |
כונתך לערבים אם הבנתי נכון
ל"ת
pula lunga,
28/06/05 13:39
|
|
 |
על איזה עם אתם מדברים?
יוסי,
גושדן,
28/06/05 12:10
|
אתם השמאלנים בכלל לא יהודים, ולכן אתם לא יכולים לדבר בשם עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גלעד הבן של אריק !!!!
ל"ת
כהנא צדק,
28/06/05 16:09
|
|
 |
74.
ההתנתקות מעודדת את המחבלים
בשביל מה,
זה טוב?,
28/06/05 11:53
|
תשימו לב שעד היום שרון לא אמר אף מילה מדוע הוא מבצע את ההתנחלות. לא רק שלא אמר מילה , אלא גם אינו מסביר לעם ולעצמו כיצד ימנע את הסכנות העתידיות. ההתנתקות מעודדת מאד את העם הפלשתיני שבחר בטרור כדרך חיים. לצערי עלי לומר שההתנתקות גורמת להם לחשוב שהם אכן צודקים. בעקבות הטרור הם מקבלים בתים ואדמות וכסף ותמיכה ישראלית ובין לאומית. אזי לא ניתן עוד לעמוד בפיתוי שלא לרצוח יהודים. שרון אינו משיב לטענות הגיוניות אלה. והוא חייב את ההסבר הזה לעם !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שמתם לב לתגובות
עידן,
רחובות,
28/06/05 11:51
|
בידיOת הצנזורה הסמולנית עובדת שעות נוספות..ולכן נראה כאילו , הסמולנים והינמנים שקולים. לעומת במעריב, וזה ייאמר לזכותם, כמעט ואין צנזורה ולכן רואים בבירור נטייה חזקה לימין בתגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הגיע הזמן...
ה''עתון'',
פי-התהום,
28/06/05 11:50
|
הגיע הזמן לעיין שנית בשפט איכמן.כדי שנרענן את זכרוננו לגבי ערך ''סרוב פקודה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייכמן?הכינו לכם תאי גזים?
באנו למילואים,
28/06/05 12:09
|
אז עד שלא, תפסיקו לבזות את זכר השואה. אתם אנשים קטנים ומגעילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדבר בסרוב פקודה.תדליק את האור
ל"ת
נמאס,
מהמורל הכפול,
28/06/05 13:12
|
|
 |
71.
הסכנה הגדולה זה הדיקטטורה
דורון,
28/06/05 11:44
|
ששרון יצר לנו!!! השחיתות של שרון השקרים של שרון שאז ידבר שרון תתפטר לך לחווה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ההתנתקות מסכנת , השחיטות של
עדי,
מרכז,
28/06/05 11:44
|
רה''ם ומשפחתו מסכנת, הצבא המצרי המחומש למתקפה מסכן , ה''מעבר הבטוח'' מעזה ליו''ש דרך מדינת ישראל מסכן !!!!! הקמאריליה השלטת מסכנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם החייזרים נערכים למלחמה
ל"ת
ומסכנים אותנו!!,
רדו מהגג!!,
28/06/05 12:14
|
|
 |
69.
''החזון'' הוא סגירת תיקי חקירה
דן,
נוה כיבוש,
28/06/05 11:43
|
לא חלום ולא התיישבות. מה שהוליד את תוכנית ההתנקות היה התסבוכת המשפטית של שרון ובניו. בעיסקה רקובה מאין כמוה שרון דהר שמאלה, ובתמורה הולכים ונסגרים התיקים הפליליים נגדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
משאל עם - לפני שיהי מאוחר
עידן,
רחובות,
28/06/05 11:42
|
|
 |
לא היה ולא יהיה.משאל עם הוא לא
ל"ת
חלק מהדמוקרטיה,
הישראלית,
28/06/05 12:14
|
|
 |
67.
שרון יש לסרב לביצוע פשעים נגד
ממשלת השמאל,
והערבים,
28/06/05 11:42
|
האנושות. אתה שכחת את מורשת 101 והם ממשיכים את אותו הדרך, שמירה על בטחון מדינת יהודים ואזרחיה. בחרת בדרכה של שמאל שעד עכשיו הביא עלינו רק ד ם י ז ע ו ד מ ע ו ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי המשפט הבינלאומי ההתנחלויות
ל"ת
הן פשע מלחמה,
28/06/05 12:15
|
|
 |
חוקי שמאלנים/ערבים/אנטישמים
ממשלת השמאל,
והערבים,
28/06/05 12:55
|
|
 |
ו...התייחסות עיניינית?
ל"ת
הלו? מישהו בבית,
?,
28/06/05 14:48
|
|
 |
66.
נו, תראו מי שמדבר
חיפאי,
חיפה,
28/06/05 11:38
|
מלך מלכי המושחתים, הדיקטטור הגדול ביותר של מדינת ישראל, הגנרל ששם פס על מפקדיו, הפוליטיקאי שמצפצף על החלטות מרכז מפלגתו, על משאל שהוא יוזם על החלטות בית המשפט, האיש המסוגן הזה חושש לקיומה של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
סרבתי ושוחררתי
מילואימניק קרבי,
רמת גן,
28/06/05 11:37
|
אין כוח בעולם שיחייב אותנו למלא פקודות בלתי חוקיות בעליל!!
אין כוח בעולם שיגרור אותנו לבצוע טרנספר יהודי במדינת ישראל
לכן סרבתי לצו מילואים לתקופת הגירוש - ושוחררתי ללא תנאי !!
להיכן הגענו חייל יוצא לשירות עם עו''ד צמוד ??? לא התבלבלנו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד משתמט.גם ככה נשארנו רק 10%
ל"ת
מילואימניק קרבי,
אבל באמת,
28/06/05 12:16
|
|
 |
אחרי 20 שנות שירות אל תלמד או
ל"ת
מילואימניק קרבי,
רמת גן,
28/06/05 14:05
|
|
 |
כל הכבוד שירבו כמותך!!
ל"ת
אלי,
רעננה,
28/06/05 12:01
|
|
 |
64.
שרון כאחאב המאשים את אליהו !
אוליוח,
א.ק,
28/06/05 11:36
|
המלך הרשע המאשים את אליהו נביא השם בפשעיו שלו (ראה פרויד)
''ויאמר אחאב (שרון) אליו, האתה זה עוכר ישראל?'' ויאמר (נאמני הארץ) ''לא עכרתי את-ישראל, כי אם-אתה, ובית אביך''
מלכים א, פר - יח,יח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
השחיתות של שרון לא פחות מסוכנת
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
28/06/05 11:34
|
|
 |
62.
שרון מסכן הרבה יותר
ל"ת
כרמי,
28/06/05 11:34
|
|
 |
61.
רק זה?
ל"ת
hana,
mercas,
28/06/05 11:33
|
|
 |
60.
אולי האי היווני
מוני,
28/06/05 11:31
|
|
 |
59.
40 ק''מ בלבנון =70 הרוגים בקטיף
ל"ת
דרויאנוב,
ערוץ הבדיחה,
28/06/05 11:31
|
|
 |
58.
אין חדש תחת השמש
פדרבוש,
ארץ נהרת,
28/06/05 11:31
|
תודה, אדוני ראש הממשלה, שלא צפית את ההתפתחויות. יותר מכך, אין לך מושג ירוק מה עתיד להיות עד ה-15 באוגוסט! אתה יכול לשדר ביטחון עד מחר בבוקר, אבל אתה מודאג ומוטרד מן האפשרות הסבירה מאד שתוכניתך לא תצא אל הפועל. טפסת על עץ גבוה גבוה, צריך הרבה שכל והרבה זהירות לרדת ממנו בלי פגע, אלא שלפני זה אתה חייב להודות בינך לבינך שגם הפעם הזאת חצית את התעלה בלי רשות וחלפת מזמן על פני ארבעים קילומטרים מאושרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פגעת בול
ל"ת
עידן,
רחובות,
28/06/05 11:45
|
|
 |
57.
מי שגונב את דעת העם אין לו
אייל,
28/06/05 11:31
|
|
 |
56.
הוא לחוץ...
ל"ת
הוא לחוץ...,
28/06/05 11:30
|
|
 |
55.
שרון מסכן את קיומה של ישראל
ל"ת
עינב,
ירושלים,
28/06/05 11:29
|
|
 |
54.
נמאס מהמתנחלים עוכרי ישראל
ל"ת
ל.חילוני,
טבריה,
28/06/05 11:28
|
|
 |
אתה לא טברייני אפס מאופס
ל"ת
טברייני,
טבריה,
28/06/05 14:57
|
|
 |
עוכר ישראל הוא שרון, כמו אחאב
א,
א.ק,
28/06/05 11:57
|
והמתחלים נאמנים לאמת! המדינה שאתה כל כך מעריץ לא שווה כקליפת השום בלי היהודים הנאמנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר בשם עצמך - טברייני עלוב נפ
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
28/06/05 11:36
|
|
 |
אין סמולנים בטבריה
ל"ת
ששון,
טבריה,
28/06/05 11:53
|
|
 |
53.
לנו יש חלום ציוני לך יווני
אלי,
בנימין,
28/06/05 11:28
|
אל תחליט בשבילי שהיה ''לנו'' חלום אל תכניס אותי לתוך הכלל שלך בגלל שאתה עייף או שהסתבכת בגלל הילדים שלך בחקירה משפטית. החלום הציוני לישוב א''י השלמה חי וקיים אתה התחלת לחלום על איזה אי יווני שבלבל לך תמוח. תעניש את הילדים שלך ולא את כל עם ישראל לדורותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מי העו''ד ? www.wsoft.co.il
ל"ת
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
28/06/05 11:27
|
|
 |
51.
בפרקליטות ''אנשיהם'' אינם נשפטים
חנן וייס,סא''ל,
מתן,
28/06/05 11:25
|
בפרקליטות ''אנשיהם'' אינם נשפטים ....
עברו של פצ''ר ושפט מחוזי לשעבר
הם החזיקו נשק ללא רישיון ולא נשפטו, למרות המלצה של מצ''ח.
במקרה אחר, הפצ''ר הנחה את סגן הפצ''ר לשפוט פרקליט בכיר אחר, בדמ''ש, אשר לוא נשפט בבית דין היה מוכנס לכלא.
פסה''ד היה התרעה, ומיד אחריה עלה הקצין לדרגת אל''מ.
במצ''ח טוענים שאנשי הפצר''יה מתיחסים לאנשיהם כ''אנשינו'' ודוגלים בשיטה של ''שמור לי ואשמור לך''.
עשרות אנשי צבא נחקרו ואף נשפטו בגין אחזקת נשק שלא כחוק.
אבל בפרקליטות ''אנשיהם'' אינם נשפטים , אפילו תא''ל אברהם ברעם, נשפט ונאלץ לעזוב את המשטרה ואת הצבא בגלל מקרה דומה,
אולם לפצר''יה ולבתי מהשפט אין בעיה עם עבירה גסה זו של החוק.
קצין משטרה צבאית מילואים www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שרון הוא הסרבן המסכן את קיום
ל"ת
ישראל,
28/06/05 11:25
|
|
 |
49.
שרון- אתה מטה את תוצאת המשפט
ל"ת
לימון,
י-ם,
28/06/05 11:24
|
|
 |
48.
צבא העם- והעם אומר את דברו
יאיר,
28/06/05 11:22
|
העם אמר ''לא'' להתנתקות חד-צדדית בבחירות הקודמות. מרכז הליכוד ומתפקדיו אמרו ''לא'' למי שנבחר כמנהיג הליכוד, ושרון בשלו, לא נותן לעם להתבטא ומצפצף- אז העם אומר את דברו בדרך האנרכית אותה סלל שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והעם יפנה את המורדים!!
ל"ת
מילואימניק,
28/06/05 12:11
|
|
 |
47.
אתה...
רפי,
לונדון,
28/06/05 11:21
|
שרון, אתה היא הסכנה הגדולה ביותר שהיתה למדינת ישראל מתקומתה. את הקרע העמוק והשבר שהבאת על עם ישראל הוא גדול ומסוכן הרבה יותר מסירובו המוצדק של אבי ביבר. כל עברך המפואר ואני חוזר המפואר כי את זה אי אפשר לקחת ממך לא יעמוד לך בבוא היום כשתצטרך להסביר במשפט העם למה שגרמת. שמך יתנוסס לדיראון עולם על הקרע העמוק והשבר שהבאת עלינו שילך ויחריף בימים הבאים. כשילד יהודי בעתיד יפתח את ספרי ההיסטוריה זה מה שהוא יקרא -שבר וקרע. הפחד שלך ושל משרתך (בלשון משרת,עבד) להעמיד את החייל למשפט בבית משפט רגיל כי יודע אתה שהוא יהפוך למעין משפט דרייפוס. אתה הכנסת את עצמך למים כה חמים וכה עמוקים שהדרך היחידה לצאת מהם היא בהתפטרות מיידית מראשות הממשלה ויחד איתך את כל הממשלה הקלוקלת שבחרת ולא , אנו נכנסים ומתקרבים בצעדי ענק לקראת מלחמת אזרחים שאותך זה לא מטריד, הכל כשר כשהעיקר ואני חוזר העיקר שלא יעמידו אותו ןאת ילדיו לדין על גניבה שוחד ורמאות. אבי ביבר ענק ורוב העם מאחוריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אתה בעצמך הטפת לסרבנות !!!!!!!
איל,
פיקוד דרום,
28/06/05 11:21
|
אני ס סר סרב סרבן
והמעצר ממש לא מפחד אותי
מה תעשו עם עשרת אלפים עצורים ???
תשימו אותם במחנה שרון-אנצאר 1 ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הפתרון
ז,
28/06/05 11:19
|
|
 |
44.
שרון הורס את העם הנפלה הזה לך
ל"ת
אני ליכודניק,
28/06/05 11:16
|
|
 |
43.
''ראש הממשלה'' מסרב להכרעת הבוחר
ש,
28/06/05 11:16
|
שחיתויותיו והתנהלותו מסכנות את הדמוקרטיה באופן חמור ביותר.
חייבים להתנתק ממנו מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זה אתם שמסרבים להכיר בזה
אתם בורים,
28/06/05 12:12
|
|
 |
42.
שרון, הכניעה לטרור מסכנת ישראל
ל"ת
אביב,
28/06/05 11:10
|
|
 |
41.
היחיד שמסכן את ישראל זה אתה !!
ל"ת
מושחת לך,
הבייתה,
28/06/05 11:08
|
|
 |
40.
שרון ותסמונת הפלונטר
ששש,
28/06/05 11:03
|
בשנות כהונתו נרצחו יותר מ-1000 ישראלים. כדי להמחיש את הזוועה , במלחמת יום כיפור נהרגו 3000 חיילים. היום הוא רוצה התנתקות , מהלך שלא יפסיק את הטרור שלא לדבר על שלום. אזרחים במדינה מבולבלים ומובלים למציאות לא ברורה. הוא מתנהג כקדוש מעונה ונרדף ומסכן ע''י עמו שלו וכל מנהיגי העולם מהללים את אומץ ליבו (מעניין למה). אנחנו והמדינה קטנים עליו. אנחנו לא מעניינים אותו. מעניין אותו מה יגידו בעולם. שרון מנקה את קופת השרצים שלו על חשבוננו. פרס ולפיד אנשי טוהר המידות הם שחקני החיזוק שלו. ההתנתקות היא תקדים מסוכן באופן ההתנהלות וישראל שוב נכנסת לפלונטר שרק האל יוכל לשחרר אותנו ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שלום יקרי
אורי אבנרי,
ת''א,
28/06/05 11:03
|
אחרי שהפכתה אורי אבנרי אתה רוצה שכולם ירוצו אחרך? זה רק הגיוני שהעם מרא לך שלוש אצבעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מי מסרב למשאל עם ולדעתו?
המנותק,
28/06/05 11:03
|
|
 |
משאל עם מסכן את שרון הדמוקרט
ל"ת
ז,
28/06/05 11:18
|
|
 |
37.
הסרבנות מצילה את המדינה!
חכם,
28/06/05 11:01
|
היא מסכנת רק אותך! בקרוב תהיה בכלא על פרשת האי היווני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ההתנתקות מסכנת את בטחון ישראל.
חיים,
28/06/05 11:01
|
ההפקרות של קבלת ההחלטה על ההתנתקות בצורה בה התקבלה מסכנת את בטחון ישראל. אי קיום משאל עם בנושא - מסכן את בטחון ישראל. אתה , שרון - מהווה סכנה לבטחון ישראל בהתנהלותך המופקרת. אינני מתנחל אך אני תומך בהם בכל ליבי. אל תקל ראש בכמות התומכים שיש להם . לנצח תיזכר כמי שהביא למלחמת אחים . אתה הסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מסכנים.
חביבה,
ארץ ישראל,
28/06/05 11:01
|
מי שמסכן את חיינו בארץ הזאת זאת ''הדמוקרטיה'' חד צדדית בלי לשאול את העם כולל הרבה מערביי ישראל אם הם רוצים התנתקות. הם עובדים ומרויחים את לחמם בכסוד דבר שלא יהיה י בקום עלינו וגם עליהם האסון הפלסטיני . כיהודיה יש לי תחושה מאד קשה שחברי הכנסת וגם השרים החליטו שלא חשוב כמה יהודים יפגעו העיקר שיבצעו את התכנית הברוטלית גירוש יהודים מארצם וממולדתם. מה יהיה בנגב בעוד 30 שנה? גירוש יהודים כי יהיה רוב ערבי בגלל ילודה מוגברת. והם צריכים את השטח ויהיה משנה למלך אחשוירוש אחר שיגיד גם בעזה ''עזה?'' הוציאו את היהודים בכח לאן נלך? אני כבר לא אך ילדינו ונכדינו ונינינו. אני טיפוס לא רואה שחורות רק מדברת מנסיונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון מסכן את מדינת ישראל
איתמר,
28/06/05 11:01
|
ראש ממשלה שמספסר בחייהם של אזרחי אשקלון ואשדוד ומפקיר אותם לחסדי הקאסם לא יכול להטיף על סכנות קיומיות. השחיתות המוסרית והערכית של שרון הופכות אותו לאחרון שיכול לקבוע מהי סכנה קיומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תראו מי מדבר? הוא סרב!
שי,
מודיעין,
28/06/05 11:00
|
היה פינוי פעם ליד חברון, ושרון מנע את הפינוי בגלל שהוא טען שזה ''םקודה בלתי חוקית'' עכשיו פתרום זה מסכן? גם לדעתי זה מסכן, אבל בעע עד כמה אתה יכול להיות צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אלימות ראש הממשלה מסכנת!!!
פנדה,
גוש קטיף,
28/06/05 11:00
|
מי שמתנהג באלימות שלטונית שלא יתפלא שהציבור משתמש באלימות!!!
בע''ה לא זזים מגוש קטיף ומצפון השומרון ובע''ה המהפיכה הכתומה תנצח בגדול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אבי ביבר גיבור - שרון בהחלט לא
יהודי,
ירושלים,
28/06/05 10:59
|
|
 |
30.
זה העוצמה של הצבא!
מוטי.ש,
יפו,
28/06/05 10:59
|
|
 |
29.
החלילן שרון מוביל אותנו למות
יוסי,
28/06/05 10:59
|
שרון רודן שקרן פאתולוגי מסוכן חסר מעצורים מושחת סוציופאט שמסכן את שלום משפחתי !!!!! אעשה את כל שביכולתי שהוא ירד מדפי ההסטוריה היהודית\ישראלית עם אות קיין על מצחו ,בדומה למרשל פטן הצרפתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שכחתי להוסיף
פקקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/06/05 10:58
|
שעוד דבר מאוד מסוים מסכן את המשך קיומנו כאן שאמור להיות ידוע לכולם ללא עזרת העיתונות והוא חיסולו של צהל בשלבים תהליך שקורה כבר מיספר שנים ואן צורך באישור של העיתונות בנושא זה וזה חבל מאוד ומצער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תתעוררו
זועק מכאב,
הרצליה,
28/06/05 10:58
|
הגיע הזמן שגם הצבור השקט, כמוני וכמו רבים אחרים, ישמיע את קולו. לא יכול להיות שמעוט שבמעוט יכפה את דברו ויצרח בקולו הצורם ויחריש את אוזנינו. ישנה עובדה פשוטה, מדינת ישראל עם כל המגרעות שלה עדיין מדינה דמוקרטית ורבונות למוסדות הדמוקרטיה. לא משנה מה אני חושב ומה צורם לי, אישית עוד הרבה לפני כל התנקות צורם לי ענין השחיתות בשלטון ועל זה אני מביע דעתי או בהצבעה או בהתארגנות פוליטית לגיטימית ואנסה לשנות דברים. אך לעולם לא בדרכי בריונות ולאלה הסרבנים והמתפרעים למיניהם תזהרו לכם כי אם תהיה לגיטימציה לכל אדם שיעשה אשר עולה על רוחו אתם ולא אחרים הם המפסידים הגדולים כי לכן אין רוב ועוד תופתעו מכוחם של בריונים אחרים בצדה האחר של המפה . בואו נשמור על ישראל דמוקרטית ומאוחדה כי באחדות יש כח. מלה לסיום אני מאד כואב את הפנוי במובן ההומני אנושי אך אין דרך אחרת היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
האידיאלסטיים ינצחו!, שרון לכלא
ל"ת
אסתר,
28/06/05 10:58
|
|
 |
25.
הסרבנות של שרון להודות בטעותו
ל"ת
תמית עלינו אסון,
28/06/05 10:57
|
|
 |
24.
שרון מסכן את קיומה של מדינת
ל"ת
ישראל,
28/06/05 10:57
|
|
 |
23.
תראו מי שמדבר ... חה
מושיק,
תל אביב,
28/06/05 10:55
|
אין גבול לציניות של השרון הזה. אחרי שהוא התעמר בדמוקרטיה הישראלית ועשה כל שלאל ידו להשחתתה במינויים פסולים,בקנית קולות של חכ''ים,בפיטורי שרים ואיום עליהם, בהפרה של חוקי תנועתו והחלטותיה. בהפרת התחיבותו לקבלת תוצאות משאל המתפקדים. אחרי כל זה הוא עוד מאשים את החילים המסכנים בהרס הדמוקרטיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים פי 1000 לא דמוקטים
מ,
28/06/05 11:23
|
נכון, שרון זה לא שיא הדמוקרטיה. הזכות הזאת שמורה למר''צ(בין אם אתה מסכים עם דעתם המדינית חברתית או לא מסכים). אבל המתנחלים זה שיא הדקטטורה, הם אלה שקוראים לסרב לבצע החלטות ממשלה שלא נראות להם, ואף להשתמש בכוח. מה אתה חושב על אלא שברחו מהצבא בגלל מלחמת לבנון. חיילי צה''ל צריכים לבצע פקודות. אין לחיילי צה''ל זכות להביע דעה פוליטית בזמן שהם מבצעים פקודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון
דוד לוי,
שדרות,
28/06/05 10:55
|
אתה גרמתה לברדק הזה ועם כל הקומבינות שלך העם לא טיפש ולא אינדיאנים שלך ולא של עומרי וגלעד,אני צופה לאלפי סרבנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נכון! הסרבנות מסכנת את .. שרון
אילן,
28/06/05 10:54
|
המושחת משתמש ב''ממלכתיות'' אך הכלי הזה אובד לו מול עינינו... הוא מאבד את הלגיטימיות שלו כראש ממשלה ועם קצת אמונה יכשל במעשיו ויביא רווחה לעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ואתה ומשפחתך מסכנים אותנו יותר
אריק,
28/06/05 10:53
|
אין שמירה על האזרחים, אינך עומד בשום מילה והבטחה, הפשיעה בארץ משגשגת, היחסים עם מדינות ידיתותיות במצב חמור, הרעבים ללחם הם בכמות מדהימה...אז אולי תלך כבר הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הרודן לחוץ
חשוך ימי בינימי,
28/06/05 10:52
|
מה שדרוש עכשיו זו התקוממות אזרחית כמו באוקראינה, גרוזיה, בוליביה ועוד מדינות שהדיחו ממשלות מושחתות ופסאודו-דמוקרטיות בהתקוממות אזרחית וללא שפיכות דמים.
אז קדימה, להדיח את הרודן, להחליף את המשטר ולייסד את הרפובליקה השנייה של ישראל על יסודות טהורים ונקיים משחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אל תתנו לסרבנים כותרות!
ישראל שלנו.,
ת''א סטריפ,
28/06/05 10:52
|
התיקשורת נותנת כותרות וחיילים מתוסכלים מושפעים. הזדמנות לנמושות שאיש לא שמע עליהם להופיע בעמוד הראשון בצילום חי, תולדות חיים, מוצא, רקע. אז מי לא יקח חוויה מזדמנת כזאת? אז תנו לבלונים לעוף אל תתנו להם אפילו שורה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל שלנו-אתה צודק לגמרי!
דני,
28/06/05 11:02
|
|
 |
17.
חחח מצחיק שהוא מדבר על מיעוט
ארצי ומולדתי,
28/06/05 10:52
|
קטן שמשתולל, אבל מצד שני מי כמוהו יודע.
פושע שמקומו בכלא ובעזרת ה' גם יגיע לשם במהרה בימנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/06/05 10:51
|
מה שמסכן את קיומה של מדינת ישראל זו האלימות הפושה בחברה הישראלית על כל סוגיה השחיטות השילטונית הונדליזם הסמים המצפון החברת י הנמו ךמעשי ההונאה הרבים והמוזרים הפערים החברתיים ועוד ההיתנתקות בסופו של דבר תיתבצע השאלה מה יקרה מבחינה חברתי ת ונפשית לעם ישראל לאחר ההיתנתקות ו ההיתעלמות מההיסטוריה המיחדת שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
על כל סרבן יש 100 מתנדבים...
רז,
28/06/05 10:51
|
|
 |
על כל סרבן יהודי,יש 100 ערבים
ששמחים לגרוש.,
זהרית, סביון,
28/06/05 13:09
|
|
 |
מחכים לכם. אתם מגש האלומיניום.
לא דואג,
28/06/05 11:06
|
|
 |
מחכים לכם , אתם מגש האלומיניום
ל"ת
זולפיקאר,
28/06/05 11:05
|
|
 |
14.
הסרבנות תחזור כמו בומרנג
ל"ת
לא כדאי לגרור,
את המתונים,
28/06/05 10:50
|
|
 |
13.
כל מעשה שנוגד את שרון זה הרס
ל"ת
ה''דמוקרטיה'',
28/06/05 10:50
|
|
 |
12.
לא מייצג את ציבור המתנחלים?
חיים,
דרום,
28/06/05 10:50
|
המתנחלים מרצועת עזה טוענים שהבריונים והמתפרעים לא באים מהרצועה והם לעולם לא יכו שוטרים וחיילים. אז למה הם הקימו את מנהלת קלע שקולטת את הבריונים האלה לגוש?
אם תצליחו לסכל את ההתנתקות תמצאו את עצמכם במצב שבו חיילי מילואים מסרבים לאבטח את היישובים (כמו שקורה היום ביצהר - יישוב שאליו אף מילואימניק לא מוכן להיכנס). אתה יכולים לספר לעצמכם עד מחר סיפורים על שצה''ל וגדודים המילואים הם 50% חובשי כיפות, אבל מי שמשרת במילואים מכיר את התמונה האמיתית. בעיני הישראלים הפכתם מחוד החנית של הציונות לכת משיחית של מטורפים שמסכנים את חיי כולנו. האהדה אליכם, למעשה, כבר לא קיימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון.אתה הסרבן הגדול
ל"ת
לך לבחירות,
סרבו מושחת,
28/06/05 10:50
|
|
 |
10.
השלטון המתפרע לא מייצג את הציב
ישעיהו,
28/06/05 10:50
|
השלטון המתפרע לא מייצג את הציבור
הטירוף הזה שלפיו ישראל הולכת למהלך שמסכן את בטחונה, פוגע באזרחיה, מעודד טרור, ומזמין המשך לחץ בן לאומי אדיר לכניעה מוחלטת לכל דרישה פלשתינית. כל זה רק בשביל להציל את עורו של עבריין רב כוח ובני משפחתו המושחתים מזרוע שלטון החוק.
השלטון הזה ששולט בכח טובות הנאה חולות (40 שרים וסגינ שרים = 1/3 מהכנסת)
אינו מייצג את העם והוא מהווה סכנה נוראית לקיומה של מדינה יהודית ודמוקרטית במזה''ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שרון שכחת איך היית בימי רבין?
ל"ת
שרון צבוע דמגוג,
28/06/05 10:48
|
|
 |
8.
שרון - הסיבה העיקרית לסרבנות
ל"ת
לזרוק את שרון,
והכל יסתדר,
28/06/05 10:48
|
|
 |
נכון. אבל איך עושים את זה?
ל"ת
אלי,
כ''ס,
28/06/05 11:47
|
|
 |
7.
חוש הומור מפותח
משה ק,
28/06/05 10:47
|
''הסרבנות מסכנת את הדמוקרטיה'' אמר ראש הממשלה ושלשל את המזומנים לכיסו. הרי כולנו יודעים שראש ממשלתנו ניחן בחוש הומור מפותח. מי מאיתנו לא צחק לשמע הסבריו למשפט ''האי היווני בידנו''. גם היועץ המשפטי, חמור הסבר, בדחן לא קטן. והבדיחה המשותפת לשניהם והמוצלחת מכולן : ''שמירה על הדמוקרטיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שרון מתחיל לקלוט....
אביחי.ג,
28/06/05 10:46
|
מעל 15000 התחייבו לסרב פקודה. עוד הרבה יותר לא יסרבו, אבל יהיו ''פסלים''. ההתנתקות לא תעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
החרדים צודקים המדינה באבדון
ל"ת
יאיר,
ירושלים,
28/06/05 10:45
|
|
 |
4.
ההתנתקות מסכנת את קיום המדינה.
ל"ת
יהודי אמיתי,
28/06/05 10:44
|
|
 |
אתה מתכוון לגירוש !!!? למה אתה
כהנא צדק,
28/06/05 11:08
|
|
 |
3.
אריק אתה כבר סקלרוטי
ז,
28/06/05 10:44
|
צריך להזכיר לך מה אמרת בעבר על פינוי וסירוב, אבל ממך כבר אינני מצפה ליושר. אם אתה רוצה לשמור על ישראל דמוקרטית אז תרד מהבמה . לפני שיעיפו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרון הוא סוס טרויאני שנשתל בלי
שנשתל בליכוד,
28/06/05 10:40
|
מי שמנסה להכניס מתפקדים ערבים וקיבוצניקים היא משפחת הפשע. הרי הגנרל הרודן נבחר ליו''ר הליכוד בקולות ערבים וקיבוצניקים שפקדה משפחת הפשע לליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
להמנע מסרבנות
מישהו אחר,
28/06/05 10:39
|
הסרבנים גם משמאל וגם מימין הורסים את המדינה.
הסרבנים משמאל מעדיפים לא להרוג, אבל בכך הם מסכנים את קיומו של צה''ל והמדינה, ופוגעים בזכות של יהודי להיות יהודי.
הסרבנים מהימין מובילים לקריסה מבפנים של הצבא, דבר שעלול לגרום לחיסול כושר ההרתעה של המדינה (הפלשתינאים לא יכולים לעשות כלום כדי למוטט את המדינה. האיראנים לעומת זאת...)
אף אחד לא יותר טוב מהשני. אם אתה סרבן, אתה הורס אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון גורם למלחמת אחים
אלי,
פ''ת,
28/06/05 11:39
|
שרון מפנה את העוצמה של צהל נגד העם שלו, במקום נגד המחבלים בעזה ששולחים פצצות , אבל שרון מורה לצבא להבליג. לצערנו, הוא צריך ללמוד מאבו מאזן, שאינו מוכן לפעול נגד בני עמו, כדי לא להביא למלחמת אחים. שרון הוא ראש ממשלה חלש! הוא פועל לפי עצתו של ויסגלס ואינו מפעיל שיקול דעת עצמאי. הגיע הזמן ששרון יפנה את מקומו מהשלטון ויחזור לביתו, אחרת פעולותיו בזקנתו יאפילו על זכויותיו כשהיה יותר צעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להימנע משחיתות ! להימנע מגירוש
ל"ת
כהנא צדק,
28/06/05 11:09
|
|
 |
הראיס צודק.היא מסכנת היציבות.
ל"ת
רק סרבן אשם?!,
ראיס הכי טוב,
28/06/05 11:29
|
|
 |
ידוע כלל''לא מטילים גזירה שצבור
ל"ת
לא יכול לו''חוקי,
,אך מוסרי?!,
28/06/05 11:34
|
|