 |
15.
To 13: Yes we do...
/,
13/07/05 07:36
|
How can you say that the BBC id sympathetic to Jews/Israel, when they show articles that blame the terrorist attack on Jews?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
please read again
Leah,
London,
17/07/05 02:59
|
did I mantioned bbc or the newspapers, So in dont have a clue, there plenty newspapers that symphatetic to Israel and besides bbc there other tv station that reporting the facts aned only the facts,.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
צריך עכשיו להתמקד עם הנעדרים.
נכנסתי,
12/07/05 15:11
|
קשה לדעת אם הם חיים או מתים אני מקווה שהנעדרים שלא יודעים מה מצבם הם בחיים, כמובן מקווה שענת רוזנברג, לא נספתה באוטובוס, ואולי היא בחיים או איבדה הכרתה, אני מקווה שהיא לא נרצחה, אני מקווה שכל הישראלים האחרים לא נספו בטבח המחריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה להאמין שהם בין החיים ונדמה
י,
לונדון,
13/07/05 02:28
|
שהמונח נעדרים הוא רק פורמלי עד שיזוהו. חבל שהפינוי - זיהוי-טיפול לוקח פה כל כך הרבה זמן. ובזמו שכאן מנסים לעכל את השוק, בארץ עוד פיגוע...(שם כל השמות והפרטים הובהרו במהירות) אבל העצב הוא בלתי נתפס-העולם השתגע. נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
You dont have a clue
Leah,
London,
11/07/05 22:22
|
you been fed to long by nonesense, where did you get the idea that that british dont understand what the isralie go through? is your media tell you the truth? yes there are newspapers that not symphatetic to Israel but on the other hand there more that are and I never see an article that call the terorists freedom fighters, you people are miss informed by your own media, the british people don't hate you so take the chip of your shoulder and open your mind. Look at your own back yard I lived in london 27 years and I dont find them any different that you people so stop this nonsense and get life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם קולטים טוב את BBC world
C-cyclist,
12/07/05 01:37
|
הפנים הרשמיות של בריטניה מבחינת המגיבים פה הן פני הBBC.
הBBC שתמיד הביא ''מומחה'' פלשתיני לפרשן על פיגועים בישראל
הBBC ששידר לפני כמה חודשים סדרת תעמולה בשם Climate of Fear שטענה שמה שהתרחש ביום חמישי לעולם לא יקרה כי מדובר בפיקציה של זרועות הממשל בבריטניה וארה''ב.
הBBC שבזמן המלחמה בעירק התנגד למלחמה בריש גלי.
וזה לא שאין לזה השפעה על הציבור הבריטי. כתושב לונדון נתקלתי במספיק אנשים שקיבלו את כל הידע שלהם בנושא המזה''ת מהBBC ותמכו ב''זכותם'' של הפלשתינים להשתמש בטרור מתאבדים. עכשיו הם יודעים איך זה מרגיש, ויש לי רגשות מעורבים בנושא.
אינני שמח לאיד, אני תמיד רוכב על הA4200 (הכביש שבו האוטובוס המפוצץ) בדרך לעיר, רכבתי עליו 12 שעות לפני הפיצוץ, ומאז הפיגוע אני נאלץ להשתמש בכבישים אחרים, אבל בסופו של דבר אינני משתמש בתחבורה הציבורית יתר על המידה.
אני מרגיש בערך כמו שהרגשתי כצמחוני בזמן מחלת הבשר התורנית - אם זו מחלת הפה והטלפיים, או הסדאן 1 (שתיבל בשר) - אני מסתכל על אוכלי הבשר שמנסים להערך מחדש במבט מנותק של חצי ''אמרתי לכם'' וחצי רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביביסי הוא לא הכתובת
י, לרוכב הצמחונ,
לונדון,
12/07/05 03:15
|
המיסקונספציה שהייתה טבועה בהבנת הפרופיל של ''הטרוריסט'' ''לוחם החופש'' ה''שאהיד'' וה''ג'יהאד'' מתנפצת. מבלי שתתקבל הערכה ברורה ל''מי הוא באמת-'' הטרור ''חי, נושם ומתגבר'' גם מההנחות (לפעמים מוטעות) של אנשי המודיעין והפוליטיקאים שנפוצות כמו אמת צרופה במדיה . הביביסי- תחנה שהוקמה באורח פטריוטי על -מנת להשפיע על דעת הקהל ב-כ-ל חלקי בריטניה ועל מנת לשמור על אחידות אזרחית...בכל חלקי הממלכה...במטרה להעביר ביעילות את האג'נדה.אינה אשמה. רוב הישראלים לומדים על עצמם מערוץ 1 ו2 שופעי הפרופוגנדה הישראלית. קוראים לזה פטריוטיזם שמתגבר בעת לחימה וסכנה... יותר קל להיות פרספקטיווי כאשר זה לא נוגע לך...(אולי כדאי שאנשים ילמדו על עצמם דווקא מסיקור טלויזיוני זר?) טוב להרגיש צמחוני ליד אוכלי פרה משוגעת (גם אני צמחונית) מקווה שתהיה בטוח, אבל נדמה לי שזה לא דומה...כשהטרור מכה...הוא לא מבחין בין נוסעי האופניים שרוכבים על הקו ליד,לאלה שנוסעים בתחבורה הציבורית, כתושבת לונדון אני יכולה רק להרגיש אמפתיה למה שעובר על כולם...ולא אני לא מצפה שדעתם הפוליטית לגבי ישראל תשתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם בארץ רואים BBC, CNN , וכו
C-cyclist,
12/07/05 15:49
|
הנוף הטלוויזיוני בארץ כולל את הBBC, הCNN וגם במידה מסויימת את SKY כבר מאמצע שנות התשעים. שיעור חדירת הכבלים והלוויין בארץ הוא בסביבת 80%, כך שישראלים שרואים רק ערוץ 1 ו 2 אינם מרבית המגיבים פה.
טוב שאין בארץ את הגרדיאן - אותו עיתון איום שלקח הפגנה בתל-אביב נגד המלחמה בעירק - דבר שהיה אמור להראות איך בעיר שנפלו עליה טילים של סדאם יש מי שמתנגד למלחמה, ודמוקרטיה שמאפשרת לו להפגין נגד המלחמה - והפכו את זה להתקפה על ישראל שתומכת במלחמה. אולי זה היה נותן להם כתובת נוספת לשנוא, אבל הסיפור הוא אותו סיפור של תקשורת עויינת שמעוותת את המציאות להתאים לאג'נדה שלה.
ולגבי ה''פטריוטיות'' של הBBC- את יודעת שבמלחמת פולקלנד הם לא קראו לצבא בריטניה ''הצבא'' - אלא קראו להם ''The British'' כאילו מדובר באיזשהו צד שלישי מנותק מהBBC אפילו שזה גבה את דמי האגרה מ''The British'' ?
את צודקת בהנחה שאם הפצצה היתה מתפוצצת בעשר השניות שלוקח לי לעוקף את האוטובוס זה לא היה עושה לי טוב, אבל עשר שניות זה פחות מעשר דקות שנחשף אליהן מי שנוסע על האוטובוס.
יש מי שהייתי מעדיף שהיה בקרון שהתפוצץ - ליווינגסטון, שרק לפני שנה קיבל את מטיף הרצח אל-קרדאווי שנתן גושפנקה רוחנית איסלאמית לטרור ההתאבדות נגד ישראל כאורח הכבוד של עריית לונדון. אני מניח שישיבת העיריה הבאה תבוא איתו חשבון- אחרי הכל אין לו מפלגה - מקומו בראש רשימת הניו-לייבור באה אחרי שנבחר לראש עיר כעצמאי במהלך שהיה מבייש את דוד לוי אצלנו.
מכר אוסטרלי מלפני כמה שנים שקנה את התעמולה הפלשתינית ואמר לי שמבחינתו ''הפלשתינים יכולים להרוג כמה יהודים שהם רוצים כדי לקבל את אדמתם חזרה''
הכומר המגעיל שבא להלווית גיסתי, והצדיק גם הוא את טרור המתאבדים ''כי לא הצעתם להם את כל מה שהם רוצים''. כך - כומר שבא לתת שירות בהלוויה !!
יש מי שאני מרחם עליו - הקורבנות התמימים, אנשים שלא הכרתי, אנשים שביום שישי פחדו לעלות על הרכבות התחתיות
אבל בסך הכל אף קבוצה אינה כוללת את כל האוכלוסייה פה, וזה לא הכי משפיע עלי. האנלוגיה של שערוריות הבשר עדיין תופסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבאת נימוקים בעלי משקל
י,
לונדון,
13/07/05 01:56
|
אנסה להבהיר, הלא תסכים אתי שישראלים הצופים בסקי, בי ביסי, וכל השאר מתייחסים אחרת אליהם וכאילו משוחדים כשצופים בשידורי הערוצים הישראלים, (סומכים עליהם יותר) הערוצים הישראלים שומרים על אגנדה..(למרות הביקורת הנשמעת מהם, הם שומרים על גבולות שלא יחשבו בגידה) והציבור הישראלי מקבל אותם כמציאות, רק השבוע ידיד ספר לי על מחקר שנערך באוניברסיטה העברית , וכמו רטוריקה ידועה מראש נתקבלו התוצאות שנראו לו מפתיעות. המסקנה שעלתה היא: מערכת העיתונות בישראל נוטה להיות ''קרובה'' לממשלה. בדרך זו, ישנו קשר פרופורציוני בין הממשלות העוקבות לבין המסלול שבו דורכת העיתונות. משום כך, הכותרות שזוכות בהופעה על העמוד הראשון אמורות לספק ולהשביע את רצון הימין (כאשר הוא בשלטון) ואת השמאל (כאשר הוא בשלטון). איני יכולה להגיב על סיקור הביביסי בשנות ה80 לא הייתי כאן ולא עקבתי, יחד עם זאת הסיבה המקורית להקמת הביבסי הייתה לשמור על אג'נדה יחידה בכל חלקי הממלכה. בגלל אופיה המפורז (עד לא מזמן) של בריטניה. ובדיוק כמו שעלה במחקר הישראלי המטרה הייתה לשמור על אחידות דעים, אינפורמציה בכל חלקי האוכלוסיה והמעמדות, לשלוח את המסר... כן, אני מסכימה ש10 שניות הן זמן תגובה מהיר יותר, חופםשי יותר, מהאופציה של הילכדות במלכוד'ת המוות תחת האדמה, אלא שניסיתי להשתמש בדוגמא זו להדגיש שהטרור אינו מבחין בין מי שנתקל בדרכו ... אני מסכימה עם הביקורת שלך על הגרדיאן ועל הכומר, וכועסת (כמוך ?)כאשר ''מתגלה סובלנות'' לכל סוג של טרור באשר הוא. ולכן , העצב שלי הוא עמוק כשהטרור נפוץ..ולמרות שאני צמחונית , אולי בגלל שאני לא רוכבת על אופניים אני מרגישה שזה נוגע לי, שאין לי שום יתרון עליו ושאנחנו מאבדים את היתרון האנושי- של מוסריות ובצלם , כאשר מוכנים להכיל טרור אם הוא קורה במקום אחר...למישהו אחר..בזמן אחר..בקונסטלציה אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''אמרתי לכם'' הוא על הטרור, לא
על התחבורה,
C-cyclist,
16/07/05 16:16
|
שיהיה ברור:
ה''אמרתי לכם'' היא תחושה ביחס למי שהאמין שפיגועים זה איכשהו לגיטימי כשזה קורה לאנשים אחרים, מי שממציא הסברים כדי להצדיק את המתאבדים למיניהם, והגרוע ביותר - משתמשי הביטוי ''אינני מצדיק/ה אבל...''
אינני תוקף את משתמשי התחבורה הציבורית. יש גבול לPC הסביבתי.
אני משווה שני סוגי ''אמרתי לכם'' לא קשורים.
בכל מקרה - ז'ק שיראק סיכם את זה בצורה הנכונה - איש אינו בטוח מהטרור הזה. הוא אחד האנשים הבודדים שיוכלו לתקשר עם קהל קוראי הגרדיאן, ושדרני הBBC.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השמאל הישראלי והערבים הם היחיד
ממשלת השמאל,
והערבים,
11/07/05 19:40
|
היחידים בעולם שתומכים ברוצחים הללו ומכנים אותם ''לוחמי החופש'' ולא כרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מס 9 אתה מטומטם
ל"ת
יוני,
11/07/05 19:33
|
|
 |
10.
BBC בהיסטריה,מגן על המוסלמים
50% מוסלמים,
11/07/05 19:13
|
ידוע שב BBC יש מינימום עובדים 50% מוסלמים,לכן הם יצאו בקמפיין לטהר את המוסלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מגינים על אוכלוסיה חפה מפשע
א,
לונדון,
12/07/05 03:17
|
ועל עצמם מהתפוצצות אלימה ברחובות...ןמאיפה הנתון ההזוי הזה שחצי מהם עובדים בביביסי? חבל שבישראל לא מפרידים בין מחבלים ל ערביים ולפלשתינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הלואי שיהיה פיגוע נוסף
אבי,
11/07/05 19:08
|
והפעם בפריז אצל שיראק ושאר הצפרדעים הארורות שסביבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you know who will get hurt?
eran,
paris,
13/07/05 02:36
|
not politicians, but working class people, of all religions and backgrounds... just like in london
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טיפש.
ל"ת
טל,
11/07/05 19:42
|
|
 |
זה לא יקרה מגורם אחד בלבד ----
אף שאני מתעב,
צפרדעים כאלו,
11/07/05 19:40
|
גם במציאות זה לא יכול לקרוא מהסיבה הפשוטה שצרפת הינה מדינה מוסלמית עם מיעוט נוצרי לבן. הטרור שיהיה בצרפת יקום מהמיעוט הזה ולא מהרוב המוסלמי השקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאט לך עם תפילות כאלו...
ל"ת
שחר,
צפון,
11/07/05 19:37
|
|
 |
8.
האנגלים תומכים בערבים שילמדו.
ל"ת
רפי,
11/07/05 19:01
|
|
 |
7.
אם הייתי אזרחית אנגליה
רונית,
בית אריה,
11/07/05 18:04
|
הייתי מתביישת במדינה שלי. במדינה נאורה שכזאת רק לאחר 5 ימים מזהים רק 5 גופות מתוך 49 שידועים מיום חמישי.
יכול מאוד להיות שאנחנו לצערינו מנוסים יותר אבל עדיין אני לא מבינה איך ציבור האנגלי לוקח את זה בכזה שקט. אל תהיו כמונו - ישראלים, אבל תשאלו את עצמכם מה היה קורה אם היו לכם פיגועים כמו כמו שאנחנו חווינו. היה לוקח לכם להזיז את הפח הראשון איזה שבוע ואין מה לצפות שמישהו היה יוצא משם בחיים רק בגלל שהגיעו אליו לאחר חודש (חודש יספיק לכם לנקות את החורבות כדי להגיע לגופה?).
רבותיי עם כל הפלוסים והרבה מינוסים שיש לנו במדינה שלנו, אם כבר נגזר עלי למות בפיגוע או בתאונה אז רק בארץ כי אני יודעת שלא ירפו ממני עד שיוציאו אותי מההריסות - וכמה שיותר מהר מתוך תקוה שאולי יוכלו להציל אותי. זה רק פה. אנחנו פשוט לא מודעים כמה ברי מזל אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם למות כמו כלבה...
חווה אלברטשטיין,
לונדון,
12/07/05 11:50
|
|
 |
האיפוק הלונדוני מתרסק מול
י,
לונדון,
12/07/05 01:50
|
משפחות של זרים ...שמשתגעות מול אי-הוודאות...ועם כל הכבוד ל'קרון שקבור תחת האדמה- את האזור של האוטובוס הם עוד לא פינו ולא סיימו לאסוף את חלקי הגופות ולזהות אותן...ככה שיש משהו בדבריה של רונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
have you ever been in London
Leah,
London,
11/07/05 22:06
|
obviously not, the underground is complex train you dont have them in Israel, the train is over 50 meter underground with very narrow tunnel so before you criticise as typical Isralie think.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כי הקרון תקוע מתחת לאדמה
I-I,
11/07/05 19:48
|
וקשה מאוד להגיע לשם. במדינה שלנו אפילו סאבוואי אין. אבל אני מסכים איתך: אם להיהרג בפיגוע, אז רק ישראל - זה הַמקום. אין אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את נפגעי האוטבוס הם עוד לא
יותר מדי זמן,
12/07/05 13:58
|
זיהו! חמישה ימים , והאוטובוס מכוסה באוהל...עשרות - מאות שוטרים באים והולכים, מנסים לאסוף חלקי גופות...לזהות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת נסחפת
נו באמת,
11/07/05 19:06
|
הבריטים הם אלו שספגו במשך 57 יום את הבליץ , היו להם פגיעות בבתי ספר שבהם נהרגו על התלמידים והם לא בדיוק עשו במכנסיים.
מציע לך להרגע ולחשוב על הכל אחרת. איפוק ! שמעת על זה פעם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה לפני 60 שנה!
ל"ת
לא רלוונטי!,
11/07/05 19:12
|
|
 |
מסכים! הכי טוב פה והכי חרא פה.
ל"ת
אןבי1,
11/07/05 18:26
|
|
 |
6.
יש לי שאלה
צ,
11/07/05 17:24
|
איך זה שברכבת התחתית שזה מקום סגור ומפוצץ באנשים (לפחות בצרפת) מתים רק 52 אנשים לפי התנאים היו אמורים להיות מאות הרוגים לא? סתם זה מעניין אותי לדעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הרבה יותר הרוגים ממה
י,
לונדון,
12/07/05 01:52
|
שמשחררים לתקשורת...יתכן ויש אנשים הקבורים גם מתחת לקרון עצמו... ולפי מספר ''הנעדרים'' ניתן גם להניח שהם פשוט עוד לא זוהו....נמצאו...ברור שהם לא בבתי החולים והם בטוח לא בבתי קפה או בפאב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נהרגו 52 אנשים בפיגוע ברכבת
ג,
11/07/05 18:19
|
|
 |
יכול להיות שקירות הקרונות חסמו
את גל ההדף,
C-cyclist,
11/07/05 18:11
|
בין הקרון שבו התפוצץ המטען (5קג) לקרון הבא יש את הקיר הקדמי של הקרון, מרווח קצר, ואת הקיר הקדמי של הקרון הבא. יכול להיות שגל ההדף נחסם בין הקירות, כך שברוב המקרים רוב ההרוגים והפצועים בעיקרם בקרון המפוצץ.
אני מקווה שזה לא יקרה ברכבת אקורדאון כמו שיש לכם על קו 1 במטרו, או על U5 בברלין, כי הפיצוץ יזרום דרך כל הרכבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המציאות! התעוררו חיוורי פנים!
הגאווה הבריטית,
נופצה על סלע,
11/07/05 17:09
|
מה אפשר לצפות מאנשים שעדין משתחווים למלכה בשר ודם?!.
ברור שאין להם צל של סיכוי מול האיסלם המטהר כל חי, המתעורר לנקות את העולם מעובדי האלילים, מסכנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you sir is
Leah,
11/07/05 22:07
|
|
 |
you sir is ?!?!?!?!?!
ל"ת
you sir ARE !,
12/07/05 15:54
|
|
 |
4.
קצת אירוניה עצמית בריטית על
עיר לוויין של,
לונדון,
11/07/05 16:52
|
Come friendly bombs and fall on Slough! It isn't fit for humans now, There isn't grass to graze a cow. Swarm over, Death!
Come, bombs and blow to smithereens Those air -conditioned, bright canteens, Tinned fruit, tinned meat, tinned milk, tinned beans, Tinned minds, tinned breath.
Mess up the mess they call a town- A house for ninety-seven down And once a week a half a crown For twenty years.
And get that man with double chin Who'll always cheat and always win, Who washes his repulsive skin In women's tears:
And smash his desk of polished oak And smash his hands so used to stroke And stop his boring dirty joke And make him yell.
But spare the bald young clerks who add The profits of the stinking cad; It's not their fault that they are mad, They've tasted Hell.
It's not their fault they do not know The birdsong from the radio, It's not their fault they often go To Maidenhead
And talk of sport and makes of cars In various bogus-Tudor bars And daren't look up and see the stars But belch instead.
In labour-saving homes, with care Their wives frizz out peroxide hair And dry it in synthetic air And paint their nails.
Come, friendly bombs and fall on Slough To get it ready for the plough. The cabbages are coming now; The earth exhales.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lol..who r u?strange poet...
ל"ת
Noa,
London,
11/07/05 18:30
|
|
 |
המשורר: Sir John Betjeman
היצירה: Slough,
שנה: 1937,
11/07/05 20:05
|
ג'ון בטג'מן, שקיבל את תואר ה Poet Laureate - תואר שניתן אחת לכמה שנים למשורר הפעיל החשוב ביותר בבריטניה פרסם את השיר Slough בשנת 1937, כמעט שלוש שנים לפני הבליץ.
אם אתה בלונדון וודאי שמעת את הפואמה הזו מתישהו בטלוויזיה, בחדשות המקומיות, בתוכניות הנדלן, ובמיוחד בהקשר של The Office.
ובתרגום לעברית:
סלאו
בואנה פצצות ידידותיות ותפלנה על סלאו! היא אינה ראויה לבני אדם עכשיו, אין מספיק עשב לרעות פרה. בוא נחיל מוות!
בואנה, פצצות ופוצצו לחתיכות את אותן קנטינות בהירות ממוזגות-אוויר, פירות בפחית, בשר בפחית, חלב בפחית, שעועית בפחית, מוחות בפחית, נשימה בפחית.
בלגנו את התוהו לו הם קוראים עיירה- בית עבור תשעים ושבע מראש, וכל שבוע חצי כתר (סכום) לעשרים שנה.
ופגענה באיש עם הסנטר הכפולה שתמיד ירמה ותמיד ינצח, אשר רוחץ את עורו המגעיל בדמעות נשים:
ונפצו את דסק האלון הצוחצח שלו ונצפו את ידיו שכה רגילות ללטף ועצרו את בדיחתו המלוכלכת המשמימה ותגרמו לו לילל.
אך רחמו על הפקידים הקרחים הצעירים שמחברים את רווחיו של הנבל המסריח, אין זו אשמתם שהם מטורפים, הם טעמו גיהנום.
אין זו אשמתם שהם אינם מבחינים בין הרדיו לשירת הציפורים, אין זו אשמתם שהם נוסעים תכיפות למיידונהד (עיירה).
ומדברים על ספורט וסוגי מכוניות בבארים בעלי חזות כפרית מזוייפת ולא מעזים להביט למעלה אל הכוכבים במקום - הם מגהקים.
בבתים חוסכי עבודה, בעדינות נשותיהם מסלסלות שיער מחומצן ומייבשות אותו באוויר מלאכותי וצובעות את ציפורניהן.
בואנה, פצצות ידידותיות ותפולנה על סלאו להכינה למחרשה, הכרוביות מוכנות עכשיו, האדמה נושמת לרווחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
to the hypocrit british people
ob1,
11/07/05 16:30
|
you deserve more bomings! you deserve more wounded and you deserve more fatalties! your hypocricy about israels war on terror , and your justification of palestinians suicide bommings, only gave these mercyless blood thirst murderers more legitimacy, and will to do so! you hypocrits in europ are sitting over there on your white fat asses, giving us a hard time on every move we try do make in order to save our own lives from suicide bombers and terrorists who deliberitly murder cevilians, whyle our actions cause cevilian casualties, out of the difficult and complex war zone wich contains terrorists (or freedom fighters as you call them in england...) wich fight among cevilians from their own side using them as human shield, knowing that the fact that they would get thier own cevilians killed will bring them more propaganda points, and will make you hypocrit europeans, and especialy british and french. the fact that you patronise us, whyle not understanding the complicated situation here, just makes everyone here understand that, you dont have the sligtest clue who your dealing with, and the mess your going to get over there would shock you out of your bones... over here after years of suffering from terror and getting only bad critisism from you, whyle understanding the palestinian side very well, we all are waiting here for you to get what you deserve, and you can forget of any empathy from our side, although we understand the best what your going through, and willg go through in the future!
all the best!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי משפט הפתיחה שלך צריך היה
י,
לונדון,
12/07/05 01:56
|
לשלוח אותך לבית משוגעים בעזה ולא לפרסם את התגובה שלך כאן! בושה! בושה! בושה! שמחה לאיד היא רעה ולא הופכת את ישראל לצודקת. אנשים כמותך הם בושה לישראל, ליהדות, לאנושות ו(לאיסלאם גם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Garbage, you dont have a clue
Leah,
11/07/05 22:15
|
what alot of crap if you known the facts you woudnt write such an idiotic comments.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
so correct
yoni,
israel,
11/07/05 17:13
|
People have one thing is common - I do not care if it does not touch me. So mo, the British are wellcomed to our clum of terror. Lets see ehat can they say now !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
#3, to the hypocrit people
dany,
11/07/05 16:42
|
I agree with you on every word !!! These PHONY British ! & the French, they also deserve the same & even more ! Norway & Sweden, too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
but france is a muslim country
I agree,
Israel,
11/07/05 17:32
|
but again also Iraq.... again I would not understand why any muslim would kill his brother (french) that supported him and his cause all those years. nothing will happen in france.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לפי האסטרולוגיה עכשיו תור פריס
ל"ת
שוקי,
רעננה,
11/07/05 16:04
|
|
 |
1.
החיים בצל הטרור
צפונית,
11/07/05 15:45
|
אתם חושבים שעכשיו הבריטים יזדהו איתנו יותר? ויבינו את הכאב שלנו על כל פיגוע???? קשה לי להאמין (לצערי)
הגב לתגובה זו
|
|