 |
54.
שמאלנים: אתם לא אירופאים!
יוסי,
גושדן,
10/07/05 20:34
|
לא יעזור לכם שום דבר, אפילו האירופאים שונאים אתכם, ראינו איך גמרתם שם בפעם האחרונה, יותר מדוייק איך גמרו עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
זה ממש אבסורד
קובי,
10/07/05 19:38
|
שיש אשכנזים שחושבים שהם אירופאים ,או אשכנזים שרואים בנו המזרחים ערבים בני דת משה ,אברהם אבינו נולד באיזור סוריה עירק ,ולא בפולין ,עד המאה התשעית לספירה 90 אחוז מהיהודים היו גרים במדינות ערב ,חלק מהאשכנזים לא כולם מתי תבינו שמוצאכם מהמזרח התיכון ולא מאירופה? מתי תבינו שאין הבדל בינכם לבין אלה שאתם מכנים מזרחים או ערבים יהודים במרכאות ,אירופה זרקה אותנו היהודים משם ,יש גם מעט יהודים מזרחים שנספו בשואה ,בשל היותם אך ורק יהודים ,אולי תבדקו את ההסטוריה ותבינו יותר איך היהודים נדידו ממקום למקום ,אני ישראלי בן להורים שנולדו בחלב סוריה ,מאז חורבן בית ראשון גרו יהודים בסוריה ,אחרי גרוש ספרד 1500 יהודים מספרד גם הגיעו לסוריה ,וגם היה מעט יהודים אשכנזים בסוריה ,וכך ההסטוריה לגבי כל קהילה יהודית ,מוצאינו הוא אחד המזרח התיכון ,ולגבי הישראלית הנעדרת נקווה לשמוע רק בשורות טובות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האירופאים כבר בעטו בהם בתחת
יוסי,
גושדן,
10/07/05 20:35
|
אפילו האירופאים שונאים את השמאלנים ''שלנו''. ראינו כבר איך טיפלו בהם בגרמניה והסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקובי חוצפן אחד
יניב,
תקראו קצת...,
10/07/05 21:36
|
תסתכל מי מחבריך מתחיל את כל הסכסוך הבכייני הזה של אשכנזים וספרדים. זה ת-מיד בכיינים ספרדים (כל הזמן רק להכנס לתגובות ולא להאמין, כאלה מסיתים) כמו יוסי גושדן וחיים מירושלים שמציפים את התגובות כאן כל פעם מחדש ברעל נגד אשכנזים, פשוט בכיינים. כל החלוצים בא''י היו אשכנזים שחלקם הגדול ניצל בשואה. ככה דיברו פאלחים ערבים במאורעות טרום קום המדינה ואחרי. לקרוא ולא להאמין.
סליחה שיש אשכנזים שמגיבים בכואב ומחזירים בעוקץ ''ערבים-יהודים''. במקום שתתגונן כקורבן תמים מעובדות וכעס מוצדק של יהודים אשכנזים, תטפל בחבריך הערסים הצעקנים ראשית.
ליוסי גושדן, בכל תגובה חדשה שאתה מוסיף אתה רק מתעב את עמך היהודי (''האירופאים השמאלנים'' ו''תחזרו לאירופה'') שסבל באירופה, אך כשמזכירים לך את מוצאך, אתה ממהר להגדיש שהיהודים האשכנזים (''ההם'') אכלו אותה בגלל השמאלניות שלהם ע''י האירופאים כאילו הם ''לא באמת אירופאים, אלא שמאלנים''. מדהים. לא ישנה את העובדה שלפחות 60% מהמתנחלים הם אשכנזים אירופאים אמריקאים. בכיין.
ולפי משנתך מלאת השנאה יוסוף, מותר יהיה לי לומר שאנחנו מחולקים כעם אירופאי יהודי לחוד, ועם ערבי יהודי. אם תגיב בקריז, אזי אתה מתבייש במקורך ומתיימר לחיות במערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אני פרסי ואני פשוט בשוק
שי,
10/07/05 13:25
|
מה זאת השינאה הטיפשית שיש בתגובות פה? אתם אנשים פסיכים. חראות יש בכל מוצא וכל עדה. אף אחד לא יותר טוב מהשני וכל אחד שחושב אחרת פשוט משלה את עצמו. צאו מזה אנשים יש פה עירבוב בין העדות השונות וקשה היום לדעת מי הוא מה. במקום להתעסק בשטויות בזמן שמנכ''לים הם ממוצא מרוקאי ונוסעים ברכבים יוקרתיים תתעסקו במה שבאמת בוער כמו מצבם של העולים מחבר המדינות ואתיופיה כי כרגע אנחנו מובילים אותם להיות הערסים החדשים וזה דורש טיפול. אגב העולים החדשים מחבר העמים הם דוגמא מצויינת לכך שזה לא משנה אם אתה אשכנזי או מזרחי ברגע שיש קושי אתה פוטנציאל לפשע ואלימות. אז צאו מזה אנשים דוחים שכמוכם ותתחילו להתעסק במה שחשוב.אני לא נכנסתי לזה מעולם בכדי לצאת הרבה חברים שלי הם אשכנזים מה לעשות עכשיו אני יאלץ לשנוא אותם?צאו מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכי ארסי- נחש פרסי...
ל"ת
חומייני,
בת ים,
10/07/05 14:18
|
|
 |
51.
brain problems
unknown,
maryland,
10/07/05 09:48
|
does anyone of the respondents here having weird feeling in their brain while they thinking-if so i'm in tight with the best doctor in town,he's gonna match u the perfect brain with a minimum price. today,i have to admit i'm wild but it's cool u know,i felt the different right after the first session for more info go to: www.en li takana .com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Call me at 1-800-EAT-SHIT
ל"ת
Zionist,
ת''א,
10/07/05 14:21
|
|
 |
50.
בושה
טליה,
10/07/05 08:01
|
תגובות מזעזעות. אני שונאת אתכם בני ישראל. אתם חסרי לב, אוהבי מלחמה, אוהבי סיכסוכים ואני מתביישת להיות חלק מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה לפרסם שנאה ברבים
אלכס,
10/07/05 10:23
|
איזה עם את לא שונאת? את מקירה עם שהוא תלית שכולה תכלת? בכל עם יש זבל, תמיד היה ותמיד יהיה. האם התגובות של כמה מפגרים כמו מס' 5,6,7,25,28,32 זאת סיבה מספקת לשנוא עם שלם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאלכס
טליה,
10/07/05 11:16
|
אתה צודק במידה מסוימת אך בכל יום כשאני קוראת תגובות של קוראים, בכל יום מחדש זה קשה והופך לקשה יותר מיום ליום. איך הגענו למצב כזה שכל קורא שני אכול שנאה, מנצל את הבמה להשתלח ולהתגרות...למרבה הפחד ישנם פה יותר מכמה קיצונים...הרוע השתלט ומשתלט. כל כל הייתי שמחה לקרוא תגובות עינייניות, אבל כמעט ואין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה לערבים ולמוסלמים המפלצות
גליה,
10/07/05 08:56
|
בושה לערבים ולמוסלמים המפלצות המייצרים תנועת פשעים פשעים נגד האנושות. עם כל המורכבות של ישראל יש לנו עוד הרבה הרבה לרדת לשפלות של הערבים והמוסלמים הקיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
טליה,
10/07/05 10:08
|
צר לי אבל כנראה לא ראית שכמעט כל מי שהגיב לידיעה עצובה זו, ניצל את ההזדמנות לקלל, להעליב ולשנוא..אחד את השני. אנחנו בדרך למטה עד כמה שיש. אנחנו שונאים את עצמנו וכנראה שיש הרבה סיבות טובות....אז תגידי לי את למה שאחרים לא ישנאו....?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת ב 100%, קצת חמלה רבותי
דוד,
ת''א,
11/07/05 02:54
|
|
 |
49.
to number 32
me,
ny,
10/07/05 07:39
|
you are a fucking stupied with no heart,first of all a jew is a jew where ever he his, the same with israeli where ever they are they are still israeli,who the hell you think you are. she still has israeli passport what does it means,stupied that she is/was israeli.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הצלחה מסחררת
האחד,
10/07/05 07:35
|
|
 |
47.
אין חכם כבעל נסיון
אברהם,
פ''ת,
10/07/05 05:50
|
טוני בלייר אומר את דבריו כטירוריסט! הוא הרי לא הסגיר את הטירריסטים למדינות שביקשו את הסגרתם אלא נתן להם מקלט עכשיו הוא מחפש את הטירוריסט ההוא והוא לא מוצא אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בושה לישראלים
שמואל,
ניויורק,
10/07/05 05:43
|
אני מאוד מקווה שחלק גדול מהתגובות מיצגות רק את קוראי מעריב ולא את כלל הישראלים אחרת באמת שהאחרון יסגור את האור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Ashkenaz-Sepharad
Larry,
10/07/05 03:56
|
I am so sick of hearing all this Ashkenazi vs. Sephardi stuff, Europeans versus 'Arabs'...vechulei...ba li lehaki...ma anu tamid mechapsim hitabdut. Hasina hazu magila pashut.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the way it looks
becky,
new york,
10/07/05 07:53
|
as an outsider it looks as if g-d is saying something: when the world leaders sit together and talk about helping the palestinians on the account of of the people in israel' add to this giving israel's land to arabs' there comes an immediate punishment. the question is:have you got eyes to see the connection??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש לי הקלטה - כדאי לשמוע
אסף גור ארי,
10/07/05 03:31
|
בן לאדן לאבו לבן שומע? אבו לבן שומע - אני מוכן בן לאדן - סע ללונדון ותפוצץ אחת שתיים בתחתית ואחד שתייים אוטובוס קומותיים אבו לבן לבן לאדן - כמה להרוג? בן לאדן - מינימום חמישים וגם ישראלית אחת מינימום אבן לבן- למה רק אחת? בן לאדן - טמבל, זה לא נגד יהודים רק לבלבל את טוני בלייר אבן לבן לבן לאדן- מה אתה חושב שהוא יגיד בן לאדן - הכול בגלל פלסטין. צריך לסגת מכל השטחים הכבושים אבן לאבן - מה הקשר עם הישראלית? בן- לאדן - טמבל, צריך כל פעם להרוג גם ישראלית - אתה חושב כי אפשר להרוג את כולם בבת אחת? יש לי אטום? סבלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הפיגוע הבא יהיה בישראל
לא לשאננות,
10/07/05 03:21
|
אסטרולוג טוניסאי חזה את הפיגוע, ואמר שגם בישראל וגם בארה''ב יהיה פיגוע והוא הדגיש בתל אביב. הוא צפה את מותו של בוש ומוברק שירצחו. וכן את אבו מזאן. בעבר חזה את מותה של דייאנה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חוזה שגם ב-2006.....
רונן,
ארה''ב,
10/07/05 04:58
|
ימשיכו אדיוטים להסתכל בכוכבים ובכדורי הבדולח ולהפליץ נבואות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק רק שעכשיו יש להם
ל"ת
במה בעיתון...,
10/07/05 05:14
|
|
 |
42.
אין שלטון ביום המוות
מלאך המוות,
10/07/05 03:19
|
כאשר המוות מגיע הוא יגיע היכן שלא תהיה כי למלאך יש כנפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לאקוודורה חיים י''ם וגושדן
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
10/07/05 03:14
|
שלושה תתי אדם המגיבים תגובות איומות מלאות ב ארס כלפי ישראלים שחושבים אחרת מהם כולל איחולי מוות שמחה ברצח של אזרחים שחשבו אחרת מהם ועוד מרעין בישין מכל סוג שהמוח המעוות של תתי אדם מסוגם מסוגל להמציא
כל שנותר לי הוא לאחל לכם שתמצאו טיפול ותרופות שיעזרו לכם וכמו שאומרים ב ''גן רינה'': ''הכל חוזר אליכם ו ק_ _ ה בידכם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא לילדים בשמם
Call a spade,
a spade,
10/07/05 05:32
|
|
 |
עצוב אבל אני מסכים עם כל אות..
איתן,
10/07/05 05:31
|
עצוב אבל אני מסכים עם כל אות בשורות מעלה שרשמת העם שלנו מאבד צלם אנוש אם לא נתאחד ומהר העם היהודי יתאדה מעל האדמה עורו אחים עורו כי בנשפנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שרון
מוסה סמאל,
ארהב,
10/07/05 02:58
|
שרון היקרה מאד הייתי רוצה לשבת ולשוחח אתך ושכמותך ולראות מהיכן נולדה השנאה שאתם נושאים בקרבכם? האם אין בקרבכם טיפה של אהבת הזולת? מה עושים לכם לכם שהפכתם ל''אדם לאדם זאב? בגלל אנשים כמוך ישראל קבלה את הצורה שהיא נראית כיום בעיני העולם אבל אני מתאר לעצמי שאת לא שמה קצוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אולי קשור לאלוהים אבל...
מיכאל,
פתח תקוה,
10/07/05 02:49
|
מספר 31 נשמע כמו חוזר בתשובה, בור,קיצוני ומתקשה בעברית. ''אבוד'' זה מה שהתכוונת, ''עבוד'' זה משורש ''עבודה'' מה שלא יזיק אם חבריך יתחילו לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הודעתו של 31 מספיקה.
אריק,
ר''ג,
10/07/05 00:33
|
תוכן הודעתו מספק. אין מקום להוסיף מילה. הודעתו היא הוכחה נוספת וניצחת, שכולנו חיים במדינה שבה חיים ומתרבים ''אייטולות'' במידת מופרעות קיצונית לא פחותה מזו הקיימת באירן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
המתנחלים מזמן לא חלק מהמדינה
עע,
10/07/05 00:21
|
הם יודעים שהולכים לשבור אותם עוד חודש וזה מוציא אותם מדעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה דפוק במוח ? מה קשור?
ל"ת
רותם,
10/07/05 02:50
|
|
 |
36.
בלייר בתגובה הרופסת מעודד טרור
נתי,
ישראל,
10/07/05 00:16
|
וכדי לא לעצבן את השמאלנים שלא אוהבים שמוציאים להם את הראש מהחול - אני לא אעשה את ההשוואה המתבקשת אלינו... (וגם כי שרון אמר שאסור, וממש לא בא לי להסתבך עם הקג''ב...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חל- 25, לכל דבר יש סיבה, יש הס
בר שום דבר לא ק,
10/07/05 00:11
|
|
 |
34.
מסקנה: בישראל הכי בטוח !
ישראלי,
ישראל,
10/07/05 00:08
|
כנראה שכל מה שלא יגידו, יותר בטוח להסתובב היום בירושלים מאשר במדריד, לונדון, מוסקבה ובכל מקום אחר !!!
ברוסיה - חוטפים אנשים ויש טרור!
באמריקה הצפונית - סופות הוריקן, פיגועי טרור, ועוד פשיעה רצינית !
בדרום אמריקה - גם חוטפים אנשים !
באירופה - מלא מוסלמים בערים הגדולות, להסתובב היום בלונדון זה כמו להסתובב בריאד, יש פיגועים בספרד, בריטניה ועוד מקומות !
במזרח - יש צונאמי ועוד כל מיני !
מסקנה - הכי בטוח להישאר פה בא''י !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בתגובה לתגובה
ruth,
10/07/05 00:07
|
אין שום סיבה להאשים את עם ישראל במעשי הטליבניםץ אבוד כותבים בא' ולא בע' ואתה חביבי כדאי שתחשוב לפני שאתה כותב שכן אין עומדים על דמו של אדם ובדואי לא לאחר שבכתבה נאמר שענת נעדרת. הדת אינה תשובה לכולם - והחילוניות היא דרכו של עולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
8 שנים בחו''ל? לא ישראלית
שרון,
שרון,
09/07/05 23:49
|
למה התקשורת כל הזמן מחפשת דרמות , האם נדע שיש ישראלית זה יהפוך את הפיגוע ליותר אישי ו''מעניין'' , הבחורה הזו מלבד העובדה שהוריה גרים בארץ , איננה ישראלית , היא בחרה לגור בלונדון ולא בארץ בגלל המצב הבטחוני - היא ברחה במקום להתמודד , התכחשה למקום בו נולדה וגדלה , ועכשיו התקשורת מתוך עניין .. מחזירה אותה לישראליות שלה ... לא חסרות לנו דרמות בארץ שנצטרך להתעסק באנשים שלא רצו לגור פה מתוך בחירה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלי. זאת לא בחירה
אסתי,
דרום אפריקה,
10/07/05 11:03
|
אדם שנולד בישראל או להורים ישראלים השוהים בחו''ל הוא ישראלי. אין פה כל בחירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר לב
טליה,
10/07/05 07:48
|
צר לי עליך ועל שכמותך ! ענת חיה בלונדון, אך היא ישראלית במקור. גדלנו יחד, בילינו יחד, התבגרנו יחד. משפחתה חיה כאן. אינך יכול או רשאי לשלול ממנה את חלקה בישראליות. היא הרי חיה פה כ- 30 שנה. אתה חסר לב ועליך להתנצל בפני משפחתה ובפניי, חברתה. הי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי אני מסכים...
אלון,
10/07/05 02:50
|
לא מבין את הרלוונטיות שבפיסקה. אזכור בשורה אחת היה מספיק. משהו כגון:
ישראלית לשעבר נעדרת...
וזהו.
לא מדגדג לי את הפופיק. לא מכיר אותה, לא יכול לרחם עליה, אין לי שום זהות איתה.
בתור עיתונות צבועה, שאכן מחפשת דרמות, יצרתם זילות, למישהו שאולי היו מכבדים אם היו נוהגים בו נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון - נכון. כל מילה נוספת
ברווז במטבח,
10/07/05 02:32
|
|
 |
אין מילים
ל"ת
אתה דפוק בלי תק,
10/07/05 02:13
|
|
 |
31.
נצחון לטליבאן. עם ישראלי פושע.
יצחק כהן,
י-ם,
09/07/05 23:29
|
אני מוחה על החילוניות הישראליות המנסה לחכות את אמריקה ולהתעלם לגמרי מדת ומתורת ישראל. עם ישראל ללא שמירת שבת הנו עבוד. בסופו של דבר הטאליבן והאיסלאם ינצח את המערב ומדינת ישראל תעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחקות זה עם ק', תיעלם זה עם י'
עודד, סין,
10/07/05 17:05
|
ועןד מעט תגיד שמערכת החינוך החילונית כושלת....
למה לא תתאסלם אגב? שם לא מחקים את ארצות הברית כמו בישראל. יהיה לך מה לעשות עם השינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה שכחתי
עודד, סין,
11/07/05 08:24
|
אבוד זה בא', לא בע'.
ו''הינו'' זה עם י' באמצע.
ה''טאליבן'' וה''איסלאם'' הם *שני* שמות עצם זכריים ולכן הם רבים (בזכר). חזור אחרי: הטאליבן והאיסלאם ''ינצחו''. הטאליבן והאיסלאם ''יפסידו''. רבים, יצחק, רבים.
אולי אנחנו מחקים את תרבות המערב קצת אבל עובדה שעברית אנחנו יודעים יותר טוב ממך.
אז תסתכל בצלחת שלך ולא בצלחת של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חומניסט יהודי.
ל"ת
ש.ז,
10/07/05 08:13
|
|
 |
אתה לא טוב יותר מהטליבאן.
פיקס,
10/07/05 00:41
|
|
 |
כהן! תפקידך לברך את העם שכחת?
ל"ת
י ו ס ף,
פ '' ת,
10/07/05 00:30
|
|
 |
לאף אחד לא אכפת ממה שאתה חושב
ל"ת
שי,
10/07/05 00:27
|
|
 |
אתה הוא הטאליבן ידידי
rr,
10/07/05 00:16
|
הטאליבן הוא דת בכפיה ואתה הוא המשיח של אותה כפיה. כדמתו באפגניסטן אנשים ברחובות במלחמות רחוב אנשים כמוך באו ואמרו ''תחזרו בתשובה'' וכשהטאליבן החזיר את כולם בתשובה הם היו כלואים במשטר דתי. עדיף פיגועים ממדינת דת פאנטית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
משתתף בצער יקיריה...
ח,
ח,
09/07/05 23:29
|
|
 |
אי אפשר בלי ה''עם אחד'' הזה?
נעה,
חיפה,
10/07/05 09:30
|
לנטוש אותנו? מה אתה אבא שלה? אח שלה? בעלה? היא לא נטשה ''אותנו'', היא בחרה לחיות במקום אחר! מספיק עם השטות הזו של עם אחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בתקוה שהיא בחיים -השגחה עליונה
יהודי מאמין,
09/07/05 23:27
|
טרגדיה עצובה . אדם בורח מפני גורלו במקום המיועד ''יותר לפורענות טרור'' ומוצא עצמו קרבן טרור במקום שקט ושלו. ההשגחה העליונה ומה שרוי בפי ההמון גורל ומה שהמאמינים קוראים אל מוצא את הדרך לעשות את פעולותיו. לגבי הענין מקרי אך לגבי המאמינים אין מקריות בשום דבר . הנני מתפלל ומאחל ומייחל שענת תימצא ראשית כל במצב של חיים ואם ירצה השם שלמה ויותר מכך בריאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ישראלית נהרגה בפיגוע
אבי,
ניו יורק,
09/07/05 23:26
|
ואתם עסוקים בשטויות מה הקשר ימני שמלאני ספרדי אשכנזי ניראה לי שהערבים יש להם כבר יותר כבוד אחד לשני אגב זו הסיבה שאני בחו''ל וממש לו חושב לחזור לנפולת של זבל אופס סליחה נמושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי....מניו-יורק
פרעה,
10/07/05 14:30
|
לפני שאתה בא להטיף מוסר לעם ישראל ולהתרברב על מעלליך ''ביחידה מובחרת'', אולי תלמד קודם לכתוב עברית!! שלא, המשך בנחת לעבוד את עגל הזהב באמריקה ''היפה'' ושיהיה לך לבריאות! אנחנו בארץ מסוגלים בהחלט להיסתדר בלי הנימושות שברחו מהמדינה, ושעם ישראל בז להם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לנקות זבל בניויורק,
יהודי ה גיוני,
ישראל,
10/07/05 08:46
|
|
 |
Provincial minded Israelis
Dude,
DC,
10/07/05 08:31
|
I am disgusted at the responses here. No wonder more than 1 million Israelis live abroad and I am sure many are much nicer. There are more good ones just leaving. Its tiring to hear this facist crap. By the way, I served in the Israeli Defense Forces for 5 years- in combat as well. I am just sick and tired of the crap in Israel. Stupid, low life crap-shame on the lack of humanity, treachery, and low life attitude
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותודה לך שאתה בניו יורק
ש.ז,
10/07/05 08:15
|
|
 |
Keep your mouth shut
Jack,
New Jersey,
10/07/05 04:55
|
If you live in NY, whatever your name is, why don't you just seal your big mouth and keep your opinion to yourself. If you do not have the minimum respect for those that only thanks to their heroic daily confrontation and struggle on your behalf you can claim to be a big shot in NY, your opinion is of no value to anyone SHAME ON YOU, LOW LIFE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
aa
Talia,
10/07/05 10:30
|
what a reaction. We are no heros here. We live here because we were born here This is no mistake to say Israelis lost their hearts
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגק
אבי,
ניו יורק,
10/07/05 07:32
|
אגב אני יותר ישראלי מישראלי שרתתי בצבא ביחידה מובחרת וכן יש לי זכות להביע דעה גם כאן מניו יורק . ואם אתה חושב שהתגובות של רוב המגיבים כאן נורמלי בענייך אז אתה גם צריך אישפוז יש מקום פנוי במימנדיס מדיקל סנטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבוא,תבוא,אתה חסר פה.
ל"ת
י ו ס י,
פ '' ת,
10/07/05 00:33
|
|
 |
אנחנו ממש מתמוטטים בלעדיך
ל"ת
המחלקה הסגורה,
09/07/05 23:43
|
|
 |
27.
מסקנה
אירופאי,
09/07/05 23:21
|
אין כל אפשרות לברוח מהגורל. הגורל ישיג אותנו תמיד,כשיגיע הזמן, בין אם אנו בארץ או בכל מקום אחר בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני לא מבין
בריטי מודאג,
דאונינג 10,
09/07/05 23:21
|
קודם היו יהודים שניסו להשתלט על העולם. ולכן קמו הנאצים כדי למגר אותם. אז מה אם נהרגו לנו כמה עשרות אלפי אזרחים בהפצצות של הגרמנים, ועוד כמה מאות אלפי חיילים. היהודים היו אשמים! השבוע אמרו לי שהמוסלמים הרגו כמה אזרחים. שוב פעם היהודים האלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
המתקפה על האשכנזים
דוד,
ירושלים,
09/07/05 23:16
|
זוכרים מה ביאליק אמר? ''אני שונא את הערבים כי הם דומים לספרדים'' עד כמה הוא צדק רק עכשיו כשהספרדים השתלטו על המדינה אנחנו רואים זאת. האשכנזים נשארו מעטים אבל השנאה של הספרדים כלפהם רק התגברה! אני רק יכול לעודד כל אשכנזי לעזוב את המדינה ולהשאיר אותה בידי הספרדים והערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, מה להגיד?
מערבית לבנה,
10/07/05 06:50
|
ערבים בני דת משה שהצביעו עבור מפלגה מחוררת בפושעים (ליכוד) או הקימו מפלגת רמאים (ש''ס) והורידו את רמת התרבות בארץ, מגרשים החוצה את הטובים. גם פרץ יגרש את וילנאי (שחסר כריזמה אבל ישר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-23
רונית,
צפון,
10/07/05 10:24
|
|
 |
24.
ענת
דורון,
באר שבע,
09/07/05 23:14
|
בחורה עשר נשמה טובה מי שמכיר אותה יודע זאת בחורה מוכשרת ונהדרת אמן והכל בסדר ותצאי מזה בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מדוע להתעניין בה
ל"ת
מישהו,
תל אביב,
09/07/05 23:12
|
|
 |
בן איוולת
טליה,
10/07/05 07:51
|
|
 |
מדוע להתעניין בפיגוע בארץ?
77,
10/07/05 00:18
|
אם אין לך טיפת חמלה לישראליה שעברה לגור בחול אז למה אתה מצפה שאמריקאים או ארופאים יתעניינו שנהרגים פה בפיגועים.
מה אתה בוכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא העוני הבעיה אלא האיסלם .
אלון,
מרכז,
09/07/05 22:54
|
בארצות ערב יש את העושר האגדי שנותן הנפט אבל כולם מופיעים כמסכנים...כי העושר מנוצל עבור יחידים שגם מעודדים טירור וגם משחדים את הקיצונים שלא יפגעו בהם. טוני בלייר מחפש את הפתרון הקל -כי ישראל היא הבעיה ..מיטב שילמד את האמת -תמיד הערבים ימשיכו בחרב כי דין האיסלם בחרב לפי הקוראן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עם נאלח ושפל צמא דם אוכלי אדם
שני,
09/07/05 22:49
|
טוב שאומות העולם יתחילו להבין מה עןבר על היהודים אולי לא יפעילו לחצים להחזיר שטחים כי את מה הם יחזירו? עד עכשיו טענו שישראל אשמים בדרך התנהגותם לערבים אך בריטניה שנתנה הכל לעם הדפוק הזה הנה קיבלו את סטירת הלחי היישר על פרצופם
שיועילו להכיר את העם הנבזה שנקרא ''מוסלמים'' חולי נפש וצמאי דם
מי אשם עכשיו? שלא יהיו עוד קורבנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תפסיקו להשלות את עצמכם השקט
גדעון,
09/07/05 22:30
|
בישראל הינו אשליה מתוקה ברגע שהשב''כ ירפה בגלל החזרות ערים שוב היהו פיגועים למעשה בעזרת שמים שיהיה לשב''כ את יכולת למנוע עשרות פיגועים כמו כן היו הרבה ניסים של תפיסות מחבלים נערים ונערות שנתפסו במחסומים ובטרמינלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בלר מי שמגדל נחש ארסי בבית
עשוי להינקש,
הלאה האיסלם,
09/07/05 22:22
|
לעשות ילדים בלי חינוך בלי מקצוע ובלי עתיד לדכא את הנשים ולשנוא את המודרנזציה והאחרים זה המתכון היכן שתסימו אצבע על המפה במקום שישם מוסלמים יש אלימות . הנכם מתבקשים לנסות נא לקרוא לילד בשמו האיסלם נגד החופש .תראו מה קורה באפריקה הורגים את השחורים הנוצרים וכןלם שותקים עוד דור וכל היבשת מוסלמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?!
נעה,
חיפה,
10/07/05 08:32
|
למוסלמים יש מונופול על האלימות?! איפה שיש יהודים - יש אלימות. איפה שיש נוצרים - יש אלימות. מסקנה - איפה שיש אנשים יש אלימות. די להסתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועה
עודד, סין,
10/07/05 17:08
|
''איפה שיש יהודים יש אלימות''.
200 שנה מי מרביץ למי נועה? היהודים לאחרים או האחרים ליהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעה
דוד,
הוד השרון,
10/07/05 10:08
|
|
 |
18.
לא חזרה בגלל הפיגועים
BUBBLE,
09/07/05 22:14
|
נראה לכם? היא חיה שם כבר 8 שנים, היה לה שם בן זוג. נראה לי שהפיגועים לא היו ממש הגורם המכריע בהחלטה שלה להישאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כמה אירוני...
ל"ת
יובל,
חיפה,
09/07/05 22:11
|
|
 |
16.
אבוי לעם הזה
מלודי,
אנגליה,
09/07/05 22:01
|
עם סגולה??? עם של אוכלי אדם פרוברביאליים
איפה הלב שלכם? היכן התפילה לשלומה ולחיזוק משפחתה?
ואני לתומי חשבתי שיהודי הוא יהודי באשר הוא... ושהלב היהודי הוא לב מלא חמלה
את הערכים של רבים בארץ אפשר למצא בזבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח לנקות את הזבל שלך
אבי,
ניו יורק,
10/07/05 02:18
|
|
 |
דווקא צודקת
פיקס,
10/07/05 00:46
|
ערכים יש בזבל בלי סוף, אבל לפחות בארצנו הזבל הוא שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל כבר מריח יותר טוב ממך
ל"ת
אתה סתם זבל,
10/07/05 02:19
|
|
 |
יותר טוב שתדאגי למדינה שלך
המחלקה הסגורה,
09/07/05 23:16
|
אתם חברים בG8- ? מדינת עולם שלישי זה מה שאתם. שלושה ימים אחרי ועוד לא זיהיתם גופה אחת? מה עם המשפחות, שומרות על איפוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזה אתה מתגאה?
88,
10/07/05 00:19
|
|
 |
שכחת את המוח בארץ, חבוב
המחלקה הסגורה,
10/07/05 01:29
|
הם צריכים להתבייש שמדינה כמו שלהם, אחרי שלושה ימים לא זיהתה גופה אחת. מה זה מצרים? ומה עם הלנת המת אם כבר מדברים על כבוד לבני אדם וערכים יהודיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל השנים שאני עובד על האוטוזבל
סעעעע!,
09/07/05 21:51
|
לא נתקלתי בכאלה כמויות של אשפה כמו בתגובות למאמר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה יש
ש,
קיסריה,
10/07/05 01:05
|
בא לחןף כוכב הים בקיסריה ,ותראה כמה זבל, אנשים פה מתרגלים לזבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
היד הארוכה של לוחמי החופש של
ממשלת השמאל,
והערבים,
09/07/05 21:50
|
הערבים והשמאל הישראלי תגיע לכל מקום בו נמצאים היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מי שבורח בסוף זה יתפוס אותו
דניאל,
ת''א,
09/07/05 21:44
|
|
 |
מי אתה בכלל
טליה,
10/07/05 10:35
|
איזו תגובה חסרת טעם. אלוהים ישמור.. ענת רצתה לגור בלונדון כי היא אהבה את המקום והיה לה שם טוב. פה היה לה פחות טוב והיא עשתה את בחירתה. על כך אתה קורא לה פחדנית? כמה חצופים ישנם פה שקובעים קביעות על אחרים. מי אתה בכלל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה צפויה ומיותרת
סימה,
09/07/05 22:51
|
|
 |
12.
18 שנים בחו''ל ועוד ישראלית?
ל"ת
גל,
09/07/05 21:37
|
|
 |
ישראלית
טליה,
10/07/05 10:37
|
אתה תחליט מי ישראלי ומי לא ? אולי גם מיהו יהודי ? ענת ישראלית יותר ממך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8 shanim kzat zumat lev.......
ל"ת
renat,
ashdod,
09/07/05 22:11
|
|
 |
אהבל 8 ולא 18 למד לקרוא, חוץ
בובי,
25 שנה בנ''י,
09/07/05 21:59
|
מזה מה זה ענינך כמה ולמה? תתעסק בעצמך ולא בבחורה שקיים חשש כבד כי נהרגה בפיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המסקנה
סתם 1,
09/07/05 21:35
|
|
 |
10.
מכירה אותה...
מצמרר,
09/07/05 21:11
|
|
 |
מכירה הרבה שנים
ט,
10/07/05 10:38
|
|
 |
9.
האיסלאם היהדות והנצרות
פיטר גבריאל 25,
09/07/05 20:57
|
האיסלאמים המאוד טיפשים,דוחים וסתומים אכן אחראים לטרור בכל העולם,דת מאוד מיותרת שגרמה תמיד להרבה סבל.פשוט יש למחוק את כל האיסלאמים מעל פני האדמה! אך,אין לנו מה לדבר יותר מידי,הדת שלנו: ''היהדות'',היא דת דפוקה,מיותרת ודוחה לא פחות. לפני שבועיים ניסה חרדי מגעיל ,דוחה,טיפש שיש להוציאו להורג בעינויים קשים לאלתר לרצוח אנשים ב''מצעד הגאווה'',הוא ניסה לדקור אותם בסכין חדה באורך 30 ס''מ!!!!!! אז מה ההבדל בינינו לבין האיסלאמים?? אני אגיד לכם מה: האיסלאמים לפחות לא הורגים את אחיהם,אבל הדתיים הטיפשים מאוד רוצים כן לרצוח את החילונים. אז לא להספיד כ''כ מהר את האידיאולוגיה האיסלאמית בתור אחת שצריך למחוק,כי גם את היהדות צריך למחוק! גם יגאל עמיר שאני מקווה שימות בייסורים בקרוב רצח את יצחק רבין ז''ל בגלל אידיאולוגיות דתיות טיפשיות. גם כן ה ''יהווה'' (אלוהים עלק) הדמיוני והטיפשי הזה,אנשים מתעסקים בשטויות,מתפללים בכל מיני טקסי פולחן טיפשיים בבתי הכנסת המטומטמים האלו ומאמינים בכל מיני כשפים וקסמים. כן,נכון,הים נפתח ל-2!! למה לא כבר נפתח ל-4 וזהו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיטר בוא נספור ביחד
עודד, סין,
10/07/05 17:13
|
כמה מוסלמים נהרגים כל יום בעיראק מפיגועי התאבדות מוסלמים?
כמה ערבים ישראלים מוסלמים נהרגו בפיגועי פלסטינים מוסלמים?
כמה מוסלמים חשודים בשיתוף פעולה הוצאו להורג על ידי עראפאת ורוצחיו?
כמה בחורות ונשים מוסלמיות נרצחו על רקע הכבוד המוסלמי של המשפחה המוסלמית שלהן?
כמה מוסלמים נהרגים בקרבות חמולות בישראלי ובמזרח התיכון?
הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אעשן בבקשה אחת כמו שלו.
פיקס,
10/07/05 00:50
|
מדהים מה סמים יכולים לעשות למוח רך בשנים.
אוי הקנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיטר הלכת רחוק הפעם...
חילונית,
09/07/05 22:57
|
קיצוניים בכל הדתות הם פנאטיים ואין לכך כל הצדקה. אבל בין זה למשפט שלך : ''האיסלמים לפחות לא הורגים את אחיהם'' לבין המציאות קיים פער גדול. נערה מדת האיסלם שתקיים יחסי מין לפני הנישואין , גם אם הבחור הוא חבר שלה ויהיה בעלה בעתיד ואבי ילדיה, תרצח על ידי אחיה בפקודת אביה. אין שום דת בעולם שבה האב שולח את בנו לרצוח את בתו על רקע חילול כבוד המשפחה. מה זה בכלל חילול כבוד המשפחה ? ברור הרי ששום כבוד לא חולל פה. בטח לא של המשפחה. גם לא של אותה בחורה. אלו מקרה רצח נתעבים שמבוצעים השכם וערב באיסלם והכי נורא שאין מי שנותן על כך את הדין. כלומר החברה המוסלמית רואה בכך נורמה ולא חריגות. והבן שרצח את אחותו לא נשלח למאסר עולם (או מקבל עונש מוות על רצח - היכן שנהוג בהרבה מדינות בעולם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק במאה אחוז
תותי,
ירושלים,
09/07/05 22:38
|
הדת היא שורש כל רע בעולם הזה. איפה שיש דתיים יש בעיות. אפשר לחיות חיים טובים, עם ערכים טובים, להיות בני אדם טובים גם בלי להיות דתיים- כמוני. הדת היא מקור לסכסוכים ומלחמות. מי צריך את זה?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך בעיה
ירון,
גבעתיים,
10/07/05 23:20
|
''אפשר לחיות חיים טובים, עם ערכים טובים, להיות בני אדם טובים גם בלי להיות דתיים- כמוני''
תמשיכי לחשוב שאת בן אדם טוב כשאת בעצם לא. נראה לאן תגיעי.
נ.ב - אני חילוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת ה'
גאה להיות יהודי,
09/07/05 22:16
|
|
 |
אנשים כמוך הכי טוב לסגור
אני,
09/07/05 22:09
|
|
 |
לא תודה, יש לנו פיטר גבריאל 24
המחלקה הסגורה,
09/07/05 22:40
|
|
 |
אתה שייך למצעד? אז תתמוך גם בי
ל"ת
בעד מין עם חיות,
09/07/05 22:07
|
|
 |
אף אחד לא אסר על כלב להזדיין
ל"ת
עם כלב,
10/07/05 06:16
|
|
 |
באמת טיפשי
יואב השרברב,
09/07/05 21:55
|
מצידם לעסוק בכל מיני פולחנים מוזרים כשהם יכולים באותו זמן עצמו לבקר אחד בישבנו של השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שהם עושים בינכה
ל"ת
דת צבועה,
10/07/05 06:18
|
|
 |
טרור ופיגועים חיים במילים האלו
אני,
10/07/05 02:17
|
למחוק אותם נוצרים טיפשים בתי כנסת מטומטמים הומויים דוחים...
מה בכלל אתם מבינים... יהירים אחד יותר מהשני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיפור הנוצרי הוא הכי מפעים
המחלקה הסגורה,
09/07/05 21:33
|
זה של ישו עם האמא הבתולה ואבא רוח הקודש (שאגב ישב בחיבוק ידיים כשהבן שלו (אלוהים בעצמו) הלך קאקן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל נכון!
ל"ת
ה,
09/07/05 22:10
|
|
 |
הוא בטיפול נפשי בגללך, אבאל'ה
ל"ת
המחלקה הסגורה,
09/07/05 23:22
|
|
 |
8.
אולי היא עוד בחיים ,היו ניסים
ג'ני,
.....,
09/07/05 20:54
|
מעולם. בכל אופן הלוואי שהיא פצועה ולא חס ושלום הרוגה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן
טליה,
10/07/05 07:57
|
|
 |
7.
החבר הבריטי שלה נראה בן 80
גכ,
09/07/05 20:42
|
והוא גם קצת דומה לטומי לפיד.
ועצם זה שהבריטים מחפשים עכשיו את האמן הישראלי גרבוז קצת מטריד אותי כמו גם שהכבשים בטורקיה מתאבדות.\
עולם משונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא גם לא היה נראה עצוב במיוחד
א,
09/07/05 22:49
|
|
 |
קטוע לב !!!
טליה,
10/07/05 07:58
|
|
 |
אכן מאוד מטריד
ל"ת
חוני המעגל,
09/07/05 21:08
|
|
 |
6.
האשכנזים האלו כולם יורדים!
חיים,
ירושלים,
09/07/05 20:41
|
|
 |
גרה בחו''ל
אסתי,
דרום אפריקה,
10/07/05 11:13
|
כן, אני חיה בחו''ל וטוב לי עם זה. כל התגובות שאני קוראת המנסות להסביר לי מי אני ומה אני בגלל שאני חיה בחו''ל הן קטנוניות ולא רציניות. אין לי כל כוונה להסביר או להצטדק בענין אבל מוזר זה שרק עכשיו חזרתי מהארץ ומשיחות שניהלתי עם אשכנזים וספרדים מסתבר שיש הרבה שמאד לא מרוצים מחייהם בארץ. אים הם יעשו שינוי בנושא זה רק נתון לשיקוליהם.בכל אופן מספיק עם ההתנצחות בין אנחנו ואתם. זה מכוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף בלונדון בלי הצ'חצ'חים
חיים בוזגלו,
מוסררה,
10/07/05 09:00
|
לחיים הצ'חצ'ח עדיף להיות בלונדון רחוק מיורשלים ומאנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you're right haim
gay gay,
london,
10/07/05 02:57
|
haim, you are right, and you know what? i am so happy here in london, especially since that after three years in 'givaati', which is probably more than you will ever do for your country, i can live my life far far away from people like you. you forgot to mention in your response that we are all gay as well
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
David,
Boca raton,
09/07/05 22:42
|
אשה מתה! זה מה שיש לנו פה. איפה הבושה?
ממני, אשכנזי עריק שלא שם עליך, ולא עובד בניקיון ולא ערס ולא עונה לסטיגמות שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תתבייש
חיים,
ירושלים,
09/07/05 23:22
|
ראשית כל לא ידוע שהיא מתה ושנית אם אתה מדגיש שאתה אשכנזי שלא מנקה שרותים אז על ראש הגנב בוער הכובע וחוץ מזה גם אני לא שם עליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים, אל דאגה
בשנה הבאה,
10/07/05 06:21
|
תקבל את מבוקשך כשניפטר גם מירושלים החרדית וניתן אותה לרשות הפלסטינאית לעיר בירה. אז תמצא שפה משותפת עם שלטון מזרחי, שיעשה בך מה שאתה מבין. לינץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בגלל שהמזרחים הרסו ת'מדינה
גרינברג-לינוביץ,
צפון ת''א,
09/07/05 22:24
|
אחרי שאנחנו האשכנזים בנינו מדינה לתפארת באו המזרחים (הפרימיטיביים) והרסו לנו את המדינה לכן אנחנו עזבנו אותה. אל דאגה כשתיהיו בצרה-אנחנו נחזור ונכבוש שוב את המדינה בשבילינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו פה ספרדים עוד משנת 1500
חיים,
ירושלים,
09/07/05 23:24
|
ואתם, אנשי שואה, באתם והרסתם את המדינה! כשאנחנו נלחמנו במלחמת השיחרור אתם התעסקתם בלהחליף את דם נירצחי השואה בשילומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות אל תעשה מעצמך צחוק
אסף,
10/07/05 00:08
|
במלחמת השחרור רוב המזרחים עדיין לא עלו לארץ - מעיראק הגיעו בתחילת שנות ה-50', ממרוקו בשנות ה-50' ואחרי ''מבצע יכין'' ב-61' - רוב הלוחמים היו אנשי היישוב. אז אל תדבר שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק.
TNT,
10/07/05 06:40
|
אבל מה לצדק ולאמת ולשכתוב ההסטוריה בידי הבורים והפרימיטיביים שרובם, מה לעשות, יוצאי ארצות ערב? יאללה ביתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תראה מי גר בארה''ב בפלורידה
דניאל,
09/07/05 22:19
|
ולוס אנג'לס.. כולם ערסים מסוגך וממש לא אשכנזים..
האשכנזים היחידים באזור הזה הם דיפלומטים של משרד החוץ ונציגי הצבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות, אני לא מצדיק את
חיים,
ירושלים,
09/07/05 23:25
|
|
 |
לא מבין איך האירוניה לא נפסקת
זיוני שכל,
מדהים,
09/07/05 22:14
|
ועוד מצ'חצ'ח ערבי יהודי.
רגע, תן לי להבין, האם הבעיה היא האליטה האשכנזית שכבר לא קיימת לאור השלטון הכה ספרדי (ואין לי בעיה עם זה), או שזאת סתם בכיינות ערסית מזרחית על שמאלנים אשכנזים?
הלו צעקן אחד, מר. חיים, כל היורדים שאני ראיתי בחו''ל, הם ערסאווטים ספרדים שערקו מהצבא, טבחים, נערי רפול, מבריחי סמים או ג'ובניקים אפסנאים שדופקים ''אשכנזיות'' לבנות יהודיות, או לחילופין גויות, בשביל להתקמבן בארה''ב או באירופה ולשים ''זין על הארץ'' - ולצערי הרב מצביעים ליכוד כמוני, אשכנזי. כאחוז האשכנזים שאתה קבעת שמצביעים שמאל ואני לא אחד מהם, כך הוא האחוז הערסים ספרדים שבורחים-מתקמבנים להם הרחק ממדינת היהודים עשרות מונים יותר מאשכנזים (בין ימנים או שמאלנים).
תרגיע, ערס. יניב וייסבוך , ראשל''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי כוח לקרוא
חיים,
ירושלים,
09/07/05 23:26
|
|
 |
לא ציפיתי לתגובה בונה ממך חיים
יניב,
ראשלצ,
10/07/05 05:09
|
אתה בדיוק כמו אבותיך הערבים.
לא יאמן איזה גזעני כפוי טובה אתה, ממש להחליף את המילה ''אשכנזים'' ב''יהודים/אמריקאים'' בכל תגובה ערסית-ארסית שלך והנה לנו מטיף דת מוסלמי ממורמר בכיין.
חוץ מזה, מה אכפת לך כ''כ למה אנשים לא כותבים את שמם וכתובתם כאן? במקום להגיב לעניין ובצורה בונה, אתה מקניט מגיבים כדי שיתנו את פרטיהם ''בכבוד 'שלהם'', בשביל שתבוא לדקור אותם ממש כמו דומיך לוחמי החמולות?
לתותי: הייתי שמאלני, אבל אחרי הלינץ' ההוא ברמאללה ב2000, עשיתי סוויץ' 180 מעלות. אין שום טעם לחזור להיות פעיל שלום עם המנטליות הערבית/מוסלמית הקנאית, שלא מאפשרת שום פשרה הדדית. ראי את חיים מירושלים ותביני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליניב
תותי,
09/07/05 22:47
|
ראשית- לפי רמת הכתיבה שלך- לא נראה לי שאתה ימני. יכול להיות שזה טריק כדי שיקשיבו לך? שנית- נראה לי שחיים לא הבין מילה ממה שכתבת לו. שלישית- מסכימה איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק חלקית
יוסי,
גושדן,
09/07/05 21:17
|
כל השמאלנים עוזבים/יעזבו את הארץ. 70% מהאשכנזים הם שמאלנים וכל אלה עזבו/יעזבו את הארץ בסופו של דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט, כשל של מערכת החינוך
ל"ת
אסף,
09/07/05 21:09
|
|
 |
''מערכת חינוך''
הא הא הא,
09/07/05 21:47
|
אין כזה דבר ואם אתה טוען שקיים דבר כזה אז אתה הוא חסר ההשכלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא כתבת מאיפה אתה?
חיים,
ירושלים,
09/07/05 21:27
|
אתה מעשן סמים בהודו? אולי מנקה שרותים בלוס אנג'לס? נפולת של נמושות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצווה לעזוב את הארץ
ל"ת
\,
09/07/05 22:12
|
|
 |
אתה מסכן
אסף,
09/07/05 21:47
|
א. אתה מתוסכל, רואים. מקופחי. ב. אני מתל-אביב. ג. יש לי חבר טוב ממוצא תימני שמעשן עכשיו סמים בהודו, וגם תומך בהתנתקות - נוגד קצת את התזה שלך. ד. עזוב, כל כך עלוב שיש טיפשים כמוך בארץ, כל התייחסות לא תועיל לך, אתה מסכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שטויות
מרוקאית,
10/07/05 06:32
|
כמה שטויות אתם מדברים אני מרוקאית שמאלנית כן אני גם משכילה אני ערביה יהודיה אבא שלי מרוקאי שמאלן כן אח שלי כלכלן באחת מהחברות היותר בכירות בארץ כן הוא שמאלני וגם מרוקאי כן גם הדוד שלי המרוקאי הוא שמאלני וגם בתו המרוקאית היא שמאלנית אז עזבו שטויות אשכנזים ספרדים ימנים שמאלנים גם מפה וגם מפה באים גם אלה וגם אלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תרחם עלי ותרד מהארץ
חיים,
ירושלים,
10/07/05 00:56
|
|
 |
אתאנשים כמוך הם הסרטן של האומה
חיים,
ירושלים,
09/07/05 23:34
|
א. אני מקופח אבל לא מתוסכל כי אני רואה את האשכנזים האלו חוזרים לפולין בימים אלו אז המורל שלי בשיא ב. אני מירושלים ואין לי מושג למה העובדה שאתה מתל אביב גורמת לכך שאני מסכן ג. ימח שמו של החבר שלך, תאמין לי שאין לי שום סימפטיה לאנשים כאלו והם בעיני יותר גרועים אפילו מהאשכנזים השמאלנים ד. לפי מספר שגיאות הכתיב שכתבת אני לא צריך להתיחס להעלבות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים אולי כדאי שאכתוב
בובי,
ארה''ב,
10/07/05 04:49
|
באנגלית כח אתה לא מגיב לתגובות באנגלית בטח כי אתה אהבל דפוק שהטימטום נשפך לו מהאוזניים. אתה אחרון המטומטמים שיכבו את האור במדינה שלנו שנהרסה בגלל אנשים כמוך.חבל שאנשים טובים ומוכשרים עוזבים את המדינה ומי שנשאר זה יצורים עלובי נפש כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Haim : low life.
clouds,
09/07/05 21:09
|
''The States are full of ''your people who left the country. I do not think this is the right moment to pour your crap on this poor family In fact, the only coward here is you who dare insult her and her family at their saddest hour. The ugly Israeli attacks again.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מ''ספרדי''
אריה,
USA,
10/07/05 06:48
|
ההודעה של חיים אינה מבוססת במציאות שכן בחו''ל חיים המוני ישראלים ממוצא ספרדי (כמוני למשל) אבל לצערי רובם ערסים וממש בהמות אנוש שעדיף לא להיות איתם בקשר. הם נצלנים, תחמנים, גנבים, רמאים, ושקרנים. גם אפשר לזהות אותם לפי ההתנהגות בשילוב המראה החיצוני. משום מה רובם חושבים שאני אמריקני נוצרי ממוצא אירופאי והם מדברים אלי באנגלית (איזה פוסטמות) ואם אני מחליט לענות בעברית הם נכנסים להלם ותוהים היכן למדתי לדבר עברית וכו'... לא שהאשכנזים בחו''ל הרבה יותר טובים, אבל עדיין קצת יותר מתורבתים עם סנוביות מכוערת ועם אף בעננים. עובדי משרד החוץ הם הבהמות הכי גדולות. בוא נאמר שהם מנצלים את משלם המיסים הישראלי עד תום וחוגגים בחו''ל כאילו אין מחר. הקיצר - רוב הישראלים בחו''ל הם מאניקים שעדיף לא להתחבר אליהם. באשר לאחוזים, לא נראה לי שקיימת סטטיסטיקה כלשהי בנידון, אבל למראית עין זה נראה לי 50\50 ואפילו ''יתרון'' מסוים לציבור הספרדי, דהיינו שיש יותר ישראלים ממוצא ספרדי שחיים מחוץ לגבולות מדינת ישראל. באשר אלי, בע''ה אני מתכנן את שובי ארצה ומקוה למצוא שם ישראלים קצת יותר נורמאליים מאלה שחיים בחו''ל. בכל מקרה, אין מדינה כמו ישראל וגם אם יש אנשים דוחים בארץ, עדיף עדיין לחיות בישראל כי למעשה אין לנו ארץ אחרת ולמרות כל הקשיים, יש לנו ארץ נהדרת!!! להתראות ותנחומים למשפחות הקורבנות של פיגועיי לונדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מצטער אבל את הדמעות שלי אני
יוסי,
גושדן,
09/07/05 20:34
|
|
 |
do you have any tears at all?
eran,
london,
10/07/05 03:12
|
sorry, i'll rephrase that your honour - do you have a brain at all? can you read english at all?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק אתך יוסי
אורי קאופמן,
09/07/05 23:16
|
|
 |
save them for your mother
Doug,
New York,
09/07/05 22:22
|
|
 |
אתה פשוט מטומטום חסר לב!!!
מאיר,
09/07/05 21:28
|
כנראה שאתה מאותם דפוקים שיצביעו ליכוד כל החיים שלהם ככה חינכו אותם.
אתה מסכן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עצוב !!!
ל"ת
חגית,
09/07/05 20:33
|
|
 |
3.
זה מה שמוכיח שהכל בידי שמיים
היהודי הכי,
חילוני בעולם,
09/07/05 20:30
|
|
 |
3 צודק!
ש,
קיסריה,
10/07/05 00:57
|
היום נסענו לחוף השחפים ,כי כאן תמיד מלא,ושהגענו, מה זה היה מלא!אם שחף היה עובר מעל החוף ומחרבן,בטוח היה פוגע במישהו ! מה שאומר, הכל בידי שמיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LOL
ל"ת
tnt,
10/07/05 06:36
|
|
 |
עוד חילוניים כמוך ואבדנו
מריוס,
09/07/05 21:28
|
|
 |
זה אתה שדיבר על גורל, מרקוס?
המחלקה הסגורה,
09/07/05 21:54
|
|
 |
אני לא רואה סתירה
ל"ת
מריוס,
10/07/05 02:36
|
|
 |
2.
ה'' איתכם אמן
xxl,
09/07/05 20:26
|
|
 |
1.
הגורל היהודי
מריוס,
09/07/05 20:22
|
אי אפשר לברוח ממנו.
חוץ מזה שכבר יותר משנתיים כמעט ואין פה פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר משנתיים?! איפה אתה חי
אזרחית,
09/07/05 21:01
|
|
 |
תמני לי פיגועי התאבדות שהיו פה
מריוס,
09/07/05 21:22
|
במהלך השנתיים האחרונות, מלבד הפיגוע בסטייג'.
אני לא מצליח להיזכר. בכל אופן, באופן יחסי די שקט בקו הירוק במהלך השנתיים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זוכר?!
אריאל,
09/07/05 22:13
|
זה אולי בגלל שגבולות הארץ בשבילך זה רק גוש דן
פיגוע כפול בבאר שבע פיגוע בנמל אשדוד
להזכירך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה על השנתיים השקטות
טלי .,
תל-אביב,
10/07/05 00:15
|
היי ראשית תתביישו על הקטעים הגזענים. בקרב היורדים ניתן למצוא גם אשכנזים וגם ימניים. דודי היקר הנו אשכנזי טהור, וחי בלוס אנג'לס כבר שנים.. וכמותו רבים. לגבי השנתיים ה:''שקטות'' להלן תקציר השקט קיץ 2003 : פיגוע באריאל (שני הרוגים), פיגוע בקוו 2 בירושליים , פיגוע בצריפין, ובאותו יום פיגוע גם בקפה '':הלל'' בירושליים. נכון 2004 הייתה רגועה יותר: פברואר קוו 19 בירושליים, נמל אשדוד, פיגוע כפול בבאר שבע ומה לעשות גם פגיעה בקוו 26 בתחנה המרכזית הישנה בתל-אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב טוב...לא להתנפל, בכיינים
מריוס,
09/07/05 23:03
|
|
 |
Some attacks????
me,
london,
11/07/05 15:16
|
What do you mean, some attacks??? Innocent people were kileed, families were destroyed and you are saying that it was calm there. If you ignorant al least keep a low profile!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא חי במקום שבו חי כל שמאלני
יוסי,
גושדן,
09/07/05 21:18
|
...עולם השקר והרמיה. פיגועי התופת האחרונים היו בפאב לפני כמה חודשים ובנמל אשדוד לפני כחצי שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
ירוחם,
תל אביב,
09/07/05 21:53
|
הפיגוע האחרון היה לפני 5 חודשים במועדון,והפיגוע בנמל אשדוד היה לפני שנה וחצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמעט
ל"ת
redgrass,
09/07/05 20:39
|
|
 |
תפסיקו להשלות את עצמכם ברגע
גדעון,
09/07/05 22:29
|
שהשב''כ ירפה בגלל החזרות ערים שוב היהו פיגועים למעשה בעזרת שמים שיהיה לשב''כ את יכולת למנוע עשרות פיגועים כמו כן היו הרבה ניסים של תפיסות מחבלים נערים ונערות שנתפסו במחסומים ובטרמינלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חייב להוסיף
מישהו,
10/07/05 02:33
|
שכחת את עניין הגדר שהתחילה להסגר לפני שנה וחצי / שנתיים.... בעצם אנחנו נסחפים לנושא אחר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצב הבטחוני
עידו,
ירושלים,
10/07/05 06:28
|
אכן עושה הרושם שחלה ירידה משמעותית מכמות הפיגועים שנוחתים על אזרחי ישראל בשנה-שנתיים האחרונות. זוהי רגיעה יחסית שכן ארגוני החבלה והטרור מנסים כל העת להפר שקט זה עליו שומרים גורמי הביטחון של ישראל בשילוב סיוע מהרשות הפלסטינית המחודשת (דהיינו, זאת שלאחר מותו של יאסר עראפת). לדעתי זה מצב נהדר ונקווה שרק ישתפר ושבניית גדר\חומת ההפרדה לאורך ה''קו הירוק'' וסביב ליהודה ושומרון (הגדה המערבית) תביא לחיזוק בטחון תושבי ישראל ותיצור מצב של רגיעה בכל הנוגע לפעולות האיבה כנגד אזרחים חפים מפשע. חבל מאד שהקורבן האומלל הזה של סידרת הפיגועים בלונדון לא הקדימה את שובה לארץ מולדתה - הביתה לישראל. יהי זכרה ברוך כמו גם זכרם של שאר קורבנות הטרור בלונדון ובעולם כולו. שלא נדע עוד צער ויגון ושישרור רק שלום ואחוה בין העמים, למרות שזה נראה לפעמים כמו חזון אחרית הימים. שלום לכל
הגב לתגובה זו
|
|