 |
50.
יקבל חודשיים עבודות שרות
ל"ת
משפטן מציאותי,
06/07/05 08:28
|
|
 |
49.
חייבים למצות עימו את הדין
ערן,
חיפה,
06/07/05 08:27
|
מדובר בפושע ממדרגה ראשונה שביצע פיגוע סכינאות בלב ליבה של בירת מדינת ישראל - ירושלים. על רשויות החוק למצות איתו את הדין ולהרשיע אותו בכל האישומים המיוחסים לו עם עונשים מקסימליים הקבועים בחוק. נקווה שהוא יירקב במשך כל ימי חייו בין כותליי בית הכלא ושיאנסו אותו מאחור אסירים מחורמנים וממורמרים. עד למתקפת הטרור החרדית הזאת הייתי תומך של המגזר הדתי בישראל ואף מעריך קבוצות חרדיות מסוימות כמו אנשי חב''ד, אולם כעת אני בז להם כי הם שונאים את כל מי שאינו כמוהם ומבזים את המדינה, את חוקיה, ואת מרבית תושביה. גועל נפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי אתה?????
ד''ר גונן שגב,
יבואן שוקולד,
06/07/05 09:20
|
הדתיים כולם לא שווים ..כיוון שחריג מטורף נתפס עם סכין.. החילונים הממלאים בתי סוהר עשרות שנים בפשע אלימות רצח אונס.סמים בתי סוהר לנוער מלאים ...הם וודאי גם לא שווים .. אז למי נצטרף???? הדיוט..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חריגים????
הדת אופיום לעם,
06/07/05 12:18
|
חריג דתי רצח ראש ממשלה בישראל. חריג אחר ירה טיל בקבוצת ערבים. חריג נוסף (נראה דוקא חמאסניק) עשה לינץ' . חריגים רבים חרדים נטפלו מינית לילדים. בתי הסהר מלאים חובשי כיפות, מנשקי מזוזות ואוכלי כשר למהדרין. כולם חריגים, הרבה חריגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה אין רוצח חרדי????
הדת הצלה לעם,
מעיין ספיר ז,
06/07/05 13:48
|
דתי =דתילוני =דתל''ש=חילוני... רק חרדי!! תורת ישראל אינה סובלת פשרות ,ורק בישיבות של הדוסים השחורים,אין פשרות ללא-תרצח.. וכל עירבוב לאומנות ציונית בדת ישראל מסוכנת ..וכפי שחינוך חילוני ללא אמת מידה קבוע ,וכל אחד והאמת שלו ..סכנה קיומית .
ברשותי ''מודעת- אבל מתנועת הקיבוצים..על מותו של ''שמש-העמים'' _סטאלין המהולל..שהרג עינה ושחט מיליוני בני -אדם.. כנראה שאתה מצאצאיו שונא יהדות .ו.אינו מביט בראי ..טינופת ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תגובה חרדית אופיינית
הדת אופיום לעם,
06/07/05 14:53
|
טינופת? מי, אני? למה, מה עשיתי לך שאתה מקלס אותי. כל כך אופייני לדוסים השחורים לגדף את הזולת בלי כל תגובה ערכית או ענינית לעצם הנושא. בקיצור , לא ארד לרמתך למרות שהפיתוי רב. לך לך לשלום ונפגש בגהנום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה בתמונה - רוצח חרדי
הדת אופיום לעם,
07/07/05 13:06
|
הלא הוא מואשם בנסיון לרצח, האדון שליסל המכובד, דוס שחור. אבל מה הטעם להתווכח עם מסוממים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הדת הצלה לעם'',תגובתך מוחצת
מאיר גרדין,
פ''ת,
06/07/05 16:03
|
למרות שאין לענות לכסיל כאיוולתו. אך בשנאה חריגה יש להכות..! למרות קושי ההכאה למי שחסר ידע אלמנטרי ב''דת-ישראל'' ובמחשבתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקשתי רוצח חרדי, יש?????
השופט אזר ז''ל,
קרבן האור,
06/07/05 15:48
|
|
 |
עוד תגובה של אוהד סטאלין
הדת הצלה לעם,
06/07/05 15:46
|
ראשית לא נבהל מ''רמתך''..ומנבערים נוספים כמוך.. לכנות את תורת ישראל._פשע_ .מתאים רק לטינופת! משום שלא לדעת ולהכיר,את מורשת ישראל הר געש אדיר שהעניק לכל הציויליזציה האנושית ערכי מוסר ניצחיים.והוציא מתוכו גדולי וגאוני עולם. והיסטוריה של עם, שתמיד רק נרצח על יהדותו ולעולם לא רצח.. ואין לו קשר לדתות אחרות שהם המצאות אנושיות.כל זה לא עומד לזכותו ,מול השמצות וניבול דעת ושנאה של אומלל כמוך ,נבער מדעת שלא קרא ולא שנה..
לך ללמוד נציג של סטאלין מאוס ושדוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אחד שתיים שלוש
פליט,
רחוק מאוד,
06/07/05 07:22
|
|
 |
47.
אוי אוי אוי
יוסף מהר ציון,
ים,
06/07/05 03:05
|
לאיזה מצב מסכן הגענו נכון שירושלים קדושה נכון שאסור לשכב משכב זכר זה מתיר לשפוך דם של יהודי????? איך אחד שלומד תורה שדרכיה דרכי נועם וכו'' יכל להגיע לכזה עיוות וסילוף של רצון השם?? אוי אוי אוי צריך לעשות תשובה עם ישראל המצב בקנטים רק משיח יכול לעשות משהו בעז''ה בקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מה איכפת לכם?
רן,
ב''ש,
05/07/05 22:56
|
אני קורא את התגובות ועדיין לא מבין את המתנגדים למצעד. ברור לי שאינכם מתלהבים מהומוסקסואלים וחושבים שזו סטייה. אבל מדוע אתם כלכך נגד המצעד. הרי המצעד נמשך בסה''כ שעתיים. ברור שאינכם חייבים להיות באזור בזמן המצעד. לכו בזמן זה לעשות קניות, ללמוד תורה, לטייל, לכותל, לעשות כל דבר אחר ואחרי שיגמר המצעד, להתעלם ממנו כאילו לא היה. מדוע ההתנגדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי מה כבר יש להם לעשות?
חיים,
דרום,
05/07/05 23:45
|
ראית את האנשים שהתפרעו בהפגנה. שלייסל הדוקר הוא בכלל לא ירושלמי והוא הגיע במיוחד לירושלים כדי למחות נגד ההפגנה. את הסכין הוא קנה בחנות באותו היום.
האנשים האלה לא עובדים וחיים מקיצבה חודשית של 1700 שקלים מהישיבה בה הם לומדים, אז מה כבר יש להם לעשות? משועממים ומלאים רוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הדת - פשע נגד האנושות
הדת אופיום לעם,
05/07/05 21:29
|
הדת זה לא רק אופיום, אלא כל הסמים שבעולם. הקנאים הדתיים שטופי המוח ומסוממי הטפה מסיתה מסוגלים לכל מעשי נבלה הכי קיצוניים ללא כל סייגים, הכל בשם הדת, כולל המתאבדים,הלינצ'אים, סוקלי האבנים ושורפי מכשפות. הדתות כולן, למעט הבודהיזם, הם שורש הרוע של העולם והסכנה הגדולה ביותר לאנושות. מענין מאד לקרוא לעומק את צופן דה וינצ'י ולהווכח בכוחן של הדתות ובעיקר של הממסד הדתי העומד בראש פירמידת הרשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הבודהיזם אינו טלית שכולה
משב רוח,
ב''ש,
05/07/05 23:00
|
תכלת.
ראה את המצב בסרי לנקה. יתכן שיבוא יום ובו יהיה אסור להקנות לילדים חינוך דתי. למען האמת יש בזה הגיון. הרי אם אלמד את ילדי להאמין בכת השטן ולהקריב חתולים שחורים, מייד יבואו עובדים סוציאלים ויקחו אותם ממני (ובצדק!). אבל אם אלמד את ילדי להאמין באלוהים ולהקריב תרנגולות (לכפרות), אזי אני יהודי מאמין.
מה בעצם ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה האלטרנטיבה אז עדיף דת
מרק,
05/07/05 22:48
|
אתה כל כך טיפש שאני לא יודע ממה להתחיל. להגיד לך שקומוניסטים אתאיסטים רצחו יותר אנשים מכל הדתות ביחד. להסביר לך שצופן דה וינצ'י זה לא ספר היסטורי וזה פרי הדמיון של דן בראון. לספר לך שלפני הדתות המונוטאיסטיות מצב היה הרבה יותר גרוע. זה יעזור? יש לי ספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה אופיינית לחרדים
הדת אופיום לעם,
06/07/05 12:15
|
אתה לא שווה תגובה. לך תכתוב פשקאוילים בבני ברק ולך למד הבנת הנקרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מרק! אתה הוא הטיפש!
פיטר גבריאל 25,
05/07/05 23:10
|
רן צודק בכל דבריו-תמיד טענתי ותמיד אאמין בדבר שהדתות הן הגורמות העיקריות להרס וחורבן התרבות האנושית בעולם מאז ומתמיד ! כנראה שאתה נמנה מבין אותם חרדים ו/או שומרי מסורת ו/או שטופי מוח שמאמינים בכל הקשור לאלוהים הדמיוני והמטופש. הרי אין כשפים וקסמים בעולם וכך גם אלוהים הדמיוני וכל הדת המטופשת הזאת שנגזרה כחלק מהאמונה האינפנטילית הזו,הרי החרדי המסריח והמאוד מאוד דוחה,מכוער וטיפש ניסה לדקור ולרצוח 3 אנשים רק בגלל שהם חושבים באופן שונה.יופי-ממש נתן לו הרבה,הם יחלימו לגמרי כאילו לא היה כלום בתוך ימים ספורים,אך הוא דפק את החיים המסריחים שלו ממילא וייכנס באשמת ניסיון רצחי משולש ל-15 שנים בבית כלא,שם כבר יתפוס אותו אחד האסירים או רצוי כמה ויראו לו מה זה דפיקה מאחורה מידי יום שעות רבות במקלחות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע בדיוק כמו דתי קנאי
מרק,
06/07/05 06:33
|
הכי מצחיק שאתאיסטים פרימיטיבים ותוקפנים כמוך הם בעצם אותם דתיים קנאים. ההבדל הוא ממש זעיר - דתיים מאמינים שאלוהים קיים ואתה מאמין שהוא או היא לא קיים. אתאיזם זאת גם אמונה או דת בגלל שאין לך שום הוכחות שאלוהים לא קיים כמו שלדתיים אין הוכחה חד-משמעית שהוא קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתיאיזם=אופיום להמונים,וגםבודה
ל"ת
עובדה-הוכחת ש,
(חילוני),
06/07/05 13:02
|
|
 |
44.
ירושלים לא עיר קודש ולא נעליים
Yossi V,
05/07/05 20:42
|
סתם מקום על פני כדוה''א שאנשים (ברובם מטורפים) החליטו להקים שם מקום ישוב ולקרוא לו ירושליים.
עיר לא יכולה להיות קדושה. אין דבר כזה עיר קדושה. כמו שאין דבר כזה קבר קדוש, או איש קדוש, או כותל מערבי קדוש.
וכשאני רואה את הדתיים האלה מטנפים את העיר - תרתי משמע - אני מגיע למסקנה שגם החיים הם לא קדושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אנונימי,
13/07/05 17:30
|
כול החרדים מתפארים בעשרת הדברות והם אלו שמפרים אותם. להזכירכם: 1. יצחק רבין הרוצח חבש כיפה 2. הסיפור במצעד הגאווה 3. כהנא התנהג כמו סטאלין והיטלר ועוד רבים אחרים שלא עולים לי בראש כעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד שמבין משהוא..חחחחח
הבערות הקלאסית,
05/07/05 21:38
|
בא לבית המדרש היהודי ,,רק כדי ללמוד שאינך יודע ,שאינך יודע כלום. נבער אומלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא צריך ללכת כל כך רחוק
אלכס,
05/07/05 20:55
|
בשביל להגיע למסקנה שהחיים הם לא קדושים. מספיק לך להסתכל בראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חרדים זקוקים ליחצן שמאלני
מרק,
05/07/05 20:40
|
לשמאלנים יש ניסיון רב בתחום הצדקת הרוצחים. אין לי ספק שאחרי שגדעון לוי יסביר לכולם באיזה תנאים קשים חיים חרדים, אחרי שאילן פפה יספר שלהומואים אין שום זכויות לאדמת ירושלים, אחרי שאורי אבנרי יגיד שהחרדי הזה הוא לא רוצח אלא לוחם חופש, אחרי שאהוד ברק יגיד שבמקומו הוא היה עושה אותו דבר וכו' וכו', אולי אחרי כל זה אותם הומואים שנדקרו יהפכו לפעילי זכויות החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
werfen den Schlüssel!
ל"ת
לזרוק את המפתח,
(שליסל),
05/07/05 18:54
|
|
 |
41.
אהבה כבוד ושאר סטיות....
שפוי אחד בסדום*,
ישראל,
05/07/05 18:08
|
זו היא ארץ ישראל מודל 2005 איש לא מכבד את דעתו והיתנהגותו של האחר ...אל לנו לשכוח שכבוד ואהבה הם דו צדדים,וכמו ש''הומוהי'' ישראל בחרו לטמא את עיר הקודש בנוכחותם הקולונית ומשוחררת הרסן בלי שום שמץ של דאגה או מחשבה שמה נוכחותם תיפגע ברגשות אחיהם הדתים החילונים ,אזי באותה היתנהגות היתירו את דמם של חבריהם למיצעד!!!וכל זה נעשה בקודש הקודשים **ירושלים** דבר אחד לי אליכם לכל ההומוהים והסטריטים שביננו , בושה בושה בושה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך טוב ממנו
בושה,
05/07/05 18:51
|
אתה מכריז על בני אנוש טמאים? מי שמך? מי מטמא את ירושלים? מה קדוש בה ששוה נסיון רצח אתה מתיר הדם. קובע כשרים וטמאים. לא תינקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לכל ההומואים-למה ירושלים?
זיו,
רחובות,
05/07/05 17:37
|
מצעד הגאווה שלכם היה מה שנקרא ביהדות ''להכעיס'' ז''א דווקא, ולא ''לתאבון'' ז''א מתוך תמימות. קראתם ברמקולים לכולם לבוא ולהפגין את חופש הביטוי והגאווה בצורה קנטרנית ומתגרה.הכרזתם הכרזות בשם ירושלים ובשם תושביה, שאם הם תושביה כנראה שטוב להם כמו שהיא. נכנסתם לשגעון גדלות מהכח שנתן לכם בית המשפט. ירושלים היא עיר עדינה ומיוחדת. כולם בתוכה מכבדים אחד את השני בקטנה. למה אי אפשר להיות הומו בתל אביב עם כל ההומואים כמו שהדתי בירושלים עם כל הדתיים? למה אתם צריכים לעשות ממש כמו כפייה דתית על הדתיים, אבל הפעם כפייה של האמונה שלכם- שהומו זה סבבה? אני אישית מאסתי בכם אחרי שראיתי את קריאות ההסתה שלכם בטלויזיה עכשיו אני באמת נגעל ממכם. סליחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי ירושלים הבירה
רן,
ב''ש,
05/07/05 22:49
|
אילו היו ההומואים רוצים לערוך מצעד גאווה בבני ברק או בכפר חב''ד הייתי מסכים איתך שזה 'להכעיס'. אבל ירושלים - שונה. אמנם יש בירושלים אוכלוסיה חרדית, אבל ירושלים היא גם בירת המדינה. משמעות הדבר היא כי ירושלים שלי לא פחות משהיא שלך ושל כל ישראלי אחר (העובדה שאני גר בב''ש אינה רלוונטית לעניין, עדיין זו בירת המדינה שלי). אם חו''ח הבירה תעבור לת''א, כולל הממשלה והכנסת וכו', אז יהיה הגיון בטענתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם שם מכבדים אחד את השני?
תל אביב,
05/07/05 18:56
|
ההומואים בני ירושלים אינם בני אדם? זהו. הכרזת על ירושלים כנכס חרדי. מארגני המצעד הם תושבי ירושלים שנמאס להם לחיות בפחד ובמרדף. אז אתה בעד טרנספר? שילכו לת''א. אח''כ גם אתה תבוא. תשאר ברחובות. ת''א איננה עיר מקלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה
זיו,
רחובות,
05/07/05 22:10
|
לא הבנת כנראה. בין כל האנשים בירושלים יש גם הומואים ולסביות שכמו שאתה יודע נראים כמו כולנו. אין צורך לצאת ולהיות ''גאה'' בזה בפסטיבל כמו שהדתיים, הערבים או כל מיעוט או רוב אחר לא עושים פסטיבל של נגד האחר. מצעד הגאווה בירושלים היה נגד יותר משהיה בעד. ואתה יודע על מה אני מדבר. (לא כתבת אם אתה גבר או אשה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה
גבר, לשאלתך,
06/07/05 05:10
|
ירושלים מלאה כתות דתות ואנשים. כולם עורכים מצעדים. עם צלב, או ספר תורה בשמחת תורה או סתם הפגנה של אזרחים בעד ונגד. אפילו תיירים עורכים בה מצעדים ותהלוכות. המצעד הזה לא היה נגד. הוא היה בעד האהבה. לכולם מגיע פתחון פה לדעתך, ורק הגאים צריכים להרקב בשקט. אתה הומופוב במקרה הטוב גזען אנוכי רשע במקרה הרע לא שיש הבדל גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזיו, למה לא
נחמה,
ירושלים,
06/07/05 04:13
|
למה מה קרה שקהילת ההומוסקסואלים בבירת המדינה, ירושלים, לא תוכל להביע דיעה ולצעוד בכבוד ובשלום? רק בגלל שירושלים היא עיר קודש אז רק למגזר החרדי מותר לפצות פה? אם ירושלים הייתה 100% חרדית אז אולי היה לך טיעון משכנע, אבל לא כך המצב במציאות. בבירת ישראל חיים מאות אלפי חילונים, ויתרה מכך - עשרות אלפיי הומוסקסואלים (כעשירית מתושביי העיר) שגם להם יש מה לומר. הצעדה שלהם לא כללה דברי הסתה ולא קראה לאלימות נגד הרוב ההטרוסקסואלי או המיגזר החרדי בבירה. להיפך, היה זה מפגן שסימל אחווה ואהבה, מה שכנראה לאותם מפגינים חרדים פאנטיים חסר בחיים... חוץ מזה, אתה טועה בגדול כשאתה מנסה לטעון שרק ההומואים והלסביות מנסים לגרום לפרובוקציות בירושלים. איך אתה לא מתבייש לשקר ולבלבל את הקוראים? הריי ידוע לכל שהחרדים יצאו להפגנות רבות בעבר וכנ''ל לגביי הערבים. לרוב היו אלה הפגנות אלימות שמן הסתם אינני רואה אותך מגנה אותם. החרדים הפגינו כמעט על כל דבר החל ממחאה נגד בשר חזיר ומזון לא כשר וכלה בהפגנות סוערות נגד נהיגה בשבתות וחגים ונגד חפירות ארכיאולוגיות ובנייה באזורים בהם יש קברים עתיקים... ובאשר לערבים - אלה מפגינים לרוב נגד מדינת ישראל והעם היהודי. אני מתנגדת מאד להפגנות משניי העברים - החרדים מחד והערבים מגייסא, אבל אתה לא רואה אותי דוקרת חרדים כמו מחבלת מתאבדת, אז מדוע אותו חלאה ביצע את אשר ביצע שבוע שעבר? מי ביכלל נתן לו את הזכות לנסות ולגדוע חיים של אדם אחר שהוא אפילו לא מכיר? למה מי הוא? סתם יצור עלוב, ותרשו לי להוסיף ממש לא מושך ומכוער לאללה. גם אתה זיו לא תלית שכולה תכלת ועדיף שתתעסק בענינך הפרטיים ואל תחדור לפרטיות של אחרים ותחליט מי מוסרי ומי לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי
זיו,
רחובות,
06/07/05 19:59
|
אני לא מבין אתכם, אולי אני באמת הומופוב ואולי (או בטוח) לא טלית שכולה תכלת. זה מה שאני ראיתי. בואו נראה מה יהיה שנה הבאה. נראה אם תדעו להיות פוליטקלי קורקט או שתהיו עוד יותר אנטי ומסיתים. לא נגד מגזר מסויים אלא להנצחת המלחמה נגד כל המגזרים ולהוכיח מי יותר חזק. מקווה שיהיה בסדר לכולם ושלא נדע עוד דקירות ושלא נגיע להתחממות כזו בינינו, תושבי הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
יהודי לא דוקר יהודי
חיים,
חיפה,
05/07/05 16:59
|
|
 |
38.
הוא יהיה פופולארי בכלא
וואו,
05/07/05 16:56
|
|
 |
הוא בטח ילמד לאהוב את זה...
ל"ת
רוקד אחורה,
06/07/05 08:31
|
|
 |
37.
אנחנו חיפשנו זאת
tbufh,
חיפה,
05/07/05 16:55
|
מאז קום המדינה נתנו לחרדים להכתיב לנו את אורכי החיים ועל לנו להלין על מה שקורה כעת אלא אך ורק על עצמנו. הם שונאים הומואים, הם לא נותנים לנו להתחתן ולהתגרש כפי שאנו רוצים, הם כופים עלינו כשרות המיקרת את המזון עשרות מונים, הם קובעים מי יהיה ראש ממשלה ואפילו מי יהיה נשיא המדינה וזו רק רשימה חלקית ביותר מכול מה שהם עוללו לנו. על כן אין ספק שאנו חיפשנו מה שהם עושים היום..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
להעמיד לדין גם את הרבנים
מדינת חוק,
05/07/05 16:55
|
שמספקים את חומר ההזנה לתפיסה הקנאית הזאת כנגד כל העולם החילוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טור דעה: על ההומופובים להתבייש
בושה לאנושות,
05/07/05 16:46
|
פורסם בNRG קראו את טור הדעה
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/953/565.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הפגנה בי''ם הערב ב19:00
די לאלימות,
05/07/05 16:44
|
הפגנה הערב ב19:00 בירושלים במחאה על נסיון הרצח.
פרטים ב- http://www.glbt.org.il/maavak
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הלוואי וישב בכלא, הפסיכי הזה
דוד,
05/07/05 16:24
|
|
 |
32.
אשריך רבי ישי
רפי,
05/07/05 16:24
|
יהי חלקי עמך
קינאת את קינאת השם
צדיק יסוד עולם
אל תתיאש מן הפורענות השם ישרוף בקרוב אתכל שונאי השם שקמים עליך לרעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה יאללה
חיים,
גדרה,
06/07/05 01:19
|
|
 |
31.
GAN SUCKER'S
Johnny Bravo,
05/07/05 16:21
|
If only all those Homos will be active in Gan-Suckers as usual ,nothing would have happened. But seems that this endangered human specie has gathered power to break out from their allocated Shmurat teva of Gan Sucker into da holy city. Know ye all that Jerusalem is full of spiritual Meshugaim, some even brandishing knives, so no wonder this has happened. It is better thus, that homos will keep on sucking in the closet or in Gan Suckers and stop parading their foolishness in the street, so no meshugaim aleyha yisrael will come out.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Johnny
Dan,
USA,
06/07/05 01:18
|
After reading your message there is only one thing left to say: I wish you all the worst, AMEN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאר בברוקלין. מה?
ל"ת
רק עברית,
05/07/05 19:00
|
|
 |
30.
האיש צדיק
משה,
05/07/05 16:00
|
|
 |
לך ורצח גם אתה
נבעת,
05/07/05 20:31
|
או שמא אינך מאמין ממש לקיום חיי נצח. או שמא אינך רוצה בחיי נצח. אתה מעדיף חיים טובים ונטולי כלא בעולם הזה, על מקום שמור לנצח לצידו של אלוהים הנוחר? היתכן? את קברה של היהדות אתה כורה פה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אשם, אשם, אשם, אשם, אשם, אשם
ל"ת
שרון מושחט,
זה הוא אשם,
05/07/05 15:58
|
|
 |
קוקוריקו
ל"ת
קוקוריקו,
06/07/05 08:32
|
|
 |
28.
עצרת מחאה הערב בירושלים
מארגנת,
05/07/05 15:54
|
זוכרים את רצח אמיל גרינצוויג? ביום חמישי קרה דבר דומה שבמזל נגמר עם תוצאות פחות חמורות למותקפים. הערב ב 19:00 בקינג ג'ורג' פינת המעלות (מקום הפיגוע), מוחים ומפגינים בעצרת לא אלימה ולא מתלהמת [ושלטים בהתאם בבקשה]כל מי שסולד מאלימות כל מי ששפיות וצביונה הרב תרבותי של ירושלים וישראל בנפשן/ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שליסל בוחש בשוקו
נביא זעם,
05/07/05 15:41
|
|
 |
26.
פנחס=ישי שליסל
יוסף,
פ''ת,
05/07/05 15:31
|
לאחר מעשה זמרי ברחובות עיר הקודש עיר שבו היה בית המקדש למה ציפיתם שנזרוק עליכם אורז או סוכריות? היגיע פ נ ח ס ! ! ! שחררו אותו מהכלא הוא בחור טוב ! שופטים רחמנים בני רחמנים... {לנהג הורג 3 ילדים הוא לא אשם} גם פ נ ח ס זכאי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רוצח מטורף,בשם מי עשית זאת?
ל"ת
דתי,
05/07/05 15:29
|
|
 |
24.
עצרת מחאה הערב בירושלים
ממארגני העצרת,
05/07/05 15:26
|
זוכרים את רצח אמיל גרינצוויג? ביום חמישי קרה דבר דומה שבמזל נגמר עם תוצאות פחות חמורות למותקפים. הערב ב 19:00 בקינג ג'ורג' פינת המעלות (מקום הפיגוע), מוחים ומפגינים בעצרת לא אלימה ולא מתלהמת [ושלטים בהתאם בבקשה]כל מי שסולד מאלימות כל מי ששפיות וצביונה הרב תרבותי של ירושלים וישראל בנפשן/ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה? גם גרינצוויג היה הומו ?
ל"ת
גידי,
ת''א,
05/07/05 16:56
|
|
 |
23.
מצא את המשותף
ניר,
לונדון,
05/07/05 15:23
|
הנאצים השמידו את כל מה שהיה שונה ממה שהם, וזה כלל הומואים , חולי נפש, צוענים וגם... יהודים. הדת שלנו נראית מיום ליום יותר ויותר כמו האידאלים של הצוררים שהשמידו אותנו, ותחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
נחמץ הלב על ההומו שותת הדם
אדם,
ת''א,
05/07/05 15:20
|
לא ניתן לתקן סטיה מינית באמצעות סכין. 150,000 הם ציבור רחב כ-15 ח''כ ומהווים חתך לא מבוטל ולא שולי. את אשר הטבע הרס לא יתקן איש ועל כן יש להשלים עם המום ופגם הגנטי המתרבה בקצב מחריד גם בפרופורציה הכלל עולמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חלאה. תודה.
ל"ת
אור,
05/07/05 16:34
|
|
 |
תגובה ל-22
אבי,
ראשון,
05/07/05 16:25
|
אתה כל כך אדיוט שאני ממש נבוך בשבילך שיש לך את עזות המצח להפגין דעות כאלו בפומבי.
קודם כל 150000 איש לא מתקרבים ל15 מנדטים - אולי ל5. שנית, מאיפה לעזאזל המצאת את המספר הזה שהרי מדובר גם בהערכות זהירות בפי שתיים לפחות! שלישית, הדעות שלך לא היו מביישות כל ניאו-נאצי ואפילו היו גורמות לכמה מהם להסמיק - תמיד עצוב לדעת שעדיין לא הצליחו למנוע את הפצתו של הגן שיוצר אנשים חשוכים ומתבהמים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
### שאלה לפרקליטות ###
ג'ק אביסן (נוצר,
צפון,
05/07/05 15:15
|
זה בסדר מה שאתם עושים לשליסל, אבל רק שאלה קטנה: האם גם את כל הדוקרים של סופי השבוע בחניונים ובחופי הים מאשימים בנסיון רצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
ל"ת
יובל,
05/07/05 16:12
|
|
 |
20.
והכל בגלל ששמר על זכות השתיקה
ל"ת
יבין,
05/07/05 15:01
|
|
 |
להיפך: דיבר גם דיבר
יובל,
05/07/05 16:13
|
והפליל את עצמו ברצח בכונה תחילה. ראו אמצעי תקשורת נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לופליאנסקי-תבקש מחילה
ל"ת
הסתה סופה רצח,
05/07/05 15:01
|
|
 |
18.
קן ההגנה, אי שפיות
ל"ת
אבי,
ירושלים,
05/07/05 15:00
|
|
 |
17.
קשים בעלי- תשובה.לישראל
ל"ת
לא יציבים,
וללא הדרכה,
05/07/05 14:59
|
|
 |
בעלי תשובה
אני,
05/07/05 17:50
|
|
 |
זה מבחן קבלה
מאפיה,
05/07/05 19:07
|
לכנופיה השחורה. הוא נדרש להוכיח יראה ואומץ. לספק דם. הפשקווילים שנתלו על לוחות המודעות העירונים, נתלו על דעת ראש העיר. את כולם יש להעמיד כמוצגי תביעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפל ברוצחים שלכם!!קודם לכל___
השופט אזר ז''ל,
קרבן האור,
05/07/05 21:35
|
|
 |
המדינה תטפל בכל רוצח.
מאפיה,
05/07/05 23:03
|
מה זה שלכם? התרגלת להיות אוטונומיה סגורה. זה הכל. רוצח חרדי נאחז בקרנות המזבח בכלא ישראלי מפחד הסגרה לארצות הברית. החסרים רוצחים וקוצצי זקנים במחנך?
בתי הכלא מלאים חובשי כפה. הרב הגדול של האסירים מנשק מזוזה ואוכל כשר. הם נגועים במחלתך.
חילוני אמיתי הוא המוסרי במדינה. הוא גם עמוד התווך שלה ומקימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך שם של רוצח חרדי?????
חווה יערי,
גיבורת תרבות,
06/07/05 08:43
|
חובשי כיפות בבתי הכלא הם העוברים שיקום -תורני .. שהוא הטוב והמוצלח ביותר .. ועם הקשור למוסר ישראל אין לו קשר לעם חילוני ללא מוסר ואמת מדה ערכי עם תרבות טרוף הפאב המועדון ההסנפה והקריז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
דמות שלא מייצגת כלל שום סקטור.
Yehuda,
05/07/05 14:57
|
טפשות לראות בו מישהו שמייצג איזה שהוא סקטור דתי או חרדי. באף אחד מהם אין חינוך לאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראנו את לוחות המודעות
פשקוויל עליך,
05/07/05 19:10
|
העיר שלא רצתה דגלים, קשטה עצמה בכתב פלסטר, בזוהמה גזענית, בהסתה לרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו את השטות ההזאת כבר
יובל,
05/07/05 16:16
|
לא מחנכים לאלימות, אבל משום מה יוצאים משם אנשים שחושבים שמותר להם לנהוג באלימות בגלל הדת(!). את השטות הזאת גם המוסלמים מנסים למכור, ואפילו הנוצרים ניסו זמן מה למכור את מיתוס הלחי השניה (עד מסעי הצלב והאינקויזיציה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
צפו תירוץ ל''הפגנה'' נגד בג''ץ
בור סוד,
י-ם תובב''א,
05/07/05 14:44
|
פעם קודמת שהפורושים ושאר פוליטקאי הקב''ה יצאו להפגנות המונים נגד המשטר (בתואנה שהולכים לגייס בני ישיבות) זה קרה בעקבות מעצרם של שני אברכים שנעצרו על הצתת דירה של סטודנטיות נוצריות בירושלים. ואז להפגנה הגדולה קדמו כמה קטנות - ואלימות. מעניין כמה זמן זה ייקח הפעם, ומה יהיה התירוץ כלפי חוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תערב מין
גיא,
05/07/05 15:45
|
בשאינו מינו, אין שום קשר בין הדברים, האדם הזה הוא רוצח והוא צריך לשבת בכלא, אבל זה ממש לא מכשיר את התועבה שנעשתה בי-ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''תועבה'' בירושלים אינה זקוקה
תועבה בעצמך,
05/07/05 19:15
|
להכשר ממך. ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל הציונית לא של מדינת הלכה הייטולית חרדית. החוק התקף בה הוא חילוני. לא מוצא חן בעיניך? סע לאירן.
אתה גם יכול לבקש להסתפח לירדן. עשיתם זאת כבר פעם. חרדים שחברו למופתי הנאצי נגד תנועת ההתישבות היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יהודי לא מגרש יהודי
ל"ת
רק דוקר אותו?,
05/07/05 14:39
|
|
 |
יהודי כן מגרש יהודי(((:
ל"ת
אסף,
05/07/05 16:23
|
|
 |
13.
הלו, לא הגזמתם קצת?
רודף צדק,
05/07/05 14:39
|
על מעשים חמורים בהרבה אנשים הואשמו בהרבה פחות מנסיון לרצח.
חבל שכתבי האישום משרתים רק את הפרקליטים ההומוסקסואליים. כדי להראות ''נאורים'' הפרקליטות מסלפת משפט וקוראת למעשה שובבות נסיון רצח. הבעיה שכמו שהשופטים התעללו בלופוליאנסקי, אין סיכוי לחשוד לקבל אבק צדק מבית המשפט. עם כל הצער למחלתך, מר שי ניצן, תסתכל טוב טוב על חבריך הפרקליטים לפני הפעם הבאה שתגלגל עיניים ותטיף מוסר על שחיתות בקולך הצבוע והמעצבן. בשחיתותכם, הפכתם את הפרקליטות לבית בושת של סוטים הומואים ואת כתבי האישום למודעות יחצנו''ת של סטיותכם האישיות. בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך אגב בצבא שרתת?
ל"ת
אנטי,
05/07/05 19:56
|
|
 |
כן, כל הזמן פחדתי שתכנס למקלחת
ל"ת
מתקן אגזוזים,
בריאות הנפש,
05/07/05 21:18
|
|
 |
כן שרתתי!!!!
ל"ת
סא''ל אביב גפן,
גיבור תרבות,
05/07/05 20:25
|
|
 |
עולם הפוך
משתין בקשת,
05/07/05 19:18
|
קודש הקודשים שלך הוא בית הבושת שלי. ולהיפך. מה נעשה? נשתין זה על זה? את הסטיה הזו שלך, טרם אימצתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעשה שובבות?!? אתה דפוק?!?
דוד,
05/07/05 16:23
|
דקירה לדעתך זה מעשה שובבות?? אפילו בלי להיכנס לדיון על ההומוסקסואליות, אתה נשמע בחור מסוכן. רק אל תחנה לידי או תסתובב במועדונים בראשון (שם אני גר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שובבות? הנה לך עובדות:
יובל,
05/07/05 16:20
|
הפושע הנתעב איננו תושב ירושלים. את הסכין הוא קנה כמה דקות לפני המצעד. הוא דקר שלושה(!) אנשים בחזה ובבטן. פצעי הדקירה הנוספים בגפיים הם פצעי התגוננות. אם זו שובבות, אז כל מחבל הוא הדרדס קונדסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רודף צדק עלק, סתם עיוור
ניר י-ם,
05/07/05 16:17
|
כשמישהו קונה סכין באורך 18 ס''מ, רץ לדקור 3 אנשים ואז מודיע בתחנת משטרה שהוא התכוון לרצוח בשם ה' - זה ניסיון לרצח.
זה שאתה ימני לא אומר שאוטומטית אתה צריך להיות נגד אנשים ליברלים ונגד פרקליטות המדינה. המנוול ניסה לרצוח אנשים - יואשם בניסיון לרצח, איפה הבעיה בדיוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחל לך כזה מעשה שובבות
ל"ת
שובב עם סכין?,
05/07/05 15:42
|
|
 |
''מעשה שובבות'', אולי עדיף קונדס
שובב,
05/07/05 15:39
|
או שמא להתלוצץ עם אנשים ולהגיד להם להיכנס למקלחות ואז להזליף את הגז.
לכל רוצח צעיר יש חיוך שובב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אלוהים אמר לו. תתבעו את אלוהים
ל"ת
אריה,
05/07/05 14:38
|
|
 |
כבר תבענו והוצאנו להורג
ל"ת
בשמו של המת,
05/07/05 19:19
|
|
 |
11.
מה קורה לנו?
דניאל,
ארצי, מולדתי,
05/07/05 14:38
|
תגידו אתם, שקוראים את הכתבה, עם ובלי קשר לסיבות ההתכנסות של אותם אנשים - למה תמיד הכול מסתיים באלימות? למה יציאה פשוטה של נער למועדון מסתיימת בקטטה וברצח? למה מצעד שמביע אהבה (ולא משנה למי או למה - זוהי עדיין אהבה) מסתיים בדקירות? מה קורה לנו? אני עייפה לקרוא כל הזמן על ה''עצירות בזמן'' האלו, בהן אני חושבת עליי, על הוריי, על אחי או חבריי נפגעים מאנשים שחושבים שהכול ייפתר באלימות. אני לא יפת נפש, סתם בחורה בת 28 מתל-אביב שעייפה כ''כ לשמוע כל הזמן על רצח, ודקירה, ואונס, וקללות, ושחיתות. רוצה לחיות חיים שקטים. ולאהוב. תתחילו לאהוב. קודם את עצמכם ואז גם את מי שסביבכם. תאהבו בבקשה - זה כל מה שיש לנו.
ומה שאתה או את לא אוהבים - פשוט אל תסתכלו, אל תקשיבו, אל תתייחסו. בבקשה! מספיק עם האלימות הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ליצעוד בעיר הקודש?????
@המשקיף!!!!!,
06/07/05 08:57
|
אני נגד כל האלימות בארץ ,ומי שנתן את האור הירוק למצעד זה זה המימסד בתי המישפט הם הגורמים מספר 1 לכל האלימות בארץ,האלימות רק תיגבר אם לא ישנו את החוקים ויחמירו בעונשים,למדינות העולם השלישי יש יותר כבוד למקומות הקדושים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איזה יופי.
נהדר,
תל אביב,
05/07/05 14:36
|
אני מדביק את התמונה בתור טפט בשולחן העבודה, יום יום אני אהנה לראות אותו באזיקים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לא נעים, אבל הוא לא האשם ...
ש,
05/07/05 14:36
|
בטח לא האשם היחידי. האשמה מתחילה מלמעלה מאותם הרבנים ומנהיגי הציבור הדתי, שמצליחים להציג את הקבוצות החילוניות והההומואים בפרט כמקור הצרות והבעיות של המדינה. ברוב המיקרים האנשים שמבצעים הם אנשים חלשי אופי, עם בעיות משלהם. הגורמים המסיטים, הם האשמים האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תוריד ממנו את האחריות
חיים,
דרום,
05/07/05 17:20
|
הרבנים וראש העיר מסיתים נגד הציבור ההומו לסבי, אבל עובדה שרק משוגע אחד יצא עם סכין ודקר את כל מי שהצליח להגיע אליו. כל הבבונים האחרים רק ירקו וקיללו מהצד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל יסודות הרצח נמצאים במעשיו
המשך בפנים,
05/07/05 14:35
|
יהיה קל להוכיח את זה, בשילוב עם סעיף הניסיון. אדם לא מחזיק סתם סכין ובודאי שלא מתפרץ באופן לא מתוכנן ודוקר אנשים בלי להבחין
עבודה קלה מאוד לפרקליטות. מצד שני, הוא תמיד יוכל לטעון לאי-שפיות, ובינינו - תראו לי אדם מאמין שהוא שפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
you see
gay gay,
ir-miklat,
05/07/05 14:34
|
|
 |
6.
איך הסבכת שליסל
מוטי+,
05/07/05 14:26
|
|
 |
5.
עשה מעשה זימרי
אכיש,
05/07/05 14:24
|
ומבקש שכר כפנחס. כנראה שהרוח המתנחלית הרעה שמנסה לחדש ימינו כקדם ולהחזיר את כולנו לימי הביניים או לימי התנך במדבר שרתה על המטורף מבני ברק. הלא לפני כמה שנים שרף חברו שגם עליו אמרו שהוא מעורער בנפשו 4 נשים שהיו כלואות בבית בושת. החסרי משוגעים אנחנו, שלחו את כולם לאכיש מלך גת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יזיק לך קצת מוסר של
ברווז במטבח,
05/07/05 16:06
|
ימי הביניים, בהתחשב במצב שאליו הגענו היום עם הפריצות שאתה מכנה ''פתיחות'' או ''קידמה'', שמובילה אותנו לחשיכה הרבה יותר גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שעשו לך פעם מעשה זימרי
ל"ת
פסיכיאטר,
הנ''ל מבית''ר,
05/07/05 15:15
|
|
 |
אכן מטורף!!
ל"ת
אך לא מבני ברק,
מודיעין עלית,
05/07/05 14:47
|
|
 |
4.
Isrealei Taliban
Toby,
Chicago,
05/07/05 14:23
|
I hopr they lock him up for life and throw the key away. CREEP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לחסל את ''תשתית הטרור'' וההסתה
שפוי מלחמה,
05/07/05 14:22
|
שהובילה אותו לנסיון לרצח.
לסגור את הישיבה ממנה הוא בא, ולשים בכלא את המסיתים. ואותו דבר לעשות בנחליאל לבית הגידול של משתתף הלינץ' במואסי. מה שטוב במלחמה בטרור הפלסטיני, למה שיהיה פחות טוב במלחמה בטרור הדתי יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דאג לפשע ורצח בחילוני.יום יום
עזוב את העם,
הדתי,
05/07/05 15:38
|
ביום אחד יש יותר פשע בחילוני ,מאשר בחרדי מקום המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הדתי פושע בחילוני
ל"ת
איך אעזוב?,
05/07/05 19:46
|
|
 |
אך כמה שאתה אוהב לשנוא אותם
יבין,
05/07/05 15:04
|
אבל אם היית שומע חדשות ורואה את הקטעים שלא שודרו והמוצגים באינטרנט, היית מגלה שהסיפור של הצעיר הפלסטיני שהותקף לאחר שזרק לבנים וסלעים על חיילי צה''ל ועל הילדים שהיו שם הוא פרי העמדה של צוותי הטלויזיה שחיפשו ויצרו סיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא היית שם במקום הנער
באטמן,
05/07/05 16:53
|
|
 |
מה עם הפניה לקטעים ה''חסויים''
oh,
05/07/05 16:22
|
|
 |
2.
לשים אותו בתא כלא של חולי אידס
נעמן,
שפוי,
05/07/05 14:20
|
לאידיוט הרוצח הזה לא מגיעה שום חמלה. וזה עוד יהודי, הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחד עם הקהילה ההומו-לסבית,,,
ל"ת
אדם,
ת''א,
05/07/05 15:22
|
|
 |
1.
בקרוב שלייסל יהיה גם גאה
חיים,
דרום,
05/07/05 14:14
|
מי שניסה לרצוח צועדים במצעד גאווה, ילמד מה היא גאווה ואהבת גברים מקרוב. מי יודע, אולי בעוד 5 שנים כשיצא מהכלא גם הוא יצעד במצעד הגאווה.
שלייסל, תרים את הסבון... הופ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים תראה במה אתה מתגאה
רפי,
05/07/05 18:07
|
אונס בבתי הכלא זה הקלון הגדול ביותר של ה''עולם החופשי והדמוקרטי'' יבוא היום ואתה וחבריך יתנו את הדין ותישרפו לנצח נצחים בגיהינום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבתא שלך תצלה לנצח בגיהנום
יוסי,
05/07/05 20:47
|
מאיפה היכוךת המילולית שלך בקללות מן הסוג הזה? חלאת אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אונס בכלא זה צדק פואטי
חיים,
דרום,
05/07/05 18:44
|
האיש שניסה לרצוח אנשים בטענה שהם לא מוסריים (הגבר בן ה50 שנדקר הוא לא הומו סקסואל, אגב, אלא אבא תומך של בחורה שצעדה איתו).
לחדור לשלייסל במקלחות בכלא כמו שהוא חדר עם סכין לגופף של שלושה אנשים תמימים זה עונש מתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהרמת כמה פעמים בחייך
ל"ת
זוקף כפופים,
05/07/05 15:21
|
|
 |
איזה סגנון זול!!כמה עלוב אתה,,
עוד חכם,
מהדרום,
05/07/05 15:04
|
השליסל הזה בעל תשובה.. זה הזבל שאתה ומחנכיך גידלו.. אלו התוצאות שהעם הדתי צריך לקבל ולשנות לטובה.. התעסק בג'יפה שאתה שוחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתחת שלי
בעל תשובה?,
05/07/05 16:43
|
זה בעל תשובה זה? כנראה שהוא פספס את השיעור הראשון על עשרת הדיברות. עם כאלה בעלי תשובה כדאי מאוד להזהר... תתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה החרדים הוציאו? דוקר!!
דוד,
05/07/05 16:23
|
|
 |
כמה עלוב אתה!
ניר י-ם,
05/07/05 16:20
|
השלייסל הזה הוא לא בעל תשובה, הוא רוצח מנוול שבגד בעשרת הדברות ובכל המוסר היהודי . אולי בכלא הוא ילמד מה זה הומוסקסואליות מקרוב (עונש יאה למקרה דנן).
שמנהיגי הדתיים יפסיקו להמריד לסירובי פקודה, לפגיעה בחיילים ושוטרים, לאובדן אמון באושיות השלטון ושנאת כל דברלא יהודי (ערבים, הומוסקסואליים) ואז נדבר על איזה מחנכים הם בדיוק זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חשבתי ש''במקום שבו''...
הבדל,
05/07/05 16:03
|
ואם הוא היה חוזר בשאלה היית אומר שאנחנו הוצאנו אותו לתרבות רעה ?
אח, האמת היא משהו כל כך גמיש בידי אנשי אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם וזלין הולך
ל"ת
דני,
05/07/05 16:01
|
|