 |
119.
שרון לא אשם - זה העם.
יוני,
שלום עכשיו,
05/07/05 16:17
|
רוצים שלום? תשלמו. שלום עכשיו? תשלמו. שירו שיר לשלום? תשלמו.
אבל שלום לא תקבלו... איזה פריירים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
תן לערבים את האצבע...
לא יהיה,
שלום,
05/07/05 15:56
|
|
 |
117.
הפלשתינים לא רוצים כלום
רמלאית,
05/07/05 11:13
|
סתם המצאה, כדי להראות לעולם שכאילו הפלשתינים רוצים יותר. הם רוצים את גבולות ה67 וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
Give them nothing
MM,
LA,
05/07/05 01:52
|
|
 |
115.
אלה הערבים יש להם חוצפה
אוי איך נפלנו!!,
05/07/05 01:14
|
שיגיד תודה הדחלאן הזה שלא שלחו אותו ללבנון חתיכת מיקרוב. אני כבר רואה איך תיגמר ההתנתקות הזאת: בצפון: שמחה וששון, בתפקיד שרהלה שרון: חסאן נאסססססססראלה. במרכז: פיגועי תופת בחסות: אבו מאזן. באשדוד: קאסמים מתנת: דאחלן. תתעוררו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
יאללה לסדר אזרחות אמריקאית
גרשון,
05/07/05 00:30
|
|
 |
מה דעתך על אזרחות אירופית?
ל"ת
נתן מאיר,
05/07/05 08:09
|
|
 |
אזרחות חו''ל
יהופיץ,
05/07/05 16:50
|
|
 |
113.
תורת השלבים
יהודי,
תחום המושב,
04/07/05 21:59
|
תורת השלבים: שלב א, מסירת אשקלון, מגדל, אישדוד, יבנה, יפו, ג'וליס, קסטינה, מסמיה, בשית, שייך מוניס, סומייל, אבו כביר, אבו לבן, יהודיה, חיריה, סקיה, סלמה. שיחרור כל המחבלים כולל אלו עם דם על הידיים. תוספת כח אדם לבתי הכלא המתמלאים בפעילי ימין לשעבר ובני משפחותיהם. ביטול גיוס חובה, חיסול חיל האוויר וחיל השריון(שהרי לא יהיו לנו יותר אויבים), מכירת הטנקים והמטוסים לפלשתין על מנת לממן משכורות השרים, החכי''ם המנכלי''ם, הסמנכלי''ם והאלופים, ביטול הזרם העצמאי והממלכתי דתי בחינוך, חוק נגד ישיבות. אברום בורג הרב הראשי, ביטול מגילת העצמאות, הכרזת שארית המדינה כמדינת כל אזרחיה. ישראל מגורשת מן האו''ם, ופלשתין מתקבלת כחברה מלאה באו''ם, בנאטו, ובאיחוד האירופאי. שגרירות ארה''ב עוברת לרמאללה. דליה איציק-מלתעות , נשיאת המדינה. שלב ב, מסירת מלחה, קטמון, דיר יאסין, ליפתא, בית מחסיר, הגליל, כפרי המשולש, פרוזדור ירושליים, וואדי ערה והנגב. ישראל מצהירה כי היא מוותרת על האופציה הגרעינית ללא תנאים. מוסדות המדינה המצומצמת עוברים לתל אביב, 3 מליון יהודים מהגרים לאירופה ולאמריקה מספר חברי הכנסת עולה ל 300 , יסוד הבית העליון של 500 איש עבור מקורבים ואנ''ש, 50 שרי ממשלה ו 75 סגנים בראשות עומרי שרון . חיסול צה''ל השב''כ והמוסד והקמת משטרת סיזון חשאית עם 10000 איש על טהרת השמאל הפוסט ציוני. שימון מבצע עוד מתיחת פנים ומתמנה לנשיא המדינה. ביילין ופונדק מקבלים פרס פלשתין. אחד העם חוזר סופסוף לארץ מבוסטון ומתמנה לשר החינוך-מחדש. עמי איילון מנכ''ל רשות המספרות, וענונו שר הגרעינים, אפרים סנה שר מיוחד לענייני בריאות לחיות הבית, סילבן שלום שגריר ישראל בפלשתין, יוסי שריד הרב הראשי לישראל. שלב ג, צימצום ישראל לטריז תל אביב נתניה הרצליה. שדה התעופה דוב הוא שדה תעופה הבינלאומי החדש. טראנספר של כל תושבי ארץ ישראל לטריז המצומצם, תחת אש שטוח מסלול וארטילריה. חיסול צה''ל והגדלת המשטרה החשאית הכוללת מפעילי מזלט''ים לעיקוב אחרי ימנים. הטלת חובה על כל אזרח לשאת מכשיר GPS וקורא מחשבות (מבוסס על טכנולוגיה ישראלית מקורית) על גופו. מספר היהודים בארץ יורד למיליון. עידוד הגירת דתיים ואנשי ימין מן הארץ. גילעד שרון נשיא המדינה. לימור ליבנת הרב הראשי לישראל. שלב ד, ........מלחמת גוג ומגוג
אם תרצו אין זו אגדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WOW!! WONDERFULY WRITTEN
ל"ת
FELLOW JEW,
05/07/05 04:51
|
|
 |
112.
אריק !!! האסף אל העם
ל"ת
חייל,
04/07/05 21:15
|
|
 |
אתה מתכוון האסף אל אבותיך ?
יהודי,
תחום המושב,
04/07/05 22:23
|
|
 |
אבותיו לא ירצו אותו
ל"ת
ח. קדישה,
04/07/05 23:13
|
|
 |
111.
''אריק!! לך אל העם''
ל"ת
חייל,
04/07/05 21:04
|
|
 |
110.
הוא שאמרנו - כל רמזור אדום
ל"ת
עוד סרט כתום,
04/07/05 20:48
|
|
 |
109.
כנסו
משה,
מרכז,
04/07/05 19:44
|
|
 |
108.
אם כבר אז כבר
אילן,
04/07/05 19:32
|
תגידו נתיב העשרה זה לא ליד יד מרדכי? לידיעתכם-נתיב העשרה יהיה רחובות מלאים בדם. זה בהמשך. אגב שרון, אם אתה מחזיר את יד מרדכי אז אפשר אולי לקבל את הפסל? מה אכפת לך, במקום לתת אותו לדחלאן הייתי רוצה לשים אותו אצלי בגינה בסביון. אני מאד אוהב אותו, זכרונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
אבל גרים שם קיבוצניקים לא דתיי
ל"ת
יויו,
04/07/05 19:31
|
|
 |
106.
על תיקוני גבול
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
04/07/05 19:23
|
אם בתיקוני גבול עסקינן, יש להתחיל בצפון רצועת עזה. זו טעות טרגית להחזיר את אלי סיני, ניסנית ואולי אפילו גם דוגית. יישובים אילו נמצאים מחוץ לרצועה ומופרדים בגדר מעזה הפלשתינאית. ההתנתקות חשובה וטובה לישראל אולם היה טוב אם לא היינו עושים את טעויות צפון רצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
להחזיר את הבנים מנתיב העשרה
עמי,
מחנה יהודה,
04/07/05 19:10
|
וניתן להם בקשיש גם את אשקלון וחוות השקמים העיקר שבשינקין יוכלו לבלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן להם אצבע
יוסף,
פ''ת,
05/07/05 15:14
|
ירצו את כל היד ואים לא תתן ,יש קאסאמים [מאימים על נתניה וכו] מופז : אין בכונתי לדון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
ההבדל הין ספין ערבי לישראלי
ארז -מעגן מיכאל,
04/07/05 19:09
|
בישראל כשמגלים שזהו ספין אז כולם קורצים בעיניים ועוברים לספין הבא. אצל הערבים אין קריצות עיניים והם לא שוכחים. כשישראל תשלים את הנסיגה מגוש קטיף, הערבים יזכירו לה את ה''ספין'' הזה ויתעקשו על יישור הגבול לפי הבטחותיו של בוש ששרון חתם עליהן. יתחיל מחול שדים חדש (אינטיפדה שלישית) ואז תושבי שינקין יתעצבנו על כמה פאנאטים עוכרי-השלום בנתיב העשרה שמתעקשים על ריגבי אדמה קדושים ובגללם יש לנו אוטובוסים מתפוצצים בתל-אביב... אז יקום מנהיג בעל שעור קומה (ברק?) ויכריז שהוא יציל את עם ישראל והוא יפנה את השטחים הכבושים (נתיב העשרה) אם הוא ייבחר. העיתונות מייד יסדרו לו תיבת אתרוגים מהודרת והפרקליטות תישכח את העמותות (נשמע מוכר?) והארץ תהיה כמרקחה - מי בעד ומי נגד. והנה הפלשתינאים טוענים שצריך להיות מסדרון יבשתי של לפחות 2 ק''מ ברוחב שיחבר את עזה עם רמאללה. יו''ר המועצה הלאומית יטען שזהו סתם ספין וצריך לשכוח מזה. בינתיים נתיב העשרה מוחזרת לפלשתינאים וכל השמאל חוגג ברחובות על המהלך האמיץ שמקדם את השלום. הפלשתינאים מזכירים לנו את ה''ספין'' בקשר למסדרון היבשתי ושוב מתלהטות הרוחות בין הימין והשמאל... אתם חושבים שאני כזה מזוכיסט שאני אוהב לכתוב כל כך הרבה על הנושא? ובכן אתם צודקים - כולנו מזוכיסטים שאוהבים לחזור על השטויות האלה שנה אחרי שנה ולסבול אלפי הרוגים ופצועים. אני כבר מיואש מנהרות הדיו שנשפכים ללא שום חשיבה לאומית מסודרת כי יהודים הם עם מאמין ולא עם חושב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספין
יעקב,
ניו יורק,
04/07/05 20:41
|
שלום ארז שמרתי את דבריך במחשב לפי היתנהלותם עד היום יש סיכוי שדבריך יתאמתו בוא ניראה מה יוליד יום.
יום טוב יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
עד מתי יתהללו בתוכנית מפגרת זו
נמאס מהסמאל,
אהובי המשטר,
04/07/05 19:05
|
איך אפשר למכור לסמאלן קרח כשהוא גר בקוטב הצפוני? פשוט אומרים שזה טוב לשלום.
איך גורמים לסמאלני לקפוץ מצוק? אומרים לו שלמטה יש שלווה ושקט.
איך גורמים לסמאלני לבגוד בצור מחצבתו? אין צורך זה בדם שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
And That's Not Everything
UnBias,
04/07/05 19:02
|
For a more unbias report on this subject read the following:--
http://www.debka.co.il/headline.php?hid=124
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הפלשטינים החצפים החלו
ל"ת
יהודי,
נתיב העשרה,
04/07/05 18:28
|
|
 |
100.
מה אתם קופצים?
עודד,
04/07/05 18:21
|
פתאום אנשי הימין קופצים. מזל שהוא לא אמר שהפלשתינים רוצים בזכות השיבה... אולי הוא עוד היה מחדש לכם משהו...
במיוחד בגלל זה ישראל חייבת להתנתק מהפלשתינים. ללא ההתנתקות תוך מספר שנים יהיה רוב ערבי על שטח שבין הירדן לים. כבר היום אנו 51% מול 49%, איבוד הרוב יפגע אנושות בלגיטימיות של מדינת ישראל בעולם כמדינה לגיטימית.
ללא מדינה פלשתינית, בקרוב תיהיה כאן מדינה דו לאומית. זה מה שאתם רוצים???
ההתנתקות טובה לישראל!!! ההתנתקות טובה לישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות רעה, רעה ליהודים
כסיל וטוב,
לו,
04/07/05 19:02
|
וטובה לגייס החמישי הלו הוא הסמאל הפחדן עושה דבריו של דיקטטורים, בדקו בהיסטוריה וראו, כיצד תמיד הסמאל אוהב דיקטטורים כי הם שומרים לכעורה על השקט שהם כה מיחלים לו, הדיקטטורים שוחטים מאות אנשים בשנה כי זה טוב למשטר שלהם, ואנשים אוהבים להישחט באופן כללי וכשהתקשורת שייכת למשטר הרי תמיד יש שקט וזה מה שהסמאלנים הטיפשים רוצים, בגלל זה לא רצו להעיף את סדאם כי היה שקט שם, הלו מפגרים לא היה שם תקשורת שתדווח על מעשי הזועה! וגם פה אותו טיעון תקף למוחם הפחדן, חיים בבועה של שקר ומפחדים שחלילה משהוא יפוצץ להם אותה בפנים הדוחות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל השתנה, חוץ מדבר אחד!
יצחק,
אריאל,
04/07/05 18:57
|
לפני האינתיפדה שמאלנים שיבחו את הערבים, חימשו אותם בנשק, ליקקו להם תחת, ועכשיו? אחרי שישראל ספגה שנים קשות של האינתיפדה, הכל השתנה, שמאלנים כבר לא מאמינים לערבים, משום שרק מפגר מאמין להם, אבל דבר אחד נותר ללא שינוי!- ישראל חייבת לפי התיזה המפגרת שלהם לצאת מיהודה ושומרון, אבל כבר מסיבה אחרת- הם רוצים להתנתק מהרשות המסוכנת!
אתם יודעים מה אני רואה כאן? לשמאלנים לא אכפת ממדינה, לא אכפת משלום, אכפת להם רק מדבר אחד- שעם ישראל לא ישב ביהודה ושומרון, משום שחלק גדול מן המתישבים הם דתיים.
בקיצור הכל שקר, הכל מרמה, רק דבר אחד אמיתי- שמאלנים שונאים את המתנחלים, ואז שהכל ישרף, העיקר לצאת, אפילו אם המדינה תדפק, העיקר לדפוק מתנחלים.
אם זה לא נכון אז שמישהו יסביר לי מה עומד מאחרי כל התנתקויות הללו מן המציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה קופץ ?
ש,
04/07/05 18:55
|
ועם ההתנתקות יהיה פה מספר גדול יותר של פלסתינאצים בין הים לירדן, רק שהפעם תהיה פה מדינת טרור לצידנו.
עם מדינה פלסתינית כזו, לא תהיה יותר מדינת ישראל.
זה מה שאתה רוצה ???
ההתנתקות רעה לכולם, ובמיוחד לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועם הסכם?
עודד,
04/07/05 21:04
|
אז לא תיהיה מדינת טרור???
תתעורר! כבר היום יש לידך מדינת טרור...
ההתנתקות כבר התחיל ממזמן,מה זה בדיוק גדר ההפרדה? זאת בדיוק ההתנתקות- וטוב שכך!
ההתנתקות משחררת את הצורך של צה''ל לשמור על ישובים בתוך מדינת הטרור...ומפנה אותו לשמירה על המדינה בגבולות לגיטימיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
זה אותו דאחלן שפוצץ את אוטובוס
נעמן,
שפוי,
04/07/05 18:19
|
הילדים לפני 4 שנים??? ופתאום נהפך לחביב השמאל? העיקר שרק פוצץ ולא עשה לינץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
יצא מרצע מהשק
ל"ת
פרוזק,
04/07/05 18:11
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה.
ל"ת
Moises,
Chicago,
04/07/05 19:09
|
|
 |
97.
הם צנועים, אולי גם ת''א, חיפה ו
ל"ת
חיפה,וכו'....,
04/07/05 17:45
|
|
 |
96.
מה חשבתם, שיש לכם מה לחפש בארץ
אבי כנען,
04/07/05 17:43
|
מהר כולם לאושויץ!
תחזירו שטח כבוש לערבי הנגזל, ולכו קבנימט! כי הכל כאן לא שלנו, כי הכל כאן שלהם, ולנו מעולם לא היה כלום, אין כלום ולעולם לא יהיה כלום חוץ מפרעות, הדם הנשפך, ואושויץ- בירת ישראל המאוחדת לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
השמאלנים פינו כבר את חטואל
יוסי,
גושדן,
04/07/05 17:33
|
הם עשו זאת באמצעות קבלני הרצח שלהם מהחמאס. חלוקת ''העבודה'' פשוטה - השמאלנים מעודדים, המחבלים רוצחים והשמאל מגבה אותם. יהודים, אחרי שאתם קוראים את התגובות של השמאלנים כאן למישהו מכם יש ספק שהשמאל והחמאס הם שתי צדדים של אותו מטבע?! אלה אחים שלי? אם השמאלנים ''אחים'' שלי אינשאללה ואני אהיה ''אח שכול'' 2 מיליון פעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אלימות השמאל
נעמן,
שפוי,
04/07/05 17:32
|
אלימות השמאל אינה יודעת שובע:
http://www.a7.org/news.php?id=116717
http://www.nfc.co.il/archive/003-D-10868-00.html?tag=19-41-31
לינקים מאוד מעניינים. מי מעוניין במלחמת אחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אז לא נפנה בגלל רצח חתואל...
ל"ת
ריבלין סהרורי,
04/07/05 17:25
|
|
 |
92.
הערבים ידרשו עוד,עד שיקבלו
את כל הארץ,
מאיה, נהלל,
04/07/05 17:21
|
זו השיטה שהתוה בורגיבה : שיטת הסלאמי , לחסל את ישראל פרוסה אחרי פרוסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
The peolpe of Israel
Abi,
04/07/05 17:14
|
When they fall-they fall the deepest When they raise-they raise to the sky The Nazi-Palestinians will ensure-Israel will fall as deep as possible
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
תחילת מפלה - נסיגה(חז''ל)- ועוד
יודה,
ת''א,
04/07/05 17:05
|
הם כבר דורשים אדמות בלטרון ,בערבה,תיכף יגיע המשולש ואחריו הגליל בו יש רוב ערבי מוחלט!!!! הבעייה שלנו היא אובדן הקשר לזהות היהודית ושיכחת עצמנו!עסוקים רק בחומריות ובפרטיות! לא רק לשם כך חזר עם ישראל לארצו. הם מנצחים בכל החזיתות בזכות הכרתם בשורש זהותם ואמונתם וברוחם. בחזית הבינ''ל הובסנו מזמן,וכן טענות לזכות של בטחון אישי התערערה,בנושא המוסרי נכשלנו כליל (אנו הכובשים),כיכעת מתברר- רק אמונה בעם ישראל ותעודתו היא השורש והתוקך להיותינו כאן.אחרת-אנו כובשים והם צודקים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it is not us it is the Gov.
ל"ת
gf,
04/07/05 17:26
|
|
 |
89.
לצאת כבר
יוסי,
חדרה,
04/07/05 16:42
|
|
 |
לצאת כבר!!!
גדעון,
גבעתיים,
04/07/05 19:31
|
לצאת מהר מנתיב ה-10, לצאת מרמלה, יפו, עכו, לוד, שיח מונס (רמת אביב), וכו' וכו', עד לים התיכון, כל הכבוד לך יוסי מחדרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממה אתה חושש?
איש חושב,
04/07/05 16:56
|
שהעם יקבל שכל (!!!) ויעצור בזמן? תגיד יחתיכת חמור, מה אתה חושב שמדובר פה שאלה אם לשבור תדיאטה אול לא? מדובר פה בחיי אנשים יחתיכת חולה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מביתך טיפש
כתום,
04/07/05 16:53
|
|
 |
תמשיכו לקלל - אבל תתפנו ומיד!!
ל"ת
א-ב,
04/07/05 17:27
|
|
 |
88.
הם רוצים את כל הארץ
ל"ת
הצילו,
04/07/05 16:33
|
|
 |
87.
דחלאן
נסים,
הירושלמי,
04/07/05 16:29
|
לתמונה של דחלאן שבכותרת הייתי קורא מ ל ת ע ו ת ,הוא יבלע את שרון בלי מלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
נתיב העשרה
גבריאל,
ים,
04/07/05 16:25
|
|
 |
85.
בשמחה אנפנף את החתואלים מעזה
נעמן,
שפוי,
04/07/05 16:21
|
בשמחה אדפוק על דלתם, אציג בפניהם את צו הפינוי, ואפילו אעזור להם לארוז. אם הם יתנגדו, אין לי בעייה לגרור אותם כל הדרך מעזה לישראל. מה שעבר עליהם אינו משמש תירוץ לאי כיבוד החוק או צפצוף ארול על החלטותיה הדמוקרטיות של כנסת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן הבלתי שפוי
נסים,
הירושלמי,
04/07/05 17:58
|
צריך לאשפז אותך בדחיפות במוסד הסגור.לא מבין איך נתנו לך חופשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס כנס נעמן החרמן
ביטלס,
א''י,
04/07/05 17:08
|
עכשיו באמת הצחקת אותי.
חה חה חה.
אם החיילים שלך היו יודעים כל מה שכתבת פה בזמן האחרון הם היו עושים לך כבר לינץ' ולא שום כתום. איזה בידור. טוב היום, היום יש כל מיני מוטציות.. בארס לפלפון פסיכופט עוד לא ניתקלתי אבל יש כל מיני יצורים היום. איזה קטע הרסת אותי- גוש חרה על הכתף מוצץ ביד- וגוגו בתור מח בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הן כבר לא פה
אתה לא שפוי,
ארץ ישראל,
04/07/05 16:56
|
כדי שתגרור אותן החוצה!
הן נרצחו בטווח 0 ע''י פושעים שקיבלו נשקים מאנשים כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמחה מה זו עושה?
תוהה,
04/07/05 16:52
|
מדוע אתה ''שמח'' לפנותם? יש לך הנאה להתעלל במי שאיבד אישה הרה וארבע בנות מתוקות?! כדאי שתבדוק אם אתה אכן יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן שפוי זה ''קול הרעם''
C-cyclist,
04/07/05 17:30
|
אין סיבה להפגע מההתטאויות המשונות של ''קול הרעם'' המודרני, במיוחד שהוא מציג את עצמו כמי שיחפור את קברי הנרצחים כדי לפנותם.
עדיף להרגע, לקרא בכיף את ''כוחותינו מנצחים בכל החזיות'' שלהם ולצחוק. יש להם מספיק טעויות כתיב שנובעות מהגיה ערבית של מילים לועזיות שנוכל לדעת מי הם.
מי שעדיין שואל אותם אם הם יהודים לא קולט במה מדובר: צריך רק מחשב, חיבור אינטרנט, ופעיל כדי לשדר לנו את ''קול הרעם'' המודרני לתוך כל האתרים הישראלים.
יש הבדל גדול בין שמאל שמגבה מהלך מדיני שנוי במחלוקת לבין ''קול הרעם'' שמתרברב על פינוי הנרצחים.
לקריין רדיו התעמולה הנאצי לורד האו האו ששידר לאנגליה בזמן מלחמת העולם השנייה בנסיון לערער את מורל העם האנגלי היתה לפחות ההגינות לפתוח את שידוריו בקריאה : ''Germany calling, Germany calling''. מה שאי אפשר להגיד על ממשיכי דרכו האינטרנטים מ''קול הרעם - פלשתין''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור עצור ריצתך!
אליסף,
04/07/05 16:39
|
תיקון טעות קטנה:אין חטואלים לפנות יותר חמור שכמותך, חבריך רצחו לשמחתך בדם קר את טלי חטואל (בהריון) ואת ארבע בנותיה! אתה אפילו עיתון לא קורא הא! אגב העניין ודאי! הם אף וידאו הריגה! תגיד לשא עשיתי לך ת'יום, שותה דם יהודים חולני שכמותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לא ינוחו ולא ישקטו עד...
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
04/07/05 16:21
|
|
 |
83.
יש לו דם על הידיים נכון?
אחד העם,
04/07/05 16:17
|
עד כמה שזכור לי הוא מבוקש על ידי ממש' ישראל בגין פיגוע הילדים בכפר דרום (הוא אחראי לקטיעת רגלי ילדים בני פחות מעשר), אז למה כשמופז יושב איתו הוא לא מזמין גם את השר לבטחון פנים שיעצור אותו?
שרון ??? בטוח ש''יד ימין יודעת מה יד שמאל עושה''? בממשלתך????
אתה אמין? אתה לא מושחת? אתה לא מסכן חיי יהודים? אתה לא שרון=אסון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה מה הוא עשה אז?
אורי אפשטיין,
04/07/05 18:03
|
היום הוא בטח חזר בתשובה, כמו אבו מאזן, והיום צריכים לדבר איתו.
וילדים, אל תבלבל בבקשה- יש ילדים, ויש ילדים. נכון, לא ניתן להבדיל בין ילדים מכפר דרום לבין ילדים מכפר סבא, אבל זו היא טעות אופטית- ילדים מכפר דרום מתנחלים וזה מה שעושה את ההבדל- הם לא ראוים להגנה, הם לא ראוים לבטחון, ותמורת הדם הנשפך שלהם לא עוצרים אף אחד, במיוחד אם הוא דחלן, ובמיוחד ברגע כשתהליך השלום מתחיל לנוע.
כאן צריכים לבחור בין מתנחלים ולבין תהליך השלום, ומנהיגינו תמיד בוחרים בתהליך השלום, ולא משום שיהיה שלום, אלא משום שבעד זה משלמים טוב, וסוגרים תיקים על השחיתות, ומי ששילם בעד זה, משלם, וישלם הם בעיקר מתנחלים, אבל לא רק, אלא גם אני, אתה וכל אחד ממנו בצורה כזאת או אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש האופוזיציה באוקטובר 2000
אישיהודי,
04/07/05 17:27
|
שאל את מפקדי הצבא למה רב המחבלים הזה עוד חי
אתם בטח זוכרים מי היה ראש האופוזיציה באוקטובר 2000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לבנון זה פה !
ל"ת
תודה לשרון,
04/07/05 16:14
|
|
 |
81.
עובדה מעניינת (כנסו!!)
אליסף,
04/07/05 16:13
|
אני חושב שהידיעה הזו צריכה להדליק אצל מי שעוד מחזיק מעצמו ''שפוי'' במדינתינו הקטנטונת, נורה אדומה עם ''היבהוב היסטרי'', אבל כשמסתובבים פה וקוראים עיתון ורואים טל' נדמה שהימין ''קטן'' למיימדים מיניאטורים שטרם נראו כמותם ועובדה ''אין'' לו יצוג פרלמנטרי כמעט (שקרר!!!), אבל שימו לב לתגובות פה!! כולם!! (למעט כמה בודדים טיפשים/שקרנים/חולים בנפשם) נגד!! נגד ההתנתקות! נגד המשך הויתור! הרוב הגדדדדדול! נגד הויתור המטופש הזה!! חיים יבין יכול להמשיך עם תוכניותיו הארסיות וכן אולמרט ושרון, הם יכולים לעשות מה שטיבי לא יכול היה לעשות טוב מהם! העם את שלו יודע! ורק העם יחליט! סוף כל דיקטטור להיות מודח מן השלטון! העם שונא דיקטטורים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב התגובות הן ימניות כי...
אבי,
04/07/05 16:31
|
...יושבים להם בועד הפעולה של יש''ע, וכל תפקידם הוא להגיב. אין סינון, והמגיבים חוזרים שוב ושוב על תגובותיהם וכך יוצא שרוב התגובות הן ימניות(במיוחד כמעט תמיד, התגובות הראשונות), בניגוד למה שרוב הציבור חושב. יצאת תמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר?
אליסף,
04/07/05 16:43
|
אתה נשמע טיפוס חכם לאללה! על הרעיון שהרב נגד ההתנתקות חשבת? לא למה לטרוח במחשבות על האמת הפשוטה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
למה לא?
נשר,
04/07/05 16:06
|
יש לסגת ולמסור להם הכל,מג'דל(אשקלון, אסרר0 אשדוד, באר שבע, יפו. שייך מוניס,(רמת אביב, חיפה, רמלה , לוד, קטמון בירושלים שייך באדר,(גבעת הכנסת ועוד לפי דרישה הם לא רוצים על אמת גוש קטיף. ערבים אף פעם לא גרו או עיבדו אדמות גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
העירעורים על הגבול יידונו בסוף
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
04/07/05 15:59
|
קודם צריך לבצע את ההתנתקות ולחזור למשא ומתן להסכם שלום סופי (אולי עם נסיגות נוספות עד להסכם). כל ערעור שיהיה יידון-ואם לא ייפתר אסור לו לעכב את ההסכם הסופי (ראה מודל הדיון על טאבה)
אני מאמין למסקנות של מנסחי הסכם אוסלו.
ולריבלין: אתה עושה מעשה איום של שימוש במתים ובנרצחים כדי לקדם טיעונים פוליטיים-וזה עצוב.
האם אתה מוכן לעבור במאות בתים בישראל ולדפוק על הדלת ולהגיד להורים השכולים: בנכם או בתכם נפלו על הגנת המתנחלים ברצועת עזה-וכיום כשיש אפשרות להתנתק מהרצועה הצרה המכילה מליון וחצי פלשתינאים, אני ריבלין מסרב לעשות זאת, ובכך גוזר על עוד מאות בתים של משפחת השכול של חיילים שעתידים למות בהגנה על קיום ההתנחלויות במקום אבסורדי זה
ולמנהיגים ה''אחראיים'' של המתנחלים:
כשתכירו בלגיטימיות והחוקיות המלאה של החלטת ממשלה וכנסת על פינוי שטחים שהושגו בפעילות מלחמתית במלחמת ששת הימים (ולא משנה שזאת הייתה מלחמת מגן)-נדבר
כשתכירו בהכרחיות של דמוקרטיה במדינת ישראל, ועליונותה על פני כל פסיקה ''רבנית'' (ולא משנה מה צבע הדגל שלה)-נדבר
כשתקבלו כל פסיקה של בית המשפט העליון כחוקית ומחייבת (ואפילו אם אתה אישית אינך מסכים לה)-נדבר
ולגבי האלימות עכשו........והתיכנונים לעתיד...... אני מעריך את ביקורתכם עליהם, אך שולל את ''הבנתכם למעשיהם''. אני מצפה ממכם למעשים: תשתלטו על השבב היהודי לפני שיהפוך למחולל אינטיפדה משיחית לאומנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות אתה מדבר...
הקשקשן הזה,
עונש משמיים,
05/07/05 16:05
|
|
 |
פתאם גם אתה דורש מעבר לקווי 67
הפרצוף האמיתי,
של הסמול,
04/07/05 17:16
|
פעם דקלמתם לנו ''קווי 67'' ''קווי 67'', ועכשיו שאנחנו מוכנים לסגת לקווי 67 אתם תומכים בדרישות טריטוריאליות של הפלשתינים מעבר לקווי 67.
תודה שחשפתם את פרצופכם האמיתי - לא קווי 67 אלא קווי 47, והכוונה פה אינה לקווי החלוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד-קראת מה כתבתי?ראה הסכם...
Ehad Haam-Zioni,
04/07/05 18:49
|
שלום עם מצרים-ואחריו הדיון הספציפי לגבי העירעור של מצרים לגבי טאבה-שהתקבל לבסוף, מאחר והגבול הבינלאומי שונה על ידי ישראל.
אני מניח די בודאות כי נתיב העשרה ישאר ישראלי (אגב, אני הכרתי אחד מ''העשרה'')-ואפילו אם יוכח שהשטח היה במקור בהסכמי שביתת הנשק חלק מרצועת עזה, הוא יפוצה בשטח חילופי-כמו ישיה שטח חילופי זהה עבור גוש עציון או העיר מעלה אדומים (וגושי התנחלות נוספים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מאחל לשרון וממשלתו.....
שמעון 101,
מרכז,
04/07/05 15:51
|
עוד הרבה שנים של דיונים ישירים עם טיפוס כמו דחלן. רק הפרתוף שלו מעביר את התיאבון אצל אדם נורמאלי, אבל ממשלתנו מורכבת מאנשים ''חזקים'' ולהם בטוח שלא תהיה בעיה עם קרבתם לדחלן ושכמוהו. בכל מדינה נורמאלית היו כולאים אדם עם פרצוף כדחלן, אצלנו קוראים לו ''פרטנר'', וגם מעלים את דבריו לדפוס. מזל טוב מר שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ל ה ת ע ו ר ר
אייל,
04/07/05 15:48
|
|
 |
איך ?
אדינה,
הרצליה,
04/07/05 16:23
|
מה יעיר אותנו ?
בתי משפט לצדק - אין (10 אצבעות ...) עיתונות - אין (אתרוגים - יש ויש) דמוקרטיה - כבר אין (נשארו רק אוייבי הד' ) צבא הגנה - ? זכויות האזרח - ? כבוד האדם (הנזרק מביתו ...)
את כל זה ראינו והמשכנו לישון, אז איך נתעורר ? איך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
REVOLUTION IN ISRAEL!!!
ל"ת
Arie,
04/07/05 18:28
|
|
 |
76.
ההתנתקות טובה לישראל
עודד,
04/07/05 15:45
|
במקום שצה''ל יצטרך ללוות ילדי מתנחלים לביה''ס עם נגמ''שים, הוא יוכל לעסוק בפעילות צבאית אמיתית עם פחות סיכון לחיילים.
במקום לשמור על ישובים עם גדוד וחצי בנצרים, הוא יוכל- אם יצטרך- לפעול עם הכוח הזה בעזה.
ההתנתקות טובה לישראל כי אין ל- 8000 יהודים מה לחפש בין מיליון וחצי פלשתינים.
שרון, העם איתך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The IDF will follow the
Yemani Shafui,
Tokyo,
04/07/05 17:34
|
|
 |
אתה הבנת הכל!
יהודי,
ארץ ישראל,
04/07/05 16:59
|
כשאני קורא אותך אני מבין עד כמה המוח שלך שטוף היטב!
חבל שלא תנסה לעשות בו שימוש לאור הכתבה הזאת ולהסיק מסקנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסקתי מסקנות
עודד,
04/07/05 18:01
|
והן שההתנתקות טובה לישראל.
מצחיק לראות איך כל אנשי הימין קופצים פה בגלל כמה דברים שדאחלן אמר...פתאום מעניין אותכם מה יש לפלשתינים לומר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט מטומטם!!!!
אליסף,
04/07/05 16:28
|
אני מוכן להתפשר על פחדן!! אבל אתה לבטח אחד משני אלה!! מהי בעיניך פעילות צבאית אמיתית אם לא הגנה על אזרחי המדינה? אתה בת''א לא מרגיש תקוע בתוך אוכלסיית ענק ערבית פה באמצע של העצם של הגרון של המזה''ת?? על איזה שמירה על אשקלון אתה מדבר? הראיה שלך צרת אופקים, אינך לומד מנסיון העבר ואינך מביט קדימה אל סיכוני העתיד!! העיקר שתוכל אתה לאכול את השווארמה שלך ולראות טלויזיה בנחת!!
אפילו ילדך אינם חשובים לך!! הוא שאמרתי, מטומטם או לכל הפחות פחדן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא בגלל ניסיון העבר
עודד,
04/07/05 17:52
|
אפשר לומר שדיכוי עם שלם לא עובד, וגם לא יעבוד. 8000 יהודים בין מיליון וחצי ערבים, מתוך מטרה מוצהרת לטרנספר את הערבים לא עובד ולא יעבוד. בדרך כולנו משלמים בדם על המשיחיות של הימין, שמקריב את חיילי צה''ל במיזבח ההתנחלויות שאינן לגיטימיות. במקום לשמור על אשקלון, אשדוד, ת''א וירושליים החיילים מסתובבים בין ה''ישובים'' היהודים שבין חאן יונס לעזה... כשלא ניהיה שם אפשר יהיה לעשות את הכל מהאויר, בלי לסכן ציפורן של חייל אחד אפילו. ואם יצטרכו להיכנס לעזה, יעשו את זה לא כדי ללוות תלמידים לביה''ס, אלא בצורה טקטית צבאית טהורה
שרון, העם איתך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה למה עודד הוא סמול
tr,
04/07/05 18:56
|
ראשו הקטן אינו מסוגל להבין את שקורה סביבו ולגבי היסטוריה הוא מאמין לערבים מאשר לכתוב בספרי היסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאין מה להגיד
עודד,
04/07/05 21:05
|
|
 |
75.
אשמח להעיף את החתואל מביתה!
ל"ת
רועי לרנר,
כפר שמריהו,
04/07/05 15:42
|
|
 |
טיפש מנוון וחסר מח
אליסף,
04/07/05 16:36
|
תיקון טעות:אין מה להעיף את טלי חתואל הי''ד מביתה!! חביריך רוצחי החמאס חסכו לך את זה, הם כבר שחטו אותה (בהריון) ואת בנותיה, הם אף וידאו הריגה, כך שזה ודאי!!
אתה יכול נחש צעיר, להעיף את מה שנותר מן המשפחה מהבית, את האב האומלל!!
אבל לפני כן תתגייס באופן רשמי (כי פורמאלי אתה עמוק בעסק), לנאציים המודרנים ואף תוכל לקחת בכך חלק פעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנוול שכמוך
נורית,
04/07/05 16:02
|
השנאה של השמאלנים המטורפים אינה יודעת כנראה גבול. הם לא חסים אפילו על טלי חטואל הי''ד ובנותיה שנרצחו באכזריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
בכתבה על הנערות, האנדרוגן נעמן
אחי המגיבים,
מהר להגיב,
04/07/05 15:42
|
ונעמי חולה הנפש ונעמי אוהבת ירקות מפורטוגל עושים שמות ברשעותם, מהר להגיב https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/953/931.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הם צודקים
מוטי,
ירושלים,
04/07/05 15:36
|
הפלשטינים צודקים במאה אחוז, אנו עם כובש וצריך לסיים את הכיבוש במהירות ולהביא שלום צודק בין העמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הא באמת?!
חיה,
04/07/05 18:08
|
אז אולי אתה לא זוכר את כל ההסכמים שעשינו איתם, ומה הם הביאו לנו בתמורה?! נראה לך שהם יסתפקו במה שנביא להם?! אז זהו שלא!!! הם רוצים אותנו בים!!! אם אתה כ''כ רוצה ללכת לים... אז לך אדיוט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
Har Dov Bis
Natan,
04/07/05 15:28
|
Same as Hizballah bene zonah say Har Dov belongs to Levanon and use this to justify terrorist war against us, Dahlan yimar shemo is already paving way for justifying 3rd intifada.
Kol hakavod, Sharon. Go on with the good work of Balak, Peres, and all the smolanim that have driven us to endless terror wars.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
צודקים ב-100%!!!
פדרבוש,
ארץ נהדרת,
04/07/05 15:25
|
מאותה סיבה שחייבים לצאת מרצועת עזה, חייבים לצאת גם מנתיב העשרה. אין שום הבדל! זה אותו הגיון. וכן, שכחתי, גם מסביון, הרצליה פיתוח וחדרה. אבל אם רוצים שקט גמור, אז גם תל-אביב וכל היתר. וזהו. פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מה קרה סמולנים? על מה ההתנגדות
סמולנים,
לא מפנים,
04/07/05 15:23
|
|
 |
69.
חשבתם שההתנתקות תביא שלום?
חיים,
ירושלים,
04/07/05 15:23
|
טעיתם ובגדול חוץ מזה אם הם רוצים גבולות 48 אז סבבה רק שכפק דרום היה שלנו ב 48!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שיטת נסראללה פועלת
מתי נלמד,
04/07/05 15:22
|
''הוכרו ע''י הקהילה הבינלאומית''? היכן? מתי? הגבול בינינו לבין הרצועה מעולם לא הוכר בינלאומית וזה גם לא משנה. הקו הכחול בצפון הוכר ע''י האו''מ - ונסראללה, ממשלת לבנון והעולם מתעלמים ממנו. היחידים שמתרגשים ממנו הם יפי הנפש כאן שרוצים שאנחנו נשמור עליו באדיקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ההתנתקות פותחת להם את התאבון..
אופיר,
גוש דן,
04/07/05 15:22
|
ושלא תחשבו שפה זה נגמר, זה רק התחיל. אריק, אתה יודע להאכיל יפה מאוד את הפלסטינים. כמעט כמו את עומרי ושאר הכבשים שלך........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
עכשיו לשמאל יהיה סיבה להצדיק
ממשלת השמאל,
והערבים,
04/07/05 15:20
|
את המשך רצח יהודים - כיבוש מושב נתיב העשרה.
המשכנה לרצוח יהודים השמאלנים תמיד יהיה איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אפשר טיפה לוותר למען שלום אמת
מוטי בייניש,
סביון,
04/07/05 15:18
|
איני רואה בעיה לוותר על היישוב נתיב העשרה, כל עוד זה באמת הויתור האחרון בסיבוב זה.
להערכתי, אנו קרובים לשלום סופי, וכדאי לתת עוד דחיפה קלה.
ברור שאלו שהחליטו להתיישב שם ידעו שבבוא יום ייתכן שיפונו, וחייבים לתת צ'אנס ממשי לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היה שמה הערבי של סביון.
נסים,
הירושלמי,
04/07/05 16:24
|
|
 |
השמאל הוזה שלום-יהודים נרצחים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
04/07/05 16:11
|
|
 |
שלום סופי?????
לאישפוז,
04/07/05 15:58
|
המילה היחידה הרלוונטית כאן היא סופי ! למה, מי מדבר אתך על שלום? אפילו השמאל מודה שההתנתקות היא חד צדדית ואין בצד הני שום סיכוי להגיע לאיזה הסכם. בכלל הדינמיקה של התהליך הזה מדהימה. הודענו על התנתקות **חד** צדדית** (חד - צד אחד), ופתאום לצד השני שלא נותן תמורתה דבר יש תביעות של שטח, הריסות. תגידו אנחנו לגמרי יצאנו מדעתנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום!?
*******,
א''י,
04/07/05 15:46
|
כמה אתה בטוח שאח''כ יהיה שלום? העובדות מוכיחות שלום איתם לא יהיה הם רק רוצים להרוג אותנו ואת כל כל הארץ...תפתח את העיניים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותפתור את עצמך מאיתנו, נוכל
תתחוף את עצמך,
לצוק הקרוב,
04/07/05 15:44
|
עוד חכמולוג המסית את הכבשים התמימים אל עבר האבדון, נחש זוחל בוחש ברשעותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ויתור אחרון בסיבוב זה''?!!
חכם,
04/07/05 15:32
|
|
 |
וואו!!
ל"ת
אנונימי,
04/07/05 15:28
|
|
 |
מוטי צודק ב100%
אבי ביילין,
04/07/05 15:26
|
|
 |
וזה יביא שלום?
שלום,
04/07/05 15:46
|
|
 |
מוטי--השתגעת?
ארז זינגרבאום,
04/07/05 15:25
|
|
 |
מדוע מוותרים על אלי סיני?
דן שיבר,
04/07/05 15:25
|
|
 |
נו באמת
נו באמת,
04/07/05 15:24
|
|
 |
כמה אפשר לוותר עוד?
יועז מזור,
מיתר,
04/07/05 15:24
|
|
 |
מוטי--אתה טיפש או שקרן?
אביתר כהן,
ת''א,
04/07/05 15:23
|
|
 |
הוצאתם עשן עלי
מוטי בייניש,
סביון,
05/07/05 00:47
|
טוב זה היה רק בצחוק בגלל זה אמרתי שלום אמת בסיבוב הזה... ולהערכתי אנחנו רחוקים משלום אמת או שלום סופי או שלום כמו שהירח רחוק מסביון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הפלשתינים צודקים ...
יוני,
דרום,
04/07/05 15:10
|
באם מקבלים בחינם הרי אפשר לקבל יותר ...וגם להכין את הנפץ לבעיה הבאה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לצערי
ביטלס,
א''י,
04/07/05 15:09
|
יש לו סיבה טובה לחייך ולנו סיבה טובה לבכות. לנו יש סיבה לבכות מההרוגים הבאים שייהיו לנו אחרי הנסיגה ללא תמורה מחבל עזה וצפון השומרון. האזרחים והחיילים שיהרגו לאחר סיום ''הרגיעה'' הלא רגועה הזו. קורבנות שלום כבר יש לנו, עכשיו ייהיו קורבנות ההתנתקות. חבל- כל אחד צריך לקוות שזה לט ייהיה הוא. של אחד צריך לקוות שלא יהרג על מזבח ההתנתקות המטופשת.
וא ז שוב ניסוג והם שוב יזנבו וניסוג והם יזנבו- כיאה לעמלק. ואזאחרי שניסוג מכל ''השטחים הכבושים'' יבוא
למה רווח? כי כל סמולן חושב שיבוא שלום כמו שכל חב''דניק חושב שיבוא משיח תכף, ממש עוד רגע, ממש עוד שניה, כל הסימנים מראים לא? אז כל אחד והמשיח שלו. אבל לא משיח ולא שלום ולא ביטחון כניראה יגיעו לכאן בזמן הקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא הבטיח שלום
עודד,
04/07/05 15:53
|
ההתנתקות לא מבטיחה שלום. אי קיום ההתנתקות מבטיח מלחמה... הרי בלי ההתנתקות היו כבר שתי אינתיפאדות, וכניראה שיהיו עוד כמה בלעדיה. ההתנתקות תאפשר לצה''ל חופש פעולה רחב, לעומת המצב הנוכחי בו הוא צריך לשמור על ישובים וללוות ילדים לביה''ס עם נגמ''שים תוך כדי פתיחות צירים... סיכון חיילים לשוא וילדים שנופלים קורבן למצב בו ההורים שלהם מעמידים אותם.
בכל מיקרה שווה להילחם על גבולות לגיטימיים, ולא על שטחים שבכל הסדר אפשרי לא יהיו בשליטה ישראלית גם ככה. וזאת תוך כדי סיכון חיילי צה''ל סתם... הרי העולם, וגם עם ישראל, לא ישלימו עם מצב שבו מספר מישפחות ממררות את חיהם של מיליון וחצי בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עודד
ביטלס,
א''י,
04/07/05 16:26
|
|
 |
כי הממשלה החליטה
עודד,
04/07/05 17:59
|
ולמה היא החליטה? כי זה הגיוני ונכון.
השטח הזה מוגדר על ידי החוק הבנ''ל כשטח שאינו ישראלי. הישארותן של ההתנחלויות הללו היה נותן לגיטימיות לפעולות צבאיות נגד אלי סיני וכו'... חוץ מזה שיש בזה היגיון צבאי- בשביל מה להשאיר ישובים בתוך הרצועה? זה כיבוש לשמו מתוך מניע אימפריאליסטי. אם כבר מפנים, ראוי שיצאו מכל הרצועה.
הרי בסוף תקום מדינה פלשתינית, ומאלי סיני יצאו בכל מיקרה...כדי שנוכל לטעון שיצאו מרצועת עזה ולקבל לגיטימיות בנ''ל למהלך, אנחנו חייבים לפנות את כל הרצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה BS שטוף מח
ביטלס,
א''י,
04/07/05 20:05
|
*''בסוף בכל מקרה יצאו'' *''החוק הבינלאומי'' *''לגיטימיות'' *''הגיון צבאי מתוך מניע אימפריאליסטי''
(האחרון הכי טוב...)
אתה יודע למה הימין ''קופץ''? כי בימין מקשיבים טוב מאוד למה שיש להם להגיד. בימין מקשיבים, כי לימין יש בסופו של דבר אמונה בדו-קיום, בניגוד לסמול שהוא האימפריליסטי האמיתי בסיפור ולא מתייחס בכלל למה שיש להם להגיד. הימין מקשיב ומתייחס ברצינות לדבריהם ולא מזלזל כמוך. דבריהם: ''פלסטין מהים עד הירדן'' ''איטבח אל יהוד'' דברי דחלן הנ''ל ועוד.
אבל האמת היא שבסמול יש יותר שינאה וחוסר כבוד לערבים מאשר בימין. זו אולי תמצית הצביעות של הסמול. אתה כמובן כבר החלטת שבסוף תקום מדינה פלסטינית,לדידך כבר הפסדנו במאבק, לדידך גם נחזיר את י-ם שלא מוכרת בעולם. אתה חושב שאכפת לי עד כדי כך מהחוק הבינלאומי? אם המדינה הייתה תלויה ''בחוק'' הבינלאומי ולא בנו- מזמן לא היינו כאן. תתעורר תתעורר תתעוררררררררר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז נתראה בהמשך הסיפור..
ל"ת
ביטלס,
א''י,
05/07/05 13:17
|
|
 |
האירוניה בכל הסיפור
עודד,
05/07/05 00:00
|
היא שהימנים מנסים להשאיר אותנו לחיים יחד עם הערבים, והשמאלנים מנסים להפריד אותנו מהערבים.
אני תיארתי את המהלך השלם מדוע אין לנו אפשרות טובה יותר מההתנתקות, אם אנחנו רוצים לשמור על מדינה שאינה דו לאומית.
משום מה אתה לא התיחסת לזה.
ממה יש לי להתפקח? גם אני וגם אריק לא תולים תיקוות בפלשתינים- זוהי בדיוק הסיבה להתנתקות!
לעומת זאת, אנשים שרוצים ''משהו בתמורה'' או הסכם שלום, הם בדיוק אלו שכן חושבים שעדיין אפשר לדבר איתם.... איזה אבסורד זה??? איך הימין לא רואה זאת??
לגבי התמיכה הבנ''ל, אם אתה חושב שכל ראשי הממשלה טסו לארה''ב כי הם אוהבים לקנות בדיוטי פרי, אז אני חושש שאתה טועה בגדול. בזכות הכלכלה החזקה אנחנו יכולים לממן צבא חזק. בזכות היחסים עם ארה''ב יש לנו כלי נשק מתקדמים ומטוסים שנותנים לנו יתרון משמעותי. זה לא רק פגיעה בכלכלה אלא פגיעה ממשית בביטחון המדינה.
וכל זה בשביל מה? עוד ישוב בעזה? אתה כל כך אוהב ערבים שאתה רוצה לחיות איתם ולהלחם איתם עוד 56 שנה? למ לא להיפרד??? מילא היית אומר שזה בשביל שהמשיח יבוא... אז לא היה לי מה להגיד, אנשים מאמינים אי אפשר לשכנע עם טיעונים רציונאלים. אבל אתה באמת חושב שזה נכון שצבא שלם ישב בתוך אוכלוסיה של מיליוני פלשתינים, לא כדי למנוע טרור, אלא כדי לאפשר התישבות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיות עם חופשי בארצנו
ביטלס,
א''י,
04/07/05 22:14
|
זוכר? זה ההמנון שלך. אז איך אתה חופשי ועצמאי, אם יש לך תלות כזאת בעולם?
מתי יפסיקו בשמאל לחשוב מה יגידו ''הגויים''? זו כניראה תכונה יהודית שהשתרשה בנו בגלות וממאנת להתפוגג. אנחנו עצמאיים ולא תלותיים יותר. אני לא אומר ''לשבור את הכלים''. אני אומר שאם היינו לוקחים בחשבון את ''הפוליטיקה הבינלאומית'' ולא היינו מפציצים את הכור ב81 כניראה שלא היינו פה ואולי גם חצי מהעולם. מה שהם לא הבינו אז ואנחנו כן הם הבינו היום ומה שאנחנו (הימין) מבינים היום אתם (שמאל) תבינו מחר ואחרי זה שאר העולם.התלות שלנו לא רק שלא גברה אלא בגלל שאנחנו התפתחנו ואנחנו יותר חזקים אנחנו יותר תלויים בעצמנו.
טעות מרכזית בתפישה השמאלנית-תבוסתנית היא לחשוב שהמדינה הוקמה בזכות זה שהם (הגויים) עשו טובה ונתנו לנו לחיות (אחרי שאיבדנו 6 מיליון אחים).
המדינה הוקמה בזכות הציונות= מאבק, עליה, התיישבות, נאמנות, התמדה, שורשים, אמונה, יהדות, עמידה. וכן גם פרגמטיות- אך בזמן והמקום הנכון. זה לא הזמן ולא המקום. אגב אני מעדיף פגיעה בכלכלה בטווח הקצר ובאורך החיים למען שלום אמת, א''י, וביטחון. כך שאם זה המחיר אני מוכן לשלם. נוחות פחות חשובה מביטחון. ההתנתקות תפגע בביטחון (,ע''ע בוגי, דיכטר ושות'..).
ידעתי שלא תאמין, אבל הימין מאמין בדו- קיום, גנדי הוא דוגמא טובה לכך, והוא הוכיח זאת בדוגמא אישית, אני אומנם נגד טרנספר מכל צד, וכך גם רב הימין (ליכוד, מפד''ל) אך יכול להיות שעכשיו ייהיו שינויים בעמדות אלו נוכח הטרנספר שרוצים לעשות ליהודים. בקיצור- אני רואה שהתפקחת מאוסלו, והתפקחת משלום (עכשיו),אני מקווה שבקרוב תתפקח מכל השאר. זה שאריק טועה לא אומר שאני צריך להמשיך ללכת אחריו, אני לא העז שלו. בסה''כ אלו שצעקו אוסלו =אסון, ולמה נתתם להם רובים, ואלה שבכו כשמכת ברק עלה, הם אלו שמזהירים היום, ולא רוצים להיות צודקים שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד דבר
עודד,
04/07/05 21:01
|
אני במקומך לא הייתי מזלזל כל כך מהר בחוק הבנ''ל. ישראל הוקמה בזכות ההכרזה עליה באו''ם כבית לעם היהודי, מתוקף זכות העמים להגדרה עצמית. אם המדינה תאבד את הלגיטימציה שלה בעולם- גם אם באופן חלקי, תיהיה פגיעה בכלכלה ובאורח החיים בארץ. אתה באמת חושב שהאמריקנים ימשיכו לסבול סירוב ישראלי לנצח? כי אם כן , אז אתה טועה. העולם של היום הוא לא העולם של לפני 30 ו- 40 שנה. תהליכי הגלובליזציה לא פסחו על מדינת ישראל, והתלות של המדינה בעולם רק גברה לאורך השנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מחלק בשבילי שטחים?
עודד,
04/07/05 20:51
|
לימין יש אמונה בדו קיום??? אולי דו קיום לצד מדינה ירדנית גדולה שתכלול את כל הפלשתינים... הבעיה שדבר כזה לעולם לא יקרה. אין שום דרך שבה ניתן יהיה ''להעלים'' מיליוני פלשתינים. היטלר ניסה פעם, לא עבד לו. קשה לי לראות שאנחנו מצליחים בעולם המודרני, להעביר או ''להעלים'' עם שלם ממקום מגוריו.
אחרי שהבנו שהם פה, ושהם לא זזים מפה, עכשיו צריך לראות מה עושים. אני לא רוצה לחיות איתם, כי אני מעדיף מדינה עם רוב יהודי על פני מדינה דו לאומית. בקרוב מאוד זה לא יהיה- יהיה רוב ערבי על שטח ישראל. לכן, נישאר רק להיפרד. וגם זה אפשר- בהסכם, או ללא הסכם. לאור ניסיון העבר (אוסלו...), הסכמים עם הפלשתינים לא שוים את הנייר עליהם הם חתומים. לכן, עדיף לישראל לקבוע את הגבולות שלה בעצמה באופן שבו שני העמים יוכלו לחיות עם חיכוך מינימאלי.
זה בדיוק תהליך ההתנתקות. כל דרך אחרת, לדעתי מסכנת או את חיילי צה''ל, או את הלגיטימיות של ישראל בעולם.
ההתנתקות טובה לישראל. אם אריק הבין, גם אתם יכולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תשובה?
ל"ת
ביטלס,
א''י,
04/07/05 16:47
|
|
 |
אין לך תשובה נקודה!!
ל"ת
ביטלס,
א''י,
04/07/05 17:55
|
|
 |
מחכה
ל"ת
ביטלס,
א''י,
04/07/05 19:19
|
|
 |
דוקא יש
עודד,
04/07/05 18:14
|
לצערי אין לי את הזמן לשבת מול המחשב ולהגיב בזמן אמת... אתה יודע, עבודה וכאלה...
בכל מיקרה, עניתי ועד שזה יפורסם כבר בטח תיראה את התגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
על איזה גבול הם מדברים?
חבר הקיני,
חיפה,
04/07/05 15:09
|
הגבול עם מצרים מת מזמן, לאחר התוקפנוץת שלהם ב- 67 וב- 73, ולאחר שויתרו עליו בהסכם ה''שלום''. אני מקווה שאין כאן ''חכמולוגים'' כמו החתרן הבלתי נלאה, אשר יביאו לכאן מודדים כדי להוכיל שהצדק עם דחלאן. אבל הנה לכם עוד הוכחה, כי הפלשץינים באמת אינם רוצים ''התנתקות'' אלא להרע לנו כמה שיותר. השלב הבא יהיה דרישה לסגץ לגבולות החלוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך ספק בכלל שהם לא יקבלו
רונית,
04/07/05 17:08
|
מה שהם רוצים? עוד איך הם יקבלו. עוד יהיו שיתנדבו ללכת למדוד עבורם את השטח וכמובן יצדיקו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
נראה בתמונה כמו אח של עוזי כהן
תוהה ובוהה,
04/07/05 15:07
|
|
 |
60.
מזל שאין להם סבלנות
דוד,
ירושלים,
04/07/05 15:05
|
דחללאן לפחות אומר את מה שהשמאל חושב ויפה שעה אחת קודם יש לעצור הכל הכל תקום ועידה בינלאומית ומה שתחליט שני הצדדים יקבלו די עם המשחקים של ברק שרון אולמרט את מי זה מעניין היום שאבעה נתיב העשרה או ציר פילדלפי די עם המשחקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מקים מעוז חדש- מעוז העשרה
עם מטומטם,
04/07/05 15:00
|
בואו נקים מעוז בחוות שבעה החדשה- מעוש העשרה- עד מתי שמאלנים יעלוזו וישראלים יזילו דימעה. הצילו את עם ישראלים מכל ההומואים ששולטים בתקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה צודק
מרמרוש,
04/07/05 15:20
|
ההומואים האלה נמצאים בכל מקום, כמו איזה וירוס, והם רגילים שדופקים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מוכן לפעולה !!!
נעמן,
שפוי,
04/07/05 14:58
|
רעננה כתומה כבר כמה זמן -- הודות לכוחותינו המיוחדים.
הטרנספר לא יעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אני בעד
שי,
04/07/05 14:56
|
אבל במקום נתיב העשרה לתת להם את הקיבוצים, ניר עם, בארי וכו'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
והנה יש לנו כבר חוות שבעה בעזה
מרק,
נתניה,
04/07/05 14:53
|
והיא תשמש את הפלסטינאים כתירוץ לא לחתום איתנו על שום הסכם קבע. ואנחנו נמות טיפשים ולעולם לא נלמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
די כבר נמאססס ליייי
המציאותי,
מרכז,
04/07/05 14:46
|
שתעוף כל ההתנתקות,רוצה להתנתק מכל החראאא מכל הפיגועים,להתנתק מההתנתקות,להתנתק מעזה,להתנתק משרון מהשחיתויות דיייייייייי הסתובב לי הראששש!!!בואו נחזור ללפני אוקטובר 2000????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לחזור לבחירות של 1992
ל"ת
לא מספיק,
04/07/05 15:00
|
|
 |
54.
עובדות כנסו
מיכאל,
טבריה,
04/07/05 14:42
|
מה הם עוד רוצים ביטה בתחת הם רוצים ליהיות יותר קרובים לאשקלון לראות את אשקלון שבעתיד תיהיה שלהם ולירות קאסמים אל תחנת הכוח עובדה 2 קו של צפון הרצועה נימצא בדיוק כפי שהוא זאת אומרת ישר ואם יתנו להם את המושב הם ירצו לישר את זה עד אשקלון אתם יודעם מה פחד הקו הגבול עכשיו בסדר גמור ולא צריך לשנות שום דבר כי הם ירצו לישר עוד וכבר יש לי פחד מזה התנועה לא לשנות את הגבול ולהשאיר אותו כמו שהוא ביחד נשאיר את זה ומר דחליל לא יקבלו את המושב נתיב העשרה בקיצור לא ליהיות פחדנים ולא לתת שום מושב התנועה למען מושב נתיב העשרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''בכאב יש להסכים'', רגע הם גם --
מהלך החשיבה,
הסמאלני,
04/07/05 15:22
|
את אשקלון, כי זה שלהם מ43, לא 23. ''מה באמת, זה שלהם, טוב נו בכאב צריך לתת להם, כדי שלא יפגעו בנו...'' , רגע גברתי הם דורשים את אשדוד כי זו שלהם מימי פלישתים, וזכותם לפוצץ אותך על זה. ''מה באמת, טוב נו בכאב צריך לתת להם כדי לעשות שלום...'' , רגע הם רוצים גם את יפו, זה היה שלהם בימי התורכים, זה שלהם! ''טוב אין ברירה לתת להם זאת''. הם רוצים להרחיב את גבולות יפו לכלל תל-אביב כי לפני 70 שנה היה שם מיעוט יהודי, כמה קהילות, הם דורשים זאת ולא יפוצצו. ''טוב הם דורשים, נו מה לעשות? טוב בכאב צריך לוותר, כי הם דורשים, מה לעשות'' רגע איפה את גרה? ''אני גרה בתל-אביב אבל יש לי דירה בשוויץ, לא נורא נעבור לשם, אני סתם מעבירה את הזמן פה'' טוב אז הם דורשים שתעופי לשוויץ שם תוכלי בכאב לדבר כל הזמן! סוף סוף הגענו להסכמה מלאה, גם הפלסטינאים וגם הישראלים האמיתים דורשים סמאלנים החוצה!
זה שלו, וזה שלי יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
פלסטינים = חיזבאאלה
יאיר,
04/07/05 14:42
|
כשאהוד ברח , ברח מלבנון כמו שפן חשבנו שיהיה שקט, אך אצל הערבים אין דבר כזה שקט, אתה נותן/מחזיר משהו הם ירצו עוד, אותו דבר היום... אריק שרון בורח כמו שפן מהרצועה תוך כדי רמיסת הדמוקרטיה ברגל גסה ויריקה בפרצוף של הבוחרים שלו, ומה קורה אלה שאתה נותן להם את השטח לאחר שהכו בנו בטרור בטילים ובכל דרך אפשרית, כמובן שלא מסתפקים במה שנותנים להם הם רוצים עוד ועוד... התנתקות = אסון = חולשה= שפלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
צריך להתנתק מנתיב העשרה
שמאלני מטורלל,
בקו הירוק,
04/07/05 14:38
|
חיי אדם חשובים מאדמות קדושות.
מתנחלי נתיב העשרה שדדו את הערבים.
זוהי ארץ פלישתים ולא נחלת אבות.
הייתי במילואים, ולא ראיתי אף אחד מנתיב העשרה. הם עושים מילואים בכלל ?
עד מתי ילדינו יקריבו את חייהם על שמירת נתיב העשרה.
בסוף ממילא נחזיר את נתיב העשרה, אז למה לא לצאת עכשיו ?
לצאת, לצאת, לצאת, לצאת, לצאת, לצאת, לצאת.
צריך להשקיע בנגב ובגליל ולא בנתיב העשרה.
יושבי הוילות בנתיב העשרה עושקים את ילדי שדרות.
תנו צ'אנס לשלום.
תנו לשמש לעלות לבוקר להעיר.
נ.ב. מישהו כאן מכיר קבוצת תמיכה לגמילה מסיסמאות סמולניות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מכינים לנו חוות שאבא פלסתינית
אל''י,
04/07/05 14:29
|
|
 |
[ חוות שאבע = חוות שיקמים ]
שומר,
הממלכה,
04/07/05 15:15
|
סלע המחלוקת, כמו שהחיזבאללה רוצים אותו, למה שלא ניתן להם את חוות השיקמים במקום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יש לי רעיון כנסו
מיכאל,
טבריה,
04/07/05 14:28
|
יש לי רעיון ענק בואו ניתן להם את המושב נתיב העשרה ובמקום זה נתחלף ונשאיר אצלינו את כל צפון רצועת עזה ששם נימצאים הישובים דוגית אלי סיני ועוד 1 לא זוכר את השם כרגע במאלה זה היה שטח מפורז 2 ואם לא אז נשאיר אצלינו את נצרים ואת כל הגוש וניתן להם בתמורה את הישובים האלו 3 אם כבר נותנים אז שיתנו הכל ואת האשקלון בקיצור את כל מדינת ישראל לפי דעתי פטרון 2 מקובל אליי להשאיר אצלינו את השאר ולתת רק את המושב נתיב העשרה 4 ויש עוד פיטרון פשוט לא לתת כלום וזה פטרון המקובל אליי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אני בעד
ארמאני,
04/07/05 14:27
|
לתת להם את שרון ובניו ככה סתם בלי תמורה, בשביל שיהיה להם ממי ללמוד איך עושים שחיתות בלי להתפס(זה קל ,פשוט ממנים רועץ משפטי מטעם),
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כן, זה נראה אבוד
משה,
04/07/05 14:26
|
המנובל הציל את עורו ועור בנו אך דפק את עמו ועל פי טבע - אפסה כל תקוה, זה הסוף. רק התערבות עליונה יכולה להציל את העם היהודי מאסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינו זאת - אין תשועה באדם !
ל"ת
יש דברים,
בגו,
04/07/05 15:03
|
|
 |
47.
נו אריק , מה תגיד עכשיו ?
ל"ת
דני,
04/07/05 14:26
|
|
 |
46.
נו...אנחנו רוצים שקט...!
ל"ת
אריק,
תן להם בבקשה,
04/07/05 14:25
|
|
 |
45.
השאלה היא כמה כסף
אישיהודי,
04/07/05 14:23
|
יקבלו עמרי ודובי מהעסקה אם זה גלובלי ביחד עם העסקה הקודמת והקמת הקזינו, או שזה תשלום נפרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נתיב העשרה = חוות שבעא
ל"ת
ליסה,
04/07/05 14:23
|
|
 |
43.
רואים נסיגות והתיאבון שלהם גדל
ל"ת
מה המסקנה??????,
04/07/05 14:20
|
|
 |
42.
וכמובן יהיו שמאלנים שיצדיקו או
בני,
04/07/05 14:19
|
אותם. תודה לאל שיש לנו את הפלשתינים כאויבים. הם תמיד מצילים אותנו מעצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תנו את אשדוד ונקבל פיצויים
איציק,
אשדוד,
04/07/05 14:17
|
אני מוכן להתנתק מאשדוד תמורת פיצויים הולמים. לגור בשיכון ל' + יאכטה גדולה + מטוס בשדה דב. תתמורת זה סבבה נפנה את אשדוד. הרי ב- 1948 גרו 5000 פלשתנאים. אשדוד בעבר היתה שייכת לפלישתים לא לעם היהודי זה לא כמו יהודה ושומרון שכן היו נחלת אבותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הרשות מבקשת? שרון ייתן
דן,
נווה כיבוש,
04/07/05 14:17
|
עכשיו ''ישראל תדחה את הרישה על הסף''. מחר ''צריך להבין את המצוקות'' מחרתיים ''כיבוש זה דבר רע'' ואחר כך ''שלום, תמצאו לכם בית אחר''.
אם אתם לא מאמינים, תשאלו את תושבי אלי סיני. שרון שלח אותם לשם, ועכשיו הוא פועל נגדם בנבזות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לאחר הנסיגה קסאם בנתיב העשרה
לא נורמלים,
גהה מח סגורה,
04/07/05 14:17
|
...כמו עם חזבללאה..לאחר הנסיגה ימצאו תירוץ להמשיך להפגיז....נתיב העשרה הוא התירוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
''דחילק'' בואו לא נהיה קטנוניים.
אורי אבנרי,
04/07/05 14:16
|
והאמת? מגיע להם. בשלום כמו בשלום. (כך פעלתי גם כשבחרתי להפוך את עראפת לפרטנר לגיטימי...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תנו להם את החווה
ל"ת
jjjjj,
עעעעעע,
04/07/05 14:14
|
|
 |
36.
בתור תושב נתיב העשרה
אוליאל,
04/07/05 14:14
|
(אולי בעצם שכן מאוד קרוב שלהם) אני מוכן לנסוג מהבית שלי בשביל הסכמי שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ותנו לגברים לעשות שלום אמת
לכל הסמאלנים,
חזרו לגולה,
04/07/05 14:10
|
ותחזרו אחרי שנעשה פה שלום אמיתי עם בני-דודינו, כי הם בזים לפחדנותכם ועליבותכם, וכל דובר ערבית ידע זאת לאשורו, ערבים עושים שלום רק עם גברים בני-גברים ולא הצועדים במצעדי גאווה ואוכלי אוכל יפני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A Mane.. LOL
Uzi,
New York,
04/07/05 14:49
|
|
 |
''תחזרו''? למה לתת להם ''לחזור''?
יוסי,
גושדן,
04/07/05 14:23
|
אחרי שהם יעזבו את הארץ הזו עד האחרון שבהם צריך לחוקק חוק פשוט וברור: כל שמאלני שאי פעם כף רגלו תידרוך בארץ הקודש ייעצר מייד ויועמד במקום ע''י בית-משפט צבאי מהיר באשמת: ריגול,חבלה,הסתה,אנטישמיות ופשעים נגד האנושות והעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה! אבל מה עם אירופה!?
א,
א.ק,
04/07/05 15:11
|
הרי הסמאלנים הם הימנים של אירופה, ומיצגים את תורתם נאמנה פה. ידוע לשנינו שהחלאות יסיתו את האספסוף האירופי כנגדנו ברעל היום יומי שלהם,'' כי לא עם כבד פה הם...'' עדיף לתת להם לחזור לפה והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
טוב, אז בואו ניתן להם את ה-כ-ל
ציניקנית מודאגת,
04/07/05 14:09
|
|
 |
33.
עם של פראירים
נדב,
04/07/05 14:08
|
עם מטומטם עם תוכנית מטומטמת- תנו פרס לרוצחים תמשיכו עם הטמטום עד שהפלשטינים יבנו משרפות בשנת 2020 בשנקין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תנו להם גם את אשקלון...
התנתקות שלמה,
04/07/05 14:08
|
אשר נכללה בתחום הפלסטיני בתכנית הלוקה. אם כבר- אז כבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מג'דל ואיסדוד תחילה !!!! יפו
פלסטיזי גאיי,
מעלה גרה.,
04/07/05 14:07
|
|
 |
30.
אל-חליף שרון, הוא המנהיג שלנו!
הג'מעה,
פלסטיין,
04/07/05 14:03
|
תנו גם כסף ותקבלו תמורה, כמו בחאלפיה, אפשר לפתור הכל בבקשיש... כמו בימים הטובים תחת השולטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבו עומרי , אתה מתכוון ?
ל"ת
אבו עמאר,
04/07/05 14:56
|
|
 |
29.
דחלאן -פגישה עם שרון והוא יאשר
ל"ת
פרח,
04/07/05 14:00
|
|
 |
28.
צודקים המושחתים-מגיע להם הכל
יעקב,
04/07/05 14:00
|
חוצפה שכזאת לא נשמעה יש להם ממי ללמוד-מובאראק החצוף, העז וקבל עד הס''מ האחרון, וכי למה שלא ינסה דחלאן? מה יש לו להפסיד? גם הוא יקבל את אשר ידרוש, כי הגיע להם הכל, הכל שלהם! נכון? אריק שרון? אריק, תן להם, הם טוענים שזה שלהם-תן להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אין ברירה. בכאב יש להסכים,
יעל,
נהלל,
04/07/05 14:00
|
כי אם לא יפלו עלינו בעמק יזרעאל קטיושות מהשומרון. אני דוקא אוהבת את נתיב העשרה אבל מעריכה את נכונותם לשלם את מחיר השלום - וזה כדאי. כשיהיה שלום נוכל להיכנס שנית לשטחים ולהיאכל בתוך פיתה בלי מלח, רק עם אבק שריפה... פחחח הפלשתינים זה הצרעת של העולם, החצ'קון של הגלובוס, הסרטן של שביל החלב. רק ציקלון b יעזור לנו ולהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תיקוני נסיגה?
ד. שרון,
המרכז,
04/07/05 13:56
|
ואלי אם ראש הממשלה יציע להם את חוות השקמים הם יסתפקו ויבואו על סיפוקם? הרי במצע הבחירות ראש הממשלה אמר שיהיו ויתורים כואבים, אז שיראה דוגמא ויפנה את חוותו וימסור אותה כמו שהוא עומד למסור את גוש קטיף ולך תדע מה עוד, שלא מספרים לנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לצאת מיד מנתיב העשרה
ארבע אמהות,
צפון,
04/07/05 13:55
|
זה שטח כבוש ונוכחותנו שם מסכנת את החיילים. מספיק שאנו איבדנו את בנינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
יווו... איך הוא דומה לעוזי כהן
יובל,
ירושלים,
04/07/05 13:51
|
|
 |
LOL! נכון!
ל"ת
נעמן,
שפוי,
04/07/05 14:40
|
|
 |
23.
THE REASON TO CONTINUE TERROR
ALON,
04/07/05 13:50
|
YOU JUST GOT IT FROM THE HORSES MOUTH. BETTER START GETTIN UMBRELAS AGAINST KATYUSHOT IN TEL AVIV. IF YOU BELIEVE PEACE IS POSSIBLE WITH THESE ARAB TERRORISTS.............................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תנו להם ...
אברהם,
הרי יהודה,
04/07/05 13:50
|
|
 |
21.
ככה זה ערבים עם האוכל בא התאבו
ערב ג'רב,
ארץ ישראל,
04/07/05 13:49
|
ן.מהים ועד הנהר זו שלנו וגם זו.להזכירכם..אשדוד ,אבו שושא,אשקלון,קסטינה,יבנה,יפו,חיפה,עכו בקיצור הכל הכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לצרכי פנים או לצרכי חוץ ?
משה ק,
04/07/05 13:47
|
אנחנו ההדיוטות חסרי הדעה, התלהבנו כאשר התקשורת הציגה לפנינו את חגיגות אוסלו במלוא הדרן. נכון שהיו צלילים צורמים, לצרכי פנים או אולי לצרכי חוץ, נכון גם שהיו אי אלו פעולות של אויבי השלום וגם כמובן מסע הפחדה והסתה של הימין הקיצוני. התקדמנו במתווה השלום, הקורבנות מאחורינו ואנו עומדים לחגוג את ההתנתקות - ובל יפריעו לנו צלילים צורמים. הקיצונים תמיד יחזו שחורות, נבואותיהם תמיד יתאמתו, אך אנחנו לא נירא ולא נחת ונמשיך בתואי שמורים לנו רבנינו שבתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי כסיל וסמאלן יהגה הבל?
א,
א.ק,
04/07/05 14:08
|
הקורבונות מאחורינו?! כסיל עד מתי ''חכמים'' בעיניהם ידברו דברי בלע והבל. רק בהמה חסרת זיכרון ובינה תוכל לשפוך הגיגים דוחים אלו, דם הקורבנות זועק! ואילו אתה ''מוחק'' אותם וממשיך הלאה אל עבר האבדון, עבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ.ב. : הוא כתב את זה בציניות
ל"ת
יוסי,
גושדן,
04/07/05 14:15
|
|
 |
הוא צודק
יוסי,
גושדן,
04/07/05 14:15
|
שים לב שאין כמעט הרוגים שמאלנים בארבע השנים האחרונות, כמעט כל הנירצחים הם יהודים ולא שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעטה הציניות היה עבה מאד מאד
א,
ואללה צודק,
04/07/05 15:07
|
כבר קשה להבחין בתגובות, רמת הציניות כקול דק מתגברת ככול שהיאוש גובר, והשולטן שרון מחזק את החבל סביב גרונינו !
זכרו! אין יאוש כלל בעולם! :)
גם השולטן יחזור לחוותו וכבשים ושוורים יהיו ידידיו הטובים ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דח'לאן בוגד מוותר על אשקלון .
ל"ת
אחמד מג'דאלוי,
מחנה פליטים,
04/07/05 13:44
|
|
 |
18.
ליהודון הימני המגיב פה בשכר
נעמן,
שפוי,
04/07/05 13:42
|
ראשית כל, יהודון איננה מילה פוגעת או גסה. אביכם הרוחני, הטרנספריסט הסהרורי רחבעם זאבי כינה כך את שגריר ארה''ב בישראל. אם גנדי עושה שימוש במילה זו, אזי גם כל אחד אחר.
ולעצם העניין, אין לכם, יהודונים טפשים ימניים, איזה כביש לחסום? יש קצת שמן שעוד לא הספקתם לשפוך ולנסות להרוג יהודים אחרים. אתם מעוררים חלחלה, חלאות שכמותכם. אבל סופכם יבוא בקרוב. אגב, אני מבין שאתם נזהרים כבר ברעננה, מצויין. בקרוב יחידותינו תתחלנה לפעול גם באזורים אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל
ל"ת
zfdm c,
05/07/05 00:23
|
|
 |
איך מצטרפים ליחידה?
גיל,
ב''ש,
04/07/05 21:55
|
|
 |
Naaman
Larry,
04/07/05 17:41
|
|
 |
עצוב
דנה,
ת''א,
04/07/05 14:16
|
כ''כ עצוב לשמוע אותך מתבטא בצורה כזאת.. במקום להגן על הבית מהאוייב שבחוץ אתם נלחמים בתוך הבית ,ביננו.. כולנו יהודים וכולנו רוצים שקט גם אם אנחנו לא מסכימים על הדרך... תתבייש לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל-נמרי המצברי, לך תנגב חומס
ל"ת
אינך שפוי,
אתה ערבי,
04/07/05 14:00
|
|
 |
המתכנה ''נעמן'': שפן קטן ומסכן
אילן גרוס,
פרדס חנה,
04/07/05 14:00
|
אם היה בך רק טיפה אומץ היית מזדהה בשמך האמיתי ולא מסתתר אחרי שם בדוי ו''משחק אותה'' גבר. ''יחידותינו תתחלנה לפעול'' אתה אומר? כנראה לא סיימת תיכון ואתה מתרברב כאילו אתה יוצא סיירת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינני יוצא סיירת, אלא גדוד חיר
נעמן,
שפוי,
04/07/05 14:39
|
רגיל (מגולני) ואם תתעקש, בוא לגעננה באחת ההפגנות הנאלחות שלכם. אראה לך מי אמיתי ומי לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה חמוד
עופר ההומו,
תל אביב,
04/07/05 18:57
|
עוד חודש מלחמה אנחנו כבר נצוד אותך זבל אנשים כמוך הם הסרטן של המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חמוד אתה
חמדה,
04/07/05 13:58
|
|
 |
לאותו הערבי בשמות שונים
נעמן,
שפוי,
04/07/05 14:04
|
|
 |
17.
הדרישה הפלסטינית מובנת
עידו,
04/07/05 13:41
|
הם אימצו את המודל המוצלח של החיזבאללה בלבנון.
כך הם משאירים לעצמם סיבה ליציאה של פיגועים מעזה כמו שחיזבאללה עושים לכיוון הר דב (חוות שבעא).
כל מי שמאמין שהאופן שבו ישראל יצאה מלבנון הוכיח את עצמו לטובת ישראל, לא מבין שהזמן שעבר מאז היציאה מלבנון בפרספקטיבה היסטורית הינו קצר מאוד ועוד מוקדם לקבוע האם היציאה ואופן ביצועה היו מוצלחים וטובים לישראל.
בינתיים ניתן לראות כי החיזבאללה משפר את האיכות של חייליו, ציודם, הכשרתם ואופן פעולותיהם - ללא מפריע וללא תגובה ראויה מצידה של ישראל.
נראה כי ישראל על סף אובדן כושר ההרתעה שלה וכי היוזמה עברה ממזמן לצד הפלסטינאי ולצד החיזבאללה.
כך שאל לנו לצפות לשקט לאחר הנסיגה מרצועת עזה וצפון השומרון ואל לנו לחשוב כי איומי הסרק שאנו משמיעים כיום מרתיעים מישהו בצד השני, לראייה מבחינתם, גם לאחר היציאה מלבנון איימנו כי במקרה של פעולה מצד חיזבאללה נחשיך את ביירות / דמשק וננקוט ביד קשה כלפי חיזבאללה / לבנון / סוריה. אך לא ביצענו דבר כאשר אלה קרו.
יש הטוענים כי הסיבה לכך הייתה הצורך של ישראל בהחזרתו המהירה של אל''מ (מיל.) אלחנן (ג'ינס) טננבאום, רמ''ט מרה''ש עוצבת הפלדה, אך גם המקרה האחרון מוכיח כי ישראל איננה מתכוונת לעמוד מאחורי הצהרותיה והיא נתפסת באיזור כנמר של נייר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה אישה בת 18
''זקן'' בין 62,
04/07/05 13:56
|
|
 |
16.
אני בעד לתת להם את נתיב שעשרה
מרמרוש,
04/07/05 13:41
|
זה פשוט מאוד, אולי אם נקרב אותם נזכה ליום שבו טילי קאסם יונחתו על חוות השקמים, ועם קצת מזל אולי גם ניפטר מהמאפיונר ומבניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה להם לירות על השולטן?
אתה גדול,
חזק,
04/07/05 13:59
|
|
 |
15.
No limit to their apetite
ל"ת
Yemani Shafui,
Tokyo,
04/07/05 13:37
|
|
 |
14.
תיקון טעות היסטורית
יאיר,
רחוק,
04/07/05 13:35
|
חברה אל תתרגשו, הם בסך הכל צודקים ודורשים תיקון טעות היסטורית, ואני קורא לפלשתינאים לא להסתפק בנתיב העשרה כי גם אשקלון בהישג יד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מי שמזמין לחץ,
אור,
04/07/05 13:33
|
|
 |
12.
טוב שלא דרשו שניסוג מארץ ישראל
ל"ת
תומר,
04/07/05 13:30
|
|
 |
מה לא דרשו ? דורשים!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
04/07/05 16:41
|
|
 |
11.
זרעי פורענות
עמוס,
אשקלון,
04/07/05 13:30
|
הוא הרי יודע שהוא לא יקבל אבל כדי להצדיק את הפיגועים לאחר ההתנתקות הוא כבר מעכשיו מכין אותנו וכל השמאלנים יצדיקו.
אם זה לא היה עצוב אז הייתי צוחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זה מה שבוגי אמר בדיוק
בוגית,
04/07/05 13:27
|
הם ירצו עוד ועוד ועוד. אם לא ניתן עוד ועוד יהיה טרור. הנה ההתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רמז דק להמשך.
ל"ת
קורבן שלום,
04/07/05 13:24
|
|
 |
8.
מי שיעמוד מול דלת חטואל...
קצין מיל.,
04/07/05 13:24
|
...יעמוד באמת בפני משימה קשה.
את האחריות למשימה הקשה הזאת, יצטרך לתלות באלו ששלחו אותו למשימה - באיחור של כמה שנים.
עצוב לחשוב על החיים שהיה חוסך הפינוי הזה אם היה נערך בזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8 כמה שאתה צודק
מוטי, אב ללוחם,
04/07/05 14:18
|
חבל שהחיים זה לא סרט בוידאו, היה אפשר להריץ מהתחלה, נזכרתי במשפחה האומללה, ונזכרתי איך שבאזכרה כל ''הגיבורים'' שערכו אזכרה וסכנו שוב ילדים על ציר הדמים של חטואל ברחו כמו שפנים כאשר פתחו לעברם באש ומי שמר עליהים? אותם לוחמי צה''ל שהיום המתישבים קוראים להם לסרב פקודה, תתארו לכים כי אים ''פקודת הסרוב'' הייתה מגיעה בעת התקרית ולפניה, מה היה נשאר מאותם מטורפים ופחדנים? ומי היה מאבטיח אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ח''ח
ל"ת
ישראל ישראלי,
04/07/05 13:40
|
|
 |
אתה צודק
אני,
04/07/05 13:39
|
אתה צודק, אם לא היינו מקימים את המדינה הזאת, היינו חוסכים חיים של למעלה מ-20000 חיילים מסכנים שמתו במלחמות, הם היו יכולים להיות היום הורים וסבים, ולגדל דורות ישרים, ולהנות ממה שבאמת חשוב בחיים, הילדים שלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר ''אני''
מוטי אב ללוחם,
04/07/05 14:01
|
נכון נפלו לצערנו אלפי לוחמים בכל מלחמות ישראל מימין ומשמאל, על המנהיגים לשאוף לצמצם זאת, מה שעושה שרון, היא הדרך הנכונה, רוצה להגיד לך ולכל עם ישראל, כי עים כל חלוקי הדעות בעוד 50 ימים נהיה תלויים אחד בשני ולא חלילה תלויים אחד ליד השני, הכל עכשיו גם! תלוי בכים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם שמאלנים אין שום דין ודברים!
יוסי,
גושדן,
04/07/05 14:13
|
אתם גרועים בדיוק כמו החמאס אם לא יותר. הייתי מאחל לבן הלוחם שלך משהו מאוד מכוער אם לא היו מצנזרים אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתכם לא נצטרך לפנות
יוסי,
גושדן,
04/07/05 13:33
|
אתה תחזרו הביתה לאירופה מרצונכם החופשי, והמיעוט הקטן מביניכם שלא ירצה לחזור...תשלים לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מוחמד דח לאן
קובי,
04/07/05 13:23
|
|
 |
מוחמד דחלאן אוכל בננה לרוחב
מיכאל עינב,
מיכאלה ברקו,
04/07/05 13:30
|
|
 |
6.
הפלשתינים דורשים תמיד
גור ישראל,
04/07/05 13:21
|
עוד ועוד ועוד!! תנו להם יד, והם יבקשו מייד גם היד השנייה! ניתן להם גם היד השנייה, הם יזעקו ברבים שעדיין לא נתנו להם מספיק ויבקשו עוד!! והם תמיד יקבלו עוד, ואת זה הם יודעים טוב מאד!! השיטה שלהם להישטלטות מלאה על ''השטחים'' היא, צעד אחרי צעד!!
אין סוף ולא יהיה סוף ''לדרישותם'' כל עוד מדינת ישראל תתקיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
but of course
Yored,
Tel-Aviv,
04/07/05 13:20
|
This is just the begining,of course they will ask for more and more and they probably get more. When will they ask for the ''OAKS FARM'',they can have it with the owner of it............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לתת להם את הדיקטטור
ל"ת
נעמן,
שפוי,
04/07/05 13:20
|
|
 |
3.
נסיגה חד צדדית?
כתום,
04/07/05 13:12
|
במסגרת ההתנתקות אנו אמורים לסגת חד צדדית מהשטח כי לא הגענו להסדר עם הפלסטינים. שקט או שלום בתמורה לא נקבל ועלולה אף להפתח אש בזמן הפינוי מאיפה החוצפה לבוא בדרישות?
הם אפילו לא מכירים בנסיגה כסיום ה''כיבוש'' ברצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תנו להם את החווה ביחד עם הבעלי
ל"ת
ממילא הוא,
מתנהג כפלשתי,
04/07/05 13:07
|
|
 |
ל 2 אתה עובד יפה
מוטי+,
04/07/05 14:07
|
חברת מרזל/בין גביר מעבירים לך כספי טרור, גם זה יסתיים בעוד כ50 ימים, ואז תחפש מקום עבודה אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית לי את היום
ל"ת
ויסגלס,
04/07/05 15:48
|
|
 |
עוד 50 יום הבן שלך יוכל להיות.
יוסי,
גושדן,
04/07/05 14:17
|
..קורבן ההתנתקות הראשון אבל נא לא לערב אותנו עם הסיכסוכים שלכם ושל הערבים בעזה על היישובים שלכם מסביב לעזה, אותנו היהודים זה לא מעניין יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ערבים לערב ויהודים ליהודה
בנצי-א,
04/07/05 12:54
|
|
 |
ויהודים גם לשומרון חבל עזה ויש
ל"ת
נסים,
הירושלמי,
04/07/05 16:35
|
|
 |
ושמאלנים לאירופה
יוסי,
גושדן,
04/07/05 13:31
|
|
 |
שמאלנים לאירופה
מנש,
ת'א,
04/07/05 14:02
|
אני שמאלני ממוצא עיראקי. לאן אתה מציע לשוח אותי ? חשוב לי לדעת כדי להתחיל להתארגן לנסיעה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצידי שתחזור לעיראק
יוסי,
גושדן,
04/07/05 14:11
|
|
 |
מצידי תחזור לעיראק
מנש,
ת'א,
04/07/05 15:47
|
טוב אני חוזר לשם. . אבל רגע, אתה יכול לסדר לי ויזה ? אני יכול לסוע לשם והם יחזירו אותי אליך !!! אז מה עשינו ?
לטיפולך.
הגב לתגובה זו
|
|