 |
11.
תאונות דרכים
נהגת שאכפת לה,
חיפה,
10/07/05 13:16
|
לאחרונה עברתי תאונה,בבואי להתלונן על הנהגת הפוגעת,בחרה המשטרה להתעלם מתלונתי. לו היו מטילים קנסות ועונשים או כל אמצעי הרתעה אחרים.היינו כולנו מתנהגים אחרת. אין כבוד לאדם ולחיי אדם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עד מתי???!!!!
שי,
קרית ים,
09/07/05 18:17
|
דבר ראשון אני מישתתף בצערה של מישפחת הרשקביץ. אבי היה בחור משכמו ומעלה אוהב את החיים ולחיות חיוכו היה סימן ההיכר שלו פרח שניקטף בטרם עת יהי זיכרו ברוך!!! ועוד למישפחה שלא תדעו יותר צער כאבכם הוא כאב קשה מנשוא אין מילים בפי על הטרגדיה והאובדן שספגתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מסיבה שאינה ברורה ?
טומי,
צפון,
09/07/05 13:35
|
שאינה ברורה למי?למשטרה שמחפסת כסת''ח?לשוטרי מג''ב שדוהרים במהירויות מטורפות,בגיפים רכב שתוכנן לעבירות גבוהה בשטח ולא לנסיעה מהירה על כביש,רכב שמרכז הגובה שלו גבוה,וכל סטיה עלולה לגרום להתהפכות,מה שכל מומחה ברכב יודע,ורק הפראים של מג''ב,ומשטרת ישראל מנסים לטשטש ולכן לי הסיבה מאד ברורה,נסיעה מהירה+סטייה מנתיב+עליה על אי תנועה=התהפכות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כביש הסרגל הוא כביש מסוכן
דני,
עפולה,
09/07/05 13:06
|
לפני מספר שנים עשו עבודות תיקון בכביש הסרגל ,מסתבר שקיים קפל קרקע אורכי בכביש סמוך לצומת התענכים ,המכונית שלי לפעמים ''מחליקה '' לכוון דרום וכל מי שנוסע קבוע בכביש הזה מכיר את התופעה-איני מתלוצץ -מציע לבוחני התנועה לבדוק את פילוס הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לשוטרים זכות לההרג
אמיר,
צפון,
09/07/05 12:52
|
השוטרים רואים את הפתור מלשמור על חוקי התנועה כהטבת שכר.
אפשר לראות את זה כל יום על הכבישים בנהיגה המטורפת שלהם ותראו לי אחד מהם שנוסע עם חגורת בטיחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תאונה שנימנעה
יעקב,
קריות,
09/07/05 12:07
|
כאשר שמעתי על הילד שנידרס עיי רכבת בקרית חיים.נזכרתי לפני כחודש הייתי בבדיקה ברמב''ם בחיפה.בדרך יש מעבר פסי רכבת בכניסה לבת גלים עמדתי כי המחסום ירד והיה ציפצוף לידי הגיע חייל מחיל הים שנראה ממהר לבסיס. עברה רכבת מהר והחייל התחיל בהליכה לצעוד לעבר הפסים אני רואה רכבת מצד שני מגיעה במהירות לחצות וצעקתי לחייל בבהלה שיזהר יש עוד רכבת שיעצור והוא נירתע לאחור וכך הרכבת חלפה בשלום.יש להזהיר ברמקול שיש שתי רכבות חולפות ...במחסום שהממהרים יזהרו יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ומבין עניין
רני,
09/07/05 17:42
|
צריך למנוע מצב שבמחסום יעברו שני רכבות בו זמנית.להזכירכם לפני כחודשיים נהרגה ילדה במוצקין בת 16 מאותו בעיה .מתי יבינו ברכבת אם רוצים למנוע דריסות השאלה הגדולה האם רוצים בכלל למנוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כואב הלב
ל"ת
מתי,
מגבניק לשעבר,
09/07/05 12:05
|
|
 |
4.
גיפ מגב ויש הרוגים
יעקב,
קריות,
09/07/05 11:51
|
בכביש הסרגל עלה על אי תנועה ..לא צריך לבדוק שום דבר והכל ברור כשמש.אני רק מתפלא שכל כך מעט הרוגים יש בכבישים. שזה בטל בשישים לעומת מה שהגיוני שיקרה .בארץ נוהגים כמו מטורפים אין דין ואין דיין בעיקר ולרבות רכבי כוחות הביטחון.תתקנו אותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לחלוטין.
דביר,
09/07/05 13:58
|
אני שוטר צבאי ובמסגרת התפקיד שלי אני מקבל דיווחים על חיילים שנוהגים בפראות ועל תאונות דרכים. הדיווחים האלה מסתכמים בכמה עשרות כל יום! הבעיה שאין מספיק כוח אדם במשטרת התנועה ובמשטרה צבאית למנוע ולצמצם את התופעה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זו המלחמה האמתית
מוטי אב ללוחם,
09/07/05 10:32
|
נראה כמה משיחיים הזויים יתיחסו שחייל קיפיח חייו ושני חבריו נפצעו, מה שמעניין אותם היום זה לחיות בשכנות למיליון וחצי מטורפי דת ושינאה כמו אנשי חברון, יצהר והשד יודיע עוד איפה, צר על האסון, יש לחקור אים לנהג היה מספיק שעות מנוחה כמתחייב, ולבדוק את העיניין בדחיפות כי למחציתינו! יש ילדים בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא פלא איש לא מגביל את האופנוע
עדי,
09/07/05 09:39
|
הפרסומת היחידה שאני מכיר בנושא האופנועים היא''חפס את האיש עם הקסדה'' ''וחוץ מי זה מרקיז אצלי הכל בסדר'' חותכים מימין ומישמאל אפילו מבהילים ברעש מפתיע בעקיפות מטורפות בין המכוניות עולים על מדרכות בנסיעה מעברי חציה לעולם לא עוצרים בקוי עצירה עושים כל עבירה אפשרית. ומי שמשמש דוגמא לכך זה אופנועי המישטרה והם נותנים הכשר להישתוללות ועצם השתיקה ואי העשיה של משרדי הממשלה בנושא הם מפקירים חיים והם אחראים למוות המשתולל. לא ראיתי ולא שמעתי מעולם אזהרות נגד רוכבי האופנוע וגם הדוחות הבודדים שמגישים נגדם אינם מרתיעים ולא משמעותיים ולצאת בקמפיין חפס את האיש עם הקסדה זה רק עידוד המות ועידוד האופנועים להישתולל הם לא אשמים הם רשאים להמשיך בשלהם. המשרדים למניעת תאונות נוהגים כפירסומת למשקאות ללא מחשבה רצינית ועובדה לפניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל בין אופנוענים לבין גל!
חוצפן שכמוך!!!!,
11/07/05 21:02
|
לא היה נהג קטנוע יותר טוב מגל. גל שלנו היה ילד מדהים ולמד הרבה בשביל להשיג את הרישיון. כולנו שמחנו בשבילו... הוא היה בנאדם אחראי, משחק באס''א בכדוריד ומדריך בצופים.
נהגי הקטנועים יודעים שיש סיכון בכך, אבל גל אהב את ההרגשה על האופנוע.... וגם אני עצמי התאהבתי בהרגשה הזאת.
בגלל אנשים טיפשים, הוא נהרג. בגלל בחורה בת 20 שהשתכרה ונסעה באדום, גל נהרג לנו מול העיניים ועכשיו כל השכונה בוכה. גל אנחנו אוהבים אותך. תשמור עלינו מלמעלה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש חוצפה מצידך!
דודו,
09/07/05 15:34
|
אי אפשר לבוא ולהגיד שכל רוכבי האופנועים הם לא בסדר ולהפיל עליהם את האשמה. במקרה אני מכירה את הזוג שנהרג בתאונה האחרונה ומכירה אותם אפילו טוב מאוד. אם היית מכיר אותם אולי היית מדבר אחרת כי הם באמת היו הרוכבים הכי זהירים שהכרתי בחיי ואני מכירה הרבה רוכבי אופנוע. התגובה שלך ממש הכעיסה אותי כי אי אפשר להאשים כל כך בקלות בנאדם שמת. ואם אין לך מושג מי זה הבנאדם אז אולי עדיף לשמור את המחשבות לעצמך ולא לפרסם אותן ככה לקהל הרחב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל במוח!!!!!!!!!!!!!
אלי קופטר,
09/07/05 13:20
|
ברגע שתעלה ותיסע שעה על אופנוע ותיסע הכי יפה שבעולם תבין עד כמה חייהם של רוכביי האופנועים למינהם הם הפקר הנהג הישראלי לא סופר את רוכביי האופנוע נדחף למסלול האופנוע ולא מחשבן נכון שיש רוכבים שמתפרעים אבל מכאן ולבוא ולהטיל את האחריות על רוכביי האופנועים זו פשוט בריחה מאחריות שלך ושל כל הנהגים וגם של המדינה שמתעלמת מרוכביי האופנועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה לא אופנוען
מוטוגוצי,
מוסך,
09/07/05 12:31
|
אם היית רוכב היית אולי כותב אחרת. יש ויש נהגים רעים\פרועים\מסוכנים גם על אופנועים וגם על מכוניות. הבעיה היא שבארץ לא שמים על האופנועים, בשביל הנהג הישראלי הם אוויר (אלה אם זאת בחורה על אופנוע כבד). כשאני עולה על אופנוע אני עולה עם במחשבה שכולם על הכביש מנסים להרוג אותי, ואני צריך למצוא פתרון איך להגיע מAלB מבלי למות. רוכבי אופנוע פי כמה וכמה יותר ערים לכביש, ולכן בדרך כלל גם נהגים יותר טובים על מכוניות. ובנימת סיום לאופנוענים: שימו עליכם מחזיר אור על המעיל קסדה אופנוע, על כל דבר אפשרי, רק שיראו אותכם וישימו לב שגם אתם על הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוכבי המדרכות
דוד,
תא,
09/07/05 11:52
|
ללא כל מיגבלת גיל נוהגים רוכבי קטנועים ואופנואים על המדרכות כאילו זה הכביש כל אחד מאיתנו שיוצא מפתח חנות מיסתכן בנפשו ואין דין ואין דיין מי שאחראי לכך שיגש לבעיה ברצינות ובמהירות וימנא פצועים והרוגים על המדרכות****אני עצמי בעל קטנוע וגר בתל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איך מתהפכים על כביש הסרגל?
ל"ת
לא יודע,
09/07/05 09:34
|
|
 |
טמבל מאבדים שליטה אולי
ל"ת
נהג,
09/07/05 11:39
|
|