 |
83.
שרי בלייר
גדי,
ארה''ב,
10/07/05 19:56
|
נראה ששרי בלייר (אשתו של טוני) נטלה את הפקוד ומנהלת את מדיניות בריטניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nonsense
Dan,
London,
10/07/05 22:39
|
you talking crap, Blair got more bottle then any Isralie prime minister, after all you live in the states so you know how much risks he took when joint the american in Iraq, so dont be stupid
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לתקשורת השמולאנית ראיתם איך..
סימה,
10/07/05 15:13
|
מתנהגים עיתונאים שנאמנים למדינה שלהם ??? איזה התקפות על האיסלם ועל הטרור שהם לא ישתקו למחבלים האלה להמשיך. בדיוק כמו אצלנו רק שאצלנו העיתונות מתחילה להתנצל וללקק לרוצחים. תלמדו מזה אהבת מולדת.!! איך צדק נתניהו שלחש לרב שיש כאלה ששחכו מזה להיות יהודי. איך אני אוהבת את האיש החכם הזה. הוא רואה עשר שניים קדימה. עד שכל המטומטמים סופרים עד עשר הוא שכח את הספירה לאחור. ולבלייר האידיוט שאתם מתלהבים ממנו שיחפש את הרוצחים ואותנו שיעזוב בשקט. הוא לא יחליט בשבילנו מה טוב לאזרחי ישראל, אנחנו נקח את ההגנה שלנו בלי ההשמצות שלו ואני מקוה שהתקשורת היום לא תחגוג על הטיפשות של האיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
גם במדינות מוסלמיות יש טרור !
כל כלב,
בא יומו,
10/07/05 13:16
|
הטרור האיסלאמי לא פוסח גם על מדינות מוסלמיות כמו מצרים ואינדונזיה. גם בזה אנחנו אשמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
נתן מחסה לרוצחים -מגיע לו
בלייר,
10/07/05 10:32
|
אין חדש בממלכה הבריטית הצבועה שנותנת מחסה לרוצחים המתועבים ביותר שכבר רצחו חפים מפשע בארצות אחרות - זה מתחיל מראש עירית לונדון ועד לראש הממשלה - גם עכשיו הם לא לוקחים אחריות שרוצחים גרים אצלם ומאשימים אחרים בפיגוע - כדי לא ילסכן את החיילים שלהם בעירק יותר קל להאשים אותנו .כנראה ש יקח להם עוד הרבה זמן להבין עם מי יש להם עסק - הסיוט רק מתחיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
המזרח התיכון - אשם ?
קן ליוינגסטון,
10/07/05 08:40
|
|
 |
78.
אירופה אינה רוצה להביט במראה
גמליאלי,
המרכז,
10/07/05 06:09
|
דברי בלייר אומרים התנשאות ועצימת עיניים. אירופה, ובמיוחד בריטניה וצרפת ששלטו ובחשו במזרח התיכון יכלו לעודד פיתוח משטרים דמוקרטיים ולא עשו כן. ליהפך הם נבנו על השליטים המושחתים של מדינות ערב שהתחלפו תדירות וליבו את השינאה.המערב ניצל את הסיכסוכים ואת המושחתים, כדי להמשיך את השפעתו ולנצל את הנפט שלהם בתמורה למכירת נשק במקום לפיתוח. המעטים חיים בעושר רב והרבים חיים בעוני, באבטלה ובבערות שמרפדים את הקיצוניות הדתית. להמונים אין תחזית מבטיחה לעתיד טוב יותר ובעצם עליהם אפשר לומר מה שאמר מרקס על הפרולטריון שאין לו מה להפסיד, פרט לאזיקיהם. ישראל משמשת לאירופה קרבן נוח לחיזוק מעמדן במזרח התיכון, כמיטב המסורת האנטישמית שלה. היא הנהנית מהסכסוכים ביננו לבין הערביםהמסיחים את הדעת מהעוולות שהן גורם מרכזי בהפקתם. בו בעת היא מתימרת לשמש שופט, יועץ, תומך וספקי נשק ל''הגנתם'' וכך להעצים את השפעתם על הערבים וניצול הנפט שלהם. מצב זה משאיר אותם מפגרים החיים לפי מנהגים ארכאיים ללא כוח להיחלץ מכך. החברה הערבית, המפגרת ברובה מונהגת ע''י בעלי הזרוע הכופים עצמם עליה ואוי למי שלא מציית לה. אותם המשכילים שישנם אין להם השפעה על דעת הקהל וזו נחלתם של ראשי חמולות, מטיפים וחכמי הדת השמרנים. במבנה כזה אין קיום לדעות שונות מההנהגה וההמון נותר צייתן בעל כורחו והכוונת שינאה כלפי חוץ עוזרת מאוד. כך גם קל להסית ולגייס לוחמי טירור בכסף קטן, שהוא הרבה עבורם. קל מאוד לחדור לכל מקום בו מצוי ערבי, אפילו הוא שומר חוק ומתנגד לדרכם, ולחייבו לבצע פעולות טירור שם,אחרת לא יהססו לפגוע בו ועוד יותר בבני משפחתו היקרים לו. חוינו זאת באינטיפאדה שערבים שהועסקו ע''י יהודים, תפרנסו בכבוד והיו מסורים למעבידם, התגלו לפתע ברוצחים ומשתתפים בטירור. כך גם מצאנו שילדים מילאו תפקידים של שהידים ברציחות זוועתיות, או זרקו רימונים על חיילם תמורת הסתה וכסף פעוט. הפחד מאנשי הזרוע, להם ולבני משפחותיהם, אם לא ישתפו פעולה והפיתוי הכספ]י עבור עניים ומובטלים, אפילו כרוך במות, הם כר נרחב להפעלת טירור. מאסרים ומעצרים לתקופות ארוכות הם לעיתים פתרון מבורך לשותפים בטירור.הם זוכים שם לתזונה ולמגורים וכן לבטחון אישי שאין להם בחוץ, אף זוכים לסיוע עבור משפחותיהם. רבים מהם רוכשים גם השכלה והכל בחינם. אי לכך המאסרים והמשפטים של אנשי הטירור אינם מרתיעים כלל , אלא מרחיבות את מספר המתגייסים לטירור.זה חלמאי בהחלט. כדי להילחם בטירור דרושה פעולה משולבת ובלתי מקובלת. בצד פעולות פיתוח להטבת תנאי חייהם של ההמונים וומלחמה לגילוי תאי הטירור לדרגיהם השונים, צריך להרתיע, ע''י שימוש נגדי באמצעים שנוקטים בהם אירגוני הטירור עצמם,דהיינו שימוש ברגישות המתגייסים לגורל בני משפחותיהם שהחברה הערבית מושתת עליה יותר מכל חברות אחרות.אם יחשוש איש טירור המתגלה או נחשד בסבירות שלא רק הוא ילך לפנסיון על חשבון המדינה שאת אזרחיה החפים מפשע הוא רצח וריסק, אלא גם בני משפחתו עלולים לשלם את המחיר במאסר, מעצר וגירוש, באותו קנה מידה, הוא יירתע מכך.אולי הצעה זו אינה ברוח הקודים האתיים, אבל החובה להגן על חיי חפים מפשע, על הרכוש הפרטי ועל הכלכלה הלאומית מצדיקה זאת. אם החברה החופשית לא תגן על עצמה באמצעים טוטאליים, כמו במלחמה טוטאלית, סופנו שנראה לא רק עוד פיגועים ואכזריים ועירעור יסודות החברה, אלא שיכול להיות שהם גם יישדרגו את השיטות שלהם לפיגועים כימיים וביולוגיים. ואף יותר מזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
COULD NOT EXPECT ANY MORE
ALON,
10/07/05 05:44
|
WELL, YOU COULD NOT EXPECT TONY BLAIR TO TAKE REPONSIBILITY AND INDIRECT BLAME FOR THE ATTACK, COULD YOU? HE COULD NOT JUST ADMIT THAT THE TERROR ATTACKS HAPPENED BACAUSE OF BRITISH INVOLVEMENT IN IRAQ AND AFGANISTAN, BECAUSE HE PUSHED THE WAR ON HIS COUNTRY. JUST AS THE IRISH TERROR WAS DUE TO BRITISH COLONIZATION OF IRELAND. THE SAD THING IS THAT THEIR ARE FANATICAL SMALL MORRONS THAT AGREE WITH TONYS STATEMENTS. SHOWS THE WELL BELOW AVERAGE MENTAL CAPABILITIES OF THE ''SMALL NAHOR''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הוא עדיין לא הבין....
יובל,
חיפה,
09/07/05 22:16
|
אנחנו ברטניה וארצות הברית באותה סירה, כולנו מתמודדים עם טרור והוא במקום להבין במה מדובר מנסה לעשות רציונליזציה מערבית לטרור איסלמי, מנסה לתלות אחריות גם בנו, צפיתי מבלייר להיות ''טיפה'' יותר חכם מזה...
נצחון נוסף לבן לאדן, המערב מאשים את עצמו ואת חבריו, מסתכסך ונחלש, מחפש סיבות ומיניעים במקום להבין שמדובר ברוע ורק רוע וצריך להכחיד אותו, לא לשאול שאלות מיותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
תמיד יהודים אשמים
רואה,
09/07/05 21:08
|
כל הקטע של המוסלמים הוא התנגדות לדמוקרטיה הם לא רוצים בה למרות שהמערב מאד משתדל להכריח. ואין שום קשר לישראל בתכלס אף אחד לא סופר תפלסטינאים, מה חסרים פליטים בעולם ברור שלא. ומי אשם כמובן? היהודים .בלונג טרם המערב יפסיד פיגועי טרור יכריעו את הכף .אלא אם נפנים ונגיב בצורה חסרת פרופורציות בבקשה דוגמא מחבל שביצע פיגוע כל המשפחה מגורשת מביתה ונכסיה מופקעים אבא אמא אחים ואחיות ואז נראה מי גבר לעשות פיגועים . שתי ציפורים במכה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כשקורה בישראל פיגוע באנגליה
עשו מזה,
סיפור,
09/07/05 21:07
|
מראים את הזוועה? ואם כן מדברים על זה כל כך הרבה כמו פה שהתקשורת עתה מזה מהומה כזאת גדולה!! חס וחלילה אני לא מאחלת לאף אחד לחוות את הדבר אבל שמדובר בנו היהודים הישראלים אז זה לא נורא אנחנו יכולים ליסבול את זה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
עכשיו המזרח התיכון אשם?
יאללה,
עוד אחד!!,
09/07/05 21:04
|
עכשיו המזרח התיכון אשם, מעניין מי היה אשם קודם כל הזמן אנחנו אשמים פשוט לא אומרים לנו את זה ישירות,ועוד דבר ראש הממשלה שלנו הציע עזרה ואדון טוני סירב לא צריך שלא יעשה טובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מות הזמיר
דסדמונה,
לונדון,
09/07/05 20:41
|
הזמיר בקולו הערב נהג לשיר שירי אחווה על שלום ושיתוף בין כל בעלי הכנף. הנשרים חשבו שהוא זקוק לקלישאות מסיבות פוליטיות,והתרחקו אל פסגות ההרים. אך הזמיר הפסיק לאכול אפילו חרקים, שכן גם הם בעלי כנף.בעקבות זאת פחת שיעור הטלת הביצים של בת זוגו. הפשושים אמרו שיתכן שהוא דואג למערך הפנסיה של הוריו הזקנים, ובאו לקינו לבצע עבודות תחזוקה. הקן פרח. ביקשה היונה אוהבת השלום מקלט בקן. אמרה הקוקיה: אם ליונה מותר, אז גם אני רוצה, אבל אני דורשת את הזכות האלמנטרית לעטות מסכה. הזמיר, פעיל זכויות מוצהר, אפשר לה. הטילה הקוקיה את ביציה בקן, וגוזליה עוטי המסכה העיפו כדרך הטבע את מעט גוזלי הזמיר מתוכו, ודרשו ממנו שימשיך להאכילם. תש כוחו של הזמיר והוא נפל אל מחוץ לקן. בא העייט ועטה על הזמיר. ומה יהיה אתה על קינו? מי ימשיך לזמר את שיריו? איפה טעיתם, איחוד זמירים פאטתי שכמותכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
בלייר תביט במראה...
Erez,
09/07/05 20:11
|
אתם הבריטים אוהבי הערבים וחובבי האיסלם שרואים בכם הנוצרים ככופרים. המזרח התיכון הוא תירוץ אומלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
Yigal Amir & Oj Simp did it.
ל"ת
Avi Dichter,
Tel Gaza,
09/07/05 20:05
|
|
 |
69.
בלייר לא רחוק מהיטלר
שמחה,
09/07/05 20:00
|
כמו שהיטלר האשים את היהודים שבגללם גרמניה נסחפה למלחמה ,ובכלל היהודים אשמים במצב בכלכלי של שנות השלושים ,ובמצבה הקשה של גרמניה את התוצאות כולנו יודעים! ועכשין הסכסוך במזח התיכון קרי היהודים שוב אשמים ,רבותי תעסיקו את המסקנות כל עוד אפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
madam
Dan,
london,
10/07/05 22:42
|
|
 |
68.
כך לא נלחמים בטרור !!!
לוציפר,
09/07/05 19:56
|
הטרור לא יכול להיות מובן ומוצדק ומי שמנסה להבין אותו, עלול להרפות את המלחמה בו, להצדיקו ולהכנע לו, בסופו של יום. בנשק הטרור משתמשים חיות טרף חלשים שפוגעים בחפים מפשע וכיצד ניתן להבין אותם? רק דבר אחד נכון בכל הקשור לטרור האיסלמי, שורשיו ברגש נחיתות עמוק ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בלייר , הטרור ואשמת ישראל
אילן,
תל אביב,
09/07/05 19:47
|
מר בלייר היקר אנו מצפים לרמה איטלגנטית יותר גבוהה ממך. גם בימי הביינים, ובמאות האחרונות ואפילו בימינו אנו, היהודים /הישראלים אשמים בכל תחלואי העולם. אם תמשיך לחשוב כך, הטרור ימשיך לרדוף אותך. שנה את גישתך. דע כי האיסלם הקיצוני אינו סובלני לדתות אחרות, לדמוקטיות , ולאורח חיים אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
האסלאם, החרב ואיראן
ערן אגרא,
09/07/05 19:37
|
מדינה זאת היא איראן, וברור שהיא לא תשתמש לפצצותיה למטרות שלום, אלא כדי לפתוח מלחמה מוסלמית יהודית חדשה. הרי זה ברור, שברגע שלמדינה מוסלמית כדוגמת איראן יהיה הכוח להשמיד את ישראל, היא לא תהסס לעשות זאת. למרות שזה נראה שהמערב מנסה למנוע מאיראן פיתוח פצצה, כנראה הוא לא עושה מספיק, או אם להיות מדויק, הוא פשוט לא עושה. אבל מדינתנו הקטנה, מסוגלת להפציץ את הכורים, אך היא אינה עושה זאת, וחבל. ניתן לחסל את האיום הזה כמו שחוסל איום הפצצה העיראקית. נכון שזה יותר מסובך, ובהחלט לא כמו עיראק, אבל, עדיין זה אפשרי וכדאי, כיוון שחיל האוויר של ישראל הוא בין הטובים בעולם. אין לנו מה לצפות מאחרים שיעשו זאת. אם האמריקאים היו רוצים, בוש מזמן היה יכול להוביל גיחה מהמפרץ הפרסי או עיראק ולחסל זאת. אבל הוא לא עושה זאת. גם מהאו''ם אין לנו מה לצפות. ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית הוא מוסלמי, כך, שגם פה לא יעשה למעננו כלום. חוץ מזאת, המדינות המוסלמיות מיד ישיגו רוב לא לנטרל את איראן מפצצותיה, כך שהכל על הכתפיים שלנו. אבל, אם ניתן להם לפתח את הפצצה, הם יכוונו אלינו ראשונים. אנחנו בכל מקרה ניירט את זה עם טיל חץ ובין אם נצליח או לא, נענה בפצצה אטומית חזרה. זה יוביל להתגבשות כל העולם המוסלמי נגדנו ומאידך להתגבשות מדינות מערביות שסובלות ממוסלמים פנאטיים איתנו ולבסוף זה ייצור מלחמת עולם. כך, שכמו במלחמת העולם השנייה שבה הכתובת הייתה רשומה על הקיר וכולם התעלמו, כך גם כאן. כולם מתעלמים, בזמן שהכתובת רשומה על הקיר. כך, שאם תפרוץ מלחמה, זאת תהיה אשמת המערב, לא איראן. המערב היה יכול מנוע את המלחמה הזאת, שיכולה לעלות במיליוני הרוגים. אך הוא לא מונע. אבל לעומת זאת, אם תראה זאת למוסלמי, גם למתון, הוא יאמר: זאת אשמת ישראל אם תפרוץ מלחמה ''. למה? כיוון שישראל קיימת. יצא לי להתווכח עם מוסלמים בפורומים, וכולם פה אחד נגד קיום מדינת ישראל. כולם, בלי יוצא מן הכלל. למרות שלדעת רוב השמאלנים, האסלאם הוא דבר סובלני, שלא מפורש נכון, אומר לכם, שבתור אחד שגם למד על האסלאם, האסלאם הוא כל דבר שרחוק מנאור. האסלאם, דת המטיפה לאיסלום דרך איומים, להכניע את כל הלא מוסלמים, לאסלם את כל הפוליתיאיסטים ולהשמיד את כל המונותיאיסטים המסרבים לשלם מס ג'יזיה, היא לא דת נאורה. זה אחד הדברים היותר רחוקים מנאורות. יותר קרוב לטיפוח שנאת השונה מאשר לליברליות, יותר גרוע מלאומנות קיצונית. האסלאם, אם כך, סופו שימיט חורבן על העולם. כמה חיים כבר נקטפו בגלל האסלאם, כולל צעירים מוסלמים שהתאבדו בשביל להרוג אחרים? המונים. המוני חיים שנגדעו בגלל האסלאם. וכעת איראן, מדינה שכל עניינה הוא להשמיד את ישראל במטרה ליצור במקומה מדינה פלסטינית ולאסלם את כל העולם, משיגה נשק אטומי. ואנחנו שותקים. אנחנו מתעלמים מהכתובת הרשומה על הקיר. אם תפרוץ מלחמה זאת תהיה אשמתו המוחלטת של המערב, שיכול היה למונעה. אם תפרוץ מלחמה, הדם יהיה על הידיים של כולנו. בנו תהיה האשמה על מוות הצעירים משני הצדדים שנשלחו לקרב, ועל ידינו יהיה דם האוכלוסייה האזרחית שתמות. כי אנחנו התעלמנו מהכתובת. כך, איראן תשלח פצצות על ישראל ובין אם הן יפגעו או יחטיאו, ברור שישראל תענה עם הפצצה אטומית והמלחמה תהפוך למלחמה גרעינית ומלחמה גרעינית אומרת מלחמת עולם – כך תתחיל מלחמת עולם שלישית עם האסלאם ואיראן בראשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות אבחנה בדוקה
ל"ת
רואה,
09/07/05 21:53
|
|
 |
חזרת על עצמך שלוש פעמים
פלונטר,
10/07/05 05:50
|
הבנו, אנחנו לא מטומטמים, אבל משתעממים מהר. אז מה אתה מציע? להקדים את מלחמת העולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שוב העולם מסלף את האמת
קשקוש במיץ,
09/07/05 19:32
|
טוני בלייר כנראה שאיבד את זה לגמרי. מה קשר בין פיצוץ בלונדון לפלשתינאים? הקשר היחיד הוא שאכן הפלשתינאים הם הטרוריסטים המובילים בעולם ובהשראתם נעשים כל הפיגועים האחרים. ומה פתרונו של בלייר? להביא להם עוד ועוד כסף!
יש בעולם 500 מיליון אפריקנים ומקסימום 10 מיליון פלשתינאים. אבל ה-G8 נתנו לפלשתינים 3 מיליארד דולר ורק 50 מיליארד לאפריקנים.
מכאן נובע שורש הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
בלייר אנגלי טיפש
קוק,
09/07/05 19:28
|
בלייר צריך להבין שהסכסוך היהודי-ערבי הוא מעל 100 שנים ולבטח ימשך עוד 100 שנים,כי יהודים לא רצויים בחלקת אל זו... וחוץ מזה בלייר צריך להגיד תודה שהפיגוע היה קונבנציונלי....והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מר בלייר היקר
צחי,
09/07/05 19:18
|
הפיגועים קרו בגלל שאל קעידה לא אהב את הפעולות הבריטיות בעולם ועריאק במיוחד, לכן הם תקפו אותכם כי זה מה שהם עושים למי שהם לא לא אוהבים. לישראל אין שום קשר לפעולות האלה כי בריטניה מעולם לא תמכה בישראל אלא בפלסטינים, אז אל תפיל עלינו את כל החרא שהבאתם על עצמכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הטרור באירופה מעודף דמוקרטיה!
יוסי,
מזרח תיכון,
09/07/05 19:16
|
שנותנים למליוני מהגרים ערבים ומוסלמים להכנס לאירופה נותנים להם את כל הזכויות והם בונים מסגדים מסיתים כנגד הכופרים הנוצרים שהכניסו אותם לארצם.וכל זה בשם הדמוקרטיה !!לכן הבעיה היא (גם בישראל)עודף דמוקרטיה!!ובעיות משפט וזכויות אזרח שאנשים אלו מנצלים אותם .ולדמוקרטיה אין אפשרות להתגונן באופן יעיל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא נבטל א הדמוקרטיה
לפח וחסל,
10/07/05 05:54
|
וניתן לטרור האיסלמי את מה שהוא רוצה. מה הוא רוצה? להרוס את הדמוקרטיה.
לא כל כך שונה מהטרור היהודי הכהניסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
טעות מחשבתית
rafi,
beer sheva,
09/07/05 19:05
|
טוני בלייר לא מבין את הטרור. הוא מזכיר עוני משטרים לא דמוקרטיים רק להזכירו שאת הפיגועים ב''מייקס פלייס'' ביצעו בריטים משכילים ממעמד הביינים בבריטניה. הטרוריסטים פשוט מסיתים נגד כל שלטון מערבי באשר הוא. מה ששלטונות המערב לא מבינים שבשם חופש הביטוי הם מסכימים לחלאות אדם האלה להסיט ולעודד טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
זהו סוד גלוי
שמאלני/ערבי,
09/07/05 18:53
|
הפיצוצים הם באשמת ישראל והציונות. חתום: שמאלני/ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הפירטים הערביים
דרור לאנושות,
תבל,
09/07/05 18:44
|
במשך 150 שנה הפירטים הערביים טררו את העולם וביחוד את אנגליה אבל בסוף הפירטים הושמדו היו סוחרי עבדים מתועבים מנהיגים מושחתים שרדו בנתיניהם לא תרמו כלום לעולם ותור הזהב היה בספרד הכבושה ולא בערב הסעודית שם תמיד שלטה הבורות הם עצמם צאצאים לבני השפחה הגר ואברהם קבע כי ידם בכל וכל יד בם מה שאנו רואים שזה מתממש כמו דברי התורה והנביאים כולל ושבו בנים לגבולם לכן אני אופטימי ומאחל לבני השפחה בני הדודים שיד כל בם תגבר והיד הזדונית תקטע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תגובת בלייר תגובה של מוגי לב
ל"ת
בונו,
בת ים,
09/07/05 18:25
|
|
 |
57.
THE RESULT-HITNATKUT AT FIRST
ALON,
09/07/05 18:18
|
UNDER THESE STATEMENTS AND CONCLUSIONS THAT THE EUROPEANS AND THE BUSH ADMINISTRATION REACHED, THAT THE EXISTANCE OF ISRAEL IS THE CAUSE OF MOST TERROR THEY HAVE APPERANTLY REACHED THE DECISION TO DISMANTLE THE STATE OF ISRAEL IN STAGES. MANY EUROPEAN ADMINISTRATIONS TODAY FEEL THAT THE CREATION OF ISRAEL WAS A MISTAKE, THAT ITS A DISTABILIZING FACTOR IN THE WORLD TODAY. AND REPLACING IT WITH AN ARAB STATE WILL BE BETTE, SO NOW WE SEE THE HITNATKUT WITH THE AMERICANS FORCING MORE IN THE FUTURE KNOWING THAT ISRAEL WILL NOT HAVE DEFENSABLE BOARDERS, AT THE SAME TIME WITH THE AID OF THE ISRAELI SMALL THEY ARE ATTEMPTING TO CREATE A DISCONNECTION BETWEEN ISRAEL AND THE JEWISH RELIGION INORDER TO DESTROY ISRAELS REASON TO EXIST AND BRING MORE ARABS INTO THE GREEN LINE, CREATING WITH IN A DECADE OR TWO AN ARAB MAJORITY IN ISRAEL.AND THERE YOU GO THE END OF ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Trapped in His Dialectic
Larry,
09/07/05 18:18
|
Blair and the Europeans are trapped in the outcroppings of the Marxist dialectic. He and Bush ('We Will Show Them Compassion') base everything on a model of social work - they (Muslims) want to be like us. They are economic creatures like us. They are frustrated they can not be like us. We must heal their wounds and serve them Israel...
This is the same arrogance and condescension displayed by Israel's High Court, judges, professors and much of its think tanks. While at the same time the Muslim enemy is looking down on us from towers of hatred and superiority and laughing at our contortions. They will exploit them as much as possible.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
דברים בשם אומרם.
פדרבוש,
ארץ נהדרת,
09/07/05 18:05
|
בריטים יקרים,
אנו המומים ומזועזעים מהמיתקפה הנפשעת של הטרור שהלם בלונדון. העניין בהחלט נוגע לליבנו, ואנו כואבים על מותם האכזרי של אנשים חפים מפשע.
משני הצדדים, שיהיה ברור.
כלומר, בריטים יקרים, הרשו לנו לנהוג כלפיכם בדרך שבה אתם נוהגים בנו מזה שנים, אותן שנים שבהן אנחנו הקורבנות של הטרור.
לפיכך, במצב זה אנו קוראים לכם לנהוג באיפוק ולהתנער מהכרזות מלחמתיות שרק מחריפות את האווירה. ודאי זכור לכם שאין פתרון צבאי לטרור, ומוטב לשבת אל שולחן המשא ומתן במקום לעודד את החרפת האלימות. ושוב, הרשו לנו לצטט אתכם: אלימות מצד אחד לא מצדיקה אלימות מהצד השני. אתם מכירים את המשפט הזה, אה?
בכל מקרה, בריטים יקרים, מה שדרוש כעת הוא לנהוג כפי שאתם דורשים מאיתנו: לשמור על איפוק וקור רוח. ההכרזות שיצאו מלישכתו של ראש ממשלת בריטניה, ולפיהן ירחם היושב במרומים על האחראים לטרור – מקומן לא יכירן בין בני תרבות (איך אנחנו מצטטים אתכם? מדוייק?). וכמו שאתם נוהגים לומר לאחרים: מה שחשוב כעת הוא להימנע מלסכן את שלום העולם. אנחנו, בכל מקרה, ממליצים לתיירים לא להגיע כעת ללונדון. מסוכן שם. ירושלים הרבה יותר שקטה. גם נתניה.
ההכרזות הלוחמניות שלכם עלולות ללבות את האש, והינכם מהווים במצב זה איום על שלום העולם. אתם חייבים להפסיק עם ההתלהמות. אנחנו מצידנו, נקפיד להימנע מלתת לכם סיוע בשעה שאתם מותקפים על ידי טרור רצחני – בדיוק כפי שנהגתם כלפינו. טוב, נו, לא נגזים עד כדי כך.
צריך להביט קדימה ולא לשקוע בשנאות של העבר. זו לא תהיה כניעה לטרור אם תעשו בדיוק את מה שהוא רוצה ותוציאו את הצבא הבריטי מאדמתו של העם העיראקי שלא עשה לכם כלום. זו מדינה זרה שפלשתם אליה, בלי שהיא עשתה לכם כלום.
בנוסף לכך, כפי שיודע כל מי שמבקר בלונדון, רבעים שלמים מבירתכם (''ההיסטורית'') נהפכו זה מכבר לרובעים מוסלמיים. לא לנצח תוכלו לשלוט בהם בכוח. עליכם – אתם זוכרים כמה פעמים אמרתם את זה לנו? – ובכן עליכם להכיר במיגבלות הכוח, ולוותר על הריבונות ברבעים אלה של לונדון. אין מנוס מכך: מוטב לוותר על שטחים תמורת שלום. או סיכוי לשלום. אפילו סיכוי קלוש.
זה מה שאתם אומרים לנו כבר שנים לגבי ירושלים, נכון?
הרי לא יכול להיות שכל ההכרזות האלה שלכם היו מפגן של צביעות. אין לנו בלב שום צל של ספק שאתם אנשים ישרים, והתכוונתם למה שאתם אומרים. ברור לכולנו שאתם עומדים לסגת מעיראק, ולהתנתק מהרובעים המוסלמיים בלונדון.
לא יכול להיות שבמשך שנים דרשתם מאיתנו את מה שאין לכם שום כוונה לדרוש מעצמכם. נכון?
שלכם,
מכל הלב
גונן גינת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עד שיבינו שהשורש הוא דת האיסלם
אוהד,
09/07/05 18:04
|
2/3 מהעולם יחרב.
ראו איראן, ראו צ'צ'ניה, אלג'יריה, ראו סודאן, ראו סוריה, ראו לבנון, ראו עיראק, פקיסטאן, אפגניסטן, פלשתין, תאילנד, אינדונזיה, סומליה, ניגריה והיד עוד נטויה.
השורש הוא בדת האיסלאם שהיא דת רעה קנאית ואכזרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
טוני זה לא הבעל של שרי?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
09/07/05 18:01
|
|
 |
52.
TERROR AGAINST BRITAIN
alon,
09/07/05 17:59
|
TERROR AGAINST THE BRITISH IS DUE TO BRITISH MANOPULATIONS AND NOSE SHOVING INTO PLACES THEY DO NOT BELONG. IT IS DUE TO THE FACT THAT MANY CULTURES ARE SICK AND TIRED OF BRITISH OCCUPATIONS, RESOURCE ROBBING, AND FORCEFULL UNWANTED POLITICAL INVOLVEMENT IN OTHER COUNTRIES. IT HAS NOTHING TO DO WITH ECONOMY, REGIMES NOR ISRAEL. AS USUAL THE BRITISH ATTEMPT THROUGH THEIR TWISTED LOGIC BLAME EVERYONE ELSE BUT THEMSELVES. IF THE BRITISH WOULD NOT HAVE OCCUPIED IRELAND, AFGANISTAN, AND OTHER PLACES FOR THE LUST OF OIL, MONEY AND POWER THEY WOULD NOT HAVE SUFFERED. IF THE BRITISH WOULD NOT HAVE BEEN COMPROMISING AND EVEN COMPASIONATE AT TIMES TOWARD CERTAIN TERROR ORGANIZATIONS THEY WOULD NOT HAVE SUFFERED THE ATTACKS. IF POVERTY IS A SOURCE OF TERROR THAN WHY IS BIN LADIN (A BILLIONER) AND CERTAIN PARTS OF THE SAUDI ARABIAN ROYAL FAMILY ARE INVOLVED IN TERROR.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הכה ביהודי! זה הפתרון הוותיק
דרור,
רמת גן,
09/07/05 17:41
|
לכל תחלואייה של אירופה האנטישמית, אלא שבדורנו חלה תפנית נוספת - לדרישה להכות ביהודים מצטרפים יהודי השמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יש לטפל בשרשי האנטישמיות
דרור,
רמת גן,
09/07/05 17:39
|
|
 |
דרור צודק דגובה ל50
הדר שושני,
ניצני עוז,
09/07/05 20:33
|
צודק אני מסכימה איתך ב 20000% הם יותר מידי חושבים את עצם ליודעים הכל והם לצעד של הטרור הפלסטינאי אבל הם סתם מגילים אלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
60 שנה אחרי השואה, ואירופה באה
יהוידע השונמי,
תל אביב,
09/07/05 17:28
|
לא רצית בך יהודים? הא לך מוסלמים! מאסת באזרחים נאמנים, שומרי חוק, רודפי שלום, חרוצים, פוריים, חכמים, יזמים ויצירתיים? קחי לך מליוני מהגרים כרוניים, המזלזלים בתרבותך, העויינים את מורשתך, המסרבים להיתמע בך, המערערים את הביטחון ברחובותייך, המתעלקים על שרותייך הסוציאליים, הסוקלים בשכונותיהם שוטרים וכבאים, המסיתים במסגדיהם נגדך, המטרידים את נערותייך, התוקפים במקלות וסכינים את נערייך, השודדים את חנויותייך, הגונבים את מכוניותייך והמטנפים בצואתם את כנסיותייך.
כל האמור לעיל קורה באירופה, מספרד ועד הולנד, והשבח לאל שכך הדבר! כי כל אירופה אשמה בשואה. מגרמניה שרצחה, דרך צרפת ששיתפה פעולה ועד אנגליה שנעלה את שערי הארץ וסירבה להפציץ את מחנות הריכוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you put it so correct
ל"ת
yes,
09/07/05 20:33
|
|
 |
48.
מה אתם רוצים ממנו, הוא צודק
ש,
09/07/05 17:24
|
עד שלא יודבר הטרוריסט המוסלמי המזוהם האחרון - לא יהיה שקט.
ברור שצריך להתחיל מהטרור הפלסתינאצי שנותן השראה לאחיו בשאר זרועות האיסלאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
The roots of terror is
john,
L-n,
09/07/05 17:18
|
in your policy and the nests of terrorists are in Britain .which has become home for hundreds of thousands of muslims, refugees from former colonies, as a result of british criminal colonial policy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
באמת, מצב כלכלי של בן לאדן רע
מרק,
09/07/05 17:15
|
צריכים דחוף לאסוף כמה מיליארדים לעזור לפעיל שלום בן לאדן, לסעודים המסכנים, לאייטולות הצדיקים ולעוד הרבה דומים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגר 46
הדר,
09/07/05 20:37
|
מה אתה מפגר לעזור לבן לאדן צריך להרוג אותו לא לעזור לו הוא לא מיסכן הוא רע הוא והחברים שלו רעים והם אלה אחת מקנופיות הטרור שהורגים הרבה אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
And who are the judges
melissa,
e-o,
09/07/05 17:12
|
the biggest colonialists in the world. who and fighting in Iraq for whose sake? probably ours
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
34 is dancing on the Gaza roof
ל"ת
Mohammed,
09/07/05 17:07
|
|
 |
43.
טיראנט ציני
Asaf,
09/07/05 17:04
|
ומה על הטרור, מאז המאה ה-17, של ה-Bank of England (שבעקבותיו באו הבנקים הצנטרלי[סט]יים בכל הארצות האחרות), שאתם, הויגים, נתתם לו את הכוח כבר אז?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לא נכון;ראה טרור פנימי בארה''ב:
אור,
09/07/05 17:04
|
וזו מדינה דמוקרטית למדי, לפי רוב קני המידה. טרור לא נובע מחוסר דמוקרטיה, אחרת בריה''מ היתה נקרעת מטרור הרבה לפני התפוררותה, שלא לדבר על סין או צ. קוריאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הבריטים השאירו בלאגן במזה''ת
איזי,
09/07/05 16:34
|
הם אשמים שהביאו לסכסוך, לדקטטורות רצחניות, מלכים, וגבולות בלתי אפשריים. מי הם להאשים?
את הבעיה באירלנד הם פתרו עם גדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
גב. בלייר אני מבין את המוסלמים
ל"ת
לוחמי החופש,
לונדון,
09/07/05 16:29
|
|
 |
39.
אין לערבים מה להציע לעולם!
x שמאל,
ירושלים,
09/07/05 16:28
|
כלומר חוץ מנפט כמובן!!! מתי יצא לכם לקרוא לאחרונה ספרות יפה שנכתבה ע''י ערבי? מתי שמעתם על פריצת דרך רפואית או טכנולוגית שיצאה מאחת ממדינות ערב? מהגרים ממדינות ערב מגיעים לארופה כפליטים כדי לחבש עתיד יותר טוב אך אין להם שום דבר להציע חזרה לחברה שמקבלת אותם, הם נשארים מקובעים על אותה דרך חיים פרימיטיבית שמפלה נשים, שולחים את ילדיהם לבתי ספר אסלמיים ונושכים את היד שמאכילה אותם. בלונדון ניתן לשמוע כל יום הטפות כנגד ''הכופרים הבריטים'' שקבלו אותם כפליטים ואפשרו להם לנצל את ההטבות הסוציאליות שהמדינה מעניקה. בכל הכינוסים שהשתתפתי בארץ לא קבלתי שום דבר בחזרה, מוסלמים בארץ ובעולם צריכים להבין שחברה בנויה על הדדיות. מדינה צריכה לשאול את עצמה מה יש לאותו אדם שרוצה להגר להציע לה לפני שהיא פותחת את הדלתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
Blame Jews-this how British wi
Baruch,
09/07/05 16:20
|
British Left is most virulently antisemitic in Europe.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מנהיגים כסילים
האזרח המודאג,
09/07/05 16:08
|
מנהיגי ותושבי ''העולם המערבי'' ובעיקר ארצות אירופה טרם הפנימו את העובדה שהפלישה האיסלמית והאפריקאית לתוכן תביא עליהן את הכליון במידה ולא יתעוררו בזמן (אולי כבר מאוחר) .במקום שיאשימו את ישראל והסכסוך במזרח התיכון לכל תחלואיהם ,שיתעשתו ויטפלו בבעיותיהם הם ובהתפשטות האיסלם הקיצוני בעולם. אם לא יעשה מעשה כעת ,בתוך 5-10 שנים יקומו תושבי אירופה לבוקר חדש כשהם נשלטים על ידי הגורמים הקיצוניים בעולם,אז רק הם יוכלו להלין על שהביאו עצמם למצב זה ועל מר גורלם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
והסיבה היא...צביעות שקרים +..
בן-אברהם,
מרכז,
09/07/05 16:02
|
המקור הוא האיסלם שאינו מכיר את המושג פשרה ומעדיף את המיסכנות המוסלמית השומרת על הקיצוניות הדתית . הם מקנאים במערב על אורח חייו וזה מפריע להם כי פוגע בנביא שלהם שלא הביא להם אושר ועושר -ולכן מעדיפים לפגוע במתחרה ! הדרך היחידה היא לתת להם עונשים כבדים כדי שיכבדו את חוקי המערב ותרבותו ולא ישתלטו עליה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טוני בלייר האידיוט - הסיבה היא
ינשופיקו,
09/07/05 15:47
|
מלחמת דתות בין האיסלאם הקיצוני לשאר הדתות. משום מה שכחת להזכיר גם את הפלישה שלכם לעיראק ושיתוף הפעולה שלכם עם ארה''ב במלחמה באפגניסטאן. אתה בסה''כ אנטישמי קטן ומושתן שבמקום לתעל את זעם אזרחי המדינה החצי מוסלמית שלך כלפי בן לאדן ושות', אתה מתעל אותו לעבר היהודים. זה הכי קל, כמו תמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק דגובה ל35
הדר שושני,
ניצני עוז,
09/07/05 20:43
|
נכון אני מסכימה איתך הוא באמת מושתן ואידיוט גדול לא יודע להבחין בין מוסלמים ליהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הסיבות לטרור: אשמח לקבל תגובות
ערבי פלסטיני,
09/07/05 15:45
|
כמובן שאני מגנה את הפיגועים המחרידים בלונדון. ואין שום דבר שמצדיק רצח אזרחים חפים מפשע.
רובכם לא יאמין לי ובעצם לא איכפת לי מה אתם חושבים.
בכל העולם חושבים שטרור, הגם שהוא אקט מסריח ורע ולא אנושי הוא תוצאה של נסיבות פוליטיות שיש לטפל בהם.
והיות ואנגליה כבשה את עיראק (רובכם חושב שהיא שיחררה את עיראק ? נכון ? ) הרי שהטרור הוא תוצאה ישירה של הכיבוש.
העם הבריטי יפעל בחוכמה.. ואתם תראו זאת .. הוא ייצא לרחוב ויעיף את ממשלתו בקרוב כמו שעשו בספרד.. כי זה הוא הפתרון לטרור.
הבנתם את זה.. ? אני בטוח שלא
שבוע טוב לשפויים שביניכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לערבי ''שפויי וחכם''
פרעה,
10/07/05 14:54
|
הסיבה לטרור, היא, הערבים המוסלמים אשר ''מתעלים בעליונות חוכמתם ושפיותם''!!! כמוך!!!!!!! חכם בלילה......... כך רוב המוסלמים.......חכמים.....בלילה.... עם ראש כרוב...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיבה לטרור
הדר ש,
09/07/05 20:53
|
הסיבה לטרור זה כי כל עזמן יש ארגוני טרור מכל הצדדים של כולם ואחר כך מעשימים את העם היהודי בלבד בגלל ארגוני הטור של הערבים והמוסלמים בעיקר של ערבים שרוצים לגרש אותנו מכן מארצנו במקום לחות בשלום כמו שכנים טובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי טוב ערבי............!
ל"ת
bula,
09/07/05 19:06
|
|
 |
מדהים אותי הראיה הקצרה שלכם...
אובי1,
09/07/05 18:30
|
אתם לא רואים שתי דקות מול הפרצוף שלכם! אתם בחיים לא תראו את התמונה הכוללת ותתרצו עד מחרתיים את הטרור שלכם בזה שזה אשמת בוש ושאר אנשים אחרים! הכל אצלכם הערבים מתחת לשטיח ומבוסס על כבוד! לא על אמת ולא על כבוד החיים! ואם היית רואה את התמונה הכוללת לא היית כותב תגובה כל כך מטופשת ותלושה מהמציאות כמו שכתבת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגדול אתה צודק, ערבי
המחלקה הסגורה,
09/07/05 17:39
|
אתם קבעתם את הכלל: עם כובש, אזרחיו השלווים על הכוונת. מה לנו לוחמים בריטים בעיראק אם אפשר אזרחים שלווים בלונדון? מה לנו כללי משחק הוגנים שמדינות המערב גיבשו במשך שנים?לנו יש כללים משלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע אינטליגנט בשביל להיות
בובי,
ארה''ב,
09/07/05 17:39
|
ערבי פלסטינאי. מצד אחד לא איכפת לך מה חושבים, ומצד שני אתה תשמח לקבל תגובות. אז התגובה היחידה שיש לי היא שאתה אדיוט גמור וככל לא מבין את סיבות הטרור. לך חפש מי ינענע אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה לטרור היא נחיתות האיסלאם
אדי,
09/07/05 16:58
|
הדת המוסלמית שולטת ברחוב, בבית, ובחברה. האדם המוסלמי מגויס להאדרת שם האל (אללה אכבר), וזהותו האישית מחוקה. בעולם המערבי יש לאדם זכות לאינדיבידואליות ולחתירה לאושר אישי. זכות זו עומדת ביסוד ההתפתחות והקידמה. כל זמן שתאשימו אחרים בבעיות שלכם, לא תוכלו להתקדם ולפתור אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי-34
אלון,
09/07/05 16:39
|
אתה לאה רוצה דמוקרטיה ושלום במזרח התיכון.
אתה בדיוק כמו הפונדמנטליסטים האיסלאמיים.
רוב העם העיראקי מתנגד לקיצוניים האיסלאמיים שעושים כל יום פיגועים במדינתו על אף שהעם העיראקי ברובו רוצה דמוקרטיה וחופש.
או שאתה סתם טמבל או שאתה פונדמנטליסט.
תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה רצינית לערבי פלסתינאי
oren,
09/07/05 16:21
|
מדוע,אם כן,ארעו פיגועי ה-11 בספט'?הרי הם היו לפני כיבוש עירק. מסכים?
מדוע היו הפיגועים באפריקה נגד מטרות אמריקאיות ב-98?הרי ארה''ב של קלינטון הייתה ''יונה'' מאוד יחסית לממשל הנוכחי.
נ.ב-שבוע טוב גם לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תאשים את ישראל זה תמיד עובד
ישראל,
ישראל,
09/07/05 15:44
|
אתה חוטף טרור כי הטרור רוצה לפגוע בך. אתה חוטף טרור כי הטרור רוצה להכניע אותך.
השורשים העמוקים של הטרור זה הטרור עצמו. השורשים העמוקים של הטרור נעוצים ברוע של עצמו.
הטרור היום יודע שטוני בלייר בפאניקה. הכיצד?
פשוט מאוד, כאשר מאבדים את כוח הרצון, כאשר פוחדים, כאשר לא יודעים מה לעשות, כאשר הביטחון העצמי מזוייף, כאשר יש מבוכה במסדרונות השילטון - אז תמיד , תמיד באירופה הפיתרון היה להאשים את היהודים. היום מאשימים את ישראל.
ההכרזה שלך , שבה מסתתרת באופן דיפלומטי האשמת ישראל , מובנת לכל אירופאי. היא גם מובנת לטרור. הם יודעים שבליבך כבר ניכנעתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מיסטר בלייר
Avi Ecuador,
09/07/05 15:37
|
עם כל הצער לכאבכם הטרור נובע מחינוך, נובע מזה שאתם שנים טיפחתם אותו נתתם להם פרסים ועודדתם אותם, בטח שמחירת צ'כוסלובקיה במיניטורה (ישראל) זה רק יעצים את הבעיה והתשלום שהמערב יצטרך לשלם. ישראל היא 0 גודל בייחס למדינותיכם ולמדינות ערב ואל תעשו חט על פשע ליהודים, אני מביא שוב תגובה שכתבתי אתמול: והטרור בישראל לא פשע?! https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/955/927.html תגובה 2 Avi Ecuador, 08/07/05 20:13 שרון היה צריך לקשור את הטרור בארץ לטרור בעולם ולהסביר שהמערב בתמיכתו בקבוצות טרור שונות נותן לגיטמציה לקבוצות טרור אחרות ומכשיר את השרץ. אי אפשר אחר כך לעשות הבדלות ולאמר זה טרור טוב וזה טרור רע. הפגיעה באזרחים כמטרה היא רישעות. למידת הרע מגדלת רע והאנגלים האירופאים וגם האמריקאים הרבה שנות טיפחו אותו ונתנו לו פרסים, עודדו אותו, ושרון מלך המעודדים עם השמאל והקניבלים שיש בו לרוב.. שרון היה צריך לנצל את הפיגוע ולהסביר שעל העולם המערבי לחפש פיתרון חדש לפלסטינים שזה הטרנספר ושיש לבנות אותם במקום אחר דבר שיפתור לעולם הרבה בעיות ויפצה את היהודים ששנים התנכלו ורצחו בהם בכל העולם ולכן הם ברחו ונאלצו להקים בית שגם היום מסבירים ליהודים שהוא לא שלהם והם צריכים לחלק אותו עם חברה של רוצחים ולבנות אותם על חשבון מה שאין לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לאריאל שרון וחבריו
רוני,
09/07/05 15:19
|
הפיגועים הם תוצאה של מצב כלכלי חמור ועוני משווע (זה מה שאומר חברייך האינטלגנט=טוני בלייר).שאדם חיי עם מחסור גדול אין לו כבר מה להפסיד בחיים.תפסיק אתה וחברייך המושחתים בכנסת ובממשלה להמציא ולהאשים שהטרור בה מהמנהיגים הפלשתינים,הטרור בה ונגזר ישירות ממך ומהראש היהודי שלך.עם ישראלים רבים שונאים את ישראל ביגלל הזלזול של ממשלות רבות זה אומר דרשני.תראה לי עוד מדינה בעולם שבה העם לא מאמין במהניגיו במשך עשורים רבים.תראה כמה ישראלים צעירים בורחים מהמדינה ביגלל מדיניות הניצול(עושים צבא ואח''כ המדינה לא מסוגלת למצוא להם תעסוקה הולמת רק למקורבים של חברי המרכז הקופים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הוא בטח לא נובע מזה שאתה ובוש
קמרשהלור''ל,
קריות,
09/07/05 15:12
|
השמדתם את פקיסטן ועיראק נכון? יש כבשה שחורה אז למה לקחת אחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בוקר טוב טוני!
ZIKO,
LONDON,
09/07/05 15:00
|
קן הצרעות הזה מפרה את עצמו כבר 20 שנה, מהסיבה הפשוטה שהבריטים מאפשרים לו - יהיה קשה מאוד להדביר אותו כי הוא הרבה יותר גדול ממה שחושבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צודק לגמרי
דורון,
09/07/05 14:56
|
אלמלא הכיבוש שלנו על הפלשתינאים אף אחד בעולם לא היה מגלה הבנה לטרור, אבל בזמן שאנחנו מתעללים בעם אחר אין לנו זכות להגיד כלום ומי שאוכלים אותה הם החברים שלנו בעולם, קודם ארה''ב ועכשיו אנגליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ENGLAND IS OUR FRIEND?
ALON,
10/07/05 05:40
|
WHEN DID THAT HAPPEN? AND WHAT DOES THE ISRAELI ISSUE HAS TO DO WITH BIN LADEN, THE TALIBAN AND AL QAIDA? A LITTLE REMINDER, THE AMERICANS CREATED THE TALIBAN AND AL QAIDA TO FIGHT THE RUSSIANS IN AFGANISTAN, THE AMERICANS PLACED CASTRO IN POWER, THE AMERICANS BUILT THE NUCLEAR CAPABILITIES OF NORTH KOREA, THEY FINANCED IT UNDER CLINTONS APEASEMENT POLICY. THE BRITISH COLONIZED AND ROBBED (STILL ROBBING) MANY OTHER NATIONS LIKE AFGANISTAN , IRAQ, IRELAND.................IT HAS NOTHING TO DO WITH ISRAEL. IT HAS TO DO WITH EUROPEAN COLONIALIZM AND PLACEMENT OF PUPPET GOVERMENTS WHICH SOME PEOPLE WITHIN THESE COUNTRIES OPPOSE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבטיח לך
Avi Ecuaor,
10/07/05 02:06
|
שאם המוסלמים היו או ינצחו אותנו פעם אחת חס וחלילה לא יהיה טרור יהודי. יש ללמוד מהם איך מנצחים אם ישראל רוצה לשרוד. דרך אגב, היהודים בשואה לא שמעתי על טרור מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mental Ward
Doctor,
09/07/05 19:22
|
The two of you must be out on a special leave from the mental ward
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט, מורון
המחלקה הסגורה,
09/07/05 17:33
|
מה שנשאר לבלייר לעשות הוא לדאוג שהסכסוך במזרח התיכון יפתר ואז לא יהיו יותר פיגועים בעולם. הוא אפילו יכול להמשיך בכיבוש עיראק ואפגניסטאן. ואגב ידידים באנגליה, אנחנו במיוחד אוהבים את הידיד הגדול ביותר שלנו, ראש עירית לונדון, קן ליוינגסטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-28 צודק לגמרי
ישראלי שפוי,
איזור המרכז,
09/07/05 16:34
|
מסכים עם כל מילה שאמרת שזה היה מאוד תמציתי וקולע. מי יתן ויהיו רבים שיקראו , יפנימו , ויתחילו להבין נכוחה את המצב לאשורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כרגיל אנחנו אשמים....
ל"ת
ליאת,
תל אביב,
09/07/05 14:52
|
|
 |
26.
האמת
gil,
US,
09/07/05 14:50
|
הסכסוך במזרח התיכון (קרי ישראל) אינו הסיבה כי אם התוצאה של תכנית ארוכת טווח של מוסלמים פנאטים לחזור לימי הזוהר של האימפריה העותומנית והשלטון המוסלמי בספרד. השיטה שלהם היא: קודם היהודים, אחר-כך הנוצרים. וזה באמת לא משנה שלא כל המוסלמים רעים. אחוז אחד ממיליארד זה גם הרבה.
!Piss in the Middle East
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איך הוא עלה על זה?
ל"ת
רעות,
09/07/05 14:46
|
|
 |
24.
מר טוני בלייר - צ'מברליין
ההיסטוריון,
09/07/05 14:40
|
ושוב : הבריטים מוכנים להעלות לקורבן מדינה כה רחוקה, שעל תושביה הם יודעים כה מעט. אז - צ'כוסלובקיה והיטלר, היום - מדינת ישראל והטרור הערבי - מוסלמי. בריטניה צריכה לשלם פיצויים לכרבע מהעולם על שכבשה אותו, ועל התוהו ובוהו שהותירה מאחוריה, כולל במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום לבכות. היה חכם.
שמאל שפוי,
09/07/05 16:30
|
ואל תשחק לידיים שלהם. ממש הצלחת להדמיע את עינו השמאלית.
גם השמחה לאיד של הטוקבקיסטים האוילים היהודים לא בדיוק שכנעה איזה אירופאי שאתה שונה מפנאט מוסלמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בלייר ובוש נאיבים עד כאב
יודע דבר או 2,
09/07/05 14:30
|
הערבים והמוסלמים לא רוצים דמוקרטיה. הם רוצים להשתלט על המערב. עובדה שהמוסלמים באירופה הופכים להיות פונדמנטליסטים יותר ויותר. האם הם חסרי דמוקרטיה? האם הם עניים? ואם עדיין לא הבנתם את המניעים של האיסלם אז אתם והעולם בצרה צרורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בלייר..טיפש מנותק מהמציאות...
א.ש,
ירושלים,
09/07/05 14:28
|
אחרי שצבאו הרג אזרחים רבים בעירק....מנסה הטיפש להטות את האמת !! צ'מברליין חשב שאם יפקיר את צ'כיה לנאצים יניחו הנאצים לבריטים ...בלייר עושה את אותה הטעות !!! ''מלקק'' למוסלמים הטרוריסטים על חשבון עתיד העם היהודי !!! פשוט אידיוט מושלם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלייר אינו טפש כלל
שמאל שפוי,
09/07/05 16:25
|
הוא פוליטיקאי חכם והאמת לא מענינת אותו, אלא פופוליזם מקומי. נאיביות כשלך אינה מתאימה להתמודד עם מכונה משומנת של כזב. מי צריך להתמודד עם 20 מליון איסלמים בעלי זכות בחירה, אם אפשר להקריב את ישראל המעצבנת. ביבי הצדקן, נדחף למסכים ע''מ לקשר את ישראל. ביבי טפש ברבוע? לא. פשוט ציניקן שחשב שירויח משהו כפי שהוא רגיל כאן. לסחוט דם טרור עד הסוף. ולרקד על שאריות הדם. שרון צדק בהוראתו לשרים. שבו בשקט אהבלים. אתם רוצים לברך ויוצאים מקללים. ממש מוכשר בהסברה. של המשוכנעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאלן ''השפוי''...
א.ש,
ירושלים,
09/07/05 18:08
|
מאיפה המצאת את הנתונים עליהם כתבת ....נראה בעליל שייש לך חסר גדול מאוד במידע אדות הנתונים שאתה אמור להתיימר לדעת !!! כדאי מאוד שתלמד ...אח''כ נקה ראשך מתעמולת השמאל וסייעניו הפלסטינים...ותבין עד כמה אתה עועה ובגדול... אגב דעותי הפוליטיות אינן רחוקות משלך רק שהן נעדרות השפעת חבריך הערבים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדות
שמאל שפוי,
10/07/05 16:34
|
20 מליון מוסלמים באירופה רובם מתחת לגיל 16. הילדים התאזרחו. הם יצביעו בבחירות הבאות.
אני יכול להיות טועה. גם אז, אין סיבה לאסור את שפיותי בין גרשיים. אבל אם זה עושה לך טוב, כסף קטן. עלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
צימברליין
ל"ת
המנקה,
09/07/05 14:27
|
|
 |
20.
טפשות לשמה!!!
אדיב,
09/07/05 14:25
|
האירופאים מסרבים להכיר בשורש הבעיה!!! הטרור האיסלמי רחוק מלהיות קשור לעוני או לצורת שלטון, גדולי התומכים והמממנים של הטרור הם מלארדרים סעודיים. למנהיגי האיסלם הדתיים יש מטרה אחת - ג'יהאד בכל הכופרים קרי נוצרים ויהודים!! כבר כיום קיימים אלפי תאי טרור בכל אירופה ואמריקה במסווה של אירגוני צדקה\דת\סטודנטים מוסלמים, הבום הגדול יגיע לאירופה ולארה''ב אם הם ירצו ואם לא, כבר עשרות שנים שמנהיגי המוסלמים חופרים תחת השלטונות תחת כנפי הדמוקרטיה וחופש הדת, ומתכננים את השתלטות האיסלם בכל מקום. אנשים, להתעורר, תתחילו לקרוא ספרים וללמוד את ההסטוריה של הדת האיסלמית כדיי להבין מאיפה היא באה ולאן היא הולכת. חשבתי שהאמריקאים יתעוררו אחרי 11 בספטמבר אבל הם לא... לא נורא, בסוף זה יקרה להם רק עם הרבה יותר הרוגים.. שבת שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
גיא,
כ''ס,
09/07/05 15:01
|
אכן הטרור האיסלמי עדיין לא קיבל את תשומת הלב הראויה לו ואת הטיפול המתאים עד אז מדינות כמו בריטניה שימשיכו להתעלם ולהיות נאיבויות יחטפו מכות ובגדול. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Europe is blind
Ron,
Sweden,
09/07/05 14:25
|
Blair doesn't want to confront the truth whether of ignorance or of continue being captured in a european fantasy on the connection between world terror and poverty, or the conflict between us and the palestinians. No, mr. Blair, the fact of the matter is that those muslims who are engaged in terror activity in Europe are not poor or connected to the conflict between Israel and the palestinians. It is more simple than that: they hate all the you and I represent. Continue to ignore that and you will face more terror even after the conflict between us and the palestinians come to its end one day (but I am sure mr. Blair and his alikes will find a way to connect Israel as responsible to terror).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רק 60 שנה עברו....
יהודי,
09/07/05 14:16
|
ושום דבר לא השתנה !!!
עדיין - היהודים אשמים בכל עוולות העולם !
צבועים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הטרור- הודאה בכישלון האיסלאם
אדי,
09/07/05 14:15
|
תרומתו האפשרית של האיסלאם לאנושות היא דם, חורבן והרס. עובדה מצערת זו אינה נובעת מנחיתות הדת, אלא מהכוח המופרז שיש לה ברחוב המוסלמי. התרבות המוסלמית שמתבססת על הדת, מסרסת את האדם המוסלמי, ושוללת ממנו את הזכות לאושר ומימוש עצמי. המוסלמי ''הטוב'' מגויס להאדרת שמו של האל (אללה אכבר), והאינדיבידואליות שהביאה להתפתחות האדם בעולם החופשי נרמסת. זו הסיבה שהעולם המוסלמי עתיר המשאבים הוא עולם נכשל שאינו מסוגל להתמודד עם הדינאמיות של המערב. הציבור המוסלמי מזהה את נחיתותו, מחפש אשמים (לא האיסלאם כמובן), ומאשים את המערב המצליח ואת ישראל. ארה''ב זיהתה את הבעיה ויש לה את הכלים והכוח להתמודד עמה. אירופה העצלה מתלבטת ומהססת ואם לא תפעל בזמן יגרם לה נזק כבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
דהיינו פלישה למורוקו ואלז'יריה
ל"ת
סטיסטיקאי,
09/07/05 14:13
|
|
 |
15.
הטרורר תוצאה של שנאה למערב
ל"ת
יוסף הבבלי,
09/07/05 14:01
|
|
 |
ל 15
חמסה התמני,
09/07/05 20:10
|
מי שדד את עוצרות המוסלמים אם לא האנגלים ? קודם שהאנגלים יחזירו למוסלמים את מה ששדדו וגזלו ואז יפסק הטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כניעה לטרור מזמינה טרור
ארז,
חיפה,
09/07/05 14:00
|
הטיפשים ב-G8 נתנו לרשות הפלסטינאית 3 מיליארד דולר, עוד דלק למדורת הטרור הבוערת ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים הם לא קיבלו גרוש
Avi Ecuador,
10/07/05 02:07
|
|
 |
13.
מטומטם ברמות חדשות הבלייר הזה!
ל"ת
אובי1,
09/07/05 14:00
|
|
 |
12.
אמרתי לכם ואמרתי לכם
אאא,
09/07/05 13:54
|
בקרוב יוזמה מדינית ''חדשה'' מצידו של בלייר לקידום ה''שלום'' במזרח התיכון. כמובן שהצד''ל של האיחוד האירופי במזרח התיכון,משטר המנד''ט האשכנזי הסמולני,יסייע ככל יכולתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמובן שאתה תתחבק עם בןלאדן
ל"ת
אחוקים,
09/07/05 20:35
|
|
 |
אאא- שנאתך הפתולוגית היא נחיתו
בבב,
09/07/05 15:03
|
רגשי הנחיתות שלך מצריכים טיפול. אני ממליץ שלא תזניח משום שאתה גורם לעצמך נזק כבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
poverty does not bring terror
Roots,
09/07/05 13:48
|
It is sad to see how shallow is Blair’s view. He makes two mistakes. In a sense he is blaming the victim for terrorism and he assumes that poverty and lack of democracy lead to terror. This verges on dangerous stupidity. The money given to terrorist organization such as the Palestinian Authority is like throwing it to a bottomless pit and does nothing but reward terrorism. Take charge, attack, and destroy the enemy. Stop being apologetic. It is pathetic and only increases makes you (and the West) a more focused target.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמונה שמקור כל הרוע בעוני
היא מרקסיסיטית,
09/07/05 16:41
|
כמנהיג מפלגה רבע סוציאליסטית בלייר פשוט קונה את התעמולה המרקסיסטית שמסבירה את מקור כל הרוע בעוני.
לא משנה שבן לאדן מליונר, שמתאבדי מייקס פלייס היו מוסלמים בריטים בורגנים, שפעילי טרור רבים הם בוגרי אוניברסיטה - עוני ו''היעדר קריירה'' הם תירוצים שעדיין מודבקים למי שבכלל לא מתאימים להסבר הכושל הזה של ''עוני=טרור''.
מה גם שאם היתה חצי אמת בטענה עוני=טרור רוב הטרור היה של תושבי אפריקה שמדרום לסהרה, שעניים בהרבה מתושבי העולם הערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקור הרוע ברוע. עוני הוא חממה
ל"ת
לנצול לרוע,
09/07/05 20:37
|
|
 |
הטרור לא גר ב''חממה'' הוא גר
בווילה יפה,
בפרוורים,
10/07/05 02:50
|
אתה צודק שמקור הרוע הוא ברוע, אבל העובדה היא שטרוריסטים רבים אינם גרים ב''חממת'' העוני.
צריך להפנים שרווחה חומרית אינה מספיקה כדי לנטרל טרור.
אי אפשר להטיל את מלחמת המעמדות המרקסיסטית על כל בעיות העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הוי טוני בלייר, איך נהיית ראש
צח,
חיפה,
09/07/05 13:38
|
ממשלה? רואים שאינך מבין דבר ממה שקורה בעולם היום.תפתח את העיניים מיסטר, כי אוטוטו נופל עליך עוד מגה פיגוע כזה, ואז נראה עד כמה האנגלים יישארו שלווים.ואל תתעסק עם הישראלים, אלא גש לעבודה ותיכנס במוסלמים הארורים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ימי המנדט הבריטי צריכים לחזור
ל"ת
ששון,
09/07/05 13:38
|
|
 |
8.
הטרור התחיל בקולינס האירי!!!
נבו,
09/07/05 13:34
|
דווקא המלחמה של האירים בבריטים היא זו שהולידה את אבי כל הטרוריסטים - מייקל קולינס. מאז כל טרוריסט לומד את המתדולוגיות שלו, כולל בגין והיום הערבים!!! שלא יזיין תשכל על המזרח התיכון כשורש הטרור - זה התחיל בשלטון בריטניה על רבע עולם, כמו אירלנד, ובכל מקום בו הם היו התפתח טרור נגדם, שנשאר אחרי שעזבו!!!!! הבריטים הם השורש לרוב הטרור במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
טיפשות וחוסר הבנת הנושא!
רואה את הנולד,
09/07/05 13:31
|
|
 |
6.
טוני תהיה קצת יותר סופראנו !
משה גודפאקר,
09/07/05 13:23
|
תבדוק מה השתנה בלונדון יש מסגדים קיצונים יש הטפה לאסלם קיצוני במסגדי לונדון וערי הפריפריה
יש את ראש העיר לונדון שכדי להבחר מחמיא ועוצם עניים מול ההקצנה של האסלם בעירו טוני תהיה קצת יותר סופראנו ותטפל באסלם מבית לפני שאתה מביט למזרח התיכון אנחנו המעבדה שלהם ואתם שדה הקרב הסופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Islam :the root of all evils
Alfassy,
Ofaqim,
09/07/05 13:21
|
Since the establishment of Islam in 623 this latter has embraced brutality and violence spreading in the west till Morocco and till Indonesia in the east Islam will NEVER co-'' habit or collaborates with the'' infidels'' thus, lays here the root of savagery and terror .FA;LAN YABTAGHI DIINAN GHAIRA DIN AL ISLAM,FALA YUKBALA MINHU.Any one embracing a different belief than yours,should NOT be accepted among you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
sure, we're to blame...
ל"ת
gg,
jerusalem,
09/07/05 13:17
|
|
 |
3.
פגעי קואליצית הכזב של בושרון !
נועמי,
פורטוגל,
09/07/05 13:16
|
אנגליה שילמה כמו ספרד לפניה , את מחיר השתתפותה בקואליצית הכזב של בושרון שיזמה וחירחרה, באמצעות הלובי הניאו-שמרני ציוני , מלחמה ארורה ומיותרת בעיראק. פיברוק '' האיום של נשק להשמדה המונית בעיראק '' מקורו במודיעין הישראלי ומטרתו היתה להסיח את דעת הקהל בעולם ואת טיפול המעצמות במה שראוי ודחוף לעשותו - סיום הכיבוש הישראלי בפלשתין. !! המשך הסיכסוך הישראלי- פלשתיני והכיבוש הישראלי על זוועותיו הוא המקור עליו ניזון הטירור הגלובלי המאיים עכשיו על שלום העולם כולו. לכן, אסור לו לעולם לראות בכיבוש בפלשתין, ענין '' ישראלי פנימי '' - חובה מיידית היא על העולם כולו בהנהגת ארה''ב , אנגליה רוסיה והאו''מ להתאחד מיד ולהביא לסיום הכיבוש הישראלי גם אם ידרשו לכך, סנקציות כבדות על ישראל . !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולת נפש הנועמי הזאת
אורן,
09/07/05 18:32
|
|
 |
נועמי! אם אפשר היה לעשות
בובי,
ארה''ב,
09/07/05 17:45
|
|
 |
דמגוגיה מפורטוגל-כמה קל
יושי טבק,
09/07/05 17:38
|
|
 |
יא נעימה יא ממסיטה
המחלקה הסגורה,
09/07/05 17:23
|
אנחנו חושבים שיותר טוב להוציא את האיסלאם אל מחוץ לחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן תודה שחזרת לשם המוכר
לורד האו-האו,
09/07/05 16:55
|
אבל זה ממש לא משנה, אנחנו יודעים שאתה שידורי התעמולה של ארגוני הטרור, ומתייחסים לשקרים שלך בהתאם.
לפחות לשדרן התעמולה הנאצי לורד האו-האו היתה ההגינות לפתוח את משדרי התעמולה שלו לאנגליה בקריאה:
Germay calling, Germany calling.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יכול לכתוב כך ולהאמין גם?
למה מה קרה ?,
09/07/05 16:16
|
ורק את שכותבים אנשי אל קעידה באתרים שונים , תחיית הח'ליפה בספרד להקים השריעה על חורבות העולם המערבי הפיצוצים בשגרירוריות ארה'ב באפריקה שהחלו את השמחה הנוכחית,רק את כל אלו שכחת? לא קראת ? לא רצית להזכיר ? למה מיליוני הודים רעבים לא פוצחים במסע טרור עולמי ולא מאשימים אחרים בגורלם ? למה אפריקאים מדוכאים לא מתפוצצים ? למה רק ערבין ומוסלמים אחרים ? מה יש בהם,בדת הזו ? הם לא נוטלים אחריות על כלום! חיות אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאמן שפוי התהפך-יצא נועמי פורט
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/07/05 15:42
|
|
 |
יש טענה שזה בכלל עזמי
ל"ת
נודים רק רעש,
09/07/05 17:25
|
|
 |
נועמי- שילוב טיפשות בפנאטיות
אדי,
09/07/05 15:00
|
פיגועי ה-11 לספטמבר קדמו ליציאתו של בוש למלחמה בציר הרשע. הטרור נובע מנחיתותו של האיסלאם, והיכולת למכור הסברים מלומדים לנחיתות זו היא בלתי מוגבלת. האיסלאם מסוגל להציע לאנושות דם חורבן והרס. במוקדם או מאוחר האנושות (בהנהגת ארה''ב כנראה), תכריע את הטרור משום שיש לה את הכוח והאמצעים לכך, ואין לה קיום בדרך אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצאת מהחור?
oren,
09/07/05 14:50
|
|
 |
2.
מבחינת הבריטים גם אין ראיות
אורי,
ת''א,
09/07/05 13:15
|
מספיקות כדי לאבחן את הפלשתינאים ככאלה הרוצים בהשמדת ישראל, כסעיף בחזרת האיסלאם לגודלו האימפריאלי. עם זאת- שאפו על קור הרוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אייטולה טוני בלייר ושורש הטרור
בנצי-א,
09/07/05 13:05
|
אירופה תומכת בשלטון הרשע של אייטולות בטהראן אמריקה תומכת בסעודיה המממן הראשי של הטרור האיסלמי שניהם ביחד טומנים ראש בחול ומגבים את מה שנקרא פלסטינים הממציא של טרור המודרני מחטיפת מטוסים עד רצח ספורטאים ומתאבדים בקרב אוכלוסיה אזרחית בתקוה שאוסלו כיון את הטרור המוסלמי לכיוון יהודים 11 בספטמבר לא העיר את אמריקאים ו7/7 לא יעיר את אירופה איסלם הרצחני מודעת לחולשה של הבהמה מחדד שיניים וטורף גם וגם כי כך מורה פסוקי השטן מצוה לרצוח את כל מי שלא מתאסלם או מוסלמי שלא משרת את מטרות הכיבוש של איסלם נפט זול משומש כזריקת הרדמה לורידיו של המערב ומלחמת עולם שלישי נמשכת בקצב המוכתב ע''י מאמיני פסוקי השטן
הגב לתגובה זו
|
|